Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Landgenoot helpt Van Gaal richting vierde plek: 'Zou een hoofdprijs zijn'

Laatste update:

Manchester United speelde dit seizoen geen Europees voetbal, maar hoopt volgend seizoen terug te kunnen keren in de Champions League. De ploeg van Louis van Gaal zal dan in ieder geval bij de eerste vier moeten eindigen in de Premier League en dat wordt nog een behoorlijke opgave. United staat op het moment weliswaar vierde, maar Liverpool hijgt zijn aartsrivaal in de nek.

/

Afgelopen woensdag leek United punten te gaan verspelen bij Newcastle United, maar in de slotfase ging Tim Krul in de fout. De doelman van the Magpies leverde de bal zomaar in bij Ashley Young, die het winnende doelpunt maakte (0-1). "Ik was bozer over het feit dat we met alle jongens die keihard knokten meer verdienden dan over de manier waarop ik de bal wegwerkte. Zo’n situatie hoort bij een grote wedstrijd", reageert de keeper tegenover De Telegraaf.

Krul is terug van een blessure en tevreden over de manier waarop hij is teruggekomen. "Ik wil de laatste tien duels bij Newcastle knallen", maakt hij duidelijk. "De Premier League blijft een waanzinnige competitie. Dat ervaart Van Gaal ook. Als hij vierde wordt, zegt hij zelf, is dat een hoofdprijs. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft ook."

Het seizoen van Manchester United is geslaagd als de ploeg als vierde eindigt

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heeft dan erg weinig zelfkritiek. Dit was gewoon een fout van hem en hij kan dus beter boos zijn op zichzelf dan op zn team...

6 maart 2015 om 09:34

Er staan twee verdedigers, die Rooney in paniek niet weten af te stoppen op minder dan één meter van Krul en de bal vervolgens bij hem deponeren i.p.v. de bal weg te rossen of over de achterlijn te tikken.
Wat moet hij met die bal in zo'n onoverzichtelijke situatie met ook nog spelers voor hem? Uit stand geschoten had hij weinig andere opties dan de bal naar rechts te spelen. De fout onstaat mijn idee toch echt door het onvermogen en halfslachtig ingrijpen van de twee verdedigers.

Een 4de plek met Newcastle, dat is een halve prijs. Met Man United die deze zomer een klein beetje geld heeft uitgegeven, is dat gewoon waardeloos. Een 4de plek is gewoon het minimum van het minimum. En het ziet er naar uit dat ze niet eens dat gaan halen. Bekijk het programma van United maar eens.

6 maart 2015 om 10:29

Dit zijn de harde feiten. Ik ga niet eens een poging doen om het ook maar iets te verbloemen.

De vierde plaats is voor dit seizoen inderdaad voldoende. Je bouwt niet binnen een paar maanden een team dat Chelsea en/of Manchester City van de troon stoot. Mensen vergeten blijkbaar dat clubs als Chelsea, Manchester City, Arsenal, Tottenham en Liverpool eveneens vele miljoenen geïnvesteerd hebben in hun selecties.
Het is niet alsof je met 200 miljoen de eredivisie of Belgische eerste klasse binnenstapt. Het is Manchester United bovendien niet gelukt de gewenste centrale verdedigers aan te trekken. Niet iedere topspeler vertrekt naar een team dat dit seizoen geen Europees voetbal speelde.
De kwaliteit van het spel zal overigens wel moeten gaan verbeteren.

6 maart 2015 om 08:48

Juist dat laatste is niets van te zien op 3/4 van de competitie en daar mag Louis op aangekeken worden. Na zoveel tijd met je selectie doorgebracht te hebben moeten er al patronen zichtbaar worden. Niets van dat, Utd voetbalt totaal onherkenbaar en elke wedstrijd weer anders. Hoort niet bij zo'n grote club.

Als Louis faalt om CL te halen, moet hij eruit.

6 maart 2015 om 09:22

Lekker makkelijk, en wie gaat het dan overnemen? Giggs? Of zullen ze gewoon Scholes en Neville samen doen, wie weet pakt het wel mooi uit? Volgens mij onderschatten mensen hier wel heel erg hoe moeilijk het is om op dit moment de coach van Manchester United te zijn(dat geldt ook voor Moyes vorig jaar, verschil is alleen dat van Gaal nog steeds de board achter hem heeft staan en de meeste fans hebben nog vertrouwen in hem. De spelersgroep lijken ook tevreden te zijn en dat was met Moyes anders). De board wil dat hij een top 4 plek haalt, op dit moment kan hij dat nog steeds halen. Er komen moeilijke wedstrijden aan, maar United heeft al bewezen dat ze daar niet kansloos in zijn(eerste seizoenshelft hadden ze ook chelsea,city en arsenal snel achter elkaar). Het spel mag inderdaad stukken beter, al moet ik zeggen dat tegen Newcastle het al goed ging en tweede helft tegen Sunderland ook.

Louis mag daar zeker ook op aangesproken worden, want het spel moet ook beter zijn. Maar de spelers zijn ook daar schuldig aan. Wanneer het goed gaat, dan willen er nog wel eens mensen zeggen dat dat logisch is omdat iedereen met zoveel aankopen kan presteren. Maar wanneer het slecht gaat, dan is alles blijkbaar de schuld van van Gaal. Dat lijkt me niet zo eerlijk.

6 maart 2015 om 09:29

Een coach is zo goed als zijn materiaal zeggen ze wel eens, dus het ligt ook deels aan de spelers idd. Ik vind het kwalijk dat er na zoveel wedstrijden nog steeds geen duidelijke lijn in het spel lijkt te zitten. Daar doen de afgelopen 135 minuten niets aan af.

Verder vind ik dat Louis, de grote Louis van Gaal, het verplicht is om met deze selectie kwalificatie voor de CL af te dwingen, helemaal aangezien ze geen Europese wedstrijden hoeven te spelen. Er mag niet verwacht worden dat hij meteen om het kampioenschap meedoet. Genoeg mensen hier op VZ die zeggen dat ze met een aantal gerichte aankopen volgend seizoen 'gewoon' weer mee gaan doen, maar dat lijkt me wel heel simpel gedacht.

6 maart 2015 om 10:09

Van Gaal had, denk ik, zijn hoop gevestigd op zijn aanvallers Van Persie, Falcao en vooral Di Maria. Als deze drie in vorm waren geweest en aan de lopende band gescoord hadden, had dat hierdoor het hele elftal meer vertrouwen geven en was dat de basis geweest verder op te bouwen. Wanneer je voldoende scoort en meer dan de tegenstander, win je nou eenmaal en demotiveer je je tegenstander en geef je ze niet het idee dat er wat te halen valt. Zoals van Gaal en het elftal ook kon vertrouwen en bouwen op Ribéry, Muller en vooral Robben bij Bayern.

Helaas hebben de steraanvallers bij Man United allen niet gebracht wat je van ze zou verwachten aan het begin van het seizoen en moet het team het daardoor hebben van strijdlust en eenheid. Op zich laten ze verdedigend steeds minder steken vallen en kunnen ze in uiterste nood altijd vertrouwen op De Gea.

Dit team is nog maar in de eerste fase van opbouw en volgend seizoen moet het uiteindelijke geraamte voor het te bouwen elftal er staan met hier en daar een aanpassing van nieuw aan te trekken spelers en het vertrek van spelers die niet voldoen.

Eén seizoen onder Van Gaal of welke andere coach is niet voldoende na zo'n dramajaar onder Moyes, waarin Man United zijn status als de te kloppen ploeg en de goodwill verloor. Opbouwen van een elftal heeft vooral tijd nodig en een flink geldbedrag is enkel een hulpmiddel om dat te realiseren.

De derde of vierde plaats zou ik deze fase van opbouw een prima prestatie zijn.

6 maart 2015 om 10:47

Ik sluit me hier volledig bij aan.

Het mag dan wel een transitie periode zijn maar als je zoveel geld hebt uitgegeven dan creeer je een verwachtingspatroon. Voldoet United en van Gaal daar aan? Nee. Mocht van Gaal inderdaad de top 4 niet halen dan moet hij de laan uit want ik blijf erbij dat het puur kapitaal vernietiging is.

Langzaam maar zeker begint United haar Britse identiteit te verliezen. Het Britse vechtlust ontbreekt waar United in het verleden zo geroemd om werd. Rojo een aardige verdediger maar wat doet die knul in godsnaam bij United? Er is amper fysiek in de ploeg. Wat doet een Rojo in godsnaam bij United? Er moeten twee kasten achterin staan en dan komen we aanzetten met Rojo..

Ik zie United buiten de top 4 eindigen. Ik kan daar mee leven mits ze de FA cup winnen.

6 maart 2015 om 09:18

romario35,

Bekijk het eens in verhouding.

* Ajax werd 7de.
* Er komt een nieuwe trainer, eentje met naam en faam.
* Er wordt 30 a 40 miljoen uitgegeven, terwijl er al een niet kinderachtige kern is.

En dan zou je tevreden moeten zijn met een 4de plek én belabberd voetbal?

Wat denkt u wat ze met deze Ajax-trainer gaan doen?

6 maart 2015 om 10:00

De zakdoekjes liggen bij kassa 7.

6 maart 2015 om 10:15

'de zakdoekjes liggen bij kassa 7'

En daar ga je weer met trieste provocaties.

6 maart 2015 om 11:13

buitenspelval,

Dat van die triestige onnozele vergelijking vond u kieskeurig minder provocerend zeker?

Volgens mij kan ricking08 ook wel voor zichzelf spreken.

Het is niet nodig dat je je zelf uitroept tot zijn woordvoerder.

6 maart 2015 om 11:23

Iedereen komt

Ja, ricking08 komt met goede argumenten om zijn kritiek te onderbouwen en jij provoceert enkel met een oneliner, die waarschijnlijk alleen jou doe bulderen van het lachen om hem uit de tent te doen lokken.
Ik vind dit misselijk en onnodig provocerend gedrag.

Edit n.a.v. edit Iedereen komt:

'volgens mij kan ricking08 ook wel voor zichzelf spreken.

Het is niet nodig dat je je zelf uitroept tot zijn woordvoerder.'

Als je vindt dat ricking08 voor zichzelf kan spreken, dan ontgaat mij de noodzaak om mij te vragen om mij mening welke opmerking het meest provocerend is.

En nee, ik heb niet de pretentie, noch de intentie om mijzelf tot zijn woordvoerder uit te gaan roepen. Ricking08 laat zien daar zelf capabel en mans genoeg voor te zijn in zijn reacties.
Ok beantwoordt slechts je vraag.

Je probeert nu enkel je provocerende intentie en karakter van opmerking te verzwakken zoals gebruikelijk.

De handen in onschuld wassen, noemt men dat

6 maart 2015 om 11:36

buitenspelval,

Ik begrijp dat u de woordkeuze van ' triestige onnozele vergelijking' als een goed argument beschouwd.

Ik niet.

En hoeveel reacties gaat u nog aan dit non-event besteden? De gebruikelijke 20 of kan u het voor één keer nu laten ophouden?

6 maart 2015 om 11:58

Iedereen komt

Nee, dat is een persoonlijke constatering en bevinding door Ricking09. en volkomen legitiem en geenzins kwetsend om dat op dat op zo'n manier uit te spreken, maar de argumentatie die hij daaronder geeft waarom hij dat vindt, is zeker wel goed beargumenteerd, of zie je enkel 'trieste onnozele vergelijking staan als rode lap?

Is het zo moeilijk toe te geven dat: 'zakboekjes liggen blij kassa 7' provocerend bedoeld is?

Als je probeert om mij de mond te snoeren, begrijp ik wederom je noodzaak niet om mij om telkens weer een reactie te vragen. Mij eerst 20 keer om een reactie vragen om vervolgens jezelf af te vragen hoevaak ik daar nog op ga atwoorden.
Dat is nogal tegenstrijdig.

6 maart 2015 om 12:02

buitenspelval,

Ik ben blij voor u.

6 maart 2015 om 12:17

Iedereen komt

Het ontgaat me even waarom je blij bent voor mij. En zeg maar gewoon je tegen mij.

6 maart 2015 om 12:23

buitenspelval,

En ach ga je nu al reacties compleet aanpassen? Kansloos.

Het is wel geweest, u heeft weer eens de gespeelde verontwaardigde kunnen uithangen en er bijna 20 reacties over kunnen door bomen.

Ook u weet ze te vinden bij kassa 7.

Geniet nog van je weekend. Véél belangrijker.

6 maart 2015 om 12:33

Iedereen komt

Je weet zoals ik je al vaker geatwoord heb dat ik een dyslect ben. Dat is zowel kinderachtig als vragen naar de bekende weg.
En verder vraag je zelf vaak om extra argumentatie, dus vul ik zo wel eens mijn post aan om mijn punt te verduidelijken en mijn argumenten te verscherpen.
Niet compleet veranderen, nee enkel aanvullen dus...
Ik zie daar zelf geen probleem noch fout in.

Edit ter verduidelijking: typefouten verbeterd

6 maart 2015 om 13:17

Je hebt wel meer gedaan dan een spelfout verbeteren en iets aanvullen.

Maar goed.

6 maart 2015 om 14:18

Ok, vertel me maar waar en hoe ik meer heb gedaan? Geen idee waar je op doelt en hoe het überhaupt mogelijk is om meer te doen of spelling- en grammaticafouten te verbeteren.

Wat een onzin dit. Hij kon nogal weinig doen aan die idiote terugspeelbal. Ben benieuwd wat zogenaamde topkeepers dan gedaan hadden in die situatie..

6 maart 2015 om 10:46

Precies, hij kreeg de bal op een halve meter aangespeeld, terwijl hij 'vast' stond en Rooney zich dwars door de twee verdedigers wurmde.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren