Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer schrijft 'bad boy' niet af: 'Hij wil zich gewoon graag laten gelden'

Laatste update:

Arek Milik kan Ajax voorlopig niet van dienst zijn en Richairo Zivkovic hoopte daarom zondag in de basis te mogen starten tegen FC Utrecht. Frank de Boer koos in de Domstad echter voor Kolbeinn Sigthórsson, die erg tegenviel. Zivkovic moest genoegen nemen met een invalbeurt.

/

De achttienjarige zomeraankoop is nog niet doorgebroken bij Ajax, maar De Boer heeft Zivkovic zeker nog niet afgeschreven. "Hij moet zich er nog op concentreren hoe hij spits van Ajax moet zijn", legde de coach uit bij Studio Voetbal. "'Hij is fysiek sterk, doelgericht, heeft een goede lengte. We geven hem zeker niet op. Elke minuut in Ajax 1 is voor hem een bonus in dit seizoen."

De Boer werd ook geconfronteerd met het gedrag van Zivkovic, die bij Oranje Onder 19 al een paar keer disciplinair gestraft is geweest. "Ik denk dat het jeugdigheid is, nog niet helemaal beseffen wat het allemaal inhoudt", zei De Boer. "Het is niet bewust. Natuurlijk hebben wij bij veel mensen geïnformeerd hoe hij is. Hij is gewoon iemand die zich graag wil laten gelden. Hij is nog steeds A-junior, maar is al vroeg volwassen geworden in deze wereld."

Ajax moet het seizoen afmaken met Richairo Zivkovic als eerste spits

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wennen aan het ajax spits zijn, als groot talent went dat vanzellf!!! Niets dan gelul man en dan wel sigi of schone als 'ajax' spits gebruiken, want die zijn wel zo? Tactische onbenulligheid en gewoon koppigheid dit van de Boer.

6 april 2015 om 09:29

Precies, ze hebben hem toch niet voor niets gehaald, denk ik dan. Waarom koop je een spits om dan zijn stijl totaal te willen veranderen. Misschien is het wel eens goed om zonder de (in Frank zijn ogen) 'echte' Ajax spits te spelen.

6 april 2015 om 09:49

Omdat hij jong en zeer talentvol was/is.....
Ajax zet in op jonge talentvolle spelers opleiden danwel aantrekken. Mede daarom hebben ze hem afgelopen seizoen aangetrokken en dachten hem wel even om te toveren tot een ''ajax'' spits....
Was naar mijn mening veel beter geweest als hij nog een jaar bij Groningen had gespeeld. Dan had hij zich op eredivisie niveau verder kunnen ontwikkelen onder een niet al te hoge druk. Hij had zijn foutjes rustig kunnen maken en er van kunnen leren. Wat hij ook wel kan in de JL maar dat kun je niet vergelijken met de eredivisie.
En was hij bij Groningen gebleven en had hij de goede lijn door getrokken dan had Ajax vh zomer het dubbele kunnen betalen. En ook al hebben ze 100 miljoen op de bank staan schijnbaar willen ze dat bij Ajax niet betalen, en hebben ze hem vh zomer alvast gehaald.....

6 april 2015 om 10:01

Hij went inderdaad vanzelf, wennen heeft alleen bij de één wat meer tijd nodig, dan bij de ander. Zo raar is dat toch niet? Hij moet wennen en leren aan wat er van hem verlangt gaat worden als Ajax-spits.

Hij mist nog specifieke kenmerken, die er nodig zijn om in de tactiek optimaal te functioneren, zoals op het juiste moment kaatsen, de juiste positie kiezen of kort de combinatie aangaan.

Het is toch geen schande dat hij nog niet alles beheerst en De Boer hem eerst de tijd geeft? Het is duidelijk zichtbaar bij Jong Ajax dat hij nog niet uitgeleerd of klaar is op zijn leeftijd.

Toen Litmanen en Ibrahimovic op jonge leeftijd kwamen, zagen ze er om dezelfde aspecten tactisch er ook nog niet uit op het veld.

Om De Boer een tactisch onbenul of koppig te noemen, omdat hij Siggy of Schöne, die in tegenstelling tot Zivkovic qua tactisch inzicht verder zijn, wel opstelt is onnozel.
Dat ze vervolgens niet de vorm hadden is de coach moeilijk kwalijk te nemen

De Boer is juist tactisch sterk en heeft daarmee vier kampioenschappen op rij bewerkstelligd. Met de steeds elk seizoen een wisselende selectie, heeft hij het maximale eruit gesleept.

Een tweede plaats is ook een goede presatie met alle beperkingen, die er waren dit seizoen.

Een beetje meer respect voor De Boer is daar sowieso voor op zijn plaats.

6 april 2015 om 10:11

Helemaal niet zo moeilijk waarom Ajax het zo doet als nu:

-Nu halen voordat hij te duur wordt, 2,5 miljoen is een prikkie.
-Als spits bij Groningen speel je met enorm veel ruimte om je heen, dit is bij Ajax niet het geval. Als je dit niet gewend bent dan is het enorm aanpassen.
-Als 18-jarige jongen uit Groningen en van FC Groningen is het verhuizen naar Amsterdam en spelen voor Ajax gewoon een enorm verschil. Bij Ajax lig je onder een vergrootglas en wordt er veel meer van je verwacht.
-Je hebt Zivkovic, Millik en Sigthorsson, waarvan je de laatste gewoon wilt verkopen, dus hij moet in de etalage.
-Zoals Frank aangeeft moet hij nu na een seizoen acclimatiseren er volgend jaar gewoon staan. Dit gebeurd dan in een team waar hij niet vreemd is, mee samen traint en minder aanpassingsproblemen zal hebben.

6 april 2015 om 11:09

zivkovich had nu natuurlijk de voorkeur moeten krijgen boven die ijslander, maar dat gaat de boer dit seizoen niet doen, want daarmee zou hij aangeven dat hij een fout heeft gemaakt door de ijslander een jaar langer te willen hebben en zivkovich in de pilsleague te stallen

dus de boer gaat dit seizoen gewoon door met zijn beleid...

6 april 2015 om 15:01

2,5 miljoen leek een prikkie maar als hij zich zo blijft gedragen is het nog te veel. Hij gaat er echt niet komen bij ajax want hij is technisch niet goed genoeg.
Zelfde soort speler als Hoesen en die kwam ook zwaar te kort.

6 april 2015 om 09:44

Zucht, wat een ongekende domheid heerst hier toch. Zivkovic was 18 en dan kan je niet een vol seizoen Ajax dragen als eerste spits. Mocht hij het niet kunnen waarmaken dan is hij voorgoed verpest. Uitstekend dus dat Ajax hem uit de wind houdt en lekker zijn minuten laat maken in de ajupiler League en hem af en toe laat ruiken aan de eredivisie. Bij teveel invalbeurten mocht hij niet meer bij jong Ajax uitkomen. Nu is hij sterker en went hij aan de club. Volgend jaar gaat hij doorbreken. Milik wordt eerste spits, Siggi eindelijk afgeschreven. Dan moet hij het gaan laten zien als back-up. Aan het einde van komend seizoen is hij eerste keuze, let maar op. Denk maar aan Cillissen, zelfde stap, zelfde traject en een waanzinnige sterke speler.

6 april 2015 om 10:28

Ja domheid en blablabla, kom op je hoeft hem toch niet altijd elke wedstrijd te laten spelen. Echter nu gebruikt de boer hem totaal niet, ipv gewoon hem een kans te geven. Je kan ook te voorzichtig omgaan met hem en hem daardoor demotiveren.

6 april 2015 om 10:32

Edit: je kan, nu milik geblesseerd is, ook is met zivkovic beginnen en als het niet werkt iets gaan forceren met sigi. Iedereen ziet dat sigi het niet heeft, geef dan ziv een kans.

6 april 2015 om 10:55

Een A-junior, die nog niet klaar is voor het grote werk laten beginnen aan de wedstrijd en het laten verzuipen in de malaise van het eerste elftal.
Klassiek geval van karaktermoord plegen op die jongen, goed idee...0

6 april 2015 om 11:10

zal de boer niet doen,

de boer blijft zivkovich als 3e spits gebruiken omdat hij anders zn eigen ongelijk toegeeft

6 april 2015 om 11:27

Karaktermoord, jezus man je kan het ook wel heel erg dramatisch brengen. Wie zegt dat deze jongen niet nieuw elan brengt, hij heeft de kunde vaak op de goede.plek te staan in de 16. Een goealtjesdief welke ajax mist op dit moment en daardoor het team niet lekker draait.

6 april 2015 om 09:50

Leuk en aardig maar met ons kritisch publiek kun je liever zo een jongen in bescherming nemen. Ik zie het al voor me hoe hij wordt uitgefloten als hij verkeerde keuzes maakt. Tot dusver heeft ook hij niet overtuigd in de paar minuten die hij mocht spelen. Gisteren bijvoorbeeld had je niks aan hem in de spits, logisch want het team bakte er niks van. Ik schrijf die jongen niet af en daarom hoop ik gewoon op sig in de spits die toch al gewent is om afgekraakt te worden. Ik hoop dat Zivkovic een serieuze kans krijgt in een prima voetballend Ajax. Niet ik dit Ajax waar je moet hopen op een bruikbare bal.

6 april 2015 om 10:10

Eens! Die jongen moet toch gewoon ballen erin schoppen of hij dat nou doet in systeem a of b. Allemaal tactisch gelul hij weet echt wel hoe hij moet staan. En de beste leerschool is door het gewoon te doen. Heb siggy dit seizoen nou zovaak zien falen. Op dit punt valt De Boer mij toch wel tegen.

Zou het seizoen verder zoveel mogelijk met zivko afmaken. Kan hij vast wennen aan het eerste en aan zijn samenspel met kishna en el gazi

Jongen is pas 18 en nog een A junior, als hij echt zo goed was dan had de \boet hem heus wel opgesteld. Moet gewoon nog stappen maken en komt er heus wel.

Frank maakt deze jongen systematisch kapot , steeds mag hij vanaf de bank (thuis of in het stadion) Schöne of Sigi die na 3 jaar nog steeds aan het wennen is , zien falen. Geef Zivkovic nou gewoon eens 6 wedstrijden het vertrouwen, zeker in zo een weggooi seizoen als deze. Frank selecteert spelers op gedrag i.p.v. kwaliteit, een bewijs van onkunde.

Wat een onzin Frank. Wat is er zoveel anders aan een Ajax spits dan een spits van elke andere club? Alsof het Ajax systeem zo'n hogere wiskunde is dat je daar een heel seizoen aan moet wennen ...

Met Sigi in de spits kan je net zo goed met 10 man spelen, wat een drama is dat.
Er zijn nog 5 wedstrijden te spelen en de 2e plaats is zo goed als zeker. Waarom Zivkovic dan geen kans geven.

6 april 2015 om 09:34

Frank de Boer zei dat het onzin was dat het alleen aan het systeem lag, hij zei dat hij ook zal moeten wennen aan de druk. Daar ben ik het deels ook wel mee eens, want je zou zo'n jongen gelijk voor de leeuwen gooien, en hij zou het nog niet gelijk bijbenen dan word je al erg snel afgeschreven, en dat is wat ze willen voorkomen. Volgend seizoen zal hij zijn kansen krijgen, en die moeten pakken.

6 april 2015 om 11:16

volgens mij leer je een stuk beter met druk omgaan in de eredivisie dan in de pilsleague

vorig jaar bij groningen ook niet gezien dat de druk te groot was voor hm en hij daarom eerst maar ff in de pilsleague met de druk om moet leren gaan

ajax had hem lekker nog een jaartje op huurbasis bij groningen elke week in de eredivisie moeten laten spelen, maar ipv dat in te zien en toe te geven blijven er allemaal drogreden naar buiten komen en wordt zivkovich gewoon volledig verkeerd gebruikt

ook alle ellende van de laatste tijd is omdat die jongen niet goed in zn vel zit doordat hij met het 2e in de pilsleague moet spelen ipv dat hij ergens in het eerste in de eredivisie speelt

die jongen is altijd het grote talent geweest en nu zegt e boer dat hij dus gewoon minder is dan die ijslander en milik die nou ook niet echt sterk spelen

Trouwens Zivkovic stond aan de basis van het tegendoelpunt gisteren. Als hij normaal zijn taak had gedaan door mee te verdedigen. Nu kon van Marel ongestoord voorzet geven. Maar meneer wacht liever voorin op zijn kans te scoren.
Zivkovic is een miskoop, hij is een counterspits.

6 april 2015 om 09:55

Hahaha wat een grap!
Ga even Zivkovic als diepe spits de schuld geven van het tegen doelpunt. Het waren de prutsers achterin die gewoon beroerd verdedigen. Als je hier Zivkovic de schuld van wil geven heb je schijnbaar een hekel aan die jongen of een bril nodig.
Je gaat toch niet de schuld van een doelpunt neerleggen bij een spits omdat hij een lange bal naar voren er niet uithaalt? Echt te triest voor woorden!

6 april 2015 om 11:04

Ja, verdedigen begint voorin. Een van de vele voetbal beginselen waar je als junior al moet weten. Dus ook een 18 of 19 jarige voetballer die in Ajax 1 speelt.
De lange bal eruit halen bij alles of niets van de tegenstander is heel gebruikelijk.

6 april 2015 om 13:49

Ga het maar even terug kijken! Al had hij een sprint getrokken dan had hij het niet gered. En tel daar bij op dat die andere speler de bal als een aan neemt!
Je kan gewoon niet een spits de schuld gaan geven als 2 verdedigers niet eens een lange bal er uit kunnen halen. En met 2 man vervolgens niet 1 persoon die tussen hun in staat van scoren af kunnen houden.
Enkel en alleen die amateurs in de verdediging hebben hier schuld aan! En niet een diepe spits die een bal niet blokt!

Betwijfel het welke aankoop nou goed is geweest voor nu dit seizoen. Zimling wordt gehuurd van Mainz heeft niet veel laten zien. Dus was een miskoop. Zivkovic en Sinkgraven het zijn allebei leuke spelertjes maar zijn nog allebei veels te jong om een deze kar te trekken. Dan hebben we nog Milik heeft wel de meeste doelpunten gebracht maar of hij nou de eerste keus zou moeten zijn. Ja nu wel omdat niks beters is. Ik zou er nog een ervaren spits bij halen een aanspeelpunt met dreiging en scorendvermogen.

6 april 2015 om 11:10

Als Milik een rechterbeen zou hebben gehad, was hij nu niet uitgeleend aan Ajax. En Sinkgraven heeft zeker (bij en) tegen Heerenveen laten zien dat hij over veel spelinzicht, handelingssnelheid een goede pass beschikt, een combinatie die ik bij de andere middenvelders wel eens mis. Verder akkoord

Waarom zou Zivko in de basis moeten staan? Hij bewijst in de minuten die hij meespeelt steeds het gelijk van de Boer, dat ie er niet klaar voor is.
Gister was die tegengoal ook hem aan te rekenen.

Man dat gelul dat je moet leren hoe je spits bij Ajax moet zijn. Hou toch op. Wanneer hij voorzetten vanaf de zijkant krijgt, dan moet hij zorgen dat hij scoort en wanneer ze hem als aanspeelpunt willen gebruiken dan moet hij zorgen dat hij aanspeelbaar is en de bal vast houdt of zelf wegdraaien en scoren. Ik kan de hogere wiskunde in het systeem van ajax niet ontdekken hoor. Ik weet niet of ze het weten, maar er zijn clubs die beter voetbal spelen dan zij hoor.

6 april 2015 om 09:54

Alsof je Zivkovic als aanspeelpunt kunt gebruiken. Hij houdt amper een bal vast. Daarnaast doelt frank met name op de druk die heerst als Ajax spits. Juist dat kan een jongen breken!

6 april 2015 om 09:59

Dan pas je het systeem aan aan de spelers die je hebt en blijf je niet je achterhaalde systeem handhaven.

6 april 2015 om 10:53

Ja het systeem aanpassen aan een 18jarige dat is de oplossing. En maar denken dat Frank de gene is die wat uitkraamt...

6 april 2015 om 09:57

Als het zo makkelijk is als jij beweert, dan waarom zijn er sinds Kluivert zoveel spitsen mislukt in het Ajax-systeem? Alleen Pantelic kwam er nog enigzins in de buurt. Huntelaar en Suarez waren andere soort type spitsen maar die hadden teveel klasse om te floppen. Overigens ook een talent als Zlatan had een jaar nodig om te wennen aan het Ajax-systeem, maargoed die kreeg wel meteen het vertrouwen en speelde in het eerste.

6 april 2015 om 10:03

Omdat er geen fatsoenlijke buitenspeler meer in Ajax 1 speelt, die de spitsen van fatsoenlijke voorzetten voorziet. Ze willen nu tot het oneindige door combineren. Het liefst nog in de 16. Dan worden de ruimtes zo klein dat je als spits wel heel weinig, maar ook hele lastige kansen krijgt. Hebben al die spitsen heel veel kansen gemist of kregen ze gewoon heel weinig goede kansen die op hun kwaliteiten gebaseerd waren. Wanneer je een huntelaar hebt, dan weet je dat die voorzetten nodig heeft toch ? Dan moet je niet een linksbuiten als rechtsbuiten opstellen en andersom. Die trekken naar binnen en schieten.

6 april 2015 om 10:47

Daar heb je zeker een punt. Ik zou ook graag willen zien dat Ajax zich meer openstelt aan een andere tactiek (een soort van Plan B) als er dan geen linkbuiten of een type Ajax-spits voorhanden is. Dan liever punten pakken met een 451 (noem maar wat) dan op je bek gaan in een 443 omdat de aanval niet op elkaar is ingestemd.
Maar dat komt vanzelf goed, al duurt het nog 10 jaar. 433 was immers ook heilig bij het Nederlands elftal maar dat is de laatste 6 jaar ook helemaal omgeslagen

Bij Groningen stond hij ook niet of nauwelijks basis. Maar scoorde toen hij speelde. Daarmee speelde hij zich in de kijker van grotere clubs en Ajax sloeg toe voordat: de prijs te hoog was én voordat een andere meteen aan de haal ging. Iedereen kon zien dat hij veel potentie had. Dus om die reden heeft Ajax het er goed aan gedaan hem te halen. Daarbij wisten ze alleen nog niet da Sightor níét verkocht zou worden. Dat terwijl ze Milik er nog bijhaalde . Das dus pech.
Nog steeds goed dat ze Zivko haalden.

En wie zegt dat hij bij Groningen nu alles zouden spelen? Dat hij zou scoren en goed zou doen? Wie weet had hij bij groningen nu een dikke terugval , zoals alle jeugdige talenten. Dan kan je in mijn ogen ook al vast bij Ajax twee zitten. Lekker veel scoren. Zo hebben gewoon hun afspraken gemaakt. Als siggi weg is mag hij gaan strijden om basis in Ajax 1. En zo is t .. Strijden.. Want bij de grote(nederlandse en internationaal) clubs ben je niet de enige goede spits.. Er zijn er wel drie of vier. Dan is het aan je zelf om jebte bewijzen
En hoe heeft hij zich bewezen? Dat hij een neusje voor de goal heeft. Dat hij soms baalt dat hij niet meer kans maakt ..maar WEL tevreden is.. En dat hij gewoon nog erg jong is.. En hem t soms niet lukt op en top prof te gedragen. Komt wel. Volgend seizoen gewoo standaard bij t eerste en strijden maar.! En dat zal moeten.. Wanneer Sightor vertrekt zal er wel een vervanger komen. Die ook hoopt op minuten....

6 april 2015 om 09:59

Ga je even verdiepen voor je hier met die onzin komt!
Hij was gewoon basisspeler de tweede seizoenhelft vorig jaar!
Lees het wel meer als argument dat hij bij Groningen geen basisspeler was, nou dat was hij dus wel.
Wat wel klopt is dat Ajax hem voornamelijk voor het geld nu hebben gehaald. Had hij dezelfde lijn door getrokken bij Groningen dan had Ajax deze zomer het dubbele moeten betalen. En dat wouden ze niet.....

6 april 2015 om 10:35

Lees wat ik schrijf paps.. Meteen dat gestijger..

Hij speelde vorig seizoen niet altijd basis. Dat is dus het eerste plus het tweede, waar jij het over hebt. Dat is dus niet altijd. Over de rest hoor ik je niets zeggen. Als dat het enige is . Kom dan niet met je 'zivko Wiki' en neem gewoon aan dat hij niet altijd basis speelde over een heel seizoen, vorig jaar.

Vrolijk Pasen

6 april 2015 om 10:41

Jij zeg dat hij niet of nauwelijks in de basis stond, nou dat lijkt me meer als duidelijk wat jij zegt!
Dit terwijl hij de tweede seizoenshelft gewoon basisspeler was! Dus je praat gewoon onzin!
En ben ik verplicht op je hele betoog te reageren ofzo? Fijn voor je dat jij dat denkt maar dat bepalen we nog altijd zelf!

6 april 2015 om 11:02

Je bent niets verplicht gast.. Maar je interpreteert alsof alles wat is schrijf onzin ins en ik me moet verdiepen. Met je " voor je hiermee onzin komt". Ok.. Dat nauwelijks wat ik zei is overdreven.. Maar ga niet pinne op een half seizoentje dat wel wel basis stond. Want dat is geen heel seizoen.. Waar ik over begon dus.

Maar goed we bepalen nog altijd zelf hoe we erover denken toch?

6 april 2015 om 11:19

FC Groningen was bepaald niet in vorm en de play-offs kwamen in gevaar. Erwin van de Looi gooide daardoor het systeem omgooien en countervoetbal spelen. Speciaal daarvoor werd Zivkovic in de basis gezet, want hij was zo goed in de grote ruimtes. Als hij nog een seizoen bij Groningen was gebleven, zou hij misschien verder zijn geweest in zijn ontwikkeling, maar dan als spits voor het rechterrijtje van een topcompetitie. Als je een beetje ambitieus bent, steef je dat niet na.

Ik begrijp niets van de "technische staf"van Ajax. Of de spelers zijn niet die talenten die beweerd worden of de technische staf met o.a. Bergkamp-Stam-Jonk etc. falen aan alle kanten want ik zie echt niemand die beter geworden is dit jaar.

6 april 2015 om 11:04

Dat is allemaal geleuter volgens mij. Als het echt zo simpel zou zijn zou je verwachten dat met Stam en de Boer Ajax de beste verdediging zou hebben maar zo simpel is het blijkbaar niet.

Ik vraag me toch af hoe het kan dat zo een Zivkovic vorig jaar bij Groningen totaal niet in het nieuws kwam met mentaliteitsproblemen e.d., en dat dit nu die bij Ajax zit wel constant gebeurd. Zou dit misschien toch aan verkeerde begeleiding liggen of zoiets? Zonde in ieder geval, want in de bovenkamer moet alles eerst goed zitten voor je echt klaar kan zijn voor het eerste van Ajax naar mijn mening.

6 april 2015 om 10:23

Was bij Groningen ook al wel een meneertje hoor...
Maar denk dat het jeugdigheid is en om gaan me telleurstellingen.
Toen hij werd gehaald was hij in de overtuiging dat hij tweede spits zou zijn. Wedstrijden spelen in de JL en af en toe in vallen bij het eerste. Vervolgens liep het zo dat hij derde spits is geworden. Dat was al de eerste teleurstelling ondanks dat er met hem een traject was afgesproken. Vervolgens kunnen de eerste twee spitsen niet spelen en zelfs dan mag hij niet spelen, maar zetten ze Schone in de spits. Nou kan me voorstellen dat dat helemaal een teleurstelling is geweest voor die jongen.
Tel daar bij op dat hij bij Groningen de man was, ja dan is het lastig om daar mee om te gaan. Helemaal op die leeftijd en ook omdat het toch wel een meneertje is....

Als je er20 inschiet bij jong Ajax (hetzelfde systeem) dan verdien je een fatsoenlijke kans !

Ajax spits. Hou toch op man. Een goede speler stel je gewoon op

Wat een slecht verhaal weer van dhr de boer.
Zolang Milik geblesseerd is en je zet Zivkovic er niet in ben je volstrekt ongeloofwaardig.
Je kan nog beter zo'n oranje pion die langs de weg staan neerzetten inplaats van Sigthorson.

Wat hebben we toch echt supporter die menen het beter te weten en te kunnen dan de trainers van ajax, is terecht toch dat ze hem uit de luwte houden en enkele keren te laten spelen om te wennen aan ajax systeem. Hij is jong en moet nog veel leren en is willend om dit te doen. Dat zijn gedrag soms niet goed is, ligt inderdaad aan zijn jeugdigheid en is goed dat ajax hier zo mee omgaat.
Laat het aub aan de experts over, die weten naar mijn mening het toch beter dan wij, die worden er voor betaald.

Baal als een stekker dat zivkovic geen kans krijgt dit seizoen. Hij is 100% beter dan sigi. Jammer dat de boer dit niet altijd ziet.

Als ik Sigthorsson zie ploeteren in de spits heb ik het idee dat de Ajax supporters, waaronder ikzelf, gewoon niet serieus genomen worden. Hoe kún je zo iemand laten spelen. Hij speelt hier nu al een aantal jaar en wordt in plaats van beter juist alleen maar slechter.
Ik kan er gewoon met m'n verstand niet bij.

6 april 2015 om 16:37

Omdat hij a) in de kijker gezet moet worden en b) wordt hij verkeerd gebruikt, el ghasi en kishna zouden hem moeten bedienen van de buitenkant en dat gebeurd niet goed, of ze gaan voor hun eigen kans. Dit heb ik al vaker gezegd, maar schijnbaar denken andere gewoon dat hij moet scoren, ja als spits moet je scoren, maar moet wel goed gebruikt worden, zaterdag was het niet goed hoe hij speelde en had frank hem eerder moeten wisselen voor zivkovic. Laten we hopen dat er een goede club in de zomer komt en dan kunnen jullie blij zijn.

6 april 2015 om 17:22

Van mij hoeft hij helemaal niet te scoren. Hij moet gewoon een bal kunnen aannemen en kaatsen. Hij moet duels winnen met dat grote lijf van hem. Ik verwacht niet veel van hem maar wat ik dit seizoen zie valt op geen enkele manier goed te praten.

6 april 2015 om 18:08

klopt ook wel wat je zegt, maar ik vind dat hij toch dat hij hard werkt en ja hij moet de bal kunnen aannemen en terug kaatsen. Nogmaals hoop ik dat hij een mooie club vindt waar hij wel gaat renderen. Vindt het nog noemswaard van hem om bij te tekenen, zodat ajax ook nog wat aan hem kan verdienen.

7 april 2015 om 09:45

Hard werken is leuk en aardig, daar zijn de in de Kuip heel tevreden mee, maar bij Ajax wordt er wel íets meer verwacht.. En terecht. Bij ajax verwacht men prijzen en is de kritiek zeer heftig bij een 2e plaats, in Rotterdam zetten ze al tattoo's en drommen ze samen om de Coolsingel weer eens te slopen.. Het is maar waar je tevreden mee bent. Ik hoop ook dat hij een club vind en dat hij die zelf mooi vind, van mij hoeft Ajax geen cent aan die gast terug te verdienen, gewoon het plekje op de bank warm houden, zolang Milik niet kan spelen, Zivkovic lekker opstellen, maar helaas durft FdB dat niet aan.. Geen idee waarom, want is niet slechter dan Siggi, maar Zivkovic kan nog groeien itt Siggi.

Nou stuur sigthorsson nog maar een jaartje naar jong ajax dan want die moet nog steeds wennen hoe hij een ajaxspits moet zijn. Zivkovic is gewoon slecht gescout, bij groningen kon je al zien dat hij een counterspits is. En een counterspits is nou juist niet wat bij het spelletje van ajax past. Ongelooflijk dat ajax gewoon 3 counterspitsen in huis heeft gehaald! Geen wonder dat je amper kansen creëert, je bereikt amper je spitsen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren