Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik wil niet gezien worden als een geldgrijpende twintigjarige'

Laatste update:

Raheem Sterling maakt zich niet populair bij de supporters van Liverpool. De aanvaller is weliswaar uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers uit het elftal van Brendan Rodgers, maar de onderhandelingen over een nieuw contract zijn stukgelopen. Liverpool zou bereid zijn om Sterling 137.000 euro per week te betalen, maar de aanbieding is afgewezen door de aanvaller.

/

De twintigjarige Sterling wil pas aan het einde van het seizoen over zijn toekomst praten en wordt door velen gezien als een geldwolf. Dat vindt de dribbelaar jammer: "Ik wil niet gezien worden als een geldgrijpende twintigjarige", zegt hij bij de BBC. "Ik wil gezien worden als een jongen die graag voetbalt en het beste voor het team wil. Ik zit niet te wachten op de geruchten over mijn toekomst, maar ik begrijp dat het publiek dat anders ziet. Ik denk dat de mensen mij zien als een twintigjarige jongen die hebberig is, maar het gaat niet om geld."

"Ik wil gewoon de tijd nemen om te analyseren wat ik tot dusver heb bereikt als speler, waar ik naartoe wil en wat ik moet doen om een betere speler te worden", claimt Sterling. "Ik denk aan het aantal prijzen dat ik wil winnen in mijn loopbaan, niet aan hoeveel auto's of huizen ik wil bezitten. Ik wil gewoon het beste uit mezelf halen." Sterling speelde tot dusver 88 competitiewedstrijden voor Liverpool en zijn huidige contract loopt nog ruim twee jaar door.

Raheem Sterling moet wel/niet bijtekenen bij Liverpool

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tuurlijk Raheem. Zorg eerst maar dat je jezelf nog twee seizoenen bewijst, voordat je naar de echte top kan! En misschien breng jij Liverpool terug naar de echte top, wie weet Dan is een transfer niet meer nodig

1 april 2015 om 18:32

Ik denk meer dat het een kwestie is of ze de CL halen. Zoals het er nu op lijkt valt liverpool buiten de boot, en de komende jaren zie ik ze ook niet steevast CL spelen.

2 april 2015 om 00:12

Ach hij is toch veel te goed voor Liverpool. Hij lijkt al zo lang mee te gaan ondertussen, maar is pas 20. Tot wanneer loopt zijn contract nog? 2017? Als hij na dit jaar nog een jaar blijft en niet bijtekent loopt hij nog voor 25 of 30 miljoen de deur uit. Dus ergens snap ik Liverpool. Als hij niet wil bijtekenen moeten ze hem deze zomer al verkopen. Benieuwd welke ploeg 75 miljoen voor hem wil neerleggen. City zie ik als topkandidaat. Engels en niet zo breed in aanvallende top middenvelders. Silva is fantastisch, maar Navas, Nasri, Milner zijn toch geen toppers. Chelsea heeft genoeg spelers. Utd gaat niet. Arsenal weet ik niet of ze zoveel geld willen neerleggen. Real vind ik geen Engelse speler bij passen en hebben dan absurd veel aanvallende spelers. Barcelona heeft zijn zaakjes op orde. Bayern misschien? Maar past een Engelse speler daar? PSG heeft het geld...

Benieuwd hoe het afloopt. Als hij vertrekt bij Liverpool is het terug Liverpool van de afgelopen jaren en niet van vorig jaar. Moeten ze terug beginnen bouwen voor kans te maken op top 4. Want met spelers als Balotelli, Lallana, Lovren, Allen, Mignolet, Moreno,... haal je de top 4 niet meer vrees ik. De concurrentie is belachelijk sterk.

2 april 2015 om 08:04

Bayern misschien 😂😂, bayern heeft al 100 middenvelders

2 april 2015 om 09:51

Robben en Ribéry komen op een leeftijd dat je naar opvolgers moet kijken. Götze brengt nog niet wat men in begin verwachtte... Dus kom niet met van die belachelijke opmerkingen Oguz.

1 april 2015 om 19:40

Hij wil gewoon weg, dat is wel duidelijk. Spelers die dit eisen willen of heel veel geld of gewoon een vertrek forceren. Liverpool moet in ieder geval CL halen om hem te overtuigen.

Mocht dat niet gebeuren dan zal waarschijnlijk de absolute top nog niet direct toehappen, nog niet voor de basis in ieder geval en Sterling moet gewoon spelen, maar clubs die CL voetbal spelen en dus een stap verder zijn dan Liverpool wellicht wel.

Dat kan Athletico Madrid zijn, Dortmund en wellicht ook een Arsenal.

1 april 2015 om 19:47

Denk dat als Sterling vertrekt dit haast wel naar het buitenland zal zijn. Denk dat het voor hem ook het verstandigst is om naar een club als Atletico of Borussia te vertrekken, maar kunnen zij hem wel betalen? Hij zal niet goedkoop zijn. Ik denk dat hij het beste bij kan tekenen, 2 jaar topniveau halen bij Liverpool om vervolgens naar de echte top te vertrekken.

1 april 2015 om 19:47

Apr 1, 2015 17:56:00

But even as he remains adamant that he is no "money-grabbing 20-year-old" and is focused on his football rather than his future, Sterling did not attempt to hide his pleasure at being linked with the Gunners.

He said: "yeah definitely it’s quite flattering [to be linked], but I try to just block everything out in my head and just keep playing football and doing well in my next game.

"my next game is against Arsenal [on Saturday] and I’ll be trying to my best against them, I won’t hide anything about that.

"i’m just happy to be playing football and want to do my best for Liverpool."

Sterling has emerged as a key figure at Liverpool and a regular starter for England over the past two years, scoring 11 goals in 50 appearances for club and country this season.

----------

Enkel zal Arsenal wel een giga som moeten neerleggen, maar zo'n speler ziet het wel als een stap omhoog.

1 april 2015 om 19:40

Vind sterling nog niet van het niveau om hoger op te gaan. Speelt redelijk bij Liverpool maar moet nog 2/3 jaar bij Liverpool spelen om de absolute top aan te kunnen. Je slaagd pas bij de top 3 als je een van de belangrijkste spelers bent in de subtop. Kijk bijvoorbeeld naar Suarez en Song.
Suarez haalt het wel bij Barca en Song niet.

Snap het tot een bepaalde level wel dat hij graag prijzen wil winnen maar denk niet dat een overstap op dit moment het beste voor hem is , jaartje of 2-3 bij liverpool blijven , absolute top worden en dan buitenlandse transfer want als hij naar man u of chelsea gaat (voorbeeld) dan kost hij zowieso meer dan 200 miljoen op dat moment gewoon door het feit dat hij engels is en op dat moment waarschijnlijk wereld top is (als hij zich zo blijft door ontwikkelen)

Die commotie is belachelijk. Als hij niet wilt bijtekenen dan is dat zijn goed recht. Hij wilt prijzen winnen en ziet dat niet gebeuren met Liverpool.

Als een speler het slecht doet dan hebben mensen er geen probleem mee om hem zo snel mogelijk te lozen. Doet een speler het goed en wilt hij niet bijtekenen dan is hij opeens een geldwolf, verrader, etc.

1 april 2015 om 18:36

En als de speler het momenteel helemaal niet zo goed doet en steeds meer diva gedrag vertoont. Ik kijk alles en Sterling heeft zich nog steeds niet verbeterd in scorend vermogen en stopt minder energie in de wedstrijden.

Zo win je geen prijzen en zit je op de bank bij een club die nu kans maakt op prijzen

1 april 2015 om 18:43

Dan nog. Als hij niet wilt bijtekenen dan hoeft dat niet. Ik snap hem wel dat als een ploeg die om de prijzen speelt hem benadert dat hij niet meer wilt bijtekenen.

Als ik u zo hoor dan heb je het liefst dat hij vertrekt aangezien hij divagedrag vertoond en weinig scoort.

1 april 2015 om 18:51

Vertrekken nee hoor, maar hij mag van mij wel wat aan zijn mentaliteit sleutelen. Veranderd dit niet of word dit erger, dan mag hij wel weg.

Diva gedrag hoort niet bij een club als Liverpool inderdaad en we zullen zien hoe Sterling het de rest van het seizoen doet. Prijzen komen vanzelf wel weer en daar moet je ook zelf aan werken.

1 april 2015 om 19:22

'Prijzen komen vanzelf wel weer', meen je niet toch? Makkelijk gezegd vind je niet? Komende paar jaar zijn voor de clubs uit manchester en Chelsea naar mijn mening. Liverpool heeft echt nog een lange weg te gaan.

1 april 2015 om 18:56

Het is natuurlijk zijn eigen keuze om bij te tekenen of niet. Maar ik vind Sterling dus echt nog niet goed genoeg voor een betere club dan Liverpool. Bij welk ander club zou hij in de basis staan(die hem nodig heeft)? Misschien Manchester City, maar that's it. En ik weet niet of hij een binnenlands transfer gaat doen.

Ik snap dat iedere speler het hoogst haalbare wil maar hij is nog maar 20, hij zou veel beter bij Liverpool kunnen blijven, zich ontwikkelen en dan komen de grote clubs over 2 jaar echt wel.

1 april 2015 om 19:03

Psg, Bayern als Ribery stopt, Chelsea, City, Arsenal etc etc. Alleen barca en real niet door neymar en ronaldo

1 april 2015 om 19:06

Dan hoeft hij nog steeds niet bij te tekenen aangezien zijn contract in 2017 afloopt. En ik zie hem bij een City of United wel basis zijn. Ook bij Chelsea, maar hij is daar niet echt nodig.

1 april 2015 om 19:10

Bij Bayern zal hij pas speeltijd krijgen wanneer Ribery gestopt is inderdaad, dus nu nog niet. PSG heeft hem niet eens zo echt nodig, en dat geldt ook voor Chelsea. Zij hebben Cuadrado al gekocht en hoewel hij tot nu toe tegenvalt, het is pas wel zijn eerste paar maanden in de Premier League, kan nog even wennen zijn. Arsenal heeft eigenlijk ook genoeg aanvallers, maar ok misschien dat ze er nog een goede winger kunnen gebruiken. En het enige verschil tussen Liverpool en Arsenal is dat Arsenal wel ieder jaar Champions League speelt. Voor de rest doet Arsenal ook niet mee om de landstitel of champions league titel.

1 april 2015 om 19:11

Nah bij United zou hij niet in de basis staan. Genoeg aanvallers en nu Mata ook bewezen heeft dat hij op de flanken kan, is er weinig plek voor iemand als Sterling. En ik heb nog liever dat spelers als Pereira en Januzaj kansen krijgen dan dat ze een vermogen gaan uitgeven aan Sterling. Volgens mij overschat Sterling zichzelf ook wel. Hij is een groot talent, maar Liverpool bestaat niet alleen uit hem.

1 april 2015 om 21:37

'wellicht bij Chelsea? Ze zullen daar nu toch ook wel inzien dat Cuadrado een WK-hype is?

Nou op mij komt het over dat hij een vaste plek in de spits wil. Hij is 20 en wil garanties krijgen, geld en prijzen.

Op je 20ste moet je doen wat de manager zegt en niet er tegen in gaan als hij iets aan je vraagt, dit word alleen maar erger anders.

Young deed ook wat van Gaal vroeg terwijl hij er eigenlijk geen zin in had en kijk hem nu, completer geworden in zowel aanvallend als verdedigend aspect. Robben is ook gaan verdedigen de laatste jaren en kijk hem.

Sterling is een gevalletje Toure aan het worden, die het liefste stopt met lopen als hij de bal verliest, terwijl Sterling's kwaliteiten uit zijn energie kwamen.

Ik denk dat Rodgers ook meer terugzet de laatste 2 keer omdat hij wil dat dat energie niveau weer omhoog gaat bij hem en hem dwingt tot verdedigen. Daarbovenop om hem gewoon even op zijn plaats te zetten.

Tieners.....

1 april 2015 om 19:43

Hij kijkt gewoon om zich heen, vergelijkt zichzelf met andere toptalenten en trekt dan conclusies. Champions League voetbal is een pre voor zo'n speler en zijn ontwikkeling, maar hij wil ook graag zien dat een ploeg stappen maakt en bij een team spelen met grote spelers om zich heen waar hij zich aan op kan trekken.

Deze afwijzing is een grote indicatie dat hij gewoon vertrekt.

1 april 2015 om 19:52

Ja, als een 20 jarige niet in de Champions League zal hij zich niet ontwikkelen. Hij tekent het contract of gaat gewoon weg. Hij staat bij geen enkele Champions League club in de basis.

1 april 2015 om 19:54

Ja, wel degelijk, daar leer je een hoop van. Sterling is al zo ver dat hij dat wel degelijk nodig heeft om zich optimaal te ontwikkelen,maar ik denk dat het hem ook knaagt dat er geen grote namen om hem heen staan. Een voorbeeld.

1 april 2015 om 20:55

@michellaudrup

Bij Chelsea zou hij gewoon in de basis staan hoor.

250.000 per week. Waar gaat het naar toe zeg..

1 april 2015 om 19:04

Gevalletje zwakke journalistiek. Het gaat om 100.000 per week, nog steeds veel teveel voor een gastje van 20.

Door de angst dat er eindelijk weer een Engelse topspeler opstaat na al die jaren laat Liverpool zich gewoon chanteren door Sterling en de media heeft hier de afgelopen jaren echt een hele grote hand in gehad.

Het is te belachelijk voor woorden dat hij als 20 jarig pikkie uberhaupt meer dan 100.000 pond per week gaat verdienen puur omdat hij een goed Engels talent is.

Mocht hij echt 240.000 euro per week hebben afgeslagen, dan is het wel heel duidelijk wat voor situatie er hier zich afspeelt.

En nee, kom alsjeblieft niet met: maar zo werkt de markt en al die onzin.

1 april 2015 om 18:40

Zo werkt de markt...

Voor Engelse spelers betalen ze zo 4x de daadwerkelijke waarde. Kijk bijvoorbeeld naar Shaw en Carroll. Uiteindelijk is het gewoon wat de gek er voor geeft en de clubs willen graag Engelse spelers (die ik beduidend minder vind dan de buitenlandse spelers) en dan betalen ze daar dik voor, qua salaris als qua transfersom.

1 april 2015 om 18:51

Maar waarom willen clubs nog steeds zo graag een Engelse speler?

Al die technische en professionele middelen plus statstieken waar al die clubs mee werken laten toch al jaren zien dat Engelse spelers simpel geen succes zijn?

Waarom blijven Engelse clubs deze belachelijke prijzen betalen voor middelmatige spelers die gegarandeerd mijlen achter lopen op hun buitenlandse collega's?

Welke malloot investeert in iets waarvan statistieken al jaren bewijzen dat je die investering nooit en te nimmer zal terug zien?

Er speelt zoveel meer dan alleen de kwaliteiten en afkomst van de speler, anders zouden zulke praktijken nooit gebeuren.

De druk en invloed van de media om Engelse spelers in de top van de vaderlandse PL te zien spelen, spelen hier echt een enorme rol, anders zouden clubs uit bijv de ligue 1 of de bundesliga toch ook investeren in Engelse spelers?

1 april 2015 om 18:59

Kan zo een paar dingen opnoemen waarom je wel Engelse spelers moet hebben

- Je voetbalt in Engeland
- Engelsen zien graag hun 'eigen' volk op het veld
- Marketing waarde in het binnenland
- homegrown player regel van de Fa

Statistieken die je niet noemt, spelers die mijlen achter lopen? Sorry, maar dat het Engelse nationale elftal al jaren niet loopt het niets met individuele kwaliteit te maken. Voorbeeldje, vraag de grote spelers wie de beste middenvelder was en veel zullen de naam Scholes zeggen, zelfs Xavi

1 april 2015 om 19:16

Haha, 1 zwaluw maakt nog een zomer.
Scholes was inderdaad heel goed, maar dat was Zidane ook.

De homegrown is er juist gekomen omdat er zoveel buitenlanders in de meest aantrekkelijke competitie ter wereld spelen omdat de Engelse spelers vaak te slecht zijn voor het niveau.

Het moment dat er een Engelse speler wel aan dit niveau voldoet en ook nog een beetje iets extra's kan, is hij per direct 20 miljoen meer waard wat niet aan de speler ligt maar aan externe factoren.

1 april 2015 om 18:42

Je mag het onzin vinden , maar dat is marktwerking. Denk je dat Liverpool zoveel zou betalen als er ook niet zoveel te besteden is? Dat geld is er nu eenmaal in de voetballerij. Door tv gelden , sponsers en merchandising. Dan moet dat geld ook gaan naar degenen die voetballen en niet naar de skyboxes. Zij staan onder druk , worden overal herkend , moeten elke dag trainen. Tuurlijk is het veel geld , maar er zijn mensen die hun betalen. Denk aan hoeveel die verdienen. .

1 april 2015 om 18:56

Denk je dat Liverpool hem 240.000 euro per week zou hebben aangeboden mocht hij bijv Frans of Duits zijn geweest?

Sterling was dan allang uitgelachen en op de bank gezet.

Ik snap best dat er veel geld in de PL omgaat, maar dat hij 2x zoveel zal gaan verdienen als een Ozil is echt te belachelijk en zet je aan het denken nietwaar?

1 april 2015 om 19:11

Hoeveel denk je dat buitenlanders dan verdienen in Engeland? 240.000 is een normaal weeksalaris voor een topspeler in Engeland. En dan maakt leeftijd niet uit , maar prestaties.

1 april 2015 om 19:16

De markt is inderdaad verziekt het moment dat jij 240.000 p week normaal gaat noemen.

En nee, 240.000 euro verdient niet elke topspeler in de PL, alleen de spelers die week in week uit jarenlang het verschil maken in de top.

1 april 2015 om 19:53

Ahahhahaa 240k ben je wel lekker. Het gaat om 100k. 240k zou hij de best betaalde Liverpool speler ooit zijn.

1 april 2015 om 19:52

Hij wil gewoon weg, daar gaat het hem om. En dat is een groot probleem want dan gaat Sturridge zichzelf ook achter de oren krabben. Liverpool 'moet' ambitie tonen en hoe dan ook een topspeler aantrekken, maar het feit dat ze nu CL lijken mis te lopen draagt ook niet echt bij natuurlijk.

Niemand in de top speelt voor geld. Dat soort jongens vallen af. Dat geld hoort erbij. Het is logisch dat hij hogerop wilt. Elk jaar om de titel en CL winst spelen. Dat kan bij Liverpool niet. Of hij nu 240.000 euro per week verdient of 300.000 dat merkt hij niet eens. Om geld gaat het echt niet. De wil om de beste te zijn of daar bij te horen.

1 april 2015 om 18:44

Dus die 3.12 miljoen die hij per jaar meer zal verdienen merkt hij niet op zn rekening?

1 april 2015 om 18:53

12.74 miljoen zul je bedoelen

1 april 2015 om 19:06

Het verschil tussen 240k en 300k bedoelt ie Ricky. Overigens was het aanbod verre van dat, ging namelijk om 100k per week.

1 april 2015 om 19:08

Nee , of je nou 8 miljoen of 12 miljoen per jaar verdient , je zal er niks meer of minder door kunnen. Zn levensstijl zal hetzelfde zijn.

Als hij het werkelijk meent dat hij voor prijzen wil spelen, lijkt het me dus dat hij er serieus over nadenkt om niet te verlengen. Bij Liverpool, met alle respect hoor, is die kans gewoon veel kleiner dan menig andere clubs. Zelfs de Champion's League gaan ze dit jaar waarschijnlijk opnieuw niet halen.

1 april 2015 om 19:23

Het feit dat hij prijzen noemt, en Liverpool hem een dergelijk bedrag biedt zou hij of per direct moeten verlengen of zichzelf terug trekken uit de onderhandelingen.

Want het moment dat hij een hoger salaris wilt dan 240.000 euro per week is hij inderdaad op zoek naar prijzen namelijk de jackpot.

1 april 2015 om 19:27

Nou ja, ik denk dat hij gewoon wilt kijken aan het eind van het seizoen hoe Liverpool ervoor staat. Als ze nog sterk eindigen en daarbij misschien ook alsnog de Cl plaatsing pakken, heeft hij dus een beter perspectief om te blijven.
Ik denk trouwens ook niet dat er veel clubs zijn die meer zullen kunnen betalen trouwens.

1 april 2015 om 19:30

Ik denk dat er inderdaad geen enkele (vooral buitenlandse) club hem zon hoog salaris zullen bieden ondanks hij de Golden Boy Award heeft gewonnen.

Verwacht ook dat hij gewoon bij Liverpool blijft, aangezien die wel vaker belachelijke prijzen betalen voor Engelse spelers.

'ik wil niet gezien worden als een geldgrijpende twintigjarige'

Haha, de beste 1 april grap van vandaag. Tuurlijk wel! Money, money, money!

Neemt niet weg dat hij vrij is om een contract te weigeren en de gesprekken uit te stellen tot het einde van dit seizoen. Die 2 maanden die er nu nog te spelen zijn tot de zomer kan Liverpool best even wachten gezien zijn contract tot 2017. En ook geloof ik nooit dat Liverpool €245.000 p/w heeft geboden. Dat zou écht te gek zijn, zelfs voor een Engelse club en daar zou Sterling ook niet over na hoeven denken lijkt me.

1 april 2015 om 20:31

Is ook niet zo. Hoor uit meerdere hoeken dat het zou gaan om 100.000 pound per week.

Ik geef alles toe, hij is een van de beste jonge flanken van de bpl en het grootste talent. Maar hij mag wel constanter worden en de kleine foutjes eruit halen dan haalt hij de top. Dan maakt het niks meer uit als hij 2 jaar blijft alhoewel ik dat wel graag zie.

Als hij de CL wil winnen dan zijn er maar vier clubs die dat de komende jaren kunnen, Chelsea, Real, Barca of Bayern.

British spelers redden het maar zelden in buitenlandse competities, Owen, McManaman, Woodgate noem maar op Bale kan het nu ook weer niet aan. Mischien Beckham af en toe.

Raheem kan beter z'n knopen tellen en het geld dat LFC hem biedt gewoon pakken.

Raheem blijf gewoon, het is een mooie club waar jij je goed kan ontwikkelen, die echte topclub komt wel als je goed bent.

"Ik denk aan hoeveel prijzen ik wil worden" wordt dus een clubhopper... geen mens met clubliefde, jammer, ik mis (voornamelijk)het Italiaanse karakter in het voetbal vandaag de dag... waar zijn de Maldini,Totti,costacurta,di natale,de rossi,buffon's,del piero bijvoorbeeld gebleven?

Wat een flauwekul. Het draait gewoon om geld en dit is goedkoop proberen te scoren. Als hij dit zou menen teken dan een contract en laat er een afkoopsom in zetten. Of zet er een afkoopsom in dat in werking treedt wanneer Liverpool zich bijvoorbeeld niet plaatst voor CL voetbal. Maar ga dan wel akkoord met minder dan die 250.000

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren