Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Zidane maakt zich sterk voor komst Pogba bij Real Madrid'

Laatste update:

Vrijdag zei algemeen directeur Giuseppe Marotta nog dat Juventus niet op zoek is naar kopers voor Paul Pogba, maar daarmee heeft hij geen einde kunnen maken aan de geruchten over de toekomst van de middenvelder. Marca, AS en Tuttosport schrijven zaterdag allemaal over een zogenaamde 'bidding-war' tussen Barcelona en Real Madrid.

/

Pogba wordt ook in verband gebracht met Manchester City, Manchester United, Chelsea en Paris Saint-Germain, maar Barcelona en Real schijnen op het moment de beste papieren te hebben om de Fransman binnen te halen. Barcelona moet zoals bekend nog wel even geduld hebben: de Catalanen hebben last van een transferban en mogen in de zomer nog geen nieuwe spelers halen.

Real mag dat wél en AS claimt dat Zinedine Zidane druk bezig is om zijn landgenoot ervan te overtuigen dat hij de nieuwste 'Galactico' bij Real moet worden. Zidane is erg onder de indruk van de kwaliteiten en potentie van de pas 21-jarige Pogba en heeft er bij Florentino Pérez op aangedrongen om echt werk te maken van de komst van het supertalent, voordat het te laat is. Het lijkt ondenkbaar dat Pogba nog lang in Italië zal blijven.

/

Zidane ging in het verleden zelf ook van Juve naar Real en groeide destijds uit tot de duurste speler aller tijden. Het record staat nu op naam van Gareth Bale, die van Tottenham Hotspur naar Real ging, maar Pogba zou de Welshman bij een transfer wel eens kunnen gaan aflossen. In oktober verlengde de middenvelder nog zijn contract bij Juve, tot de zomer van 2019. Volgens Tuttosport kreeg zaakwaarnemer Mino Raiola hier een flinke beloning voor: hij zou liefst 4,5 miljoen euro hebben ontvangen bij de contractverlenging van zijn meest talentvolle cliënt.

Raiola claimt dat Pogba zeker honderd miljoen euro moet gaan kosten, maar de rijkste clubs ter wereld zouden geen problemen hebben met dit bedrag: niet alleen omdat Pogba zo goed is en nog jarenlang mee kan, maar ook omdat hij een groot deel van zijn transfersom kan terugverdienen door shirtverkoop en sponsorcontracten. Pogba is behoorlijk populair bij meerdere grote bedrijven in de wereld en een eventueel nieuwe werkgever kan daar ook van profiteren.

Paul Pogba zou een aanwinst zijn voor Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wie moet hij dan in de plaats gaan spelen op het middenveld??

28 februari 2015 om 11:16

Illara, Casimero verkopen. Khedira gaat gratis weg. Modric gaat in september 30 worden. Dus vooral in het begin zal het wat een beurtrol worden, net zoals bij Isco en James het geval is maar ik denk dat het ideale Modric, Pogba en James/Isco is ook al is Kroos nu Patron op het middenveld. Hoogste % passen. Heel belangrijk maar wanneer Pogba er is. Verdedigend doet Kroos weinig dus net hetzelfde als Pogba maar Pogba verdedigd wel.

28 februari 2015 om 12:49

verdedigd pogba het zelfde of iets meer?

28 februari 2015 om 13:05

Pogba speelt box to box. Verdedigd vaak mee en drukt altijd op het middenveld. Denk maar een een type Steven Gerrard, maar nu al 3x beter.

28 februari 2015 om 13:11

Ik vind Pogba verdedigend goed, maar zou m nooit cdm zetten. In een rol met aanvallende focus vind ik hem vele malen sterker.

28 februari 2015 om 19:40

terran

Ik hoop dat je de Gerrard van nu bedoeld (al is die geen box to box meer) want de Gerrard van 2003-2009 is echt tien keer zo goed als Pogba.

28 februari 2015 om 11:16

Vd,Vaart
Ik denk ook als hij naar Real gaat, dat hij geen basisplek heeft. Hij moet gewoon voor een club kiezen als PSG of City, daar staat hij denk ik wel in de basis.

28 februari 2015 om 11:24

Een dergelijke aankoop zou geheid een basisplaats krijgen. Zo gaat het sinds jaar en dag. Kijk bijvoorbeeld naar Isco die plaats moest nemen op de bank ten faveure van de nieuwe aankoop James.

28 februari 2015 om 11:33

Isco James

28 februari 2015 om 11:33

Isco beter dan james*

28 februari 2015 om 11:43

Isco is beter dan James!!! Zijn techniek en acties is niet normaal!!

28 februari 2015 om 11:57

Isco is underrated, en James is overrated door het WK.

28 februari 2015 om 12:10

Ik denk dat de meesten Isco wel boven James verkiezen. En terecht.

28 februari 2015 om 12:31

James is juist onderschat, mensen haten omdat hij veel minder kost dan Isco. Ook meer beslissend dan Isco..

28 februari 2015 om 12:39

Reactie met de meeste onzin ooit.

28 februari 2015 om 12:50

Ben het volledig eens met kondogbia. Heeft niet zulke acties als Isco maar wel meer goals en assists. Isco is meer van de dribbels en James meer van de goals en eindpassen/assists.

28 februari 2015 om 12:52

Neemt trouwens niet weg dat ik het een genot vind om naar Isco te kijken. Zodra hij de beslissende pasjes weet te geven, heb ik hem liever op het veld staan dan James.

28 februari 2015 om 13:47

Volledig met hem eens? Apart. Hij zegt namelijk ook dat James goedkoper was als Isco.

28 februari 2015 om 14:07

Denk je nou echt van alle clubs dat city een kans maakt met hun waardeloze beleid zulken komende 5 jaar de CL niet winnen

28 februari 2015 om 14:08

Isco is inderdaad beter dan james.. Dat wk was goed voor james zijn cariere €€€

28 februari 2015 om 15:19

Hahah heb daaroverheen gelezen. My bad. Isco was uiteraard veel goedkoper dan James

28 februari 2015 om 11:21

Dacht ik ook. Laat hem toch daar tot over 3 jaar ofzo. Zijn waarde zal echt niet stijgen ofzo. Hij is al bijna 100 miljoen waard. (Wat ik dus echt onzin vind) met isco/kroos/modric heb je een perfect middenveld. Medran en odegaard zijn er ook nog en die verdienen de kans om af en toe minuten te maken. Met irrala en Silva heb je goede backups. Dan worden spelers als kadira ( die waarschijnlijk weg gaat naar Schalke) en Casemiro (porto) nog weg gelaten. Op termijn zou je modric kunnen vervangen met Paul, vanwege de leeftijd. maar dat zie ik nu nog liever niet.

28 februari 2015 om 12:01

Die jonge jongens als Odegaard mogen echt niet op speeltijd rekenen lijkt me. Die gaan gewoon verhuurd en vroeg of laat verkocht worden voor een mooi bedrag. Ik zou het zonde vinden als Real nu voor Pogba gaat. Dat is dan gewoon weer een marketing stunt in plaats van sportieve vooruitgang. Met jongens als Modric, James, Kroos en die 2 Spanjaarden heb je al een prima middenveld toch?

28 februari 2015 om 12:09

Geloof je echt deze gerucht?
Sinds dat Pogba speelt bij Juve wordt hij gelinkt met Real Madrid.
Dit is gewoon weer een van de zoveel geruchten.
Real heeft 2 middenvelders die 10 keer beter zijn.
Ze heten Kroos en Modric.

28 februari 2015 om 12:40

Kroos is niet goed genoeg voor het niveau Real Madrid. Pogba is zijn ideale opvolger. Heeft alles wat Kroos heeft en veel meer. Kroos is te statisch voor het Real voetbal.

28 februari 2015 om 12:49

@Montania.
Probeer nou niet de clown uit te hangen want grappig ben je niet!

28 februari 2015 om 13:21

Pogba heeft een mindere passing dan Kroos. Daar kan je echt niet omheen.

28 februari 2015 om 14:10

Pass en traptechniek van kroos is wel dodelijk.. Links en rechtsbenig legt hij de bal op je stropdas

28 februari 2015 om 14:37

Pogba is een versterking voor elk top team, echter gezien zijn spel zie ik hem liever bij Barca spelen. Real heeft een zakelijker instelling en heeft zijn speelse speelstijl meer effect bij het spel van Barca in mijn optiek.

Pogba is een aanwinst voor elk team ter wereld..

Kom maar op met die bidding-war. Juve kan wel wat plezier maken met miljoentje of 100 erbij

28 februari 2015 om 11:18

100 miljoen? Alles onder controle verder? 40/50 miljoen is een mooi bedrag (nog belachelijk veel voor een voetballer daar niet van)

28 februari 2015 om 11:22

Als Real dat bedrag neerlegt voor Bale, gaat Juve dat natuurlijk eisen. Zou dom zijn om het niet te proberen..

28 februari 2015 om 11:25

40/50? Voor Pogba? Als al de grote rijke club hem willen en Juve heeft het geld niet nodig gaan ze hem niet laten gaan voor 50mil. In een wereld waar Bale 100 kost en Luiz 60 gaat Pogba zeker niet weg voor minder dan 80 a 90 miljoen.

28 februari 2015 om 11:33

@ritchie99

Het is echt ongelooflijk maar in de huidige markt is 40/50 miljoen voor Pogba een echt koopje en gaat hij sowieso voor twee keer zoveel weg.

28 februari 2015 om 11:35

Als Pogba komende zomer voor minder dan 80miljoen wordt verkocht eet ik mn schoen op. Als je denkt dat ie voor 40-50 weggaat ben je niet goed wijs. Je hebt gelijk dat dat een goede prijs zou zijn maar zo werkt het tegenwoordig niet meer. Je moet naar de markt kijken, dan zie je dat een bedrag van 100 miljoen best een reele optie is

28 februari 2015 om 13:00

Vergeet niet dat Bale (bijna) elke week beslissend was voor de Spurs.
Iets wat Pogba niet is voor Juve. Dus 100 lijkt me een beetje teveel voor hem.

28 februari 2015 om 13:26

Dat heeft toch met de positie te maken. Hoe kan je nou als middenvelder altijd beslissend zijn (hij is geen #10, die kunnen dat meer) Noem eens middenvelders die box-2-box spelen en beter zijn dan Pogba. Houd dan nog eens rekening met de leeftijd van deze jongen, dat er dus nog (veel) meer in zit dan dat hij nu al laat zien. En je komt uit op een som dat dit op dit moment de meest veelbelovende allround middenvelder is ter wereld. Daarnaast is Raiola natuurlijk een koning in zijn spelers goed in de markt te zetten, dat werkt ook mee.

28 februari 2015 om 14:17

Hij is niet altijd dominant zoals bale dat was op een ggeven moment bij de spurs was die bale gewoon niet meer te houden! Pogba is een goeie speler maar kan ook 90 min als een dweil spelen.. Het is ook weer niet zo dat hij juventus oogstrelend voetbal laat spelen. Maar nogmaals het is een aardige speler maar ik vind hem overrated die pogba.. Traag als n gek, moet de bal meer het werk laten doen. Wil in zijn jeugdige enthousiasme nog wel eens teveel gaan lopen met de bal. Hij is langzaam moet hij niet doen

28 februari 2015 om 11:25

Juve is hier de winnaar, met Vidal, Marchisio, Pereyra hebben jullie al fantastische middenvelders. Nu nog een wereldklasse aanvaller naast Tevez, bijvoorbeeld Falcao (slecht dit seizoen maar ik zie hem echt opleven in de Serie A, bij een machtiger team, lagere tempo, en veelscorende competitie) en desnoods een lb a la Coentrao en bijvoorbeeld Verrati om Pirlo op te volgen.

28 februari 2015 om 11:28

Ik hoop heel erg dat cavani van de franse flanken terug wil naar de Italiaanse spitspositie. Zal dure grap worden maar als Morata ook nog teruggaat naar Real voor 30 moet het minimaal te proberen zijn.

28 februari 2015 om 11:37

Real gaat nooit van z'n leven 30miljoen betalen om Morata terug te halen. Daar heeft ie niet genoeg voor getoond bij Juve jammer genoeg. Ik denk eerder dat ze voor een spits als Rodrigo of Alcacer gaan. of naja, 'denk', laten we zeggen dat ik dat hoop

28 februari 2015 om 12:31

De geruchten gaan dat Real Morata terug wil. Maar eigenlijk hoop ik dat hij blijft, Hij is wat wisselvallig maar talent zit er zeker in. Was tegen Dortmund goed te zien dat die jongen heel veel kan.

28 februari 2015 om 13:17

Als Real Morata terugwil dan moeten ze deze zomer 13 miljoen betalen. Volgende zomer 30 en dan loopt ie clausule af.

28 februari 2015 om 13:36

Juve kocht Morata van Real voor 20 miljoen euro en Real kan hem deze zomer voor 30 miljoen euro terugkopen, de zomer daarna voor 35 miljoen en daarna zal de clausule aflopen. Zou wel gek zijn als Juve hem kocht voor 20 miljoen en er zat een clausule in zijn contract dat Real hem het volgende seizoen voor 13 miljoen weer kon ophalen.

Ontzettend gecharmeerd van Pogba, maar dit is zo onnodig weer van Real.. Wiens plek moet hij dan innemen? Die van Kroos/modric? Lijkt me sterk dit. En voor de bank is hij tevens veels te goed. Zou het veel mooier vinden dat deze man lekker lang blijft voetballen bij Juve, maar tegenwoordig is dat zeer zeer zeldzaam

28 februari 2015 om 11:21

Tenzij Juve richting echte top gaat als Barca, Real, Bayern, Chelsea en PSG (net aan) , zal Pogba denk ik niet te behouden zijn.

Fantastische speler, die nog te weinig discipline heeft en veel doet op zijn talent. Die gaat uiteindelijk wel echt voor megabedrag naar andere club.

Matic en Pogba, zie ik wel zitten!

28 februari 2015 om 11:23

Pogba zou dan idd gaan banken, als reserve voor Kroos of Modric. Voor Pogba is dat niet goed, maar Real kan wel een betere backup gebruiken eerlijk gezegd.

28 februari 2015 om 11:41

ach dan heb je met Isco, Kroos, Pogba, Modric en James 5 wereldtop middenvelders om naar hartenlust mee te rouleren... ljikt me ideaal als je meer dan 60 wedstrijden speelt in 40 weken. Ook aangezien 2 van die middenvelders ook op de flank uit de voeten kunnen. Nee in het roulatie systeem van don Carlo zullen ze alle 5 meer dan genoeg minuten. Het zal sowieso zelden gebeuren dat alle 5 die spelers wedstrijdfit zijn op hetzelfde moment. Er heeft altijd wel iemand pijntjes of een langdurige blessure

28 februari 2015 om 12:08

Zou geweldig zijn om Pogba toe te voegen. Maar het lijkt me in totaal wel een (te) aanvallend ingesteld middenveld. Mensen zoals een Khedira (of Alonso) heb je ook nodig.

28 februari 2015 om 12:30

Daar ben ik het niet mee eens. Een Khedira is totaal overbodig. Sterker, hij verzwakt het team in significante wijze. Real Madrid's beste periode van het huidige seizoen bestond uit een middenveld met vier aanvallende middenvelders. Over het algemeen spelen ze dit seizoen met enkel aanvallende middenvelders op het middenveld in de basis (isco, Modric, Kroos, James).

28 februari 2015 om 13:03

Real zal deze zomer wel weer een speler verkopen waar iedereen van op kijkt en real voor gek verklaard. zoals afgelopen zomer met dimaria en jaar daarvoor met ozil. Dus dan zal er wel een plekje vrijkomen. En hoe langer ze wachten hoe duurder die wordt, ik zou zeggen meteen kopen!

Klinkt misschien dom...maar zit real madrid niet een beetje vol met sterspelers ?

Dan zou je kroos isco pogba modric elke wedstrijd afwisselen als ze minuten willen

28 februari 2015 om 11:40

Zou dan bijvoorbeeld Isco niet zoiets hebben van ik kan beter dan vaak dan bank warm houden en willen vertrekken. Stel dat Khedira en Illaramendi in de zomer vertrekken en Pogba wordt gehaald, dan heb je alsnog Lucas Silva, Pogba, Isco, James, Kroos en Modric. Zes middenvelders voor drie posities is natuurlijk niet teveel maar ik denk dat geen een topper het leuk vind om zoveel op de bank te zitten en altijd te rouleren. Bovendien zijn ze bijna allemaal jonge middenvelders die zoveel mogelijk moeten spelen voor hun ontwikkeling. Iemand als Isco weet ook wel dat hij bij bijna iedere club een basisplaats zou hebben.

28 februari 2015 om 12:09

Weet wel dat real madrid sowieso champions league, elke week primera division en copa del ray speeld. Tel daar bij eventuele schorsingen en blessures op en de spoeling wordt erg dun. Kijk maar naar real de afgelopen weken getergt door blessures. Nog steeds staat er een wereldteam maar toch een klasse minder en dat was te zien aan de uitslagen. En hetzelfde geld voor uw ploeg. Juventus heeft ook een brede selectie toppers. Zolang je maar goed rouleerr.

Dat er een bedrag van 100 mio kan terugverdiend worden door shirts te verkopen.... Straf dat zo een verhalen blijven bestaan.

Een club houdt niet meer dan 10 euro over aan een truitje, dus moeten er 10 miljoen verkocht worden.

Of 5 miljoen want de andere helft wordt terugverdiend door sponsoring.

Extra sponsoring wel te verstaan, sponsoring die er nu nog niet is maar er wel gaat komen omdat Real, Barca of een andere deze Pogba binnenhaalt.

Ik alvast geloof niet in dergelijke financiele sprookjes.

28 februari 2015 om 11:26

Inderdaad, Real verkoopt niet meer dan 2 shirts per jaar bovendien.

28 februari 2015 om 11:32

Ik weet niet hoeveel ze er verkopen. Jouw 2 is (neem ik aan ) 2 miljoen. Geen idee maar ten gronde : je gaat geen miljoen shirtjes verkopen van Pogba, lijkt me iets dat alleen is weggelegd voor Messi of Ronaldo.

28 februari 2015 om 11:44

Real verkocht er vorig jaar zo'n 1,6 miljoen, meer dan 2 miljoen wordt het echt niet. Als Real daarvan een tientje krijgt is het 20 miljoen, maar hoeveel ervan hebben daadwerkelijk de naamnPogba? De mensen die eerst Ronaldo kochten zullen nu dan Pogba kopen, het is een grote mythe.

28 februari 2015 om 13:16

Inderdaad. Ik snap die onzin nooit dat spelers hun geld terugverdienen met shirtverkoop.
Ik geloof echt niet dat de totale verkoop ineens veel zou stijgen. Als ze Pogba niet achterop het shirt zetten, dan wel een andere naam.

Vooral met Ronaldo was dat een grote hype. Is er überhaupt onderzoek gedaan naar hoeveel Real shirtjes er door de aankoop van Ronaldo extra zijn verkocht? Daar ben ik wel benieuwd naar.

28 februari 2015 om 11:58

Je hebt gelijk. Het gerucht ging dat Real na 48 uur (na James' transfer) reeds 345.000 shirts had verkocht, goed voor zo'n 20 miljoen pond. Adidas heeft echter bevestigd dat hier niets van aan is. Ze cijfers kloppen voor geen meter. Het echte aantal wou Adidas echter niet geven.

Volgens enkele marketingbedrijven verkochten alle clubs in La Liga dat seizoen tezamen zo'n 3,1 miljoen shirts. Het is dus heel ongeloofwaardig dat énkel Real Madrid in slechts 48 (!) uur zo'n 345.000 shirts verkocht, een goeie 10 van dat aantal.

Naar het schijnt verkoopt Real elk jaar zo'n 1,5 miiljoen shirts. (En dan weet je niet over welke periode dit gaat, dit kan een deel bevatten van 2 zomertransferwindows, waar de shirtverkoop groter is dan de rest vh jaar), voor zo'n 50 euro voor een volwassene met korte mouwen, verdient Real in een jaar zo'n 75 miljoen aan shirts.

28 februari 2015 om 14:04

Want jij dacht dat die volledige 50 euro naar real ging?

28 februari 2015 om 14:47

Ja, waar gaat die anders naar toe? Ik zeg niet dat ze 50 euro winst maken op een shirt.

28 februari 2015 om 21:29

Om te beginnen: nee, alleen shirtjes van Pogba gaan niet zijn transfersom terugbetalen. Echter: je moet wel verder kijken dan enkel shirtverkoop. Een speler heeft fans en je hebt fans die supporter worden van een club alleen maar omdat hun favoriete speler daar speelt. Een supporter die niet alleen shirtjes koopt, maar misschien ook eens naar een wedstrijd komt, merchandise koopt, een hoger supporteraantal genereert en ga zo maar verder. Het draagt bij aan de algemene groei van een club. Je ziet ook duidelijk dat Real Madrid spelers van heel veel diverse landen koopt om dat te stimuleren.

In principe zou je gezien de gemiddelde leeftijd van de speler van Real Madrid de komende 2/3 jaar helemaal geen aankoop hoeven doen. Maar die extra aankoop die ook het team weer iets versterkt zorgt er wel voor dat mensen die het shirtje al hadden van de vorige selectiegroep weer gestimuleerd worden een nieuwe te kopen.

Anyways, ik ben tegen de aankoop van Pogba. Ik zie heel veel potentie in Lucas Silva en ons huidige middenveld is ook niet bepaald misselijk. Daarbij gun ik het die drol van een Riaola voor geen meter om zo'n transfer te realiseren. Echter verwacht ik wel dat Pogba gaat komen onder leiding van Zidane. Ik weet het eigenlijk wel bijna zeker.

Juventus moet hem zeker nog 2 jaar houden. Ik zie alleen maar nadelen voor Juventus als ze hem deze zomer al verkopen.

28 februari 2015 om 11:42

Nou, als de hype zo groot wordt en er daadwerkelijk een bidding war komt zal Pogba voor zo'n groot bedrag weg gaan dat Juve er echte topspelers voor in de plaats kan halen die nodig zijn op posities waar Juve minder sterk is. Alleen maar nadelen zijn er zeker niet.

28 februari 2015 om 12:37

In mij ogen wel. Want zijn waarde gaat echt niet meer omlaag. Dit is geen hype, dit word 1 van de beste spelers ter wereld. Juventus heeft goud in handen. Als je hem nu verkoop verlies je meer dan alleen zijn enorme voetbalkwaliteiten. Je verlies heel veel fans die Pogba met zich mee breng. Ik weet van mezelf dat ik een stuk minder naar Juventus zal kijken als Pogba weg is laat staan voor mensen die niet eens Serie A liefhebbers zijn.

Je snap ook wel dat topclubs niet zomaar 100mil voor een speler zullen betalen. Ze weten heel goed dat ze dit terug gaan verdienen. Dus Juventus verdien sowieso al enorm aan de merchandising die Pogba met zich meebreng.

Die 100mil krijg je sowieso wel voor Pogba misschien over 2 jaar nog meer zelfs. Zo een speler zie je niet veel en het is alleen maar goed voor Juventus en de hele serie A dat die blijf.

Las ook dat madrid geïntreseerd is in danilo. Volgens mij is dit echt puur om barça dwars te zitten want ze hebben carvaljal al die nog hartstikke jong is en danilo voor 30 miljoen lijkt me te duur voor de bank. Als madrid en barça gaan strijden voor deze man met nog wat Engelse clubs is deze man ook niet voor minder dan 80/100 miljoen op te halen wat echt belachelijk veel is.

pffff als je Pogba, Isco en James hebt heb je het middenveld van de toekomst. Nadeel is dan natuurlijk dat de kans dat jeugdspelers doorbreken'de komende 5 jaar nog lager is. Terwijl we met Medran, Llorente, Assensio en Odegaard toch een aantal veelbelovende middenvelders hebben. Maar met zulk een jong en talentvol middenveld zie ik hen niet doorbreken, op Odegaard of assensio na misschien. Enkel Modric moet je de komende 3 jaar ofzo een keertje vervangen als je naar de leeftijden kijkt. Met Isco (22), James (23), Pogba (21), Kroos (25), Silva (21) en Casemiro (23) heb je een een boel middenvelders die nog jaren meekunnen en ook nog eens bij de besten ter wereld (kunnen) horen. Dat is als die laatste 2 het daadwerkelijk kunnen maken bij Real en Illarra en Khedira echt vertrekken in juli.

28 februari 2015 om 11:36

Jeugdspelers die doorbreken ? Maar daar gaat het bij Perez toch niet om ? Zelfs niet of Pogba een sportieve versterking is. Perez zijn betrachting is vooral om het merk Real Madrid nog sterker te maken.

Het zou zo maar kunnen dat Pogba op de bank terecht komt of anders neemt hij de stek in van Modric of Kroos en ook van die twee zou het zonde zijn dat ze geen basisstek hebben.

Maar daar gaat het dus niet om : het merk Real Madrid wordt er sterker door en daar is het Perez dus wel om te doen.

28 februari 2015 om 11:45

Klopt, ik geef enkel aan dat het een nadeel is.

Bovendien denk ik toch dat Perez langzaamaan een nieuwe route wil bewandelen. Dat maak ik iig op uit de jonge spelers die men de laatste tijd haalt voor Castilla, spelers voor de toekomst. Er zullen nog steeds galactico's gehaald worden maar ik denk dat hij toch graag neer jeugdspelers ziet doorbreken. Sws eentje Casillas wordt te oud en dan heb je met Carvajal en Jese nog maar 2 spelers uit eigen jeugd... je moet er 3 inschrijven in de champions league ^^

28 februari 2015 om 16:20

@jorisdr

Want de rest van de topclubs vinden dat wel belangerijk? Zoals wordt aangegeven is Real enorm goed bezig als we het hebben over de toekomst.

Jose Rodriguez, Jese, Medran, Asencio, Ödegaard, Carvajal, Varane, Isco, James, Llorente, Raul, Silva, Pogba en misschien zelfs Mastour als de interesse serieus wordt.

De enige die om het doorbreken van spelers geven zijn fans. De clubs geven er alleen om als ze goed genoeg zijn. Net als dat Munir, als 'supertalent' gewoon door Suarez wordt vervangen wat gewoon logisch is. Denk maar dat Munir zou laten zien wat Suarez laat zien. De enige spelers die echt doorbreken als talent bij topclubs zijn supertalenten. Dan kan je spelers laten spelen maar uiteindelijk zullen ze het zeker niet redden als ze het nuet vanaf het begin al aantonen. Daarop blijven vertrouwen is een stupide idee.

Vandaar dat het ook bij Barcelona al jaren geleden us dat iemand zich in het team heeft kunnen spelen. Dat lukt gewoon bijna niet tenzij je het talent van Messi, Busquets etc hebt.

Dus doe niet alsof Real de vernietiger van jeugdspelers is. Ze hebben nagenoeg een van de jongste basisselecties van alle topclubs(feit).

Dat dit niiet allemaal jeugdspelers zijn is de waarheid, dat dit er weinig zijn ook. Dat Real jeugdige spelers geen kans geeft is daarentegen weer onzin. De laatste 10 aankopen die Real bestond uit 7 spelers onder de 24.

En altijd maar kopen en kopen.. Alsof het niet genoeg is. Lijkt me dat ze een verslaving hebben daar in Madrid.

Geen enkele speler is 100m waard

Is dit niet die frusterende speler die piszczek geschopt heeft, en hij 6 weken buitenspel staat. Ja.. heeft goede momenten maar wisselt dat nog af. Vond hem tegen dortmund maar frustrerend spelen, en liet niet zijn klasse zien. Maarja dat baseer ik op 1 wedstrijd, maar toch zegt het wel iets over hem. Slecht einvloed van vidal..

28 februari 2015 om 12:11

Dat heb jij goed gezien!
Pogba valt alleen maar tegen in de Champions League.
Daarom ben ik ook niet overtuigd van hem.
Hij zal wel vast voor die bedrag verkocht worden aan Barca of City want Raiola is zijn zakenwaarnemer.

28 februari 2015 om 13:52

Elke club zou blij zijn met Pogba. Bijzonder nuttige speler. Je hebt hem duidelijk nog niet veel aan het werk gezien.

Pogba is voor elke club ter wereld een aanwinst! Hij is zo geweldig goed, en zo jong nog, als er iemand 100 miljoen waard is, is hij het wel. Wat een talent.
Als Real Madrid er in slaagt hem te kopen, gaat dat wel ten koste van 1 van de 3 andere topmiddenvelders: Modric, Kroos en James. Ik denk dat het voor Pogba het voordeligst is om voor Barcelona te gaan, want Xavi en Iniesta beginnen oud te worden, en hij is beter dan Rakitic en Busquets, dus daar is hij verzekerd van een basisplaats. Bij Real kan 1 mindere periode er meteen voor zorgen dat hij op de bank komt te zitten. Maar ik weet niet of hij kan wachten met vertrekken. Juventus heeft de zaakjes prima voor elkaar, en kan de echte hoofdprijs vragen.

Overschatte paard!
In de Champions League vind ik hem gewoon matig,Serie A vind ik een competitie van niks.
Modric en Kroos zijn bijde 10 keer beter.
Pogba heeft ook al gezegd na Barca te willen gaan.
Als Real meebied is het vooral om Barca meer te laten betalen als dat hij waard is net zoals met Neymar.
Barca kon hem ophalen voor 50 miljoen door dat Real mee ging bemoeien is het 90 miljoen geworden.

28 februari 2015 om 13:54

Ik zie het al gebeuren. Als hij naar Real gaat, sta jij binnen zes maanden te roepen dat hij het nieuwe supertalent is.

Ik durf wedden dat je hem nog nooit 90 minuten hebt zien spelen. Geloof me maar, het is echt iemand die je in je ploeg wilt;

28 februari 2015 om 14:48

Ik volg Pogba juist wel anders zou ik zulke dingen niet roepen!
Goeie speler maar niet meer als 35 miljoen waard.
Barcelona kan hem goed gebruiken Real heeft al Kroos op die plek.

Geen enkele speler is 100m waard

Zie hem toch liever naar Engeland gaan. De premier League is toch verreweg de leukste competitie om naar te kijken.
Ferguson was een geweldige manager bij United maar had het toch flink mis om deze jongen niet te behandelen als de parel die hij is.
Mocht hij naar Madrid gaan zie ik wel een prachtig middenveld ontstaan.

De Gea
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Pogba
Kroos
Isco
James
Ronaldo
Benzema
28 februari 2015 om 13:32

Je weet nooit hoe hij zich zou ontwikkelen bij een club als United. Bij Juventus komt het toevallig goed uit. Maar wie weet was het bij United wel niks geworden.

gewoon verkopen aan Real voor 145 miljoen. lekker verhuren zoals Odegaard en het voetbal kapot maken. waar haalt Real al dat geld vandaan. die geven meer uit dan ze binnen krijgen. meten met 2 maten van de Uefa ? waar is de financial fairplay.....

28 februari 2015 om 12:08

Oh ja.. Real is een oude mannen clubje.

Pogba naar Real. Khedira naar Arsenal.

Ik zou het geen slechte zet vinden voor Real maar voor Barça zou ik nog wachten tot 2017. Ik zou hem graag eens zien spelen en zien of hij past in La Liga. Al denk ik dat ruimte en kracht wat hij in de Serie A goed kan gebruiken de minpunten zullen zijn in La Liga waar kleine fouten strenger beoordeeld worden en qua ruimte is het Spaanse voetbal al altijd compacter geweest.
100 miljoen voor Pogba is wel ferm overdreven, hij is een jonge wereldtopper op zijn positie maar behoort nog zeker niet tot het beste elftal die er op dit moment is. Ik dacht aan bedragen van 47,5 tot 62,5 miljoen maar zeker geen 90 of 100 miljoen.

28 februari 2015 om 12:17

Waarom wachten tot 2017? Als Barcelona Pogba wilt halen zullen ze komende zomer moeten toeslaan, anders is 'ie weg bij Juve en wordt 'ie niet alleen onbetaalbaar, maar ook nog eens onhaalbaar.

ik geef Barcelona zelfs de beste papieren, want dankzij het transferverbod zou Juve hem wel voor de hoofdprijs kunnen verkopen maar nog een half jaar langer kunnen houden. Terwijl Real hem direct zal willen hebben, uiteraard.

Zoals vaker zou het onbegrijpelijk zijn als Real dat zou doen. Kopen terwijl het echt onnodig is, zoals vaker.

28 februari 2015 om 12:38

Welkom bij de club!
Bayern doet ook precies hetzelfde.
Vraag maar aan die Deense middenvelder of aan Shaqiri die zullen dat ook zeggen.
Of een Benatia die gehaald is om te concurreren met Badstuber,Danthe en Martinez.

28 februari 2015 om 14:12

Je vergeet boateng

28 februari 2015 om 16:10

@gnst

Wat een fijne opmerking. Waar Real juist aan spelers ontbreekt(zoals je ziet dat als er enkele spelers uitvallen met blessures, het algehele niveau keihard keldert) heeft Bayern 2 trams waarmee je de CL kan winnen.

Terwijl Real officieel 1 spits heeft voor 2 aavallemde posities en 5 basiswaardige spelers(met Lucas Silva) voor 4 posities op het middenveld.

Vertel me nog eens hoe onnodig die aankoop is? Vooral aangezien het Pogba is, een 21 jarige voetballer met enorme potentie die nu al een top 10 middenvelder is en in zijn vorm van nu een top 5.

Of heeft dit meer te maken met dat niemand Real maar iets gunt. Dat zal het wel zijn. Hoge bomen vangen veel wind.

Van welk geld? Ze staan al 600 miljoen in het rood......

Ze worden overeind gehouden door de bank, de bank die met ons belastinggeld is gered....

Financiel Fairplay.... Ik ken maar een handje vol clubs die niet meer uitgeven dan er binnenkomt.

28 februari 2015 om 14:05

Ja joh. Je hebt geen flauw benul waar je over praat. Real Madrid is kerngezond.

Een linkje voor jou: http://www.catenaccio.nl/ real-madrid-is-een-voorbeeld-voor-elke-club/
(spatie effe weghalen)

Als Juve dan Kondogbia haalt bij Monaco voor 35 miljoen dan hebben ze gewoon 70 miljoen gratis gekregen. Zoveel beter is Pogba niet

28 februari 2015 om 19:49

Nou nou, Pogba laat het al veel langer zien dan Kondogbia op een hoger niveau en is constanter. Ook zullen er weinig zeggen dat Pogba niet beter is dan Kondogbia. Pogba heeft kwaliteiten die geen een voetballer heeft. Een box to box speler met erg veel techniek, kracht, snelheid en een onwijs goed schot in de benen. Ook is Pogba pas 21 jaar oud. Het is niet voor niets dat Pogba zo duur is.

Niet echt nodig bij Real (genoeg middenvelders), Barcelona (hebben Busquets en Mascherano), Chelsea (hebben Matic en Mikel) of Bayern (genoeg middenvelders). Wel bij City (toure wordt oud), United (fellaini en Blind niet goed genoeg) of PSG (geen bikkelaar)

Pogba zou in mijn ogen goed bij Arsenal passen. Veel oudere spelers daar en Wilshere is ook continue geblesseerd...

Dit wordt gewoon een bidding war tussen al die kapitaalkrachtige clubs, en Juventus zal als laatste lachen. Hoe dan ook, vroeg of laat zal Pogba uit Turijn vertrekken. Vooral als je ziet wie zijn zaakwaarnemer is, die ziet op dit moment alleen eurotekens door zijn ogen. Toch heb ik liever dat Pogba nog een extra jaartje blijft tot het EK, wie weet speelt hij een top eindtoernooi en schroeft hij zijn marktwaarde nog meer naar boven.

Pogba ideale opvolger van Xavi! Kan bij barca het middenrif gaan bewaken met Sergio Busquets, Andres Iniesta en Ivan Rakitic! Verder moet FC Barcelona in mijn ogen ook nog volledig gaan voor Laporte. Thomas Vermealen mag wat mij betreft alwel weer inrukken; meneer staat namelijk lager in de pikorde bij Luis Enrique dan Marc Bartra en Mathieu.

On: Dani Alves contract verlengen, desnoods met één jaar. Ben namelijk niet geheel zeker van de komst van Danilo en zie Montoya wel vertrekken naar een club als Juventus of dergelijke..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren