Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Immers staat open voor vertrek uit De Kuip: ‘Houd mijn oren en ogen open’

Laatste update:

Lex Immers staat open voor een vertrek naar het buitenland. Dat geeft de middenvelder van Feyenoord te kennen via de officiële kanalen van zijn club. De 28-jarige Immers was nog nooit actief buiten de landsgrenzen en gezien zijn leeftijd kan hij niet te lang meer wachten. “Ik houd mijn ogen en oren open voor clubs uit het buitenland”, aldus Immers.

/

“Gezien mijn leeftijd houd ik mijn oren en ogen open. Het is iets wat ik heel graag wil en het gezin vindt het ook wel leuk. Het zou toch wel leuk zijn om een keer zo'n avontuur mee te maken”, laat Immers optekenen. Als het niet van een transfer komt, vindt de Hagenaar het geen probleem.

“Feyenoord is de grootste en mooiste club van Nederland, dus het is absoluut geen straf om voor deze club te spelen”, klinkt het. Als er geen club komt, zegt Immers dat hij ‘lekker bij Feyenoord’ blijft.

Waar zou Lex Immers goed passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat zouden ze voor immers vragen die het toch redelijk goed doet al een paar jaar lang , ik denk dat eem championship of onderste regione pl ploeg echt wel wat geld heeft om op tafel te leggen

9 maart 2015 om 14:26

Ik denk dat 3 a 4 miljoen een redelijk bedrag is. Uiteindelijk zal het afwachten worden wat er wordt geboden. Als een onderste regionen PL ploeg komt kan je dat makkelijk vragen in ieder geval. Voor hen is dat wisselgeld tegenwoordig.

9 maart 2015 om 14:28

je kunt je beter afvragen wat ze voor Immers willen betalen.
Hij is al 28, valt niet op, geen bijzondere speler. En over een paar jaar krijg je er niks meer voor.
Kan me niet voorstellen dat er een club zo dom is om 3 miljoen voor hem te betalen.
Voor 3 miljoen zijn er genoeg spelers die even goed zijn en 10 jaar jonger.

9 maart 2015 om 14:32

Er zijn niet heel veel middenvelders die er 12 per seizoen in leggen hoor.

9 maart 2015 om 14:37

Dat vergeten de meeste even voor het gemak.

Natuurlijk kan je de spelers/clubs niet met elkaar vergelijken maar "statistisch" gezien is hij een stuk effectiever dan bv een Klaassen of Wijnaldum.

9 maart 2015 om 15:11

Statistisch gezien zeg je? tot nu toe maakt Immers 0.25 doelpunt per officiele wedstrijd, Klaassen 0.22 en Wijnaldum 0.29 dus zo heel veel verder is hij niet. Denk dat er voor Immers niet veel meer in zit dan Championship of onderste regionen Bundesliga, maar ook hier kan je als feyenoord zijnde minsten 3/4 miljoen vragen (weet niet hoe lang zijn contract nog loopt).

9 maart 2015 om 15:24

Net hoe je de statistieken bekijkt :-)
Sinds het seizoen 2012-2013 heeft Immers 31 comp doelpuntem gemaakt
Wijnaldum 27 en Klaassen 15.

Ik ben de laatste om te beweren dat Immers ook de beste "voetballer" is van deze 3 maar uiteindelijk moet wel iemand de bal erin schoppen.
Ik denk dat als alle middenvelders er 12 zouden maken bij Feyenoord zo er wel wat beter voor hadden gestaan.(en ja ik weet dat sommige op een andere positie spelen :-) )

9 maart 2015 om 15:30

Probleem is dat hij teveel kansen nodig heeft voor dit aantal. En dat hij vooral zo veel maakt omdat de rest er zo weinig maakt.
Ik denk dat hij wel perfect in de PL zou passen en ook erg geliefd zou zijn bij de aanhang, omdat inzet het probleem niet is bij hem.

9 maart 2015 om 15:34

kijk even op welke positie immers staat in vergelijking met bijvoorbeeld klaassen.
Hij speelt gelijk achter de spits, dus hij komt veel in de 16 en veel in scoringspositie.
Klaassen staat rechtshalf dus komt veel minder in de 16.

9 maart 2015 om 16:23

Ik begrijp best wel waarom "anderen" meer of minder scoren.
Wat ik wil aangeven is dat hij statistisch gezien er 12 per jaar maakt.

Veel Td's en trainers kijken simpel naar "hoeveel doelpunten maakt mijn selectie "
Met alleen goede voetballers kom je er ook niet.
en zoveel kansen heeft hij in principe ook niet nodig hoor.
Het ziet er alleen soms erg knullig uit als je zoals gisteren ziet hoe hij omgaat met de teruggelegde bal van Boetius :-)

9 maart 2015 om 16:28

Klaassen was efficienter en kwam meer tot scoren, maar Immers creerde meer kansen voor zijn teamgenoten. Stond gewoon in de VI.

9 maart 2015 om 16:56

@babymongo

Hij komt vaak in de 16 daar heb je gelijk in maar is ook vaak op de eigen 16 en op de back posities te vinden waar hij meeverdedigd om vervolgens binnen enkele seconden in de 16 van de tegenstander te verschijnen.

Jij doet het voorkomen dat hij alleen maar tegen de 16 van de tegenstander is te vinden.

9 maart 2015 om 17:12

In Engeland zijn er genoeg spelers die 3 of 4 miljoen willen betalen voor een speler als Lex.
Ik zou 6 miljoen vragen en dan afwachten wat voor bedragen ze echt willen betalen.
Als je dan op 4 miljoen uitkomt zou ik het ook doen.

9 maart 2015 om 17:54

Babymongo,
Wijnaldum staat toch ook rechtshalf en heeft toch ook een hoger gemiddelde p/wedstrijd.

9 maart 2015 om 15:16

een bod van 6 miljoen van leicester city is in de winterstop geweigerd. Rond dat bedrag zouden ze in de zomer wel willen accepteren.

9 maart 2015 om 15:42

Is er echt 6 miljoen geboden? Ik geloof dat nooit. Dat bedrag zou ik direct accepteren namelijk.

9 maart 2015 om 17:12

van de zomer zullen ze dat ook wel accepteren maar Rutten wilde hem absoluut niet kwijt.
En het is ook vervelend om een basiskracht midden in het seizoen te verliezen.

9 maart 2015 om 15:26

Vorig jaar zomer is een bod van 4,5 miljoen uit Engeland afgewezen. Maar denk dat Immers na dit seizoen wel mag vertrekken en Feyenoord hem de transfer gunt

sinds wanneer is feyenoord de grootste club van nederland?

Mooiste is persoonlijk, dus dat moet ie zelf weten.

9 maart 2015 om 14:24

PSV spelers zullen waarschijnlijk hetzelfde over hun club zeggen en idem dito de fans. Ze weten zelf wel beter welke club echt de grootste is. Maar qua gevoel vind je je eigen club altijd de beste.

9 maart 2015 om 14:42

Grootste is een feit, het is gewoon aantoonbaar dat Feyenoord dit niet is. Kun je nog zoveel vinden, hij heeft hier ongelijk.
Mooiste club is inderdaad een mening, daar kun je het mee eens zijn of niet.

Het is voor immers te hopen dat er een mooie club komt, al heb ik het idee dat weinig clubs op een doorsnee voetballer als Immers zitten te wachten.

9 maart 2015 om 15:15

Aantoonbaar dat Feyenoord dit niet is? Ligt puur aan hoe je grootste ziet, grootste prijzenkast grootste supportersaantal, ga zo maar door. Dus dat is niet aantoonbaar zonder precies te weten waar hij op doelt

9 maart 2015 om 15:57

Niet vervelend bedoeld maar Ajax is in alle opzichten de grootste club van Nederland. Qua supportersaantallen, prijzenkast, begroting, bekendheid binnen buitenland, bekende (oud) spelers etc.

9 maart 2015 om 16:19

Grootste club hoeft niet alleen prijzen te zijn. Chelsea wordt ook als een grote club gezien dan Liverpool, maar liverpool heeft een veel grotere prijzen kast.

9 maart 2015 om 17:08

Ajax heeft zowel de grootste prijzenkast, als de grootste supportersschare, als de meeste supporters in het stadion zitten. Dus waarover zou er nog gediscussieerd moeten worden dan? Dat hij Feyenoord de mooiste club vindt, dat kan. Maar Ajax is ontegenzeggelijk de grootste club van Nederland, op elk gebied..

9 maart 2015 om 14:25

Sinds immers slim is

9 maart 2015 om 14:28

Dus nooit!! Vind het altijd wel lachen. Fnoordspelers die Fnoord de grootste noemen. De mooiste kan natuurlijk want smaken verschillen. Maar de grootste?? Never nooit niet

9 maart 2015 om 14:36

Ligt er maar net aan waarop je 'grootste' baseerd.
Feyenoord heeft de grootste achterban, dus wat dat betreft zijn ze de grootste club.

Twente heeft de grootste financiële malaise, dus wat dat betreft is Twente de grootste club.

9 maart 2015 om 15:15

Onjuist jazegtie en die duimpjes komen waarschijnlijk van Feyenoord fans.

Maar o.a. VI heeft onderzoek gedaan naar de achterban van Eredivisie clubs en Ajax heeft meer supporters dan Psv, Feyenoord en AZ bij elkaar.

Feyenoord heeft dus bij lange na niet de grootste achterban.

9 maart 2015 om 15:22

@scrumpti0uz

Er zit een verschil tussen 'fans' en 'supporters'. Zo kan er bij dat onderzoek bijvoorbeeld gevraagd zijn naar de clubvoorkeur van mensen en zou een vrouw van 85 die voor het laatst een wedstrijd heeft gekeken in de vorige eeuw en denkt dat Kluivert nog de spits van Oranje is, aan kunnen geven dat ajax haar favoriete club is. Zo loopt het aantal 'fans' inderdaad hoog op, maar dit wil niet zeggen dat het allemaal 'supporters' zijn.

9 maart 2015 om 15:22

Ajax heeft meer fans, Feyenoord verreweg de meeste supporters.

9 maart 2015 om 15:23

Maar daar horen ook de mensen bij alleen een Ajax brooddoos hebben en de Arena nog nooit van binnen hebben gezien. En ook nog eens vele malen meer successupporters. Is ook allemaal wel logisch gezien het recente verleden en die 3 sterren, maar ik zou wel eens de cijfers willen zien van het daadwerkelijke aantal mensen dat regelmatig een stadion bezoekt willen zien. Want als ik me goed herinner ging dat onderzoek daar niet over. Mocht dat wel zo zijn, kunt u deze reactie als niet geschreven beschouwen

9 maart 2015 om 15:29

Ajax verkoopt verreweg de meeste seizoenskaarten en heeft ook de hoogste bezettingsgraad. Uitgerekend door de jullie alom bekende Algemeen Dagblad voordat er weer gesproken wordt over De Telegraaf dit dat.

9 maart 2015 om 15:30

Ik vind het prima. Fnoord de grootste kwa supporters ( vinden zij zelf en zo hebben ze ook wat op trots op te zijn) gezien en Ajax de grootste kwa prijzen en fans en internationale uitstraling en bekendheid.
Vergeet nooit meer de uitspraa van Capello : Fnoord is dat niet die club uit het land van Ajax?!!

9 maart 2015 om 15:30

Beste scrumpti0uz. Van harte gefeliciteerd met Ajax. Ajax heeft inderdaad de meeste "supporters" van Nederland. De vraag is alleen of 80% van die zogenaamde Ajax-supporters wel weten wie er op doel staat bij Ajax. Peter van der Vorst is ook voor Ajax zei hij pas bij RTL Boulevard. Want die winnen zo lekker vaak.

9 maart 2015 om 15:39

Ik zal het nooit meer vergeten claro2. Mensen die zo graag met dit soort feiten strooien zijn precies de fans waar we het over hebben.

9 maart 2015 om 15:50

Ik ken ook genoeg feyenoord fans die nooit naar het stadion gaan of niet eens alles voor de tv kijken..

Ajax had volgens het onderzoek meer fans dan feyenoord en psv bij elkaar!! Dan kun je zeggen ja zijn niet allemaal echte maar dit heb je bij elke club en dan nog zal dat aantal niet zo hoog zijn dat feyenoord er ineens meer heeft...

Maar goed lekker belangerijk ook .. ik als supporter hoop dat mn team op het veld wint en niet met de grootste begroting, meeste supporters of grootste prijzenkast... dat telt allemaal niet mee als ze hun wedstrijden spelen..

9 maart 2015 om 16:01

Ajax heeft idd de meest verkochte seizoenkaarten, maar met name bedrijven kopen deze voor hun PR. Gisteren zie je aan het aantal lege plekken in de Arena dat klanten en personeel niet op een wedstrijdje tegen Excelsior zitten te wachten.

9 maart 2015 om 16:01

Oh, die ken ik ook zeker wel, dat zal ik niet ontkennen. Het is ook helemaal niet belangrijk, zoals je al zegt.

9 maart 2015 om 16:24

Waarom is de Kuip dan altijd voller? Geef mij dan de grootste echte supporters dan de meelopers die alleen juichen wanneer Ajax kampioen is en zoals dot seizoen niks van hun laten horen

9 maart 2015 om 16:57

Oh ja, die fans/supporters nuancering. Ook zo'n ongelofelijk onzinnig verhaal. Zelfs Gudde heeft het altijd over fans in De Kuip, hoe kun je jezelf dat verschil nou nog voorliegen?

9 maart 2015 om 17:20

dan hebben ze zeker onderzoek gedaan in een gekkengesticht?
overigens heeft ajax wel de meeste teletekst supporters.
van al die zogenaamde ajax supporters heeft 95 % nog nooit een stadion van binnen gezien en zelf nog nooit een bal getrapt.
Als je kijkt naar mensen die ook echt naar voetbal kijken en er iets van snappen zijn de verhoudingen heel anders.

9 maart 2015 om 17:21

Hier heb je een puntje in de arena wordt de eigen ploeg wel is uitgefloten als ze wedstrijden spelen die niet om aan te gluren zijn, berdien stenberg schijnt ook vaak naar de arena te gaan om de dwarsfluit te spelen!
Succes is nog steeds je beste vriend heb je dit niet dan wordt t al snel rustig in een stadion qua bezoek...................
Behalve dan bij feyenoord

9 maart 2015 om 17:24

hoe je het noemt maakt niet uit maar er is wel een verschil tussen iemand die naar wedstrijden gaat kijken of mensen die alleen maar ajax roepen omdat de media zeggen dat dat de beste ploeg is.
En dan heb je het inderdaad over de oma van 85 of een Peter van der Voorst zoals door anderen al genoemd zijn.

9 maart 2015 om 17:43

Haha en maar zeuren dat VZ te pro Ajax is, VI te pro Ajax, Fox te pro Ajax, "maar Feyenoord is echt de grootste" hoor.

En dan al die excuses erbij waarom Ajax volgens onderzoek een grotere achterban heeft dan Psv, Feyenoord en AZ bij elkaar. De meeste seizoenskaarten verkoopt EN de hoogste bezettingsgraad.

Ja maar... maar.. toen ik zei dat bij Feyenoord meer supporters zaten bedoelde ik echte fans en niet ook successupporters blabla.

410 bekendste supportersschare van het land. "nou en wat moeten wij met gezang en trommels, wij hebben aanstekers en banenen".

9 maart 2015 om 18:33

hoogste bezettingsgraad is ook een leugen. bij ajax rekenenen ze de verkochte kaarten en dus niet het aantal mensen dat werkelijk binnen is. ook wordt bij Feyenoord nog steeds een berekening gemaakt op basis van 51000 stoeltjes terwijl het al jaren bekend is dat Feyenoord maar 45000 plekken mag verkopebln in verband met veiligheid. pas je die berekening aan dam zie je dat Feyenoord de hoogste heeft .

9 maart 2015 om 18:52

Precies. Die uitspraak zegt alles over de verhouding tussen beide clubs maar niets over hun fans.

9 maart 2015 om 19:13

Ja maar dan kun je ook weer onderscheid maken tussen supporters en hersenloze doorgesnoven meelopers

9 maart 2015 om 19:19

Ja Ajax 'supporters' die heb ik ook bij mij op school...die vonden het geweldig dat Ajax met 5-1 verloor van PEC Zwolle....en hun maakt het niks uit als Ajax verliest...ja echte supporters...

9 maart 2015 om 19:43

Daarom is de Arena altijd maar voor de helft gevuld, iedereen gaat er al vanuit dat het is uitverkocht met zoveel "supporters"

10 maart 2015 om 03:07

claro2
Heeft Capello dat echt ooit gezegd?? Moest echt lachen, goede opmerking van hem!

10 maart 2015 om 03:10

Davedh
Joh, ik zou zeggen: ga er zelf eens een keertje kijken. Wat jij nu zegt is, met alle respect, dom geblaat. De Arena zit nooit voor maar de helft vol..(misschien als ze een keertje in de eerste ronde van de beker tegen een amateurclub moeten of zo. Maar zelfs dan zitten er meer dan 20.000 mensen).
En de Arena heeft al jarenlang het hoogste toeschouwersaantal van Nederland en 1 van de hoogste gemiddelden in Europa!
Dus waar heb je het over..??

10 maart 2015 om 03:14

FR-Piet
Leuk, zo een zelf bedachte theorie.
Maar de waarheid is dat bij elke club in Nederland de toeschouwersaantallen precies op dezelfde manier berekend worden: het verkochte aantal kaarten. Dus ook bij jou club Feyenoord.
Het is echt jammer dat mensen nu zelfs zelf verzonnen theorieën erop los gaan laten om te proberen hun gelijk te krijgen..

10 maart 2015 om 17:00

moderator Arie Vink waarom mag deze provocerende opmerking van je mede ajacied johnboy815 wel blijven staan en wordt een hele normale opmerking van mij verwijderd omdat het zogenaamd provocerend zou zijn?

Het gaat om deze opmerking:
ajax heeft de meeste teletekst supporters.
Feyenoord heeft de meeste echt trouwe supporters.
In potentie is Feyenoord de club met de meeste mogelijkheden alleen moet het er nog even uitkomen.

Wat is hier provocerend aan?

Maar blijkbaar mag je van moderator Arie Vink niks over zijn heilige ajax zeggen. En negatieve dingen over Feyenoord laat hij graag staan.

10 maart 2015 om 17:04

magic mike: nu moet je niet gaan liegen want bij Feyenoord en een aantal andere ploegen worden alleen het aantal toeschouwers geteld dat echt in het stadion zit.
En zelfs als dat niet zo zou zijn had je nog steeds het verschil gehad dat er veel minder Feyenoorders met een seizoenkaart wegblijven dan ajacieden met een seizoenkaart.

9 maart 2015 om 23:20

Wat een enorme zeikreactie, zeg dan niks.

Dat zei hij vorige zomer ook al, maar ik denk dat hij pas op een mooie transfer kan rekenen als hij opgeroepen wordt voor Oranje en dan een keer uitblinkt (en dat zit er denk ik ook niet in).

Zijn leeftijd speelt ook niet echt in zijn favour. Daarom is er wel interesse voor de jonge bankzitters van Feyenoord en niet voor basisspeler Lex.

Buitenlandse clubs scouten vooral op leeftijd in de Eredivisie.

9 maart 2015 om 14:29

En met de jonge jongens gaat het vaak goed in het buitenland? Het wordt tijd dat ze eens jongens van 24-28 gaan scouten, want kijk naar Pelle; de opgedane ervaring kan/is gewoon heel erg belangrijk. Jongens als Bruma, Rekik en Ebecilio komen niet voor niets terug, ook al is het misschien tijdelijk.

9 maart 2015 om 15:14

Lex wordt in juni 29. Volgens jouw eigen richtmaten is hij dan ook te oud en Pelle is de laatste tijd niet echt meer in vorm.

Ze scouten jong omdat ze dan doorverkoopwaarde hebben. Als ze ervaren spelers willen dan nemen ze die meestal van hun eigen competitie (of een grotere dan de Eredivisie).

lijkt me een goede speler voor een club in de championship oid.

Volgend seizoen dus Toornstra maar op 10 zetten.. lekkere leegloop zo op het middenveld van Feyenoord. Clasie gaat sowieso vertrekken, Immers misschien. El Ahmadi misschien, maar zou je misschien kunnen behouden als je Chery haalt(goede vrienden). Dan heb je een versterking en je verliest een belangrijke kracht niet.

9 maart 2015 om 14:30

Immers weg zou alleen maar positief zijn voor feyenoord. Kan toornstra tenminste op 10 en kun je een jong talent achter hem op de bank.

9 maart 2015 om 14:40

Feyenoord heeft genoeg vervangers voor Immers dus dat is totaal geen probleem, Vilhena is een 10 en zal bij een nieuwe trainer wel willen blijven en daarnaast komt Sleegers terug van Eindhoven waar hij goed presteert en kan Toornstra op 10.

Voorin komen er met waarschijnlijk Guidetti en Kuyt meer opties waardoor je Toornstra weer als middenvelder kan gebruiken.
El Ahmadi heeft alleen aangegeven dat de aanwezigheid van Rutten een rol heeft gespeeld maar het niet samenhangt met het vertrek uit de Kuip.

De komst van het eerder genoemde tweetal kan Clasie misschien wel overtuigen nog een jaar te blijven, een jaar voor een groot toernooi wil je toch vooral graag spelen en die zekerheid heeft die niet bij andere clubs. Een seizoen goed spelen en straks in de basis staan op het EK zal voor hem alleen maar helpen om een mooie club te vinden, is dan ook nog maar net 25.

9 maart 2015 om 14:55

Denk niet dat clasie blijft, ook al komen guidetti en kuyt. Clasie is toe aan een stap hogerop. Vorig jaar was er ook al veel belangstelling voor Clasie en nu alleen maar meer.

Ik denk dat Vilhena ook wel blijft maar zeker niet als 10. Ik verwacht Toornstra daar volgend seizoen. In dat geval is er een kans dat Vilhena weer op de bank komt en ik vraag me af of hij dat wel ziet zitten.

Daarnaast moet er sowieso geinvesteerd worden in het middenveld. Maar dan als breedte investering. Of je moet hopen dat er talenten instromen die het niveau aankunnen.

9 maart 2015 om 15:22

Alleen Porto heeft zich gemeld voor Clasie, Fiorentina is nooit meer terug geweest dus zoveel interesse was er helemaal niet voor Clasie.

Porto zit goed in haar middenvelders dus die zullen niet meer terugkomen of ze moeten Casemiro niet kunnen behouden maar die kans acht ik klein.

Ben benieuwd welke clubs er gaan komen, alleen Southampton zie ik het nog wel eens proberen met Koeman maar ik denk niet dat Clasie de eerste optie is zal Schneiderlinn inderdaad vertrekken.

9 maart 2015 om 15:50

Laatst zaten er ook al scouts van ac milan op de tribune voor Clasie. Daarnaast inderdaad Southampton, Porto en fiorentina.

Ik verwacht dat 1 van deze clubs toch wel met een bod komt waar Feyenoord niet omheen kan.

Dit kan idd opgevuld worden door vilhena en dan sleegers op de bank, maar is hij goed genoeg voor de eredivisie(of anders gezegd het niveau dat Feyenoord nastreeft). Dat weet ik niet want ik volg Eindhoven niet.

En dan nog zouden er spelers aangetrokken moeten worden voor de breedte lijkt mij? Met alleen sleegers op de bank heb je ook niet voldoende.

9 maart 2015 om 16:39

Is sleegers klaar voor Feyenoord? Dan heb je 4 personen lijkt mij vrij weinig voor volledig seizoen.

Verdediging wordt inderdaad een probleem, vooral centraal achterin. Links heb je Nelom en Woudenberg. Rechts heb je Wilkshire, Karsdorp en Lopes-cabral.

Voorin kun je kazim, kuyt en guidetti gratis ophalen en dan zit je daar ook goed en kun je te vrede verkopen.

Keepers zijn er voldoende.

Dus naar mijn idee zou je centrale verdedigers moeten aantrekken en middenvelders.

9 maart 2015 om 17:27

Nieuwkoop komt er ook aan en eventueel Schuurman en Slabbekoorn, al zijn die laatste 2 volgend jaar nog A-junior.

Moet hij zich weer inlikken bij de fans ofzo? Feyenoord is bij lange na niet de grootste club van NL, komt geeneens in de buurt...

9 maart 2015 om 14:41

"grootste" is altijd subjectief.
Ze zijn iig dermate groot dat je het de moeite vind te reageren.

Voor een club die al ruim 15 jaar geen kampioen is geworden krijgen ze best veel aandacht

toen ze als eerste in nederland de europacup 1 pakte.de ploeg die nederland op de kaart zette.
je kan niet zeggen dat ze geen fans hebben . en ze probeerde het echt maar ze zijn niet kapot te krijgen.ze klimmen uit het zoveelste dal weer omhoog.en door Rome komt er helaas weer een dal aan.
maar is het niet de grootste club dan is het zeker een van de grootste.

babymongo

9 maart 2015 om 15:48

dat feyenoord een grote club is in nederland lijkt me duidelijk.
Ondanks een minder gevulde prijzenkast dan psv, denk ik toch dat feyenoord groter is.
Maar dan zou je alle factoren op een rijtje moeten zetten.

Ik gun Lex wel een buitenlands avontuur. Zou zeker wel passen in het rechterrijtje van de Premier League. Kunt er ook zeker wel een miljoen of 4 voor krijgen. Maar als hij nog 2/3 seizoenen bij Feyenoord blijft is ook geen probleem.

Haha, wat is dat nou weer voor onzin? Lex Immers is maar een 'werkertje', die moet gewoon lekker bij Feyenoord blijven.

9 maart 2015 om 14:43

Zijn statistieken spreken voor zich, 31 goals in 87 wedstrijden. 100 procent dat een club daarop toehapt.

9 maart 2015 om 15:40

Oh maar als er een mooie club uit Engeland of Duitsland een mooi bedrag voor Immers neerlegt dan moet Feyenoord hem meteen weg doen. Laat daar geen twijfel over zijn!

9 maart 2015 om 15:55

Eens. Hij kan mee bij Feyenoord, maar voegt voetballend heel weinig toe. Die moet je meteen verkopen.

"feyenoord is de grootste en mooiste club van Nederland", zegt hij met een grote ooievaar op zijn rug

On: Denk dat zijn plafond in het buitenland bij een Herta BSC of o.i.d. is.

9 maart 2015 om 17:00

Die ooievaar staat niet alleen voor Ado, maar is van symbool van Den Haag op zich

9 maart 2015 om 17:20

Joh?? Staat er als je Den Haag binnen rijdt ook "welkom in FC Den Haag"?? Aangezien dit boven de ooievaar op de rug van Lex staat.

9 maart 2015 om 17:24

Dit wist ik dan weer niet, sorry hoor. Maakt het niet minder gek dat hij dit zegt natuurlijk, zieltjes winnen in Rotterdam.

9 maart 2015 om 17:28

kan je nagaan als zelfs een Hagenees dat al zegt.

Hopelijk vertrekt Immers komende zomer. Hij is heel belangrijk geweest voor Feyenoord maar hij heeft ook zijn duidelijke min punten. Als we echt verder willen moet daar een technische aanvallende voetballer staan en geen sleurende werker.

Hopelijk kan hij naar de onderkant van de premier league en is er een promovendus? die 5 mil voor hem wil betalen. Daarnaast zal ook Clasie vertrekken en met een beetje geluk spelen dan El Ahmadi, Toornstra & Vilhena (die blijft wel als Clasie & immers vertrekken en van Gastel trainer wordt)

Ondanks alle kritiek heeft hij er toch 31 gemaakt in 87 wedstrijden. Dat is echt een geweldig gemiddelde voor een middenvelder. Maar ik denk dat het voor het spel Feyenoord een zegen zou zijn als hij vertrekt, een echte spelverdeler zal het voetbal van Feyenoord zoveel beter kunnen maken. Maar ondanks dat ik vaak op Lex heb zitten zeiken, waardeer ik hem toch ook wel enorm. Hij is wel iemand die beseft dat bij Feyenoord spelen iets bijzonders is en werkt zich daarom nog altijd iedere wedstrijd het snot voor de ogen voor het team en de club.

De grootste club van nederland waar haalt Immers dat vandaan? De mooiste club snap ik dat je dat kan vinden maar zeker niet de grootste club.

Immers , Vilhena en Clasie zullen vertrekken. Dit trio moet zeker 15 miljoen opleveren 5 miljoen daarvan Vejinovic of Propper halen van Vitesse. Ook zal het niet vreemd zijn als Feyenoord Ebecillio van Twente terughaalt.

Vermeer
Karsdorp , v Beek , Kongolo , Woudenberg
El Ahmadi , Toornstra , Vejinovic
Kuijt , Guidetti , Boetius

Hahn
Wilkshire , Dammers , Verdonck , Nelom
Nieuwkoop , Schuurman , Ebeccilio
Bilal , Janga , Manu

9 maart 2015 om 15:04

Lijkt mij wel een goed basiselftal voor volgende jaar, al zou ik graag zien dat Vilhena eindelijk eens al zijn potentie gaat laten zien. Lekker veel eigen jeugd erbij, prima.

9 maart 2015 om 15:07

Doe mij maar Gudelj of Ayoub, daar hebben we meer aan dan die 2 van Vitesss. Janga is ook niet nodig, beter leggen ze Kazim vast of geven ze Achabar de kans. Die speelt geweldig bij zijn invalbeurten. Een extra CV is ook niet verkeerd want met Verdonk als back-up ga je het nog niet redden. Ook zie ik liever Karsdorp doorschuiven naar het middenveld en van Anholt als rechtsback.

9 maart 2015 om 15:09

Wilkshere mag dan ook vertrekken. Met Cabral heb je een back-up voor van Anholt en je kunt altijd nog Karsdorp gebruiken.

9 maart 2015 om 15:19

az wil 10 miljoen voor gudelj. Hoe wil je die betalen?

En kan me niet voorstellen dat gudelj naar feyenoord wil gezien zn leeftijd.
Als hij nog een jaar in Nederland blijft zal dat zijn om kampioen te worden. Dus psv of ajax.
Maar dikke kans dat hij gelijk naar t buitenland gaat

9 maart 2015 om 15:24

Met Kuyt, Guidetti en Gudelj kan Feyenoord kampioen worden. Az wil musschien 10 maar 7,5 miljoen gaan ze echt niet weigeren. Denk dat Vitesse overigens ook 10 zou willen voor Propper of Vejinovic.

9 maart 2015 om 16:27

Volgens mij hebben Propper en Vejinovic nog contract tot 2017 dus 5 miljoen lijkt me prima.

9 maart 2015 om 17:31

ik denk dat Vitesse wel meer dan 5 miljoen vraagt hoor.

Lekker verkopen aan een club als paderborn of freiburg voor een miljoen of 3. Kan toornstra op zijn plek.
Verder clasie vilhena te vrede hahn lamprou verkopen. Zal de club rond de 20 miljoen opleveren. Mathijssen graafland boularouz wilkshire Verhoek Mulder kazim transfervrij laten gaan. Kuijt schenkeveld bakker(ado) couthinho transfervrij ophalen. Sleegers terughalen van verhuur. Drost halen als linkermiddenvelder.
Nieuwkoop Schuurman Verdonck miazek Hermann naar de selectie halen.

Vermeer couthinho miazek
Karsdorp cabral
Beek schenkeveld
Kongolo dammers
Woudenberg Nelom Verdonck
Ahmadi bakker
Toornstra Schuurman
Drost Nieuwkoop
Boetius Bilal
Kuijt Manu Hermann
Achabar sleegers

Bronckhorst gastel koster kunnen hier wel wat van maken.

Houd toch op over dat dromen over Vitesse spelers. Die willen nu een stap maken en gaan er financieel en sportief niet op vooruit door naar Feyenoord te gaan. Daarnaast moeten ze dan op dat Varkenoord gaan trainen.

9 maart 2015 om 15:20

sportief is het nog altijd een stap vooruit van vitesse naar feyenoord.
Feyenoord is een veel grotere club met veel meer uitstraling en eindigt altijd boven vitesse.

9 maart 2015 om 15:27

Wij hoeven geen Vitessespelers. Die zijn niet beter dan we hebben.

9 maart 2015 om 16:00

Propper zou ik wel bij Feyenoord willen zien hoor. Kan zowel aanvallend als controlerend spelen, Nederlandse jongen, potentieele international en kan gewoon heel goed voetballen. Is hij nou transfervrij na dit seizoen?

gudelj was gister echt niks man .ik zo zeker voor ayoub gaan.

9 maart 2015 om 15:21

ayoub was 6 weken geleden helemaal niks....
Gudelj speelt een fantastisch seizoen en jij rekent hem af op 1 slechte wedstrijd?

Niet doen Lex, je speelt al aan je top, hoger is meer techniek en handelingssnelheid nodig.

9 maart 2015 om 15:46

Ik denk ook dat niveau Feyenoord redelijk zijn top is ja. Maar als hij in een sterkere competitie bij een middenmoter of laagvlieger terecht kan is dat op zijn leeftijd misschien nog wel een mooi buitenlands avontuur om aan te gaan. Misschien dat hij dan nog beter kan verdienen ook.

9 maart 2015 om 16:01

Er zijn in het buitenland ook clubs van hetzelfde niveau als Feyenoord, of lager.

9 maart 2015 om 18:36

houthakker Kane slaagt ook bij Spurs dus waarom Lex niet.

ayoub speelt altijd goed hoor .

9 maart 2015 om 17:32

geen enkele speler speelt elke wedstrijd goed dus ook ayoub niet.

Immers is een van de meest ondergewaardeerde spelers. Ja hij is niet super technisch, maar hij weet waar iedereen staat en kan heel goed anticiperen op tegenstanders.
Hij is ideaal voor een Engelse club, zeker met zijn energie wat hij in een wedstrijd gooit, vinden ze fantastisch daar.
Veel kijken naar de statistieken van Immers zelf, maar kijk eens naar de statistieken van Feyenoord wanneer hij niet speelde. Dat zegt me toch ook wel wat. Als hij niet speelde werd hij echt gemist hoor.

9 maart 2015 om 15:58

Hij is wel degelijk nuttig, maar aan het spel voegt hij niet veel toe. Je aanvallende middenvelder staat er toch niet om lekker heel de wedstrijd druk te gaan zetten op de linksback van de tegenstander? Daar moet iemand staan die kan creeeren en verdelen. Vanuit een andere positie, op dit moment naast Clasie, zou hij denk nuttiger zijn.

9 maart 2015 om 16:17

Als Immers wat nauwkeuriger wordt in zijn passing dan is het een ideale speler voor de verdediging. Momenteel wil ik hem daar niet zien met zijn 77% succesvolle passingspercentage terwijl er geen risico passes er tussen zitten.

9 maart 2015 om 16:35

Hij creerde de meeste kansen voor zijn teamgenoten van de aanvallende middenvelders van de top 5 volgens de VI, hij doet toch echt meer goed dan je denkt

9 maart 2015 om 16:41

Dat klopt niet. Ik heb laatst nog het aantal key passes en assists bekeken maar dat is bedroevend bij Immers. Achahbar liet soms in 10-15 minuten meer zien qua assists of keypasses dan Immers in 90 minuten.

Zo snel mogelijk laten vertrekken, wordt Feyenoord alleen maar beter van.

Hoeveel jaar staat Lexie nog onder contract?

en wanneer gaat die tv-deal met de PL in. Ik zie hem wel bij Stoke City spelen... Kan die ook meteen gaan darten.

Mischien Belgie of 2e Bundesliga hoger zit er echt niet in voor een simpele speler als Immers? Wat voegt een Immers toe aan een club behalve hard rennen en simpele doelkansen missen? In Nederland kan hij dmv hard werken net meekomen... Laat staan dat hij wekelijks uitblinkt!

Maak ons blij en vertrek....

Don't let the door hit you.

Het is best een nuttige speler hoor maar zelfs nu zijn er al betere alternatieven voor Lexie in de selectie.

Een club in de Championship zou wel wat voor m zijn staat hij ook altijd in de basis.

Wonderbaarlijk hoe deze beperkte speler er toch wat van maakt. Zak met geld pakken en gedag zeggen.

Als Feyenoord verder wil, zal het deze zomer nogmaals moeten door selecteren. Mathijsen, Boulahrouz en Immers moeten er dan uit. Wellicht kan Clasie ook voor een miljoen of twaalf verkocht worden. Inclusief een eventuele verkoop van Immers brengt dat de transferinkomsten om en nabij de 14 miljoen gok ik. Van dat geld zou ik, als ik inspraak had in de leiding van Feyenoord, me versterken met de transfervrije Kuyt en Guidetti, de (gezien zijn leeftijd) relatief goedkope S.kalou en een eventuele vervanger voor Clasie, die wellicht nog stappen kan maken en een ervaren kracht achterin als back-up.

Wat mij betreft kunnen Kuyt Guidetti en Kalou geweldig samen fungeren, daar Manu en Boëtius vervolgens moeten gaan bepalen wie een basisplek zal krijgen. Zo is voor Eredivisiebegrippen, een monsterlijk team te creëren.

Vermeer
Karsdorp
van Beek
Kongolo
Nelom
Toornstra
El Ahmadi
Manu
Kuyt
S. Kalou
Guidetti

Als je immers "negatief" wil beoordelen, moet je eens tegen hem gaan staan. Ik denk dat iedere voetballer de wedstrijd " uitgespeeld" kan woorden. Zeer belangrijke schakel in elk team. Loopvermogen en werklust is namelijk minimaal net zo belangrijk als techniek!

als ik barca was of arsenal, meteen halen deze man. iniesta wordt ook oud en dan kan je immers goed ggebruiken.

"de mooiste club van Nederland" Aldus de man met de ooievaar op zijn rug getatoeëerd.

Erg apart het topic gaat over immers en waar over gelummeld wordt is prijzenkasten en de grootste club!
Benfica is de grootste club wereldwijd
Dat zou ook niemand verwachten
Off topic 2-- waarom is iedereen zo wild en hysterisch dat kuyt en guidetti komen?
De talenten fabriek produceert nu veel verdedigers wordt tijd dat er een paar aanvallers in elkaar worden getimmerd

Denk dat ie aan clubs als Paderborn, Cesena en Leicester moet denken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren