Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: De Boer: ‘De manier waarop Kishna reageerde stond mij niet aan’

Laatste update:

Ajax neemt het zondagmiddag op tegen sc Heerenveen en reist af zonder Ricardo Kishna. De aanvaller ontbreekt in de wedstrijdselectie: Kishna is om disciplinaire redenen niet geselecteerd door Frank de Boer, zo meldt Ajax op zijn website. Het is verder onduidelijk wat er is voorgevallen.

/

De twintigjarige Kishna was eerder dit seizoen nog belangrijk voor Ajax in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen, door sterk in te vallen en zijn ploeg naar een 4-1 overwinning te leiden. Donderdag kwam hij nog als invaller binnen de lijnen tegen Dnipro Dnipropetrovsk, maar zondag heeft De Boer hem niet nodig. Ajax meldt niet hoelang Kishna buiten de selectie zal blijven.

Kishna speelde tot dusver 28 competitiewedstrijden voor Ajax en heeft nog een contract dat tot de zomer van 2016 doorloopt. Er is nog niet gesproken over een contractverlenging en het is maar de vraag of Kishna bij gaat tekenen; zijn zaakwaarnemer Mino Raiola heeft al meermaals duidelijk gemaakt dat hij van mening is dat zijn cliënt zo snel mogelijk moet vertrekken uit Amsterdam.

Update 15 maart 14.20 uur - De Boer: ‘De manier waarop Kishna reageerde stond mij niet aan’
Ajax-trainer Frank de Boer liet vleugelspeler Ricardo Kishna buiten de selectie voor het duel met sc Heerenveen. Vlak voor die wedstrijd heeft hij het met FOX Sports over het incident. “Ik had een verschil van mening met Kishna. De manier waarop hij daarop reageerde stond mij niet aan, het was in mijn ogen niet toelaatbaar”, legt de coach uit. Volgens De Boer is het verder ‘niet heel ernstig’. “Maar richting de groep moet ik wel reageren. Morgen zal hij zich gewoon weer melden.”

Ajax moet Ricardo Kishna in de zomer verkopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dus wel echt een probleemjongen. Ben benieuwd wat er van deze jongen terecht gaat komen.

14 maart 2015 om 13:42

Je weet niet eens wat bij gedaan heeft. Frank mag kishna niet en frank probeerd altijd de gene die hij niet mag zoveel mogelijk te dwarsbomen en en lievelingetjes trekt hij altijd voor. Disciplinaire maategel is zon holle term daar kan je niks mee.

14 maart 2015 om 13:52

Hem verwijten dat hij niet eens weet wat hij gedaan heeft maar dan wel zelf zeggen dat Frank hem niet mag, wat je ook niet weet.

14 maart 2015 om 13:54

Uit hoe Frankie zich het laatste jaar heeft uitgelaten over Kishna kan je wel wat conclusies trekken. Ook Raiola heeft Kishna niet populair gemaakt bij De Boer denk ik.

14 maart 2015 om 13:55

Het is gewoon duidelijk te zien dat hij Kishna niet mag en El Ghazi daarentegen wel!

14 maart 2015 om 13:59

El ghazi toont ook veel meer wil en rendement dan kishna. Misschien ligt daar een verband met het "niet mogen"?

14 maart 2015 om 14:15

Lijkt me niet dat je voor een dwarsliggende scheet uit de selectie word gezet! Als deze jongen denk dat hij groter is dan ajax, moet ie lekker met mino naar Italië gaan. Als ajacied begin in me mateloos te ergeren aan berichtgeving rond Kishna!!

14 maart 2015 om 14:17

El Ghazi krijgt ook veel meer kansen, maar als je nou eens een live wedstrijd bekijkt, dan zie je dat Kishna veel meer dreiging heeft dan 'tikkie terug' El Ghazi.

14 maart 2015 om 14:22

Wordt een beetje moe van de lege uitspraak "niemand is groeter dan de club" alsof het een of andere goddelijke entiteit is. Zodra er over een speler wordt gezegd dat ie een beetje lastig is of iets dergelijks wordt er vaak met deze term gesmeten.

14 maart 2015 om 14:24

Haha inderdaad, wat zijn sommige mensen toch simpel...

14 maart 2015 om 14:25

Haha grapjas

14 maart 2015 om 14:28

Ajacieeed. Kishna heeft dit seizoen meer speelminuten gemaakt dan el ghazi (daar gaat punt 1 van je argumentie), el ghazi heeft meer goals en meer assists dan Kishna dit seizoen (daar gaat punt 2 van je argumentatie)

14 maart 2015 om 14:32

Nou die wil en dat rendement heb ik helaas ook nog niet bij El Ghazi gezien. Ze zijn allebei nog jong en hopelijk pakken ze allebei de draad weer op.

14 maart 2015 om 14:33

Vervelend voor je dat je zo vroeg op de dag alweer moe wordt, maar begrijp me goed; als ik tegen mn baas zeg dat ik ergens anders ga werken, of ik kom om de haverklap te laat, of wat dan ook, is mn baas ook snel klaar met mij, omdat ik niet belangrijker ben dan zijn bedrijf! Dit is vergeljjkbaar met kishna, die ook niet belangrijker (lees: groeter) is dan zn werkgever.

14 maart 2015 om 14:38

@rikw
Precies. Nog belangrijker is dat de insteek van Kishna ook andere spelers in de selectie zal beïnvloeden als je werkgever hier niet op een correcte manier mee omgaat.

14 maart 2015 om 14:47

InkeMontana Kishna heeft dit seizoen (in de eredivisie) 20 wedstrijden gespeeld en El Ghazi 23. Ik weet ook zeker dat El Ghazi vaker in de basis mocht beginnen dan Kishna.
Het klopt dat El Ghazi een beter rendement heeft, maar dat heeft meer met geluk te maken. Je ziet dat Kishna in een wedstrijd eerder zijn man durft op te zoeken dan El Ghazi die als een blind paard een bal voor geeft!

14 maart 2015 om 14:47

En ook 300 keer meer balverlies.. En het rendement is 99,9% 0,00000

14 maart 2015 om 15:17

Ik denk eerder dat zijn lachwekkende niveau hem niet populair heeft gemaakt. In die periode moet je hard werken, maar dat doet hij nooit

14 maart 2015 om 15:29

En ghazi is bij 16 goals betrokken geweest, dus die heeft rendement, kishna is gewoon gehersenspoeld duur die dikke pizza bakker

14 maart 2015 om 16:05

El Ghazi heeft veel meer rendement dan Kishna. Kishna is vooralsnog een showpaard met af en toe een leuke actie voor in de samenvatting. Dat is leuk op een schoolpleintje, maar het mag allemaal wat meer rendement hebben. El Ghazi is daar veel verder in.

14 maart 2015 om 17:44

wat heeft hij dan gedaan?

uit je reactie maak ik op dat jij het wel weet
verder is de boer een eerlijke reele coach, die geen spelers voortrekt, maar gewoon het beste team opstelt en al zijn beslissingen neemt in het belang van het team

14 maart 2015 om 19:25

@ Een van de domste reacties die ik de afgelopen periode heer heb gezien. Een ander verwijten van je weet niet eens wat die heeft gedaan en dan zelf zo'n oordeel geven over Frank.
Als Frank Kishna wilde dwarsbomen dan liet die hem gewoon helemaal niet meer meedoen. Ik denk dat Schone, El Ghazi, Kishna, Sigi en Milik in soortgelijke situaties zitten of hebben gezeten. Degene die de meeste moeite mee lijkt te hebben is Kishna. Dit wordt ook nog eens bevestigd door zijn zaakwaarnemer.

15 maart 2015 om 14:44

@Migi84 El Ghazi scoord meer maar Kishna heeft best veel assists gemaakt en dat valt minder op

15 maart 2015 om 15:00

Hij heeft geen persoonlijke problemen met Kishna alleen Kishna lijkt op momenten een houding te hebben waaruit blijkt dat hij vindt dat hij t al gemaakt heeft. El Ghazi lijkt met het zelfde doel voor ogen een veel nuchtere houding te hebben waarbij hij blijft werken en de adviezen van de coaches ook op waarde schat. Plus hij heeft geen zaakwaarnemer die doet voorkomen alsof hij al klaar is voor de Europese top. Als kishna niet oppast wordt hij een van de vele talentjes die te vroeg naar de top toe gingen en daardoor een veelbelovende carrière weggooien.

15 maart 2015 om 15:49

Hij heeft maar 1 assist meer dan El Ghazi

15 maart 2015 om 16:21

dde boer begrijp nie. Kishna wordd de ziekste voetballer ooit. Kijk hoeveel talent. Nu al verreweg de beste van de eredivisie.

Hij moet kishna altijd spelen, beste in de spits dat wil hij zelf ook

15 maart 2015 om 23:19

Inderdaad. Beter dan CR7 en de messias bij elkaar zucht

14 maart 2015 om 13:42

Probleemjongens zijn vaak degenen met de meeste kwaliteiten of in ieder geval potentie. Dit zegt niet alleen iets over Kishna maar ook over De Boer, die alweer aantoont niet met moeilijke jongens om te kunnen gaan. Ik zie liever Kishna dan de brave ideale schoonzonen met keurige scheiding in het haar waar De Boer een voorliefde voor blijkt te hebben.

Na die uitspraken van Raiola lijkt mij dit wel de definitieve breuk tussen Ajax en Kishna. Maar niet gewanhoopt, er komt vast wel weer een keurige Scandinaviër voor in de plaats.

14 maart 2015 om 13:53

Ahja, evenals Bouy. Niemand is groter dan de club, opbokken met die vent.

14 maart 2015 om 13:53

Nou jammer dan. Dit lijkt me in alle opzichten een typje Labyad. Ook een leuke voetballer, maar zijn eigen toekomst verpest door zichzelf te vroeg te zien als the next big thing.

14 maart 2015 om 13:56

Niemand is groter dan de club, ook Frankie niet. Als iemand dan een eigen mening heeft jaagt Frankie ze altijd weg. Kijk naar sulejmani(ook zijn eigen schuld) en bocarra.

14 maart 2015 om 13:59

Een trainer heeft de touwtjes in handen en neemt ook die verantwoordelijkheid. De Boer heeft als speler de CL gewonnen met Ajax, die kent de klappen van de zweep. Als je dan zo'n zelfoverschattende eikel hebt met een zaakwaarnemer die alleen maar onrust stookt, dan ga ik er vanuit dat De Boer gewoon rust wil zoals hij dat steeds bij elk "bommetje" goed doet.

Ik ben een fan van Ajax. Dit Ajax is groot geworden door Cruijff. Cruijff heeft volste vertrouwen in De Boer. Ik dus ook. Opbokken met Kishna.

14 maart 2015 om 14:00

Frank IS de club beste zu3n. Hij is de man die de lijn uitzet samen met de rest van het technische hart en directie. Ajax heeft meer dan genoeg aan deze mensen te danken. Prijzen/titels, correct financieel beleid.

Wat hebben Sulejmani, Boccara, El Hamdoui en consorten voor Ajax gedaan behalve een salaris opstrijken? Niets.

14 maart 2015 om 14:06

Juist niets, want eigen mening/niet op een lijn met frank/ bijna tot geen kans gekregen van frank. Natuur ligt het ook aan hunzelf daar niet van. Maar dat frank is de club geleuter en je mag geen kritiek op hem hebben want hij heeft prijzen gewonnen vind ik echt zulke onzin.

Vorig jaar kampioen van de armoe en de jaren daarvoor ook deels omdat psv het gewoon weggegeven heeft. En het voetbal is al sinds Barcelona(eind 2013) niet meer om aan te gluren.

14 maart 2015 om 14:09

Bij Labyad ging het om een contractverlengings confluct. Totaal iets anders. Hij was verder wel handelbaar.

14 maart 2015 om 14:10

Conflict*

14 maart 2015 om 14:15

Het is het beleid van Ajax die ze de afgelopen jaren in ieder geval geen windeieren heeft gelegd. Ik zeg ook niet dat je geen kritiek op hem mag hebben, maar laat het dan iig ergens op slaan. Kishna laat niet genoeg zien in het veld, maar gedraagt zich als een vedette. Dat is een feit.
Jij bent een voetballer, Ajax speelt volgens een systeem en wanneer je niet genoeg laat zien is de kans voor iemand anders. klaar.

Mensen als Ibrahimovic, Suarez, Neymar, Ronalde enz enz. DIE mogen een grote bek hebben, ook wanneer ze een keer een rukwedstrijd spelen. Dat zijn namelijk kampioenen. Winnaars, die al meer dan genoeg hebben laten zien in hun carriere. Kishna niet. de Boer Wel.

Of ben jij zo iemand die roept dat Ron Jans de ultieme ajaxcoach is?

14 maart 2015 om 14:17

@qidas,
het is een mentaliteit dingejte. Labyad was ervan overtuigd dat hij genoeg talent had om zich waar dan ook te bewijzen. Dit is niet gelukt bij Psv, niet gelukt bij Sporting en niet gelukt bij Vitesse. Dag Labyad!

Hetzelfde geld voor types als Castaignos of Buoy.

Zoals hierboven al gezegd werd. Niemand is groter dan de club. Ga maar lekker ergens anders laten zien wat voor een geweldig talent je bent.

14 maart 2015 om 14:37

Hoe kom je daar nou bij? Waren Messi, Bergkamp, Litmanen, Xavi, Xabi Alonso, of Robben, om er maar een paar te noemen, ook zulke moeilijke jongens?

Die probleemjongeren verpesten juist zo vaak hun eigen carrière met ongelimiteerde domheid en zelfoverschatting.

Dag Kishna, ga maar lekker met die poenerige zaakwaarnemer mee naar je eigen ondergang, terwijl hij nog een paar miljoentjes aan de verdient.

14 maart 2015 om 14:43

@sqdtnz
Het enige dat we Ajax hierin een beetje kwalijk kunnen nemen is dat er geen volwassen aanvoerder is die een jongen hiermee zou kunnen begeleiden of adviseren. Jongens van wie hij dingen aan zou nemen.

Natuurlijk heeft de Boer genoeg meegemaakt in zijn carrière en zeker ook met Ajax, maar het is wel een totaal ander type gozer uit een iets andere tijd.
Van een vd Vaart, Sneijder, de Jong zou een jongen als Kishna meer aannemen daar ben ik wel van overtuigd.

14 maart 2015 om 15:03

sulejmani is toch vooral weg gegaan omdat hij niet presteerde, die heeft genoeg kansen gehad.

14 maart 2015 om 16:09

Probleemjongens die probleemjongens blijven vergooien die kwaliteiten echter wel bijna altijd.
Als je echt goed bent, kun je slagen ondanks je slechte houding, maar zeker niet dankzij. Kijk bijvoorbeeld hoeveel beter Robben is geworden toen hij zijn vervelende houding is verloren.

Een totaal onbewezen ventje als Kishna moet gewoon z'n mond houden, hard trainen en hopen op speeltijd. Misschien als hij wat minder onnodige overstapjes doet en wat meer rendement krijgt, staat hij vaker in de basis.

14 maart 2015 om 13:59

Er gaat helemaal niks terecht komen van die jongen. Was er al bang voor, maar die jongen heeft dus echt 0.0 mentaliteit. Was in het veld al te zien, als hij er zin in heeft draait hij elke verdediger dol, maar meestentijds heeft hij er geen zin in en dan speelt hij zo weer 4/5 wedstrijd ver beneden pijl. Heeft de kwaliteiten wel, maar gaat het op deze manier nooit ver schoppen. Moet eens een voorbeeld gaan nemen aan zijn maatje op de andere vleugel, El Ghazi werkt altijd, ook al loopt het niet.

Ik hoop dat Juve hem aankomende zomer oppikt en deze jongen net zo'n mooie carrière tegemoet gaat als een andere klant van Raiola, dhr. Bouy. Op deze manier hoeft deze jongen in ieder geval niet bij Ajax te zitten.

14 maart 2015 om 14:02

@inkemontana
Inderdaad, laat het maar weer een voorbeeld zijn voor komende jongens hoe het vooral Niet moet. Daar wint Ajax ook wel weer wat mee. Ben het gelul rondom deze jongen meer dan zat aan het worden.

Iemand kan zich best als de vedette willen gedragen, maar dan moet je dat ook afdwingen in het veld. Kishna doet dat bij lange na niet, oprotten dan.

14 maart 2015 om 14:12

Of het wordt een nieuwe Zlatan (destijds ook door Juventus opgepikt). Ook zo'n ''moeilijke jongen''.

De Boer doet veel dingen goed, maar hij is absoluut geen people manager. Je moet echt in het plaatje passen en je houden aan de gemaakte afspraken, oftewel: balbezit is heilig en iets riskants doen is een doodzonde. Dus krijg je een elftal dat geen lef heeft en waar niemand in staat is een kentering te veroorzaken als het niet loopt.

Jongens als Kishna hebben die potentie maar daar wordt dan weer zo mee omgegaan.

14 maart 2015 om 14:14

Inkemontana@, Zou mij niks verbazen dat Mino Raiola elke x muziek luistert op Sportpark De Toekomst van Abba - Money, Money, Money en Raiola have funny *fluitend* langs de velden van het Jeugd complex *bah*

14 maart 2015 om 14:21

@XxXT-boyXxX,
met het grote verschil dat Zlatan 3 seizoenen bij Ajax in de basis heeft gestaan en het wel degelijk op het veld liet zien dan mag je je best wel eens moeilijk gedragen.. Kishna niet. Wat heeft hij nou laten zien dan een paar grillige acties?

Boilesen laat soms ook wel wat leuks zien en Andersen ook. Zouden die dan ook maar een basisplaats moeten eisen van de Boer? of anders dreigen met een vertrek naar Italie? Juist, en daarom word zo'n jongen buiten de selectie gezet. Wanneer je als werkgever niet tijdig je maatregelen neemt is het hek van de dam.

Laat iedereen maar lekker piepzeiken en Kishna/raiola het hardst. Ik ben de berichten rondom deze jongen al meer dan zat.

15 maart 2015 om 16:11

Boilesen kan slechte dingen doen op het veld en alsnog mag hij de komende wedstrijd beginnen van Frank en zelfs aanvoerder zijn. Andersen mag mijn Fit for Free pas wel gebruiken.....

14 maart 2015 om 14:05

Bron?

Ricardo Kishna is gewoon gehersenspoeld door Mino Raiola, dat hij het niveau Juventus aan kan en meer geld kan verdienen dan bij ons aller Ajax.

Het is een best jong, alleen moet hij zo snel mogelijk van zijn zaakwaarnemer af gaan..

ps: Ik word een beetje moe van Frank de Boer, het is niet de eerste keer dat hij spelers aan de kant doet: Lorenzo Ebecilio, Aras Özbiliz, Stefano Denswil, Jody Lukoki, Mitchell Dijks.. zijn beter dan wat wij nu hebben rond lopen en dat is best zorgelijk of nie??.

14 maart 2015 om 14:36

Je noemt me daar toch een rijtje kneuzen op. Van allen vraag ik mij nog steeds af hoe ze ooit gescout zijn.

14 maart 2015 om 16:21

@vd Vaart Die jongens die je opnoemt zijn niet direct beter. Enige misschien Denswil. Word een beetje moe van mensen die niet snappen, dat Frank tegenwoordig een moeilijkere baan heeft als pak hem beet Koeman en van Gaal 10 20 jaar terug. Tegenwoordig hebben spelers zaakwaarnemers, die vrolijk zeggen, oke niet opstellen, dan wil die weg.

Het word gewoon eens tijd dat de bond eens opleidingen gaat verzorgen of een blik zaakwaarnemers opentrekt, die spelers vanaf hun 16 moeten begeleiden en rare snuiters als Raiola uit het Nederlands voetbal weert. Die man strijkt over de rug van spelers alleen geld op, maar kijken niet meer naar het belang van spelers binnen een club. Raiola zou ook gewoon niks meer met Ajacieden te maken moeten hebben.

14 maart 2015 om 18:01

Het wordt alleen maar erger bankje.. In april hoeven zaakwaarnemers geen FIFA-licentie meer te hebben of directe familie te zijn om zaken te behartigen.. Jij kunt over 2 weken, bij wijze van, Christiano Ronaldo's belangen behartigen zonder dat je ooit een contract hebt besproken of uberhaupt een TD in levende lijve hebt gezien..

15 maart 2015 om 15:01

PSV hoop ik!

15 maart 2015 om 15:33

el Ghazi heeft 2074 minuten gespeeld voor Ajax dit seizoen (10 goals, 8 assists).
Kishna heeft 2103 minuten gespeeld voor Ajax dit seizoen (7 goals, 12 assists).

Maar je gaat je als FdB toch niet de wet laten lezen door een ventje van 20 die net een seizoentje bij Ajax speelt, komop zeg. Als ik bijdehand ga lopen doen door mijn werkgever krijg ik daar ook een opmerking over.

En dan die verongelijkte Raiola, alsof Ajax meteen elke zaakwaarnemer moet bellen als er een woordewisseling is met een speler. Als Kishna zijn zaakwaarnemer nodigt had gehad belt hij hem zelf maar op.

Bah bah bah, zo moe hiervan. Als Ajax hem voor 5-6 miljoen kan verkopen aan het eind van het seizoen, meteen doen! Leg je er wat bij en haal je Corona bij Twente op.

Ja hoor het spel gaat beginnen. ...

14 maart 2015 om 13:50

Misschien zou Frank eens kunnen overwegen om spelers buiten de selectie te laten 'om sportieve redenen' ...

14 maart 2015 om 13:50

Frank kan niet omgaan met spelers als Khisna.
Frank wil alleen ja knikkers.
En dan lees ik hier op vz dat Frank moet wachten op Barcelona.
Wat een grap hij zou het geen 3 weken volhouden in Barcelona.
Messi,Suarez en Neymar zijn bepaald geen ja knikkers...

14 maart 2015 om 13:58

Frankie is het laatste jaar echt keihard aan het blunderen. Niet alleen op het veld(boilessen/het niet om aan te gluren spel) maar ook buiten het veld( geen eigen mening kunnen tolereren.

14 maart 2015 om 14:08

Ik denk dat frank het team boven een individuele speler stelt. En wanener een individuele speler het groepsproces dreigt te saboteren, dan wordt deze eruit gezet.

14 maart 2015 om 16:44

@komdan kijk iemand die het hetzelfde ziet als mij. De A1 zijn ook moeilijke jongens dus zolang frank er zit zullen die t niet halen!

15 maart 2015 om 14:56

En daarom was de relatie tussen Suarez en de Boer zo goed? Haha. Maak jezelf niet zo belachelijk.
Kishna zal toch echt zijn talent wat vaker moeten etaleren dan 30 minuten in 5 wedstrijden. Als je niet presteert, maar wel een grote bek hebt kom je bij elke club er langs te staan.

Ongeaht hetgeen gebeurd is, zit er toch geen geweldige kop op deze gozer. Lijkt zich moeizaam te schikken in zijn rol als reserve, terwijl hij zelf geen constant hoog niveau haalt om zich te verzekeren van een basisplaats. E.e.a. zal ook verband houden met Raiola.

Doodzonde maar begin steeds meer te denken dat een vertrek onvermijdelijk lijkt

14 maart 2015 om 13:44

Ik begrijp best dat kishna die reserve rol niet wil hebben. Iedere keer als Schone eruit gaat en kishna of milik komt daarvoor in de plaats gaat ajax beter spelen. Kishna hoort in de basis imo. Hij presteert niet altijd maar als hij steeds na 2 westrijden weer uit de basis is kan hij zich nooit bewijzen.

14 maart 2015 om 13:52

wat een onzin. Als je je in die wedstrijd niet genoeg profileert is het aan een ander om het te laten zien. de jongen is 20 jaar en heeft op een paar leuke acties in Ajax 1 nog verdomd weinig laten zien. Wanneer je je dan als de absolute vedette gaat gedragen ben je gewoon niet goed wijs. Kishna komt er nog wel achter dat hij zijn eigen glazen aan het ingooien is.

Niemand is groter dan de club.

14 maart 2015 om 14:01

Wie kan het nu laten zien dan? Schone? Andersen? 10x liever Kishna. En jezelf profileren is moeilijk als aanvaller als de verdediging en het middeveld driekhoekjes aan het maken zijn op de eigen helft.

14 maart 2015 om 14:05

10x liever een Schone, Andersen of Fischer dan een constante stoorzender als Kishna. Wat laat Kishna zien op een goal en een schaartje na? niets.

Qua veldspel zit hij op hetzelfde niveau als een Ghazi, die ondanks dat hij soms domme dingen doet, wel correct blijft en gretig is. En zo hoort het. Kishna heeft meer dan genoeg aan Ajax te danken, meer dan Ajax aan Kishna heeft te danken in ieder geval.

Met Kishna die niet genoeg laat zien maar zich wel moeilijk op blijft stellen. Fischer die op de terugweg, en voldoende jeugdspelers die op die positie uit de voeten komen heb ik geen problemen met een exit voor Kishna. Ga maar lekker naar Italie jongen.., laat maar zien wat voor een geweldig voorbeeld je bent.

14 maart 2015 om 14:10

Fisher is meer jaar geblesseerd geweest hoe hij terug komt moet ik nog zien. Van wat ik van Andersen heb gezien is ook niet veel, liever kishna dus. En schone heeft een leuke vrije trap maar als hij de bal krijgt in de zestien verputst hij het meestal. Als Kisha het op zijn benen krijgt is het teminste nig spectakel (oke het gebeurt niet iedere westrijd, ik zou het ook vaker willen zien).

14 maart 2015 om 14:31

Je geeft zelf je antwoord al. Het gebeurt niet iedere wedstrijd. Het gebeurt 1x in de 5 westrijden. Tel daar bij op dat hij zichzelf de grote vedette vind en je heb stoorzender nummer 1.

Vergeet daarbij niet dat het gedrag van dit soort jongens afstraalt op de rest. Dit seizoen ga je geen kampioen meer worden en Kishna maakt in het veld het verschil niet. Waarom dan alles slikken van deze jongen en zijn zaakwaarnemer? Omdat het lijkt op spectakel 1x in de 5 wedstrijden?

En nog even over blessures gesproken aangezien je die van Fischer aanhaalt. Heb jij enig idee hoe lang Kishna geblesseerd is geweest de afgelopen jaren? En het feit dat Ajax in die periode juist vertrouwen in hem heeft gehouden? Nogmaals, Kishna heeft genoeg aan Ajax te danken. Omgekeerd heeft Ajax nog bar weinig aan Kishna te danken.

Dit soort gasten helpen een club een team naar de klote alleen voor eigen gewin. Daar moet hij snel van afstappen wil hij nog wat gaan bereiken in de voetbalwereld. Ik heb er een heel hard hoofd in.

14 maart 2015 om 15:40

JoeCartoon al je reacties verdienen een groen randje!
Ben het helemaal met je eens

14 maart 2015 om 16:14

Hoe kan Schöne zo weinig krediet hebben? Hij doet het nu wat minder, maar hij is een ontzettend belangrijke schakel geweest sinds hij bij Ajax speelt.

15 maart 2015 om 00:54

Bij mij niet hoor hij is dit jaar wat minder, maar ik zal hem altijd dankbaar zijn voor wat hij heeft gedaan voor ons.

Nou is het weer wachten tot Raiola zijn mond weer open doet, die is het er natuurlijk weer niet mee eens... Volgens mij is het gewoon een erg lastig mannetje... Neem een voorbeeld aan El Ghazi.

14 maart 2015 om 13:38

reken je nog niet rijk met el ghazi , zou me niet verwonderen als daar dadelijk hetzelfde mee gebeurt .

14 maart 2015 om 13:45

Ja maar el ghazi zit mentaal nu al goed en hij word alleen maar volwassener

14 maart 2015 om 13:46

Waar baseer je dit op?

14 maart 2015 om 14:00

El Ghazi zit juist totaal anders in elkaar. Bescheiden jongen die kritisch is op zichzelf. Kishna denkt er al te zijn en vind dat hij een basisplaats verdient terwijl hij alles behalve geweldig speelt.

14 maart 2015 om 14:17

waar baseer je het op dat met hem geen problemen komen ? er zijn momenteel hendig weinig jonge spelers waar geen problemen mee komen . vorig jaar werd kishna al vergeleken met de nieuwe verlosser , het super top talent , jullie zien zelf hoever het gekomen is denk ik . ik ben niet zo zeker van el ghazi , zeker niet na die europese wedstrijd , hij kreeg geen poot aan de grond terwijl zijn tegenstander toch niet echt overliep van talent .

14 maart 2015 om 14:21

diekertjedap, ik mag hopen dat je dit niet alleen baseert op huidskleur of afkomst of iets dergelijks.. want volgens mij zijn er geen aanwijzingen dat El Ghazi zo zou kunnen zijn.

14 maart 2015 om 14:29

boh hier wordt ik zo moe van hé ? jij denkt er in ieder geval aan want ik kan me niet herinneren dat ik daar iets over gezegd heb , wel ?

14 maart 2015 om 16:15

Hoe kom je nou weer bij huidskleur? Hij heeft het gewoon over het feit dat sommige talenten wat snel gehyped worden

14 maart 2015 om 13:39

Wat is er met El Ghazi dan?

14 maart 2015 om 13:46

@steef71

Volgens mij bedoeld mrkos dat El Ghazi zich juist wel gedraagt en dat Kishna dat voorbeeld zou moeten volgen.

14 maart 2015 om 13:52

El Ghazi is er nog niet zo lang en heeft al zeker nog niet zo lang dagelijks met De Boer te maken. Wie zegt dat het niet daar aan ligt?

Jammer dat Kishna niet bij de selectie zit hij is toch een meerwaarde voor dit Ajax met zijn goede acties. Ik hoop dat Fischer snel weer kan spelen op de linksbuiten want Ajax heeft hem wel gemist. beste voorhoede voor Ajax zal zijn Fischer, Milik en Ghazi als rechtsbuiten.

14 maart 2015 om 13:37

Nee hoor. Ajax mist echt een balvaste buitenspeler. Die zit bij deze voorhoede niet bij

14 maart 2015 om 14:13

Nou Fischer missen we ook niet hoor....kan alleen maar naar binnen trekken en Fischer was ook niet al te best voor zn blessure...hij is geen vleugelspits net zoals Schone geen vleugel spits is..
Maar de Boer kan beter Boilesen eruit gooien voor de rest van het seizoen

Ach ja, dit misselijk mannetje is gewoon uit op een breuk... Denkt dat ie het helemaal gemaakt heeft en deze zaakwaarnemer is hierin ook nog eens een stimulerende factor..... Wij hebben ook al genoeg ervaring gehad met dit soort mannetjes. Gewoon niet meer opstellen en laat het hem maar lekker uitzoeken. Geen speler is groter dan zijn club, maar dat snappen ze tegenwoordig steeds minder....

Gewoon verkopen. Hij presteert niet, neemt Ajax niet bij de hand in wedstrijden dat ze zijn talent nodig hebben, schermt met zijn talent en andere clubs, de meest mediageile zaakwaarnemer in de wereld behartigt zijn zaken en hij mist het respect naar Ajax toe en vergeet dat ajax hem door dik en dun gesteund heeft met zijn twee zware blessures aan de knieën. Kort om te veel wat niet bij Ajax past.

Zonde

14 maart 2015 om 13:41

Helemaal niet zonde. Voor zijn 20 jaar zou je meer mogen verwachten. Momenteel vind ik hem (nog) niet goed genoeg voor de basis. Maar waarom zou je proberen zo eentje op te leiden? Weg ermee. Laat ie lekker naar Juventus gaan en dan volgend jaar ergens in de serie B of zo. Gadverdamme.. Ik wordt zo misselijk van dit soort mannetjes

14 maart 2015 om 13:57

Ach, misschien is het wel een beetje jammer omdat het in potentie wel een leuk voetballertje is. Daarentegen kan hij weer een perfect voorbeeld worden voor de jonge jongens die er aan zitten te komen.

Grote bek en denk je dat je er al bent? Kijk even naar de jongens die zichzelf te goed voelden voor Ajax of een andere ploeg in de eredivisie en wat daarvan terecht gekomen is.

Tja.. Ik krijg toch sterk het vermoeden dat er iets niet helemaal goed zit bij hem. Dat hij Raiola als zaakwaarnemer neemt zegt al heel wat. Hij heeft een aantal redelijke potjes gevoetbalt niets meer, niets minder.

Hij is al 20 zie ik. Laat hem dan lekker naar Juventus gaan. Weer een carriere naar de maan.

Oh wat gezellig weer. Nou rot dan maar op ook als je je laat leiden door die Raiola. Ajax heeft hem 2 jaar laten revalideren en dit is dan zijn reactie. Gooi dan je carriere maar weg ergens in een half leeg stadion in Italie. Doeiiii.

14 maart 2015 om 13:41

Volgens mij heeft De Boer hem erlangs gezet hoor. Maar goed, als je zo goed weet wat er gebeurt is, dan kun je dat hier vast wel uitleggen aan al diegenen die dat nog niet weten.

Kishna kan beter weggaan bij Ajax hij word toch niet gewardeerd zagen vs Djpr al. Banken voor die deense Zoutzak is gewoon lachwekkend.

14 maart 2015 om 13:40

Dat had te maken met zijn fysieke gesteldheid. Ze willen hem nog steeds genoeg rust geven voordat hij weer een blessure oploopt.

14 maart 2015 om 13:41

Leg de cijfers maar eens naast elkaar, kijken hoe lachwekkend het dat is. Kishna heeft na de match tegen twente geen moer meer laten zien m.u.v de goal tegen PSV.

Gewoon een labiele voetballer die het in zich heeft maar teert op 3 acties per 5 wedstrijden

14 maart 2015 om 13:47

Schone die vaak op zijn plaats staat heeft al sinds oktober ofzo niks meer laten zien.

14 maart 2015 om 13:52

Misschien speelt hij niet sprankelend, maar hij heeft minder balverlies en is vaker beslissend ook als hij slecht speelt. Hij kan dan ook op balbezit spelen en middenveld ondersteunen.

Als Kishna slecht speelt heb je gelijk niks aan hem.

En neem een voorbeeld aan Schone, werd twee keer direct op de bank gezet een geeft daarna zelf aan dat het aan hem zelf lag. Topmentaliteit

14 maart 2015 om 13:54

Schone was anders zeer belangrijk vs Psv.
Daarnaast laat Kishna met zijn snelheid en kwaliteiten nog minder zijn dan een trage Schone.

14 maart 2015 om 13:42

Hij moet vechten voor een plek in de basis, net zoals elke andere speler. Als hij er niet in staat, dan is er een betere keuze voor dat moment en zal hij beter zijn best moeten doen.
Dit soort gastjes denken dat ze het al helemaal zijn en kunnen niet omgaan met kritiek en tegenslag..... Mooi laten gaan die jongen...

Frank kan niet met ""moeilijke " jongens overweg, alleen met ja knikkende Denen..
Hoe moet dat als ie in het buitenland gaat trainen?

14 maart 2015 om 13:40

Je weet niet eens wat er precies gebeurd is. Ik vind het juist goed dat spelers die dwars liggen uit het team worden gezet ongeacht of het de beste speler is of een bankzitter. Als in dit geval Kishna z'n excuses aanbied en laat zien zich volledig in te willen zetten voor het elftal mag hij wel weer terug in het team.

14 maart 2015 om 13:41

Moeilijk doen wordt alleen geaccepteerd als je wel presteert. En dat doet ie niet. Iig te weinig om zijn gedrag te compenseren.

14 maart 2015 om 13:42

Dat vraag ik mij dus ook af. Is toch een grote smet op de trainer De Boer. Ik hoop echt dat het hem gaat lukken ooit want anders zie ik hem niet snel bij een topclub succesvol zijn.. Daar zitten veel ego's bij.

14 maart 2015 om 13:55

Juist eindelijk iemand die het goed ziet,onze heilige meneer de boer gaat het zo niet redden bij een topclub,ik zie hem al werken met zlatan hahaha of cr7 or v/d vaart,zet hij ze ook ernaast als ze niet luisteren.
Het gaat om de ego van meneer de boer en niks anders........

14 maart 2015 om 13:47

Als je zogenaamd niet met moeilijke jongens overweg kan, dan accepteer je klakkeloos wat die moeilijke jongens doen....
Frank eist discipline en wie dat niet kan opbrengen wordt gewoon uit de groep gehaald en terecht. Ik weet niet of jij ooit in groepsverband heb gewerkt, maar ik kan je het verzekeren dat een rotte appel binnen de groep nooit een pretje is. Maakt niet uit hoe goed (of slim, mijn eigen ervaring met probleempjes in een groep) is.

14 maart 2015 om 13:56

Wie zegt dat hij een rotte appel is.

14 maart 2015 om 14:03

Wie zegt dat ik op Kishna doel? Sowieso niet,want het woord goed en Kishna zal ik never gezamenlijk gebruiken.
Ik heb het over moeilijke jongens in het algemeen aangezien de persoon waarop ik reageer het heeft over Frank en probleemgevallen!

14 maart 2015 om 14:07

Ok ,maar je hebt wel gelijk.

14 maart 2015 om 13:48

En kan je ons dan ook vertellen waarom Kishna gestraft is? Of weet je geeneens wat er gebeurt is en sta je hier maar wat te bazelen ?

14 maart 2015 om 14:52

Frank kan wel met moeilijke jongens omgaan: hij flikkert ze de selectie uit. Consequent. Dat vind ik als ajacied geweldig. Ook al loop je soms talent mis (want Kishna is een mooie voetballer).

Ik hoop dat het nog goedkomt. Zie Kishna graag doorbreken bij Ajax!

Kom maar lekker naar Psv, goeie opvolger voor Depay.

14 maart 2015 om 13:41

Alsjeblieft niet zeg..

14 maart 2015 om 13:45

Waarom niet, goed talent. Wat doet hij nu verkeert bij ajax dan? Zo lastige jongen is het helemaal niet.

14 maart 2015 om 13:48

Schijnt dat je hem prima kent @ Menez.

14 maart 2015 om 13:50

Hij wordt natuurlijk uit het team gezet omdat hij helemaal niks verkeert doet. Hij zal vast wel iets hebben gedaan. Ik ben het wel met je eens dat het een goed talent is.

14 maart 2015 om 14:07

Makkelijk om Kishna meteen de schuld te geven. Kishna focust zich altijd puur op de wedstrijden, dat zie je ook terug. Het valt wel op dat hij zo onder druk wordt ggezet omdat hij niet meteen alle dingen buiten het veld doet wat Ajax wil.

14 maart 2015 om 13:44

Nee, doe maar niet.... Haal die van Twente dan maar. Lijkt me een betere keuze dan deze knul...

14 maart 2015 om 14:08

Jij bedoelt Corona? Dat is een rechtsbuiten, en is voor de helft in bezit van Doyen, dat maakt hem veel te duur.

14 maart 2015 om 13:45

PSV heeft dan idd geld zat, dus kunnen ze mooi de hoofdprijs betalen.

Ongeacht wat mensen gaan zeggen over het feit dat de Boer alleen ja-knikkers wil:

Kishnais een labiele speler en een labiel persoon. Zijn zaakwaarnemer is een rat, ondanks dat hij goed is in zijn werk. Er zit gewoon geen goede kop op die jongen en hij presteert verre van consistent.

Dit wordt helaas een breuk, des te meer ruimte voor Cerny, Muric en Victor

Het begint er steeds meer op te lijken dat het huwelijk Ajax-Kishna eentje is die steeds meer scheuren krijgt. Ajax accepteert geen jongens met een wat moeilijker karakter en Kishna lijkt niet een type dat zich wil aanpassen aan hoe Ajax hem wil hebben. Voeg daarbij wat Mino Raiola toe en je hebt alle ingrediënten voor een snelle breuk.

Ok..

Ik stel het volgende voor.

Bakkali naar Ajax en Kishna naar Psv.
Iedereen blij?
Iets zegt me van niet lol.

Maar misschien moet je het gewoon doen, het zijn net vrouwen die voetballertjes.
Waar jij gezeik over had in jouw relatie is bij hun nieuwe relatie ineens geen probleem

Kishna moet kiezen tussen Raiola en Ajax, als hij trouw blijft aan Raiola moet je hem voor 12 miljoen op de transferlijst zetten. Stel dat er geen enkele ploeg wilt betalen dan moet je niet meegaan maar voet bij stuk houden. Desnoods zit hij maar een jaar in de tribune, met dank aan zijn zaakwaarnemer.

14 maart 2015 om 13:42

Twee jaar, Ajax heeft nog een optie voor een extra jaar.

14 maart 2015 om 13:48

en 12 miljoen is al veel voor een speler die nog niet gepresteerd heeft! Tussen 5 en 8 miljoen zou al reeler zijn.

Dus dat wordt een jaar op de bank in deze situatie. Gaiola moet zorgen dat zo een jongen zich focust op het voetbal ipv de randzaken, maar dat zie ik niet gebeuren met een zaakwaarnemer zoals hij is.

14 maart 2015 om 13:52

"stel dat er geen enkele ploeg wilt betalen"

Nee, natuurlijk wil geen enkele ploeg 12 miljoen betalen. Hij heeft een contract voor nog maar een jaar, staat bekend als een lastige jongen en heel helemaal niet eens zulke indrukwekkende cijfers: dit seizoen 5 goals en 4 assists en in totaal pas 28 gespeelde wedstrijden op het hoogste niveau. Als je daar twee of hooguit drie miljoen voor krijgt dan mag je al best blij zijn.

15 maart 2015 om 16:22

Wederom, Ajax heeft nog een eenzijdige optie voor een extra jaar en van Ajax hoeft hij niet weg. Dus twaalf miljoen of gewoon lekker bij ajax blijven.

Begin van het einde van Kishna bij Ajax, zo'n gevoel heb ik. Het broeide al langere tijd, uitspraken van Raiola e.d.
Hier zal Raiola wel z'n slaatje uit slaan en ervoor zorgen dat Kishna in de zomer weg is.

Het is natuurlijk makkelijk om nou het hele verhaal om Kishna zijn gedrag en zaakwaarnemer en noem maar op af te schuiven. Maar misschien was hij wel alleen maar te laat op de bespreking of wat dan ook. Ik vind dat mensen niet moeten oordelen zonder de feiten te kennen.

Nu hopen dat Andersen niet gaat spelen, maar ik vrees het ergste..

14 maart 2015 om 16:16

Liever Andersen met snelheid en een actie (en kom op, bij zijn invalbeurten deed hij het gewoon goed)
dan Schone die totaal uit vorm is, zonder snelheid etc. etc.

15 maart 2015 om 14:46

Schöne uit vorm is nog altijd belangrijk. Kijk naar een wedstrijd als tegen PSV

Gister schreeuwde veel mensen moord en brand over 3 jeugdspelers en achteraf blijkt er "slechts" 1 schuldig (royeren wat mij betreft ) en schade "viel mee"... nu weer maar wie weet wat er echt gebeurd is?? Hij heeft wel schijn tegen. .

14 maart 2015 om 15:52

Het zou mij niet verbazen als die gasten in de auto van Kishna reden. Die spits heeft dan wel een contract tot 2020 maar hij zal toch niet direct zoveel tekenpremie gehad hebben dat hij een Mercedes kon kopen? Dat lijkt mij heel erg stug namelijk

Zonder dat we weten wat er gebeurd is kunnen we natuurlijk niet keihard oordelen maar feit is wel dat dit soort situaties waarschijnlijk worden uitgebuit door Raiola en de breuk tussen Ajax en Kishna weer ietsje dichterbij is gekomen.

ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet aan kisnha ligt of aan raiola. in het verleden/ recent is gebleken dat de boer niet om kan gaan met " mannetjes" kijk naar suljemani el ham zivkovic en nu kishna.

probleem is dat de boer alleen maar schooljongetjes wilt en laat dat nou net niet het gene zijn dat ajax verder helpt. Kijk naar het verleden 95' bijvoorbeeld dat waren niet alleen maar mannen die in de pas liepen , dat waren straatschoffies die zo werden begeleid dat ze in de pas gingen lopen.

nee ben een beetje klaar met de boer, rare wissels , rare opstellingen, spelers die worden bestraft om...?? en daarbij het zwakke voetbal dat wordt vertoont. als de bal maar in de ploeg blijft , en het liefst in de goal lopen als het ff kan.

waar is het ajax dat aanvallend voetbal speelt ,schoten op doel lost en gooit met kansen?? al 4 jaar onder de boer Niet.. zucht

14 maart 2015 om 13:54

Welke problemen heeft de boer met zivkovic dan en welke problemen had de boer met sulejmani. volgens mij presteerde sulejmani gewoon niet goed. Ik ben het wel met je eens dat de boer rare wissels doet en af en toe rare opstellingen maakt.

14 maart 2015 om 15:02

Ik herhaal alleen een uitspraak van sulejmani en die van zivkovic mag je zelf zoeken :

'ajax praat graag óver mij in de pers. Hadden ze maar wat meer mét mij gesproken', luidt zijn veelzeggende commentaar. 'ik dacht dat ik onder Martin Jol het ergste wel had gehad, maar het kan dus altijd nog slechter. Ik ben zwaar teleurgesteld.'

en jij wilt nog beweren dat hij en de boer een lekkere samenwerking hadden

14 maart 2015 om 17:27

ik zeg ook niet dat het prefect was maar echt problemen zoals met kishna en el ham waren er niet. En zivkovic zijn ook nog steeds niet echt problemen mee hoor.

14 maart 2015 om 14:01

Juist en dan maakt hij boilesen ook nog aanvoeder,de slechtse speler van ajax,dat zegt genoeg over de boer.

Disciplinaire redenen?

Zijn er ergens nog agenten in elkaar geslagen vandaag?

Nou Psv sla je slag en dek je een beetje in qua vertrek Depay Het is niet te doen om hier van buitenaf over te oordelen niemand weet wat er precies speelt dus oordeel dan niet.
Ik vind het een mooie speler met een bepaalde lef en arrogantie in zijn donder. Frank is terecht een trainer die als team in zijn geheel denkt maar soms moet je met bepaalde jongens subtiel omgaan om het maximale uit te halen en denk dat Frank daar moeite mee heeft en dus ook op hoger niveua als trainer nog meer moeite zal hebben want dat word steeds erger. Voorbeelden zijn jongens als Veldman/boilisen idiale schoonzonen maar je wint er de oorlog niet mee in mijn ogen.

14 maart 2015 om 14:07

Veel plezier met hem, Kishna mag de schoenveters van Depay nog niet strikken.

Ik vind dit met het oog op de EL thuiswedstrijd wel erg jammer, Kishna op links en El G op rechts en dan voorzetten, was ideaal geweest.

Jammer, hij is een van de weinigen in de selectie die nog voor wat verrassende acties kan zorgen.
Zolang de redenen niet bekend zijn is het lastig om te zeggen bij wie de fout ligt. Aan de ene kant heb je Kishna met Raiola als zaakwaarnemer en aan de andere kant De Boer die bekend staat het liefst met jaknikkers te werken. Waarschijnlijk zal het dan de combinatie van factoren zijn die tot deze beslissing hebben geleid.

15 maart 2015 om 18:09

Kishna is echt niet een van de weinigen die voor iets verrassends kan zorgen. Milik, kan zomaar met links uit het niets goed schieten, El Ghazi kan zomaar z'n man voorbij gaan en heeft een dodelijke voorzet, Klaassen scoort als aanvallende middenvelder veel, Sinkgraven speelt veel diep, Bazoer zorgt voor aanvallende impulsen, Schone heeft een gevaarlijke trap, Andersen in vorm passeert makkelijk, Van Rhijn heeft een goed schot, Veltman gevaarlijk bij corners en Van der Hoorn kan zomaar eigen goals maken (ook verrassend). Kishna heeft de beste dribbel van de Ajax selectie, maar er zijn zat andere spelers bij Ajax die aanvallend wat kunnen brengen.

Waarom mogen we niet weten wat de reden is van deze schorsing? Nu is het gissen. Dit zou zomaar eens de druppel zijn dat kishna niet bij gaat tekenen bij ajax. Is dan ook uiteindelijk overmars aan te rekenen die veel te lang heeft gewacht met een contractvoorstel.

Een van de betere Ajacieden en dan neem je hem niet mee. Ik ben Frank en consorten helemaal zat. Tijd voor een frisse wind.

14 maart 2015 om 13:55

Na 4 kampioenschappen moet je hem gewonn waarderen. Ligt aan Kishna, en aan de aankopen kan hij niks doen.

14 maart 2015 om 13:56

Ik ben mensen als jou & Raiola en consorten helemaal zat. Kishna heeft Ajax geen 4x kampioen gemaakt, of de CL als speler gewonnen. Ga jij alsjeblieft lekker met Raiola mee naar een Juventus om over 3 jr jankend met hangende pootjes bij Vitesse (met alle respect) afgewezen te worden.

14 maart 2015 om 14:52

@myvision
Tegenwoordig weten de meeste gewoon niet beter joh, Giovanni liep waarschijnlijk nog in luiers toen Ajax de CL won en kent de Boer alleen maar van zijn eeuwige frons voor de camera.

Wanneer je roept dat het beleid van een club maar overgelaten dient te worden aan een verontwaardigt talentje van 20 en zijn zaakwaarnemer geef je eigenlijk al gelijk aan er niks van te snappen. Maar het zij zo.

14 maart 2015 om 16:16

Hey kleuters. Ik mag dat vinden. ik ben het beleid idd zat ja. Jij koopt toch geen seizoenskaart om vervolgens (een van de betere) te verkopen aan de concurrent. Man man man man man. 4 kampioenschappen erg mooi natuurlijk. Maar het spel is niet om aan te zien. Ik zie voetballers waarbij ik soms denk dat ze terminaal ziek zijn. Al 2 jaar lang zie ik een slecht Ajax. Je kunt slecht spelen maar niet 2 jaar lang. Bijna geen enkele wedstrijd wordt makkelijk gewonnen. Zelfs tegen de kleintjes niet. Europees zijn we kansloos en ik heb nog niks van de fluwelen revolutie gezien. Alleen de spelers waarvoor mensen naar het stadion komen worden voor een 10tje verkocht. Ow en btw waar heb jij mij horen zeggen dat Ajax door een talent van 0 gerunned moet worden? pffffff hou toch op man

Ligt echt aan Kishna zelf. Frank kan gewoon met moeilijke jongensomgaan hoor. Als hij dat niet zou kunnen, waarom heeft Kishna dan kansen gegeven?

Staaltje rioolberichtgeving. Enige wat hier boeit is waarom hij geschorst is en als je dat niet weet, plaats je alleen een tweet. Nu twee alinea's met niet ter zakw doende informatie.

Waarom zeggen mensen hier meteen 'de boer kan niet met moeilijke jongens omgaan'? Waar baseren ze dat op, niemand weet wat er gebeurd Is en het feit dat hij buiten de selectie wordt gezet betekent lijkt me toch wel dat ie iets flink fout heeft gedaan, dan moet je er op deze manier mee omgaan en dat Is prima.

Ik begin me steeds meer zorgen te maken over het gebrek aan discipline bij Ajax. Zowel in de a1 als bij de 1e selectie gaan ze de laatste tijd wel heel vaak het boekje te buiten. Zou het beleid dan toch zijn doorgeslagen in negatieve richting? Het lijkt haast geen incident meer bij Ajax.

14 maart 2015 om 14:04

lol. Er zijn in korte tijd twee incidenten en direct is er sprake van een gebrek aan discipline bij Ajax.

14 maart 2015 om 14:09

Het is maar net waar jij de ''lol'' zo van inziet. Ik vind het eerder diep triest dat Ajax niet in staat blijkt haar spelers op te voeden, zodat ze zich gedragen. Bovendien valt het wel op dat het wederom om een ''buitenlandse'' jongen gaat met ''buitenlandse'' roots.

Het gaat een jaartje minder in Amsterdam en de incidenten volgen elkaar in rap tempo op. Het is niet meer de vraag of maar wanneer het volgende incident plaatsvind in Amsterdam.

14 maart 2015 om 14:20

Makkelijk scoren over de rug van Ajax... opvoeden hoort nog altijd bij de ouders thuis hoor... Jij denkt ook dat de school debet is aan wat voor wangedrag dan ook van scholieren, omdat de school niet in staat is deze scholieren op te voeden??

Daar gaan we dus al weer.... jij vindt het incident van de drie jongelingen van Ajax gelijk een gevolg van een wat minder jaar??? Belachelijk die denkwijze van je... misschien leuk voor CSI afleveringen, maar ik zou zeggen, hou het daarbij.

14 maart 2015 om 14:56

Opvoeden hoort van de gehele omgeving te komen en aangezien zo'n betreffende speler meer op de club is dan thuis ligt daar wel degelijk een taak weggelegd voor de club. Dat jij dat niet inziet zegt veel over jou. Wellicht zelf ook niet zo goed opgevoed?

Ik zou zeggen doe je Ajax brilletje eens af en ga eens objectief reageren ipv met zulke nonsens verhalen te komen, daar worden we met zijn allen niet beter van.

14 maart 2015 om 15:18

Ik zie de lol van je reactie. Je ziet een paar vlammetjes en denk gelijk dat de hele flat in lichterlaaie staat. Van mij mag je dat denken, ik vind het alleen nergens op gebaseerd.

Frank de Boer weet uit eigen ervaring wat er nodig is om op het hoogste niveau te spelen en alles uit je carrière te halen. Ik kan me voor stellen dat hij het niet kan aanzien dat zo'n talent zijn kansen verspeelt door wangedrag en zelfoverschatting. Een topsportklimaat is keihard waarin je iedere dag moet bewijzen. Ik vrees dat Kishna niet de mentaliteit heeft om hier in te slagen. jammer jammer

Het klopt wel dat de boer alleen maar jaknikkers wilt, de assistenten corrigeren hem ook nooit. Hij lijkt wel een dictator.

Meh, zo jammer dit bericht. Eindelijk weer een voetballer bij Ajax met een grote bek, arrogantie en bovendien lef en gif in zijn spel. Na de brave Denen eindelijk weer een jongen van de straat bij Ajax.

Zonde dat de Boer het niet lukt om zo'n speler naar de top te brengen. Vind dat echt zonde. Zonde om hem straks via de achterdeur zien te vertrekken bij Ajax.

14 maart 2015 om 14:11

Zonde dat het de Boer niet lukt? Kishna krijgt kans na kans en presteert ook de laatste weken gewoon prima. Dit heeft niets met de trainer de Boer of de speler Kishna te maken. Dit gaat gewoon over iets wat voorgevallen is. Te laat op de training (zoveelste keer voor Kishna), grote bek op de training, iets buiten de club gebeurd etc.

Raar dat mensen de Boer afschilderen terwijl Kishna eigenlijk altijd al een probleemkind geweest is.

Van mij mag hij weg. Lekker naar Juventus laten gaan en dan zien we hem over 4 jaar wel weer bij Roda JC terecht komen. Kishna heeft talent maar we moeten niet doen alsof dit nou echt een topper is. Hij is vervangbaar en zeker in dit mislukte seizoen. Gewoon oprotten met dit soort m***tjes.

Lekker verkopen, jochie kan aardig voetballen. Maar dat relnichtengedrag toont zijn werkelijke aard, plus die zuiger van Raiola wil je ook liever kwijt dan rijk.

Exit naar italie en lekker cashen

14 maart 2015 om 14:03

Dus jij wilt ook alleen softe jaknikkers bij ajax?

14 maart 2015 om 14:04

Er is een groot 'difference' tussen relnichtengedrag en karakter tonen.

Deze zomer verkopen dan maar. Hopelijk krijgen we er nog een aantal miljoen voor.

Graag of niet. Fischer staat te popelen!!

14 maart 2015 om 14:07

De vraag is of fischer wel weer terugkomt op zijn oude niveau. Ze hebben twijfels of zijn operatie wel goed gelukt is.

Gewoon verkopen die jongen. Dit is al de zoveelste keer. Hij denkt hij de hele wereld aan kan. Nou laat maar zien dan!!! Lastige jongens daar heb je niets aan. Net als drie jeugdspelers met gevoelige oren en losse handjes. Ze blijkbaar niet tegen het geluid van toeteren. Die gasten moeten ze echt uit de opleiding smijten. Ongeacht hoe goed ze ook zijn. Het is een schande hoe ze die vrouw hebben mishandeld. En de politie zegt dat het ging om een 'gewone mishandeling' maar in godsnaam is een 'gewone mishandeling' Mishandelen is toch nooit normaal. Lijkt mij tenminste. Er moet echt een 'klootzak' (geen schelden hoor vz) zoals men dat noemt komen in de selectie van Ajax die dit soort jongens als Kishna eens aanspreekt op hun gedrag. Want ik denk niet dat Lasse Schöne en Moisander hun medespelers aanspreken op hun doen en laten. Geef Raiola dan maar zijn zin en laat hij Kishna maar naar Juventus brengen. Dan zal hij zelf ondervinden dat het net zo zal gaan als met Oussim Bouy. En laat Ajax dan Assaidi maar terug halen naar Nederland.

Gaat lekker bij die club! Eerst die spelers die een agente aanvallen, wat niet het eerste "incident" was met jeugdspelertjes. Nu voelt deze jongen zich blijkbaar weer te groot voor de club.

14 maart 2015 om 14:28

Heeft weinig met Ajax te maken, maar met het gebrek aan normen en waarden van dit soort 'lastige jongens'. Ik vraag me soms echt af wat mensen bezielt om kinderen te nemen wanneer je niet capabel genoeg bent ze op te voeden.

Verder lees ik veel over De Boer die niet met 'lastige jongens' om kan gaan, maar volgens mij WIL hij het gewoon niet. Wat ik me overigens prima kan voorstellen. Opdonderen met dit soort gastjes, ze mogen God, Allah of weet ik veel wie op hun blote knietjes danken voor hun talent. Het enige wat er van ze verwacht wordt is discipline en respect, maar helaas is dat te veel gevraagd.

15 maart 2015 om 16:00

Ze spelen bij ajax dus ajax heeft zeker wel met die spelers te maken. Dit is niet het eerste incident wat bij ajax plaatsvindt. Er is blijkbaar te weinig goede begeleiding.

15 maart 2015 om 17:39

Moeten alle Kishna's, El Azzouzi's, El Madhioui's en Bulut's dan een fulltime begeleider mee als ze buiten de poorten van de Toekomst komen? Ze hebben als het goed is zelf ook een verstand en ouders die ze waar nodig horen aan te sturen. Nee natuurlijk, het ligt allemaal aan Ajax...

Lees; FdB offert pion op in poging team op scherp te zetten voor wedstrijd tegen Heerenveen.
Het maakt niet uit wat er speelt, alles dient te wijken voor de volgende wedstrijd.
FdB doet er alles aan om te winnen, tijd dat de spelers dat ook leren en uitvoeren.

Nu heeft raiola helemaal een reden om te stellen dat de relatie tussen ajax en kishna op barsten staat.

Wat een paniek hier weer op Voetbalzone...

We weten niets van wat er is voorgevallen. Misschien heeft hij zich gewoon per ongeluk een keertje verslapen. Mensen die meteen gaan schreeuwen dat Kishna weg moet moeten eerst eens rustig ademhalen en afwachten wat de daadwerkelijke reden is.

Kishna naar psv volgens Jack van Gelder

En het waren de Ajacieden die van dd hoogste toren bliezen toen Schreuder Ebecilio disciplinair schorste. De pot verwijt de ketel..

15 maart 2015 om 15:05

Waar heb jij het over? Ik durf te wedden dat het gros van de Ajacieden nog niet wist dat Ebecilio geschorst was.

16 maart 2015 om 10:32

Haha, dus het hadden er nóg meer kunnen zijn?

Lijkt erop dat zijn zaakwaarnemer hem heeft uitgelegd dat hij volgend seizoen zijn inkomen kan verviervoudigen in het buitenland. Dat hij om die reden een breuk moet forceren. Lees ook berichten over PSV die op de loer ligt. Zou ook een optie kunnen zijn na vertrek van Depay. Best jammer, potentie is er maar de relatie met de club moet goed zijn om succesvol te zijn.

Waarom proberen jullie onze beste speler weg te pesten Ik hoop dattie gewoon rust krijgt om te shinen tegen dnjepr

Van dit soort ruzies begrijp ik niks.
Ricardo Kishna is jong, hij kan supergoed voetballen, hij is niet geblesseerd, en krijgt veel speeltijd in Ajax 1.
En dan gaat hij ruzie maken met de trainer.
Er zijn zoveel mensen die alleen maar kunnen dromen van hetgene dat hij nu al heeft bereikt.
Maar hij waardeert niet wat hij heeft. Jammer.

14 maart 2015 om 15:49

Inderdaad en Ajax die hem die jaren heeft gesteund met z'n zware blessures..
Verwend jongetje

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar dit is wel een trieste zaak.

Juist Kishna is een speler, die lekker onbevangen kan spelen als buitenspeler. Maar je proefde nooit het echte vertrouwen van De Boer. Hij werd vaak gewisseld of hij werd weer eens weggestopt als rechtsbuiten.

In Kiev zal er wel wat voor gevallen zijn. De Boer ziet graag keurige brave ventjes, die plichtgetrouw zijn wensen vervullen. Dat is ook de reden, dat het voetbal niet meer om aan te gluren is bij Ajax.

De glazen bol zegt dit..... Zondag zal brave borst Andersen wel weer kansen krijgen. Vul maar een '1' in op het totoformulier. De Boer zal wel weer scheldend, vloekend en gefronst aan de zijlijn staan en wellicht weer lichtpuntjes gezien hebben na het Europese duel...

14 maart 2015 om 15:58

Als ik FdB was zou ik gewoon met Queensy Menig starten.
Doet het goed en zou wel eens voor wat onbevangenheid kunnen zorgen tegen Heerenveen.

14 maart 2015 om 16:05

@fcbogarde, ik heb ook een zwak voor types als Kishna en hoopte/hoop vurig dat hij zou doorbreken. Wat is de laatste linksbenige linksbuiten die doorbrak uit eigen opleiding? Dan moet je echt heel ver terug (als je Kishna al eigen opleiding mag noemen, maar goed).

Maar je moet toch toegeven dat hij het te vaak niet laat zien? Wat was zijn laatste echt goede wedstrijd? FC Twente thuis, daarna was het matig, ook tegen PSV en ondanks dat goal.

15 maart 2015 om 15:27

@cyprioot Kishna is idd de 2e laatste echte linksbuiten. Te vaak spelen hebben we met een gemaakte 11 gespeeld. Maar al lange tijd merk je dat Kishna-De Boer geen goede match is. Kishna is een ruwe bolster, die bijgeschaafd moet worden. Maar het type spel (controle voetbal) onder De Boer is niet het type spel wat bij de buitenspelers van Ajax past. Ik heb alle vertrouwen in Kishna, maar niet onder De Boer...

16 maart 2015 om 08:51

Hoe komt het dan dat de andere buitenspeler, El Ghazi, in datzelfde systeem prima functioneert?

Ik ben het niet met je eens en geloof echt dat Kishna de fout bij zichzelf moet zoeken. Hij zakt te vaak door de ondergrens.

Ik denk niet dat het aan ricardo ligt het ligt gewoon bij de trainer hij krijgt nouwelijks vertrouwen van de trainer en dan moet hij maar goed blijven presteren.
Kijk maar naar de westrijden tegen fc twent, hereveen waar hij wel het vertrouwen krijgt dan doet hij het heel goed. Maar als je een trainer zo als frank hebt die je alleen maar dwars probeert te liggen dan word het heel moeilijk. En jullie zeggen wel hij verdiend het want hij is een moeilijke jongen cruijff was ook niet de makkelijste maar heeft wel de top bereikt.
Just saying

Ik ben nu toch wel benieuwd wat nou de echte reden is. Disciplinaire kan van alles zijn. Houding, te laat komen.. Zijn hoofd niet bij Ajax. Weet iemand dat al?

Frank de Boer moet eens zelf in de spiegel gaan kijken. Die 4 kampioenschappen verbloemen zijn matige inbreng voor ajax. Al jaren kijken we tegen een zeer slecht voetballend ajax aan en nog steeds wordt het er niet beter op. Als je nou een trainer bent die zijn ploeg fenomenaal laat voetballen heb je nog recht van spreken, maar als je ajax zelf niet aan het voetballen krijgt en niet goed met spelers kan omgaan ben je mischien zelf het probleem en niet de speler.

14 maart 2015 om 15:19

Spuit 11. Het is jarenlang hosanna, nu gaat het een seizoen minder en opeens krijgt de Boer met terugwerkende kracht kritiek over een periode van 5 jaar. Hoe komisch is dat.

14 maart 2015 om 15:28

omdat ze onder boer al 5 jaar slecht spelen.
Dat ze met heel veel geluk en een minimaal aantal punten 4 keer kampioen zijn geworden komt niet door de Boer maar door de falende concurrentie.
Met het aantal punten van vorig jaar word je normaal gesproken hooguit 3e.

14 maart 2015 om 16:45

Kijk naar zijn materiaal. Elk jaar gaan de beste spelers weg. Knappe trainer die dan elk jaar kampioen kan worden. Niets dan lof daarvoor. Dat argument 'omdat de concurrentie faalt' vind ik altijd lachwekkend, alsof de ploeg die het minst faalt het niet zou verdienen om kampioen te worden.

14 maart 2015 om 15:21

Mooi gezegd

14 maart 2015 om 15:22

Ben ik het helemaal mee eens. Hij is een goeie trainer wanneer iedereen naar hem luistert en tegen hem opkijkt. Vraag me eigen echt af hoe hij het zou doen in een elftal waar al gevestigde namen spelen, kijken of hij er dan ook mee wegkomt om zomaar iedereen uit de selectie te laten die hem niet bevalt.

We hebben alleen overwinningen en mooie resultaten gezien bij frank, maar hoe zal hij omgaan met (echte) tegenslagen?

daaggg Kishna.
weer een zogenaamd supertalent van ajax die door de achterdeur afdruipt.

Wat heeft El Hamdoui gepresteerd na zijn conflict met De Boer? Weinig en dat zegt nmm wel het een en ander. Als je goed bent geeft De Boer je echt wel kansen. Zat voorbeelden van.

Kishna is een begaafde jongen, maar hij laat nog veel te weinig zien.

Waarom verwijten de media en meeste mensen Kishna hij scoorde ook belangrijke goals en wedstrijden zijn ook gewonnen !!!
hij is ook niet altijd degene die slecht speelt bij Ajax
Je verliest met ze alleen en wint met zijn allen.

Wanneer Kishna erin komt gebeurd er iets met een actie daarvoor kom je ook naar de stadion
ik zie liever hem als linksbuiten dan schone !!!

Hij durft teminste een actie te maken dan alle balltjes breed of terug naar de keeper te passen
Frank de boer moet eerst naar zich zelf wijzen dan het probleem verder op anderen af te schuiven ,voor hij andere voor zijn fouten laat boeten.
Spelers worden te vaak uitgetest op verkeerde posities !!
Je hoort vaak niemand is groter dan Ajax Frank de boer is geen Ajax !!!
Hij is een speler die ook moet groeien
zhivkovic krijgt nauwelijks kans nu opeens wel !!!

Sighthorson kon tijdje geleden geen knikker raken toch werd hij opgesteld !!!
Maar opeens hebben ze het licht gezien dat Milik nu vaker erin staat.

Grote topclubs wouden Kishna binnen halen maar Ajax ging zelf in zee met hem en nu behandelen ze hem als stuk vuil !!!

Ajax werd 4 kampioen maar ik kan me herhinneren dat de concurrentie ook punten liet liggen dus zo overtuigend was het toen al niet het waren inhaal races !!!

0-1 verliezen en tegen Dino dan nog te vrede zijn om het thuis af te maken !!!!

Zelfde gebeurde ook met Ebciellio !!

Ik vind het niet zo eenvoudig om duidelijk stelling te nemen, we weten inhoudelijk nog niet wat er is voorgevallen, wat wel duidelijk is, is dat de Boer en Kishna niet bij elkaar op de verjaardag komen, die zullen nooit een warme band met elkaar krijgen.
Het is verder een feit dat Kishna zelden laat zien wat hij in zich heeft en dat hij zich helemaal gek laat maken door die bloedzuiger Raiola, ik kan me voorstellen dat de Boer daar niet blij van wordt en dat er hierdoor al tijden een spanningsveld is tussen speler en coach.
Wat er ook gebeurd is, het zou zo maar kunnen dat de spreekwoordelijke druppel is overgelopen.

Aan de andere kant, toont de Boer aan nog lang geen toptrainer te zijn en dat ligt niet alleen aan zijn tactisch inzicht, wisselbeleid of waarom hij maar vertrouwen blijft houden in falende spelers.
De Boer kan niet met assertiviteit omgaan, iedere speler die niet in de pas loopt, heeft een probleem met de Boer, dan is er voor de Boer ook geen ruimte meer voor nuance, hij is als de dood dat zijn autoriteit wordt aangetast. ( aan wie doet ons dat denken trouwens?.................. )
Daaruit spreekt onzekerheid, de Boer snapt nog altijd niet waar het echt om gaat: een trainer moet punten pakken, wedstrijden winnen en bekers en schalen winnen, zo veel mogelijk,hoe hij dat doet, boeit niet!!!!
El Hamdoui, Suarez en nu Kishna, zijn allen spelers die wedstrijden voor je kunnen winnen, maar het zijn ook alle drie geen ideale schoonzonen, dat is Ronaldo ook niet en Ibrahimovic is dat ook niet, dat is Diego Costa niet, dat was Romario niet en dat was Maradona ook niet, allemaal moeilijke jongens, maar het zijn juist die spelers die ervoor zorgen dat een trainer succesvol kan zijn!!!
Natuurlijk heeft Kisha bij lange na niet dat niveau ten aanzien van die andere spelers, maar hij kan wel dingen met een bal die de meeste spelers van Ajax niet kunnen, vooral die brave koorknaapjes niet!!!
Trainers als Ancelotti, Mourinho, Capello, Sacchi en in een wat verder verleden Ernst Happel, zijn enorm succesvol geweest omdat ze met de moeilijke jongens konden omgaan, die gingen niet ruzie maken met die gasten, omdat ze wisten dat die spelers de trainers succesvol maken, nooit andersom!!!
Wat kon hun dat vedettegedrag schelen, zo lang ze het op het veld lieten zien!
Dat is de grootste tekortkoming van de Boer, hij vind zichzelf belangrijker dan zijn spelers, fout!!!
De trainer, hoe goed hij ook is, is nooit belangrijker dan de spelers!!! en dat is wat de echte grote coaches snappen.

Woordenwisseling over de warming-up. Dan moet Kishna wel heel ver zijn gegaan, anders vind ik het nogal een overdreven maatregel van De Boer.

Kan het aardig vinden in de woorden van Kennedy222, Frank de Boer is het spoor goed bijster, hierbij wel de opmerking dat Riaola het er niet makkelijker op maakt voor Ricardo Kishna. Wat mij opvalt is dat Kishna bewust/ onbewust een zelfde soort traject lijkt in te gaan zoals Bakkali van Psv, en waar is die gebleven, ik zou het heel jammer vinden van zo'n getalenteerde voetballer, als je kijkt dat Boilessen bijvoorbeeld fouten kan blijven maken, Beslissende fouten, ook na een wissel een tafel kapot schoppen en wordt niet disciplinair geschorst, nee de Boer maakt er een potje van. Er is van alles aan te merken op het spel en misschien moet men zich bij Ajax daar eens druk om gaan maken, Kishna mag anders zijn dan anderen, graag zelfs, moet zich schikken in een bepaalde groepsdynamiek, maar je kunt ook op iedere slak zout leggen,
En volgens mij wordt Jack van Gelder betaalt om radiocommentaar te geven bij wedstrijden, en om gespreksleider te zijn tijdens studiovoetbal, beetje journalist is een opsommer van feiten zonder daar een eigen mening aan toe te voegen, waardeloos!! En Thijs Sleegers, need I say more??

Vanaf moment 1 wist ik al dat deze jongen voor problemen ging zorgen. Je ziet het al aan zijn uitstraling. Totale arrogantie en van zijn gezicht kan je aflezen dat hij denkt de beste te zijn. Vervelend mannetje is het en daarom ook totaal geen shock dat hij voor die zaakwaarnemer kiest. Hij denkt de beste te zijn dus wilt hij de bekendste zaakwaarnemer.

Gewoon weggaan en dan zal hij zelf wel gaan zien dat hij gaat belanden bij een degradatiekandidaat in Duitsland of Italië. Deze jongen gaat nooit de top halen. Wie weet wel een gevalletje Drenthe.

Ik ga nog een stapje verder: Ik denk het voor zowel de Boer als voor Ajax, beter zou zijn geweest, als ze afgelopen zomer uit elkaar zouden zijn gegaan.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind de Boer nog altijd een prima trainer die veel meer goede kanten heeft dan slechte, maar ik heb zo het vermoeden dat de chemie tussen hem en zijn speler beetje bij beetje aan het verdwijnen is.
Om te beginnen; hij maakt niemand meer beter, op Bazoer en wellicht el Gahzi na, staat zowat ieder talent in Ajax 1 stil in zijn ontwikkeling; Veltman, Boilessen, Van Rhijn, Serero, Kishna en ook Klaassen, spelen niet beter dan verleden jaar, Klaassen is zelfs minder geworden, omdat hij op een voor hem vreemde positie wordt neergezet.
Daar zit hem dan ook de clou in, een groot gearriveerde vedette, zou dat nooit accepteren, ik zie het al voor me dat de trainer van Maradona vroeger tegen hem zei: ' zo, jij gaat nu controlerend spelen, is beter voor de balans in het elftal '.
Klaassen is jong en tevens een beschaafde jongen die niet bekend staat als lastig, die doet blind wat hem opgedragen wordt en dat weet de Boer.
Verder wordt hij met de week koppiger, iedereen in Nederland ziet dat Boilessen op dit moment in bijna iedere wedstrijd meerdere malen opzichtig in de fout gaat en wat doet de Boer?, hij maakt hem aanvoerder!
Een leek ziet dat Schone vrijwel overal inzetbaar is, behalve in de spits en wat doet de Boer? .... juist!
Toen die lompe os op voetbalschoenen Sightorsson nog niet geblesseerd was, bleef hij maar de kans krijgen ten koste van de veel meer getalenteerde Milik en zo zijn er nog wel wat voorbeelden van zijn koppigheid.
Dit kan zo niet verder, de Boer heeft geen wereldelftal, dat is bekend, maar hij kan wel de beste spelers op de juiste plaats neerzetten, dat lijkt me toch niet zo moeilijk?
Hij maakt het zichzelf en daarmee Ajax onnodig moeilijk, ik zeg niet, dat ze anders kampioen zouden zijn geworden, maar als de Boer gewoon normaal was blijven doen en iedere week een normale logische opstelling had gemaakt, stonden ze nu geen 11 punten achter op Psv, ben ik van overtuigd!!!
Door al dat geschuif is er zo'n onzekerheid in dat elftal geslopen, dat het dit jaar gewoon niet meer goed kan komen met het voetbal.
De Boer is beter dan wat hij van zichzelf heeft laten zien, hij heeft gefaald dit jaar.
In dat kader zou een nieuwe omgeving misschien goed voor hem zijn, met die 4 titels op zak heeft hij zoveel krediet gekregen, dat hij zich een beetje onaantastbaar is gaan voelen, niemand binnen Ajax durft hem te corrigeren.
Bij een nieuwe club, moet hij zichzelf weer helemaal waar maken en dat zal hem wellicht wat meer nederig en voorzichtig maken, dan gaat hij vanzelf weer zijn gezonde verstand terug krijgen en even niet meer in zijn eigen heilig verklaarde evangelie geloven.
Het is nu nog een vrij nuchtere sympathieke kerel, maar als hij niet uitkijkt wordt het een tweede Louis!!!

15 maart 2015 om 17:23

Wat een lijst met complete onzin. De enige onzekerheid in dit elftal is het feit dat er een aantal spelers vertrokken zijn di3 we niet meteen hebben kunnen vervangen. Met de rest van het elftal dat grotendeels nog moet groeien worden we alsnog tweede. Mag het na vier keer kampioen.
Dat gelul over de chemie is ook gewoon bs.
Enndan helemaal het laatste dtukje van je betoog...hij moet oppassen dat hij geen van gaal wordt...
Wie zegt daarnaast dat louis onsympathiek is? De media? Of ben je regelmatig bij hem.opmdenthee geweest. Aanames en aanames...

Precies wat ik dus al eerder heb gezegd. De huidige Playstation-generatie is blijkbaar het discipline niet meer gewend. Kishna moet blijkbaar nog even leren dat je als werknemer gewoon moet luisteren en doen wat de werkgever zegt.

15 maart 2015 om 14:47

dus je moet alles maar pikken van je werkgever?
de tijd van de slavernij is al over hoor.

15 maart 2015 om 15:57

Slavernij? Jij denkt dat hij daar voor niets voetbalt? Wanneer je zoveel geld verdient mag je toch wel verwachten dat je je gewoon gedraagt op de werkvloer.

15 maart 2015 om 22:16

Alles pikken? Wat heeft De Boer dan verkeerds gezegd tegen Kishna? Blijkbaar weet jij er meer van? En slavernij? Kom op, je overdrijft wel heel erg.

16 maart 2015 om 17:24

ik weet niet wat de Boer heeft gezegd en ook niet wat Kishna heeft gezegd.
Maar ik reageer op jouw opmerking dat je als werknemer altijd moet luisteren en alles moet doen wat je werkgever zegt.
Dus als jouw werkgever zegt pijp me doe je het ook?
Want je moet alles doen wat je werkgever zegt.
En dat gaat niet dus niet over Kishna-de Boer maar puur reactie op jouw opmerking want jij zegt dat je alles moet doen wat je baas zegt.
Of geldt dat alleen als je 20 bent?

15 maart 2015 om 15:29

Frank de Boer is ook gewoon een werknemer hoor, niet meer en niet minder.

15 maart 2015 om 22:14

Klopt, maar wel de baas van Kishna.

16 maart 2015 om 17:26

en jij doet alles wat je baas zegt?
zie ook mijn vorige post

Een nieuw gevalletje El Hamdaoui? Kishna moet vooral niet te veel naar zijn zaakwaarnemer luisteren. Vrees dat dat niet goed is voor zijn zelfbeeld.

15 maart 2015 om 14:49

nog steeds een heel vaag verhaal van de boer.
Kishna zou er goed aan doen zo snel mogelijk weg te gaan want met de boer valt niet normaal te communiceren.

En dit is ook een voorteken voor de nieuwe generatie talenten dat ze maar beter zo snel mogelijk kunnen vertrekken want als je reactie of je blik of wat dan ook verkeerd valt bij de Boer wordt je zo maar geschorst.

15 maart 2015 om 14:54

Toch een heel helder verhaal? Kishna reageert ongepast en mag een weekje overslaan. Niet zomaar dus. En alsof dat elders nooit gebeurt.

En De Boer staat juist bekend om zijn goede manier van communiceren.

15 maart 2015 om 15:04

helemaal niet helder want wat heeft hij dan gezegd dat ongepast zou zijn.
Waarschijnlijk wilde de Boer dat hij zou zeggen "ja meneer de Boer, sorry meneer de boer, u heeft helemaal gelijk meneer de Boer, ik zal u nooit meer tegenspreken meneer de Boer"
En dat de boer bekend staat om zijn goede communicatie is helemaal niet waar.

15 maart 2015 om 15:13

Petertje. Is het wellicht mogelijk dat je je compleet ongefundeerde opvattingen in het vervolg voorziet met argumenten die enige waarheid bevatten?

15 maart 2015 om 17:14

Als je leeftijd klopt op je profiel dan moet je miss hien eerst iets ouder worden voordat je je zo stellig uitspreek dat de boer niet bekend staat om zijn communicatie.
Je hebt natuurlijk recht op een eigen mening maar stellen dat iets algemeen bekend is?

15 maart 2015 om 20:23

je moet eerst lezen wat ik zeg.
Ik zeg niet dat de Boer bekend staat om zijn slechte communicatie maar dat het niet waar is dat hij bekend staat om zijn goede communicatie.
Als jouw leeftijd klopt dan had je wel iets beter moeten kunnen lezen.
En wat ik zeg heeft niks met leeftijd te maken dus niet zeuren over mijn leeftijd.

gery vink noemde kishna een intelligent gevoelsmens
misschien moet de boer even bij vink op de koffie voor een plan van aanpak
als amateurpsycholoog zeg ik
geef hem wat persoonlijke aandacht
toon hem respect
wees eerlijk en duidelijk

ja als coach mag je je niet onderlaten sneeuwen door een speler, wie het ook is, dus als dit zo is dan heeft hij goed gereageerd, men moet niet weer een mehke er bij krijgen

Kan eens gebeuren. Maar Frank is de baas dus die moet de boel in het gareel houden

El ghazi is gewoon een sluwe jongen maar kishna kan veel beter voetballen en heeft meer dreiging. Ik vind ze allebei evenwaardig netals milik. Ze hebben alle 3 de talent om de top te halen

De Boer kan niet met mannetjes met groot ego omgaan. Zie ook el hamdaoui. De Boer wil alleen maar ideale schoonzonen zoals Boilesen, Veltman, Klaassen, Sinkgraven. Ik zou het echt doodzonde vinden als Kishna vertrekt. Goed hij speelt niet altijd geweldig maar hij heeft wel enorm veel talent en ik zie niet zo snel een betere linksbuiten voor Ajax.

15 maart 2015 om 16:43

Blijft grappig dat ajax hatertjes met hamdoui aankomen, die gast had een stront mentaliteit, hij was de beste dacht ie zelf, alleen jammer dat ie na AZ (waar ze hem ook beu waren) nergens meer gepresteerd heeft, maar dat ligt vast aan die trainers en niet aan meneer zelf?

15 maart 2015 om 20:27

jaap: als je in zij profiel kijkt zie je dat Bulykin zelf ook ajacied is dus je gezeur over ajax hatertjes slaat helemaal nergens op en je faalt weer hard.

15 maart 2015 om 17:17

Ben ik met je eens,maar de Boer is zelf ook een beetje een egoist,
en hij kijkt ook altijd boos.

15 maart 2015 om 19:00

ja idd , zag hem zich kinderlijk aanstellen op camera en zn team schofferen terwijl die jongens al de wedstrijd in hun zak hadden , zo ga je niet met mensen om , hij is altijd maar zo boos en streng. Hij moet niet vergeten dat het de spelers zijn die wedstrijden winnen en niet hij zelf ,zijn tijd is al voorbij. Hij dwingt autoriteit af met zn houding maar dat werkt juist niet bij dit soort jongens , hij was heel naar toen Kishna inviel tegen Dnipro , alsof hij wilde dat Kishna afging , kwam toch nog mooi voor goal 1x maar de hoek was moeilijk , dat vond Wim Kieft ook ,maar mensen luisteren altijd klakkeloos naar die Derksen , die man is zo negatief die neem je toch niet serieus. Kishna heeft nog niet door hoe hij voor zichzelf moet opkomen en dat keert zich tegen hem met zo een coach die je niet mag. Kishna moet trainen op uithoudingsvermogen , en alleen daarop , techniek , wendbaarheid ,snelheid , inzicht etc dat heeft ie , als hij sterker wordt dan kan het echt wat worden. Hij moet het krachthonk in en echt keihard aan de slag .

15 maart 2015 om 20:28

hij kijkt inderdaad altijd boos en verongelijkt en totaal geen gevoel voor humor.
Niet zo gek dat veel spelers niet met hem op kunnen schieten.

Aan de ene kant denk ik laat gaan er blijft altijd spanning ontstaan, vooral ook door zijn zaakwaarnemer natuurlijk. En mensen denken dat het allemaal alleen aan de Boer ligt, maar die heeft natuurlijk overleg gehad met het technisch hart voordat hij deze beslissing nam juist omdat het zo gevoelig ligt allemaal. Verder heb je met Muric Fischer en Cherny genoeg talent voor op de vleugels.

Waarom is het jammer omdat je kunt zien dat die jongen wel iets heeft, denk persoonlijk ook nog steeds dat hij het best zou functioneren als spits maar dat zal vast een keer geprobeerd zijn op trainen.

Heb het vermoeden dat er helemaal niet zo veel aan de hand is. En om meteen conclusies betreffende het karakter van Kishna te trekken is misschien ook wat voorbarig.
Rond mijn twintigste was ik ook niet altijd even correct tegen mijn bazen of chefs. Hoort bij het opgroeien.
Even afwachten hoe het in de toekomst gaat. Soms is het ook niet erg om de verhoudingen weer even scherp te stellen.

15 maart 2015 om 20:29

Nerdsky: ik trek ook meer conclusies over het karakter van de Boer dan over het karakter van Kishna.

En dat wil dan in het buitenland trainer worden,als je daar een balotelli of een Zlatan type tegen komt die geven je een kopstoot! En daar sneuvelen trainers gelijk als ze niet om kunnen gaan met hun sterspelers ..en meneer die duld geen tegen spraak..zie het al helemaal voor me met z'n chagerijnige kop en gefronste wenkbrauwen en dan schreeuwen en schelden tegen Krishna en niemand die er iets van verstaat.

Kishna is een goed talent, maar als je bijdehand doet kun je erop wachten dat een coach maatregelen treft. Je kan inderdaad steeds meer toestaan of je kan gewoon direct blijven. Vind dat als Frank vind dat als zo'n losse benadering niet bij hem past hij groot gelijk heeft dat hij Kishna ernaast zet. Vind sowieso dat Ajax dat spel nu slim moet spelen en ervoor moeten zorgen dat ze hem aan het einde van het seizoen kunnen verkopen voor 6-8 miljoen. Met Andresen. Fischer en eventueel Schone is die positie gewoon goedbezet

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren