Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Guidetti wil naar Feyenoord: ‘Niets liever dan dat’

Laatste update:

John Guidetti groeide in het seizoen 2011/12 uit tot de absolute held van het Feyenoord-publiek. Nadat hij op huurbasis overkwam van Manchester City, bleek de Zweedse spits een schot in de root. Met 20 doelpunten in 23 wedstrijden, waaronder een hattrick in De Kuip tegen aartsvijand Ajax, toonde Guidetti zich in sportief opzicht een grote meerwaarde. Daarnaast viel hij ook in de smaak met zijn vechtlust en enthousiasme.

/

Na zijn seizoen in Rotterdam-Zuid keerde de aanvaller terug in Engeland, maar door slepend blessureleed werd hij nooit een vaste waarde bij Manchester City. De club verhuurde hem vorig seizoen aan Stoke City en liet hem vorig jaar zomer naar Celtic gaan. Daar begon Guidetti spetterend, maar in de laatste veertien wedstrijden maakte hij maar twee doelpunten. Het is de vraag of Celtic en Guidetti definitief bij elkaar blijven.

Zelf voelt Guidetti er veel voor, opnieuw aan de slag te gaan bij Feyenoord. Verslaggever Frank Stout van RTV Rijnmond zocht de 22-jarige Scandinaviër op in Glasgow en sprak met hem over een mogelijke comeback in de Eredivisie. Op de vraag of Guidetti dat zou zien zitten, antwoordde hij: “Niets liever dan dat. Ik wil ooit terugkeren bij Feyenoord en misschien wel zo snel mogelijk.”

/

Stout denkt dat Feyenoord er ook wel voor in is. “Er was afgelopen zomer natuurlijk al sprake van, toen van Manchester City naar Feyenoord. Ik vroeg Guidetti waarom het niet is doorgegaan, en hij zei: ‘soms lopen de dingen gewoon anders’. Dat had niet met Martin van Geel te maken, zei hij. Hij verwijt Van Geel dus niets, is nog steeds prima met hem. No hard feelings. Volgend seizoen is hij transfervrij en zou hij best graag voor Feyenoord willen spelen”, verzekert Stout dinsdag bij de regionale radio- en televisieomroep.

“Guidetti wil gewoon een prijs pakken en als het kan, bij Feyenoord. Ik vroeg hem of het nog beter kon dan een paar jaar geleden, en hij zei ja. ‘Toen werden we tweede, nu wil ik gewoon eerste worden. En als ik er drie kan maken tegen Ajax, dan kan ik er ook vier maken tegen Ajax’. Dat vond ik wel mooi.” Overigens wordt ook Dirk Kuyt sterk in verband gebracht met een comeback bij Feyenoord. Diverse journalisten denken dat de aanvaller van Fenerbahçe terug zal keren bij de club, die hij van 2003 tot 2006 al diende.

Denk jij dat Feyenoord volgend seizoen met John Guidetti en Dirk Kuyt voorin speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

22 jaar, transfervrij. Lijkt mij toch wel het risico waard. Het voetbal verleer je niet zomaar. Hij heeft gewoon vertrouwen nodig.

3 maart 2015 om 15:12

Gewoon doen, met te Vrede en Kazim heb je niet de spits die er 15-25 in schiet.
Achahbar en Manu worden ook als spits genoemd maar zijn het niet in mijn optiek.
Gratis af te halen.. Doen!

3 maart 2015 om 15:19

Kazim straalt meer uit dan Guidetti en Houd de bal meer vast hoor.

3 maart 2015 om 15:37

Kazim straalt meer uit? zijn beide een persoonlijkheid. en hebben beiden een goede uitstraling. ik zie het wel zitten Kuijt en Guidetti risico is niet heel groot volgens mij, mits hij genoegen neemt met het salaris wat Feyenoord kan bieden.
of Kalou moet nog komen alleen heeft die een doorlopend contract nog volgens mij.

3 maart 2015 om 15:53

Altijd beter dan te Vrede. Die heeft ook nog niet echt iets laten zien.

3 maart 2015 om 16:23

Wie zegt dat Guidetti er 15-25 inschiet?

Guidetti heeft in het afgelopen 2,5 jaar maar 37 wedstrijden gespeeld. Hierin heeft hij 14x gescoord (waarvan 6x bij de reserves). Sorry hoor, maar Kazim zijn rendement ligt op het moment hoger.

Guidetti is welkom van mijn part, maar wel tegen een sterk gereduceerd salaris. Laat hem maar bewijzen dat hij een grootverdiener bij Feyenoord mag zijn.

3 maart 2015 om 16:27

Te Vrede wegdoen, als er nog een club zo gek is om daaraan te beginnen. Als Kuyt en Guidetti haalbaar zijn is Kazim ook niet meer nodig. Hij is op dit moment goed bezig, maar het is echt bij een gebrek aan beter.

3 maart 2015 om 17:05

Toen Guidetti voor de eerste keer bij Feyenoord kwam had hij nog minder gespeeld en toen ging het erg goed.. lijkt me een makkelijke gok voor Feyenoord.
Er moet toch een spits komen, en bijna iedereen zou deze gok begrijpen

3 maart 2015 om 17:22

Gewoon een niet al te hoog salaris aanbieden, met een doelpuntenpremie waardoor hij alsnog een van de grootverdieners kan worden.

3 maart 2015 om 17:27

Dat is makkelijke gezegd dan gedaan. Er zijn genoeg clubs die hem wel een hoog salaris aanbieden. Kijken of hij dan nog zo graag naar Feyenoord wil gaan wanneer die hem beduidend minder bieden. De eerdere ervaring (twente) leert dat je Guidetti absoluut niet op zijn woord kan geloven. Als hij ergens anders een eurootje meer krijgt is hij zijn "liefde" voor Feyenoord plotsklaps vergeten.

3 maart 2015 om 17:35

het zit blijkbaar wel diep bij de twente fans.
Als zijn salariseisen niet te hoog zijn zou ik hem zeker halen.

3 maart 2015 om 19:37

@borreltjuh: de staat van dienst van guidetti is wel in orde? Het gaat niet alleen om cijfertjes. Kazim is de balvaste spits die veel met zn rug naar het doel speelt waar guidetti een spits is die ruimte nodig heeft achter de verdediging en met zn gezicht naar het doel wil spelen. Dus het hangt er erg vanaf welke spelers je hebt en hoe je wil gaan spelen.
Voordat je andere mensen de les gaat lezen kun je beter zelf eerst even iemand vragen die wel verstand van zaken heeft

3 maart 2015 om 23:59

"Waar John Guidetti vanmiddag sprak over zijn wens om terug te keren bij Feyenoord, verscheen er ook een foto van Martin van Geel op Facebook. De technisch directeur van Feyenoord zou gespot zijn in een vliegtuig richting Schotland. Mikos Gouka, Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad, weet te bevestigen op Twitter dat Van Geel afgelopen zondag in het vliegtuig richting Schotland zat. Celtic, de huidige club van Guidetti, speelde afgelopen zondag tegen Aberdeen, maar de reden van de reis van Van Geel is de journalist echter niet bekend.
Na een goede periode van Guidetti bij Feyenoord, blijft de club contact houden met de spits en zijn familie. Zo bezocht de vader van de Zweedse spits vorig jaar april De Kuip. De club liet echter weten dat er niets achter het bezoek gezocht moest worden en dat er 'gewoon prima contact met de familie van Guidetti' is"

Bron: fr12.nl

3 maart 2015 om 15:14

Over welk risico heb jij het? Deze jongen kan alleen maar positief uitpakken voor Feyenoord. Samen met Kuyt voorin. Ik teken ervoor.

3 maart 2015 om 15:16

ik ook als hij genoegen neemt met een salaris van 800k.

3 maart 2015 om 15:26

Het risico dat er vorige zomer eventueel was. Toen moest Feyenoord een paar miljoen geven en dat voor een speler die niet fit was, wel het verhaal is bekend over de fitheid van John. Nu is situatie heel anders natuurlijk.

3 maart 2015 om 15:52

@ Thatmilanguy: helemaal gelijk. Transfervrij, geweldig talent en speelde dit jaar bij Celtic. Samen met Kuyt zou prachtig zijn voor de eredivise. Het zou ook geen overbodige luxe zijn om Kazim bij de selectie te houden. Niet de beste voetballer, maar samen met Kuyt, Guidetti en Immers heb je wel genoeg spelers met een echte winnaarsmentaliteit. Handig voor al die jonge talentjes.

3 maart 2015 om 16:18

Geweldig talent heb ik persoonlijk mijn twijfels over. Het is niet voor niks dat hij bij Celtic al bijzonder snel gedegradeerd is tot bankzitter met een gering aantal invalbeurten. Dit neemt niet weg dat ik hem als Feyenoord zijnde zou nemen, al was het maar om het commerciële aspect aangezien de mensen in Rotterdam dol op hem zijn. Het grootste punt zal het salaris zijn, want een salaris als bij City kan en moet Feyenoord niet willen betalen voor een jongen die zich nog absoluut niet bewezen heeft. Let wel dat zijn enige echt goede prestatie drie kwart jaar bij Feyenoord was.

3 maart 2015 om 16:29

@zweetbal

Gedeeltelijk ben ik het met je eens.
Ik dacht ook hoe geweldig is het om volgend jaar kuijt en guidetti TRANSFERVRIJ erbij te krijgen! Gewoon guidetti 2 jaar contract met optie voor 2 jaar verlening ofzo
Kuijt 1 jaar met misschien nog jaar daarna (eventueel trainersfunctie dan)
Kazim ook achter de hand houden en voor hem hoef je ook geen transfersom te betalen. Te vrede verkopen en vanuit jeugd een spits erbij (misschien die Wessel dammers)

Daarnaast hoop ik dat clasie dan nog 1 jaartje wilt blijven al denk ik dat dat niet gebeurd. Ook zal ik immers verkopen en zorgen voor een creatieve nr 10 met ook voetbal inzicht zodat de andere ook veel meer in scoringspositie worden gebracht. Immers loopt heel veel en veroverd ook veel ballen maar komt ook vaan doordat hij knullig bal verlies lijd. Zie wedstrijd tegen Utrecht, iedere x 5 x de bal moeten raken en weer balverlies. Ik zou vilhena of kasdorp de kans geven een tijd. Kasdorp vind ik op rechtsback ook positief opvallen dus kan kijken hoe hij de rest van het seizoen op die positie blijft renderen.

Verder blijft er dan nog dus geld over en kan je kijken op welke positie wilt versterken. Zeker als je zowel clasie als immers verkoopt. Het zou volgend jaar zomer het jaar van Feyenoord worden haha

3 maart 2015 om 16:41

Dat zijn 2 deZelfde type spitsen dat zou niet handig zijn met t beperkte budget dan liever guidetti met kazim ervoor ! Dat is ook t probleem bij celtic hij staat op te beuken tegen 2 centrale slagers! Veltmannetjes vreet hij op maar die Schotse buffels is alleen niet te doen en t zou fijn zijn als ze is een keer afstappen van t Robben syndroom dus een rechsspoot op rechts en een linkspoot op links

3 maart 2015 om 17:37

als zijn salariseisen niet te hoog zijn zou ik het ook zeker doen.
Met Kuijt, Guidetti, Kazim en ook el Ahmadi heb je dan veel winnaars in je team met een uitstekende mentaliteit.

3 maart 2015 om 15:32

Dit is zo'n man die het 1 seizoen goed doet, en de rest van zijn leven geen goal meer maakt. Niet meer halen

3 maart 2015 om 16:00

Als een Kazim al 10 goals in de eredivisie kan scoren, zou Guidetti hem met gemak kunnen overtreffen zoals hij eerder deed bij Feyenoord.

3 maart 2015 om 16:04

Hij speelde voor Celtic 19x in de basis en 6x als invaller en heeft 13 doelpunten gemaakt.
Hij kan er inderdaad niets meer van, van doelpunten maken.............

3 maart 2015 om 17:55

Moet wel bij gezegd worden dat dat in Schotland is, vrij matige competitie. Als je daar tegen 'n bal kan trappen sta je al in het eerste (bij wijze van natuurlijk). Tegen PSV in die laspalomas cup heeft die niets laten zien, is geen enkele keer zijn tegenstander voorbij gekomen.

3 maart 2015 om 18:19

Zegt weinig natuurlijk, Depay was de zwakste van het veld afgelopen weekend om nou te zeggen dat hij er niets van kan??

3 maart 2015 om 18:40

Celtics heeft de laatste jaren het beter in Europa gedaan dan de gemiddelde Nederlandse club

3 maart 2015 om 19:34

Het feit dat hij er maar zo weinig inlegt in de Schotse competitie zegt dat wel. Als je bij de beste club van Schotland speelt mag je er wel meer in leggen.

3 maart 2015 om 21:32

de topscorer van paar seizoenen terug schoot geen deuk in een pakje boter bij nec nijmegen..

4 maart 2015 om 14:56

Heb je de verdedigers in Schotland gezien?

Met alle respect, maar die zijn echt wel wat beter dan die in de eredivisie

3 maart 2015 om 16:14

Ik hoop alleen dat het niet weer zo'n loze uitspraak is van hem. Elke keer word je lekker gemaakt als feyenoorder zijnde. En vervolgens komt er niks van terecht.

3 maart 2015 om 17:38

afgelopen jaar had hij een doorlopend contract dus toen had hij het zelf niet voor het zeggen.

3 maart 2015 om 16:36

Kans op een succesvolle herhaling is nihil. Daarmee worden de mooie herinneringen teniet gedaan.

Volgens het artikel werd hij door slepend blessureleed geen vaste waarde bij ManC? Alsjeblieft zeg, hij is bij lange na niet van dat niveau...

Guidetti zal wel geen optie zijn denk ik zo. Goeie speler, maar misschien beetje overhyped. Speelde alleen bij Feyenoord goed en de eerste wedstrijden bij Celtic. Daarnaast is zijn blessuregevoeligheid te hoog. Ook een van de redenen dat Feyenoord hem dit seizoen niet heeft gehaald. Hier moeten ze niet aan beginnen.

3 maart 2015 om 15:16

Volgens mij heeft Guidetti 1 langslepende blessure gehad verder is hij niet zo blessure gevoelig volgens mij. Ik denk als je een fitte Guidetti die ook graag bij Feyenoord wil spelen kan binnen halen van Geel dat gelijk moet doen. Voor de eredivisie is Guidetti een prima speler. Guidetti samen met Kuijt in een 4-4-2, ik denk dat in Nederland een hoop verdedigingen op voorhand al zenuwachtig worden van zoveel power en doelgerichtheid. Beide zijn ook spelers die een team op sleeptouw kunnen nemen.

3 maart 2015 om 15:32

Ach, als hij alleen bij Feyenoord goed speelde is het toch juist een prima idee om dat nogmaals te proberen?

3 maart 2015 om 17:07

Aan het begin van dit seizoen kostte hij geld, straks niet.
Blessuregevoelig valt ook wel mee. Gebrek aan wedstrijdritme eerder maar dat lijkt hij niet echt nodig te hebben.

4-4-2

Kuty en Guidetti voorin, niet verkeerd.

3 maart 2015 om 15:19

Das leuk voor Manu, Boetius, Basacikoglu en Achahbar. Die kunnen in een 442 niet als buitenste middenvelders spelen. Zijn ze veel te aanvallend voor. Dan hou je 2 plekken centraal over voor El Ahmadi en Toornstra en Vilhena (ervan uitgaande dat Clasie en Immers vertrekken).

3 maart 2015 om 15:30

Boetius en Basacikoglu kunnen dat wel. Manu en Achachbar fungeren als standin voor de spitsen.

3 maart 2015 om 15:36

Elftallen afstemmen op deze 2 , spelers die niet goed genoeg zijn op de bankie..

3 maart 2015 om 16:01

Waar moet 'aanvoerder' clasie dan volgens jou?

3 maart 2015 om 16:04

Die vertrekt sowieso, anders Cm...

3 maart 2015 om 16:08

Dekt de zin "er van uitgaande dat clasie en immers vertrekken" voldoende de lading Shevanr7?

3 maart 2015 om 16:11

Juist wel ,want dan krijgen ze ruimte voor hun.
Nu staan ze er vaak al .

Kuyt en Guidetti. Kazim erbij en je hebt met Manu, JP en Bilal een hele goeie voorhoede. Achahbar verhuren aan Cambuur oid, want hij kan ook wel ballen!

3 maart 2015 om 15:27

Denk niet dat Achabar verhuurd gaat worden.
zijn contract loopt deze zomer af en zal waarschijnlijk transfervrij vertrekken.

Je zou zeggen dat als hij er maar 2 maakt in 14 wedstrijden in de Schotse competitie dat hij dan nooit goed genoeg kan zijn voor Feyenoord. Maar als hij transfervrij is kan je de gok wagen. Kazim en Guidetti als spitsen, rechts Kuyt en Bilal, links Boetius en Manu. Met die spelers heb je toch een uitstekende aanval. Kan Toornstra ook gewoon op het middenveld.

3 maart 2015 om 16:19

je kan ook zeggen dat iemand die er dan dus blijkbaar 11 in 11 heeft gemaakt, dat wel is.
Hij speelde 25x en scoorde 13x. Als we die 2 in 14 daar vanaf halen, blijft er 11 uit 11 over.
laat toch zien dat hij nog wel wat kan. Daarbij heeft hij idd even een mindere periode gehad, maar heeft hij 2x gescoord in zn laatste 4 wedstrijden, waarvan er 3 een invalbeurt waren.

Had ook niets anders verwacht dat hij dit zou zeggen voor RTV Rijnmond. Als Manchester City TV een interview heeft met hem wil hij niets liever dan terugkeren bij City. Idem voor een tv-zender uit Glasgow, dan wil hij ten koste van alles bij Celtic blijven.

3 maart 2015 om 15:33

Tja je moet tegenwoordig de mensen vertellen wat ze willen horen. Alsof hij tegen een glascowse krant gaat zeggen zo snel mogelijk terug naar feyenoord dan kijken ze ook raar op.

3 maart 2015 om 15:52

Klopt, maar om dan zijn woorden direct te geloven. Als komende zomer Feyenoord op de stoep staat of een andere club die 2x zoveel biedt dan weet ik 99% zeker dat hij voor de andere club gaat kiezen.

3 maart 2015 om 15:34

Dat is een behoorlijke aanname die je daar doet. Ik heb nog geen interview met City of Glasgow tv zien langskomen dat jouw aanname ondersteunt.

3 maart 2015 om 15:53

Ach, hij zegt alleen dingen die de fans willen horen. Toen hij bij Feyenoord zat was Feyenoord zijn club, nu heeft hij een interview met RTV Rijnmond en wil hij niets liever dan spelen voor Feyenoord. Ik geloof zijn woorden niet echt.

3 maart 2015 om 17:30

Toen hij bij Feyenoord zat was Feyenoord zijn club en nu hij bij Celtic zit is Feyenoord nog steeds zijn club. Buiten dat heeft hij ook toen hij bij City zat gezegd dat Feyenoord zijn club was.
Denk jij echt dat hij met het kanaal rekening houdt? Hij weet toch zelf ook wel dat dit soort dingen ook bij eigen club wel bekend worden?

3 maart 2015 om 17:46

Hij zal in ieder geval nooit zeggen dat hij naar Heracles wil.
Ook toen hij bij City zat heeft hij altijd gezegd graag terug te willen naar Feyenoord. Bj Celtic gaf hij ook aan het een mooi club te vinden omdat hij het erg op Feyenoord vond lijken.
En dat is ook zo, Feyenoord en Celtic zijn ook bevriende clubs en er komen ook vaak Celtic fans naar Feyenoord en andersom.
Hopelijk komt hij terug en scoort hij 4 keer tegen Heracles.

3 maart 2015 om 21:28

Als RTV Oost hem interviewt wil hij ineens naar Heracles of Twente. Leer mij de voetballerij kennen. Ze praten gewoon hoe het hun uitkomt. Komende zomer speelt hij gewoon voor een club die meer betaalt, maar Feyenoord is dan natuurlijk nog steeds zijn club mocht een Nederlands kanaal daar naar vragen.

3 maart 2015 om 16:31

Dd28

Precies, walgelijk vind ik dat altijd dat inlikken van spelers bij een willekeurige club. Terwijl meneertje een paar maanden geleden nog gepikeerd en beledigd was, dat Feyenoord zo verstandig was om het niet te proberen met een speler die jaren niet gespeeld had en ernstig ziek was.

Hoop dit popiejopie figuur, niet meer terug te zien op de Nederlandse velden.

3 maart 2015 om 21:29

Klopt, en alle Feyenoorders geloven hem ook direct. Ik prik heel makkelijk door deze dingen heen. Als Ajax nu op de stoep staat en hem 3 miljoen biedt dan speelt hij doodleuk in Amsterdam.

4 maart 2015 om 00:00

Waar John Guidetti vanmiddag sprak over zijn wens om terug te keren bij Feyenoord, verscheen er ook een foto van Martin van Geel op Facebook. De technisch directeur van Feyenoord zou gespot zijn in een vliegtuig richting Schotland. Mikos Gouka, Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad, weet te bevestigen op Twitter dat Van Geel afgelopen zondag in het vliegtuig richting Schotland zat. Celtic, de huidige club van Guidetti, speelde afgelopen zondag tegen Aberdeen, maar de reden van de reis van Van Geel is de journalist echter niet bekend.
Na een goede periode van Guidetti bij Feyenoord, blijft de club contact houden met de spits en zijn familie. Zo bezocht de vader van de Zweedse spits vorig jaar april De Kuip. De club liet echter weten dat er niets achter het bezoek gezocht moest worden en dat er 'gewoon prima contact met de familie van Guidetti' is. Bron: fr12.nl dus degelijk contact voor een terugkeer na Feyenoord

met Guidetti kan feynoord eindelijk mee strijden om de titel, zoals het hoort!!

3 maart 2015 om 15:32

Vorig jaar hadden ze Pelle + nog wat betere spelers en deden ze ook niet echt mee om het kampioenschap. Dus ook met Guidetti zal Feyenoord geen kampioen worden.

3 maart 2015 om 15:53

Dat lag niet aan Pelle + die andere betere spelers maar aan de fout van Koeman om te denken dat hij Mathijsen moest opstellen.

Ach joh waarom niet, als ik trainer van Feyenoord was zou ik op zoiets hopen/proberen. Misschien te aanvallend maarja als het goed is zijn ze bekend met de 3-5-2 daar in Rotterdam.

Vermeer
Aankoop
Van beek
Kongolo
Boetius
Clasie
El ahmadi
Manu
Kazim
Guidetti
Kuyt
3 maart 2015 om 15:30

Ik zou dan Kazim als meest vooruitgeschoven speler opstellen met daarachter Kuyt/guidetti.

Kazim die het balletje vasthoud tot er aansluiting is.
Verder vind ik Manu te beperkt heb ik toch liever Toornstra daar.

3 maart 2015 om 15:59

Kazim eruit en Toornstra erin. Vind je opstelling voor de rest wel aardig,wel heel erg aanvallend,maar daar hou ik wel van.

Je zal als verdediger te maken krijgen met Kazim, Kuijt en Guidetti, ik denk dat je gillend gek wordt, en geen moment rust meer kent. Al verwacht ik niet dat ze alle drie bij Feyenoord zullen spelen, dan zou ik misschien voor Kuijt en Guidetti gaan.

3 maart 2015 om 17:48

Ik zou ze wel alle 3 halen dan kan je ook mooi afwisselen.
Zeker in Nederland kan geen enkele verdediging daar tegen op.

Mooie kans voor Feyenoord. Mits hij natuurlijk niet te duur zal worden qua salaris. Al is het maar de vraag of hij zijn vorm/niveau van zijn eerste Feyenoord periode kan evenaren. Voor Feyenoord en Guidetti zou dit een goede deal voor de toekomst kunnen zijn. Guidetti kan wel even wat jaartjes stabiliteit en structuur gebruiken, misschien kan hij daarna alsnog een stap hogerop wagen. Voor Feyenoord zou het lekker zijn om een spits een aantal jaren te kunnen behouden.

De optie Kuyt zou wat dat betreft een korte termijn verbinding zijn. Ik zie hem niet nog 2 seizoenen vol maken.

Dit is een no-brainer natuurlijk. Direct doen, mits z'n salaris niet (ver) boven de miljoen ligt en hij voor 3-4 jaar vastgelegd kan worden.

3 maart 2015 om 15:44

niet ver? Wat heeft die man gepresteerd in het buitenland om uberhaupt in de buurt van de miljoen te komen? Mislukt bij Stoke en Celtic. Je moet hem neit eens willen

Zeker niet verkeerd gwn doen feyenoord

Zou mooi zijn voor Feyenoord. Maar denk niet dat Feyenoord dat zelf wil.

3 maart 2015 om 15:35

En de reden dat jij dat denkt is?

3 maart 2015 om 16:27

Salaris, medische achtergrond..

3 maart 2015 om 16:35

Omdat hij blessuregevoelig is. En ze gaan waarschijnlijk eerder voor Kuyt.

3 maart 2015 om 17:09

Medische achtergrond is gezien z'n start bij Celtic toch geen issue meer toch? Alleen de laatste tijd scoort hij niet zo veel meer..

3 maart 2015 om 17:49

we kunnen ze ook beide halen en ze zijn allebei transfervrij.

Dan guldj en berghuis halen en dan heb je al een prima team

3 maart 2015 om 15:28

Tuurlijk, want die spelen ook voor gratis net als Kuyt en Guidetti.

Zal mij benieuwen wie of wat er volgend jaar bij Feyenoord staat, wsnt dit wordt gewoon wéér een prijsloos jaar terwijl er de afgelopen 3 jaar telkens over word gepraat dat Feyenoord zo'n goed team heeft.

3 maart 2015 om 15:56

AZ zal die ook voor een appel en een ei wegdoen aan een andere eredivisieclub

3 maart 2015 om 16:33

Ze hebben echt geen 15 miljoen liggen lijkt mij..

Feyenoord moet hem gewoon nemen. Samen Kuyt goed duo.

met wissels: lamprou, graafland, wilkshire, botteghin, van aken, nelom, bilal, vilhena, achabar, dammers, manu, kazim, nieuwkoop en immers.

hahn verhuur je weer, clasie en mulder verkoop je. dan klop je bij heerenveen aan voor van aken en van anholt, bij groningen voor botteghin. zou niet meer dan 12-13 miljoen kkosten. dan kuijt en guidetti transfervrij binnen. je creert salaris door afstand te doen van boulahrouz en mathijsen. dit allemaal en je selectie is rond.

edit: helemaal vergeten dat mulder aflopend contract had

vermeer
van anholt
van beek
kongolo
woudenberg
karsdorp
el ahmadi
toornstra
boetius
kuijt
guidetti
3 maart 2015 om 16:04

ik denk dat jij wel heel makkelijk roept dan koop je die en die ff,dat zal namelijk niet allemaal gaan lukken

verder kan je mulder niet verkopen, want als dit seizoen af is is zijn contract ook af en om hem nou een een nieuw contract met hoog salaris aan te bieden in de (naieve) hoop dat je hem in de zomer verkoopt gaat mij veel te ver.

verder zal mulder niet tekenen omdat hij wilt vertrekken

en het salaris vanclasie boulah en mathijsen dit seizoen is niet genoeg om kuyt, guidetti,van akaen, van anholt en botteghin volgend seizoen van te betalen

3 maart 2015 om 17:13

er is natuurlijk ook weer extra ruimte, het is niet zo dat er o,o euro besachikbaar is. daarnaast als gio enjpg coach worden zullen ze wel iets van salaris verhoging krijgen maar niet zoveel als rutten verdiende natuurlijk

3 maart 2015 om 17:50

er is komend seizoen weer wat ruimte, maar de ruimte die dit seizoen vrijgekomen is is direct gebruikt om bestaande contracten van jongens als knogolo en van beek oa op te waarderen

en laat salarissen nou net hetgeen zijn feyenoord vooral onder controle wilt houden en heeft daarom een maximaal budget en een salarishuis heeft, dat was afgelopen winter ook de reden dat er eerst spelers moesten vertrekken voor er een (potentiele) basisspeler aangetrokken kon worden

en ik zou ook graag zien dat botteghin komt bv, maar zou zon jongen zijn basisplek bij groningen inruilen voor een plek als 1e wissel voor de vc positie bij feyenoord, met de kans dat er een jeugdspeler hem voorbij gaat en hij na 1 seizoen als wissel helemaal niet meer aan spelen toe komt en het is niet zo dat hij bij feyenoord het dubbele zal verdienen vergeleken met zijn groningen salaris

Verder staat in jouw verhaal dat je vilhena als wisselspeler wilt gebruiken, dat zou enorme kapitaalsvernietiging zijn, want hij moet of verlengen en spelen of hij moet verkocht worden in de zomer omdat hij dan zn laatste jaar ingaat en anders voor nop de kuip uitloopt

van anholt lijkt me een hele sterke toevoeging aan dit team en ook haalbaar, onderhand reken ik er wel op dat kuyt komend seizoen terugkeert, zou ook guidetti transfervrij binnengehaald kunnen worden zou dat geweldig zijn

en als dat zou gebeuren zie ik clasie ook nog een extra jaar blijven in de hoop een kampioenschap mee te maken, in dat geval zal je vilhena moeten verkopen omdat ik hem niet meer zie bijtekenen, van dat geld kan dan kazim vastgelegd worden een backup voor de cv-posities gehaald worden, wie dat moet worden durf ik niet te zeggen, maar het zou mooi zijn als er een kerel van 25+ die weet dat hij als backup gehaald wordt bijkomt

3 maart 2015 om 16:06

Mulder verkoop je? Die loopt aan het einde van het seizoen transfervrij de deur uit.

3 maart 2015 om 17:34

Als ze al niet eens Chery willen kopen dan ga jij er wel heel makkelijk vanuit dat Feyenoord even 13-14 miljoen aftikt. Ze zijn niet gek daar in Rotterdam.

Beetje vroeg voor guidetti om weer terug te keren naar de eredivisie. Of heeft hij geen hogere ambities?

3 maart 2015 om 16:08

Eredivisie is nog steeds een prima springplank.
Natuurlijk falen er spitsen maar er zijn er ook genoeg die via de eredivisie een stapje hogerop zijn gekomen.

Gewoon binnen halen. Is transfervrij dus kan ook zeker geen kwaad. Het is alleen de vraag of hij goed genoeg is. Presteert zeer wisselvallig en heb geen idee wat z'n plafond eigenlijk is.

Zou wel goed zijn voor de eredivisie als hij komt. Het niveau mag wel drastisch omhoog in de eredivisie om niet nog verder weg te zakken.

3 maart 2015 om 16:40

Het is al weggezakt.

bij de onderhandelingen met Celtic is zijn salaris eis £ 30.000 per week oftewel ruim £ 2.1 miljoen per jaar dat is bijna € 2.9 miljoen, ben benieuwd hoeveel hij wil inleveren om aan het salarisplafond te voldoen

3 maart 2015 om 16:33

Waar heb je deze bedragen vandaan? Ik volg Celtic ook maar heb dit nog nergens gelezen

3 maart 2015 om 16:38

Ja maar hij kost niks dus kan je dit gewoon doen.
hebben ze ook el ahmadi gedaan die verdiend niet zoveel maar wel via tekengeld

Klinkt mooi. Als ze hem en Kuijt beide weten te halen ben je voorin van al je problemen af. Natuurlijk willen ze allebei wat verdienen maar ze zijn wel allebei transfervrij. Als je dan een mooie som vangt voor Clasie waarmee je je middenveld kan versterken en je achterin eventueel nog een mooie slag weet te slaan, en de rest aanvult met veelbelovende jeugd, kan er zomaar een vrij aardig team staan volgend jaar. Ik gun het ze wel.

Probeer nooit dingen te herleven waar je het ooit geweldig naar je zin had. Het kan uiteindelijk alleen maar teleurstellen, terwijl ik Guidetti nog best een goede voetballer vind.

3 maart 2015 om 16:20

Daar heb je een punt, maar is El ahmadi niet de uitzondering die de regel bevestigd?

3 maart 2015 om 17:51

misschien is Guidetti dat ook wel.

Zelfs bij Celtic komt hij niet boven de 10 goals. Hebben wij dan echt zo een dramatische competitie?

3 maart 2015 om 16:01

Aan een Tadic, Pelle, Eriksen en Bas Dost te zien valt dat wel mee.

3 maart 2015 om 16:16

Tadic staat er de laatste weken geregeld naast. Pelle begon sterk met 6 goals in 8 wedstrijden maar heeft er daarna in 19 speelronden slechts 2 bij gemaakt. Inmiddels heeft hij al 10 wedstrijden niet meer gescoord. Je ziet toch dat deze 2 spelers zich na een flitsende start niet meer zo weten te laten gelden.

Eriksen doet het op een tijdelijk dipje na natuurlijk gewoon uitstekend.
En dan hebben we het wel over 3 spelers die uitblonken in de Eredivisie.

Dost is een beetje lastig. Hij leeft nu helemaal op maar werd in eerste instantie toch ook als mislukt bestempeld. Zijn naam werd hier de afgelopen 2 jaar toch vooral genoemd als iemand die veel te vroeg weg was gegaan en die 'met hangende pootjes' terug zou komen. Nu doet hij het 2 maanden goed en dan zou hij ineens een toonbeeld van het niveau van de Eredivisie moeten zijn. Lijkt me enigszins opportunistisch.

Het is wel bizar dat er de afgelopen jaren meerdere spelers zijn geweest die er in de Eredivisie heel wat in wisten te schieten maar daarvoor en/of daarna in een andere competitie het net nauwelijks wisten te vinden.

3 maart 2015 om 17:21

Over een heel seizoen gezien zijn Tadic en Pelle nu al de koopjes van het jaar in de PL. Al schieten ze er beide geen bal meer in en versturen ze geen pass meer naar de goede kleur dan is hun seizoen en die van Southampton altijd nog een succes te noemen. Eriksen kende ook geen flitsende start, dus van opportunisme is geen sprake.

Nu ben ik misschien ook wel je verkeerde voorbeeld, ik ben altijd een behoorlijke fan geweest van Bas Dost en heb zelfs vorig jaar nog een wedstrijd van hem bezocht tegen Bmg. (liep zelfs nog met vrienden en een kater tegen de camera van H*renveen aan waar Bas ook nog uitlegt dat de blessures hem parten hebben gespeeld https://www.youtube.com /watch?v=jwnq9bznhvo&spfreload=10). De roep voor het NL elftal was toen natuurlijk veel te vroeg en deze reeks had ik van hem nooit verwacht. Maar toch, ik ben blij ze hem bij Wolfsburg niet te vroeg hebben afgeschreven. De interesse van AC Milan zou ineens een stap achteruit betekenen.

3 maart 2015 om 16:14

hij is daar niet echt een basis speler he, die griffiths staat meestal in de spits.

3 maart 2015 om 16:38

Ja.

Ik denk dat Rutten te voorbarig is geweest. Ik verwacht nog aardig wat spektakel rondom Feyenoord in de zomer. Kuyt terug, eventueel dus een Guidetti/Kalou. Clasie weg maar een pröpper ofzo ervoor terug. Misschien nog die Ondaan van Willem II, Van Aken van Heerenveen word ook veel genoemd. Mulder, Mathijssen, Boula, Te Vrede, kazim? wegdoen. Ik denk dat er een aardige selectie staat komend jaar

Geweldig nieuws dit! Ik genoot als neutrale supporter met volle teugen van een mannetje als Guidetti bij Feyenoord. Hij kan bij Feyenoord de spits zijn die Richards net niet is. Met (minimaal) 15 goals per seizoen van hem en een ervaren aanvaller als Kuyt/kalou ernaast kan Feyenoord best een gooi doen naar de titel. Ajax heeft misschien meer talent in de selectie maar mist ervaring en PSV gaat deze zomer leeggekocht worden (van Guardado, Willems, Wijnaldum, Depay verwacht ik dat er minimaal 3 vertrekken plus de rest). Voor Guidetti is het ook goed geweest om weer even aan het voetballen toe te komen bij Celtic en nu hij transfervrij is moet Feyenoord wel toeslaan (al hadden ze dat misschien afgelopen jaar al wel moeten doen voor ~2 miljoen).

Wissels Hahn, wilkshire, Nelom, Woudenberg, Bilal, Vilhena, Achabar, Manu, Boetius.
Echter moeten er nog wel wat aankopen bij.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Toornstra
Immers
Clasie
El Ahmadi
Guidetti
Kuyt
Kazim
3 maart 2015 om 16:38

Karsdorp doet het aardig als RB maar dat is zonde voor z'n talent. Liever een aankoop RB, Karsdorp op de plek van Toornstra, Toornstra op de plek van Immers, Immers op de plek van Guidetti, Guidetti naast Kuijt. Kazim als uitsmijter in het centrum van de stad

Zou mooi zijn als hij terugkomt, met een beetje goed spel en een paar andere goeie aanvallers naast hem moet hij weer in vorm kunnen komen! Dit is mijn opstelling, Clasie gewoon houden want hij heeft nog meer dan drie jaar contract. Ik weet dus niet wat iedereen hier kletst dat hij sowieso een transfer gaat maken dit jaar
Wissels:
Hahn/miazek,
Wilkshire, Woudenberg, + 2 redelijke verdedigers transfervrij,
Schuurman, Vilhena, Achahbar(verlengen)
Boëtius, Kazim, Bilal

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Nelom
Clasie
Toornstra
El Ahmadi
Guidetti
Kuyt
Manu

Ik lees hierboven dat zijn salariseisen richting Celtic uitkomen op rond de 3 miljoen euro. Dat is extreem ver boven het salarisplafond. Als Feyenoord Fred Rutten tegenhoud om Chery van Groningen over te nemen zonder dat daar eerst uitgaande transfers tegenover staan, hoe zullen ze het beoordelen als iemand ruim 3x boven het salarisplafond gaat zitten. Zelfs als hij halveert komt hij daarboven uit.

Een transfersom is geen probleem meer, maar ik vermoed dat Feyenoord het aflegt tegen een andere club. De liefde van Guidetti voor Feyenoord is groot, maar zijn liefde voor salaris is nog veel groter. Anders was hij inmiddels echt wel vertrokken bij Manchester City en had hij allang in de Kuip gespeeld.

Enige probleem is zijn salaris, maar als die echt zo van de club houd moet dat toch geen probleem zijn
Als hij haalbaar is moet je dat natuurlijk gelijk doen. Guidetti is jong, scoort makkelijk (zeker in de eredivisie) en met zijn mentaliteit goed voor de groep.

hoeveel heeft hij dit seizoen gemaakt voor celtic?

f feyenoord.. lekker naar ajax gaan

Ik geloof er niet zo in.. Ik vermoed dat als er ook maar een andere club van enig niveau op de stoep staat hij niet naar feyenoord gaat. Maar dat is mijn gevoel..

Ik heb meer het idee dat hij dit zegt aangezien het van rtv rijnmond is.

Ik zou kijken of kalou en kuyt haalbaar zijn. Dan heb je voor eredivisiebegrippen een behoorlijke aanval.

Feyenoord heeft niet echt een creatieve CAM dus ik zou lekker Guedetti terug halen en 4-2-2-2 spelen met Kazim in de punt van de aanval en Guedetti als SS.

3 maart 2015 om 16:47

Hebben ze wel, maar die word niet opgesteld.

3 maart 2015 om 18:26

Ik weet dat Rutten het never nooit zal doen maar we spelende komende 2 wedstrijden tegen mindere tegenstanders. De ruimtes zullen dan ontzettend klein worden en dan heeft Feyenoord juist moeite. Dat is logisch als je met Immers op 10 gaat spelen, die is enorm beperkt. Ik zou daarom Achahbar eens proberen op 10. Ik heb de afgelopen weken goed op hem gelet, maar het is geweldig om hem in actie te zien. Hij loopt zo goed tussen de linies en hij loopt zich altijd goed vrij. Verder heeft hij een goed overzicht en een uitstekende pass. Vorige wedstrijd speelde hij maar 10 minuten, in die 10 minuten gaf hij 2 keypasses.

3 maart 2015 om 19:02

Toornstra is eigenlijk gewoon een pure CM en komt eigenlijk het best tot zijn recht naast El Ahmadi en Clasie. Vilhena zie ik ook niet echt schitteren achter de spitsen. Ik zou als Feyenoord zijnde die jongen van Heracles aantrekken voor de CAM positie, Bel Hasani.

4 maart 2015 om 15:07

4-2-2?

5 maart 2015 om 10:30

Ik denk dat je een 2 mist.

5 maart 2015 om 11:55

oeps, je hebt gelijk

Meteen halen, transfervrij krijg je niks beters en die jongen kan echt wel scoren in de eredivisie!

Is Guidetti geen zweed?

3 maart 2015 om 21:48

Ja, maar ik denk dat hij Italiaanse roots heeft.

Als hij transfervrij is, genoeg neemt met het geboden salaris en een jaar fit kan blijven, dan is het een prima aanwinst. Feyenoord heeft gewoon een veelscorende spits nodig. Kazim speelt aardig als aanspeelpunt, is een aanjager en lokt vrije trappen uit. Wellicht kun je hem behouden voor op de flank (zoals Cavani) of de bank. Maar als Guidetti komt (een type aanjager die wel veel doelpunten kan maken), dan is hij overbodig. Kuijt lijkt mij een goed idee, komend seizoen en daarna niet.

Haal die jongen dan binnen! Die kan ondanks zijn blessuregevoeligheid kan deze jongen een hoop meebrengen naarfeyenoord. Kuyt en Guidetti leggen er ongetwijfeld meer in dan de spitsen die er nu lopen. Niet een al te zwaar salaris aan hangen en vastleggen zou ik zeggen..

Kuyt komt sowieso. Het wordt dan kiezen tussen Guidetti en Kazim. Als Guidetti serieus is dan is het natuurlijk niet zo'n moeilijke keuze. Altijd voor Guidetti kiezen. Als verder het elftal een beetje bij elkaar blijft en het is mogelijk om deze twee te halen dan blijft Clasie misschien ook nog wel een jaartje.

Men praat alsof hij nog steeds zo goed is. De Schotse competitie mensen, bij Celtic, zonder Rangers...!! Dat is als.. Ajax in de Jupiler League spelen, zonder PSV... Zeker weten dat je kampioen word, af en toe een gelijkspel of verlies. Als je er dan niet minimaal 15 inschiet dan weet ik het niet hoor... Hij wilt naar Feyenoord omdat hij zich dan minder hoeft te bewijzen. Volgens het publiek MOET hij dan in de basis...de staf herinnerd zich allemaal die hattrick...hij is daar (na 1 seizoen !!!???) een held. Scheelt hem 40% van het werk dat hij normaal gesproken moet doen. Logisch dat hij terug wilt...de concurrentie is al uitgeschakeld voordat het seizoen uberhaubt is begonnen. Overschatte middelmatige speler met een grote bek....meer niet.

3 maart 2015 om 19:51

Zet je bril eens af.. Deze jongen heeft zeker potentie, dat heeft hij in zijn seizoen bij Feyenoord sowieso laten zien. Ik zou hoe dan ook tekenen voor een middelmatige spelers die een moyenne van 1 op 1 kan halen. En een grote bek.. Je kunt het ook zelfvertrouwen noemen

Halen!!!! Geef die jongen vertrouwen en laat hem de selectie weer vertrouwen geven met zijn geweldige mentaliteit.

Johnn come back!! Wat een speler is Guidetti vecht lust hij gaf ons feyenoorders weer het kuip gevoel terug. Geef hem maar 1,5 mil per jaar boeie dan heb je teminste echte spits

Zou geweldig zijn. Kazim door naar 10, clasie verkopen voor zo'n 12 miljoen, toornstra doorschuiven naar midmid. Immers op de bank voor als kazim niet meer kan, Kuijt rechtsbuiten, Guidetti spits en Boetius/Manu linksbuiten!

Zou wel bijzonder zijn als Kazim ook blijft en Kuijt komt erbij .....
Gaan we dan ook 3-3-4 spelen ..?

Wat een mazzel zou Feyenoord hebben dat Guidetti overhoop ligt met zijn huidige club. In November wilde ze hem nog definitief overnemen maar er schijnt iets gebeurd te zijn waardoor Guidetti niet meer in beeld is en zelfs op de bank is beland. Toen was men nog erg te spreken over Guidetti. Iemand enig idee wat zich heeft voorgespeeld? Dacht dat hij bonje had met het eigen publiek maar kan er niets meer over terug vinden.
Kuyt word als 2e spits gehaald dit was enkele weken terug al naar buiten gekomen dus er is nog steeds een plekje vrij voor een eerste spits. Hoopte eerst dat Feyenoord Haller van Utrecht zou halen maar Guidetti is beter uiteraard. Was al bang voor nog een seizoen met Kazim. Hij doet het goed hoor maar Feyenoord moet vooruit en dat gaat niet met Kazim.

Door de jaren heen is het algemeen bekend, dat je met een paar echte goede versterkingen, die dan ook daadwerkelijk passen in het team, je een goede kans hebt op het kampioenschap.
Dit seizoen wordt PSV kampioen omdat ze De Jong en Guardado hebben kunnen halen.
PSV heeft maar 11 verliespunten tot nu toe.
Ajax en Feyenoord hebben ongeveer dezelfde verliespunten als vorig jaar.
Ajax met een veel minder elftal.
Feyenoord eigenlijk ook.
De eindrace die Feyenoord vorig jaar had, zullen ze denk ik niet evenaren, maar het zegt vooral dat de concurrentie minder is geworden.

Zou echt van de gekke zijn. Rutten kreeg er niemand bij en dan halen ze deze speler. Hij is over zijn hoogtepunt.

Ik zeg ook, niets liever dan dat. Transfervrij, dus van Geel doen!

Als ik Feyenoord was zou ik een hele nieuwe voorhoede kopen. Kuyt, Guidetti, Kalou. Maar of het geld er is dat weet ik niet. Maar het zou geweldig zijn voor de Feyenoord supporters. Clasie zal vertrekken denk ik. En misschien Boëtius en Vilhena ook denk ik. Kazim kopen voor op het middenveld de positie waar hij uiteindelijk hoort te spelen.

Vermeer
Wilkshire
van Beek
Kongolo
Nelom
Kazim
Immers
Toornstra
Kuyt (C)
Guidetti
Kalou

strik eromheen en meteen vastleggen, veel beter dan die te vrede en kazim colin richards

Onder het mom van wie zie jij graag komen... Guidetti/ kuijt..... Ayoub / chery het zal toch een keuZe worden tussen zulke spelers! Kan me niet voorstellen dat van geel de buidel trekt voor kuijt en guidetti ! Kuijt is leuk voor de kleedkamer! Maar korte termijn tenzij hij Iets gaat doen in de jeugdopleiding ! Maar voor de visie zou ik toch jongere spelers proberen te strikken transfervrij! Zou wel leuk zijn als het elftal nu is staat voor er alweer 5 wedstrijden gespeeld zijn!

Achterin staat best redelijk voor Nederlandse begrippen met eigen jongens /
Middenveld zou met alleen het vertrek van clasie ook nog goed functioneren

Voorin is Iets nodig maar je kan mij niet vertellen dat clubs als Heerenveen wel gericht kunnen scouten en bij Feyenoord de spitsen via vakanties en oud spelers moeten worden aangedragen !

Dus wie het weet bel van geel snel voor er weer een kazimpje binnenvalt ! Neemt niet weg dat kazim zijn best doet en redelijk van waarde is voor het huidige Feyenoord

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren