Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Geel cynisch: ‘Onze nieuwe kandidaat zal hem ook wel niet zijn’

Laatste update:

Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord kan definitief op zoek naar een nieuwe trainer, nu Fred Rutten officieel heeft aangekondigd dat hij bezig is aan zijn eerste en tevens laatste seizoen in De Kuip. Zijn assistent Jean-Paul van Gastel is een van de belangrijkste gegadigden om Rutten op te volgen, maar ook Giovanni van Bronckhorst, Martin Jol en Dick Advocaat worden genoemd.

/

Volgens het Algemeen Dagblad staan Jol en Advocaat, die momenteel beiden zonder club zitten, niet bij voorbaat onwelwillend tegenover een voorstel van de Rotterdammers. Van Geel sluit echter niet uit dat Van Gastel en Van Bronckhorst samen voor de groep komen te staan. “Het duo is nu wel een optie”, geeft de technisch directeur te kennen. “Een jaar geleden vond ik Van Gastel er niet klaar voor.” Van Geel is ervan overtuigd dat Feyenoord een goede nieuwe coach vindt.

“Toen wij Ronald Koeman vastlegden, was iedereen sceptisch. Dat was hem niet. Dat was bij Rutten voor de buitenwereld hetzelfde. En de kandidaat die ik nu ga vastleggen, zal hem ook wel niet zijn”, laat de beleidsbepaler enigszins cynisch weten. Ook Rutten zelf is overigens van mening dat zijn huidige assistenten klaar zijn voor het ‘echte werk’. Waar vooral Van Gastel naar voren wordt geschoven als toekomstige eindverantwoordelijke, merkt Rutten op dat Van Bronckhorst net zo goed geschikt is.

“Ik denk dat je Giovanni niet moet vergeten hierin. Ik ga nu geen vergelijking maken tussen deze trainers en ik ga ook geen uitspraken doen over mijn opvolging. Maar het zou niet fair zijn om alleen Jean-Paul te noemen. Ook met Giovanni heb ik uitstekend gewerkt”, vertelt Rutten aan De Telegraaf.

Denk je dat Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst samen Feyenoord-trainer worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Aub geen Jol of Advocaat. Dat zijn trainers van de oude stempel en bang of jeugd in te passen.

3 maart 2015 om 10:59

Als Jol het wordt.. Advocaat ook veel te oud en totaal geen Feyenoord trainers. Geef mij maar mannen met een Feyenoordhart op die positie

3 maart 2015 om 11:28

ja ben ik met je eens, hebben bij Ajax en PSV laten zien niet voor de jeugd te gaan.

3 maart 2015 om 11:54

Ik vind peter bosz wel iets voor feyenoord.
Heeft er een verleden maar kan een eftal mooi strak voetbal laten spelen en niet bang voor jeugdspelers in te passen maakt spelers ook echt beter

3 maart 2015 om 12:01

Peter bosz is medeverantwoordelijk voor de financiële malaise bij Feyenoord. Publiek zal hem nooit accepteren. Terecht overigens.

3 maart 2015 om 12:05

Al die mensen die Peter Bosz noemen begrijpen niks van de historie Bosz en Feyenoord... De beste man is één van de redenen dat Feyenoord financieel aan de afgrond kwam te staan.. Die lijkt mij voor veel mensen met een Feyenoord hart persona non grata...

Verder is, in mijn ogen, Bosz niet een trainer die de club naar een hoger plan kan trekken.. Hij speelt aanvallend en spectaculair voetbal.. Maar bij een club als Feyenoord heb je meer nodig dan dat..

3 maart 2015 om 12:16

Het publiek kan idd wel lastig worden bij Bosz, maar de vorige keer zat hij daar als wel als TD. Als trainer kan hij eventueel wel goede dingen doen bij Feyenoord, Maar ben het met je eens dat hij wel gelijk met een 1-0 achterstand begint, maar dat kan natuurlijk veranderen net als Vermeer ook niet echt populair was toen hij binnen kwam.

3 maart 2015 om 12:17

Volgens mij snap je zelf juist weinig van de historie tussen Feyenoord-Bosz....

Hij heeft wel iets meer betekend voor de club dan alleen directeurtje spelen....

3 maart 2015 om 12:33

Achjaa, waarom zou Feyenoord niet gewoon net als PSV en Ajax de gok nemen met een van Gastel of van Bronckhorst? Het is bij die 2 clubs goed uitgepakt. Plus deze 2 heren werken al 4 seizoenen met het meerendeel van deze selectie, en zal ze dus door en door kennen.

Zet daar een 3e (feyenoordman) bij. Ik zou graag John de Wolf zien. Gewoon weer lekker het ouderwetse niet lullen maar poetsen erin brengen.

En anders een echt ervaren 3e man. (misschien wil Johan Boskamp wel iets betekenen?)

3 maart 2015 om 13:01

Daar hoop ik laat die twee het maar doen samen met Boskamp die doet het nog gratis ook, dan zijn we hem ook gelijk kwijt van de tv.

3 maart 2015 om 22:18

Ja dat weet ik, maar de nadruk wordt hier u gelegd op zijn periode als TD.

3 maart 2015 om 12:07

hmm misschien wel bang voor jeugd, maar jol deed het het eerste beter als de boer die 4 jaar erna alleen had jol de pech dat twente alles met 1-0 won, ajax speelde aanvallend en dominant voetbal(en ze hadden suarez) dus misschien is die jol nog niet zo een slechte optie

3 maart 2015 om 12:37

Jol heeft wel een breed netwerk. Die komt vast met Mido op de proppen als spits .

3 maart 2015 om 13:14

Atouba niet te vergeten.

3 maart 2015 om 14:09

@ Hardgras

Weet je wat het stomme was eigenlijk. Mido en Atouba waren eigenlijk nog een soort van logische aankopen. Mido was weliswaar (veel) te zwaar maar had een pay as you play contract. En naarmate hij fitter en fitter werd hij beter en beter. En als je bedenkt dat Ajax een groot probleme had op de linksback en je kan een ervaren routinier halen dan is dat ook nog een logische aankoop.

Natuurlijk is het makkelijk af schrijven achteraf. Maar die 2 waren nog geeneens zo raar. Zijn aankoop van Teemu Tainio daarentegen...

Als Jol maar niet komt. Een Engels manager model met Advocaat als boegbeeld zou mijn inziens een goede keuze zijn, zeker met Gio en JP als uitvoerende mensen.
Maar mocht Feyenoord kiezen voor JP en Gio vind ik het ook prima, er moet toch een keer een dag komen dat ze kunnen beginnen als hoofdverantwoordelijken.

-fout inmiddels hersteld-

Ik zou het liefst JP voor de groep willen zien, samen met Gio en met Ricardo Moniz. Ze kennen de club. ze kennen de talenten goed en ze hebben zowel het respect van de spelers als de sympathie van het legioen.

3 maart 2015 om 11:09

Is toch logisch dat je voor een nee staat en voor een ja zit

Gewoon JP v Gastel naar voren schuiven, die heeft al eerder aangegeven er klaar voor te zijn. Ik denk dat Gio nog even wil wachten voordat die eindverantwoordelijke wil woorden. Ben benieuwd, maar in mijn ogen is er gewoon niet veel keus en kom je automatisch bij een van deze 2 heren uit.

3 maart 2015 om 11:15

je staat niet onwelwillend ergens tegenover of je zegt niet bij voorbaat nee. 'niet bij voorbaat nee staan' is gewoon fout

3 maart 2015 om 14:17

Zelfs met een smiley erbij snap je mn sarcasme niet?

Het duo van Gastel en van Bronckhorst is denk ik wel het best. Die manen hebben al heel wat jaren met de meerderheid van de spelersgroep samen gewerkt en hun zijn de ideale trainers voor de filosofie van Feyenoord.

Jol en Advocaat zijn beide trainers die vooral aankopen willen zien en vaak de jeugd links laten liggen. Zelfde type trainer als Rutten. Die hebben, in mijn ogen, moeite met jeugd en willen vaak wat meer spelers die al opgeleid zijn en ingepast moeten worden als elftal.

Welke trainer Feyenoord ook kiest. Ik hoop dat ze en een opbouwtrainer nemen (iemand die kan opleiden en jeugdspelers beter kan maken) en iemand met een Feyenoord achtergrond.

WIe er ook voor de groep komt te staan, de verwachtingen zijn te hoog gespannen. Feyenoord word ook volgend jaar geen kampioen. De achterstand financieel is te groot om volgend jaar mee te doen voor de titel.

Ik zou graag zien dat v. Gastel en v. Bronckhorst voor de groep gaan staan en de spelers op de juiste plaats gaan zetten. Zij zijn bekend met de jeugd op Varkenoord en met de club. Advocaat, Adriaanse of Jol worden ook geen kampioen. Kosten te veel geld en willen weer de nodige investeringen.
De ervaring van deze trainers is geen garantie op een titel.

Ik denk dat de huidige selectie in grote lijnen in tact blijft. De verkoop van Clasie is binnen de e selectie op te vangen. Maar zet een nr 10 op nr 10 en back op een back positie en rechts buiten op de rechts buiten positie. Nu worden spelers op posities neer gezet waar ze nooit gespeeld hebben.

3 maart 2015 om 14:50

Financieel is de achterstand groot. Maar als de selectie grotendeels intact blijft en aangevuld wordt met een scorende spits, dan kunnen ze zeker meedoen om de titel. Ik ben er van overtuigd dat Rutten een wanprestatie levert met deze selectie. Wel vond ik de wedstrijd tegen Sevilla een van de beste wedstrijden Dit seizoen..

wanprestatie klinkt misschien wat zwaar, maar geen enkele speler is dit jaar vooruit gegaan. Ik vind gezien het talent, wat daar rondloopt, wanprestatie wel gezegd mag worden.

Ik ben het meestal niet eens met Van Geel, maar wel over deze uitspraak. Het is nooit goed in Rotterdam. Als ik zie hoe nu een trainer weer wordt afgebrand die mede verantwoordelijk is voor de goede prestaties in Europa sinds jaren; gewoon op een plaats staat met voetbal wat bij de huidige kwaliteit past gezien de huidige begroting en mogelijkheden. Prachtig hoe jeugd van Varkenoord doorgroeid tot volwaardige eredivisiespelers. Waar zie je dat nog meer? Een groot gedeelte van de supporters overschat de club en het huidige team en zwepen daarmee hun eigen verwachtingspatroon dusdanig op dat het niets meer met realiteit heeft te maken. Fred was i.c.m. de huidige ass.trainers prima en ik vind het jammer dat hij weg gaat. Tja, en al die ouwe meuk zeker niet aan beginnen.

Ik hoor ook de naam Adriaanse circuleren. Is dat heen goede trainer voor feyenoord? Speelt attractief en aanvallend voetbal. Als ik hem daarnaast in de media hoor, is het ook wel een man met een sterke visie en hij geeft jonge spelers de kans!

3 maart 2015 om 11:26

Is een goede trainer, maar past niet in de Feyenoordcultuur en bij de stad denk ik. Ik vind zijn arrogantie ook niet bij Feyenoord passen, met daarbij zijn overduidelijk hart voor Ajax.

3 maart 2015 om 11:32

Wel als het om Cor Adriaanse gaat. Werkt al jaren voor Feyenoord als trainer van de B1 en met heel veel succes en is heel erg ervaren maar zou hem niet als hoofdcoach zien.

3 maart 2015 om 11:29

Die heeft al eens aangegeven in Studio voetbal zichzelf teveel Amsterdammer (lees Ajacied) te vinden om voor Feyenoord te werken. Kan me dus niet voorstellen dat hij nu wel gaat.

Gewoon van Gastel en van Bronckhorst naar voren schuiven, deze twee weten precies hoe het er binnen de club aan toe gaat en weten ook dat Feyenoord financieel geen gekke dingen meer doet op de transfermarkt, het is mij ook een raadsel waarom Rutten dit niet begreep want hierin is de Feyenoord directie altijd duidelijk in geweest. De meeste Feyenoord supporters weten echt wel dat een kampioensschap er de komende jaren niet in zit maar met de goede jeugdopleiding die er is plus het kleine beetje geluk wat je moet hebben met spelers als Guidetti, Pelle kun je mooie dingen doen. Ik hoop dat we gewoon Kazim vastleggen want als Kuyt komt hebben we dan gewoon een prima backup/ tweede spits. Clasie zal wel niet te houden zijn en Immers gok ik ook dat die weg wil, dat geeft perspectief voor Vilhena en kan Karsdorp ook voor de middenveldposities strijden ipv van de backpositie.

Ik wordt een beetje gek van het gezeur over een te hoog verwachtingspatroon! Ik zit elke week in de kuip en niemand van de mensen die ik daar spreek heeft het ooit over het kampioenschap gehad. We beseffen allemaal dat het er dit jaar niet in zat. Vorig jaar was er wel hoop en soms hebben we het er nog wel over dat vorig seizoen het seizoen had moeten zijn. Op dit moment beseffen we wel dat het dit seizoen niet veel meer wordt en zijn we al heel blij als we 3de worden. Het elftal mis creativiteit en scorend vermogen! Zo simpel is het!. Het enige wat we van Geel kwalijk nemen is het.feit dat er een overschot aan middenvelders is en een tekort aan aanvallers. Maar hij heeft jaren goed gescout, dus dit ene mindere jaar vergeven we hem!

3 maart 2015 om 11:45

Ja we hebben ook pech gehad dat Basacikoglu zich niet zo heeft ontwikkeld dan wat er werd verwacht van hem

4 maart 2015 om 00:56

Newcastle?

jol en advocaat zou ik niet doen, alleen maar oudjes opstellen en jol vooral ook met zijn prutaankoop beleid.

Ik zou direct voor Jol gaan, heeft het in principe beter gedaan dan Frank de Boer. (veel meer punten in 2010) Had alleen de pech dat Twente dat jaar een lucky season had. Ik ben een Feyenoorder, maar heb als een van de weinigen veel vertrouwen in Martin.

3 maart 2015 om 12:38

Jol beter dan deBoer? Onder Jol werd de bal naar Suarez geschoten en die moest het maar uitzoeken! Daarnaast kocht Jol via raiola de meeste rare spelers.. dat Ajax onder de Boer nu slechte fase heeft doet niets af aan de overtuigde 3 titels met jonge jongens . De 4e titel werd echter iets minder overtuigend (spel) behaald maar Ajax is in 4 jaar tijd financieel gegroeid en de basis ligt voor de komende tijd stevig met langdurige contracten mede dankzij de Boer.

3 maart 2015 om 15:15

Je hebt duidelijk geen voetbal gevolgd dat seizoen. Onder Jol scoorde Ajax ongeveer 4 goals per wedstrijd. In die tijd werd elke tegenstander compleet ondersteboven gespeeld en creëerde Ajax ongeveer 10 keer zoveel kansen dan het Ajax van Frank de Boer. Maar natuurlijk gaat het allemaal om 'goed positiespel'. (In het kort, duizend balletjes breed en terug) Het gaat om kansen creëren vriend.

Jol heeft kortgeleden ook zijn transferbeleid uitgelegd. Het is waar dat er een paar vreemde spelers binnenkwamen, maar deze kostten nauwelijks iets. Dus zoveel heeft dat ook niet uitgemaakt.

3 maart 2015 om 16:34

Jol had het prima gedaan bij ajax.
In die tijd genoot ik nog van wedstrijden van Ajax.

4 maart 2015 om 00:49

Inderdaad, en ik ben Feyenoordsupporter, dus dat zou een hoop moeten zeggen. De mensen die zeggen dat Frank het beter doet dan Jol, zitten verkeerd.

4 maart 2015 om 00:58

Lol. Frank doet het beter. Klaar. Maar daarmee zeg ik niet dat Jol het slecht deed, vond Ajax onder Jol ook goed alleen teveel gekut in de selectie tussen de spelers

Simpel gezegd heeft Feyenoord iemand nodig die de interviews na afloop doet en de spelers zo nu en dan een arm om de schouder legt. De rest moet hij over laten aan Gio en van Gastel. Maar wie leent zich voor die taak..

3 maart 2015 om 13:04

Lijkt me ideaal voor Michel Janssen.
Die heeft eerder op z'n manier gewerkt bij FC Twente.

Aangezien Feyenoord toch gewoon aan het bouwen is richting een gezonde toekomst en niet zozeer het winnen van de titel kun je het prima proberen met deze jonge trainers.

Wat een onzin om de scepsis die er zijn over de assistenten met de scepsis te vergelijken die er toen des tijds rondom Koeman zijn aanstelling heerste. Dat ging niet om het gebrek aan ervaring van Koeman, wat dus het grootste probleem/risico is wanneer men door gaat met de huidige assistenten. Hoe risicovol ook; ik denk eerlijk gezegd dat Feyenoord niet veel keus heeft en waarschijnlijk alleen maar met de huidige assistenten verder kan gaan.

Al zou men er wel verstandig aan doen om een ervaren man ala Spijkerman (zoals bij Ajax) er tussen te zetten. Het lijkt mij compleet uitgesloten dat Advocaat en Jol komen, simpelweg omdat er vrijwel niets mogelijk is. Na zijn laatste avontuur in Eindhoven denk ik dat Advocaat niet nog een keer zin heeft in een club waar nog minder mogelijk is dan toen des tijds bij Psv.

Jol moet je zo ie zo niet nemen, want die neemt alleen middelmatige spelers met zich mee van zijn vriendje de zaakwaarnemer. Het is een en blijft een lastig pakket waar Feyenoord in zit, daarom denk ik ook dat zolang alles financieel zo broos is je alleen maar kunt hopen dat elke beslissing goed uitpakt., "unfortuanly for Feyenoord, there isn't a lot of wiggle room".

Ongeacht wie het ook gaat worden, het lijkt mij ook heel verstandig dat van Geel voorafgaand aan elk seizoen stopt met het zeggen dat Feyenoord serieus moet mee doen voor het kampioenschap. Zolang de begroting en het salarishuis blijft zoals die nu is; mag je dat niet verlangen van de club. Vergeet niet dat FC Twente een hogere begroting heeft en iedereen het erover eens is dat je dat niet van hen niet moet verlangen.. Dus dan kun je dat ook niet van Feyenoord verlangen, wellicht als 1 seizoen echt alles mee zit kan het, maar daar moet je niet teveel op hopen.

Verklaar me maar voor gek, maar...als Van Geel het toch weer klaar krijgt gespeeld om de wens van het legioen te honoreren (Van Gastel & Van Bronckhorst) zou Huub Stevens dan geen goede kandidaat zijn? Past prima bij de clubcultuur van Feyenoord...

3 maart 2015 om 12:51

@ Mestreech1902

Dat zou inderdaad wel een goede trainer voor Feyenoord zijn, alleen denk ik niet dat hij komt. Hij heeft toch meerdere keen aangegeven dat hij het wel met Nederland gehad heeft, maar wellicht kan van Bronckhorst hem verleiden.

Ik heb altijd het idee gehad dat Rutten het niet zo in onze talenten zag zitten. Waarom wil je anders Chery halen als je Clasie, Immers, El Ahmadi, Vilhena, Karsdorp en Toornstra hebt. Hij zal dan waarschijnlijk aangeven dat Chery wordt gehaald voor de toekomst maar Nieuwkoop en Schuurman stromen volgend seizoen door. Zijn beide prima talenten waar ik veel vertrouwen in heb. Geef ze een kans in plaats van een 26-jarige speler te halen.

Ik hoop zelf dat Van Gastel trainer wordt en dat er een realistische doelstelling komt. Top 3 plaatsing vind ik realistisch. Veel mensen vinden het misschien laf, ik vind het realistisch. Anders is het voor Van Gastel haast onmogelijk om te werken en te slagen. Een titel zit er gewoon nog niet in.

Met Van Gastel heb je iemand die precies weet hoe de situatie is, iemand die precies weet hoe goed de jeugdopleiding is, iemand die bereid is om talenten een kans te geven. Zo'n trainer moeten we denk ik hebben, ook op langere termijn. Het wordt tijd dat het weer rustig wordt in Rotterdam.

Om Van Gastel optimaal te laten functioneren moet er een ervaren assistent bijkomen. Diegene kan Van Gastel sturen wanneer het nodig is en hij kan ook fouten voorkomen vanwege zijn ervaring.

3 maart 2015 om 12:48

@ rbn_

Ik ben het weer met jou eens, alleen zou ik er wel alles aan doen om een type "spijkerman" te vinden en die er tussen te zetten. Hoe je het ook went of keert, verder gaan met twee onervaren trainers bij een club waar alles nog heel broos is, is ook behoorlijk risicovol. In die zin denk ik dat bijna elke beslissing die genomen word een hoog risico gehalte met zich meebrengt, omdat er amper bewegingsruimte is wanneer een beslissing slecht uitpakt.

3 maart 2015 om 17:59

Ik denk dat Metgod, Rijsbergen, Moniz, Boskamp of eventueel Meulensteen voldoende ervaring heeft om Van Gastel te assisteren.

3 maart 2015 om 18:49

@ rbn_

Als ik Feyenoord was zou ik Boskamp vragen, die man houdt zoveel van Feyenoord dat hij het waarschijnlijk wel voor alleen een (reiskosten) vergoeding aan de slag wilt gaan bij het eerste.

3 maart 2015 om 20:00

Klopt, dat denk ik ook. Hij is ook nog eens ervaren en kan met iedereen goed overweg. Zou denk ik een prima assistent zijn.

4 maart 2015 om 19:18

@ rbn_

Nu ik er nog even over denk brengt hij buiten zijn voetbal kennis nog meer met zich mee, iets wat de andere kandidaten volgens mij niet hebben (wellicht Meulensteen als uitzondering). Boskamp heeft goede contacten in de voetbalwereld en heeft een groot (internationaal) netwerk waar Feyenoord echt haar voordeel me zou kunnen doen.

Het lijkt mij ook een man die jonge spelers een bepaalde hardheid kan bijleren, want in Nederland schort het toch ook vaak aan de vechters mentaliteit. Plus, als er spelers zijn die expres de kantjes ervan aflopen of onterecht diva kuren krijgen; dan heb je ook meteen een kerel in huis die dat meteen de kop in kan drukken. Geloof me, ik weet bijna wel zeker dat de meeste spelers geen zin hebben in een boze Boskamp.

3 maart 2015 om 13:15

Hij wilde Chery van de winter halen zodat die dan een half jaar kan wennen en er klaar voor is on Clasie te vervangen volgend seizoen

Daarbij is ook de kans groot dat Immers en El Ahmadi vertrekken, en Vilhena is natuurlijk een zwaar overschatte voetballer, die hadden ze voor goed geld kunne verkopen en ik vind nog steeds dat het stom is dat Feyenoord dit niet heeft gedaan.

3 maart 2015 om 18:00

Over Vilhena, dat is jouw mening. Ik ben zeer gecharmeerd van Vilhena. Groot talent die vertrouwen en ritme nodig heeft. Je merkt dat Boëtius een type Vilhena achter zich nodig heeft.

3 maart 2015 om 14:17

@ Rbn_

Chery was logisch, gezien de interesse in Clasie, Immers en het 1 jarige contract van Vilhena. Een middenvelder er bij Dat kon ik juist heel goed begrijpen. Maar voor de rest heeft Rutten naar mijn idee juist wel vrij veel vertrouwen gehad in jeugd spelers. Durfde Karsdorp en van Beek op te stellen. Kongolo bleef spelen. Boetius heeft een hoop kansen gehad. Achabar, Manu etc. Al met al zijn er toch wel een boel jeugd spelers die en kans hebben gekregen.

Het belangrijkste is de doelstelling komend jaar. Wanneer Clasie + Immers vertrekken dan is een Cl plaats gewoon niet realistisch. Aangezien Ajax vrijwel volledig bij elkaar blijft en PSV of intact blijft of veel geld te spenderen heeft.

3 maart 2015 om 17:56

Ben ik het niet mee eens. Waarom Chery halen als je volgend seizoen: 1) Vilhena, 2) El Ahmadi, 3) Toornstra, 4) Karsdorp, 5) Schuurman, 6) Nieuwkoop, 7) Achahbar, 8) Sleegers nog hebt? Een middenvelder is juist het laatste wat we nodig hebben.

Achahbar en Vilhena zijn onzeker maar als Vilhena een goed verhaal te horen krijgt dan is hij bereid om bij te tekenen want het liefst blijft hij bij Feyenoord. Achahbar heeft een aflopend contract maar dat zou ik verlengen.

Ik had Rutten begrepen als hij een rechtsback ala Van Anholt wilde aantrekken waardoor je op de rechtsbackpositie een zekerheidje hebt en Karsdorp kon dan weer naar het middenveld.

4 maart 2015 om 01:00

Ajax CL missen? Waar haal je dat nou weer vandaan.

Van Gastel is ook een tijd trainer in de jeugd van Feyenoord geweest. Dit geeft wel een voordeel denk ik. Een nieuwe trainer moet talenten kunnen inpassen en laten ontwikkelen. Rutten leek op voorhand een zeer geschikte trainer daarvoor maar dat bleek toch zwaar tegen te vallen. Het is dat hij om Van Beek en Kongolo gewoon echt niet heen kan anders hadden zij ook nog op de bank gezeten.

Jol kan sws niet hij wil meteen 20 aankopen.

Advocaat en Jol willen een zak geld hebben om uit te geven. Dan had je net zo goed Rutten zijn versterking kunnen geven. Het zullen de 'goedkope' assistenten wel worden en zo duurt het nog jaren voordat Feyenoord weer voor de titel kan spelen.

Ik zou Gio als trainer aanstellen met van Gastel of Fraser( of beiden) als assistent9en). Gio weet wat er in de top nodig is als speler. (arsenal;barcelona) en hun hebben altijd nog van Hanegem als klankbord op de achtergrond.

Vreemd dat Huub Stevens nooit met Feyenoord in verband wordt gebracht. Weliswaar geen verleden in De Kuip, maar qua mentaliteit lijkt hij me erg goed passen bij Feyenoord. Meer dan Advocaat.

Gio en v.gastel zou goed kunnen gaan, maar zet er een man boven met feyenoord hart en een container aan ervaring. Bijvb wim jansen, de kromme, boskamp!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren