Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Door te klagen minacht Ronaldo zijn ploeggenoten bij Real Madrid'

Laatste update:

Spanje maakt zich op voor de wedstrijd van het jaar: Barcelona tegen Real Madrid, zondag in Camp Nou. Barcelona is de laatste weken niet te stoppen, terwijl het bij Real Madrid allemaal maar moeizaam draait. Volgens Henk ten Cate, in het verleden als coach actief bij Barcelona, is het met name onrustig rond Cristiano Ronaldo.

/

“De schandalige manier waarop Cristiano Ronaldo reageerde op de eerste goal van Gareth Bale, sprak boekdelen”, doelt Ten Cate in een column bij Sport 1 op de wedstrijd tussen Real Madrid en Levante (2-0). “Hij minacht zijn medespelers gewoon door te klagen dat hij zelf geen succes had met zijn omhaal.”

“Je zou haast denken dat er een moment komt dat zijn collega’s gaan muiten, maar dat komt er denk ik niet. Die zijn hem veel dank verschuldigd voor zijn enorme aandeel in het winnen van de Champions League, Copa del Rey, Europese Super Cup en de Wereldbeker”, aldus Ten Cate, die Barcelona aanmerkt als favoriet. Volgens hem heeft Real Madrid niets te verliezen. “Ieder resultaatje is meegenomen voor Madrid en kan zomaar de ommekeer betekenen.”

Cristiano Ronaldo minacht zijn ploeggenoten

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ja zwaar, als er een ander scoort lijkt hij niet blij te zijn dat is jamm er want de punten tellen.. dat hij zelf wil scoren is te begrijpen maar wees ook blij voor een ander ! door dit soort dingen heb k niks met ronaldo geweldige speler maar thats it!

16 maart 2015 om 15:00

Maar hij feliciteert de spelers wel altijd en loopt er heen. Hoe dan?

16 maart 2015 om 15:15

Hij komt als laatste aangewaggeld, geef een schouderklopje en kijkt naar het grote scherm hoe dat er uit ziet, bijna ieder doelpunt weer. Kijk zelf maar

16 maart 2015 om 16:47

Moet je ook nog is nagaan dat hij meestal erg in de buurt staat van de doelpuntenmaker! Ook dit keer met Bale het hele team kom mee juichen en bespringt hem, als iedereen beetje wegloopt kom Cristiano aan en geeft hem een schouderklopje omdat het bijna wel moet. Snap hem af en toe echt niet. Het was overigens ook nog is de 1-0, dus een belangrijk doelpunt het was niet de 4-0 ofzo.

16 maart 2015 om 16:58

Net als vorig jaar in de CL-finale. Ramos scoort een superbelangrijke goal , iedereen stormt naar Ramos terwijl Ronaldo helemaal alleen weer naar de middenstip sjokt.

16 maart 2015 om 17:17

hij reageert nu gewoon zo omdat het voor geen meter loopt, en dat het publiek twee gezichten toont de laatste wedstrijden. als het goed gaat juichen ze, maar zodra het iets minder gaat fluiten ze de spelers uit.

16 maart 2015 om 18:50

Dat is mij ook opgevallen. Niet alleen bij doelpunten maar ook bij een missen van een kansen . Kijkt hij altijd omhoog op het scherm of wel de aandacht op hem is gericht.

16 maart 2015 om 15:01

Dit.

Ronaldo voetbalt alleen voor doelpunten. Heb ik het idee. Niet zozeer een teamplayer.

16 maart 2015 om 15:06

Onzin, hoe vaak legt hij de bal niet af, hij is juist een teamspeler, als het niet zo gaat als hij moet raakt hij gefrustreerd, vrij menselijk en normaal, maar mensen noemen het meteen narcistisch trekjes, wat nergens op slaat.

16 maart 2015 om 16:49

Dat idee heb ik ook. Hij is gefixeerd op zoveel mogelijk doelpunten te scoren. Bij elk gemiste kans zit hij te balen als een stekker. Komt vast door de Messi/ronaldo topscoorderlijst.

16 maart 2015 om 18:33

Hoe vaak legt hij de bal niet af?

Als ie in scoringspositie is legt ie de bal niet graag af hoor, dan gaat ie vaak voor eigen glorie. Op zich niet zoveel mis mee als spits zijnde daar niet van (ja hij is op papier buitenspeler maar qua speelstijl / positie kiezen is ie meer spits, meer dan bijv Messi die juist op papier wel in de spits staat)
Als ie zich niet in een gevaarlijke situatie bevindt dan geeft ie hem wel af ja, als je daar op doelt, maar dat moet ook wel want zelf kan hij nauwelijks kansen creëren, hij is behoorlijk afhankelijk van teamgenoten wat dat betreft; hij is meer de afmaker.

16 maart 2015 om 15:02

Maar met messi heb jij alles terwijl hij ook niet blij was met zijn medespelers toen het niet liep. We kunnen wel met vingertjes gaan wijzen maar feit is dat elke speler begint te morren wanneer het niet loopt en btw ronaldo was gwn blij met die goal

16 maart 2015 om 15:09

Inderdaad, Ronaldo scoort natuurlijk het liefst, maar als Benz scoort is hij altijd blij ( nadruk op altijd) Dus ik vind het een beetje ver gezocht. Ronaldo wou ook een goede vorm meenemen naar Classico. Want dan wordt er weer gekeken naar Ronaldo omdat hij de grote man is.

16 maart 2015 om 20:36

Nee snap jiet waar jij dat vandaan haalt.

16 maart 2015 om 15:09

Nee nee dat is het volgens mij niet hoor. Hij is altijd bezig met winnen en als het niet loopt dan gaat hij zich irriteren. Een eigenschap die hem sterker maakt, maar ons het idee geeft dat hij niemand iets gunt. Dat doelpunt van bale, waarbij hij zo raar reageerde, was meer stoom afblazen dat het niet loopt. En begrijpelijk als omhalen kopballen en hakjes er net niet ingaan en je het geluk niet mee hebt dan raak je gefrustreerd. En wil je eigenlijk niet blij zijn omdat het zo moeizaam gaat.

Ja hoor daar gaan we weer, De Real spelers staan voor elkaar klaar en zo hoort het ook! Bovendien is Ronaldo een held en een levende icoon in Madrid, Niemand heeft meer recht van spreken dan Ronaldo, ondanks dat vind ik het beter dat een van de twee vertrekt, Bale of Ronaldo, of misschien wel beide.

16 maart 2015 om 15:03

Ik zou mij ook aan Bale ergeren die je als Ronaldo zijnde in alles nadoet kapsels het juichen nadoet, Bale probeert zoals Ronaldo te doen. Hij denkt dat hij Cristiano Ronaldo is. Er is er maar een die de beste is. Ik zou ook klaar zijn met de hele Bale die jou zitten imiteren vrij irritant.

16 maart 2015 om 15:06

Het vervelende is ook dat hij zowat voor open goal mist, ik vind Bale een aardige kerel maar hij heeft zo,n zijn momentjes dat het helemaal mis gaat. Ronaldo+ Mercedez Benz + Een Hazard of Reus zal wonderen doen, meer voetbal in de ploeg waardoor Ronaldo en Benz beter tot recht komen. Dit is niks nieuws maar het moet gewoon een keertje gebeuren, een voetballende vleugelspeler.

16 maart 2015 om 15:08

Ja, Bales' kapsel komt ook erg in de buurt van Ronaldo op dit moment. En het juichen kopieert hij ook heel de tijd na. Ronaldo trapte ook tegen een cornervlag. Ronaldo moet Bale nu aanklagen, want hij heeft een patent op kapsels en manieren van juichen...

Wordt jij niet moe van jezelf, door Bale telkens negatief af te schilderen en Ronaldo te verheerlijken?
Lijkt net Lors wel, en volgens mij ben je dat ook gewoon met een nieuw account.

16 maart 2015 om 15:11

Daar pleit ik ook voor. Bale belemmert het hele voetbal voorin door zijn slechte aannames en heeft vaak totaal geen controle over de bal daar schrik ik nog altijd van. Kan mij voorstellen dat hij op trainingen vaak in het midden moet omdat hij ala Inzaghi niet meer kan in het positiespel.

Dit is echt pure bullshit, hij was gwn blij met die goal van bale alleen daarvoor was hij teleurgesteld over zijn gemiste halve omhaal. Mensen zoeken teveel sensatie.

16 maart 2015 om 15:05

Ja maar bij de meeste spelers overheerst dan eerder de blijdschap voor de gescoorde goal dan het balen van de gemiste kans. Ik zou eerst gejuicht hebben want zeker in deze periode is het niet vanzelfsprekend dat real wel ff wint. Vervolgens kan je daarna best bij jezelf balen van je gemiste halve omhaal. Maar nogmaals ik vind het dus vooral vreemd dat het balen van niet scoren bij hem overheersender is dan de blijdschap van het scoren van een goal als team..

17 maart 2015 om 14:20

@bovl

Dus jij vind dat hij zijn emotie moet verbergen, dus liegen, ten faveure van zijn imago en de kijker. Sorry hoor als ik een bal vanaf 25 meter op de kruising ram en een teamgenoot kopt de rebound in ben ik vooral teleurgesteld ondanks dat ik weet dat het gaat om het doelpunt.

Dat is omdat vrijwel iedere voetballer graag de spotlights op zichzelf heeft net als het grootste aantal van de mensen dat fijn vindt.

Ronaldo is alleen een van de weinige die daar eerlijk over is. Ik heb liever eerlijke, arrogante mensen dan mensen die 'down to earth' zijn omdat mensen dat verwachten van ze.

Maar goed wij zijn allemaal bekend met 'doe maar normaal, dan doe je gek genoeg'.

Vandaar dat wij zeiken op dit gedrag.

16 maart 2015 om 15:07

Omdat het Ronaldo is worden natuurlijk alle onzin termen uit de kast gehaald.

Ik ben nooit fan geweest van de persoon Ronaldo maar op dit moment is mijn sympathie tot onder het nulpunt gedaald. Als de voetballer Ronaldo het ook laat afweten hou je naar mijn mening weinig over.

16 maart 2015 om 15:03

De persoon die tijd neemt voor zijn fans, vele fondsen en zijn gouden schoen verkocht voor de kinderen in Palestina. Een Pools kind helpen doormiddel van betaling van 50.000 aan de operatie van een ziekte.. Ronaldo is echt een heel slecht persoon!

Man man waar hebben we het over?

16 maart 2015 om 15:16

Allemaal heel prima en goed dat hij dit doet. Ik betwijfel echter of hij dat initiatief neemt of zijn manager(s).

16 maart 2015 om 17:41

Ronaldo is een slecht mens.. De haat is hier echt zo belachelijk. Hij speelt slecht en gelijk is hij ook een slecht mens en is alles gestaged. Stel zielpoten hier.

Volgens mij was hij kwaad dat de goals van hem zelf niet ingingen, maar Ten Cate grijpt zijn moment om Ronaldo zwart te kunnen maken. Ik zeg dan ga je gang, zo makkelijk goedkoop scoren wat Ten Cate doet.

16 maart 2015 om 15:09

En jij doet dat niet met Bale? Telkens Bale lopen bashen, ook als hij goed speelt. Zoek een leven.

16 maart 2015 om 15:20

Dat is juist precies wat Ten Cate zegt en wat iedereen ook opviel gisteren.

Bale lijkt me ook een irritante gozer om in je team te hebben. Hoe hij ook gelijk het doelpunt wilde opeisen die voor 80% van de voet van Ronaldo kwam, is zo tekenend. Bale ligt niet lekker in de groep en lijkt er puur voor zichzelf te zijn. Ronaldo irriteert zich alleen maar aan hen. Hij kon het ook niet uitstaan dat Bale alsnog de goal maakte na de omhaal.

Ik wil niet beweren dat het precies zo is, maar alles duidt erop. Elke wedstrijd weer. Ik denk dat er dan ook een kern van waarheid in zit, aangezien ik niet de enige ben die dit opvalt.

16 maart 2015 om 17:16

Ik weet niet wat het is maar Bale heeft gewoon iets om zich heen waarvan je denkt ach die kerel doet niet echt wat er van hem verwacht wordt, gaat op de raarste momenten voor eigen succes. Apart.

Ach wat, iedereen weet al langer als vandaag dat Ronaldo enige narcistische trekjes heeft ; je neemt het voor lief zolang hij bepalend is. dan wordt het met de mantel der liefde bedekt. Het wordt een ander verhaal wanneer sportieve prestaties geen aanleiding meer kunnen zijn tot vergoelijking.

Laat ons wel zijn : Messi kan zich bij Barcelona ook meer permiteren dan een ander want hij zorgt er vaak in zijn ééntje voor dat er gewonnen wordt.

Puur menselijk gezien heeft Ten Cate gelijk maar hij weet echt ook wel hoe het er in de top aan toegaat en bovendien geeft hij met zijn Barca-verleden ook een makkelijke reden om zijn kritiek op Ronaldo te weerleggen.

Al vaker gezegd : mensen die aan Barcelona kunnen gelinkt worden houden er beter het zwijgen toe wanneer het over Real gaat. En vice versa is dat trouwens ook aan te raden.

16 maart 2015 om 15:13

Maar het valt me echt op dat het vaak uit de Catalaanse hoek komt.

16 maart 2015 om 15:56

Wil je echt dat welles-nietes spelletje beginnen?

16 maart 2015 om 22:55

Amen to that Joris, eindelijk iemand die het begrijpt en ook goed verwoord. Je verdient meer likes

Overigens begrijp ik zelf niet waarom mensen niet van beide teams kunnen genieten, ik zelf zet real op nummer 1 maar ik kan ook gewoon genieten van een wedstrijd van barca.. Zou gek zijn als het niet zo zou zijn toch? Geweldige prestaties elke wedstrijd van deze 2 topclubs bestaande uit zowat de beste spelers op alle posities! Ik kijk er in ieder geval met plezier na!

Het gaat gewoon om het feit dat je wel vaker bij ronaldo ziet dat hij meer aandacht geeft aan het feit dat ie net zelf miste ipv dat een teamgenoot scoort. Of ie nou blij was met die goal van bale of niet, op dat moment maakt hij een wegwerp gebaar terwijl zijn eigen kans al een aantal seconden ervoor was geweest.. ik ben persoonlijk veel meer fan van messi dan ronaldo, hoewel ik zeker niet ontken dat ronaldo een geweldige persoonlijkheid heeft buiten het veld. Maar als voetbalfan draait t mij om het gedrag in het veld, en dat vind ik zeker minachtend naar zijn teamgenoten

Narcist. Het moet allemaal om Cristiano draaien, anders wordt het een klein kind dat zijn zin niet krijgt. De enige wedstrijd die hem gisteravond interesseerde, was die tussen hem en Messi om de eerste plaats topscorerslijst. Net zoals het hem vorig jaar niet interesseerde toen Real gelijk maakte in de Champions League finale. Nee Ronaldo was alleen blij toen die pingel erin mocht schieten. Het respect voor deze man ben ik in 2012 al verloren (eigenlijk daarvoor al) toen Iniesta de prijs voor beste speler van Europa in ontvangst mocht nemen na een mooi EK. Ronaldo stond arrogant en verongelijkt naast hem. Alsof hij het in zijn carrière gepresteerd heeft om net zoals Iniesta zowel bij zijn club als land prijzen te maken. Hij mag de veters van Iniesta niet eens strikken, als het om prijzen gaat. Je mag fan van hem zijn, begrijp dat ook, maar een grootheid zoals Messi, Zidane, Xavi, Iniesta, Maradona, Pele en de echte Ronaldo zal hij door zijn verdorven persoonlijkheid nooit worden.

16 maart 2015 om 15:22

Mooi gesproken man.. Helemaal mee eens.. Ronaldo speelt vaak puur voor eigen belang.. Hij is teveel bezig met zijn onderlinge strijd tussen Messi en hem.. Daardoor speelt hij veelal te geforceerd.. Hij moet eens beseffen dat hij zijn teamgenoten hard nodig hebben en hij mag dat wel wat meer laten blijken kwa waardering .. Voor mij komt het over alsof hij alles zelf wil scoren en iedereen moet maar naar hem komen om dat mee te vieren maar stel je voor als het andersom is .. Als ze naam maar op het scorebord staat en dan heeft hij een goede wedstrijd gespeeld lijkt wel voor zijn doen.. Zijn goals verbloemen namelijk zijn matige veldspel.. Hij kan veel beter...

17 maart 2015 om 00:21

Thanks hiervoor idd. Spot on

Het wordt weer zo overtrokken. Hij baalde zichtbaar dat zijn inzet er niet in vloog. Dat Bale hem dan voor het intikken heeft frustreert. Hij herpakt zich nagenoeg direct en feliciteert Bale gewoon. Laten we niet om alles een hetze tegen Ronaldo beginnen. Verdient die niet. Ten Cate neem ik per definitie niet serieus.

16 maart 2015 om 20:42

Nou, hij feliciteerd hem als laatste zodat het niet lijkt dat hij er niet blij mee was. Media en nog s media.
Beelden zeggen genoeg dat hij gefrustreerd was bij die goal van bale.

Gaaaaap. (Oud)Barca man klaagt over Real. Tis wachten op een reactie uit Madrid. El Clasico weer op het programma. What else is new.

16 maart 2015 om 15:48

De kleuterklas wil graag zijn knip en plak werkje terug.

wat knap dat dit soort mensen pressies weten wat bij elke gebaar welke gedachten er achter schuilt... wat een wonderlijke mensen zijn dit, dat zijn ook een hoop hier op VZ die pressies hetzelfde doen...

deze jonge strijd maar met een persoon en dat is hem zelf, als hij boos is is hij alleen maar boos op een persoon en dat is hem zelf.

de haters weten het altijd beter... maar uiteindelijk weten ze poep...

je hebt nog nooit mensen uit zijn verleden slecht over hem horen praten, hoor nooit oude ploeggenoten die weg zijn die met hem hebben gespeeld Sporting en Man.u. die dan iets slechts over hem te vertellen hebben uit de tijd dat ze met hem speelde.

ronaldo in de zomer gewoon verkopen,, hij doet het alsof hij een kleine kind is.

in de zomer verkopen voor 70 mil ofso en bale op links zetten en james rechts isco op het middenveld met kroos en modric
en 1 spits voor de breedte aantrekken.

16 maart 2015 om 17:20

Volkomen met je eens ik hb het echt gehad met deze gozer verkopen en een teamplayer halen... Ik kan zijn gedrag niet meer uitsaan zonde... Bn al 15 jaar madristista

16 maart 2015 om 17:23

ben jij fan van Real Madrid of niet?

elke fan van Real zal nooit of te nimmer Ronaldo willen laten gaan. na alles wat hij voor de club heeft gedaan kan je niet anders vinden dan dat hij moet blijven en nog meer moet scoren voor ons cluppie. Hala Madrid!

16 maart 2015 om 18:15

ik ben een fan van madrid dus geen fan van ronaldo.
wat hij op het veld laat zien met die gebaren van hem vind ik gewoon heel zwak.

wereld voetballer , ik geloof zelfs dat hij een een aardige persoon is en iedereen mag hem
maar van die trekjes van op het veld ben ik meer dan zat wat mij betreft mag hij gewoon vertrekken.

hij scoort heel wel , maar als ronaldo volgende seizoen vertrekt moet je eens gaan zien hoeveel bale en benzema gaat scoren

16 maart 2015 om 18:18

Ja toch. Want toen ronaldo veel afwezig was vorig seizoen vond je bale en benzema meer scoren?

16 maart 2015 om 20:46

Veel afwezig? Ken je feiten...
En hij heeft het over zonder ronaldo dus hele seizoen of jaar.
Geen onzin verkondigen..

16 maart 2015 om 21:09

hij was vorig jaar veel afwezig. dat is een feit. speelde maar 30 wedstrijden in de liga door blessures. in die wedstrijden waren het niet Bale en Benzema die meer scoorden, maar was het Jese Rodriguez die doorbrak.

16 maart 2015 om 23:23

Precies br7. tenminste iemand die nog verstandige antwoorden kan geven.

Ten Cate baseert dit dus op het opsteken van de arm na het doelpunt? (zie fragment) Weet niet hoe dat dan weer minachting van teamgenoten is. Vervolgens loopt hij samen met Benzema kalm naar Bale toe en feliciteert hem. Dit is weer zoeken naar dingen die er niet zijn.

Off: Fijn dat de Barcelona-parade weer uitgenodigd word voor de Clasico zondag, zeker ook de Boer erbij en Schelvis als presentator. Allemaal helemaal objectief natuurlijk....

16 maart 2015 om 17:18

Zluuk

waar is dat welk kanaal? Sport 1? dan vergeet je siertje nog! Die weet namelijk heel goed hoe slecht Real Madrid is en een hele slechte voetbalclub om fan van te zijn.. Not!

16 maart 2015 om 21:19

Sport1 inderdaad, ik vind Sierd persoonlijk nog wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk is hij supporter van Atlético maar hij geeft zijn commentaar toch heel wat eerlijker dan de anderen die ik noemde.

16 maart 2015 om 22:13

Ten Cate bij sport 1 roepen is toch dramatisch!

Hij is toch op en top Barcelona. Hoe kan zo iemand genuanceerd zijn mening vertellen? Sport 1 neemt het letterlijk over in hun nieuwsbrieven en doen alsof ze het zelf ook vinden. Ik vind het schandalige journalistiek.

Ronaldo snakt al een tijdje naar een wereldgoal. Niet een intikkertje maar gewoon iets speciaals, dat de wereld overgaat. (Al gaan doelpunten van Real altijd de wereld over . Je ziet het aan die geweldige vrije trap tegen Schalke in de uitwedstrijd die de keeper er fantastisch uithaalt. Je ziet het aan een wereldomhaal in de Liga die op de paal valt. Je ziet het aan een individuele actie die prachtig is, maar het schot op goal is dan in handen van de keeper. Dat frusteert Ronaldo. Gewoon weer iets speciaals. Want eerlijk de laatst gescoorde vrije trap is lang geleden. Als je weleens filmpjes op Youtube kijkt dan zie ik prachtige vrije trappen van Ronaldo in het verleden bij Manchester Unt, maar ook de eerste jaren bij Real Madrid. Weet niet wat hij nu doet met vrije trappen, maar die slaan nergens op, op dit moment. Dan maar laten zien bij de aartsrivaal. Daar krijgt Ronaldo wel een natte droom van hoor, de winnende scoren met een omhaal in Camp Nou. 100.000 die tegen hem zijn. Zin in volgende week!

16 maart 2015 om 20:48

Teveel onzin is slecht voor je.

Ronaldo is altijd al erg egoistisch, al sinds zijn tijd bij Man United, met opmerkingen als: 'ik ben briljant.'
Als Real Madrid nou eens laat zien dat niemand groter is dan de club, sturen ze hem weg. Maar helaas werkt het niet zo bij Real. Het is allemaal politiek daar, en elke speler moet precies doen wat de voorzitter wil. Het heeft weinig weg van een voetbalclub.

Ik heb het nooit meegemaakt dat een speler zo'n gebaar maakte nadat zijn ploeg heeft gescoord. Zo'n dingen heb ik wel gezien op een pleintje als iemand de bal niet kreeg, maar dat waren kinderen.

Ik snap het niet, hoe kan je zo geil zijn op jezelf. Die blik in z'n ogen altijd, alsof het z'n laatste kans was om te scoren op deze aarde. Het is een winnaar en dat kan je alleen maar beamen, maar er moet iemand zijn die hem eens corrigeert en op z'n plaats zet. Dat kon Ferguson altijd zo geweldig. Al kon je warm water toveren, je moest tegen hem nooit de showman uithangen.

Ten Cate jongen maak jezelf toch niet zo belachelijk. Wordt moe in Nederland van al dat Barcelona ophemeling en alles wat daarbuiten zit is een en al duivels. Kom op jongens jullie geloven het toch zelf allemaal niet?

Ik snap niet zo goed waarom Ronaldo zo ' gehaat' wordt in Nederland. Wat een stelletje hypocrieten hebben we toch in ons midden. Alles wat niet ' in ons straatje past' is tegen ons en moeten we zo negatief mogelijk in het verkeerde daglicht plaatsen. Doet me denken aan een bepaalde groepering die toevallig juist daarom wordt bekritiseerd.

Ronaldo is gefrustreerd omdat dingen niet lukken en op dit moment dingen gewoon niet lukken en daar baalt hij van aangezien itt de meeste hier eist hij het maximum van zichzelf. Itt de jongens hier heeft hij daar wel het absolute top mee gehaald. Winnaars zijn winnaars en die kunnen moeilijk verliezen en daarom zijn ze winnaars. Alle gebaren kan je in een negatief daglicht plaatsen maar je kan ook gewoon genieten van de passie en de wil om te winnen dat er heerst bij deze man.. ook al zou je denken dat hij niets meer te bewijzen heeft.

16 maart 2015 om 17:22

Ik geeft je helemaal gelijk! Alleen hij moet beter zijn momentjes uitkiezen om te balen, niet na een doelpunt bijvoorbeeld. Ik ben een hele grote Ronaldo liefhebber maar dat juichen vind ik maar naar. Misschien de eerste paar wedstrijden van je carriere maar nu kan het stoppen.

16 maart 2015 om 19:04

Ben ik niet mee eens, als je baalt baal je en emotie is emotie en hij heeft gewoon het doelpunt van Bale gevierd hoor. Dat juichen vind ik persoonlijk ook niet echt mijn ding maar dat is iets dat gewoon bij zijn persoonlijkheid hoort. We hoeven niet allemaal gelijk te zijn om elkaar te kunnen begrijpen. Het hypocriete is dat iedereen wilt dat iedereen is hoe de persoon vind dat ie moet zijn. Onzin, Ronaldo heeft genoeg dingen die van mij niet hoeven maar hij is gewoon wie hij is.

16 maart 2015 om 22:18

Je hebt gelijk, Ronaldo kan je niet veranderen, maar het is belangrijk voor de buitenwacht. Haal het juichen weg en ik vind het prima. Nogmaals ik ben een geweldig grote liefhebber van zijn speelstijl en persoonlijkheid, maar een beetje nederigheid naar zijn team genoten doormiddel van een grote dikke lach met een gewoon normaal juichen levert alleen maar meer positieve gezichten op.
Dit is totaal zinloos want hij houd er niet mee op, maar als het publiek genoeg van Ronaldo heeft dan heeft hij een groot probleem! Wat ik liever niet heb want hij is ongelofelijk belangrijk voor het team. Op naar de classico!

17 maart 2015 om 00:38

Je zegt dat Ten cate zich niet belachelijk moet maken, en vervolgens typ je 'wordt' in de ik-vorm. Triest!

Cristiano Ronaldo is een topsporter met een mega mentaliteit, maar soms is het iets teveel. Ik snap op zich waarom ondanks zijn indrukwekkende cijfers mensen niet altijd sympathie voor hem hebben. Ik heb respect voor hem omdat hij dingen laat zien die we de komende 100 jaar niet snel meer terug zien.

Hij doet me een beetje denken aan Kanye West, hij is goed in het geen wat hij doet maar soms in zijn ego beetje te veel.

16 maart 2015 om 16:57

Kom op, hoewel ik niks met Ronaldo heb, van wegen zijn grote ego, hem vergelijken met Kanye West is gewoon pijnlijk.

Je vergelijkt de een van de beste voetballesr van de wereld, met iemand die niet een van de beste rap/hip hop artiest is, daarmee doe je Ronaldo te kort.

Maar je hebt gelijk, Ronaldo is goed in wat hij doet, afmaken. Sommige acties van hem zijn echt heerlijk.

16 maart 2015 om 17:22

De reden waarom ik die vergelijking maakte ging om een statement. Persoonlijk vind ik Kanye West verre van de beste rapper. Maar qua productie en hoe innovatief hij is, is hij een geweldenaar als producer/muzikant, althans dat is mijn mening. Ik maak zelf ook muziek (zowel teksten als componeren) dus ik bekijk het vanuit die oogpunt.

Maar mijn punt is soms als je in de hoogste level wilt presteren hoort er een stukje ego bij. Bij Kanye en Ronaldo merk ik frequente gedragspatronen als het even niet gaat etc. Natuurlijk is Kanye West soms erg doorgeslagen, maar vele 'kampioenen' hebben zo een bepaalde trektje (mourinho, Ronaldo, Kanye, Ibrahmovic etc) echter is het bij de een extremer dan bij de ander.

16 maart 2015 om 18:52

haha, nee ik snapte je punt wel..

Ik herinner me nog dat Kanye het podium opliep toen iemand anders een prijs won enzo. Dat soort trekjes zie je inderdaad wel vaker.

17 maart 2015 om 00:40

Kanye West is een topper als producer, een amateur als rapper.

Ten Cate is ook zo lekker objectief. Nee, deze man is niet serieus te nemen. Real Madrid heeft niets te verliezen, volgens Ten Cate? Real verliest, zo goed als zeker, de titel bij een verlies. Wat een onzin.

16 maart 2015 om 19:06

Het wordt er dan uiteraard niet makkelijker op maar een verschil van 4 punten is niet onoverbrugbaar. Barcelona moet op 1 van de laatste speeldagen (ik geloof zelfs de laatste) naar Atletico.

Als daar moet gewonnen worden door Barcelona voor de titel, dan wil ik nog wel eens zien hoe vlotjes dat zou gaan.

Natuurlijk verliest Real beter niet maar onoverkomelijk hoeft een nederlaag niet te zijn.

Juist Henkie, dat heb ik altijd al geroepen en dan vragen Ronaldo lovers zich af waarom deze man zo uitgekotst wordt. Door zijn prestaties werd dat altijd ondergesneeuwd, maar wanneer hij even zelf niet scoort maakt hij zulke respectloze gebaren, bah! Maar wat is nieuw? Meneer begon ook bijna al aan het huilen toen hij de Gouden bal niet won een tijd geleden, haha! Kijk Messi! Kan het allemaal niet schelen, gaat nadat Ronaldo de gouden bal heeft gewonnen nog even een babbeltje maken met zijn rivaals zoon, laat medespelers scoren, gunt het ze en viert ze samen. Messi blijft gewoon de King

Daarom kunnen we er niet aan ontkomen om de vergelijking met Messi weer te maken aangezien dit de beste spelers van deze generatie zijn. Maar de grootte van Messi zal deze arrogante kwal nooit bereiken, niet op het veld en niet buiten het veld en hij weet het zelf ook

16 maart 2015 om 17:11

Toppunt van arrogantie is oordelen over iemand die je niet kent en zijn gedrag naar jouw straatje te laten passen. Ook is het vrij arrogant om te generaliseren zonder concrete feiten. Het is niet eens arrogant maar laten we het op arrogant houden aangezien het niet netjes is om het ' beestje' echt bij de naam te noemen. Het zou niet netjes zijn om het als simpelweg dom te bestempelen. oeps..

16 maart 2015 om 17:14

Laat me raden, Real Madrid fan?

Bovendien: hem kennen is helemaal niet aan de orde hier. Gaat om zijn uitlatingen die heel de wereld ziet, Maar voor ronaldo fan boys natuurlijk moeilijk om toe te geven, ik begrijp het wel. hahaha

16 maart 2015 om 18:16

Dat messi z'n fans bijna omver rijd dat laten we achterwege.

16 maart 2015 om 18:52

Je bent niet zo goed in raden merk ik al, komt waarschijnlijk door je beperkte leefwereld. Dat je het woord ' fanboy' gebruikt is natuurlijk wel in de lijn van je eerdere post en motiveert het mij dus ook niet om daar serieus op in te gaan. Kleine tip van de sluier. De hele wereld heeft het gezien (om even jouw woorden te gebruiken) alleen niet iedereen heeft het intellect om het zelfstandig te interpreteren. Groot verschil ware leeuw uit Istanbul.

16 maart 2015 om 20:28

Aangezien jij mij als minder intellectueel ziet vanwege dat woord zegt meer over jou dan mij met je walgelijke neerbuigende reactie. Iedereen ziet toch hoe Ronaldo doet op het veld? Dan mag ik toch mijn mening uiten of niet? hehe. En volgens mij vinden miljoenen mensen dit over de hele wereld, lees maar wat fora door

En je bent zelf degene hier die niet kan raden aangezien ik niet uit Istanbul kom, Haha :P

16 maart 2015 om 21:30

Hee baia. Weer een ander account?

Als benzema scoort is Ronaldo altijd de eerste die naar hem rent miss kan Cr niet uitstaan dat bale alles van hem kopieert

Wil zelf graag scoren want krijgt nog steeds een euro van z'n moeder voor elk doelpunt

16 maart 2015 om 17:48

Diezelfde euro gebruikt hij om jouw familie om te kopen

Als Ronaldo echt zit te klagen dat een teamgenoot scoort dan is hij ontzettend hypocriet. Als die een individuele prijs wint dan is het steeds, was niet mogelijk zonder mijn team, maar als een ander scoort zit die te klagen.
Ook in dat geval moet hij dan zijn team bedanken want daardoor maakt hij nog steeds kans op teamprijzen, waar het in feite om gaat. Ik snap dat je als aanvaller wil scoren maar als het eens niet lukt moet je blij zijn als je team de overwinning over de streep trekt.

en daaaarom houden we allemaal van Messi
niet alleen een Wereld Speler maar ook een Team Speler!!!

16 maart 2015 om 18:22

Ja want als het niet loopt ga je gewoon lekker wandelen toch. Of sneaky je trainer willen laten wegsturen

16 maart 2015 om 20:38

naar Suarez verrot schelden en gebaren maken, Messi is een schijnheilige eersteklas, maar heeft zelf ook nare trekjes als het niet loopt. Messi bepaalt wel alles bij Barca, dat is wel kwalijk en arrogant gedrag..

Zou het een keer heerlijk vinden als Ronaldo scoort en naar de hoek rent om te juichen terwijl zijn teamgenoten allemaal rustig weglopen terug naar de middenstip.

Een overduidelijk signaal dat Niemand beter is als het team.
Het is en blijft een wereldspeler maar naar mijn mening is dit gedrag reden genoeg voor een hartig woordje en/of actie van Ancelotti en de andere belangrijke spelers.

16 maart 2015 om 20:35

Iedereen is te bang om de gouden jongen van 100 miljoen eens een hartig woordje toe te spreken, dat is het probleem....bovendien zal zijn ego ook altijd in de weg zitten.

Zooo veel reacties... Om Henk ten Cate, are you kidding me? De man die in een barcapiyama slaapt... Wat een grap

16 maart 2015 om 18:15

Ja hij en aad de mos wauw

Ik vindt het juist een overschate verwend kind
Heeft geluk vorige jaar door de blasure van messi
Nu messi weer op volle toeren draait is die niet meer bij te houden
Ook niet door ronaldo dat mensen nog durven te zeggen dat ronaldo beter is dan messi die hebben geen goed inzicht op voetbal
Jammer dat bale geen echte kerel is als die dat was had die allang dat verwend kind op zijn plaats moeten zetten en ook belachelijk moeten maken tijdens de wedstrijd waar miljoenen mensen zit
ten te kijken
Ronaldo ike ike bale en benzema kunnen stikken
Wat een verwend kind zeg bah

hahaha die henk ten cate..

Weet nog heel goed een verhaal wat sierd vertelde over messi dat hij iemand van de technische staf uitschold toen het wat minder ging. En over het wandelen en alles. ten cate reageerde met ja dat snap ik wel van messi ik kan het heel goed begrijpen. Dus iemand uitschelden kan je begrijpen okeoke. Daarbij juicht ronaldo altijd met een vuist in de lucht als iemand scoort zo deed hij dat dus ook bij bale. Maarja je ziet al aan ten cate zn ogen dat hij veel te stoned is elke dag om helder te denken.

Ben helemaal klaar met Cristiano. Hij is onderdeel van Real zoals al die andere spelers dat zijn.
Om je zelf balen als er weer een bal niet ingaat kan ik me wel voorstellen maar altijd die wegwerp gebaartjes als een ploeggenoot hem over het hoofd ziet of zelf voor z'n kansen gaat ben ik nu echt zat.
En tegen Levante was de druppel laat 'm maar lekker ergens anders de prima donna spelen.

16 maart 2015 om 18:20

weetne hoevaak hij ook klapt voor bale of duim opsteekt. Nee jij bent net als die hatende persoontjes die alleen negatieve dingen zien nep real fan. Blijkbaar heb je ook gewoon een barca shirt aan.

16 maart 2015 om 18:34

Toen ik Real supporter werd was jij nog niet geboren dus hou je praatjes voor je oke....
En Real is vele maal groter dan Cristiano, ik support Real en niet een passant als Cristiano....vooral als tie zo reageert op z'n medespelers. En hoe bedoel je nep fan?
Jij bent de laatste die mag praten als het over Real gaat Ronaldo fanboy dat je der bent...

16 maart 2015 om 18:40

Hahaha. Ja beetje liegen over je leeftijd en je clubliefde barca fan. Ronaldo Fanboy? Ik ben de eerste die zegt als die wat verkeerd doet zoals natrappen laatst of noem maar op. Maar van gister dat sloeg totaaaaaal nergebs op gewoon. zo juicht ronaldo vaak gewoon. En die gebaartjes doet het hele elftal als je goed oplet. Maarja jij als barca fan let extra op de maniertjes van cr7 natuurlijk.

16 maart 2015 om 18:43

Is goed joh gozer, als je dat wil geloven moet je dat vooral doen.

16 maart 2015 om 18:45

Is goed barca fan

16 maart 2015 om 20:43

Messi dan die effe bepaalt dat Zlatan eruit moet gaan uit de spits terwijl Zlatan goed presteerde het eerste seizoen in de spits bij Barca. Messi die wegwerp gebaren maakt naar Villa, Pedro, Suarez. Dat is zeker wel normaal?

16 maart 2015 om 21:06

Echt he maar daar hoor je niemand over

17 maart 2015 om 00:43

Real fans nu tegen mekaar. Dit is heerlijk (grabs popcorn)

Voetbal is een team sport je wint samen je verliest samen ronaldo denk echt dat die alleen in het veld staat en dat alles om hem moet draaien
Terwijl hij zelf dom bal verlies lijdt en dan mogen de andere het voor hem op knappen
Wat een overschate speler is dat toch tegen atlitico toen die er moest zijn om zijn team te helpen was die nergens en dan zeggen ik ben de beste lachwekend

16 maart 2015 om 18:37

Ja en waar was messi dan tegen atletico in de kampioenswedstrijd? De belangerijkste weds van het jaar? Zo kan je ban elke speler wel voorbeelden opnoemen dat ze er niet stonden.

Denk dat weinig mensen hierboven beweren dat Ronaldo een slecht mens is.

We hebben het hier over zijn gedrag als voetballer, binnen de lijnen. Niet over al zijn goede dingen daarbuiten

En de voetballer Ronaldo is supergoed, maar ook buitengewoon irritant. Als voetballiefhebber zie ik graag dat een wereldvoetballer ook een grote persoonlijkheid is. Met zijn onsportieve, verwende gedrag zal Ronaldo dat nooit worden.

Armeido77

tegen atlitico In de kampions wedstrijd stond messi er wel kerel
als je de wedstrijd hebt gezien dan kon je ook zien dat messi zijn doelpunt onterecht is afgekeurd Door buiten spel
jij kunt messi niet vergelijken met ronaldo messi laat zijn team goed voetballen geeft daar bij ook nog heel veel assists scoort veel viert zijn doelpunten met zijn team genoten maakt zijn team genoten niet belachelijk zeurt niet tijdens de wedstrijd
ronaldo heeft geluk Door de blasure van messi want messi in top vorm ronaldo maakt geen kans heel real heeft een probleem en andere teams hebben een probleem
messi is de beste en dat zal ook wel de komende tijd zo blijven
als jij een beetje voetbal inzicht hebt dan kun je het niet ontkennen.

16 maart 2015 om 19:41

Toen het minder ging met messi liep hij te wandelen en wou hij de trainer wegdoen op een sneaky manier nou dat is dan een teamspeler laat me niet lachen. ronaldo viert ook zijn doelpunteb met andere gewoon wat vaker madrid kijken jij.

16 maart 2015 om 20:50

je moet wat minder de roddels geloven die de madrileense pers je wil doen laten geloven; hij wilde helemaal niet de trainer weg doen. Iedereen heeft op het veld weleens een meningsverschil echter wil dat nog niet zeggen dat hij de trainer weg wilt. Ik kijk vaak genoeg naar Madrid maar iedereen weet nu zo'n beetje hoe Ronaldo is dat hij alleen maar voor zichzelf voetbalt en niet voor het team.

16 maart 2015 om 21:05

Ja en mensen moeten minder oordelen op alleen de beelden van gister maar dat doen ze toch ook gewoon?

Ik had niets anders van jouw verwacht dan deze onzin
Messi wandelen messi treaner wegdoen het is messi zelf die er voor heeft gezorgd dat de treaner kon blijven Door weer te schitteren doelpunten te maken barca aankop van la liga heeft gebracht
Wat doet ronaldo in het jaar 2015 huilen zeuren team genoten niets gunnen onrust zaaien binnen het team en dat moet een leider zijn van het team en de beste voetballer lachwekend vindt je niet .ronaldo ike ike heel real kan stikken.

16 maart 2015 om 21:44

K bechreip nit mier wot jei zecht

Messi uit vorm is nog altijd tien keer beter dan ronaldo
dat zegt genoeg ik zelf snap nog steeds niet dat die twee keer achter mekaar de gouden bal heeft gewonnen vorige jaar vondt ik zelf robben beter dan die overschate ronaldo
trouwens de gouden bal had eigenlijk door een Duitser gewonnen moeten worden Duitsland heeft het hoogste haalbare prijs gewonnen wk.

16 maart 2015 om 22:03

Hahaha als dat zo is waarom.won een spanjaard dan niet de goudenbal 2010?

Armeido77

De waarheid is hard en daarom wil je het niet begrijpen
Ik zeg het verkeerd jij begrijpt het wel
Wat jij doet is de waarheid ontkennen

Jij gaat mij nu vertellen dat ronaldo wel die gouden bal heeft verdiend
Op basis van wat Portugal is met ronaldo Door Duitsland afgedroogd met 4 tegen 0 en ronaldo kon alweer zijn koffers in pakken en naar huis
Championsleag gewonnen hahahaha Hoe veel geluk heb je nodig in die wedstrijd atlitico was veel en veel sterker dan real dit ga je zeker allemaal weer ontkennen.

16 maart 2015 om 22:35

Je zegt zelf messi wqs geblesserd drm was die minder. Ronaldo was op het wk geblesseerd dus dan is hij volgens mij en ook volgens jou logica minder toch?

Heeft ronaldo mee gedaan tegen Duitsland ja toch
Messi is twee maanden geblaseert geweest vorige jaar groot verschil vind je ook niet
Messi in vorm daar kan niemand aan tippen ook ronaldo niet
Ik zouw zeggen veel kijk plezier komende zondag bij el clasico en hopen dat het een leuke wedstrijd wordt met natuurlijk barca als winnaar voor jouw real denk ik

16 maart 2015 om 23:25

Messi heeft meegedaan in de finale toch? Waar was hij toen dan? Ja veel plezier jij ook. Ik hoop voor jou dat messi 2x scoort maar dan wel als ronaldo 3x heeft gescoort haha

Toch grappig om reacties te lezen hoe Ronaldo als narcist wordt neergezet, met daarbij een duidelijke negatieve ondertoon. Dit staat toch in schril contrast met Zlatan, ook een man met narcistische trekjes. Zijn uitspraken en acties kan het overgrote deel wel waarderen op de één of andere manier. Selectie verontwaardiging altijd als we het over Ronaldo hebben.

17 maart 2015 om 13:30

Misschien omdat Zlatan humor heeft. Ik heb Cristiano Ronaldo nog nooit op zelfspot kunnen betrappen....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren