Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik acht de kans om prijzen te pakken bij Vitesse groter dan bij PEC’

Laatste update:

Maikel van der Werff speelt nog maximaal elf wedstrijden in het shirt van PEC Zwolle en stapt daarna transfervrij over naar competitiegenoot Vitesse. De 25-jarige verdediger tekende donderdag een contract tot de zomer van 2019 in Arnhem en arriveert na dit seizoen. Over anderhalve week staat er voor hem een speciale wedstrijd op de rol: dan reist hij met PEC Zwolle af naar zijn nieuwe club.

/

Met PEC won Van der Werff de KNVB-beker en de Johan Cruijff Schaal, terwijl Vitesse al jaren verstoken is gebleven van eremetaal. De laatste tastbare prijs was het kampioenschap van de Jupiler League, eind jaren tachtig. Bovendien staat PEC momenteel hoger op de ranglijst dan Vitesse. Toch vindt Van der Werff dat hij straks een serieuze stap vooruit doet. “Ik acht de kans om Europees voetbal te spelen en om prijzen te pakken bij Vitesse groter dan bij PEC Zwolle”, zegt hij.

“Bij PEC pakten we afgelopen seizoen twee grote prijzen, maar of dat in de toekomst nog zo is moet nog blijken”, geeft Van der Werff aan op de clubwebsite van Vitesse en in gesprek met Omroep Gelderland. Bovendien, zo legt de verdediger uit, gaat het er ook om dat hij zich verder kan ontwikkelen. “Als je top wil zijn, kan dat bij Vitesse. Ik kreeg vanmiddag een rondleiding en alles ziet er professioneel uit”, zegt hij goedkeurend.

“Het eerste gevoel is dan ook goed. Het is dan wel raar dat je niet meteen kan starten, maar nog een paar maanden moet wachten. Volgend seizoen hoop ik voornamelijk heel veel wedstrijden te spelen en belangrijk te zijn voor de ploeg. Ik blijf natuurlijk dromen van buitenlandse topclubs, maar eerst wil ik belangrijk zijn voor Vitesse”, belooft Van der Werff.

Vitesse is een stap vooruit ten opzichte van PEC Zwolle

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als je geld ook als een prijs ziet, dan wel ja!

19 februari 2015 om 18:27

Tsja, als.je niet ziet dat vitesse een stap hoger is dan houdt het op. Vitesse is in alle aspecten groter, vandaar dat jongens als achenteh en werff ( basisspelers zwolle) en van polen, gravenbeek,benson,pluim, ( spelers die het bij vitesse niet gered hebben ) naar zwolle gingen. Of denk jij dat een jongen als propper of vejinovic naar zwolle zouden gaan rn dat een stap hogerop vinden. Hier in nederland zijn ajax,feyenoord en psv grotere clubs. Az,heerenveen, twente,utrecht, groningen en vitesse zijn bv weer gelijkwaardig aan elkaar. Daar doet de stand niks aan af. Ook dit seizoen zal vitesse hoger eindigen. Volgende week winnen we gewoon van zwolle en dan zijn het nog maar 3 punten

19 februari 2015 om 18:30

Precies, Pec pakte de beker nog afgelopen jaar. Wanneer heeft Vitesse zijn laatste prijs gewonnen

19 februari 2015 om 18:36

Klopt, maar dat betekend niet dat de kans dat PEC een prijs kan pakken structureel groter is dan bij Vitesse. Iedereen in Nederland schat Vitesse toch structureel groter in dan Pec, dus dan is de kans om met Vitesse een prijs te pakken of Europees te spelen structureel hoger. Hij zegt dus niets dat niet klopt.

19 februari 2015 om 19:16

Wacht maar tot die rus de stekker eruit trekt...

19 februari 2015 om 19:35

Ik schat die kans niet groter in want Vitesse stelt in mijn ogen minder voor, dus niet iedereen in Nederland

19 februari 2015 om 19:43

Op basis van wat dan?
Vitesse heeft volgens de kenners een betere selectie en spelen het beste voetbal uit de Eredivisie.
Daarnaast heeft Vitesse veel meer inkomsten dan PEC (zelfs zonder de stortingen van de eigenaar), een veel hoger banksaldo, veel meer supporters en veel betere faciliteiten.

PEC heeft nu een mooie selectie en daarmee leven ze boven hun stand momenteel (niet dat ik het ze niet gun, want ik gun het ze zeker), terwijl de selectie van Vitesse dankzij FFP (door de te hoge salarissen in het verleden) vrijwel geen cent heeft gekost (bijna alle spelers zijn transfervrij aangetrokken). Dus ook op dat gebied presteert Vitesse zeer goed, want weet maar eens zo'n selectie gratis bij elkaar te krijgen. Ik denk dan ook dat als Vitesse over 2 jaar wel weer geld kan uitgeven voor transfers en de laatste spelers met buitensporig hoge salarissen (velthuizen, Ibarra, Kashia, V/d Heijden) verdwenen zijn, ze verder zullen groeien.

20 februari 2015 om 00:57

Zwolle is met een gelukkige loting in de finale gekomen en heeft van een ontrustend zwak Ajax gewonnen. Ga nou niet doen alsof ze de europacup hebben gewonnen ofzo...

Vitesse is een grotere club, heeft meer supporters en is de afgelopen jaren hoger geëindigd dan Zwolle.

Leuke stap voor een matige verdediger

Haha wat een onzin. Die wist zeker niks om te zeggen.

Hij heeft al 2 prijzen gepakt bij Pec. Dus ben benieuwd voor hem haha.

Dit baseert hij uiteraard op de goed gevulde prijzenkast van Vitesse die bijna jaarlijks met den prijs wordt aangevuld.

Beter kan je gewoon eerlijk zeggen dat Vitesse beter betaald, dat is tenminste eerlijk en geloofwaardiger.

19 februari 2015 om 18:30

Hij heeft het ook over de kans op het behalen van europees voetbal. Die is wel degelijk hoger bij vitesse dan bij zwolle. Kijk de historie maar na, ook de trainingsfasciliteiten zijn van de beste kwaliteit. Om beter te worden moet je dus een stap zetten, en deze is hoger dan zwolle.

19 februari 2015 om 18:31

Wat heeft Vitesse de afgelopen Jaren gepresteerd? Precies... Helemaal niks

19 februari 2015 om 18:34

2x tot vlak voor het einde nog mee gedaan om de landstitel (uiteindelijk niet gehaald), 2x Europees voetbal gespeeld, bijna elke keer overwintert in de beker, speelt het beste voetbal in de Eredivisie.

Volgens mij is dat zeker niet niets.

19 februari 2015 om 18:43

Ze hebben 2x europees voetbal gehaald laatste 4 jaar, thats it. Niet veel dus,maar je moet het ook nier overdrijven. Zwolle speelde tegen een heel zwak ajax. Zowel in je JC schaal en in de bekerfinale. Alle respect voor zwolle maar de zwolle eindigde de seizoenen sinds ze terug zijn steeds onder vitesse. Ook zijn jullie in alle wedstrijden ziekgespeeld en hebben jullie 1x gewonnem wat heel onterecht was. Laatste minuut nijland. Vitesse heeft niet veel publiek,maar gemiddeld nog wel 6000 meer dan bij zwolle, heeft vitesse meer geld, betalen ze betere salarissen, hebben ze betere spelers, groter stadion, rijkere historie, mooiste trainingscomplex van nederland, heeft vitesse internationals voortgebracht, gaan er vanaf vitesse spelers naar grote clubs, en is de jeugdopleiding beter, dus ja, vitesse is in alle opzichten beter dan zwolle, daar doet de stand niks aan af. Net als dat groningen,twente, heerenveen, utrecht,az ook clubs zijn wat een stap hogerop zou betekeken.

19 februari 2015 om 18:32

Idd, hoeft je niet te schamen om eerlijk te zeggen dat je een flinke financiele sprong vooruit is.

19 februari 2015 om 18:33

Wat zegt hij dan dat onjuist is? De kans om met Vitesse een prijs te pakken is weldegelijk groter dan bij Pec, aangezien Vitesse een grotere club is, met meer mogelijkheden dan Pec.

Hij zegt niet dat de kans om met Vitesse een prijs te pakken 100% is ofzo.

19 februari 2015 om 18:35

@superghost: Ik denk dat de groeipotentie van Zwolle ons nog een kan verassen, maar ja als je de behaalde prijzen van beide clubs over de afgelopen 10 jaar een naast elkaar zet.

tja, heb niks tegen Vitesse, maar statistisch gezien lijkt de kans bij Zwolle groter

19 februari 2015 om 18:40

Tangi, misschien moet je het nieuws volgen. PEC heeft de financiën niet op orde en moet terug in begroting. Dus ik zie PEC niet doorgroeien. Ik denk dat PEC tot een stabiele middenmotor uitgroeit, wat de club zelf ook als doel heeft.

Bij Vitesse zit dat anders, die maken momenteel al een kleine pas op de plaats vanwege Ffp, omdat vorige jaren er te veel is uitgegeven (vooral door veel te hoge salarissen en de meeste grootverdieners zijn inmiddels al wel weg), maar de selectie blijft zelfs ondanks dat op niveau. Als dat achter de rug is gaat Vitesse gewoon weer verder groeien. Vitesse wil daarbij ook een stabiele ploeg in de top-5 zijn en daar heeft het ook de mogelijkheden voor.

19 februari 2015 om 18:57

Oh ik volg het nieuws wel degelijk, ja begroting niet op orde, maar toen die wel op orde waren lagen ze alsnog lichtjaren achter op ajax, psv ect ect. maar toch een beker en een schaal winnen.

En puur en alleen omdat de vergelijking met Vitesse word gemaakt zal ik mij dan maar wat negatiever uitlaten over de Arnhemse vereniging. Want laten we nou eerlijk zijn, wat heeft die hele soap vanaf Jordania nou opgeleverd. Als niet Vitesse fan is het soms rollen van het lachen, wie is nou de eigenaar en wie niet. Incident na Incident: Dan Mori even geleden en afgelopen weekend die schrijver ( ik ben zijn naam even kwijt) en de huidige volledig gepasioneerde eigenaar die fanatiek fan is van Vitesse.... maar er nooit is.

Zwolle heeft de potentie op een stabiele eredivisie club te worden en alle puzzelstukjes passen ook sprongen naar boven kunnen maken.

Vitesse daar in tegen heb ik het gevoel dat het een beetje gaat lijken op het verhaal van Icarus. Steeds hoger mikken om daarna keihard ter aarde te storten

Edit: en omdat de opmerking ''nieuws volgen'''toch een beetje een lullige nasmaak heeft: wellicht kunt u zich een beetje verdiepen in de strategie die PEC heeft uitgeschreven om het achterland beter aan zich te binden, dit gekoppeld aan een stijgende enthousiasme van regionale partners. nee ik denk dat Zwolle zeker potentie heeft

19 februari 2015 om 19:03

Dat komt vooral doordat sommige mensen blijven speculeren, omdat ze niet zo van een buitenlandse eigenaar houden. De Knvb en Vitesse zijn gewoon heel duidelijk wie de eigenaar is.
Dat incident van Mori is ook erg uitvergroot in de media. De club is daar niet handig mee omgesprongen, maar zo'n erge ramp is het niet. Veel clubs laten wel eens een speler thuis bij een trainingskamp, en bij Vitesse moest het toen omdat op het laatste moment (toen de selectie al bij het vliegtuig stond) Mori opeens niet het land in mocht, terwijl wel was beloofd dat hij dat mocht. Vitesse heeft dit toen ook meteen gemeld bij de Fifa, aangezien dat tegen de FIFA-regels is en verder kon de club niet veel anders, of ze moesten duizenden euro's aan schades en boetes krijgen en dat zou geen enkele club gedaan hebben.

Daarnaast wat jij nu zegt over Vitesse en die schrijver (van Roosmalen) en kunnen sommigen ook over PSV zeggen, met de gebroeders Van der Kerkhof die overal over klagen. Van Roosmalen is namelijk ook zo'n beroepsklager over zijn eigen club. Dat mag natuurlijk, maar dat is betekend nog niet dat dat iets zegt over de club.

19 februari 2015 om 19:09

Pec hoeft helemaal niet terug in de begroting, das flauwekul wat je zegt

19 februari 2015 om 19:16

En iedereen mag dat over psv zeggen, ''mijn'' club is niet heiig. Maar ik kan mij niet herinneren dat onze kerkhofjes uit het stadion worden gezet, maar dat niemand zich dat weet te herinneren.

Het incident Dan Mori, was voornamelijk het Falen van Vitesse directeur MO Allach. wat natuurlijk gewoon een flapdrol is.

En Duidelijkheid vanuit Vitesse over de eigenaar.....kom op.... dit kan je niet menen,

Eerst wist niemand bij Vitesse wat voor een persoon Jordania was. daarna wist iedereen bij vitesse wel zeker dat er geen financiele banden zijn met Chelsea, daarna weet de club te melden dat er geen derde partij(en) een rol speelde in de overname, later toch wel maar dat was geen probleem, daarna bleek Jordania vrijwel geen cent van zijn eigen vermogen erin te hebben gestopt, maar dat was geen probleem, daarna werd de club verkocht aan de huidige eigenaar, wie eigenlijk volledig onbekend was behalve op papier, maar dat was geen probleem.

je kan toch niet van duidelijkheid vanuit de club spreken, ik heb totaal geen probleem met prive-eigenaren van clubs, maar durf gewoon toe te geven als vitesse dat de club een naam is op de zakelijke balans van een persoon die totaal geen affiniteit heeft met de club of de eredivisie, Dat Vitesse gekocht en verkocht kan worden wanneer die persoon er zin in heeft of wanneer er vanuit Londen geen belangen meer zijn met de samenwerking.

19 februari 2015 om 19:39

Tangi, je hebt de media blijkbaar nooit gevolgd. Toen Jordania kwam, had hij destijds al verteld dat hij gesteund werd door Chigrinsky (de huidige eigenaar), dus dat er gezegd werd geen 3e partij bij was betrokken is onzin.

Dat Chelsea directe financiële banden heeft met Vitesse is ook onzin, er is nog nooit onomstotelijk vastgesteld dat dat zo is. Al het geld dat Vitesse krijgt is terug te voeren op Chigrinsky.

Het falen rond Mori was overigens niet de schuld van Allach (want dat is de technisch directeur, niet de algemeen directeur), maar van De Wit, maar we zijn het met elkaar eens dat de club daar beter mee om had kunnen springen.

Maar laat ik het ook anders stellen (want het ging over de vraag of Vitesse meer mogelijkheden heeft dan Pec): als Vitesse met al die 'rotzooi' in het bestuur (als we de media volledig mogen geloven, al denk ik dat ze het wel aandikken) nog altijd zo presteert als het nu doet, dan moet de club nog veel beter kunnen presteren als het in het bestuur wel rustig is.

@irunkandji: PEC zal weldegelijk moeten bezuinigen. De club maakt verlies en zal waarschijnlijk door de Knvb in categorie 1 geplaatst worden, aldus PEC-voorzitter Visser. Dat betekend dat PEC weldegelijk moet bezuinigen, want dat is onderdeel van het verplichte plan van aanpak dat de club dan moet maken van de Knvb. PEC heeft 9,3 miljoen aan inkomsten en 10,6 miljoen aan uitgaven en maakt dus verlies. Dat zal de club dus in balans moeten brengen, aangezien het niet het geld heeft om die verliezen op te kunnen vangen.

Zwolle valt komend seizoen terug na dat er een hoop spelers zijn vertrokken maar of Vitesse prijzen pakt betwijfel ik.

19 februari 2015 om 18:31

Nogmaals, hij ziet europeer voetbal ook als een prijs. En dat is ook zo, voor vitesse is dat een prijs.

Ik heb nooit echt het gevoel gehad dat clubs europees voetbal als prijs zien, iig niet de clubs die direct doorstromen in de groepsfase

19 februari 2015 om 18:47

Als vitesse Europees haalt is dat zeker een prijs, denk dat de support dat ook zo zien. Bij lsv,ajax en feyenoord ligt dat natuurlijk anders. Daar moet het

19 februari 2015 om 18:59

Ben met die gedachte zoals jij het opschrijft helemaal eens.

Maar vaak werken clubs zich kapot om die ticket te bemachtigen, om 1 maand later te zeiken dat ze zo vroeg moeten beginnen en dan met een beschamende instelling een europese wedstrijd in te gaan en in de eerste ronde meteen naar huis.

Al heeft PSV ditzelfde recentelijk nog gedaan terwijl we al in de poulefase zaten hahaha

20 februari 2015 om 00:52

Joh Tangi. jij hebt het niet zo op Vitesse he? Ga je je toch druk maken om je eigen club.

Dat is een grap toch? Zwolle is al middenmoter in nederland, presteren al 2 jaar op rij goed in de Eredivisie en hebben 2 bekers gepakt. Wat had Vitesse ook al weer bereikt met al dat geld ?

19 februari 2015 om 18:46

2x eindigen boven zwolle bv. Pff sommige zwolle supporters denken nog dat ze een topclub zijn ook met deze 2 prijzen, heel knap hoor maar ook vitesse won de laatste jaren ook van ajax. Dat maakt ze nog niet beter .

20 februari 2015 om 00:25

En hoeveel prijzen hebben jullie gewonnen door boven pec te eindigen?

Succes bij Vitesse Maikel. Hoop dat je de stap kan maken. Vind je nou niet echt elke week uitblinken.

Toch vergeet ik niet dat je de winnende tegen NEC maakte waardoor de stap naar zilverwerk werd gezet.

19 februari 2015 om 19:18

Haha die vergeet ik ook nooit meer. Heb nog nooit zo hard op een speler zitten vloeken.

On: Van der Werf mag best toegeven dat de financiële vooruitgang hier ook een grote rol heeft gespeeld. Al schat ik de kans op Europees/landstitel bij Vitesse zeker hoger in dan bij PEC.

11 wedstrijden... waarom geen 17? Beker, playoffs europa.

Volgens mij heeft Vitesse nog nooit een prijs gewonnen Zwolle wel . Zeg gewoon dat je het voor het geld doet dan begrijpt iedereen je.

19 februari 2015 om 19:20

Vitesse heeft gewoon een veel betere trainings accomedatie dan Zwolle. Liggen op profesionaliteit op dat gebied gewoon een stap hoger. Eindigen hoger dan Pec en de kans dat ze dit seizoen ok zullen doen bestaat ook nog steeds. Daarbij speelt de belofte van Vitesse ook op een hoger niveau en staan zelfs eerste op dit moment. De club is druk bezig een echte top club te worden en hebben even gas terug moeten nemen in het verband met de FFP door het met geld smijten van Jordania. Maar ik geloof en zie dat ze progressie maken en zeker een stabielere club zijn dan Pec. Heb nog een jaar of 2 geduld en je zult het zien.

19 februari 2015 om 20:01

Denk je echt dat die jongen voor de betere trainings acc naar Vitesse gaat ? jongen kan daar gewoon een stuk meer verdienen niet meer en niet minder. En in de toekomst kijken bij Vitesse blijft altijd koffiedik kijken . Vind het trouwens geen onlogische stap hoor van die jongen maar zeg het gewoon zoals het is.

19 februari 2015 om 19:34

Vitesse heeft de 1e divisie gewonnen... is toch ook een prijs?

19 februari 2015 om 19:55

Daar heb je gelijk in Ricardo

Vitesse is in principe een stap vooruit. Een grotere kans op een prijs vind ik overdreven. Ze hebben nog nooit iets noemenswaardig gewonnen in Arnhem. Daarvoor moet je naar Ajax, PSV en misschien nog Feyenoord of Twente. Verder lijkt het mij om het even.

Voor de landstitel komt Vitesse elk seizoen toch tekort en Zwolle bewijst de laatste paar jaar dat ze het in de beker uitstekend doen.

19 februari 2015 om 20:09

Misschien bedoeld hij een grotere kans in de toekomst. Behaalde resultaten in het verleden zegt natuurlijk niet alles.

Vitesse is gewoon weer een club in opkomst.

Fijn ook dat het weer een Nederlander is die ze aantrekken i.v.m. het geneuzel over vreemdelingen legioen e.d. dat Vitesse zeker niet is vergeleken met andere clubs in het linker rijtje.

19 februari 2015 om 20:41

Vd Werff vergat nog te zeggen dat hij graag elk thuisduel voor een uitverkocht huis speelt en Arnhem een geweldige stad is.

19 februari 2015 om 21:05

Nog altijd 6000 meer dan waar hij nu voor voetbalt

20 februari 2015 om 00:34

Gemiddeld 4000 supporters meer en ook nog eens 18000 lege stoeltjes. Zal wennen worden voor hem, benieuwd welk plekje van de bank bij vrij mag houden. Misschien moet ie ook maar op de tribune gaan zitten, toch weer een stoeltje bezet .

Ik wens hem alle succes bij vitesse, maar misschien had hij even moeten wachten met dit soort uitspraken, tot zeker na het seizoen. Ik hoop dat jans hem er nu ook zoveel mogelijk naast houd.

(en natuurlijk gaat het gewoon om het geld, daar is opzich ook niets mis mee)

20 februari 2015 om 10:48

Stop ff met zo breed te doen, in het Gelredome kunnen rond de 25.000 mensen en het gemiddelde is rond de 16.000/17.000 dus 8.500 stoelen zijn leeg dus verdiep je eerst ff voordat je dingen gaat roepen, het stadion is gwn te groot das jammer maar we kunnen er niks aan doen, proberen hoog te eindigen en dan t stadion proberen stapje voor stapje voller te krijgen

Zou wel meer kunnen verdienen in Arnhem dan hier. Had een enorm goede periode aan het einde van vorig seizoen. Hield alles weg in de 16 meter, maar sinds zijn Europese trip waarbij hij eigenhandig met twee vrij grote blunders ons uit de Europa League heeft geholpen heeft hij nooit zijn niveau van afgelopen maart, april en mei gehaald. Ik zag het even terug tegen Utrecht, maar afgelopen zondag was hij weer verantwoordelijk voor de 0-1. Die jongen maakt gewoon teveel foutjes. Ik wens hem veel succes bij Vitesse, maar hij past perfect in de categorie Achenteh en Avdic, leuk voor die jongens dat ze een stap omhoog maken, maar wij kunnen er niet echt om rouwen.

19 februari 2015 om 21:35

Het is maar goed dat je ons waarschuwd, dan hou ik mn hart al vast, want als hij net zo bevalt als achenteh, word ik daar niet vrolijk van. Wat een drama die vent.
Ik sla alvast een kruisje.

19 februari 2015 om 22:05

Ik ben zelf niet onder de indruk van de huidige Van der Werff, net zoals ik ook niet onder de indruk was van die Achenteh die naar Vitesse vertrok. Maar misschien herpakt hij zichzelf wel weer bij jullie want zoals Maikel afgelopen lente en tegen FC Utrecht speelde kan hij zeker een meerwaarde zijn voor de (sub)top van de eredivisie.

20 februari 2015 om 00:38

Persoonlijk was ik meer fan van Achenteh dan vd Werff, die was alleen in zijn laatste paar weken niet best, vd Werff heeft altijd zijn blunders wel. Maar inderdaad, ze floppen bijna allemaal bij een stap "hoger" op.

20 februari 2015 om 17:05

Ja precies,
Ik schrijf hem nog niet meteen af hoor.
We moeten maar hopen dat hij het tempo kan bijbenen, en het allemaal voor hem meezit.

Als hij naar Vitesse wilt en denkt daar meer prijzen te kunnen pakken wie zijn wij dan om zijn keuze af te kraken? en als het wel om het geld gaat naja laat hem lekker, vergeet niet dat hij 2,5 jaar terug nog een simpele Volendam speler was en er nog werk bij deed, misschien niet slim om te roepen dat Vitesse meer inzicht heeft om prijzen te pakken maar toch denk ik wel dat het waar is.

PEC was enkele seizoenen geleden nog een heel klein clupje in de jupilairleage. Lijkt mij fantastisch voor iedereen die Zwolle een warm hart toedraagt wat er is neergezet, daarnaast pakken ze even 2 prijzen wat een prachtige prestatie is. Echter dit fenomeen is niet nieuw, maar Zwolle lijkt mij geen blijvertje in de subtop. Vitesse heeft wat meer te besteden en zal de komende jaren waarschijnlijk boven PEC eindigen. Het klopt dus wat hij zegt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren