Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bazoer verklaart: ‘PSV vond Koch beter, ik vond mijzelf de betere’

Laatste update:

Riechedly Bazoer tekende vorige week een nieuw contract met Ajax, tot de zomer van 2020. De middenvelder doorliep de jeugdopleiding van PSV, maar koos er eind 2012, na acht jaar, voor om de club uit Eindhoven in te ruilen voor Amsterdam. Bazoer miste naar eigen zeggen perspectief in het verhaal waarmee PSV aan tafel verscheen.

/

“Ze hadden ook Menno Koch, die ook wat ouder is dan ik, en die vonden ze beter. Terwijl ik mijzelf de betere vond”, vertelt de jeugdinternational, die op zestienjarige leeftijd de overstap maakte, op de clubsite van Ajax. Volgens Bazoer kwam PSV ook enkele afspraken niet na en zijn keuze was vervolgens gemaakt: hij zou bij Ajax zijn eerste profverbintenis signeren.

Bazoer zag in Amsterdam jong talent de kans krijgen om door te stromen naar het eerste elftal. Precies het perspectief dat hij bij PSV miste. Daarmee was een transfer naar Manchester City, waarmee de onderhandelingen al in een vergevorderd stadium verkeerden, ook meteen van de baan. “Dat speelde voordat Ajax belangstelling toonde. Als je op mijn leeftijd kunt kiezen voor de grootste club in eigen land, dan is dat denk ik verstandiger dan meteen naar het buitenland te gaan. En mijn ouders wilden ook graag dat ik nog in Nederland zou blijven.”

Riechedly Bazoer zou nu net zo ver in zijn ontwikkeling zijn als hij bij PSV zou zijn gebleven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Echt verstandig van hem. Bij psv had hij echt nog geen kans gekregen.

11 april 2015 om 08:23

Ik denk dat het belangrijkste verschil is dat hij bij Ajax op het middenveld speelt. Bij PSV had hij uiteindelijk ook wel de kans gekregen, maar dan wel centraal achterin. Natuurlijk is hij voor het grootste deel door PSV opgeleid, maar Ajax verdient ook veel eer door intensief met hem aan de slag te gaan als middenvelder, waar hij de potentie heeft de wereldtop te halen. Ik voorspel een mooie toekomst voor het nederlands elftal met jongens als Depay, Willems, Karsdorp, van Beek, Klaassen, Bazoer, Nouri, van de Beek en El Ghazi. En zo zullen er nog meer jongens rondlopen

11 april 2015 om 08:34

Er gaan sowieso wat van deze talenten mislukken..

11 april 2015 om 08:58

Een paar zullen wel naar Engeland gaan of Ruslanf of zo een landen en dan mislukken

11 april 2015 om 10:49

Klopt maar er zullen ook een paar het pad van sneijder, robben en van persie volgen

11 april 2015 om 18:26

Karsdorp? Dat vind ik niet zo'n geweldige voetballer.

11 april 2015 om 09:16

Inderdaad, misschien na een tijdje.

Maar nu weten we het allemaal wel dat ie van PSV komt. Iedere keer als zijn naam genoemd wordt moet dat er schijnbaar bij vermeld worden.

11 april 2015 om 16:26

Ik ben PSV-er. En helaas moet ik je gelijk geven.

11 april 2015 om 22:49

@ibra91 Ik begrijp de ophef ook niet... Als een speler van Almere City naar Ajax gaat is het allemaal goed en leuk, want het is een stap omhoog... maar als een speler van psv naar Ajax gaat is dit ineens anders? In alle opzichten is een stap van psv naar Ajax een stap omhoog: meer titels, meer toeschouwers, allure, groter stadion, grotere naam... Alles is beter bij Ajax (zijn de woorden van moderator Dammie). Dus ik zie niet waarom hier zo enorm veel ophef over is. Ik snap eigenlijk niet dat er niet meer van psv naar Ajax kwamen (maar dat zal met het niveau van de jeugdopleiding van psv te maken hebben denk ik...).

Lekkere inschatting dan..

Lol, wat een onzin. Brands was dus laaiend omdat hij maar een modaal voetballer heeft laten gaan.

11 april 2015 om 08:22

Dus een van de hoofdpersonen uit het verhaal vertelt en jij vindt 't onzin?

Ik kan me voorstellen dan Bazoer weg wilt als er geen plan voor hem ligt. En met name als een andere grote club langskomt.

11 april 2015 om 08:27

Als er een andere grote club langskomt? Maar is het verhaal dat men in Amsterdam ophangt niet dat Bazoer zichzelf aangeboden had, want Ajax zou nooit uit eigen overweging een speler van PSV proberen aan te trekken.

11 april 2015 om 08:42

Nee hoor, het verhaal is dat Ajax door had dat Bazoer weg wilde bij PSV en met City bezig was. Toen heeft Ajax contact met hem gezocht en heeft hem een toekomstplan voorgelegd.

Wellicht is er door de broer en zaakwaarnemer van Bazoer al daarvoor een balletje opgegooid richting Amsterdam
Zijn familie zag immers meer heil in een verblijf in Nederland voor hem i.p.v. een verhuizing naast Engeland op zijn jonge leeftijd. En misschien ook wel terecht.

PSV had in een omgekeerde situatie, wanneer het een Ajax-talent betrof die weg wilde, hoogstwaarschijnlijk precies hetzelfde gedaan.

11 april 2015 om 08:53

Leugens van Ajax kamp ja. De boer zei (http://m.ad.nl/ad/m/nl/1433/PSV/article/detail/3350169/2012/11/19/Weglokken-Bazoer-door-Ajax-treft-PSV-hard.dhtml) dat Ajax Bazoer niet benaderd had, terwijl Bazoer later zei dat ze al contact zochten toen die jongen veertien was (http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240695) en toen was City nog helemaal niet in beeld.

11 april 2015 om 08:57

Net zoals PSV nooit een speler van Ajax zou benaderen en overnemen.....Oh wacht...

11 april 2015 om 08:59

Ze hebben hem blijkbaar niet als eerste benaderd toen hij zestien was. Maar wellicht wl twee jaar daarvoor. PSV heeft net zo goed Ajax talenten gepoogd naar PSV te halen, zoals o.a. Van Rhijn. Zo werkt dat blijkbaar in dat wereldje. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

11 april 2015 om 09:03

Maar ze liegen er niet over.

11 april 2015 om 09:05

Je moet niet zo blijven draaien en liegen, ik heb je 2 links gegeven waar je zelf de leugen uit kan halen, dus stop nou maar met liegen. Ajax was al bezig met hem sinds zijn veertiende, maar hij hield de boot af en pas nadat hij ook door City benaderd werd op zijn zestiende (kan je tellen?) is hij ook naar Ajax gaan luisteren. Het is allemaal best hoor, maar stop met liegen.

11 april 2015 om 09:14

@whyme, jij bent er zo eentje met boter op zijn hoofd, zoals Brands boter op zijn hoofd heeft. Steven Bergwijn is onlangs bij Ajax weggeplukt, he? En heb jij enig idee hoeveel jeugdspelers van Ajax PSV benadert heeft in het recente verleden? Ik noem een paar namen van spelers die destijds nog in de jeugd speelde: Ricardo van Rijn, Jodi Lukoki, Deyovaiso Zeefuik, Yener Arica en Stefano Denswil. Deze komen uit mijn blote hoofd, er zijn er nog meer benaderd door die om dat zgn herenaccoord huilende meneer met boter op zijn hoofd! Let wel, die namen, die maken duidelijk dat PSV ruim voordat Bazoer na Ajax kwam al probeerde bij Ajax te stropen!

Brands en PSV liegen wel degelijk, alleen wil jij dat als fan niet zien. Wat er in deze uit Brands mond gekomen is de laatste jaren is meer dan schijnheilig.

11 april 2015 om 09:21

Bergwijn ging weg bij Ajax vanwege een ruzie met Trustful (http://www.ajaxshowtime.com/mobile/opinie/82970). Psv heeft verder nooit uitspraken gedaan zoals Ajax met Bazoer. Bazoer had geen ruzie binnen psv, maar werd al op zijn veertiende door Ajax achterna gezeten. En dat is best hoor, maar lieg er niet achteraf over zoals de Boer deed in het artikel dat ik eerder plaatste. Ja psv heeft achter van Rijn aangezeten toen men dacht dat hij niet meer voor Ajax wilde spelen, maar Brands is daar niet over gaan liegen. Hij is een koude zakenman, maar schijnbaar liegt hij minder dan jullie Ajacieden.

11 april 2015 om 09:27

Ja want kranten en nieuwssites spreken altijd de waarheid.. en sinterklaas bestaat ook, zijn genoeg links over te vinden..

Nuanceer het eens ipv te schreeuwen dat iemand liegt wanneer hij jouw waarheid tegenspreekt. Want dat is het, jouw waarheid en niet per definitie de waarheid..

11 april 2015 om 09:36

Bazoer wilde gewoon niet verder bij PSV en had reeds besloten bij PSV te vertrekken voordat Ajax hem benaderde, dus hij is niet gestroopt. Dat zijn de feiten. Hij zegt het hier wéér, het staat zwart op wit, maar jij ontkent alles. Jij hebt in mijn ogen tunnelvisie en draait het naar zoals jij het wil zien.

11 april 2015 om 09:36

Ga jij nou eerst maar eens een tijdje in het grote mensen leven staan. Daarmee bedoel ik niets denigrerends maar de manier waarop je een zakenman portretteerd alsmede je blinde adoratie voor de altijd volledig ware woorden van PSV zijde...geven aan dat je nog over een behoorlije dosis naïviteit beschikt.
Ik zal je twee dingen uitleggen..iedereen liegt als het uitkomt en nee, de wereld is niet eerllijk.
Meeste mensen zijn vaak zo eerlijk mogelijk....

11 april 2015 om 09:39

Nuanceer? Het zijn uitspraken die hij doet. Maar wanneer ze niet in het voordeel van jullie fabeltjes werken dan zijn ze in elkaar geknutseld door de krant, maar dit verhaal hier is wel waar? En als dat zo is, zou hij er verstandig aan doen geen interviews te geven.

11 april 2015 om 09:41

Portretteren van een zakenman doe ik waar? Ik noem Brands een koude zakenman, daarmee is dus niets gezegd over zakenmannen in het geheel. Ik had hem ook een koud persoon kunnen noemen.

11 april 2015 om 09:42

Whyme onthou nou eens dat bronnen niet goed genoeg zijn als je kritiek op Ajax geeft

Ik vind hieruit wel blijken dat PSV niet nog een geval Bakkali wilde en hem niet wilde verwennen, waar Bazoer het dus niet mee eens was

11 april 2015 om 09:45

@doncoxx ik heb nu al op meerdere mensen gereageerd met een link van een interview van Bazoer waar hij zegt dat zijn broer en zaakwaarnemer al op zijn 14e zijn benaderd door Ajax, maar hij wilde dat toen niet. Toen hij weg wilde bij psv (waar hij vrij in is vind ik) werd Ajax voor Hem een optie. (http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240695) was Roy Wesseling voor zijn conflict met Ajax wel of niet in dienst bij Ajax?

11 april 2015 om 09:46

@wouter ik merk het, echt te grappig gewoon.

11 april 2015 om 10:09

@whyme, ik stel voor dat je de documentaire over Pablo Rosario gaat kijken, dan zie je hoe die dingen gaan. Ouders en familie houden alle opties open en willen het beste voor hun kind, en bovenal zichzelf ,en dan gaan ze leuren. Wie wie opzoekt is niet zo belangrijk, want beide partijen willen het onderste uit de kan en hebben baat bij het contact. PSV doet dit ook al jaren. Deyovaiso Zeefuik was jonger dan 14 toen PSV hem wilde wegkapen. Er was contact gelegd met Pa Zeefuik die vervolgens Deyovaiso probeerde te pushen. Dat had Deyovaiso letterlijk op twitter gezet: Pa wil dat ik naar PSV ga, maar mooi niet.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je Ajax als een monster neerzet, en PSV als de onschuldige jonkvrouw, maar de waarheid ligt in het midden. Alle clubs proberen de beste spelers naar hun club te halen en denken daarbij niet aan de club waar zon speler vandaan komt, ook PSV niet. Depay en Willems komen uit de jeugd van Sparta, Locadia van Willem II, Bakkali van Standard Luik, v.d. Moot van AZ, Bergwijn van Ajax en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Die docu is sowieso een aanrader voor iedereen.

11 april 2015 om 11:39

"schijnbaar liegt hij minder dan jullie Ajacieden"...en tot die conclusie kom je omdat " hij dat zegt".
Ik weet niet wat de waarheid is en daar komen we ook nooit achter. Maar om dan meteen te concluderen uit de media dat de een meer liegt dan de ander?
Want zoals .eerderen hierboven hebben aangegeven spreekt de media altijd de waarheid...ja, hun waarheid. Ik kan je vertellen dat er heden ten dage steeds minder aan waarheidsbevinding gedaan wordt.

11 april 2015 om 08:27

Iceworld

Dat is jouw conclusie. Ze zagen in Koch een nog groter talent met meer potentie, dan ze in Bazoer vonden. Dat maakt niet automatisch dat ze in Bazoer geen mogelijke topper zagen.
De voorkeur van PSV ging volgens Bazoer uit naar Koch

11 april 2015 om 09:42

Nee, ze vonden Koch momenteel beter.

Jaja Bazoer, inmiddels heb je al drie verklaringen gegeven die erg conflicteren met elkaar. Wat is het nou meneertje, geeft psv de jeugd geen kans of vonden ze Koch (die ook jeugd was) beter? Het kan evengoed allebei zijn, maar dan is het feit dat ze Koch beter vonden niet relevant. En kijk nu meneertje Bazoer, Koch en jij spelen niet eens meer op dezelfde positie, jij vind jezelf toch een middenvelder en geen verdediger? Er zijn zoveel jeugdspelers die overstappen naar andere clubs, maar je hoort ze niet iedere week uithalen naar hun oude club. Zelfs Labyad doet dat niet. Bruma & Rekik zijn ook niet iedere week interviews over Feyenoord aan het geven.

11 april 2015 om 08:37

Leuk verhaal, alleen verdraai je zo ongeveer alles. Hij zag namelijk geen toekomstperspectief, dat is iets anders dan de jeugd geen kans geven. En hij speelt pas bij ajax op het middenveld en bij psv dus niet.

11 april 2015 om 08:41

Geen toekomstperspectief omdat er maar weinig jeugd doorgaan bij psv. Er werd vervolgens een gehele discussie (zowel bij Derksen als hier) gehouden over Bazoer niet gewoon al een basisplaats had gehad bij PSV. Jullie zijn al de gehele tijd aan het draaien met de statements daar, ga gewoon verder met je leven en hoop dat het geen Lukoki wordt die na een paar geweldige wedstrijden opeens ongeschikt is voor ons aller Ajax.

11 april 2015 om 08:39

Whyme

Hij haalt toch niet uit door deze anekdote te vertellen? Hij vertelt enkel zijn kant van het verhaal.

Als hij een gesprek had, waarin hem verteld werd dat de voorkeur voor doorstroom naar het eerste beperkt zou zijn, omdat de voorkeur uitging naar Koch, dan komt het er toch gewoon op neer dat hij weinig kans zag snel door te breken bij Psv?

Dan mag hij toch gewoon zojn vertrouwen in de club opzeggen en naar andere opties uitkijken? Dat is zijn goed recht als speler zonder contract.

Ik zou mijn kant van het verhaal ook duidelijk willen maken naar vooral de vele PSV-supporters, die het enkel als een verrader en geldwolf zien. Er is meer dan alleen de verklaring van de PSV-leiding Elk verhaal heeft twee kanten.

Daarnaast is het volgens PSV destijds grotere talent nu speler van NAC als huurling en niet in de PSV-basiself, dus Bazoer heeft de mogelijkheden om door te breken destijds prima ingeschat door naar een andere club uit te kijken.

11 april 2015 om 08:43

Psv supporters zijn nauwelijks bezig met hem. Hij heeft inmiddels al tien keer dit jaar een verklaring gegeven. Het is wachten tot hij volgende week de materiaalman van PSV de schuld geeft voor zijn vertrek. We weten het nu wel, je vond het niet leuk en je ging weg. DOEI! we worden kampioen wie is Bazoer voor ons, zie je volgend jaar wel joh.

11 april 2015 om 08:59

Whyme. Ja Psv supporters zijn nauwelijks met hem bezig, daarom worden er ook mobiele telefoons naar zijn hoofd geslingerd als hij terug komt in het stadion. Het is duidelijk dat Psv supporters er (logischerwijs) nog mee zitten dat hij naar de concurrent is vertrokken op jonge leeftijd, voor die mensen doet hij (naast dat er gewoon naar gevraagd wordt) zijn verhaal.

Overigens heeft hij nog niks conflicterends vermeld. 1. Hij zag te weinig persepectief voor jonge spelers bij Psv. 2. Ze zagen in Bazoer een verdediger i.p.v. middenvelder (zelf wilde hij middenveld spelen. 3. Ze vonden Koch beter dan Bazoer. Al die dingen versterken elkaar juist, ipv dat ze conflicteren. Als er al weinig doorbraak van jeugd is dan wordt de kans alleen maar kleiner als je moet doorbreken op een positie waar Psv een groter talent in iemand anders ziet, wat bovendien een positie is waar je zelf niet wil spelen. Bazoer met Lukoki vergelijken is overigens onzin, die heeft nooit als zo'n talent bekend gestaan en ook nooit dit aantal wedstrijden achter elkaar al laten zien bij Ajax.

11 april 2015 om 09:04

Whyme

Laat me niet lachen. Bazoer werd voor de wedstrijd tegen Ajax voor alles en nog wat uitgemaakt, tot bedreigingen toe. Kreeg de ergste verwensingen en iphones naar zijn hoofd geslingerd tijdens de wedstrijd...
Je ben zeker ook vergeten wie zijn telefoonnummer publiekelijk maakte op internet. Selectief geheugen?

Als er supporters zijn in Nederland die moeilijk kunnen verkroppen als er spelers vertrekken...
Labyat en Bazoer zijn persona non grata geworden voor een aanzienlijk deel van de PSV-fans.

'zie je volgend jaar wel joh' klinkt ook niet bepaald fris en onverschillig in de oren.

11 april 2015 om 09:09

Hmm even kijken spelers die op een niet zo leuke manier zijn vertrokken krijgen een kut behandeling terug in het stadion? Seedorf vertrok met een CL achter zijn naam, hoe werd hij ontvangen toen hij met Milan naar de Arena kwam? Wijnaldum leverde Feyenoord geld op toen ze nagenoeg failliet waren, hoe werd hij ontvangen toen hij terugkwam? In het stadion gebeuren die dingen (helaas), maar verder is men niet bezig met die gasten.

11 april 2015 om 09:16

Weer draaien en liegen vanuit het Ajax-kamp, ja Bazoer heeft inderdaad in een interview (http://www.goal.com/nl/news/1732/interview/2013/08/06/4168122/bazoer-psv-zag-mij-als-verdediger) gezegd dat PSV hem als rcv zag en hij zichzelf als middenvelder zag, hij noemde dat als een reden voor zijn vertrek. Maar natuurlijk totaal niet conflicterend met de uitspraak in dit interview waar hij zegt dat hij weg wilde omdat PSV Koch de centrale verdediger beter vond dan hem. Vooral blijven draaien en liegen, dat zijn jullie al dit gehele topic aan het doen, ik vermaak me wel ermee.

11 april 2015 om 09:24

Seedorf werd uitgefloten door een deel van het publiek ja. Omdat hij op dat moment bij de tegenstander speelde. Dat was als tegenstander in die specifieke wedstrijd. Maar er was wel altijd respect voor de voetballer en mens Seedorf onder de Ajacieden.

Toen hij weg ging naar Milan was er nauwelijks een Ajacied die het hem kwalijk nam of hen bedreigde of iets dergelijks.
Intussen is hij bij terugkomst allang met open armen ontvangen en ook toegejuicht bij latere wedstrijden.

Dat zie ik Bij Bazoer en Labyat niet snel meer gebeuren. De opinie om hun vertrek bij veelPSV-ers is omgeslagen in blinde haat en is zo nu en dan zeer respectloos.

Dat is nogal een verschill.

11 april 2015 om 09:30

Hij zag zichzelf als middenvelder, maar daar werd hij niet neergezet. Vervolgens vond hij te weinig perspectief omdat PSV Koch beter vond op de positie waar hij indertijd speelde.

11 april 2015 om 09:30

Dat merken we. Amper mee bezig haha. Je reageert zowat op elk bericht en komt gigantisch gefrustreerd over. Bazoer heeft en had gewoon gelijk, dat is bewezen door het feit dat hij inmiddels wekelijks in de basis bij Ajax staat.

11 april 2015 om 09:31

Aha labyad is door het gehele publiek uitgefloten, maar Seedorf maar door een deel. Labyad die jongen die aangaf ook echt fout te hebben gezeten en meermaals zijn excuses aangeboden heeft? Wat had Seedorf nou eigenlijk gedaan? Labyad had de boel proberen te belazeren en mensen hebben (waar ik overigens tegen ben) hun ongenoegen geuit, dus helemaal niets van blinde haat, hij zat echt heel fout. Hij riep zelfs dat hij best terug zou willen naar PSV (http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195376)..

11 april 2015 om 09:33

Ik reageer op de leugens van de Ajacieden hier.. Saaie ochtend en ik kan er wel goed om lachen, straks ga ik mij aankleden en zie je geen reacties meer van me, dan kan men weer lekker verder met leugens te verspreiden. Gewoon eerlijk zijn, zoals wij psv'ers ook eerlijk moeten zijn dat Brands niet netjes handelde bij van Rhijn.

11 april 2015 om 09:36

Whyme. De reactie van publiek even buiten beschouwing gelaten, want dat gebeurd inderdaad overal (wel 1 van de redenen waarom hij zijn handelswijze wil uitleggen waarschijnlijk).

Maar ik snap de rest van je gedachtegang niet helemaal. Wat is er conflicterend aan als Bazoer heeft aangegeven op het middenveld te willen spelen (wat Psv niet wilde) en dat bij Psv in Koch een betere verdediger werd gezien als Bazoer? Die 2 situaties conflicteren elkaar niet, die versterken elkaar alleen maar. Psv zag in Bazoer een verdediger, maar in Koch blijkbaar nog een betere. Bazoer moest dus gaan concurreren met iemand waarvan Psv dacht dat het een groter talent was, op een positie waar hij zelf eigenlijk niet wilde spelen. Even voor de duidelijkheid, bij Psv was hij in de verdediging blijven spelen en was Koch dus absoluut zijn concurrent geweest. Bij Ajax kreeg hij de kans als middenvelder zich te ontwikkelen. Beide aspecten kunnen dus oorzaak zijn geweest van vertrek en conflicteren geenzins.

11 april 2015 om 09:48

@inkemontanna en dat mijn vriend is het enige goed antwoord dat gegeven kan worden op die situatie. En je hebt daar volledig gelijk in.

11 april 2015 om 10:28

WhyMe...ik weet niet of je je ermee vermaakt, maar het houdt je wel enorm bezig. Slik je verlies, gooi die quasi onverschillige houding van je af en ga verder

11 april 2015 om 10:44

Whyme

Nog een laatste reactie op jou. Ik heb het gevoel tegen een blinde muur te praten, dus daarom.

Inderdaad, waarover moet Seedorf zich excuseren tegenover de Ajacieden? Niemand vraagt hem dat dan ook.

Seedorf werd uitgefloten als onderdeel van tegenstander Milan in de Arena, niet omdat hij vertrokken is bij Ajax. Uitfluiten van elke eigen (ex-)speler keur ik overigens af.

De jongen was een jeugdspeler en de meeste Ajax-supporters zijn trots op elk jeugdspeler die doorbreekt, ook al is het ergens anders en het maakt in Europa.

Practisch geen enkele Ajacied haat Seedorf, Bergkamp, Sneijder, van der Vaart, Emanuelson, Eriksen,de Jong, Alderweireld, enz, enz. om de reden van vertrek.

Niemand hoor ik ook klagen of zeuren om jongens als Bergwijn, Foduh- Mensah, of andere jeugdspelers, die Ajax vroegtijdig verlieten om hun roem en geluk elders te beproeven.

Laat staan dat er haat is of dat die jongens zich moeten verantwoorden of excuseren ten op zichte van Ajacieden.

Ik spreek even voor mijzelf, maar als Ajacied blijf ik die jongens met gepaste trots volgen hun verdere carrière.

Labyat en Bazoer kozen ervoor om hun carrière elders te vervolgen en voor vele PSV-ers is dat een reden tot soms uit de hand lopende haatgevoelens.

Er wordt geëist dat die jongen zich verexcuseren en verantwoorden, terwijl ze vrij zijn hun eigen keuzes te maken.

Ook al is een beter salaris de reden, dat moeten ze zelf trouwens weten, het is hun goed recht als profvoetballer, het mag nooit een reden zijn van haat.

Het zou mooi zijn als je eens wat objectiever kijkt naar jongens als Labyat en Bazoer en niet alleen blindelings alleen het verhaal van Brands aanneemt, die enkel het straatje van PSV schoonveegt.

Om mij vervolgens ook nog als notoire leugenaar neer te zetten, omdat ik je zienswijzes niet ondersteun of bevestig.

Ik krijg het gevoel dat deze interviews van Bazoer alles te maken heeft met de 2 jeugdspelers van PSV waar Ajax achteraan zit. Wat is er daar toch aan de hand, zijn de Denen gestopt met kinderen te maken?

11 april 2015 om 08:52

dat doet ajax bij alle ploegen , en zich dan een veer in de kont steken . kijk maar eens naar het 1ste in amsterdam hoeveel Eigen jeugd daar rond loopt . ik hoop dat psv een stokje steekt voor die 2 talenten .

11 april 2015 om 09:33

Ajax of Ajacieden zeggen helemaal niet de hele tijd dat ze zoveel eigen jeugd hebben. Ze zeggen dat ze de jeugd de kans geven en die het liefst zelf opgeleid zijn.

Ajax koopt of haalt ook transfervrije jeugdspelers als er bepaalde plekken niet gedaan bezit zijn, of hij een erg groot talent i.

11 april 2015 om 09:44

en dat moet veranderen . het kan niet zo zijn dat andere ploegen hun tijd en geld investeren in spelers , die dan voor een appel en een ei worden weggehaald . als het op deze manier doorgaat zijn er dadelijk 10 ploegen in de eredivisie die werken met een begroting van 3 miljoen en minder . misschien eens een transferverbod onder de 20 instellen , dan wordt het een en ander duidelijk . en jawel , dat zeggen jullie wel .

11 april 2015 om 10:29

Wanneer zulke jongens het bij PSV net zo zien zitten als bij Ajax, lijkt er mij niet veel aan de hand..

Iksnap niet waarom deze jongen zo op psvaan het bashen is. Hij speelt nu in amsterdam klaar toch? En daarnaast als hij zichzelf opdat moment beter vond als koch moet die dat op het veld en de training laten zien.

11 april 2015 om 08:38

En supporters van Ajax laten geen moment voorbij gaan om te claimen dat wij psv'ers zo boos zijn om Bazoer. Ik vind het meevallen met die boosheid, die wordt vooral aangewakkerd door Bazoer die iedere keer weer een interview moet geven. Vraag me af hoe die jongen over zijn ex-vriendin praat. Move on!

11 april 2015 om 13:40

Whyme vind het meevallen die boosheid, maar van de 100 reacties op deze topic is een kwart van hem afkomstig. Zo "niet" boos is hij.

11 april 2015 om 09:37

Waarschijnlijk wordt hij erover gevraagd door een interviewer. Denk je echt dat hij naar De Telegraaf toeloopt om te vragen of hij iets over PSV mag zeggen?

In tegenstelling tot wat jij zegt, namelijk dat er amper haat is aan die jongen, klopt dat totaal niet. Ik heb al meerdere PSV-supporters hier en op andere sites hem zijn uitschelden of beledigen. En hij werd ook niet echt lekker ontvangen bij PSV-Ajax, toch?

11 april 2015 om 09:47

je hoeft niet op elke vraag antwoord te geven , daarom is het een vraag . die jongen moet ook maar eens begrijpen dat hij dank zij psv nu staat waar hij staat en niet door ajax . volgens mij heeft psv 8 jaar tijd en geld in zijn opleiding gestopt en niet ajax .

11 april 2015 om 10:07

Hij wil natuurlijk zijn kant van het Verhaal vertellen. Zodat er geen haat meer is van de PSV-fans. Ik kan niet ontkennen dat PSV aan hem heeft gewerkt.

Belooft wat wanneer deze jongen een slechte periode heeft en komt te banken. Wil dan vast weer vertrekken. Iets te veel spatjes deze gast. Wanneer Ajax straks Gudelje haalt en mogelijk 'n vervanger van Zimling kan het zomaar zijn dat Bazoer uit beeld verdwijnt. Onder de Boer zijn al zoveel spelers afgeschreven/vertrokken.

Als je gebleven was had je vorige week misschien al met de schaal in je handen gestaan, iets wat je daar misschien niet eens lukt..

11 april 2015 om 09:05

1 schaal in de 5 jaar... Bij Ajax heb je gemiddeld eens in de 3.5 jaar een titel... en met de huidige concurrentie van Ajax voor de komende jaren denk ik dat de komende 4 titels weer naar Amsterdam gaan. Goede keuze van Bazoer dus.

11 april 2015 om 09:51

psv heeft dat al eerder dan ajax geflikt . als psv dadelijk de opbrengsten van depay en wijnaldum her-investeerd dan wil ik het volgend jaar wel eens zien . ik zie ajax niet zo'n bedrag neerleggen in ieder geval . daar nog eens bijgeteld de start premie van de cl , ik zie psv volgend jaar weer kampioen worden .

11 april 2015 om 10:16

Lol alsof PSV zo dom is om al dat geld te herinvesteren. Zal never gebeuren en als je ziet welke namen er genoemd worden, propper, corona, dan is PSV volgend seizoen met alle respect verzwakt.

11 april 2015 om 10:43

Je kan herinvesteren wat je wil maar spelers van het niveau van een Depay, Wijnaldum en Willems zal je als Eredivisie club nooit kunnen kopen. Dus PSV zal daadwerkelijk verzwakt worden, net zoals dat na iedere titel met Ajax gebeurde.

11 april 2015 om 10:43

@ diekertjedap

PSV kan/mag maar een derde van het transfer bedrag herinvesteren in spelers, de rest zal worden gebruikt om meer vet op de botten te kweken en om te investeren in de opleiding. Dus reken er maar niet op dat PSV met een vet gevulde portemonnee gaat shoppen.

11 april 2015 om 10:47

er zijn 2 spelers die weggaan , depay en wijnaldum en misschien willems . psv zet het in ieder geval niet op een bankrekening , want daar win je geen wedstrijden mee . ik denk zelfs dat psv volgend jaar nog sterker is eerlijk gezegd , want depay is het laatste half jaar meer met zichzelf bezig dan met het team . als die 3 weggaan heb je het denk ik over een bedrag tussen de 50 en 70 miljoen . en daar kun je denk ik behoorlijk wat van doen , niet ?

11 april 2015 om 11:02

@ diekertjedap

I hate to burst your bubble, maar zowel Brands als Gerbrands hebben al een aantal keer gezegd dat er maar een derde van het transfer geld geherinvesteerd mag worden. De rest gaat allemaal naar de spaarrekening van PSV omdat de financiële situatie nog steeds broos is en men meer wilde investeren in de opleiding. Iets wat gewoon een hele verstandige move is van de club.

Vijftig tot zeventig miljoen ? Dat gaat PSV in totaal echt niet krijgen voor die drie spelers. Depay zal waarschijnlijk vertrekken voor twintig, en Willemse en Wijnaldum zullen samen denk ik samen tussen de zestien en twintig miljoen opleveren. Depay en Wijnaldum teren vooral nog op die paar goede momenten in Brazilië.

Ook al hebben ze een goede periode gehad in Nederland, maar dat is tegenwoordig geen echte graadmeter meer, en daarnaast maken beide structureel nog zoveel fouten waardoor ik ze persoonlijk nog niet klaar acht voor het buitenland. Die fouten zien we zowel in Nederland, Europa en bij interlands. Hetzelfde geld voor Willemse, die is er ook nog niet 1 keer erin gelaagd om een volledig goed seizoen te draaien, alle drie de spelers zouden er verstandig aan doen om nog 1 of 2 seizoenen te blijven.

11 april 2015 om 11:21

Blijf dat maar denken, is je goed recht. Raak niet teleurgesteld als dat niet gebeurt. Je zult merken dat een kampioen elftal vaker verzwakt het volgend seizoen, dan sterker wordt. Des te knapper de prestaties van PSV destijds en Ajax. Je raakt gewoon je beste spelers kwijt en vindt maar een vervanger.

Hoe bagger Depay (zogenaamd) wel niet speelt, vindt maar nog zo een type speler voor het geld dat PSV normaliter investeert in 1 speler.
Als er een betere speler dan Depay was voor circa 10 miljoen euro, dan zouden de Europese topclubs achter die speler aanzitten en niet de dure Depay.

Ik ga er van uit dat Depay circa 30 miljoen gaat opleveren, maar Gini zal waarschijnlijk ver verwijderd zijn van dit bedrag en Jetro wordt denk ik niet eens verkocht. Hoop het niet, want ik geniet wel van zo een type speler.

** 50 a 70 miljoen euro? Oke oke, dus jij gaat er van uit dat PSV al dit geld gaat investeren in spelers? Want niet op de bank of niet soms? Hahahah met je populaire hoe bash ik Marc Overmars uitspraak. Mede door Marc kan Ajax gewoon 14 miljoen euro leggen voor 2 spelers zonder dat er maar 1 iemand verkocht hoeft te worden. Feiten!

‘Er gaan wat clubs in Nederland binnenkort spelers aan PSV verliezen’

-http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=237632-

Hoe lang blijven over dit item doorgaan?? Bazoer zit nu bij Ajax. Klaar ermee!!

Dit vebaast me niet. Bij PSV geven ze de voorkeur aan lange spelers, dus ging Koch voor Bazoer. Maar Koch heeft nauwelijks in het eerste gespeeld, dus is er al weinig perspectief voor hem. Dan is het toch duidelijk waarom Bazoer vertrok.
Verder denk ik dat een speler pas echt opgleid wordt vanaf de leeftijd van ongeveer 14. Daarvoor moeten ze vooral plezier in het spel krijgen. Sommige spelertjes hebben dan al wat meer bagage dan anderen, maar het echte leren begint dan pas. Vandaar dat de Uefa ook 16 als beginleeftijd van de opleiding aanhoudt.

Slimme keuze dus om naar Ajax te gaan, denk wel als hij nu in de jeugdopleiding van PSB speelde wel meer kansen had gekregen.

PSV speelt inderdaad altijd maar met één centrale verdediger dus als het waar is dat PSV Koch beter vond is het idd verstandig van Bazoer om meteen te vertrekken ipv Psv's ongelijk te bewijzen....

Slap gelul.

11 april 2015 om 09:43

Z'n beetje alle teams spelen met een linkspoot op lcv en een rechtspoot op rcv.En waarschijnlijk had Bazoer te horen gekregen dat hij zich moest concentreren op de rcv ookal wilde hij zelf op het middenveld spelen. Aangezien PSV Koch als een betere optie op de rcv zag vond hij dat er te weinig perspectief was.

11 april 2015 om 09:45

Hij wilde het ongelijk niet bewijzen op die positie, want hij wilde sowieso al vanaf het middenveld spelen. Daarbij meerekenend de beperkte doorbraak destijds van jeugdspelers bij Psv en het feit dat er nu ook niet 2 jeugdspelers naast elkaar in de verdediging staan, het destijs (blijkbaar) grotere talent beschouwde Koch komt er al niet doorheen, lijkt het me allemaal wat minder onzin dan jij hier doet beweren.

11 april 2015 om 13:46

Koch bleef, maar heeft geen uitzicht op speelminuten bij PSV 1. Bazoer vertrok en speelt bij Ajax.

Bazoer had het ook over afspraken die niet zijn nagekomen, iets waar Ritzmaier over kan meepraten.

Koch speelt nu bij Nac, Ritzmaier Jong PSV en Bazoer.. die speelt zoals hij het zelf verwoordt bij de grootste club van Nederland.

12 april 2015 om 08:26

scrumpti0uz
Ja en Brenet, Hendrix, Zoet en Depay zijn (regelmarige) basisspelers.
En afspraak met Ritzmaier was dat hij een kans kreeg. Die heeft hij in de beker en EL gehad maar absoluut niet gepakt.

Los van het strijd tussen Ajax en PSV....is hij niet het perfecte voorbeeld om niet op jonge leeftijd naar het buitenland te verkassen?

Hij heeft de keuze voor Ajax gemaakt en dat is zijn goed recht. Hij speelt wekelijks en de keuze lijkt de juiste, bij PSV spelen guardado, wijnaldum en maher/hendrix. Ook dit jaar had hij daar op zijn beurt moeten wachten omdat deze jongens op het moment verder/beter zijn. Voor speelminuten is de keuze dus logisch. Op lange termijn zal blijken of het ook een verstandige keuze is geweest. Geduld word soms ook beloond.

Nou deze discussie wordt volledig gedomineerd door meneer Why me ? Ik heb nu alles een beetje doorgenomen, maar begrijp eigenlijk nog steeds niet waar jij je nu druk om maakt. Deze Bazour mag blijkbaar volgens jou geen negatieve verklaring over PSV afgeven ? Je komt een beetje over als een gefrusteerd mannetje wat ten koste van alles de belangen van jouw Cluppie PSV wil verdedigen. Daarbij beschuldig je andere partijen van leugens, terwijl je zelf alles en iedereen zwart loopt te maken en jezelf en PSV overal van vrij pleit. Beetje lachwekkend vind je niet ? Tuurlijk worden goede voetballers ondanks een herenakkoord door iedere club benaderd. En op een moment dat er een herenaccoord is, maar er toch benaderd wordt, dan lieg je ook Why me !!! Je zegt dat je elkaars spelers niet beanderd in een akkoord, maar stiekum doe je het toch. Dat is ook liegen hoor. Maar wanneer jij denkt dat dit niet door PSV gebeurd, dan leef je in je eigen PSV wonderworld ben ik bang.

Hij speelt nu bij Ajax maar heb toch het idee dat hij liever bij PSV 1 zou spelen. Maar dat baseer ik nergens op, is mijn gevoel. Altijd maar weer terugkijken naar Psv. Waarom? Is nu een Ajax-speler met veel potentie en vooruit kijken en niet meer terug. Zeker niet als de berichtgeving steeds weer een vorm van ,,lange-neus'' is naar Psv. De Boer zou hem daar eens op moeten wijzen! Hij heeft er niets aan en kan in de toekomst alleen maar tegenwerken.

11 april 2015 om 10:51

Waarom zou Frank er iets aan moeten doen, de pers vraagt dit soort dingen nou eenmaal, Bazoer geeft eerlijk antwoord. Dat het tegen het zere been van Psvers is dat is pech voor jullie, je kunt niet zeggen dat het onterrecht is.

11 april 2015 om 17:26

Onzin! Ik ben een PEC-supporter, en dus geen PSV-er en al helemaal geen belang bij Ajax. Natuurlijk mag hij zeggen wat ie wil, ben ik voor. Maar nogmaals, hij wil steeds een lange neus trekken naar vorige club en trainers en heeft klaarblijkelijk toch iets teveel last van z'n ego. Wat dat betreft heeft hij zich snel aangepast aan de Ajax-cultuur waar dit soort geneuzel klaarblijkelijk normaal is.
De reden waarom hij door Ajax weggehaald is bij PSV interesseert me niets en weet daar ook geen reden van. Wel is het voor zo'n snotaap zaak om respect te houden voor een club die in zijn carriere heeft geinvesteerd. Deze jongen heeft veel potentie en talent. Gebruik dat dan en houdt respect en gooi er dan niet in elk interviewtje dergelijke minachting voor je vorige club uit. Wordt hij of Ajax daar beter van, nee dus. Zolang hij dit soort interviews geeft, gaat het niet om zijn sportieve prestaties, maar zal de media naar dit soort onzinnige berichtgeving op zoek blijven. Daar zou Frank de Boer inderdaad iets over moeten zeggen.
Spuug nooit in de ruif waarvan je zelf eet of hebt gegeten!

Wat is er met die bazoer aan de hand? Ga lekker voetballen ipv jengelen over je oude club. Ik zie op de website van psv nooit interviews van Wijnaldum of bruma over Feyenoord. Het houdt Ajax en bazoer meer bezig dan de mensen bij psv in ieder geval

11 april 2015 om 10:52

@ foebele

Denk even verder dan je neus lang is, hij verteld het verhaal nogmaals omdat dit hem waarschijnlijk gevraagd is door de journalist. Iets wat jij ook wel weet, dat ze erin Eindhoven zogenaamd niet mee bezig is klinkklare onzin; Brands, Cocu en meerdere PSV prominenten hebben zich meerdere malen over uitgelaten en bij de supporters van PSV zit ook nog een hoop frustratie.

Dus ja, het houdt de gemoederen totaal niet bezig in Eindhoven. Overigens verschenen er toen des tijds ook genoeg artikelen over Wijnaldum zijn overstap naar Eindhoven,maar die ben jij kennelijk vergeten. Lol, waarom je Bruma noemt is mij een raadsel, die kwam van Chelsea en die transfer lag helemaal niet gevoelig.

11 april 2015 om 13:17

In ieder ander geval had ik deze verklaring normaal gevonden, maar dit wordt nota bene op een niet-onafhankelijke website (de ajax website) geplaatst.

Blijf bij het standpunt dat de individuele casus Bazoer PSV niet bezig houdt, echter het verschijnsel van talentvolle spelers die vertrekken/mislukken(bakkali) wel degelijk.

11 april 2015 om 10:55

Bazoer is prima in orde hoor. Ajax heeft ook wel een iets geavanceerder media apparaat dan Feyenoord een van de zaken waar Ajax geld in investeert, ik heb een ajax tv exclusieve account en dagelijks zijn er interviews, vind het geld wel waard ( € 15,- per jaar) als ze eens 100.000 accounts hebben is dat 1,5 € miljoen bruto omzet.

11 april 2015 om 13:23

Dat is inderdaad een verklaring. Ajax zou er evenwel goed aan doen (maar dat is mijn mening) om er dan niet een soort gossip achtige site van te maken, maar meer voetbalinhoudelijk.

11 april 2015 om 21:58

Dat is maar de vraag, maar het is de enige logische verklaring. Voetbalzone neemt het dan ook meteen over en dan heb je ineens meer berichten over Ajax.

Hoe vaak komt dit topic nog langs?
Hebben wij als bezoekers van VZ hier inmiddels niet allemaal al onze mening over gegeven?
Zullen we bij de volgende post hierover een keer niet reageren? Djeeeez.

Als lid van VZ kun je puntenaftrek krijgen als je de boel loopt te fokken. VZ doet zelf niet anders met dit soort posts. Je kunt al meteen uittekenen welke reacties en ruzietjes je hier gaat krijgen.

Niet erg netjes om namen van collegas die het nu niet redden te noemen.
Wat wil hij hiermee bereiken ? Zichzelf profileren ten koste van Koch?

Hij leert iig snel daar .... ook al arrogant, krijgen ze les ofzo?
Cillessen, vd Hoorn en Sinkgraven worden ook al zo.
Jammer hoor doe toch gewoon normaal man.

Dit ziet er gewoon uit als een enorm onzin verhaal. Je gaat mij niet wijsmaken dat PSV Koch en Bazoer heeft lopen vergelijken om dan tegen Bazoer te zeggen dat ze Koch beter vinden. Koch is meer dan twee jaar ouder en speelt dus in een totaal andere leeftijdscategorie.

PSV was bezig met contractonderhandelingen en Ajax kwam tussenbeide. Niet echt netjes van Ajax, maar daar staat de club natuurlijk wel om bekend.

11 april 2015 om 13:20

Ach gossie, je bent gefrustreerd?
Bazoer was klaar met psv, lees zijn commentaar. Dus van onderhandelen was geen sprake.
Het was Manchester City, maar Ajax vindt hij beter als jonge speler. Zeer verstandige keuze.

11 april 2015 om 15:32

Valek,

Grappig dat je dit zegt, want Bazoer zegt zelf dat hij al in een vergevorderd stadium zat in de onderhandelingen met Manchester City. Staat nota bene nog in de tekst.

Dus, of Bazoer praat hier onzin of jij.

Ach ja, die jongen heeft zijn keuze gemaakt voor Ajax. Ik ben ervan overtuigd dat als hij bij PSV gebleven zou zijn hij nu ook gewoon deel uitgemaakt zou hebben van de PSV selectie. Als het talent er is kom je gewoon boven drijven, en ben blij voor die jongen dat het nu dan zover is. had het alleen liever bij PSV zien gebeuren

Ja we weten het inmiddels wel jongen, je bent geweldig en verdiende een basisplaats in het eerste van Psv. Als je gewoon wat geduld had gehad had je ook n kans gekregen bij Psv, maar het moest zo snel mogelijk. Op het moment had je ook geen basisplaats bij dit PSV gekregen, misschien dus wel beter dat die naar Ajax is.

11 april 2015 om 12:03

Als Bazoer bij PSV was gebleven, had hij waarschijnlijk nu nog op zijn kans gewacht. Daarbij is hij door Ajax omgevormd tot middenvelder. Een goede zet waarbij ik me afvraag of dit bij PSV ook zou zijn gebeurd. Bazoer heeft een verstandige keus gemaakt. PSV niet. Maar ben het wel eens met het vele nieuws rondom hem. Dat weten we nu wel inderdaad.

Goede instelling om met je staart tussen de benen te vertrekken. Mentaal niet zo sterk dus.

11 april 2015 om 13:22

Ja ja, je weet het leuk te brengen.
Je kunt ook wedden op een dood paard, zoals Koch gedaan heeft. En kijk waar hij nu speelt.

11 april 2015 om 15:35

Beter met je staart tussen je benen naar een glasrijke carrière toewerken dan een grote kans hebben om uiteindelijk bij het UWV te eindigen.

PS. Waar is die Menno Koch eigenlijk?

Goede keus van Psv. Bazoer wordt zo de tweede Huntelaar. Maar ach, je kunt niet altijd alles goed beoordelen.

11 april 2015 om 13:23

Is ook niet altijd even makkelijk. Het zijn jonge spelers en er kan onderweg naar de top zoveel mis gaan.

Ik begin een beetje moe te worden van die eigenheimer. Het enige wat Bazoer aan het zeveren is ik ik ik ik ik. Denk eens aan het team belang. Wat boeit mij dat je nu beter bent geworden. Ja als je echt goed was waren we nu al kampioen geworden. Ga eens meer praten en samenspelen met je teamgenoten in plaats van als een egoist over jezelf te praten dat je zo goed bent. Wat ben ik die kerel echt spuugzat met zijn eigenzinnige berichten naar de media. Ik heb er meer aan als ie zegt: ik ben zo goed want ik heb Ajax kampioen gemaakt!

11 april 2015 om 13:27

Wat loop jij een onzin uit te kramen. Hij is een van de beteren op het veld bij Ajax de laatste maanden. Maar het is een heel jonge speler, die niet even een elftal kampioen maakt als anderen om hem heen niet het juiste niveau hebben.
Er wordt hem bovendien iets gevraagd over het verleden, daar geeft hij gewoon antwoord op.

Bij PSV was hij waarschijnlijk alleen al wel 1,5 jaar geleden gedebuteerd als hij echt zo goed was zoals hij van zichzelf vindt. Dan was hij nu net zo ver geweest als Willems en Depay nu zijn, al blijft het koffiedik kijken. Maar zeker een talentvolle speler die het in zich heeft om ver te komen.

PSV moet bij deze naar zichzelf kijken. Als Man C achter die jongen aan zit dan moet je natuurlijk niet met een verhaal aankomen dat je Koch beter vindt. Maar goed, hopelijk leren ze er van. En dan hoop ik verder voor Bazoer dat hij zijn potentie kan waarmaken.

Edit: Ik kan me zo herinneren dat Rekik is gehaald omdat deze jongen zo nodig moest vertrekken. (daar ben ik niet zeker van, maar volgens mij wel) Wat is er dan mis mee om samen met Koch te moeten strijden voor je plek? Het argument ''geen toekomstperspectief'' is mijn inziens onzin. Nogmaals, als Bazoer echt zo goed was geweest dan was hij 1,5 jaar geleden tegen Zulte Waregem gedebuteerd en was hij nu een stukje verder geweest.

Grootste club? Laat me niet lachen.

11 april 2015 om 15:36

Grote club of niet...... Ik denk dat Bazoer diegene is die nu lacht en niet Menno Koch.

Ach, toen was die overstap misschien gevoelig, maar nu heeft PSV Guardado als verdedigende middenvelder gehaald. Als Bazoer was gebleven en nu op die positie had gespeeld.....ik weet het niet. Met Guardado word je kampioen, met Bazoer (voorlopig) niet. Dit huidige PSV heeft veel meer behoefte aan een type Guardado dan een jeugdige Bazoer.

Ik vind dit een beetje zandgooierij van Bazoer. Deze opmerking is nergens voor nodig. Hij heeft de overstap gemaakt en daarmee klaar. Het is volstrekt onnodig om vervolgens PSV een trap na te geven. Bovendien is Koch een verdediger en Bazoer een middenvelder. Ze hadden prima samen in één team kunnen spelen, wat mij betreft gaat de vergelijking niet helemaal op.

11 april 2015 om 18:39

Bazoer werd in de jeugd van PSV als centrale verdediger gezien en speelde ook altijd op die positie. Bij Ajax is hij pas op het middenveld komen te spelen. Dus de vergelijking gaat wel degelijk op!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren