Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Verbazing over uitleg van Ajax: 'En dus gebeurt het volgend seizoen weer'

Laatste update:

Ajax kampt met het nodige blessureleed en staat voor een raadsel. Woordvoerder Miel Brinkhuis stelde dinsdagochtend in het Algemeen Dagblad dat er geen verklaring voor de volle ziekenboeg te vinden is en dat er sprake is van 'pure pech'. Raymond Verheijen is met stomheid geslagen.

/

De inspanningsfysioloog leverde in de afgelopen weken al de nodige kritiek op Ajax, dat volgens Verheijen te hard heeft getraind in Qatar. "De amateurs in Amsterdam leggen de schuld van blessurecrisis buiten zichzelf. En dus gebeurt het volgend seizoen weer", schrijft hij nu op Twitter.

"Het trainingskamp in Qatar wordt nu beschreven als een normaal trainingskamp", vervolgt Verheijen. "Vorig seizoen liet Koeman Feyenoord harder trainen dan ooit. Gevolg: slechtste competitiestart. Dit seizoen liet Frank de Boer Ajax harder trainen dan ooit. Gevolg: slechtste competitiestart. In januari liet De Boer Ajax opnieuw harder trainen. Gevolg: binnen vier wedstrijden titel weg. Wanneer leren trainers dat voetballers topfit worden door beter trainen en niet door meer trainen? Train fitheid met behoud van frisheid."

Raymond Verheijen heeft gelijk

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hier zat ik al te wachten. Hij is er natuurlijk niet eens bij geweest en dan er dus niks over zeggen.

17 februari 2015 om 11:04

Hij is inderdaad nogal overtuigd van z'n eigen gelijk zonder alle details te kennen. Maar dat wil niet per definitie zeggen dat hij ongelijk heeft.

17 februari 2015 om 16:33

Inderdaad. De man is een onuitstaanbare kwal maar dat neemt niet weg dat het erg opvallend is dat Ajax opnieuw met zo veel spierblessures kampt.

Ik vraag me ook wel eens af wat de medische staf bij Ajax allemaal uitspookt. Jongens als Boilesen en Fischer zijn natuurlijk veel te lang geblesseerd (geweest).

17 februari 2015 om 11:06

Erger nog, hij levert commentaar maar doet zelf niks, want dan wordt hij bij elke geblesseerde speler afgebrand natuurlijk.

17 februari 2015 om 11:40

@jaapvan Haafte

Wat moet die dan doen? Hij kan niet zomaar de leiding van de spelersgroep overnemen.

17 februari 2015 om 11:46

Als dat zo is dan is het een tweede Johan Cruijff, want nu het slecht gaat kan hij net geen wedstrijden bekijken.

17 februari 2015 om 11:09

Oranje trainde in portugal onder v Gaal harder dan ooit. Gevolg: 3e plek op het WK.

Oftewel Verheijen heeft makkelijk kletsen met de wetenschap van achteraf.

17 februari 2015 om 11:57

Je weet dat Argentinië met Verheijen in de staf tweede werd?

17 februari 2015 om 12:01

Messi kwam anders ook niet heel fit over tijdens het WK. Verder zijn er wel trainers die heel hard trainen en ook succes hebben gehad. Magath is ook wel eens kampioen geworden.

17 februari 2015 om 12:35

Ook wel eens inderdaad. Had veel meer uit zijn selecties kunnen halen als het niet alleen maar ging om veel kunnen lopen.

Messi oogde niet fit inderdaad maar ik denk dat dat vooral komt door de hoeveelheid wedstrijden die hij speelt per seizoen.

17 februari 2015 om 13:52

Je weet dat hij helemaal niet in de staf van Argentinie zat?
Deze man liegt en overdrijft veel.

Eerst zat hij te beweren dat hij in de voorbereiding 2x bij ze geweest is om de helpen met de conditie training op papier te zetten.
Na het WK was hij plots lid van de staf en was het klankbord op tactisch niveau.

Iets wat vooral grappig was omdat hij tijdens het WK niet in Brazilie was.

17 februari 2015 om 13:53

@ wouter

Doet jouw bijdehandte opmerking afbreuk aan mijn uiteenzetting? Neen. Want v Gaal werd 3e door zijn ploeg zwaar te laten trainen in Portugal. Dit staat namelijk haaks op de bewering van verheijen.

Raymond Verheijen. Kan die man ook nog iets anders dan kritiek leveren op alles en iedereen. Om met de woorden van ene Wim Kieft te spreken: "Ik word daar zo moe van"

17 februari 2015 om 11:03

Ook ik kan die man niet uitstaan. Maar nu heeft hij gewoon 100 procent gelijk. En het vreemmde is, iedere voetballer denkt hier hetzelfde over en het is iets wat gewoon logisch is, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben. Maar zodra een voetballer later een trainer wordt dan gaan ze ook wanneer het een beetje tegenzit meteen het gas erop gooien.

Ongelooflijk!

17 februari 2015 om 11:17

Zo te lezen was jij erbij op het trainingskamp van Ajax.

17 februari 2015 om 11:27

Hoezo heeft hij gelijk? Er zitten nauwelijks spierblessures tussen, en die krijg je van overtrainen.

Die man is al jaren werkloos. Hoe zou dat komen? Omdat hij zo goed in zijn werk is? Hij mocht vroeger een paar keer met Guus Hiddink mee en heeft op een blauwe maandag de wereldelftallen van Wales en ik meen Azerbeidzjan fit gehouden en dat was het dan wel.

17 februari 2015 om 11:29

Deze man heeft helemaal niet gelijk. Voor de meeste blessures zijn gewoon duidelijke, logische verklaringen bekend die weinig te maken hebben met verzuring e.d. van het lichaam dus Verheijen kraamt wel onzin uit. Hij zegt maar wat zonder dat hij daar geweest is en concludeert dat het door te intensief trainen is geweest. Man, ik vraag mij echt af wie hem serieus nog zou willen inhuren. Wat een drama.

17 februari 2015 om 12:25

hahah Doncoxxx,

Zorg dat je info op orde is.
Verheijen was er op het afgelopen WK bij, met Argentinie welteverstaan.
Ja hij zeikt op alles en heeft waarschijnlijk niet altijd gelijk. Maar jij doet nu voorkomen of hij een koekebakker is, maar hij is wel degelijk een vakman.

17 februari 2015 om 13:27

Het gaat niet alleen over blessures. Het is opvallend dat de selectie tijdens de winterstop harder dan ooit getraind heeft en gelijk erna weer slecht begint. In de zomer hetzelfde verhaal. Het gaat om vermoeidheid en concentratie.

Wanneer de staf aangeeft dat de intensiviteit van de training omhoog gaat kun je als expert best concluderen dat hier iets verkeerd gaat.

overigens wordt in Italie en Duitsland veel harder en intensiever getraind en het blijkt wel dat spelers hier sterker worden. Ben benieuwd waar het verschil in zit.

17 februari 2015 om 13:44

@ronzon
Ik betwijfel dat hij met Argentinie op het WK was.
Deze man liegt vrij veel over zijn baantjes.

Het begon ermee dat hij zei dat hij voor het WK 2x bij Argentinie geweest is om te helpen met een schema voor de conditie training.

En na het WK zit hij overal te zeggen dat hij tijdens het WK lid was van de staf en ook het klankbord was op tactisch gebied.

Dit doet hij wel vaker, hij liegt baantjes volledig bij elkaar of dikt ze absurd zwaar aan.
Daarnaast is hij zoals je gemerkt hebt mediageil waardoor ik betwijfel dat hij bij Argentinie was tijdens het WK. Aangezien er anders flink wat fotos zouden zijn van hem in een trainingspak van Argentinie en met diverse spelers naast hem.

17 februari 2015 om 14:37

Je begrijpt dat een verhoogde intensiteit kan leiden tot een meer vermoeid lichaam en dat een meer vermoeid lichaam minder goed in staat is klappen op te vangen? En dat oververmoeidheid dus niet alleen hoeft te leiden tot
spierblessures?

De kracht van spieren beschermt het lichaam ook bij andere blessures. Dat vermoeidheid één-op-één terug te zien is door spierblessures en alleen spierblessures is dus onzin.

Haha ik las het vanochtend al bij een van de reacties, het is wachten tot Verheijen reageert. En zo zie je maar.. Hij is weer present om zijn mening van de daken te schreeuwen.

Door de woordvoerder is al gezegd dat de intensiteit van trainen niet hoog lag, dat het een 'normaal' trainingskamp was. Dus als Verheijen echt gelijk heeft, dat het gaat om veel te intensief trainen, dan moet hij ook aangeven wat teveel is en waarom wat er gezegd wordt door de woordvoerders niet zou kloppen. Hij herhaalt nu steeds hetzelfde verhaal, zonder erop in te gaan. Daarnaast is collega's 'amateurs' noemen bepaald niet professioneel en dus is Verheijen eerder een amateur.

17 februari 2015 om 10:58

Nog erger, Verheijen is werkloos, althans werkt niet in het voetbal en niemand die zijn 'expertise' wilt inhuren, dus op basis van wat durft hij z'n collega's, die wél werk hebben, te bekritiseren?

17 februari 2015 om 11:16

Misschien moet je eerst even gaan verdiepen en dan met onzin komen.
Ben zelf ook geen fan van die man hoor, maar hij heeft toch best een aardige staat van dienst.
Universitair geschoold en al vanaf de jaren 90 actief in het (betaald) voetbal.
Geeft vandaag de dag nog steeds cursussen en adviezen in het betaald voetbal.
Nu zal dat geschreeuw van hem in de media de nodige weerstand tegen hem oproepen. Maar denk dat hij aardig onderlegd is en dat het zeer zeker geen complete onzin is wat hij verkondigd....

17 februari 2015 om 11:36

nee Henkyr,

Het is echt een topvent. Maakt alles en iedereen in de voetbalwereld belachelijk die niet precies doet zoals hij het zou doen, concludeert van alles over trainingen etc van teams en landen zonder enige kennis te hebben van de trainingen. Nee echt een goude, top kerel. Daarnaast heeft hij een paar keer, kort, wat gedaan in de prof voetbalwereld en dat is helemaal niet zo perfect gegaan. Hij doet vooral alsof zoals doen alsof Argentinië heeft gewonnen door grote toedoen van hem omdat een assistent een en ander aan hem gevraagd heeft. Was vooral duidelijk te zien dat de overwinning door andere redenen kwam.

17 februari 2015 om 11:45

Universitair geschoold zijn wil alleen zeggen dat je goed kunt leren en weinig hobby's hebt. Sociale intelligentie is heel wat anders en dat ontbeert deze nare man. Laat hem eens met voorbeelden komen van clubs die het wel goed doen. Alleen maar zeiken en achteraf je gelijk halen is iets voor imbecielen. Een leuke staat van dienst maar recentelijk niet meer bij topclubs binnen geweest.

17 februari 2015 om 11:47

Ik zeg zelf ook al dat ik geen fan van hem ben.
Dan moet je niet zo triest gaan doen alsof ik die vent geweldig vindt!
Ik reageer op mijn voorganger die zegt dat hij werkloos is, iig in het voetbal. En dat niemand zijn adviezen wil hebben.
Dit terwijl hij nog vaak genoeg wordt ingehuurd door landen en door clubs. Hij een aardige staat van dienst heeft en ook nog eens onderlegd. Heeft universitaire studie gevolgd en zelfs boeken geschreven die vandaag de dag nog vaak gebruikt worden. De Knvb gebruikt natuurlijk niet een boek voor de opleiding waar onzin in staat lijkt mij...
Volgens mij ben je gewoon een beetje op je pikkie getrapt omdat hij jou trainer en club bekritiseert. Maar een beetje met inhoudt reageren lukt je daardoor blijkbaar niet meer

17 februari 2015 om 11:51

@ David Loggie:
Haha dit is de grootste onzin die ik vandaag gelezen heb. Universitair geschoold betekent weinig hobby's? sorry maar daar kan ik echt niet bij. Om over die ondoordachte opmerking over sociale intelligentie maar te zwijgen.

17 februari 2015 om 11:58

Loggie, wat een belediging naar universitair geschoolden! Hoezo kan je niet goed leren en spannende hobby's hebben? Kom op man.. Lol

17 februari 2015 om 12:02

Een beetje inhoudelijk reageren? Gast, lees mijn bericht dan helemaal in plaats van alleen dat ik sarcastisch zeg dat het een topvent is.
Ik weerleg ten eerste zijn conclusies omdat er hele andere oorzaken zijn vanwege de blessures. Deze man roept alleen maar wat zonder dat hij kennis van de situatie heeft. Daarnaast zei ik dat zijn staat van dienst wel mee valt. Bij de clubs/landen waar hij betrokken is geweest is het helemaal niet zo goed gegaan als sommige hier aangeven.
Het heeft niks met mijn club te maken want hij is al jaren irritant bezig. aantal jaar teug onder andere al Koeman bij Feyenoord afzeiken zonder kennis van de situatie. Hij moet eens kappen met mensen persoonlijk afzeiken als hij helemaal niet weet wat de situatie is geweest.
Ik heb ook nooit gezegd dat hij geen verstand van zijn vak heeft want dat heeft hij wel alleen trekt zonder kennis conclusies en dat vind ik persoon heel erg irritant.

17 februari 2015 om 12:37

Je weerlegd helemaal niks, je loopt hem alleen maar af te zeiken. Misschien je post terug gaan lezen? Of leren wat het weerleggen van iets is?

''daarnaast heeft hij een paar keer, kort, wat gedaan in de prof voetbalwereld en dat is helemaal niet zo perfect gegaan.''

Kort wat gedaan? Hij is nog steeds bezig in het betaald voetbal, zoals hij al jaren is. Geeft vol op cursussen, adviezen, congressen etc etc. Misschien niet in dienst bij een bvo maar wel voor bvo's.

Dit is een manier van weerleggen, iets heel anders als wat jij doet. Je zeikt af basis van je persoonlijke mening over iemand.
En zoals ik al zei ben ook geen fan van die man, kan beter zijn adviezen verkopen via zijn bedrijf als in de media gaan schreeuwen. Maar zoals ik ook al zei, ik geloof niet dat hij niet is onderlegd om die dingen te concluderen... En tel daar nog eens bij op de De Boer zelf al de suggestie wekte dat er te hard was getraind....

17 februari 2015 om 12:56

Man, wat een schuimbekkende reacties over mijn ons huldige opmerking over de universiteit. Je kunt tegenwoordig ook niets meer generaliseren zonder nuance aan te brengen. Daar heeft Wilders helaas ook altijd last van. Ik heb zelf ook universiteit gedaan dus maak je geen zorgen. Zware studies vergen veel tijd dus blijft er weinig over voor andere zaken, zo bedoel ik het meer. En een diploma wil niet zeggen dat je in het bedrijfsleven ook automatisch succesvol bent, daar zijn ook andere eigenschappen voor nodig. Nu maar weer over voebal dan?

17 februari 2015 om 14:23

Zeg het dan ook zo man, hoef je niet gelijk in de slachtofferrol te kruipen. Lees je eerste zin nog eens terug en dan begrijp je de reacties wel. Als jij het zo zwart-wit stelt kun je dit verwachten.

Verder zegt het feit 'universitair geschoold' op zichzelf natuurlijk niets, iemand die weet welke opleiding hij dan gedaan heeft?

17 februari 2015 om 15:32

Henkyr je reactie slaat weer nergens op want ik weerleg zijn aantijgingen namelijk wel. Hij beweert dingen die niet waar zijn. Hij zegt dat er blessures zijn ontstaan door te zware trainingen maar dat klopt helemaal niet. De blessures die zijn opgelopen zijn gekomen door hele andere redenen en dat is door zowel de medische staf als de trainer van Ajax aangegeven. De manier waarop een aantal blessures heeft opgelopen is gewoon tijdens duels gebeurd. weinig aan te doen. Kan het nog wel een een keer zeggen maar deze man is er helemaal niet geweest dus hij kan alleen maar gissen over wat er gebeurt is.
Hij is helemaal niet in dienst van clubs hij beweert af en toe advies te geven aan clubs. Zoals bij Argentinië hield dat 2 gesprekken op informele basis in met een assistent trainer. Ja die heeft wel de vinger in de pap gehad daar.
Op dit moment loopt hij gewoon meerdere clubs af te zeiken met de hoop dat ze hem een baantje aanbieden.

Als deze man het trainingskamp van Ajax de hele week had gevolgd dan had ik deze aantijgingen nog enigzins kunnen begrijpen maar nu moet hij zich gewoon focussen op zijn grote adviseursrollen. Laat hem op zijn vakgebied aan de slag gaan in plaats van op afstand mensen neersabelen zonder enige kennis van de situatie. Trieste vent is het.

17 februari 2015 om 15:58

@ David Loggie :
Gelukkig weten we nu ook al dat jij niet universitair geschoold bent!
Als je zo dom gaat reageren over mensen die gestudeerd hebben... ben je jaloers op Universitair geschoolden ofzo? -- "geen hobby's hebt?"
Wat denk je dat mensen doen bij studentenverenigingen en dergelijke? Ik zit zelf ook op de Uni en doe genoeg met mijn vrije tijd.

Verder is Verheijen gewoon een arrogante kwal die denkt dat hij altijd maar gelijk heeft. Het zou best kunnen dat hij wel eens gelijk heeft, maar hij geeft dit commentaar altijd op elke ploeg waar veel blessures zijn, dus ik begin er een beetje moe van te worden.

Ik dacht al waar blijft deze onbenul en ja hoor hij is er weer , is deze man ook bij de trainingen aanwezig geweest ? want vorige week had hij ook al weer commentaar op Arsene Wenger dat er bij Arsenal ook weer veel blessures zijn en dat is natuurlijk de schuld van deze top trainer , wanneer houd deze man is op , die man die reist wat af zeg want bij iedere club waar blessures zijn heeft hij een oordeel , heeft hij niets anders te doen of is hij zo gefrustreerd omdat geen enkele club hem wil hebben ..

De spelers van ajax klaagden in de eerste wedstrijd zelfs over kramp. Zelfs robben verbaasde zich in qatar over de intensieve trainingen van ajax. Volgens mij heeft hij gewoon een punt. Hoewel dit wel gewoon echt een verschrikkelijke vent is die verheijen.

17 februari 2015 om 11:28

Sorry hoor, maar heb trainingen van Bayern gezien, die gingen er net zo hard tegenaan, gewoon onzin. Ik ben van mening dat het niks met trainen te maken heeft. Eerder met het overwinteren in verre oorden en andere ondergronden.

17 februari 2015 om 12:08

Robben heeft helemaal niet aangegeven dat de trainingen van Ajax zo overdreven veel en intensief trainde. hij zei alleen dat het er vanaf spatte hoe fel en gretig de spelers aan het trainen waren. Heel groot verschil. Hij gaf ermee aan dat het mooi was om te zien dat de spelers zo graag alles willen geven op trainingen om beter te worden en de trainer te overtuigen omdat er bij o.a. Bayern meer een sfeer hangt van relaxt rustig trainen en alleen tijdens de wedstrijd vol er tegenaan. Bij Ajax niet.

17 februari 2015 om 13:00

@ Sjoerd: Maar dat lijkt me ook wel logisch, bij Ajax moeten de spelers nog echt beter worden. En dat wordt je niet alleen maar door wedstrijden spelen, maar ook door goed te trainen. Een groot deel van de selectie van Bayern zit al aan hun top of daar tegen aan. Die halen er lang niet zoveel voordeel uit om hard te gaan trainen.

Kan voetbalzone hem niet unfollowen op Twitter? Alles wat deze man roept, wordt breed uitgemeten, terwijl de helft van wat hij roept kant nog wal raakt.

Eigenlijk moeten wij, leden van vz, niet meer reageren op berichten van deze dwaas, zolang het geen reacties oplevert, betekent dat geen cliks en dus geen knaken voor vz en hebben ze geen reden meer om te schrijven over deze man.

Ik roep hierbij op om deze man dood te zwijgen met z'n allen!

17 februari 2015 om 11:42

Achteraf gelul

Die man is zo collegiaal zeg.
Alleen hij is goed de rest is ruk op deze wereld.

Volgens mij heeft elke ploeg tot last van blessures. De spelers hebben bij Ajax toch ook niet allemaal dezelfde blessures. Als je het vergelijkt met de spelers die bij PSV voor korte of langere duur geblesseerd zijn (geweest) vanaf de winterstop:

Tamata
Hendrix
Bruma
Rekik
Jozefzoon
Schaars
Hiljemark

Dan is het vergelijkbaar met Ajax (misschien bij PSV de wat mindere belangrijkere spelers) qua aantal. Als je voor de winterstop nog kijkt dan zijn Zoet, de Jong, Wijnaldum en Guardado ook nog geblesseerd geweest.

17 februari 2015 om 12:00

Precies, zijn bij Psv dan ook oncapabele mensen? Dit bewijst maar weer, dat deze goster niet serieus genomen moet worden.

Je kan vinden van Verheijen wat je wilt. Ik vind het ook een betweter worden, al zullen de media die elke uitspraak van hem uitvergroten er van smullen.
Toen jaren geleden er bij Feyenoord ook een blessure golf was, de ene na de andere viel uit. En de rentrees werden steeds uitgesteld, omdat het maar duurde en duurde. Ik geloof dat zelfs de clubarts ontslagen is.
Ze zijn toen toch maar in zee gegaan met Verheijen. En ja het resultaat was direct merkbaar.
Toen Koeman kwam wilde hij niet expliciet samenwerken met Verheijen, maar zou wel bij hem aankloppen om advies.
Zou dit echt allemaal toeval zijn?

17 februari 2015 om 12:01

Er wordt niks uitvergroot, dit zijn citaten van zijn Twitter account.

17 februari 2015 om 13:49

Hij was trainer van Jong Feyenoord maar mocht vertrekken omdat hij het absurd slecht deed en niemand met hem kon opschieten.

Ik denk dat het niks met te hard trainen te maken heeft. Eigenlijk ben ik daar van overtuigd, dat het geen verschil maakt. Ik denk eerder dat het er mee te maken heeft, dat de verschillende trainingsmethodes andere ondergronden de oorzaak is. Dit probleem komt juist van de laatste 10 jaar, terwijl er vroeger net zo hard werd getraind en minder blessures. Je kunt jezelf wel over trainen, maar dit komt meer in de sportschool voor en eigenlijk amper tot nooit op een veld. De spelers van Ajax Feyenoord zijn al tig jaren bezig op een voetbalveld, dat dit in mijn ogen geeneens kan. Natuurlijk word er meer getraind dan vroeger, maar tegenwoordig word er wel berekend tot hoever je kunt gaan. Dus vind dit maar een erg raar verhaal en zie het dan ook als domme pech

Ik heb een hekel aan die Verheijen om zijn manier van uiten in en via media. Altijd maar weer achteraf lopen zeiken dat er niet goed getraind is en dat niemand (behalve hij) er iets van kan. Als deze man zichzelf serieus zou nemen dan houdt hij op met zn twitter beschuldigingen achteraf. Lekker makkelijk praten.

Desondanks: ik vind wel dat hij op zijn expertise serieus genomen moet worden. De Nederlandse topclubs maken kinderachtige fouten op het gebied van inspanning. Koeman deed het, De Boer ook. Ik kan me nog een opmerking van Robben herinneren deze winter over het vele trainen van Ajax. Ajax heeft daarbij natuurlijk pech dat de blessuregevallen precies de bepalende spelers treft. Maar een aantal gevallen had in mijn ogen voorkomen kunnen worden!

17 februari 2015 om 12:35

Als hij het trainingsschema van Ajax niet kent kan hij moeilijk vooraf gaan zeiken natuurlijk.

Penske kan zelf wel wat inspanning gebruiken.

Vz kap is met die irritante wekelijkse 'nieuwsberichten' van Verheijen. Evenals de columns van Van Hanegem en de gebroeders Van De Kerkhof. Uitermate respect voor die laatste namen, maar hun meningen in die columns interesseren me niet. Als je het toch wil doen zet het er dan in de titel bij zodat ik mijn tijd er niet aan hoef te verdoen.

17 februari 2015 om 12:04

Eens! Al die lui moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Behalve van Hanegem, die heeft af en toe nog wat zinnigs te zeggen.

17 februari 2015 om 16:30

Sorry maar jij bent niet degene die bepaalt wat nieuws of niet. Als je dat wel wilt gaan doen open je zelf een medium waar je 'jouw' nieuws kan delen.

Hij ventileert alleen maar zijn ongenuanceerde mening op basis van zelfbedachte aannames en feiten. Deze man kun je derhalve niet serieus nemen.

Als ik lees hoe de training er uit zag in de winterstop dan kan ik niet zeggen dat het te zwaar was, maar deze man zat kennelijk op de tribune en weet het zoals altijd gewoonlijk beter. Dit kan je toch niet meer serieus nemen???? Denkt men nou werkelijk dat de technische en medische staf bij Ajax er geen verstand van zou hebben???

Daar is die weer hoor. Waarom moet er steeds een podium gegeven worden voor deze man?

Hij kan niet echt oordelen als hij er niet bij is natuurlijk. Het is mogelijk dat hij gelijk heeft, maar de mensen bij Ajax die zich met de fitheid van spelers bezig houden zijn volgens mij ook erg professioneel en het zijn natuurlijk ook geen koekenbakkers.

17 februari 2015 om 12:12

Idd. Gaan mensen hier nog zeggen dat hij een punt heeft. Hoe kan je nou een punt hebben als je de situatie niet kent. Hij gist maar wat maar brengt het als gefundeerde conclusies en haalt zowel trainer als al het medisch personeel neer bij Ajax. Hij doet alsof hij de enige is die er verstand van heeft en dat er bij heel veel clubs amateur medisch personeel werken.
Als hij nu mee was geweest met het trainingskamp dan was het heel anders geweest. Nu wil die gewoon graag aandacht door in de media zo triest te doen.

Onze nationale clown weer aan het woord. Vraag aan een gek of hij gek is dan is iedereen dat behalve hijzelf.

Het is wel opvallend dat ajax zoveel blessures heeft na het zware trainingskamp. En dat de titel werd weggeven vlak na dat trainingskamp. En de boer blijft in herhaling vallen dat hij spelers te vroeg brengt na een blessure. Dus verheijen heeft wel degelijk een punt. Dat je deze vent niet mag dat kan, maar hij heeft wel een punt.

Snap gewoon niet waarom mensen deze man interessant genoeg vinden om te quoten.
Voegt nooit iets positiefs toe en daarnaast word er altijd verkeerd getrained tenzij hij erbij was...beetje jammer.

Kan iemand mij toch eens vertellen waarom die Verheijen altijd een podium krijgt om ze mond open te doen? Wat een aandachtstrekker is dat zeg.

Kan deze man nu eens eindelijk zijn mond gaan houden?? Denkt alles beter te weten zonder er ooit bij geweest te zijn..

Ik weet dat er een grote groep is die het niet zo heeft met Raymond Verheijen maar hij spreekt hier wel de waarheid. Het lichaam heeft ook rust nodig. Rust is net zo belangrijk als het trainen zelf.

17 februari 2015 om 12:36

Rust is zelfs belangrijker dan de training zelf is mij pas geleden nog door een trainer verteld.

17 februari 2015 om 13:57

Probleem is dat hij niet bij het trainingskamp van Ajax geweest is.
Hij heeft dus geen idee hoe intensief het geweest is en of de spelers rust gehad hebben.

Deze man komt elk seizoen aan en gaat zeuren over de ploeg die niet fit is.
Zou je je dan niet eens afvragen waarom hij niet voor een topclub werkt als hij zo goed is?
Alle baantjes die hij gehad heeft die bewezen kunnen worden heeft hij te danken aan Hiddink.

De man reist door de VS en Azie en verkoopt daar boeken en cursussen.
De mensen daar weten niet wie hij is, hij is dan druk bezig op twitter en zeurt over clubs aan de andere kant van de aardbol. Zodat zijn klanten denken dat hij echt weet wat hij doet. Want dat hij niets met Ajax of Feyenoord te maken heeft dat weten zijn klanten in de VS niet.

Er zit wel een kern van waarheid in. Alleen heeft niemand het over de leeftijd van de spelers. Ik denk dat je met jonge spelers anders moet trainen dan met volwassen spelers. Verder valt het me altijd op dat sommige spelers altijd door willen trainen. Tijdens vakanties staat een Boilesen altijd te trainen bij Ajax. Ik vraag me af of dit wel zo goed is. Sporters worden vaak beter door af en toe een ingelaste rustperiode.

Verheijen is een aandachtzoeker. Hij heeft helemaal geen data of gegevens noch is hij op het trainingskamp geweest, zijn mening is dus ergens op zijn onderbuik gebaseerd. Alleen de blessures tellen is makkelijk zonder dat je enige weet hebt van wat, waar, hoe. Bij Ajax monitoren ze alles zelfs met drones en allerlei meetapparatuur. Die gegevens heeft die man niet, dus hij kan helemaal niet zeggen dat er te hard is getrained.

Ja ajax heeft wat blessures, maar zonder data kun je zeggen waar het vandaan komt.

Kan deze man ook is een keer van te voren zijn geweldige advies geven en wil voetbalzone stoppen met hem te citeren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren