Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Raiola: ‘Ajax heeft Kishna niet nodig, Kishna heeft Ajax niet nodig’

Laatste update:
/

Niet voor de eerste keer maakt Mino Raiola duidelijk dat Ricardo Kishna onder Frank de Boer geen toekomst bij Ajax heeft. Het ligt derhalve niet voor de hand dat het contract van de twintigjarige aanvaller, die tot 30 juni 2016 op de loonlijst staat, in de nabije toekomst verlengd zal worden. Een zomerse transfer nadert met rasse schreden, zo erkent Raiola.

Raiola vindt De Boer ‘een goede trainer’. “Ik diskwalificeer hem niet als ik zeg dat het niet botert met Ricardo. Er is gewoon geen klik. Dan moet je verder kijken”, maakt de zaakwaarnemer duidelijk in gesprek met het Algemeen Dagblad. Het buitenland lijkt zodoende een logische vervolgstap, maar daar denkt Raiola anders over. “Het zou best kunnen dat het voor de ontwikkeling van Ricardo het beste is als hij nog een paar jaar in Nederland blijft. Feyenoord of PSV zou in dat opzicht ook goed zijn."

Raiola zocht de voorbije weken geregeld de media, maar hij vindt dat Ajax in dit opzicht is begonnen. Dat begon met zijn wissel tegen Barcelona. Sportief niets mis mee, maar wel waarop Ricardo daarna publiekelijk eruit wordt gepikt, terwijl het hele elftal ondermaats presteerde.” De disciplinaire schorsing wegens een matige warming up en een weerwoord jegens De Boer vormden recentelijk een dieptepunt, zo oordeelt Raiola. “De klik is er niet. Ajax heeft hem niet nodig, hij heeft Ajax niet nodig, dan is het verstandig als hij het dan elders probeert.”

Denk jij dat Ricardo Kishna komend seizoen voor een andere Nederlandse club gaat spelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
26 maart 2015 om 22:08

Ik hoop dat hij volgend seizoen bij PSV speelt!

26 maart 2015 om 22:10

Raiola?
Ik hoop dat raiola voor psv speelt.

26 maart 2015 om 22:11

Lijkt me sterk. Ajax zal hem niet zomaar verkopen aan PSV. Misschien kunnen ze hem in de zomer van 2016 transfervrij oppikken, maar niet deze zomer want dan staat hij nog bij Ajax onder contract en kunnen ze dus een bepaalde tranfersom vragen.

26 maart 2015 om 22:13

Krijg je Raiola er gratis bij! Ik denk/ weet we zeker dat hier geen trainer op zit te wachten ook Cocu niet.

26 maart 2015 om 22:28

Dan vraag ik me toch echt af waarom je dat hoopt? Heb hem op de wedstrijd tegen Heerenveen na nog zeer weinig goeds zien doen

26 maart 2015 om 22:58

In 2017 ja, want Ajax kan z'n contract nog 1 jaar verlengen. Als Raiola daar op uit is dan kan die lekker dik 2 jaar 0 wedstrijden spelen, kijken hoe goed die dan nog is

27 maart 2015 om 05:25

Dan spannen zij een rechtszaak aan tegen Ajax, omdat de club de speler geen passend werk kan bieden, naar zijn niveau terwijl dit wel een contractuele en wellicht mondelinge overeenkomst (afspraak dat hij bij Ajax 1 hoort) is?

Zal niet de eerste speler zijn die op deze manier, redelijk goedkoop van zijn contract af komt. Ik ben alleen de juridische term kwijt en weet helaas niet meer om welke speler(s) het precies ging. Misschien iemand anders?

27 maart 2015 om 06:32

Natuurlijk wel in jong ajax laten spelen.

27 maart 2015 om 10:09

Analyse. Als de Boer hem twee jaar lang niet goed genoeg vindt om bij wedstrijdselectie te zitten, mag ie hem toch gewoon steeds op de tribune zetten? Heb nog nooit gezien dat gepasseerde spelers die te slecht zijn voor het eerste via de rechter spotgoedkoop wegmogen. Nooit.

27 maart 2015 om 14:03

The godfather van de Nederlandse spelersmakelaardij. Mino Raiola zet clubs onder druk en forceert transfers. Manipuleert de media, onderhandelt tactisch en is een strateeg als het gaat om clubs tegen elkaar uit te spelen. Maar nu, nu is het oorlog. Dan rijzen de vragen over zijn motieven omhoog: stuurt hij aan op een breuk tussen Kishna en Ajax? Zou hij Kishna hebben ingefluisterd om tijdens de training voor frictie te zorgen? Waarom nu, heeft hij een club gevonden die hem wil overnemen? Wil hij de prijs drukken van Kishna zodat Ajax niet de hoofdprijs kan vragen? Één ding is zeker, politiek spel op hoog niveau wordt hier bedreven en het trieste van alles is dat Kishna daar het slachtoffer van wordt als hij zichzelf terug vindt in de zandbak om daar te voebtallen. Mino Raiola moet terug waar hij vandaag komt, naar het riool met alle andere ratten.

27 maart 2015 om 16:51

@josephius,

Je zegt het zelf al, het gaat hier niet om een speler die te slecht is. Het gaat hier om een speler die, in dat geval, met opzet gepasseerd zou worden en dus met opzet zou worden overgeslagen.

Ik weet zeker van minimaal één rechtszaak, waarin de speler in een soort gelijke positie mocht vertrekken tegen de restwaarde van zijn contract. Ik ga even goed op zoek...

27 maart 2015 om 17:45

Mooi stukje tekst. Maar je maakt het groter dan het is. In principe heeft Raiola gewoon gelijk. Kisnha en de Boer is geen goed huwelijk, en Raiola deinst er niet voor terug om zijn meningen in de media te uiten.

26 maart 2015 om 22:19

Alles leuk en aardig, maar er zit nog een optie in het contract van Kishna.

26 maart 2015 om 22:27

Nja de titel klopt wel.
Zoals Kishna speelt heeft Ajax hem niet nodig en als Kishna zo blijft spelen dan heeft Kishna Ajax ook niet nodig want dan zal hij volgend seizoen 2e keus zijn en een niveautje lager gaan spelen.

26 maart 2015 om 22:40

Heel Ajax: wij hebben Raiola niet nodig...

26 maart 2015 om 22:50

Jap. Tijd voor hard spel. Duidelijk dat Ajax Kishna van de hand moet gaan doen, want dit begint te irriteren. Maar dat Raiola nu de druk probeert op te voeren dat Psv of Feyenoord ook goed zouden kunnen zijn is natuurlijk lachwekkend. Na de fout omtrent Vermeer, moet er bij Kishna gewoon 9 miljoen gevraagd worden als 1 van de concurrenten aanklopt.

Nee, deze jongen gaat naar het buitenland (voor 3/4/5 miljoen?) en anders verpieterd hij maar mooi 2 jaar op de tribune (optie in contract). Ajax heeft Kishna niet nodig, maar Ajax heeft die 3/4/5 miljoen voor Kishna ook niet per se nodig.

26 maart 2015 om 23:15

Precies Inke en om daar maar eens aan toe te voegen: Ajax moet af van jongens bij Raiola. In Ajax 1 zit alleen Kishna met Raiola, laat dat precies de onruststoker zijn dus het lijkt mij duidelijk...geen Raiola meer, spelers die hem als zaakwaarnemer hebben: niet halen.

27 maart 2015 om 01:00

Hmm ik denk dat het niet alleen aan Raiola ligt maar ook aan Kishna.
Hij bespreekt dit allemaal met z'n zaakwaarnemer waardoor hij een bepaald beeld krijgt van de relatie tussen Kishna en Ajax.
Gister las ik nog een bericht dat Kenny Tete wou verlengen en zijn zaakwaarnemer aan het werk had gezet om dit te regelen (raiola is zijn zaakwaarnemer).

27 maart 2015 om 06:02

Het is niet voor niets dat Tete nog niet bijgetekend heeft. Die had allang bijgetekend als Raiola niet zijn zaakwaarnemer was. Let maar op, ook deze verlenging gaat mislopen. Tenzij Tete snel wisselt van zaakwaarnemer. Maar dat zal hem geld kosten, Raiola kennende. Deze man is een drama voor het Nederlandse voetbal

26 maart 2015 om 23:46

Kishna heeft Raiola niet nodig!

27 maart 2015 om 00:11

Maar hij heeft wel gelijk, Ajax heeft Kishna niet nodig. Kishna verkopen (aan een buitenlandse club) en het geld gebruiken om Corona te halen, probleem opgelost. Fischer komt ook weer terug

Haha, Raiola denkt echt dat hij goed is. Kishna mag blij zijn dat hij speelt, want een groot talent is hij zeker niet.
Ik vond Labyad veel beter op zijn leeftijd en die heeft het ook niet in het buitenland gered. Zeg maar dag carriere.

26 maart 2015 om 22:19

Hij sloopt alle jonge spelers, waarbij zijn eigen rijkdom de enige drijfveer is.

26 maart 2015 om 22:36

Hij zorgt ervoor dat jongeren hun hoofd op hol slaan. Jongens van deze leeftijd zijn makkelijk te beïnvloeden door geld en materieel, en daar maakt deze trol groot gebruik van. Hij heeft met Ibra, Pogba en Balotelli 2 Ferrari's en een kapotte Bentley in z'n garage staan, en dat zijn ook zijn pronkstukken, maar er zijn ook genoeg spelers die in de vergetelheid zijn geraakt door de sluwheid van deze man.

26 maart 2015 om 23:10

In dat geval, Jjunited, ben ik zeer benieuwd naar de namen van deze spelers. Oprecht trouwens, want mijn kennis kent hier vele gebreken. Ik kom niet verder dan een Bouy.

26 maart 2015 om 23:28

Mino komt naar mijn idee wel vaak in het nieuws dus in dat opzicht verschilt hij wel van andere zaakwaarnemers. Ik kan me goed voorstellen dat je als club zijnde niet op onrust zit te wachten omdat meneer zo opkomt voor zijn spelers (lees: gek maakt). Hij weet als geen ander dat mannetjes zoals Kishna hier in gaan geloven en een breuk gaan forceren. Neemt niet weg dat hij voor de spelers heel goed is.

26 maart 2015 om 23:29

Als je op geld uit bent als speler.

26 maart 2015 om 23:55

Niang, Abate, Weiss, El Kaddouri en in mindere mate Affelay vind ik toch wel.

27 maart 2015 om 02:17

De namen die arsenal1994 aangeeft. Ook nog spelers als Anita, Assaidi, in het verleden Robinho.

26 maart 2015 om 22:11

vorig jaar waren jullie hem nog aan het vergelijken met de nieuwe messias , het kan snel gaan .

27 maart 2015 om 04:47

lachen. Niet iedereen over 1 kam scheren. Ik was klaar met Kishna op het moment dat hij het Ajax shirt op de grond smeet na zijn doelpunt eerder dit seizoen.
Vond en vind dat een gebaar van een speler die zich groter acht dan de club.

26 maart 2015 om 22:19

jij bent lachwekkend, Kishna is een slimme speler met een versnelling, snelheid,kracht en inzicht.deze jongen komt er wel mits zijn mentaliteit nog beter word.
Raiola moet is ophouden met zijn spelletjes want zowel Kishna als zijn vader wilt dat hij nog bij Ajax blijft.

27 maart 2015 om 01:05

@ narsingh

Precies, bij de vorige contract besprekingen greep zijn vader ook in en sommeerde Raiola om te stoppen met dat achterlijke gedoe en het gewoon rond te maken met Ajax. Daarom vind verbaas ik mij erover dat hij nu alweer een tijdje datzelfde vervelende gedrag vertoont, het is dus hopen dat zijn vader eerdaags hem weer even op zijn plaats zet.

26 maart 2015 om 22:34

Strik eromheen en weg ermee. Laat het lekker ergens in Italië op de bank zitten. Na een paar jaar zal hij smeken om een subtopper in de Eredivisie

ik zou niet weten naar wat voor club kishna dan naar toe moet . Want voor een buitelandse club komt hij tekort en voor een andere club uit de eredivisie is hij te duur(sallaris enzo)

26 maart 2015 om 22:11

Feyenoord of psv

26 maart 2015 om 23:16

Gaan die 9miljoen betalen? Denk het absoluut niet.

27 maart 2015 om 00:01

9 miljoen voor kishna??? op basis waar van zou deze knaap zo veel moeten kosten. hij moet lekker 2 jaar bij pec of az of zo gaan voetballen en dan de nederlandse top mocht hij dat aan kunnen

27 maart 2015 om 00:10

Op basis van dat Ajax niet spelers die tegen de basis aanzitten voor noppes weg moeten doen aan zelfbenoemde concurrenten zoals dat bij Vermeer het geval was. Als hij naar subtoppertje in het buitenland gaat hoeft Ajax minder te vragen dan wanneer een PSV of Feyenoord hem wil hebben.

27 maart 2015 om 00:30

dat krijg je als je spelers op de bank zet die daar te goed voor zijn (vermeer) eigen schuld. kishna gewoon laten gaan ook naar psv of feyenoord hij gaat over een paar jaar geen vele miljoenen opbrengen en zo goed is hij niet. ik denk niet dat ajax dan veel mis loopt laat je concurrenten maar met zeik jongens om gaan

Prima als kishna er ook geen reet aan doet dan flikkert hij maar op.
Doei totaal geen zelfreflectie die kishna.
Raiola is gewoon een zakenman die geen reet om kishna geeft maar om het geld.
Het zou je maar gebeuren dat je zo een man hebt dat als je een beetje kritiek krijgt gelijk de media voor je op zoekt.
Moet raiola ook zijn billen afvegen nadat hij naar de wc is geweest?
Net alsof hij zo geweldig was tegen barcelona.
Hij kan drie keer een tegen een tegen Alves spelen en hij doet geen reet.
Voor iemand met zo een grote bek had ik meer verwacht.
En hij laat het nog steeds niet zien.

hij heeft gelijk? maar kishna moet niet naar het buitenland. daar is t te vroeg voor

De dagen van Kishna bij Ajax zijn dus ook wel geteld. Die gaat in de zomer weg, ben benieuwd of PSV hem als vervanger van Depay haalt.

26 maart 2015 om 22:11

Overmars laat echt geen 2e spelers naar een concurrent vertrekken hoor.

26 maart 2015 om 22:14

Rot aub op naar italie hij zijn zakken gevuld en van hen horen en zien we niks meer van

26 maart 2015 om 22:41

Jaartje banken in jong ajax lijkt mij beter.

El Ghazi vind ik echt zoveel beter

26 maart 2015 om 22:20

Kishna heeft vind ik meer talent dan El Ghazi.
Maar El Ghazi is constanter en met El Ghazi zit het ook goed tussen de oren.

Talent is uiteindelijk bijzaak als je slechts 1x in de 5 wedstrijden iets moois laat zien.

Dus ik denk dat als het zo blijft en El Ghazi groeit door dat hij verder zal komen.

27 maart 2015 om 00:00

Mee eens. Kishna heeft ontzettend veel talent. El ghazi is iemand die 90 minuten lang alles geeft. Ik snap Frank wel dat hij el ghazi meer laat spelen.

27 maart 2015 om 00:05

knap dat jullie dat zien ik vind het namelijk overdreven allemaal. icardi van inter heeft veel talent. wilson van united, sterling van liverpool. dat zijn de grote talenten kishna heeft vooralsnog niks laten zien behalve dat hij bruikbaar zou kunnen zijn voor een subtopper

27 maart 2015 om 07:33

Precies, kishna is een erg getalenteerde jongen maar tussen de oren klopt iets niet helemaal lijkt het wel (misschien door Riaola). El ghazi daarintegen; geeeft zich voor 200%, is "dankbaar" dat hij deze kansen krijgt en wil er het beste van maken. Hij wil zelf alleen maar verbeteren en is kritisch. Kortom: Kishna out, el ghazi basis en fischer lekker op linksbuiten. Vond zelfs anderssen het (tegen heerenveen??) Beter doen op LB dan dat kishna vaak laat zien

Raiola wil wel erg graag geld verdienen. Je speler bij de best mogelijke club onder brengen is één ding, maar er staat nu echt bijna dagelijks een uithaal richting Ajax online...

26 maart 2015 om 22:14

Hij moet wel eigenlijk want kishna heeft last van zijn knie.
Vraag me af of hij ooit de top haalt met zo een knie.

Als Kishna nou wekelijks geweldig stond te spelen mag je een grote mond hebben. Maar hij is wekelijks een van de slechtste Ajaxieden dus het is logisch als hij niet alle minuten speelt. Als Raiola hem ook nog eens kan doen geloven dat hij het in Europa gaat redden op deze manier dan heeft hij echt een mentaliteits en realiteitsprobleem

26 maart 2015 om 22:21

5 goals en 5 assist heeft hij gemaakt, in zijn 1e jaar bij Ajax noem jij dat slecht?

26 maart 2015 om 22:26

Niet slecht, maar veel bijzonders is het ook niet. El Ghazi heeft veel meer rendement, terwijl hij toch duidelijk minder talent heeft. T gaat er allemaal om wat er tussen de oren gebeurd.

26 maart 2015 om 22:29

Als Kishna het op zijn heupen heeft, rijgt hij de goals en assists aaneen. Neem drie van zulke wedstrijden van Kishna en je komt al over de helft van het aantal doelpunten en assists. Kishna is geweldig óf bagger. Helaas vaker bagger dan geweldig.

26 maart 2015 om 22:34

In bijna 25 wedstrijden of zo. Zo geweldig vind ik zijn statistieken niet. Soms heb ik het gevoel dat hij bang is om opnieuw geblesseerd te raken. Hij speelt vaak met een rem erop. Daarnaast vind ik hem vaker slecht dan goed spelen. Persoonlijk snap ik dat gezeik rondom kishna niet eens. Zo goed vind ik hem in ieder geval niet. Van mij part mag hij naar PSV. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze sterker worden met hem ipv depay.

26 maart 2015 om 22:39

Hoe zo heeft Anwar duidelijk minder talent dan Kishna. Verklaar je nader.

26 maart 2015 om 22:43

Haalde Boerrigter niet ook dit soort statistieken bij Ajax?

Kishna heeft al bijna het hele seizoen een basisplaats... Op een paar wedstrijdjes na. Vindt het dan niet veel bijzonders... El Ghazi doet het kwa statistieken (meer goals minder wedstrijden) toch beter.

26 maart 2015 om 22:43

@adviseur: Ja als. Als ik geen piemel had gehad was ik een meisje geweest. Aan als heb je niets. Kishna is nog niet de kracht die onmisbaar is bij Ajax omdat hij heel erg wisselvallig is. Gewoon als het echt zo slecht botert tussen die 2 verkopen en nu lekker cashen laat hem maar naar Italië gaan. Kan Ajax zich richten op Larson van Heerenveen die lijkt me wel een leuke vervanger.

26 maart 2015 om 23:37

@ Adviseur.

Dat is dus het probleem met Kishna atm. Hij heeft t niet vaak op zn heupen.

27 maart 2015 om 16:08

@ Sebasjuh en Conti: " Kishna is nog niet de kracht die onmisbaar is bij Ajax omdat hij heel erg wisselvallig is." / "dat is dus het probleem met Kishna atm. Hij heeft t niet vaak op zn heupen"

Dat is dus precies wat ik wilde zeggen. De ruime helft van de statistieken (5 goals/5 assists) heeft Kishna bereikt in een kinderhandje vol wedstrijden. In de overige wedstrijden laat hij bar weinig zien.

Weer een speler zijn carriere naar de kloten geholpen door die geldwolf. Ajax zou principeel moeten zijn en geen enkele speler meer contracteren die als makelaar raiola heeft.

26 maart 2015 om 22:18

Dan gaan ze naar psv of feyenoord. Gewoon een verbond met de hele eredivisie (minstens) tegen die vent afsluiten

26 maart 2015 om 23:33

Het ligt ook wel aan de voetballer zelf ook. Oke een zaakwaarnemer praat op hem in maar Als Kishna duidelijk aangeeft dat hij bij Ajax wil blijven zal Raiola dat voor hem regelen.

27 maart 2015 om 20:19

Daar heb je gelijk in. Maar je hebt ook spelers die minder goed kunnen beslissen wat goed voor ze is. Dan is een Raiola niet de man die het juiste voor jou beslist.

26 maart 2015 om 22:39

Tete moeten we ook maar snel afscheid van nemen. Hoppa, Sanniez neemt het over.

Dude wtf is mis met deze gast?! Gaat helemaal nergens over natuurlijk! Kap eens met het opzoeken van de media en hou het lekker intern. Wat een kinderachtig gedoe!

Op dit moment denk ik echt nou dan zout je toch een eind op Kishna? Capsones van hier tot Tokyo maar daadwerkelijk wat laten zien ho maar. Het ligt aan de klik... ja hoor.

Waarom zou je nog energie steken in die knakker?

26 maart 2015 om 22:56

Omdat hij wel degelijk goed kan voetballen. Alleen door al dat gezeur van Raiola heeft hij zijn koppie er niet bij. Kishna moet gewoon lekker voetballen opdeze leeftijd en verder nergens aan denken alleen focussen hoe wordt ik beter. El Ghazi kan dat ook dan moet kishna dat ook kunnen.

27 maart 2015 om 00:23

Ja dag. Kishna vind t allemaal best wat die steenpuist van een Raiola in de media aan het spuien is. Hij heeft t gewoon niet. Afscheid van nemen. Wordt een speler die volgend seizoen aan een Serie A club wordt verkocht. Die vervolgens in de winterstop aan een Serie B club wordt verhuurd en dan na 3 jaar in Qatar gaat voetballen.

Heeft de mentaliteit gewoon niet. Je verlies gewoon accepteren en afscheid van nemen en hem als goed voorbeeld nemen dat je vooral niet Raiola als zaakwaarnemer moet nemen omdat hij alleen aan zichzelf denkt.

Doorverkopen en lekker cashen zegt Raiola.
En gelijk heeft ie.

Haha, naar PSV of Feyenoord. In Rotterdam zal hij 90 minuten lang worden uitgefloten, en in Eindhoven zal deze Randstedeling verpieteren. Maar ze doen hun best maar hoor, Ajax heeft Kishna inderdaad niet nodig. Geef mij maar spelers met 1/10 van zijn talent maar met een dijk van een mentaliteit, daar kom je verder mee. Laat hem een voorbeeld nemen aan El Ghazi, daar zit echt een goede kop op. Die speelt over 2-3 jaar bij een prachtige club in het buitenland, Kishna moet dan nog knokken voor een basisplaats bij pak hem beet Torino, Chievo... of Psv.

26 maart 2015 om 22:35

Als Kishna goed speelt fluiten ze hem niet uit, kijk naar Vermeer.

26 maart 2015 om 22:41

Jan van Halst taal dit. En met alleen een zogenaamde winnaars mentaliteit kom je er ook niet. Volgens vele had Jetro Willems ook een slechte mentaliteit en kijk hoe constant en professioneel hij zich nu gedraagt. El Ghazi en Kisna komen net kijken, Kisna heeft nu even problemen en het kan zo maar volgend jaar constanter presteren dan El Ghazi. Het is makkelijk om hem nu zo af te serveren, omdat hij een zwaakwaarnemer heeft die graag aandacht wilt.

Kishna is op dit moment nog altijd 10 keer beter als Andersen en Siggi. Snap ook echt niet waarom hij Kishna eruit haalde tijdens laatste europaleague wedstrijd.

26 maart 2015 om 22:42

andersen tegen psg was anders tien keer beter dan wat ik ooit van kishna heb gezien

Kishna heeft veel meer puur talent dan El Ghazi, maar die is mentaal zo te zien veel sterker. Ben benieuwd wie het uiteindelijk verder schopt. Hoop natuurlijk wel dat ze allebei toppers worden, dat zou goed zijn voor Oranje.

26 maart 2015 om 22:47

Mwah, El Ghazi is fysiek sterker, heeft meer uithoudingsvermogen, meer spelinzicht en kan beter koppen. Qua traptechniek vind ik Kishna wel beter, maar ook El Ghazi heeft een goede vootzet.

27 maart 2015 om 03:33

Mentaal kan je carriere breken of maken.
Ook is je omgeving belangrijk.
Daarom denk ik toch wel dat el ghazi het iets verder schopt.
Met Raiola om zich heen denkt hij dat hij al een veteraan is bij ajax

Prima toch? Fischer lekker die linkerflank geven en dan Menig erachter (als ik het juist heb, ben geen ajacied)

26 maart 2015 om 22:38

Ja plus Cerny, Muric, Acolatse en Dekker. Aan concurrentie geen gebrek, net als grootspraak bij deze jongen.

Is Raiola niet die zaakwaarnemer die zei dat Bouy ook beter af was buiten Amsterdam?
En waar 'speelt' Bouy nu? Er op het 2de veld bij Panathinaikos FC. Dus luister vooral naar je zaakwaarnemer Kishna... dan voetbal jij dadelijk ook ergens op het 2de veld.

26 maart 2015 om 23:28

Pogba bracht hij ook naar Juve, we weten allemaal hoe dat is gelopen. Die had net als Kishna ook last van 'een slechte mentaliteit'.

27 maart 2015 om 06:35

Pogba was toen ook al van uitzonderlijke klasse.
Dat is geen uitdaging geweest.

26 maart 2015 om 23:36

Heel gemakkelijk om Bouy als voorbeeld te nemen. Er zijn idd ook andere voorbeelden te noemen, die het wel redden zonder Ajax !

27 maart 2015 om 17:42

Zoals? De meeste halen het juist niet, tenzij hun streven is om een carrière bij clubs als Bologna, Brecia, Mechelen of Middlesbrough.
Ik denk dat het makkelijker is om de top te halen via Ajax dan via Raiola.

Ik denk dat het tijd is voor Ricardo om te vertrekken. Het is zonde maar zo'n persoon als Raiola is gewoon om gek van te worden. heeft nog een contract voor een jaar en Ajax moet zich lastig opstellen dan krijgen ze toch wat geld voor hem. Raiola brengt hem vast wel weer naar Italië maar Ajax heeft Fischer die weer op de weg terug is en Menig zit tegen het eerste aan en dan komen er nog geweldige talenten aan die we inmiddels wel kennen. Ik zou het wel weten als Ajax zijnde. probeer er een miljoen of 8-12 uit te persen en weg ermee.

Dat begon in Barcelona? Uuuh wil je ff heel snel kappen met bemoenissen in beleidszaken. Je bent continu aan het stoken. Ajax gaat hem niet weg laten lopen naar PSV of Feyenoord, liever een jaartje banken in jong ajax, zal hem leren. Kishna heeft weinig gepresteerd en zou trots en blij moeten zijn met een kans bij Ajax op dit moment, zoniet, dan hebben wij hem niet nodig nee.

Fischer, Cerny, Menig, Muric, Acolatse, Dekker voldoende alternatieven ook naar de toekomst. De ratten eruit.

26 maart 2015 om 22:54

Als Kishna een vent is, zou hij tegen Raiola zeggen dat hij zijn mond moet houden. Zolang dit niet gebeurd kun je Raiola s uitspraken gewoon op zijn conto schrijven. Hij moet grwoon de keuze maken tussrn Raiola of Ajax. Kiest hij Raiola, dan moeten ze hem verkopen aan een buitenlandse club of anders gewoon 2 jaar laten banken. Ajax heeft toch geld zat om zo hun punt te maken.

26 maart 2015 om 23:55

Juist! En hij heeft geen hoog salaris, dit wangedrag aanpakken, lekker twee laten banken in jong ajax. Riaola wil het graag over de rug van Kishna spelen, dan zal hij helaas ook slachtoffer worden. Ook meteen vragen wat hij met Tete van plan is, hoeven we daar ook geen energie meer in te steken. Hebben we nog meer 'clienten'?

Ajax heeft Kishna minder hard nodig dan Kishna Ajax.
Zeker als Fischer weer fit is.

Zou perfect bij PSV passen. Bij ajax lopen teveel eenheidsworsten en ideale schoonzonen. Bij PSV en Feyenoord spelen meer jongens zoals hem. Van de straat en geen meelopers.

26 maart 2015 om 23:41

Ik hoop toch niet dat PSV hem haalt als opvolger van Depay. Goede speler maar wel een erg arrogant mannetje die veel te wisselvallig is. PSV moet voor een andere speler gaan als opvolger van Depay. Als PSV hem wil halen om Narsingh op te volgen zeg ik Doen! Een van de slechste buitenspelers van de eredivisie en voegt niks toe aan Psv.

27 maart 2015 om 06:38

Komt dit bullshit verhaal weer.
Ja fischer el ghazi bazoer milik zijn allemaal meelopers.
En nu kom je zeker ook nog met het verhaal dat ze geen acties mogen maken en al,die andere onzin.
Nee fischer el ghazi en kishna hebben nooit een man mogen uitspelen.
Je moet niet zo populair de media napraten of in dit geval raiola want die heeft geen verstand van voetbal.

Wat een rare reacties, ik lees nu dat kishna kapsones heeft.. en een tijdje geleden stonden er reacties dat hindoestanen niet kunnen voetballen.
Die jongen heeft 2 jaar een zware blessure gehad en is er bovenop gekomen,dus mentaal is hij zeker wel sterk.

27 maart 2015 om 06:40

Vraag me af of hij niet nog geblesseerd is.
Jongen word echt vaak gewisseld en volgens kishna is dat afgesproken om zijn knie.
Vraag mij dus serieus af of hij wel hoger kan spelen en voor hoe lang.

Ik wordt zo moe van dat gestook van die vent.. Hij probeerd gewoon een breuk te forceren om hem straks ergens te kunnen laten tekenen zodat hij weet geld kan verdienen...

Als ik Ajax was zou ik in de toekomst spelers met deze zaakwaarnemer niet binnen halen, behalve als het echt een groot talent is.. Maar niet zomaar een talent met deze walgelijke man als zaakwaarnemer

Ajad voorkomt zeker dat hij naar een concureent gaat, zie Vermeer. Kishna moet bij Ajax blijven. Alleen Raiola zegt wat hij wil, maar Kishna zelf niet.

Raiola rot toch op man! Hij is bezig weer een talent naar de klote te helpen, zoals hij bij Bouy ook heeft gedaan. En we weten allemaal dat Bouy van de zomer met hangende pootjes terugwilde naar Ajax. Man man man, wat irriteer ik me toch kapot aan die vent. Kishna wees verstandig en kap met die gozer en anders wens ik je veel succes in je verdere carrière, maar dan niet bij Ajax!

Als Ajax fan erger ik me soms dood aan zijn laconieke spel. Langzaam lopen naar de cornervlag, niet de wil om te winnen laten.
Ik weet dat je niet al te veel van een talent kan verwachten, maar als 20 jarige jongen moet je het toch wel kunnen opbrengen om de echte wil te laten zien.

Als Kishna echt naar PSV of Feyenoord zou willen dan betalen ze de hoofdprijs maar en anders laat je Kishna maar tot het einde van zijn contract niet uit de selectie van het eerste. Komt ie niet aan spelen toe en staat ie stil in zijn ontwikkeling. Misschien erg hard maar dan moet ie maar normaal doen, hij mag overal heen maar niet naar de directe concurrentie en zo simpel is het. Hoop dat Ajax dit ook geleerd heeft van de verkoop van Vermeer. Cilessen is beter maar met Vermeer heb je de concurrent wel beter gemaakt.

26 maart 2015 om 23:12

Hoe komt iedereen erbij dat hij voor de hoofdprijs weg kan? 1 jarig contract wat nog eens een veredeld jeugdcontract is ook,heeft nog geen 30 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld.Deze speler gaat niet meer dan 2/3m kosten dus droom verder allemaal met bedragen als 8/9m.

26 maart 2015 om 23:13

De hoofdprijs? Voor een speler die een dissonant is in de selectie, geen meerwaarde bewijst te zijn op het veld en ook nog eens regelmatig met de trainer clasht? Ik denk dat het voor beide partijen beter is om te vertrekken. En zoals hij speelt is toch ook geen directe versterking van de concurrentie?

Ik zou het erg wrang vinden als ajax dezelfde tactiek toepast als bij El Hamdoui, laat die jongen dan gewoon gaan voor een redelijke prijs en ga door met jongens waar je het wel in ziet zitten.

Off: Ik ben benieuwd hoe de Boer omgaat met een selectie met grotere ego's. Niets ten nadele van Frank, hij is m.i een goede trainer, maar hij werk bij ajax vooralsnog alleen maar met erg jonge en kleurloze karakters, en de jongens die "moeilijk" zijn heeft hij problemen mee. Ben benieuwd wat er gebeurt als een type Rooney, Ibra tegen hem in gaat.

26 maart 2015 om 23:33

Met types als Rooney en Ibra zal Frank de boer nooit problemen krijgen om de doodeenvoudige reden dat die het met hun voeten laten zien elke keer weer , en dat deze snotneuzen denken dat ze er na 1 goede wedstrijd al zijn en dat is het verschil in de top wordt iets meer gevraagd en daar zijn deze spelers nog lang niet aan toe ,

26 maart 2015 om 23:56

Hij heeft nog een contract tot 2016 en daar zit ook een optie voor nog een jaar dus als ik Raiola was zou ik maar niet zo'n grote mond hebben want Ajax staat gewoon sterk en ik vraag mij af of Kischna dit allemaal wel wil want het moet niet zo zijn dat een zakenwaarnemer gelijk op de stoep staat als er toevallig een speler even naast staat .

27 maart 2015 om 00:03

Dat de zaakwaarnemer niet meteen op de stoep moet staan ben ik het helemaal mee eens. Maar dit gaat volgens mij meer over de slechte relatie tussen de Boer en Kishna dan om de speeltijd, want die krijgt hij toch genoeg.

Maar hoe sterk staat ajax? oke, 1 jarig contract met een optie voor nog een jaar, maar hoe graag wil je een speler in je selectie hebben waar je zo'n slechte relatie mee hebt als ajax zijnde? en als Kishna terug gezet zou worden naar de 2e, of helemaal niet meer mag spelen, zal Raiola natuurlijk (terecht als zaakwaarnemer) tot het uiterste gaan om Kishna weg te krijgen. (arbitrage zaak vanwege onwerkbare situatie bv?)

27 maart 2015 om 10:47

Dat zou kunnen, maar dan kan Ajax in die arbitragezaak wel stellen dat Kishna niet naar Feyenoord of PSV mag vertrekken omdat ze de concurrent dan sterker maken. Als Kishna bij Raiola blijft mag ie voor mij vertrekken, maar dan wel naar het buitenland. Komt op mij over als een vervelend mannetje, met een te groot en hoog zelfbeeld.

Kan hij niet een keer z'n mond houden? Kishna kan best voor zichzelf praten. Gaan we dit hierna ook krijgen met Menig? (Ook onder Raiola dacht ik toch?!)

27 maart 2015 om 04:37

behoort dat niet tot een van de zaken van een 'zakenwaarnemer' ?

Kom op zeg. Het maakt niet uit welke buitenspeler onder Frank De Boer speelt. Ze zullen allemaal onder hun kunnen spelen, omdat Frank zijn buitenspelers totaal verkeerd gebruikt. Ik denk persoonlijk dat Kishna bij PSV veel beter had gespeelt. Alleen omdat ze daar wel de ruimte voor hebben. Dat bal bezit spel past totaal niet bij deze jongen. Dan staat hij links, dan weer rechts, dan weer buiten het elftal. Van mij mag Kishna blijven en Frank vertrekken als ze niet samen kunnen werken. Want een trainer moet erboven kunnen staan, als spelers een kakrakter hebben waar de coach niet van houd. Want dan kan Frank beter niet naar een buitenlandse club gaan, want dan komt Frank nog veel sterker karakters tegen.

26 maart 2015 om 23:15

Hehe , eindelijk iemand die het ook ziet. En nog wel een ajacied. De meeste zullen De Boer niet snel afvallen. Kishna past qua spel en spelersgroep (donkerder) op dit moment beter bij PSV. Boetius ook trouwens.

26 maart 2015 om 23:34

Helemaal mee eens !
Jammer dat wij als supporters dit wel zien, maar de huidige technische staf blijft volharden in deze verschrikkelijke spelopvatting. Voor Ajax-begrippen is dit saaie spel beschamend !!

27 maart 2015 om 11:43

@ Fcbogarde

Ahoewel ik het speltype ook niet veel aan vind, vind ik het zorgelijker dat zoveel spelers bij Ajax de basis principes nog niet eens fatsoenlijk onder de knie hebben (geld voor de rest van Nederland). Dan heb ik het nog niet eens over de slechte topsport mentaliteit bij spelers die in mijn ogen echt zwaar tekort schiet.

26 maart 2015 om 23:34

Mokummerdam, je slaat de spijker op de kop. De Boer maakte er een halszaak van toen hij Kishna disciplinair strafte. Een meer ervaren coach had dit anders aangepakt.

27 maart 2015 om 03:29

Een omhoogevallen joch ie verkiezen boven de man, die Ajax vier titels op rij heeft bezorgd? Een man die daarnaast ajacied in hart en nieren is. Die trouw blijft aan de club, juist nu het wat minder gaat. Geen enkele trainer is perfect, maar niemand kan ontkennen dat de Boer tot nu toe uitstekend werk heeft geleverd. Dit jaar is het inderdaad ondermaats, maar na 4 titels zou je toch wel iets meer krediet verwachten. Laten we nou maar gewoon met zijn allen achter Frank en de spelers staan (ook Kishna), want volgend jaar zijn we weer een beetje verder en verwacht ik dat er mooie dingen kunnen gebeuren. PSV was dit jaar te sterk, Ajax te zwak, maar dat kan en dat mag na 4 titels.

27 maart 2015 om 06:39

Ach je hebt van die mensen die gelijk van alles en nog wat blerren op het moment dat het slecht gaat. Valt eigenlijk ook reuze mee. Evenveel wedstrijden verloren als het zogenaamde onverslaanbare PSV. Het spel is saai en verschrikkelijk, maar kishna brengt daar geen verandering in. Die gast heeft 1 taak en dat is zijn mannetje passeren. Dat lukt sporadisch en alleen maar tegen jonge broekies zoals vs Twente thuis. Hij is te voorspelbaar en dan krijgt frank daar de schuld van. Misschien als kishna zelf wat beter was kon hij meer uitrichten. Ik hoop in ieder geval dat kishna vertrekt en dat we dan investeren in een vleugel waarvan we wekelijks een goal / assist van mogen verwachten. Niet een kishna die eens in de 5 wedstrijden wat laat zien en vergeleken met zijn collega Anwar op rechts amper zijn kansen benut.

27 maart 2015 om 07:12

Tuurlijk, geef de spelers de schuld van het systeem van Frank De Boer. Toch wel frapant dat er niet een topscorer bij Ajax zit, sinds Frank de Boer coach is.
Siem was 2 keer topscorer bij Ajax met 12 en 13 goals. Klaassen en Schone beiden 10 terwijl ze niet eens spitsen zijn. El Ham moest weg bij Ajax omdat De Boer niet met hem kon omgaan maar had er wel al 13 gemaakt in een helft van het seizoen. Nu heeft Milik er 11 gemaakt, maar toch stelt hij liever Siggy op.
Kishna staat een wedstrijd op links, en dan weer rechts, en dan weer een ander wedstrijd ernaast. En het is allemaal de schuld van Kishna.
Frank de Boer heeft de ballen verstand van aanvallers, en Bergkamp zit daar voor jan joker, of De Boer luistert niet. Maar het is niet best in de voorhoede onder Frank.

27 maart 2015 om 07:54

Wat boeit een topscorer? Bij Ajax scoorde pietje de ene week en jantje de andere week. Dat was juist de kracht van Ajax! We waren/ zijn nooit afhankelijk geweest van een goalking. Wat wil je de Feyenoord/pelle Situatie?
Yippie veel goals voor 1 iemand en ja hoe verder?

Wist jij dat Kishna eigenlijk zichzelf niet eens ziet als vleugel?
Hij wilde toch echt in de spits spelen. Dus doe nou niet alsof hij de ideale winger is. Hij mag Frank zelfs dankbaar zijn dat hij toch gewoon telkens minuten maakt. Vaak zelfs vanaf de aftrap. Ik denk dat hij onder een Rutten bijvoorbeeld gewoon de bank warm hield. Met z'n grootspraak van ik ga me ding doen vs Barca bla bla. 1 tackle van Alves en hij speelt iedere bal terug. Zelfs toen hij 1op1 stond. Man hoe neem je zo een Kishna serieus. All talk.

Milik heeft er 11 gemaakt ja, maar speelt als een natte krant en wint amper duels. Logisch dat hij het probeerde met Sig voor wat meer power voorin. Het pakte verschrikkelijk slecht uit, maar om nou te doen alsof Milik all that is....

En dan nog een verwende speler de voorkeur geven boven een trainer die op langere termijn denkt. Lachwekkend!

Voor de rest speelden we prima onder Frank de eerste 2 seizoenen! We hadden toen ook gewoon betere spelers. Ik ben ervan overtuigd dat het voetbal prima zal zijn als we gewoon kwalitatief betere spelers hebben.

Laat Kishna lekker opzouten bij Ajax. We hebben hem niet nodig. Wat moet je er mee. We zitten niet te wachten op ongemotiveerde spelers en het boeit me niet waar die speelt. Lekker laten gaan en zien we wel wie op zijn positie gaat spelen. Er loopt genoeg materiaal in Duitslan en Spanje van spelers die veel beter zijn.

Hoe verschrikkelijk die Raiola ook is, De Boer mag ook de schuld bij zichzelf zoeken.

Hij laat Kishna verpieteren bij Ajax met zijn slome controlevoetbal of door hem op rechts te positioneren, waardoor hij vaak naar binnen moet komen (in de trechter). Een trainer, die echt volgens de Ajax-school speelt, maakt van Kishna een ouderwetse linksbuiten met stijl, flair en klasse. Een speler die Ajax moet maken ipv mag maken !

Maar nu De Boer (helaas blijft) zal Kishna idd vertrekken, daarvoor is er teveel gebeurd...

26 maart 2015 om 23:44

Dat oeverloze spelen op balbezit ga je ook komend seizoen gewoon krijgen hoor hij zal en moet zijn gelijk halen met dat k voetbal dat ze nu spelen dus eigenlijk heb je Kischna niet een nodig want de creativiteit heeft hij heel vakkundig uit het elftal gehaald en daarom zie wij ook geen technische hoogstandjes meer , wij spelen een soort oostblok voetbal van vroeger wachten op de foutjes van de tegenstander dus initiatief nemen kunnen ze niet meer wel rondspelen tot in het oneindige .

27 maart 2015 om 00:01

Bogarde, De Boer duldt geen tegenspraak. Ik hoor De Boer, in College Tour, nog zeggen dat hij geleerd had van zijn confrontatie met Mounir El Hamdaoui en dat hij in de toekomst niet dezelfde fout zou maken. Een getalenteerde linksbuiten, wat Kishna is, moet gewoon het volledige vertrouwen van zijn trainer krijgen. Het is te gek voor woorden dat Kishna, als getalenteerde linksbuiten, op de bank zit en Schöne op zijn positie speelt. Raiola heeft gewoon gelijk, Kishna is altijd de Sjaak wanneer het team ondermaats presteert.

27 maart 2015 om 06:26

Wat een onzin. Heb je enig idee hoeveel minuten kishna heeft gespeeld dit seizoen? Lijkt weinig omdat hij waardeloos presteert. Logisch dat schone meer krediet krijgt.
Hij werd nog Ajacied vh jaar vanaf de vleugel positie. Ook dit seizoen is hij ondanks zijn matige spel veel belangrijker dan kishna. Daarnaast wordt het talent van kishna ontzettend overdreven. Dit is gewoon een technische speler met een verzwakte knie. Voor de rest ziet kishna zichzelf al spelen @ de top. Bron? Zijn beste vriend denzel james!

Wie denk die Raiola wel dat hij is.
Volgens mij is Kishna niet zo als Raola over hem praat.
Die zaakwaarnemer is een geldwolf een man met een zieke geest,
Hij maakt het voetbal kapot.
Als Kishna weg wil gaan moet hij dat vooral doen.
Hij moet het eerst maar eens laten zien.

Ik vind het gekke dat Kishna zelf niet zo lang geleden gezegd heeft dat hij wel bij Ajax wil blijven maar ondertussen roept Raiola steeds maar dat zijn cliënt niet goed zit bij Ajax. Ik ga dan toch eerder denken dat hij weg wil omdat dat veel vaker voorbij komt. Hoe dan ook had Raiola dat veel beter intern kunnen houden en niet voor de zoveelste keer van alles tegen de media zeggen.

Waarom horen we dit altijd van Raiola? Kan Kishna hier zelf niets over zeggen? Dat is wat wij willen horen: wat Kishna zelf wil. Aan de andere kant doet Raiola niets anders dan Ajax onder druk zetten. Dat begon al voordat hij zijn vorige contract ondertekende. Ik vraag me ook af of Raiola met zijn vele sterren zo veel tijd aan Kishna kan besteden. Ik verdenk Raiola er van dat hij geld van een Italiaanse club heeft gekregen om Kishna daarheen te brengen.
Daarbij vraag ik me af of Kishna echt heel erg goed wordt. Het ontbreekt hem misschien wel aan de juiste mentaliteit.

27 maart 2015 om 00:38

mayarood, Raiola zegt wat Kishna denkt. Wanneer Kishna het niet met Raiola eens zou zijn had hij dit al eerder kenbaar gemaakt. Kishna wil gewoon spelen en kan De Boer niet meer volgen wanneer op zijn positie een minder getalenteerde speler staat. Kishna kan een hele grote worden maar niet onder De Boer. Met de mentaliteit van Kishna zit het wel goed, hij is de enige speler die durft te zeggen waar het op staat en wat van zich laat horen wanneer hij verkeerd wordt gebruikt.

27 maart 2015 om 01:58

Precies. En Frank blijft maar doordrammen. Een Coach die alles al heeft meegemaakt, en met alle soorten voetballers heeft gespeelt zou toch echt beter moeten weten. Althans dat hoop ik.

27 maart 2015 om 17:57

Niet mee eens. Ik zie helemaal geen minder getalenteerde speler op zijn plaats. Of het moet Schone zijn die er af en toe speelt. Maar dan hoor ik ook dat het komt omdat Kishna blessuregevoelig is. De Boer is echt geen slechte trainer. Met el Ghazi gaat het toch ook goed? Dat het dit jaar wat minder loopt bij Ajax heeft andere redenen.
Ik ben er gewoon van overtuigd dat Raiola van een grote Italiaanse club te horen heeft gekregen: als jij ons Kishna bezorgt tegen een transfersom van x miljoen, krijg jij een bedrag van y miljoen. Dan breng je het hoofd van deze jongen met mooie beelden (als basisspeler bij Juventus o.i.d.) op hol en ga je hem laten merken dat de Boer toch niet zo goed met je om gaat; gemakkelijk, want de Boer haat uitzonderingsgevallen en eist van elke speler hetzelfde, iets wat ik een van de sterke punten van de Boer vindt. Dit gaat niet over het spel zelf, maar over het teambelang.

Hij bedoelt eigenlijk de boer is een waardeloze trainers die niet met mensen om kan gaan en al 5 jaar laat zien hoe je in Europa het lachertje word.

Het is nu voor Kishna heel simpel: Of Raiola er uit of weg bij Ajax. Kishna, we horen het graag!

Ik hoef dit soort jongens niet bij mijn club te zien. Laat hem dus maar lekker bij Ajax wegrotten

Afgezien van bij wie het probleem daadwerkelijk ligt, hebben we weer een speler die een actie niet schuwt wordt hij weg getrokken bij Ajax. Niet eens naar het buitenland, maar eventueel naar de concurrentie... Ik kan daar zo moe en zelfs een beetje boos van worden.
Dit kan je niet verkopen naar de fans. Hij laat het nog veel te weinig zien, maar voor spelers als Kishna komen mensen naar het stadion.

Het is mogelijk ook nog eens kapitaal vernietiging. Als hij bij Ajax zou blijven en wanneer hij zich goed blijft doorontwikkelen dan kan je hem voor een flinke smak geld doorverkopen naar het buitenland. Spelers die op techniek hun mannetje voorbij kunnen leveren de nodige centjes op, want die spelers zijn altijd in trek. Wanneer je hem voor niets naar de concurrentie laat gaan dan geef je ze potentieel ook nog eens een vele miljoenen aan toekomstige transfer gelden cadeau.

Bovenstaande alinea is natuurlijk glazenbol werk, maar die eventuele mogelijkheid maakt het voor mij dubbel zuur.

Als het verhaal waar is, wat het nu wel blijkt te zijn, dan is Ajax natuurlijk al lang te laat, want Kishna gaat dan sowieso nooit bijtekenen. Dit is een groot falen van Ajax naar mijn mening. Hoe kan je bij een van je grootste talenten zo lang wachten om het contract open te breken...

Volgens mij was kishna vanaf die wedstrijd tegen heereveen de enige dreigende speler waar er ook daadwerkelijk wat gebeurde of kansen werden gecreëerd. Of zelfs doelpunten uit kwamen. Heereveen thuis wedstrijd voor ajax niet de recente. Hij en bazoer de enige en nu mag hij oprotten en word hem van alles misgunt. Je zal maar zien dat hij straks onder gio of cocu een super ster word hard gelach voor de boer en ajax . En het is dat iedereen dondersgoed weet dat deze jongen kan voetballen en talent heeft alleen om ze gedrag en een iritante attiude heeft is het meteen h ij speelt barslecht hij kan beter oprotten hoop snel dat fischer terug is, hoop dat ie ergens in het buitenland op een bank wegrot zulke reacties zie je dan dat je zo ieman kan misgunnen en haten. Als hij echt zo slecht is en een klote karakter had f d boer het zelfde gedaan als met die el hamdiou. Ik ruik beetje angst bij de ajacieden. Hij mag oprotten maar niet voor 3 a 4 mil maar voor 9 haha hij was toch slecht dan is hij toch geen 9 mil waaard. En wat is het probleem als hij naar een concurrent gaat ik lees uit reacties hier dat het toch maar een flut speler is. Waar word er dan druk omgemaakt. Gun het die gastjes joh zijn nog jong alles is een leerproces gewoon hopen dat al die talentjes van ajax psv fey az enz goed door ontwikkelen en het Nederlands voetbal naar een hogere niveau kan tillen. In plaats van al dat gehaat en misgunnen

27 maart 2015 om 01:56

Het zijn onderbuikgevoelens die sommige Ajax fans hebben. Zo raar is dat toch ook weer niet? Ik kan me voorstellen dat menig PSV-er dezelfde te begrijpen gedachten hadden toen Bazoer naar Ajax ging.

Wanneer er een speler van Cambuur naar Heerenveen of van NEC naar Vitesse gaat kan je toch ook niet verwachten dat de fans het allemaal prima vinden. Dat levert nou eenmaal emoties op.

Tuurlijk en dat is normaal ook totaal mee eens
Maar ik bedoel meer van hij word bestempeld als een hele slechte voetballer die er niks van kan. En dat hij nergens goed voor is. Waarom dan 9 mil kosten ipv 4 a 5 mil. En dat het dan naar een concurrent gaat tuurlijk emoties reacties komen er maar deze reacties zijn er allang voordat dit nieuws in de wereld kwam.

Onzin allemaal.
Met nog 1 jaar te gaan bij Ajax probeert Raiola gewoon een betere aanbieding van Ajax af te dingen.
Nog 2 jaar bij Ajax met beter salaris. Om daarna naar het buitenland te gaan.
Kishna naar Feyenoord? yeah rrrrright.
Psv? Ook niet.

Graag of niet kereltje. Viktor popelt. Doei.

27 maart 2015 om 06:50

Viktor op de flank; betekent 0x buitenom, maar continu naar binnen de trechter in.... ja right, dat is wat FdB wil... pfff

27 maart 2015 om 19:02

Fcbogarde, ik ben het vaak met je eens, maar inzake Kishna ben je nmm te weinig kritisch op de speler en te kritisch op De Boer.

Ik ben het met je eens dat het bezopen is hem op rechts te zetten, en mijn broek zakte af toen ik zag dat De Boer dat zondag deed.

Maar je moet toch toegeven dat Kishna over het hele seizoen gezien te weinig laat zien? Er zijn teveel wedstrijden waarin hij totaal afwezig is, daarnaast moet zijn ondergrens flink omhoog.

Sterker nog, zoals het er nu voorstaat zie ik Kishna over 5,6 jaar in de zandbak terecht komen, hoe jammer ik dat ook vind.

28 maart 2015 om 08:19

En toch denk ik dat het komt doordat het voetbalsysteem onder De Boer Kishna niet past. Er wordt teveel gehamerd op balcontrole, rust en teveel gerouleerd etc. Vooral een vleugelspeler moet vrij zijn in zijn hoofd en vertrouwen krijgen, Dus niet één mindere wedstrijd en dan wissel zetten.

Te weinig spelers zijn vooruitgegaan dit jaar en dat mag je de trainersstaf best verwijten.

Wat mij betreft vertrekt hij en mag hij van mij ooknog succesvol worden (liefst buitenland dan) maar als Kishna denkt wat Riola zegt dan zie ik bij ons allerAjax liever iemand lb lopen die wel trots op dat mooie shirt is..

Ze worden gewoon zenuwachtig in het kamp Kishna: straks komt Fischer weer terug en die zal hoogstwaarschijnlijk een basisplaats krijgen. En dan kan deze speler het wel vergeten. Dus nu een transfer forceren....

Riolering zoals ik hem noem heeft best wel krachtige namen achter zijn. Naam staan als poba zlatan maxwell enzv

Ajax heeft kisna niet nodig maar het kan niet elke keer zijn. Dat een moeilijk jongen vertrekt.bouy die ging ook weg niks van terecht gekomen.kisna is nu de sjaak.020 always

Deze man moet echt een media ban krijgen.. Iedere keer als hij wat zegt komt het op hetzelfde neer, zeg wat nuttigs of houd je mond.

De enige reacties die Ajax moet geven is hem naar Jong degraderen en vandaag nog die optie lichten. Even kijken hoe blij Kishna met de extreem grote waffel van Raiola is.

Ik zou het doodzonde vinden als een megatalent als Kishna zou verdwijnen. Na Denswil, doodzonde

Kishna moet eerst maar eens proberen om een basisplaats te krijgen want zo goed is hij momenteel niet. Heeft wel veel potentie. Maar als Raiola henm nu al onder wil brengen in een grote buitenlandse competitie dan denk ik dat de voetbalcarriere van Kishna in een neerwaartse spiraal gaat.

Wat nare man is het toch hè die Raiola. Kishna opstoken omdat meneertje geld ruikt. En Kishna zelf is toch niet hersenloos wat is dit nou? Kishna lijkt wel de marionettepop van Raiola. Mino heeft de touwtjes in handen en speelt gewoon een spelletje 'hard to get' of beter gezegd 'hard to hold' met Ajax. Nou breng hem maar weg dan naar Juventus of waar dan ook hij hoefde toch alleen maar te fluiten en dan zou Kishna bij Juventus spelen. Nou breng daar maar naar toe dan en is hij de schuldig die Kishna's carrière een flinke deuk heeft gegeven. Bah wat een eng ventje zeg!!!

Er is geen klik tussen jou en Ajax, en Ajax heeft jou niet nodig, dan is het verstandig
dat je ontslag neemt als manager van Ricardo Kishna want die heeft Ajax wel nodig en andersom.

Belangen behartigen voor je client betekent niet alleen maar op het financiele vlak maar bij jonge talenten vooral zorgen dat ze met beiden benen op de grond blijven staan en goede voetbaltechnische begeleiding krijgen.

27 maart 2015 om 15:02

Ik ben niet Mino Raiola hoor Haha...

Hij heeft nog een jaar contract. Ajax bepaald waar die naar toe gaat. De speler uiteindelijk ook maar zal je zeggen dat als Feijenoord of psv aanklopt dat ze dan maar flink in de buidel moeten tasten.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren