Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vermeer lijkt Cillessen niet definitief af te lossen: 'Dat zou ook fout zijn'

Laatste update:

Jasper Cillessen is de eerste doelman van het Nederlands elftal en stond afgelopen zaterdag in de teleurstellende EK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije dan ook gewoon onder de lat. De Ajacied leek ook te gaan keepen tegen Spanje, maar in dit oefenduel koos Guus Hiddink voor Kenneth Vermeer. Die speelde een goede wedstrijd, maar Stanley Menzo denkt niet dat Cillessen hoeft te vrezen.

/

Nederland speelt in juni tegen Letland en Menzo stelt dat de kans groot is dat Vermeer dan weer 'gewoon' op de bank zal zitten. "Jasper is momenteel Hiddinks nummer één en dat zal alleen veranderen als Jasper over een langere periode minder zal spelen", voorspelt Menzo in gesprek met Metro. "Hiddink zal niet naar aanleiding van één wedstrijd zijn keuze herzien. Dat zou ook fout zijn."

"Keepers hebben vertrouwen nodig en duidelijkheid", weet Menzo. "Hiddink heeft na Spanje misschien alleen een extra bevestiging gekregen dat, als er iets met Jasper is, Kenneth een goede vervanger is." Menzo weet dat de publieke opinie steeds verandert, maar stelt dat Cillessen en Vermeer daarmee om moeten gaan.

Wie vind je beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Natuurlijk niet .
Cillessen is een beter doelman.

1 april 2015 om 18:12

Helemaal mee eens. Daar komt bovendien ook nog bij dat Jasper jonger is en hij in mijn ogen de nummer 1 moet zijn voor de komende 15 jaar van het Nederlands elftal, mits hij natuurlijk blijft groeien in zijn niveau.

1 april 2015 om 18:15

15 is wat overdreven, maar een jaar of 10 moet zeker lukken.

1 april 2015 om 18:15

@afca_3star: volledig eens met je reactie. Nu is het alleen nog wachten op degene die zijn/haar clubhaat/liefde niet aan de kant kan zetten en komt aanzetten dat Vermeer toch wel degelijk beter is dan Cillessen.

1 april 2015 om 18:16

Leeftijd is een kul argument voor oranje, daar moet de beste spelen. Neemt niet weg dat ik Cillessen de betere vind van de 2.

1 april 2015 om 18:24

@9reyes9

Haha, komt met enige regelmaat voor hier, dus daar kunnen we op rekenen.

@arjan4ajax

Het moet idd geen doorslaggevende factor zijn, maar ik vind het wel degelijk van belang. Ook in oranje kan ervaring opdoen geen kwaad en momenteel heeft Cillessen volgens mij ongeveer evenveel ervaring als Vermeer in oranje. Alleen is Cillessen veel jonger. Waarom zou je dan Vermeer opstellen, ook al zouden er nauwelijks niveauverschillen zouden zijn (die er overigens wel zijn in het voordeel van Cillessen).

1 april 2015 om 18:29

Leeftijd is geen kulargument vind ik hoor. Of vind jij Mario Suarez een betere middenvelder dan Xabi Alonso? En zelfs Kuyt zou het als rechtsbuiten op zekers beter hebben ingevuld dan Afellay of Narsingh, wat een drama was dat.

ON: Vermeer heeft gewoon de pech dat Cillessen net iets stabieler is. Waar bij Ajax je spontaan het zweet in je handen kreeg als er op Vermeer werd teruggespeeld weet je dat het bij Cillessen goed komt. Vermeer wil nog wel eens de ene wedstrijd een 6 halen en de wedstrijd daarna een 9, Cillessen keept altijd een 8.

1 april 2015 om 18:59

Als er iemand juist een stresskip is, is het Vermeer. Cillessen is juist de rust zelve, dus dit is een onzin reactie

1 april 2015 om 19:11

Cillessen keept altijd een 8? Overdrijven is ook een vak. Ze wisselen beide slechte wedstrijden met goede af. Het verschil tussen die twee is minimaal, ik vind Cillessen persoonlijk net iets beter. maar Vermeer verdient het ook wat wedstrijden te spelen, hij is geen koekenbakker natuurlijk. Af en toe afwisselen tussen die twee kan geen kwaad!

1 april 2015 om 19:46

Noem de de laatste 2 slechte wedstrijden van cilessen met blunderbeelden alsjeblieft.
Of hou op met ongegronde poep praten, doe dat laatste maar gewoon trouwens.

1 april 2015 om 20:14

Groot gelijk Petervan Burk. Cillessen heeft al maanden geen slechte wedstrijd gekeept. Hij is gewoon duidelijk beter dan Vermeer. En Jameson heeft gelijk dat Vermeer geen koekenbakker is want dat is hij niet. Cillessen is echter wel duidelijk beter.

1 april 2015 om 20:15

Cillessen is echt de veel betere keeper.
Ik ben ook heel blij dat Vermeer weg is bij Ajax. Hij was een bron van onrust, slecht bij hoge ballen, schoten liet en laat hij nog steeds regelmatig los. Hij is wel ijzersterk in 1 op 1. Geen slechte keeper, maar simpelweg de mindere van de twee.
Let maar eens op hoeveel ballen Cillessen klemvast heeft op harde schoten, zowel dichtbij als van afstand. Heel belangrijk voor een elftal.
En dat gelul over penalty's slaat nergens op. Vd Sar was misschien wel de beste Nederlandse keeper ooit, mogelijk een van de beste van de wereld. Die stopte lange tijd ook geen penalty's maar won er uiteindelijk een championsleauge mee.

1 april 2015 om 22:39

wat een belachelijke opmerking van je dus als je het niet met jou eens bent dan komt het opeens door clubhaat/liefde.
Dat kunnen we andersom ok zeggen als jij Cillessen beter vind.
Cillessen is degelijker maar Vermeer heeft meer pure klasse met zijn katachtige reflexen, het is maar net waar je voor kiest.

1 april 2015 om 23:20

Het zijn beide hele goede keepers met allebei hun eigen kwaliteiten. Zo heeft Vermeer een betere reflex en sterker in uit komen/1 op 1 situaties. Maar Cillessen heeft meer rust en bijna alle ballen klem. Ik als feyenoord fan vind Cillessen de betere keeper van de 2 ook al zit er heel weinig verschil tussen.

2 april 2015 om 01:13

Wedstrijden in Europa vergeten? Bijvoorbeeld Salzburg?

1 april 2015 om 18:12

Nauwelijks. Lood om ijzer. Allebei sterke punten. Allebei mindere punten. Cillessen is jonger. Grotere kans op groei dan Vermeer. Daarom Cillessen. Niet omdat hij beter is want dat is hij niet.

1 april 2015 om 18:47

Mee eens. Is om het even. Hiddink moet vind ik duidelijkheid geven en zich uitspreken zodat we van de discussie af zijn.

1 april 2015 om 20:30

Hij is volgens de statistieken beter.
Heeft een hoger redings percentage en is veel beter in hoge ballen.
Voetballend zijn ze gelijk.
Het enige waar vermeer beter in is is dat hij een keer meer de 0 heeft gehouden.
Maar in totaal wel meer goals tegen gehad.

1 april 2015 om 22:43

tegendoelpunten liggen niet altijd aan de keeper.
En statistieken zijn ook onbetrouwbaar want de ene redding is niet gelijk aan de andere redding maar tellen in statistieken wel even zwaar. Dat zelfde geldt voor passes die niet bij een medespeler komen. Dat kan de ene keer heel gevaarlijk zijn en de andere keer (als je de bal verder weg speelt) helemaal niet.
Ook uitstraling en rust zie je niet terug in statistieken terwijl dat wel belangrijk is.
Statistieken zeggen dus wel iets maar zeker niet alles.

1 april 2015 om 18:14

En een betere penaltykiller.

1 april 2015 om 18:22

En beter met afstandsschoten, zo blijkt uit recent onderzoek.

1 april 2015 om 20:21

Ja, dat zag ik afgelopen week weer op die bal van Depay en de vrije trap van van Rijn tijdens de afgelopen versies van Feyenoord-psv en Feyenoord-Ajax.
Daar ging Vermeer weer eens ouderwets de fout in.
Toegegeven, hij kende een stabiele en goede periode bij Feyenoord, maar je ziet weer meer en meer zijn fouten terugkomen.

1 april 2015 om 21:36

Een betere penaltykiller? Alsof je elke wedstrijd meerdere penalty's om je oren krijgt.

Ik vind het altijd maar zo dom gelul over dat Cillessen gen penalty's kan houden. Ik heb liever een keeper in het doel die de verdediging organiseert en schoten stopt dan een keeper die eens in de 20 wedstrijden een penalty moet houden.

1 april 2015 om 22:44

in een eindtoernooi is dat wel heel belangrijk.

1 april 2015 om 18:59

Volgens de statistieken is heeft vermeer eens wedstrijd meer de 0 gehouden.
Thats it cillessen is in alles beter.

Kijk maar elf voetbal .nl
En dan langs de meetlat vermeer en cillessen.
Vooral de hoge balen zit een enorm verschil in.

1 april 2015 om 19:10

Wel grappig, toen Vermeer bij Ajax keepte was hij niet minder dan wat hij tot nu toe laat zien bij Feyenoord. Maar als je toen had gezegd dat Vermeer in oranje hoorde werd je keihard uitgelachen. Nu hij bij Feyenoord keept is het ineens een serieuze optie voor het Nederlands elftal.

1 april 2015 om 20:00

Ik sta daar zelf ook van te kijken. Er zijn toendertijd geregeld topics over geweest, waar je als halve gare werd bestempeld als je met Vermeer aan kwam. En dat terwijl hij nu echt niet minder of slechter dan toen keepte. Vermeer is en blijft wisselvallig, maar eigenlijk te goed voor op de bank. Zeker in de eredivisie. Maargoed dit zegt wel iets over de vele meningen die hier gedeeld worden. Het gros kijkt alleen maar door een gekleurde bril..

1 april 2015 om 20:23

Bij feyenoord is de druk om te moeten winnen kennelijk lager en kan hij wel met de druk omgaan. Vermeer bezwijkt regelmatig onder druk. Nu ging het een periode beter, maar dat komt vanzelf weer boven drijven.

1 april 2015 om 20:31

Van gaal was ook gek toen hij vermeer er in had gezet bij oranje.

1 april 2015 om 21:55

Daarom maar ajax is voor vele een rode lap.
En nu ook weer. In alles blijkt cillessen beter te zijn maar nee Vermeer moet keepen.

1 april 2015 om 22:46

rollaso: Dat was alleen het laatste jaar, daarvoor had hij een paar jaar dat bijna niemand commentaar op hem had.
En hij is nu ook echt wel rustiger en stabieler dan in zijn ajax tijd.
Volgens Lodewijks wordt hij ook met de week beter en die werkt elke dag met hem.

1 april 2015 om 22:47

jaakke:wat een enorme onzin kraam je weer uit.
Bij Feyenoord is de druk om te winnen net zo groot hoor.

2 april 2015 om 00:16

Ja, onzin tuurlijk. Gelukkig laat depraktijk toch echt iets anders zien.
Bij Ajax stond hij als een nerveus vogeltje onder de lat.

1 april 2015 om 21:29

Een keeper die geen penalty kan stoppen heeft nog veel te leren en moet zich dan pas komen vergelijken met een Vermeer of Krul.

1 april 2015 om 21:58

Ja want ajax en oranje krijgen zoveel penalty's tegen?
Kom eens met een goed argument in plaat van penalty onzin.
Wel geteld een keer is het belangrijk geweest en zonder cillessen hadden ze niet eens in de halve finale gestaan.

1 april 2015 om 22:49

Met Vermeer hadden ze ook wel in de halve finale gestaan en waarschijnlijk zelfs in de have finale. Cillessen keepte op zich goed maar hij heeft toch echt geen wereldreddingen gemaakt die Vermeer niet gepakt zou hebben.

2 april 2015 om 00:24

Waarom heb je wereldreddingen nodig om een goede keeper te zijn? Cillessen staat vrijwel altijd goed.

2 april 2015 om 09:00

Ga maar zoeken wie van de twee een hoger percentage gestopte penalty's heeft. Persoonlijk heb ik liever een completer keeper, verdediger, middenvelder en aanvaller. Waarom werd Cillessen anders vervangen door Krul tijdens die penaltyreeks? Dat zegt alles over Cillessen. Hij is een goeie rustige keeper tegen de eredivisie clubjes, maar tegen Argentinie kun en moet je jezelf onderscheiden. Wat deed Cillessen tegen Dynamo in Amsterdam? Vermeer had sowieso de nul gehouden tegen Dynamo en Oranje had van Argentinie gewonnen met penalty's. Ga nu maar weer rustig zitten jongetje.

Kenneth of Jasper maakt niet heel veel uit, dat vond ik al toen ze beide bij Ajax zaten. Qua doelmannen zit t wel goed bij Nederland de komende jaren.

1 april 2015 om 18:23

Kenneth speelde gisteren wel heel sterk

1 april 2015 om 18:33

Vermeer is gewoon wat wisselvalliger en Cillessen wat constanter met minder hoge uitschieters. Vermeer keepte gister heel sterk, maar was de weken hiervoor ook alweer foutjes aan het maken die je bij Cillessen vrijwel nooit ziet. Foutjes die Vermeer ook elk jaar wel bij Ajax maakte en op basis waarvan de constantere Cillessen uiteindelijk de voorkeur kreeg. Daarbij lijkt het bij Vermeer allemaal wat spectaculairder, ook omdat Cillessen heel vaak gewoon op de goede plek staat en niet veel moeite lijkt te hoeven doen om een bal te moeten pakken. Uiteindelijk scheelt het niet veel, maar ik zou persoonlijk ook eerder voor de constante factor gaan in een doel.

1 april 2015 om 19:17

Ik zou graag willen weten welke fouten? Hij heeft juist punten gepakt voor ons de laatste weken. Ik kan me alleen 2 kleine fouten herinneren tegen Ajax (vrije trap Van Rhijn) en Twente (bal niet klemmen wat uiteindelijk een goal voor Twente opleverd). Mensen moeten is stoppen met de wisselvallige Vermeer uit zijn Ajax tijd erbij te halen, hij is dit seizoen alles behalve wisselvallig!

1 april 2015 om 19:37

Jameson. Kan me het schot van Depay van laatst ook nog herinneren. Daarbij is het me de laatste weken wel vaker opgevallen dat hij niet altijd meer even goed erbij zit als in de eerste seizoenshelft (hoeven niet gelijk goals uit te vallen), maar dan moet ik eerste de lijst tegen wie Feyenoord gespeeld heeft laatste tijd weer erbij pakken.

1 april 2015 om 20:27

@jemason, bal van Depay vorige week was ook zijn fout, staat verkeerd.
Die bal die via zijn rug de goal in ging (tegenstander weet ik niet meer) zijn fout, loopt onnodig uit en dat is hem nog een keer gebeurd.
Ook heeft hij al twee keer strondmazzel gehad dat zo'n actie van hem net geen goal werd.

1 april 2015 om 20:28

@jameson

En die bal uit bij heerenveen? Was ook gewoon een dikke blunder.

1 april 2015 om 21:17

Schot van Thern? Die was gewoon goed ingeschoten buiten bereik van Vermeer.

1 april 2015 om 22:52

Inke: elke keeper verkijkt zich wel een keer op afstandsballen zeker als ze zo raar zwabberen. Bij Cillessen zijn er ook heel wat ballen in gegaan die niet onhoudbaar zijn. Dat zijn dan geen blunders maar ze waren wel houdbaar alleen wordt dat bij Cillessen altijd heel erg afgezwakt en bij Vermeer heel erg vergroot.

2 april 2015 om 00:19

Peterhf, onzin!
Noem mij een wedstrijd waarin Cillessen een houdbare bal heeft laten glippen?
Vermeer is nogmaals een goede keeper, maar Cillessen is over het totaal gewoon beter en stabiel.

Jasper is gewoon constanter dan Kenneth, een aantal keren per jaar heeft Vermeer een aantal doldwaze momenten die helaas voor hem meestal fataal aflopen. Dat heeft hem ook zijn basisplek bij Ajax gekost. Meestal lopen de capriolen van Cillissen goed af.

1 april 2015 om 18:23

Vermeer had gisteren ook geluk bij die ene vrije trap, als de bal er via zijn voeten wél in was gegaan, waren de meningen hier anders. (Ja, ik weet het: als als als)

1 april 2015 om 18:34

Inderdaad, als de hemel zou vallen breken alle bonenstokken.

1 april 2015 om 20:04

Je brengt dit alsof het anders een fout van hem was geweest? De bal verandert van richting en daar hij anticipeert hij gewoon nog erg goed op. Dat de bal uiteindelijk met een gelukje bij hem blijft hangen is het verdienste van zijn reactie.

Je kan dan ook stellen dat de goal tegen Turkije een soortgelijk moment is waarbij Cillessen minder goed reageert en een bal doorlaat die nagenoeg recht op hem af komt.

Vermeer speelde gisteren een geweldige wedstrijd, dus begrijp ik wel dat half Nederland nu in polonaise achter hem aan loopt. Toch zou ik voorlopig ook nog gewoon voor Cillessen blijven kiezen. Die is toch wel wat constanter.

Om het in cijfers uit te drukken: Cillessen in topvorm is een 8,5 en Vermeer in topvorm is een 9. Maar daar staat tegenover dat Cillessen ook op een slechte dag nooit onder de 6 duikt, terwijl Vermeer er heel af en toe nog wel eens een 4 of een 5 tussen heeft zitten.

1 april 2015 om 18:38

Mee eens! Vermeer lijkt soms niet te passeren, maar over het algemeen vind ik cillessen zekerder. Jammer van die penalty's, maar met van der sar zijn we er in '96, '98 en '00 via strafschoppen uitgevlogen. En volgens mij stopte hij er ook geen 1. Over de keepers hoeven we ons denk ik het minst zorgen te maken

1 april 2015 om 18:53

Prima verwoord.
Vermeer zou ballen pakken die Cillessen zou missen, maar andersom waarschijnlijk ook. Op dit moment bewijzen ze zich beiden en na elke lot gaat de discussie weer open. Het is zinloos want je kan nooit weten wie er een betere dag gaat hebben.

1 april 2015 om 22:53

Ik vind ze ook niet heel veel voor elkaar onder doen alleen een andere stijl dus het hangt ook net van je voorkeur af.

Vertrouwen en duidelijkheid is belangrijk, maar concurrentie is dat ook. Dit is een prima zaak. Ik mag Cillesen niet, maar is toch een prima keeper. Maar het is altijd goed dat een speler niet kan denken, ach, ook al maak ik foutjes, ik blijf toch wel staan. Vermeer zit er net achter, dat houd je scherp

1 april 2015 om 20:32

Jij mag Cillessen niet, want je kent hem persoonlijk?

1 april 2015 om 21:06

Die discussie ga ik natuurlijk niet aan. Net alsof er niemand is in het voetbal, of de internationale showbusiness, of die hele kliek bn-ers, die jij niet helemaal sympathiek vind overkomen zonder dat je ze kent.

2 april 2015 om 00:22

Daarom is je argument ook zo zwak. De man heeft nog nooit met jou een woord gewisseld. Hij is een normale vent die voetbalt zonder rare dingen en jij mag hem niet, minimaal vreemd.

Ik zelf vind Vermeer beter, topkeeper die man!

Zelf zou ik altijd voor Krul kiezen en als Vorm altijd zou spelen, is Vorm voor mij de eerste doelman.

Dat Vermeer gisteren goed keepten wil nog niet zeggen dat hij eerste keeper moet worden. Cillessen is net zo belangrijk geweest voor oranje.

Ik vind Vermeer en Krul beter als Cillessen.
Jasper heeft vaak de neiging om de bal naar een verdediger te passen of gooien die volledig gedekt staat.
Hij wilt altijd opbouwen ook in situaties dat die bal gewoon naar voren gerost moet worden.

Ervaring vind ik bij een keeper ook belangrijker dan het talent.

1 april 2015 om 20:36

Jij hebt het over de spelvoortzetting. Niet onbelangrijk en daar kan Cillessen verbeteren, zeker.
Maar een keeper staat er allereerst om ballen tegen te houden, bij voorzetten, schoten op afstand, schoten dichtbij, snel kunnen uitkomen. En dus punten pakken voor je elftal.
En laat dat nou hetgeen zijn dat hij over het geheel beter doet als alle anderen.
Dus terecht dat hij eerste keeper is.

1 april 2015 om 22:58

Snel uitkomen is juist 1 van de grootste kwaliteiten van Vermeer en hij is ook ijzersterk in 1 1 tegen 1 situaties. Alleen hoge ballen is hij iets minder in. Daarin is Cillessen wel iets beter dan Vermeer maar zo veel scheelt dat ook niet.
Krul valt dit jaar wat tegen dus ik vind het wel terecht dat het nu tussen Vermeer en Cillessen gaat. Maar dat kan over een half jaar weer anders zijn.

Mensen laat de voorkeur voor je club eens varen. Vermeer is minimaal gelijkwaardig aan Cilessen. Ik vind hem zelfs beter. Mensen hebben het over de rust van Cilessen, dat is niet zijn kwaliteit het is nou eenmaal gewoon een dooie vogel. Heb je vermeer wel eens zijn goal uit zien rennen, man wat een gretige kerel staat daar! Fouten van Vermeer? Tuurlijk die maakt iedereen. Maar gewisseld worden tijdens een penalty reeks? Dat is zielig man, dat deden wij vroeger op straat als de keeper drama was! ...

1 april 2015 om 19:28

Voorkeur voor club laten varen maar vervolgens wel je persoonlijke hekel over iemands uitstraling etc benoemen als argument die kant nog wal slaat. Goed bezig man. Kijk gewoon naar de feiten en je ziet gewoon dat Vermeer de afgelopen jaren wisselvalliger was dan Cillessen. Dat is het afgelopen jaar minder geworden. Echter is Vermeer zeker niet beter dan Cillessen gaan keepen. Daarnaast heeft hij aardig wat wedstrijden met extreem goed keeperswerk punten gered voor ajax en heeft Ajax amper tegengoals gekost. Ik denk dan persoonlijk dat Cillessen nog iets verder is en met de gedachte erachter dat hij ook nog eens 4/5 jaar jonger is, is het gewoon verstandiger om met Cillessen verder te gaan. Waarom zou je nu ook ineens wisselen?

1 april 2015 om 20:44

Jera, Vermeer is dus niet minimaal gelijkwaardig!
Het is een goede keeper, maar over het geheel minder en zeker minder stabiel dan Cillessen.
En in het geval van Ajacieden zoals ik die beide keepers meermaals (seizoenen lang) live in actie hebben gezien in de Arena is club voorkeur helemaal niet van toepassing. Het is een objectieve waarneming gebaseerd op zichtbare prestaties op het veld. En hele wedstrijden dus, niet op basis van samenvattingen of via Fox, dat is toch echt anders.

1 april 2015 om 22:59

Vermeer heeft bij ajax ook jarenlang heel goed gekeept.
Alleen het laatste half jaar was hij een stuk minder.
Al heeft hij daarna in de beker ook weer geweldige wedstrijden gekeept.

2 april 2015 om 00:23

Nogmaals hij is niet stabiel. Kan geweldige dingen doen en dan door de ondergrens gaan. Niet stabiel genoeg en dus geen topkeeper. Terecht dat hij op de bank kwam door een betere.

Vooraf zeggen dat Cilliissen of Vermeer moet keepen is bullshit. Cillissen heeft zijn vorm weer te pakken welke hij aan het begin van het seizoen even kwijt was. Op dat moment had je voor Vermeer moeten kiezen welke wel in vorm was. Gewoon kijken welke van de twee in een betere vorm verkeerd en die keeper opstellen.
Jammer dat 80% van de mensen hier een objectiviteit hebben van 5 jarige.

Ik zou altijd voor Tim Krul gaan. Waarom? Cillisen en Vermeer keepen potjes tegen Excelsior en Heracles op kunstgras, Tim tegen Chelsea Liverpool en Manchester United.

1 april 2015 om 19:59

Ja cillessen heeft niet gekeept tegen psg barcelona en het wk?
Dan kan je wel komen met die 6 wedstrijdjes maar daar krijg je nooit meer ervaring door dan cl spelen en wk.

1 april 2015 om 23:00

Zo goed vind ik Krul dit jaar niet hoor.
Vorig jaar keepte hij beter dan dit jaar.

Hoewel ik Feijenoordfan ben vind ik Cillissen wat minder slippertjes maken dan Vermeer Het zijn beiden prima keepers die elkaar niet zoveel ontlopen maar Cillissen vind ik idd iets constanter Het leeftijdverhaal vind ik geen argument...zoals Cruijff en andere (vermeende) voetbalkenners wel eens roepen.........de beste moet spelen of hij nu 17 of 35 is Het zou m.i. niet terecht zijn om Cillissen nu ineens te passeren omdat Vermeer uitstekend heeft gekeept tegen Spanje want ik vind dat Cillissen op grond van het verleden (o.a. het WK waarin ook Cillissen fantastisch heeft gekeept) en gezien het feit dat hij bij mijn weten nooit gefaald heeft in Oranje ook het nodige krediet verdiend Het wisselen van een keeper heeft nu eenmaal meer impact dan het wisselen van een veldspeler En zoals eerder door iemand beschreven...beiden hebben andere sterke en mindere punten.....zou het alleen wel prettig vinden dat Cillissen ook eindelijk eens strafschoppen begint te stoppen....(in Oranje dan...niet in de competitie haha)

Het blijft een domme zet van Ajax om Vermeer te verkopen. Cillessen is dit seizoen niet veel en we hebben geen waardige opvolger. Maar het seizoen is toch al voorbij voor Ajax. Hopen dat de schade allemaal wel meevalt.

1 april 2015 om 20:14

Zienderdal,

Praat toch niet zo dom man met je Cillessen is niet zo veel dit jaar. Zonder deze man hadden we heel wat lager op de ranglijst gestaan. Daarnaast was het gewoon heel simpel. Cillessen had gewoon terecht de positie van Vermeer overgenomen en daardoor stond Vermeer al een tijdje op de 2e plaats. Hij wilde weg, alle recht toe. Hij zou dus sowieso vertrokken zijn.
Cillessen speelt gewoon al lange tijd sterk en er valt op een paar momenten na weinig op aan te merken. Misschien moet je eens verdiepen in het huidige Ajax want blijkbaar heb je dat, ondanks je avatar anders doet lijken, nog nooit gedaan.

Sjoerd wat heeft clubvoorkeur te maken met persoonlijke hekel? Die kunnen wel degelijk samen. Jij bent niet zo wijs dat je over feiten praat, noem de daadwerkelijke feiten dan eens op? ... Hou toch op man ... Cilessen halen terwijl vermeer prima keepte en een groot aandeel had in successen van ajax ... Het feit dat ze Cilessen haalde wilde al zeggen dat ze van vermeer af wilde... Je weet niet waar je t over hebt joh

1 april 2015 om 21:41

Waarom is Krul beter dan Cillessen?

1 april 2015 om 22:44

uitstraling...speelt elke week topwedstrijd premier league...stopt tenminste ook weleens een pingel.....

2 april 2015 om 00:26

Cillessen zou moeiteloos bij elke topclub in Engeland meekunnen. Zo goed is dat nou ook allemaal weer niet. Waar zijn alle topwedstrijd spelende clubs in de championsleage?

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren