Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

FC Twente vreest vertrek toptalent: 'Zonde dat we er niet uit zijn gekomen'

Laatste update:

FC Twente moet ernstig rekening houden met een vertrek van Bilal Ould-Chikh. De aanvaller heeft een contract dat nog ruim een jaar doorloopt, tot de zomer van 2016, en de poging van Twente om deze verbintenis te verlengen is niet succesvol gebleken. De noodlijdende Tukkers zullen geen nieuwe toenaderingspoging doen om Ould-Chikh te behouden en Alfred Schreuder baalt.

/

De zeventienjarige Ould-Chikh wil volgens zijn zaakwaarnemer graag bij Twente blijven, maar het verschil tussen vraag en aanbod is 'onoverbrugbaar'. Twente kampt met financiële problemen en kan simpelweg niet verder gaan. "Het is zonde dat we er niet uit zijn gekomen", zegt Schreuder tegen Voetbal International.

"Ik vind dat een speler op de leeftijd van Bilal altijd moet kiezen voor zijn ontwikkeling en bij FC Twente kan hij in de toekomst volop speeltijd krijgen", benadrukt Schreuder. "Ik heb dat vorige week nogmaals tegen hem gezegd en Bilal vertelde mij dat hij graag wil blijven. Het initiatief zal nu echter wel van hem moeten komen, want zoals ik heb begrepen, zal FC Twente niet meer bewegen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Iemand enig idee wat vraag en aanbod zijn?

25 maart 2015 om 09:51

Denk dat aanbod waarschijnlijk rond de 100.000 ligt en hij zelf waarschijnlijk 2,5/3 ton wil.

25 maart 2015 om 09:57

Ja denken is gokken dus hier word niemand wijzer van.

25 maart 2015 om 09:59

Daar dacht ik zelf aan, maar wilde niets insinueren vandaar dat ik er naar vroeg.

25 maart 2015 om 10:17

Al kost hij twee miljoen, dan nog is hij het waard. Verder denk ik dat zijn salaris wel wat hoger zal liggen. Zo'n Zivkovic verdient bij Ajax namelijk meer..

25 maart 2015 om 11:02

Zivkovic heeft bij Groningen ook 10x meer laten zien dan Bilal bij ons, Ajax kan ook meer betalen dan Twente, zeker nu!

25 maart 2015 om 13:05

Hij is 17. Geen enkele club gaat hem 2 miljoen aanbieden. En als deze jongen ook maar een beetje grip op de realiteit had, zou hij genoegen nemen met die ton.

25 maart 2015 om 12:48

Ik denk zelf dat Als Twente het echt een toptalent vind max 2 ton heeft geboden. Toppers daar verdienen nl 8 ton dus gemiddelde zal rond 4 ton liggen. Gem salaris in eredivisie ligt dacht ik op 3 ton. Voor 2 ton moet zon 17 jarige knaap direct tekenen. Wat wil hij nog meer. Echt raar. Hij moet zich eerst nog bewijzen. Daar komt bij dat Twente een leegloop gaat krijgen dus hij volop zou spelen. Of wil hij niet om plek 10 spelen?

Ja zoals altijd gaat het alleen mar om geld. Komt ook or de zaakwaarnemers die erop uit zijn om snel veel geld te verdienen aan een jonge speler. Dat spelen belangrijk is maakt voor hen niets uit.

25 maart 2015 om 09:59

Wat een onzin zeg.
Dus volgens jou moet iedereen maar akkoord gaan met wat ze aangeboden krijgen.
Jij koopt toch ook niet als de vraagprijs van een huis 150.000 is meteen voor 150.000 het huis of wel dan?
Als je mee wil draaien moet je salaris betalen doe je dat niet gaan ze ergens anders kijken.
Hartstikke logisch.

25 maart 2015 om 10:09

Hij is 17.
Dat hij graag wil blijven (?) wordt door iemand anders teniet gedaan die wel dollar tekens in zijn ogen heeft.

25 maart 2015 om 10:09

Mooi non argument! Het is toch van de zotte dat een snotaap van 17, die 1 wedstrijd leuk heeft gespeeld, niet akkoord gaat met een boven modaal inkomen?!
Belachelijk dat zijn familie hem niet even net beide beentjes op de grond zet!
Zaakwaarnemer wil ik het niet eens over hebben.

25 maart 2015 om 10:28

ik snap dat ook niet, maar draai de rollen is om. als jij nu kan tekenen bij Twente voor laten we zeggen 2 ton. en er komt een andere club die bied jou 8 ton of nog meer, (btw hij moet wel 18 worden anders mag hij niet zoveel meer gaan verdienen geloof ik.) maar wat zou jij doen? ik snap dan best dat die $$ gaan rinkelen. en dan wordt het een ander verhaal.

25 maart 2015 om 11:03

Als je bij az meer kan verdienen en betere vooruitzichten hebt sportief teken je daar.
Klaar zo simpel is want de toekomst van twente is nog echt heel erg zeker.

25 maart 2015 om 11:06

Als er volgend seizoen een rachid Bouaozan in de eredivisie speeld. En die maakt weer zo'n tackle als op Kokmeijer, dan zal hij blij zijn dat hij gewacht heeft of op dik contract. Ik kan het me goed voorstellen dat hij niet met het eerste aanbod akkoord gaat. De financiële situatie waarin Twente zich bevindt hebben ze niet aan Bilal te danken. Als Twente hem een aanbieding doet van 100 duizen per jaar, maar hij bij bijvoorbeeld ajax 300 kan verdienen dan snap ik zijn keuze.

25 maart 2015 om 11:36

Ben ik met je eens! Deze jongen mag god op zn blote knieen danken dat hij als 17 jarig jochie 1 of ander halve ton per jaar kan en mag verdienen. Als hij doorbreekt, lees regelmatig basis staat, wordt hij echt beloond door de club met een verlenging van een seizoen en een salaris verdubbeling. Wat is t toch met zulke spelers? Investeer in jezelf en het betaald je uit. Twente is juist nu, imo, een juiste investering. Ze moeten af van de dure spelers en moet het gaan doen met de jeugd en gokjes gaan wagen uit de JL en Ed.

Als hij bijvoorbeeld naar AZ of Heerenveen kan gaan en 2 ton verdienen, wat me stug lijkt, snap ik hem, maar verder totaal niet!

25 maart 2015 om 12:55

Hoezo mag hij god op zijn blote knieen bedanken? Hij mag de trainer bedanken dat hij hem een kans heeft gegeven.
Verder zal hij het echt wel zelf gedaan hebben, door hard te werken op de trainingen, en laten zien dat hij beter is, dan andere spelers.

Vind al die mensen die nu gaan reageren snotventje blabla. echt heel hypocriet. Als jij bij werkgever A 100000 per jaar verdiend. En je hebt een aflopend contract. En werkgever B geeft bij je zaakwaarnemer aan. Joh hier kan je 500000 per jaar verdienen, blijf jij dan bij werkgever A werken? Ik niet hoor, ik kies eieren voor m'n geld, en ga lekker voor werkgever B werken. Daar werk je toch uiteindelijk voor? Om geld te verdienen?

25 maart 2015 om 14:42

Ik niet! Een beloning moet zeker in verhouding staan. Maar ik werk liever heel mijn leven met plezier voor minder dan met minder plezier en meer geld! Het grootste gedeelte van je dag/leven ben je bezig met je werk!

25 maart 2015 om 15:38

Dat vind ik altijd zn drogreden die jij opnoemt. Alsof geld zaligmakend is, totaal niet! Als hij eens nadenkt over zijn ontwikkeling ipv geld, wat je zou moeten doen als voetballer want geld verdien je als jij je ontwikkeld, dan blijft hij juist bij Twente zoals ik al aangaf.

Tuurlijk werk je om geld te verdienen, maar deze mensen kunnen zich in 15 jaar volledig onafhankelijk voetballen wanneer zij zich ontwikkelen, dus kies in eerste instantie altijd voor ontwikkeling.
Dat jij van werkgever A naar werkgever B gaat alleen om het salaris, dan ben je heel heeel stom bezig! Succes in je verdere leven zou ik dan zeggen, want je komt bedrogen uit!

25 maart 2015 om 20:17

Ben jij 17 of misschien iets ouder. Probleem met meeste zeer jonge spelers is dat zij nu al willen cashen in plaats van te investeren in hun eigen toekomst. Hij moet zoveel mogelijk voetballen, voetballen en voetballen. Het lijkt mij dat er om hem heen ruim voldoende voorbeelden zijn van te jong willen cashen en die mislukt zijn.

De vraag reist: Hoe krijgen we zogenaamde 'toptalenten' om niet meteen weg te gaan als ze op hun 17e een keer of vier basis hebben gestaan.

Er is gewoon een probleem; ze worden keihard ingepeperd met devolgende praatjes:

- Kom bij ons (red. topclub), zelfs al haal je het niet kun je overal terecht, je bent nog zo jong!
- We geven je familie een baan, en check het weer eens!
- Je krijgt dubbel of nog veel meer betaald!
- Omdat je geen transfersom hebt geven we je een groot deel van het gespaarde geld aan jou, in termijnen.
- Kijk eens met wie je gaat werken, allemaal toppers!
- Jij kan de nieuwe CR7 worden jongen!

Probeer hier maar eens nuchter onder te blijven. Want veel van die punten zijn harde cijfers en geld. Hoe gaat men dit voorkomen?

25 maart 2015 om 10:00

Door het tonen van tal van voorbeelden bij talenten waar in het buitenland niks van terecht is gekomen en door het geven van kansen aan de jeugd in je eerste elftal. Kijk naar het aantal spelers dat vroeg is weg gegaan en later terugkomt (labyad, bruma, rekik) en kijk naar de kansen die spelers in de eredivisie krijgen en wat voor transfers dat oplevert als wel een paar jaar wil blijven (erikson, blind, strootman, de vrij). Als dat niet genoeg voor dergelijke jongetjes als zij snel geld belangrijker vinden dan een carrière dan kun je vrij weinig meer doen en dat moet je ook niet willen.

25 maart 2015 om 11:45

psvefcbvb,

Dat heeft geen zin, want er zijn er ook zeer veel die een mooie carrière hebben uitgebouwd. Daarom niet altijd bij de top, maar da's nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd.

Ik denk dat menig jonge ED speler maar wat graag wil verdienen wat een Boussoufa bij elkaar heeft kunnen harken.

25 maart 2015 om 13:06

Dat is ook zeker waar en je zult altijd spelers houden die (onder invloed van derden) voor een dergelijke stap en het 'snelle geld' kiezen. Daar kun je mijn inziens als eredivisie club weinig tegen doen behalve goed begeleiden en laten zien dat de eredivisie een goede springplank is mits je hem goed gebruikt.

25 maart 2015 om 10:10

Je kan ze langer hier houden, wanneer er geen transfersysteem meer zou zijn.

Waarom zou je als grotere club nog een groot talent overnemen, waarna je moet bijdragen in de kosten van de ontwikkeling van de speler, wanneer je die later ook 'gratis' kunt overnemen wanneer ie zijn 'opleiding' heeft afgerond?

Niet dus. Dan wacht je wel even tot ie 20 a 22 jaar is en meer zekerheid hebt dat het een 'goeie' is.

Maar los er van, kan je het maximale nastreven in de randvoorwaarden: zorgen voor puike faciliteiten en een dito trainersstaf.

Meer geld op tafel leggen heeft geen zin. De anderen kunnen toch altijd nog meer op tafel leggen.

Misschien moeten clubs zich ook voorhouden dat je niet iedereen aan boord kunt houden. In het reguliere bedrijfsleven worden ook tig mensen opgeleid en niet iedereen blijft voldoende lang om er een return op te kunnen realiseren.

Lekker laten gaan. Die onderhandelingen had je niet eens hoeven starten want deze jongen stuurt al vanaf het begin aan op een breuk. Bakkali 2.0, hopen dat er van allebei niets terecht komt en dat andere jochies dit als voorbeeld gebruiken voor hoe het vooral niet moet.

Bakkali 2.0as het zo doorgaat. Teken bij Twente, als je echt goee bent, kan je altijd naar een topclub. Kies nu niet al voor het geld.

25 maart 2015 om 09:51

Waarin bij Twente perse kan net zo goed naar Vitesse of AZ als die daar meer kan verdienen en betere spelers om zich heen heeft.

25 maart 2015 om 09:56

Beter coach bedoel je. Spelersgroep van Twente is wel een stukkie beter dan die van AZ.

25 maart 2015 om 10:02

Totale grootheidswaanzin is dat.
Az Heerenveen vitesse zijn op alle punten beter.
Twente is niet meer dan een middenmoot.
En bij al deze clubs zal hij meer kunnen verdienen en dan heb ik mogelijke clubs als feyenoord ajax psv nog niet genoemd.

25 maart 2015 om 10:06

Nou, Ik vind dat Twente beter spelersgroep heeft.
Wat Mokhtar als zeg de Coach..

25 maart 2015 om 10:34

Wve, wat een klinkklare onzin, voorafgaand aan het seizoen koopt Twente nog de beste speler van Heerenveen weg en nu noem jij Heerenveen op ''alle'' punten beter.. Beetje raar om te zeggen.

25 maart 2015 om 10:56

Hahaha Twente een betere selectie dan AZ? Ze hebben een goed middenveld, maar dat is nu ook precies onze sterkste linie. Aanvallend zou ik alleen Corona willen hebben op links. Berghuis zou ik nooit inruilen voor een speler van Twente. Johannsson en Castaignos is lood om oud ijzer. Achterin vind ik beide keepers matig, ons centrale duo beter, evenals onze linksback. Rechtsback kunnen we een discussie over hebben.

25 maart 2015 om 10:58

Ja, alleen dat ze boven Twente staat.
En je ziet volgde jaar allerbeste spelers van Heerenveen weer weg zijn. en dan ze weer 10 wordt maarja.

25 maart 2015 om 12:07

De beste spelers zijn weggegaan bij Heerenveen en dat gebeurt al jaren! Maar ze zijn er zeker niet slechter op geworden! Sinkgraven, Ziyech, Başaçıkoğlu, Finnbogason, van La Parra etc. Allemaal weg in het afgelopen jaar, maar de opvolgers (thern, Larsson en Uth) doen het meer dan prima.

25 maart 2015 om 12:08

@fctinsider: je hebt gelijk, al is de huidige Ziyech veel minder dan de Ziyech bij Heerenveen. Maar FC Twente vind ik ongeveer gelijkwaardig aan Heerenveen, alleen de coach is veel beter bij Heerenveen.

AZ en Vitesse vind ik wel duidelijk een betere selectie hebben dan FC Twente, daar heeft wve wel gelijk in.

25 maart 2015 om 14:29

Wanneer de selectie van AZ en Vitesse beter is zou hij juist meer kans makrn bij Twente op zijn plek in het eerste dan die andere clubs.

25 maart 2015 om 09:56

Nou dat is wel een beetje overdreven om dit direct met Bakkali te vergelijken...

Het enige dat je weet is dat vraag en aanbod uit elkaar liggen verder niets. Je weet niet hoeveel Bilal vraagt en je weet niet wat Twente biedt. Kan zomaar zijn dat Twente gezien de financiële situatie een erg lage aanbieding heeft gedaan, wil niet direct zeggen dat die Bilal miljoenen eist.

25 maart 2015 om 11:07

Totaal geen Bakalli 2.0, die heeft echt meer geflikt dan niet willen tekenen. Overigens zou Bakalli zelfs een topverdiener worden en deze gast bij lange na niet.

Als 17 jarige jongen moet je juist trots zijn dat Twente je de vertrouwen geeft om in de basis te mogen spelen. Je mag dan ook wel iets terug doen. Je kan ze zowat beter tot hun 20ste in jong twente laten spelen, dan hebben ze niet zo een grote mond. Schande zulke spelers, hoop niet dat Ajax zo een speler gaat halen.

25 maart 2015 om 10:01

Ja, hij kan blij wezen dat hij nog wedstrijden speelt. Als hij blijft speel die nog meer wedstrijden.

Als psv nu wakker is moet het snel handelen. Supertalent en voor bijna niks op te halen aangezien hij in Nederland wil blijven.

25 maart 2015 om 10:17

Zulke jongens zorgen bij iedere club voor gezeik. Ik zie hem liever niet komen.

25 maart 2015 om 10:36

Ik vind dat je nogal snel oordeelt dat het een probleemjongen is...

25 maart 2015 om 10:39

'zulke jongens'? wat bedoel je daarmee? wat weet jij dat wij niet weten?

twente zit met financiële problemen en houdt het aanbod waarschijnlijk bij een salaris dat zij verantwoord achten. prima. als dat niet genoeg is voor deze speler, of hij is om een andere reden niet tevreden, dan moet hij iets anders zoeken.

het zou een goede speler kunnen worden, maar voor hetzelfde geld is het een tweede aissatti. het is wel een heel klein en tenger mannetje.

Toch lullig dat een paar jaar terug Twente lachend 5,5 miljoen betaalde voor Fer (10 maanden contract) plus een vet doorverkooppercentage aan Feyenoord, en ze nu waarschijnlijk niet eens een eigen talent kunnen behouden die iets te veel salaris vraagt. Ik kan me voorstellen dat je als Twentefan liever dit soort eigen kweek ziet spelen.

25 maart 2015 om 11:29

De situatie Fer (en zo meerdere voorbeelden) zijn juist grondslag voor de huidige situatie. Dus ja, open deur. Overigens denk ik dat elke club/supporter het liefst 'eigen' jeugd ziet spelen (laten we zijn verleden bij oa Willem II niet vergeten), dus ook die deur stond al open.

25 maart 2015 om 11:43

Dat krijg je als je groot wilt doen
De verhoudingen zijn gewoon weer als ze waren! Twente middenmoot waar het hoort

25 maart 2015 om 12:41

Dat geef ik ook inderdaad aan met m'n eerste zin. Door middel van talenten als Bilal moet Twente proberen het niveau op te krikken als ze binnen een jaar of 5 weer sub-top willen zijn. Maar als dit soort knaapjes na nog geen handvol goede wedstrijden al salariseisen gaan stellen die voor de club onmogelijk is, dan voorzie ik een zware tijd.

25 maart 2015 om 13:53

Lekker makkelijk Santiago76, Twente is gewoon subtop en ook eigenlijk altijd al geweest. Op de ranglijst allertijden gewoon 4e met veel minder wedstrijden dan de top 3. En na Ajax, Psv, Feyenoord en volgens mij AZ ook gewoon de meeste prijzen! Dus topper zijn ze nooit geweest, ze hebben een doorgeschoten poging gewaagd om daar te komen, en middenmoter zijn ze nu nog steeds niet. Samen met AZ, Vitesse vormt Twente de subtop. Met voor Twente dit jaar een uitschieter naar beneden. Dat gebeurt ook weleens.

Maar als Twente achteruit moet naar een begroting van zeg 25 miljoen dan is de gbegroting nog steeds veel hoger dan in de aanloop naar het kampioenschap zo rond 2007. Ook toen moest Twente het nog steeds hebben van goedkope contracten en huurlingen en sloot de eigen jeugd helemaal niet aan. Er kwam toen bijna niemand door. Nu is er ondanks de krimp een grotere begroting en komen er wel een aantal jeugdige talenten aan dus ondanks de krimp zal Twente straks een stuk verder zijn dan voor het kampioenschap.
Voor de komende drie jaar kan dat natuurlijk wel betekenen dat je wel een aantal uitschieters naar beneden hebt.

On topic: Ben wel blij dat Twente ook in deze voet bij stuk houdt en gewoon tot een voorafgesteld maximum gaat. Dat hoort wel degelijk bij de nieuwe realiteit van Twente en is een goede manier om de financien op orde te krijgen. En Bilal kan een enorm talent zijn, de geschiedenis bewijst dat van de enorme talenten er uiteindelijk maar een paar echt top worden en met de mentaliteit van Bilal hoort hij daar zeker niet bij. Er schreef ook iemand dat Schalke geinteresseerd was, nou Bilal mag de schoenen van Draxler, Meyer, Goretzka en Sane niet eens poetsen en deze spelers staan bij Schalke lang niet allemaal vast in de basis.

25 maart 2015 om 16:07

@tukkertje91
Onzin, de grote dikke transfers waren juist zeer succesvol, zowel sportief als financieel.
Het zijn juist de goedkope B spelers en de jonge talenten die lang werden vastgelegd die sportief en financieel twente naar deze situatie heeft gebracht.

25 maart 2015 om 16:31

@santiadgo
Middenmoot?
Twente zal met een bergroting van minimaal 36 M terug vallen naar de subtop en daar feyenoord gezelschap houden....

Dit kon je natuurlijk aan zien komen. Ook wanneer Twente niet had hoeven te bezuinigen was dit een probleem geweest. Die jongens overschatten zichzelf schromelijk, gek gemaakt door iedereen om zich heen. Laat Bilal nu eerst maar eens een paar wedstrijden op rij bepalend zijn voor Twente, op dit moment komt hij door zijn mentale instabiliteit niet eens voor in het team.

Laat hem maar spelen bij Jong Twente dan, als hij niet wil verlengen verdient hij ook geen plek bij de eerste selectie.
Als een Ajax of PSV slim is leggen ze nu alvast contact met hem op zodat ie in 2016 transfervrij overstapt, en dan gaat hij tenminste ook niet maar het buitenland waarna je Bilal nooit meer terugziet,

Met alle respect maar zo'n jongen moet niet nu al moeilijk gaan doen over zijn salaris. Al zou hij maar een ton bruto krijgen is dat nog steeds veel voor zijn leeftijd. Die jongen moet meer letten op speeltijd om zich door te ontwikkelen in plaats nu al veel geld willen verdienen.

Hopelijk lijven Feyenoord, PSV en ajax hem niet in en komt hij uit eindelijk bij een mindere club terecht waar hij ook nog eens minder goed uit komt. 17 jaar en dan al zo moeilijk doen . Wees Twente dankbaar voor de kansen die ze geven. .

Is hij niet eerder bij Feyenoord met problemen weg gegaan?

25 maart 2015 om 10:38

Deze 3 topclubs gaan echt geen 2.5 ton p.j. betalen aan een 17 jarige talent dus zijn hoop zal wel op het buitenland gevestigd zijn.

25 maart 2015 om 10:41

Waar haal jij vandaan dat hij 2,5 ton eist?

25 maart 2015 om 10:44

Wedden dat ze dat wel doen? Staat bij alle clubs in bekend als een enorm talent (schalke en dortmund en topclubs in Engeland) maar hij wil in Nederland blijven. Dan is 2 ton niet veel voor een toekomstig topspeler.

25 maart 2015 om 10:45

daarbij hebben die clubs al genoeg eigen talenten ik hoop voor deze jongen dat Az of Herenveen zich meld!

Mijn punt is dat ik vraag me af of hij Ajax en Psv nu al aan kan hij kan beter eerst nog 2 jaar naar een subptop club gaan.

En dan zijn AZ en Herenveen de beste opties voor hem! daar kan hij rustig door groeien naar dat hogere niveau.

Bij Ajax stallen ze je bij het 2e en moet je maar afwachten of hij het Ajax spelletje echt beheerst etc.bij Psv ga je naar het 2e of naar een jupiler club voor een jaar.

Bij Feyenoord heeft hij te veel concurrentie daar red hij het wss niet.

Dan is het beter dat hij naar Herenveen of AZ gaat voorlopig zijn dat de twee clubs die achter Ajax Psv en Feyenoord komen!

25 maart 2015 om 13:41

Psv vleugels lijken voor volgend jaar dun bezaaid te zijn. Depay vertrekt, Narsingh voldoet niet, Bergwijn kan maar is nog wat licht (evenals Bilal) voor een volledig seizoen. Ik denk dat hij PSV (en Feyenoord ook wel) nog best veel zou spelen. Ajax heeft een heerlijke vleugel, die helaas voor hun nog niet zo draait.

zou een leuke speler zijn voor Az! of herenveen! hopelijk letten die clubs op!

25 maart 2015 om 11:13

Je kunt het ook overdrijven he. Zo slecht gaat het nu ook weer niet. AZ of Heerenveen hebben niet meer geld te besteden aan het spelersbudget dan Twente.

25 maart 2015 om 11:17

wat bedoel jij dan ik heb het nooit over de situatie gehad bij twente en feit is dat AZ gezonder is en herenveen ook!

25 maart 2015 om 11:26

Bilal Ould Chikh wil niet tekenen bij Twente omdat hij meer wil verdienen dan Twente kan en wil bieden. AZ en Heerenveen hebben nagenoeg hetzelfde bedrag te besteden voor salaris.

Of het een feit is dat AZ en Heerenveen gezonder zijn weet ik niet. Zowel AZ als Heerenveen hebben recent nog financieel zeer zorgelijke perioden meegemaakt. Als er iets duidelijk is geworden uit het debacle Twente is het wel dat wij als supporters pas op het allerlaatst wat mee gaan krijgen van eventuele financiële zorgen.

25 maart 2015 om 13:55

WIj hebben met Bilal Basacikoglu al net zo'n verziekte etter gehad. Denk je nou echt dat wij op deze snotneus zitten te wachten met zijn belachelijke eisen?

25 maart 2015 om 16:39

wie zegt dat hij zoveel nu vraagt bij een andere subptopper! dat is nooit gezegd.

En AZ heeft een schuld van 1 miljoen in de min met een verkoop van Gudelj is dat probleem verholpen!

25 maart 2015 om 17:19

@camiel
Ik snap de redenatie niet zo, het is niet dat Ould Chikh weggaat omdat hij ontevreden is. Hij wil gewoon meer verdienen dan hij bij twente kan. Dan ga je niet naar een andere club op t zelfde niveau.

Dat die schuld met de verkoop van een speler weer weg is hoop ik voor AZ. Bij Twente deed men ons dat ook tijden geloven.

Laat Feyenoord hem dan maar oppikken en lekker ergens stallen waar hij minuten kan maken. Groot talent en er zal toch veel salarisruimte komen met het vertrek van veel ervaren jongens. Transfersom zal toch ook niet waanzinnig hoog zijn?

25 maart 2015 om 13:06

Denk dat zowel psv als ajax en feyenoord er goed aan doen deze jongen vast te leggen, hopen dat alleen psv zo verstsndig is.

Ajax, PSV of Feyenoord kunnen hem dan toch oppikken? Ajax kan hem gebruiken als Kishna toch nog wil vertrekken. Maar ook al zou hij naar één van deze 3 clubs gaan, hij zal dan voorlopig eerst zichzelf moeten bewijzen.

Nou die heeft ook een keer mee mogen doen hoor.

PSV zou hem goed kunnen gebruiken. Op rechts loopt er in de jeugd niets en Narsingh/jozefzoon zal ook niet veel beter worden.

Pfff weer zo´m jonge hond die alles nog te bewijzen heeft en waarvan we weten dat hij waarschijnlijk de eerste twee seizoenen ontzettend wisselvallig zal zijn, maar toch nu al denkt dat hij recht heeft op de hoofdprijs.

Slimme jongen... net wanneer hij waarschijnlijk veel minuten kan gaan maken en kan gaan doorbreken, gaat hij voor het geld en een plekje ergens in een jeugdteam.

25 maart 2015 om 13:24

Ja, zal wel zonder zijn als die weggaat. Naar welke club wil die naar toe gaan? Feyenoord,psv en ajax hebben al genoeg aanvallers. Als die slim is tekent hij gwn tot 2020.

In Nederland zou niemand een dergelijke speler moeten willen overnemen. En zou de regel ingevoerd moeten worden dat het eerste contract altijd getekend dient te worden bij de opleidingsclub. Wel gebruik maken van de faciliteiten om een carriere op te bouwen maar er niets voor teruggeven.
En als je je eerste contract niet tekent dan hoor je gewoon een rekening te krijgen van de club voor de gemaakte opleidingskosten + 10% (schatting) van alle voetbal gerelateerde inkomsten tijdens je carriere want zonder die gedegen opleiding was de speler nooit in die positie gekomen.
Voor voetballers gelden in alle opzichten altijd maar andere regels dan voor alle andere werknemers. Dat slaat echt nergens op. Net zo als een ton brutosalaris ook nergens op slaat voor een 17-jarige. Iets wat menigeen na een stevige studie (die je zelf voor een groot gedeelte hebt betaald!) en keihard werken op zijn 50ste nog niet aan salaris heeft. Dan zijn de verhoudingen compleet zoek. Zolang er mensen bij de voedselbank lopen in dit land omdat ze na vaak ook hard werken hun eigen eten niet kunnen betalen dan zijn dit soort discussies domweg schandalig.
Dat los je maar op 1 manier op en dat komt ook nog wel en dat is als club gewoon op je strepen gaan staan. Bovendien neemt deze speler wel een risico want hij kan niet zomaar weg. Bij Twente zou ook eens iemand moeten zitten die zegt: Wij niet, dan jij ook niet ofwel alleen een beetje laten meetrainen met A1, geen afzonderlijk programma en geen wedstrijden en wel aan je contract houden. Dan zullen we nog weleens zien wie het laatst lacht. Dan is je carriere namelijk binnen een jaar gesloopt. En dan is het ook nog eens je eigen schuld.

Mooi man, is ie straks 23 en speelt ie ergens op het tweede niveau van Qatar. Maar ja, wel doekoe verdiend en dat is ook heel belangrijk natuurlijk.
En wat voorgaande poster ook al schrijft: als Nederlandse club met enig ethisch besef zou je zo'n jongen niet moeten willen. Hij is nu al verziekt door z'n omgeving, dit komt niet meer goed.

Van mij mag hij vertrekken. Waardeloze mentaliteit en voegt op dit moment nog helemaal niks toe aan Twente. Ook is het onverstandig deze jongen nu al meteen veel geld te geven. Zowel voor de club zou dat slechte zijn als voor Ould-chick zelf. Hij heeft nogal de neiging om naast zijn schoenen te lopen terwijl Mokthar!!!! hem zelfs uit de basis houd.

25 maart 2015 om 14:19

Hij zit toch dat niet zo goed gaat met financieel ga die ook nog meer vragen. hij is 17.. kan niet zo veel geld verdienen. Maarja.
Als die naar ajax gaat moet die toch 3 jaar in jong ajax.

jammer dan wordt die maar verkocht dan regelt twente maar een hoog doorkoop percentage met de gok dat die ooit voor heel hoog bedrag weggaat. alles is momenteel beter dan volgend jaar transfervrij.

In de winterstop gaf Schreuder al aan dat hij Bilal veel speeltijd ging geven. Ik postte toen al dat Schreuder dat alleen kan doen als Bilal 1st zijn contract verlengde.
Volgens Twente (en zijn supporters) had Bilal al aangegeven dat hij zijn contract ging verlengen wanneer hij 18 was. Als je je met zijn allen zo makkelijk aan het lijntje laat houden door zo n snotaap, doe je zelf iets fout. Als hij dat aangaf had je Bilal 1st moeten laten verlengen en dan pas speelminuten ipv de jongen in de etalage te gooien met een aflopend contract. Dit zijn nog dommere fouten dan spelers een te duur contract te geven.

25 maart 2015 om 15:49

wat een onzin allemaal alleen omdat hij niet wil bijtekenen is het een snotaap hij kan er niets aan doen dat twente hem niet kan betalen en zijn contrakt loopt af dus hij heeft alle recht om een werkgever te zoeken die hem wel wil betalen wat hij wil verdienen of moet hij maar ff bijtekenen terwijl hij ergens anders misschien wel 5x zoveel kan verdienen

25 maart 2015 om 16:00

Nee, maar omdat hij Twente aan t lijntje hield door te vertellen dat hij op zijn 18e ging bijteken. Daarom investeerde Twente al speelminuten in hem, niet omdat hij zoveel toevoegt,want doet hij niet of nauwelijks. En nu loopt hij nog steeds te verkondigen dat hij graag wil blijven. Niet omdat hij echt wil blijven, maar zodat hij speelminuten krijgt en de publieke opinie niet tegen hem keert.
Vandaar dat Twente en zijn supporters zich niet aan t lijntje moeten laten houden door deze snotaap.

25 maart 2015 om 19:00

ach twente houd ook spelers aan het lijntje dat is het spel en het gebeurd overal niet alleen bij twente of twentespelers het is gewoon onderdeel vd onderhandelingen om er voor de club hjet beste uit te halen net zoals dat ook geld voor de spelers

Kan mij levendig indenken, dat hij twijfelt. Zo rooskleurig ziet de toekomst van Twente er niet uit.
Zeker voor een van de grootste talenten op zijn positie, is het belangrijk dat er een gedegen plan ligt
zowel financieel danwel sportief.....
In potentie een geweldige buitenspeler voor clubs als Feyenoord en PSV ..

25 maart 2015 om 21:22

Met alle respect, maar da's gelul. De kans bestaat juist dat hij speelminuten krijgt komend seizoen omdat er wellicht aanvallers moeten worden verkocht. En dan nog...als hij echt zo goed is, moet hij het aan de staf laten zien op trainingen en in wedstrijden.

Ik snap niet eens waarom er zo moeilijk wordt gedaan -.-
Kamp Ould-chikh geeft al maanden aan door te willen bij Twente. Dat zelfde Twente zit ook al een tijd te verkondigen dat ze pas willen praten als hij 18 is. Hoezo is er nu dan al de hele tijd dit in het nieuws. Als je ergs nu een kans krijgt om te spelen zou het toch wel bij Twente zijn. Kan geen spelers halen en zal dus veel in de jeugd rond kijken. Met Ould-Chikh, Eghan, Hölscher, Oosterwijk, Ter Avest en Anderssen heb je toch al leuke spelers. Dan ga je toch niet weg -.-

Jaartje in de basis bij Twente brengt je verder dan nu al ergens heen gaan.

snap die hype niet rondom Bilal, op de training is die Bilal gewoon een waardeloze flikker en arrogante kwal. Als ik Twente was zou ik nog niet een een rooie cent geven om die Ould-chikh. Twente moet echter meer oppassen voor de enorme internationale interesse voor Justin Hoogma en Luuk Slegt, dat zijn pas twee toppers waarbij Ould-chikh niet eens in de kont mag kijken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren