Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Real Madrid moet duurste aankoop aller tijden snel van de hand doen'

Laatste update:

Real Madrid telde in de zomer van 2013 ruim honderd miljoen euro neer voor Gareth Bale en daarmee is de Welshman nog altijd de duurste voetballer aller tijden. Meer en meer wordt echter de vraag opgeworpen of de aanvaller zijn enorme transferbedrag waard is. De bezoekers van Voetbalzone konden de afgelopen week stemmen op een soortgelijke poll: 'Real Madrid moet proberen om Bale te verkopen', luidde de stelling.

/

Afgaande op de resultaten is de Welsh Wizard er de afgelopen anderhalf jaar niet in geslaagd om te overtuigen in het maagdelijke wit. Tweederde van de 11.657 stemmers is het namelijk eens met de stelling. De overige 33 procent vindt dat Bale wel degelijk van meerwaarde is voor het elftal van Carlo Ancelotti en adviseert voorzitter Florentino Pérez om de ex-speler van Tottenham Hotspur aan boord te houden.

Bale kreeg de afgelopen weken vaak het verwijt dat hij te egoïstisch is. Met name na de 4-0 nederlaag tegen rivaal Atlético Madrid kreeg de Brit de volle laag van de Spaanse pers. Volgens bondscoach Chris Coleman van Wales komt het echter wel in orde met zijn jonge landgenoot. "Je hebt de mentaliteit om daarmee om te gaan of je hebt er last van. En ik weet welke optie van toepassing is op Gareth", zei hij.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
17 februari 2015 om 17:36

Presteert ook niets, in mijn ogen komt hij te kort voor het spel dat Real wil spelen.

17 februari 2015 om 17:47

Real madrid fans zijn veel te veel verwend.. is nooit goed daar he

17 februari 2015 om 17:51

Deze meneer heeft wel persoonlijk gezorgd voor la decima en de copa del rey.. maar goed, real madrid publiek he

17 februari 2015 om 17:56

Klopt! Op de momenten dat C. Ronaldo er niet stond, was hij er wel om belangrijke doelpunten te maken. Als hij voor de helft van het geld was gehaalt dan was men vast en zeker lyrisch over hem geweest.

17 februari 2015 om 17:58

Persoonlijk persoonlijk, het begint te irriteren wanneer mensen dat zeggen over de copa en de CL, ja bale heeft de winnende gemaakt in beide partijen maar was bale de beste man in beide wedstrijden, nee vond ik echt niet, de goals waren echter wel belangrijk. In CL finale had hij zoveel kansen en allemaal verprutst onze held Ramos kopte de gelijk maker in vlak voor tijd waardoor bale toch eindelijk een kans benutte en scoorde, de goal in de copa was fenomenaal maar een geweldige pot speelde hij die wedstrijd ook niet, de helden van real die wedstrijden vond ik di Maria en modric, maar alle lof voor bale dat hij de winnende scoort maar ik vind niet dat hij real die prijzen persoonlijk heeft bezorgd, di Maria was motm in de CL finale en door zijn solo actie naar het doel kon bale hem netjes in koppen in de rebound.

17 februari 2015 om 18:07

Staat op de verkeerde positie! Dat kan je hem niet verwijten. Hij kan wel degelijk van meer waarde zijn voor Madrid als hij als the Spurs wordt opgesteld. Veel mensen spreken elkaar hier na inzake Bale. Die man heeft nooit als RB gespeeld. En hij kan er niks aan doen dat Madrid overeenstemming bereikte voor een record bedrag. Ook zijn zogenaamde egoïstische gedrag vind ik niet gepast.
Ik zie Ronaldo en Benzema zelden tot nooit meeverdedigen. Bale staat regelmatig op eigen helft meende verdedigen.

Ja soms ga je voor eigen kans. Raar hè als je als aanvaller ook wordt beoordeeld op het aantal doelpunten dat je maakt. Bij hoeveel goals is hij betrokken? Goals en assists? Juist ja. Hoeveel waren er voor Ronaldo??

17 februari 2015 om 18:52

Tja je bent wat je krijgt, de clubcultuur draait alleen maar om de centen en aanzien.

17 februari 2015 om 19:33

Eén van de grootste supporters schare ja, dat de meeste van de "supporters" zich hier uiten geeft niet aan dat alle supporters zich zo uiten, lekker objectief antwoord

17 februari 2015 om 19:39

Veel mensen vergeten dat gareth bale ook gewoon belangrijke goals heeft gemaakt zoals die in de bekerfinale of zo

17 februari 2015 om 19:40

Maar ik vind wel dat ze hem moeten verkopen en reus halen

18 februari 2015 om 00:38

Di Maria?

17 februari 2015 om 18:32

Inderdaad. Belangrijke doelpunten me reet. Bedankt daarvoor. Maar denk dat iemand anders in zijn position ze ook had gemaakt. Heeft goede wedstrijden gespeeld die op een hand zijn te tellen, verder liep er bij als een lapzwans. Verkopen!

17 februari 2015 om 19:28

Hij is zeker meerwaarde voor real geweest, ten eerste ik vind hem zeker goed spelen, alleen de laatste weken niet. Ten tweede denkt niemand aan het geld wat bale in het laadje heeft gebracht, volgensmij betaalde alleen al een krant /- 10 mil, om de medische keuring als eerste uit te mogen brengen

17 februari 2015 om 23:48

Ajax heeft toch 100 miljoen, laat ze Bale halen

Hij is echt wel goed en daar niet van maar ik vind hem geen meerwaarde jammer genoeg

Wat een gezeik weer. Vorig jaar was bijna iedereen vol lof over hem. Sommige riepen zelfs dat hij het geld waard is. En nu wordt hij beschreven als een speler die niet eens 10 mil waard Is.

17 februari 2015 om 17:41

Iedereen die riep dat Bale de 100 miljoen waard was is blind. Die jongen schat ik op 40/50 miljoen. Hij haalt bij lange na niet de kwaliteiten van Messi en Ronaldo. Daarnaast vind ik hem zelfs nog niet eens op het niveau Iniesta, Robben, Neymar en ga zo maar door

17 februari 2015 om 18:22

100 mil is in mijn ogen geen enkele speler waard, zelfs Messi en Ronaldo niet!

Madrid heeft Zidane voor 70 mil gekocht en toen hem werd gevraagd wat hij vond van de transferbedrag, zei hij; dat ie te hoog vond en hij dit niet waard was. Als een persoon als Zidane, legende in Madrid en Frankrijk dat heeft gezegd dan is Bale bij lange na geen 100 mil waard! Maar ik denk als jij Bale dezelfde vraag stelt, dat hij hoogstwss hetzelfde zou zeggen!


17 februari 2015 om 18:39

Tja. Je kan de jaren 90 natuurlijk op geen enkele wijze vergelijken met nu. De bedragen zijn idioot, maar worden echt niet betaald als spelers het niet "waard" zijn....

17 februari 2015 om 18:43

Ja en Cruyff ging voor 6 miljoen gulden naar Barcelona! Dan is Bale zeker geen 100 waard xd
Je snapt toch wel dat Zidane een andere tijd was. 70 miljoen was voor toen al heel veel maar nu zou hij zeker meer dan 100 waard zijn.

17 februari 2015 om 17:45

100 miljoen is natuurlijk teveel geld, hij heeft echter wel een belangrijk aandeel gehad in de CL overwinning van RM vorig jaar. Iedereen vond hem zo goed toen, dus die kwaliteit zit echt wel in hem.

daar pleit ik ook voor, om bale te verkopen, begin zo langzamerhand een miskoop te worden. laat vrij weinig zien. kan voetballend niets, zelfs simpele basis dingen gaan mis bij bale, dat kan op prof niveau echt niet. en bale heeft echt te veel ruimte nodig. in een mourinho systeem zou hij wel passen, maar onder carlo speel je aanvallend en in een korte ruimte, bale heeft zoveel beperkingen, at je weinig aan hem hebt. hij voegt niets toe.

17 februari 2015 om 17:52

Miskoop? lol hij scoort veel voor een flankspeler en geeft ook nog eens veel assists.
Bekijk z'n stats maar eens.

17 februari 2015 om 18:12

Oh, je vergeet even dat Bale vorig seizoen nog belangrijk was met een doelpunt in de finale van de Copa en in de finale van de Cl?
Die jongen kan echt wel voetballen, alleen staat hij op rechts, waar hij links op zijn best is. Dit weekend was hij heel goed en laat hij zien dat hij wel degelijk van waarde kan zijn. En kan net zo weinig als Cristiano in de kleine ruimte. Die komt de laatste tijd zijn directe tegenstanders niet voorbij. Beide moeten het hebben van counters en ballen in de diepte.

Je lijkt net Lors wel met je gebrul over Bale heel de tijd.

17 februari 2015 om 18:19

Je vergeet dat hij langzaam in een ego veranderd! Mis steeds meer kansen en ziet steeds meer spelers over het hoofd. Goed voor de PL. Maar voor Real is het niveau voor hem soms te hoog. Let maar op in de CL. Hij zal geen man paseren op een actie alleen op snelheid.

Waarom hem verkopen? Hij doet het redelijk dit seizoen en heeft alweer het nodige assists op zijn naam staan. Vorig seizoen was het wennen en stond op de belangrijke momenten op waar tegenover hem op de flank iemand loopt die zich zelden laat zien in grote wedstrijden.

Je kan beter Ronaldo verkopen dan Bale gezien leeftijd. Bale gaat nog wel beter worden. Enige punt is zijn egoïsme maar goed hij heeft toch veel assists op zijn naam.

17 februari 2015 om 17:40

Waarin gaat hij beter worden dan? Hij zal nooit in de buurt van Ronaldo komen, het blijft een beperkte renpaard.

17 februari 2015 om 17:45

Ronaldo is een elite speler en daar loopt nog 1 van in Barcelona. Nee idd Bale word niet beter dan Ronaldo, maar dat gehuil over Bale is echt krom te noemen. Vorig seizoen stond hij op en daardoor kon de Copa en CL in de prijzenkast. Gewoon zijn eerste seizoen ook prima. Nu iets minder maar niet minder dan Ronaldo.

17 februari 2015 om 17:42

Bale heeft 3 assists en 10 doelpunten.

Bale moet zijn mentaliteit weer zetten op het zelfde als vorig seizoen dan zal hij meer succes hebben met zijn akties. En zo krijg je ook meer respect.

17 februari 2015 om 17:47

Zijn prima statistieken. Zei net in mijn vorige post dat hij niet zo goed zal worden als zijn collega Ronaldo maar hij doet het verder prima. Hij mag misschien iets meer voor het team spelen (zie Valencia uit en Espanyol thuis)

17 februari 2015 om 18:26

Prima is niet goed genoeg voor Real Madrid.

En kom zeg, 'het enige punt is zijn egoïsme'.. don't get me started..

17 februari 2015 om 18:35

Ik kijk elke wedstrijd van Real en wat doet Bale minder dan bijvoorbeeld Ronaldo? Bale kan langs 2 of 3 spelers sprinten en dan is hij niet bij te houden. Ik begrijp de kritiek op Bale gewoon niet. Heb je dan kritiek op Ronaldo dan zijn de rapen gaar.

18 februari 2015 om 04:27

Verschil is ronaldo scoort 3x zoveel in een seizoen en geeft ook nog is meer assists.en ronaldo is veel completer als bale is.goede speler dat zeker maar stuk minder effectief op de rechtervleugel.zou hazard wel bij real willen zien veel creatiever en dreigender als bale

Hij lijkt zich niet meer enkel in zijn rol te willen schikken van afgelopen jaar. En wil nu de hoofdrol. Dat kan ie voetballend helemaal niet aan. Ronaldo is 'n paar klasse beter. Dus het is idd tijd om 'm te laten gaan. Zie graag Aguero komen.

Ik vraag me alleen af wel team hem zou kopen dat hij niet bij Madrid past is wel duidelijk.

17 februari 2015 om 17:49

De gehele Bpl zal hem willen kopen inclusief jou club.
Van mij mag Bale ook weg in de zomer.
Niet omdat hij niet bij Real past maar puur omdat men altijd wat te zeuren heeft over Bale.
Waarschijnlijk omdat hij een typische Britse boer is die geen circus trucjes laat zien.
Iets wat ze heel graag in Spanje zien.
Real isde laatste jaren altijd gestrand in de halve finales van de Championsleage.
1 jaar met Bale gelijk de championsleage winnen.
Plus Bale loopt sinds zijn komst bij Real 1 op 2 heeft net minder statistieken als Cr7.
Plus hij was beslissend in 3 finales voor Real.
Maakte ook een wereld goal tegen Barcelona in de finale.
Kortom heeft gebracht waarvoor hij gehaald was.
Alleen wordt er bij Real steeds meer en meer gevraagd....

17 februari 2015 om 18:22

Elke club zou hem willen kopen, gaat erom wie hem kan betalen.

17 februari 2015 om 18:31

Met dat televisiegeld in Engeland denk ik dat de gehele Engelse top hem kan betalen.

Ze hadden hem zo wie zo nooit voor dat bedrag wat geen enkele speler waard is moeten kopen echt waanzinnig zijn ze daar bij Real , maar dit is echt gewoon weggegooid geld , Cristiano Ronaldo kochten ze toen ook voor een record bedrag maar die maakt het gewoon waar mij dat gaat Bale never doen .

17 februari 2015 om 17:53

Je hebt duidelijk geen verstand van transfers.
Dacht je dat Perez maar wat aan het klooien was?
Bale is Brits en de beste Britse speler.
Brits en goede statistieken en een goede C.V betekent kassa.
Bpl is de rijkste competitie ter wereld.
Daar wordt al voor een middelmatige speler zoals Carrol 40 miljoen voor betaald.
Dus als Bale word verkocht rekenen maar op een klapper van boven de 100 miljoen.
De gehele Bpl zal tegen elkaar opbieden.

17 februari 2015 om 18:09

Sorry mag ik je er op attenderen dat bale een welshman is? Wales? Geen brit? Sorry maar hier geld duidelijk weer iemand die niet van alles op de hoogte is

17 februari 2015 om 18:16

En waar maakt Wales deel van uit?? juist van Groot Brittannië....

17 februari 2015 om 18:18

Je denkt dat er Engelse club zo gek is, die voor Bale wel even +100 miljoen betaald?
Die gaan echt niet zoveel betalen, dat Real nog winst maakt op Bale.
En de gehele BPL zal tegen elkaar opbieden?
Enkel Man Utd had volgens de media interesse. Chelsea en City zijn als voorzien en Arsenal zal nooit zoveel geld uittrekken voor een speler.
Bale zelf zal ook niet snel weggaan met zo een salaris.

17 februari 2015 om 18:22

Meen je dit nou? Ahaha..

17 februari 2015 om 18:41

Ajax citizen.
Ja zeker in de Engelse competitie heb je alleen maar gekken.
Ja als City fan moet toch weten dat jullie een buitenspeler missen in plaats daarvan betalen jullie 40 miljoen voor Bony?
Kom op zeg denk beetje na tuurlijk gaan ze in de Premier leage 100 miljoen plus betalen als ze weten dat Bale beschikbaar is.
Trouwens Liverpool, Spurs,united en City kunnen alle Bale nu absoluut gebruiken.

17 februari 2015 om 18:44

Nee jij hebt er verstand van ik vind Bala zo wie zo niet zo denderend maar dat is gewoon mijn mening want daar is voetbalzone voor , maar de beste Britse speler is hij zeker niet en die Perez is zeker stapel gek om zoveel geld te betalen , en denk maar niet dat er ooit nog een club uit de PL 100 miljoen gaat betalen voor Bale de enige club dat dat zou kunnen is United komende zomer maar v Gaal kennende gaat dat nooit betalen .

17 februari 2015 om 18:49

Wauw, wat een verstand heb jij ervan komdan. Alle ins en outs ja.. Wat jij omschrijft betekend nog niet dat Bale dat geld waard is en wat heeft Perez precies gedaan dan? Simpelweg die 100 miljoen geboden die niemand anders bood en ook niemand anders van plan was om te bieden,wauw wat een vakmanschap als het gaat om transfers man

17 februari 2015 om 18:54

Liverpool en Spurs gaan hem sowieso niet worden. Liverpool zal voor Bale zelf geen stap zijn en Spurs zullen nooit een speler kopen, waar ze zelf miljoenen voor hebben ontvangen. Welke idioot zou meer bieden op een speler, waar ze de jackpot voor hebben gekregen?
City heeft genoeg alternatieven. Silva, Nasri, Navas, Milner. Die zijn, zoals ik zei, voorzien. Blijft United over, die volgens de media ook geïnteresseerd waren.
Enige waarom andere BPL clubs als United interesse zouden tonen, is om United de hoofdprijs te laten betalen.

En waarom zouden ze meer bieden voor Bale dan Di Maria, terwijl die 2x zo goed is? Verkoop van Bale zal alleen verlies, even, of een kleine winst draaien. En niet de jackpot wat jij denkt dat Real eruit kan halen.

17 februari 2015 om 19:12

Dames en heren.
Bale heeft 3 jaar lang de Premier leage gedomineerd.
Is uitgeroepen tot de beste speler van de competitie 2 jaar achter elkaar!
Heeft daarmee een top transfer verdiend naar 1 van de grootste clubs ter wereld.
Heeft in zijn 1ste seizoen Barcelona vernederd en met Real de championsleage, copa del rey en wereld beker gewonnen.
Met meer dan goede statistieken.
Scoorde namelijk in alle 3 de finales en loopt 1 op 2.
En nogmaals is een Brit dus de prijs zal automatisch niet laag zijn.
Di Maria heeft 5 jaar bij Real gespeeld.
4 jaar was Dramaria en in zijn laatste seizoen was hij geweldig.
Perez verkoopt hem voor 80 miljoen.
En jullie denken dat hij Bale zal verkopen met verlies?
En nog maals met al die arabieren en Russen in de Premier leage is geld geen probleem.
Bale heeft de status de C.V en zijn kwaliteiten voor een transfer boven de 100 miljoen.
Als je ziet dat een uitgebluste Rooney 4 ton per week verdient bij United dan weetje dat geld geen probleem is.

17 februari 2015 om 19:38

Je kan komen met zijn CV etc. Er is ook zoiets als vraag, aanbod. Als enkel en alleen 1 club echt interesse heeft, waarom zouden zij de jackpot ervoor betalen?
Ik ga niet meer opnoemen welke clubs zijn voorzien, welke clubs het niet zullen betalen en welke clubs Gareth Bale zelf niet heen zal aan.
En als Bale in de verkoop gaat, dan zullen clubs als City en Chelsea alleen voor een redelijke prijs willen kopen. Waarom zou je teveel betalen, wanneer je voor die positie al genoeg alternatieven hebt?

Ook zal het aan de vorm van de dag liggen. Leuk dat Gareth al die prijzen heeft gewonnen in het verleden, maar als hij volgens de eigen aanhang en kenners een slecht seizoen draait, waar om zou de prijs dan hoog liggen? Vraagprijs zal hoog zijn, maar in deze vorm zal niemand voor Gareth Bale over de 100 miljoen gaan.

17 februari 2015 om 19:58

3 jaar lang gedomineerd? In zijn laat ste jaar was hij fantastisch ja, maar zo vanzelfsprekend was het niet.

2 x achter elkaar gewonnen? 1 keer en daarvoor won Kompany. en in die drie jaar die jij noemt waren spelers als van Persie en David Silva aan hun top, dus domineren, nee.

Real was dom om zoveel te betalen, er waren geen anderen die 100 miljoen boden en zelfs niet boven de 70 miljoen denk ik hoor. Real gaat wel verlies maken en nog dik ook.

17 februari 2015 om 20:13

En tot nu toe heeft alleen United als PL club een transfer boven de 70 miljoen gemaakt. Ik zie de andere clubs dat niet overtreffen, ongeacht toekomstige televisierechten. Chelsea heeft een erg goed beleid op het moment. Kopen een speler die nodig is, en verkopen een speler met winst. City wilt ook die kant op. Alle andere clubs, zie ik dat geld niet kunnen uitgeven. Alleen United.
Dus dat meneer Komdan zo zeker is dat de PL clubs staan te springen om voor Bale diep in de buidel te tasten, mocht hij vertrekken, begrijp ik niet.

Ik heb het idee dat Bale niet lekker in de groep ligt. Niet alleen om spel maar ook om zijn persoon. Het lijkt op het veld alsof niemand een 'klik' met hem heeft. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar bij hem valt het gewoon op.

Daarnaast zijn er weer vele fans van RM die zo verwend zijn dat ze Bale alweer willen verkopen. Hoe kun je het in je kop halen om hem nu alweer van de hand te doen. In tegenstelling tot hem af te branden, kun je hem ook steunen door hem de tijd te geven. Maar zoiets kennen deze fans geloof ik niet echt. Alles moet onmiddellijk presteren en als zelfs Casillas een blunder maakt (als het al één was tenminste) moet hij ook al met pensioen. Respect, inlevingsvermogen en geduld vind ik bij veel fans van RM altijd ver te zoeken.

17 februari 2015 om 17:50

Modric en hij zijn beste maatjes. Voor derest kan je gelijk hebben, daar weet ik niks over.

17 februari 2015 om 18:28

Het overgrote deel van de fans wilt hem ook helemaal niet weg. Bale is een topspeler.

17 februari 2015 om 18:42

Veel die hem willen houden, maar ook veel die hem weg willen. Waar de meerderheid ligt, maakt niet zoveel uit.

en waarom dan wel? Kijk naar zn cijfers, zo slecht is het echt niet.. EN volgens mij wordt iemand daar op beoordeelt!

Als je hem voor hetzelfde bedrag of met winst kunt verkopen zou ik (als ik Perez was) het zo doen.

Bale is een unieke speler maar ik denk niet dat hij tot de elite van de voetbalwereld behoort, er zijn alternatieven die net zo goed zijn en goedkoper, er zijn spelers die veel meer tot de verbeelding spreken (daar kickt Perez op, marketing= $$$) dus je kunt makkelijk zonder Bale verder gaan en succesvol zijn.

Het is een houten klaas en past niet in de elegante stijl van spelers die Real Madrid vertegenwoordigt.

17 februari 2015 om 17:45

Ik schrik af en toe hoe slechte balbehandeling Bale heeft, hij wordt niet voor niets overgeslagen door de Real spelers. Het ziet er zo lomp uit vaak.

17 februari 2015 om 18:30

Maar toch heeft hij meermaals meedere spelers tegelijk naast de cornervlag zitten uitkappen. Bale heeft prachtige dingen laten zien.

17 februari 2015 om 18:22

Elegante!? Ik pis hier bijna in mijn broek van het lachen.

Maar toch stond hij op in de belangrijke wedstrijden en heeft hij een goed vorig seizoen gedraait! Dit jaar wat minder maar toch nog steeds beter dan vele andere spelers die jullie zogenaamd beter vinden

Real Madrid gaat bale de komende tijd niet verkopen. Ze verdienen namelijk veel aan hem.

Jaja we kennen het verhaal. Hij was beslissend in de CL en Copa van vorig jaar, maar speelt vaak als een natte krant enzovoorts enzo verder.

Ik weet niet hoor maar dankzij bale heeft real de CL gewonnen.. alleen dat is al meer dan 100miljoen waard..

Vind Bale niet echt bij real madrid passen. Zie hem liever bij utd.

En dan zeker voor 40 a 50 miljoen verkopen???? Nee liever niet en hij is wel degelijk belangrijk voor Real. Perez en Ancelotti zijn tevreden (ik ook als dat er toe doet) geloof er dus niks van.

Ik vraag me af of Real en Barca ook de domste fans aantrekken. Bale verkopen zou volslagen belachelijk zijn.

Een uiterst gevaarlijke speler, en onmisbaar voor Madrid om verschillende varianten uit te voeren. Net wat Real gevaarlijk maakt.

17 februari 2015 om 18:20

Barca fans mis ik even in dit stukje. Of doel je op Sanchez?

17 februari 2015 om 18:24

Ik doel op reacties van beide supportersgroepen in het algemeen op deze site. Onthutsend.

17 februari 2015 om 18:32

@tmmo

Adonis zegt niks raars. Daarbij mag ook worden gezegd dat vrijwel alle voetbaliefhebbers niet al te snugger zijn, want dat is de gemiddelde mens ook niet.

17 februari 2015 om 19:27

Op die manier Adonis.

@larsoboy
Ik zeg niet dat hij iets raars zei. Ik vroeg me alleen af wat hij bedoelde.

Sjonge jonge zeg!! Kunnen wij nou een keer ophouden met Bale dit, Bale dat! Kijkend naar vorig seizoen heeft hij t beter gedaan dan Neymar, en dit seizoen is t gwn minder! Kijk aub is een keer verder dan de 92/100 mil, waar hij niet om heeft gevraagd!!

Je ziet wel dat ie zijn best doet, alleen het lukt momenteel gewoon even niet, zijn acties, zijn vrije trappen, zelfs ongelukkig in zijn passen

Men moet is leren om spelers meer tijd te geven, want elke speler kan in een dip zitten!

Of hij ooit Ronaldo zal evenaren? Nee dat denk ik niet! Maar hij heeft ook niet gevraagd om de duurste speler ter wereld te zijn! Hij wilde gewoon heel graag voor RM spelen, zoals velen spelers.


Paar mindere wedstrijden en mag meteen oprotten bij Madrid. Leuke supporters heb je dan!

17 februari 2015 om 18:26

Ach je moet alles wat wordt gepubliceerd met een korreltje zout nemen! De media is gevaarlijker dan je denkt....

Zolang hij niet op links speelt zal hij nooit meer de oude worden.

Nou zeg, vorig seizoen heeft hij het toch best goed gedaan? Dit seizoen is het wat minder en gelijk willen de supporters blijkbaar dat hij wordt verkocht. Eerlijk gezegd vind ik het nergens op slaan, misschien zijn ze Real fans hier op VZ gewoon een beetje verwend.

17 februari 2015 om 18:36

Geloof me dat het grootste deel aan Real supporters bij de 33% zit. Mensen die andere clubs supporten zullen Bale vooral wegstemmen, puur om de prijs die voor hem betaald is.

Blijkbaar is het overgrote deel niet snugger genoeg om te beseffen dat zijn transferprijs maar een miniscuul deel te maken heeft met zijn kwaliteit en dat kwaliteit maar een miniscuul deel te maken heeft met de hoogte van een transfersom.

Daarbij zal alles wat hij goed doet worden gebattagaliserrd en wat hij slecht doet worden uitvergroot.

Zet Bale op links, en Ronalda op rechts, en na 2 jaar gaan ze klagen dat Ronalda niet op haar plek staat. Dat is nu precies wat er gebeurd met Bale. Ze halen een speler voor 100 miljoen, terwijl ze al Ronalda hebben voor links. Wat hadden ze verwacht dan.

Bale wordt verkeerd gebruikt roep ik al vanaf het begin. Hij hoort niet bij real teveel ego's en grote namen en hij past zich slecht aan. Hij was wel veel te duur maar wij willen jullie wel verlossen en hem terug halen voor 30

Ronaldo én Bale verkopen. Kunnen mijns inziens niet voetballen. Ik zou het liefst buitenspelers als Hazard, Neymar, Robben, Ribery, etc. zien.

18 februari 2015 om 01:55

Yeah right zonder ronaldo zou real al in geen 6 jaar meer kampioen zijn geweest en hadden jullie vorig jaar de cl zeker niet gewonnen. Ronaldo kan niet voetballen haha ik hoop niet dat je serieus bent.. Anders zou ik maar even snel langs de dokter gaan, want volgens nij gaat er iets niet helemaal goed met jou..

18 februari 2015 om 02:07

Ik denk dat Real Madrid prima zonder Ronaldo zou kunnen. Hij scoort veel doelpunten, maar dat is mede mogelijk gemaakt door zijn teamgenoten. Hij is dus erg afhankelijk van hen. Dat betekent dat hij de kar niet kan trekken in moeilijke wedstrijden. Dat zijn de wedstrijden waar het om gaat, want de makkelijke wedstrijden winnen ze logischerwijs wel. Real heeft trouwens meerdere malen zonder Ronaldo gespeeld en dat waren vaak wedstrijden waar ze beter voetbalden dan met hem.

Typisch voetbalzone. Stop hier is mee , op basis van een poll van 11.000 stemmen is bale niet goed genoeg.. Volgens mij zijn er ruim 2 miljard mensen op de wereld die van voetbal houden , 11.000 andere stemmen zouden op een hele andere conclusie kunnen komen? Bale heeft wel degelijk de potentie om een waardig real madrid speler te worden.

Bale moet gwn blijve Ok!!!!!!!!!!!!!!!!!

Real is een counter ploeg voor al tegen sterke tegen standers dan heb je bale en ronaldo wel nodig.

Daar in tegen als je tegen atlitico speelt zijn ze minder voor al in de kleine ruimtes ik denk dat madrid liever tegen barca speelt dan atlitico.

.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren