Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Niet geschoten is altijd mis, De Boer is perfect voor Newcastle’

Laatste update:

Peter Lövenkrands liet zich onlangs al bijzonder lovend uit over Frank de Boer en nu doet de oud-speler van onder meer Rangers FC, Schalke 04 en Newcastle United dat opnieuw. Lövenkrands, die in Schotland nog samenspeelde met De Boer, denkt dat de coach van Ajax uitstekend zou passen bij Newcastle United.

/

“De Boer heeft ervaring op zowel binnenlands als Europees niveau en is gewend te presteren onder de druk die een grote club met zich meebrengt”, laat Lövenkrands optekenen in de Evening Chronicle. “De Boer draagt de identiteit en historie van Ajax ook perfect uit. Dat impliceert dat hij geen problemen heeft met de passie die Newcastle-fans wekelijks tonen. Het past perfect.”

“Hij heeft natuurlijk in de Champions League gespeeld met Ajax, maar Newcastle zou een mooie uitdaging zijn. Het is het proberen waard. Niet geschoten is altijd mis. Frank de Boer is een geweldige kandidaat”, aldus Lövenkrands.

Newcastle United zou een mooie club zijn voor Frank de Boer

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als hij Liverpool en Tottenham weigert zie ik hem niet naar Newcastle gaan....

Veel succes met het zoeken van een andere coach!

26 februari 2015 om 13:04

De Boer overschat zichzelf gewoon heel erg. Het is niet dat Ajax zo goed speelde de afgelopen 3-4 kampioenschappen. En dat lijkt mij toch wel belangrijk voor een trainer.

26 februari 2015 om 13:09

De boer overschat zichzelf? Kijk eens met wat voor materiaal hij PSV jaren heeft afgetroefd. En nu blijft hij iedereen voor met een middenveld van gemiddeld 18 jaar en een voorhoede van 20,18. Zit het zo diep?

26 februari 2015 om 13:24

Wat mentalist hier zegt klopt als een bus,

We zijn een aantal jaar kampioen geworden zonder dat we een fatsoenlijke spits hadden staan, hebben nog veel problemen gehad met flankspelers en blessures en raakten steeds de belangrijke spelers kwijt.

PSV heeft in die periode rustig kunnen bouwen en is niet echt verzwakt door het verlies van belangrijke basisspelers (strootman weliswaar, maar dat is goed opgevangen).

Waar PSV heeft kunnen bouwen moest Ajax ieder jaar "opnieuw" beginnen.

Het zou geen schande zijn als Ajax dit jaar geen kampioen wordt, zou het fijn vinden als de Boer blijft en mag investeren in de komst van een aantal ervaren jongens.

Mijn droom is Sneijder terug naar Ajax, dit seizoen niet haalbaar maar wellicht over een jaar of 2. dit jaar wellicht een goede centrumverdediger ipv moisander die de boel een beetje kan leiden en een fatsoenlijke opbouw kan verzorgen en orde kan maken in het spel, dan denk ik aan iemand met power en strijdlust, iemand niet bang is om de "dirty jobs" op te pakken, suggesties? ik kan zelf niet zo snel een speler verzinnen die haalbaar is voor Ajax, misschien Vermaelen of Alderweireld?

26 februari 2015 om 13:41

De boer heeft inderdaad een topprestatie geleverd de afgelopen jaren. Maar zogezegd elk voordeel heeft zijn nadeel. De laatste jaren was het naar mijn mening meer zo dat de rest het liet liggen dan dat Ajax nou echt zo oppermachtig was. Dit Ajax is in de loop der jaren wel zo verzwakt, zonder een paar grote aankopen worden ze de komende jaren geen kampioen.

En dat hebben ze ook deels aan hem te danken. Het mag danwel de filosofie zijn, maar als coach moet je inzien dat het elftal al jaren aan versterking toe was. En daarnaar handelen. Je kan mij niet wijs maken dat een coach met enkele kampioenschappen er geen grote aankoop doorgedrukt kan krijgen. Je moet het alleen wel doen/inzien. Ook vind ik hem erg zwak met het omgaan van moeilijke spelers.

Hij kan beter starten bij een Newcastle dan een Tottenham of Liverpool. Daar zijn ze toch geneigd om de trainer meer tijd te geven. En als hij echt zo'n grote trainer is dan haalt een topclub hem vanzelf wel op.

26 februari 2015 om 13:54

Ik vind newcastle persoonlijk echt een prachtig ount om te beginnen. Ze hebben de achterban en het stadion om een topclub te worden. Hebben het geld en de aantrekkingskracht om de grote jonge talenten en de topspelers aan te trekken. Je kan van een Newcastle zo een Spurs en vandaar een United worden. Het kost je enkel gewoon minimaal 10 jaar maar is in de BPL zeker mogelijk. Ik snap best dat je bij een sevilla het na een tijd niet meer ziet zitten omdat barca en real toch niet te kloppen zijn in de long run maar met het nieuwe geld in de BPL is het in england we mogelijk

Persoonlijk vind ik dat de Boer op tactisch gebied te kort komt voor de top. Je zit dat hij vaak in Cl/el wedstrijden voor het echie(dus neit tegen een halve barca) de verkeerde keuzes maakt (tegen milan van de hoorn erin en met de lange bal tegen Milan spelen ipv naar de achterlijn doorstoten en dan snelle voorzet).

Newcastle is zijn max en ik zou als ik Frank was en zeker voor kiezen

26 februari 2015 om 14:17

Waarom is Newcastle zijn max als hij met Ajax wel CL kan spelen?

Daarnaast heb jij het over een traject van 10 jaar (waar je deze info vandaan haalt weet ik niet) maar denk jij dat de Boer zit te wachten op 10 jaar geen europees voetbal en een kleine rol van betekenis spelen in de Pl?

De Boer heeft prijzen gepakt met Ajax, had naar Liverpool kunnen gaan (vorig jaar net naast de titel gegrepen) en heeft dat laten liggen.

Als hij niet naar Liverpool gaat denk je dat hij dan vertrekt naar een club die er op dit moment niet echt toe doet in de PL?

26 februari 2015 om 15:05

vorig jaar zijn jullie met geluk kampioen geworden , dat had meer te maken met de zwakte van bijv psv als met de kracht van ajax . en ook dit jaar is het huilen met de pet op . de boer heeft nog helemaal niks bewezen , en maakt wel vaker zeer vreemde keuzes .

26 februari 2015 om 20:31

Jullie doen net alsof jullie met een Jupiler league-ploeg kampioen zijn geworden. Want alleen dan zou ik misschien denken dat topploegen als Spurs en Liverpool te klein voor hem zijn. Nee jullie hadden gewoon ieder jaar top 3-materiaal en voetbalden er vaak tamelijk armoedig mee. Hij heeft het goed gedaan hoor maar wat voor clubs blijven over als je je te groot voor ploegen als Spurs en Liverpool voelt? Top 10 van de wereld blijft dan over en dan overschat je jezelf gewoon gigantisch want voor die clubs is de Boer een enorm risico.

26 februari 2015 om 13:07

Hij heeft Tottenham helemaal niet geweigerd, Tottenham heeft een keer informeel geïnformeerd en zijn toen gelijk overgeschakeld naar Pochettino

26 februari 2015 om 13:10

Tottenham wilde de boer wel degelijk. Maar hij was te afwachtend en uiteindelijk kozen ze voor pochet.

26 februari 2015 om 13:25

Helemaal niet, Spurs hebben gevraagd wat hij zou willen verdienen, toen de Boer in de pers bekend maakte dat Spurs had geïnformeerd, hebben ze bij de Spurs gelijk laten weten dat hij niet in aanmerking zou komen.
Volgens mij stond dit zelfs nog op deze site, maar in iedergeval wel op diverse andere sites
http://www.spitsnieuws.nl/sport/2014/05/ spurs-zien-af-van-frank-de-boer

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/382918 /-spurs-ziet-af-van-brutale-de-boer-en-meldt-zich-...
Alleen de Ajax gerelateerde sites en AT% en de Telegraaf doen voorkomen alsof de Boer die keus maakte

Maar ook toen de Spurs informeel zijn interesse in de Boer bekendmaakte bij hem waren ze allang met Pochettino in onderhandeling, de interesse in de Boer was of om Pochettino onder druk te zetten of als 2e keus.
Gewoon de Engelse kranten er op nalezen. Waar al lang voor het bekend werd dat er misschien interesse was in de Boer, foto's te zien waren van Levi met Pochettino in Londen.

26 februari 2015 om 13:38

Dan nog heeft hij afgezien van Liverpool, dat team schat ik even wat hoger in dan Tottenham, zegt toch wel iets als je als net begonnen coach een aanbieding van Liverpool krijgt.

26 februari 2015 om 13:52

@wandering

Dat was rond afgelopen zomer, de Boer heeft in december 2013 de Spurs in een eerder stadium echter zelf al eens afgewezen:

do 19 dec 2013, 23:11
Trainer van Ajax nog lang niet klaar in Amsterdam
De Boer: ‘spurs afgezegd’

door Mike Verweij
Spakenburg -

Frank de Boer zei na de bekerzege op Ijsselmeervogels (0-3) vereerd te zijn door de belangstelling van Tottenham Hotspur. ,,het betekent dat ik er goed op sta”, zei de coach, die Spurs evenwel teleurstelde en zeker niet de opvolger van André Villas-Boas wordt. ,,voor de rest kan ik er weinig mee, want ik ben zeer tevreden hier. Ik ga gewoon bij Ajax aan de slag.”
De Boer zei geen seconde te hebben overwogen Ajax te verlaten. ,,spurs is op dit moment geen club die me aan het twijfelen kan brengen. Ik vind het wel een leuke club. Dat zeker. Zoals Liverpool dat ook was, toen in die tijd. Maar ik ben zeer tevreden bij Ajax en ben nog niet klaar”, toonde hij zijn honger naar de vierde landstitel op rij, waarmee hij geschiedenis zou schrijven.

Wel polste de leiding van de club de zaakwaarnemer van De Boer. „die weet hoe ik erover denk maar heeft me toch even gebeld”, zei de oud-verdediger.
De Boer stond vorig jaar in de belangstelling van FC Liverpool. Hij bedankte vriendelijk voor een gesprek met de Engelse club en zette in mei zijn handtekening onder een contract in Amsterdam dat pas in 2017 afloopt.

26 februari 2015 om 13:33

De boer moet naar Arsenal gaan past daar goed denk ik

Allemaal heel leuk en aardig maar gaan ze dan zeker ook voorrang geven bij FOX aan Newcastle ipv een Liverpool, Chelsea of Arsenal om 4 uur zaterdag bijv. Net zoals van Gaal met z'n belabberde United wekelijks.

26 februari 2015 om 13:06

Nee omdat United nog gewoon altijd een topclub is waar veel mensen graag naar kijken. Was en misschien is de bekendste club ter wereld en in Nederland zullen er dan ook wel veel fans zijn. Meer dan Liverpool, Chelsea etc.

26 februari 2015 om 13:22

Klopt, maar ze slaan soms helemaal door met elke zaterdag om half 1 die persconferentie uit te zenden. Het gaat allemaal net een tikkeltje te ver, ook bij analyses en dergelijke.

26 februari 2015 om 14:10

Meer dan Liverpool betwijfel ik. Vorig jaar werden ze trouwens evenveel uitgezonden als Arsenal en Liverpool om er maar ff 2 op te noemen. Liverpool later na meer omdat ze mooi voetbal lieten zien en 1 ste stonden. United dit seizoen vooral vanwege de Nederlandse inbreng. Dat stoort mij enorm. Chelsea speelt mooier en os leuker om naar te kijken plus ze staan 1ste. United wordt boven hun verkozen. Datzelfde zal nu ook met Newcastle gaan gebeuren helaas...

26 februari 2015 om 16:11

Je betwijfelt dat United meer fans heeft in Nederland dan Liverpool ? serieus ? Het zou mij juist enorm storen dat een club met veel Nederlandse inbreng niet zoveel uitgezonden zou worden. Ik en met mij velen kijken voornamelijk voor de nederlandse inbreng naar buitenlands voetbal. Ik kijk eigenlijk uitsluitend naar wedstrijden met Nederlandse inbreng. Aan de tv zenders te merken doen dat er wel meer.

26 februari 2015 om 16:39

Sport1 deed dat anders niet. En ja ik denk dat er meer Liverpool supporters zijn in NL. Maar zonder statistieken weet je het niet. Verder vindt ik het onzin dat juist teams met Nederlandse inbreng meer uitgezonden moeten worden. Er zijn ook mensen die alleen Engels voetbal kijken vriend. Niet vanwege de Nederlandse invloed

26 februari 2015 om 15:03

Topclubs als United staan natuurlijk beter dan Subtoppers als Liverpool en Spurs. Newcastle heeft ook veel Nederlanders onder contract staan, die krijgen ook geen voorrang.

26 februari 2015 om 16:36

Haha Liverpool subtop ga je mond spoelen.

Een laagvlieger in Engeland, past goed bij nivo van De Boer

26 februari 2015 om 12:55

Hij verdiend veel meer... Hij heeft jarenlang maximaal gepresteerd met elk jaar weer een verzwakde selectie. Mensen kunnen het over het voetbal hebben dat niet vaak mooi was maar toch vind ik dat hij echt maximaal de kwaliteiten van de selecties benut heeft door de jaren.

26 februari 2015 om 16:20

Liverpool lijkt me wel een goede club voor hem. Mooi club, Met in verhouding minder geld goed kunnen spelen. Arsenal dus ook wel, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk.

Daar gaat de Boer zeker niet heen ,dat is een club waar nooit iets te winnen valt , het is net een struisvogel hard hollen maar nooit van de grond komen . Dus lijkt mij uitgesloten dat hij daar heen gaat.

Ik zal wel veel mensen over me heen krijgen maar ik denk helemaal niet dat het zo'n ramp zou zijn voor Ajax als De Boer zou vertrekken. Begrijp me niet verkeerd, het feit dat hij 4 kampioenschappen voor ons binnen heeft gehengeld is fantastisch en ik blijf hem daar voor altijd dankbaar voor maar we kunnen niet ontkennen dat het voetbal de afgelopen 4 jaar (op een aantal wedstrijden na) van een abominabel niveau is geweest en dat het steeds erger wordt.

Men draait op het moment volledig door in het halen van 'koopjes (duarte, Zimling, Sana, Viergever) omdat de scouting van een verschrikkelijk laag niveau lijkt te zijn. Ik denk dat het goed zou zijn voor Ajax wanneer er iemand van buiten de club zou komen. Iemand die wat tegenwicht biedt ten opzichte van de Cruijff-adepten die het eerste elftal het liefst vullen met 16 jarige talenten (ja, ik chargeer wat). Iemand die wat avontuurlijker voetbal durft te spelen en iemand die ook net dat extra beetje vernuft brengt waardoor Ajax toch weer eens investeert in wat fatsoenlijke spelers.

26 februari 2015 om 12:57

Frank is niet verantwoordelijk voor het samenstellen van de selectie he... dat is Overmars.
Frank presteerde elk jaar maximaal met een steeds slechtere selectie.. Dat de spelkwaliteit daarbij daalde ben ik met je eens... de resultaten bleven gezien de kwaliteit van de selectie wel van het zelfde niveau

26 februari 2015 om 13:04

Frank heeft er zelf ook wat over te zeggen denk ik hoor..
Vind hem sws best vaak rare keuzes maken qua opstellingen en wissels..
1st Siggy en dan Schone er constant inztten, terwijl je een talentvolle voorhoede hebt....

Moisander en Boilesen je 1ste en 2de aanvoerder laten worden, een gaat weg en bakt er niks van en de ander is meer geblesseerd geweest dan dat hij gespeeld heeft en bakt er niks van..

26 februari 2015 om 13:28

Frank zal zn voorkeur mogen aangeven zoals destijds met Van Ginkel maar Marc besluit tot hoever hij gaat om daaraan te voldoen.

Ik zeg ook niet dat Frank foutloos is en ik snap vaak zn beslissingen en dan precies dezelfde die jij opnoemt ook niet. Maar als we terug kijken heeft hij het toch perfect gedaan qua resultaten?

26 februari 2015 om 13:46

Qua resultaten heeft hij het vrijwel perfect gedaan idd met 4 landstitels,

De scouting mag trouwens flink op de schop, want welke gekken raden spelers als Zimling, Viergever, Duarte aan?, neem aan dat ze sws 1st bekeken worden.

Wat Joecartoon zegt heeft hij wel een punt mee, de garantie dat het beter wordt met een andere trainer heb je natuurlijk niet.

26 februari 2015 om 13:48

Ze noemen het niet voor niets het Technische Hart he. Overmars zal inderdaad het grootste aandeel in de aankopen hebben maar Jonk, Bergkamp en De Boer hebben ook wel degelijk inspraak.

26 februari 2015 om 13:57

De scouting is inderdaad verschrikkelijk. Waar clubs met een vergelijkbaar budget (vitesse, Anderlecht, Red Bull, Psv, Basel) als Ajax de laatste jaren spelers als Bony, Rolando, Marin, Soriano, Guardado, Luuk de Jong en Mané halen blijft Ajax hangen bij middelmatige voetballers die men voornamelijk in Nederland voor veel te veel geld haalt. Jongens als Van der Hoorn, Zimling, Sana, Moisander, Duarte en Viergever waren (wat ze ook gekost hebben) veel te duur en voegen gewoon veel te weinig toe.

26 februari 2015 om 14:41

Ben ik helemaal met je eens! Alleen vind ik dat je het kan opsplitsen in 2 delen qua scouten. Talenten en gearriveerde spelers. In talenten scouten is Ajax wel goed alleen in de gearriveerde spelers scouten dramatisch. Ze kunnen voor de toekomst wel goed scouten maar geen spelers die direct een versterking zijn. Die spelers die als directe versterking worden gehaald falen bijna altijd!

Qua talenten zijn er ook de laatste jaren genoeg gescout (vertonghen, Alderweireld, Eriksen, Fisscher enz enz)

26 februari 2015 om 15:04

Dat zeker, over talenten niks te klagen!

26 februari 2015 om 13:00

ik begrijp best wat je bedoeld en de gedachte erachter, maar ik blijf het een misvatting vinden dat het veranderen van de trainer de oplossing zou zijn voor Ajax. Dit werkt gewoon niet zo in het algemeen en bied zeker geen garantie voor beterschap wat betreft het veldspel.

26 februari 2015 om 13:51

Garantie's heb je natuurlijk nooit, ik denk echter wel degelijk dat het zou helpen. Ajax stagneert op sportief gebied de laatste jaren enorm en wordt aan alle kanten voorbij gestreefd door clubs uit landen als Oostenrijk, België, Zwitserland, Turkije, Roemenië en dat soort traditioneel zwakkere landen.

Ik denk dat een frisse wind door de club een hoop goed zou doen.

26 februari 2015 om 13:19

Nee hoor, ik ben het roerend met jou eens. Het wordt tijd dat er wat wordt uitgegeven, geld zat. Ik zou beginnen met een CV en een LB. In Brazilie lopen er genoeg rond.

Nee dat is geen club voor de boer. Tottenham is eigenlijk het meest ideaal voor de boer, met eriksen en vertonghen heeft hij al gewerkt.

Newcastle is alleen allesbehalve perfect voor De Boer. Een club die uitblinkt in korte termijn denken, terwijl De Boer niets anders gewenst is dan kijken naar de lange termijn. Tel daarbij dat Newcastle niet de meest intelligente ploeg heeft en ik zou het wel weten als ik De Boer was.

26 februari 2015 om 13:03

precies, het is goed mogelijk dat Newcastle nog slechter presteert en lager eindigt. Dan loopt hij ondanks de goede "match" het risico om na een half jaar onder druk van de supporters zijn baan alweer kwijt te zijn. Hij heeft het in zich om een grote trainer te worden, slimme keuzes maken en een klein beetje mazzel hoort daar wel bij.

Lijkt me een prima club voor de Boer. Qua historie fantastisch, qua prijzen alles te winnen. Qua budget: enorme mogelijkheden. Helemaal goed zou ik zo zeggen. Lijkt me ook een echte 'traditions Verein' in Engeland.

Succes en houdoe zeg ik!

26 februari 2015 om 13:15

Newcastle United qua prijzen alles te winnen?

Als ik De Boer was, zou ik wachten op een club die een niveautje hoger is.

Mooie club die door de huidige eigenaar is verpest. Als er een nieuwe eigenaar komt met verstand van voetbal dan komt het echt wel goed met Newcastle. Vind het een mooie stap hoor naar Engeland. De Boer is een geweldige trainer die in Nederland niet weet wat verliezen is op de KNVB beker finale van vorig seizoen 😊. Je moet eerst bog zien dat Liverpool en Tottenham vrij komen. Gezien de huidige vorm zie ik dat biet gebeuren en dan kun he prima eerst beginnen bij Newcastle.

De Boer kan in mijn ogen wel een stapje hoger aan dan Newcastle, ho het is een leuke ploeg, maar moet makkelijk bij de subtop in Engeland mee kunnen, Newcastle vind ik daar op dit moment net onder zitten. Al kunnen ze volgend seizoen ineens weer mee draaien.
Zou wel een mooi team zijn om meet te bouwen, maar die zijn er meer daar.

Vind het ook een mooie stap voor de Boer zeker als hij zich wil ontwikkelen als coach. Dan moet hij andere clubs gaan trainen en wat is er mooier dan de PL. Misschien had hij een jaar eerder moeten gaan. Voor Ajax een verlies, hij heeft toch, ondanks een zuinig beleid vier titels gehaald ook al hielp de concurrentie ook mee. Voor Ajax zal het nog lastig worden een coach te vinden die zich de les laat lezen door Jonk CS. Wat dat betreft is Ajax een verziekte club met een onduikelijke leiding. Cruijff heeft Ajax een hoop schade toegebracht met zijn fratsen.

de Boer wil met een kampioenschap weg en dat zal volgend jaar zijn. PSV verzwakt en Ajax gaat zich versterken. Newcastle zal niet gauw CL gaan spelen dus ik denk dat hij dat niet doet.
Daarbij denk ik dat hij ook aan de woonplaats voor zijn gezin gaat denken en dan wordt het eerder Londen of Spanje.

Ik denk niet dat je zomaar positiespel kan brengen in Newcastle. Dat lijk me een opgave waar jaren aan vooraf kan gaan. Denk daarom dat deze overstap niet verstandig is.

Nee ik zou als ik de Boer niet naar een middenmoter als Newcastle gaan. De Boer verdient door zijn prestaties bij Ajax een topclub als Chelsea.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren