Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ik denk dat ze denken dat ik nog geblesseerd ben'

Laatste update:

Het Nederlands elftal speelt aan het einde van deze maand twee interlands: in de EK-kwalificatiereeks tegen Turkije en vriendschappelijk tegen Spanje. Guus Hiddink maakte woensdag zijn voorselectie voor deze wedstrijden bekend, maar Davy Klaassen stond niet op de lijst met namen. De Ajacied hoopt desondanks nog uitgenodigd te zullen worden.

/

Klaassen is uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers van Ajax en zegt dat hij niet weet waarom hij niet in de voorselectie is opgenomen. "Ik denk dat de mensen in Zeist nog in de veronderstelling zijn dat ik geblesseerd ben, maar ik heb helemaal geen last meer van mijn buikblessure en in één week drie keer negentig minuten gespeeld", aldus Klaassen in De Telegraaf.

Doordat hij van de pijn verlost is, is het niet meer zeker of de middenvelder geopereerd zal worden. "Dat beslissen we aan het einde van het seizoen", benadrukte Klaassen, die zondag nog scoorde tegen sc Heerenveen. Hij speelde tot dusver een interland voor het Nederlands elftal.

Davy Klaassen hoort in het Nederlands elftal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een arrogante kwal zeg. Hiermee geeft hij te kennen van mening te zijn dat hij in Oranje hoort. Ga nou een een tijd lang op behoorlijk niveau presteren voor je dit soort praatjes krijgt.

16 maart 2015 om 07:54

In de voorselectie bedoeld hij.

16 maart 2015 om 09:59

Ook in de voorselectie hoort hij niet thuis

16 maart 2015 om 10:15

Zeg psvxxx doe je oogkleppen eens af

16 maart 2015 om 10:24

Heel PSV op Wijnaldum na hoort niet in oranje atm.

16 maart 2015 om 10:35

Hij heeft gewoon gelijk. Klaassen is niet goed genoeg. Door de middelmaat bij Ajax stijgt hij er daar bovenuit, maar in vergelijking met de huidige geselecteerde spelers voor Oranje komt hij gewoon tekort.

16 maart 2015 om 10:46

Nee en wat heeft affelay in het nl elftal te zoeken

16 maart 2015 om 10:53

Want Narsingh heeft het gewenste niveau. Klaassen kan echt wel in de voorselectie, maar de concurremtor is groot. Op dit momemt zou ik eerder Klaassen dam Afellay kiezen.

16 maart 2015 om 10:54

Concurrentie*

16 maart 2015 om 12:13

En wie zou je meenemen op de positie van Narsingh? Er zijn weinig goede opties helaas.

16 maart 2015 om 12:21

@ VreqRZ: haha jij bent echt gay

16 maart 2015 om 12:23

Willems is alleen aanvallend goed. Verdedigend is hij echt niet goed. Depay hoort er wel in, maar is niet in vorm atm.
Klaassem hoort er gewoon bij. Klaar.

16 maart 2015 om 12:49

Maar tegen Barcelona was hij vorig jaar ook de beste op het veld, of vindt jij Neymar, Iniesta, Nessi etc ook middelmaat. Deze jongen is na Depay gewoon zonder twijfel de beste van de Eredivisie.

16 maart 2015 om 18:53

Afellay scoorde en gaf een assist de afgelopen kwalificatiereeks... Heeft er veel te zoeken naar mijn mening.

18 maart 2015 om 00:57

je bent zelf gay lol @portilo87

16 maart 2015 om 07:56

Heerlijk toch, en hij hoort ook in Oranje naar mijn idee. Als hij niet speelt merk je dat aan Ajax, zo belangrijk is hij. Terwijl ik denk dat als Depay weg zou vallen bij PSV ze het ook prima kunnen zonder hem voor een wedstrijdje.

Ik zie niet in wat hier arrogant aan is, hij heeft gewoon zelfkennis. Altijd die moraalriddertjes. Beetje Amsterdams gedrag kan geen kwaad toch.

16 maart 2015 om 08:01

Nee, maar dat beetje Amsterdams kan natuurlijk op een reactie rekenen van ons provinciaaltjes..... Wij houden daar niet zo van, hoog van de toren afblazen..... zeker niet als je nog niet zo veel hebt gepresteerd. We praten hier wel over het Nederlands elftal, dat is wel andere koek dan Ajax.
Anders kunnen we Boilesen ook wel gaan naturaliseren, maken we die aanvoerder voor Robben en van Persie

16 maart 2015 om 08:04

Dat zegt dan wel iets over die personen als bovenstaande al op zulke reacties kan rekenen. Hij zegt hier niets raars. Hij hoopt erbij te komen en denk dat de technische staf denkt dat hij nog geblesseerd is. Nou, nou wat een heftige teksten.. een speler die hoopt bij NL elftal te spelen.... Een schande

16 maart 2015 om 08:07

Nou, wat heeft Afellay zoal gespresteerd de afgelopen maanden? Ik vind dan dat Klaassen meer verdiend, dat die je duidelijk aan de wedstrijden van Ajax. Ondanks dat Ajax slechte wedstrijden speelt, is Klaassen vaak wel goed.
Wat Boilesen hier mee te maken heeft vraag ik mij af, die jongen is gewoon duidelijk niet in vorm/ niet goed genoeg.

Ik kan als provinciaaltje anders hartstikke genieten van zulke jongens, maar ik begrijp dat sommigen er wat tegen hebben. Je kan ook te ver doordraven met zulke uitspraken zoals een Zlatan, waar ik dan uiteraard wel wat tegen heb.

16 maart 2015 om 08:24

Maar speelt affelay op dezelfde positie? Nee dus heeft er niks mee te maken. Gaat toch om de middenvelders? Er zijn genoeg Nederlandse middenvelders die prima zijn . Dan is de keuze aan de trainer welk hij het beste vind.

Hij had ook kunnen antwoorden weet niet waarom ik er niet bij zit. Ik zal dus me dus nog meer moeten laten zien aan de trainer om te zorgen Fatboy erbij komt.
Klinkt heel anders.

16 maart 2015 om 08:42

Ik vind een Zlatan dan juist wel weer mooi omdat het bij hem niet misplaatst is. Tevens zegt Klaassen, volgens dit artikel, dat hij het vreemd vindt dat hij niet is geselecteerd. Daarmee spreekt hij niet de hoop uit geselecteerd te worden maar had hij de verwachting. Op basis waarvan hij die verwachting had kan ik me echter echt niet voorstellen want een Clasie en Wijnaldum zie ik bijvoorbeeld al veel liever dan deze Klaassen. Laat hem, zoals eerder al een keer vermeld, nu maar eens eerst een aantal goede seizoenen spelen in het eerste van Ajax, dan mag hij wat mij betreft een plek gaan verwachten, maar op dit moment vind ik dat echt nog zeer voorbarig. Dat hij de hoop koestert om een vaste speler van Oranje te worden daar is niets op tegen en het zou raar zijn als ie die hoop niet had, maar om nu al een plek te claimen is echt veel en veel te voorbarig.

16 maart 2015 om 08:46

Afellay speelt op een andere positie. Afellay is wekelijks de beste op het veld in Griekenland bij Olympiakos. Nu is dat geen topprestatie, maar de top van Griekenland zou in de Eredivisie ook gewoon meedoen in de (sub)top.

Afellay is daarmee zeker niet minder dan de spelers die vanuit de Eredivisie zijn geselecteerd.

16 maart 2015 om 08:53

@bliek

Hij denkt dus wel te weten waarom hij er niet bij zit, namelijk omdat ze denken dat hij geblesseerd is. Waarom hij hier over zou moeten liegen omdat het anders zogenaamd arrogant klinkt, is mij een vraag. Ja sorry ik dacht even dat Afellay cam/cm was, zoals bij PSV, maar hij is natuurlijk een linksbuiten geworden.
Klaassen vind blijkbaar dat hij genoeg laat zien om er bij te horen, anders had hij dat wel verteld.

@bvburnschot

Hij claimt niks, laat dat duidelijk zijn. Buiten dat speelt Klaassen al 2 seizoenen goed bij Ajax, naar mijn idee genoeg. Maar zoals je al zegt Clasie en Wijnaldum zijn beter.

16 maart 2015 om 08:58

Stel je voor dat je een keer zou zeggen dat je iets verwacht. Altijd commentaar op Psv dat ze niet willen zeggen dat ze kampioen worden, maar als een speler zegt dat hij in de voorselectie hoort is hij arrogant.

16 maart 2015 om 09:09

Het gaat om het principe niet om de positie

16 maart 2015 om 09:40

@bramm lekker om in de voetbal aannames te maken ik den omdat ze denken dat ik geblesseerd ben. Bel dan de trainer en vraag om uitleg.
Door de zin geeft hij aan dat hij zelf vind dat hij erbij hoort. Vind dat niet getuige van Ingenomenheid iig.

16 maart 2015 om 09:48

Ik weet niet waar jij je informatie weg haalt maar afellay speelt meer niet dan wel in griekenland (9 keer van de 26 wedstrijden).

16 maart 2015 om 10:24

Ha Ha clasie !! Deze opgehypte wannabe xavi moet maar eerst eens een topwedstrijd op niveau spelen ipv uitblinken tegen Dordrecht of Go Ahead. Word zo moe van al die zgn kenners die deze tuinkabouter in de basis van oranje willen zien.

16 maart 2015 om 10:30

@ Staffan

Ik weet niet waar jij je data vandaan haalt maar Afellay heeft juist 9 van de 26 wedstrijden gemist en niet andersom. Bovendien speelde hij de laatste 8 wedstrijden waarvan 7 basis (10 & 9 met Europa League erbij).

16 maart 2015 om 10:50

@hudhaj12,

Dan zou jij eens de topwedstrijd tegen Roma moeten kijken, zeker thuis was Clasie top. Tuurlijk hoeft hij niet in de basis maar dat hij geselecteerd wordt is niet meer dan normaal. Duidelijk toe aan een stap hogerop.

En oja, die tuinkabouter is 1,69m. Messi, Tevez, Iniesta, Xavi en Aguero zijn echt niet zoveel groter hoor. Dat hij klein is zegt dus niets.

16 maart 2015 om 11:00

@tubes hij zegt natuurlijk niet dat hij hoopt in Oranje te komen.

Hij zegt: ik ben eigenlijk een zekerheidje in de selectie van Oranje, en het feit dat ik niet in de selectie zit, kan alleen maar betekenen dat ze denken dat ik nog geblesseerd ben.

En dat slaat nergens op. Ik ben voor Ajax, en hij is een goede speler, maar lichtjaren verwijderd van de positie dat hij zo'n grote bek kan hebben. Robben mag dit zeggen, en misschien nog hooguit twee andere spelers, maar Klaassen?

Speel eerst maar eens drie seizoenen de pannen van het dak, laat eerst maar eens absolute topprestaties zien in een oranje shirt. Dan mag Davy weer gaan nadenken of hij zelf moet roepen dat hij gewoon bij de selectie hoort te zitten.

16 maart 2015 om 11:03

@bramm
Dat hij een tuinkabouter is zegt idd niks, maar die namen die jij noemt zijn topvoetballers en clasie niet. Dan kan je hoog en laag springen (in zijn geval laag) maar dat is een feit. Wat betreft die zgn topwedstrijd tegen Roma.
1.Roma is niet top
2.Ik heb clasie tijdens die wedstrijd alleen maar gezien na afloop toen hij aan het ontkennen was dat die meute randdebielen de hoofdstad van Italië gesloopt had

16 maart 2015 om 11:57

Affelay zit meer op de bank dan dat hij is het veld staat? Dus waarop baseer je dat hij wekelijks als een van de beste presteert? De Griekse league telt 30 speelronden dacht ik, waarvan hij er tot nu toe maar 9 heeft gespeeld en slechts 2 doelpunten heeft gemaakt..

16 maart 2015 om 12:21

De top van Griekenland zouden allemaal zwaar in categorie 1 zitten. Met hun contracten voor overbetaalde geflopte spelers, met geld wat ze niet hebben

16 maart 2015 om 12:41

Clasie speelde op het WK en sterke pot, neemt in de toppers in de eredivisie Feyenoord aan de hand en laat het ook in Europese wedstrijden zien. Het niet onze beste speler ooit, maar zoals jij hem wegzet slaat nergens op.

16 maart 2015 om 12:50

Roma is wel degelijk top, zeker voor een club als Feyenoord. Dan kan je hoog of laag springen, maar dat is een feit. Dat jij die wedstrijd niet serieus heb gekeken daar kan ik niets aan doen, Clasie speelde erg goed.

16 maart 2015 om 14:59

Ik heb die wedstrijd gewoon bekeken en als jij clasie goed vond spelen tegen Roma dan kunnen we deze discussie maar beter beëindigen. Vrij kansloos dit, net als clasie trouwens

16 maart 2015 om 16:48

De laatste wedstrijden in oranje speelde Afellay volgens mij CAM hoor.....

16 maart 2015 om 18:54

Edo, dat is echt jouw conclusie want nergens zegt hij dat. Enige feit is dat hij niet weet waarom hij er niet bij zit en een vermoeden uitspreekt. Als je er al bij hebt gezeten dan hoop je altijd dat je er weer bij zit. Je mag dan best teleurgesteld zijn zonder dat je jezelf direct een zekerheidje vind. Nogmaals ik lees dat niet in zijn woorden terug.

16 maart 2015 om 07:56

Pak je hele redenatie en gooi die ff op Afellay?

Klaassen is nog pierjong en heeft de toekomst nog voor zich, Klaassen kan een potentiele basisspeler worden de komende jaren ... Daarentegen heeft onze vriend Afellay er weinig van gebakken de laatste jaren, speelt hij ook niet in de beste competitie van de wereld en om nu te zeggen dat Afellay duidelijk en aanwijsbaar veel beter is dan Klaassen, nou nee. En trouwens, een de Guzman vind ik persoonlijk ook meer hebben maargoed: Hiddink zal persoonlijk meer hebben met Afellay dusja

16 maart 2015 om 07:57

Hij verdient het meer dan menig ander in de selectie. Is in vorm, scoort, strooit met heerlijke passes, beter dan sommige anderen die teren op vorm uit hun verleden

16 maart 2015 om 08:35

Ik las eerst meer dan Menig, vroeg me al af waarom je dat zou moeten zeggen...

16 maart 2015 om 07:58

Hij is niet arrogant, hij krijgt gewoon deze vragen en daar reageert hij op, en dat staat op papier zwart op wit, dus komt het er niet altijd even sympathiek uit. En hij presteert toch ook behoorlijk? Beter dan Afellay, Narsingh

16 maart 2015 om 08:21

Narsingh is een rechtsbuiten en geen middenvelder. Betreft Ibi heb je gelijk, die hoort niet geselecteerd te worden.

16 maart 2015 om 08:21

Maar voor welke positie dan? Affelay en Narsingh toch allebei andere positie? Denk dat er voor middenvelders genoeg keuze is en ook voor spelers uit grotere competities. En het antwoord bepaald of het arrogant is of niet ook al staat het op papier . Hij had ook kunnen zeggen nee ik weet de rede niet maar ik ga nog harder werken om erbij te komen. Uh dan klinkt opeens heel anders.

16 maart 2015 om 09:24

@bliek: afellay voornamelijk cm hoor, narsingh buitenspeler, maar daar heb je robben. dat is er maar een, maar op basis waarvan worden afellay en narsingh wel en klaassen niet geselecteerd?

Dit is een interview met de telegraaf, die halen dit soort uitspraken uit een interview

16 maart 2015 om 12:18

Met alleen een man op een positie ga je het niet redden ben ik bang. Elke positie heeft toch een backup nodig? Narsingh is normaal gesproken geen Oranje materiaal, maar ik kan op zijn positie geen betere backup voor Robben opnoemen. Daarom vind ik het ook een beetje onzinnig om Narsingh in deze discussie te betrekken aangezien ze niet met elkaar concurreren en er altijd een backup achter Robben moet zijn.

16 maart 2015 om 08:01

Waar blijkt dat uit? met woorden als hoop en denk zegt hij niet dat hij vindt.

16 maart 2015 om 08:03

Dijkie70 ik weet niet of jij iets tegen Ajax hebt maar een fitte Klaassen hoort gewoon in die selectie!
Al geef ik geen ene moer om dat folkloristische oranje en hoempapa polonaise publiek en ben ik blij als er zo weinig mogelijk Ajacieden bij zitten vanwege de belasting die al menig blesure verergerd hebben dus laat maar lekker thuis voor de buis blijven onze Davy!!

16 maart 2015 om 08:31

Dijkue70,

Hoezo arrogant? Jij vindt het dus niet dat Klaassen in de voorselectie hoort na zijn constante goede spel?

16 maart 2015 om 09:33

Nouja, der zijn meer spelers waar Hiddink uit kan kiezen hé. Die niet minder zijn dan Klaassen, ook niet veel beter overigens.

16 maart 2015 om 10:41

Constant goed? Ajax heeft belachelijk slecht gespeeld de afgelopen maanden en daar was Klaassen ook onderdeel van! Ajax is dit jaar, als team laat ik daar duidelijk in zijn, subtop eredivisie. Dan heb je echt geen enkel recht van spreken.

16 maart 2015 om 12:20

Hij komt toch ook terug van een blessure, waardoor hij toch juist minder goed speelde? Meen ik me te herinneren in ieder geval. Nee, ik vind niet dat Klaassen perse bij oranje hoort. Maar hetzelfde geld voor meerdere spelers.

16 maart 2015 om 08:41

Niets arrogant aan. Hij hoort ook minimaal in de voorselectie thuis voor een positie centraal op het middenveld. Hij is geen millimeter minder dan Clasie en die zit er ook bij.

Het is wel zo dat Oranje op dit moment nogal wat opties heeft voor die posities en dat er nu eenmaal altijd iemand moet afvallen. Gelet op de fysieke problemen van Klaassen is het niet gek dat Hiddink dan een andere keuze maakt.

16 maart 2015 om 12:08

Ik vind het raar dat je Clasie vergelijkt met Klaassen, twee héél verschillende spelers.

16 maart 2015 om 09:29

Arrogante kwal!? Hij heeft gewoon gelijk. Davy is 1 van de beste middenvelders van de Eredivisie en hoort minimaal in de voorselectie van het Nederlandse elftal.

16 maart 2015 om 09:30

En terecht. Hoort duidelijk in oranje

16 maart 2015 om 09:56

Als je de namen kijkt die geselecteerd zijn hoort Davy er zeker bij. Toch bij de top 5 beste spelers van de Eredivisie en dit komt van een groot PSV fan

16 maart 2015 om 10:52

Vind het arrogantiegehalte reuze meevallen. Feitelijk: hij zat in de (voor)selecties toen hij in vorm was, hij is nu weer in vorm, en er is niks veranderd in de concurrentie (hoogstens dat deze slechter is geworden, Van der Vaart speelt bijvoorbeeld niks meer). Vind het verder wel passen, hopen op voorselectie (dus geen basisplaats of definitieve selectie!) is een gezond ambitieniveau voor basisspelers van Ajax (en Feyenoord en PSV).

16 maart 2015 om 12:20

Inderdaad, of je accepteert dat je niet goed genoeg bent of je gaat huilen in de media. Met zijn kwaliteiten hoort hij niet in het Nederlands Elftal thuis.

16 maart 2015 om 12:53

Ik wou net zeggen die kwal. Heeft niey zijn beste periode gehad en op het middenveld hebben we genoeg kwaliteit lopen dus om er zo op te reageren vind ik bijzonder triest

Ik dacht ook dat hij nog gebleseerd was... Waarom staat hij anders nog op 6? Dat was toch om het allemaal minder belastend te maken? Bazoer kan ook prima op 6 spelen dus dat lijkt me niet de reden.

Het middenveld zoals het stond tegen Heerenveen stond wel prima, dus hopelijk staat dat Donderdag er weer.

16 maart 2015 om 07:56

Haha, 6 is de zwaarste positie van het veld gast.

Hij staat op 6, omdat De Boer deze zeer belangrijke rol nog te vroeg vindt voor Bazoer.

16 maart 2015 om 08:44

Feitelijker, De Boer gaf aan dat hij Klaassen op 6 zet omdat hij daar minder meters hoeft te maken, omdat hij niet helemaal fit zou zijn. Als hij wel fit is moet hij weer terug naar de 10.

16 maart 2015 om 08:44

Ja joh, op 6 kun je lekker rustig aan doen. Dan loop je niet zo veel, dynamisch stelt het ook allemaal niets voor.

Heb je zelf wel eens ooit gevoetbald? De Boer kiest juist voor Klaassen op 6 omdat hij Bazoer nog niet goed genoeg vindt voor deze sleutelpositie. Het is niet voor niets dat Cocu bij PSV ook huiverig is om op die plek jonge jongens de kans te geven. Hendrix en Bazoer zijn absoluut de nummers 6 van de toekomst, maar op die plek heb je ongelooflijk veel ervaring, inzicht en loopvermogen nodig, zeker in een team met opkomende backs.

16 maart 2015 om 09:23

Volgens mij stond Bazoer gisteren toch echt op 6. Hij stond inderdaad op 6 eerder, ik denk omdat hij nog wat geblesseerd was en vooral omdat de Boer vond dat Bazoer te jong was en het coordineren van de verdediging en omschakeling een nog te grote taak vond voor hem.

Had er van mij wel bij gemogen, niet voor de basis, maar goed om hem aan dit werk te laten ruiken. Overigens is de gedachte van de Knvb niet heel gek, is Klaassen niet geblesseerd dan raakt hij het binnen korte tijd wel helaas.

Niet meer geblesseerd, maar we moeten nog wel beslissen of we gaan opereren?
Ben je dan van de blessure af of niet? Het lijkt alsof hij zo graag bij Oranje wil zijn, dat hij de blessure een beetje bagatelliseert.

16 maart 2015 om 07:53

Hij heeft geen pijn meer, dus is hij op dit moment van de blessure af ja. Het probleem is echter, of het tijdelijk is dat hij geen pijn meer heeft, of misschien kan de pijn wel terugkeren. Dus gaan ze later beslissen of hij nog geopereert moet worden.

Hoezo lijkt het dat hij zijn blessure bagatelliseert?

16 maart 2015 om 07:57

Dit is overigens wat in opmaak uit de tekst, ik ken zijn blessure niet, dus ik heb geen kennis over het herstel van deze blessure.

16 maart 2015 om 07:54

Hij zou pas aan het einde van het seizoen geopereerd worden, maar nu is de pijn al schijnbaar weg. Met de blessure die hij had of heeft kan hij wel nog gewoon het seizoen afmaken.

Hoort nu niet bij Oranje. Middenvelders van Oranje zijn Clasie, Sneijder, De Jong, Wijnaldum, Blind en De Guzman. Misschien Bazoer nog die laat zien over erg veel talent te beschikken.

16 maart 2015 om 07:56

De Guzman zit er nu ook niet bij hoor...

Dit is een interview met de telegraaf, dus die halen altijd alleen dit soort uitspraken eruit.

En ik denk dat jij niet goed genoeg bent...

Gewoon logisch. Hij speelt een van zijn beste periode's tot nu toe bij Ajax dan mag je er toch zeker van uit gaan dat je minimaal bij de voorselectie zit ?

Welk recht heeft afellay om in de voorselectie te zitten ? Hij speelt bijna nooit. En dan zie ik klaassen gisteren spelen en donderdag de guzman en die zitten dan niet bij de selectie. Die hiddink heeft duidelijk iets met psv'ers want Narsingh die ook niet de sterren van de hemel speelt.

Allen door Jafio genoemde middenvelders zijn op dit moment beter dan Klaasen. Ga maar lekker bij jong oranje spelen knul. De Guzman laat na een ietwat trage start werkelijk zien hoe goed hij is. Dat niveau haalt Klaasen bij lange na niet. Wanneer hij in diezelfde spiegel kijkt als die waar Kishna in moet kijken dan is zijn antwoord op de vraag: ik dat dat anderen op dit moment verder zijn dan ik

16 maart 2015 om 08:19

ja inderdaad Affelay speelt de sterren uit de lucht ..narsingh is een 2e Neymar en blind is de nieuwe Roy Keane succes

Het is een Strootman 2.0

Louis van Gaal wou hem al bij het WK hebben maar Klaassen gaf zelf aan ik ben niet meer zo fit.

Had anders op het WK al zijn wedstrijden gespeelt, Louis van Gaal hield houd dit soort voetballers.

Strootman 2.0 wow. tweede bril gratis bij Pearl.

16 maart 2015 om 08:38

En jij hebt zeker die eerste bril bij Pearl gewoon betaald?

Kijk eerst eens even naar de spelers die wel opgeroepen zijn i.p.v. dat jij alleen maar Klaassen probeert af te zeiken. Als je naar een aantal namen kijkt dan is gewoon menig Nederlander verbaast waarom Klaassen niet op die lijst staat.

In je eerdere reactie heb jij het over dat Klaassen eerst maar eens een tijd lang een hoger niveau moet spelen, maar welke spelers in de voorselectie doen dat dan wel? Afellay, Elia, Narsingh, Wijnaldum?

16 maart 2015 om 09:37

Ik vind Wijnaldum wel beter dan Klaassen inderdaad. De rest spelen op minder bezette posities dus het heeft geen nut die spelers erbij te betrekken.

Er zijn redelijk wat alternatieven voor Klaassen die niet minder zijn, en zoals ik een stuk hierboven al zei, maar ook niet veel beter.

16 maart 2015 om 09:43

Wijnaldum neemt PSV op sleeptouw, Narsingh is in de omschakeling gewoon erg dreigend, Elia speelt in Engeland en aangezien die linkerkant zo dun bezet is een goede optie. Affelay is 'het' oogappeltje van Hiddink dus we zien wel.

16 maart 2015 om 11:37

Lol en dan heb jij commentaar op deze bezoeker maar zelf wel Wijnaldum noemen.

Ik denk dat we jou serieus moeten nemen.

En nee Klaassen hoort er zeker niet bij want komt gewoonweg te kort.

16 maart 2015 om 15:49

Wijze Kip,

"we"? Heb je met je hele familie één account, of zo? Want ik begrijp niet wie jij bedoeld met "we".

En ja, ik heb commentaar op Dijkie70, want het slaat natuurlijk helemaal nergens op hoe hij reageert. Vooral ook als je zijn eerdere reacties hebt kunnen lezen.

Voorselectie zegt ook niks.
Komt vaak voor dat er spelers bij de definitieve selectie horen, die niet in de voorselectie zaten.

Maar Klaassen niet. Geblesseerd geweest en daarvoor met Ajax geen beste periode gehad.

Matige speler die goed lijkt te zijn omdat de rest zo slecht is, net als clasie, daarom staan buitenlandse clubs ook niet in de rij voor beide...

16 maart 2015 om 08:55

Ben geen Feyenoorder, maar ik vind Clasie echt serieus een van de betere middenvelders (zo niet de beste) van Nederland. Vind dat je hem hiermee echt tekort doen.

Klaassen is bij Ajax een van de betere, maar heeft nog niet zo lang geleden geen goede periode gehad. Vind t daarom ook niet heel raar dat ie er niet bij zit. Aan de andere kant, De Guzman zit er ook niet bij in tegenstelling tot Affellay... Dus selectie raakt kant nog wal denk ik.

Dus de hele technische staf is incompetent volgens Klaassen en weet niet welke spelers fit zijn, nooit meer oproepen lijkt me verstandig.

We hebben een veel betere optie : propper. Die klaassen niet zich niet aanstellen.

16 maart 2015 om 11:33

Precies, iedereen heeft het over Klaassen,maar Propper heeft hem dit jaar 3 wedstrijden onderste boven gespeeld. Propper is al 2 jaar heel constant en goed, dat hij er niet bij zit komt omdat hij bij Vitesse speelt.

De Guzman is er ook niet bij.
Blind wordt geselecteerd, omdat hij ook op meerdere plaatsen kan spelen, maar op het middenveld, is Clasie een betere optie.
Klaassen moet even wachten, zijn tijd komt wel.

16 maart 2015 om 09:16

Clasie vind ik overschat. Gisteren was hij weer erg matig. Clasie is goed voor Feyenoord, maar veel hoger denk ik niet dat hij kan. Klaassen is daar en tegen echt een dynamische middenvelder. Welismaar minder technisch, maar met veel meer power. En zeker dat laatste is echt nodig in de Europese subtop. Klaassen hoort dan ook zeker in Oranje, maar voor Ajax kan het geen kwaad dat hij wat rust pakt met het oog op een eventuele volgende ronde in de Europa League

16 maart 2015 om 09:52

Clasie is, althans op het moment, echt wel klasses beter dan Klaassen hoor. Sorry dat ik het zeg.
Neem niet weg dat Klaassen nog kan groeien en een aardig talent is maar Clasie is al jaren de vrijwel belangrijkste speler van Feyenoord.
Op het moment zijn er genoeg opties voor het middenveld dus zo raar is het helemaal niet dat Klaassen er nu niet bij zit. Wat niet is kan nog komen natuurlijk.

16 maart 2015 om 09:58

Kijk voor de grap de wedstrijden op het WK terug tegen Brazilie en Argentinië. Let dan vooral op Clasie in zijn duels met Messi.

Feyenoord draait de laatste weken sowieso stroef, maar Clasie is wel een van de weinigen die altijd een basisniveau heeft. Als hij slecht speelt is het alsnog voldoende. Er zijn wel meer mannetjes die hem overschat vinden, maar gelukkig weten de experts beter.

Klaassen hoort bij de voorselectie, net als De Guzman. Afellay heeft het nog niet bepaald laten zien, maar we weten allemaal wat voor PSV-voorkeur Hiddink heeft.

Bruma, need i say more?

16 maart 2015 om 10:23

Ach, zo kan ik van Elia ook een wereldspeler maken. Kijk eens naar Clasie in de topwedstrijden in Nederland. Dan laat hij het keer op keer afweten. Net voor de verdediging breedte passes strooien, dat is zo moeilijk niet. Ik zeg niet dat Clasie er niks van kan, is een topper voor Feyenoord maar jullie doen net alsof hij van het niveau Verratti is. En dat niveau moet je hebben om met zo'n postuur op die positie bij de europese top te spelen.

Afellay bij de selectie is een grote grap.

16 maart 2015 om 11:58

Nou ja, kijk hem tegen Ajax. Ik weet niet of Klaassen meedeed, wat op zichzelf al veelzeggend is, maar het middenveld van Feyenoord was volledig superieur aan dat van Ajax. Terwijl daar ook nog Immers op rondloopt

Die hele selectie van Hiddink slaat compleet nergens op. En wat Klaassen betreft, tja... Als jongens als Propper en Vejinovic al geen kans krijgen, dan deze beste jongen inderdaad ook niet.

16 maart 2015 om 12:12

Ben het met je eens, ik vind het selectiebeleid van Hiddink ook maar raar. Maar ach, zo zijn er miljoenen bondscoaches met iedereen hun eigen visie op het spelletje.

Uiteindelijk staan we toch te juichen omdat een knul in een oranje shirtje de bal in het net jaagt, of dat nou Clasie, Klaassen of Narsingh is interreseert niemand op dat moment.

Ik kan 1 reden bedenken waarom hij er niet bij zit: hij heeft eindelijk weer eens een paar hele wedstrijdjes gespeeld, dan zit je niet gelijk bij het Nederlands Elftal. Laat hem eerst maar eens opnieuw over lange periodes goed spelen, dan hoort hij er bij. En voor een basisplaats is het natuurlijk nog te vroeg, met Sneijder, Wijnaldum en Afellay.

Ik vind Klaassen een prima voetballer, maar er spelen denk ik twee dingen mee in deze keuze en dan vind ik het zo gek nog niet. Deze jongen speelt al weken, maanden niet op volle kracht door zijn blessure. Dan kan hij wel roepen dat 'hij fit is', maar hij moet aan het eind van het seizoen niet zonder reden behandelt worden. Dan kan je als speler nooit honderd procent spelen.

Daarnaast heeft Frank de Boer er een handje in spelers maximaal te misbruiken. Klaassen functioneert m.i. het beste achter de spits. De laatste weken heeft hij Klaassen echter meerdere malen gebruikt als '6'. Op basis waarvan moet Hiddink hem dan meenemen? Voor de 6-positie zijn er betere opties beschikbaar (clasie, De Jong, etc.) en op zijn beste positie speelt hij niet, dus kun je zijn huidige vorm en spel niet beoordelen.

Blijkbaar dus geen spiegel in het huis van Davy..

Maar hij heeft toch lang lopen kwakkelen? Dan is het toch niet raar dat je nu het weer wat beter gaat qua fitheid niet meteen er weer bijzit?
Als ie 100% fit is, dan hoort hij zeker bij de selectie.

Volgens mij is het allemaal niet zo raar dat hij niet is opgeroepen. Degene die er nu bijzitten zijn gewoon beter dan Klaassen. Klaassen is een goede voetballer en prima voor Ajax. En misschien over een tijdje vaste Oranje klant. Maar nu nog even niet.

Ik vind dit op zich helemaal geen gekke keuze. Zeker als je bedenkt dat De Guzman er ook niet bij zit, die had dan nog veel eerder moeten worden opgeroepen. Klaassen speelt al een tijd duidelijk minder dan in het begin van het seizoen en als er dan ook nog een slepende blessure erbij komt, is het ook beter dan hij niet mee gaat.

Hij is niet goed genoeg voor oranje,zoals heel de Ajax selectie incl. F de boer niet goed genoeg zijn voor oranje,ajax is de laatste jaren naar zo een bedroevende niveau gezakt te zielig voor woorden.

16 maart 2015 om 11:13

Robert8, nog hoelang blijf je provoceren en trollen in Ajax topics? Triest, triest..

16 maart 2015 om 11:35

@ Robert8

Inderdaad zeg, jij komt ook alleen op VZ om beetje ajax af te branden of niet? Zo bedroevend is het niveau van ajax ook weer niet, anders waren ze geen kampioen geworden. Of hoe bedroevend moet het niveau van de andere clubs dan wel niet zijn geweest?

Bovendien, je zei ook dat Ajax nooit ging winnen van Heerenveen, ook al hadden ze een jaar voorbereidingstijd. Verstand van zaken?

Teleurstellingen met humor oplossen, te gek! Geen dom mannetje die Klaassen.

Overigens behoort Klaassen natuurlijk tot de voorselectie.

16 maart 2015 om 11:20

Inderdaad en het is natuurlijk een lachertje dat narsingh en afellay er bij zitten. Afelay noemen ze een groot talent maar hij is 25 en zit op dd bank in Griekenland.

16 maart 2015 om 11:36

@ Sander020

Afellay is zelfs al 28! Ik denk dat niemand meer Afellay een groot talent noemt toch? Meer vergaan talent.

Nu lult elke Ajacied zichzelf ook nog Oranje in.......het moet niet gekker worden.

De keuze van de bondscoach is nu niet op hem gevallen, komt misschien omdat hij niet in vorm is en hij genoeg andere (betere) spelers heeft voor zijn positie.

In Oranje is geen plaats voor arrogantie en dit stinkt een uur in de wind naar arrogantie.
Goede voetballer, altijd nuchter in zijn praat en nu dit....., minpunt voor Dhr. Klaassen.

Overschatte voetballer die niet in Oranje thuishoort. Is geen balopeiser maar kaatst de bal altijd gelijk terug ook al staat hij helemaal vrij.
Deze jongen heeft het te hoog in zijn bol zitten om te denken dat hij beter is dan spelers die er nu bijzitten. Hij wordt enorm gehyped.

VZ waarom verwijderen jullie mijn vraag steeds..!!!!

Even iets anders..... VZ kunnen jullie ervoor zorgen dat die KUT video's niet automatisch beginnen met afspelen... Als ik ze wil zien start ik ze zelf wel.... Alvast Bedankt !!

16 maart 2015 om 13:02

Omdat ze het waarschijnlijk als off topic zien, misschien kun je bij contact ofzo de redactie een mail sturen. Inderdaad super irritant.

Klaassen staat al maanden stil in zijn ontwikkeling en de laatste tijd is hij ook niet een van de uitblinkers bij Ajax. Dus zijn misplaatste arrogantie kan hij beter voor zich houden en zich meet gaan bezighouden met zijn eigen spel. Om te beginnen met stoppen van inleveren van de bal bij de tegenstander. Zou armoede zijn als je hem er bij haalt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren