Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Real, Barcelona en Bayern: allemaal vrezen ze Juventus’

Laatste update:

In de Champions League breken deze week de kwartfinales aan. Dinsdag staan Atlético Madrid-Real Madrid en Juventus-AS Monaco op het programma en de dag erop wachten de wedstrijden Paris Saint-Germain-Barcelona en FC Porto-Bayern München. Dino Zoff hoopt vurig dat Juventus dinsdagavond een goede eerste stap zet naar de laatste vier. De oud-doelman denkt dat la Vecchia Signora een van de grote kandidaten is voor het winnen van de Europese beker.

/

“Juventus is op dit moment de baas in Italië en doet het goed in Europa. AS Monaco zal wel een pittige tegenstander worden, gezien hun defensieve kracht. Ze krijgen maar erg weinig doelpunten tegen en weten heel goed hoe je snel en efficiënt countert. Juventus zal dus op moeten passen”, waarschuwt Zoff in gesprek met Goal. “Maar Juve is net zo goed een hele moeilijke tegenstander, voor iedere club.”

“Ik denk dat topclubs als Real Madrid, Barcelona en Bayern München stuk voor stuk Juventus vrezen. Ja, Juventus heeft de laatste jaren Europees niet zo veel succes gekend. Maar succes in de Champions League komt en gaat, het is een kwestie van cycli. Het viel gewoon niet hun kant op, de laatste jaren. Maar dit seizoen hebben ze echt een enorme kans om lang in Europa te blijven en de mythe te doorbreken”, denkt Zoff.

/

“Juventus heeft de wind in de zeilen, na de overwinning op Fiorentina van vorige week”, zegt Zoff, die de competitienederlaag tegen Parma van zaterdag maar buiten beschouwing laat. “Dit team speelt met en zonder zijn sterren hetzelfde, dat laat zien dat dit een heel goed team is. Ik geef ze zeventig procent kans om ten koste van AS Monaco de halve finale te bereiken. Al moet je die eerste wedstrijd in Turijn wel bescheiden benaderen. Ga je het veld op in de gedachte dat je er al bent, dan gaat het mis.”

Juventus wist zich in het verleden tweemaal te kronen tot de beste club van Europa: in het seizoen 1984/85 en het seizoen 1995/96. De Turijnse club verloor liefst vijf finales. In de jaren zeventig en tachtig ging het een keer mis en in de jaren negentig zelfs tweemaal op rij. In het seizoen 2002/03 stond men voor het laatst in de eindstrijd en bleek AC Milan op Old Trafford te machtig na strafschoppen.

Zie jij Juventus dit seizoen de Champions League winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Juventus is een grote ploeg die wel degelijk kans maakt op het winnen van de CL, echter denk ik niet dat Barcelona, Real en Bayern nu al bezig zijn met een volgende ronde en als ze dat al doen vrezen ze elkaar meer dan dat ze Juve vrezen.

14 april 2015 om 11:17

Ach man.
Juventus haalt voor het eerst na zoveel tijd weer eens de halve finale door te winnen van Bvb die totaal uit vorm is.
En nu spelen ze tegen Monaco weer een makkelijke loting en ze hebben gelijk een grote mond.
Die 3 grote clubs zullen ze wel terug op hun plek zetten dan weet Pogba ook meteen dat hij overschat is.

14 april 2015 om 11:29

Luister mensen juve word zo weggespeelt in de europese top, en dan heb ik het niet over monaco,! Wat gaat tevez doen die ouwe zak hij gaat geen spelers als boateng,pique,ramos stoppen, pirlo is 35 die loopt nog niet eens alleen pogba steekt er boven uit juve heeft nog niks bewezen, ze lijken goed omdat ze winnen in itlalie maar daar zijn geen topploegen meer!!!!!!!!

14 april 2015 om 11:37

Onderschat Tevez niet. Is echt een ontzettend goede spits hoor. Ik denk ook dat Juve onderdoet voor Bayern, Real en Barca maar ik weet zeker dat elke van deze 3 ploegen het toch lastig genoeg zal krijgen met Juve. Dat is echt een taaie ploeg.

14 april 2015 om 11:42

Ik denk dat dus echt niet. Zouden Bayern en Juventus elkaar volgende ronde loten, denk ik dat Bayern Juve zou oprollen en hetzelfde geld voor Real Madrid.
In de eerste instantie dacht ik dat Bayern het ook nog wel moeilijk zou krijgen tegen Shaktar na die 0-0 uit en vervolgens winnen ze met 7-0(!), terwijl ik Shaktar ook geen waardeloos team vond. Nu moet ik toegeven dat Juventus wel beter is, maar toch zou ik iets soortgelijks zien gebeuren.
Op de een of andere manier denk ik dat ze tegen Barca het meeste kans zouden hebben.

14 april 2015 om 11:53

Geen 1 team speelt dit Juve(op een normale avond) eventjes makkelijk van de mat. De spelers en opstelling zorgen ervoor dat het team zo taai als dikke stront is.

14 april 2015 om 12:29

Dat maakt helemaal niet uit met wat je zegt.ik vind Tevez ook niet denderend maar als Loriente toevallig 1 mooie voorzet uit de lucht krijgt dan is het wel een doelpunt. Ik vind Morata toch wel een groot talent samen met Pogba.
Ze kunnen ook alle rondes op de 0-0 spelen daar hebben ze achterin genoeg kwaliteiten voor en misschien met een gelukstreffer winnen ze de strijd. Alles is mogelijk. Vooral Italiaanse tactiek moet je niet onderschatten.
Die zijn meestal wel de beste in toernooitjes. Monaco is gewoon een veel te jong elftal om de CL te kunnen pakken. Dus ik denk echt wel dat ze worden uitgeschakeld door Juventus.
Juventus speelt altijd heel sterk tegen Real Madrid dus ik ben het helemaal niet met je eens.

14 april 2015 om 15:24

Nee jonge wat zever je nou? Je bedoeld dat bayern en barca juve gemakkelijk kunnen uitschakelen en dat real madrid de slachtoffer kan worden tegen juve sinds de jaarwisseling is real Madrid nergens te vinden oké ze hebben 1 goeie wedstrijd gehad tegen Granada (9-1) maar kijk dan terug tegen. Rayo hoe ze belachelijk gemaakt werden. Real Madrid is niet meer de echt Real madrid van 2014 ze moeten dringend pepe vervangen en een goeie centraale middenvelder kopen isco James modric zijn allemaal aanvallende middenvelders. Ze kunnen niet goed mee verdedigen. Barca speelt wel van november 2014 tot nu toe op een geweldige niveau nu lijken ze weer op de oude barca van pep maar met betere aanvallers. Bayern? Zelfs als ze 9 man missen zijn ze een team en spelen ze geweldig ik zie dees seizoen CL finale of barca- bayern of atletico-barca!

14 april 2015 om 16:47

Wat praat jij nou weer voor nonsens hahahaha

14 april 2015 om 11:31

Mwah. Niet echt natuurlijk. Juventus is van het niveau Atlético Madrid alleen als collectief minder. Dus ja, ik zie niet waarom een ploeg als Bayern hier nu bang voor moet zijn. Sowieso is dat een clubs die van iedereenkan winnen dus de notie dat men ergens bang voor is lijkt mij überhaupt vreemd.

14 april 2015 om 11:44

Ik denk dat AS Monaco Juve nog wel vreest (die vrezen iedereen), maar de rest zal er niet warmer of kouder van worden. Die Juve spelers en fans hebben zichzelf de laatste tijd wel hoog zitten hoor. Wordt de hoogste tijd dat ze weer eens de deksel op de neus krijgen voordat ze nog verder naast hun schoenen gaan lopen. De theorie des te harder je schreeuwt des te sterker je bent gaat vaak niet op in het voetbal.

14 april 2015 om 13:21

Ypuv

Onzin man, ik heb hier nog geen enkele Juventino zien roepen dat we de CL gaan winnen, of dat anderen ons vrezen, ook van de Juventus spelers heb ik dit nog niemand zien zeggen. Dit is een uitspraak van een Juve legende en dient enkel om de huidige spelerskern te wapenen, en om de supporters blij te maken. Ik ken meer dan zat Juventus fans, waaronder ook Italianen, en die zijn allemaal realistisch en weten dat we bij lange na geen favorieten zijn of iets dergelijks. Kans maken ze alle 8, maar Juve na Porto en Monaco het minst, Atleti is gelijkwaardig aan ons.

Met alle respect voor Juventus, maar deze drie grootheden zullen niet al te veel moeite hebben met Juventus. Tegenwoordig kan je makkelijk winnen van een Italiaanse club. Kijk maar eens naar de Turkse clubs die ook zonder angst speelden en een goed resultaat haalden. Ik vind Juventus tactisch maar ook kwalitatief veel zwakker t.o.v. Real, Barcelona en Bayern.

14 april 2015 om 11:01

Juventus hebt weel de beste defense van al die teams die over zijn, en ze spelen tactish erg goed. Ik denk dat er een herhaling komt van Inter 2009 en denk wel dat hun een dergelijke kans maken om de CL te winnen.

14 april 2015 om 11:23

Correctie: Op een veld dat met opzet verpest is in het voordeel van de turkse club kunnen zij van Italiaanse clubs winnen. En in de Europa League die als niet zo belangrijk gezien wordt in Italië.

En je onderschat Juve een beetje dit seizoen. Ik zal niet ontkennen dat die 3 clubs sterker zijn, maar het zal zeker niet zonder al te veel moeite gaan. Bayern was 2 jaar geleden veel te sterk, maar wij zijn nu sterker dan toen.

14 april 2015 om 11:43

hoe kan het nou met opzet zijn geweest?
hebben ze zelf sneeuw gemaakt en dan van het dak gegooit?
daar konden zij ook niets aan doen

14 april 2015 om 11:46

Haha, ik zie al die Turken s'nachts al lopen met een groot sneeuwkanon. Wat een feest moet dat geweest zijn als het dan ook nog blijkt te werken.

On: Juve heeft wel een kans op de overwinning, maar zal al het geluk van de wereld nodig hebben. Ik zie het niet gebeuren, nu niet en in de komende jaren niet. Juve is allang weer leeggekocht tegen die tijd.

14 april 2015 om 12:40

Ja want op zo'n veld is het natuurlijk makkelijker scoren dan op een normaal speelbare veld. Echt waar je maakt je zelf belachelijk hoe in godsnaam moet dat veld in ons voordeel geweest zijn? Wij moesten scoren om door te gaan op zo'n kut veld jullie niet.

14 april 2015 om 13:53

Omdat juve voetballend pak hem beet 12 keer zo goed is, en je op zo'n veld niet kan voetballen.
Dan komt het aan op vechtvoetbal en dan kan iedereen winnen.

Het veld was overduidelijk en het voordeel van Gala als je dat ontkent snap je er echt niks van...

14 april 2015 om 15:24

Precies wat nmgnjizz zegt. Wij waren voetballend sterker, dus maak je het onmogelijk om te voetballen in de nacht/ochtend voor de wedstrijd. Zoek nog maar eens foto's op van het hele veld op de 2e dag dat we die wedstrijd uitspeelde, en je zal zien dat alle troep naar de kant was geschoven waar Juve moest aanvallen en dat de helft van Galatasaray best bespeelbaar was.

14 april 2015 om 15:25

Hoeveel had Gala in Turijn ook alweer gespeeld? Of hadden de Italianen de nacht ervoor in plaats van gras lasagne gelegd op het speelveld?

14 april 2015 om 15:41

In Turijn speelde Juve een slechte wedstrijd en werdt het gelijk. 0-1, 1-1, 2-1 toen hadden we het gewoon moeten winnen, maar deden we niet. Wij hebben het daar verpest want als we die wedstrijd over de streep hadden getrokken dan was er niks aan de hand geweest. Maar het feit blijft dat Galatasaray vals spelen nodig hadden om door te komen.

14 april 2015 om 17:58

Je doet alsof alleen Juve op een slecht veld speelde? Galatasaray speelde net zoals Juve ook op die veld en we hadden gewoon sterker gespeeld met de steun van onze supporters.

14 april 2015 om 20:38

Lees nog een keer wat ik zei en je zal deze regel zien: ''zoek nog maar eens foto's op van het hele veld op de 2e dag dat we die wedstrijd uitspeelde, en je zal zien dat alle troep naar de kant was geschoven waar Juve moest aanvallen en dat de helft van Galatasaray best bespeelbaar was.''

Galatsaray viel aan op een stuk veld dat vrij goed was opgeruimd. Daardoor rolde de bal beter door en was het makkelijker om een aanval op te zetten. Bij Juve stopte de bal na een halve meter met rollen en was het vrijwel onmogelijk om iets aanvallends te doen. Daardoor kon Juve niet aanvallen ivm teveel counter gevaar als de bal niet door rolde, dus moesten wij Gala voor de resterende tijd laten aanvallen, wat dus vlak voor tijd in een goal resulteerde. Ik doe niks af van de goal want die was fantastisch binnen geschoten, maar kom op man, zelfs als fan moet je toch zien dat het gewoon niet eerlijk is gegaan?

Juventus heeft een ijzersterk team met in elke linie toppers als Chiellini, Vidal, Pogba, Tevez, etc., maar op een of andere manier lukt het in Europa altijd minder. Kan aan de speelstijl en tactiek liggen die in Italie werkt maar op Europees niveau niet, of aan het gebrek aan echte andere toppers in de Italiaanse competitie (waardoor je minder vaak tegen zeer sterke tegenstanders speelt). Zou wel leuk voor het Europese voetbal zijn als er weer eens een Italiaanse club in de finale staat, of zelfs wint.

14 april 2015 om 11:36

Klopt, je hebt gelijk. Juventus is echt een sterk team dat kan niemand ontkennen, maar zij missen die ene speler die de hele wedstrijd kan omgooien. Een type: Robben, Ronaldo of Messi, een speler die altijd het verschil weet te maken en dat mis ik nog bij Juve. Kans op de CL? Tuurlijk.. Monaco heeft ook kans evenals alle andere teams die overgebleven zijn. Zijn die drie clubs bang voor Juve? Nee, absoluut niet.

14 april 2015 om 12:26

Tevez kan een wedstrijd omgooien en Pirlo kan een wedstrijd omgooien. We hebben er genoeg. Kans is klein dat we winnen. Maar zo kansloos zijn we zeker niet. Als Barzagli tegen die tijd topfit is. Hebben we een ijzersterke verdediging. We kunnen het elke ploeg lastig maken.

14 april 2015 om 12:42

Mmm.. Nee.. Tevez & Pirlo zijn niet de spelers waar ik het over had. Ik heb het echt over di exceptionele speler.

14 april 2015 om 12:46

Dat zijn degene die het in ieder geval doen bij Juve. En beide zijn goed genoeg voor de top.

14 april 2015 om 12:59

Wat Pirlo doet doen Kroos en Modric ook met dat verschil dat die gewoon 13 km in een wedstrijd afleggen.

Als ik de teams van juve en bayern naast elkaar leg, zou alleen Pogba een versterking zijn. Dat zegt genoeg

Juve gaat de komende jaren geen champions league winnen.
Bayern, Barca en Real rollen teams als Juve op, zeker verdeeld over 2 wedstrijden

14 april 2015 om 11:13

ik schat PSG en Chelsea ook hoger in dan Juve. Maar verwacht wel dat Juve van Atletico gaat winnen.

14 april 2015 om 11:17

Je bedoelt Monaco denk ik..

En is dit Juve niet exact hetzelfde of bijna hetzelfde elftal dat 1 of 2 jaar geleden kansloos verloor van Bayern?

14 april 2015 om 11:28

Sorry Monaco.. Grotendeels wel ik denk niet dat Juve er veel op vooruit is gegaan.

14 april 2015 om 11:28

Is ook hetzelfde team die het Real Madrid 2 keer heel moeilijk gemaakt heeft in de groepsfase vorig seizoen. Overigens hebben we nu Tevez en Morata, toen Matri en Quagliarella denk ik, we hebben een coach die meer ervaring heeft.

14 april 2015 om 11:37

Real heel moeilijk heeft gemaakt? Real speelde Juve thuis weg en was in de uitwedstrijd al geplaatst. Nog kon Juve niet van ze winnen. Nee hoor, als Real Atletico overleeft mag Juve prima de volgende zijn.

14 april 2015 om 13:00

Juve van atletico winnen? Dat is ze in de voorronde anders 2x niet gelukt. In de wedstrijd in madrid heeft juve geen kans gehad

14 april 2015 om 13:39

Whahah wat een onzin gozer. In de eerste wedstrijd waren beiden teams gelijkwaardig aan elkaar. Toen was het Ronalda die Chiellini een rode kaart aansmeerde. Zo werd de hele pot verziekt door hem. Tweede pot speelde Juve Real helemaal weg, ze mochten Casillas bedanken dat het toen geen 4-0 stond bij de rust.

14 april 2015 om 15:26

Lekker realistisch ben jij. In de 1e wedstrijd verdiende wij een gelijkspel en in de 2e wedstrijd hadden we moeten winnen.

14 april 2015 om 15:29

Atletico won de 1e wedstrijd door 1 goal van Arda Turan volgens mij, en dat is vrijwel de enige kans die zij gehad hebben die wedstrijd. Juve heeft ook weinig gecreerd toen en beide teams waren even slecht. Verdiende een 0-0, alleen gebeurde dat niet. En de 2e wedstrijd is nooit een wedstrijd geweest omdat beide teams bij een gelijkspel geplaatst waren.

Hilarisch dat ie niks zegt over de nederlaag tegen parma

14 april 2015 om 11:09

Juve speelde toen met een compleet B-elftal. Die nederlaag zegt dus niks over de kwaliteiten van Juve.

14 april 2015 om 13:27

Ze hebben gewoon verloren van een club die falliet is verklaard. Zelfs een b-ploeg van een topclub moet zo'n wedstrijd winnen.

14 april 2015 om 15:31

Maar doordat er een B-ploeg speelde zegt dat niks over wat de a-ploeg zal doen tegen Monaco. Daar heeft Zoff het over, dus neemt hij er een wedstrijd bij waar dit team speelde en niet waar de bank en de jeugd speelde.

14 april 2015 om 20:07

Parma doet het de laatste tijd erg goed, daarbij kan het een keer gebeuren dat je verliest. Zo'n grote voorsprong en geen concurrentie kan ook soms ten koste gaan van de motivatie en het verlies zal ook geen nadelig effect hebben voor Juve.

14 april 2015 om 11:29

Als je die wedstrijd gezien hebt en wist wat er aan de hand was zou je er ook niks over gezegd hebben..

Wat mij betreft is Juventus nog langer niet ver genoeg om de Champions league te winnen. Bayern, Real en Barca zijn echt 2 klasse beter. De halve finale is echt het hoogst haalbare op dit moment voor Juventus en daar mogen ze ook trots op zijn.

Ja vast.... Real, Barca en Bayern hebben niks te vrezen van Juventus. Die zullen dan ook langs geen van deze teams komen en "gewoon" in de volgende ronde stranden. De ,in mijn ogen, meest onsympatieke club van Italië overschat zichzelf weer eens...

14 april 2015 om 11:27

wel leuk dat een chelsea fan het over onsympathiek heeft en dan naar een andere club wijst :-)

14 april 2015 om 11:30

Ooit bij Juve langs geweest?

14 april 2015 om 12:18

Jep, maar dat is het niet alleen. Ik vind de spelers van Juventus ook walgelijk: Vidal, Pogba, Tevez, Lichtsteiner, Buffon. Bah vooral Vidal, dat vind ik zo'n onsympathieke speler..

14 april 2015 om 12:28

Dat je Vidal noemt oke. Maar de rest. Snap je er vrij weinig van.

14 april 2015 om 13:12

@yoeri

Vidal kan spelen als een "klootzak". Lichtsteiner is minstens net zo erg. Maar Buffon met je toch even uitleggen. Dat is een symbool, een legende, een modelprof. Een onwijs nette en bijzonder loyale kracht.

14 april 2015 om 15:33

Buffon... ha ha ha ha ha ha ha ha, ik kan niet meer stoppen. Dat je Buffon als onsympathiek beschrijft zegt genoeg over jou. Nog nooit heeft hij iets onsympathieks naar buiten laten komen.

14 april 2015 om 16:11

Diego Costa?

14 april 2015 om 12:18

Als er een onsympathieke club is... Dan is het Chelsea wel.

Alleen al het feit dat in de laatste 20 jaar geen enkel team de CL back-to-back heeft kunnen winnen zegt al meer dan genoeg. Juventus heeft gewoon een kans om de CL te winnen hoor, underdog, sure, maar ze zijn zeker niet kansloos. Je moet 5 goede wedstrijden spelen vanaf nu en je hebt de beker. Een toernooi is en blijft een toernooi, in een competitie moet je constant zijn, in de CL moet je een beetje mazzel hebben.

Het is volledig aan Juventus om, ook names het Italiaans voetbal, de criticasters de mond te snoeren. Er wordt vooral in Nederland en Engeland heel denigrerend gedaan over de Italiaanse competitie dus het doorstoten van een Italiaanse club is voor mij als liefhebber van niet alleen Juve maar het Italiaanse voetbal in z'n algemeen meer dan welkom.

Voor Juventus zelf is het bereiken van de kwartfinales iets wat nodig was, zeker als je kijkt naar de weg die de club nu bijna 5 jaar geleden is ingeslagen. De stappen die ieder seizoen genomen worden zijn goed en nu wordt er ook in Europa goed gespeeld en doorgestoot. Vanavond tegen Monaco kan je jezelf echt weer in de picture voetballen. Volgend jaar de begroting nog verder omhoog en dan hopelijk weer definitief richting top 5 van Europese clubs.

14 april 2015 om 11:11

Heel denigrerend misschien niet maar het Italiaanse voetbal is qua niveau gewoon flink afgezakt. Wat dat betreft zou ik het ook leuk vinden als een Italiaanse club weer een groot succes boekt. Clubs als AC Milan, Inter, AS Roma, Juventus zijn voor mij toch fantastische clubs met een historie en herinneringen waar je u tegen zegt. Veel mooiere clubs dan de door sjeiks opgekochte koopclubs als Psg, Monaco en Manchester City die de successen van de laatste tijd puur te danken hebben aan een koopgrage sjeik die van gekkigheid niet wist wat nog te doen met zijn geld.

Juventus is de laatste tijd als enige over van dat niveau. De clubs uit Milaan bungelen in de middenmoot met matige selecties en waardeloos beleid (zo lijkt het in elk geval).

In Italië ongenaakbaar maar in Europa behoren ze niet tot de allerbesten. Aan de andere kant gaat het maar om twee duels en met de klasse van spelers als Tevez is er van alles mogelijk. Normaal zijn Barcelona, Real Madrid en Bayern München een maatje te groot....

Bayern, Barcelona en Real zijn ze kansloos. En eerlijk gezegd schat ik PSG ook hoger in.

Italie is de mooiste land van Europa, maar helaas het voetbal niet. In tijd van Maradona, Van Basten, Gullit, Baggio was dat nog wel zo. Juventus speelt nog aardig, maar CL gaan ze niet winnen. Ze missen snelheid in hun spel ofzo. Fysiek en positiespel is goed.

Met alle respect Juventus is een grote club, maar niemand is nog in de volgende ronde dus. Tevens denk ik dat Barca, Real, Bayern toch wat beter dan zijn dan Juventus en nog wat van een hoger kaliber zijn.

Juve is natuurlijk een kwalitatief sterke ploeg, maar Real, Barca en Bayern zijn een klasse beter. Maar ja, Juve is sws een outsider. Hebben gewoon een ijzersterke ploeg, alleen kun je gewoon niet tippen aan een Bayern ofzo.

95-96 de beste van Europa? Nee hoor, dat was destijds gewoon Ajax. De enige reden dat ze wel de CL wonnen was doping.

Ik denk nou niet dat een Bayern heel bang is voor Juventus. Ik vind Juventus een prachtig team hebben met vooral een ijzersterke verdediging, maar missen net de absolute topspelers die een Barca, Real of Bayern hebben. Is geen schande, die clubs zijn momenteel gewoon de elite van het Europese voetbal. Natuurlijk kunnen deze clubs het moeilijk hebben in Turijn, maar over 2 wedstrijden geef ik ze weinig kans. Al heeft Chelsea laten zien ook de champions league te kunnen winnen als absolute underdog.

De voorgaande jaren speelde Juve 3-5-2. Dat moet je gewoon niet doen in Europa. Nu ze eindelijk afgestapt zijn van dat achtergebleven systeem, zie ik Juventus nog wel in de halve of zelfs in de finale eindigen.

Waar komt deze arrogantie nou ineens vandaan?

Juventus heeft al jaren niet weten te presteren in de Cl.

Atletico was in de poule op onderlinge duels de betere en eindigde ook as eerste in de poule.
Olympiakos Pireaus was op onderlinge duels ook de betere en Juve moet Malmo danken dat ze toch door zijn gegaan in de poule.

Nu hebben ze een goede westrijd gespeeld tegen een totaal uit vorm Dortmund en de grote clubs van de CL moeten allemaal bang zijn?

Ik vind Juve een mooie club, begrijp me niet verkeerd en ik zou ze ook het succes in de CL gunnen, maar presteer eerst alvorens je zulke uitspraken doet

14 april 2015 om 12:31

Hoezo arrogant ? Ten eerste is het Zoff die het zegt. Die spreekt niet namens alle fans en juventus zelf. En hij geeft alleen zijn mening dat hij denkt dat ze bang zijn. Persoonlijk denk ik niet dat ze echt bang zijn. Maar ik denk niet dat we zo kansloos zijn zoals iedereen hier schrijft. We hebben een sterke verdediging. En als Tevez fit is, is het gewoon een topper die wedstrijden voor je kan winnen.

We weten al jaren niet te presteren in de CL, en nu het goed gaat staan we weer eens in de kwartfinale, maar we moeten niet te hard van stapel lopen. In verwacht wel dat we Monaco kunnen verslaan, en een ronde verder komen, alleen daarna zal het erg lastig worden. Ik denk dat we een kleine outsider zijn, maar niet meer dan dat.

Ik denk dat Juventus kansloos is om de CL te winnen, aangezien ik Real, Bayern, Barca en Atletico allemaal hoger inschat. Desalniettemin hebben ze een goede comeback gemaakt in Europa en horen ze weer bij de top 10 gevaarlijkste ploegen, maar helaas niet genoeg voor de CL-eindwinst.

14 april 2015 om 15:55

ATM beter dan juve?

14 april 2015 om 16:22

Ben je daar zo verbaasd over dan?
Eerder deze CL kon je dat ook zien in de groepsfase. Daar waar juventus overigens met al het nodige geluk nipt door is gekomen.

14 april 2015 om 19:30

Ben het met je eens dat Atletico misschien iets sterker is dan Juve maar in de groepsfase heb ik niet kunnen zien dat Atletico nou echt beter was.

Ik denk niet dat Juventus sterker is dan Barca, Real of Bayern. Ik vind dit stuk daarom ook direct onzin.
Komop zeg, het wordt nu allemaal wel sterk overdreven.
2e geworden in een poule waarin ze achter Atletico eindigden, waarvan ze verloren en gelijk tegen speelden. Atletico is toch ook minder sterk dan bijv. Bayern/barca of Real, hoewel ze uitstekende resultaten neerzetten tegen deze tegenstanders.
Daarna werd geloot tegen Dortmund, dat het slechtste seizoen sinds jaren meemaakt, totaal uit vorm en duidelijk niet opgewassen tegen Juventus in deze fase. Getuigd in mijn ogen niet van extreme klasse, andere teams hadden BVB in deze vorm ook opgerold.
Nu een makkelijke loting tegen AS Monaco, samen met Porto de zwakste tegenstanders die nog beschikbaar waren.
Nee Juventus, Barca Real en Bayern vrezen jullie helemaal niet, denk dat Real en Barca liever Juve hadden dan Atletico en Psg.

iedereen is het oneens met Zoff, maar ik ben het met hem eens. Juventus heeft de sterkste verdediging ter wereld, meeste uitgebalenceerde middenveld en dan hebben ze nog Tevez en Morata.
ik zie juventus wel winnen van barca en de rest moeilijk maken. qua selectie zijn ze net zo goed als Barca en real.dus CL winnen is zeker realistich. zeker omdat juventus italiaans is en italianen presteren vaak als het ergens om gaat

14 april 2015 om 13:08

Ik denk toch dat Bayern, Real en Barca sterker zijn dan wij. Winnen kan maar dan moet alles goed vallen, en dat 3 wedstrijden op rij. CL winnen zie ik dit seizoen niet gebeuren. Maar halve finale CL 10 jaar na een seizoen Serie B. Ik teken ervoor.

14 april 2015 om 15:23

Met messi alleen al hebben we meer.kwaliteit in onze aanval en middenveld en we zijn de minst gepasseerd in de top 5 competities dus snap je punt niet?

14 april 2015 om 16:46

het middenveld? met Xavi over de top en Rakatic goede speler, maar geen topper hebben jullie alleen Ineasta en Busquets als echte toppers op t middenveld. Juve heeft Pogba,marchioso,vidal(oke,niet in vorm en Pirlo en dan hebben ze op de bank nog Peyera. dus ik vind het middenveld beter dan dat van Barca.

en Messi heeft volgens mij maar 1x gescoord (?) tegen een italiaanse club, dat zegt genoeg

Ik geef Juve alleen een kans als ze een van deze teams in de finale zouden tegenkomen, dus in een wedstrijd.
En dan alleen als een van die drie een slechte dag heeft, waarin weinig tot niks lukt en dan nog wordt het heel moeilijk voor ze.
Real Madrid had bijvoorbeeld vorig jaar in de finale tegen Atletico totaal de vorm niet en toch trokken ze uiteindelijk aan het langste eind via de verlening ( ok die 1-1 was mazzel in de 90 minuut, daarbij kwamen ze goed weg )
Bovendien schat ik het Atletico Madrid van verleden jaar nog iets hoger in dat het Juve van nu.

Over twee duels ( halve finales dus ) zijn ze wat mij betreft volstrekt kansloos, zowel Bayern als Real hebben zoveel power en voetballend vermogen dat ze in staat zijn een eventuele nederlaag of gelijkspel in de eerste wedstrijd recht te zetten, ook denk ik niet dat Juve in staat zal zijn om het trio Messi, Neymar, Suarez van Barca, 180 minuten lang in bedwang te houden.
Wel denk ik dat ze tegen Barca nog de meeste kans hebben, Barca speelt niet graag tegen stugge powerploegen die zelf niet het spel willen maken, ze vinden het bijvoorbeeld heerlijk om tegen een Engelse ploeg te spelen die willen voetballen ( Manchester City!!! ) dan krijgen ze zelf ook de ruimte voor hun spel en tikken ze de tegenstander helemaal duizelig.
Juventus is echter veel sluwer dan Manchester City, maar heeft wel gewoon minder individuele kwaliteit dan Barca, daarom denk ik dat ze het normaal gesproken ook niet redden tegen Barca over twee duels.

Vrezen ? Niet echt. Respect ? Vast en zeker wel.

Wanneer de halve finales zouden bestaan uit Barcelona, Bayern, Juventus en Real dan zou ik alvast Juventus als tegenstander prefereren in die halve finales.

Niet dat het makkelijk zou zijn maar toch minder moeilijk dan één van de andere twee als opponent.

In de jaren 80 met Platini was Juventus de te kloppen ploeg, dit is nu toch een pak minder.

Respect dus zeker wel maar vrezen ? Neen dus.

Juve mist geld om bij te benen met clubs als Bayern, Chelsea, Real, PSG en Barca.

Hahaha deze man leeft in een droomwereld. Deze clubs vrezen geen enkele club uit de serie A, niveau is daar wekelijks heel ver te zoeken!

14 april 2015 om 13:19

Ah, dus daarom presteren de Italiaanse clubs zo geweldig dit jaar. Niveauloos, maar toch na Spanje het beste presteren. Dat het niet van het niveau Bundesliga of PL is weet iedereen, maar de Serie A zit er toch niet heel ver achter. Hoe verklaar je anders dat Tottenham eruit vliegt tegen Fiorentina en Juve Dortmund weg speelt? Het grootste verschil zit hem in de accomodaties, die zijn in Engeland en Duitsland veel beter. Nee, bij niveauloos denk ik aan de Eredivisie en aan Twente.

14 april 2015 om 13:20

Het niveau van de serie A is niet meer wat het ooit is geweest, maar dit seizoen hebben de Italiaanse clubs tot nu toe meer punten gescoord dan de Duitse en Engelse clubs in europees verband.Dat wil toch iets positiefs zegge over het niveau niet ?

We kunnen iedereen verslaan. Ook Bayern en Barca en Real Madrid. Maar Dan moet alles goed vallen. Dat 2x in de halve finale en dan ook nog in de finale word wel erg lastig. Vorig seizoen al laten zien tegen Real dat Juventus ijzersterk is en vaak beter speelt als de tegenstander beter is. Het kan maar ik zie Juve pas als 4de of 5de kanshebber dit seizoen.

Denk dat die stap nog echt te groot is.
Juventus heeft echt een goede ploeg, maar kan aan alle 3 nog niet tippen.
Als ze een goede dag hebben maken ze zeker kans, maar denk dat die 3 nog net een maatje te groot zijn.

Vrezen vind ik echt te veel gezegd... Juventus heeft een aantal geweldige spelers, maar missen net een aantal spelers voor een volledig sterren elftal.

14 april 2015 om 16:06

Op welke posities staan dan geen sterren?

Ja hoor Juventus. Iemand heeft duidelijk weer eens een harde 5-0 nederlaag nodig van een van die drie clubs om op aarde gezet te worden.

14 april 2015 om 15:07

Vergeet niet dat dit een oud-speler van Juve is die dit zegt, niet Juve zelf. Juve heeft dit seizoen nog geen een keer gezegd dat ze favoriet zijn voor de Cl of dat andere teams Juve moeten vrezen.

14 april 2015 om 19:08

Dan moet het alleen al om die opmerking van Zoff gaan gebeuren eigenlijk.

Haha! Als het van de CL afhangt hebben ploegen als Real, Barca, Bayern...schrik van niemand. Dikke onzin dit. Juve is een leuke ploeg dat het goed doet in zowel de League als CL. Maar ga nou geen grote mond open doen.

14 april 2015 om 15:09

Inderdaad, snap wel dat Zoff trots is dat zijn club weer succes boekt en een goede kans heeft op de halve finale maar tuurlijk is Juventus niet van het niveau absolute top. Die clubs zullen Juve ook graag willen loten mocht Juventus doorgaan naar de halve finale. Ze mogen dan wel geen absolute top zijn maar je kan altijd stunten.

FORZA JUVEEEEEE!!!!!! FORZA LA GRANDE AMORE!

Denk dat ze eerder andersom vrezen. Alle respect voor de oude dame, maar ze komen net te kort tegen de de top van europa. Maar outsider zijn ze wel.

Ik hoop persoonlijk op een finale tussen PSG en Juventus. Ik schat deze 2 ploegen ongeveer even hoog in waardoor er een spannende finale komt, en belangrijker is dat het ook wel is mooi is dat niet de allergrootste Europese teams in de finale staan. De kans op deze finale is klein maar voor de afwisseling in de CL zou ik het mooi vinden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren