Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Engelse media slachten Arsenal: ‘Zielig, wanordelijk en naïef!’

Laatste update:

De Britse media vellen een vernietigend oordeel over de prestatie van Arsenal van woensdagavond. De Londenaren verloren in eigen huis met 1-3 van AS Monaco en er lijkt zich een wonder te moeten voltrekken als zij nog kans willen maken op de kwartfinale van de Champions League. Arsene Left Humiliated, kopt de Daily Express.

/

De krant is niet het enige medium dat kritisch is op the Gunners. “Arsène Wenger heeft geen ideeën en excuses meer” en “Arsenal zinkt naar nieuw dieptepunt in de Champions League’ luiden enkele koppen in de vaderlandse pers. De Daily Telegraph is op zijn voorpagina ook duidelijk: Clueless, Pathetic, Shambolic.

“De ergste Champions League-avond van Arsenal ooit, alles wat mis kon gaan, ging ook mis”, schrijft de Daily Mirror. Vooral Wenger moet het ontgelden, maar ook Olivier Giroud, Per Mertesacker en Danny Welbeck kunnen op weinig positieve commentaren rekenen. “Hij is niet snel genoeg en mist te veel kansen”, meldt The Telegraph bijvoorbeeld.


'Arsenal moet na dit seizoen afscheid nemen van Arsène Wenger'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En een vleugje onderschatting.

Monaco heeft gisteren iedereen verrast .En vooral de spelers van Arsenal

26 februari 2015 om 12:37

Ja zekers ze waren geweldig vooral Dirar en Abdennour!
Maar Arsenal was ook heel erg slecht.
Ozil en Giroud waren de leiders als het gaat om slecht spelen.

26 februari 2015 om 12:40

Mertesacker?

26 februari 2015 om 12:43

Van hem verwacht je dat.
Van Ozil verwacht je veel meer.
Hij moet zijn team op sleep touw nemen!

26 februari 2015 om 12:49

@ Komdan

Dan moet dat wel kunnen. Ozil staat bekend om zijn steekpass. Maar met een naar binnentrekkende Sanchez en een Wellbeck die al in de spits staat kan hij werkelijk waar geen kant op met de bal. Dat kan je niet op hem af rekenen vind ik. Dat is een tactische fout. hetzelfde geld voor Giroud, een kopsterke spits opstellen maar geen wingers met een voorzet. Hoe wil je dan dat Giroud gaat renderen?

Wellbeck op de vleugel was verkeerd, Cazorla op CM was verkeer den Mertesacker op CV was verkeerd. En die staan daar allemaal door het tactisch falen van 1 persoon: Arsene Wenger

26 februari 2015 om 12:49

Dirar was zeker geweldig gisteren, en dan zie je dat hij een 5 heeft gekregen. Niet serieus te nemen deze cijfers.

26 februari 2015 om 12:51

Dirar goed? Ik vond hem
Juist heel slecht, veel balverlies, smerige overtredingen om de bal weer terug te veroveren.

26 februari 2015 om 13:02

Ligt zeker aan mij, maar ik vond die Dirar helemaal niet zo sterk spelen. Tevens die Belg met dat staartje die inviel vond ik niet zo sterk als hier word gezegd. Had nog 2x af moeten geven op dat kleine invallertje (bernardo Silva?). Wie mij heel erg opvielen waren: Kondogbia, Martial en Moutinho. Wat een heerlijke spelers. Kondogbia deed me heel erg denken aan Bazoer enkel een paar stappen verder. Ik hoop dit team in de kwartfinale te zien.

26 februari 2015 om 13:03

@bergkamp.
Wenger is een prehistorische coach.
Arsenal had allang al moeten ingrijpen als het voor de prijzen wou spelen.
Hij heeft nog nooit gehoord van tactiek.

26 februari 2015 om 13:03

Ozil is juist geen speler die een team op sleeptouw kan nemen. Hij lijkt alleen te kunnen excelleren in een goed draaiend elftal. Dan hoeft ie niet zo veel te doen. Wat is dat een luie voetballer zeg,

26 februari 2015 om 13:10

@ Komdan

Daarom vind ik niet dat je het af kan schrijven op Giroud en Ozil. Die jongens worden opgesteld en er word totaal niet naar hun sterke en zwakke punten gekeken. Hetzelfde met Ozil op de flank zetten, dan snap je er gewoon weinig van. Maar ook Mertesacker opstellen als je met een hoge lijn speelt tegen een razendsnelle counter ploeg en je Gabriel op de bank hebt zitten. Dan snap je het gewoon niet meer.

De selectie kan prima van Monaco winnen en hoeft er zeker niet voor onder te doen. Maar dan moet je wel de juiste taktieken hanteren en gebruik maken van de sterke punten van de spelers. Want zo moeilijk is he tniet om een opstelling te maken die veel meer in balans is. Zelfs ik kan dat.

Ospina
Chambers
Koscielny
Gabriel
Gibbs
Coquelin
Wilshere
Sanchez
Ozil
Walcott
Giroud
26 februari 2015 om 13:10

En dan te bedenken dat Monaco vierde staat in de Ligue 1. De franse competitie is gewoon erg sterk.

26 februari 2015 om 13:14

Vitesseboy12, haha ze staan 4e maar zijn erg slecht in zelf het spel maken. Prima counterploeg maar dat is het ook wel. Overigens mooi om te zien dat kondogbia uitblinkt in zon wedstrijd. Ik volg hem al sinds zijn sevilla tijd en zag in hem echt de spil op het middenveld vam Frankrijk. Die komt er wel.

26 februari 2015 om 13:14

Kan je eens stoppen om in die marrokaanse konten te gaan?

26 februari 2015 om 13:26

Jij kan beter still zijn.

26 februari 2015 om 13:28

Maar Giroud kreeg toch gewoon kansen ?

26 februari 2015 om 13:34

Ik?

26 februari 2015 om 14:47

@ bijna alle gunners
Over gisteren is de naam Mertesacker zo een 100 keer genoemd zijnde een foute zet van Wenger. Immers Merte is traag en staat tactisch te klungelen. Hoe kan Wenger hem in hemelsnaam opstellen tegenover al die snelle spelers van Monaco.. Zo wordt gesteld.

Ik ben het in het geheel hier niet mee eens. Mertesacker moest gisteren spelen. Wenger had geen keus. Met allemaal kabouters in het elftal, en een niet al te grote en in de lucht sterke keeper, tegenover een fysiek sterk en relatief groot Monaco, die met Moutinho ook een goede voorzet in huis heeft, zou Arsenal te kwetsbaar zijn in de lucht. Merte moest alleen verdedigend Berbatov pakken. Beide traag, dus komt het op duelkracht en positionering. Wenger zijn fout was niet het opstellen van Merte.

Bovendien lijken velen te zijn vergeten dat men - diezelfde gunners - de laatste tijd positief zijn over de huidige verdediging, omdat le Coq. dichter op ze speelt en dus de verdediging juist stabieler leek.

Tot nu toe vind ik dat men het Monaco van gisteren te weinig krediet geeft. Monaco speelde qua organisatie een uitmuntende wedstrijd. Ze maakten fouten bij het uitspelen van hun kansen maar controleerden het grootste deel van de wedstrijd en speelden onbevreesd. Dat heb je soms met een underdog (jong team) die wel kwaliteiten heeft, en die geen angst kent. Dit Monaco had ook tegen het City van dinsdag gewonnen.

Naar mijn mening lag de fout niet eens zo zeer in de opstelling. Maar in de uitvoering. Teveel Arsenal-spelers speelden een eigen wedstrijd, behielden het overzicht niet en leken de wedstrijd te zijn ingegaan met de gedachte dat ze dit varkentje even te zullen wassen. Is vreemd. Want Arsenal is na haar bijna-consistente falen in topwedstrijden (behalve het winnen van een zwak City, moet ik echt diep nadenken om op een goede overwinning van Arsenal te komen tegenover een topploeg. En daarvoor reken ik - met alle respect - geen wedstrijden die er voor de tegenstander niet meer toededen (voordat met over Bayern en Milan begint). Arsenal was het aan haar stand, naam en eer verplicht om gisteren eens een keer af te rekenen met het continu zielig zijn, en maar eens een keer te bewijzen dat ze echt een Europese topploeg zijn. Zij hadden met een mes tussen de tanden aan de wedstrijd moeten beginnen. Gewoon erop knallen. En zeer gedisciplineerd blijven spelen.

Ik ben het dan ook niet eens met de mensen die stellen dan Giroud, Sanchez en Welbz geen goede voorhoede kunnen vormen. Jawel.. Natuurlijk kan dat. Maar dan moet Sanchez wel aan de buitenkant blijven - dit hier is de taak van Wenger, die moet dit goed in de oren van Alexis en Welbz knopen. Welbeck zijn techniek is vele malen beter dan Walcott en voor de combinatie kan hij met Giroud veel meer dan zonder. Giroud moest zich weer meer aanbieden voor de middenvelders. Hij moest niet diep, en al helemaal niet steeds naar de zijkant..

Dan Ozil.. Simpelweg geen overzicht. Geen leiderschap. Wel techniek. Ozil zocht continu de drukte,wilde de perfecte steekpasses geven.. Kansloos. Hij moest voor veel meer rust zorgen op het middenveld, en absoluut meer gebruik maken van Welbeck.

Dan Bellerin en Gibbs.. Die zaten niet lekker in de wedstrijd, hun voorzetten kwamen niet aan, 'n, en dan vind ik.. Dat je dan als Cazorla en Ozil zijnde dus dichter op deze spelers moet spelen - je dus aanbieden wanneer ze een offensieve rol vervullen - zodat er wel een keer een fatsoenlijke voorzet komt. De positiespel van Arsenal - los van de slordige passing - was echt amateuristisch.

Cazorla - die als enige het eerste uur iets nuttigs met de bal wist te doen- speelde daardoor buiten zijn rol. Hij moest juist meer controlerend spelen, wat hij heel goed kan (mensen die hem kennen uit zijn Villarreal tijd, weten wat ik bedoel). Maar gisteren, leek hij geen instructies te hebben gekregen. Dit is absurd.

En dan komen we bij de verdediging.. Wanneer de rest van het elftal zo speelt, zoals hierboven en bij een tegenaanval niet meteen omschakelt en de bal direct verovert (een dikke min voor alle offensieve spelers - m.n. Giroud en Ozil) dan kan je de verdedigers niets meer kwalijk nemen. En zeker niet Merte.

Real Madrid speelde in haar Galatico periode met samuel, cannavaro, Michel salgado en roberto Carlos in de verdediging. Een voor een wereldspelers. Met de beste Casillas op doel. Maar kregen iedere wedstrijd goals om de oren.. Omdat de rest van het elftal bestond uit spelers die intuïtief deden wat bij ze opkomt, als ze de bal hebben, maar haast niets deden bij een counter. Met Graversen alleen red je het niet. Real had de beste verdedigers ter wereld tot haar beschikking, maar speelde niet als een team. Gisteren speelde Arsenal zeer zeer slordig. Het lag niet aan de opstelling, wel aan de instructies en discipline.

En dit is niet de eerste keer. Arsenal heeft al tegen Anderlecht een wanprestatie geleverd in de CL. Het is duidelijk een mentale kwestie. Al wil ik absoluut niet de prestatie van Monaco bagatelliseren. Zij roken hun kans gisteren en hebben deze met beide armen gepakt.


26 februari 2015 om 14:58

Allereerst, wil je zo graag bovenaan staan met dit verhaal? Dring niet voor en pak gewoon een plekje onderaan, als het iemand interesseert (mij dus) dan wordt er toch wel op gereageerd.

Ik ben het niet met je stuk over Per eens. Per was niet nodig, want alle doelpunten van Monaco kwamen uit counters, in de lucht was er vrijwel de gehele wedstrijd geen dreiging. Dus had ik nog liever Chambers gezien dan Per en liefst Paulista.

Verder wel met je eens dat er totaal geen organisatie was op het middenveld en voorin. Iedereen leek maar zijn eigen wedstrijd te spelen. Voornaamste punt van kritiek, er was geen breedte waardoor het spel zich centraliseerde. Dan kan je Ozil bekritiseren, maar die jongen heeft outlets nodig en die waren er gewoon niet. Dan moet hij wel op zoek naar de ultieme steekpass want er stonden vrijwel continu 20+ benen waar hij doorheen moest.

26 februari 2015 om 15:14

@ D-Bergkamp

özil hoort wel meer te kunnen in zo'n wedstrijd, maar we nemen het hem amper nog kwalijk omdat ie al zo'n lange tijd onopvallend is met af en toe leuke momenten. Misschien heb je gelijk en was de ruimte niet ideaal, maar de dingen die ie wel deed deed ie ook vaak niet goed.

26 februari 2015 om 15:19

@mentalist kan je er niet tegen dat Arsenal is afgestraft door Monaco of dat de ligue 1 veel beter is dan de eredivisie. Kap is effe met hele tijd zeggen van jaja maar Monaco kan alleen maar counteren dat doet real madrid toch ook?of niet. Ligue 1 is gewoon en sterke competitie met clubs als lyon Marseille psg saint-ettiene bordeaux as Monaco lille etc. Kom op ligue 1 is gewoon sterker dan serie a. Kijk bijv het verschil tussen saint-ettiene vs Marseille en kijk dan Juventus vs milan. ja dan zie dat saint ettiene en Marseille met veel meer pasie spelen. dus conclusie ligue 1 heeft beter tempo dan serie a.en ligue 1 heeft betere counter ploegen.

26 februari 2015 om 16:30

@draytonpark

Typisch (niet de eerste keer dat je zo op medeleden reageert), eerst een ad hominem argument. Totaal geen toegevoegde waarde. Ik reageerde eerst op gooner4eva, maar, ik merkte tijdens het schrijven dat mijn reactie meer gericht moet zijn op veel meer gooners, simpelweg omdat dit de hele tijd herhaald wordt.

Dan inhoudelijk: als Mertesacker Berbatov moet dekken, wat zijn taak was, dan was er niets mis met zijn opstelling. Waarom je nog een onervaren speler aan de wedstrijdselectie moet toevoegen is mij een raadsel. Je stelt maar wat, met allemaal achteraf redeneringen. Nogmaals als Chambers bij een uitbraak een penalty had veroorzaakt, had iedereen geschreeuwd over het gebrek aan ervaring en dat Merte met Kos het de laatste weken goed deden.. En waarom wisselen in zo een wedstrijd.. Bla bla bla.. Er was totaal geen reden voor het opstellen van andere spelers.

Ook jouw argument dat er gisteren nauwelijks kopkansen waren voor Monaco slaat kant noch wal. Je gaat af op de wedstrijd zoals die gespeeld is. Laat ik je even weer terugbrengen naar het moment voor de wedstrijd en kijk ff naar de reacties van de mensen op hun verwachtingen van de wedstrijd. Arsenal zou aanvallen, af en toe een counter, en misschien iets uit een dode spelmoment. Meer niet. Monaco zou zijn gekomen om te verdedigen en als ze kansen zou creëren dan moest dat wel van de stilstaande spelmomenten en de eventueel sporadische counters komen.

Zo ging het niet. Wenger had overigens 3 andere snelle verdedigers opgesteld, met een snelle vm. Dus voldoende snelheid. Maar als iedereen uit positie loopt, dan krijg je dat Merte dingen moet doen, die hij niet moet doen. Gisteren kon het centrale duo niks worden genomen.

Ozil.. Kijk ajb de eerste helft maar nog eens na. Ozil had zoveel mogelijkheden om voor de zijkanten te kiezen, deed het niet. Btw. Ik ben van mening dat de spelers en de trainer tijdens de wedstrijd elkaar moeten aanspreken. Dus zelfs al vind jij dat Ozil geen afspeelmogelijkheden had, dan was het zijn taak om zijn medespelers daarop aan te spreken en van ze te eisen de zijkanten te kiezen. Desnoods speelt hij de bal terug en zet hij zijn medespelers weer op de juiste plek. Je gaat toch niet steeds kansloze ballen door het midden geven? Is toch idioot?

Ozil kan beter, maar gisteren was het een grap. Er is een ondergrens en een wereldspeler, mag niet zo ver beneden de ondergrens gaan zitten.

26 februari 2015 om 16:47

Kondogbia lijkt me ook een vervelende tegenstander om te hebben man man wat een talent

26 februari 2015 om 16:48

Martial nieuwe henry? Ruwe diamant

26 februari 2015 om 16:51

Ach ja, het zijn ook vrijwel allemaal lichtgeraakte ventjes hier op VZ die zich de woorden nogal snel aantrekken. Kan ik niet helpen... Mijn tekortkoming is dat ik te snel zeg wat ik denk en in dit geval had het er veel van weg dat jij graag jouw stuk ergens bovenaan wilde zien. Excuses als ik ernaast zat.

Bij dode spelmomenten had je ook Giroud en Welbeck nog, beiden met lengte, in combi met Kosc zijn sprongkracht genoeg luchtmacht. Ook daarvoor was Per dus niet nodig. Als Wenger vooraf zo gedacht had en toen de wedstrijd bezig was bleek er iets anders aan de hand te zijn, zou hij dan niet kunnen wisselen? Veranderen van tactiek en opstelling? Had hij dan niet beter de hoge lijn kunnen handhaven en versterken door Per te vervangen door iemand met meer snelheid? Je kunt wel snelle verdedigend ingesteld spelers om Per heen zetten maar dat heeft dan totaal geen nut. Dus om mijn argument meteen af te doen als nonsens kan je er ook even doorheen lezen.

Ozil speelde ver onder de maat, wellicht heb ik de dingen die jij aanhaalt niet goed gezien, maar iedereen speelde onder de maat. De beste speler van Arsenal was Santi in mijn ogen en zelfs die scoorde in mijn ogen geen voldoende. Daarnaast is Ozil er niet de speler naar om anderen op hun plek te zetten, dat is een nadeel.

26 februari 2015 om 16:57

Ja man Drayton nu er meer mensen je aanvallen op jouw manier van discussiëren zullen we allemaal wel lichtgeraakt zijn. Nooit iets bij jezelf zoeken man, word je alleen maar onzeker van.

26 februari 2015 om 17:31

@drayton
Het maakt mij echt helemaal niets uit. Ik meen alleen dat het netter zou zijn als we gewoon met elkaar van gedachten zouden kunnen wisselen over voetbal zonder elkaar daarvoor in een hokje te plaatsen. Het is gewoon geen sympathieke manier van discussiëren.

Over Merte, nogmaals geen van de doelpunten was zijn schuld. Maar alle doelpunten waren de schuld van de linies voor hem die niet tijdig omschakelden of idiote risico's namen en andere mensen dat niet hebben willen opvangen.

Ook dat eerste doelpunt, zou nooit zijn gevallen als Coq en Cazorla goed gepositioneerd waren. Het is gewoon niet zo dat een andere speler dan Merte deze nederlaag had kunnen voorkomen. Een andere mentaliteit, dat was nodig. Van het hele team. Meer discipline en niet zo amateuristisch. Het gebrek hieraan is wel de trainer toe te rekenen. Dit moet 1x in de zoveel jaar gebeuren, niet om de paar maanden.

26 februari 2015 om 19:28

Geen wingers met een voorzet? Giroud heeft 6 open kansen gekregen en ze alle 6 naast of over geschoten/gekopt. Een echr goede spits had er minstens twee in gelegd, of het in ieder geval moeilijk gemaakt voor Subasic.

26 februari 2015 om 22:48

Giroud had er 3 in mogen schieten. Dat lag acht niet aan de vleugels.

26 februari 2015 om 13:11

Arsenal moet cavani laporte en gundogan halen dan zijn de zwakke olekken goed opgevuld

26 februari 2015 om 13:56

Cavani, Kondogbia, Höwedes en Draxler erbij en Giroud, Carzola, Mertesacker, Podolski, Arteta en Flamini weg. Volgend seizoen deze basiself: Szczsesny - Debuchy - Kosielny - Höwedes - Gibbs - Kondogbia - Ramsey - Ozil - Walcott - Cavani - Sanchez en op de bank Ospina, Chambers, Monreal, Gabriel, Bellerin, Coquelin, Wilshere, Rosicky, Chamberlain, Campbell en Welbeck

Ik vond arsenal weliswaar matig, maar desondanks moet wenger niet ontslagen worden. Wie zou het bij arsenal beter doen dan wenger en volgens zijn er niet eens veel goeie trainers beschikbaar

26 februari 2015 om 12:35

gewoon bergkamp samen met de boer ipv wenger. de boer als hoofdtrainer en bergkamp als assistent

26 februari 2015 om 12:38

Want die doen het zo goed Europees gezien? Of zelfs nationaal dit seizoen.

26 februari 2015 om 12:42

Daar ben ik het niet mee eens. Bergkamp heeft geen ervaring en de boer doet het goed bij ajax maar dat is niks vergeleken met arsenal

26 februari 2015 om 12:52

Ik ben helemaal geen fan van de Boer, maar bij Arsenal zie ik het wel zitten. Gewoon een contract voor 1 seizoen, kijken hoe het gaat. In denk dat hij de spelers heel wat kan leren. Bij Ajax mag hij ook niks uitgeven waardoor het dit seizoen slechter gaat dan de vorige, bij Arsenal is er geld. Wenger heeft het gister voor zichzelf verpest, ik ben er klaar mee.

26 februari 2015 om 13:13

Ja, laten we de hele filosofie van de club overboord gooien en een coach die niets bewezen heeft op hoog niveau een contract van 1 jaar geven. Mocht het niet werken dan zoeken we gewoon verder, kan ons het schelen dat er dan misschien niemand beschikbaar is, we kijken tegenwoordig alleen naar de korte termijn.

26 februari 2015 om 13:28

Nou de lan ge termijn werkt lekker wil je zeggen? Wenger verpest het hoor. Ik ben die hele filosofie wel klaar mee eigenlijk. Als je geld hebt mag je het best uitgeven. En FdB is 4 kampioen geworden, hoe bedoel je niks bewezen??

26 februari 2015 om 13:34

Eredivisie kom op...

Wanneer was het de laatste keer dat een Nlse club de groepsronde overleefde?

26 februari 2015 om 13:45

Alsnog, iemand een contract voor 1 jaar geven bij een topclub, dat lijkt me niet de beste optie.

Als er een andere coach komt bij Arsenal, of het nou FdB is of niet, dan wil ik niet dat die voor 1 jaar gehaald wordt.

26 februari 2015 om 13:47

Nee Arsene had lekker veel bereikt voordat hij bij Arsenal kwam? de Boer heeft de kwaliteiten van het moderne trainerschap, Arsene mist dat stukje overduidelijk.
Het is geen toeval meer dat er verkeerd wordt ingekocht, het voetbal bijna met het jaar minder aantrekkelijk wordt en de resultaten ook maar met hakken over de sloot behaald worden.

Ik was altijd fan van het voetbal wat Arsenal speelde, daarom vind ik al een tijdje dat het tijd is voor een frisse wind.
En wie anders dan een technisch goede trainer kan Arsenal weer het aanzien geven dat ze verdienen te hebben.

26 februari 2015 om 14:04

Deze blamage had je jezelf kunnen besparen als je voor de wedstrijd had ingeschakeld. Als je niet weet waar ik het over heb, wiki is je vriend, zoek maar even op wat Wenger meer heeft gepresteerd dan FdB en op basis waarvan hij naar Arsenal gehaald is.

26 februari 2015 om 14:23

Ik snap wat je bedoeld, enkel ben ik bang voor een Moyes scenario, vandaar 1 jarig contract. Maar dat spreekt ook niet echt vertrouwen uit naar de manager toe..

Sorry hoor Isco24 maar zeggen dat Wenger niet over de kwaliteiten beschikt die de Boer wel heeft is echt belachelijk.. Dan snap je er echt niks van. Het is tijd voor een frisse wind dat ben ik met je eens, dus Frank is een goede optie, maar je argumenten slaan nergens op.

26 februari 2015 om 12:35

gewoon bergkamp samen met de boer ipv wenger. de boer als hoofdtrainer en bergkamp als assistent

26 februari 2015 om 12:53

@ Mancityfifa

Het gaat erom dat Wenger met 27!!! selectie spelers geeneens een logische basiself op kan stellen en zijn team totaal niet in balans is. EN daarom mag Wenger wel vertrekken. Gisteren nog onbegrijpelijk noemen waarom je het voetbal verliest en mensen door een ondergrens zakken.

Grootste tactische fout: Wellbeck op de vleugel zetten.
Hierdoor kwam Alexis op links en Wellbeck stond voornamelijk spits. Giroud moet voorzetten krijgen die hij niet kreeg. Ozil had geen wingers om naar af te spelen. En in het centrum was het veel te druk en er was niemand die het breed hield. Door Wellbeck op rechts te zetten en Alexis op links draai je eigenhandig Giroud en Ozil hun nek om.

Vervolgens Cazorla op de CM, prima voetballer maar een nummer 10. Mist de drive en het loopvermogen om een CM te zijn. Verdedigde niet mee terug waardoor de gehele verdediging onder druk kwam te staan.

Mertesacker op CV als je met een hoge lijn speelt? Serieus. De scherpe counters izjn mogelijk omdat Mertesacker tot 2x toe volledig verkeerd in stapt en het nooit meer kan compenseren. Als Koscielny dan 2 tegen 1 staat kan hij ook weinig doen.

3 spelers die nooit hadden mogen starten in deze formatie. Daardoor is het team uit balans, draai je eigenhandig een paar spelers de nek om en speel je chaotisch. Dat heet tactisch falen.

26 februari 2015 om 12:58

Wenger speelde de laatste wedstrijden ook met welbeck in de vleugel cazorla cm. En bij mertesacker tsja wie is er op het moment beter dan mertesacker bij arsenal.

26 februari 2015 om 12:59

Ik vind wel dat gabriel zijn kansen moet krijgen misschien dat hij wel beter speelt

26 februari 2015 om 13:07

@ Mancityfifa

Het lijkt wel alsof Wenger geen keuzes durft te maken. Je weet dat Giroud en Ozil renderen met vleugelspelers. Dus als je die 2 opstelt moet je ook vleugel spelers op stellen. Anders maak je ze, zoals gezegd, gewoon weg nutteloos. En dat bleek gisteren ook.
Giroud
Walcott - Ozil - Sanchez
Dat had al een veel logischere voorhoede geweest. Namelijk ruimte creeeren door het breed te houden. Snelle flankspelers waar Ozil naar kan passen en een spits die de betreffende voorzetten af kan ronden. Oftewel tactisch falen van Wenger.

Cazorla speelde op CM maar werd na 10 minuten volledig overlopen. Dan moet je ingrijpen als trainer zijnde hoe lullig dat ook is. Wilshere, Rosicky, Oxlade hebben allemaal het loopvermogen om daar te spelen en ook verdedigend hun steentje bij te dragen. Oftewel vroeg wisselen. Wederom tactisch falen.

EN Mertesacker op de CV. Je wilt met een hoge lijn spelen tegen een ploeg met snelle counterspelers en dan stel je Mertesacker op? In de winter leg je 20 miljoen neer voor een snelle CV en die laat je banken? Serieus? Wederom tactisch falen.

Ospina
Chambers - Koscielny - Gabriel - Gibbs
Coquelin - Rosicky/wilshere/oxlade
Sanchez - Ozil - Walcott
Giroud

Een 4-2-3-1 opstelling waar in je ingespeeld bent op de tegenstander, je eigen sterke punten in de aanvallende opties benut en je defensieve spelers aanpast op de speelstijl van de tegenstander. Als zelfs ik na 1,5 minuut denken zoiets kan neerkalken. Waarom ziet een coach met 20 jaar ervaring dat dan niet?

26 februari 2015 om 13:17

Dat zou inderdaad een goede opstelling zijn voor arsenal

26 februari 2015 om 13:24

Sanchez en Walcott omdraaien. Walcott kan niets op links.

26 februari 2015 om 13:56

Walcott op links vind ik ook niet zo'n succes. Dat is ook een rechtspoot dus die zal dan ook voornamelijk naar binnen trekken.. Ik zou Cazorla op de linksbuitenpositie hebben gezet.. Snelheid op de flanken is toch niet echt nodig tegen een verdedigende tegenstander.. Je moet gewoon 1 tegen 1 een man voorbij en dan de voorzet en dan vind ik cazorla toch iets technischer.

Al bijna 20 jaar staat Wenger aan het roer bij The Gunners. Zijn 'opgebouwde' palmares is bijna zielig te noemen. Het is enerzijds nobel van het bestuur om hem zolang te laten zitten, maar anderzijds ook stoïcijns. Met de aankopen van de afgelopen jaren (bijv. Cazorla, Sanchez) zou een kwartfinale haalbaar moeten zijn.

In de Premier League hebben ze het geluk dat de concurrentie eveneens zoveel steken laat vallen als Arsenal zelf. Een weerspiegeling van onze eigen eredivisie.

Schrikbarend hoe slecht Arsenal speelde gisteren. Walcott vond ik aardig invallen en Sanchez speelde weliswaar niet gelukkig, maar speelde erg dreigend. Verder zakte iedereen door de ondergrens.

Daartegenover staat wel een Monaco dat ik absoluut onderschat heb. Wat een uitstekend team zeg. Razendsnelle flankspelers en Berba die op zijn oude dag een heerlijk doelpuntje meepikt. Moutinho, Abdennour, Girar en Carrasco vielen erg op. Met name Moutinho was echt overal te bekennen. Wat een klasbak.

26 februari 2015 om 12:46

Moutinhi is inderdaad een klasbak. Overzicht, passing, techniek, loopvermogen. Die speelde echt een wereldpartij. Abdennour speelde ook echt heel goed. Bijna niemand kwam er langs. Voor een trainer lijkt het me heerlijk, om een verdediger met zoveel zelfvertrouwen en karakter achterin te hebben.
Die Carrasco viel afgezien van die goal, ongelukkig in. Voor de 1-2 had hij de bal af kunnen geven. Die speler stond er beter voor. Maar die goal was goed gedaan.

Monaco heeft toch een leuke ploeg. Verdedigend echt moeilijk te kloppen. Staat als een huis daar achterin. Middenveld ook goede balans. Moutinho als spelmaker en 2 controleurs erachter. Die Kondogbia viel ook goed op. Aanvallend zijn ze met de snelle flanken en een topper als Berbatov goed voorzien.

26 februari 2015 om 13:02

@ Ajaxcitizen

Zie hier inderdaad het verschil tussen een ploeg die tactisch goed staat en een ploeg die tactisch van geen kant klopt. Het verschil tussen een trainer die wel een logische basiself kan maken en een trainer die dat niet kan (of wil).

Je benoemt het prima, Monaco stond verdedigend goed, 2 Cvm"s ervoor die de boel onder controle hebben en spelers die in de counter goed waren. Oftewel een taktiek. Deze dingen waren bij Wenger natuurlijk ook bekend.

- Fout 1 Wenger
Monaco is verdedigend goed en zeker in het centrum met 4 man (2 Cvm's). Dus we stellen geen wingers op die het veld breed houden. We stellen een extra spits op de vleugel zodat die lekker spits kan lopen en een rechtspoot op de linkerflank zodat alles door het midden gaat.

- Fout 2 Wenger
Ozil hoefde niet onschadelijk gemaakt te worden. De 2 Cvm's hebben niets hoeven doen. Tenslotte kon hij nergens heen met de bal aangezien zijn 3 voorhoede spelers tussen 4 anderen in stonden.

- Fout 3 Wenger
Snele counter spelers bij Monaco, dus we gaan spelen met een hoge lijn en Mertesacker in het centrum... Wie snapt het nog?

26 februari 2015 om 13:22

Rustig jongen het is al duidelijk en wat mij betreft heb je ook gelijk.

Ik weet nog dat sommige Arsenal fans zeiden dat Koscielny en Mertrsacker zon goed duo is. In de PL met dat simpele lange ballen voetbal kan dat misschien maar als je tegen Europese goede clubs speelt zijn die 2 nergens.

26 februari 2015 om 12:35

Poeh poeh, wat begin jij uitgekauwd te raken zeg... Je zegt ieder artikel hetzelfde.

26 februari 2015 om 12:45

Echter is het wel waar. Die Per is zo traag als dikke stront en stapte formidabel uit de goal van Monaco. Ook ik heb vaak moeten horen dat de verdediging subliem is samen, dat hebben we gezien. Wellicht in de PL een leuke versediging maar net als Kompany valt het door de mand tegen betere tegenstanders.

26 februari 2015 om 15:17

@ Drayton

Hey man ik heb je gisteren gemist bij het live meepraten! Eind december heb ik een verhitte discussie met jou gehad over jullie geweldige topduo. Je had er gisteren eens bij moeten zijn, kregen die me toch een potje kritiek! Ik had graag jouw herziende mening over dit duo gelezen, maar ik zie dat jij als enige lid van voetbalzone nog steeds vierkant achter hen staat. Jij bent degene die vlak voor de winterstop overal riep dat dit het beste duo ter wereld was, je deed een beroep op de statistieken die je nooit gegeven hebt en nu men de bal kaatst ga je flauw lopen reageren. Je bent al net zo'n echte vent als destijds tijdens de discussie

Edit:
Het duo kreeg niet zozeer kritiek, als wel Mertesacker. Laat ik dat even duidelijk stellen.

26 februari 2015 om 15:24

Hey Shorty1991

Lees anders even al mijn reacties in dit topic, voordat je zegt dat ik vierkant achter ze sta. Oh en ga ook niet liegen dat ik gezegd heb dat zij het beste duo ter wereld zijn want dat heb ik echt nooit gezegd.

En verder...zak tot je ogen in de stront man

26 februari 2015 om 15:37

@ Drayton

Sorry niet zo veel zin in, ik heb wel iets beters te doen. Net als dat ik nu niet zal gaan opzoeken wat je destijds precies gezegd hebt, maar in dat topic beweerde jij zeker wel dat Mertesacker-Kos het beste duo was. Misschien dat je PL hebt gezegd en niet van heel de wereld, dat zou kunnen.

Hihi je laatste opmerking, daarin straal je precies uit wat je bent: een waardeloze vent die niet eens op een normaal niveau kan discussiëren. Ik snap wel dat je wilt dat ik met m'n ogen tot in de stront zak, ik zou in jouw geval ook graag hebben dat mensen voetbal zien zoals ik dat zie: 'met stront in m'n ogen'.

Edit:
Oh ja ik vergeet nog te zeggen dat ik me blijf verbazen hoe weinig inhoudelijk jij kunt reageren wanneer mensen met jou de discussie aangaan. Je probeert mensen te overtuigen zonder met echte argumenten te komen. Wanneer ze om die argumenten vragen, zoals ik met die statistieken, dan zeg je vlug 'ach dat moet je zelf maar opzoeken'. Nu ook weer speel je alleen maar op de man, in plaats van ruiterlijk toe te geven dat het verdedigingsduo misschien niet zo top is als jij wel dacht. En dan heb ik het niet over je reactie op mij, want dat je zo op mij reageert snap ik gezien onze geschiedenis wel. Ik heb het over je reactie op Sanchez, waar je gelijk op de man speelt in plaats van uit te leggen waarom je het wel of niet eens bent met zijn stelling. Een stelling die overigens door heel wat Arsenalsupport wordt ondersteund.

Edit2:
Toch even snel je reacties gescreend omdat je dat zo graag wilde en vreemd genoeg zie ik je niet iets zeggen over de verdediging, behalve dat Mertesacker niet nodig was omdat er geen kopdreiging was. Daaruit maak ik niet op dat je erkent dat het misschien toch geen topper is. Anyway jij bent echt de enige Arsenalfan die zich continu aangevallen voelt en meent op elke negatieve reactie te moeten reageren. Zelden zo een eenzijdig persoon meegemaakt.

26 februari 2015 om 15:46

Iets beters te doen, vast. Reageren op een voetbalforum zeker?

Ik heb liever dat je het wel even opzoekt, aangezien je mij woorden in de mond legt zonder te onderbouwen. Dus hup, zoeken knul.

Jij hebt jezelf gediskwalificeerd wat betreft op volwassen niveau te discussieren, voornamelijk doordat jij onze vorige discussie inging op verkeerde grond. Jij maakte een inschattingsfout, was vervolgens te koppig om die toe te geven en bleef maar doorhameren op hetzelfde punt, wat dus gebaseerd was op een onjuistheid. Dus ja, over volwassen gedrag hoef jij niet bepaald te beginnen.

Verder ben ik jouw continue provoceren ook wel beu, dat ga je maar op anderen toepassen die wel gaan happen.

Ik heb nu op je gereageerd en jou daarmee een groter plezier gedaan dan mezelf, nu ga je op mijn negeerlijst zodat mijn profiel in ieder geval schoon blijft. De discussie van vorige keer staat er vast nog wel op, mocht je het terug willen lezen.

edit
Aha, je kunt ook inhoudelijk reageren? Deze beste man Sanchez zegt in iedere topic dat de PL bestaat uit lange ballen en dat de PD beter is. Daar reageerde ik op, maar jij zag Kosc en Per in combinatie met mijn naam en werd al nat tussen je benen. Begrijpelijk.

26 februari 2015 om 15:53

Nee hoor ik ben aan het leren voor mijn tentamen en af en toe neem ik even de tijd om wat voetbalnieuwtjes door te nemen en hier en daar te reageren.

Ik heb mijn fout destijds toegegeven hoor, de reden waarom ik koppig door bleef discussiëren is omdat ik jou op jouw fouten wilde wijzen. Jij bent juist degene die continu alle schuld bij mij legde. Dat ik daarna ben gaan provoceren klopt wel. De discussie kwam niet verder en het gaf mij voldoening om jou telkens zo op de kast te krijgen. Dat is ook kinderachtig, weet ik ook wel, maar het was een reactie op jou omdat ik vond dat jij kinderachtig discussieerde door telkens vast te houden aan je standpunt zonder dit te onderbouwen. Ja zeggen dat je statistieken hebt maar die niet willen delen.
Continue provoceren? Ik heb je voor die eerste discussie en daarna gewoon helemaal nooit gesproken man, doe niet zo zielig. Gisteren moest ik gewoon aan onze discussie denken en viel het me op dat jij er niet was bij het live meepraten. Daar is niks provocerends aan en ook vrij logisch. Ik had gehoopt jou hier vandaag te treffen, niet om te provoceren maar juist om te lezen dat je tot inzage was gekomen. Dat ik je dan zo tref bevestigt weer het beeld dat ik eind december van je heb gekregen. Ik heb gisteren ook gewoon heel leuk over Arsenal met mensen kunnen praten en er zijn genoeg Arsenalfans die mijn respect hebben en die wel realistisch naar hun eigen club kunnen kijken.

Poeh poeh ik ga op je negeerlijst, daar raak je me echt mee man..

Edit:
Niet zo vreemd dat Sanchez elk topic hetzelfde zegt, dat heet een mening hebben en standvastig zijn. Jij vertelt ook elk topic jouw mening over Arsenal en die zie ik ook vrij weinig veranderen. Het is ook niet dat Sanchez off-topic reageert.

26 februari 2015 om 15:58

Ik heb zelden zo iemand als jou meegemaakt die zo geraakt is door één opmerking van mij maanden terug en daardoor nu zo kort op mij zit. Laat me gewoon met rust joh, eng ventje, ik zat met mijn opmerking over jouw psyche blijkbaar niet ver naast de waarheid.

26 februari 2015 om 16:06

Haha ik ben geraakt en toch ben jij degene die van slag is en mij op de negeerlijst wilt zetten, right. Als ik gisteren zie dat het duo gewoon loopt te zwalken, dan is het toch niet vreemd dat ik aan een discussie denk waarin ik zei at het duo niet zo goed was en jij beweerde dat het wel een heel goed duo was? Dat jij dat zo bijzonder en eng vindt zegt mijns inziens meer over jou dan over mij.

26 februari 2015 om 23:02

'voetbalforum' heren, geen menstruatie-frustratie chatbox

Het gebeurt niet vaak, maar de Engelse media brengt eens geen complete onzin naar voren!

Arsenal was bar en bar slecht. Dat Mertesacker geen topverdediger is, dat weet iedereen wel. Samen met Koscielny is hij echter ook echt niet zo slecht als velen beweren. De tactiek van gisteren legde zijn zwakke punten echter bloot. Met Cazorla als CM mis je een heleboel verdedigend werk. Dit werk zou normaal opgevangen moeten worden door de Cv's, maar Per kan zoiets gewoon niet belopen. Dit verlies is Wenger volledig aan te rekenen, maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat hij weg moet.

26 februari 2015 om 12:39

Koscielny kan het wel aan. Kan hem persoonlijk niet veel verwijten met zon stumper 1ste klas Mertesacker naast hem. Hij moet werk voor 2 doen

26 februari 2015 om 12:43

Ik vond Koscielny anders enorm traag bij die 2e goal...

26 februari 2015 om 12:40

Omdat Mertesacker gewoon bagger is. Koscielny is gewoon goed genoeg.

26 februari 2015 om 12:58

Koscielny is redelijk maar ook niet meer dan dat. Wordt al jaren overschat door Arsenal supporters.

26 februari 2015 om 13:03

Koscielny is wel beter dan Pique bijvoorbeeld, maar die speelt in een gebalanceerd team, waardoor hijzelf ook beter speelt. Koscielny heeft die luxe niet, hij moet alles zelf doen achterin, en dat is zelfs voor Baresi niet te doen.

26 februari 2015 om 13:26

Pique is wel beter hoor alleen hij is ook super traag maar omdat het team in balans is valt het minder op barca verdedigt daarintegen ook anders zij maken het veld super klein waardoor ze alleen maar op fouten hoeven te wachten van de tegenstander in plaats van zelf de bal af te hoeven pakken.


Volgend seizoen schär en otamendi halen ?

26 februari 2015 om 13:30

Koscielny is beter dan Pique, daar ben ik van overtuigd. Als je Pique op Koscielny's plaats had gezet gisteren, had hij het net zo slecht gedaan als Mertesacker.

26 februari 2015 om 21:30

Ik zeg toch ook hij is ook traag en dat ze anders verdedigen. Had bijv ramos op koscielny zijn plek gezet en dan nog was het niet beter gegaan. Mijn punt was dat verdedigend gezien pique beter is, maar niet perse in die wedstrijd van gister

26 februari 2015 om 12:41

In de PL wordt inderdaad alleen simpele lange ballen voetbal gespeeld!

Je had een klein puntje gehad als je het bij de eerste zin had gelaten.

26 februari 2015 om 12:46

Daar ben ik het een beetje mee eens. Ze spelen in engeland lange ballen. De teams uit europa die tegen de engelse spelen, spelen meestal op balbezit

26 februari 2015 om 12:46

Waardoor de engelse teams niks kunnen doen zie coty tegrm barca

26 februari 2015 om 13:14

Ik ben het er niet mee eens. Er wordt echt niet alleen met lange ballen gespeeld.

26 februari 2015 om 12:44

A_Sanchez9
Koscielny is gewoon een top verdediger maar heeft geen top verdediger naast zich

26 februari 2015 om 12:51

Koscielny is absoluut beter, waarom speelde Gabriel niet naast hem?

26 februari 2015 om 13:00

Ik weet niet mertesacker krijgt de voorkeur boven gabriel

26 februari 2015 om 13:35

Omdat die jongen drie woorden Engels spreekt en dus de benodigde communicatie niet beheerst. Bovendien heeft hij pas 1 pot (tegen middlesborough) meegedaan. Moet hij dan meteen voor de leeuwen gegooid worden?

26 februari 2015 om 13:53

Gabriel is inderdaad een risico op falen, maar Mertesacker is een garantie op falen. Doe mij dan maar Gabriel.

26 februari 2015 om 17:23

Mij ook. En Ospina ontgoochelt mij ook vaker en vaker. Toch weer houdbare ballen binnengelaten gisteren. Vooral die 3e dan.

Week in, week uit word je verrast door Arsenal. Zowel positief als negatief. Maar wordt wel moe van alle beschuldigingen richting Wenger. Erger me meer aan het niet constant presteren van de spelers. Wat viel die Giroud gister door de mand pfff.

Niets tegenin te brengen, volledig verdiend dat ze afgemaakt worden in de media. Niemand liet zien dat ze schrokken en het meteen recht wilde zetten. Tekenend was het dat Wenger na het fluitsignaal de bank verliet misschien wel een hand wilde gaan geven, maar toen het fluitconcert volgde daarop terug kwam en naar binnen beende. Hij zal in de catacomben echt nog wel een hand gegeven hebben, maar hij had zich groot op moeten stellen en onder het oog van de fans die hand moeten geven. Het zijn details, maar geeft wel wat hij overbrengt naar het team.

26 februari 2015 om 12:41

Wenger is ook geen winnaar!
Een winnaar was hard geweest en had allang al ingegrepen.
Blijkbaar had wenger nog hoop in sommige spelers.

26 februari 2015 om 13:14

Giroud heeft oneindig krediet bij Wenger.

Who scored the ball in the Arsenal's net? Half of effing Europe! Dat lied wordt niet voor niets gezongen. Arsenal zal net zoals Engeland nooit internationaal iets bereiken. Wellicht ooit een keer de Europa League maar de Champions League? Never.

26 februari 2015 om 12:35

Arsenal zal nooit in de EL uitkomen, we zijn geen Utd

26 februari 2015 om 12:39

Utd speelt toch niet eens EL? Of wel soms haha

26 februari 2015 om 12:42

Verre toekomst heb ik het over. Arsenal zal niet voor eeuwig in de top 4 blijven eindigen

26 februari 2015 om 12:46

Klopt, zij pakken nog wel eens een prijs haha.

26 februari 2015 om 12:49

Arsenal kan niet altijd in de top 4 zitten. Misschien zitten ze dit seizoen of volgend seizoen wel in de top 5 of 6

26 februari 2015 om 13:04

Europa League is een prijs van niks.

26 februari 2015 om 13:18

Niet met je eens, vanaf dit seizoen directe plek in de champions league het jaar daarop voor wie hem wint..

En een faalteam als arsenal mag blij zijn met iedere prijs,dus ook de Europa league..

26 februari 2015 om 13:46

die regel gaat pas in vanaf volgend voetbalseizoen

Ik heb een stuk van de wedstrijd gezien gisteren. En wat speelde Arsenal slecht zeg. Geen creativiteit, geen tempo, er was geen zak aan. Monaco deed in ieder geval niet voor ze onder. Eigenlijk waren ze de betere. Misschien is een andere coach wel een idee. Arsenal heeft toch wel goede spelers. Daar moet je toch wel meer mee kunnen lijkt me.

Tactisch onbenul. Mertesacker kan het allang niet meer bijbenen, vooral niet als je als verdediging een hoge lijn hanteert.

Verder is Arsene echt flut in het opstellen van de juiste voorhoede. Ozil is dramatisch slecht, geen schim meer van wat hij was bij R.madrid, vind hem echt de slechtste op het middenveld.

Verder Welbeck op de flanken? Welbeck heeft zo vaak aangegeven dat hij het liefst in de spits speelt.

En Giroud? M'n vader die voetbal niet intensief volgt, en dus geen vooroordelen kan hebben, schold hem vierkant uit en vroeg zich bij rust al af waarom hij niet gewisseld werd.

Bedankt Arsene, pannekoek.

26 februari 2015 om 12:57

@ Clichy

Ozil kan je niet zoveel verwijten. Die was bij Real Madrid een ster in het geven van steekpassen. Maar wanneer je Wellbeck op de rechtervleugel zet en Sanchez naar binnen laat trekken vanaf links. Hoe moet Ozil dan in godsnaam een steekpass geven?

Giroud had 3x moeten scoren, maar desondanks kan je hem ook niet teveel aanrekenen. Een spits die juist bekend staat om zijn kopsterke punten neerzetten maar geen wingers die voorzetten geven zodat hij kan renderen?

Wellbeck op rechts en Sanchez naar binnen laten gaan is het vermoorden van Ozil en Giroud. Wenger had Sanchez op rechts en Walcott op links moeten zetten. 2 spelers aan wie Ozil zijn steekballen kwijt kan en 2 spelers die voorzetten kunnen geven op Giroud. Dan spreek je over taktiek. Want welke taktiek er gisteren in zat, ik weet het niet.

26 februari 2015 om 13:10

Je kunt het Giroud aanrekenen dat hij makkelijke kansen mist en de simpelste dingen fout doet.

Ik denk dat zelfs de pl fans nu wel in hebben gezien dat de pl gigantisch overschat wordt. Bizar dat er met zoveel geld alsnog zoveel wanbeleid gevoerd wordt. De enige club die zich aan de malaise weer te onttrekken is chelsea en zelfs dat lijkt me kunstmatig, door mourinho. Ik bedoel: kijk wat chelsea deed in de cl het jaar voor mourinho kwam.

En dan wordt er 7 miljard betaald voor dat. Qua niveau liggen de pd en de bl zonder twijfel hoger. Alleen wordt dat nogal gemaskeerd door het bizar hoge niveau van clubs als bayern, real en barca, waardoor de rest shit lijkt.

26 februari 2015 om 12:42

Kijk wat Chelsea deed in de CL twee jaar voordat Mourinho kwam...

26 februari 2015 om 14:30

Dit verwachtte ik al als tegenargument... Maar hoe wonnen ze die precies? Tot 3x aan toe waren ze eigenlijk zo goed als uitgeschakeld. Je kunt moeilijk stellen dat ze dat seizoen nou echt de beste van Europa waren..

En om mijn punt nog wat kracht bij te zetten: Ze waren het jaar erop de eerste CL-winnaar ooit die er al meteen ind e groepsfase uit lag.....

@gordon

Nou, ik zie nog steeds vaak genoeg opmerkingen voorbij komen over dat de PL de moeilijkste competitie is en de breedste top kent. Dat is gewoon niet zo.

Arsenal en Liverpool zijn niks beter dan bv een Valencia of Schalke.

En je laatste opmerking snap ik niet? Insinueer je dat ik nu deze opmerkingen over het lage niveau van de PL uit rancune maak?

Ik was de eerste die 7 jaar geleden riep dat de PL miojlenver voor stond op de andere comp.s, simpelweg omdat dat ook zo was. Echter is daar helemaal geen sprake meer van en dan steekt het mij dat mensen komen verkondigen over hoe hoog et niveau in de Pl wel niet en hoe breed de top wel niet is.

Dat allemaal is gwn bullshit.

City wist vorig jaar pas op het laatrste moment boven Chelsea te komen, ondanks dat chelsea nog volop in de CL actief was en geen fatsoenlijke spits had.

En ook dit jaar zal Chelsea de enige zijn die op beide fronten moet blijven strijden,terwijl City zich weer zoals altijd volop kan focussen op de Pl.

En voor de rest zijn er voorlopig gwn geen serieuze titelkandidaten in Engeland.

26 februari 2015 om 12:47

Door wie? Ik schatte alleen Chelsea in als potentiële winnaar City en Arsenal niet en Liverpool al helemaal niet. De PL vind ik het leukst en is tevens ook de enige competitie waar ik naar kijk plus de Football League en sporadisch de Spl. Dat betekent niet meteen dat het de beste competitie is. Het heeft de mensen wel pijn gedaan zeg toen er een tijdje 3 Engelse halfe finalisten in de Champions League zaten.

26 februari 2015 om 12:54

Engelse halve finalisten in de Champions League dat is bijna 7/8 jaar geleden. Het niveau van de PL is echt heel erg omlaag gegaan of de BL en PD zijn heel erg omhoog gegaan. Als de club in Engeland niet snel wat doen, dan zal het gat nog groter worden.

26 februari 2015 om 13:02

Ja zo een 7 of 8 jaar geleden dat klopt en moet je is zien wat voor een litteken dat heeft achter gelaten getuigen van het optreden van die Scandinavische scheids toen die Chelsea - Barcelona floot. 2 keer een Engelse finale? Dat moest en zou voorkomen worden.

Mmh ja de rest heeft de BPL ingehaald. Boooehooee!

26 februari 2015 om 12:49

Als Mourinho dit zelf constateert dan moet het wel waar zijn!
Yep Bpl is hard afgegleden.

26 februari 2015 om 12:53

Ik begrijp het stukkie betreffende mourinho niet.. Mourinho trekt Chelsea kunstmatig uit de mallaise als enige club. Kijk maar wat Chelsea deed in de cl het jaar voor mourinho kwam..

wat bedoel je daarmee?

Verder is het al langer duidelijk dat Engeland de meest aantrekkelijke competitie is, niet de beste competitie. Die 7 miljard wordt betaald omdat het leuk is naar Stoke-Aston Villa te kijken.
Waarschijnlijk noemt niemand hier alle ploegen uit het hoofd op die in de PD of BL spelen.

26 februari 2015 om 13:16

Als ik het goed begrijp, geeft hij Mourinho zóveel credits dat hij zegt dat Chelsea zonder Mourinho nooit zo goed zou presteren op Europees vlak. Om dat kracht bij te zetten haalt hij aan dat Chelsea het jaar voor Mourinho al in de groepsfase eruit lag (waarna ze overigens vrij simpel de Europa League binnenspeelden).

Het grappige is dat Chelsea twee jaar voor Mourinho de Champions League won. Iets dat Mourinho bij Chelsea niet gelukt is.

26 februari 2015 om 14:10

Oh okay.. kalender technisch was het inderdaad 2012/2013 dat hij kwam.
Maar een kalender jaar voordat mourinho kwam, toen wonnen de CL. Toen mourinho tekende was de CL finale net 2 weken daarvoor geweest.

Maar ach, het is wel duidelijk dat Engeland het niet bijzonder goed doet op dit moment. Maar onderschatten wordt ook wel gedaan. Chelsea gaat waarschijnlijk nog gewoon door. City speelde niet best, maar speelde tegen 1 van de betere ploegen van de wereld. Maar City heeft het dit jaar ook al lastig tegen kleinere ploegen in de Pl.
Dortmund verliest nipt van juve en staat bijna laatste in de Bl.

Waar vroeger 5 ploegen buiten engeland voor titel konden en 3 of zelfs 4 ploegen in engeland dat konden, is het aantal goede ploegen buiten engeland gestegen. Engelse zelf zijn niet veel minder geworden.

Arsenal heeft echt een sterke elftal hoor, geloof mij maar. Het is maar dat Wenger het verpest voor ze, maar als ze een andere coach halen dan zal hij Arsenal compleet maken en daarmee bedoel ik, Giroud, Mertesacker, Flamini etc Out!

Op de posities waar ze zwak zijn zullen er betere spelers gehaald worden.

Als Arsenal zo speelt verdienen volgend jaar echt geen Champions League.

26 februari 2015 om 13:56

Alleen spelers zoals Mertesacker, Giroud, Coquelin, Bellerin, Monreal, Ospina, Flamini zijn al middenmoot materiaal in de PL of zelfs lager.

26 februari 2015 om 16:21

Nee, Bellerin is een groot talent die een kans krijgt door blessures. Die is dan niet gelijk goed genoeg, maar dat begrijp jij waarschijnlijk niet omdat Chelsea uberhaupt geen jeugdspelers heeft die doorbreken bij Chelsea. De laatste die daar is doorgebroken is Terry, dat zegt ook wel weer genoeg.

26 februari 2015 om 16:36

Een groot talent in jouw optiek omdat Arsenal toevallig niet veel bjizonders heeft te bieden op de RB positie met Debuchy en Chambers die daar ook soms speelt. Dat je überhaupt Bellerin de stempel van een groot talent geeft na een paar goeie wedstrijden en ook nog eens door gebrek aan beter zegt pas genoeg.

26 februari 2015 om 16:55

Alsof Bellerin dat stempel krijgt naar aanleiding van zijn prestaties in de PL, dat heeft hij gekregen omdat hij het in de jeugd zo goed doet.

Zoals ik vaker heb gezegd, gewoon paulista centraal met koscielny en welbeck in de spits. Zeer dramatisch gister. Monaco speelde erg goed. 2-1 was nog zeker om te buigen. 2-0 Miss ook wel. Maar Hell no. dat je daar 3-0 of 3-1 speelt

Ik vond het eerlijk gezegd heel leuk om naar te kijken. Vooral omdat veel Arsenal-fans zo blij waren met de loting van Monaco, hehe. Collectief falen was het, maar ik zou het geen incident noemen, want zo heeft Arsenal wel een aantal incidenten per jaar. Ik denk dat we toch eens Wenger moeten aankijken. Het is in mijn opinie ongelofelijk dat een vermeend topcoach met zo'n salaris geen stabiel elftal en een juiste tactiek kan neerzetten om Monaco te verslaan.

26 februari 2015 om 13:31

Men begint te overdrijven. Dat is het zielige eraan. Als Cazorla en Welbeck hun eerste kansen binnen 10 minuten afmaken, of de scheids een penal geeft na de handsbal is het allemaal anders.

Arsenal kreeg een mentale klap na de tegengoal, omdat ze geen echte mannen zijn. Daarna ging alles fout.

26 februari 2015 om 13:39

@arsenallz

"arsenal kreeg een mentale klap na de tegengoal, omdat ze geen echte mannen zijn. Daarna ging alles fout."

Dat mag je dan ook "le Professeur" aanrekenen door te falen in het overbrengen van niet alleen een winnaars- maar ook een vechtersmentaliteit op het team. Niet de eerste keer dat Arsenal keihard de mist in gaat in de CL (anderlecht)...

26 februari 2015 om 14:13

Dat doe ik ook. Ik praat niks goed.

26 februari 2015 om 13:32

Wenger is dan ook een fraude van een coach geworden de afgelopen jaren, echt bizar hoe die voyeur nog steeds manager is van een zogenaamde topclub dat gewoon jaar in jaar uit bizar slecht presteert in de CL.

Ironisch trouwens hoe Chelsea keer op keer de team is dat de Uefa quota status van Engeland hoog houdt en daardoor met name verantwoordelijk is voor het behouden van die 4de CL plek en telkens de eer van het Engels voetbal moet gaan redden terwijl het vaak wordt afgeslacht om de tactieken waar Mourinho voor kiest in de knockout fase van de CL.

26 februari 2015 om 14:38

Haha "voyeur", "specialist in failure" ... al die uitspraken schoten wel door mn hoofd na elke tegengoal.

En met je tweede opmerking heb je eigenlijk een treffend punt. Een beetje triest hoe Arsenal-fans en Liverpool-fans Chelsea altijd afkraken, terwijl indirect Chelsea nog de reden is dat deze ploegen uberhaupt nog in de CL actief kunnen zijn...

26 februari 2015 om 14:45

Ja, we moeten Chelsea allemaal dankbaar zijn..

26 februari 2015 om 15:05

Dat zeg ik niet, maar het is toch gwn een feit dat Chelsea de ploeg is die de punten binnen haalt voor Engeland?

Van Arsenal en City hoeven we niks te verwachten namelijk... Vlak Chelsea weg en de punten zullen als sneeuw voor de zon verdwijnen en Arsneal zou dan normaal gesproken de dupe worden daarvan. Dat is geen hoge wiskunde, lijkt me....

26 februari 2015 om 15:10

Snap het punt wel, maar dat als argument aanhalen is wel erg kinderachtig. Heb het over de andere competities nog nooit gehoord althans.

Arsenal wordt voortaan 3e, te beginnen met dit jaar, dus Utd of Liverpool mag Chelsea bedanken. Of jou in dit geval

26 februari 2015 om 16:15

Paar jaar geleden kon Chelsea alleen maar dromen om CL wedstrijden te spelen... En vergeet niet dat paar jaar geleden Arsenal/liverpool en Man UTD ervoor zorgde dat Chelsea ook mee kon doen

Dus er komt altijd wel een periode dat de ene de andere helpt.

Man City heeft gewoon pech gehad en Arsenal is op dit moment heel slecht. Chelsea zal ook de volgende ronden eruit liggen, maak je daar maar geen zorgen over.

Hoezo heeft Dirar een 5 gekregen? Die speelde gisteren een fantastische wedstrijd.
Een 3 voor Mertesacker en Özil is nog te hoog. Ze verdienden max. een 2 na hun prestatie van gisteren.

Zelfde toen Ajax compleet kansloos was tegen Red Bull Salzburg. Qua naam was Ajax groter dus dacht men die gaan gewoon door, maar nee hoor. Zelfde geldt hier voor Arsenal en Monaco. Arsenal is een huismerk en Monaco gewoon niet bekend. Dus mensen krabben zich achter de oren van ''hé? Hoe is dit nou mogelijk? Wenger? Tactisch? Spelers?''. Komen gewoon kwaliteit tekort. Een bal door de net jagen is een kwaliteit...snel counteren is een kwaliteit... verdedigen een kwaliteit...

Monaco is gewoon een stapje verder. Ik weet niet hoeveelste zij nu staan in de Franse competitie maar Engels voetbal staat op nummer 3. Achter Bundesliga en Primera Division.

26 februari 2015 om 12:51

Je moet nooit op de naam van club kijken maar naar de spelers en het spel van het team. En dat heeft arsenal volgens mij niet goed gedaan. Arsenal heeft monaco ook teveel ruimte gegeven

Die giroud heeft gewoon niet de motoriek, finesse en techniek voor een topspits. Dat kun je toch direct al zien als je hem voor de eerste keer ziet spelen. En dan te bedenken dat ze twee jaar geleden voor minder geld Huntelaar hadden kunnen oppikken.

Monaco zou nog wel eens kunnen verassen. Zeker met deze sterke verdediging. Monaco kan de ploeg zijn die Barca eruit gaat kegelen, want thuis geven ze dit niet meer weg tegen Arsenal

26 februari 2015 om 12:51

Monaco gaat misschien zelfs winnen

Ik zou eerder spelers wegdoen dan Wenger, die instelling gister van sommige spelers was ronduit kansloos.

26 februari 2015 om 16:20

Wenger lijkt bang te zijn voor zijn spelers, pas als iemand een fout maakt na 100x dan denkt Wenger nu is het tijd dat jij op de bank gaat zitten.

Ik zie het al jaren dat ze een keeper nodig hebben... Mertesacker is te slecht.. en vervolgens halen ze Gabriel en zit hij op de bank... Lol!

Ik zou flamini, giroud en mertrsacker weg doen en met dat geld een beter verdediger, middenvelder en aanvaller halen

Arsenal Arsenal toch, met deze spelers achterin en op het middenveld zal het spijtig genoeg nooit meer goed komen. Heb het altijd al gezegd, hoe kun je met spelers als Mertesacker, Koscielny (overschat), Coquelin, Bellerin de oorlog winnen?? Monaco was gewoon te goed, en met name in fysiek opzicht. Abdennour, Wallace zijn topverdedigers, en dat moest Wenger al langer geweten hebben dan gisteren. En wat speelde Dirar, Berbatov, Moutinho en Kondogbia goed! Ze waren allemaal goed aan de kant van Monaco! Arsenal moet gewoon Arteta, Mertesacker, Cazorla (gaat naar Atletico Madrid), Giroud, verkopen. En ze moeten voor volgend seizoen goed investeren, met name in fysiek opzicht, want dit kan echt niet meer. Haal Kondogbia, Wallace, , Tioté, Jackson Martinez, en nog 1 topverdediger a la N'koulou??

Cech
Debuchy
Wallace
NKoulou
Gibbs
Tioté
Kondogbia
Walcott
Ozil
A.Sanchez
J.Martinez
26 februari 2015 om 14:46

Arsenal mist ook gewoon snelheid achterin. en snelheid is broodnodig met hun manier van spelen. veel druk naar voren.

26 februari 2015 om 14:49

Daarom heb je ook spelers als Wallace, Maicon (van Porto), Baines, nodig. Want met Mertesacker (vind hem altijd al slecht zelfde voor Koscielny) en Gibbs win je de oorlog niet.

26 februari 2015 om 16:12

inderdaad. al kunnen ze wel goed voetballen, maar het zijn verdedigers dus heb je echte beulen nodig en snelheid. of Arsenal moet op de counter. daar hebben ze het team ook voor vind ik.

26 februari 2015 om 16:23

Zeker en vast! Maar Wenger kennende gaat hij geen countervoetbal spelen, maar balbezit en het spel maken.

26 februari 2015 om 16:21

Özil voor Cazorla.. dat meen je niet?!

26 februari 2015 om 16:23

En waarom niet?? Vind Ozil veel en veel beter dan Cazorla. Plus Cazorla gaat na dit seizoen naar Atletico Madrid.

27 februari 2015 om 08:52

Ik weet niet naar welke jaar/seizoen jij heb gekeken maar Cazorla is tot nu toe de beste speler van Arsenal.

En wie zegt dat Cazorla weggaat, hij heeft een contract tot 2017.

Je kon het al in de groepsfase zien dat het dit seizoen weeral niets zou zijn in de Cl.

Onverdiend gewonnen uit bij Anderlecht en thuis na een 3-0 voorsprong Anderlecht nog laten terugkomen. Monaco eerste in hun groep met Zenit, Leverkusen en Benfica.

Zou eigenlijk niemand moeten verbazen dat Arsenal nu zo de boot ingaat tegen een goeie ploeg. Arsenal is geen topclub. Qua financieën wel maar sportieve prestaties middenmoot.

26 februari 2015 om 13:19

Arsenal moet niet alleen goeie spelers halen, maar ook een goed ingespeeld team van maken. Zoals monaco. Paar routines en jeugdspelers. Fantastisch beleid van monaco

26 februari 2015 om 13:28

Wat is dat toch met onze zuiderburen? Heb jij ook alleen de matchen tegen Anderlecht gezien? Arsenal werd gedeeld eerste in de poule, naast Dortmund. Hoezo onverdiend?

Had Arsenal gespeeld zoals tegen City dan hadden ze nooit zo de boot ingegaan, maar helaas wilde Wenger al voor de vroege KO gaan leek het.

26 februari 2015 om 13:32

Praat je tegen mij of tegen chanfan

26 februari 2015 om 13:51

Tegen Chanfan, die heeft het over Anderlecht.

26 februari 2015 om 13:56

Oke bedankt

26 februari 2015 om 21:23

Ik heb het over de onverdiende overwinning van Arsenal op Anderlecht doordat een fout op Anderlecht niet werd gefloten Arsenal de overwinning alsnog had gestolen.

Ik heb het over dat Arsenal thuis met een 0-3 voorsprong alsnog Anderlecht langszij liet komen.

Als Anderlecht vanuit een 3-0 achterstand toch gelijk kan spelen wat doet dat dan Monaco dat eerste werd in hun groep en meer kwaliteiten heeft dan Anderlecht?

De ruime overwinning van Monaco op Arsenal heeft verrassing ja, maar verbazing zou dit toch niet moeten opwekken gezien het zwakke parcours van Arsenal in de groepsfase.

Ondanks dat elke kritiek volledig terecht is, het was echt een draak van een wedstrijd gisteren, is het zo sneu om te zien dat alle haters weer onder hun steen vandaan komen om een duit in het zakje te doen. Als Arsenal een goede prestatie levert zijn ze nergens te bekennen. Kinderachtig puberaal gedrag en heel erg jammer dat niemand dan ook mans genoeg is om toe te geven dat ze iets gepresteerd hebben.

Zo werkt het overigens niet alleen bij Arsenal, maar bij meerdere ploegen. Ik ben alleen blij dat ik daar boven kan staan en ook credits kan geven aan een team dat ik eerder bekritiseerd heb. Zouden een hoop andere mensen ook eens moeten proberen.

Rant over.

26 februari 2015 om 13:54

Ik weet niet op wie je doelt, maar wat mij betreft noem je bij dit soort dingen gewoon namen.

Het merendeel van de mensen die ik hier wat over zie zeggen zijn volgens mij mensen die wel vaker bij Arsenal-discussies betrokken zijn. Je hoeft niet bij elke winstpartij wat te zeggen over hoe goed Arsenal gespeeld heeft (of niet) om het recht te hebben om te reageren op een bericht dat gaat over een verlies van Arsenal. Ik vind dat een beetje een flauwe insteek persoonlijk.

Het hoort er daarbij bij, zoals je zegt, het gebeurt bij meerdere ploegen. Als pakweg City of Chelsea verliest, komt er ook een horde mensen aan die het leuk vinden dat 'het geld niet zegeviert' enzo. Vind ik zelf ook wel leuk aan voetbal. Dat maakt het schijnbaar in mensen (en ook bij mij) los: sympathie, liefde, haat, ergernis, etc.. 'voetbal is emotie', dat verhaal.

26 februari 2015 om 14:07

Geen tijd en zin om die namen te onthouden. Ik vind dat je ook mans genoeg moet zijn om credits te geven, doe ik zelf ook. Als je dat doet kan ik je kritiek ook serieus nemen. Maar goed, de rant was al over, het was frustratie.

Als Welbeck en Cazorla hun eerste twee kansen er in schieten hoor je niemand.

26 februari 2015 om 13:36

Als, als, als..... achteraf makkelijk praten wat je nu doet. Monaco is veel efficiënter met de kansen omgegaan, zo simpel is het.

26 februari 2015 om 13:45

Dat doet iedereen wel eens. Als chelsea verliest van psg dan gaan wij jou ook horen zeggen als als als

26 februari 2015 om 13:50

Uhm nee? Je kan zoveel creëren als je wilt maar als je ze niet benut dan heb je er uiteindelijk ook niks aan. Als de tegenstander dan wel z'n kansen afmaakt en er met de zege vandoor gaat is het gewoon verdiend ongeacht het spelbeeld.

26 februari 2015 om 14:15

Achter praten is altijd makkelijk. Maar wat wil je hier nu mee bereiken ?

26 februari 2015 om 13:55

Dat is juist het punt volgens mij. Op de cruciale momenten geven redelijk wat Arsenal-spelers niet thuis.

26 februari 2015 om 14:14

Jaar in jaar uit hetzelfde geval. Zelf niet raak schieten en vervolgens ten onder gaan.

Ik heb echt zo genoten van Abdennour. Man, man..wat een speler is dat zeg.

Hahah nu begint iedereen plots te zien dat Wenger een trainer is van niks... Heeft ook lang genoeg geduurd ! Ik zeg al lang dat hij zowel tactisch als op transferbeleid gewoon tekort komt, het werkte misschien vroeger maar het is voorbij

26 februari 2015 om 13:44

Het is geen trainer van niks. Hij kan Arsenal alleen niet naar een hoger niveau tillen. Maar zolang hij geld in het laadje brengt is zijn baan veilig.

Gaan we weer Wengerout... 1 wedstrijd is het is meteen Wengerout.
Kijk is waar United staat onder Van Gaal...
Natuurlijk gaat er een dag komen dat hij vertrekt. Maar wie is er nu beschikbaar wie??
Niemand!
Mentaal moet het beter en Wenger moet kiezen. Giroud of Welbeck, Ozil of Carzola! Samen gaat gewoon niet.

26 februari 2015 om 13:46

Wenger gaat heus niet ontslagen worden. de volgende competitie wedstrijd van arsenal gaat vast wel gewonnen worden. En dan heeft iedereen het hem weer vergeven

26 februari 2015 om 14:23

Dat dat wordt geroepen is dan ook niet gebaseerd op 1 wedstrijd maar al vele jaren vriend. Dat jij als Arsenal fan dat niet kan in zien is dan ook onbegrijpelijk, die "professeur" loopt al jaar in jaar uit keihard te falen en dan aan het eind van het seizoen de gemiddelde Gooner brainwasht dat de 4de plek op zich ook als een prestatie gezien mag worden. De FA cup van vorig jaar was dan ook alleen maar valse hoop voor jullie fans dat Wenger & co. er op zouden gaan bouwen met uitzicht op meer prijzen in de toekomst. Totaal geen ambitie terwijl Wenger al zo lang met geld heeft lopen strooien voor pure middelmaat maar in de tussentijd zelf een riant salaris opstrijkt. Hilarisch.

26 februari 2015 om 14:52

Ik ben geen arsenal fan maar ik ben voor manchester city.

26 februari 2015 om 15:07

Het was dan ook een reactie op die van Moviegooner27.

26 februari 2015 om 16:27

Oke

26 februari 2015 om 16:25

Ik zou zeggen kijk maar naar Sky Sports en daar zit iemand die heet Thierry Henry en die verteld wat de fans al 10 jaar lang roepen

Wenger moet Arsenal verlaten en Arsenal moet Henry als coach nemen.

Arsenal is ook geen CL waardig team als je ziet hoe ze dit jaar in totaal 6 (!) goals hebben moeten slikken tegen Monaco en Anderlecht op eigen bodem. Zelfs Spurs zou hier niet eens zo'n zooitje van hebben gemaakt onder Pochettino. Amateurisme op z'n best.

26 februari 2015 om 13:53

Kom je ook weer een duit in het zakje doen, je bent ook een ekte Warrior he? Schoppen als ze liggen...

Als een ploeg zich kwalificeert voor de CL en de poule op de eerste of tweede plaats eindigt hebben ze het gewoon verdiend en zijn ze dus CL waardig. Jouw eigen woorden, in een ander vaatje gegoten.

26 februari 2015 om 14:44

Dat Arsenal niet CL- waardig is, ben ik niet met m eens. Maar zn andere opermkingen zijn gewoon keiharde waarheid. Hoewel dat van Spurs ook wat onzeker is.

Desalniettemin is het gwn pure schande wat ze gisteren getoond hebben. Arsneal-fans gooiden het elk jaar weer op "oh we hebben toch zo n pech met de loting" en dat terwijl ze het zelf weten te flikken om 2e te worden in flutgroepen.

Dan krijgen ze een keer een "simpele" tegenstander, krijgen ze alsnog alle hoeken van het veld te zien.....

26 februari 2015 om 14:48

Zn andere opmerkingen..... En welke zijn dat precies? Als ik de opmerking over geen CL waardig en Spurs weg laat hou ik 6 goals en amateurisme over, welke beide gestoeld zijn op die opmerkingen.

Ben het wel met iedereen eens dat het een totale schande, wanprestatie, falen etc etc is, voortgekomen puur uit naïef zijn en onderschatting.

26 februari 2015 om 15:01

hehe, dat is wel zo. Ik doeldeo p het feit dat een fatsoenlijke CL -ploeg toch never nooit 3 tegengoals moet slikken van 2 van zulke ploegen, in eigen huis.

Dat is niks meer dan pure amateurisme en dat moet consequenties hebben. Het is te makkelijk om alles op Giroud en Merte af te schuiven, gisteren hebben er heel wat meer gefaald.

26 februari 2015 om 15:02

@j.mourinho jr.

En het feit dat Monaco in de groepsfase alleen al maar 4 goals wist te scoren en gisteren pas hun 4de uitwedstrijd wisten te winnen tot nu toe dit seizoen zegt genoeg over het niveau dat Arsenal haalde gisteren.

26 februari 2015 om 15:07

Ik zou niet eens een speler aan kunnen wijzen die een voldoende gehaald heeft gisteren! Cazorla heeft het beste cijfer wat mij betreft, maar of dat een 5,5 of hoger is.....

26 februari 2015 om 14:01

Jaa nou weten we wel dat jij Arsenal niks vind. Gisteren was slecht, maar lang niet zo slecht als thuis 2-4 verliezen van een league one team.

26 februari 2015 om 14:25

Hahaha van brandfort city ja

26 februari 2015 om 14:37

@mancityfifa

*bradford City. Ik zou maar niet lachen als ik jou was want diezelfde dag nog vloog City er ook uit door met 0-2 thuis te verliezen van Boro. Vorig jaar ook hetzelfde verhaal door met 1-2 te verliezen van Wigan wat toenertijd ook in de Championship speelde.

26 februari 2015 om 14:39

@moviegooner27

Verschil is dat zulke debacles maar een keer in de zoveel tijd voorkomen bij Chelsea maar bij Arsenal je ze op z'n minst 5-6 keer tegen komt in een seizoen.

26 februari 2015 om 14:52

Middlesborough is beter dan brandford city

26 februari 2015 om 15:04

Betekent niet dat het niet wat krom is om je krom te lachen om Chelsea's uitschakeling als City op dezelfde dag ook verliest van een club uit een lagere divisie.

Überhaupt is het totaal off-topic en wat flauw om op dit op te brengen in een topic over Arsenal. Modder gooien is het, meer niet.

Niet dat ik Cfcwarrior96 steun in deze, want die doet net zo goed mee.

26 februari 2015 om 15:06

@mancityfifa

Daar gaat het niet om, City vloog er ook uit die dag toen Chelsea werd verslagen. Het is niet zo dat ik het goed probeer te praten maar wij hadden nog een veredeld b-team op het veld staan terwijl City zowat haar sterkste team liet spelen. In beide gevallen even schandalig en niet te accepteren.

26 februari 2015 om 15:08

Maar toch probeer je die van City erger te laten lijken. Doe dat dan gewoon niet.

26 februari 2015 om 15:10

Ehm Spurs uit vergeten 5-3

26 februari 2015 om 16:27

Inderdaad

Ach ja, mensen kunnen ook overdrijven. Als Arsenal in de eerste minuten iets scherper was dan stond het 1 á 2-0 en had niemand het meer over Monaco, maar zoals we gewend zijn van Arsenal laten zij het altijd spannend worden. De tweede wedstrijd klappen ze er bovenop en winnen ze met 0-2.

26 februari 2015 om 14:30

Dat ze uit winnen met 2-0 zie ik ook wel gebeuren, dat is namelijk net niet genoeg om door te gaan

Ze hadden idd in de eerste 15 minuten al twee keer kunnen en moeten scoren, dan was het heel anders geweest. Verder had Giroud één van zijn kansen wel mogen maken, vooral die hij met binnenkant voet over peerde. Hopelijk wel de scherpte over drie weken in Monaco en dan ook zoveel kansen.

Arsenal Was dramatisch klaar. Geen woorden aan vuil maken ik ben een realistische Arsnal fan. Monaco stond perfect. Sterke spelers en klappen er gewoon hard op klaar.
En de sommige Arsenal fans please man. Eerst Giroud helemaal de grond in boren maar wanneer hij scoort. Giroouddddd.

Wees realistisch man-_-

wat me vooral opvalt is dat op voetbalzone heel veel spelers van de winnende ploeg een super hoog cijfer krijgen, terwijl bijvoorbeeld l'equippe een paar 6jes en 5jes uitdeelt.

ON: Helaas terecht dat de media Arsenal met de grond gelijk maakt. Had het graag anders gezien, ook al speelde Monaco gister erg strak en goed. Vooral Moutinho blijft een monster op het middenveld. Is hij misschien de oplossing voor United? Of voor Arsenal naast evt. Coquelin of Wilshere/ramsey?

26 februari 2015 om 17:07

Arsenal heeft eerder een bulldozer van een verdedigende middenvelder nodig om ook echt de hele defensie achterin van goede bescherming te voorzien. Coquelin komt daar in mijn optiek simpelweg net tekort voor, iemand zoals Kondogbia gisteren zou perfect zijn voor die rol.

Aan hoeveel heeft arsenal genoeg om door tegaan?

2-0??of moeten ze 3-0 winnen?

Ik zie ze nog wel doorgaan.
Arsenal speelt meestal als het kansloos lijkt veel beter dan als zr moeten.

Lijkt alsof arsenal nooit met druk om kan gaan.de druk om te presteren en tegenlijk achterin het dicht te houden.

Verder we hebben allemaal szescny heel vaak liggen afkraken soms ook wel terecht en ik wil nu niet na een wedstrijd natrappen.

Maar de 1-3 vond ik ospina er toch zwak uitzien die had er nooit ingemogen. Vanuit die hoek.

Toch geef ik ze hoop al zullen ze dan echt hun allerbeste wedstrijd moeten spelen.

2-0 is te doen maar als 3-0 nodig is lijkt me te veel van het goede!

26 februari 2015 om 17:47

Arsenal heeft in ieder geval 3 goals nodig. Gaat Arsenal niet redden tenzij je in sprookjes gelooft natuurlijk.

Counter voetbal is ook voetbal dat klopt en is ook niks mee.

Alleen ik persoonlijk heb een hekel aan teams die komen om het achterin dicht te timmeren en beetje zwak er uit counteren.

Want alle 3 de goals vallen uit counters. Beetje de ander spel laten maken.

Maar nogmaals as monaco heeft dit volkomen verdiend en gewoon fantastish uitgevoerd.

Je zou zeggen arsenal met spelers als alexis walcott chamberlain zouden dit countervoetbal toch helemaal exstreem goed kunnen spelen? Bedoel alexis is toch wel wat beter dan die martial die ook een aardige snelheid heeft.

Oxil mag van mij trouwens verkocht worden.
Heeft nu kansen genoeg gekregen en als je dan ziet dat hij rust genoeg heeft gehad doozijn blessure en dan nog zo nonchalant er bij loopt nee conclussie voor ozil hadden we beter song en fabregas terug kunnen halen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren