Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van der Sar in ‘beste Premier League-elftal aller tijden’, Bergkamp niet

Laatste update:

Edwin van der Sar is door de Daily Mail in het 'beste Premier League-elftal aller tijden' geplaatst. In de Premier League wordt er ieder jaar een team van beste spelers samengesteld en Van der Sar werd verkozen in de elftallen van 2007, 2009 en 2011. Op basis daarvan staat de oud-keeper van Manchester United ook in het beste team aller tijden.

/

De achterhoede wordt gevormd door Ashley Cole, Nemanja Vidic, Rio Ferdinand en Gary Neville. Op het middenveld spelen Ryan Giggs, Patrick Vieira, Steven Gerrard en Cristiano Ronaldo. Gerrard werd in totaal liefst zeven keer verkozen in het Elftal van het Jaar en daarmee is hij recordhouder.

De aanvalslinie wordt gevormd door Alan Shearer en Thierry Henry. Grote spelers die niet vaak genoeg werden verkozen voor een plek in het beste elftal aller tijden zijn onder anderen Dennis Bergkamp, Roy Keane, Frank Lampard en Paul Scholes.

Ben jij het eens met het 'beste Premier League-elftal aller tijden'?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
26 maart 2015 om 21:19

Klopt, Van der Sar heeft totaal 1311 minuten zijn doel schoon gehouden. Is geen wereldrecord, maar wel het record in het Britse betaald voetbal.

Bron: Google, gewoon Van der Sar en record opzoeken

Edit: Na snel nog meer Googlen heb ik gevonden dat het record op naam van Mazaropi (?) van Vasco da Gama, Brazilië, staat met 1816 minuten. Verlinden staat op plek drie.

26 maart 2015 om 21:30

Scholes heeft 103 goals, Gerrard heefft 115 in meer wedstrijden waarbij hij alle penalties ook nog mocht nemen. Paul Scholes had een enorm scorend vermogen. Dat kwam mede door zijn loopvermogen en op het goede moment op de juiste plek zijn.

Gerrard en ook Lampard zijn meer hard en veel rennen en keihard schieten. Scholes kon ook geweldig schieten maar is een veel slimmere speler. Gerrard en Lampard kunnen bijvoorbeeld nooit zo goed een controlerende rol spelen als Scholes kon.

Misschien Scholes of Lampard in plaats van Gerrard, voor de rest ziet dat er geen slecht elftal uit.

26 maart 2015 om 19:05

Boven gerrard?!

26 maart 2015 om 19:07

Dat heb je goed gelezen jongeman.

27 maart 2015 om 02:15

Sowieso Scoles. Gerrard is de Theo Janssen van de Premier Leage. Prima speler maar komt op alle vlakken net te kort.

26 maart 2015 om 19:14

Het is niet omdat Gerrard nu over zijn top is dat het geen topspeler was

26 maart 2015 om 19:18

Dat is inderdaad precies wat ik zei.

26 maart 2015 om 23:32

Je hebt helemaal gelijk belgunner. Scholes was op zijn top beter dan gerrard op zijn top.

26 maart 2015 om 19:32

Belgunner Gerrard was echt topklasse, dat hij nou wat minder is is te berijpen wegens zijn leeftijd.

26 maart 2015 om 19:36

Lampard is ook oud? Scholes was op 't einde ook minder, alsof ik daar geen rekening mee hou...

26 maart 2015 om 19:40

Gerrard hoe je het ook went of keer staat er terecht in.

26 maart 2015 om 19:41

Niet terecht boven Scholes.

26 maart 2015 om 19:43

Gerrard boven Lampard, anytime!

26 maart 2015 om 20:11

Wat heeft iedereen toch altijd met Scholes? Heb hem van het begin tot einde meegemaakt, prima speler. Maar iedereen dicht hem hier Ronaldinho of Zidane Messi kwaliteiten toe.
Gerrard is op z'n minst net zo goed. Qua leiderschap overtreft hij stille rooie Scholes zelfs.. Vond ik Davids nog beter in zijn tijd.
En geen zin in discussies met 18 jarige die Scholes nauwelijks hebben zien spelen please. En de statistieken van FIFA classic players alleen na praten.

26 maart 2015 om 20:37

Iedere topvoetballer uit zijn tijd noemde scholes bijna als eerste op in z'n ideale team. Iedereen zou ooit graag met hem gespeeld hebben. Seedorf, Ronaldinho, xavi dit soort grootheden zagen allemaal wat voor een absolute topper Scholes was. Tuurlijk is gerrard ook geweldig maar Scholes stond daar toch echt wel een stapje boven

26 maart 2015 om 21:24

Nee Scholes staat daar niet boven. En lampard al helemaal niet. Gerrard is naar mijn mening een tijdje de beste speler ter wereld geweest.

26 maart 2015 om 23:24

Gerrard had een goudenbal moeten winnen in zn beste jaren. Komaan jongen!
Wat je zegt is dat wel realistisch? Met alle respect voor Lampard en Scholes maar die meters die Gerrard heeft gemaakt kan bijna niemand aan tippen. Dan praat ik niet eens over zijn doelpunten zijn verdedigende + aanvallende kwaliteiten.
Hij is de ultieme centrale middenvelder, Yaya Toure vind ik het meest qua kwaliteiten in zijn buurt komen.

Nietszeggend. Spelers uit verschillende tijden en bij verschillende teams zijn niet te vergelijken. Daarnaast blijft het subjectief, tenzij je ze puur op statistieken beoordeelt. Daarbij is het dan ook moeilijk om te kiezen welke statistieken belangrijk zijn om zo'n positie te bemachtigen. Toch zijn dit soort dingen wel altijd leuk om te weten, maar het blijft nietszeggend.

26 maart 2015 om 19:13

Precies niet te diep om ingaan.

Persoonlijk vind ik het leuker om te zien wat spelers zien als hun beste 11.

Haha wat een onzin. Waar is dan een Terry, Adams of 1 van de andere grote verdedigers? Vidic hoort er simpelweg niet in. Beckham, Scholes???

26 maart 2015 om 19:05

Waarom Vidic niet? In zijn beste jaren was hij 1 van de beste verdedigers in de wereld.

26 maart 2015 om 19:10

Terry in zijn beste jaren vond ik minstens zo goed, beter zelfs en over een veeel langere periode.

26 maart 2015 om 19:12

Vidic was goed, maar de PL is vanaf '92(?)... Er zijn echt wel betere verdedigers voor Vidic geweest die veel meer indruk hebben achter gelaten. En inderdaad Terry is daar zeer zeker 1 van.

26 maart 2015 om 19:13

Vidic? We hebben het over de leider die in zijn beste dagen ook gewoon direct de beste was. Maar het is lastig....te veel goede spelers in hun prime time

26 maart 2015 om 19:15

Van mij mocht Terry er ook in ja, maar ik bedoel.... Schmeichel is ook echt 1 van de beste keepers geweest & toch staat van der Sar er in. Ik vind het dus niet onterecht dat Vidic er in staat maar als Terry ipv hem er in stond, was het ook gewoon goed. Er zijn teveel goede spelers geweest, het is eigenlijk onmogelijk om de beste 11 te kiezen.

26 maart 2015 om 20:29

Terry's beste jaren waren tegelijk met Vidic' beste jaren. Toen was vidic beter

26 maart 2015 om 22:26

Tsjaa zo was Jaap Stam ook een geweldige verdediger bij Manchester United, die had bij mij zeker in de basis gestaan.

26 maart 2015 om 23:29

Dan ben je heel snel al die geblunder van Terry vergeten want zo goed was hij niet vroeger. Ik vind hem nu op oudere leeftijd veel beter voetballen als vroeger.

27 maart 2015 om 03:54

Ik had terry er ook wel in verwacht ipv ferdinand.
Zou welis zon team van spaanse of italiaanse competitie willen zien.denk dat die vele male beter zouden zijn qua spelers.

Nou Lineker? Adams??
Kan me in een paar namen wel vinden maar de rest??

Aardig team hoor, stel dat deze spelers allemaal zelfde generatie waren had je een onverslaanbaar team.

vd Sar
Neville
Ferdinand
Vidic
A.Cole
Ronaldo
Vieira
Gerrard
Giggs
Shearer
Henry
26 maart 2015 om 19:15

Vraag me af wie er zou winnen.

Schmeichel
Neville
Adams
Terry
A.Cole
Beckham
Scholes
Giggs
Bergkamp
Shearer
Henry
26 maart 2015 om 19:17

Beckham lol. Die mag er nooit maar dan ook nooit in.

26 maart 2015 om 19:19

En waarom dan niet? 1 van de beste rechter-middenvelders allertijden.

26 maart 2015 om 19:21

Neen, toch niet. Fantastische vrije trappen en voorzetten, maar ik zou hem zelfs niet op de bank van dit elftal zetten.

26 maart 2015 om 19:24

Vandaar dat hij in 1999 2e bij de Gouden Bal verkiezing werd... Weet niet hoe oud je bent, maar bij United was hij fantastisch. Had veel meer te bieden dan alleen zijn trap. Dat hij jouw voorkeur niet heeft tot daar aan toe. Maar zelfs niet op de bank? Ga je mond spoelen aub.

26 maart 2015 om 19:24

Fellaini op zijn plaats?

26 maart 2015 om 19:26

Punten verdienen met sarcasme Geert?

26 maart 2015 om 19:31

Acmilan73
"ga je mond spoelen aub."
Als we kinderachtig beginnen doen, hoeft deze discussie niet voor mij.

Ik zou hem niet op de bank zetten omdat je nu eenmaal geen 15 man op de bank kunt zetten en het kunnen ook niet allemaal middenvelders zijn he... Dan eerder een Scholes op de bank.

26 maart 2015 om 20:09

Kinderachtig? Totaal niet kinderachtig bedoelt. Maar je doet nogal denigrerend over een speler die 100+ interlands heeft gespeeld voor Engeland. Meermaals de CL heeft gewonnen en voor bergen met geld werd getransfereerd en daarnaast zo goed als altijd een basisplaats heeft gehad. Jouw ''lol'' is eerder kinderachtig. Nogmaals hij mag je voorkeur niet hebben, maar jouw opmerkingen mogen behoorlijk in twijfel getrokken worden gezien de status van de voetballer Beckham.

26 maart 2015 om 23:48

Hij was echt ongeloofelijk goed in *99. Hij gaf altijd mooie voorzetjes aan de rechterkant. Volgens mij heeft United heel de CL titel zelfs aan hem te danken. Door die 2 corners(assists) in de 90ste minuut. Hij was eigenlijk elke wedstrijd belangrijk. Bij Real Madrid had hij niks meer met voetbal te maken. Het leek elke wedstrijd wel op een mode-show met een nieuw kapsel. Hij heeft bij Real Madrid helemaal niet meer goed gevoetbald dat weetje ook, hij stond daar alleen in de basis om de vrije trappen te nemen en een beetje de showmen uithangen maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.

27 maart 2015 om 08:29

Wel, bij Real schoof Capello hem aan de kant. Maar toen het slecht ging, werd hij weer opgesteld en werden ze aan de hand van Beckham alsnog kampioen. Alleen vrije trappen? Laat me niet lachen met je modeshow. Alleen omdat hij er goed uitziet, geef je dat commentaar.., jaloers denk ik..

27 maart 2015 om 09:11

Stua
lol, ja. Je hebt me beet, ik ben enorm jaloers. Daarom ook dat ik een fan van Ronaldo ben.

27 maart 2015 om 14:10

Yusuf, dat is niet helemaal waar. Bij Real deed hij het ook prima en werden sommige mensen, zoals jij, misschien afgeleid door zijn uiterlijke veranderingen, maar voetballend ook top en ook daar heeft hij de CL gewonnen. Maar we hebben het hier over het PL elftal aller tijden en niet over hoe Beckham eruit zag of speelde bij Real. Irrelevante info dus.

27 maart 2015 om 14:11

@belgunner, jaloers zal het vast niet zijn, maar dat jij nog nooit beelden van Beckham hebt gezien uit zijn gloriedagen 97-03 lijkt me duidelijk.

27 maart 2015 om 18:18

Beckham was veel meer dam simpelweg een 'goede trap'. Hij kon zeer degelijk dribbelen, had aangezien hij een goede trap heeft een heerlijke passing van enorm hoog niveau en kon ontzettend veel meters maken.

Als men denkt dat Beckham alleen een trap is heb je gewoon vrij weinig van hem gezien en loop je dus uit je nek te lullen. Hij was veel meer dan dat.

Dat hij door algehele mannenhaat(vrouwelijk?) Beckham werd afgevallen op zijn kapsels en hij voor homo door iedereen werd uitgemaakt betekent niet dat hij matig was.

Beetje het bekende verhaal die de nieuwe nummer 7 van United overnam. Mannen kunnen soms kattig zijn als een van onze gladiatoren durft om buiten ons geschreven boekje te gaan en zijn haar te doen.

Dat gaat de duim snel omlaag.

Scholes hoort sowieso in het elftal. Voor de rest zou ik persoonlijk ook een plekje inruimen voor Terry. Goed dit zijn dan ook de namen die ik bewust heb mee mogen maken.

26 maart 2015 om 21:17

en Becks dan?

26 maart 2015 om 21:53

Ik heb even moeten nadenken over Beckham inderdaad maar ik denk dat ik hem op de bank zou zetten. Is moeilijk kiezen als je een keus hebt uit een heleboel (ex)vedetten.

26 maart 2015 om 22:28

En Jaap Stam dan? Die hoort er ook zeker in lijkt mij.

Mooi dat Bergkamp er niet bij staat. Dt lijken me ook echt de beste. Misschien Best er nog bij.

26 maart 2015 om 19:19

Mooi? Geen fan?

26 maart 2015 om 19:22

Heeft in een ander topic Bergkamp compleet afgekraakt omdat hij met Nederland een paar duels niet goed speelde. Zit niet helemaal lekker.

26 maart 2015 om 20:03

Het gaat over de premier league de oude first division niet meegerekend anders had ik een totaal ander elftal daar neer gezet. Zou het in ieder geval veel interessanter maken.

26 maart 2015 om 20:49

Je hebt echt kijk op het spelletje. Bergkamp afkraken en de naam wijnaldum dragen. Je bent een grap

27 maart 2015 om 08:23

Bergkamp was magisch..volgens Henry beste voetballer met wie hij samen heeft gespeeld

27 maart 2015 om 08:32

Dit lijken jou de beste?
Best ontbreekt , daar heb je gelijk in. Maar Bergkamp hoort er gewoon in. En dan Zijn ze ook Cantona vergeten.

Éric Cantona. Die had ik ook genomen. Damn, wat mis ik die gek.

26 maart 2015 om 19:28

Zat ik eigenlijk ook aan te denken. Zijn helaas alleen al zoveel spelers op zijn positie die steengoed waren in het verleden. Een Lampard heeft hem dan nog meer verdient denk ik.

26 maart 2015 om 19:30

Is zo. Kan me wel vinden in de selectie. Wat een team zeg. lol

26 maart 2015 om 19:37

Er zijn zoveel spelers die erin hadden gekund. Wat dacht je van Zola? Le Tissier? Adams? Keane? Bergkamp? Pires? Drogba? Lampard? Beckham? Scholes? Schmeichel? Do I need to go on?

26 maart 2015 om 19:44

Stravven probleem is dan moet je wel 3 elftallen maken uit de beste aller tijden, dat heeft geen zin, dat werkt ook niet. Deze lijst kan ik mij in vinden.

26 maart 2015 om 19:55

Vinnie Jones ben je nog vergeten. lol

Geen Scholes maakt dit lijstje in een keer lachwekkend.

26 maart 2015 om 19:40

Eigenlijk hadden ze 352 moeten spelen maar 442 is natuurlijk dé Premier League formatie.

26 maart 2015 om 19:46

Daar is Louis het niet helemaal mee eens

Je kan niet iedereen er neer zetten natuurlijk, maar ik kan mij wel vinden in de lijst van spelers die erop staan...

Waarom zou je een beste elftal ooit willen opstellen op basis van deze criteria? Beetje lachwekkend. Zo krijg je niet de beste speler op een bepaalde positie, maar diegene die in zijn tijdperk het minste concurrentie had. Of die het langst heeft gespeeld. Van der Sar was zelfs niet de beste doelman die United in het EPL tijdperk heeft gehad. Verder moet Scholes er sowieso in staan. Als eerste op het middenveld.

Persoonlijk zou ik Cantona er ook wel bij willen, maar puur objectief gezien wordt dat wel moeilijk natuurlijk gezien de andere aanvallers die in Engeland hebben rondgelopen.

Helemaal eens met deze elf. Heel logisch dat Shearer voorkeur boven Bergkamp krijgt. Hij werd 3x topscorer van PL, Bergkamp kwam niet verder dan 16 goals per seizoen. En Gerard was echt wel beter dan Scholes.

Eigenlijk stopt het al als je leest dat Bergkamp er niet bij is. Die man was wat mij betreft gewoon incontournable.

Scholes, die door Xavi de beste middenvelder genoemd wordt van het laatste decenium ook niet.

Vdsar boven Schmeichel...

Je kan best wel wat zeggen over de gemaakte keuzes.

26 maart 2015 om 19:59

Shearer en Henry kan je niet omheen. Terecht geen plek voor Cantona en Bergkamp. Shearer topscorer aller tijden in de premierleague en Henry is een van de beste spitsen ooit zowel bij Arsenal als op de Engelse velden.

Ben het niet eens met Gerrard en Viera. Ronaldo heb ik ook mijn twijfels. Zijn beste jaren waren te kort naar mijn mening. Irwin op linksback, Terry/adams voor Vidic. Het ontbreken van Scholes en Keane is crimineel te noemen.

Veel United spelers ik weet het Maarja United heeft dan ook echt gedomineerd.

27 maart 2015 om 08:27

Hoezo niet eens met Viera?

Er hebben zoveel fantastische spelers gespeeld dat je zo een ander elftal kunt samenstellen die een goede kans maakt tegen het zogenaamde 'beste premier league elftal aller tijden'. Alleen een rechtsback kon ik niet zo snel verzinnen. Dan laat ik spelers uit de jaren 90 nog weg als Le Tissier, Zola, Cantona, Adams, etc. Die heb ik niet echt bewust meegemaakt voor langere tijd.

Schmeichel
Finnan
Stam
Terry
Bale
Beckham
Scholes
Lampard
Pires
Bergkamp
Nistelrooy
26 maart 2015 om 20:44

Toen Bale linksback speelde vond ik hem nou niet geweldig. zeer zeker niet 1 van de beste linksbacks van de afgelopen 23 jaar in de PL. Cole een stuk beter en zelfs Baines. Laat staan een aantal uit de jaren 90...

26 maart 2015 om 20:59

Cole mag er niet in, omdat ik een elftal wilde creeren zonder spelers die het elftal stonden van het artikel. Baines vind ikzelf ook geen geweldenaar, dus dan zou ik iemand uit de jaren 90 doen. Maar daar ken ik niet zoveel spelers van noemen. Tony Adams kon volgens mij ook back spelen.

26 maart 2015 om 21:11

Adams was misschien wel de beste centrale verdediger die ooit in de PL heeft gespeeld dus dat zou zonde zijn. Zou dan voor Denis Irwin gaan, de legendarische back van Manu.

Geen John Terry komt gelijk ongeloofwaardig over.

26 maart 2015 om 20:47

Die zal met moeite in de top 10 van beste spitsen uit de PL staan. Shearer, Cole, van Nistelrooij, Henry, Owen, Yorke... Dat zijn er al een hoop die ik uit mijn hoofd weet op te noemen die beter waren in de afgelopen 23 jaar. Drogba was top, maar zeker niet in het beste team aller tijden..

Bergkampscholesgerrard echt onzin gerrard zou ik weg doen ipv bergkamp neerzetten rio ferdinand weg en daar voor campbell

Ik ben zacht uitgedrukt geen Chelseafan maar 1 speler van Chelsea en dan eigenlijk iemand die ik niet zou kiezen. Cech, Terry, Lampard, Drogba,... Dan toch eerder 1 van die gasten ??

Cech

Evra-Terry-Ferdinand-Ivanovic

Giggs-Viera-Cantona

Ronaldo-Henry-Bergkamp

26 maart 2015 om 20:50

Je vergeet de jaren 90 Joris... Als je alleen Cantona en Giggs opstelt uit die periode, doe je toch veel spelers tekort. daarnaast spelen Ivanovic en Evra aan de verkeerde kant.

Sensatie-elftal van Daily Mail, rond 2006 waren ze nog allemaal actief.allemaal spelers van de laatste jaren behalve Shearer. Zit geen enkele speler uit de 90's tussen. Cantona is één naam.

26 maart 2015 om 21:15

Inderdaad, alleen Giggs was ook al actief destijds. Vergeet niet dat de Premier League pas vanaf 1992 bestaat. Volgens mij speelden ook Vieira, Neville en Ferdinand in de jaren 90 al op het hoogste niveau.

Is er tussen 1850 en 1995 niet gevoetbald in Engeland?

27 maart 2015 om 00:52

Premier League is opgericht in 1992.

Verrassend weinig Invincibles. Maar ik kan mij ook wel vinden in dit lijstje. Onmogelijk om hier een speler van weg te strepen haha

Cantona sowieso ! heeft gewoon eerst Leeds kampioen gemaakt en stond aan de basis van de grote periode van Manchester. Neville vind ik een lachertje. En eens ... is er voor 1995 niet gevoetbald ? Toegevoegd mijn team vanaf 1995 dan

Schmeichel
Terry
Ferdinand
Desailly
Beckham
Vieira
Keane
Henry
Cantona
Bergkamp
Shearer
26 maart 2015 om 22:25

Neville super rechtsback geweest voor zowel United als Engeland. Premierleague begon in 92 voorheen heette het the first divisionist. Algemeen bekent dacht ik.

26 maart 2015 om 23:19

Volgens mij is het algemeen bekend dat men bekend met een d schrijft en niet met een t

26 maart 2015 om 23:34

Nederlands is niet mijn eerste taal.

26 maart 2015 om 23:51

Maar ik begrijp je als Manu supporter. Zelf zag ik een Dennis Irwin liever dan Neville. Veel zuiniger met de bal !

27 maart 2015 om 00:05

Neville is helemaal geen lachertje hij gaf altijd lange ballen over 80 meter precies in je voet. Netals wat je vandaag bij Xabi Alanso ziet. Er kwam haast geen man doorheen. Alsjeblieft als je de kwaliteiten van een speler niet kent ga dan ook geen kritiek op iemand geven.
Eerlijk gezegd vind ik Cantona helemaal niks bijzonders. Hij is alleen zo populair geworden door die flying kick op die supporter en bevliegingen in het veld. Zo grandioos als jij doet beweren is hij al helemaal niet. Je hebt hem een paar keer in je lievelingsreclames gezien en dan denkje gelijk dat het een legende is.

Ik heb Cantona Leeds kampioen zien maken en vanaf het moment dat Cantona naar Manchester kwam maakte hij Manchester ook kampioen. Ik heb het gezien aangezien ik destijds 17 jaar was. Aangezien jij pas 25 bent ken jij Cantona enkel van jouw zogenaamde reclames. Dus spreek voor je zelf. Jij was toen 5 jaar oud, waar praat je over !

27 maart 2015 om 14:22

Leeds had altijd goeie voetballers met Viduka en Alan Smith als ik me niet vergis.
Daarvoor was het ook een veel beter team met heel veel bekende voetballers.
Er zijn zoveel grote namen daar langs geweest. Leeds is nog steeds 1 van de grote clubs van Engeland. Blijkbaar had ik op me 5de meer verstand van voetbal dan jij op je 17de want Cantona was helemaal niet bijzonder in die tijd. Je praat alsof hij in dezelfde rijtje hoort als Roberto di baggio en Romario.

Mijn persoonlijke opstelling, en dan neem ik als Criteria wie de meeste invloeden op mij hebben gehad in de Engelse Premier League, ik zou er met gemak 3 verschillende opstellingen kunnen maken.

Vidic twijfel ik als enige met Tony Adams als concurrent.

Van der Sar
Neville
Vidic
Terry
Cole
Lampard
Scholes
Viera
Ronaldo
Shearer
Henry

Scholesy moet er altijd in. Beste speler aller tijden! Deze United spelers verdienen van mij allemaal een plekje (de opstelling slaat nergens op maar gaat om de spelers erin)

Chelsea supporters willen wrs Lampard erin, scousers liever Gerrard. Maar deze zou ik kiezen

Van Der Sar
Neville
Ferdinand
Vidic
Evra
Ronaldo
Keane
Scholes
Giggs

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren