Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘Vermeend PSV-bod op Colombiaan betreft ‘makelaarspraatjes’’

Laatste update:

PSV heeft een bod van 1,8 miljoen euro uitgebracht op Jeison Steven Lucumí, een negentienjarige rechtsbuiten van América de Cali. Dat zou voorzitter Oreste Sangiovanni hebben laten weten aan het Colombiaanse Futbol Red. Hij wil echter drie miljoen vangen voor Lucumí.

/

Het talent zou PSV zijn opgevallen tijdens het Zuid-Amerikaanse Onder-20-Kampioenschap in Uruguay. Colombia eindigde op dat toernooi als tweede en Lucumí scoorde vier keer in acht wedstrijden. Lucumo heeft zelf laten weten eventueel open te staan voor de stap naar het buitenland, maar dat hij niet bekend is met de belangstelling van PSV.

“Dit onderwerp wordt intern besproken. We kijken naar wat het beste is voor de speler en de club, maar het is een feit dat Lucumí de kwaliteiten heeft om in Europa te voetballen”, aldus clubpresident Sangiovanni. Ook Valencia zou overigens belangstelling hebben voor Lucumí.

Update 30 maart 10.25 uur - ‘Vermeend PSV-bod op Colombiaan betreft ‘makelaarspraatjes’’
Voorzitter Oreste Sangiovanni van América de Cali zou hebben beweerd dat PSV een bod heeft uitgebracht op Jeison Steven Lucumí, maar volgens PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International is dat onzin. De journalist meldt op Twitter dat er slechts sprake is van ‘makelaarspraatjes’ en geeft aan dat PSV evenmin geïnteresseerd is in Internazionale-talent Gaston Camara.

'PSV heeft behoefte aan een nieuwe rechtsbuiten'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt me goed dat de club bezig is met aankopen voor de toekomst met het mogelijke vertrek van bepalende spelers. Beter anticiperen dan achter de feite aan lopen

29 maart 2015 om 23:46

Narsingh bakt er gewoon helemaal niks van.

Ken hem niet, maar hou wel van zuid amerikaanse spelers, misschien wordt het wel een succes als Farfan of Mendez.

29 maart 2015 om 23:31

romario vergeten?

29 maart 2015 om 23:38

Noem dan ook gelijk Ronaldo.

Waarschijnlijk is hij hem niet vergeten, maar noemt hij liever recentere voorbeelden.

29 maart 2015 om 23:39

Ronaldo vergeten?

29 maart 2015 om 23:40

Hahaha

Dat was ook mijn reactie toen ik het las.
Ik dacht Romario, Ronaldo?

Hoewel je ook zou kunnen stellen dat de Romario's en Ronaldo's niet meer te halen zijn..

29 maart 2015 om 23:40

Romario zuid amerikaans?

29 maart 2015 om 23:41

Edit sorry ik ben te lang wakker haha. Weltrusten boys!

30 maart 2015 om 00:06

Niet vergeten, maar kan me niet voorstellen dat er ooit nog iemand met zijn kwaliteiten bij PSV voetbalt haha. Doe mij maar een versie van Farfan, zou ik zeer gelukkig mee zijn.

Kent iemand hem hier?

30 maart 2015 om 10:04

@ Rickwilms

Het is een aanvallende middenvelder met een goede techniek en een goed schot. Mocht PSV erin slagen hem binnen te halen hebben ze goede zaken gedaan. Zijn rechterbeen mag dan zijn goede been zijn, maar hij met zijn linkerbeen kan hij ook scoren, ik denk zelfs dat hij tot op zekere hoogte ook tweebenig kan worden.

Kan die mooi duo vormen met Arias op de rechterflank. Lijkt me goed om wat meer echte concurrentie voor Narsingh te kopen.

Wat heeft PSV met rechtsbuitens?
Ze hebben Narsingh en Josefzoon en volgens mij kwam er nog een talent aan in Rayhi.
Zou misschien dan Josefzoon gaan vervangen.

29 maart 2015 om 23:28

Heb je narsingh zien voetballen laatste tijd?? Vernieuwing is wel wenselijk.

29 maart 2015 om 23:30

Rayhi is een linksbuiten, Jozefzoon is geblesseerd en Narsingh uit vorm. Kan geen kwaad hoor een extra rechtsvoor.

29 maart 2015 om 23:31

Ben persoonlijk niet erg weg van jozefzoon. Als ze in de cl wat willen klaarstomen, moeten ze toch wel met een paar impulsen komen zoals guardado, hopen dat deze man komt en snel aanpast.

29 maart 2015 om 23:33

Narsingh kan er niks van. Jozefzoon is te licht voor de basis en Rayhi is geen rechtsbuiten. En komt overigens ook tekort. We hebben zeker een rechtsbuiten nodig.

30 maart 2015 om 08:50

Rayhi is meer een middenvelder. Bovendien zie ik hem niet echt meer als een groot talent. Hij is maar vier maanden jonger dan Depay en weet tot nu toe nog niet heel veel indruk te maken bij Jong Psv. En Jozefzoon is misschien pas rond september/oktober weer fit.

30 maart 2015 om 09:00

Rayhi is allang geen groot talent meer. Is hij eigenlijk ook nooit geweest. In de voorbereiding op dit seizoen was hij in bloedvorm (voor zijn doen) en zelfs toen liet hij zien dat het er niet in zit om het eerste te halen. Heel jammer, want het is een sympathieke jongen uit Eindhoven die ik het heel erg gun.

Jozefzoon is met een beetje pech pas weer tegen de komende winterstop inzetbaar. De overige buitenspelers in de jeugd worden vooralsnog te licht bevonden door Cocu, die toch echt een heel goed beeld heeft van wat er rondloopt op de Herdgang.

Blijft over Narsingh en Locadia voor de positie rechtsbuiten en dat is echt veel te mager als je volgend jaar weer om de prijzen wil strijden.

30 maart 2015 om 09:25

@braakneiging:

En daarbij is inmiddels wel duidelijk dat Locadia niet gelukkig is op de flanken. Dat is een pure centrumspits.

Dit is een rechtsbuiten met een goede voorzet en techniek. Ondanks xe 4 goals in het jeugdtoernooi nog wel weinig scorend vermogen.

30 maart 2015 om 10:02

@ Ajaxdtoekomst

Dat scorende vermogen komt wel. Als hij wilt en meer in zichzelf investeert denk ik zelfs nog dat hij tot op zekere hoogte tweebenig kan zijn.

Spelers van buiten de eu moeten toch een bepaald salaris krijgen?

29 maart 2015 om 23:49

Voor dit seizoen, 2014/2015, zijn de normen als volgt vastgesteld voor niet-EU spelers (hoogte van brutosalaris is namelijk gekoppeld aan het inkomensgemiddelde, conform de norm vanuit het Uwv):

18 jaar en 19 jaar oud - € 207k
20 jaar en ouder - € 414k

Het inkomensgemiddelde vanuit het UWV zelf is € 276k.

30 maart 2015 om 00:01

Dat klopt, zal tussen de 350 en 400.000 zitten maar dat mag voor de salaris huishouding geen probleem zijn.

Maar als je hem haalt zou ik wel iemand anders voor die plek proberen kwijt te raken.

Ja Onder 20 is dat nog zo'n 230.000 euro of zo. En boven 20 iets in de 5 ton of zo.

29 maart 2015 om 23:49

Best duur voor een 19 jarig talent. 3 miljoen plus riant salaris.
Maar als hij echt zo'n groot talent is moet je dat risico durven te nemen.

30 maart 2015 om 00:02

Niet mee eens over het algemeen. Dan moet PSV wel bijna 200% zeker zijn dat het een goede is. Anders weggegooid geld!
PSV is niet in de staat om 3 talenten voor 3 miljoen te kopen met een riante salaris en die het vervolgens verpesten.

Maar, heb wel vertrouwen in wat PSV doet en voornamelijk in Brands.
Voor 2,8 miljoen Guardado :
Er vanuit gaande dat Depay +25 miljoen oplevert en Wijnaldum +15 miljoen in totaal +40 miljoen denk en hoop zelf dat we richting de 50 miljoen mogen dromen.
Dan kan PSV lekker investeren in goede spelers:
Rekik, Isimat, Willems (langer contract), Hendrix (idem) en nog 3 nieuwe spelers. Hierbij denk ik aan 2 vleugelaanvallers en 1 aanvallende middenvelder.

30 maart 2015 om 00:08

Mee eens, zie ook nog graag een goede back komen, voor achter Arias en/of Willems (Dijkhuizen,Hateboer,Bijker?).

30 maart 2015 om 00:55

Je bent nu zeker nog even aan het dromen met 50 miljoen. Dat acht ik niet realistisch. Die 25+15 zullen hoogstwaarschijnlijk wel de vraagprijzen zijn en daar wordt eerder wat vanaf gesnoept dan dat er per ongeluk iets bij komt. Depay is nu minder waard dan na het afgelopen WK in mijn ogen. Een jaar ouder en een behoorlijk aantal extra slechte wedstrijden achter zijn naam. Het is toch vooral een momentvoetballer dit seizoen en hij valt in mijn ogen af voor de absolute top. Als hij geen topscorer dit jaar wordt is 25m echt wel de max.

Narsing moeten ze ook gewoon verkopen. Was eerder één van mijn favoriete spelers maar zakt dit seizoen gewoon door de ondergrens. Jozefzoon lijkt me beter geschikt om op de bank te hebben, dus dan kan Narsingh zijn heil beter ergens anders zoeken.

Desondanks zit PSV er wel lekker bij hoor. Fluitend kampioen geworden dit jaar , Guardo definitief (goedkoop) binnen gehaald. En mogelijk vertrekt Willems ook nog wel voor de hoofdprijs en ga je die 50 miljoen misschien nog wel halen (wanneer ze als trio vertrekken kun je altijd meer vragen dan wanneer er maar 1 iemand zou vertrekken).

30 maart 2015 om 00:58

Hateboer zie ik wekelijks spelen als hij niet op de bank zit. Leuke speler, maar PSV is nog een paar jaar te vroeg. Heeft al wat moeite om zich bij Groningen in de basis te spelen en blinkt eigenlijk nooit echt uit (al is dat ook lastig als Rb). Is zeker geen type Willems/arias.

30 maart 2015 om 07:16

Depay die ook veel wedstrijden het elftal heeft gedragen en topscorer van de eredivisie als linksbuiten. Denk wel dat PSV er minimaal 25 voor vangt vriend ongeacht die aantal slechte wedstrijden

30 maart 2015 om 10:17

@ mollema1

Jij loopt wel erg hard van stapel, PSV kan/mag maar 1 derde van een transfer herinvesteren. Dus ze kunnen nooit het volledige bedrag aanwenden voor nieuwe spelers, daarnaast moet je nog maar afwachten wat er overblijft. Niet zolang geleden had PSV in totaal voor een zelfde soort bedrag spelers gekocht, maar omdat PSV o.a. teveel betaald had voor de spelers bleef er maar netto een schamele 15 miljoen euro over.

30 maart 2015 om 11:00

@ Wise Guy

Top scoorder van Nederland worden zegt op een enkele uitzondering al jaren niet zoveel meer. Persoonlijk denk ik dat je meer rekening moet houden met een bedrag van tussen de vijftien en twintig miljoen Euro. Ja, hij heeft een paar goede momenten gehad in Brazilië en een goed half jaar bij PSV in de Eredivisie. Alleen denk ik niet dat een buitenlandse club vijfentwintig miljoen of meer gaat neerleggen voor bovenstaand cv.

Als hij zich ook in de Europa League echt had doen gelden dan had vijfentwintig miljoen er wel in gezeten. Daarnaast zijn er nog genoeg zaken die hij nog moet verbeteren, hetzelfde geld voor Wijnaldum, ik acht beide spelers nog niet klaar voor een volgende stap. Dit vind ik ook gelden voor Klaasen en Clasie ondanks dat velen al denken dat ze klaar zijn voor de volgende stap.

30 maart 2015 om 11:30

Een volgende stap wel, maar een topclub niet. Ik denk dat wanneer je op een hoger niveau speelt, ze zich daar ook sneller aan op kunnen trekken. Kijk bijvoorbeeld naar Strootman. Die heeft bij Roma in een jaar tijd stappen gemaakt waar je in de Eredivisie waarschijnlijk 5 jaar over doet. Depay bijvoorbeeld komt er nu gewoon mee weg dat hij regelmatig een slechte wedstrijd speelt of niet meeverdedigd. Als je dat bij United 3 wedstrijden op rij doet, sta je er ongeacht je prijskaartje en status gewoon naast.

30 maart 2015 om 13:19

@ Ypuh

Strootman vind ik toch een ander verhaal, bij hem gingen er veel minder zaken mis, en presteerde internationaal ook constanter als ik het mij goed herinner, ik vond zijn spel ook veel volwassener. Persoon blijf ik erbij dat het beter is dat hij nog twee seizoenen bij PSV blijft, al ben ik het wel met jou eens dat als hij gaat hij heel zorgvuldig een club moet kiezen. Wellicht klink ik te negatief, maar ik ben toch behoorlijk huiverig geworden de laatste jaren wanneer we spreken over jonge Nederlandse tallenvolle spelers.

Toch veel geld voor een jongen uit de jupiler league van Columbia.

30 maart 2015 om 10:31

@ billy60

Veel geld ? Dit is een normaal bedrag voor een internationaal talent, daarvoor moet gewoon betaald worden. Dit is precies wat Brands zei te willen gaan doen in navolging van Ajax. Dat hij momenteel in de tweede divisie speelt zegt niet zoveel. De club is de derde meest succesvolle club van Colombia en is in 2011 gedegradeerd door een economische crisis en omdat erin het verleden drugs geld in de club was gestoken. Mocht PSV hem binnen weten te halen ze een mooi talent binnen, net zoals Arias toen des tijds zie ik hem ook wel graag naar Ajax komen.

Hij mag dan wel rechts benig zijn maar kan ook scoren met zijn linkerbeen, wanneer hij investeert in zijn linkerbeen denk ik dat hij tot op zekere hoogte twee benig kan worden. Hij technisch vaardig en heeft een goed schot (alleen hij moet nog meer power ontwikkelen) en hij brengt ook voldoende (handeling) snelheid met zich mee (wat ook nog verder ontwikkeld kan worden), persoonlijk denk ik dat hij in Eindhoven weleens zou kunnen uitgroeien tot een echte publieks lieveling.

Zo zo....gaat Psv weer op de Zuid Amerikaanse tour? Indien het een toptalent is dan zou ik zeker meer bieden aangezien er meer kapers op de kust zullen zijn.

30 maart 2015 om 08:29

'de Zuid-Amerikaans toer'. Alsof ze een blik opentrekken en er geen Nederlander meer te vinden is in de selectie straks....

Ik zie graag wat concurrentie voor Narsingh komen. Het liefst uit de eigen jeugd, maar de buitenspelers daar zijn gewoon nog niet klaar voor de selectie.

Dat laatste zinnetje dat valencia ook belangstelling heeft........ Dan kan je het wel weer vergeten!

30 maart 2015 om 09:04

Dat ligt er aan. Dit soort jongens ziet ook vaak genoeg dat spelers naar de Europese subtop vertrekken zonder tussenstap en vervolgens de top niet halen, terwijl spelers die naar de Eredivisie gaan wel verder komen.

PSV moet deze jongen gewoon duidelijk maken wat zijn perspectief is. En vervolgens is de vraag hoe verstandig deze jongen is, hoe hij zijn eigen kwaliteiten op dit moment inschat en wat voor hem belangrijk is (snel geld binnenhalen, of een lange voetbalcarriere in het buitenland).

30 maart 2015 om 10:09

@ Ramon1972

Meestal ben je dan kansloos inderdaad maar wie weet, als PSV slim is laten ze Arias hem even bellen. Mocht PSV erin slagen om hem te halen doen ze in mijn ogen goede zaken, net zoals Arias toen des tijd zie ik deze speler ook graag naar Ajax komen (al weet ik dat dit niet zal gebeuren).

Morning. #psv heeft Geen bod uitgebracht op #lucumí van America Cali en is ook Niet geïnteresseerd in #camara van Inter. Makelaarspraatjes. Aldus de tweet van Thijs Slegers.

30 maart 2015 om 10:32

@ Aramsey

Wat niet is kan altijd nog komen, hopelijk mengt ook Ajax zich in de strijd voor de gozer.

30 maart 2015 om 10:43

Thijs heeft het altijd wel bij het rechte eind. Hij schrijft ook dat PSV gaat cashen door Depay en Wijnaldum, daardoor zal het nog veel gebruikt worden door makelaars die hun spelers willen verkopen..

30 maart 2015 om 10:53

@ El Samp

Klopt, Slegers heeft het wat PSV betreft vaak ook bij het rechte eind, maar wie weet. Ik zou deze speler echt wel op de Nederlandse velden willen zien, dus ik houd nog een beetje hoop.

30 maart 2015 om 10:56

Klopt. Ik hoop dat als hij naar de Eredivisie komt hij zich gaat ontwikkelen tot een van de beste spelers van de Eredivisie. Kan de competitie wel weer gebruiken een Zuid Amerikaans talent als Farfan etc.

30 maart 2015 om 11:00

Mijn reactie kan alweer weg aangezien jullie de tweet van Thijs onder het bericht hebben gevoegd.

30 maart 2015 om 11:10

@ Aramsey

Zoals ik hierboven al schreef houd ik nog wat hoop, Slegers zei alleen dat PSV nog geen bod heeft uit gebracht. Dat wilt nog niet zeggen dat PSV geen belangstelling voor hem heeft. Hoop doet leven, maar mocht hij toch nog naar Nederland komen denk ik dat hij het wel in zich heeft om een publieks lieveling te worden.

30 maart 2015 om 11:34

PSV kan beter eerst de selectie gaan versterken met bijvoorbeeld een Mexicaan en Corona voor ze Depay en Wijnaldum gaan verkopen. Als die clubs weten dat PSV geld heeft verdubbeld hun vraagprijs en PSV staat ook sterker in hun onderhandeling als de opvolgers al binnen zijn.

30 maart 2015 om 11:35

Daarna tweette hij dat PSV hem uiteraard gezien had en hem alleen een goede speler vond. That's it.

30 maart 2015 om 13:25

@ Ypuh

Op zich kan ik me vinden in hetgeen wat jij schrijft, alleen snap ik niet zo goed waarom PSV specifiek zich op een Mexicaan kan/moet richten ?

30 maart 2015 om 13:28

@ Farcities

Thanks voor de aanvulling, ik baseerde dat kleine beetje hoop op hetgeen wat in de update van het artikel vermeld werd. Met die aanvulling is hij dus gewoon 1 van de velen die gevolgd worden door Psv, but never say never

30 maart 2015 om 16:01

@ypuh

Wat jij zegt klopt helemaal.
Als je de vervangers al hebt hoef je inprincipe de spelers minder snel kwijt aangezien PSV het toch wel kan hebben om hun nog 1 jaar een hoog salaris te geven zonder maar 1 gram in de problemen te geraken.

Het zou mij ook niet verbazen als het klopt dat Manu al ene voorcontract heeft met PSV van een transfersom van rond de 30 miljoen.
Zou toch geweldig zijn als Depay er dinsdag tegen Spanje 2 erin knalt. Dan wordt ze waarde meteen 35 miljoen

Thijs heeft het vaak wel bij het rechte eind. Het gerucht zal niet uit het niets komen, er zal vast wel enige interesse zijn, maar geen bod blijkbaar. Goede zaak van PSV dat ze niet alleen naar vervanging van Depay en Wijnaldum kijken!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren