Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid gaat onderuit en dreigt koppositie te verliezen

Laatste update:
/

Real Madrid heeft zaterdagavond, voor de tweede keer in zes dagen tijd, dure punten laten liggen. Na de remise tegen Villarreal (1-1) in het Santiago Bernabéu slaagde de ploeg van Carlo Ancelotti er ook niet in om het uitduel met Athletic Club in winst om te zetten. De koploper van de Primera División ging in Baskenland met 1-0 onderuit. Concurrent Barcelona kan zondag bij winst op Rayo Vallecano de eerste plaats in de Primera División overnemen.

In een zeer enerverende en intense eerste helft was Athletic superieur aan Real Madrid. In de eerste twintig minuten was de ploeg van Ancelotti soms ietwat afwezig. Het was veelzeggend dat Toni Kroos pas in de negende minuut voor het eerst de bal raakte. Real Madrid was in de dertiende minuut dicht bij de 0-1, maar pogingen van Karim Benzema en Pepe resulteerden niet in een doelpunt. De Basken kwamen na nog geen half uur spelen op voorsprong. Na een voorzet van Mikel Rico zette Aritz Aduriz zijn hoofd tegen de bal en liet hij Casillas kansloos: 1-0. Het was voor de aanvaller alweer zijn 37e Primera División-doelpunt met het hoofd.

/

Real Madrid herstelde zich richting de rust, maar de ploeg van Ancelotti maakte geen goede indruk en was onnauwkeurig in de passing en afronding. Benzema had vlak voor rust voor de 1-1 kunnen zorgen. De aanvaller wilde echter niet individualistisch zijn en verspeelde de bal. In de tweede helft zette Real Madrid meer druk op de helft van Athletic, dat echter genoegen nam met het spelen op de counter. Gorka Iraizoz hield de ploeg van Valverde op de been door pogingen van Benzema en Cristiano Ronaldo te keren.

Ancelotti zag dat het niet wilde vlotten en opteerde in de laatste twintig minuten voor de inbreng van Jesé Rodriguez, Lucas Silva en Javier Hernández. De wedstrijd ging op en neer, met een kopbal van Aduriz en een kans voor Ronaldo. Iraizoz en Carlos Gurpegui zorgden ervoor dat de Portugees niet scoren kwam. Het drietal kon er ook niet voor zorgen dat Real Madrid in San Mamés onderuit ging. De beste kans was voor Gareth Bale, die het leer in de 83e minuut vanaf 45 meter tegen het aluminium schoot.

Wordt Real Madrid kampioen van Spanje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Terecht. Wat een zeurpiet die Ronaldo als hij geen potten kan breken. Iedereen heeft het gedaan behalve Ronaldo. En Aduriz wat een geweldenaar.

7 maart 2015 om 19:55

En hij is nog een 34 ook volgens mij!

7 maart 2015 om 19:56

Nu gaat barca er sowieso overheen. Ze spelen de laatste tijd goed voetbal

7 maart 2015 om 20:05

@ajaxswansea:
Ik moet het nog zien hoor, want ik merk de laatste 3 jaren dat Barca overdag niet echt goed presteert. En Messi al helemaal niet. Ik hoop natuurlijk dat het dit keer niet zo is, maar ik ben er altijd bang voor wanneer ze vroeg moeten spelen.

7 maart 2015 om 20:16

Hier ben ik totaal mee eens. Barcelona speelt al jaren zeer slecht wanneer ze rond 4 uur in de middag moeten spelen. Hopelijk wordt het beter dit keer al is Rayo niet een van de beste in Spanje weet je het nog niet zeker. Een vroege 1-0 tegen en de bus parkeren kan ons weer 3 punten kosten.

7 maart 2015 om 20:21

En morgen spelen ze al om 12u, waarom is dat nu weer nodig?

7 maart 2015 om 20:43

Jeetje dat is wel erg vroeg zeg..heeft Barcelona wel eens eerder zo vroeg gespeeld?

7 maart 2015 om 20:50

Dit seizoen hebben ze nog niet eerder dan 16:00 gespeeld.

7 maart 2015 om 23:06

Heel goed

8 maart 2015 om 01:31

Aziatische fans pleasen. Zit ook wat on toch

8 maart 2015 om 11:11

ik als Nederlanse stagiair in China vind dit helemaal niet erg!

7 maart 2015 om 19:56

Ronaldo speelde goed hoor en diegene wie echt slecht was was Bale

7 maart 2015 om 19:58

Altijd maar dat gezeur over bale. Als die bal erin vloog zou hij legende zijn. hij is een top speler

7 maart 2015 om 20:02

Gozer heb je Bale zien spelen? Het deed gewoon pijn aan je ogen als je hem zag spelen.

7 maart 2015 om 20:03

Zo dicht kan het bij elkaar liggen. Tot dat moment speelde hij niet super goed. Maar het was toch geen Wow! moment zoals hierboven staat, het was een Jammer! moment.

7 maart 2015 om 20:03

Ronaldo deed ook pijn aan je ogen.
En maar zeuren op zijn medespelers.

7 maart 2015 om 20:09

Heb je hem wel zien spelen? Welgeteld 1 (!) goede actie en dat was die bal op de paal.

7 maart 2015 om 20:11

Ronaldo speelde gewoon een aardige wedstrijd.

7 maart 2015 om 20:13

Ik vind dat we van Ronaldo wel wat meer mogen verwachten.
Hij was niet zo slecht als Bale en Benzema maar nog steeds ondermaats.

7 maart 2015 om 20:14

Graag even onderbouwen waarom Ronaldo goed was aub. Niemand was goed vandaag. Vwb Bale. Die heeft iig nog voor wat gevaar gezorgd. Mannetje voorbij gevolgd door een gevaarlijke voorzet. Ronaldo? Tja, als hij niet scoort dan heb je er echt heel weinig aan.

7 maart 2015 om 20:16

Ronaldo niet dan? Ook rampzalig. Niet om aan te zien.

7 maart 2015 om 20:18

Nou ik heb Bale niks goeds zien doen, op dat schot na dat op de paal belande. Bijna alle acties mislukte, voorzetten kwamen niet aan en aardig wat balverlies. Bale komt gewoon te nonchalent over in z'n tweede seizoen. Hij heeft zich in het eerste seizoen bewezen en gooit er nu wel een beetje met z'n pet naar.

7 maart 2015 om 20:19

Nou om te zeggen dat niemand goed was is ook overdreven hoor. Ik vond spelers als Isco, Marcelo, Pepe en Carvajal allemaal hun goede niveau wel halen vandaag. Probleem was dat ze te met te veel lange ballen gingen spelen en die kwamen voor geen meter aan bij de juiste speler. Ook mag je wel Atheltic Club wat meer credit geven voor hun inzet, want die waren ook gewoon geweldig vandaag.

Real speelde geen goede wedstrijd dat klopt wel, maar sommige spelers hebben gewoon minstens een voldoende gescoord. De voorhoede was gewoon minder en dat merkte je ook duidelijk want Bale of Benzema hebben geen een schot op doel gehad behalve die lange bal van Bale wat niemand nog weet of het als voorzet of op doel bedoeld was.

7 maart 2015 om 20:44

Dat zeuren snap ik telkens ook niet. Ik snap wel dat Ronaldo erg slecht tegen zijn verlies kan, maar hij moet juist medespelers proberen te motiveren in plaats van afzeiken op hun slecht spel. Hij moet juist proberen als een leider te zijn. Iets wat Xabi Alonso vaak goed deed en Puyol bij Barcelona.

7 maart 2015 om 20:53

Ik zie eerlijk gezegd Bale wel spelen bij ons. Voelt Bartra zich ook meteen wat meer op zijn gemak.

7 maart 2015 om 21:54

Ben ik met je eens. Was niet duidelijk maar doelde idd meer op de jongens die normaal gesproken voor de aanvallende impulsen zorgen.

7 maart 2015 om 20:02

Die Aduriz is echt niet normaal, wat een kopsterkte heeft die man zeg. Real terecht verloren, hele passie is weg en het spel zag er ook niet uit. Hopelijk schakelt Ancelotti snel terug naar 4-4-2. Ik kan niet wachten tot Ramos, Modrid en James terugkomen, dan gaat Real misschien eindelijk weer er vol in.

7 maart 2015 om 20:13

Verschrikkelijk dat gedrag van Ronaldo. Alsof hij het altijd in zijn eentje doet!! Drama queen.. De laatste keer dat ik keek was het real Madrid en niet Fc Ronaldo.
Wordt eens tijd dat meneer op zijn plek wordt gezet. Voetballen doe je met 11 man en het minste wat je voor elkaar moet hebben is respect.

Knappe prestatie van atletico. Hard gewerkt als team en een fantastische goal van Aduriz. Heerlijk geraakt.

Ben nu benieuwd of barca morgen volle bak gaat om de koppositie over te nemen.

7 maart 2015 om 20:30

Een geweldige speler laat andere spelers beter voetballen. En dat doen ze bij Real echt niet met die nare trekjes van Ronaldo.

7 maart 2015 om 21:00

Terecht? Real verdiende echt wel een goal man. Een gelijkspel was in mijn ogen een stand die de verhoudingen op het veld beter zou weerspiegelen.

8 maart 2015 om 03:06

Nee, terecht verloren.

Heerlijk en nu morgen 3 punten pakken.

8 maart 2015 om 01:40

MESSI♥

heb zin in de classico

mooi van athleti!!!!

7 maart 2015 om 20:28

Jaa kan ook niet wachten

Wat een waardeloze 2e helft van Real Madrid. Benzema was denk ik de slechtse man op het veld. Ik kan ook niet echt een lichtpuntje noemen, man man man wat slecht...

7 maart 2015 om 20:05

*waardeloze 1ste helft

eerste 20-25 minuten van 2de helft waren voor Real de beste...

7 maart 2015 om 20:11

Daar ben ik het niet mee eens.

Ik vond Real tot de goal van Aduriz niet heel slecht spelen.

Wat een schande!
En de schuldige hier is Ancelotti met z'n domme wissels en opstelling.

Ik denk dat Real vandaag het kampioenschap heeft weggegeven, op deze manier winnen ze die clasico nooit!

Belachelijk!

@komdan als je dit ziet
Ik zei het nog woensdag toen jij stond te provoceren bij de copa wedstrijd dat Real vandaag punten zou laten liggen

7 maart 2015 om 20:25

Vind je ook niet dat Chicarito zijn kans moet krijgen? Ik word zo moe van die Benzema en zijn twijfelachtig gedoe altijd als hij een kans verprutst. Weg ermee.

7 maart 2015 om 20:33

Van mij part had hij Benzema laten staan met Chicarito, alles op alles, gewoon om die marge te houden, nu geef je het zo dom weg.
Echt heel irritant ook dat Ancelotti tot de 80ste minuut wacht met z'n wissel!

Het moet echt veranderen en wel nu! 442, Modric is vanaf nu terug, Bale banken of desnoods Ronaldo banken, het maakt me niet uit, er moet iets gebeuren anders zijn we binnen 1 maand alles kwijt!

7 maart 2015 om 20:42

@MaceReal, ik ben met je eens dat 4-4-2 ideale opstelling is maar zelfs met deze opstelling kan het wel als je maar met een 10 speelt. Iemand tussen de linie en dat is wat ontbreekt nu bij Real. Met drie middenvelder op een lijn is wat moeilijker om kansen te creëren. Ik ben van overtuigd dat als er weer iemand op 10 staat en tussen de linies gaat voetballen dan creëer je veel meer kansen. Zo een modric dribbelt zelfs tussen de linies door waardoor er meer gevaar komt

7 maart 2015 om 21:34

Mja, dan gaan je 4-2-4 spelen en dat is echt riskant. Je moet ook niet te veel rekenen op de terugkeer van Modric, die man heeft zo'n lange blessure gehad. Iedereen roept de naam van Modric. Dit is Real Madrid hé, geen ploeg in degradatienood. En die twee spelers van +90miljoen gaan echt niet banken hoor, da's kapitaalverkrachting.

7 maart 2015 om 21:52

Voordat ze Ronaldo en Bale kochten werden er spelers verkocht ten waarde van of meer dan de transfersom van beide.

Ronaldo is een geval Messi. Vorm of niet hij speelt gewoon. Bale daarentegen zal zonder pardon op de bank worden gezet net als dat hetzelfde bij Kaka ook gebeurde.

En echt waar, Modric wel of niet is een wereld van verschil wat Real keihard gevoelt heeft ondanks dat iedereen constant veren in de reet van Kroos stak. Kroos is goed met een speler als Modric naast zich. Zonder dat zonder meer een goede spelbepaler maar niet goed genoeg om het alleen te doen waar Modric dat wel kan.

Geheel ontoevallig is het ook niet dat juist na zijn blessure, ondanks al die andere toppers die wel speelden, dat het spel 3 niveau's lager, vooral in snelheid, werd en Real na een internationaal record in achtereenvolgens gewonnen winstpartijen, opeens verloor en de wedstrijden er na ook.

7 maart 2015 om 20:31

Kerel doe rustig!
Barcelona gaat ook punten verspillen en ik zie ons gewoon winnen in Camp Nou dan is Modric hopelijk weer fit!
Je had wel gelijk met deze wedstrijd, maar wij waren 10 keer beter dan Bilbao.
Net zoals tegen Villa als de bal er niet in wil gaan dan gaat tie der ook niet in.
Wij hebben 2 kansen weggegeven en dan word er ook meteen gescoord dat is gewoon zuur.
Wij hebben vandaag verloren door Ancelotti!

7 maart 2015 om 20:36

Dat Barcelona nog punten gaat laten liggen geloof ik best maar Real mag niet zo doorgaan. Dan heeft het namelijk geen nut.

En die Lucas Silva, ik ziet het nu pas had op het eind moeten afspelen op Ronaldo of die andere speler die naast hem stond, ze stonden zo goed als vrij om die bal erin te knallen!

7 maart 2015 om 20:40

Komdan, met die uitroeptekens neem ik jou voor het eerst echt serieus. Ik meen het!!!

7 maart 2015 om 20:47

Komdan is altijd een beetje boos, daarom die uitroeptekens. Hij kan provoceren als de beste, maar als karma dan toeslaat reageert hij heel erg weinig.
Wat een kneus!

7 maart 2015 om 20:59

Hey luister dan,ik heb niet met jou geknikkerd.
Kneus zeg je maar tegen jou moeder!
Ik provoceer maar ik scheld niet en ik beledig niemand kanjer!

7 maart 2015 om 21:00

Daar ben je dan eindelijk te vinden. Waar zijn je dappere praatjes nu dan? Altijd maar provoceren, en nu ben je nergens. Jij kan samen met lors en donmadrid (ook nergens meer te bekennen) in een bootje.

7 maart 2015 om 21:05

Je zegt overigens kon zelfs al dat je provoceert haha. VZ lezen jullie dit? Het bewijs staat hier. Ban deze gozer per direct alsjeblieft. Kansloos.

7 maart 2015 om 21:10

Haha, goed dat je het nog toegeeft ook.
Laat zien hoe triest je bent, dat je loopt te provoceren.
En een kneus ben je zeker, aangezien je zelfs supporters van je eigen club loopt aan te vallen en loopt te beledigen, terwijl die een realistisch beeld schetsen over de wedstrijd.

Dus doei, kneus!

7 maart 2015 om 21:16

Precies wat jij zegt. Heb ook al vaker gezien dat die tegen real fans gek werd en dingen over barca liep te roepen. Als iemand iets slechts over real zegt wordt die helemaal gek en gaat die dingen over barca roepen, zelfs als het real fans zijn haha.

7 maart 2015 om 21:26

Is met de clasico ramos al weer fit? Hij is de balangrijkste speler die nu gebleseerd is. Ook modric is belangrijk maar je ziet toch dat ramos ook heel belangrijk is.

8 maart 2015 om 00:57

Ja Ramos zal fit zijn en ook Modric

8 maart 2015 om 03:16

Komdan heeft niks meer te zeggen. Echte real fans kunnen wat objectief zijn, en die lees ik als het wat toevoegt.
Real verloor, kan ook gebeuren met Barca.
Heb al lang zitten roepen niet te vroeg juichen..Real kampioen? Nou ik zie het niet, want het is niet de laatste wedstrijd. Dus juichen komt later.

8 maart 2015 om 10:36

Heb gelezen bij Eurosport dat James niet speelt in el clasico

8 maart 2015 om 17:31

James zou pas in de volgende CL ronde mee kunnen doen als het goed is en het was al duidelijk dat de clasico niet ging halen.

Fijn dit. Prachtig. Modric we hebben je nodig!

8 maart 2015 om 01:45

Waarom hangt iedereen alle druk op Modric zn schouders? Soortvan hij kan Real kampioen maken?

8 maart 2015 om 03:17

Snap ik ook niet, dacht Ronaldo was de man. Maar het is Modric nu.

Meer als terecht overwinning in het mooiste stadion van Spanje!

7 maart 2015 om 20:04

Hopelijk hebben die gasten van BAM ook gekeken. Adviseer ze om daar even te gaan kijken en de nieuwe Kuip net zo te maken.

7 maart 2015 om 20:52

Heb je helemaal gelijk meer dan terecht!
Als Real van de 20 kansen geen 1 scoort en Bilbao van de 2 wel dan heb je terecht verloren.
Morgen niet choke tegen een laagvlieger zoals zovaak dit seizoen...
Komop Barcelona maak gebruik van deze mogelijkheid als de basis team weer compleet is dan ketsen wij de hele wereld!
Dat weet jij en ik en de hele wereld.
Hala Madrid!

7 maart 2015 om 21:12

20 kansen?
Waar heb jij die gezien dan of zat je toevallig Fifa te spelen want die schoten van afstand tellen niet mee hoor.

Lol als het basisteam compleet is, je hebt de beste selectie van allemaal en dan steeds met die zielige smoesjes aankomen hé!

Mooi verhaal ook hé over die laagvliegers maar even terzijde Barca won hier met 2-5 hé!

Mooi nu hopen dat Messi er wat in knalt en Barca aan kop komt.

8 maart 2015 om 03:19

Ik zie Messi weer met assists strooien, hopelijk krijgt hij ook zijn kansen voor een paar goals.

Blijf dat Bilbao met enkel Basken toch fantastisch vinden. Halen elk jaar weer zo'n hoog niveau met enkel Basken. Het is een beetje Baskenland FC, maar dan het B-Team.

In ieder geval wordt de titelstrijd weer een stuk spannender!

7 maart 2015 om 20:06

Waarom het B-team?

7 maart 2015 om 20:09

Sociedad heeft ook een aantal baskse toppers. Gecombineerd zijn ze denk ik het a team

Ancelotti mag ook zijn koffers inpakken als die geen La Liga of CL pakt. Benzema is de overschatste spits ooit van Real Madrid, niet Real waardig en Bale mag ook paar weken banken.
James is zo belangrijk net als Modric..

7 maart 2015 om 20:04

Ancelotti bezorgt jullie La Decima na zoveel jaren en nu mag hij opeens weg.

Ik zie hem heel graag naar Barca komen. Een goede trainer en straalt klasse uit.

7 maart 2015 om 20:08

Eerlijk is eerlijk, Ancelotti is een goede coach maar La Decima zonder die goal van Ramos was hij ook niet veel.

7 maart 2015 om 20:12

Wie zie je dan hem vervangen?

Het is niet alsof er zoveel goede trainers zijn (die bovendien met zoveel druk zouden kunnen omgaan).

7 maart 2015 om 20:05

Die koffers die hij gaat pakken, gaat hij dan vullen met geld, want hij heeft net z'n contract verlengd omdat hij het zo fantastisch deed. Dat wordt weer een mooie afkoopsom.

7 maart 2015 om 20:06

Elke trainer gaat in brand bij real niemand houd het daar lang vol

7 maart 2015 om 20:07

Wat lul je nou slap. Als een coach geen prijzen pakt in een seizoen moet die maar gelijk opzouten? En als Benzema een tijdje slecht speelt is het gelijk de meest overschatte spits? Benzema is een klasbak en zeker de beste spits voor Real. Het enige waar je gelijk in hebt is dat Bale mag gaan banken maar voor de rest praat je echt onzin.

7 maart 2015 om 20:10

Het wordt tijd dat Benzema in dit soort lastige wedstrijden gaat opstaan, die jongen speelt al zijn 6e seizoen en buiten Bernabeu raakt hij nooit een bal. Vooral niet dit soort moeilijke uitwedstrijden.

7 maart 2015 om 20:44

Dit was dus echt geen makkelijke uitwedstrijd. Verre van zelfs...

8 maart 2015 om 01:47

Ancelotti mag ook naar Arsenal komen!

8 maart 2015 om 03:21

Haha meest om te vrezen vind ik echt wel Benzema.
Die jongen scoort een goal uit het niets. Echt een goeie en respected speler voor mij.

Benzema is laatste maand dramatisch, die moet je gewoon banken nu. Ronaldo is sinds zijn gouden bal dramatisch, en Bale is het hele seizoen al drama. Met zo een voorhoede kan je moeilijk wedstrijden winnen.

7 maart 2015 om 20:01

Zo slecht was het allemaal niet. Villareal was een mentaliteitskwestie en deze pot win je 9 v/d 10 keer. De absolute vorm is er nog lang niet, dat zal je mij ook niet horen ontkennen maar ik vond het geen aanfluiting of dergelijke.

7 maart 2015 om 20:05

Je kan toch niet serieus zijn? De mentaliteit waarmee ze aan deze wedstrijd begonnen was al een aanfluiting op zich. Bedroevend dat ze pas beginnen spelen als het schip al bijna gezonken is. Verder was het ook eerder hopen op een lucky shot of een bal die toevallig goed viel om te scoren.

7 maart 2015 om 20:08

9 van de 10 keer. Volgens mij volg jij het spaanse voetbal niet maar barca en real winnen haast nooit daar. Atletic bilbao uit is altijd lastig

7 maart 2015 om 20:10

Volgens mij is die 9/10 niet volledig correct hoor

Men wist op voorhand dat deze match uit moeilijk ging worden;

7 maart 2015 om 20:21

Ik doel niet specifiek op Bilbao-uit maar in mijn ogen speelde Real een prima wedstrijd. Ze hebben amper wat weggegeven en de enige fout v/d wedstrijd was dan ook eigenlijk Pepe die zich liet aftroeven door een fantastische kopper in Aduriz. Ze creëerden ook redelijk wat goede kansen en op een andere dag waren er minstens 3 ingegaan.

7 maart 2015 om 21:03

Winnen haast nooit daar? Misschien even de resultaten van de laatste wedstrijden opzoeken

7 maart 2015 om 20:04

BBC werkt niet meer, het is puur individueel de laatste maanden. Hoop dat James en Modric snel terugkeren want de verdediging staat wel goed zonder Ramos.

7 maart 2015 om 20:08

BBC werkt niet meer omdat Bale zich volgens hem vorig jaar heeft bewezen en nu zo nonchalant als de pest is, en doordat Ronaldo zijn doel van het seizoen al heeft gehaald (gouden Bal) en sindsdien bedroevend speelt.

7 maart 2015 om 20:13

Ronaldo is niet dramatisch na zijn gouden bal, hij is dramatisch nadat zijn relatie is gebroken. Dat is heel menselijk, hij zit in een duidelijke vormdip.

Bale speelt ook zeer onder de maat, maar goed, hij was een keyplayer in La Decima

7 maart 2015 om 20:16

Was inderdaad in dezelfde periode. Ik weet niet waar ik rouwiger om zou zijn: Irina verliezen, of elke week Bale zien voetballen.

7 maart 2015 om 20:22

Misschien moet hij zich wat rouwiger voelen over zijn eigen spel, want dat is al bijna 3 maanden dramatisch.

7 maart 2015 om 20:23

Hahahaha geweldige commentaar.

7 maart 2015 om 20:25

@hakimullah

Stop eens met smoesjes verzinnen voor Ronaldo. Wat n pussy. Vrouwen zat geloof mij maar.

Messi had vorig jaar ook een mindere jaar en toen was Messi gewoon niet goed genoeg, terwijl er heel veel speelde, kwa blessures, belasting enz. Dus Ronaldo is nu gewoon niet meer goed genoeg, thats iT!

wat een onglofelijk slechte wedstrijd. had eerlijk gezegd zoiets al verwacht. real mag zich echt diep en diep schamen, na wat ze vandaag hebben laten zien. echt pijnlijk dit.

Ach ja, zoals ik 2 maanden (!) geleden heb aangeven: Wij worden geen kampioen..

Het voelt alsof wij de titel verliezen.. en niet dat Barca het wint..

Meer hoeft er niet gezegd te worden.

7 maart 2015 om 20:04

Toen ik laatst de erelijst van Carlo bekeek viel het me op dat hij maar 3x de competitie heeft gewonnen in een tijdsbestek van 15 jaar. Vreemd voor zo'n goede manager.

7 maart 2015 om 20:06

Carlo is meer een cupfigther en dan te bedenken dat met PSG niet eens zo heel bijzonder is en heeft verloren aan Montpellier..

7 maart 2015 om 20:13

ja dat gevoel had ik ook een beetje. In zijn tijd bij Milan werd vaak gesuggereerd dat hij in de competitie wat 'rustiger aandeed' om krachten te sparen voor de cl.

7 maart 2015 om 20:14

dat klopt.. Ancelotti.. heeft goed gepresteerd met Ac Milan in de Europa.. maar in de nationale competitie viel het wel mee..terwijl Ac Milan toen der tijd de beste selectie van Italie had,

Toch vind ik het moeilijk om alles op Ancelotti te schuiven.. We hebben veel geblesseerde spelers zoals Modric James etc..

1 ding is duidelijk: Wint hij niks dan is het weg..

7 maart 2015 om 20:04

wow wat ben jij eigenlijk fantastisch goed dat je dit 2 maanden geleden al zag aankomen!!!!

7 maart 2015 om 20:15

dat hoor ik wel vaker idd!!!

7 maart 2015 om 20:20

Hahaha

Hij zegt dat denk ik om de pijn te verlichten.

Ik zag dit 6 maanden geleden al aankomen😉

7 maart 2015 om 20:08

Doet me een beetje denken aan Barca van vorig seizoen. Begonnen seizoen zo goed maar na winterstop ging het minder.

7 maart 2015 om 21:18

Beetje arrogant om dat te zeggen;

Barça had in dat oogpunt al 9 punten moeten voorstaan; maar we geven jullie een kans;

???

Beide ploegen verliezen in een seizoen punten, daar draait een competitie om...

Beñat en Williams waren heerlijk. Real zeer matig, Ronaldo onzichtbaar, Bale lachwekkend.

7 maart 2015 om 20:08

Wat ik heel grappig vond was dat als het niet loopt bij Ronaldo hij meteen om penalties gaat janken. Het moet geen feest blijven.
Zoals Sierd de Vos ook al zei: hij heeft er 45 gehad dit seizoen

7 maart 2015 om 20:26

Het is gewoon triest dat iemand zich zo aanstelt en structureel van die trieste handgebaartjes maakt, sommige mensen ontgroeien de kleutertijd kennelijk niet. Hij haalde zijn gebruikelijke niveau, alleen speelde heel Real matig en (daardoor) scoorde hij niet.

7 maart 2015 om 20:26

Penalties benutten is ook een kwaliteit, je grote vriend Messi liet het afweten wat dat betreft vorige keer (tegen City dacht ik, weet het niet zeker).

7 maart 2015 om 20:31

Het is een vaardigheid, geen kwaliteit. Kwaliteit is hetgeen waar Messi een veelvoud van heeft ten opzichte van Ronaldo

7 maart 2015 om 21:19

Ronaldo lijdt aan narcistische persoonlijkheidsstoornis. Dat is onderhand wel duidelijk

Hij ademt extreme onzekerheid. Het manifesteert zich in alle kenmerken van narcisme. Namelijk: Egocentrisme, egoïsme, arrogantie, dominantie, gewetenloosheid, dwang, ontevredenheid, achterdocht, ambitie, snel in de verdediging, gebrek aan zelfreflectie, gebrek aan spontaniteit, gebrek aan empathisch vermogen, streven naar ideaalbeeld, angst voor minderwaardigheid, afstandelijk, anderen de schuld geven, etc.

Een narcistische persoon is verleidelijk te liëren aan zelfzekerheid, maar het werkt eerder averechts. Dat hij of zij dus compensatiegedrag vertoont als gevolg van een minderwaardig zelfbeeld. Ronaldo kun je perfect spiegelen aan narcisme en narcisme weer aan onzekerheid. Alle bovengenoemde kenmerken stelt hij tentoon, zowel op het veld als erbuiten en in consequente wijze. Het is dus niet zo dat hij slechts enkele kenmerken heeft vertoond en in schaarse wijze - zoals elk persoon wel - maar hij heeft ze al sinds jaar en dag vertoond en is niet aantoonbaar veranderd.

Op het eerste gezicht zou je denken dat hij enorm zelfverzekerd is, maar een narcist heeft juist een minderwaardig beeld van zichzelf en toont derhalve compensatiegedrag. Dit noemt men de narcistische paradox.

7 maart 2015 om 21:27

Zo zeg iemand is geen fan Ronaldo..

8 maart 2015 om 03:30

Nou het klopt wel, als hij niet scoort is hij boos. Hij probeerde weer een penalty te versieren terwijl die niet eens geraakt werd.

Benzema, Bale en Ronanldo speelden verschrikkelijk slecht. Jezus wat is er aan de hand daar bij Madrid.

Alleen Pepe, Kroos, Varane en Isco speelden goed, de rest om van te janken.

Jese is ook geen schim van wat hij vorig jaar was.

Modric moet terug en rodriquez!

7 maart 2015 om 20:06

Modric is geblesseerd. Dat verklaart alles. Als je de motor uit een ploeg haalt, draait die niet goed meer. Zelfs als je spelers als Ronaldo en Bale in je team hebt zitten.

7 maart 2015 om 20:25

Klopt, maar een club als Real kan niet afhankelijk zijn van 1 speler. Trouwens, dit mag geen reden zijn om te verliezen van Bilbao.

7 maart 2015 om 20:30

Correlatie staat niet gelijk aan causaliteit. Je kunt niet stellen dat het uitvallen van Modric de reden is voor de neerwaartse spiraal waarin Real Madrid zich bevindt. Er zijn immers talloze factoren die daarin meespelen. Wel lijkt het mij aannemelijk dat het wellicht wat beter zou draaien met Modric erbij.

7 maart 2015 om 20:50

Die eerste zin is iets met korrels en kousen?! Damn..dit gaat mij te boven.

7 maart 2015 om 21:00

Het betekent dat een verband niet per se een oorzaak aanduidt. Modric is uitgevallen met een blessure en Real Madrid presteert minder. Daar zit een verband tussen, maar dat wilt niet zeggen dat het uitvallen van Modric de oorzaak is van de mindere prestaties van Real Madrid.

7 maart 2015 om 21:14

Thnx Gutihaz, was ook niet sarcastisch. Begreep het gewoon even niet.

7 maart 2015 om 22:55

hahaha...jouw post is te droog

Tijd dat Modric weer terugkomt en Sergio Ramos. Met die 2 heb je een blok centraal op de as. Waarvan Kroos gaat dan waarschijnlijk ook weer beter voetballen en zodoende heel Real Madrid. Lijkt gewoon na de winterstop alsof niets meer lukt en alles wat ze doen gewoon te gemakzuchtig en slecht is. Lijkt Feyenoord wel na de winterstop...

Bale hoef ik voorlopig niet meer te zien in dat mooie shirt hoe is het mogelijk dat dit overschat renpaard vandaag 90 minuten heeft mogen lanterfanten

8 maart 2015 om 03:32

Omdat er geen goal viel.

Wat een dramatisch vertoning van Real, niet te geloven gewoon. Bale mag wat mij betreft weg, is gewoon dramatisch. Voor de rest een solide Bilbao gezien wat een werklust.

En wat ook vandaag echt opviel, is die sierd de Vos. Normaal geniet ik wel van zijn commentaar enz maar vandaag ging hij echt ver met zijn anti-Real becommentariëren. Ik snap niet dat sport1 hem nog toestaat om Real wedstrijden te doen, maar goed

Gefeliciteerd Barca met koppositie en eigenlijk toch ook enigszins kampioenschap want met spel gaat Real niks winnend enige hoop die er nog is dat Modric vanaf volgende week terug is.

7 maart 2015 om 20:06

@xa14

Ik denk niet dat modric dit draaiend krijgt. Tuurlijk is real dan wel beter, maar een elftal dragen is moeilijk, vooral als je er zo lang bent uitgeweest.

Ik heb het al eerder geroepen. Het geluk wat real had bij uitwedstrijden is een beetje op.

Bale absoluut overschat.
Maar daardoor draait real niet slecht. Het zit m ook in houding en inzet. Ik heb hiervan genoten.

Hopen dat barca nu wel constant blijft presteren!

7 maart 2015 om 20:26

@mohammi, het is een beetje hopen en helaas moet ik je gelijk geven dat ook hij niet de missing link is ofzo.Real moet gewoon zonder die geblesseerde spelers ook gewoon winnen, maar de flow is er niet meer. Voorin is het heel lang geleden dat het zo goed ging en middenveld is ook wisselvallig dus ja dan wordt het lastig. En inderdaad het geluk wat ze hadden is er ook niet meer, neem als voorbeeld zo een bal op de pal van Bale maar goed hopelijk dat het wat beter gaat.

7 maart 2015 om 20:11

Nou dan mag kieft ook vertrekken want in zijn ogen doet madrid nooit iets fout

7 maart 2015 om 20:22

Haha dat klopt. Maar kieft is een realfan. Dus kieft is niet neutraal.

Tuurlijk doet real iets fout als ze punten laten liggen.

7 maart 2015 om 20:46

Kieft is dramatisch die heb ik persoonlijk zelden op iets zinnigs kunnen betrappen maar ik bedoel niet letterlijk dat iemand weg moet, maar wat Sierd doet gaat wat te ver. Zoals Bale (ongeacht hoe slecht ie ook is) bijvoorbeeld hele tijd mevrouw Bale noemen. Is toch niet normaal zoiets of vinden jullie van wel?

Enige kans van Bale was een mislukte voorzet. Zegt genoegt. Verder was iedereen bij Real zwak. Met uitzondering van Carvajal. Ik kan maar hopen dat Danilo voor Bale zijn plek dan komt.

Na vorige week was ik al blij, maar dit is dus perfect! Barceona kan morgen plek 1 opnieuw grijpen!
Over deze wedstrijd verder: Wat heb ik me gestoord aan Ronaldo en Bale, vooral die eerste. Wat valt hij zijn teamgenoten af zeg, bah.
Nare gebaartjes maken als er een bal niet aankomt. Je speelt met 11 man hoor, niet alleen. En vervolgens zelf ook niet meeverdedigen, wat een onzin, je staat achter!
Atlethic heeft zelf optimaal rendement gehaald uit de weinige kansen die zij kregen, waar Real dat niet deed. Ik heb zin in de Clasico.

Mooi om te zien dit kunnen met 4 punten verschil maart afsluiten

Wow is Real in 2014 blijven hangen of zo? Ik wil niet te veel over het slechte spel van Real praten, Bilbao heeft het gewoon dik en dik verdiend. Wat een beesten zijn het toch, vooral Rico en Aduriz waren niet te houden vandaag. En Kroos wisselen voor Silva is gewoon belachelijk.

Verder ben ik benieuwd of die donkere speler van Bilbao half Bask is of zijn ze van dat belachelijke clubcultuur afgestapt om alleen maar Basken te selecteren?

7 maart 2015 om 20:10

Inaki Williams is een Bask, geboren in Bilbao. Zijn vader komt uit Ghana en zijn moeder uit Liberia.

7 maart 2015 om 21:10

Bedankt voor de info, ik dacht dat je perse 100% Bask moest zijn om voor Bilbao uit te kunnen komen.

7 maart 2015 om 20:16

Waren ze maar in 2014 blijven hangen dan zou deze wedstrijd geen probleem opleveren.

Speelde Sneijder nog mee?

Atletico kampioen! Barca winy van Real en dan komen ze op 1 punt van Real en 5 van Barca en ze winnen zelf thuis van Barca en doen weer helemaal mee. Niet dat ik het reeel acht want tegen dat ze Barca thuis krijgen is het gat al vele malen groter en het wordt eerder knokken voor plek 3 maar hopen mag en het kan als ze terug uitwedstrijden zakelijk beginnen te winnen. Aupa Atleti!

Geweldige wedstrijd gespeeld van Athletic Club!! Kregen misschien 2 of 3 kansen tegen, maar hebben zelf ook goude kansen gehad om de 2-0 te scoren! Die William was echt een grote plaag voor de linkerflank. En wat was de goal toch prachtig zeg dat was net een kanonslag en dan ook nog eens van zo ver af.

Real Madrid speelde tweede helft op zich redelijk goed alleen kwam de laatste bal telkens net niet goed, maar ik vind de uitslag op zich ook wel terecht en vooral als Barcelona fan is dit geweldig. Al was 1-1 waarschijnlijk nog terechter haha.

Nu kan Barcelona morgen weer op eerste plaats eindigen en ik hoop dat ze dat ook zullen flikken. We hebben momenteel een geweldige vorm en als we dit volhouden zie ik ons voor de El Clasico wel voorbereid.

Sorry Real fans. Zo sta je de 2/3 van het seizoen op eerste plek en zo loop je de risico de eerste plaats te verliezen binnen twee weken terwijl je 4 punten voorsprong had! Er zijn nog genoeg wedstrijden te spelen en jullie schema is ook minder druk als die van Barcelona, dus kansen zat al hoop ik natuurlijk op meer puntenverlies haha!

Athletic heeft verdiend gewonnen.
We komen gewoon een echte controleur tekort. Een Matic, Busquest, etc, want nu speelt Real echt te aanvallend. Ze hebben 2 backs die de hele tijd opkomen en Kroos als controleur is een goede passer, maar zijn verdedigende kwaliteiten zijn matig op zo'n positie (logisch want hij was eerst een nummer 10).

Real speelt echt met een Fifa opstelling, en dat kan gewoon niet. Standaard situaties en luchtduels worden we helemaal kapot gemaakt, omdat we alleen maar flegmatieke voetballers opstellen.

Wat heb ik toch respect voor Pepe, een strijder en een verdediger als geen ander. Hij heeft zoveel tegen gehouden. Ben blij dat we hem hebben, volgens sommige moest hij weg verkocht worden, nee bedankt.

Gefeliciteerd Athletic en Barca fans.

7 maart 2015 om 20:05

Slaat helemaal nergens op, Khedira die raakt geen bal. Kroos en Illara is zelfs te controlerend, dus absoluut geen Fifa opstelling.

Het was heel duidelijk als je een muur bouwt tegen Real Madrid neemt dat het counter van hun af en zijn ze helemaal niks.

Ik denk dat barca nu uit zo een situatie meer had gehaald(messi in de kleine ruimtes is dodelijk)

En nu lekker morgen 3 punten pakken!!

Hallo kampioenschap en hallo Copa del Rey.

Hele zwakke wedstrijd van Real en vooral zwakke wissels van Ancelotti. Kroos wisselen voor Lucas Silva? Kom nou, die jongen stond stijf van de zenuwen. Je verwacht toch niet dat hij iets gaat kunnen doen. Daarnaast vind ik Hernandez een hele overbodige aankoop, hij is duidelijk geen Real Madrid-materiaal. Zelfs niet voor op de bank en eerlijk gezegd snap ik niet wat sommige Real-fans in Jese zien. Hij speelt zo matig man, niet te geloven. Die drie spelers die op het veld kwamen, komen naar mijn mening alledrie te kort voor zo een topclub als Real.

7 maart 2015 om 20:24

Godzijdank heeft RM Hernandez niet gekocht, zij hebben m gehuurd! Hopelijk speelt deze speler volgend jaar niet meer bij Rm!!

Wat betreft Jese, hij speelt momenteel erg matig, maar dit komt omdat hij naar mij weten erg voorzichtig is gaan spelen, dit vanwege zijn blessure van 1 jaar. Ik kan mij voorstellen dat je dan weer vertrouwen moet opbouwen. Het is immers niet makkelijk om een jaar lang afwezig te zijn geweest, je zal als spelerzijnde bij elke balcontact denken oeps,,,, hopelijk gaat t niet weer mis.

Ik word een beetje moe van Real de laatste tijd. Bale ga ik geen woorden meer aan vuil maken. Je zou jezelf bijna in je arm gaan snijden. Tragisch slecht. Illara voegt ook niets toe.

Over twee weken hard verliezen in Camp Nou en dan is het kampioenschap ook weer weg. Komende week tegen Schalke zal ook weer niet om aan te gluren zijn. Hoop maar dat Modric en in mindere mate James snel terug zijn.

Heerlijk nu nog even de koppositie en comp pakken en nog copa en miss cl
Viva barca

Het is sowieso een wonder dat real in 2015 wedstrijden heeft gewonnen, deze gewonnen wedstrijden hadden op basis van het spel, inzet en samenwerking maximaal in een gelijkspel moeten eindigen.

Slechte prestatie van het team, jammer genoeg ook van isco vind ik. Hopen dat barca punten laat liggen en dat ramos, james en modric zo snel mogelijk terugkeren. Hala Madrid

Off topic: weet iemand waarom de wedstrijd van Olympiakos Piraeus geen doorgang vindt? Ik had namelijk mijn toto op die wedstrijd gezet.. Weet misschien ook iemand of die wedstrijd nog wel gespeeld wordt?

Het droevige niveau sinds de winterstop wordt vrolijk voortgezet. Ze moeten zich echt kapot schamen. Wat een drama en als ze zo doorgaan, winnen ze helemaal niets aan het einde van het seizoen.

Elke keer als ik real tegen een team zie spelen waar zij het spel moeten maken merk ik op dat ze er niet doorheen komen als ze op de counter spelen zijn ze gewoon dodelijk of als ze als eerste scoren als je kijkt naar het spelersmatriaal die ze hebben is dat best frappant

Ancelotti. De beste cupcoach ter wereld, maar hij heeft moeite om zijn teams een jaar lang constant te laten spelen, wat vaak wel nodig is voor een landstitel. In fases spelen zijn teams geweldig, maar dan zakt het weer weg, zoals nu na de winter bij Real en dat was vorig jaar ook al.

Gaat Real dit seizoen opnieuw opbreken in La Liga.

We hebben verloren doordat het gras te lang was, niet gesproeid was en we tegen een ploeg speelden die niet wou voetballen...

Zonder grappen, het was een dramatische pot, zoals we tegenwoordig gewoon zijn. Modric mag dan terug zijn deze week maar die zal ook even naar zijn beste niveau moeten groeien helaas. Al heeft hij dat niveau niet nodig om Bale er nu al uit te spelen. Zolang Ancelotti Isco er maar niet uithaalt. (zelf al speelt die ook iets minder afgelopen wedstrijden).

Hopen dat barca morgen erover gaat, zal zwaar worden zonder Neymar en Busi, maar zeker mogelijk natuurlijk he. Gewoon de 3punten nemen en we staan terug op kop. Zo snel gaat het in voetbal, 2weken geleden na de wedstrijd tegen Malaga werd Madrid probleemloos kampioen, nu kan barca erover gaan. Ohja, "komdan", ik zei het nog dat je niet moest provoceren bij de copa wedstrijd, nu zullen tal van barca supporters je opzoeken als we morgen de 3 punten nemen. Goede avond nog aan iedereen!

7 maart 2015 om 20:19

Ben jij nu niet aan provoceren?? Watch out for karma...

7 maart 2015 om 20:33

@CFMadrid, dit is helemaal niet provocerend bedoelt, eerder een persoonlijke aanpak naar hem toe. Kwestie van mensen op zijn plek zetten , als je madrid/barca topics volgt, zou je wel moete weten dat hij zeer vaak provoceert. Sorry als het provocerend naar jou overkwam, helemaal niet de bedoeling!

7 maart 2015 om 21:50

Ik hou mij daar totaal niet mee bezig, maar als dat het geval is dan begrijp ik je reactie.

Na weken slecht spelen, had je dit kunnen verwachten. Real had vandaag terecht verloren!! Wat mij opvalt is dat zij sinds het nieuw jaar keer op keer het 1e helft matig spelen en 2e helft pas beter spelen. Het begint een gewoonte te worden!!

Daarnaast moet de speelwijze nodig veranderen, want zelfs een team uit de eredivisie kan momenteel Real aan. Je gaat gewoon met 11 man achter de bal en gokt op de counter. Real mist gewoon snelheid, creativiteit ( modric ) en mensen die wedstrijden kunnen beslissen, dit was voorheen uiteraard altijd Ronaldo, maar sinds het winnen van de gouden bal is Ronaldo zichzelf niet meer. Btw heel real speelde vandaag echt dramatisch, als zij zo doorgaan, kunnen zij fluiten naar de titel.

Ik heb genoten wat een prachtige kopbal van die aduriz
Ronaldo was weer aan het huilen zo als altijd om dat die geen penalty kreeg
Dit madrid wordt weg geblazen Door barca als ze niet beter gaan spelen
Tegen levante zullen ze wel weer de sterren van de hemel gaan spelen zo als altijd tegen de kleintjes
Barca speelde bilbauo helemaal zoek In eigen stadion en madrid verlies er heerlijk

Isco en Kroos moeten volgende week trouwens oppassen, want ze hebben 4 gele kaarten nog 1 en dan missen ze de Clasico.

7 maart 2015 om 20:30

Is Kroos niet al geschorst voor volgende wedstrijd? Of nog een gele kaart? Kroos en Isco pakken ook niet makkelijk gele kaarten. Die geval met Isco was volgens mij per ongeluk vandaag.

7 maart 2015 om 20:44

Eh nee ze hebben er beiden 4. Ja, ze pakken niet makkelijk kaarten maar ze kunnen er altijd eentje aangenaaid krijgen! En als ze die krijgen, dan is die Clasico al beslist.

7 maart 2015 om 20:46

Yep! Het laatste dat je wilt missen is Isco of Kroos tegen Barcelona uit. Voor mij is Isco de belangrijkste speler van Real Madrid dit seizoen. Speelt altijd geweldig. Ook is Kroos bijna altijd foutloos op een paar wedstrijden na zoals die van vandaag.

Mensen morgen gaat barca gewoon rayo aan de zij zetten
La pulga ruikt bloed hij weet als geen ander dat die weer prijzen gaat pakken met barca messi gaat het klusje morgen wel weer zo als altijd klaren
Barca morgen aan kop in de primira 100 % zeker

1. Kampioenschap hebben we gegeven aan Barcelona.
2. Ze moeten de titel terug gaan winnen in Camp Nou.
3. Real Madrid was zwak.
4. Real Madrid word vernederd in Camp Nou als ze zo blijven spelen.
5. Bale en Ronaldo moeten een andere hobby zoeken.
6. Ronaldo heeft die al gevonden : rappen, hij schreeuwt en beweegt zijn handen als 50cent.
7. Bale heeft die ook al gevonden : ijdel zijn, hij gebruikt soms de haarbandjes van zijn vrouw.
8. Britten hebben een speciale bijgeloof, eerst Beckham met de string van zijn vrouw, nu Bale.
9. Ramos, James en Modric willen hun blessure verlengen nu ze zien wat voor puinhoop er is.

Wordt nog spannend en zo kan Atletico Madrid ook weer wat meer hoop krijgen om nog mee te strijden voor de titel, zij hebben morgen een lastige wedstrijd thuis tegen Valencia. Als ze die wedstrijd winnen en de Classico wordt een gelijkspel zullen ze waarschijnlijk terug hopen op de 1ste en 2de plaats. De titel kan dan weer beslist worden tot op de laatste of voorlaatste speeldag want dan staat er Atletico - Barça.
Barça is natuurlijk nu terug titelfavoriet.

Real fens het komt goed volgende week gaat ronaldo weer de sterren van de hemel spelen tegen levante zo als altijd tegen kleintjes dan is ronaldo op zijn best beste speler van de wereld lach wekend

Real speelt al geruime tijd zeer slecht. En Ronaldo? Wat een lachertje zeg. Zeurpiet

Wat een mensen allemaal zeg, iedereen begint nu te roepen dat Ronaldo sinds zijn gouden bal uit vorm is, dat het door zijn vriendin komt, blablabla.
Ronaldo voetbalt niet anders dan altijd, alleen normaal prikt hij er een bal in, of meer dan één. Het grote verschil met Ronaldo die veel scoort en de Ronaldo die niet scoort is het team dat uit vorm is, waar Modric weer één van de hoofdoorzaak van is. Zonder Modric is het een heel ander Madrid. Ronaldo is zoals altijd afhankelijk van de aanvoer, wanneer Modric terugkomt wanneer Madrid als team weer in vorm komt, en de kansen weer volop gecreëerd zullen worden voor Ronaldo, gaat Ronaldo weer veel scoren, en is hij zogenaamd weer in de vorm van de beste speler van de wereld. Realiteit is alleen dat hij voetballend nog nooit de beste is geweest, maar voor de statistieken supporters van tegenwoordig staat scoren gelijk aan de beste zijn. Die tijden zijn wel eens anders geweest, anders had Zidane nooit de gouden bal gewonnen, en Inzaghi wel.

7 maart 2015 om 20:49

Iemand die het spelletje snapt. Ronaldo speelt zoals altijd inderdaad, maar zonder een opgezette aanval vanaf middenveld door spelers als Isco, Modric of Kroos zie je Ronaldo zelf bijna nooit een aanval opzetten. Hij is altijd al eindstation geweest bij Real Madrid al hebben ze spelers als Benzema of Bale voorin.

Goudenbal9

Inderdaad waar blijlt die komdan volgens mij is die ergens ondergedoken tot dat real weer wint van een kleintje ze zeggen wel eens stoere praatjes vullen geen gaatjes
Ik heb het al eerder gezegd madrid pakt geen prijs dit seizoen
Championsleage hebben ze met heel veel geluk gewonnen van atlitico

7 maart 2015 om 20:56

Echt he, die Komdan is zo kansloos als wat. Waar is die nu met z'n stoere praatjes als het wat minder met z'n club gaat.

Komdan=gloryhunter

Leuk voor Bilboa. Sympathieke club. Uiteraard is de uitslag ook positief voor de Barca fans....maar La Liga is nog lang niet gespeeld. Barca en Real gaan beide nog punten verspelen...wordt nog een lange rit!

Houw toch op met jullie modric
Tegen cordoba speelde real met hun sterkste opstelling en ze hadden geluk Door die penalty cordoba was veel sterker in die wedstrijd men doet net als of modric ieder wedstrijd voor madrid gaat winnen
finale tegen atlitico was modric er ook madrid wint met heel veel geluk
niet vergeten ronaldo was weer nergens in die wedstrijd
real fens moeten gewoon niet overdrijven om elke keer te gaan roepen real is niet te verslaan nouw dat hebben wel gezien de afgelopen weken ik denk dat die vernedering van atlitico nog te diep zit.

Mensen volgens mij is er niet zoveel aan de hand, Real verlies een wedstrijd en meteen kunnen ze het Kampioenschap vergeten, Wie garandeert mij dat Barca vanaf nu geen punten meer verspeeld
Daarnaast moeten we allemaal hopen dat de belangrijke spelers topfit blijven, en niet geblesseerd raken. Real speelde niet heel slecht, maar het kan altijd beter. Voor de mensen die het even vergeten zijn Real heeft een top prestatie achter de rug n.l. 22 wedstrijden ongeslagen. Wie doet hun dat na.

8 maart 2015 om 10:49

Nou het record is in handen van een Braziliaanse club met 24 overwinningen op rij ken je feiten!

Barca gaat el clasico winnen dan is het gedaan met madrid ze kunnen dan nog alleen maar dromen van de titel het is op zich wel goed dat real al die tijd op 1 heeft gestaan nu het er om gaat gaat barca er met de prijzen er van Door want barca is in vorm met name een man messi la pulga die is niet meer te stoppen en dan komt er nog bij sourez naymar
Voor al naymar was bij veel mensen een slechte aankoop nouw die is inderdaad slecht zech bale is top laat me niet lachen

Ey voor die zogenaamde Barca supporters beter doen jullie allemaal rustig niet teveel babbels he r is nog geen kampioenschap verspilt wat een zielig volk kykmasr naar MB wat praat je kerel alsof dat iemand boeit mensen lopen de heletyd bale af te zeiken maar hoor niks over dat benzi nieteens een aardappel raakt mensen lopen op komdan te bashen alsof hy geen mening mag hebben stelletje hypocrieten nogmaals kampioenschap voor Real is niet ten einde had het wel verwacht dat het moeilijk zou worden vandaag alles gaat heel moeilijk vergeleken met vorig jr hoop dat het snel goed komt Hala madrid tot het einde.

7 maart 2015 om 21:23

Hey Galliano, mensen die Bale afkraken zijn voornamelijk de Real fans zelf hoor. En Benzema heeft ook een hele lading over zich heen gekregen...ook voornamelijk van de Real aanhang. En meneer Komdan heeft het er zelf naar gemaakt dat sommige Barca fans het op hem gemunt hebben. En waarom kutvolk? Het is standaard vice versa gebash over en weer. Welkom. Maar wat is ksyk msnar BM?

7 maart 2015 om 21:38

Ok, en nu nog een keertje proberen maar dan wel met leestekens en deftig Nederlands

Barca en real kunnen zich geen fouten permitteren real laat veel punten liggen de laatste tijd wat barca gedaan heeft ook punten laten liggen alleen nu is het cruciaal want geloof mij voetbal is zelf vertrouwen die hebben ze bij barca als ze dan ook nog de koppositie pakken morgen dan zetten ze gewoon Door
Simpel barca is in vorm madrid uit vorm

Wat je ook goed kunt zien is de tacktiek van ancellotie madrid kan niet in een 433 opstelling spelen ze moeten terug naar 442 goed verdidegen en dan counteren als madrid met 433 gaat spelen in campnou mensen dat wordt lachen ik zeg 5 tegen 0
dat gaat ancellotie natuurlijk niet doen ik zeg hij gaat 442 tegen barca spelen Dat weet ik wel zeker

7 maart 2015 om 21:26

Mohamed, wat ik knap van jou vind, is dat jij haast altijd als laatste de topic weet af te sluiten. Klasse bro

Barca wordt koploper inderdaad, en dan gaat het in een onderlinge wedstrijd (22 maart) beslist worden. Barca speelt dan thuis dus zij worden kampioen denk ik.

Ik heb wel veel respect voor Athletic hoor. Zo hoog staan en alleen maar spelers uit de regio gebruiken... Dat is wel wat anders dan al die miljoenen die er vanuit Madrid en Barcelona de wereld over vliegen.

Die enriqe moeten een keer op houden met mounir bij het eerste te halen ik wil graag Adama traoure zien bij het eerste veel beter dan mounir en die is snel niet te stoppen wat een beest is dat
Zet Adama tegen over carvagal carvagal scheit in zijn broek

7 maart 2015 om 21:37

En dit moest je even kwijt omdat...?

Ik mis Komdan waar ben je

Je clubie heeft verloren vandaar dat je gevlucht bent.
Volgende keer niet te veel praatjes vriend.

Real heeft een vertrouwenscrisis. Ze zijn hun goeie vorm helemaal kwijt na de winterstop. Kan dat te maken hebben met het gemis van Modric? Ja, een beetje. Maar het is bijna zielig om te zien hoe mensen maar steeds weer om hem roepen alsof hij dé man ineens is. Wees er maar zeker van dat ie een tiental wedstrijden nodig zal hebben om zijn ritme te hervinden, en dan nog is het bang afwachten of hij zijn niveau haalt...

Je hebt Isco, Cristiano, Bale, Benzema, Jesé, Chicharito, Kroos, Lucas, Khedira etc. Daarmee moet je het doen en niet roepen naar een speler die geblesseerd is. Supporters van een team in degradatienood roepen zulke dingen.

Ik moet altijd lachen om die madrid fens diep in hun hart weten ze dat barca gewoon veel en veel beter voetbal speelt dan real
En dat messi 10 keer beter is dan ronaldo alleen ze zijn zo laf om dat te erkennen

Erg lachwekkend spel van real. Mooi om die gefrusteerde koppies te zien. Nu een afgelegen kans voor Barca om de koppositie te pakken. Visca Barca!

Younes11

Madrid fens denken dat modric hun verlosser is
Ik zelf kan er met mijn hoofd niet bij wie heeft er nouw de gouden bal
Gewonnen toch niet modric waar blijft die beste voetballer die moet toch de verlosser zijn.

7 maart 2015 om 22:10

Mo....je kunt als Barca fan ook gewoon boven alle commentaar staan van andere haters.....

7 maart 2015 om 22:32

Ja, maar doe een beetje normaal en provoceer niet zo.

7 maart 2015 om 22:35

Wat opvalt is de prestatie vd toppers: Ronaldo onzichtbaar. Draagt voetballend niks toe.
Bale, drama prrrrr speelt als n natte scheet.
Benzema, flegmatiek.. Maw: nada noppes

Kroos: kan t niet bij elkaar houden en belopen
Isco: lopen lopen lopen

7 maart 2015 om 22:59

Is nergens te bekennen

Matige wedstrijd zeg. Ik miste iemand met een steekpass en tegelijkertijd iemand die loopacties maakte. Ronaldo was aan de bal niet slecht, maar manoevrueerde zich nooit in de positie om te scoren. Dat gezeur op zijn medespelers begin ik ook wel een beetje zat te worden. Bale was dan nog gevaarlijker, al lijkt hij uitgekozen te zijn als zondebok door het merendeel van de Madrid-fans. Ik vind het flauw.

Bij Bilbao waren Williams en die spits, ik ben z'n naam vergeten (aduriz ofzo?), het meest opvallend m.b.t. hun goede spel. Knappe overwinning voor hun, maar ik ben er niet heel blij mee.

@alle Haters te veel namen op te noemen als je aangesproken voelt is dat pcies me bedoeling.

Het feit dat je commentaar levert op deze topic zegt al genoeg speelde barca vandaag dan?
Ik zou zeggen tegen jou en de rest bemoei jy je met jou zielige clubje inplaats blij te doen en te provoceren dingen die geroepen worden door haters die real spelers af lopen te zeiken mensen die net doen of Barca potten breekt of sterker nog kampioen worden op basis van wat?
Jullie zyn net als die stripfiguur en hypocritte als van die Enrique die altyd neerbuigend en nooit respect heeft voor de tegenstanders met name ook real dus die r zelf heeft gekozen om ooit voor het maagdelijke witte shirt te spelen.
Ik merk wanneer het niet loopt by real barca fans gelyk als de kippen r by zyn om te zeiken.
Wij madrilenen zyn te trots en zyn de mooiste en grootste club van de wereld deal er mee jullie zullen nooit zo'n selectie hebben wat wy hebben kunnen jullie alleen van dromen wat ook niet erg is.
Kan niet wachten op de el clasico en dat barca weer word weggespeeld tot die tyd kan niemand over wie kampioen word praten

8 maart 2015 om 00:52

Galliano: . , : - ' " .
Zegt jou dat iets?

Barça gaat normaal vanmiddag winnen en zou dan 1 puntje voor staan op Real. Dat zou ook zo moeten zijn tegen de Classico binnen 2 weken. Dan zou het logische verschil 1 punt blijven bij gelijkspel of 4 punten worden voor Barça bij winst in eigen huis. Wetende dat in de laatste 10 wedstrijden Barça nog 3 à 4 lastige wedstrijden (celta Vigo uit, Atletico uit, Valencia en Sevilla uit) heeft en Real enkel tegen Sevilla uit en Valencia dan zou Barça toch moeten proberen na de Classico een verschil van 4 punten te hebben om wat ademruimte te hebben. Met 1 puntje kan ook Real dus nog kampioen worden. Alleen is Real op dit moment in een mindere vorm en Barça in een goede vorm maar heeft wel een lastiger programma dan Real nog voor de boeg.

Als Barça de Classico wint en 4 punten voor staan zijn zij de favoriet.
Bij gelijkspel en 1 punt voorsprong voor Barça denk ik 55 Real en 45 Barça

Als enriqe gewoon met de basis elf begint in uit wedstrijden wint barca
die wedstrijden ook.
atlitico wordt lastig maar ook daar kunnen ze winnen madrid die gaan nog punten verspelen

8 maart 2015 om 17:33

Geloof me, Barca zal ook nog punten verspelen, dit is nog niet gespeeld, Real heeft het nu wel lastig gemaakt door te verliezen maar 1 punt is heel weinig, de Clasico zal een grote aandeel spelen in het kampioenschap.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren