Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax-selectie vast op vliegveld Kiev door technisch probleem vliegtuig

Laatste update:

Ajax speelde donderdag in Oekraïne tegen Dnipro Dnipropetrovsk en Ricardo van Rhijn had eerder deze week nog gezegd dat hij na de wedstrijd 'zo snel mogelijk naar huis' wilde. Daar komt echter maar weinig van terecht: de selectie van Ajax staat vast op het vliegveld van Kiev.

De Amsterdammers zouden om 13.00 uur vertrekken, maar het vliegtuig die de selectie zou vervoeren, kampt met een technisch probleem. Het toestel wordt momenteel onderzocht; het is nog niet duidelijk hoelang de vertraging zal gaan duren. Ajax heeft vrijdagochtend voor het vertrek naar het vliegveld al een uitlooptraining gehad.

De ploeg van Frank de Boer verloor met 1-0 van Dnipro en neemt het aankomende zondag op tegen sc Heerenveen. De voorbereiding op dit duel verloopt dus niet helemaal naar wens.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
13 maart 2015 om 15:13

@ Opijnen

Als het goed is vliegt Ajax met "turkish Airlines" (sinds 2010 sponsor) die te boek staan als een goede "airliner" en kwalitatief op sommige punten beter is dan de West-Europese "airliners". Technische problemen komen bij elke luchtvaartmaatschappij wel voor, dat is niet perse iets om je zorgen over te maken, pas wanneer men daar niets tegen doet moet je je als reiger zorgen gaan maken.

13 maart 2015 om 16:03

Turkish Airlines is 1 van de grootste maatschappijen o.a. zo geworden omdat Turkije in verschillende continenten ligt en simpelweg een heel groot land is in oppervlakte.

Ze zijn dus heel groot, maar kwaliteit valt wel mee. Laten we niet vergeten dat de Bijlmerramp veroorzaakt werd door een vliegtuig van dat maatschappij en dat het niet de 1e keer was dat er een Turkish Airlines vliegtuig in Nederland neerkwam.

Echter denk ik dat dit gewoon een pesterijtje was van de Oekrainers. Waarschijnlijk niks mis met het vliegtuig, maar hebben de mensen van de luchthaven toch "iets" gevonden.

13 maart 2015 om 16:27

wat is dat de grootste onzin wat ik heb gelezen. onder andere de grootste omdat het een groot land is en in 2 continenten ligt?!

gast beter houd je je gewoon stil als je een comment leest van mensen waarvan jij inhoudelijk weinig kaas van hebt gegeten.

de helft van de beste luchtvaart maatschappijen komt uit een klein land en ligt gewoon op 1 continent.

Cathay Pacific - Hong Kong (en nee dit is geen china, HK autonoom)

Singapore Airlines - klein landje, 1 continent

Emirates - ook klein landje die Uae

Asiana - Zuid Korea

Qatar Aiiways - 1 klein landje, 1 continent

Garuda Indonesia - toegegeven groot land, maar 1 continent

Turkish airlines is uitgeroepen tot beste in europa. check je feiten gast

heb nog ff bron voor je:

www.airlinequality.com

13 maart 2015 om 16:35

Was dat niet een vrachtvliegtuig van El Al bij de Bijlmerramp?
Ik weet het niet zeker, maar dacht het..
Je haalt de ramp in de buurt van Schiphol erbij, denk ik.

13 maart 2015 om 16:39

Die langs de a5 was van die maatschappij en de bijlmerramp was el al uit Israël.

13 maart 2015 om 16:44

@ scrumpti0uz

Ehh in de civiele luchtvaart staat "turkisch Airlines" echt wel te boek als een kwalitatief goede "airliner". Dat is wel eens iets anders geweest, maar men heeft echt flinke stappen stappen in de goede richting gemaakt, daar zijn verschillende onafhankelijke onderzoek rapporten over gepubliceerd.

Het vliegtuig dat neerstortte in de Bijlmer was van het Israëlische " El Al", daar was "turkisch Airlines" helemaal niet bij betrokken. Het is mij een raadsel hoe je daarbij komt.

In 2009 maakte een toestel van"turkish Airlines" een noodlading toen er iets fout ging bij de landing, maar dat zegt niet meteen iets over de algemene kwaliteit van een luchtvaartmaatschappij. Als je zo gaat redeneren kunnen we Air France, Klm, Lufthansa, British Airways, Delta etc ook wel aanmerken als kwalitatiief slechte "airliners".

Tenslotte is het mij ook een raadsel wat de geografische ligging van Turkije te maken heeft met de kwaliteit van "turkisch Airlines"

13 maart 2015 om 18:38

Niet jokken! Het was een Israelische vliegtuig maatschappij, die trouwens nooit schadevergoeding hebben betaald aan de nabestaanden van die ramp.

Technische storingen gebeuren bij elk vliegtuigmaatschappij dagelijks, laten we blij zijn dat ze erachter zijn gekomen voordat ze in de lucht waren. Ik hoop in ieder geval dat ze nog vanavond veilig en wel aankomen zodat ze zondagmiddag fris aantreden tegen Heerenveen.

13 maart 2015 om 20:27

Persija81 laat me raden je bent een Turk en je voelde je aangesproken. Je doet echt je best om de vooroordelen van mensen uit je regio tegen te spreken ahum.

Niet te letterlijk opvatten alsjeblieft, ik plaag je alleen maar.

Als ik praat over de grootste en dan continenten meeneem in mijn betoog dan heb ik het dus over het aantal Bestemmingen. Na 3 Amerikaanse luchtvaartmatschappijen (en dat is logisch gezien de grootte van hun land) heeft Turkish Airlines de meeste bestemmingen. Meer nog dan Lufthansa, China Eastern Airlines, British Airways etc.

Afca_leeds, zelfde antwoord als tegen Persija81. Ik had het dus over aantal bestemmingen. Misschien moest ik inderdaad niet zeggen dat de kwaliteit wel meeviel en heb ik zulke reacties kunnen verwachten haha. Gelukkig besef jij ook dat TA wel degelijk in het verleden een slechte naam had. Ik was in de war met de polderbaan crash zoals Wilky al aangaf.

Overigens:

"turkish Airlines-vlucht 981 was een Mcdonnel Douglas DC-10 die in 1974 net buiten Senlis crashte. Alle 346 mensen aan boord kwamen hierbij om het leven, waarmee het de grootste vliegramp uit de luchtvaartgeschiedenis was"

13 maart 2015 om 23:09

@scrumpti0uz

nee hoor, ben geen turk...

weet niet of je mijn reply al gelezen hebt bij een ander topic, maar ik ben dus indonesisch.

anyway, het feit dat TA veel destinations heeft ligt niet aan het feit dat Turkije een groot land is zoals jij dat beweert. Tuurlijk helpen de domestic destinations ook een handje, maar TA heeft van alle Luchtvaart maatschappijen ook gewoon de meeste International destinations.

en de kwaliteit van TA is meer dan prima te noemen hoor. Ooit was het beneden peil, maar ze hebben zich goed hersteld en zelfs een een hele grote inhaalslag gemaakt.

had misschien iets minder beledigend moeten zijn tegen je. excuses man!

14 maart 2015 om 01:11

Bijlmerramp was 'EL AL' (israelische maatschappij) voor dat je wat post moet je wel even je feiten goed nachecken.

14 maart 2015 om 01:26

Haha geeft niet. Excuses aanvaard.

14 maart 2015 om 19:10

@ scrumpti0uz

Sorry dat ik het zeg, maar uit jouw bijdrage kwam toch echt naar voren dat jij dacht dat de kwaliteit/service van Turkisch Airlines niet al te best was. Men heeft inderdaad hard aan de weg getimmerd en staat nu te boek als een goede luchtvaartmaatschappij, maar ook qua service zijn op bepaalde punten westerse maatschappen voorbij gegaan. De rest van jouw bijdrage deed mijn wenkbrauwen ook enig sinds fronzen omdat ik weet dat jij doorgaans altijd degelijke reacties plaatst.

Wellicht ligt het aan mij, alleen snap ik nog steeds niet wat de geografische ligging van een land te maken heeft met de kwaliteit van een "airliner". American Airlines is bijvoorbeeld de maatschappij die het meest betrokken is bij crashes, wanneer we naar het hoogste dodental kijken (niet door terrorisme) staat de teller bijvoorbeeld weer het hoogste bij onze blauwe trots bij de botsing op de Canarische eilanden.

Wanneer we kijken naar de kwaliteit van de best/hoogste service zijn het veelal Aziatische maatschappijen die de lijst aanvoeren. Persoonlijk vind ik dat Noord-Amerikaanse en West-Europese maatschappijen door de jaren heen kwalitatief er flink op achteruit zijn gegaan. Overigens ben ik ook niet van Turkse komaf, maar ik reageerde alleen omdat het gewoon niet klopte wat jij zei.

13 maart 2015 om 15:34

Ohjeee moet de wedstrijd met heerenveen maar verzet worden. Even naar Eindhoven bellen hoe je zon procedure opstart

13 maart 2015 om 16:01

Haha leuk bedacht wel, maar dat ging om vertraging van een wedstrijd en niet een vliegtuig. Al snap ik dat je sarcastisch was.

13 maart 2015 om 17:01

Het zit diep he?

Gewoon even de regeltjes lezen knaap.

13 maart 2015 om 17:24

Volgens mij zit het bij jou nog dieper als je het sarcasme niet ziet. ....

En Zondag uit naar Heerenveen , lekker hoor..

13 maart 2015 om 15:17

Precies, staat ook in de tekst.

13 maart 2015 om 16:16

In Oekraïne toch? Straks worden ze uit de lucht geschoten, denk dat ze blij zijn dat ze Heerenveen überhaupt gaan halen..

13 maart 2015 om 16:54

@ Ritchie99

Als je de berichtgeving had gevolgd had je geweten dat de wedstrijd verplaatst was naar een deel van het land waar het veilig is. Vanzelfsprekend geldt dat dan natuurlijk ook voor het gekozen vliegveld, denk jij nou serieus dat Ajax zou gaan vliegen op een vliegveld wat midden in of dichtbij het front is ?

Nou Heerenveen maar uitstellen dan ......

13 maart 2015 om 14:57

Dacht het niet .

13 maart 2015 om 15:01

Grappig dat juist een PSV supporter erop reageert Uitstellen zal niet gebeuren, aangezien de regel niets zegt over de voorbereiding, alleen over hoeveel tijd er tussen 2 wedstrijden moet zitten (2 dagen)

13 maart 2015 om 15:03

Zat minder dan 48 uur tussen , dus PSV-Feyenoord was terecht uitgesteld .

13 maart 2015 om 15:03

Waarom is dat grappig ?

13 maart 2015 om 15:15

Hij mag het zeggen want toen PSV het deed werd er van alles gezegt.
Zondag verwacht ik zowiezo geen Overwinning van Ajax.
Hoop wel dat ajax snel naar nederland komt want anders moeten we zondag weer allemaal smoesjes horen over dat de spelers nog moe waren haha.

13 maart 2015 om 18:24

Tussen de wedstrijd PSV -Feyenoord en de europese wedstrijd zar ook 48 uur. Het was ook maar net 48 uur maar toch, maar ze gingen later naar huis omdat ze het restant vrijdags s middags moesten uitspelen.

13 maart 2015 om 15:00

Uitstellen? Ik snap dat het geen ideale voorbereiding is maar volgens Fifa regels moeten ze 48 uur tussen verschillende wedstrijden zitten. Een paar uur vertraging met een vliegtuig is geen reden voor uitstel.

13 maart 2015 om 15:42

Volgens de regels wel. Als Ajax niet voor 14.30 daar weg kan, is er minder dan 48 uur voorbereidingstijd. Echter verwacht ik van Ajax dat ze niet gaan lopen huilen bij de KNVB over een aantal uurtjes.

13 maart 2015 om 16:02

Bijna goed, maar net niet slim genoeg. Die 48 uur heeft betrekking op de tijd tussen 2 wedstrijden. Dus het eindsignaal van de ene en het startsignaal van de andere. De wedstrijd gisteren was gewoon op tijd klaar, dus van die 48 uur regel is totaal geen sprake.

13 maart 2015 om 16:03

Er moet 48 uur tussen de wedstrijden zitten. Dus ajax gaat hopelijk niet huilen nee, en PSV maakte volledig terecht bezwaar.

13 maart 2015 om 16:39

Jammer was alleen, dat de wedstrijd, niet een paar uurtjes later gespeeld kon worden.
Feyenoord zat toen in een goede flow.
Roda JC heeft er achteraf wel profijt bij gehad, maar ook niet echt lang.

13 maart 2015 om 15:51

Nee, wij hebben er wel zin in!

13 maart 2015 om 16:35

Dan starten we toch lekker om 16:45 uur. Ik zie het probleem niet hoor.

13 maart 2015 om 17:22

Dat vind ik weer minder, ben ik niet op tijd thuis voor Studio Sport.

Paar uur moet niet uitmaken denk ik. Zal niet verschoven hoeven moeten worden

Lekkere voorbereiding voor zondag...

13 maart 2015 om 15:19

@ Xfactor

Die paar uur zullen ook geen verschil maken, want betreft de voorbereiding. Het is niet ideaal maar hier kun je gewoon weinig tegen doen. Zo ie zo verwacht ik niet dat Ajax opeens zoveel beter zou gaan spelen als de vlucht gewoon op tijd vertrokken was.

Dat is balen, na zo'n nederlaag wil je zo snel mogelijk weer terug om je voor te bereiden op Heerenveen. Ik zou wat oekrainse dames inhuren voor wat vermaak haha �

13 maart 2015 om 15:01

En dan met een champignonfabriek terugreizen naar Amsterdam?

13 maart 2015 om 15:04

Nee rubberfabriek haha

13 maart 2015 om 15:07

Ik zie ze niet snel een fabriek meenemen in een vliegtuig.. Kan het verkeerd hebben.

13 maart 2015 om 15:59

Dat men bij Ajax in het bijzonder het stadion eerder verlaat is een mythe. (net als 'successupporters' trouwens; bestaan wel, maar iedere club met succes trekt dat soort figuren aan). Dat gebeurt bij elke club. Omdat de Arena nou eenmaal relatief veel toeschouwers herbergt valt dat bij Ajax alleen sneller op.
Gebeurd bij Feyenoord en bijv Barca en bij Real ook zat hoor. Moet wel zeggen dat de Feyenoord supporters over het algemeen wel trouw zijn en lang blijven zitten ja, meer dan bij Ajax. Maar het Ajax publiek is ook kritischer en veeleisender, zijn ook beter gewend laten we eerlijk zijn.
Maar grappig dat een PSV supporter kritiek heeft op de Ajax supporters, iedereen is het er volgens mij wel over eens dat het PSV publiek geen zak voorstelt. Weet nog dat Ajax uitvak bijna 90 minuten lang de baas was in Eindhoven een paar weken geleden.

13 maart 2015 om 16:02

@ Catenacciopsv

Jij hebt zeker last van een selectief geheugen, want voor, tijdens en na die "knuffel actie" liepen er nog genoeg mensen weg. Publiek wat weg loopt gebeurt bij elke club, helaas jouw pogingen om te provoceren kunnen we hierbij als mislukt beschouwen.

Ajacieden zijn natuurlijk niet blij met een slechte landingsbaan, in Amsterdam is die heel glad en dat komt het Amsterdamse vliegtuig veel beter tot zijn recht.

13 maart 2015 om 15:16

Maar voordat ze die landingsbaan in gebruik nemen moet deze eerst fungeren op het tweede plan. Alleen kleine prive vliegtuigjes kunnen dan landen.

13 maart 2015 om 17:54

haha schitterend! Misschien komt het omdat Ajax gister maar met 1 vleugel speelde.

13 maart 2015 om 16:10

Je moet de Speld even inlichten, misschien kun je er wel een stukje voor schrijven!

13 maart 2015 om 17:55

Als ik er de scrhijvende kwaliteiten voor had dan zou ik het doen, de speld is prachtig!

Lekker op Vrijdag de 13e!

13 maart 2015 om 15:31

donderdag de 12e is ook niet bepaald een geluksdag te noemen.

13 maart 2015 om 16:41

Je kan niet altijd geluk hebben, :-)

Mooi. Kunnen ze nog eens goed nadenken over die waardeloze pot voetbal gisteren hoe het beter moet ...

En dan binnen 5 minuten een bericht verwijderd lol wat een bende is t hier zeg.

al hebben ze een jaar voorbereiding op de wedstrijd tegen herenveen ,winnen doet ajax toch niet te zwak te slecht en te slechte trainer.

even wat anders.... VZ kunnen jullie niet stoppen met die KUT video's automatisch te starten.. wordt hier helemaal gek van.

Ajax heeft ook echt altijd alles tegen hé, zo knap dat ze toch nog zoveel presteren!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren