Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Real beschouwt spelers als wegwerpartikelen'

Laatste update:

Paul Pogba verlengde in oktober zijn contract bij Juventus en heeft geen plannen om die club voortijdig te verlaten. Ook niet als Real Madrid zich meldt, zo laat zaakwaarnemer Mino Raiola donderdag weten in L'Equipe. Hij grijpt de gelegenheid meteen aan om een flinke sneer uit te delen aan de Spaanse grootmacht, die volgens hem een verwerpelijk beleid voert.

/

Raiola reageert opgetogen op het nieuws dat Real geen interesse zou hebben in zijn jonge, Franse cliënt. "Dat is goed nieuws! Wij zijn namelijk ook niet geïnteresseerd", claimt de uitgesproken spelersagent. "Ik ben nooit naar Real Madrid gegaan met de vraag of ze hem willen kopen. Nooit! Real is namelijk een club die spelers koopt alsof het wegwerpartikelen zijn en hen vervolgens bij het grofvuil zet."

"Real is een club die een speler zes keer goed ziet spelen tijdens het WK en vervolgens wil kopen", vervolgt Raiola zijn tirade aan het adres van voorzitter Florentino Pérez en consorten. "Naar zo'n club willen wij helemaal niet. Als Paul vertrekt, zoekt hij een club die zijn kwaliteiten op waarde schat. Daarmee sluit ik de deur naar Real niet, maar ik ga 'm ook niet openzetten."

Raiola zegt het sowieso vreemd te vinden dat Pogba veel in verband wordt gebracht met andere clubs. "Ik ben volgens mij de enige die niet elke dag over hem praat. Hij heeft net zijn contract verlengd en het idee is dat hij in Turijn uitgroeit tot een grote speler. Als er een club komt met interesse, dan mogen ze een bod doen. Over geld zullen we verder niet praten, want we kijken vooral naar clubs waar Paul zich lekker bij voelt."

Paul Pogba speelt binnen twee jaar elders

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
19 maart 2015 om 13:18

Hij is een zakenwaarnemer van de grootste spelers ter wereld. Natuurlijk komt de pers naar hem toe in plaats van andersom.

Zodat wij kunnen zeggen dat Raiola altijd de pers opzoekt.

Understand media much?

19 maart 2015 om 13:53

Dit is dus real madrid. Zowel het bestuur als de supporters. Hun spelers behandelen als een stuk vuil. Als het even niet loopt meteen uitfluiten en verkopen. En maar blijven kopen. 1 ding is zeker real is de afschuwlijkste club van de wereld.

19 maart 2015 om 13:53

En hoe zou de beste man zijn spelers ZELF zien?! Als mooie, warme personen die hij waardeert om hun persoonlijkheid?

19 maart 2015 om 16:02

En wie is er volgens jou wel de mooiste club?

19 maart 2015 om 13:18

Wat een stoere gast die te kampen heeft met zijn onzekerheid. Door je zo te uiten heeft mee te maken door de onzekerheid te camoufleren.

Voor het eerst dat ik het met deze man eens ben. Vind het zonde hoe er met talent wordt omgegaan. Kijk alleen al naar onze Nederlandse topspelers wie daar in de vergetelheid raakte.

19 maart 2015 om 13:05

Robben, Huntelaar, Sneijder werden voor niks weggedaan

19 maart 2015 om 13:44

Wat een onzin, spelers zijn gewoon poppetjes die moeten passen in een puzzel en een beeld.
Als dat niet zo is, kan je gewoon wegwezen.
Ik vind er niks vreemds aan en een club of bedrijf heeft gewoon het recht om te bepalen wie in hun shirt speelt en wie niet.

Another blabla from raiola

19 maart 2015 om 13:52

Als je dan 20 poppetjes koopt om er 5 te laten slagen ga je niet goed met je werknemers om... Al vind ik dat voetballers weinig te klagen hebben. Voor 4 miljoen op de bank zitten is wel chill

19 maart 2015 om 13:57

Hoewel ik het wel met de pizzabakker eens ben, zijn dit wel slechte voorbeelden. Huntelaar en Sneijder voegde helemaal niets toe aan het betreffende Real.

Alleen het vertrek van Robben sloeg nergens op, want die was bij de komst van Perez juist in bloedvorm.

19 maart 2015 om 14:20

Sneijder won het jaar erna de cl met inter tegen notabene robben....Voegde niks toe.....Real moest gewoon perse weer sterren halen dat jaar. Volgens mij was kaka zn vervanger.....hahaha die heeft praktisch alleen het vekd gezien vanaf de bank....

19 maart 2015 om 14:47

Het jaar erna, met een andere club. En wat zegt dat precies over zijn overbodigheid in het jaar daarvoor bij Real? Dat kan ik je wel antwoorden: exact niets!

Real speelde bovendien natuurlijk 100% ander voetbal dan Inter.

Ik zeg vervolgens natuurlijk ook niets over het niveau van zijn vervanger, dus waarom je dat er nou bij moet slepen?

19 maart 2015 om 16:02

Kaka kwam voor Sneijder, die voegde wat toe? Nu hetzelfde verhaal met Illaramendi die een goed jeugd EK speelt en voor 40 mil word gekocht als 'vervanger' van Xabi. Xabi is weg en Kroos word gehaald.

Real ziet spelers gewoon als producten.

19 maart 2015 om 16:57

Ik denk dat Perez enorm spijt heeft van het vertrek van Robben. Robben in goede vorm is zoveel beter dan Bale. RBR, ja dat was geweldig geweest.

19 maart 2015 om 13:07

Ze gaan nu opzich wel goed om met de talenten. Perez heeft de laatste tijd alleen spelers gekocht die jong en talentvol zijn. Maar ergens begrijp ik wel wat raiola zegt.

19 maart 2015 om 13:18

Ze waren simpelweg niet goed genoeg.

19 maart 2015 om 13:55

Robben was te slecht voor Real? Hij is op Ronaldo na beter dan wat ze er verder hebben rondlopen. Misschien in teamverband zelfs een belangrijkere speler dan Ronaldo, alleen minder productief

19 maart 2015 om 13:57

Nu ja. Toen ver van. Speelde alleen voor zichzelf en was 3 kwart jaar keer geblesseerd

19 maart 2015 om 14:25

Niet goed genoeg...Sneijder won de cl erna tegen robben (bayern) Sneijder was toen gewoon top....kaka kwam als vervanger....die praktisch alleen op de bank heeft gezeten. Maar dat zei ik net ook al tegen iemand die sneijder/robben niet gied genoeg vonden. En huntelaar is nog steeds een van de beste afmakers binnen de 16 m

19 maart 2015 om 14:47

Ja en nu amper tot nooit geblesseerd, zal dat dan aan Robben liggen? Robben was gewoon vaak de sjaak. Persoonlijk vind ik ook dat Real slordig omgaat met talenten. Drenthe word bijvoorbeeld met veel tom tom na binnen gehaald en gewoon weer in de uitverkoop gedaan. Niet dat die het zou gaan redden, maar hij werd gehaald op basis van 1 jeugd EK.

Dit was maar een voorbeeld, maar op de manier hoe Real werkt, help je wel talenten de goot in en het is ook voor het eerst dat ik met Raiola eens ben. Daarom is er ook vaak kritiek op Real dat ze maar met geld smijten en nu nog gewoon een hoge schuldenlast hebben. Dat betreft koopt Barcelona wel slimmer in, die halen niet alle talenten weg. Die hebben Affelay een jaar gescout voor het besluit kwam hem te halen, helaas voor Affelay kreeg die een zware blessure. Misschien had die het dan wel gered. Want zo onverdienstelijk deed die het niet.

19 maart 2015 om 15:11

Robben was heel veel geblesseerd bij Real. Vrij logisch dat ze hem verkochten. Sinds Real is hij ook veel beter geworden. Daar komt nog bij dat Robben op links speelde en ze een of andere Portugees haalden

19 maart 2015 om 15:31

Dan ligt het ook aan de medische staf en niet alleen Robben.

Robben had iemand nodig die tegen hem zei, kerel als je altijd 120% gaat op de training loop je blessures op, hij heeft toegegeven dat hij veel gedoseerder(slimmer) is gaan trainen.

Dat heeft niet alleen met Robben te maken?

19 maart 2015 om 16:04

Robben speelde ook vaak al op rechts, dus dat van links klopt niet helemaal

19 maart 2015 om 18:00

Larsoboy, de man die in de spaanse hoofdstad genoemd werd als een speler van het niveau Messi? Die zou toen niet goed genoeg zijn geweest?
Dat ie nu beter is als destijds klopt, maar jullie waren toen dol op hem.
Huntelaar had een uitstekend moyenne, was alleen bij Milan minder.
Sneijder geraakte net in topvorm getuige z'n jaar erna.

19 maart 2015 om 19:19

@reservebankje

Hij heeft dat pas aan het eind van zijn carriëre afgeschud. Real had dus volgens jou moeten gokken met een speler die 75 van het seizoen geblesseerd was, zijn acties niet uitdrukte in doelpunten en daarbij nog gierig was? Dat klinkt vast heel logisch voor je.

Daarbij heeft Real in totaal de laatste 5 jaar niet eens 120 miljoen uitgegeven. Aangezien Real niet alleen het meeste uitgeeft maar ook het meeste binnenkrijgt als we het over uitgaande transfers hebben wordt alles vrij perfect in balans gehouden en hebben ze ondanks de aankopen elk jaar winst gehad.

Voor Bale werd zowel Higuain als Ozil verkocht en voor James, Di Maria. Uit deze transfers werd zelfs winst gemaakt door Real.

Ken je feiten.

@almogaver

Er zijn wel meer spelers met anderen vergeleken. Dat iedereen van hem hield geef ik je gelijk in maar houden van op de manier hoe Arsenal van Diaby houdt. Iedereen weet wat hij kan, schiet in zijn eerste wedstrijd uit de startblokken om vervolgens weer maanden eruit te liggen. Niet goed genoeg zijn gaat niet alleen om kwaliteit, maar ook mentaliteit en weerbaarheid.

Ik wil erbij vermelden dat geen van de voetballers matig waren, maar simpelweg net niet goed genoeg voor Real(voor Robben op dat moment).

Huntelaar heb ik altijd een topspits gevonden die voetballend zeker niet matig is maar gewoon te weinig had voor Real.

Sneijder heb ik altijd enigzins overrated gevonden. Het enige spel waar het zijne in uitibg bij komt is dus het Inter waar hij in speelde en terecht dat jaar de beste of op een na beste middenvelder was. Desondanks maakte Eto'o en Milito zijn spel mogelijk en de blokkade die achter hem stond en de ruimte voor Sneijder en Eto'o liet. Zonder dit soort spelers valt Sneijders belang in een elftal weg.

De enige waar ik echt positief over kan zijn was van der Vaart in die periode.

19 maart 2015 om 13:26

Welke topclub werkt er dan niet zo? Als een speler toch tegenvalt kan die wieberen, zo is het bij elke club die telkens maar weer alles wil winnen.

19 maart 2015 om 13:30

Meer een gevalletje van iets met een pot een ketel. Als het aan deze gast had gelegen had Kishna al lang bij Juventus bij de reserves gezeten.

19 maart 2015 om 14:01

Haha.. serieus???? Rioolrat is diegene die elke nederlandse talent in zijn stal kapot maakt! Hij hersenspoelt "kinderen" om tegen hun huidige club te keren om een vertrwk te forceren of de prijs te drukken. Hiermee hebben de speler en zaakwaarnemer meer handgeld. Deze man moet bij elke club vermeden worden zodat hij niks meer voorstelt binnen het voetbal.

19 maart 2015 om 16:33

Nederlandse topspelers werden gekocht voor dat Perez er was. Dus het zijn niet zijn aankopen.

OT: ik vind het wel raar dat net Raiola dit zegt de man kan niks schelen waar zijn spelers spelen en of hun carriere goed gaat. Hij dumpt spelers ook ergens en pakt zijn percentage.

19 maart 2015 om 17:42

Klopt, marcelo, carvajal, iker, isco, ramos, pepe als vuil behandeld.

Als je niet goed genoeg ben dan vertrek je zoals khedira, sneijder, huntelaar, drenthe, garay, pedro leon, canales, granero.

Robben werd verkocht omdat hij alleen maar blessures had. Niemand kon verwachten 5 jaar geleden terug dat hij zo goed nog zou zijn.

Real hanteert goede transferbeleid. Schulden worden weggehaald.

19 maart 2015 om 18:38

Wie bedoel je? Van Nistelrooy? Is iets dat bij elke club gebeurd. Kom hier niet met jullie hypocrisie en enkel naar Real wijzen. Zie hoe Van Nistelrooy is vertrokken bij Man Utd. Toen Inter Sneijder niet meer nodig had wat hebben ze met hem gedaan??
En voor wat dichter terug te komen in de tijd kijk waar Falcao moest spelen, bij de jeugd! Speler van zo'n kaliber hoef je ook niet belachelijk te maken. Zlatan bij Barca en kan zo even verder. Is omdat het Real is dat iedereen ineens de wijze bij hun eigen club vergeten. Ik zeg niet dat Real zo moet omgaan met sommige spelers. Real is de grootste club van de wereld en als je niet meteen rendeert moet je plaats maken, spijtig genoeg. Als je de grootste club wilt zijn of blijven kan je je niet veroorloven om tijd en geld te steken in een speler. Is niet een NAC ofzo die dat wel willen omdat ze meestal toch in de middenmoot belanden. Is niet denigrerend bedoeld naar Nac. Real wilt alles winnen en dan heb je geen tijd, of wel pas je of wel moet je plaats maken. De spelers die voor Real tekenen weten dit verdomd goed.
Dus zoals ik zij, dit gebeurd bij elke club enkel dat het bij Real helemaal uitvergroot wordt.

19 maart 2015 om 19:45

Dankjewel voor je reactie toumi, ik ergerde me al mateloos aan sommige mensen die hier schijnheilig real zitten af te kraken. De grootste grap is dat iedere top club dit doet. Maarja mensen kunnen het van real niet hebben snap niet echt waarom, tenzij het barca supporters zijn.

19 maart 2015 om 22:16

Was ook Real niet echt aan het verdedigen. Reageerde enkel op die hypocrisie die hier ontstaat wanneer zoiets over Real Madrid gezegd of geschreven wordt. Is raar dat iedereen zijn eigen "liefdevolle" clubje ineens vergeet en hoe zij soms met spelers omgaan. Pffff, word daar soms zo onnozel van.

Club liefde van spelers is ook ver te zoeken, dus wat maakt het uit.

19 maart 2015 om 13:45

precies, wat een gelul van die irritante vent zeg...hij verkast een speler ook liever 10x dan 2x, alleen doet hij nu zo populair omdat hij grote spelers onder zijn hoede heeft en financieel allang binnen is..als pogba naar real madrid wil dan gaat hij daar gewoon heen hoor (wanneer madrid het ook wil maar dat zal het probleem niet zijn)

deze man is continu aan het stoken zoals ook tegen ajax met kisnha en tegen psg met zlatan

hij wil gewoon op deze manier in de buitenlandse media komen

het wordt echt tijd dat deze man overal geboycot wordt

19 maart 2015 om 13:55

Voor wie zijn spelers wegwerp artikelen?
Niet voor een voetbalclub. Het zijn dan gebruiks artikelen. Maar een Raiola zal het een worst zijn of een speler op de bank komt, zolang er maar een vet contract word getekend met een vette provisie voor hem.

die moet naar barca ofs.. xavi die dalijk weggaat zou hij zo in de basis kunnen staan.. En over real heeft ie wel gelijk kijk naar casillas en ronaldo hoe ze de laatste tijd door de fans behandeld worden..is abnormaal

19 maart 2015 om 13:32

Net alsof Barca niet mensen uit fluit bij slechte periodes. Het is meer het verwende kritische gedrag in Spanje bij die topclubs.

Zingen pas als je voor staat en fluiten als je achter staat, dat zijn echte supporters

19 maart 2015 om 13:37

Klopt Barca gaat wel goed met haar spelers om.
Daar weet Abidal alles van en Fabregas.

19 maart 2015 om 13:55

Abidal en fabregas werden geweldig behandeld. Dat zie je ook hoe ze tot de dag van vandaag met liefde praten over barca. Barca gaat 100x beter met hun spelers om dan real.

19 maart 2015 om 14:11

Nou, ik zag laatst een filpje op Facebook van Barca fans die de Barca spelers helemaal kapot stonden uitteschelden na det verloren Copa Del Rey finale, Messi werd uitgescholden voor hoerenzoon etc etc.. Hou het bij je eigen clubbie zou ik zeggen

19 maart 2015 om 14:13

Komdan weer, ik kan niet wachten op zondag.

19 maart 2015 om 14:49

Het gaat niet om de supporters, maar om de club zelf.

19 maart 2015 om 15:33

Je haalt twee argumenten door elkaar Realcoleworld

Ten eerste dit gaat over de professionaliteit en binding van spelers met club.

Jouw argument gaat over de binding tussen een kleine groep supporters en de spelers.

Sowieso zielig dat ze uit gaan schelden als er iets verloren wordt, maar dat is een andere discussie.

Hahah Raiola kan beter in de spiegel kijken, hij transfereert een speler (bouy) naar club waar hij niks te zoeken heeft en zijn ontwikkeling stil blijft staan, maar zolang meneer zijn eigen zakken vult is het goed. En de Zlatans en Poba's hebben ook geen Raiola nodig, die spelen toch wel bij een goede club.

19 maart 2015 om 13:05

Zolang zijn eigen cliënten meer dan tevreden met hem zijn, zie ik het kwaad er niet van.

19 maart 2015 om 13:20

Denk maar dat Raiola iets geeft om het minimale bedrag wat hij vangt voor Bouy.

In tegenstelling tot de meesten heeft juist Raiola het beste voor voor zijn spelers.

Dat is ook de reden waarom hij enorm verdienende cliënten heeft die allemaal bij de grootste clubs spelen.

Met afstand de beste zakenwaarnemer die er is.

19 maart 2015 om 14:00

Nou dat beste voor hebben kunnen we wel over discussiëren, misschien financieel, maar sportief en qua ontwikkeling zeker niet, zie Bouy, zie Kisnha. Dus de beste is hij al helemaal niet.

19 maart 2015 om 18:53

Hij heeft wel het meeste respect in dat wereldje.. dan doet hij toch iets goed. Mensen kijken altijd naar hun eigen portemonnee dat doet hij en zal jij ook doen.

19 maart 2015 om 19:30

@jaaovan Haafte

Nogmaals, aangezien de ontwikkeling van spelers, zijn portemonee vergroten gaan die twee hand in hand. Denk je nou echt dat hij tegen die spelers zegt, dat ze naar een club moeten waar ze beiden nagenoeg een minimaal bedrag uit kunnen halen waarna geen van beide er nog enigzins van kunnen profiteren door gebrek aan ontwikkeling over zijn carriére?

Zeg is eerlijk, dat klinkt niet logisch. Een zakenwaarnemer heeft juist vaak het beste voor met zijn speler. Dat het financieel gericht is maakt daarin geen bal uit. Grotere ontwikkeling betekent betere financiëen en dat betekent weer een betere club wat weer meer financiëen betekent.

Snap juh?

Je bent welkom bij Barcelona dan !! Iniesta begint ook ouder te worden. Pogba kan dan in de 2016 zijn plek overneme

19 maart 2015 om 16:08

Iniesta is al meer dan 20 jaar bezig met ouder worden

"daarmee sluit ik de deur naar Real niet". Wat een ontzettend lulverhaal weer van die Raiola, daar word je toch moe van? En alsof alleen Real spelers koopt na een aantal goede potjes.

19 maart 2015 om 13:11

Hij bedoeld dus james rodriquez met die paar potjes

19 maart 2015 om 13:35

Ah, hij bedoelt een speler die assistenkoning was en bij Porto al heel duidelijk liet zien waartoe hij in staat was.

Ja, die is vast alleen gekocht op basis van het Wk...

19 maart 2015 om 14:00

Haha inderdaad James was al een groot talent voor het WK.
Waar de helft pas erachter kwam na het WK.

19 maart 2015 om 15:09

Royston Drenthe Jeugd EK

19 maart 2015 om 15:11

James is wel duidelijk gekocht door het WK. Er werd ook pas gescout op het WK door Real. Ga niet zeggen dat die daarvoor al die aandacht van Real genoot, want tijdens een wedstrijd op de Spaanse TV tijdens het WK, vonden Spaanse wedstrijdverslaggevers al vreemd dat die niet eerder in de belangstelling stond.

19 maart 2015 om 18:46

Drenthe heeft een paar jaar de tijd gekregen, dus kom aub met deftige argumenten. Is precies dat ze een speler na één slechte pot bij het huisvuil zetten. Ik weet niet voor wie jij supporters, maar kijk daar eens eerst voor je commentaar hebt op een andere club. Dit gebeurd bij elke club, groot, klein, maakt niet uit overal zijn er wel voorbeelden te vinden.

19 maart 2015 om 19:31

Drenthe heeft maar een paar kansen gehad. Die kansen benutte hij goed. Maar verder dan dat kwam het niet.

Hij gebruikt clubs alsof het "wegwerpartikelen" zijn dus hij is de laatste die dit commentaar aan iemand zou mogen geven. Wat een verschrikking is deze man. Heb medelijden voor de goede talenten die hem als zaakwaarnemer hebben, voor de mindere is het een goeie want zonder veel kwaliteit kom je toch bij een topclub met een mooi salaris.
Zo snel mogelijk weg met deze vent. Zoveel clubs die hem gewoon niet meer bij de club willen hebben maar niet anders kunnen omdat hij een jong kind van 16 overhaalt om bij hem te komen... erg jammer.

19 maart 2015 om 13:22

Ja ik heb ook echt medelijden met alle cliënten van Raiola die bij de grootste clubs spelen.

Raiola is met afstand de beste zakenwaarnemer die er is, of jij hem vriendelijk vindt of niet.

19 maart 2015 om 13:28

Larsoboy,

Zou als ik jou was eens kijken van hoeveel talenten hij hun carrière verpest heeft door ze veel te vroeg naar een te grote club te sturen, waar ze vervolgens nooit aan de bak zijn gekomen en daarna heel ver afgezakt zijn. Echt ideale carrièreverloop natuurlijk. Voor de mindere spelers kan het op dat moment misschien net lekker zijn om even flink te cashen omdat ze weten dat ze anders nooit zoveel zouden verdienen. De echte talenten hebben de mogelijkheden gewoon maar worden door hebzucht van deze man verpest.

19 maart 2015 om 13:45

Ik ben zeer benieuwd naar het rijtje, beste Sjoerd. Oprecht.

19 maart 2015 om 13:49

Dus Raiola laat zijn clienten bij de grootste club spelen? Als een club een speler wilt, is Raiola maar een tussen persoon. Pogba speelt niet bij Juve omdat de pizzabaker dat wilt. Pogba is gekocht vanwege zijn kwaliteiten.
Railoa kan wel alles uit de kan halen voor een beter salaris enz...

19 maart 2015 om 14:07

@sjoerd

Denk jou echt dat hij talenten naar grote clubs stuurt puur voor geld? Denk je echt dat een zakenwaarnemer zijn tijd investeert in een talent om eenmalig een kutbedrag waar hij zelf amper wat aan verdient of heeft hij liever dat hij via die club een grote voetballer wordt zodat hij er echt aan kan verdienen?

Met de verkoop van Bouy aan Juve verdient hij net genoeg ok zijn Farrari te laten oppoetsen.

Talenten zijn niet voor niets talenten. Ze falen of ze redden het. Welke club ze daarvoor uitkiezen maakt bar weinig uit. Bouy die bij Ajax was gebleven had ook gewoon buiten de boot kunnen vallen net als bij Juve.

Maar goed Sjoerd, kom jij maar met een lijstje hoeveel talenten, Raiola verpest heeft. Als je er meer dan 5 kan noemen, dan kom ik met een lijstje aan spelers wie hij naar de ttop begeleid heeft.

Grappig hoe men zeikt op Raiola. Hij is daadwerkelijk samen met Mendes de enige die letterlijk schijt heeft aan elke club en de fans daarvan en puur keuzes maakt voor zijn speler in samenwerking met de speler.

Want laten we eerlijk zeggen, zowel de club als de fans hebben schijt aan welke voetballer dan ook, tenzij ze presteren.

Terwijl Raiola altijd zijn vertrouwen houdt. In een voetbalwereld waar voetballers worden behandeld als minder dan een straatsteen en de bedragen die ze ervoor krijgen een enige vorm van goedspraak daarvan is, zijn mensen als Raiola een blessing.

19 maart 2015 om 14:30

Het wordt steeds grappiger, lijkt of Raiola zelf hier aan t typen is, Mendes en Raiola vergelijken hahah, de grootste irritantste (vul maar in) en de top zaakwaarnemer.
De enige overeenkomst is dat ze beide zaakwaarnemer zijn, daar is alles mee gezegd.

20 maart 2015 om 12:35

Irritant? Wat is irritant? Volgens mij is iets irritant als je zelf irriteert aan een bepaald gedrag wat dus veelal meer aan jou ligt dan aan anderen.

Of ga jij ook liever voor de vriendelijke arts bij een gevaarlijke operatie dan de asshole waar je 99% kans van slagen hebt?

Ik snap überhaupt niet waarom mensen zo huilen om gedrag. Iedereen gedraagt zich op een manier met een reden, wie bsn jij om daarover te speculeren? Vaak gaat dat erg fout.

Beste is als we met onszekf bezig houden.

Dom dom dom, die Raiola komt dan ook niet binnen bij Real als Pogba naar Real gaat met dit soort uitspraken.neem maar een andere zakenwaarnemer die ons op waarde schat, Misschien is Mendes wel iets voor je, de beste zakennemer ter wereld,

Real is de absolute top. En in de top komt niet alleen voetbal kijken. Daar hoort ook prestige bij. Merchandising, durven investeren, het team verversen en de grootste willen zijn. Spelers die echt de allerbeste op hun positie willen zijn moeten de uitdaging bij Real durven aangaan. Bij Real mag je niet door een ondergrens zakken of in een dip zitten. Het gaat om continu verbeteren en een hoog niveau halen. Toch interessant voor topspelers?

En James Rodriguez is echt niet gehaald op basis van 6 WK wedstrijden. Sinds zijn tijd in Portugal waren zijn cijfers al zeer indrukwekkend en dit ging door in Monaco. Tijdens het WK heeft hij bevestigd dat hij op alle niveaus mee kan en beslissend kan zijn. Tsja, dan komt Real inderdaad langs.

19 maart 2015 om 13:17

Gast, zo bijzonder was James echt niet hoor bij Porto en Monaco. Bij Monaco al helemaal niet. Hij doet het uitstekend bij Real, maar was het nodig om Ozil of Di Mariá te verkopen? In mijn ogen niet..

19 maart 2015 om 13:20

Hij blonk bij Porto echt wel uit, en waas daar ene van de smaakmakers alle topclubs zaten toen achter hem aan. Ook United wilde hem een paar jaar terug hebben. Het is echt een genot om James te zien spelen de spel is dan zoveel mooier. Eem ras voetballer...

19 maart 2015 om 13:26

@xaviola

Hoevaak kijk jij naar Porto? Alleen soms een CL wedstrijd? Ik kijk jaren naar Porto en James was een enorm bepalende speler bij Porto, vooral na vertrek van Hulk, belangerijker dan Falcao was en dat op zijn 19de/20ste.

Dat hij bij Monaco een slepende blessure had maakt daarin weinig uit als je ziet hoe hij presteert nu bij Real. Meeste doelpunten en meeste assists na Ronaldo en de meeste balveroveringen van heel de Liga voor zijn blessure.

James is een topspeler en teminste veel constanter dan Di Maria die juist in de topwedstrijden op niveau was maar de overige vooral vaak juist niet.

Ozil daarentegen was juist weer in de topwedstrijden matig en zou buiten het nieuwe systeem vallen. Hij kreeg de optie zich aan te passen en weigerde dat.

James is altijd goed.

19 maart 2015 om 13:28

Faka Jetro?
Mag je vinden ik vond dat reuze meevallen. Neemt niet weg dat het een geweldige voetballer is, die ik sinds het WK die lijn alleen maar heb zien doortrekken. Maar vraagje aan jou: was het per sé nodig om Ozil en Di Mariá te lozen ? Die hebben voor Real meer bewezen destijds en waarom dan James halen? Ik denk dat Raiola wel ergens een punt heeft: Real wil altijd spelers die op een bepaald moment dusdanig pieken. Maar zodra het minder gaat, is de kans groot dat je ook weer zo vervangen kan worden. Di Mariá speelde als een baas als linkshalf.. groot aandeel afgelopen seizoen gehad in de prijzen. Maja ik bemoei niet.

19 maart 2015 om 13:36

Als je zowel Özil en Di Maria nu ziet spelen, was die beslissing gewoon fenomenaal goed. Zowel Özil en Di Maria bakken er geen kloten meer van.

19 maart 2015 om 13:46

Özil moest weg ja, iemand die al geen harde werker is en niet wil vechten voor zijn plaats kun je voor die 50 miljoen prima lozen. Di María daar weet ik het fijne niet van, maar als hij daadwerkelijk vond dat hij een salarisverhoging verdiende na één goed seizoen kun je hem ook best vervangen. Bovendien, liep je met Di María ook het risico dat hij dit seizoen zijn hoge niveau niet vast kon houden en weer zoals vanouds, zo wisselvallig als de pest zou spelen.

19 maart 2015 om 13:56

Xaviola

Snoer je mond dicht of meer voetbal kijken.

Ancelotti wou Ozil niet, de reden? Hij wou voetballers die vechten voor het elftal, Isco deed het vorig jaar de eerste 5 wedstrijden netjes maar begon dan nonchalant te voetballen en accepteerde Ancelotti dit niet en zette hij hem zeker meer dan 5 wedstrijden op de bank.

Di Maria wou zelf weg, James was nog niet eens aangetrokken. Op het WK zei hij zelf : " Na het WK kijk ik naar de aanbiedingen " tja als je dan zo'n uitspraak maak dan mag je wel zeker zijn dat Real Madrid vervangers gaat halen.

19 maart 2015 om 14:12

@xaviola

Waarom had Real Benzema en Di Maria dan niet weggestuurd een paar jaar terug? Gezien het feit dat Di Maria van 5 jaar bij Real alleen het laatste jaar een aantal wedstrijden goed was en Benzema pas de laatste 2-3 jaar echt?

Daarbij is het logisch. Als Real zijnde streef je naar het hoogste. Was de aankoop van Suarez nodig? Nee, maar rare aankoop? Nee. Suarez was de beste spits van het moment en de kans dat hij nog beter wordt moet je dus nemen.

Raiola is wel de laatste die anderen de les moet leren hoe het moet. Hij wordt niet meer serieus genomen.

Hahaha wat een grap is die raiola, weetje wrm hij dat zegt? Omdat zijn grootste concurrent Jorge mendes daar de lakens uitdeelt wat een triest figuur

Er zit blijkbaar wat rancune bij Mino. Dat hij uitgerekend James (die erg gewaardeerd wordt) als voorbeeld neemt lijkt erop te wijzen dat hij weinig voeten aan de grond krijgt in Bernabeu dat natuurlijk het terrein van Jorge Mendes is.

19 maart 2015 om 13:36

Lijkt mij niet de reden, omdat Real spelers koopt op basis kwaliteit, maar ook zeker op basis van marketingwaarde en afkomst, hoe dom het ook klinkt.

Het beste van de aarde in je team staan; Galacticos

Zolang het een goed lopend bedrijf blijft, doen ze elk jaar mee om de prijzen. Dus spelers zien ze inderdaad als een marketingsproduct en dus heeft Raiola het in groffe lijnen correct vind ik

En als volgende week Real 100mln bied op Pogba en Raiola een dikke premie vangt dan is Real opeens de perfecte club.

19 maart 2015 om 13:41

Nee Perez en Ancelotti hebben gezegd geen bod te doen op Pogba.
Perez zij dat hij geen bod zou uitbrengen op Suarez en Falcao en dus is er ook geen bod uitgebracht.

19 maart 2015 om 15:13

En jij geloofd die 2 geld uitgevers op hun blauwe ogen? Is hetzelfde als geloven dat de schuld nog maar 100 miljoen is, terwijl iedereen beter weet.

19 maart 2015 om 15:58

Perez komt voor mij gevoel heel betrouwbaar over.
Der zijn geen schandalen over hem te lezen, en hij heeft altijd het beste over voor zijn club.

19 maart 2015 om 16:12

Denken de meeste mensen wel anders over. Maar goed dat doet ook niet te zaken. Heb een aantal jaar in Spanje gewoond, buiten Madrid walgt iedereen van die vent.

Als Pogba vertrekt dan moet hij naar Chelsea gaan. Ik weet zeker dat hij daar een grotere speler wordt dan dat hij al is vooral met een coach als Mourinho Kijk maar hoe belangrijk Fabregas,Costa voor Chelsea zijn geworden sinds hun komst.Chelsea mist ook zo'n type speler naast Matic. Pogba zou perfect zijn voor chelsea, want met mikel en ramires red je het niet in de europese top. The missing link
Matic-Pogba-Fabregas

Toch goed scoutingbeleid dan van Real Madrid om in een paar potjes te zien dat James een aanwinst zou zijn. Ben overigens ook wel benieuwd hoe snel hij bijdraait als Perez toch interesse toont en met het nodige geld over de brug komt. Of betekent dat dat de kwaliteiten van Pogba dan ineens wel op waarde worden geschat?

Lol Mino Raiola had niet verwacht dat Real geen interesse heeft in zijn grootste geld project.
Hij dacht Real de grootste club op aarde die zullen wel 100 miljoen dokken voor mijn Pogba en dan ik ook cashen.
Heerlijk die frustraties van die bolle ga maar Pogba aan een Premier leage club slijten.
Van Real krijg je geen cent.

19 maart 2015 om 16:40

Als een real al 100m neerlapt voor een renpaard als Bale, zouden ze dat voor een Pogba zeker ook wel doen hoor hahah. Als er 1 club bewezen heeft met bedragen te smijten is het Real wel. Vooral als het gaat om een speler die op dat moment geweldig presteert, dan is real vaak haantje de voorste: Ozil WK 2010, James WK 2014, Bale na zijn topseizoen bij Spurs..

En voor je begint: ja barca smijt ook met geld. Zodra Barca hun interesse in Pogba kenbaar maakt, zul je zien dat Real ook ineens interesse krijgt hahah net zoals met Neymar.

19 maart 2015 om 17:20

Ik zeg je eerlijk Bale is misschien geen Ronaldinho,maar ik ben hem dankbaar.
Het kan ook geen toeval meer zijn 12 jaar geen Champions League winnen elke keer maar stranden in de halve finale.
Bale bracht dat extra dat wij gelijk de Champions League hadden gewonnen.
En die wereld goal tegen Barcelona in de finale was onbetaalbaar.
Tuurlijk is er te veel betaalt voor Bale maar ja dat geld voor zo veel spelers.


Hoewel hij wel een punt heeft, is hij de laatste die hier iets van mag zeggen. Die arrogante verschrikkelijke kwal denk alleen maar aan zichzelf, ook al verpest die elke carriere van elke speler. Zolang hij maar geld verdient.

Mooi artikel. Past perfect in de mediagolf die alles wat met real te maken heeft negatief belichten nu het even niet draait. Madrid is aan de beurt mensen!!

Frustatie bij Raiola dat Real Pogba niet wil. En ik snap Real ook nog. Ik heb Pogba nu 2 jaar in de champions league zien voetballen. Geef mij maar Kroos of Modric.

Real had al interesse in James voor het WK dus dat verhaal kan sowieso al de prullenbak in. Daarnaast heeft hij geen spelers rondlopen bij Real Madrid wat hem duidelijk pijn doet.

Raiola is een beetje norsig omdat hij niet de contacten heeft bij Real, die hij wel heeft bij de rest van de clubs ter wereld. Jorge Mendes heeft een monopolie bij Real, daar is Raiola natuurlijk een beetje jaloers op.

19 maart 2015 om 15:17

Ik denk dat het juist andersom is. Je kunt beter een speler hebben, die continu verkocht word, voor 40 miljoen dan 1 speler ergens brengen voor 100 miljoen. Ronaldo zal waarschijnlijk voor een fors lagere transfersom de deur uitgaan. Dus als Raiola dat behartigd, zou die flink verlies maken als je hem maar 2 keer van club laat wisselen.

19 maart 2015 om 16:03

Het gaat natuurlijk om prestige. Geld hebben ze allebei wel. Maar als je clienten naar Real willen (pogba?) en je hebt daar geen invloed zoals Mendes, dan kan dat natuurlijk tot frustraties leiden.

19 maart 2015 om 23:53

Chi7, jij snapt het

pogba moet lekker bij Juve blijven. dit Juve kan CL titel pakken. dus voor prijzen hoeft hij niet weg te gaan. helaas is alleen het geld daar beter. hopelijk kiest hij niet voor t geld

Ik snap echt niet dat ze deze man niet aanpakken, waar bemoeit hij zich mee, hij is er voor de spelers om een transfer te verkrijgen naar de zin van de speler en niet van hem zijn eigen gelddollar in zijn ogen. Bij iedere club waar een speler zit, heeft hij wat te zeiken en bemoeit hij zich met randzaken die de club aangaat.

Bij Real sta je er na een paar mindere wedstrijden naast. Wat wil je, het is de absolute top en daarnaast een zeer prestigieuze club. Als je top presteert, word je niet bij het grofvuil gezet. Het is het risico dat je neemt als je er naar toe gaat. Je wordt er ook vorstelijk voor beloond, dus het is een beetje oeverloos gezeur dit.

Ik moet eerlijk zijn. Die Raiola heeft dit keer wel gelijk. Real gebruikt zijn spelers als wegwerpartikelen. Kijk maar naar Di Maria.

Wat een gast ook om dat te roepen.

Hoelang speelt Benz al daar?
Hoelang speelt Ronaldo al daar? Casillas? Ramos? Pepe?
Arbeloa? Marcelo , hoelang speelde Di Maria er (die zelfs zo wisselvallig als ik weet niet was ?) Hoelang speelde Alonso er etc. Hij roept nu net alsof Real spelers vandaag koopt en morgen laat gaan.

Kijk ik ben het ook genoeg niet eens geweest met het transferbeleid, maar het is simpel.
Real wilt de beste spelers, maar ja het kan gerust voorkomen dat ze bij Real zich vergist hebben in de aankoop/speler het is dan niet raar dat zo een speler dan helaas weer verkocht wordt. Das gewoon stom transferbeleid maar dat heeft niks te maken met spelers als wegwerpartikelen gebruiken wat overtrokken weer.

Trouwens sinds Mou vind ik het tranferbeleid wel echt tien x beter. En denk dat Real veel ook aan Zidane te danken heeft.

Verder zegt iem hierboven ergens dat de nederlanders er zomaar(!) uitvlogen.hmmz zulke dingen gebeuren niet zomaar uit het niks.
Sws ik persoonlijk vond het al ietwat minder van Real om zoveel nederlanders te halen. Eentje was miss leuk geweest maar waarom zoveel meteen.
Maar de grote rede dat toen de Nederlanders moesten vertrekken kwam natuurlijk omdat er toen ook nieuwe voorzitter kwam, dus niks zomaar.
De ene voorzitter is de andere niet dus het kan heus wel voorkomen dat als een nieuwe voorzitter plaats neemt bij een club hij bepaalde spelers er niet meer bij wilt.

Tot slot, vind ik het ook nog aardig hypocriet dat hij zoiets zegt want hij gebruikt/misbruikt imo zowel clubs als spelers voor de centen.
Ps: het is zijn werk en hij doet het lijkt me ook goed en er zal dan wel een goede rede zijn dat vele spelers bij hem zijn aangesloten, maar wat hij hier allemaal zegt vind ik echt overtrokken, onnodig, niet kloppend, en vooral een schreeuw om aandacht, en of hij kan het niet zo hebben dat Real veel meer zaken doet met die andere zaakwaarnemer ?

Een klein kindje die boos is omdat het mooiste meisje van de klas hem(en zijn spelers) niet wil

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren