Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Hiddink geeft opstelling prijs en wisselt keeper en vier veldspelers

Laatste update:

Bondscoach Guus Hiddink heeft dinsdagmiddag al zijn opstelling bekendgemaakt voor het oefenduel met Spanje. De coach gaf na het teleurstellend verlopen EK-kwalificatieduel met Turkije (1-1) al aan wijzigingen door te gaan voeren. Dat zijn er vijf geworden, zo meldt de KNVB via de officiële kanalen.

/

Kenneth Vermeer krijgt in het doel de voorkeur boven Jasper Cillessen. In de achterhoede blijft het centrum met Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi staan, maar de vleugelverdedigers zijn Daryl Janmaat en Jetro Willems in plaats van Gregory van der Wiel en Daley Blind. Laatstgenoemde verdwijnt niet uit de basis, maar schuift door naar het middenveld.

Blind krijgt op het middenrif gezelschap van aanvoerder Wesley Sneijder en Davy Klaassen. De aanvalslinie wordt gevormd door Memphis Depay, Klaas-Jan Huntelaar en Luciano Narsingh. Naast Cillessen en Van der Wiel zijn dus ook Nigel de Jong, Georginio Wijnaldum en Ibrahim Afellay hun plek in de basis kwijtgeraakt.

De opstelling: Vermeer; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Willems; Blind, Sneijder, Klaassen; Narsingh, Huntelaar en Depay.

Kun jij het vinden in deze opstelling?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Opzich een prima opstelling op 1 persoon na; Narsingh. Waarom in hemelsnaam? Ik kan me niet voorstellen dat Promes slechter op de training presteerde dan onze grote vriend Narsingh. Jammer dat Clasie afgehaakt is. Al vind ik Blind wel een goede vervanger op het middenveld. Ik zie hem liever daar dan op LB positie. Hij heeft die Spanjaarden al eens alle hoeken van het veld laten zien met Ajax, maar dat is onderhand ook al anderhalf jaar geleden.
Ik heb er niet veel vertrouwen in maar hoop op een mooie wedstrijd.

31 maart 2015 om 15:45

Ik snap uberhaupt al niet waarom Narsingh geselecteerd is..

31 maart 2015 om 15:48

Narsingh zorgt voor veel dreiging, Promes wordt vanavond geheime wapen!

31 maart 2015 om 16:05

Op Narsingh na kan ik me prima vinden in deze opstelling. Mooi dat ze met Vermeer en Willems spelen. Klaassen voor Wijnaldum is ook goed. Jammer van Clasie zn blessure, maarja.

31 maart 2015 om 16:17

Als Huntelaar je spits is kun je hem maar op 1 manier laten scoren: Met aanvoer vanaf de zijkanten. Narsingh is niet de beste speler maar hij kan wel een voorzet geven.

31 maart 2015 om 16:54

Dat kan Promes ook, en beter. Narsingh is al 2 seizoenen compleet uit vorm. Of hij is gewoon niet beter en speelde bij Heereveen boven zijn kunnen. Promes is de betere keus, hoe dan ook. Ik volg de Russische competitie niet maar als ik de berichten moet geloven speelt hij de sterren van de hemel daar en is club topscoorder. Toch wel een contrast met Narsingh.

31 maart 2015 om 18:10

van El Ghazi en Promes komt veel meer dreiging en die hebben nog een betere voorzet ook.

31 maart 2015 om 18:26

Ik snap ook echt niet waarom Narsingh geselecteerd is, laat het hele jaar al niks zien. Komt in de eredivisie zijn mannetje niet voorbij, en een goeie voorzet heb ik ook in maanden al niet meer gezien. Hoop echt op een nieuwe rechtsbuiten voor volgend seizoen, want dit is niet het niveau dat psv (en zeker het Nederlands elftal) moet nastreven.

31 maart 2015 om 18:33

Zal toch wel iets goed doen op de training. Daarnaast had hij vrijdag net zo goed voor een assist kunnen tekenen wanneer Bas Dost de bal iets gelukkiger op zijn hoofd had Gekregen. Ik begrijp het systeem alleen niet. Met deze selectie moet je echt 4-4-2/4-2-4 gaan spelen. Depay kan best naast Huntelaar dan, mits er voorzetten komen van de middenvelders/backs.

Ik begrijp niet waarom iedereen zo negatief is over Narsingh. Aangezien het hele elftal vrijdag als een dweil speelde, kan je alleen die enorme gemiste kans Narsingh aanrekenen. Narsingh zorgde, of poogde te zorgen, voor aanvoer vanaf de rechterkant naar Dost en Huntelaar. Ik snap dus de negativiteit niet omdat er vrijdag een handvol spelers nog slechter waren.

31 maart 2015 om 18:37

Helemaal gelijk

31 maart 2015 om 15:46

Pff gaat guusje eindelijk een goede opstelling met goede spelers opstellen doet ie t bij een oefenwedstrijd ipv kwalificatie

31 maart 2015 om 16:41

Behalve dat je Cillessen wisselt voor Vermeer daar wordt je niet beter van de rest van het team is zeker een verbetering

31 maart 2015 om 16:48

@metibo: Maar ook niet veel slechter. Als Vermeer stabiel zou zijn dan was hij beter dan Cillessen. Maar het zijn beide goede keepers. Zit weinig verschil tussen.

31 maart 2015 om 17:13

Als als als...

31 maart 2015 om 20:03

En als Sjaak Polak net zo goed was als Cristiano Ronaldo dan is hij netzo goed als Cristiano Ronaldo. Wat een domme uitspraak zeg. Ook niet veel slechter. Het is een oefenwedstrijd, maar je hoort je beste 11 op te stellen en Kenneth Vermeer is niet de beste keeper die Nederland heeft dat is Jasper Cillissen en dan nog neem ik liever Krul dan Vermeer. Vermeer kan geweldig keepen, heeft geweldige reflexen, maar doet toch nog hier en daar hele rare dingen die een keeper niet zou mogen doen.
Iedereen moet rustig aan doen over Blind, speelt elke week bij de nr 4 van Engeland en als je kijkt is hij behalve zijn snelheid vaak een van de betere en meest zeker spelers bij United..

31 maart 2015 om 16:08

Het heeft weer even nodig in Nederland, die derde plaats is wat dat betreft een wereldprestatie geweest want we zijn ons team rigoureus aan het omgooien. Ik ben echter niet zo sceptisch als de meeste, spelers als De Vrij, Martins Indi, Blind, Clasie, Willems, Klaassen en Depay zijn nog jong en kunnen zich nog een heel stuk doorontwikkelen. Daarnaast zijn spelers als Janmaat, Cillessen, Strootman, Fer, Wijnaldum en Lens ook nog niet aan hun top en kunnen zich ook nog flink ontwikkelen, ik zie ze nog wel een transfer maken aankomende of volgende zomer. Het punt is dat België een goede lichting heeft en die lichting ook al de kans heeft gegeven afgelopen wk, terwijl Hiddink nog in het verleden leeft en spelers als Affelay, De Jong en vd Wiel blijft opstellen, waarin niemand in Nederland nog een succesvol international ziet. Het is nu tijd om door te pakken, in 2012 bleef Nederland te lang vasthouden aan oude namen, Hiddink lijkt die fout nu ook weer te begaan, maar wie weet waar we in 2018 dan weer staan? Het kan snel omdraaien, van 0 punten naar het vernederen van de wereldkampioen en het gastland. Ik zie de toekomst daarom niet zo somber in, in 2012 zag het er ook beroerd uit en waren we 2 jaar later weer terug in de top van de wereld.

edit: zie dat reactie waar ik op reageerde nu weg is, maar goed

31 maart 2015 om 16:12

Wat ik aan de hele opstelling niet snap is Daley Blind, die gaat waarschijnlijk op dezelfde positie spelen als De Jong vorige week, oftewel, hij gaat aan die linkerkant constant aan de bal komen en net zoals De Jong totaal geen idee hebben wat te doen. Nou snap ik dat hij tegen Spanje veel minder de bal krijgt, zet dan liever een breker neer als De Jong :/

31 maart 2015 om 16:34

Wat ik niet snap is dat er continue commentaar is op Blind, één van de betere spelers van Man United. Ik wilde dat we Blind 2x konden opstellen, zowel op linksback als op het middenveld. De eerste 20 minuten begon elke dreiging van NL ook bij Blind, net zoals meestal bij Man United. Blind is tenminste iemand met inzicht die vooruit durft te denken.

31 maart 2015 om 16:35

kom op zeg, kan je het nu echt niet hebben, basch toch niet zo, blind is echt niet slecht, de laatste jaren op 6 gespeeld bij ajax en deed het goed en m. united speelt hij ook niet slecht, daar waarderen de fans hem ook, dus zo erg is het niet. Of komt het dan toch door zijn achternaam.

31 maart 2015 om 16:40

nou een hoop grote woorden hier. ik vraag me af hoeveel united jij kijkt. daar is hij namelijk naar de back gehaald omdat hij op het middenveld veelal het spel vertraagde en juist niet vooruit durfde te spelen. en heel veel dreiging wordt er door blind ook weer niet veroorzaakt bij united.

31 maart 2015 om 16:45

Shaw raakte toch geblesseerd?

31 maart 2015 om 16:53

@hakkie2,

Blind doet aardig mee bij United maar 1 van de betere spelers is hij echt niet hoor. Je ziet echt een enorm verschil in het spel nu Carrick zijn positie weer in heeft genomen en Herrera er naast staat.

Dat de dreiging bij United meestal bij Blind begint is natuurlijk ook onzin. Het zou mij persoonlijk niet verbazen als Blind binnen afzienbare tijd uit de basisopstelling verdwijnt. Als Shaw een tijdje fit blijft dan moet ik het nog maar zien, ook al is van Gaal trainer.

Afgezien daarvan is hij in het huidige Nederlands elftal wat mij betreft op dit moment de enige juiste keuze om de plek van de Jong in te nemen.

31 maart 2015 om 17:01

ja maar hij had er ook rojo kunnen zetten. onder van gaal zal blind veel spelen omdat het zijn aankoop is.

31 maart 2015 om 17:14

Ik zeg toch ook niet dat Blind slecht is, alleen aan de bal of als degene die een beslissende pass moet geven (rol waarin De Jong gedrukt werd vorige week) zie ik hem echt als goede optie, of ga jij mij nu vertellen dat hij de kwaliteiten heeft om iemand vrij te spelen met zijn passing, dan kijk je toch niet kritisch genoeg naar Blind.

31 maart 2015 om 17:15

Hahaha. Blind speelt goed United? ??? Laat me niet lachen. Hij doet zijn best, meer niet. Volgend seizoen is er een nieuwe United en dan is iedereen blind vergeten

31 maart 2015 om 17:15

Echt niet als goede optie*

31 maart 2015 om 19:17

Rojo is net zo goed een aankoop van van gaal dan blind. Ben echt geen blind fan, wel een united fan. Moet toch eerlijk zijn blind speelt best goed. In het begin wel veel breed, maar dat begrijp ik wel aangezien de druk groot is. Maar hij heeft als vm toch paar assists gegeven en kan echt wel goed vooruit spelen als de durf er is. Hij heeft alleen 2 hele slechte potjes gespeeld, de rest was echt best wel goed. Linksback vind ik hem persoonlijk minder.

31 maart 2015 om 16:16

Dude, waarom wordt cillessen eruit gehaald? Belachelijk nu moeten met die wisselvallige vermeer op doel. En narsingh, tja

31 maart 2015 om 16:32

Jawel dat zijn ze wel. Spanje beschikt over zoveel meer kwaliteit in elke linie.

31 maart 2015 om 16:37

jourinho, ben met je eens, maar ik hoop toch dat vermeer nu niet zo wisselvallig is en zal ook wel zijn, om hem een kans te geven in een vriendschappelijke wedstrijd.

31 maart 2015 om 16:42

Denk dt dat is omdat het om een oefenduel gaat, klaassen speelt ook en die zou bij een kwalificatieduel denk ik ook niet spelen.

31 maart 2015 om 18:03

Snap ik ook niet. Heeft Cilissen ook maar één fout gemaakt dan bij oranje deze kwalificatiereeks? Met Vermeer weet je in ieder geval dat je bij elke terugspeelbal je hart vast kan gaan houden.

31 maart 2015 om 18:26

Vermeer is de best voetballende keeper van Nederland. Cilissen is een veel constantere keeper (biedt zekerheid met hoge ballen).

Het is best mogelijk dat Hiddink denkt dat de Spanjaarden met hun lengte niet veel op hoge ballen zullen spelen. Een goede reflex heeft hij wel, die Vermeer.

Als (en hier heb je het woordje als weer) Vermeer vandaag een goede dag heeft, zal hij niet het probleem van Oranje moeten zijn.

31 maart 2015 om 19:04

Cillessen is ook zwaar overrated.
Zie vorm of krul hem makkelijk eruit keepen.

31 maart 2015 om 18:19

Janmaat voor Van der Wiel? Belachelijk!

31 maart 2015 om 19:19

Ben al blij dat die waardeloze cilissen niet speelt. En Klaassen is natuurlijk ook een lachertje.

Tuurlijk Narsingh. Promes is 3 klasses beter. Hiddink wil volgens mij ontslagen worden.

31 maart 2015 om 15:52

Waarom een trainer ontslaan als voldoet aan de doelstelling. Plaatsen voor het ek. Kan ook als je 3e wordt. Daarnaast is narsing een speler die juist goed speelt. Tegen tegenstander die op de helft vd tegenstander spelen. Zie ajax thuis in de arena tegen psv. Zijn snelheid is dan een wapen. Alleen bmi er uit. Geen bankspelers in de basis. Voor de rest een prima opstelling.

31 maart 2015 om 15:59

Omdat je presteert als een dweil. Als jjij je als 3e plaatst in deze poule, is het gewoon inrukken geblazen want dan heb je op het EK ook niet veel kans. Het moge duidelijk zijn dat hiddink er erg weinig uit haalt, deze selectie is superieur aan de rest van de poule. Mensen die aankomen met dat NL minder is geworden verliezen de realiteit van een zeer zwakke poule uit het oog. Dit zijn landen die laatste worden in elke EK poule, en daar gaat NL ook heen als dit zo doorgaat

31 maart 2015 om 16:06

Waarom pas een trainer ontslaan als al te laat is? Als je al kunt zien aankomen dat het fout gaat kan je beter anticiperen dan reageren.

31 maart 2015 om 17:05

@ Madbazzie,

Op basis van wat is de selectie superieur aan alle andere ploegen dan?

Zonder Robben en in mindere mate van Persie heeft de huidige selectie, afgezien van Sneijder, toch verder geen enkele speler die internationaal een beetje een naam heeft.

Van Gaal heeft er het absolute maximale uit weten te halen op het WK door met 5 man achterin te gaan spelen. Dat, in combinatie met een aardige dosis geluk en Robben, heeft er toch voornamelijk voor gezorgd dat we zo ver zijn gekomen. Het spel was namelijk toch ook op het WK niet om aan te gluren.

De Eredivisie werd door velen weer opgehemeld maar nu zie je toch al gauw weer dat we in een 'normale' formatie weer door de mand vallen. Natuurlijk loopt er genoeg potentie rond maar er zit een gat tussen de generatie sneijder, robben, huntelaar en van persie en de huidige jongere talenten als Depay, Klaassen, etc. Op Strootman na zit daartussen alleen maar pure middelmaat en daarom komen we nu en wellicht zelfs de komende jaren gewoon te kort om in de top mee te draaien.

31 maart 2015 om 17:09

Dachten we precies een jaar terug niet hetzelfde voor het wk, dat zou ook allemaal niks worden

31 maart 2015 om 17:54

Sammerans

We hebben deze spelers natuurlijk wel he. En zij hebben in deze kwalificatie ook wel gespeeld en daar zijn punten verloren. We hebben Robben 1 wedstrijd gemist. Ik stel duidelijk dat ik Nederland superieur vind aan alle ploegen in onze walificatie poule! Wil je nu echt betogen dat landen als Tsjechie, Ijsland en Turkije een betere basiself hebben dan Nederland? Ik wil ze best positie voor positie langslopen, maar dit lijkt mij wel duidelijk als je de basiself van elk land erbij pakt. Bijna elke speler in onze basis heeft een prijskaartje van 10 miljoen euro of meer.

Van Gaal heeft alle kwalificatiewedstrijden naar het WK wel gewoon gewonnen met 4-3-3, met eenzelfde elftal. Hiddink staat vrij om ook weer met 5 verdedigers te spelen, maar hier wordt duidelijk niet het meeste uitgehaald als je achter Ijsland en Tsjechie staat

31 maart 2015 om 17:56

"omdat je presteert als een dweil. Als jjij je als 3e plaatst in deze poule, is het gewoon inrukken geblazen want dan heb je op het EK ook niet veel kans."

Dat hoeft helemaal niets te zeggen. Meest extreme voorbeeld: 1992.

31 maart 2015 om 19:25

Of 88 waar nederland zich ternauwernood voor wist te plaatsen....

31 maart 2015 om 15:54

Narsingh heeft snelheid en aangezien we meer op onze eigen helft gaan voetballen dan op de andere ligt er ruimte. De Spanjaarden hebben best wat moeite met vaak met snelheid. Aan de andere kant, al zet je die Narsingh een meter voor open goal, struikelt ie nog over z'n eigen benen. Snap de keuze, maar alleen om je snelheid hoor je niet in het Nederlands elftal.

31 maart 2015 om 16:06

Weet iemand of Jordi Alba speelt bij Spanje? Zo ja, dan is Narsingh zijn enige pluspunt (snelheid) niet meer aan de orde).

31 maart 2015 om 16:11

Bernat zal linksback spelen.

31 maart 2015 om 16:04

Als je al beetje kan voetballen ben je al beter dan Narsingh, dat is niet zo moeilijk.

31 maart 2015 om 16:06

Zelfs Misidjan is beter

31 maart 2015 om 16:22

@ -World- ik zou je graag ongelijk geven. Maar Misidjan staat er in zijn huidige vorm inderdaad beter voor dan Narsingh in zijn huidige vorm...

Dat is al een stuk beter.

Waarom wordt Cilessen nou weer gewisseld? Is het niet juist zaak om naar wat vastigheden te zoeken? Geen touw aan vast te knopen op deze manier.

31 maart 2015 om 15:50

Ik vind Vermeer niet veel onderdoen aan cillessen. Het is een oefenpotje, goed moment om een andere keeper te proberen.

31 maart 2015 om 16:14

Verschil tussen Vermeer en Cillessen is niet zozeer de bovengrens. Dat verschilt allemaal niet zo veel. Echter is de ondergrens bij Cillessen een stuk hoger. Vermeer kan geweldig keepen, maar kost je altijd een paar punten in een seizoen. Ik kan me bij Cillessen geen moment herinneren dat hij je punten kost, die is net wat betrouwbaarder daardoor. Vermeer blijft een prima keeper die zeker een kans verdient, maar als het erop aankomt zie ik toch het liefst Cillessen in de goal.

31 maart 2015 om 16:20

Daarnaast is het ook niet zo'n vreemde keuze. Die kleine Spanjaarden spelen combinatievoetbal en zijn niet van het voor de pot slingeren naar lange spitsen. Vermeer is, mede door zijn lengte, zwakker met hoge ballen dan Cillissen, maar dat vormt tegen Spanje dus niet echt een probleem.
Neemt niet weg dat ik Cillissen alsnog een stuk beter vind, maar de keuze voor Vermeer vandaag is begrijpelijk.

31 maart 2015 om 17:21

@arjan4ajax,

Mwah, de bovengrens van Vermeer ligt denk ik wel hoger. Zoals je al zegt ligt zijn ondergrens daarentegen ook weer lager.
Hetzelfde met Krul. Af en toe heeft hij matige momenten maar daartegenover staan er ook weer briljante reddingen.

Het is lastig om te bepalen wat beter is. Cillessen is een heel degelijke keeper maar ook geen absolute punten pakker. Hij maakt zelden echt indrukwekkende reddingen van schoten die je al als goal geteld had. Dat hebben Vermeer en Krul dan weer wel en dat heeft echt niet alleen met positionering te maken. Daarentegen doet Cillessen weinig rare dingen bij relatief simpele ballen.

Het kan maar zo dat een keeper die af en toe een foutje maakt dat dusdanig compenseert met uitzonderlijke reddingen dat hij per saldo over een seizoen eigenlijk een beter resultaat levert.

31 maart 2015 om 17:43

@ Sammerens

Volgens mij moet jij de toppers in de eredivisie en de Europese wedstrijden van Ajax nog eens terug kijken. Je moet wel een duidelijke aversie jegens Cillissen hebben wil je dat niet als punten pakken zien. Veruit de beste keeper die Oranje momenteel heeft. Omdat hij punten pakt en vrijwel nooit punten voor je verliest. Vermeer is na een super begin bij Feyenoord ook al een aantal keer heel flink de mist in gegaan. Dat is niet erg, maar net wel de reden dat hij een flink stuk onder Cillissen komt. Cillissen heeft bovendien een veel hoger stoppercentage dan Vermeer. Cillissen houdt relatief veel meer ballen tegen.

Krul is buiten zijn sterkere fysiek op vrijwel elk vlak minder dan zowel Cillissen als Vermeer.

31 maart 2015 om 18:08

@sammerens cillessen is een veel betere keeper dan vermeer! Wedstrijdje tegen Spanje op het wk vergeten? Vermeer kan al die druk niet aan!

1 april 2015 om 08:54

@sammerens: Cillessen heeft juist in de toppers dit jaar bewezen een heel degelijke keeper te zijn die daar juist punten pakt. Zelfde voor het WK afgelopen zomer, daar speelde hij ook doorgaans uitstekend. Zijn enige zwakke punt is penalty's, maar hoe vaak komt dat nou voor in een wedstrijd zonder verlenging?

Daarnaast is het reddingspercentage van Cillessen het hoogste van alle Oranje keepers.google voor de gein maar eens op "reddingspercentage cillessen vermeer" dan zul je voldoende artikelen vinden die dat aanwijzen. Nu weet ik dat ik niet objectief kijk door mijn voorliefde voor Ajax, maar statistisch gezien is Cillessen gewoon de betere.

31 maart 2015 om 15:52

oefenwedstrijd, ik neem aan dat hiddink graag vermeer ook op een ander podium wil zien presteren. en daar is dit natuurlijk een mooie kans voor. Maar waarom die dan narsingh boven promes verkiest is iedereen natuurlijk een raadsel

31 maart 2015 om 15:52

Inderdaad, dit is toch de oranje keeper van de toekomst

31 maart 2015 om 15:55

Vermeer is al bijna 30...

31 maart 2015 om 15:57

Daarom dus.

31 maart 2015 om 16:00

Ah nm je had het over Cillesen, Vind het ook een aparte keuze. Voor de rest kan ik me er wel aardig in vinden. Het is helaas niet beter op het moment. Het zou iig wel schelen als ze wat compacter gaan spelen. N. de Jong stond middenin een open vlakte tegen Turkije.

31 maart 2015 om 16:10

dan kan hij dus nog makkelijk mee naar Qatar in 2022.

31 maart 2015 om 15:54

Oranje mist zijn 3 beste spelers dus vastigheid is niet te creëren. cilessen is bovendien ervaren genoeg die heeft deze wedstrijden echt niet zo hard nodig. Vermeer juist wel. Die heeft nog geen wk of ek achter zijn naam staan. (als ik mij niet vergis) Die kan dus juist zijn kwaliteiten laten zien nu. Is toch onze 2e keeper aankomende jaren. Ik ga er vanuit dat Cilessen 1e keus blijft.

31 maart 2015 om 16:04

Mag het hopen. Als hij nou ook nog elke wedstrijd keepers gaat wisselen elke wedstrijd wordt het helemaal een warboel. Overigens kun je die vastigheid wel zo veel mogelijk in je achterste linie erin proberen te slijpen

31 maart 2015 om 16:05

Vermeer heeft bij Ajax ook in de CL gespeeld.

31 maart 2015 om 16:09

Maar Cillesen heeft wk ervaring, en dat terwijl die jonger is.

Gewoon een goede stabiele opstelling, lekker aanvallend en met durf, zoals Nederland hoort te spelen.
Wel heb ik gelezen dat Spanje met een B-elftal aan zal treden.

31 maart 2015 om 16:09

Klopt Spanje gaat met een "B" opstelling spelen.
Op doel: De Gea, /Achterin: Carvajal-Bartra-Albiol-Bernat, / Middeveld: Fabregas- Mario Suarez- Cazorla,/ Voorin: Pedro- Juanmi- Vieto.

Toch wel een heel sterk elftal, met wel wat spelers die bij ons in het eerste elftal zouden spelen. Spanje speelt met 11 andere spelers dan vorige wedstrijd het is wel een zwakker team maar toch kwaliteit genoeg.
Oranje heeft wel gewoon een goeie kans om te winnen, denk dat het spannend gaat worden.

31 maart 2015 om 16:11

Vieto moet natuurlijke vitolo zijn van Sevilla. Juanmi en vitolo zullen dus hun interland debuut maken tegen oranje.

31 maart 2015 om 16:44

Nederland speelt natuurlijk ook niet met de sterkste spelers, missen natuurlijk wel wat spelers die belangrijk zijn.

Meh, waarom niet Promes een kans geven? Wel blij met Willems overigens.

Dus Cillessen is gepasseerd omdat Martins Indi een bal van richting veranderd, terwijl hij hem 2m ruimte gaf en alles aan de andere verdedigers over liet? Martins Indi en Narsingh zijn een grote grap.

31 maart 2015 om 16:11

Nee Cillessen is gepasseerd omdat hij toch al zeker is van een basisplaats en Hiddink wil kijken of Vermeer kan presteren in deze oefenwedstrijd. Beetje logisch nadenken kan geen kwaad.

Ja maar waarom Narsingh weer? Dat is toch geen speler die wat toevoegt. Het hele jaar lang heeft hij nog geen enkele speler gepasseerd tijdens een Eredivisie wedstrijd, en nu moet hij het even tegen Alba gaan doen?

31 maart 2015 om 15:52

El Ghazi draaide Jordi Alba bij tijd en wijlen dol. Dus Narsingh is zeker niet kansloos al zal hij net als El Ghazi slim moeten zijn in de duels

31 maart 2015 om 15:52

Alba is geblesseerd. Weet nie wie zijn vervanger is. Monreal misschien?

31 maart 2015 om 15:53

Ik denk Bernat van Bayern Munchen

Heeft Blind basisplaatsgarantie? Invloed van papa? Die jongen speelt altijd. Elke minuut. Waarom?

31 maart 2015 om 15:52

Basisspeler van Manchester United een van de weinige stabiele factoren in dit Oranje.

31 maart 2015 om 16:04

@suarez 7, als er met 5-3-2 gespeeld word is Blind inderdaad goed bruikbaar maar als het aanvallend word gaat het lastiger worden.

31 maart 2015 om 16:13

Als er druk gaat worden gezet is Blind juist goed. Herriner je je nog de knappe 2-1 zege op Barcelona van Ajax waar Blind het eerste halfuur heerste met zijn tackles en goede inzicht?

31 maart 2015 om 19:05

bootsjungen,

En jij verwacht dat Oranje aanvallend gaat spelen tegen Spanje?

31 maart 2015 om 16:04

Is gewoon een goede speler die wekelijks speelt bij Manchester United. Voel je niet zo op je teentjes getrapt omdat hij speelt.

31 maart 2015 om 16:12

Zal ook meespelen dat Clasie er niet bij is, dan had Blind natuurlijk niet als verdedigende middenvelder gespeeld. Maar misschien had hij dan op de plek van Martins Indi gestaan (zie hem daar ook wel eindigen als voetballer, lcv).

De zwakste veldspelers van de vorige wedstrijd zijn er uit. Depay hoorde daar echter ook bij. 'Er gaat altijd dreiging van hem uit' zeggen ze dan. Van Depay gaat al een maand of 2 geen dreiging uit, want hij is z'n vorm kwijt. Had dus ook "geslachtofferd" kunnen en mogen worden.

31 maart 2015 om 15:56

Nee... als je gisteren jong oranje heb gezien is Depay ons enige hoop.

31 maart 2015 om 15:57

Depay had toch zeker wel drie goede doelpogingen tegen Turkije. Bovendien is er niemand die je eerder dan Depay in de basis zet op linksbuiten.

31 maart 2015 om 15:59

Dreiging? Tegen de Turken Een schot op doel in het begin voor de rest was hij nergens, speelt al het gehele seizoen vrij zwak..

31 maart 2015 om 16:04

Je kraamt onzin uit, want Davy Klaassen is ook al een tijd uit vorm en die speelt ook gewoon.

31 maart 2015 om 16:15

Precies mijn gedachte, alleen op zo'n positie op het middenveld valt het minder op dan op de positie van Depay waar hij vaak beslissend moet zijn.

31 maart 2015 om 16:13

Zelfs als Depay 'slecht' speelt gaat er dreiging van hem uit, dat is juist een grote kwaliteit. Vind in deze opstelling Blind en Narsingh(veel) meer omstreden dan Depay.

31 maart 2015 om 16:18

Depay kan zelfs uit vorm beslissend zijn, hij kan uit het niets scoren zoals tegen Feyenoord of een beslissende pass geven. Depay blijft dreigend.

31 maart 2015 om 17:42

Als je de slechtste eraf haalt dan haal je Narsingh en Blind eraf. Promes is vele malen beter dan Narsingh en Blind mist iedere drang naar voren, altijd maar de veilige oplossing. Daarnaast kan je tegen Spanje beter een breker opstellen aangezien je nauwelijks balbezit zal hebben. Dus stel je de Jong op, zo simpel als maar zijn kan. Rest van de opstelling prima, ben benieuwd naar Vermeer vanavond!

Prima opstelling.
Ook narsingh mag vanmij in de basis beginnen.
En 2e helft gewisseld worden vor promes.

Belachelijk dat Cillessen is gewisseld...!

31 maart 2015 om 15:59

Zo gaat dat in oefenpotjes dat laat je anderen ook eens spelen.

31 maart 2015 om 16:00

Oefenwedstrijd, even wisselen voor de vorm

Nou je De Jong wel nodig is stelt hij hem niet op, Guus ontslaan please. Narsingh wat doet hij in de basis. Lachwekkend... Blind maar blijven opstellen in en in triest. Die gast voegt niets toe en komt te kort voor Oranje. Enige wat hij toevoegt is de bedenker van de tikjes breed en tikjes terug naar achteren, maar voetballend is het niets...

31 maart 2015 om 16:14

En het napraten is weer begonnen. Kijk je ook wel eens wedstrijden of niet? Tegen Turkije kon Blind niet veel naar voren spelen doordat er niemand vrij stond of doordat Sneijder naast hem de bal kwam opeisen. Maar hij is juist wel iemand die als eerste naar voren kijkt om een bal in de diepte te spelen. Een paar maanden geleden misschien nog niet, maar inmiddels wel, net als bij United. Dus als je een keer een wedstrijdje kijkt in plaats van de clichés uit de hoed te toveren, dan zeg je ook nog iets zinnigs.

31 maart 2015 om 16:25

Waarom verdedigen de Ajacieden Blind toch steeds. Je ziet toch dat hij niets toevoegt, dan alleen maar balletjes breed te geven, bovendien is hij traag en verdedigend zeer matig, en tegen goede tegenstander wordt hij vaak overlopen en laat men Blind altijd vrij omdat hij voetballend beperkte is en geen ballen vooruit kan geven.

31 maart 2015 om 16:39

@martijn je kan beter zo'n jongen negeren. Dat tikkie breed verhaal is al zo achterhaald. Blind kijkt altijd eerst naar voren. En dat hij een vertragende factor zou zijn is natuurlijk ook om te lachen, Blind speelt de bal zoveel mogelijk met 1 aanraking.

Hij noemt hem zelfs verdedigend matig, wat een grap.

Ruio hier even een statistiekje voor je whoscored.com geeft PL spelers altijd cijfers, en van de 287 beoordeelde spelers staat blind 32e, en is de 5e speler bij Man U. Dus iemand die voor zijn eerste seizoen in de PL speelt in zijn tweede seizoen als middenvelder doet Blind het gewoon echt magnifiek. Ik zou voortaan iets minder met de wind mee praten want Blind is gewoon onomstreden bij Man U en hoort dat ook te zijn voor Nederland. Dat is hij al zo'n beetje want het is lang geleden dat hij is gepasseerd voor Oranje.

31 maart 2015 om 17:51

Onomstreden nog wel, laat mij niet lachen. Ik ik zeg wat ik allemaal zie. Blind voegt niets toe, het is dat Van Gaal daar trainer is, dat is de reden waarom een niets toevoegend Blind daar speelt.

Dit is wederom een gevalletje "ik doe maar wat"
Waarom een stabiele factor als Cilessen passen en waarom Narsingh een basisplaats geven, is dat omdat hij zo fantastisch in vorm is??
Tegen spanje wordt het waarschijnlijk tegenhouden en zou het juist logisch zijn omnigel de Jong op te stellen, dit in tegenstelling tot de wedstrijd tegen Turkije waar je het spel moest maken.
Ik denk dat dit de laatste stuiktrekkingen zijn van een falende coach

Ach ja dit is een oefenwedstrijd dus je mag experimenteren. Spanje zal ook niet in de sterkste opstelling spelen. Wel had ik liever promes gezien dan narsingh.

31 maart 2015 om 16:02

Die tijd om te experimenteren heeft hij gehad, de man is de weg totaal kwijt. Ieder wedstrijd gooit hij de boel volledig om.

Het verschil tussen een B elftal van Nederland, en een B elftal van Spanje.

de Jong eruit Klaassen erin.

Iniesta eruit Fabregas erin.

Ik wil hiermee alleen maar aangeven dat de bank van Spanje ook bestaat uit de subtop (zo niet absolute top) van Europa en dat het dus niets zegt. Ja het is een oefenduel, maar toch vrees ik een pak slaag. Een achterhoede dat weer veranderd met daarin een matige rechtsback en een zeer matige CV.

31 maart 2015 om 16:13

Die matige rechtsback is vervangen hoor, Janmaat speelt vanavond.

Cillissen is voor niks gewisseld die jongen verdiend het vertrouwen.
Verder had Narsingh nooit mogen spelen je hebt betere optie's voor zijn positie,
En ik snap echt niet dat blind in de basis staat want hij doet zijn naam wel eer aan zijn handellings snelheid is net zo snel als die van een blinde met een stok het leek wel of hij in zijn broek gescheten had zo liep hij erbij tegen Turkije hij had 5 seconde nodig om een simpele bal te controleren en breed te leggen.

Cillissen had ik gewoon laten staan, die jongen keept gewoon goed.
Aardige opstelling waar ik het wel mee kan vinden, alleen dat Narsingh speelt vind ik nog steeds raar.
Die jongen heeft dit seizoen nog geen pepernoot geraakt.

31 maart 2015 om 16:06

Nou je een breker als De Jong wel nodig hebt, stelt hij hem niet op.

De Ajacieden roepen hier allemaal dat het belachelijk is dat Cillessen wordt gewisseld, maar als je eerlijk bent weet je gewoon dat Vermeer: volwassener en meer een teamplayer is (vooral als het team niet goed presteert!). Daarbij is Vermeer in topvorm (zeker) de laatste weken en verdient deze kans.

Dat Narsingh speelt is één grote grap. Dit kan toch niet Guus? Ik kan me wel voorstellen dat er mensen roepen dat Guus een PSV bril op heeft...

31 maart 2015 om 16:07

Vooral na de winterstop is het wel duidelijk geworden dat cilessen een betrouwbaardere keeper is dan vermeer.

31 maart 2015 om 16:10

Ach ja beiden zijn geen top keepers en maken hier en daar slippertjes.

31 maart 2015 om 16:40

Betrouwbaarder weet ik niet en is moeilijk te zeggen. Eerlijk gezegd heb ik het niet zo op het gedrag van Cillissen, dus ik heb sowieso een voorkeur... Ik denk dat er tussen beiden niet zoveel verschil zit...

Nou we hebben wel een verdedigeng van Feyenoord, een middenveld van Ajax en een aanval van PSV (huntelaar heeft er toch een verleden ). Dat is echt het toppunt van structuur

31 maart 2015 om 16:22

Inderdaad, alleen Willems valt buiten de smaak Kongolo dan maar?

31 maart 2015 om 17:31

Willems komt toevallig wel uit Rotterdam.. Haha.

31 maart 2015 om 19:03

Wat voor een verleden heeft Huntelaar dan bij Psv? In twee jaar tijd is hij 2 maal verhuurt en in zijn derde jaar werd hij verkocht aan Heerenveen.

1 april 2015 om 10:27

Desalniettemin is dat dan toch een verleden?

1 april 2015 om 10:51

Ahuntelaar heeft meer een verleden met De Graafschap, Ajax en Heerenveen dan met Psv. Daarbij heeft Willems totaal geen verleden met Feyenoord en heeft Narsingh ook een verleden met Ajax.

Anders zet je er met Depay en Narsingh gewoon wéér twee spelers in die al weken compleet uit vorm zijn.

Leuk voor Kenneth, maar deze opstelling kan ik me in vinden, behalve Narsingh. Komt echt nog tekort voor dit niveau..

Jammer dat Vermeer speelt, krijgt hij er tien om de oren, is hij zogenaamd slecht, had lieverd gezien dat Jasper er tien om de oren had gekregen, Vermeer is toch de beste

Waarom zeggen mensen dat dit een goeie opstelling is..? Dit is toch om te huilen dat deze worsten het Nederlands Elftal vormen... Dit wordt gewoon een afstraffing straks hahahahaha met narsingh, klaassen, willems en blind op t middenveld!!

Vermeer.... Nou het zal maar dan zijn om die jongen ook zijn minuten te gunnen. Cillissen laat toch keer op keer zien wie van de twee beter is. Waar ik mij vooral aan irriteer is dat Narsingh speelt, die jongen is gewoon dramatisch uit vorm en had nooit opgeroepen mogen worden. El Ghazi speelt dit seizoen tig keer beter. Ik snap de gedachtegang van Hiddink overigens wel, Met Huntelaar in de spits wil je iemand die de ballen kan voorgeven. Al kunnen de ballen van het middenveld ook komen natuurlijk, zowel Sneijder, Klaassen als Blind kunnen de bal geweldig voorgeven.

2016 zal niet ons jaar zijn, als we ons überhaupt nog weten te plaatsen. Mijn ogen zijn gericht op 2018, want volgens mij zitten er in de onder 19 lichting een paar pareltjes die rond die tijd ons al kunnen helpen.

Bij van gaal werd al veel gezegd, dat die te veel met verschillende spelers speelde en nu doet hiddink het ook weer, niet normaal meer, dat affelay niet speelt ben ik niet rouwig om, die speelde belachelijk slecht. Maar men moet wel een vaste elftal neer gaan zetten om te wennen.

31 maart 2015 om 16:59

Bij van gaal ging het er om dat het spelers opstelde die fit en in vorm waren. Guus speelt steeds met een nieuw elftal op hoop van zege.

Ik vind jullie Nedderlanders wel erg negatief doen over de ploeg. Als Deen kan ik alleen maar jaloers zijn over het aantal talenten dat jullie uits^puwen, heb wat geduld met deze ploeg. De magere jaren zullen gevolgd worden door een succesje of twee, en dat gun ik jullie

Eens zien of deze uit de grabbelton getrokken opstelling werkt.

Vind de kritiek op Hiddink deels onterecht. Hij had wel voor iets meer vastigheid mogen kiezen. Maar zie deze selectie; hier kun je niet bepaald wonderen van verwachten, wie je ook opstelt. Wel een bijzondere keuze om in de huidige selectie, met het uitvallen van Robben, niet meer creatieve spelers mee te nemen. Was geen overbodige luxe geweest om bijvoorbeeld Ziyech, Kishna of El Ghazi in de selectie op te nemen. Die zijn toch een stuk aanvallender ingesteld en dreigender dan Narsingh, Promes en het volledige middenveld. Vervolgens neemt hij wel Afellay mee; de man met een kutinstelling, die zich nooit aan zijn taken houdt en de laatste jaren nauwelijks wat gepresteerd heeft.

Maar goed, je moet wat. Ben zeer benieuwd naar vanavond. Kan een hele interessante en verassende wedstrijd worden naar mijn idee.

Die Narsingh moet iets zeer smerig over Guus weten dat niemand mag weten. Een andere verklaring voor zijn selectie is er niet.

Narsingh is gewoon een prima speler die met zijn snelheid altijd voor dreiging zorgt. Hij is de laatste weken uit vorm ja. Maar ik vind dat hij iets meer krediet verdiend. Was bij heerenveen goed, was in oranje goed, was bij psv goed, toen raakte hij geblesseerd en nu speelt hij minder ook speelt hij lang niet altijd. Hij is gewoon een goede speler die, als hij zijn vorm herpakt, zeker van grote waarde is van oranje.

Nederland gaat vanavond winnen. Mark my words. Of op zijn minst een gelijkspel. Ik weet niet waarom, maar tijdens het WK zei ik dit ook en mensen verklaarden mij voor gek

31 maart 2015 om 17:40

Iets met een zwaluw en zomer . Haha nee joke. Het kan zeker, helemaal nu er berichten verschijnen dat Spanje gaat spelen met de tweede garnituur. Het kan alle kanten op, al neig je naar een overwinning voor Spanje

Weer geen Clasie???????

31 maart 2015 om 19:01

Volgens de eerdere berichten is Clasie naar huis gestuurd vanwege een blessure, dus vandaar.

Zo lang je het moet doen met spelers als BMI en Blind wordt het nooit wat. Ik zeg helemaal opnieuw beginnen. Blind is geen topper BMI is mede schuldig aan bijna ieder tegendoelpunt. Sneijder speelt alleen goed als hij het baasje is (zonder Robben en van Persie) dus ook wegwezen. Vermeer komt er bij iedere statistiek gewoon middelmatig uit (veel mooie reddingen en veel domme fouten) gemiddeld dus.gewoon opnieuw beginnen met van Persie Robben Depay Promes El Ghazi Kishna Klaassen Clasie Bazoer Riedewald van Beek Kongolo Janmaat Willems Wijnaldum Cillisen en Zoet. Kwaliteit genoeg. Lef tonen en over een paar jaar gewoon wereldkampioen worden met de Boer of Stam als trainer.

Ben ik de enigste die het raar vindt dat De Guzman niet een keer een kans krijgt? Die jongen speelt bij Napoli hartstikke goed. In mijn ogen zeker Oranje waardig en als je met Blind op het middenveld speelt dan zou De Guzman daar prima bij kunnen. Dan kan Blind de verdedigende taken op zich nemen, Sneijder aanvallend en De Guzman beetje van beide.

Plus met De Guzman breng je meer creativiteit dan met Klaassen. Waardoor Sneijder weer wat meer ruimte zal krijgen.

onee vermeer en Narsingh. 3-0 voor spanje is alvast gegrandeerd door guusje hoor pff... gelijk heb ik op spanje gewed

Denk dat Spanje met de B keus ongeveer zo er uit zal uitzien. Vind het wel jammer dat beide teams niet met de sterkste elf op dat moment beginnen. Frankrijk- Brazilië werd bv. op die manier een heerlijke pot.

Zoveel momenten heb je toch niet als nationaal elftal om samen een wedstrijd te spelen? Maar goed, het argument voor de competitiefase geldt waarschijnlijk zwaarder.

De Gea
Carjaval
Pique
Ramos
Bernat
Fabregas
Busquets
M. Suarez
Vitolo
Morata
Juanmi

Ik ben wel benieuwd naar dit middenveld. Het oogt een beetje licht....dit middenveld had je beter tegen Turkije kunnen laten spelen , of Classie ipv blind en die een linie naar achter.

Guus weer in de fout. Je speelt zo een oefenwedstrijd met de andere jongens, zie Spanje

Vermeer
Janmaat Veltman Bruma Willem
Klaassen, Blind, de Guzman
Promes de Jong en Depay

Daar zijn deze wedstrijden voor

Wat een veredeld jeugdelftal. Dit wordt compleet afzien vanavond.

Van Gaal zei dat de Eredivisie echt nog wel oke is en wordt derde op een Wk.
Hiddink vind het allemaal heel matig en zijn spelers komen veelal internationaal te kort en je staat derde achter Ijsland en Tjechië. Dat zegt veel.
Als je dan zegt dat Van Gaal mazzel had en dat dat maar 1 keer werkt, kan je gelijk hebben. Maar meestal als je geen vertrouwen hebt in de kwaliteit van je spelers breng je dat ook over. Daar geloof ik persoonlijk meer in.
Daarnaast was Van Gaal juist ook realistisch door te zeggen dat hij niet de spelers had om aanvallend en dominant te spelen. Ik hoopte dat het de omschakeling was die we nodig hadden. Weg met de '' eeuwige mooi voetbal - altijd tweede worden' filosofie!
Maar nee toen werd de opa voor de groep gezet en zijn we weer terug bij af.

Hiddink had Vermeer veel eerder moeten opstellen dan de schijt keeper die we hebben. Ik zie in Vermeer een veel betere keeper dan we nu hebben. Ook omdat het een keeper is die penalties kan stoppen en die heeft Ajax niet.

Vermeer serieus?! Die gozer moet je niet eens selecteren met keepers zoals vorm en krul achter de hand.
Ongelovelijk. Ik snap dat dit een oefenpot is maar tegen Spanje is het wel iets meer dan dat. Die zullen zeker wraak willen ook al geven ze dat niet toe. Ik hoop maar dat Spanje ons niet helemaal afslacht vanavond.

Ik denk dat Guus enkele spelers de kans wil geven om zich te bewijzen in de oefeninterland van straks. Kan echt niet zo zijn dat dit zijn vaste 11 is. Overigens treed Spanje aan met een B-elftal (hoorde ik op de radio).

Feyenoord verdediging, Ajax middenveld en PSV aanval.
De keeperswissel begrijp ik niet helemaal. Cillessen is wel ietsjes beter dan Vermeer, maar het is gelukkig maar een oefenwedstrijdje. Overigens is Vermeer ook geen matige keeper natuurlijk.
Het passeren van Vdwiel, Wijnaldum en Affelay is geen verrassing, die speelden heel matig tegen Turkije.

Ben wel tevreden met de opstelling,al zou ik wel Wijnaldum of de Jong willen hebben voor wat meer vaart in het spel. Met alle respect,maar Blind brengt die snelheid niet mee.

Vermeer speelt zodat hij bij verlies de schuld kan krijgen.
Hoewel wij allemaal weten dat Oranje kansloos is zal vermeer er de schuld van krijgen.95% zit nu al met een vergroot glas naar vermeer te kijken.
Maar wat als vermeer zijn doel schoon houd ......dan zal men zeggen Spanje speelt met een B elftal.

Spanje lacht zich een ongeluk, als ze die opstelling zien.

Uiteindelijk is Nederland wel gebaat bij dat Spanje zelf met een B elftal aankomt, dat elftal is zeker beter dan wat wij vandaag neerzetten, maar tenminste spelen Costa, Iniesta, Pique, Ramos etc.. niet.
Natuurlijk zijn wij ook niet op volle oorlog sterkte. Wij missen de 3de beste speler op de planeet, Robin van Persie (kan je over discussiëren) en onze beste verdediger. Ook missen wij eigenlijk onze beste middenvelder met Strootman maar dat is al een jaar zo.

IK snap niet dat iemand die zoveel voetbalkennis heeft Narsingh kan selecteren. Het is al zo vaak gezegd de laatste tijd.

En bovendien zou ik Promes een kans geven die de laatste tijd goeie wedstrijden speelt bij zijn club. En op zich op 'n wat hoger niveau speelt. In mijn ogen een veel betere voetballer dan Narsingh, waarvan ik denk dat het 'n net niet voetballertje is. Altijd maar net niet.
Snelheid heeft ie maar daarmee is ook alles gezegd.

Ik snap de meeste keuzes van deze opstelling wel. Ik ben blij dat Willems vanavond de kans krijgt. Hoop dat hij een aantal mooie voorzetten kan afleggen op het hoofd van Huntelaar. Willems moet gewoon de vaste linksback gaan worden. Verder ben ik benieuwd waar Janmaat inmiddels staat en hoe Klaassen het gaat doen op het middenveld. Jammer dat Narsingh speelt ipv Promes. Hoop ook dat Dost nog 1 helft/30 minuten de kans krijgt in de spits (niet zoals zaterdag, maar echt als enige spits en niet als stormram!).

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren