Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Basiskracht Feyenoord denkt na beslissing Rutten ook na over vertrek'

Laatste update:

Het aanstaande vertrek van Fred Rutten krijgt mogelijk nog vervelende gevolgen voor Feyenoord. De coach heeft vanwege een 'andere visie dan de clubleiding' besloten om zijn aflopende contract in De Kuip niet te verlengen en Karim El Ahmadi zou er nu ook over nadenken om weg te gaan. Volgens Voetbal International is een vertrek van de middenvelder, een vaste basisspeler, niet uit te sluiten.

/

El Ahmadi heeft weliswaar nog een contract dat tot de zomer van 2017 doorloopt, maar het perspectief is volgens de middenvelder door het vertrek van Rutten flink vertroebeld. De coach haalde de dertigjarige El Ahmadi in de zomer terug naar Feyenoord, nadat de twee eerder met elkaar hadden samengewerkt bij FC Twente. El Ahmadi maakte afgelopen weekend nog duidelijk dat hij hoopte dat Rutten toch nog zou blijven.

Afgelopen maandag werd duidelijk dat de wegen tussen Feyenoord en zijn coach zullen scheiden en El Ahmadi zou nu ook overwegen om te vertrekken. De 25-voudig Marokkaans international is bezig aan zijn tweede periode in De Kuip en speelde dit seizoen 21 competitiewedstrijden, waarin hij 2 keer wist te scoren.

Feyenoord kan Karim El Ahmadi niet missen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou dit niet begrijpen. Zit echt op zijn plek bij Feyenoord, basisspeler en wordt gewaardeerd door de fans.

4 maart 2015 om 08:54

Ik geloof er ook weinig van. El Ahmadi gaf bij zijn terugkeer naar NL aan dat er 2 belangrijker redenen waren voor een terugkeer;
1) wilde weer graag bij zijn familie zijn
2) had geen zin meer tegen degradatie te strijden

als die woorden nog steeds van toepassing zijn blijft hij dus in Nederland. Zou hij alleen naar Ajax of PSV kunnen. Zie dat niet gebeuren eigenlijk. Die willen geen groot bedrag neertellen voor een 30-jarige, ook al is hij in mijn ogen net zo belangrijk voor Feyenoord als Clasie.

4 maart 2015 om 09:53

Want alle andere clubs dan Ajax en PSV strijden tegen degradatie?

4 maart 2015 om 09:54

Zou gewoon kunnen dat hij zonder pardon gewoon even naar Twente verkast.

4 maart 2015 om 10:08

Waar gaat Twente hem van betalen?

4 maart 2015 om 10:10

@vedet; specifiek gaf hij zelfs aan om de kopposities te willen strijden. Daar zijn in Nederland momenteel 3 clubs voor aan te wijzen.

@caribbean; met welk geld wil Twente hem kopen? Zijn salaris kunnen ze al niet ophoesten.

4 maart 2015 om 10:33

Hij is een Rutten man. Ik denk dat Rutten echt geen enkel vertrouwen heeft in van Gastel en van Bronckhorst. El Ahmadi dus idem dito. FN kan niet anders dan van Gastel aanstellen als nieuwe trainer, omdat FN gewoon geen geld heeft en er bovendien geen trainer op dit moment in FN wil stappen.
El Ahmadi gaat gewoon met Rutten mee. Hij heeft financieel al een flinke hap ingeleverd om terug naar Nederland te komen de stap naar Twente is niet zo groot meer.

4 maart 2015 om 10:44

@ Dewa

En Twente zit ook nog eens in de positie om iemand die rond de 1 miljoen per jaar verdient gemakkelijk te kunnen kopen en zijn salaris te betalen.

Waarom zou Rutten geen vertrouwen hebben in Gio en Van Gastel?

4 maart 2015 om 10:51

@dewa wat een hoop onzin in dat kleine stukje tekst. Ten eerste, hij heeft nog 2 jaar contract dus waar denk dat je dat Twente de afkoopsom van gaat betalen. Ten tweede, hoe kom je erbij dat Feyenoord geen geld heeft voor een trainer, ze konden Rutte toch ook aannemen vorig jaar. Ten derde, wat een gelul dat niemand bij Feyenoord wil werken, vertel mij maar eens waarom dan niet.

4 maart 2015 om 11:16

@ascani,
let niet teveel op Dewa, dat is een Feyenoord-troller... of de zoon van Rutten, dat kan ook. In zijn optiek is er namelijk geen leven na Rutten in Rotterdam mogelijk. De club gaat afglijden en zelfs op termijn ingehaald worden door Zwolle. Dit account zou je moeten kunnen blokken in je tijdlijn.

4 maart 2015 om 13:59

Vvan Gaal is de afgelopen jaren wel 3 x gevraagd maar wilde nooit. Van Marwijk wil niet Adriaanse wil niet Rutten wil niet, Jol wil niet. Advocaat wil niet. De reden is volgens mij omdat de selectie steeds verder uitgehold wordt en er bitter weinig mogelijk is. Het wordt uit pure noodzaak van Gastel. En wat FN betref. Ik vind het een prachtige club maar heb wel genoeg verstand om de problemen te benoemen ipv mijn kop in het zand te steken en heel hard te roepen dat ze voor het kampioenschap moeten gaan.
Dat contract heb je gelijk in maar als El Ahmadi en van Gastel niet op 1 lijn zitten kan hij toch weleens z'n biezen pakken.
Voor de duidelijkheid. Ik wil niets liever dan dat Feyenoord kampioen wordt maar ik ben bang dat andere clubs er structureel gewoon beter voor staan.

4 maart 2015 om 14:49

Aub dewa ga maar feiten opzoeken voor je een standpunt inneemt!

Twente moet minimaal 3/6 spelers verkopen om financieel de hoofd boven het water te houden. Fred rutten is al moeilijk om binnen te halen (omdat er schijnbaar ong 300/400 ton max kan worden betaald) en rutten nu tegen de miljoen aantikt.

Dus dan zou rutten meer als 50% willen inleveren, en dan Elahmadi ook veel moeten inleveren. En denk je dat Feyenoord hem gratis laat gaan? En dat naar Twente? Haha nope!

Kost ook dus paar miljoen.. Maar blijf jij vooral denken dat het gaat gebeuren hoor haha

En in je laatste bericht toont al van weinig voetbal kennis. Haha dat je een hekel aan Feyenoord hebt of juist een fanboy van rutten is wel te merken in je niet Zo objectieve meningen haha

Dus zal ook me 1ste en laatste reactie richting jouw zijn aangezien je niet serieus te nemen bent vind ik

4 maart 2015 om 15:22

Met Twente gaat het echt de verkeerde kant op. Dat is nu wel duidelijk. Maar laten we eerlijk zijn. Hoelang is het geleden dat FN kampioen is geworden? Denk jij echt dat FN binnen 5 jaar kampioen wordt? Ik hoop het wel maar geloof er gewoon niet in. Clasie is de laatste van de steunpilaren en die gaat op zeker weg. Ik hoop op van Beek en Kongolo samen met Boetius en misschien wel Guidettie of Kuyt om FN van enige glans te voorzien. Maar dan nog is er behoorlijk geld nodig om dit elftal weer sterk en evenwichtig te krijgen. Er moeten (buiten Guidettie en Kuyt) 2 sterke verdedigers bij op z'n minst 1 scorende en 1 verdedigende middenvelder en een goeie rechtsbuiten.
Als alles meezit en van Gastel blijkt een hele goeie trainer te zijn dan kan FN hooguit 3e worden. Als het niet meezit kan FN weleens ingehaald worden door Vitesse en Zwolle. Eerlijk is eerlijk Zwolle legt al 2 jaar een betere en evenwichtigere pot op de mat dan FN.

4 maart 2015 om 16:35

Ik ben een groot FN fan. Maar daarom mag je wel kritisch zijn. Veel FN fans komen niet verder dan het roepen dat ze de beste zijn en kampioen moeten worden. Dat is gewoon niet realistisch.
Op dit moment staat FN er gewoon niet zo best voor. De selectie niet en financieel niet. Laten we hopen dat er vanuit de jeugd een paar goeie doorkomen. Misschien dat dat de redding is.

4 maart 2015 om 17:16

Steunpilaren vertrekken ook al jaren uit Amsterdam en ook uit Eindhoven. El Ahmadi en Toornstra en Vermeer hebben het in zich uit te groeien tot nieuwe steunpilaren. Het argument ' hoe lang is het geleden dat Feyenoord kampioen werd' zegt me niets. AS Roma is ook een tijd geleden, maar ook geen topclub? Geldt hetzelfde voor Arsenal? Die clubs komen (financieel) van ver, net als Feyenoord. Financieel gaat het juist steeds wat beter, daarom is het realistisch aan te nemen dat de club niet af gaat glijden. Kampioen worden moet echter geen eis zijn. Daarvoor is het gat met PSV en Ajax te groot. Incidenteel moeten ze wel mee kunnen doen. Deden ze onder Koeman ook.

4 maart 2015 om 16:51

nieuws van Krabbendam over Feyenoord blijkt ok meestal compleet onjuist te zijn.
Ik hoop we dat hij blijft want hij is een goede en belangrijke speler.

Van Geel moet er alles aan doen om hem binnen te houden.
Deze man is zo belangrijk en zeker als Claie ook al weg zou gaan.

Feyenoord zal hem alleen laten gaan als de gewenste transfersom betaald wordt. Anders zal El Ahmadi volgend seizoen gewoon in de Kuip spelen.

4 maart 2015 om 08:17

Waarom had hij bij Aston Villa geen rest waarde meer ?

4 maart 2015 om 08:21

Volgens mij was het einde contract en kon hij transfervrij naar Feyenoord komen?

4 maart 2015 om 08:26

Is overgenomen voor 750.000 euro.

4 maart 2015 om 09:13

o oke, koopje zou ik zeggen.

4 maart 2015 om 14:51

Overgenomen voor minder dan een miljoen met aandringen van elhamadi zelf (die zei heimwee te hebben) anders had hij nooit voor zo weinig mogen gaan.

Niks van waar. Is puur een link gelegd tussen de komst van Rutten destijds en zijn komst, dus zullen ze nu ook wel samen weggaan. Wat een flauwekul.

Er waren wat mensen die Karim net zo goed of beter vonden dan Guardado, ben benieuwd wat de meningen zullen zijn na dit bericht. Verder snap ik hem wel hoor, Classie gaat ook weg en het aankoopbeleid van Van Geel is nou niet echt briljant te noemen.

4 maart 2015 om 08:25

El Ahmadi wordt niet ineens minder omdat hij volgens vage berichten weg zou willen bij Feyenoord. El Ahmadi is een prima voetballer die bij elke eredivisie club van waarde zou zijn.
El Ahmadi en Guardado zijn niet het zelfde soort spelers. Als je Guardado toch met een Feyenoord speler wil vergelijken heeft hij meer overeenkomsten met Clasie dan met El Ahmadi . En het verschil in niveau van Clasie en Guardado is minimaal.

4 maart 2015 om 08:41

Hahahaha... Guardado en Clasie vergelijkbaar in kwaliteit.

You made my day.

4 maart 2015 om 08:50

Inderdaad. Clasie is een klasse beter. Kon je tijdens PSV - Feyenoord in december heel goed zien.

4 maart 2015 om 08:53

Hoppa, leg dan eens uit? Ik zag een tijdje terug een aantal statistieken van Clasie en Guardado met elkaar worden vergeleken. Hierin kwam Clasie op de meeste fronten als winnaar uit de strijd.

Hiermee wil ik niet zeggen dat Clasie beter is dan Guardado, ik vind het alleen raar dat je doet alsof Guardado veel beter is dan Clasie. Ik vind ze beide spelers namelijk érg goed en zou geen keuze kunnen maken als je tussen die twee moest kiezen.

4 maart 2015 om 08:55

Fijn dat je er zo diepgaand op in gaat. prachtige loze kreten. Je vindt blijkbaar iets maar je kan het blijkbaar niet zo goed verwoorden? Waarom geef je geen onderbouwing van het feit dat jij Guardado en Clasie niet te vergeijken vindt?
Beide zijn middenvelders, de motor van het team beide hebben een goede steekpass en weinig diepgang. Beide spelers lijden zelden balverlies en zijn leiders van het 11-tal.
Tuurlijk zijn er ook verschillen, Guardado is veel ervarener en zal niet meer beter worden Clasie is in verhouding tot Guardado een stuk jonger en heeft nog groei mogelijkheden.
O ja Guardado is Mexicaan en Clasie Nederlander dat is ook een aanwijsbaar verschil.

4 maart 2015 om 10:14

ëén reden waarom de twee niet te vergelijk zijn, is omdat Guardado sinds zijn komst bij PSV op 3 posities gestaan heeft. Classie speelt al het hele seizoen (zonder blessures) op dezelfde positie op het middenveld. Tevens kun je de twee niet qua statistieken vergelijken, want ze spelen in 2 verschillen teams met 2 hele verschillende spelopvattingen. Dat zou hetzelfde zijn als op basis van statistieken Cilessen vergelijken met Kurto.

4 maart 2015 om 10:16

Ik maakte overigens de vergelijking niet, ik refereerde naar een discussie een tijd terug waarin Feyenoorders dit beweerde. En tevens is het supporters eigen om spelers die opeens niet meer mee willen doen lager in te schatten dan voor hij vertrekwensen had.

4 maart 2015 om 10:25

Guardado is qua type speler beter te vergelijken met Clasie dan met El Ahmadi . Wie er beter is hangt van zoveel omstandigheden af niet in de laatste plaats van de clubvoorkeur.
Het enige is dat Clasie nog echt kan groeien (voetbaltechnisch) en dat Guardado de rek er wel uit is lijkt mij.

4 maart 2015 om 15:45

Die 2 zijn niet te vergelijken. Dat hoeft ook helemaal niet, ieder mens is anders. Ik vind Guardado een gigantisch belangrijke speler voor PSV en 1 van de beste middenvelders van de wereld. Clasie speelt heel anders maar wat mij betreft net zo goed. De grootste kwaliteit van Clasie vind ik, dat hij niet alleen verdedigend heel sterk is, maar ook aanvallend een meerwaarde heeft tegenover andere verdedigende middenvelders. Hij ziet razendsnel waar de bal heen moet en geeft hem dan ook over 10 20 30 of 40 meter, maakt hem allemaal niets uit.
Clasie had op de WK gewoon moeten spelen ipv Blind. Clasie is verdedigend sterker, voetballend beter en heeft een veel beter overzicht en een veel betere trap en denkt 2 x sneller dan Blind.

Prima lekker meegaan met rutten. Ayoub als vervanger halen. Toornstra propper ayoub zal een geweldig middenveld zijn volgend jaar. Guidetti in de spits kuijt rechts Manu boetius Bilal links prima.

4 maart 2015 om 08:16

Ayoub is een leuke voetballer maar nog lang niet feyenoord waardig , feyenoord kan beter propper gudelj of misschien van de berg

4 maart 2015 om 08:29

Klopt, F'noord heeft dan ook een transferpot waar geen Nederlandse club aan kan tippen. Geld zat om Pröpper én Gudelj/van de Berg te halen. Daarnaast hebben ze met Vilhena nog steeds 1 van de grootste talenten op het middenveld lopen. Die moet je ook gewoon op de bank houden.....

4 maart 2015 om 08:45

Ha-ha-, er is geld om een Gudelj te halen voor 6 miljoen hoor, niet zo overdrijven aub, die Ayoub ben ik helemaal niet kapot van leuk bij Utrecht maar typisch een speler die bij een grotere club niets laat zien.

4 maart 2015 om 08:51

En waarom zou Gudelj bij Feyenoord willen spelen? Sportief is het nauwelijks een verbetering. PSV en Ajax hebben wellicht kans hem te strikken, alle andere clubs lijken mij kansloos.

4 maart 2015 om 10:48

@ Polop

Omdat iedereen, ook voetballers, weten dat er bij Feyenoord op sportief en financieel vlak meer mogelijk zal zijn dan bij AZ.

5 maart 2015 om 12:20

Sportief en financieel zal er zeker wat meer mogelijk zijn. Echter is de stap maar minimaal. AZ is een stabiele subtopper en Feyenoord eigenlijk ook niet veel meer. Doet sinds heel lange tijd al niet meer mee voor het zilver en het verschil in mogelijkheden met PSV en helemaal Ajax is erg groot. Voor iemand die AZ kan dragen is Feyenoord een te kleine stap vooruit. Iets meer salaris, groter stadion, maar vrijwel dezelfde kans op prijzen en/of Europees voetbal. Het lijkt me sterk dat dit voor Gudelj interessant is.

Dat is echt grote onzin , waar moet die heen hij heeft in pl in de zandbak hij heeft er gespeeld en dit zal komen doordat ze denken dat el ahmadi en rutten een link hebben maar ik weet zeker dat dit niet klopt

Daar tegenover staat dan het waarschijnlijke bijtekenen van Vilhena en Boetius nu Rutten gaat!

Ach we zien het wel, ik ben benieuwd!

Krabbedam weer. Pfff die man speculeert er ook maar op los. Was er twee jaar terug heilig vam overtuigt dat Milan Bruno Martins Indi ging halen. Sinds Beenhakker weg is geeft ie nooit meer nieuws maar probeert hij het wel via speculaties te maken.

Wat een onzin bericht. El Ahmadi gaat echt niet weg. Vorig jaar terug gekomen, en zit er goed met een goed salaris. Waarom zou hij weg gaan?

4 maart 2015 om 08:29

Omdat hij met Rutten mee kan

4 maart 2015 om 08:50

Twente heeft geen geld voor Rutten EN el Ahmadi.

4 maart 2015 om 10:38

Rutten heeft geen contract aan het eind van het seizoen. En misschien gaat Rutten wel naar Duitsland? Wordt hij ook genoemd

Gaat El Ahmadi zeker ook terug naar Enschede net als Fredje. Als Karim vertrekt dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat de optie tot koop van Kazim-Richards gelicht gaat worden. Verder zou het goed zijn als ze K2 terug halen, Kuyt en Kalou zouden belangrijk zijn voor doelpunten en Guidetti ook. Ik denk dat El Ahmadi ook niet de enige speler is die gaat vertrekken. Ik denk namelijk dat Clasie, Vilhena en Boëtius ook gaan vertrekken uit Rotterdam. En dan lijkt het mij verstandig om Kazim te kopen van Bursaspor. Want zo'n krachtmens heb je wel nodig op het middenveld. En anders zou je nog kunnen denken aan Tjaronn Chery of Michael De Leeuw dat zijn geen krachtige spelers maar kunnen wel belangrijk zijn voor Feyenoord.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Nelom
Kazim
Immers
Toornstra
Kuyt (c)
Guidetti
Kalou
4 maart 2015 om 08:40

Nu rutten gaat is de kans kleiner dat vilhena en jpb gaan.

4 maart 2015 om 08:42

K2 en Guidetti zie ik graag komen al lijkt me het overbodig om ze alle 3 te halen. Die laatste 2 mogen van mij lekker bij Groningen blijven. Clasie zal moeilijk te behouden zijn maar Vilhenna en Boeitius moeten gewoon nog minimaal 1 jaar blijven.

4 maart 2015 om 08:46

En dan? Feyenoord wilt een paar miljoen voor hem en Twente heeft geen knaken, dus zijn salaris zal er ook niet beter van worden en je gaat lager spelen, alleen maar nadelen ik zou niet inzien waarom die naar Twente zou gaan.

4 maart 2015 om 08:51

Tuurlijk Kazim centraal op het middenveld... Geloof je het zelf?

4 maart 2015 om 16:24

Ik weet hoe jij kijkt hoor maar het is 4-3-3 en Kazim staat op zijn oorspronkelijke positie rechts midden. Dus niet centraal.

5 maart 2015 om 11:22

Feyenoord speelt 4-2-3-1 met een nummer 10 dus. Daarnaast is zijn oorspronkelijke positie niet rechtsmidden, maar rechtsbuiten wat een compleet andere positie is.

als meneer weg wil, lekker laten gaan, en zo snel mogelijk bekend maken wie nieuwe trainer word en er voor zorgen dat aflopende contracten van talenten verlengd worden als de nieuwe trainer het wel in hun ziet zitten.

Een aparte constatering. Ziet hij geen heil in een voorname rol bij Feyenoord zonder Rutten ?

Maar goed eerst het seizoen 2014-2015 eens afmaken. Daarna kan de koehandel 'betaald voetbal' weer beginnen !

Iedereen die zegt dat dit bericht klinklare onzin is, moet even achter de oren krabben.

Karim gaat weg bij feyenoord, dat is zeker.

4 maart 2015 om 10:25

en wat zegt je glazen bol nog meer??

4 maart 2015 om 10:53

Ik heb gekrabd, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het onzin is. Alsof El Ahmadi niet zonder Fred kan, hij heeft nota bene al eerder 4 jaar bij Feyenoord gespeeld.

Zou toch wel fijn zijn als hij er tegen PSV niet bij is. Speel toch liever tegen tevreden dan tegen Kazim.

Dat zou wel klote zijn als die weg gaat. Clasie gaat waarschijnlijk weg en mogelijk Vilhena ook. Zelfs Immers is in beeld. Dan houdt je weinig van het middenveld over. El Ahmadi is toch belangrijk dit seizoen. Hoop dat hij gewoon blijft. Moet niet alleen afhankelijk zijn van de trainer ook de club. Maar goed weet niet wat er allemaal speelt, hoop gewoon dat hij blijft.

Als hij en Clasie vertrekken, zou dat wel balen zijn voor Feyenoord.
Dan moeten ze nog flink investeren in goede vervangers en hopen dat deze er meteen staan.
Als Kuyt en Guidetti komen, kan Toornstra zoizo op het middenveld gaan voetballen denk ik

Als dit bericht klopt kan het zijn dat Feyenoord volgend jaar met een nieuw middenveld moet spelen.
Clasie is klaar voor een stap hogerop, Immers wordt nadrukkelijk gevolgd door clubs uit Engeland (weliswaar op het 2e niveau), El Ahmadi is volgens dit bericht klaar met Feyenoord en Vilhena is ontevreden en staat ook open voor een vertrek.
Succes Martin!

4 maart 2015 om 11:25

Immers zal waarschijnlijk verkocht worden, wil zelf wel naar het buitenland en de club wil wel aan hem verdienen. El Ahmadi blijft gewoon en Vilhena is afwachten wat die doet nu zijn 'kwelgeest' Rutten weg gaat. Clasie wordt lastig, maar is heel misschien te overtuigen met Kuyt en Guidetti.

4 maart 2015 om 13:20

Het zou natuurlijk top zijn als Clasie besluit om (a la Wijnaldum en Depay) nog een jaartje te blijven. Met de namen die jij noemde en nog een paar extra verdedigers (rechtsback is te mager, Boula en Mathijsen vertrekken) heb je een sterkere selectie dan dit jaar.

El Ahmadi moet alleen blijven als de opvolger van Clasie ook doelpunten kan maken. Want met twee middenvelders spelen die niet kunnen scoren is echt slecht.

4 maart 2015 om 17:49

Wat mij betreft krijgt El Ahmadi de rol van Clasie, zakt Toornstra een linie naar achteren en krijgt Guidetti de rol van aanvallende middenvelder/tweede spits, achter Kuyt. Als je dan op de vleugels spelers als Boëtius, Manu, Bilal en wellicht Salomon Kalou hebt, heb je voor Eredivisie begrippen echt een meesterlijk elftal.

4 maart 2015 om 22:45

Kan ook , als we maar niet weer met 2 middenvelders gaan spelen die niet kunnen scoren. Dan kom je echt doelpunten tekort.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren