Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Stewart bevestigt: Ajax meldt zich officieel bij AZ voor Gudelj

Laatste update:

Ajax maakt inderdaad werk van de komst van Nemanja Gudelj. De Telegraaf maakte dinsdagochtend al bekend dat de Amsterdammers de middenvelder voor vijf jaar wilden strikken, maar AZ had op dat moment nog niets gehoord vanuit de hoofdstad. Daar is verandering in gekomen: Ajax heeft zich dinsdagmiddag officieel in Alkmaar gemeld voor Gudelj.

/

Earnest Stewart, directeur voetbalzaken bij AZ, bevestigt dit nieuws tegenover het Algemeen Dagblad. Nu Ajax zich heeft gemeld, mag het ook onderhandelen met de 23-jarige Gudelj zelf. De middenvelder maakte op Instagram duidelijk dat hij momenteel nog met niemand heeft gesproken en dat hij nog geen beslissing heeft genomen over zijn toekomst.

Ajax zou zes miljoen euro betalen voor Gudelj en een deel van die transfersom gaat naar NAC Breda. De Brabanders hebben een doorverkooppercentage van tien procent (inclusief vijf procent opleidingsvergoeding), maar toch ontvangt NAC bij een verkoop van Gudelj maximaal vier ton. Die limiet werd afgesproken in de zomer van 2013 bij de deal tussen NAC en AZ.

Nemanja Gudelj zou een aanwinst zijn voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap het niet meer... hoeveel middenvelders denkt Ajax nodig te hebben?
Natuurlijk is kwaliteit van belang en moet je doorselecteren, maar er zijn posities waar die behoefte groter is lijkt mij en waar er ook minder talenten staan te dringen om een plaatsje in de selectie te veroveren...

7 april 2015 om 21:12

Gudelj is een ander soort speler. Maar vooral zijn mentaliteit zal iets extra's bieden ten opzichte van een Serero of Andersen.

7 april 2015 om 21:18

Sorry hoor. Maar als er 1 strijder is binnen dit ajax dan is het serero.

7 april 2015 om 21:23

Ja zijn spel wel maar hij kan geen team op sleeptouw nemen.

7 april 2015 om 21:33

Serero strijdt wel, maar kan niet voetballen. Laats dat ook een belangrijk kenmerk zijn van een voetballer.

7 april 2015 om 21:35

Strijder in t verliezen van de bal, t versnellen van t spel kan die al amper. Altijd zeker tikjes terug. Sererro mag van mij weg. Teveel kansen gekregen en teveel niet gepakt. Gudelj vind ik wel een aanwinst tis een voetballer die vol in strijd gaat, die een ploeg er door heen kan slepen, dat zie je bij AZ ook.

7 april 2015 om 21:40

Az-fey gekeken afgelopen zondag? Zodra je hem klem zet is het helemaal niks. Veel plezier met hem, het zal zoals met de meeste azers die naar jullie vertrekken op een desillusie uitlopen.

7 april 2015 om 21:49

Mee eens! Serero harde werker maar in balbezit maakt ie vaak de verkeerde keuzes. Gudelj is gewoon een betere voetballer dan Serero en vooral op die positie dus laat hem maar komen volgend seizoen. Hebben we juist een goed bezette middenveld. Nu nog 1 of 2 verdedigers het liefst een LB en Cv.

7 april 2015 om 22:34

Hahahaha zoiets grappigs heb ik nog nooit gehoord, Serero heeft zo ongelooflijk veel techniek. Hij is slim, kiest goed zijn positie en kan als de beste kappen en draaien. Het lijkt altijd heel simpel wat Serero doet, maar hij is zo onderschat. Spelers die het simpelst voetballen, bal afpakken en goed weer inleveren bij de creatieve spelers, zijn zo veel belangrijker dan je denkt

7 april 2015 om 22:49

Mentalist, Serero kan hard de duels ingaan maar kan een team niet op sleeptouw nemen. Gudelje kan dit wel....en zal tussen de 5 a 10 doelpunten en speelt ballen naar voren!

8 april 2015 om 07:38

Bij Ajax heeft hij betere spelers om zich heen dan bij az. Dus als ze hem klem zetten hebben andere spelers meer ruimte en dus zal dat niet gebeuren. In een team met één goede speler is het makkelijk om die speler uit te schakelen, maar er staat altijd een ander vrij.

7 april 2015 om 21:13

ik snap het wel, aangezien serero en andersen diep teleurgesteld hebben dit seizoen. Allebei heel leuk maar totaal niet de kwaliteit waar ajax naar hunkert. Wil ajax doorgroeien heb je juist de power nodig hebben die Gudelj heeft. Met Klaassen Gudelj Sinkgraven Bazoer heeft ajax 4 waardige middenvelders wat het aan kan vullen met jeugd. PSV heeft ook maher wijnaldum hendrix en guardado voor 3 posities

7 april 2015 om 21:15

Serero diep teleurgesteld? Heeft eerder een positieve indruk achtergelaten op mij.

7 april 2015 om 21:17

Serero zou alleen op 6 een toekomst hebben. Maar daar komt gudelj.

7 april 2015 om 21:18

is misschien een leuke aanjager maar vind Serero juist het voorbeeld wat de Boer omschreef dat men de bal vaak in 2e en 3e fase verliest. Vind het ook weer geen dramatische speler maar vind Gudelj echt stukken beter dan Serero.

7 april 2015 om 21:18

Verschil is dat hendrix eigen jeugd is en dus €0 heeft gekost en je ajax dalijk een supertalent (bazoer), een speler van 7 miljoen of een speler van 6 miljoen moet laten banken (ik ga ervan uit dat klaassen zeker is van een basisplaats) en dat is gewoon jammer en kapitaal vernietiging. Nu heb je als back ups serero, andersen, riedewald en schöne die zijn gewoon goed genoeg als bankzitters.

7 april 2015 om 21:20

maar Bazoer heeft toch ook niks gekost? Ik snap je punt wel hoor maar het was toch wel duidelijk dat er kwaliteit ontbrak op het middenveld?

7 april 2015 om 21:26

Dus je wilt bazoer gaan laten banken volgend seizoen? Die jongen moet juist veel spelen zodat hij grote stappen kan maken. Als je hem nu weer laat banken is dat een flinke tik voor die jongen.

7 april 2015 om 21:26

Je kan best gaan rouleren met Sinkgraven, Gudelj en Bazoer hoor dit seizoen. Als ze allemaal 2/3 van de wedstrijden spelen dan is niemand ontevreden.

7 april 2015 om 21:27

Serero is een leuke speler, kan leuk wegdraaien, maar zodra een beslissende pass of uberhaupt een goede pass gegeven moet worden heb je er niks meer aan. Gudelj is vele malen effectiever. En dat is waar nu gewoon op doorgeselecteerd moet worden. Andersen heeft een leuke dribbel, maar passt nooit effectief, Serero is een kuitenbijtertje maar een pass verder dan 5 meter wordt ook al moeilijk. Zometeen zijn er gewoon 4 basiswaardige middenvelder: gudelj, sinkgraven, klaassen, bazoer, die moeten concurreren om 3 plekken. Die kant moet je juist opgaan als Ajax zijnde, gezonde concurrentie zodat je weet dat de posities goed bezet zijn. Andersen of Serero is dan prima als back-up achter die 4.

7 april 2015 om 21:29

ja oke, we laten Bazoer bij eventuele CL lekker 60 wedstrijden in een seizoen spelen, echt verstandig voor een knaap van 19. Sinkgraven idem dito. Andersen en Serero hhebben aangetoond de basis niet aan te kunnen/ het team op sleeptouw te kunnen nemen dus er is gewoon een speler als Gudelj nodig.

7 april 2015 om 21:31

Daar ben ik het mee eens. Ik hoop voor Gudelj en Ajax dat Gudelj liever naar een buitenlandse club wilt (en gaat). Wat een overbodige aankoop zeg. Haal een linksback en een aanvaller a la Babel en eventueel een (l)cv/cvm, maar geen middenvelder..

7 april 2015 om 21:33

Als ze allemaal 2/3 van de wedstrijden spelen kom je uit op 6/3 en dat gaat niet maar toch vind ik het jammer want als je de hele tijd gaat rouleren krijg je ook geen structuur in je middenveld. je kan beter een duidelijk basis hebben en dan wat backups die niet van hetzelfde niveau zijn als de basis spelers maar toch goed genoeg om eens in te vallen. Althans dat vind ik.

7 april 2015 om 21:36

Jij gaat er van uit dat een stel 19 jarigen ff 50 wedstrijden spelen per seizoen? Eerlijk @ Rombomcu, geloof je het zelf?
Gudelj wordt waarschijnlijk de leider op het middenveld. Andersen, Bazoer, Klaassen en Sinkgraven gaan waarschijnlijk met elkaar rouleren. Nou prima toch?
Voor Serero is buitenlandse interesse dus er bestaat een kans dat hij gewoon pleite gaat.

2/3 wedstrijd kan trouwens wel gewoon, als er een paar middenvelders in gaan vallen.

En misschien gaat Klaassen in de spits spelen, weten wij veel. Dat is Frank zijn probleem. Net als dat de overige aankopen (eindelijk) ook zijn probleem worden.

7 april 2015 om 21:36

60 wedstrijden? Jezus hoeveel wedstrijden tel je? 34 in de competitie en dan 26 in de beker + cl? Denk je dat ze de finale gaan halen ofzo?

7 april 2015 om 21:36

Een middenveld met Gudelj op 6 en Sinkgraven en Bazoer daarvoor zou wel heerlijk zijn. Ik zou die 2 de voorkeur geven boven Klaassen. Heb altijd het idee dat hij zo gekoesterd wordt om zijn werklust en het feit dat hij van de club is. Ik zie meer potentie in Bazoer en Sinkgraven is een middenvelder met een actie en steekpass (net als Andersen, maar dan met rendement), zo een die Ajax nodig heeft om eens een mooie aanval op te zetten. Gudelj is de perfecte verdedigende middenvelder voor Ajax, een echte winnaar. Iets wat Klaassen ook pretendeert te zijn, maar dat niet echt uitstraalt. Ik denk wel dat Klaassen op het moment wat verder is dan Bazoer en Sinkgraven, maar als die eenmaal de kans krijgen gaan die Klaassen met gemak voorbij.

7 april 2015 om 21:38

ik tel er ook nog interlands bij van nationale (jeugd) elftallen.

7 april 2015 om 21:41

Klaassen is de beste middenvelder van ajax die staat altijd basis. En gudelj zal vast ook wel een basisplaats krijgen en dan heb je die laatste plek waar je met al je talenten mee mag rouleren leuk voor ze he. Als je bazoer erin zet heb je 7 miljoen op de bank zitten maar als je sinkgraven erin zet heb je het grootste nederlandse talent op het middenveld op de bank zitten. Ze maken het de boer alleen maar moeilijker.

7 april 2015 om 21:45

@rombomcu

Kom op smartass, je hebt twee vacante posities op het middenveld, dus over een seizoen 2x 100% aan posities die ingevuld moeten worden = 200%. Voor drie middenvelders geldt dan dus dat ze 66% oftewel 2/3 van de wedstrijden gaan spelen. Er van uit gaande dat Klaassen elke wedstrijd speelt.

7 april 2015 om 21:46

@jannick215

Doe je Klaassen wel heel erg tekort mee. Zijn techniek en balaanname zijn vele malen beter dan die van welke speler bij Ajax ook. Qua werklust en dynamiek is hij een soort Siem de Jong maar dan een die veel beter kan voetballen. Sinkgraven en Bazoer zitten nog lang niet op het niveau van Klaassen

7 april 2015 om 21:51

Rombomcu. Als het de boer moeilijk wordt gemaakt is dat alleen maar goed nieuws. Dat betekent dat er voldoende kwaliteit in de selectie is, ik baal nu altijd als mindere kwaliteit als Serero of Andersen basis moet staan.

7 april 2015 om 22:04

Je hebt helemaal gelijk ik moet me eens een lesje wiskunde A gaan nemen en eens een keer op tijd naar bed gaan. Hahaha

7 april 2015 om 22:15

op welke aankopen hoop jij nog meer InkeAjacied? Ik hoop op Urby als linksback

7 april 2015 om 22:15

Inkemontana*

7 april 2015 om 22:31

Gido. Urby ben ik persoonlijk ook gecharmeerd van, en anders hoop ik dat ze poulsen ook nog bij Az kunnen oppikken. Daarbij misschien nog denken aan een rechtsback om de cuncurrentie bij v. Rhijn erop te houden, want Tete is het ook nog niet echt geloof ik. Voor de Lcv zie ik Riedewald het wel prima in gaan vullen eigenlijk.

7 april 2015 om 22:52

@rombomcu

Dit jaar speelt Ajax 51 wedstrijden (competitie , beker, CL en EL, JC) . Tel daarbij op de oefenwedstrijden en de toernooien dan kom je makkelijk boven de 60 uit.

8 april 2015 om 00:50

Serero diep teleurgesteld?? Dit is maar weer eens een voorbeeld van het opportunisme in de voetbalwereld. Sinds de berichten over Gudelj vanochtend op gang zijn gekomen noemt iedereen Serero als zwakke schakel binnen dit Ajax, maar onder wedstrijdverslagen en bij live meepraten wordt hij steevast als één van de beteren van Ajax genoemd. Serero is dit seizoen één van de weinigen geweest die een redelijk constant niveau heeft gehaald, en nu roept iedereen dat hij tekort komt, diep teleur heeft gesteld nog weg... Serero hoeft van mij absoluut niet weg, Andersen ook niet trouwens want ik zie nog steeds potentie, desnoods jaartje verhuren ofzo.

Ik ben benieuwd wat Ajax in de zomer nog meer gaat doen. Vind de komst van Gudelj positief, maar tegelijkertijd zet ik vraagtekens bij de hoeveelheid middenvelders die Ajax nu heeft, zeker ook met het oog op de toekomst, want de gasten die nu in het eerste zitten zijn niet bijster oud en er komt behoorlijk wat talent aan... Dit nieuws komt wel heel toevallig vlak na het officieel missen van het kampioenschap en de verhoging van de seizoenskaarten, maar ik bemoei niet...

8 april 2015 om 01:05

Serero stelt niet teleur en speelt goed omdat hij het gif brengt dat Ajax zo node mist. Het is datzelfde gif dat Gudelj echter ook brengt, maar die stelt er nog een pak kwaliteiten meer tegenover.

7 april 2015 om 21:14

Klopt ze hebben serero,bazoer,klaassen, andersen, gudelj, schone , sinkgraven en dan vergeet ik er vast nog een paar voor maar 3 posities en het middenveld van bazoer,sinkgraven,klaassen staat toch gewoon goed? Ze hadden de centen beter in de verdediging kunnen steken.

7 april 2015 om 21:15

Ik denk dat men Serero wil laten gaan als de mogelijkheid zich voor doet.
Hij komt toch te kort eigenlijk, zijn zwakke punten zijn niet beter geworden en dan heb ik het dus over diepte in zijn spel (zowel lopen als passing) en schieten.
Ajax wil naar een hoger niveau met speler die meer dan 1 spelonderdeel beheersen, Serero lijkt daar niet in te passen (en voor mij vrij logisch)
Andersen heb ik overigens nog niet opgegeven maar goed.

Dan heb je dus Bazoer, Sinkgraven en Klaassen als sterke middenvelders... (die compleet zijn) Maar daar achter, wie nog meer?
Ja, voor mij zou dat Schone zijn maar iemand als Gudelj zou niet verkeerd zijn, zeker niet als Bazoer een mindere periode krijgt.
Als Gudelj komt, dan heb je dus 4 zeer sterke middenvelders, waarvan er 2 nog erg jong zijn.
Daarbij kan Riedewald zich dan volledig richten op de back positie of centraal als verdediger.

1 middenvelder extra met deze kwaliteiten is niet zo gek, maar dit moet wel de laatste zijn dan uiteraard, daarbij rouleert Ajax natuurlijk ook erg veel... (ook door blessures etc.)

7 april 2015 om 21:16

Serero gaat misschien weg. Andersen wordt misschien verhuurd. Heb je Klaassen, Gudelj, Sinkgraven, Bazoer.

Ik denk dat het middenveld de belangrijkste linie is om te versterken eerlijk gezegd. We hebben mensen nodig die meer risico durven te nemen en meer loopvermogen hebben. Het is allemaal veel en veels te statisch bij Ajax, waardoor alles breed en achteruit gaat. Ik denk dat het best een goeie aankoop kan zijn voor Ajax als het ervan komt.

7 april 2015 om 21:25

gudelj zou zeker een toevoeging zijn voor ajax, maar ajax heeft het meeste behoefte aan versterkingen achterin

beide backs spelen hopeloos, van rijn en boilesen, boilesen zou ik lekker verangen voor riedewald, veel meer talent en instelling in die jongenook is de linker cv positie onderbezet voor een kampioensploeg

7 april 2015 om 22:17

Ik zie inderdaad volgend jaar ook heel graag 2 nieuwe backs staan. Hopelijk kunnen ze iets regelen. Al is de Boer echt fan van van Rhijn en Boilesen om bepaalde redenen.

7 april 2015 om 23:55

Ik zou ze alle 6 houden, alles dubbel bezet, prima!

8 april 2015 om 13:15

Reeel weet blijkbaar niet dat Riedewald juist géén back is, maar een Lcv.. Dus Ajax moet een linksback kopen en geen Lcv, want die hebben we al in huis.

7 april 2015 om 21:17

Andersen is te licht, duarte gaat weg, zimling zal gaan. Dan heb je effectief klaassen, sinkgraven en serero? Met gudelj erbij is het veel lekkerder voetballen voor spelers als klaassen en Sinkgraven. En veel lekkerder om als nouri en van de beek onder te debuteren.

7 april 2015 om 21:39

Je vergeet Bazoer. Denk dat Serero mag vertrekken en Andersen zou ik verhuren.

7 april 2015 om 21:19

Serero, Andersen, Duarte etc. komen allemaal te kort. Schonr heeft zijn beste tijd gehad. Sinkgraven, Klaassen, Gudelj en Bazoer zijn de spelers die komende jaren gaan schitteren, prachtige spelers.

7 april 2015 om 21:52

Er zullen nog wel spelers vertrekken en verhuurd gaan worden.

7 april 2015 om 22:21

Ik begreep dat Jonk en Cruijf ook niet blij zijn met het aankoop beleid, ze schijnen ook al niet blij geweest te zijn met Sinkgrave. Ze zijn nu bang dat dit de ontwikkeling van Van Beek en Nouri in de weg zou staan en dit alles zou 1 van de redenen zijn waarom er onrust is binnen de club. Dit alles volgens het AD. Ik snap hem eerlijk gezegd ook niet, Ajax heeft al zoveel middenvelders en met de aanstormende talenten vraag ik me echt af of dit wel wijsheid is. Daarbij is hij in de grote wedstrijden niet instaat geweest zijn stempel te drukken, ook afgelopen weekend weer niet dus vraag me af of hij wat voor Ajax is.

7 april 2015 om 22:36

Ajax kan toch niet met alleen maar 18-19 jarigen gaan spelen? Van de Beek en Nouri zullen juist blij moeten zijn dat ze eens de kans krijgen om in een Ajax door te breken waar ook wat ervaring rond loopt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Andersen of Eriksen die vanaf dag 1 vol aan de bak moesten. Ik denk dat zowel de aankoop van Sinkgraven als die van Gudelj prima past binnen het beleid van Ajax om jeugd aan te vullen met talent en ervaring van buitenaf.

7 april 2015 om 23:01

Als je er zo naar kijkt is Sinkgraven een rare aankoop, maar Sinkgraven is in tegenstilling tot Nouri en Van de Beek meteen klaar voor minuten in Ajax 1.

Volgens mij was het de bedoeling dat Nouri, Van de Beek, Cerny en Muric volgend seizoen aan gingen sluiten bij Ajax 1 (voor de voorbereiding in ieder geval) om daarna minstens een seizoen in de JL te laten spelen.

Ik snap zijn komst wel, hij is de leider die bij Ajax ontbreekt. Daarnaast was er ook interesse voor Serero en daar zullen ze wel alvast op in willen spelen. FdB heeft niet voor niets aangegeven zijn selectie voor aanvang van het volgende seizoen al rond te willen hebben.

Dat hij op grote wedstrijden zijn stempel niet drukt bent ik het niet mee eens, ik was in de Arena toen Ajax thuis met 0-1 verloor van AZ. Dankzij hem wonnen zij de slag op het middenveld. Afgelopen weekend werd hij als belangrijkste man gezien en werd hij dus constant onder druk gezet, dat zal bij Ajax waarschijnlijk wel iets anders zijn.

7 april 2015 om 23:02

Volgens mij heb je volgend jaar 5 of 6 middenvelders, dat is best veel natuurlijk. Ik begrijp wel dat je spelers koopt maar ik vraag me dan echt af of Gudelje de man is die Ajax echt mist? Zoals ik al zei liet hij het in de top wedstrijden afweten en dan vraag ik me echt af of hij wel xie versterking is die men nodig denkt te hebben.

7 april 2015 om 23:57

Nouri en van de Beek zijn derde back up achter andersen, Sinkgraven, Klaassen en Bazoer. Prima bezet!

Wat een wanbeleid bij ajax. Een goede speler hoor. Maar je hebt net sinkgraven gehaald voor 7 miljoen. Niet eens basis. Gudelj moet dan concurreren met bazoer en eigen jeugd krijgt toch voorrang? Zou me niets verbazen als sowieso daley en/of gudelj op de bank beland volgend jaar.

7 april 2015 om 21:17

Ja, het slaat echt nergens op. Het enige wat Ajax nodig heeft is een linksback, het liefst een die ook lcv kan. Een type Christian Poulsen als back-up voor Bazoer op cvm is prima, maar niet een Gudelj die 1. geen echte cvm is en 2. alles wil en kan spelen en 3. duur is en eigenlijk net zoveel internationale ervaring heeft als een Serero. Een aanvaller is wel een begrijpelijke aankoop, het liefst een type Babel.

7 april 2015 om 21:24

Wanbeleid om een sterke selectie te hebben? Psv heeft nu 4 gelijkwaardige middenvelders: wijnaldum, maher, guardado en hendrix. Ajax moet inderdaad doorselecteren en als je het dan goed bekijkt heb je 3 basiswaardige spelers: Bazoer, sinkgraven en klaassen. Andersen en Serero is leuk en aardig, maar ineffectief als de pest. 1 van die 2 als back-up met Gudelj erbij die gaat strijden om de basis, dat is een prima kwalitatiefvol viertal voor het middenveld. Dat staat nu dus wel voor aankomend seizoen. Nu op de verdediging richten.

7 april 2015 om 23:06

PSV heeft ook Stijn Schaars nog trouwens, die zou je bijna nog vergeten. Voor de rest ben ik het helemaal met je eens.

Overigens is er een grote kans aanwezig dat Serero verkast, die zou in de belangstelling van een buitenlandse club staan. Volgens mij was het AC Milan.

7 april 2015 om 23:58

VM: Gudelj, Serero, El mahmoudi
AM: Klaassen, Bazoer, van de Beek
AM: Sinkgraven, Andersen, Nouri

Uitstekende bezetting! Zal iemand op de bank komen, maar niet degene die presteert.

7 april 2015 om 21:27

Tsja als er zoveel van dezelfde club koopt zit er wel is een miskoop tussen. De afgelopen 10 jaar, Perez, de Zeeuw, El Hamdaoui, Moisander, Sigthorsson, Viergever (ik zal er vast nog wat vergeten) en ik las laatst dat Ajax ook interesse had in Poulsen... De enigen die flopten waren de Zeeuw en Sigthorsson (El Hamdaoui deed het gewoon goed, maar maakte ruzie met de Boer). Dat valt dan eigenlijk nog mee.

Zou mooi zijn zo'n gozer met pit en kracht. echter ben ik huiverig voor dat kneed gedrag van de boer. lijkt soms dat hen verteld wordt niet al teveel zichzelf moeten zijn.

Zou echt mooi zijn voor Ajax en ook voor de eredivisie als hij volgend jaar in Nederland blijft voetballen.
Voor NAC natuurlijk ook lekker als je goed en wel 4 ton mag bijschrijven...

Hopelijk komt zo snel mogelijk de kogel door de kerk

Ajax kan hem zeker goed gebruiken al geldt dat ook voor PSV en Feyenoord.

In mijn ogen zijn dit de midenvelders die volgend seizoen voldoen voor een topclub (in potentie), ervan uitgaande dat Clasie en Wijnaldum vertrekken.

Ajax: Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Riedewald, Van de Beek, Nouri
Feyenoord: EL Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Schuurman, Nieuwkoop
Psv: Maher, Guardado

Dan zie je toch dat in Eindhoven de nood erg hoog is (al weet ik niet of ze ook jeugdspelers als Nouri en Schuurman hebben), al zie ik bij Feyenoord en Ajax ook dat ze eigenlijk maar 3 middenvelders hebben die nu al basiselftal waardig zijn.

Ze zullen dus met zijn 3en moeten gaan strijden om de handtekeningen van Ayoub, Gudelj, Propper, Ziyech en Vejinovic. Dit zijn in mijn ogen de enige spelers in de eredivisie die waarschijnlijk iets toe kunnen gaan voegen in de top (of misschien nog een Tapia, Ebecilio, Thern, Tibbling, Ortiz, Rusnak of Guiterrez al moeten die nog meer laten zien).

Spelers als Immers, Steenvoorden, Hendrix, Ziemling, Hiljemark, Schaars, Vloet, Ritzmaier, Schone, Serrero, Duarte en Andersen zijn in mijn ogen allemaal niet goed genoeg (meer) voor de top.

7 april 2015 om 21:22

Alleen maher en guardado? Wat dacht je van Luukie luuk? Willems? Depay? Arias? Zoet(oke niet de beste keeper van de eredivisie maar gewoon een degelijke keep)

7 april 2015 om 21:26

Ik heb het alleen over de middenvelders.

8 april 2015 om 02:38

Jeroen Zoet op het middenveld, een zeer gewaagde stap haha. Denk dat je dan beter Manuel Neuer kan contracteren

7 april 2015 om 21:25

Hendrix en schaars zijn wat mij betreft wel goed genoeg voor Psv. Hendrix is gewoon een groot talent die minuten moet maken en schaars komt vanzelf wel weer op niveau als het team lekker draait zoals begin vorig seizoen.

7 april 2015 om 21:27

Ik vind Hendrix geen groot talent, eerder een geval 'woutje Brama' maar meningen verschillen. Schaars is te oud, blessuregevoelig en in mijn ogen nooit echt top geweest.

7 april 2015 om 22:04

Hendrix is wel behoorlijk technisch en behendig,dat kun je van brama niet zeggen. En ik herinner vooral de schaars toen van de voorronde cl tegen Milan. Toen was ie beide duels zon beetje de beste man op het veld.

7 april 2015 om 21:26

Ik vind Hendrix anders wel een goede speler, zeker een prima back-up voor Guardado, kan ook nog handig zijn als lcv en lb. En van mij mogen Serero en Andersen wel blijven, maar met Gudelj is dat niet mogelijk. Andersen zou ik wel verhuren. Serero is in de CL vaak een van de uitblinkers, hij functioneert het beste met een hoog tempo, zodat hij niet hoeft na te denken. Best gek eigenlijk. Maar in de Eredivisie heeft ie vaak mindere wedstrijden.

7 april 2015 om 21:28

Denk dat Serero vooral mag blijven omdat het een symphatiek mannetje is en niet zo snel verzaakt maar het is natuurlijk duidelijk niet het niveau dat Ajax moet nastreven.

Goed nieuws! Zou een prima aanwinst zijn, die brengt wat er nu zo ongelooflijk gemist wordt: pit en passie. Al wil ik eerst een getekend contract zien voor ik ga juichen, er zijn al vaker spelers naar PSV of het buitenland vertrokken die al tot de ajax-selectie gerekend werden...

7 april 2015 om 21:24

Gelukkig blijven ze van propper af kan die mooi wijnaldum perfect opvolgen

Past helemaal niet bij ons. Meer een volkse jongen, geschikt voor feyenoord.

Ik denk dat al die middenvelders gaan wijzen op een wijziging van tactiek.
Laten we even eerlijk zijn: de vleugelverdedigers van ajax vallen zwaar tegen, de tactiek lijkt uitgewerkt en ajax heeft niet genoeg aanvallende stootkracht.
Conclusie: ajax gaat met meer middenvelders spelen, en wel met 4.
Ze gaan 3-4-3 spelen, mark my words.

7 april 2015 om 21:35

En dan Bazoer als Rijkaard?

Gudelj is voor Ajax denk wel een versterking. Al moet Ajax vooral de verdediging versterken. Moisander vertrekt, Viergever komt serieus tekort en van Reijn en Boilesen maken elke keer niet de stap waar je op hoopt.

Een linksbenige centrale verdediger die de boel op sleeptouw neemt en organiseert lijkt me de meeste prioriteit hebben maar daar heeft Ajax nog wel een paar maanden voor. Ik geloof niet dat Ajax met Viergever als basisspeler door wil. V.d. Hoorn krijgt (of dwingt niet af) weinig vertrouwen en die zou van mij een jaar verhuurd mogen worden. Zie in hem wel potentie!

7 april 2015 om 21:37

De hoeveelheid middenvelders maakt niets uit als balbezit de doelstelling is.
dan blijf je de bal op de middenlijn rondspelen.
je kan aanvallender 532 spelen dan 343 met de bal continu op je eigen helft.

Dan is het alleen nog maar de vraag of Gudelj zelf wel op Ajax zit te wachten of liever eerst kijkt wat de andere mogelijkheden zijn.
Op zich zou het geen verkeerde aankoop zijn voor Ajax, al moet het altijd blijken in de toekomst of zo'n speler zal slagen. Vooral bij Ajax willen aankopen de laatste seizoenen nogal eens jammerlijk falen.

7 april 2015 om 23:10

Gudelj zelf wil wel hoor! Sterker, ik ga er van uit dat deze transfer inmiddels al in kannen en kruiken is. Nu maar hopen dat de beide clubs de transfer snel wereldkundig gaan maken. Het huidige gedraai is immers om simpel van te worden.

Overigens troeft Ajax PSV hier wel ff af hoor. Toch een goede speler die hoog bij PSV op het lijstje stond. Maar goed, ook dit hoort bij voetbal.

Dan mag ik toch hopen dat Serrero, Andersen en Duarte sowieso zullen verdwijnen? Wat ik niet snap dat de prioriteit niet gelegd wordt bij nieuwe backs en een fatsoenlijke centrale verdediger met de nodige ervaring. De vleugels stellen ook niets voor dit jaar dus de voor en achterhoede lijken mij prio 1. Het vreemde is wel dat je nu met Klaassen, Bazoer en Sinkgraven een behoorlijk middenveld hebt staan, daarbij komen Nouri en van Beek er ook aan dus begrijp deze aankoop niet helemaal.

7 april 2015 om 21:27

Hoe weet je dat LB en CV geen prioriteit hebben. Ik neem aan dat het personeel van ajax netjes zijn uren maakt. Je hebt dan, zeker nog in deze periode, nog voldoende tijd om meer dan 1 transfer tegelijkertijd te doen. Ze zullen wel lijstjes klaar hebben liggen en dan is dit misschien de eerste die naar buiten komt.

Daarnaast vind ik El Ghazi dit jaar prima presteren. Kishna is wisselvalliger en Schone moet weer in vorm komen. Dan heb je Fischer die moet concurreren met Kishna. Muric die rustig gebracht kan worden achter El Ghazi en Menig die zich kan ontwikkelen achter Kishna/ Fischer.

7 april 2015 om 21:49

Dan weet ik niet welke wedstrijden jij hebt gekeken maar die El Ghazi vind ik helemaal niet prima. Komt geen man voorbij, maakt acties als hij ze niet moet maken en kan nog geen bal over 5 meter bij iemand in de voeten spelen. Fischer was voor zijn blessure ook 3 keer niks en die Kishna heeft het al helemaal niet.

7 april 2015 om 22:42

Dat klopt gewoon niet wat jij zegt. Kijk eens even zijn statistieken na. Goals en assists allebei rond de 10. Dat is gewoon erg knap voor een debuutjaar als vleugelspits.

Hij is net doorgebroken he. Van een speler als El Ghazi kan je moeilijk meer verwachten dan wat hij dit seizoen heeft laten zien.

Prima speler. Gudelj heeft agressie en gif, vergelijkbaar met Bazoer, maar dan wat extremer. Klaassen en Sinkgraven daarvoor, en je hebt een prima middenveld.

Zou een goede speler zijn, kunnen de instromende middenvelders zich mooi aan optrekken.

Met een goed middenveld ontlast je voor een groot deel je verdediging.

Is een krachtmens welke Ajax prima kan gebruiken, er zijn wel enkele middenvelders verkocht worden.

Zou een goede aankoop zijn volgens mij. Maar hoop wel dat het de enige middenvelder is die ze gaan halen. Daarnaast nog een LB en een CV, ben ik tevreden.

Mogen we nu stellen dat er paniek heerst bij Ajax en dit zwaar tegen hun beleid is of word ik dan aangevallen? Ze willen niet meer kopen om het kopen, willen zelf opleiden, er komen goede jeugdspelers door en dan nu Gudelj halen? Niet alleen een extra middenvelder maar ook een rem op het doorstromen van talent. Eerst Sinkgraven, nu Gudelj en ondertussen blijven roepen dat jeugd voor alles gaat. Korte termijn denken wat schadelijk is voor hun lange termijn visie.

7 april 2015 om 21:23

aangevallen niet hoor, begrijp de mening, ik begrijp wel dat ze gudelj halen, maar ze hadden hem eeigenlijk moeten halen ipv sinkgraven, Sinkgraven is op termijn een goede speler voor ajax en Gudelj staat er meteen, doorstroming jeug is idd het belangrijkste, maar de toekomstige basisspelers op het middenveld zijn Nouri en Van de Beek en die zitten nog niet eens in Jong Ajax, en alles wat in Jong Ajax op het middenveld loopt is in mijn ogen niet goed genoeg, waardoor je dus een overbrugging moet maken, Nouri en vd beek zullen niet meteen de kar trekken bij Ajax en dan moeten er keuzes gemaakt worden.

feit is wel dat je nu pakweg 13 miljoen uitgeeft aan de meest overvolle plek in de selectie en dat is het middenveld

7 april 2015 om 22:48

Je wordt niet aangevallen, maar ik ben het wel met je oneens

Jij verwacht dat Ajax volgend seizoen met Bazoer, Sinkgraven, Klaassen speelt (en eigenlijk vind jij zelfs Sinkgraven overbodig). Dat is gewoon onzinnig. Bazoer komt net kijken en kan je niet een heel seizoen basis laten spelen. Andersen heeft ook meer tijd nodig.

Ajax roept ook nooit dat eigen jeugd voor alles gaat. Eigen jeugd is belangrijk en moet altijd een kans krijgen, maar wel in een goed draaiend elftal met ervaring en kwaliteit. Spelers als Nouri en Van de Beek kun je prima minuten laten maken in een team met Bazoer, Sinkgraven, Gudelj, Klaassen.

Uiteindelijk krijgt genoeg jeugd de kans bij Ajax. Van Rhijn, Veltman, Boilesen, Bazoer, Klaassen, Andersen, Kishna, El Ghazi zijn allemaal jonge spelers die bij Ajax hun debuut maakten op het hoogste niveau. Maar je kunt niet met 11 jonge jongens spelen.

7 april 2015 om 23:12

Sinds wanneer zou Ajax beweerd hebben dat jeugd voor alles gaat?

"woorden van Frank de Boer ondersteunen de duidelijke cijfers en statistieken uit deze nieuwe uitgave. ,,de Ajax-filosofie en mijn eigen gedachten zijn exact hetzelfde: niet zomaar kopen. Daarom vinden wij dat bij voorkeur talenten uit onze eigen jeugd een kans moeten krijgen. Zoals ik als jeugdspeler jaren geleden ook mijn kans kreeg.†Aldus Frank de Boer op de Ajaxsite.

Ik lees hier "niet zomaar kopen" en "bij voorkeur talenten". Gudelj zal niet zomaar een aankoop zijn, maar een vechter op het middenveld dat Ajax nodig heeft. En bij "voorkeur" begrijp ik dus "het liefst".

Dus jeugd gaat niet voor alles, zoals jij hier iedereen doet geloven.

Als je niet helemaal op de hoogte bent over het beleid van Ajax dan moet je niet zomaar hier wat gaan beweren, want zo ontstaan n.l. vaak verkeerde verhalen die dan de rondte ingaan.

Prima aankoop als het doorgaat, gudelj cvm met daarvoor bazoer en klaassen, Sinkgraven kan dan eventueel linksbuiten spelen als kishna weggaat. nu hopen op een nieuwe linksback, een extra backup spits en een central verdediger.

ik denk dan aan namen als : emanuelson als linksback (ervaring) of Tshimanga van Genk

centrale verdediger zou ik gaan voor Botteghin van fc Groningen of Andreas Bjelland

Back up spits : zou ik op dit moment even niet kunnen verzinnen, enige optie die door mn hoofd schiet is om eventueel Rosenberg terug te halen van Malmo ... heeft zeker in de Champions League afgelopen jaar goed gespeeld

Er is belangstelling voor Serero van Milan en ik mag aannemen dat Ajax daar een grote roze strik omheen gaat doen aangezien hij geen basisplaats heeft. Andersen verhuren. Zimling en Duarte gaan weg. Dan heb je met Klaassen, Sinkgraven, Bazoer, Gudelj 4 spelers die mogen knokken om een basisplaats. Schone gewone vaste 12e man. Bazoer die na verloop van tijd in het centrum gaat spelen.

7 april 2015 om 21:51

Serero gaat niet naar Milan, geloof je het zelf?

7 april 2015 om 21:58

Kan het moeilijk geloven idd maar het stond in de Italiaanse kranten. Niet dat dat nou perse wat wilt zeggen.

Ik hoop dat Az Ritzmaier als vervanger haalt en mocht Ortiz ook nog vertrekken dan Hoop ik Dat de Roon word gehaakd!

Misschien gaat Serero wel weg. En word Andersen verhuurd. Al dat gezeur dat we te veel middenvelders hebben je weet toch helemaal niet wat Ajax van plan is.

Misschien gaat Serero wel weg. En word Andersen verhuurd. Al dat gezeur dat we te veel middenvelders hebben je weet toch helemaal niet wat Ajax van plan is.

Grappig, gudelj zit het eerst te ontkennen en nu is het opeens officieel dat ajax met gudelj om de tafel gaat. Zo zie je maar dat waar rook is, is vuur. De telegraaf is doorgaans gewoon goed geïnformeerd over ajax.

7 april 2015 om 22:06

Gudelj ontkende niks, die vertelde gewoon de waarheid. Er was nog geen club bij hem langs geweest, omdat die eerst bij AZ langs moesten en dat hadden ze nog niet gedaan.
Ajax mag eens bij zichzelf te rade gaan wie het lek is, want het kwam naar buiten voordat ze gingen handelen.

7 april 2015 om 22:07

Zo gaat dat in de voetballerij. Dat weet je toch onderhand wel.

Het blijft een beetje dubbel. De laatste linie die Ajax zou moeten versterken in mijn ogen is het middenveld. Aan de andere kant heeft Ajax het geld ervoor en is Gudelj wel een aanwinst.

7 april 2015 om 22:06

Als serrero en zimling weggaan is het wel handig om een vervanger te halen toch? Het is ook niet zo dat bazoer en sinkgraven nu elke wedstrijd kunnen spelen voor ajax op hun leeftijd. Rouleren met 4 a 5 goede middenvelders zou een goede (nood)zaak zijn.

7 april 2015 om 22:13

Nee hoor dat is prima omdat Ajax het geld heeft ervoor. Ik begrijp het ook zeker wel. Het is alleen dat je normaal eerst naar je zwakke linies kijkt en niet naar je sterkste. Ajax zit echter in zo'n luxe positie dat ze dat niet hoeven.

7 april 2015 om 22:18

De verdediging komt ook zeker wel aan bod, er wordt gezocht naar een stand in voor veltman en een linker centrale verdediger. Althans dat las ik hier vanmorgen.

7 april 2015 om 22:45

Dan komen ze bij Gouweleeuw uit dat weet ik zeker!

7 april 2015 om 22:47

Gouweleeuw heeft genoeg ervaring en kan in de verdediging een echte leider zijn!

Zo gaat dat in de voetballerij. Dat weet je toch onderhand wel.

Koop eerst maar 4 bikkels van verdedigers en vervang de hele achterste linie, maak je Europees ook nog eens een kans om een ronde verder te komen. Als er dan nog geld over is dan misschien nog een middenvelder of een spits erbij.

7 april 2015 om 22:15

Welke 4? Reyes(fc Porto),tapia(fc Twente), Douglas(dnipro), Kanon(ado Den Haag)?

Alstublieft niet weer de sterspeler weg kopen :/

7 april 2015 om 22:57

Tja, dat is nou het nadeel van een suptopper. Sterspelers zijn daar altijd snel vertrokken.

Eerst een linksback, een centrale verdediger en een rechtsback graag.

7 april 2015 om 22:25

Nee, Gudelj is sowieso nodig (of een andere speler voor die positie). Je kunt Bazoer geen heel seizoen basis zetten. Lekker afwisselen met Sinkgraven en Gudelj en Bazoer nu. Klaassen er altijd voor. Serero weg.

Linksback en linker centrale verdediger zijn inderdaad wel nog nodig. Boilesen is het niet. Riedewald te jong. Viergever nog niet overtuigend. Ik heb zelf absoluut geen kijk op wie er allemaal rondlopen, maar Emanuelson zou kunnen als back. Dan nog een centrale verdediger. Rechtsback is Van Rhijn goed genoeg voor. Die valt nu wat tegen, maar was eerste seizoenshelft nog een van de weinige voldoendes.

Leuk dat ze zich hebben gemeld maar Gudelj moet zelf eerst nog beslissen of het Nederland of buitenland wordt. Hij wilde vorig jaar graag naar Porto dus ik moet het nog zien.

Met die 6 miljoen kan AZ de zwakke schakels mooi vervangen. Keeper, rechtsback en spits. De opvolger van Gudelj staat met Van Overeem al klaar.

7 april 2015 om 22:28

Blijft een beetje sneu dat Ajax zo vaak van AZ koopt (vind ik als ajacied). Met name omdat ik sommige transfers ook niet begrijp/begreep (zoals Viergever en Sigtorsson, waar ook al AZ fans hun twijfels over hadden). Maar Gudelj vind ik zelf wel echt een Ajax waardige aankoop. Jij ziet hem vaker spelen, wat vind jij?

7 april 2015 om 23:05

Het is een 'mannetje', neem alleen al die lachwekkende tattoo en dat haarbandje. Een sympathieke vent, dat zeker, met een prima traptechniek en mentaliteit. Ik vond hem dit jaar alleen behoorlijk tegenvallen. Een paar fraaie doelpunten gemaakt maar tactisch en positioneel matig en ontzettend veel (duur) balverlies op gevaarlijke posities. Tegen Feyenoord was hij gewoon veruit de mindere van lichtgewicht Clasie en veteraan El Ahmadi, dat viel me zwaar tegen. En zijn team op sleeptouw nemen lukt hem zelden. Allemaal niet erg, hij is nog jong, maar de 'geweldenaar' die sommigen in hem zien vind ik hem (nog) niet. Ortiz is belangrijker. Ik vind het overgens geen probleem dat Ajax weer aanklopt. Hij zou toch vertrekken en dan heb je bij AZ eigenlijk maar 3 opties: Ajax, PSV of buitenland. Alleen hebben bijna al zijn voorgangers gefaald of zijn ze in Amsterdam in ieder geval niet beter geworden. Ajax betaalt altijd royaal dus ik vind het prima, het verbaast me alleen dat ze dergelijke spelers niet zelf kunnen opleiden of eerder kunnen scouten.

8 april 2015 om 10:13

Dat belooft niet veel goeds. Laten we hopen dat Gudelj degene is die die reeks falende Az'ers bij Ajax kan doorbreken. Het is wel het type speler dat Ajax mist: iets ouder, iets meer ervaring, veel strijd, lekker fel, en nog een beetje kunnen voetballen ook.

Het liefste zie ik eigenlijk ook wel alle 4 de verdedigers vervangen worden. Veltman heeft nog wel de meeste potentie maar maakt ook nog steeds teveel foutjes en heeft zijn fysiek niet mee. Maar ik denk dat de boer toch veel krediet geeft aan van rhijn, veltman en boilesen en dat hij hoogstens twee versterkingen laat halen voor de verdediging. Dat zou naar mijn mening wel naïef zijn want met een stand in voor veltman en een nieuwe linker centrale verdediging blijft het nog steeds veel te kwetsbaar achterin.

8 april 2015 om 00:35

Gedeeltelijk met je eens. Boilesen is een ramp. De andere 3 zijn wel oké. Ik vind vooral de voorhoede zwak. Alleen el ghazi vind ik redelijk. Maar spits en linksbuiten zijn slecht bezet

NAC krijgt helemaal geen opleidingsvergoeding aangezien het hier een binnenlandse transfer betreft.

On: het lijkt me dat AZ hier heel wat meer uit gaat slepen dan 6 miljoen. Nog 2 jaar contract, international en behoorlijk gewild in binnen- en buitenland.

7 april 2015 om 23:50

Hoe zou AZ dat moeten doen dan? Volgens mij is het zo dat als AZ 6 miljoen overgemaakt krijgt, dat ze geen recht hebben om meer te willen.

Gudelj moet dit helemaal niet willen, dan is hij direct weer de beste speler in zijn team. Hij zou meer uitgedaagd moeten worden, dat gaat hem gewoon niet meer lukken in de eredivisie.

8 april 2015 om 00:34

Bij PSV is hij niet meteen de beste speler. Maar begrijp wat je bedoeld. Alhoewel Ajax en PSV wel een stapje omhoog is voor hem.

Dacht al dat een kwestie van tijd zou zijn tot dit nieuws naar buiten kwam. Ik kan niet wachten om Gudelj in het andere rood en wit te bewonderen! Brengt veel fysiek mee en kan, zoals anderen hier al aangeven, het team op sleeptouw nemen. Iets wat Serero imo niet doet. Serero is wel een hele fijne speler om bij de selectie te houden zodat je hem op sommige momenten, als de wedstrijd daarom vraagt, kunt brengen. Serero is wel een echte balafpakker en hij heeft op sommige momenten echt wel laten zien dat hij kan voetballen en hard kan werken maar toch vind ik het voor de basis niet genoeg. Na Gudelj nog een (ervaren) LCV, LB en LS bij en ik denk dat je dan voor komend seizoen klaar bent.

Heb zo mijn twijfels, afgelopen zondag was hij duidelijk de mindere tegen Clasie, sterker nog, hij werd weggespeeld. Koop aub Zyech, hadden ze vorig jaar al moeten doen. Die is een klasse beter!!!!

7 april 2015 om 23:28

Dat hoeft nog niet zoveel te zeggen. Bij ajax komt hij in een sterker team terecht normaal gesproken, clasie wordt wellicht verkocht volgend seizoen en gudelj is nog maar 23 dus kan zich nog verder ontwikkelen.

Lijkt wel alsof Ajax dit alleen doet om hem bij PSV weg te houden.

Maar wij zoeken wel een andere dan he

Gudelj is voor Nederlandse begrippen een stabiele speler. Goede keus van Ajax. Ik hoop dat hij ons komt versterken.

Wel weer een hoop geld voor deze hype.

Ajax heeft zih gister officieel gemeldt bij AZ, maar we weten al dat Ajax 6 mln gaat betalen?

Prima aanvulling voor het middenveld. Vervanger van Serero wat mij betreft.

Cillessen
v. Rhijn
Veltman
Riedewald
Emanuelsson
Klaassen
Gudelj
Sinkgraven
El Ghazi
Milik
Fisscher

Ik vind dit eigenlijk een onbegrijpelijke aankoop. Er zijn plekken waar we dunner bezet zijn. Iedereen kan het rijtje middenvelders dat we nu hebben opdreunen.

Als Ajax zou ik eerder op zoek gaan naar versterking op de flanken. De enige echte rechtsbuiten die we hebben is El Ghazi, linksbuiten gaat Kishna wschl weg en heeft hij sowieso niet kunnen imponeren.

Verder zou ik versterking willen zien op LCV en LB. Moisander gaat weg en Boilesen voldoet niet.

En men ging toch op zoek naar ervaring?

Hoe vul je dat in? Voor de kleedkamer, een Ooijer rol? Dan zou ik voor Heitinga gaan.

Maar idealiter trek je een speler aan die en ervaring heeft en basismateriaal is. En LCV is op zich een goede plek om zo'n man neer te zetten, in de as.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren