Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Machtswisseling bij Arsenal betekent mogelijk einde van Wenger’

Laatste update:

Arsène Wenger is al sinds 1996 werkzaam bij Arsenal, maar het begint er voorzichtig op te lijken dat de oefenmeester bezig is aan zijn laatste seizoen. In de wandelgangen wordt gezegd en geschreven dat de clubleiding van de 65-jarige Wenger af wil en dat Thierry Henry op de achtergrond wordt klaargestoomd om het stokje over te nemen.

/

Het mogelijke afscheid van Wenger heeft volgens Engelse media te maken met een kleine machtswisseling bij de club. Grootaandeelhouder Stan Kroenke heeft zijn zoon Josh Kroenke meer bevoegdheid gegeven bij Arsenal. De jonge Kroenke vindt het, zeker na de nederlaag tegen AS Monaco in de Champions League, mooi geweest met Wenger, zo berichten de kranten.

Wenger heeft nog een contract voor twee seizoenen, maar de kans is aanwezig dat hij zich wel wil laten opvolgen door Henry. Laatstgenoemde speelde in totaal acht seizoenen bij Arsenal. Onlangs gaf Henry nog aan een baan als manager van Arsenal zeker te accepteren.

Arsenal moet een keer een andere trainer proberen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zou zeggen laat wenger dit seizoen afmaken. En geef hem nog volgend seizoen de kans. En daarna henry als trainer

1 maart 2015 om 10:00

Waarom nog een kans? Die man had ooit de mazzel dat hij twee legendes in zijn team had en dat geld nog niet zo'n beslissende rol speelde bij city en chelsea. Heeft vervolgens al tien jaar helemaal niks gepresteerd en teert nog steeds op de prestaties van Henry en Bergkamp

1 maart 2015 om 10:03

Nu kan ik ook iets vragen. Krijgt wenger wel genoeg geld om spelers te kopen zoals pogba, isco etc.

1 maart 2015 om 10:05

Hij heeft een godsvermogen uit kunnen geven aan Ozil en Sanchez. Dus ja, dat krijgt ie. Maar of hij al dat geld goed besteedt is een tweede

1 maart 2015 om 10:08

Oke dat wel maar hij koopt geen verdedigers

1 maart 2015 om 10:09

En waarom zouden die naar Arsenal willen precies? Pogba kan overal naartoe en isco speelt vrijwel alles

1 maart 2015 om 10:09

Het was maar een voorbeeld

1 maart 2015 om 10:17

Nee toch? En als ik het me goed herinner was er financieel minder mogelijk toen ze het nieuwe stadion hadden gebouwd.

Enkel vraag ik me af, als Wenger het geld had en mocht uitgeven zou hij dan wel de juiste spelers halen? Zijn voorkeur gaat altijd uit naar Franse spelers waar er 7 van rondlopen in de huidige Arsenal selectie.

En op één of andere manier weet hij altijd net-niet spelers te vinden.

1 maart 2015 om 10:21

Medellin, dan was het anders geweest bij Arsenal.

Een stukje geschiedenis: Wenger kwam in 96 bij de club, in die tijd was David Dein degene die verantwoordelijk was voor de aankopen, onder het beleid van Dein zijn onder andere Henry, Vieira, Pires, Bergkamp, Fabregas en Van Persie aangekocht.

In 2006 is Dein weggegaan bij Arsenal na een ruzie met het bestuur, waarschijnlijk over geld. Dus het is niet onmogelijk dat als Arsenal wel gewoon had kunnen uitgeven dat David Dein dan bij Arsenal zou zijn gebleven. En die kon toch echt wel konijnen uit een hoge hoed toveren: Ljungberg uit Zweden ophalen, Anelka voor nog geen miljoen ophalen bij Psg, en zo nog veel meer.

1 maart 2015 om 10:51

Koopt feen verdedigers??
Afgelopen transferperiode Paulista voor 20 miljoen. In de zomer nog eens 20 miljoen voor Chambers en voor Debuchy ook iets rond 15-20 miljoen. Koscielny, Mertesacker, Monreal zijn ook allemaal gekocht hoor.

1 maart 2015 om 10:57

Wie had hij dan moeten halen? Dit zijn voor Arsenal toch gewoon twee toppers? Dat Özil niet goed rendeert dat is in dit geval een dure grap. Het valt te prijzen dan Wenger blijft leunen op jong talent en niet meegaat in het kopen om te kopen. Het beleid van Arsenal is de afgelopen jaren goed geweest en dat betekend dat de club kern gezond is, dat kan niet elk club zeggen. Langzaam maar zeker klimt de club omhoog en zal het definitief de aansluiting vinden met Chelsea en City. Of dat met Wenger moet dat betwijfel ik, een nieuwe coach kan soms wel verfrissend zijn, is Henry de juiste man? Of basis waarvan? Lijkt me een mooie club voor een Guardiola.

1 maart 2015 om 11:08

En zet dat dan nog eens in contrast met de absurde hoge seizoenskaartprijzen en het niet willen n durven halen van toppers dan komt dit hele idee jaren te laat en zal een komende trainer nog een aantal overgangsjaren nodig hbben om de echte vaste aansluiting weer terug te krijgen

1 maart 2015 om 11:38

Hij koopt altijd alleen maar afdankertjes. Wat ben ik blij als hij weg gaat. Hoe vaak en is hij eigenlijk kampioen geworden in die 20 jaar?

1 maart 2015 om 12:34

Die franse doen het geweldig: Koscielny een van de beste pl verdedigers
Coquelin als stats is hij de beste cdm in de pl op dit moment
Debuchy geblesseerd maar als hij er staat doet hij het altijd goed
Giroud als je niet kijkt naar de wedstrijd tegen monaco doet hij het geweldig dit seizoen
Diaby geblesseerd(altijd)

1 maart 2015 om 10:12

Die man heeft al genoeg kansen gehad, het is klaar voor Wenger.
Tijd voor een nieuw gezicht voor de groep.
Afgelopen week tijdens de wedstrijd tegen Monaco kreeg ik bij een close up van Wenger die in elkaar gedoken zit op zijn stoel het idee dat Mr Bean daar zat.

1 maart 2015 om 10:17

Ik heb exact hetzelfde. Vind dat hij een oude, bange man is geworden die moet stoppen. Heeft aardige carriere gehad maar nu is het klaar

1 maart 2015 om 11:04

Zo ziet een buitenstaander dit misschien.

Ik hoop wel dat Wenger een andere rol krijgt binnen Arsenal. Hij is toch het gezicht van Arsenal geworden, en die kan je niet zomaar op straat zetten.

1 maart 2015 om 10:37

Mee eens

1 maart 2015 om 10:50

Dat gebeurt ook sowieso, als hij ophoud als manager blijft hij nog in de een of andere functie aan de club verbonden, de mogelijkheden zijn onder andere hoofd jeugdopleiding en lid van het bestuur.

1 maart 2015 om 12:55

Mee eens, Wenger als hoofd jeugdopleiding en dan Henry samen met Pires? voor de groep zetten.

Een keer een andere manager zou goed zijn voor Arsenal, maar Henry slaat echt nergens op. Je gaat je club toch niet in handen leggen van iemand die nog totaal geen enkele ervaring heeft als coach. Allemaal leuk en aardig dat Henry populair is bij supporters, maar hem nu manager maken is belachelijk. Laat hem maar beginnen bij een jeugdelftal en dan rustig steeds iets meer. Over een jaar of vijf is hij misschien eens klaar om manager van Arsenal te worden dan als alles meezit en zelfs dan blijft het een gok.

1 maart 2015 om 10:19

Klopt, wie weet is Henry wel helemaal geen goede coach, dat is nog totaal onbekend. Ze moeten gewoon een vrij jonge trainer manager nemen die al het nodige heeft bewezen. Of iemands als Low waar ik persoonlijk een fan van ben, ik denk dat die Arsenal ook wel ziet zitten vooral omdat hij nu kampioen is geworden met Duitsland misschien tijd voor een nieuwe uitdaging?

1 maart 2015 om 10:32

Jurgen Klopp zou geweldig zijn!

1 maart 2015 om 10:28

Helemaal mee eens. Wat een onzin dit!!

Zou een keer tijd worden. Hoewel Wenger in het verleden geweldig heeft gepresteerd vind ik dat hij te lang niets heeft laten zien uitgezonderd van de FA cup van vorig seizoen. Ik snap Arsenal alleen niet als ze Henry dan als opvolger zouden kiezen. Iemand die nog totaal geen ervaring heeft als hoofdtrainer gelijk aan het roer zetten bij een grote club die snakt naar succes. Ik zou gaan voor iemand als Jürgen Klopp of Guardiola als die tegen die tijd vertrokken is bij Bayern. Een topcoach i.i.g. die weet wat er gevraagd wordt om prijzen te winnen, want dat verdient een mooie club als Arsenal weer een keer.

1 maart 2015 om 10:09

Wenger gaat dit seizoen de fa cup winnen

1 maart 2015 om 10:51

Nou gewoon niet hoor. Niemand pakt het verjaardag cadeau van Gerrard af ;-)

Gewoon een manager nemen die de bus parkeert, ga je prijzen pakken en is iedereen weer tevreden, het enige is dat ik dan weer over Boring Arsenal kan praten maar je pakt wel prijzen

1 maart 2015 om 10:25

Spurs, wees eerlijk, zou jij dat acceptabel vinden voor Spurs, een Mancini die liefst met 10 verdedigers speelt? Want qua voetbal is het idee van Arsenal en Spurs wel redelijk hetzelfde: mooi aanvallend voetbal is het devies.

1 maart 2015 om 11:45

Never nooit en dat gaat bij ons ook nooit gebeuren. Ik begrijp de frustraties bij Arsenal maar je moet ook het van het mooie voetbal kunnen genieten dat is namelijk het product waar je voor betaald. Catenaccio voetbal kan ook mooi zijn maar dat hoort niet bij onze club cultuur en ik denk ook niet bij Arsenal. Eriksen speelt ook soms als een zoutzak maar als hij in vorm is geniet ik. Geld ook voor Santi en Ozil etc bij jullie. Geniet intens dat zij ruimte krijgen om dit te doen want een wedstrijd duurt langer als het ene moment van een beker winnen.

Ik geloof er niets van, waarom zou die zoon opeens Wenger mogen ontslaan? Omdat hij nu iets meer te zeggen heeft? Er zijn genoeg anderen binnen Arsenal die hier ook een stem in hebben hoor. Het lijkt me sowieso onzin, Stan Kroenke gaat natuurlijk niet de macht overgeven aan z'n zoon en die zoon ontslaat gelijk Wenger, de persoon van Stan altijd in geloofde.. Nee dit verhaal klopt niet.

1 maart 2015 om 10:23

Het kan ook iets anders zijn. Het enige waar Stan Kroenke iets om geeft wat Arsenal betreft is geld. En wat dat betreft kun je slechtere managers hebben dan Wenger, die een financieel heel erg goed beleid voert. Zolang Stan zijn divident kreeg was er voor hem niets aan de hand.

De zoon van Stan kan hier natuurlijk anders in zijn.

1 maart 2015 om 10:27

Ohja, zo had ik er nog niet naar gekeken, thanks.
Ja, in weet niet hoe gierig die Stan is, maar mij lijkt als je de baas bent van een prachtige club als Arsenal, dat je niet alleen kijkt naar het geld. Je wilt ook dat ze het zo goed mogelijk doen, dan komen daarna de ponden wel weer.

Als die Stan alleen maar naar het geld kan kijken (wat ook goed is voor de club), maar niet naar de sportieve prestaties heb ik liever dat er iemand anders komt die wel om de club geeft, zoals z'n zoon dus blijkbaar.

1 maart 2015 om 23:10

Fyi, Stan heeft geen cent aan dividend ontvangen.

Maar dan de vraag: Wie dan? Wie moet Wenger opvolgen? Want je ziet het ook bij United met Saf, die hebben gewoon twee stappen achteruit gezet in plaats van vooruit. En wie zouden dan echt een vooruitgang zijn, en ook haalbaar? Ik heb wel ideeen, Paul Clement van Real Madrid (assistent van Ancelotti), al weet ik niet of hij echt al klaar is voor een club als Arsenal, Conte is misschien haalbaar, Murat Yakin zou ik ook wel zien zitten, hij was de laatste jaren de coach van Basel en zit nu in Rusland, Klopp of Low zijn misschien ook mogelijk.

1 maart 2015 om 10:21

Zie je dat bedoel ik ook. Als wenger word ontslagen wie gaat hem opvolgen. De boer is niet goed genoeg. Henry heeft geen ervaring en kan misschien niet beter presteren dan wenger

1 maart 2015 om 10:24

Ik zie coaches in de Eredivisie ook niet als serieuze opties.

1 maart 2015 om 10:41

De Boer is nie goed genoeg ?
Waar is dat op gebasseerd ?

1 maart 2015 om 10:43

albertino, wat heeft De Boer Europees gepresteerd? Want kampioen worden in de Eredivisie is leuk, maar zegt niets over het niveau van een coach.

1 maart 2015 om 10:48

Vind je de boer echt goed voor arsenal hahahaha. Landskampioen in de eredivisie is leuk en aardig maar zou hij ook goed presteren in de bpl

1 maart 2015 om 10:59

Natuurlijk zegt dat wel iets over t niveau van een coach. Hij kan namelijk met dat materiaal het beste presteren op dat niveau. Het gaat om de manier van coachen en spelers beter maken. Of je dat nou in de eredivisie doet of in de PL maakt geen verschil. En de Boer heeft me Ajax toch gewonnen van barcelona en van United uit. Vind ik hele knappe prestaties. Zeker als je t verschil in die selecties ziet. Dat hij niet ver kwam in de CL kwam omdat hij jaar na jaar in een moeilijke poule terecht kwam. Wat had Wenger gepresteerd in Europa toen hij bij Arsenal kwam. Wat had Rodgers gepresteerd bij Swansea voordat hij bij Liverpool kwam. Ik vind t zo'n gelul om te zeggen dat hij niet goed genoeg is omdat hij Europees niks heeft gepresteerd. Is toch ook niet zo raar als je t verschil in kwaliteit ziet

1 maart 2015 om 13:15

Rodgers heeft met Swansea promoties afgedwongen en daarnaast swansea de middenmoot laten spelen in de PL.
Arsene Wenger had meer dan tien jaar hoofdtrainer ervaring voor dat hij naar Ardenal ging en een aantal prijzen gepakt.
De Boer kan beter eerst presteren bij een Newxastle united ofzoIets. Arsenal is echt andere koek, daar geloof ik in deze voetbalstructuur niet meer in dat hij zo naar een topclub kan gaan.

1 maart 2015 om 15:58

@mancityfifa
@stravven

Wat een onzin, er zijn zoveel coaches die niet een waslijst aan prijzen meebrengen.
En zoals hierboven al word geschreven heeft de Boer juist met hele beperkte middelen goede resultaten gehaald, zoals 4 pnt pakken tegen City, winnen van Barca, United en Milan.

Arsenal mag zn handen dicht knijpen als de Boer er trainer word.
Maar hij blijft sowiezo volgend jaar dus deze discussie is zinloos.

Overigens presteren de Engelsen nou niet zo geweldig in Europa en bij de eerste 6 eindigen met Arsenal kan zelfs ik.
Laten we het niet spannender maken dan het is.

1 maart 2015 om 10:23

Klopp is denk ik nu onhaalbaar, die houdt zoveel van Dortmund. Low wilt denk ik wel zeker omdat hij Duitsland nu kampioen heeft gemaakt, dat is het hoogste wat je kan halen. Misschien tijd voor een nieuwe uitdaging?
Conte zie ik liever niet komen want ik heb het niet zo met die Italiaanse coaches.
Ronald Koeman maar eens proberen?

1 maart 2015 om 10:23

Nee, geen Koeman, die is te licht voor een club als Arsenal.

1 maart 2015 om 10:28

Inderdaad geen koeman. Zometeen gaat hij bij arsenal alleen maar eredivisie spelers halen hahahaha

1 maart 2015 om 10:30

Nee bedankt, de enige Erediivisiespeler die ik wel bij Arsenal zou willen zien is Depay. De rest hoeft voor mij niet.

1 maart 2015 om 10:35

Clasie zou ook niet misstaan.

1 maart 2015 om 10:35

Wijnaldum is toch ook goed voor arsenal

1 maart 2015 om 10:38

Jij wil Clasie als breker? Nog meer grappen? Clasie is namelijk geen echte breker, meer een CM dan een Dmf. En op de CM-positie zijn we al redelijk goed voorzien. Ik zie liever een Kondogbia, Bender, Willian Carvalho, Luiz Gustavo of Javi Martinez op die plek dan Clasie.

Wijnaldum is niet echt nodig, we hebben Ramsey en Wilshere al voor zijn positie. En Wijnaldum schat ik niet hoger in dan die twee.

1 maart 2015 om 10:43

Ik denk wel dat clasie en wijnaldum het beter zouden doen dan depay. Depay is soms te egoïstisch. En bij arsenal mag dat al helemaal niet

1 maart 2015 om 10:49

Mag dat niet? Alexis en Walcott gaan niet voor eigen succes wil je zeggen? Arsenal moet eens eerder gaan schieten en niet tot in de 6-yardbox combineren.

1 maart 2015 om 10:53

Nee ikk bedoel ddat depay vaak te ver gaat met zijn eigen acties. Walcott en sanchez weten wanneer ze de bal moeten passen

1 maart 2015 om 10:53

Haha het was maar een grappie hoor van Koeman. Maar buiten dat, Depay is net zo'n speler als Ronaldo. Ozil was op z'n best met Ronaldo naast hem, dus ik zie het wel zitten. Sánchez op rechts, Depay op links, Ozil heeft een natte droom. Wijnaldum is niet nodig, we hebben Wilshere, Ozil, Cazorla, Ramsey en Rosicky. Clasie is (nog) te slecht voor Arsenal. We hebben iemand nodig die wel een trap kan verkopen.

1 maart 2015 om 11:04

Coqulin ofzo

1 maart 2015 om 11:05

Mijn hemel. Clasie mist alle dynamische vaardigheden om als CM te functioneren, een positie die hij overigens zelden heeft bekleed. Maar goed.

We zullen het zien, binnen enkele jaren. Ik durf er geld op te zetten dat deze jongen als brekende spelbepaler vele ogen gaat verbazen. Nu nog op te halen voor een spotprijs.

1 maart 2015 om 11:17

Eigenlijk nu ik er zo over nadenk, lijkt Clasie me helemaal zo gek nog niet. Kijk naar Blind, die kan ook mee met United. Ik persoonlijk vind dat Clasie nu verder is, dan Blind vorig jaar was. Als je hem nu koopt, is ie inderdaad nog goedkoop. Als je hem over 5 jaar wilt kopen is hij rete duur. Kan je hem beter nu halen.

1 maart 2015 om 10:38

Bij united moest een trainer opgevuld worden die 25 jaar lang de ene na de andere prijs binnen sleepte en in zijn laatste seizoen ook nog kampioen werd. Iedereen wist bij voorbaat al dat het voor zijn opvolger onmogelijk zou zijn om zijn prestaties te evenaren.

Als Wenger vertrekt is dat toch helemaal niet aan de orde? Er vertrekt een man die jaren bij de club actief is geweest, maar het is best aannemelijk dat zijn opvolger betere prestaties neerzet dan wat Wenger in zijn loopbaan en vooral de laatste 10 jaar heeft gedaan.

1 maart 2015 om 10:40

Qua prijzen niet, qua vastheid wel. En ik vraag me ook gewoon serieus af wie Wenger op zou moeten volgen. Want ja, het iets minder moeilijk dan SAF opvolgen, maar om nou te zeggen dat iedereen het net zo goed of beter als Wenger kan doen?

Want wees eens eerlijk, wie zie jij het beter doen met Arsenal? En iemand die ook haalbaar is, en iemand die leuk voetbal wil spelen?

1 maart 2015 om 10:44

Ik heb geen idee wie wenger zou moeten opvolgen.

1 maart 2015 om 10:50

Ik denk dat er heel veel coaches zijn die het beter zullen doen met Arsenal. Wenger wordt altijd (begrijpelijk) enorm verdedigd door de Arsenal fans. Slechte prestaties worden al jaren uit handen van Wenger geluld.

Ik denk dat jullie nog eens verbaasd zullen zijn hoe eenvoudig zijn plek opgevangen kan worden. Niet zijn legende, maar wel zijn positie als trainer.

Van Moyes tot Koeman, de boer en Guardiola en alles wat daar tussen zit...geef iedereen een goede kans om beter te presteren met Arsenal. Waarom niet dan? Welke prestaties zijn met zo'n spelersgroep nou onmogelijk te evenaren? Eerlijk zijn

1 maart 2015 om 11:04

Koeman wordt met Arsenal ook gewoon elk jaar vierde hoor. Verder lijkt Rudi García mij wel een goede optie. En ook De Boer samen met bergkamp.

1 maart 2015 om 11:04

Ohja theelions? Ik ben ook geen fan van Wenger maar we staan op dit moment 4e achter United, City en Chelsea. 4e staan achter deze teams is gewoon normaal, zeker als je de selecties vergelijk en bedenk dat United altijd geluk heeft.
Een trainer vervangen die er bijna 20 jaar heeft gezeten is niet zo makkelijk hoor, de hele clubcultuur is die van je voorganger. Je moet zoveel bespreken met mensen wat je anders wilt gaan doen, dat het denk ik een behoorlijke opgave is.

1 maart 2015 om 13:17

Je zegt het zelf...vierde achter deze clubs is normaal. Ik ken genoeg trainers die zo'n normale prestatie kunnen evenaren

Laat Wenger de twintig jaar volmaken, dat verdient hij.
En Henry meteen al opvolger.. Misschien over 10 jaar. legende moet eerst wat ervaring opdoen.
En we moeten juist en verstandig kiezen. Anders eindigen we met elk jaar Europa league.

1 maart 2015 om 11:01

Toch heb ik liever dat we de Europa Leaugue winnen dan dat we er zoals gewoonlijk in de kwartfinale cl uitliggen. Wie weet is Henry wel helemaal geen goede coach.

Ondanks de kritiek op wenger, gaat hij wel de fa cup winnen met arsenal net als vorig seizoen

1 maart 2015 om 10:44

Toch is de Fa cup sportief gezien geen grote prestatie voor 1 van de topclubs in Engeland

1 maart 2015 om 10:46

Daar heb je zeker gelijk in maar voor arsenal is de fa cup de belangrijkste prijs na de bpl

1 maart 2015 om 11:06

Als andere clubs het winnen weer wel zeker, behalve voor Arsenal?

1 maart 2015 om 11:12

Threelions heeft toch gewoon gelijk? De titel van de FA Cup is een leuk toetje, dat wel. Van een club als Arsenal mag toch wel verwacht worden dat ze meedoen om de titel van het land en van de Champions League.

1 maart 2015 om 13:21

@gonner4eva

Als andere PL topclubs de Fa cup winnen is dit ook een mooie eervolle prijs, maar ook geen prijs dat qua prestatie tekenend is voor een topclub.

Zo raar is t allemaal niet

1 maart 2015 om 11:05

Arsenal gaat verliezen van United en united verliest de fa cup finale van Liverpool. Als we dan toch de glazen bol erbij pakken.

Het meest geweldige hieraan is dat Josh Kroenke meer geld heeft/gaat hebben dan zijn vader Stan. De moeder van Josh, en dus de vrouw van Stan Kroenke, is de dochter van de oprichter van Walmart. Stan kan niet aan dit geld komen, Josh wel.

1 maart 2015 om 10:45

Leg even uit. Wie zijn josh en stan

1 maart 2015 om 10:48

Lees het artikel.

Maargoed: Stan Kroenke is degene die de aandelen van Arsenal in handen heeft, en de vader van Josh Kroenke, die volgens dit artikel de nieuwe eigenaar van Arsenal gaat worden.

1 maart 2015 om 11:11

Stan (kroenke) is grootaandeelhouder bij Arsenal, heeft een vermogen van 6,3 miljard Usd. De vrouw van Stan Kroenke, Ann Walton - Kroenke, is de dochter van de oprichter van Walmart, met ook een groot vermogen (ik lees getallen rond de 5,5 miljard). Stan en Ann hebben samen twee kinderen: Josh en Whitney Ann. Josh, de zoon van Stan en Ann heeft meer zeggenschap bij Arsenal gekregen van zijn vader.

Wikipedia over Josh: He is President and Governor of the Denver Nuggets basketball franchise, President and Governor of the Colorado Avalanche ice hockey franchise and Alternate Governor for the Colorado Rapids soccer franchise

In mijn ogen 3 seizoenen te lang gewacht. Wenger was een goeie manager maar zijn tijd is voorbij. Ik zou niet voor Henry gaan maar goed, een nieuwe man met een nieuwe staf moet komen bij Arsenal. Met Wenger win je tegenwoordig geen prijzen meer, hij krijg dat voor 1 of ander manier niet in elkaar.

Was leuk geweest Wenger!
Je kan geen moderne trainer zijn als je geen verstand hebt van tactiek.
Zidane zou wel de nieuwe trainer kunnen zijn voor Arsenal.
Doet het geweldig bij Castilla.
En Zidane kan dan lekker 2 jaar Arsenal trainen voor dat hij terug keert bij Real.
Wie de trainer ook word hopelijk blijft hij vertrouwen in Giroud houden,duidelijk de beste spits ter wereld op Bendter na!

Sorry maar wie denkt die Josh Kroenke wel niet dat hij is? Alleen omdat papa Kroenke de club heeft gekocht, betekent niet dat zomaar zulke dingen kan beslissen.
Dat neemt niet weg dat ik vind dat wij afscheid van Wenger moeten nemen als zijn contract afloopt. In mijn ogen zijn er maar 3 kandidaten om Wenger op te volgen. Namelijk F.de Boer(samen met Bergkamp en Overmars), J. Klopp en R. Martinez. Henry als hoofdtrainer lijk mij geen goed idee omdat hij geen enkele ervaring heeft.

Ik zou het mooi vinden om het echt in transitie te zien gaan, een jaartje met Henry als coach van de u21's, een jaartje als assistent van Wenger om hem vervolgens uit te zwaaien en het over te nemen samen met misschien wel een andere Invincible! Dat zou toch prachtig zijn...

Hoe dan ook moet Wenger op een bijzondere manier de club verlaten, wat een legende.

Een geweldige beslissing gevolgd door een beslissing van een dronken imbeciel. Hoe kan je Henry trainer maken. Jurgen Klopp en Arsenal is weer een topclub

Als je een goede speler bent geweest dan maakt dat je nog niet automatisch een goede trainer. Voor trainer hoef je echt niet perse een goede wereldvoetballer te zijn, het lijkt wel alsof deze vergissing met de dag meer wordt gemaakt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren