Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Er moet nog heel wat geïnvesteerd worden als United iets wil bereiken’

Laatste update:

Louis van Gaal werd afgelopen zomer aangesteld als trainer van Manchester United en kreeg de kans om volop in nieuwe spelers te investeren. Een hoofdprijs zal dat echter niet opleveren; Man United is kansloos voor de landstitel en werd maandag in de FA Cup uitgeschakeld door Arsenal.

/

Diverse oud-topvoetballers zijn in de Engelse media kritisch over Van Gaal en zijn spelers; voormalig United-aanvoerder Roy Keane veegde de vloer aan met onder meer Daley Blind, terwijl Alan Shearer van mening is dat er op Old Trafford momenteel niet genoeg kwaliteit aanwezig is om de successen uit het verleden te kunnen herhalen.

“Ze hebben al veel geld uitgegeven. Maar als ze ook maar in de buurt willen komen van het niveau dat ze voor ogen hebben, zal er nog heel wat meer geïnvesteerd moeten worden”, maakt de 63-voudig Engels international duidelijk. “Hun belangrijkste doel is dit seizoen het bereiken van een Champions League-ticket. Als dat niet lukt, zou dat echt een catastrofe zijn”, zegt Shearer.

Andy Cole, die tussen 1995 en 2001 in de spits stond bij the Mancunians, is milder dan andere critici en vindt dat van Gaal de tijd moet krijgen om het elftal naar zijn hand te zetten. “Er is een nieuwe coach gekomen, met andere ideeën, dat duurt even. Niets wordt in één dag opgebouwd. Het kost tijd voordat de ploeg zoals Van Gaal wil, hopelijk wordt hij succesvol”, kijkt de 43-jarige Engelsman vooruit.

Denk je dat Louis van Gaal succesvol zal worden bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

in dit tempo word united net zo erg als City, alleen maar kopen kopen kopen

10 maart 2015 om 11:40

Precies, uit de eigen jeugd komt veelste weinig basismateriaal door. Op papier zowat de beste aanval van de PL, middenveld ook wel sterk en achterin daar ligt echt de zwakte. Moet flink geïnvesteerd worden om de boel achterin op orde te krijgen.

10 maart 2015 om 11:43

Alleen heeft City vooral voor de as goed ingekocht met Kompany, Yaya en Aguero... United had vooral een echt goede cv en cvm moeten kopen

10 maart 2015 om 12:03

Ach, als Utd zo voort speelt eindigen ze onder Arsenal en Lpool. Misschien zelfs onder Spurs. Die ploegen hebben niet meer kwaliteit.

Geen CL zou een voordeel moeten zijn zoals voor Lpool vorig jaar maar Utd zal het lastig hebben om 4e te worden. Geen League Cup na de schande tegen MK Dons en nu ook uitgeschakeld tegen Arsenal. Thuis geen kansen kunnen creëren tegen een ploeg die normaal altijd afgaat op Old Trafford.

10 maart 2015 om 13:12

'' Thuis geen kansen kunnen creëren tegen een ploeg die normaal altijd afgaat op Old Trafford.''

Geen kansen gecreëerd ? Mmmh interessante evaluatie. Mag ik vragen hoe je daar bij komt?

MK Dons? Who cares?! Jij waarschijnlijk meer dan ik.

Humble in victory, gracious in defeat.

Ik detecteer upper class Londense arrogantie

10 maart 2015 om 14:32

Gorton, we winnen voor het eerst in jaren weer eens van United en op Old Trafford, mogen we een keer blij zijn?

10 maart 2015 om 14:49

Vind Arsenal meer kwaliteit hebben eigenlijk. Of iig niet minder. Achterin sws sterker op de keeper na. De rest redelijk gelijkwaardig of beter, op de spits na.

10 maart 2015 om 16:01

Wees zo blij als je wilt maar het neigt nu wel erg naar arrogantie. Bijvoorbeeld zoals hierboven werd gezegd dat United geen kans heeft gecreëerd? Mensen gaan dat nog geloven ook he.

Arsenal geeft niks om de League Cup en nu opeens wordt er gesproken over de schande tegen MK Dons alsof het voor United een prijs van prestige was.

Ik snap hier echt werkelijk waar helemaal niks van.

10 maart 2015 om 20:36

Manchester United was gisteren anders minimaal net zo goed als Arsenal en misschien wel beter. Fout van Valencia en domheid van di Maria kostten de wedstrijd. Arsenal had dan weer het geluk dat Smalling voor open doel mist en Bellerin geen rood kreeg.

Als Manchester United blijft spelen zoals gisteren dan is de vierde plek heel goed mogelijk.

10 maart 2015 om 22:41

Utd creëerde dan ook geen kansen. Die van Smalling was op een stilstaande fase. Arsenal creëerde ook bitter weinig, daar niet van.

Maar hoe kom je erbij dat Arsenal niks geeft om de Leafue Cup? Das geen CL maar iedereen pakt graag een prijs, hoe klein die ook is.

10 maart 2015 om 11:48

De hele premier league is net zo erg naar mijn mening. Ik kan persoonlijk echt niet meer genieten van die hele competitie omdat alles zo overhyped en over-gecommercialiseerd is. Het spelersverloop is bij de meeste clubs enorm en er wordt maar gekocht en gekocht. Het kan zijn dat er in de PL de beste spelers rondlopen maar ik vind bovengenoemde aspecten gewoon erg jammer.

10 maart 2015 om 11:48

@stevenp99 in 2012 (t jaar dat city kampioen werd) speelden city en utd aan het einde van het seizoen tegen elkaar voor de competitie.
Voor de 11 basisspelers van man utd was in die wedstrijd meer betaald dan voor de 11 basisspelers van City.

Elke club moet nou eenmaal veel kopen als je prijzen wilt winnen.
T verschil is alleen dat man utd in goede tijden elk jaar 1,2 of 3 grote aankopen deed waardoor het minder op valt.
Man city moest een inhaalslag maken en kocht dus in korte tijd heel veel spelers. Dat valt meer op.
Nu moet Utd een inhaalslag maken.

Maar uiteindelijk kost (bijna) elke selectie waarmee je prijzen wint enorm veel geld.

10 maart 2015 om 11:58

opzich heb je daar inderdaad wel een punt, meedoen om de prijzen kost geld, maar kijk naar de jaren dat United goed was, hoeveel geld werd er toen gebruikt? Veel minder dan toen.
Op de Manier hoe City het nu doet is goeie spelers kopen voor veel geld, United koopt de verkeerde spelers voor veel geld, Falcao, di maria zijn hun geld (nog) niet waard geworden. Terwijl bij city de duurdere aankopen het wel laten zien

10 maart 2015 om 12:06

ja dat ben ik helemaal met je eens.
Dure spelers kopen die niks presteren is nooit de oplossing :-)

10 maart 2015 om 12:52

@steven,

United heeft enkele jaren terug gewoon de fout gemaakt door te weinig door te selecteren. Ze hebben een te groot gat laten ontstaan tussen de jongste ervaren man in een linie en de oudste/meest ervaren opvolger voor de betreffende positie. Vooral achterin zijn ze hier mee de mist in gegaan.

Verdedigend gingen ze vanaf vd Sar, Vidic, Evra en Ferdinand naar de nog te onervaren de Gea, Smalling, Jones en Shaw. Die kunnen die kar achterin nog niet trekken. Op het middenveld eigenlijk idem. Het vertrek van Scholes en Giggs is ook slordig opgevangen door te denken dat een Cleverley wel even in zou stappen met bijvoorbeeld een Januzaj.

United heeft 2-3 stappen terug gedaan en dat haal je niet alleen maar even wat dure spelers te halen. De ervaren kern is te ver gesloopt en die bouw je voornamelijk op door enkele spelers met kwaliteit wat langer met elkaar te laten spelen. Zonder die kern is het lastiger voor een speler om aan een nieuw team te wennen. Ik ben er wel redelijk van overtuigd dat er qua aankopen nu wel een goede stap is gemaakt met onder anderen Shaw en Herrera. Deze spelers kunnen de komende jaren een belangrijke rol gaan vervullen in de heropstanding. Ook Rojo is pas 24 en kan wat dat betreft nog jaren mee.

Je zegt dat City het goed doet en goede spelers koopt voor veel geld, maar vergeet niet dat ze daar ook aardig wat dure spelers hebben lopen die het niet of nauwelijks redden. Mangala is zijn 40 miljoen nog lang niet waard. Met de komst van Bony is het doek voor de 26 miljoen kostende Jovetic wel gevallen, terwijl ook de verhuurde Negredo 25 miljoen heeft gekost.

Wat je nu ziet is dat City eigenlijk in een situatie zit die vergelijkbaar was met die van United enkele jaren geleden. Het team heeft zeker veel gekost, echter bestaat de as uit spelers die er al enkele jaren lopen en ook echte sterkhouders zijn. Dat kan je dan aanvullen met eigen talenten of nieuwe aankopen.

Zabaleta en Kompany zijn aangetrokken in 08/09. Toure, Silva, Kolarov, Milner, Dzeko in 10/11. Aguero, Nasri en Clichy kwamen in 11/12 binnen. Hart was nog voor Zabaleta en Kompany aangetrokken.

Dan praat je toch over een keeper, 3 verdedigers, 3 middenvelders en 2 spitsen die al jarenlang met elkaar spelen en regelmatig gezamenlijk in de basis staan.

United zorgde hier tot op enkele jaren geleden ook altijd voor. Een goede mix van ervaren spelers die nog enkele jaren meekonden, aangevuld met eigen jeugd of grote talenten. Daarmee zijn ze nu vooral in de verdediging de mist in gegaan en zoals gezegd los je dat niet even per direct op door er 200 mil. tegenaan te gooien.

10 maart 2015 om 13:15

Sammerens take a bow!

Niks maar dan ook niks is hier van gelogen. Niks meer aan toe te voegen.

10 maart 2015 om 12:04

Tegenwoordig moet dit gewoon, wil je mee kunnen.

Barca doet dit (neymar, Suarez).
Real Marid (james, Bale).
Chelsea (diego Costa Fabregas)
City legt rustig 35 miljoen neer voor een fernandinho.
Arsenal (alexis, Ozil).
Liverpool heeft flink geinvesteerd.
Dortmund met Aubameyan, Kagawa en Immobile.

Wil je een beetje naar de top gaan. Moet je geld uit geven. In die voetbalmaatschappij leven we tegenwoordig gewoon!

10 maart 2015 om 12:10

En dan vergeet je clubs als PSG Bayern en dit soort clubs ook nog, dan mag je eigenlijk best wel blij zijn dat er in Nederland een aantal clubs het goed doen met veel eigen jeugd en goeie aankopen in de basis, maakt het voetbal veel leuker dan het Voetbal wat we nu in Europa zien. Is nu gewoon niet wie heeft het beste voetballende team, nee het is nu wie heeft het meeste geld...

10 maart 2015 om 12:14

Hmm blij dat het hier niet de spuigaten uitloop ja. Maar vind het jammer dat we amper nog meekunnen op europees niveau.

10 maart 2015 om 12:23

tja, dat is dan wel een groot nadeel, heb ook liever dat de Nederlandse ploegen het goed doen in Europa, maar die tijd is nu voorbij ben ik bang, want zoals eerder gezegd is het geld nu belangrijker dan een voetballend goed team

11 maart 2015 om 14:10

Denk dat het ook komt, dat wij economisch gewoon wat minder daadkrachtig zijn. Al moet ik zegegn, dat de economie in Spanje natuurlijk inmiddels ook bedroevend is, maarja een Real Madrid krijg aan marketing volgens mij meer binnen, als wat alle clubs in de Eredivisie bij elkaar aan inkomsten hebben. Om nog maar te zwijgen over televisiegelden etc.

Blind out.. ik ben hem helemaal zat. Voegt geen reet toe. Beter Mata of Herrera naast Carrick..

Vuile vriendjespolitiek van die Louis

10 maart 2015 om 11:51

Klopt. Ik denk dat van gaal zichzelf ziet in blind. Langzaam, traag, maar wel opbouwend. Hij heeft wel een leuke pass, maar hij werd gisteren van alle kanten voorbij gelopen. Wint bijna geen duels. Durft alleen maar vooruit te passen als er niemand in de buurt is, maar zodra hij onder druk staat snel de bal in de schoenen schuiven van die beperkte verdedigers. En trouwens het hele elftal loopt niet. Spelen alleen maar lange ballen op die beperkte Fellaini. Bah schande.

10 maart 2015 om 13:26

Van Gaal vriendjespolitiek..?..wow dat je dat zegt...herrera-mata ten eerste andere spelers dan blind...die moeten aanvallend meer brengen en vaak genoeg kans daarvoor gehad in de basis en niet laten zien...op blind zijn positie geen een speler die het beter zou doen daar op dit moment ...ga een wedstrijd effe op een speler als carrick letten als ie in de basis speelt tegen een ploeg als Arsenal of City...dan ga je ook zelf kunnen zien dat die ook 90 van de ballen terugspeelt...omdat een vm nou eenmaal eerst aan de rust in een elftal moet denken en balbezit en niet per se elke bal een crosspass moet zijn naar de aanvallende spelers.....kijk een wedstrijd objectief en probeer daarop wat nuttigs te zeggen en niet alleen als je hem tegen arsenal ziet struggelen zoals heel man united..

Met dit materiaal moet je gewoon beter kunnen voetballen. Louis faalt gewoon hopeloos. Top-4 zie ik hen nu zelfs niet halen. De rest speelt allemaal beter dan United, daarbij is het vrij lastig voor zo'n grote club om jezelf op te laden als je niets meer kan winnen en alleen nog voor die plaatsen speelt.

10 maart 2015 om 12:06

Ja kijkt een beetje door je Arsenal bril want het was gisteren een geweldige wedstrijd zeker de eerste helft en verder waren ze redelijk gelijkwaardig , en ze krijgen Arsenal nog thuis en echt veel sterker vind ik Arsenal ook niet als United het enige is dat ze beter op elkaar zijn ingespeeld .
Dus de eerste 4 zie ik United wel halen .

10 maart 2015 om 12:40

Sow ofnie, Arsenal heeft ook weer een keer gewonnen van United en meteen zijn ze er als de kippen bij om United af te branden, haha.

En nee, ik ben niet voor United, of tegen Arsenal. Vond het wel mooi voor Wenger en co dat ze wonnen gister. Maar vond het ook wel grappig om te lezen hoe al de fanatieke Arsenal supporters hier reageren

10 maart 2015 om 13:35

Heeft er toch geen klote mee te maken? United speelt alleen maar slecht onder Lious. Wat een domme reactie weer.

Gisteren waren ze goed, maar zo spelen ze doorgaans niet in de competitie.

10 maart 2015 om 13:35

United is momenteel gewoon de minste van de ploegen die om de top-4 strijden. Gisteren stonden ze er, maar dat was een topwedstrijd.

Louis presteert vaak het eerste seizoen niet veel met zijn clubs, als hij gewoon mag blijven en verdedigend mag investeren, dan wordt het echt wel wat met United. Bij Chelsea mag Mourinho toch ook blijven, ook al wordt hij geen kampioen. CL deelname is wel een vereiste. Nog een seizoen CL zonder Manutd is niks hoor.

Rooney mag wel bij ons in de spits komen spelen, die man kan gemakkelijk 30+ goals per seizoen scoren met een fatsoenlijk(e) team/aanvoer.

Maar ja.. 360.000 per week. Ik bedank je de koekoek!

10 maart 2015 om 12:05

Hoe graag je het ook zou willen, ik vrees dat Rooney een niveautje of twee te hoog is voor Arsenal.

10 maart 2015 om 12:28

@ Levski1

Niet overdrijven, Rooney is allang niet meer de topspits die hij ooit was. Als hij echt een absolute topper was, seizoen in, seizoen uit, dan was hij al wel weggekocht door een club die constant om de prijzen speelt. Ik vind het absoluut een fantastische speler, maar hij is nu geen topspits en dus is zijn niveau niet te hoog voor Arsenal in mijn ogen.

10 maart 2015 om 13:36

Dus eigenlijk zeg je dat Rooney daar als de wiedeweerga weg moet?

10 maart 2015 om 12:06

Aguero ook

10 maart 2015 om 12:31

Hij verdient meer dan Alexis, Ozil en Ramsey bij elkaar, dat zegt ook wel weer wat.

10 maart 2015 om 13:38

Precies. Zeer goede speler, maar dat bedrag is hij niet waard. Weet jij wat een Pogba momenteel opstrijkt?

10 maart 2015 om 14:34

Ik weet het niet precies, begin van dit seizoen kreeg Pogba 23.000 pond per week. Ter vergelijking: Jenkinson en Sanogo krijgen iedere week een vergelijkbaar bedrag. Het is een keer verhoogd, maar het gaat geen 100.000 pond per week zijn.

van gaal heeft wat tijd nodig om manu voetballend beter te maken, ik geloof wel in cl next seizoen heb er vertrouwen in dat meneer van gaal in staat is om zijn doelstelling te bereiken..

Het vreemde is dat er met het spelersmateriaal niet veel mis is, natuurlijk de verdediging kan veel beter maar als je daarvoor een topper haalt ben je er wel aardig. Ik snap alleen de tactieken van Van Gaal niet, bijna elke wedstrijd een andere formatie en andere spelers. Gisteren ook weer Blind, Fellaini en Young terwijl je Mata, Falcao en Carrick op de bank hebt zitten. Misschien zijn de echte toppers niet in goede vorm, maar dan nog, moet je dan niet aan 1 systeem met dezelfde spelers werken om hen vertrouwen te geven en automatisme te creeren?

10 maart 2015 om 12:31

Qua namen is het goed genoeg, maar op een of andere reden lukt het niet.

En Young was gisteren een van de betere spelers aan de kant van United, Fellaini zorgde constant voor gevaar, en Blind opstellen is zeker te verantwoorden aangezien Carrick niet fit was. Ik zou eerder de wissels het probleem noemen.

En Falcao is gewoon een groot drama, ik zou hem gewoon niet meer opstellen.

10 maart 2015 om 13:03

Naar mijn mening omdat de kern van het team te onervaren is. Namen zijn leuk, maar je ziet bijvoorbeeld bij City nu een team waarvan 7-8 basisspelers ondertussen al minimaal 2-3 seizoenen met elkaar aan het ballen zijn.

United heeft een fout gemaakt door spelers als Vidic, Ferdinand, Scholes en Giggs te laten verjaren zonder er voor te zorgen dat daar een 27-28 jarige ervaren speler voor in de plaats kwam. Spelers die hier en daar hebben mogen ruiken maar niet hebben aangetoond wereldklasse te kunnen worden hebben die plekken in moeten vullen en dat is gewoon niet goed genoeg.

Ik vind het gisteren heel duidelijk te zien aan het spel van Carrick. Die blijft zo rustig aan de bal en laat zich niet snel gek maken. Achterin mis je minimaal 1 zo'n oudere ervaren speler die rustig blijft en de rest aan kan sturen, zeker nu je ook zo'n jonge keeper hebt die wellicht vanwege de taal en leeftijd qua coaching ook nog niet optimaal is.

Op Rooney en Carrick na is er niemand anders in het team die vrijuit kan voetballen zonder te bezwijken onder de druk. Van Persie valt door de mand, Falcao weet niet aan te haken. Di Maria moet wennen aan de competitie en een speler als Herrera kwakkelde met blessures en kan dan ook niet zomaar opstaan in een kwakkelend team. Mata vond ik steeds beter gaan spelen maar blijkbaar zag van Gaal dat toch anders. In mijn ogen ook nog wel een speler die toch iets meer rust aan de bal brengt waardoor je meer aan het voetballen toekomst.

Ik denk dat United pas echt stappen zet zodra er op zijn minst 2 ervaren mensen bijkomen in de as en ze dan met een enigszins vaste formatie een wedstrijd of 20 gespeeld hebben.

10 maart 2015 om 13:31

die 3 spelers hebben toch gewoon genoeg kansen gehad van Van Gaal..? zeker Mata en Falcao...zulke gearriveerde spelers maar in de wedstrijden zelf laten ze het zeker niet zien...

10 maart 2015 om 14:29

Misschien een video draaien van Argentinie, Spanje, Real en Chelsea en kijken op welke positie ze daar functioneerde. En beslissingen durven nemen zoals hij deed bij Bayern en durven verliezen. Wij speelde verleden jaar onverantwoordelijk aanvallend en verloren de top wedstrijden met 5 6-0. Dit jaar is daar geen sprake meer van. Je moet ook een systeem ontwikkelen en Louis had geen Europese verplichtingen lag snel uit de Capitol cup dus hij had alle tijd. Ik denk dat de druk vanuit United te groot is maar ja met al die uitgave creëer je dat ook.ik vind het onbegrijpelijk dat hij dat Nederlands elftal systeem kopieert en niet gewoon zoals hij vroeger dacht 4-3-3 de vleugelspelers heeft hij daarvoor.

United zal in de zomer wel weer enorm veel gaat uitgeven en dan mag je het ook gewoon bestempelen als een koopclub.
Je af en toe versterken is normaal, maar in 2 jaar 5-10 dure spelers kopen is belachelijk. Mja, eigen schuld van United. Ze zijn te lang doorgegaan met de oude garde, zonder ook maar aan de toekomst te denken. Ineens zijn ze allemaal te oud of weg en je hele basis valt uit elkaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren