Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Schreuder ziet perspectief: ‘Ajax met de rug tegen de muur gezet’

Laatste update:

FC Twente leed zondagavond tegen Ajax alweer zijn derde nederlaag op rij. Het team van Alfred Schreuder ging met 4-2 onderuit, maar de trainer zag desondanks perspectief. “We hebben ondanks de uitslag een goede wedstrijd gespeeld”, zei hij tegen FOX Sports.

/

“We kwamen na rust terecht op 2-2 en waren zelfs even heer en meester. De jongens hebben een prima wedstrijd gespeeld, dominant, en Ajax met name in de tweede helft met de rug tegen de muur gezet”, aldus Schreuder. “Ik heb bijvoorbeeld genoten van Hidde ter Avest. En Renato Tapia was de baas op het middenveld. Dat zijn dingen die ik graag wil zien.”

“Na de 3-2 waren we het alleen even kwijt. Hoewel het daarna ook nog 4-2 werd, hadden wij tot tien minuten voor tijd het geval dat we het Ajax nog heel lastig konden maken. Dat is jammer genoeg niet gelukt. Toch is dit een heel andere nederlaag dan die tegen ADO Den Haag en Excelsior. Als je naar ons spel kijkt, zit daar veel perspectief in. Ondanks de verliespartij is er voor ons dit seizoen nog genoeg te winnen.”

Denk jij dat FC Twente in de top vijf eindigt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eh, nee. Ik zal de laatste zijn die zegt dat Ajax fantastisch speelde (bij vlagen goed), maar Twente heeft geen moment recht gehad op een overwinning en dus ook Ajax niet met de rug tegen de muur gezet.

15 februari 2015 om 20:50

dat zag ik ook niet helemaal.

15 februari 2015 om 22:15

Vooral de eerste helft vond ik Fc twente inspiratieloos spelen. 0-1 viel letterlijk uit de lucht en ze kwamen scherper uit de kleedkamer

15 februari 2015 om 20:55

Dit is een uitspraak van een man die het niet meer weet dus elke positief punt dat hij kan vinden angstvallig vastpakt een enorm uitvergroot.

15 februari 2015 om 21:02

Inderdaad, ze waren misschien eventjes de betere maar over het algemeen viel het wel mee aan de kant van Twente. Bovendien vond ik Bazoer toch wel ietsjes meer de baas op het middenveld dan Tapia, al was Tapia wel de beste man bij Twente.

15 februari 2015 om 21:09

Brilletje af en nogmaals de wedstrijd kijken. Tapia was erg goed. Ajax wint op momenten, zwak verdedigd door Twente, goed afgemaakt door ajax.

15 februari 2015 om 21:17

Tja, Twente komt ook volledig uit het niets op 2-2 door gestuntel bij Ajax achterin. Ik vond beide teams zeer matig maar bij Ajax is de individuele kwaliteit wat beter. Met een beetje mazzel schiet Kishna er zo vier achter elkaar in.

15 februari 2015 om 21:18

Hoezo brilletje af? Hij zegt toch ook dat tapia goed speelde, maar hij vond bazoer beter. Ik vond bazoer ook de beste op het middenveld.

15 februari 2015 om 22:45

Al met al vond ik de goals die Twente maakte meer zwak verdedigd van Ajax dan andersom. Hoe Tete zich af laat troeven bij de 1-0 en wegloopt als hoe Ziyech en Castaignos het met z'n 2en winnen van 3 verdedigers en een keeper bij de 2-2...

Ik vond inderdaad Tapia goed spelen, er staat ook nergens dat ik vond dat hij het niet goed deed. Ik vond echter wel dat Bazoer iets indrukwekkender stond te spelen.
Ajax was inderdaad effectiever dan Twente, meer doelgerichte schoten en vooral meer overtuiging in de schoten. Als je zag hoe Ould-Chick van afstand probeerde te schieten was het meer een lange bal in de handen van Cillessen dan dat je het echt een schot kunt noemen waarmee je een keeper in de eredivisie ook maar enigszins in de problemen kunt brengen. Leuk dat hij het probeert, misschien dat hij bij de jeugd tegen jeugdkeepers zo nog wel eens ooit scoort, maar je moet ook je keuzes afwegen in het veld. Als je weet dat je niet de schotkracht hebt om volwassen keepers echt op de proef te stellen, kun je beter die bal aan een medespeler bezorgen dan hem zo in te leveren bij de keeper.
Al met al is het zeker een talent, maar in dat soort dingen zou je toch verwachten dat spelers opgeleid bij een profclub die slimmigheden wel hebben.

15 februari 2015 om 23:41

Ja zo lust ik er ook nog wel een paar... die vier goals van Ajax, erg zwak verdedigd, door Lachman, en Ter Avest (3-2).. Twente was voetballend niet minder dan Ajax, alleen de kwaliteit in de defensie was beslissend (die was bij Ajax veel hoger dan bij FC Twente)

16 februari 2015 om 09:53

Al met al heeft Ajax meer en grotere kansen gecreeerd dus ik begrijp totaal niet dat men zegt dat Twente meer verdiende. Kwaliteit van de defensie is ook een belangrijk onderdeel van het spel en je verdedigt met het hele team. Als je dat na laat verdien je niet veel en zul je ook niet veel punten halen...

16 februari 2015 om 10:16

Met de rug tegen de muur zetten is je reinste flauwekul, maar dat hoeft niet te betekenen dat Tapia niet goed spreelde.

15 februari 2015 om 21:14

Direkt na de 2-2 was Twente het beste en had een overwinning verdiend maar door fouten van de 17-jarige Ter Avest en Lachman werd het toch lucky ajax

15 februari 2015 om 21:22

Waarom nou meteen weer lucky Ajax? Door fouten van Tete en Moisander/vdHoorn scoorde Twente twee keer, dan zou het toch ook ontzettend dom zijn om het dan Lucky Twente re noemen? Iets met een bril..

15 februari 2015 om 22:49

ja Twente had toen ongeveer 15 minuten een overwicht, zonder overigens tot grote kansen te komen buiten die 2-2. Op basis van die 15 minuten kun je toch niet stellen dat ze meteen maar de hele wedstrijd verdienden te winnen? Het laatste half uur was overduidelijk voor Ajax en vond ik eerder dat Twente geluk had dat de uitslag niet groter uitviel gezien o.a. de grote kans voor El Ghazi.

15 februari 2015 om 23:31

Wat is daar nou lucky aan? Dat is voetbal. Als niemand fouten maakte, werd het nul - nul. Sowieso is het al knap om een fout van een tegenstander af te straffen met een doelpunt.

Een speler maakt pas een fout als ie onder druk gezet wordt, als hij angst heeft voor zijn tegenstander en dat is precies wat de buitenspelers vandaag afdwongen met hun fantastische spel.

En als je met 4-2 op je broek krijgt zou ik niet zo hoog van de toren blazen. Wellicht is dat het grootste probleem van Twente momenteel, dat ze niet inzien dat ze helemaal niet zo goed zijn.

Gelijkspel was niet onterecht geweest, maar als je ook ziet hoe makkelijk de 3-2 en 4-2 eigenlijk vallen.
Aanvallen waren wel mooi, maar bij de 3-2 had de bal onderschept moeten worden en bij de 4e stond de defensie te slapen.

15 februari 2015 om 21:03

Bij de 0-1 moest Tete eerder springen en bij de 2-2 moest Van Der Hoorn die aanvaller buitenspel zetten.

15 februari 2015 om 21:09

Die VD Hoorn doet sowieso vrij weinig, loopt alleen maar met zijn handen in de lucht. Bij de goal staat hij tussen Ziyech en Castaignos in, doet niks, vervolgens hoeft ie maar te springen om het doelpunt te voorkomen en dat doet ie ook niet. Door Corona weer uitgespeeld en met zijn handen in de lucht..

15 februari 2015 om 21:15

-world-: Ga even tellen hoeveel ballen die vdhoorn per wedstrijd wegkopt. Werkt wel degelijk hard en heeft gewoon flinke progressie geboekt in vergelijking met vorig jaar. Brengt tevens veel gevaar voorin. In de zomer vond ik het nog een miskoop, maar als hij deze lijn v de laatste weken doorzet is hij bij mij basisklant.

15 februari 2015 om 21:40

Pf10... Het is erg makkelijk om vd Hoorn te bashen voor ze, laat maar gaan joh! Die jongen verdedigd prima (2-2 dan even niet). Maar hij is wat minder in opbouwen, en daar wordt hij op afgerekend. Beste pure verdediger op t moment bij Ajax

15 februari 2015 om 21:51

@bols86: Je hebt gelijk. Bij sommigen kun je het nooit goed doen. Vind vdhoorn overigens ook voetballend gezien stappen maken. Ben benieuwd hoe hij speelt als hij een halfjaar vaste basis is.

15 februari 2015 om 21:15

Precies, en met een elftal dat niet boven een 6,2 scoort , kun je zoekend Ajax niet met de rug tegen de muur zetten. Eerder jezelf! Dat is ook gebeurt.
FC Twente is pas het laatste deel van de wedstrijd, 20 - 25 minuten de mouwen gaan opstropen.
Toen kwam er echte dreiging met Castaignos, Corona en Ebecillio.
Het kwam telaat. Dit seizoen is ook telaat voor dit team.
Alles op de beker!.
Maar PEC is een cupvechter.
Daar schort het nu net aan !
Met deze selectie moet je top 4 spelen.
Schaam je dat je nu 8ste staat.

15 februari 2015 om 21:08

Geniet van je ban he.

Overdrijven is ook een vak haha,had meer het gevoel dat ajax de wedstrijd aardig onder controle had.

Wat een onzin! Misschien 15min vd wedstrijd beetje druk, hij probeert zich uit z'n crisis te lullen..

Ga maar gewoon maar huis.

wat een grap die man. Kan zijn team niet normaal laten spelen en zegt daarna dat ze Ajax met de rug tegen de muur gezet hebben ook. Alles sprak in het voordeel van Ajax, behalve de corners. Hij moet eerst maar eens aanvallend leren spelen.

15 februari 2015 om 20:54

Hij moet iets zeggen tegenover zijn achterban. Vooral na het beschamende verlies tegen Excelsior.

15 februari 2015 om 23:44

Nou, Frank de Boer quotes zijn lekker.... "de ene na de andere mooie aanval"... wat een gelul.. Kadootjes waren het. Open huis hielden ze.. Daar zat'm het verschil. De defensie van Ajax was sterker dan de dramatische verdediging van Twente (lachman, parodie op verdedigen) Voetballend/opbouwend deden beide ploegen niet voor elkaar onder.

16 februari 2015 om 13:46

Ajax heeft ook intelligentere spelers. Je zag bij Twente dat veel aanvallen strandden dankzij slechte beslissingen of tactiek. daar zit ook een cruciaal verschil.

Schreuder beste jongen ik heb de hele samenvatting gezien en jullie waren echt niet beter dan ajax ze mogen blij zijn dat t 4-2 is gebleven

15 februari 2015 om 20:58

Poeh poeh de hele.samenvatting nogwel..

15 februari 2015 om 20:58

zozo de hele samenvatting, kan je idd wel aardig meepraten ja

15 februari 2015 om 21:27

Ja

15 februari 2015 om 22:00

Jij valt dus niet meer serieus te nemen knul. Conclusies trekken uit een samenvatting, echt waar hoor lol

15 februari 2015 om 22:07

Als ik niet serieus te nemen ben wrm reageer je dan op mij ?

15 februari 2015 om 22:13

Andere zeggen het niet letterlijk tegen je en ik dus wel

15 februari 2015 om 22:15

Ik zeg gwn wat ik vind wat jij vindt boeit me niet dus ...

15 februari 2015 om 22:16

Wat jij vind moet je lekker houden jochie

15 februari 2015 om 22:18

Prima jongenman zou je niet meer lastig vallen !

15 februari 2015 om 22:19

Houdoe en bedankt voor het lachen

15 februari 2015 om 22:21

Ga iemand anders is lastig vallen joh mafkees

15 februari 2015 om 22:24

Weltruste knul

15 februari 2015 om 22:26

Jij zou wel slecht slapen omdat jouw clubje alweer verloren heeft

15 februari 2015 om 22:31

En dat baseer je simpelweg omdat dordt in mijn naam staat? Dus ben ik dus ook gelijk voor de plaatselijke FC? Nee idd jij bent ECHT niet serieus te nemen

15 februari 2015 om 22:34

Als je perse je zin wil hebben oke loser

15 februari 2015 om 22:35

Weltruste pikkebaas

15 februari 2015 om 22:07

Juist de samenvatting was een slechte weerspiegeling. Daar leek Twente vele kansen te krijgen, en Ajax uiterst effectief te zijn. Gemakshakve knippen ze geweldige actie van Kishna er ook even uit. Drama samenvatting was het.

15 februari 2015 om 22:16

Was het ook maargoed teletekstsupportertjes snappen dat schijnbaar niet, hechten daar veel waarde aan en posten hier alsof ze een interessante kijk erop hebben. Beetje jammer weer...

Wat een prutsers in die Twente verdediging de 3-2 en 4-2 waren echt niet nodig vooral de 3-2 volgens mij leer je bij de f-jes al dat je zo een voorzet als verdediger nooit mag laten gaan

Na de 2-2 had het zomaar 2-3 kunnen worden alleen lukte het Twente niet om het overwicht in meer doelpunten uit te drukken.

In de eerste helft 5 minuten de baas en tweede helft 10 min hooguit, daarna zeker in de tweede helft vanaf minuut 65/70 helemaal zoekgetikt. Alfred naar een andere wedstrijd gekeken?
Tijd voor een nieuwe trainer bij Twente. Met dit materiaal moet ie min. top 4 spelen.

Voor een trainer die zijn team al weken belabberd ziet spelen, zijn dit nogal misplaatste praatjes.
Twente had er wellicht nog eentje kunnen maken, maar het had ook zomaar 6-3 kunnen worden.

Ligt het aan mij of ziet deze man het altijd net anders dan een gemiddelde kijker? Het was niet slecht, maar hij overschat z'n ploeg ontzettend. Met het kaliber spelers dat hij heeft dit voetbal spelen vind ik nog al lachwekkend. Kinderlijk eenvoudig krijgen ze de goals tegen en aanvallend is het vrij pover. Maar Schreuder ziet het blijkbaar anders. Ik denk niet dat dit ooit nog iets wordt met deze man als trainer, maar ja je weet het nooit.

15 februari 2015 om 21:14

Deze man is net zo grappig als Harm van Veldhoven vroeger toen hij nog coach van Roda JC was. Harm had ook altijd een hele andere wedstrijd gezien.

15 februari 2015 om 21:36

Volgens mij overschat hij niet de ploeg, maar zijn eigen trainerskwaliteiten. Twente heeft aardige selectie, alleen hebben ze een andere coach nodig.

Ongelofelijk grappig om te zien dat enkel vanuit het Twente kamp beweerd wordt dat Twente beter was. Oke 15 minuten na de rust waren ze dominant en scoorden ze enigszins gelukkig. Met inbreng van Milik kwam Twente er niet meer aan te pas en was de 4-2 nog een magere uitslag gezien de kansen van Kishna en El Ghazi. Tapia heerste op het middenveld?? Er was maar 1 man die vandaag heerste en dat was toch echt de Ajacied Bazoer. Gelukkig zijn de meeste neutrale mensen wel objectief.

15 februari 2015 om 21:12

Bedankt voor je fantastische conclusie. Tapia was erg goed. Ajax was bij vlagen okay, maar om nou bazoer als heerser op het middenveld te bestempelen; sorry, gaat mij veel te ver.

15 februari 2015 om 21:26

Het aparte vind ik dat ik meerdere keren hoorde dat Bazoer veruit de beste was op het middenveld. Ik-persoon toegeven dat Tapia zeker goed speelde, maar Bazoer was weldegelijk de sterkste. Als je ziet hoeveel rust hij al heeft aan de bal, met z'n 18 jaar, simpel ruimte voor zichzelf creëert met een korte en simpele schijnbeweging en daarna vrijwel altijd een goede pass in huis heeft. Dus brilletje af en durf het ook eens toe te geven.

15 februari 2015 om 21:31

Euhm, Tapia is ook nog maar net 19 (scheelt half jaar dus) en heeft die kwaliteiten ook. EN heeft meer fysieke kracht

15 februari 2015 om 21:39

Denk dat de subjectiviteit te veel rol speelt.

15 februari 2015 om 21:55

FCT 4-ever; ik zeg toch niet dat Tapia niks kan of oud of wat dan ook is? Ik zeg alleen dat ik Bazoer de sterkste middenvelder vond vanmiddag. Hier heeft subjectiviteit niks mee te maken. Tapia is een hele goede voetballer, echter was een Bazoer ook beslissend.

15 februari 2015 om 21:56

@fct 4 ever

Ik vraag mij af wat je allemaal hebt uitgespookt dit weekend vriend. Tapia is al bijna weer 20. Althans hij is dichter bij de 20 dan bij zijn 19e verjaardag. Bovendien wat is fysiek meer kracht? Volgens mij heeft Bazoer laten zien wel heel erg sterk te zijn en hij is bijna niet van de bal te krijgen. Tapia 1.86 en 78kg, Bazoer 1.85 en 81kg. Waar je het toch allemaal vandaan haalt... Ook al beweerde je dat Twente beter zou zijn geweest zoals elke Twente supporter. Nou dat Carnaval daar hakt er echt goed in zie ik ...

15 februari 2015 om 22:06

Bazoer was ijzersterk en zeker de beste man van ajax.

Vraag me toch af welke wedstrijd hij dan heeft gezien.

Nou dat vond ik echt wel meevallen. Ik zat echt te hopen op puntverlies van Ajax en daarom irriteerde ik me juist aan Twente de tweede helft. Ze werden op een paar momenten na nauwelijks meer gevaarlijk en met name de laatste 20/30 minuten deden ze amper meer wat. Daarnaast verdedigden ze enorm dramatisch, met name Lachman, en verdedigen hoort ook bij domineren.

Na de 2-2 was er inderdaad een periode dat Twente de bovenliggende partij was zonder daarbij grote kansen te creeren overigens. Tapia vond ik ook goed spelen maar de baas op het middenveld speelde toch echt bij Ajax in de persoon van Riechedly Bazoer.

Schreuder heeft gelijk als hij zegt dat het een andere nederlaag was als tegen Excelsior en Ado. Toen was het extreem dramatisch. Nu was het gewoon matig met af en toe een redelijke periode. Maar als Schreuder dit een goede wedstrijd vindt heb ik oprecht medelijden met de Twente-fans.

Op papier heeft Twente best een aardig elftal, maar het komt er niet uit. Dat mag je Schreuder kwalijk nemen en de directie moet aan het eind van het seizoen maar eens evolueren of hij de juiste man is. De afgelopen 2,5 jaar is Twente toch niet veel beter geworden...

15 februari 2015 om 22:44

Twente zou weer Rutte moeten aanstellen.

Die man heeft volgens mij een andere wedstrijd gezien.
Misschien waren ze 15 minuten iets beter maar dat was het.

Ik heb de samenvatting nog niet gezien(net terug uit Amsterdam), maar ik hen geen enkel perspectief gezien. Ja Tapia, Ter Avest, Bjelland en Zyech vond ik goed spelen, maar wederom was vooral Schilder weer dramatisch. Wederom had hij volgens mij weer schuld bij een paar tegen doelpunten. Of hij is weer te laat of de aanvaller die hij moet verdedigen krijgt alle vrijheid om een voorzet te geven waaruit wordt gescoord. En dan laat Schreuder wederom zien dat niemand zijn wisselbeleid snapt. In de 90ste !!!!! minuut bij een 4-2 achterstand nog een extra spits erbij gaan brengen met een extra tijd van 3 minuten. Niet een kwartier eerder doen, maar pas als het echt geen zin meer heeft. We staan nu al op plaats 8 met de 4e begroting en Schreuder ziet nog steeds perspectief. Het enige perspectief wat ik nog zie is dat na een mogelijke nederlaag komend weekend tegen Vitesse er nog maar 1 oplossing is en dat is afscheid nemen van Schreuder. Dan gaat het hopelijk toch nog goed komen in de beker, want dat is het enige wat ons seizoen nog kan redden.

15 februari 2015 om 21:39

Wordt wel een hele belangrijke pot.voor beide, voor vitesse is dit met feyenoord nog de moeilijkste wedstrijd van het seizoen. Voor de rest krijgen we tegenstanders uit en thuis die we moeten winnen willen we nog iets. Krijgen zwolle,az en groningen thuis wat concurrenten zijn. Thuis vind ik ons vrij goed, verwacht een goed twente die de ruimtes niet groot gaan maken. De vorm op het middenveld gaat deze wedstrijs bepalen. Propper-vejinovic-vako tegen tapia-mokotjo en zyech.

15 februari 2015 om 21:44

Nou euhm, die ter avest die je zo goed vond spelen was persoonlijk schuldig aan twee tegendoelpunten. Nu vind ik het begrijpelijk dat je fouten maakt op 17 jarige leeftijd maar als jij hem een van de betere vind vraag ik me af hoeveel biertjes je hebt gehad. Verder had schilder juist een van zijn betere wedstrijden. Persoonlijk vind ik castaignos al weken lang de aller slechtste op het veld. Zolang hij erin staat speel je gewoon met een man minder, want hem of de tegenstander de bal inspelen komt precies op hetzelfde neer.

16 februari 2015 om 00:42

@gbobo

Beide 3-2 voor Ajax geeft Schilder zijn man alle tijd om een voorzet te geven. Ter Avest kan er helaas net niet bij (foutje), gevolg de 3-2. Bij de 4-2 geeft Schilder opnieuw zijn tegenspeler alle tijd om de voorzet te geven, daarna valt deze wat gelukkig voor Ajax gevolg 4-2. In de situatie waarin Fc Twente nu zit mag Schilder zijn tegenspeler natuurlijk nooit zoveel ruimte geven. Dan moet hij dat koste van alles voorkomen. Ook was hij nogmaals een paar keer te laat waardoor Ajax gevaarlijk kon worden. Ook vorige week was Schilder verantwoordelijk voor 2 tegen doelpunten. Ik vond Ter Avest vandaag geen schuld hebben aan 2 tegen doelpunten, maximaal aan 1. Maar als je live de gehele wedstrijd zou hebben gezien kon je zien dat Ter Avest wel met lef, durf, inzet en passie speelde. Iets wat de laatste tijd juist ontbrak bij onze FC. Daarom was ik wel tevreden over Ter Avest. Ik ben het wel met je eens dat Castaignos absoluut wederom niet best was vandaag.

Hoe slecht moet je wel niet in vorm zijn als je 4-2 verliest van die andere ploeg uit vorm, wat een ruimte geeft Twente weg.

15 februari 2015 om 22:43

Lachman is wel erg zwak achterin.

Dit hoor ik veel trainers na een wedstrijd met Ajax roepen om vaak de week daarom gewoon de boot in te gaan te een middenmoter of zo. Leuk voetballen tegen Ajax maakt sommige ploegen wat overmoedig en laat ze door een roze bril naar hun eigen kracht kijken.

16 februari 2015 om 00:32

tubes, hetzelfde hoor ik De Boer vaak zeggen na een redelijke wedstrijd. Schreuder overdrijft wanneer hij zegt dat Twente Ajax met de rug tegen de muur heeft gezet en De Boer overdrijft wanneer hij zegt dat Ajax het voetbal heeft laten zien dat hij en de supporters willen zien. Op zich was het een gelijk opgaande wedstrijd die werd beslist door een verkeerde balaanname van Milik waaruit Kishna scoorde.

De man is gek! Heeft hij wel naar dezelfde wedstrijd gekeken? Dit was gewoon een dikverdiende zege van Ajax. Met bij vlagen eindelijk weer eens zeer aardig spel.

Een gelijkspel was gewoon terecht geweest twente na rust de betere ploeg en dan weer ajax was telkens wisselend dus 4-2 is zeker weten onterecht en twente zette ajax na rust inderdaad 10 min ofso met de rug tegen de muur

Stop met jezelf moed in te praten Alfred en houd de eer aan jezelf. De chemie is weg dat is aan alles te zien vooral bij de inmiddels wekelijkse uitleg waarom het weer niet gelukt is. De staf jouzelf inclusief krijgt de boel maar niet aan het draaien ligt niet aan de spelers of het publiek maar aan jou alfred.

Welke wedstrijd heeft Schreuder gekeken? De wedstrijd golfde op en neer. Twente beter, Ajax beter, Twente beter, Ajax beter en ga zo maar door. Na de 3-2 van Kishna was het beste bij Twente er van af.

16 februari 2015 om 01:33

Ik denk dat dit de beste samenvatting is van de wedstrijd.

Ik vraag me af of Schreuder wel de juiste man nog is voor dit Twente. Met dit elftal zou hij hoger moeten staan

Ajax moet voor volgend seizoen die Tapia overnemen. Dat vind ik echt een talent en Ajax zoekt een verdedigende middenvelder met tactische kwaliteiten. Het is geen routinier nee maar haal voor de routine maar een ervaren linker verdediger.

15 februari 2015 om 23:56

Waarom zou Twente hem aan Ajax verkopen?

16 februari 2015 om 02:15

Misschien zou hij liever bij Ajax willen voetballen dan bij Twente? Ook zou hij met Ajax om de titel spelen.

16 februari 2015 om 08:06

Omdat ze het geld nodig hebben?

16 februari 2015 om 10:38

Ja en dus. Waarom zou Twente hem dan verkopen? Ik heb geen reden gehoord. Toekomstige toppers laat je niet naar concurrenten in dezelfde competitie gaan. Los van wat de speler zelf wil.

Twente nam de wedstrijd niet echt serieus, gezien de basisplekken voor lachman en t avest ipv bengston en ebicilio,
Met het oog op de toekomst snap ik dat, maar,ik vind dat twente de com nog wel serieus moet nemen en ook met het oog op de beker is het belangrijk dat t beste team altijd speelt.

Ach ook al was dat zo, het gaat om het resultaat. Vorig jaar drukten ze Ajax 90 minuten lang weg in de eigen 16 maar ging je er ook met 3-0 af na 3 counters van Ajax.

Ik denk dat het tijd is voor deze man om plaats te gaan maken.. Als ik hoor wat ie allemaal zegt na deze wedstrijd. Ajax was heus niet geweldig maar als je met droge ogen wil beweren dat Twente 'minstens recht had op een gelijkspel', dan gaat ergens iets mis.

Ach die aantal minuten dat Ajax t moeilijk had.. Uiteindelijk zegt bijna elke ploeg dat wanneer ze tegen dit Ajax dat niet in vorm is hebben gespeeld. Om vervolgens de wedstrijd erna onderuit te gaan. Wil zeggen dat elke club zich helemaal oplaadt voor een duel met Ajax .. En Ajax op hun beurt weer zwak erin gaan.

Had een gelijkspel terecht gevonden.maar als je zo staat te verdedigen roep je hete over jezelf af.

Ajax had geen grootse avond maar ik zag bij vlagen wat het zo meteen kan gaan worden bij ajax.
Dit seizoen is waarschijnlijk voor psv maar volgend jaar word de hegemonie weer hersteld met dit materiaal. Bazoer, tete, kishna, el ghazi, sinkgraven en ga nog maar even door.
Dit team heeft gewoon de meeste nederlands3 beloften bij elkaar en bet talent druipt ervan af.
Denk dat feyenoord en psv hier volgend jaar niets tegen in te brengen hebben.
Zeker aangzien zowel feyenoord en psv hun toppertjes zullen kwijtraken daar waar dit ajax dit seizoen al overkwam. Ik heb heel veel geloof in de toekomst.

Wat betreft twente; ze speelden bij vlagen leuk maar ajax heeft met een zeer sterke 20 minuten de wedstrijd beslist.

Het spel golfde flink op en neer, maar als je zo dom verdedigt bij de 3-2 en 4-2 kun je zelfs 90 minuten de betere zijn, dan nog had je nergens aanspraak op gemaakt. De scherpte was er voorin wel bij Twente, maar op het middenveld en achterin werden kinderlijk veel fouten gemaakt, nog veel meer dan bij Ajax (dat ook niet echt sterk oogde bij de 2-2 tegen en een paar andere momenten). Alleen al uit de samenvatting kreeg Ajax zonder direct druk te zetten op een Twente-speler de bal minstens vijf keer toegespeeld door een foute Twentse pass op eigen helft, vaak opgevolgd door een gevaarlijke aanval tegen. Het lijkt wel een structureel gebrek aan scherpte bij Twente, want het verlies lag inderdaad niet aan het voetbal dat ze gisteren speelden. Dat zag er bij vlagen meer dan aardig uit.

Maar ja, resultaat telt, zeker als je al zo laag staat als Twente nu...

Twente was zeker lange tijd niet de mindere, hoewel je ook niet kunt zeggen dat Ajax met de rug tegen de muur stond. Maar zolang hij Lachman op blijft stellen en bij een achterstand in blessuretijd blijft wisselen neem ik deze man niet serieus.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren