Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bale opnieuw afgekraakt: 'Hij is magisch, zomaar verdwenen!'

Laatste update:

Real Madrid verloor zondag de topper tegen Barcelona en na afloop was Gareth Bale opnieuw de gebeten hond. De duurste speler aller tijden krijgt de laatste maanden te maken met de nodige kritiek en hielp zondag in de eerste helft een haast niet te missen kans toch nog om zeep. In de tweede helft kwam Bale vervolgens helemaal niet meer in het stuk voor.

/

De Spaanse sportkrant AS weigerde om de Welshman een beoordeling te geven en op social media wordt Bale ook afgebrand. "Hij is magisch, zomaar verdwenen!", wordt er bijvoorbeeld geschreven. Bale wordt verder 'een nietsnut' genoemd: "In dit soort wedstrijden verwacht je dat de beste spelers opstaan, maar Bale speelt verstoppertje. Geldverspilling!"

In de Engelse tabloids wordt ondertussen afgevraagd of clubs als Manchester United, Manchester City en Chelsea nog wel werk moeten maken van de komst van Bale. De genoemde verenigingen worden met de vleugelflitser in verband gebracht. "Maar Bale is op het moment geen schim van de speler die hij ooit was bij Tottenham Hotspur", luidt de conclusie.

Real Madrid moet proberen om Gareth Bale zo snel mogelijk te verkopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bale heeft de tijd nodig, dit is pas zijn 2e seizoen. Lang niet iedereen die in het shirt van Real schitterde deed dat van meet af aan. Gun deze exceptionele voetballer de tijd!

23 maart 2015 om 11:08

Bijna geen een speler van realmadrid kreeg 2 seizoenen omzich te bewijzen

23 maart 2015 om 11:12

Karim Bemzema, Luis Figo, David Beckham en ja zelfs de magistrale Raul. Ken je feiten, bovengenoemde spelers hebben allemaal de tijd gekregen om zich aan te passen en op te bloeien. Jammer dat het bewind van Perez dat tegenwoordig niet meer toelaat.

23 maart 2015 om 11:18

Hij heeft zich vorig jaar toch al bewezen.., en ronaldo liet gister ook niet veel zien

23 maart 2015 om 11:30

Als Carlo Bale blijft posteren op rechts zie ik het niet meer zitten met Bale.
Ik zie hem gewoon liefst op links (waar van links boeit mij echt niet).
Dat rechts is gewoon niet te doen voor deze jongen. Ik word er niet goed van.
Verder ben ik wel van mening dat mensen helemaal blind gefocused zijn op zijn prijskaartje.
Bale kan zelf helemaal niets doen aan het feit dat iem hem voor 100milj wilde kopen.

Ook is het geen slechte speler ofzo , en hij heeft al vaak genoeg zijn waarde laten gelden op toch wel belangrijke momenten. En hij zit er nog nieteens zo lang.
Maar beter moet het wel.. hij leidt wel erg veel balverlies laatste tijd.
maar dat het beter moet geldt sws ook voor heel Real en niet alleen voor de welshman.

23 maart 2015 om 11:32

De Magistrale Raul kreeg tijd om zich aan te passen? Raul speelde in zijn debuut seizoen 30 wedstrijden en was toen 17 jaar oud.

Bale koste 100 miljoen en had al dik 250 wedstrijden op zijn CV staan.

Matig spelen of nog wennen is iets anders dan jezelf verstoppen of gewoon hele domme acties ondernemen.

Vind trouwens wel dat Bale hier heel veel kritiek krijgt, terwijl er nog wel iemand zeer matig was, maar daar laten ze zich niet over uit.

23 maart 2015 om 11:59

Ik zou hem ook nog de tijd geven, in Spanje is het niveau natuurlijk hoger en als je dan van het Engelse voetbal komt waar het er alleen maar omgaat dat de buitenspeler harder kan lopen dan de back, dan is het logisch dat Bale moeg wennen.

23 maart 2015 om 12:14

Zo'n lachwekkende opmerking heb ik echt zelden gehoord ongelofelijk een speler van 100 miljoen die tijd nodig het het moet niet gekker worden een speler die 2 seizoen de tijd nodig heeft Man ga fietsen hij is gewoon voor veel te veel geld gekocht en kan gewoon niet beter hij is een renpaard als hij de ruimte niet heeft heb je helemaal niets aan hem , hij voegt niets toe aan Real zoals Ronaldo en Isco en Modic wel doen .
Ken je feiten ? Raul had op zijn 20 ste al ruim 150 wedstrijden er op zitten hoezo wennen .

23 maart 2015 om 12:33

Ronaldo schot op lat, doelpunt, goede pass op benzema waardoor hij bijna scoort. Wat heeft Bale gedaan? Nike

23 maart 2015 om 12:42

Robben kreeg geen tijd van real madrid, samuel eto'o ook niet. Higuain bijv. Kreeg ook niet het volle vertrouwen ondanks hij het volgens mij vrij aardig deed bij madrid

23 maart 2015 om 14:31

Met Higauin was het een ander verhaal. Toen was Mourinho de coach en zat er een topspits bij. Als ze top presteerden bleven ze staan maar zodra één een mindere wedstrijd had dan moest hij banken de volgende wedstrijd. Daarom heeft hij besloten zelf weg te gaan, Real wilde verder met hem.

Met Robben is het een ander verhaal, er kwam een nieuwe voorzitter. Dat is net als een nieuwe trainer die niet altijd gelooft in de aankopen van de vorige trainer. Bovendien wilde Perez ook indruk maken door nieuwe spelers te halen.

23 maart 2015 om 15:48

Di Maria kreeg er 3 zelfs, Benzema was ook niet gelijk top.

23 maart 2015 om 17:25

Robben deed het toch niet zo slecht, speelde gewoon 29 competitiewedstrijden in zijn tweede seizoen.

23 maart 2015 om 18:29

Já messi was idd onzichtbaar gisteren. Ronaldo bal op dé lat, doelpunt etc maar bale was idd net Messi

24 maart 2015 om 09:48

mmmm Sorry hoor maar Benzema had altijd concurrentie Higauin en die speelde ook om en om. Maar Bale heeft totaal geen concurrentie maar komt gewoon te kort voor dit madrid zou beter tot zijn recht komen bij United of Chelsea

23 maart 2015 om 11:11

Hahah. 100 miljoen voor een speler met een vijfjarig contract neertellen en hem vervolgens ruim twee seizoenen de tijd geven? Of nog meer?

23 maart 2015 om 11:13

Wat kan Gareth eraan doen dat hij zoveel heeft gekost? Dat is allemaal aan te rekenen aan meneertje Perez, voor wie dit niets meer is dan een monopoly spelletje.

23 maart 2015 om 11:25

Wat heeft het ermee te maken of hij daar wat aan kan doen? Bij de grootste investering ooit verwacht je niet dat hij er anderhalf seizoen of langer over doet om warm te draaien.

Het is gewoon een heel slechte aankoop.

23 maart 2015 om 13:30

Het is een slechte koop van real en niet van bale, hij is echt geen slechte speler en als hij niet op zijn plek staat wordt het ook lastig voor hem. Ze moeten hem eens gaan aanmoedige ipv afkraken, helpt meer, denk ik zo

23 maart 2015 om 13:41

Hoop dat Ancelotti in een 4-4-2 opstelling gaat spelen met Bale gewoon als linkermiddenvelder.
Laat Benzema en Ronaldo dan maar in de spits staan.

23 maart 2015 om 20:21

Neymar was ook niet best, wat heeft die ook al weer gekost?
Bale moet uit zijn positie spelen en hij is volgens mij niet 2 benig. Ik vind hem de laatste tijd ook niet best maar ik vind dat de supporters onredelijk zijn.

Wat mij betreft mag Casillas weg. Zeer matige keeper die zwaar over de Top is.
Maar goed dat is natuurlijk mijn mening, ik hoop dat ik daarmee niet de vele Casillas fans hier beledig.

23 maart 2015 om 20:34

Neymar heeft dit seizoen zeker veel beter gespeeld,maar ook gisteren heeft hij veel meer laten zien dan Bale en was hij veel dreigender als Bale !

Bale is een blinde renpaard.

Beste van Real was gisteren Benzema,wat heb ik hem graag bij Barca

23 maart 2015 om 11:42

Het is geen rechtsbuiten. Je ziet m worstelen om het zogoed mogelijk in te vullen

23 maart 2015 om 12:03

Geef hem tijd, dit is pas zijn 2e seizoen!? Exceptionele voetballer!? Jij bent vast de leukste thuis.
Grootste miskoop in de geschiedenis van het voetbal, inpakken en wegwezen! Ik riep al van het begin dat het een blind paard was en dat Real een grove fout beging, veel die beweerde van niet... Nou jongens.
Real moet al haar pijlen richten op Reus voor de komende transferperiode, of je kan J. Rodriguez op de RM positie uitproberen, moet ie wel wat sneller worden.

23 maart 2015 om 12:09

Bale en Suarez beide niet real en barca waardig

23 maart 2015 om 14:40

Hahaha. Hoe kun je dat nou zeggen over Suarez? Niet gekeken?

23 maart 2015 om 14:45

Klopt, maar als dat genoeg is snap ik niet waarom Bale zoveel kritiek krijgt. Die heeft de bekerfinale tegen Barcelona en de Champions League finale namelijk beslist, dat terwijl er zoveel druk op 'm staat en hij op totaal de verkeerde positie speelt.

Je moet wel met hem spelen tot james terug is, daarna kan je pas andere opties overwegen dus hou eens op met bale de schuld te geven van alles

23 maart 2015 om 11:39

Jese! Laat jese nou eens spelen!

Prima als je met Bale begint maar laat Jese dan er vanaf de tweede helft in! Ik denk dat marcelo op de plek van Bale er nog meer van zou bakken

23 maart 2015 om 12:14

Jese heeft niet meer zijn oude niveau helaas, door zijn zware blessure is hij trager geworden in alles.

23 maart 2015 om 15:08

Hij is nog jong genoeg, laat hem voldoende spelen en geef hem wat tijd en hij komt wel weer terug op dat niveau.

Ik als madrid supporter schaam mij voor de manier waarom zogenaamde fans met bale ongaan, stelletje succes supporters. On: bale komt er wel en gaat zijn ongelijk halen bij iedereen

23 maart 2015 om 11:13

Ik neem aan dat je bedoelt dat hij zijn gelijk gaat halen...

23 maart 2015 om 11:16

Het gaat erom dat hij niet vecht voor het team. Vorig jaar was hij een geweldige speler maar nu is hij geen schim meer van zijn tijd van tottenham en vorig seizoen. Dat heeft meer met zijn instelling te maken dan met zijn kwalitieten.

Tuurlijk hij krijgt vaak de schuld als het fout gaat maar dat gebeurt ook met ronaldo en messi en zij laten het toch meestal weer zien. Dat heeft te maken met mentaliteit.

23 maart 2015 om 11:43

Gast, als je zo lang zo slecht speelt dan mag je wel flinke kritiek krijgen. Als hij beschermd wilde worden na slechte wedstrijden had hij bij de subtop moeten blijven. Als je bij real te lang niks laat zien dan krijg je t te horen. Overigens mag Ramos ook worden aangepakt. Die was gisteren echt heel slecht. Rende soms blind achter de bal aan, had de eerste goal moeten tegen moeten houden door Mathieu niet zo vrij te laten en bij de laatste goal was t ook niks.

23 maart 2015 om 12:47

Gast, hij staat verkeerd geposteerd. Wat kan hij daaraan doen?

23 maart 2015 om 12:57

Hij en Ronaldo wisselen vrij vaak van flank in een wedstrijd en ik zie hem dan ook niks bijzonders doen, hij blijft even onzichtbaar. Sterker nog, hij gaat dan vaak in t midden rondhangen als Ronaldo op rechts staat.

23 maart 2015 om 12:08

Als je er niets van bakt en je bent voor 100 miljoen gehaald en je faalt wekelijks, mag je er gerust wat van zeggen.

Men kijkt nu niet naar dat afgekeurde doelpunt van gisteren? Was het omdat ronaldo buitenspel stond of bale, want dan was deze kritiek niet gekomen.

23 maart 2015 om 11:25

Chelsea ziet in Hazard hun groeibriljant die in de top 3 van de wereld moet komen op termijn. Laat dat nou net een club zijn die geen geld nodig heeft dus Hazard blijft zitten waar die zit, heeft ook net verlengd dus Madrid kan dat vergeten. En denk je dat Mourinho een speler laat vertrekken naar Madrid waar hij nou niet op een prettige manier is vertrokken??

23 maart 2015 om 12:04

Een ruildeal is denk ik niet eens ondenkbaar. Ik denk namelijk dat Mourinho misschien wel liever een speler als Bale heeft dan Hazard. Een hardwerkende speler die goed kan counteren past beter bij het favoriete spel van Mourinho dan een technische dribbelaar.

23 maart 2015 om 12:08

Dat lijkt me echt een ruildeal die er never ever gaat komen, mark my words! Hazards heeft toch ook wel een aardige snelheid? Die beschikt in de basis over meer kwaliteiten dan Bale in mijn ogen, hij moet zich alleen wel nadrukkelijker gaan laten gelden, helemaal in de grote wedstrijden.

23 maart 2015 om 12:50

Champions League, is hij beslissend geweest. En Wales stelt niks voor, dusja wat moet hij nog meer.

23 maart 2015 om 13:00

Ik heb het over Hazard die in de grote wedstrijden nadrukkelijker aanwezig moet zijn he.

23 maart 2015 om 13:42

Ik ben zeker geen Hazard-fanboy, maar hij heeft toch echt veel meer talent dan Bale. Bale is gewoon een Rommedahl met een schijnbeweging.

23 maart 2015 om 15:42

lol Hzard en bale ruilen. En waar komt Hazard dan te spelen. Zeker ook op rechts? DAn krijg je weer een voetballer, waar niet het optimale uit wordt gehaald.

Bale is op links een een toegevoegde waarde en op rechts is het een heel beperkte voetballer omdat de man stijf links is. Gister was dat mooi te zien bij een moment waar ronaldo centraal vrij stond maar bale moest steeds met links de bal meenemen, waardoor de verdediger makkelijk een sliding kon maken op de bal.

Zolang hij op rechts staat, zal hij het echt niet beter gaan doen

Ik vond het raar dat Real niet vaker probeerde om een lange bal op Bale te spelen. Ik zag dat er veel ruimte lag in de tweede helft omdat Barca met een aardig hoge lijn speelde. Bijna alles ging via Carvajal en Marcelo zodat Bale alleen in de kleine ruimte iets moest proberen...

23 maart 2015 om 11:22

En dan het moment om de bal breed te leggen voor Ronaldo. Geen wonder dat men hem negeert. Ik verlies langzamerhand mijn vertrouwen in hem. Hij staat te veel in het midden terwijl hij eem echte flankspeler is.

23 maart 2015 om 15:43

De potten die ik zie, zie ik bale toch echt 80% van de keren rechts staan. Die bal die hij niet breed gaf, kwam puur omdat het een pure linkspoot op rechts is. Aan de andere kant was dit een grote kans geworden

23 maart 2015 om 11:46

Hij stond vaak vrij om weggestuurd te worden, maar werd vaak overgeslagen..

23 maart 2015 om 11:51

Dat komt denk ik omdat Bale tegenover Alba stond. Alba is zonder bal wellicht nog sneller als Bale. Tja, dan blijft er weinig meer over van Gareth als hij het op snelheid niet kan winnen.

23 maart 2015 om 12:05

Juicher Bale is echt wel sneller dan Alaba, dat mag geen excuus zijn van zijn falen al het gehele seizoen bakt Bale er niets van..

23 maart 2015 om 12:23

Ik gebruik het ook niet als excuus, ik reageer puur op het feit waarom Bale niet gezocht werd in de diepte terwijl er veel ruimte lag achter de verdediging. Ik ben trouwens nog steeds van mening dat Alba sneller of in ieder geval gelijkwaardig is zonder bal.

23 maart 2015 om 13:53

Wat is het nou, Alaba of Alba?

23 maart 2015 om 15:47

Bale en Alba zijn beiden erg snel. Beiden hebben een relatief grote kans om van elkaar te winnen of te verliezen. Het is het risico waard denk ik. Vooral als het steeds niet lukt op een andere manier.

23 maart 2015 om 15:57

Ik heb soms het gevoel dat ze Bale niet durven aan te spelen zodat er geen balverlies is.

En dat terwijl Bale zijn schijn en kap bewegingen gewoon goed zijn, in mix met zijn start snelheid.

23 maart 2015 om 17:55

Maar wie zijn "ze"?

Kroos en Modric spelen Bale wel aan hoor. Carvajal ook, die vaak in zijn buurt is. Ramos wil wel lang spelen op hem en voor Benzema en Ronaldo is het ook geen probleem om hem op te zoeken zie ik. Ronaldo heeft zelfs nog voor Gareth Bale gestemd bij de Gouden Bal verkiezing, achter zichzelf geloof ik

Pepe zoekt hem minder vaak op. Tegen Barca ging Pepe op een gegeven moment zelfs op Bale zijn positie spelen :s
Isco zie ik eigenlijk nooit een bal op Bale spelen. Bovendien ligt zijn rendement ook te laag. Allemaal leuk een aardig " Isco Disco " maar we hebben veel meer aan hem als hij speelt zoals tegen Bayern vorig jaar in de halve finales van de CL.

23 maart 2015 om 18:04

Ik snap wat je bedoelt, maar er is maar 1 oplossing en dat is als Cristiano en Bale van kant gaan wisselen.

23 maart 2015 om 19:10

Mwah weet ik niet, maar ze zouden in ieder geval wat vaker kunnen wisselen van kant tijdens de wedstrijd, gewoon om de dynamiek gaande te houden.

Het is tijd om terug te gaan naar engeland voor bale. Om goed te kunne voetballen moet je gelukkig zijn en met de real supporters gaat dat moeilijk...

De ruimte is te klein. Hij zou perfect passen bij chelsea. Waar de ruimte om te rennen veel groter is.

Bale was ook drama gisteren . Hoe kan je nou zo onzichtbaar zijn de tweede helft . Je kan slecht spelen maar gewoon 45 minuten lang niet voorkomen in het spel bij een team als real madrid verdien jr het niet om opgesteld te worden.

Ik hoop dat carlo nu jese eens paar wedstrijden voor hem kiest want slechter kan het toch niet worden.

23 maart 2015 om 12:58

Gaat never nooit gebeuren, bale blijft altijd in de basis zolang hij bij real Madrid speelt en de reden daarvoor is ook heel duidelijk gebleken, zijn astronomische transfersom houd hem in de basis. Als een speler die is gehaald voor doelpunten en assists en dan 2 maanden droogstaat en slecht speelt en niks toevoegt aan het team en hem dan nog steeds elke wedstrijd opstelt en altijd 90min laat spelen dan is het toch duidelijk waarom hij blijft spelen, elke andere speler (behalve Ronaldo en Messi) zou eruit worden gehaald of zijn basis plek verliezen aan een andere speler. Stel je eens voor hoe de voetbalwereld zou reageren, een speler van 100miljoen op de bank geplaatst voor een speler uit eigen jeugd, real zou dan het lachertje van de voetbalwereld worden en dat wil met name Perez voorkomen.
Ik kan het ook wel begrijpen, als je in een bedrijf werkt en je baas schaft voor jou een machine aan zodat je beter werk verricht voor 100 miljoen en dan na een tijdje zegt 'baas bedankt voor de machine maar ik vind m'n oude machine beter en ga die weer gebruiken' , ik denk dat de grote baas dat niet zo leuk vind om te horen dat hij voor niks zoveel geld heeft uitgegeven.

23 maart 2015 om 16:01

Daarom moet James snel terug zijn als het goed is mag hij na de interlandbreak weer zijn rentree maken.

Perfecte situatie om James erin te brengen bij een wissel voor Bale gewoon om een signaal te geven.

Middenveld; Isco Kroos Modric James draaide perfect.

23 maart 2015 om 16:55

ja dat middenveld is het perfecte middenveld voor real Madrid, maar ik denk dat als james terug is dat Isco helaas het kind van de rekening wordt, hoop het niet natuurlijk ik vind dat isco het heeft verdiend altijd te spelen, zou isco op de bank belande denk ik dat Carlo nog meer fluitconcerten kan verwachten van het bernabeu, Carlo werd zelfs uitgefloten als hij isco wisselde laat staan als isco uit de basis wordt gezet.

23 maart 2015 om 17:53

@r.m.zizou, zoals je zelf aangeeft, zou het schandalig zijn als ze Isco eruit haalden voor James. Isco speelt zeer goed dit seizoen en blijft zich maar ontwikkelen, hij zorgt voor constante dreiging en hij zorgt voor veel ruimtes in de aanvalslinie. Hij is in mijn ogen dit seizoen een van jullie beste spelers, samen met Modric. Natuurlijk speelt bijna iedereen goed bij Madrid, maar hij blinkt vind ik vaak uit. Nee, als James terugkomt vind ik dat Bale verplicht is gebankt te worden hoor, zeker als hij in deze vorm blijft steken.. niet dat ik het erg vind hoor als hij speelt, meer kans op gemiste kansen voor jullie haha! Maar je begrijpt me wel denk ik

23 maart 2015 om 20:28

haha, ja ik begrijp wat je bedoelt, een bale in slechte vorm in de basis dat vind de concurrentie natuurlijk niet erg.
Maar je hebt gelijk ik vind Isco ook een van de beste selers dit seizoen sowieso top 3 beste real spelers dit seizoen, in de maanden Januari, Februari 2x achter elkaar geplaatst in het la liga team van de maand als enige real madrid speler, hij heeft prima werk verricht tijdens de afwezigheid van Modric, je moet van goede huizen komen wil je bij het bernabeu zo snel en zo zeer geliefd worden. Heb het vorig seizoen al gezegd toen veel real madrid supporters isco zo snel mogelijk verkocht wouden zien worden dat isco 1 of 2 seioenen nodig heeft om uit te kunnen groeien tot een van de belangrijkste real spelers, ben blij dat hij het langzamerhand waar begint te maken.
Het enige jammere is dat isco te ver naar achteren moet spelen, Isco kan de meest geweldige dingen doen voorin alleen door zijn rol in het veld krijgt hij de mogelijkheden niet dat te doen.

Als zijn doelpunt niet onterecht was afgekeurd was hij de held geweest. Hij begon pas slecht te spelen nadat de wedstrijd ontaardde in de gewoonlijke orgie van schoppen, schwalbes en ruzies om niets. Hoeveel spelers bijna dood gingen op het veld was weer niet te tellen. Een uur prachtig voetbal en daarna weer antireclame.

23 maart 2015 om 11:34

De eerste bal staar Ronaldo buitenspel en die kopt hem door. Terecht afgekeurd.

Verder heb ik me ook weer bijzonder zitten ergeren aan de acteurs aan beide kanten.
Zonde, want ze kunnen ze goed voetballen allemaal.

23 maart 2015 om 12:13

Als je eerst eens de spelregels weet voordat je voetballen gaat volgen en zeker reageren zou wel een stuk makkelijker zijn.

De rest heb je gelijk in, Mascherano, Pepe, Neymar en met stip Ronaldo gingen weer heel makkelijk liggen.

23 maart 2015 om 12:18

Suarez ben je ook vergeten, uit een van Suarez schwalbe scoorde Barca de eerste goal

23 maart 2015 om 14:07

Natuurlijk, jullie noemen alles een schwalbe als het in het nadeel is.

Zo’n goede verdedigers maar die echt domme overtredingen maken.

Het was gewoon een vrije trap punt uit.

23 maart 2015 om 18:34

Fijn, altijd die respectvolle reacties! Ik heb een stuk of tien commentaren gezien na afloop van de wedstrijd, dat Cristiano Ronaldo buitenspel zou staan toen hij de bal door kopte werd door de meeste commentatoren ten zeerste betwijfeld. Ik ken de regels omtrent buitenspel, net zoals de meeste mensen hier. Dus doe even normaal.

23 maart 2015 om 20:20

Nou over het buitenspel hoefde je niet te twijfelen want dit was gewoon duidelijk hoe graag je het wil zien.

En het schoppen en de schwalbes waren hoofdzakelijk van de kant van Real met te beginnen bij Ronaldo want die begon al na exact 50 seconden met vallen en zijn handjes opsteken.

23 maart 2015 om 23:39

Kijk ff op marca.com met je "ten zeerste betwijfeld".

http://www.marca.com/en/2015/03/22/en/football/rea...

Hij moet zo gauw mogelijk weg bij real madrid, want hij past daar niet. Het is typisch een speler voor man united. Die moeten Di maria voor 75 aan PSG verkopen en Falcao terugsturen naar monaco.
Bale moet daar in lengte van jaren de opvolger worden van Ryan Giggs.
Bij real word het succes hem ook niet gegund en word hij overgeslagen, daarbij komt dat hij op rechts speelt. Het is een waardeloze keus van Bale en een waardeloze keus van real madrid. Een pure mismatch.

Mooi om te zien hoe oppervlakkig te meeste in de media zijn. Hij scoorde een buitenspel doelpunt vlak voor rust. Ik weet overigens niet zeker of Ronaldo nou net wel of niet buitenspel stond bij het doorkoppen van de bal, maar had die goal geteld was bale natuurlijk weer helemaal terug volgens de kranten. Bale kan echt wel voetballen en casillas kan nogsteeds een geweldige pot keepen poeh poeh
..

23 maart 2015 om 11:21

Je hebt groot gelijk!

23 maart 2015 om 11:25

Helemaal terug? Waar was hij dan de 2de helft? Zelfde geldt voor Ronaldo...die is ook echt niet helemaal terug omdat hij een goal scoort.

Bale scoorde wel, maar deze werd in mijn ogen onterecht afgekeurd. Jordi alba had Bale in de pocket. Hij speelde heel goed. Bale deed het redelijk in de eerste helft maar de 2de helft deed hij t erg matig.

23 maart 2015 om 11:23

waarom onterecht? Ronaldo stond ja gewoon buitenspel

23 maart 2015 om 11:28

Ronaldo stond 10 cm buitenspel. Wel terecht afgekeurd.

23 maart 2015 om 12:10

Okay mijn excuses, ik dacht dat ze op een lijn stonden. Bij mijn stream op ESPN was er ook al onduidelijkheid over. Begrijp het niet verkeerd trouwens. Barcelona speelde erg goed en heeft verdient gewonnen.

23 maart 2015 om 13:05

Was zeer lastig te zien. Had een stream, waar ze een lijntje trokken.

23 maart 2015 om 14:20

Aan de andere kant, als het klopt werd bij barcelona ook een goal onterecht afgekeurd.

Stel hem dan een keer op links op dan zul je zien of Bale geen schim meer is van de Bale van de Spurs.
Hij speelde 1 keer op links bij Real en dat was tegen Barca zonder Ronaldo en scoorde gelijk een wereld goal.

23 maart 2015 om 12:02

Ik zat toen in het stadium...Hij scoorde inderdaad een mooie goal....maar had hele wedstrijd geen pepernoot geraakt. En dat is nou net het ding...vorig jaar 2 gelukkige momenten en dit jaar nog niet. Maar iedereen ziet dat hij niet de technische speler is die in kleine ruimtes kansen creëert of oog heeft voor andere. Wellicht door prijskaartje te hoge verwachtingen....

23 maart 2015 om 12:04

Klopt maar ik denk niet dat Ronaldo op rechts wil gaan spelen terwijl hij daar zelf ook goed speelde in zijn tijd bij man utd, maar probleem is als Ronaldo rechts speelt zal hij minder gaan scoren en daar leeft hij voor dus dat zal moeilijk worden.

23 maart 2015 om 12:14

Een wereldgoal ook nog zelf tegen de slechtste keeper die ooit in Spanje heeft gespeeld.

Het klopt wel dat hij op Links hoort en ze moeten Ronaldo eens laten banken want die bakt er zeer weinig van de laatste tijd.

23 maart 2015 om 12:20

Haha Wijze kip, Ronaldo speelde gewoon een goede wedstrijd.

23 maart 2015 om 14:08

Op basis waarvan dan?

Omdat hij 2x op goal heeft geschoten want verder voegt hij helemaal niks toe aan heel het elftal.

Ik weet niet welke wedstrijd jullie gezien hebben gisteren maar Modric, Benzema, Marcelo en ook Ronaldo speelden een prima pot.

Ik heb Ronaldo de afgelopen maanden bagger zien spelen maar gisteren vond ik hem goed. Benzema was misschien wel de beste bij Madrid. Bale heb ik echt totaal niet gezien en die jongen kan niks doen aan die 100 miljoen euro maar je verwacht toch veel meer van zo'n speler. Het is een beetje beschamend aan het worden.

23 maart 2015 om 12:11

Hij werd goed verdedigt door alba. Die sterk speelde zoals de hele verdediging van barca. Ronaldo was inderdaad de gevaarlijkste. Samen met marcelo.

Ik vind de kritiek op bale meer dan terecht. Al had bale de helft gekost, presteert hij nogsteeds ver ondermaats. Werkt niet voor het team, enige wat hij doet is blind met de bal naar voren rennen. Ik gun het bale enorm om te slagen bij real maar een transfer naar een club waar hij op zijn positie kan spelen(linksbuiten) lijkt mij de beste optie.

Ik denk dat ze bij Real eens moeten gaan nadenken wat ze willen. Als ik de scepter zou zwaaien, zou ik Ronaldo verkopen en Bale op zijn plek neerzetten. Ronaldo kun je nu nog tussen de 60 en 100 miljoen vangen en Bale is een stuk jonger en je kunt hem op zijn positie neerzetten. Tevens haal je veel onrust weg, wat je sowieso hebt, wanneer het altijd maar over 1 persoon hebt. Ronaldo zal naar alle waarschijnlijkheid, de komende jaren minder worden, terwijl Bale nog een paar jaar mee kan.

23 maart 2015 om 11:39

Welke onrust? Het is geen Drenthe of Osvaldo.. de beste voetballer van de wereld doe je zomaar weg om onrust?

23 maart 2015 om 11:48

best voetballer van de wereld zijn de meningen over verdeeld. onrust is er zeker, neem dat spreek verbod wat die zichzelf heeft aangenomen. als het over real gaat, gaat het over ronaldo, dat moet een keer weg. in de tijd, dat ze eind jaren 90 begin deze eeuw succes hadden, was er minder onrust. volgens diverse spaanse media en fansites zijn een aantal spelers ronaldo zat. alles bij die club is rond ronaldo. champions league werd vooral aan ronaldo toegedicht. dat kan even goed gaan, maar ook een negatieve uitlating hebben. als real slim is verkopen ze hem. hij zal minder worden, gezien zijn leeftijd en zijn jarenlange arbeid. real moet realistisch zijn en beginnen aan een nieuwe team opbouw.

Er moet gewoon een club met ballen komen, Bale halen en gewoon weer op linksback zetten.
Geen sterallures door hem voorin of op 10 te zetten.

Bijvoorbeeld bij City die zonder echte linksbuiten speelt, zou dat perfect passen.

Maarja, 100 miljoen voor een back.

23 maart 2015 om 13:34

Ja Neymar is een vervelende speler en blijkbaar zorgt dat ervoor dat mensen niet langer objectief naar zijn spel kunnen kijken. Neymar was gisteren de gevaarlijkste man bij Barcelona met zijn loopacties en dribbels. Ja hij was niet scherp voor het doel en speelde verre van een perfecte wedstrijd (net als alle spelers op het veld), maar de "minste aan de kant van Barca" gaat veel te ver.

Ik vond Suarez ook niet al te sterk ondanks zijn goal, hij verprutste hoogstpersoonlijk 3-4 hoopvolle counters. Maar hij is matchwinner, dus krijgt hij bijna een 9.

Hahaha die beoordelingen zijn echt lachwekkend. In het wedstrijdverslag van vanmorgen stond toch duidelijk dat real een uur beter was. Maar als je kijkt naar de beoordelingen dan lijkt het wel alsof Real is weggespeeld!

Bale speelt niet op zijn positie daarom kan hij niet veel laten zien trouwens supporters van madrid fluiten iedreen als het slecht gaat zidane guti raul casillas cr7 dus dat hoort bij het huis van madrid het licht punt van giesteren was dat marid heeft beste wedstrijd in 2015 gespeeld vind ik met balbezit en domineren in het midden dat komt vooral door modric die heel goed was in eerste helft

23 maart 2015 om 12:12

Gaan we die slappe excuus houden, waarom speelde hij vorig jaar dan wel redelijk op de zelfde positie. Juist omdat er vorig jaar weinig van hem verwacht werd, kon hij de in de schaduw werken, nou er meer van hem wordt verwacht, faalt hij.

Bale is gewoon mentaal geraakt zo te zien, vorig jaar vroeg hij gewoon de bal van de verdediger en ging hij acties gaan maken, gisteren speelde hij letterlijk en figuurlijk verstoppertje. Het is een fantastische voetballer maar hoelang gaat dit nog doorgaan?

We kunnen wel zeggen dat Bale een 'renpaard' is en ruimte nodig heeft maar ruimte creëer je gewoon zelf, Benzema loopt toch ook altijd vrij? Was altijd aanspeelbaar als Bale dat nou ook is gaat doen en gebruik gaat maken van zijn snelheid dan zijn we een stap verder maar nee hij bleef achter de kont van Alba hangen. Positief was dat hij Neymar echt op de hielen zat.

We zagen duidelijk dat het middenveld van Real Madrid veel sterker is dan die van Barcelona en daarom als dit doorgaat tot de zomer moet Bale verkocht worden hoe jammer het ook is, een extra middenvelder met voetbal vermogen zou dit Madrid compleet maken, + De Gea.

De Gea/Iker
Carva/Danilo
Pepe/Varane
Ramos/Lapor
Marcelo/Gàya
James/Jesé
Modric/Casem
Kroos/LucasS
Isco/Reus
Ronaldo/Tomà
Benzema/Viet
23 maart 2015 om 14:15

Toen Barcelona in de tweede helft gewoon terug met het 'normale' middenveld voetbalde, zag ik bijzonder weinig van het zogezegd betere middenveld van Real.

23 maart 2015 om 14:24

Toevallig was Real Madrid moe hé? Real Madrid bewees in Bernabeu ook dat wij een betere middenveld hebben.

23 maart 2015 om 15:19

Real moe? Hebben meer rust gehad dan Barcelona, dus dat gaat niet op. Tevens mag je uberhaupt niet na 45 minuten moe zijn als dik betaalde sterren. Oke bij 90 minuten, maar niet na 45

Mensen geven zijn falen van Bale zijn verkeerde positie de schuld, wat een onzin. Ook als hij van positie met Ronaldo wisselt bakt hij er niets van. Hij kan werkelijk waar niet voetballen, maar alleen maar rennen, en gisteren zag je pijnlijk hoe matig hij in de kleine ruimte is. Bale gewoon verkopen, want dat wordt nooit iets.

Echt raar de gezeur op Bale hij moet altijd spelen vanaf de verkeerde kant. Neymar die hielp pas kansen om zeep maar daar hoor je zelden iemand over. Echt niet normaal hoe Bale wordt behandeld. Ik hoop dat hij terug naar Engeland gaat. Hij is gewoon een goede voetballer die kapot wordt gemaakt door de media.

23 maart 2015 om 13:59

Neymar hielp kansen omzeep, dat klopt. Als hij zijn kansen had gescoord die hij de laatste weken had dan zat hij nu rond de 25 doelpunten. De 1-1 van Ronaldo was er ook niet gekomen als hij die grote kans scoorde, waarna Real counterde. Dan stond het 2-0 en was het gespeeld. Maar zijn veldspel is gewoon goed, in tegenstelling tot Bale. Die kan en niet afmaken, en speelt dramatisch

Bale is een linkspoot waarom zet je hem dan op rechts? Sowieso een vreemde aankoop, want je hebt CR7 al als linksbuiten, en Jese als back-up.

23 maart 2015 om 13:51

Het laatste half jaar had hij bij the Spurs ook een vrije rol vanaf de rechterflank. Juist in die periode steeg zijn hype naar een ongekende hoogte.

23 maart 2015 om 13:59

Robben is ook een linkspoot die op rechts speelt. Messi is dat ook

Bale hoort gewoon op de linksbackpositie ! Met Ronaldo voor hem die naar binnen gaat en schiet heeft Bale een zee van ruimte om te doen en laten wat hij wilt. Onbegrijpelijk dat je zo een speler haalt en zo misbruikt !

Bale is een geweldige atleet, maar een middelmatige voetballer. Kan enkel bij een topclub mee als hij op de juiste manier gebruikt wordt. Bij een club als Real is Bale brandhout. Dat kon iedereen al vanaf mijlenver zien aankomen, behalve bij Real Madrid waar ze er gewoon 100 miljoen voor neertellen. Ronduit lachwekkend beleid.

Tja de druk e. Kan hij op dit moment moeilijk aan. Duidelijk te zien

Allemaal niet zo ingewikkeld wat er aan de hand is met Bale. Hij voetbalt zonder vertrouwen. Wie dat veroorzaakt heeft? Gouden bal geil neef Penaldo! Wegwerpgebaren maken, met chaga muil rondlopen als Bale wat verkeerd doet tot gewoonweg uitschelden ('puta' incident). Allemaal niet bijster goed voor het vertrouwen van Bale(dikke understatement!). Ronaldo is net zo schuldig aan het slechte spel van Bale als Bale zelf. Iedereen die zelf een beetje goed heeft kunnen voetballen weet dat het zo werkt. Je kan je team genoten de grond in schelden, maar daar worden ze echt niet beter van.

Als ze willen dat hij gaat presteren dan moeten ze hem ook even met rust laten.

Hij kan er zelf niets aan doen dat er iemand zo gek was om 100mil. Hoe dan ook het voert de druk behoorlijk op. Want hij weet dat hij het elke wedstrijd waar moet maken. Nu lukt hem dat niet en alles en iedereen zit er ook nog eens bovenop. Dat voert de druk ook alleen maar op.

Aan de andere kan verwacht iedereen van iemand die 100mil. heeft gekost dat hij ook voor het verschil zorgt. Echter heeft Real in dit geval niet die 100mil. betaald vanwege de kwaliteit van de speler (want die is in vergelijking met de prijs ver te zoeken). Dit was gewoon weer zo'n Perez aankoop om te showen wat hij kan.

Een Bale in topvorm is die 100mil. niet eens waard. Die jonge is geen buitencategorie en zal dat ook nooit zijn.

Maar goed, men kan hem moeilijk de schuld geven van de verliespartij gisteren. Andere spelers hadden grotere kansen.. En hadden Ramos bij de 1-0 en Pepe bij de 2-0 beter hun best gedaan had men op die momenten wellicht geen goals tegen gekregen.

Op zich mag Neymar ook wel wat op zijn kop krijgen. Die speelde ook slecht. Maar je zag dat Real Madrid veel beter speelt met Modric erbij. Wat is die gast toch goed.

23 maart 2015 om 20:57

ik kan niet anders dan het roerend met je eens zijn, je hebt gewoon gelijk!!!!!
heb me inderdaad niet te geloven lopen irriteren aan de tweede helft waarin Neymar ongelofelijk bezig was, heel slecht, overhypte speler,
Modric=koning, Keizer, Admiraal

ben het met diegenen eens die het niet eens zijn met de kritieken waar Bale mee te maken heeft, heeft alleen maar beslissende doelpunten gemaakt, en gisteren is zijn doelpunt onterecht afgekeurd, en dan nog iets, waar was Messi, was zeker ook verstoppertje aan het spelen, meest overschatte voetballer aller tijden!! Ik zou Bale inderdaad ook niet vanaf rechts laten spelen, Ancelotti is groot geworden met 4-4-2, kan makkelijk, CR7 Benzema, Bale Isco, Kroos, Modric, Marcelo, Ramos, Varane/pepe Carvajal, Casillas

wat maakt de beste aller tijden? is dat de voetballer die de meeste wk's/ ek's heeft gewonnen de beste, de meeste champions leagues, naar mijn mening is er geen beste aller tijden, iedere tijd/ generatie heeft spelers die opstaan die een wereldniveau halen, heel jammer dat er met die ballon d'or een zo'n corrupte organisatie achter zit die bepaald dat er een mini-competitie onstaat tussen Messi en Cr7, ik vind dat Modric, Robben, Bale ervoor in aanmerking komen, maar die hebben niet de glamour, flair, etc, heel erg jammer, minstens zo goed als eerder genoemden, tot zover, ik heb gezegd

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren