Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

ADO Den Haag baalt: 'Een gemiste kans, ik vond Ajax niet sterk'

Laatste update:

ADO Den Haag had zondag goede zaken kunnen doen in de strijd tegen degradatie. De ploeg van Henk Fraser speelde in Amsterdam tegen een inspiratieloos Ajax en leek lange tijd in ieder geval een puntje te gaan halen. Tien minuten voor tijd ging het echter toch nog mis voor ADO: een inzet van Davy Klaassen werd verlengd door Xander Houtkoop, die hierdoor een eigen goal maakte (1-0).

ADO probeerde in het restant nog wel om terug te komen in de wedstrijd, maar dat lukte niet. "Ik sta hier met een zuur gevoel. Er zat inderdaad meer in", zei Roland Alberg tegen FOX Sports. "We hebben de hele wedstrijd lang keihard gewerkt, maar staan met lege handen. Dat is gewoon balen. We hadden minimaal een punt verdiend."

"Ik vond Ajax niet sterk, ze waren zeker niet in goede doen", vervolgde de balende Alberg. "Een gemiste kans, maar ons team verdient een compliment." ADO blijft door de nederlaag op 28 punten staan, drie punten meer dan nummer zestien van de ranglijst NAC Breda.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax was zeker niet sterk, zeer zwak zelfs bij vlagen. Maar om nou te stellen dat Ado meer verdiende: onzin

22 maart 2015 om 22:11

Zoist. ADO had helemaal nergens recht op.

23 maart 2015 om 00:17

Ajax relatief gezien net zo min, dus gelijkspel was terecht/verdiend.

23 maart 2015 om 06:26

Relatief gezien?? ADO stond schandalig ver op eigen helft te verdedigen. Op die manier is er inderdaad geen drol aan voor de neutrale kijker.

23 maart 2015 om 06:44

Van ADO kant natuurlijk wel te begrijpen al gaan die met 5 man voor de bal lopen gaan ze bij voorbaat al met een nederlaag vanaf.
Dus resultaat voetbal is hangen en dat is idd niet leuk om te zien wel bijna effectief .

23 maart 2015 om 12:41

nee ado moet het ajax na hun zin gaan maken door op de middelijn te gaan verdedigen en er drie om hun oren krijgen ,het grote ajax mag toch geen moeite met een verdedigende middemotor hebben maar dat hebben ze wel gewoon een gebrek aan kwaliteit

23 maart 2015 om 13:08

ADO is gewoon stom geweest om met een heel aanvallend elftal, heel verdedigend te gaan spelen. Als je er dan toch voor kiest om de pot dicht te gooien doe het dan met spelers die dat kunnen en niet met 6 zeer aanvallend ingestelde spelers.. Ik vindt toch dat ADO beter de beuk er in had kunnen gooien. Als er ooit kansen lagen om Ajax te verslaan dan was het nu wel. Ajax was slap zwak moe en lamlendig. Kortom foute tactische keus van Fraser.

22 maart 2015 om 22:14

Precies. Ajax was zwak en verdient kritiek omdat het veel beter moet. Maar Ado was nog veel matiger en verdiende werkelijk niets. Heb de heatmap gezien voor balcontacten. Ado heeft de bal nauwelijks gehad op de helft van Ajax.

22 maart 2015 om 22:15

Een punt hadden ze zeker verdiend. Ze waren heel de wedstrijd redelijk overeind gebleven tot de schlemielige eigen goal vlak voor tijd. Ajax heeft wederom weer eens gezwijnd....

22 maart 2015 om 22:19

Ado heeft 90% van de tijd op eigen helft gestaan, das pas zwijnen. Ajax was niet goed, maar Ado verdiende helemaal niks

22 maart 2015 om 22:39

Je verdient helemaal niks als je 0 kansen hebt gehad.

22 maart 2015 om 22:52

Is ook zo. 80ste minuut.... vlák voor tijd. Snap niet dat Ancelotti ook to vlak voor tijd (80ste minuut) wacht om bij een 2-1 achterstand te wisselen.

22 maart 2015 om 23:13

Laf voetbal gespeeld door den haag. Ik zie ze liever met 3-0 verliezen dan dat ze helemaal geen ruk doen. Tegen dit Ajax is zoveel meer te halen dan alleen maar op eigen helft spelen. Pas de laatste minuut probeert den haag wat.

23 maart 2015 om 00:14

Kansen heeft niets met maken met iets verdienen. Je kan ook iets verdienen op basis van je verdedigende spel. Als je beweert van niet, vind ik dat je een kortzichtige kijk heb op het spel.

23 maart 2015 om 00:54

Als je denkt dat je met 'verdienen' ook maar iets koopt in het profvoetbal ook...

23 maart 2015 om 08:03

Idd. Ajax speelde drol van een wedstrijd maar ondanks dat hadden ze ruim moeten winnen. Dit ADO speelde een degradatie wedstrijd.

22 maart 2015 om 22:13

Dan hoort Chelsea volgens jouw beredenering ergens op de tiende plaats te staan en Atlético laatste.

22 maart 2015 om 22:19

Want Chelsea en Atletico spelen altijd verdedigend? Niet dus...

22 maart 2015 om 22:23

Wel als het echt ergens om gaat, en bij Atléti is het nog vaker.

22 maart 2015 om 22:46

Chelsea en Atletico creëeren nog kansen wanneer ze zo spelen, Ado niet. Groot verschil. Overigens gun ik teams als Chelsea en Atletico (en al die andere ploegen die het doen) ook helemaal niks wanneer ze zo spelen, maar dat is weer een tweede...

23 maart 2015 om 00:11

Als je voor de 0 - 0 gaat heb je geen kansen nodig, dus onzin.

23 maart 2015 om 00:10

Er wordt veel onzin gepost laatste tijd. WK vergeten? Of toch verdrongen?

Ja, ik lees en hoor dit zowat iedere week en er valt wat voor te zeggen... Maar....
Het zijn altijd de ploegen die zich helemaal ingraven die dit zeggen.... Waar Ajax gewoon moeite mee heeft om daar doorheen te komen.
Spelen clubs wel aanvallender dan heeft Ajax er over het algemeen juist minder moeite mee.... (uitzonderingen daar gelaten uiteraard)

Het 1 heeft ook met het ander te maken volgens mij....nu oogde (en het was ook zo) gewoon slecht, maar hoe zou het zijn gegaan als Ado meer lef had getoond etc.? We zullen het nooit weten maar ik heb zomaar het idee dat het niet slechter zou zijn gegaan.... In tegendeel.

23 maart 2015 om 10:38

Vitesse speelt altijd aanvallend tegen Ajax met hele goede resultaten de laatste jaren in het gelredome maar ook zeker in de Arena...

Off: Ik was vandaag toevallig in de stadion en wat me verraste was dat er veel lege stoelen waren. Ik vond het ook vreemd dat als er telkens een fout werd gemaakt er werd gefloten. Dan hoor je als Supporter de speler die de fout maakte te Supporten.

ON: Ajax moet de bal wat sneller laten gaan. Ze moeten scherper staan met de backs en als je Thuis speelt meer op de tegenstander de helft spelen ADO speelde daarentegen gewoon slim en waren af en toe gevaarlijk.

22 maart 2015 om 22:17

Je kan echt bijna niet meer op de helft van de tegenstander spelen dan ajax vandaag gedaan heeft. Dat was echt het probleem niet. Het tempo moet omhoog. En ado gevaarlijk? In de 92ste minuut 1 keer ja. Verder niet gezien.

22 maart 2015 om 22:27

Het is lastig spelen tegen een ploeg die zichzelf compleet ingraaft op eigen helft en vanaf de aftrap bezig is om het tempo laag te houden.
Ajax heeft moeite om in de kleine ruimte te spelen. Er moet veel strakker ingespeeld worden. Daarnaast moet er veel meer bewogen worden op het moment dat iemand aangespeeld wordt zodat er direct meerdere opties zijn.

23 maart 2015 om 07:45

Nou als eduardo die bal op kramer had gegeven en niet zo lomp was gaan doen om te gaan schieten, was het denk ik wel een goal geweest. Maar dat is niet gebeurd, helaas. Dat het ook weer door een eigen doelpunt moet gebeuren bah! Maar ajax had de meeste kansen en waren best gevaarlijk dus ook verdiend gewonnen, jammer genoeg

22 maart 2015 om 22:41

De backs moeten veel hoger staan.
Nu maak je het jezelf moeilijk.

23 maart 2015 om 03:16

Met de backs die ajax heeft maak je het jezelf ook niet makkelijk daarmee. Dat werkt alleen als dat soort spelers geen dissonant vormen in je spel in balbezit en dat zijn ze wel. Dan is Boilesen ook nog eens mega kwetsbaar met ruimte in zijn rug, dubbel kut

23 maart 2015 om 06:46

Als je tegen zo een tegenstander staat die met 11 man op hun eigen helft staat dan moet je dat wel doen om de druk te houden.
En je zag dat vanaf minuut 75 ongeveer gebeurde dat wel en toen ADO de weg kwijt.

Wat een onzin zeg.
ADO heeft niks anders gedaan dan verdedigen en gokken op een counter.
Als jullie eruit kwamen was het snel weer terug en ze mogen blij zijn dat ze in de laatste tien minuten niet 4 goals tegen krijgen.

Met 11 man verdedigen en 1,5 afstand schot op doel. Ik zal niet zeg dat Ajax goed was, maar die probeerden in elk geval nog te scoren. Dus als er 1 ploeg iets verdiende was dat zeker niet Ado

Geklets van de ADO speler , ADO heeft helemaal niets gebracht !

Keihard werken betekent niet dat je meer verdient... Dan moet je in ieder geval kansen creëren.

22 maart 2015 om 23:48

Ik lees veel van dit soort onzin. Maar iets verdienen slaat niet per se alleen op kansen. Als je reeel blijft hoeft een ploeg als ADO niet te rekenen op kansen in de Arena. Ligt eraan wat je doel is. Als je een wedstrijd speelt om een punt en je wilt weggaan met 0 - 0, wat voor ado overigens een prima resultaat zou zijn, kan je zeker wel iets verdienen op basis van je verdedigende spel. Voetbal is meer dan alleen kansen creeeren. Als je dat wel denkt, snap je het spelletje niet helemaal.

23 maart 2015 om 06:05

Dat verdedigende spel was gewoon uit armoede geboren.
Ballen over een paar meter kwamen niet aan, telkens overtredingen nodig omdat ze het te lage tempo niet eens aankonden.
Ado kon gewoon niet beter.
Overigens had Ado nog geluk dat er geen rode kaart werd gegeven voor die charge op Cillesen met de elleboog.

Ado jullie waren zelf ook dramatisch slecht jullie kunnen zelf ook geen pass geven over 5 a 10 meter dus ajax gwn terecht gewonnen

Ajax was niet sterk, maar ADO ook niet. In dat elftal zat ook niks. Ze staan niet voor niets zo laag. Betreffende de wedstrijd; 0-0 was verdiend. Wat een slappe slome partij !

Wat de Boer zegt ADO kwam hier voor een punt. Hielden alleen maar tegen.

Ben het hier niet eens met veel comments hier. Misschien komt het doordat ik voor ADO ben. Maar je kan niet verwachten dat een degradatie kandidaat uit tegen een topclub het spel gaat maken. De reden waarom hij vind dat ze recht hebben op een punt is omdat ze hard geknokt hebben om de 0 - 0 te behouden tot de 80ste minuut en door z'n lullig eigen doelpunt. Met dat oogpunt vind ik het wel een redelijk recht om te vragen.

22 maart 2015 om 23:35

Mee eens, maar dan moet je niet beginnen met een 'zwak Ajax' maar gewoon zeggen dat je tot de 80ste minuut gewoon goed hebt tegengehouden. Dat hebben ze goed gedaan. Aajx was nog niet eens zo slecht...tot aan de 16.

Ach met alleen verdedigen weet je gewoon dat je eens het deksel op je neus krijgt. ADO had gewoon gaande de wedstrijd meer moeten komen toen ze door hadden dat Ajax heel zwak was. Maar ze bleven verdedigen dan verdien je ook geen punten.

23 maart 2015 om 00:06

Onzin. Ben je het WK vergeten?

Ben benieuwd wat je steeds met wk bedoelt Nederland heeft dat toernooi 15 doelpunten gemaakt en. 4. Tegen.

Ajax was inderdaad niet sterk. Maar als je de hele tijd voor je eigen goal blijft liggen, moet je ook niet klagen als er eens een bal verkeerd valt waardoor je knullig verliest.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren