Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Guidetti krijgt eerste voorstel van Feyenoord binnen

Laatste update:

Martin van Geel wil er 'alles aan doen' om John Guidetti terug te halen naar Feyenoord, maar verslaggever Martijn Krabbendam zei maandag bij BNR dat hij niet denkt dat dit realistisch is, omdat de aanvaller een flink salaris zou willen verdienen. Krabbendam, Feyenoord-watcher van Voetbal International, heeft desondanks begrepen dat Van Geel Guidetti een eerste aanbieding heeft gedaan.

/

De 22-jarige aanvaller speelde in het seizoen 2011/12 al op huurbasis voor Feyenoord en groeide met 20 doelpunten uit 23 competitiewedstrijden uit tot een publiekslieveling. Guidetti keerde vervolgens terug naar Manchester City, maar kwam door een virusinfectie en blessureleed lang niet in actie. Vorig seizoen maakte hij zijn rentree en speelde hij op huurbasis voor Stoke City.

Dit voetbaljaar wordt Guidetti verhuurd aan Celtic, waar hij geen vaste basisplaats heeft. Van Geel ziet de Zweed desondanks graag terug naar Feyenoord komen en schijnt dus inmiddels over te zijn gegaan tot actie. Guidetti heeft een aflopend contract bij City en kan dus transfervrij worden binnengehaald. De spits liet onlangs nog weten dat hij graag terug zou willen keren bij Feyenoord.

De aanval van de Rotterdammers is voor komend seizoen al versterkt met Dirk Kuyt, terwijl Anass Achahbar de kans heeft om zijn aflopende contract te verlengen. Verder is de kans groot dat Feyenoord de optie in het huurcontract van Colin Kazim-Richards gaat lichten, zodat hij definitief Feyenoorder wordt. Verder zitten Elvis Manu en Mitchell te Vrede nog in de selectie; laatstgenoemde lijkt sowieso te vertrekken.

Begrijp jij dat Feyenoord bezig is met de rentree van John Guidetti?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Leuk voor de Feyenoord fans!
Voorhoede Kuyt en Guidetti beloofd veel moois! Maargoed eerst zien dan geloven!

13 april 2015 om 22:08

Nu nog een voetballer erbij en wie weet, wordt t dan nog ooit eens iets

13 april 2015 om 22:09

Zeker, samen met Kuyt en Manu of Boetius een topvoorhoede, bij vertrek van Depay de beste van NL. Als Clasie blijft, volgend jaar topkandidaat voor de titel. Alleen twijfel ik of ze Kazim transfervrij moeten aantrekken, zeker een topper en als international ook een restwaarde, alleen hopen dat ie niet gaat zeuren op de bank..

13 april 2015 om 22:16

Tegen Kazim moet je gewoon eerlijk en open zijn. Hij wordt de back-up spits/stormram voor als er iets geforceerd gaat worden.

Dan kan hij zelf kiezen of die dat wil of niet. Vastgelegd gaat hij sowieso verwacht ik, de vraag is alleen of die niet ook gelijk weer vertrekt.

13 april 2015 om 22:19

Als je Kazim al een topper vindt... Guidetti laat overigens weinig zien in Schotland, ik vraag me af of hij nog hetzelfde kan brengen als in zijn eerste periode bij Feyenoord. Kuijt is ook al oud, vraag me af wat hij nog kan.

Buiten dit heb je ongeveer 3 dezelfde type spelers, hard werkend, maar echt voetballend zijn ze vrij beperkt. Als je een Immers hebt rondlopen op 10 dan weet ik al dat Feyenoord weer hooguit 3e gaat worden.

13 april 2015 om 22:19

Topkandidaat voor de titel..... right. K2 was beter dan een bejaarde Kuyt met Guidetti.

13 april 2015 om 22:28

@ DD28

Hoop dat immers vertrekt en toornstra er gaat spelen. Hoe hard immers ook werkt soms voegt hij echt niks toe. En psv zal depay wel verliezen en wijnaldum wat ook wat scheelt. En ajax moeten we gaan zien wat die gaan doen.

13 april 2015 om 22:30

Alle drie zijn het toppers voor de Eredivisie... In de topcompetities komen ze natuurlijk alle drie tekort.

13 april 2015 om 22:30

Toen was de eredivisie ook wel wat sterker en stelden we in Europa nog 'enigszins' wat voor

13 april 2015 om 22:37

Ach ja, afgelopen jaar zou Feyenoord ook meedoen om de titel beweerden sommige fans hier. Is er ook niet echt van gekomen. Ik moet het eerst zien hoe Feyenoord volgend jaar gaat presteren, tot nu toe ben ik minder optimistisch dan de Feyenoorders hier, en wat meer realistischer denk ik. Voor de competitie zou het leuk zijn en ik gun het Feyenoord van harte, maar toch denk ik dat Kuyt niet de grote verlosser is, net als Guidetti dat waarschijnlijk niet zal zijn.

13 april 2015 om 22:41

Guidetti speelt niet eens alle wedstrijden (om welke reden dan ook) in een divisie waar 85% van de ploegen van Jupiler niveau zijn. Wat moet hij toevoegen aan Feyenoord.

14 april 2015 om 02:22

Je zegt kuyt is ook al oud. Nu doe je net of guidetti ook oud is terwijl die pas 23 is. Alsof die 33 is en het allemaal ineens verleerd is. En wat kuyt betreft hij zou voor elke eredivisie club nog een meerwaarde zijn. Een en al ervaring en als je weet hoe die bij fenerbache speelt zou je hem ook nog wel bij je clubbie willen.

14 april 2015 om 02:25

Of Feyenoord om de titel is nog maar de vraag. Maar de kans is zeker aanwezig. Wie in Nederland kan nou ontkennen dat welke club in ons land dan ook er goed aan doet Kuyt en Guidetti aan te trekken.

Wellicht bedoelt rachid16 met het benoemen van Kazim tot topper niet daadwerkelijk een topper, maar een topper als stormram. Ook daarover denk ik dat iedere ploeg in Nederland er goed aan zou doen Kazim als stormram aan te trekken.

Wanneer Feyenoord Clasie behoudt weet ik wel zeker dat ze volgend jaar, in ieder geval het begin van het seizoen, mee gaan doen om de titel. Ik acht de kans helaas klein dat hij blijft. Wanneer hij vertrekt moet Feyenoord een waardige opvolger halen en ik zou zo één twee drie niet weten wie hetzelfde type speler is als hij en ook over dezelfde kwaliteiten beschikt.

Ook denk ik dat Feyenoord er goed aan zou doen Immers deze zomer te verkopen en Vilhena toch over te halen tot een langer verblijf door hem te zeggen dat hij op tien gaat spelen. Ik vind Toornstra het prima doen op de positie waar hij nu speelt en als je ziet wat voor potentie Vilhena heeft als aanvallende middenvelder is het sonde om daar geen gebruik van te maken.

Aanvallend zitten de Rotterdammers sowieso goed. Wellicht hebben ze aankomend seizoen de beschikking over Kuyt, Guidetti, Achahbar en Kazim en Boetius, Manu, Basacikoglu en Toornstra. Wellicht is het beter dat laatstgenoemde spits wordt verhuurd aan een subtopper uit onze eigen divisie. Daarnaast is het misschien ook beter dat Basacikoglu verhuurd wordt.

Op het middenveld zit Feyenoord 'slechts' met een vertrek van Clasie met een probleem. Zoals ik al eerder zei heb ik geen idee wie hem op zou kunnen volgen. Verder hebben ze met El Ahmadi sowieso al een zeer goede middenvelder.

Verdedigend zit er wel talent in het centrale duo maar met het vertrek van zowel Mathijsen als Boulahrouz acht ik het toch noodzakelijk dat er een ervaren back-up wordt aangetrokken. Wellicht dat Brouwers van Gladbach deze rol zou kunnen vervullen? Op de backpositie's zit Feyenoord wel prima met spelers als Wilkshere, Nelom en talenten als Woudenberg en Cabral. Het is alleen wel zo dat die twee basisbacks niet goed genoeg zijn voor een kampioen. Wellicht dat van Anholt kan worden overgenomen van SC Heerenveen om het toch acceptabel genoeg te maken.

In het doel zit Feyenoord ook prima. Met Vermeer en wellicht Hahn als back-up komend seizoen is het doel goed bezet. Wellicht dat er door een mogelijk vertrek van Graafland toch nog een doelman aangetrokken moet worden om tussen de reservedoelmannen toch nog leeftijd te hebben.

Tenslotte zit het kwa technisch gebied ook prima. Van Bronckhorst heeft met van Gastel een assistent waarmee hij al jaren werkt en heeft ontwikkeld. Met het aantrekken van Wouters is er de benodigde ervaring op de bank.

13 april 2015 om 22:11

Zo ver is het nog niet.

13 april 2015 om 22:15

Nog niet maar de kans is wel groot dat het rond gaat komen.
En zou ook mooi zijn als het vroegtijdig rond is dat zorgt voor rust en daardoor zullen andere spelers ook eerder willen blijven of willen komen.

13 april 2015 om 22:51

Als Guidetti woord houd dan is het idd zo rond. En idd mooi voor de club
maar het blijft afwachten wat ze gaan brengen Kuijt en Guidetti

13 april 2015 om 22:54

Dat moet je bij elke speler afwachten want garanties heb je nooit.
Maar ik heb er alle vertrouwen in.

Wat maakt het nou uit hem een hoger salaris te geven ? Hij is toch transfervrij ???

13 april 2015 om 22:08

650.000 of 2 miljoen per jaar is toch een aardig verschil.

13 april 2015 om 22:13

Ja maar stel dat je normaal gesproken een slordige 5 à 6 miljoen betaald voor zo'n speler dan kan je toch gewoon dat ingecalculeerde transferbedrag opdelen in salaris over de contractperiode. Ik zou Guidetti gewoon 2 miljoen per jaar betalen bij een 3-jarig contract...

13 april 2015 om 22:16

Hoe denk je dat de andere spelers van Feyenoord dat vinden? Dat Guidetti die op een goed seizoen Feyenoord na niks heeft laten zien, by far het meest betaald krijgt van alle spelers van de selectie?

13 april 2015 om 22:18

Omdat je te maken hebt met dingen zoals een salaris plafond, balans in de selectie maar ook contract verlenging eventueel. Als je die jongen nu 2 miljoen bied kan je hem nooit meer langer houden. Daarnaast is dat financieel gewoon onverantwoord.

Je kan hem bijvoorbeeld wel 20% van zijn eigen transfersom beloven als hij verkocht wordt of een flinke bonus bij x aantal doelpunten.

13 april 2015 om 22:18

inderdaad 2 miljoen is gewoon te veel en hij zal ook gerust wel met minder genoegen nemen. Rond de 1 miljoen moet echt wel het maximum zijn en misschien nog wel iets minder.

13 april 2015 om 22:58

Feyenoord heeft het geld misschien niet, en ze willen zulke domme dingen niet meer doen.

Daarnaast zoals diverse andere mensen al zeggen creeer je zeer veel problemen als je 1 speler flink meer betaald dan de rest van de selectie.

13 april 2015 om 23:36

Maakt wel uit hij presteert niet zo geweldig bij Celtic .. dan moet je blij zijn dat je een goed salaris krijgt... 2 miljoen voor iemand die al 3 jaar naar zijn vorm zoekt is super wan beleid en gelukkig weet van Geel dat ook.

Ik volg de Schotse competitie niet echt, dus ik heb geen flauw idee hoe hij het doet in schotland. Het zou wel mooi zijn voor Feyenoord als hij terugkeert, denk ik een betere optie als Kalou...

13 april 2015 om 22:11

Hij is volgens mij meer geblesseerd dan dat hij heeft gespeeld

13 april 2015 om 22:17

hij was wel fit maar hij werd de laatste tijd ook vaak gepasseerd.
Ondanks dat hij in het begin heel veel scoorde.
Zijn gemiddelde is ook goed dus ik heb alle vertrouwen in John.

13 april 2015 om 22:52

Oke dan heb ik het mis

13 april 2015 om 22:57

Ik vind zijn gemiddelde juist nogal laag als je kijkt waar hij speelt.
Hij zit bij de beste en sterkste club van het land.

14 april 2015 om 01:31

Ja zijn moyenne is vrij laag ja.
12 wedstrijden gespeeld.. 10 goals
Waarvan niet eens alles de volle minuten 90min.
Laat staan continu in de basis begonnen.

Dus verklaar je nader met zijn moyenne is niet goed???

Soms vraag ik me serieus af of er wel naar feiten worden gekeken.
Ipv maar wat in de rondte te roepen.

Hoop echt dat deze jongen komt. Heeft iets excentrieks, maar is ook een fantastische voetballer met een geweldige drive en motivatie. Had liever deze jongen gehad dan Kazin, maar goed. We kunnen niet alles hebben.

13 april 2015 om 22:43

Ik snap niet goed dat alle Feyenoorders hem willen. Is het niet gewoon kapitaalvernietiging. Ik bedoel, met Manu, Boetius en Bilal heb je 3 grote talenten op aanvallende posities. Met Kuyt en Kazim heb je de ervaring erbij en 5 redelijk verschillende types. Waar is deze redelijk dure Guidetti dan voor nodig. Wat is jouw kijk hier op?

13 april 2015 om 22:49

Kazim ligt nog niet vast. Daarnaast heeft Guidetti veel meer krediet in de Kuip. Qua salaris zullen Guidetti en Kazim niet veel verschillen, daar waar Guidetti je in de toekomst nog wat op kan leveren.

14 april 2015 om 09:35

Drie redenen waarom ik Guidetti graag zie komen:
- Allereerst omdat hij een goede voetballer is die gemakkelijk scoort
- Ten tweede omdat hij een geweldige mentaliteit heeft. Nog wel wat excentriek en af en toe een raar trekje, maar hopelijk leert hij dat af.
- Ten derde, het is een speler die voor zover ik het kan inschatten, echt trots was om bij Feyenoord te mogen spelen. Dat is ook essentieel om te hebben.

Kazim komt ondanks dat hij af en toe een goal meeprikt gewoon te kort. Kuyt is in mijn ogen fantastisch, maar hij gaat echt niet meer alle wedstrijden vol spelen en de overige spelers zie ik meer als buitenspelers. Een echte goede spits ontbreekt dus.

Alles bij elkaar opgeteld zie ik die "rare Zweed" dolgraag komen.

13 april 2015 om 22:50

Als Guidetti komt, moet Kuyt op rechts en daar wil ik hem nou net niet zien. Kuyt moet gewoon in de spits gaan lopen en bediend worden door Kalou en Boetius. Als Van Geel slim is, zet hij vol in op Kalou en niet op Guidetti. Dan kan je Kazim definitief vastleggen als back-up en heb je Achahbar die op elke positie vanaf de '10' en verder naar voren terecht kan. Een middenveld met Clasie, KEA en Achahbar lijkt me overigens ook heerlijk.

14 april 2015 om 00:11

Helemaal eens. Ik ben niet zo kapot van het terughalen van Kuijt maar als het gebeurt, zoals nu werkelijkheid is geworden, dan wel voor de spits positie. We hebben op de flanken gewoon technische spelers nodig of in ieder geval spelers met voetballend vermogen. Dat heeft dit seizoen toch wel bewezen. We creëren ontzettend weinig kansen omdat het voetballend vermogen van zowel de buitenspelers als de nummer 10 ontzettend matig is. Wanneer Kuijt dan op de flanken wordt gezet heb je weer precies hetzelfde.

Ik zie ook liever Kalou komen maar ik vraag me af of dit haalbaar is. Ik hoop wel dat we volgend seizoen onder Gio een voetballer op 10 gaan zien. Willen we ooit meedoen, zal die positie echt beter ingevuld moeten worden en dat zal zowel de vleugels als de spits ten goede doen, wie er ook staat.

Pff.. Typisch Feyenoord dit, ze doen wat de supporters willen in plaats van dat ze logisch gaan nadenken.
Die jongen heeft 8 keer gescoord in 22 wedstrijden, dat is weinig voor een spits en dan komt er ook nog eens bij dat het de Schotse (!) competitie is die niets voorstelt. Schijnbaar is die jongen ook wat te zwaar.

13 april 2015 om 22:08

Ja, want een transfervrije speler oppikken die zich in het verleden bewezen heeft en gewoon een groot talent is, is een enorm voorbeeld van wanbeleid of niet?

13 april 2015 om 22:11

Een groot talent is ie niet hoor

13 april 2015 om 22:15

Ik vind van wel. Goede techniek, kan goed afmaken, strijdvaardig en jong.

13 april 2015 om 22:20

Perfecte omschrijving van Guidetti in zijn eerste periode bij Feyenoord. Bij de huidige zou ik eerder lui en raakt geen knikker neerzetten.

13 april 2015 om 22:20

In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst

13 april 2015 om 22:26

We zullen het zien als hij volgend jaar een hattrick maakt tegen Ajax

13 april 2015 om 22:42

@feye88, wel als deze speler amper heeft gescoord in een van de zwakste competities ter wereld en ook nog eens niet helemaal fit is.

13 april 2015 om 22:49

@ Paulo Maldini

Natuurlijk is dat geen garantie, maar dat geld ook voor als je Messi of Ronaldo haalt. Het is niet zo dat Guidetti een hele slechte speler is geworden en dat we in de Eredivisie alleen maar Jaap Stam's achterin hebben lopen. Als Kazim er 11 kan maken dan haalt Guidetti dat makkelijk.

13 april 2015 om 22:55

Dan kan het alleen maar beter gaan als hij wel fit is.

Feyenoordpitsen:
Guidetti: nooit ergens gespeeld, 23 goals, international zweden
Pelle: nooit gescoord, 50 goals in twee jaar, international italie, transfer naar Southampton.
Kazim-Richards: carriere in het slop, nu weer Turks international, 11 goals

Met andere woorden: wij zijn best goed in spitsen aan de praat krijgen

13 april 2015 om 22:56

let maar op, volgend jaar zal ik je aan je uitspraken herinneren.

13 april 2015 om 23:11

Dat zei je zeker ook over pelle

13 april 2015 om 23:14

@feye88 Mocht dat gebeuren, laat het dan in ieder geval een hattrick zonder schwalbe zijn

14 april 2015 om 00:41

Feye88 heeft gelijk hier! Hoe weinig scoorde pelle in alle competities? Of zijn jullie dat alweer vergeten... Verder hoef ik niks meer uit te leggentocj? Haha peace

14 april 2015 om 01:35

Als jij niet op de hoogte bent van zijn prestaties uit het dan ook niet.

12 wedstrijden 10goals.
Waarvan hij niet eens elke wedstrijd 90 min gespeeld heeft.
Waarvan hij niet eens elke wedstrijd in de basis is begonnen.

Dus verklaar je nader??

En hoe kom jij erbij dat hij nog niet helemaal fit is?

13 april 2015 om 22:20

haha wat een onzin weer.
Misschien willen van Geel en Gio hem zelf ook graag hebben.
Niet alleen de supporters zijn slim bij ons hoor.

13 april 2015 om 22:25

Of hij heeft vertrouwen nodig. Pelle kwam ook binnen als een nobody guidetti hetzelfde het eerste seizoen. Tis een gok dat wel. Maar ergens in hem zit er wel talent hebben we kunnen zien.

Detail: Kazim zal waarschijnlijk verkocht worden als Guidetti komt.

Het belangrijkste vind ik dat Boetius blijft. Hij is het grootste aanvallende talent dat Feyenoord heeft en begint weer in vorm te komen. Zeker tegen PSV was hij erg goed. Goeie mentaliteit, goede techniek, goede voorzet, goede actie, aardig schot. Houden!

13 april 2015 om 22:16

Detail ; Kazim is gehuurd dus kan moeilijk verkocht worden..;-)

13 april 2015 om 22:20

Jawel, Feyenoord is de enige club die Kazim transfervrij over kan nemen vanuit Turkije. Dat gaat sowieso gebeuren en er gaan wat geruchten dat hij als gebaar/erkenning meteen weer transfervrij bij Feyenoord mag vertrekken.

Zo is Kazim van zijn contract in Turkije af en verliest Feyenoord niks.

13 april 2015 om 22:20

Met optie tot koop, kun je lichten om hem eventueel te verkopen, maar dat is wel een soort van Russische Roulette wat je dan speelt.

13 april 2015 om 22:22

detail: Feyenoord kan hem transfervrij overnemen.
En als ze willen kunnen ze hem daarna doorverkopen.
Al denk ik dat ze Kazim voor de breedte er ook bij houden.
Met Kuijt, Guidetti en Guidetti heb je zo veel power dat elke tegenstander in Nederland daar bang voor wordt. En je kan ze ook nog een beetje rouleren waardoor ze alle 3 fit en scherp blijven.

13 april 2015 om 22:25

Maar dan verkoop je 'm dus niet. Je laat 'm dan weer gratis vertrekken.

13 april 2015 om 22:31

Als ze willen kunnen ze hem daarna doorverkopen?

Feyenoord kan het wel willen, maar als er geen club is die hem wil hebben of als er geen club is waarvoor Kazim interesse heeft dan zit je wel vast aan hem hoor.

13 april 2015 om 22:38

Ik neem aan dat Feyenoord in dat geval wel zo slim is om die jongen geen/verwaarloosbaar salaris te geven.

Het feit dat ze hem transfervrij overnemen en meteen weer laten gaan is al een vrienden dienst, daar zal geen salaris meer bij zitten gok ik.

13 april 2015 om 22:46

Er zijn genoeg clubs die hem willen hebben hoor.
Maar ik denk dat Feyenoord ze gewoon alle 3 bij de selectie haalt dan heb je een top aanval en ook nog top invallers als het niet loopt.
En alle 3 transfervrij dus geweldige deal.

14 april 2015 om 06:58

Het kan sowieso niet aangezien een speler niet 2 keer van club mag wisselen binnen 1 transferperiode.

14 april 2015 om 00:42

Grootste aanvallende talent is ongetwijfeld Rashaan Fernandes heb ik me laten vertellen. Bij de A-selectie is het wel Boetius, maar hij maakt weinig stappen de laatste tijd. Mag ook wel eens wat extra uurtjes individuele krachttraining doen, want hij is nog steeds niet beter geworden op fysiek gebied. Dat dit een klein beetje ten koste van zijn wendbaarheid zal gaan maakt niks uit, want die houdt genoeg over en zal op een breder vlak het spel kunnen spelen met een beetje body.

14 april 2015 om 01:44

Boetius zijn armpjes hebben de zelfde dikte als die van me neefje van 14.

Ik snap jou volkomen.
Slappe hap!
Ik betaal 25 eu per maand voor wat spierbouw.
Deze man kan het gratis doen.
Maak er gebruik van en spendeer 5 dagen in de week een uurtje extra kracht training.

En zijn wendbaarheid gaat heus niet helemaal weg.
Ik bedoel het is niet te vergelijken.
Maar heb altijd bvo's gevoetbald en was ook ielig.

Na 2x me kruisband gescheurd te hebben en een gebroken enkel.
Ben ik met kracht training begonnen.
Speel nu hoofdklasse en ben alleen maar explosiever in de duels en in me acties.

Je hebt daar echt gelijk in.
Hij hoeft niet breed te worden, maar een beetje massa zou niet misstaan

Lijkt mij sterk dat deze jongen straks even 2x zo weinig wilt verdienen om bij Feyenoord te spelen. Als Feyenoord nou CL speelde dan had het nog heel misschien gekund. Maar er zijn zat andere clubs van hetzelfde niveau die wel meer willen betalen voor hem. Ik denk niet dat Guidetti volgend jaar bij Feyenoord speelt.

13 april 2015 om 22:16

Volgens mij verdient hij helemaal niet zo veel bij City. Had een jaar geleden op een Engelse site gelezen dat hij 10.000 pond per week verdient. Dat is toch een acceptabele salaris?

13 april 2015 om 22:21

Volgens andere bronnen verdient hij zo'n 1,8 miljoen pond bij City... Dat is meer dan 2,5 miljoen euro op het moment.

13 april 2015 om 22:24

Dat is nog de vraag of andere clubs zo heel veel meer willen betalen.
Ze zullen zeker niet het bedrag betalen dat hij nu verdient.
En Guidetti heeft al aangegeven best te willen inleveren om terug naar Feyenoord te kunnen.

Geef die jongen een goede tekenbonus en een normaal salaris zodat je geen onrust in de kleedkamer krijgt. Tekenbonus is nog te verantwoorden omdat je geen transfersom hoeft te betalen en hij Feyenoord (veel) geld op kan leveren in de toekomst.

13 april 2015 om 22:12

Mislukt bij Stoke en Celtic. Niemand koopt hem meer hoor. Hij gaat Feyenoord niks opleveren

13 april 2015 om 22:25

3 jaar top presteren bij Feyenoord en hij gaat Feyenoord heel veel opleveren.
Ten 1e heel veel punten en ten 2e na 3 jaar een mooi transferbedrag.

13 april 2015 om 22:39

Ken je Graziano Pelle? Ook overal mislukt en op zijn 29e nog voor veel geld verkocht. Dan moet dat ook kunnen met een 26 jarige Guidetti!

Het gaat nog druk worden in de spits daar. Ik kan mij niet voorstellen dat ze allemaal gaan tekenen. Ik denk eerder dat het of Guidetti of Kazim wordt,

13 april 2015 om 22:14

Ik snap eerlijk gezegd niet waar feyenoord aan begint hij heeft niet eens een basisplaats bij celtic en ik schat feyenoord toch voetballend wat hoger in .

13 april 2015 om 22:24

Hij speelt niet door conflicten met het bestuur. Daarvoor stond die altijd basis.

13 april 2015 om 22:27

klopt ze waren niet blij dat hij steeds bleef zeggen dat hij graag terug wil naar Feyenoord. en in het begin speelde hij niet alleen basis maar scoorde hij ook veel.

13 april 2015 om 23:12

Hij werd er naast gezet omdat hij een tijd lang niet scoorde. Geen verhalen er om heen verzinnen... Ontopic: rare move van Feyenoord, die jongen is alleen gewild om zijn populistische gedrag (de rivaal vooral veel bashen, dat deed hij in Engeland, hier en in Schotland) hij scoorde vooral van de penalty stip daardoor had hij een mooi moyenne. Begon goed in Schotland maar speelde de laatste tijd hopeloos. Bovendien zou dat betekenen dat Kuyt naar rechts gaat. Dan gaat Bilal lekker ballen bij het tweede? Pure kapitaal vernietiging... Kuyt, Boetius, Kazim (als backup van Kuyt) Bilal, Manu, Achabar en Toornstra zijn meer dan voldoende lijkt me voor de aanval van Feyenoord.

14 april 2015 om 01:48

Wat maakt het uit wat andere aanvallers doen? Het gaat om Kuyt.

14 april 2015 om 01:51

Hoeveel aanvallers van die leeftijd hebben nog de fitheid van Kuijt??

Overigens heb je wel gelijk.
En denk ik dat je Kuijt op zijn tijd wedstrijdjes rust moet geven etc.
Zijn lichaam heeft uiteraard wel een langer herstel nodig.

Maar als je ook bij Fenerbahçe gewoon hoort Kuijt de grootste loper van het elftal is.
En de meeste meters maakt, zegt dat toch genoeg?

Hij heeft aangegeven dat hij zeer zeer graag terug wil, dus ik neem aan dat die wel wat water bij de wijn doet. Daarnaast mag hij ook blij zijn dat Feyenoord in hem geloofd, want het is een gok.

13 april 2015 om 22:14

Denk ook dat hij dat gaat doen als hij echt terug wil naar Feyenoord. Maar ja het zijn maar media berichten niemand weet of hij echt terug wil.

13 april 2015 om 22:28

Het was o.a. een interview van hem op TV Rijnmond.
Ik heb dat interview gezien en daarin gaf hij dat heel duidelijk aan.

Geen vaste basisplaats bij Celtic dat alleen competitie speelt. Doe even normaal man.

Ik denk dat kuyt wel zijn zin gaat doordrijven om een zo sterk mogelijk feyenoord bij elkaar te krijgen. Daar past guidetti ook bij. Ik denk niet dat kuyt zit te wachten op een aanval met zichzelf, kazim en manu.

13 april 2015 om 22:21

Ik krijg steeds het gevoel dat Feyenoord vooral haar supporters blij wil maken en van geel aan emotiemanagement doet. Nou vind ik van geel sowieso een kwakbol maar dat terzijde. Je hebt totaal geen enkele garantie met t terughalen van kuyt en guidetti.

13 april 2015 om 22:29

Je hebt met geen enkel speler garanties.
Maar met Kuijt en Guidetti heb je toch wel heel kans op succes en veel doelpunten.

Ik had toch verwacht dat Guidetti het beter zou doen bij Celtic. In zo'n competitie moet hij er toch echt meer inleggen dan wat hij tot nu toe heeft gedaan. Ik weet het niet heel zeker mits hij naar Feyenoord vertrekt. Als ze dan op een gegeven moment Kazim, Kuyt, Guidetti, Achahbar hebben zal 1 van hun moeten banken en ik zie een Kazim of Guidetti daar niet goed om mee gaan om eerlijk te zijn. Ook is het rot voor Achahbar, als Feyenoord namelijk Kazim en Guidetti vastleggen zal hij zijn contract niet verlengen. Dan heb je toch liever een jongen uit de eigen jeugd als back-up voor een ervaren iemand dan een speler met een hoger salaris van buitenaf. Ik weet niet of Guidetti zijn niveau van een paar jaar terug zal halen. Al moet ik wel zeggen dat hij geweldig is in het motiveren van de spelers, evenals Kazim.

13 april 2015 om 22:23

Lastig als je maar 10 minuten per wedstrijd mag spelen. In het begin speelde die erg veel en scoorde die ook regelmatig.

Kuyt, Kazim, Boëtius, Manu, Achahbar en Toornstra lijken me genoeg opties. In plaats van onnodig geld uit te geven aan een aanvaller waarover grote twijfels bestaan, kunnen ze beter het geld aan spelers op andere posities besteden. Je 'vernietigt' hier als het ware talenten, met name Achahbar. Wat hoop ik dat die jongen naar Ajax komt. Het ging zo goed, die paar wedstrijden dat Frank Bojan eindelijk in de spits zette. Achahbar is ervoor gemaakt om spits te zijn bij dit Ajax. Milik is een heel groot talent, maar is eigenlijk net als Sigthórsson geen Ajax spits. Hetzelfde met Zivkovic. Feyenoord kan beter geld overhouden voor de vervanging van Clasie en wellicht Immers/Vilhena/El Ahmadi. Een back en een centrale verdediger lijkt me ook niet slecht (evt voor in de breedte), Mathijsen gaat ook weg, Karsdorp is in principe een middenvelder, Wilkshire is oud en eigenlijk niet van het niveau dat je moet nastreven en Nelom doet het boven verwachting, maar is eigenlijk vergelijkbaar met Brenet (die doet het overigens toevallig ook boven verwachting goed op dit moment).

Hopelijk gaat hij ermee akkoord en dan heeft feyenoord weer een goede voorhoede : boetius / manu guidetti kuyt. Man man man ik heb nu al zin in het nieuwe seizoen!

13 april 2015 om 22:37

basacikoglu kan dan echt wel fluiten naar speelminuten. Gekocht voor volgens mij 3 miljoen en een contract van 4 jaar.. Weggegooid geld. Doodzonde.

13 april 2015 om 22:48

Inderdaad dat is echt doodzonde ik zou hem volgend jaar proberen of rustig te brengen, zodat kuyt hem wat kan bij leren en zodat hij belangrijk kan worden en het uiteindelijk kan overnemen van kuyt of lekker verhuren.

Guidetti gaat echt wel presteren ,maar heeft wel de juiste mensen naast zich nodig.
Voor hem zelf zal het in Nederland makkelijker zijn.
Vooral omdat hij veel jongens van zijn leeftijd heeft hier.
Hij komt niet voor niks nog vaak in Nederland .nog veel vrienden hier.
Meesten spelers spelen alleen goed als ze zich echt thuis voelen

Hij vraagt waarschijnlijk een (zeer) hoog salaris en heeft sinds zijn vertrek nauwelijks gepresteerd. Ik vind het een erg groot risico. Als hij echt zo graag voor Feyenoord wil spelen, neemt hij maar genoegen met een 'normaal' salaris. Anders kan hij altijd nog met Kuijt bellen, die weet wel waar je je zakken kunt vullen.

13 april 2015 om 22:31

waar baseer jij op dat hij een heel hoog salaris vraagt?
alleen die dwaze Krabbendam beweert dat maar die praat altijd onzin over Feyenoord.

13 april 2015 om 22:41

Guidetti gaat natuurlijk het onderste uit de kan halen. Hij schijnt nu wel twee miljoen euro te verdienen, dus ik verwacht dat hij geen genoegen zal nemen met slechts een paar ton bij Feyenoord.

Ik kan dit uiteraard niet hard maken, maar over het algemeen werkt het wel zo, denk ik. Guidetti is, in tegenstelling tot Kuijt, nog geen multimiljonair.

13 april 2015 om 22:51

dat is dus net zo ongefundeerd als het gezwam van Krabbie.
Ten 1e weet Guidetti ook dat op dit moment geen enkele club het salaris van Manchester City zal betalen.
Ten 2e kan hij nu in zichzelf investeren en als hij 3 topjaren bij Feyenoord heeft kan hij bij een volgende club altijd weer meer verdienen.
Ten 3e kunnen ze ook een bonuscontract afspreken dus hoe meer wedstrijden hij speelt en hoe meer punten Feyenoord haalt hoe meer bonussen hij dan verdient.
Ten 4e heeft hij zelf al aangegeven graag naar Feyenoord te willen en een hoog salaris minder belangrijk te vinden dan plezier in het voetbal.

13 april 2015 om 23:15

Bij Stoke en Celtic had hij ook de kans zijn marktwaarde op te krikken, maar dat is hem niet bepaald gelukt. Er is geen enkele garantie dat hij zal presteren. Ik heb mijn twijfels over zijn mentaliteit.

Mijn punt is: hij is in principe welkom, maar zeker niet tegen elke prijs. Misschien is hij inderdaad bereid water bij de wijn te doen. Het liefst een beetje wijn bij het water, want hij verdient vreselijk veel geld en heeft er de laatste jaren niets van gebakken. Bovendien ligt de prioriteit niet in de spits.

Guidetti is een leuke spits voor de eredivisie. Hier wordt open gevoetbald en komen zijn kwaliteiten naar voren. Als je al een beetje kan dan slaag je hier gewoon.

Mensen zijn hier bang voor emotiemanagement en dat het gaat falen, misschien zal hij er niet weer 20 ingaan schieten maar 13-16 goals zit er voor iedere spits die een beetje kwaliteit heeft wel in! Kijk Kramer!!

Kuyt zal Feyenoord absoluut nog veel plezier brengen, dat doet hij Fener ook al. Echter moet je niet vergeten dat Kuyt toch best met hele goede voetballers speelt, dat zal bij Feyenoord anders zijn.
Ik gun hem het beste. En echt alleen Kuyt!

Vraag me net als Boskamp af of hij wel fit is. Als ik fotos van nu en zijn Feyenoord periode vergelijk dan heeft hij een bollere kop gekregen.

Vraag het me af of dit nou wel zo'n goed idee is. Dat hij iets gepresteerd heeft bij Feyenoord toentertijd staat buiten kijf, maar op een moment begon hij zich een soort 'god' te voelen, verheven boven de rest van zijn ploeggenoten. Kennis van mij speelde toen bij Feyenoord en die zei vaak genoeg dat Guidetti echt knettergek was en meer irritatie opwekte dan dat hij voor motivatie in de spelersgroep zorgde. Ja, de fans liepen met hem weg, maar uit de verhalen die ik hoorde was men intern hem liever kwijt dan rijk.

Sinds hij vertrok bij Feyenoord heeft hij zijn oude niveau nooit kunnen halen en dat heeft - waarschijnlijk - voor een groot deel (ook deel blessures uiteraard) te maken dat hij zichzelf nog steeds die 'god' waande waar dat Feyenoord-publiek mee wegliep. Ook bij Celtic zijn er weer geluiden dat men klaar is met het gedrag van hem en dat moet je als Feyenoord simpelweg niet willen.

Laat hem maar komen.
Als hij 5 of 6 kilo te zwaar dat is er zo af en fitheid is geen probleem als je de hele voorbereiding mee doet.
en over zijn salaris dat horen we misschien later wel.
Laten we niet oordelen voor we wat weten.
Achabar doet het nu leuk maar laat die maar ergens lekker iedere week spelen.

Ik heb zo m'n twijfels over Guidetti. Als ik wat recente foto's zie doet hij me erg denken aan Frank Demouge anno 2015. Maar ja, in de eredivisie is alles mogelijk dus wie weet zal hij me verrassen.

13 april 2015 om 22:55

Geloof mij nou guidetti scoort er gwn weer15 fzo.
Je speelt in de eredivisie tegen spelers die verstandelijk gehandicapt zijn. Ik kan me nog een of andere Vleminckx herinneren die ff topscorer werd, dat moet guidetti dat ook wel kunnen kom op zeg

Feyenoord moet ook Kalou terug halen naar Feyenoord samen met Kuyt en Guidetti in de spits maar we zullen zien wat dit Feyenoord der van gaat maken volgende seizoen.

Altijd doen, Guidetti was en is een geweldenaar. Deze man pakt zijn goals en is een speler met de unieke kwaliteit dat hij een team op sleeptouw kan nemen. Als van Geel hem binnen haalt heeft hij gewoon weer een goeie slag geslagen. Je hoort ook steeds meer twijfels en kritiek op Guidetti dus dan weet je wel dat Feyenoord goed bezig is want dat gevoel van medelijden is gelukkig al weer een tijdje weg.

Ben benieuwd of Ajax ook nog interesse heeft in deze man.
Kan me nog iets herinneren dat de Boer ook interesse had in Guidetti. Niet dat hij het zal doen maar er was wel interesse van Ajax een tijdje geleden.

13 april 2015 om 22:58

Ja maar als Ajax hem haalt moet ie eerst nog een jaar wennen aan t "Ajax systeem"

13 april 2015 om 23:30

Haha zou wel mee vallen.

Met het halen van kuijt guidetti en kazim heeft feyenoord de 9 positie goed bezet. Echter naast te vrede en immers, wie gaan er nog meer weg van de aanval? Ik hoop niet dat basicicokglu weggaat, achahbar, of boetius. Indien clasie gaat heb je met toornstra, el ahmadi en achahbar of vilhena een mooi middenveld. Gio moet toornstra niet meer gebruiken als rechtsbuiten...

13 april 2015 om 23:07

Misschien Bilal en Achahbar een jaar verhuren aan een ploeg als Zwolle of Heerenveen.
Dat is goed voor hun en goed voor Feyenoord.
En als Eindhoven promoveert zou Sleegers daar misschien ook nog een jaar kunnen blijven.

Ik hoop dat Feyenoord hem kan binnenhalen. Hoe beter Feyenoord is, hoe spannender de concurrentie tussen Ajax en Feyenoord is. Zie als Ajacied Feyenoord dus liever groeien en beter worden. Misschien komt ooit wel het moment dat beide clubs het Europees weer ver gaan schoppen.

14 april 2015 om 04:54

Eens. En ik gun Feyenoord de titel ook wel als Ajax em niet kan pakken. Beloning voor goed werk.

Guidetti is op dit moment niks, stelt niks voor en kan na een leuke start geen potten breken in 1 van de zwakste competities.

Hij oogt dik en niet 100 fit. Desalnietemin zouden de vele ruimtes en het aanvallende spel in Nederland, tegen fysiek minder sterke tegenstanders perfect zijn voor Guidetti.

Als hij slim is, levert hij flink in en komt hij bij Feyenoord spelen. In de Eredivisie waar je de grote man kan zijn, topscorer kan worden, eeuwige roem vergaard en je vanaf hier een stap kan maken maar hooguit een subtopper.

John Guidetti is geen top en zal nooit Europese top worden. Is dat erg? Nee, helemaal niet. Maar hij moet zelf ook beseffen dat hij dat niet is. Bij Feyenoord onsterfelijk worden of als nomaad overal falen...

Als ik Feyenoord was zou ik zo spelen

Guidetti. Kazim
Boetius. Kuyt
Vilhena. El ahmadi
Nelom Karsdorp
Kongolo Van beek
Vermeer

13 april 2015 om 23:17

Ervan uitgaan dat Clasie wordt verkocht natuurlijk

13 april 2015 om 23:27

Ik zo

Vermeer, Kongolo, van Beek, nieuwe cv, Clasie, el Ahmadi, Vilhena, Karsdorp, Boetius, Kuijt, Guidetti

3 5 2

Karsdorp hangend vanaf rechts, Boetius vanaf links, Guidetti achter Kuijt, cm blok met el Ahmadi en Clasie en Vilhena met de punt naar voren.

Verdedigend hebben we weinig aan de backs, vandaar een 3 mans verdediging

14 april 2015 om 06:27

Zet dan Toornstra erin i.p.v Vilhena. Kuijt i.p.v Karsdorp en Achahbar op de plek van Kuijt

Guidetti heeft (als het klopt wat Krabbendam zegt) niks te willen en moet heel erg blij zijn dat Feyenoord hem uberhaupt een aanbieding doet. Maar als hij toch een hoop salaris gaat eisen, dan zou ik als Feyenoord zijnde niet eens moeite doen en gewoon Anass en Kazim een contract aanbieden.

P.s Nog beter hij hoeft niet eens te komen van mij. Lekker Anass en Kazim behouden.ik durf te wedden dat Anass nu echt los gaat komen als hij maar genoeg vertrouwen krijgt en Kazim is gewoon een echte Feyenoord speler geworden in die korte tijd.doet het prima mijns inziens.

14 april 2015 om 04:52

Krabbendam kan mooi praten, maar weet donders goed dat een eerste aanbieding niet de laatste zal zijn.

Wat me vooral opvalt in al deze reacties is dat het schotse voetbal ineens niets meer voorstelt wanneer je het over Guidetti hebt.
In andere topics over Oranje of Virgil van Dijk hoor je juist dat van Dijk moet spelen omdat hij op een veel hoger niveau voetbalt dan de eredivisie. Ik bespeur enige willekeur bij velen die hierboven hebben gereageerd.
Zelf zou ik een speler als Guidetti graag in de eredivisie willen zien spelen. Zou voor elke club een aanwinst zijn.

14 april 2015 om 04:49

Over van Dijk zijn wel de nodige discussies. Gaat het slecht..roept men om van Dijk.
Gaat het goed...heen haan dieb iets zegt.
Navenant de Schotse comp.
Mijn mening...Schotse comp stelt geen ruk voor.
Zet mij tussen de f-jes en ik verdedig als Stam in zijn beste dagen

Nieuwe k3 komt eraan kalou, Kuyt en kazim

Oke. Behalve de titel geen nieuws. Feyenoord heeft officieel een handeling verricht. Geen extra informatie omtrent de aanbieding waar we hiervover kunnen discusieren.

Verwachting Guidetti zegt nee. Feyenoord schroeft bieding op.
Guidetti zegt nee. Feyenoord zegt this is it. Guidetti zegt ja.

Kuyt belt ondertussen ook met Guidetti.
Clasie zegt..als jij komt peer ik em. Dan laat ik Feyenoord in goede handen achter. ALS je niet komt peer ik em ook. Ik wil namelijk ook wel eens een oranje shirtje aan.

Guidettu en Kuyt. Komt wel goed.Moraal van het verhaal.

Nu zit iedereen nog in een hausse omdat Kuyt terugkomt en dat Guidetti misschien terugkomt, maar ben toch bang dat het allemaal tegen gaat vallen. Zijn maar enkele spelers geweest die terugkomen op het oude nest en het dan weer net zo goed doen als voorheen. En Feyenoord zou toch beter moeten weten. De vorige keer dat ze zich rijk rekenden met oud spelers en afbouwende topper liep het uit op een grote teleurstelling en zijn de financiële problemen ontstaan. Dat ze nu een herhaling van zetten doen is dan ook onbegrijpelijk.

14 april 2015 om 10:56

Kuyt krijgt geen miljoenen salaris en daarnaast ook een contract voor 1 jaar. Een totaal andere situatie als waar jij op doelt.
Eventueel terughalen van Guidetti heeft hier niets mee te maken gezien Guidetti onderin de 20 jaar is en dus een restwaarde zal hebben.

Links Manu en Boetius
Centrum Guidetti, Kazim en Achabar
Rechts Kuyt, Achabar en Kazim

Ik denk dat dit de 6 namen worden die het moeten gaan doen!

Bilal zou verhuurd worden, Sleegers zou dit (in de eredivisie) ook het beste voor zijn en te Vrede en Verhoek moet je verkopen/laten gaan.

Deze guidettit moet echt komen. En zowel Feyenoord als Guidetti moeten water bij de wijn doen. Wat zal ik blij worden als hij terug komt. Wordt ik nog blijer van dan kuyt! Deze Guidetti is een van de belangrijkste spelers in de geschiedenis van Feyenoord geweest. Geloof me ik loop al wat jaartjes mee en heb de wolf, Fraser, kiprich, Houtman nog zien voetballen. Deze Guidetti kwam toen Feyenoord zowel sportief als financieel failliet was. Onze club had een paar maanden daarvoor met 10-0 verloren en eindigde 10e in de competitie onder Mario Been. Toen kwam Guidetti en riep gelijk ik kom voor het kampioenschap bij Feyenoord we lachte hem uit. Hij speelde de eerste wedstrijd tegen NAC strafschop en pakte die bal en schoot zeer overtuigend binnen. Vooral de manier waarop maakte indruk. Deze man gaf weinig kleur en trots terug in de Rotterdamse harten. Voor het eerst in jaren ging ik maandag met een lach naar mijn werk. Collega's die geen flauwe grappen meer maakte over het getal 10. Voor de wedstrijd tegen Ajax vroeg een verslaggever aan Guidetti ben je zenuwachtig voor deze wedstrijd en guidettit antwoorden zoals hij dat alleen kan nee. Ik speel tegen deze club sorry ik ken geen speler van die club dus zullen wel niet zo goed zijn. Hij ging spelen en maakte er 3! Vervolgens tegen Twente ook 3! We deden mee voor de eerste plek maar werden 2e dat aanvoelde als een kampioenschap in Rotterdam. Dit allemaal door Guidetti! Deze man/jongen moeten we blijven bedanken voor dat jaar!

Puike scoutingswerk van Feyenoord hoor, komen ze bij Guidetti uit, die zelfs bij Celtic permanent op de bank zit... Ik heb het idee dat het scoutingsnetwerk van Van Geel niet heel erg groot is

Daarnaast vraag ik me af hoe ze bij Feyenoord de voorhoede gaan inrichten, je hebt dat Jpb, Achahbar, Kuyt, Kazim, Bilal en Guidetti.

Als ze hem willen contracteren hoop ik niet dat hij Mino de pino als zaakwaarnemer heeft. Dan gaat hij minimaal 10.000 pizza calzone's kosten per week...

Snap niet waarom iedereen hem naar Feyenoord wil hebben na zijn tijd bij Feyenoord is hij diep gezakt die jongen maakt niks meer van waar zelfs in Schotland niet.

Met Guidetti moet Feyenoord wel 442 gaan spelen, zodat je zowel zijn als de kwaliteiten van Kuijt optimaal benut. Alleen wat moet er dan gaan gebeuren met Boetius en Bilal? Manu en Kazim kunnen ook wel goed in dat systeem spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren