Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real neemt zonder te swingen weer afstand van Barcelona

Laatste update:

Real Madrid heeft zich zonder al te veel moeite weten te ontdoen van Deportivo la Coruña. Een week na het pijnlijke verlies bij Atlético Madrid, hadden de manschappen van Carlo Ancelotti aan twee treffers genoeg om de koppositie in de Primera División te verstevigen. Dankzij doelpunten van Isco en Karim Benzema eindigde het duel in een regelmatige 2-0 overwinning. De voorsprong op Barcelona, dat nog wel een wedstrijd tegoed heeft, is daardoor weer vier punten.

/

Real ging in eigen huis op jacht naar revanche voor de ontluisterende 4-0 nederlaag van vorige week bij Atlético, maar begon toch stroef aan de ontmoeting. Deportivo had in de openingsfase zelfs het betere van het spel en kreeg via ex-Ajacied Isaac Cuenca een aantal kansjes om te verrassen. De defensie van los Blancos gaf echter niet toe en hield stand. Snel nam de thuisploeg het initiatief over, en e 1-0 van Isco kwam dan ook niet uit de lucht vallen. Na een misser van Cristiano Ronaldo belandde de bal bij de kleine spelmaker, die de bal goedlegde en het leer met veel precisie in de verre hoek krulde.

Ancelotti zag zijn elftal daarna in rustig vaarwater terechtkomen. Real creëerde voor rust weliswaar niet al te veel kansen meer, maar hoefde zich in defensief opzicht geen zorgen te maken. Beste mogelijkheid om de score verder uit te bouwen was voor Cristiano Ronaldo, die op aangeven van Gareth Bale net over kopte. De Portugees onderscheidde zich daarna nogmaals: met een heerlijke voetbeweging dolde hij zijn directe tegenstander en kreeg hij de thuisfans op de banken.

/

Het zou een van de spaarzame hoogtepunten van de ontmoeting blijven. Real drukte ook in de tweede helft het gaspedaal namelijk nooit helemaal in en leek te gokken op een bevlieging van een van de mannen voorin. Dat bracht risico's met zich mee, zo bleek ook na vijf minuten spelen in de tweede helft. Eerst belandde een bal uit het niets op de paal, buiten bereik van Iker Casillas, die kort daarna een redding nodig had om Oriol Riera van het scoren af te houden.

Achttien minuten voor tijd kreeg Real waar het op gokte: Ronaldo tikte een bal vanaf de rechterzijkant door tot in de loop van Benzema, die de bal voor de uitgekomen doelman Fabri het doel in wipte. Winteraankoop Lucas Silva was daar van dichtbij getuige van; hij mocht even daarvoor zijn debuut maken als vervanger van Asier Illarramendi. Na de 2-0 gebeurde er niet veel meer in het Santiago Bernabéu.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een hele zwakke Real Madrid gezien.
je kan zeggen dat ze het rustig aan doen maar je kan ook zeggen ze zijn uit de vorm.

Een zeer slechte en gefrustreerde Ronaldo gezien. Wanneer het niet loopt dan is het alleen maar boos en boos worden.
Voetbalend is hij zoiezo echt niks maar als het nu al ook de score vermogen verdwenen is dan is hij echt drama.
Zijn vrijetrappen zijn echt drama. Hij wordt zelfs door eigen supporters uitgefloten dan weet jij al hoe laat het is.
Zo zie je maar weer hoe belangrijk Ramos en Pepe zijn.
en Perez die als een wijf huilt om de salaris van Ramos.

Ik ben heel benieuwd hoe Real het gaat doen in uit wedstrijden.

14 februari 2015 om 19:55

Dus je komt alleen hier om ff ronaldo af te krakken

14 februari 2015 om 20:11

Nee hoor ik zeg alleen wat ik vind. Of mag dat niet.

Als hij zelfs door eigen supporters wordt uitgefloten dan weet je zelf hoe slecht hij is.

14 februari 2015 om 20:17

Ab 10
Hoe word jij nooit moe van jezelf? Ik denk dat jij als Barcasupporter alleen wedstrijden van Real kijkt haha

14 februari 2015 om 20:56

Ja je zegt alleen over ronaldo kan je niet eens over isco praten of over marcelo of zie jij alleen ronaldo op tv

14 februari 2015 om 21:36

@ ab-10

Reageer eens normaal op de topics. Je bent bijna even erg als Liga_bbva of hoe die ook noemt. Je haalt de reputatie van andere Barcelona supporters op deze website naar een dieptepunt.

ON: Ik heb de wedstrijd maar met een half oog bekeken. Zag er niet spectaculair uit. Gelukkig voor Real ziet het programma er voor volgende week gunstig uit.

15 februari 2015 om 00:14

Dit gaat dus helemaal nergens heen. Gedraag jullie zelf voor dit kunnen jullie ook een ban krijgen

15 februari 2015 om 00:18

Ben al afgestudeert op hbo en ben geen hollander haha ben een trotse italiaan. En ik ben trouwens een messi fan. Maar oke.

15 februari 2015 om 15:26

Over het vmbo beginnen maar zelf nog geen fatsoenlijke volzin
zonder fouten kunnen produceren...

14 februari 2015 om 19:56

Ronaldo voetballend niks?

Neem je jezelf nog wel serieus?

14 februari 2015 om 19:57

speelde oke maar niet goed. Wat jij beweerd is zeer overdreven. Maarja van jou soort heb je er wel meerdere.

14 februari 2015 om 20:09

Naamloosheid,

Zo slecht als Ronaldo in 2015 is, is Messi de afgelopen 7 jaar niet geweest

14 februari 2015 om 20:12

Een dipje van 2 jaren? Omdat hij niet zo 'godlike' speelde als de afgelopen 2 jaar betekent het niet dat Messi in een dipje zit. Overigens heeft ab-10 het niet over Messi, dus waarom jij wel? Dit is zo'n onnodige discussie.

Mensen kijken naar Real, maar ze letten natuurlijk ook op de beste speler van Real Madrid, namelijk Cristiano Ronaldo. Het is toch niet raar dat er over de Gouden Bal winnaar gepraat wordt bij een wedstrijd waar hij in speelde?

14 februari 2015 om 20:13

Overdrijven is ook een vak. Ook Messi was niet best toen hij in een dip zat. Ook zijn passes kwamen niet aan en zijn dribbels mislukten. Nu heeft Ronaldo die dip.

14 februari 2015 om 20:23

Messi heeft nooit anderhalve maand zo slecht gespeeld als Ronaldo nu. Tenminste sinds zijn twintigste ofzo niet meer.

14 februari 2015 om 20:24

Overigens slaat wat die ab zegt nergens op. Dat is een gekkie. Misschien heeft lors wel besloten Barca supporter te worden en ab10 als nieuw account aan gemaakt

14 februari 2015 om 20:36

GTOotoD

Nee hoor ik ben geen LORS ik ben gewoon een barca fan in hart en nieren.

Maar het kan me niets verbazen als LORS zich ooit meldt met een Barca naam. Aangezien bij Real Madrid zo veel gloryhunters zijn. MIsschien liep lors wel met Luis Enrique mee aangezien luis ooit een Real Speler was.

14 februari 2015 om 19:59

Vind jij zelf dat je objectief naar wedstrijden kijkt?

14 februari 2015 om 20:00

Agja volgende keer schiet hij er misschien weer 3 of 4 in, het is voetbal net zoals met Ajax kan dat weer opeens helemaal omdraaien.. alleen is dat nog nie gebeurt

14 februari 2015 om 20:02

Een messi fan. Bedankt voor je commentaar. Stelletje aasgieren ook. Real is moe. Dat is duidelijk te zien. Zoveel geblesseerden en zoveel wedstrijden. Een stijgende lijn moet een keer omlaag.

14 februari 2015 om 20:13

Ja joh als het niet meer gaat dan zijn ze moe.

als Barcelona van Guardiola het geweldig doet dan gebruiken ze doping.

Wat een bullshit.

14 februari 2015 om 20:03

Ben je er weer kindje. Alleen maar te provoceren ben je hier!

14 februari 2015 om 20:09

@ab-10,

Ronaldo normaal gesproken voetballend niks? Jij hebt er wel heel weinig verstand van, zeg!
Maar ja, ik kan er aan de andere kant ook wel om lachen.

De enige reden waarom Barcelona nu weer zo dichtbij Real staat, is omdat Real last heeft van blessures op cruciale plekken. Barcelona heeft bijvoorbeeld het geluk dat het geen last heeft van blessures, dat geldt evenzeer voor Atlético. Ramos-Pepe is gewoon het complete centrum. Modric is het gif op het middenveld en James is de perfecte aansluiting tussen middenveld en aanval.

Trouwens: de salaris van Ramos?? Zo'n belachelijk grote fout doet wel recht aan de inhoud van jouw post.

14 februari 2015 om 20:12

Het feit dat er al een melding van zijn post is gemaakt zegt genoeg, laat dit kindje maar lekker en negeer hem gewoon.

14 februari 2015 om 20:18

FR4evah.

Ooooh Varane was toch volgens jullie dr aller beste en hij had Messi toch in zn zak. Hoezo Ramos of Pepe op eens??

Real bank was toch 10x beter dan die van Barcelona hoe kan dat opeens liggen aan twee spelers?

OF weten jullie altijd smoesjes te verzinnen als het niet meer gaat.

RONALDO BUITEN ZIJN SCORE VERMOGEN IS VOETBALLEND ECHT DRAMA.
leer er mee leven.
zo zie je maar als hij niet scoort dan heb je echt weinig aan hem. En wordt alleen maar gefrustreerd.

Zelfs isco vind ik 10x beter als het om voetbal technisch gaat.

14 februari 2015 om 20:21

MaceReal

Hypocriet supporters zijn jullie.
als ik mijn mening geef over Ronaldo en Real Madrid dan mag niet. Maar als real supporters hun mening geven over Barca en Messi dan moeten we dat accepteren.

Wat een hypocrisie hier man.
voetbalzone.nl is toegankelijk voor iedereen en niet alleen voor Real supporters dus leer er mee leven.

Ik ben niet de enige... heb je niet gehoord hoe supporters van Real te keer gingen tegen Ronaldo. Of zijn dat volgens jou barca supporters. Hahah

14 februari 2015 om 20:40

Ik vind dat je Isco hier wel mee tekort doet hoor. ''zelfs isco vind ik 10x beter als het om voetbal technisch gaat''. Isco is juist technisch een van de beste spelers van de wereld op dit moment. Top 5 is hij sws.

14 februari 2015 om 20:41

@ab-10,

Hoewel het niet mijn stijl is om met kleine kinderen mee te gaan in een discussie moet ik jou toch even wijzen op jouw kortzichtigheid. Neem het maar gewoon aan van iemand die op voetbalgebied veel meer inzicht heeft dan jij.

Allereerst is Varane een geweldige verdediger en in staat om in de toekomst de nummer 1 CV van Real te worden. Echter, zoals zelfs jij eigenlijk wel zou moeten weten, bestaat een viermansverdediging uit 2 Cv's. In dit geval staat Nacho naast hem. Geen slechte speler, maar bij lange na geen Pepe of Ramos. Met een topverdediger naast hem kan hij een perfect centrum vormen. Dat heeft hij al bewezen in eerdere matches.

Dat neemt niet weg dat op dit moment Pepe en Ramos misschien wel het beste centrum ter wereld is. Dat zijn twee geweldenaren en geweldenaren worden altijd gemist.

Het maakt niet uit hoe goed je bank is. Iedereen weet dat Real een sterkere bank heeft dan Barcelona. Dat is ook niet zo moeilijk.
Het is alleen niet voor niets dat Ramos door velen gezien wordt als beste verdediger en Modric als beste middenvelder ter wereld. Dat is gewoon de absolute top van de top!
James, de beste speler op het WK, wordt logischerwijs ook gemist.
We hebben het hier over spelers die in elk team onvervangbaar zouden zijn.

Ik noem trouwens de namen van vier geblesseerde spelers. Ik weet niet hoe goed jij het tellen al geleerd hebt, maar dat zijn dus niet slechts twee spelers.

Isco is in het dribbelen een absolute meester, maar is als speler bij lange na niet zo compleet als Ronaldo. Blijkbaar kijk jij alleen maar naar het dribbelen. Een voetballer wordt op meer aspecten beoordeeld, misschien is het een goede zaak om je daar ook eens in te verdiepen.

14 februari 2015 om 20:44

Isco, momenteel top 5 van de wereld? Man wat heb jij gegeten? Robben en Messi zijn sowieso al vele malen beter in vorm. Neem dan nog een Götze, Müller, Ronaldo (ondanks zijn vorm) en nog een aantal anderen. Isco is GEEN top 5. daarnaast was Real weer enorm zwak, bah. Niet van kunnen genieten helaas.. de vorige wedstrijd tegen Deportivo was leuker..

14 februari 2015 om 20:48

Precies een "mening", die mag je zeker hebben, alleen jij doet alles nu zo overkomen alsof het gebaseerd is op feiten, wat totaal niet zo is. Iedereen mag n mening hebben, maar de helft van wat jij verkondigt is totale onzin. Fijne avond verder kerel.

14 februari 2015 om 21:00

FCB Catalunya, leer nou eens lezen. Hij zegt toch dat Isco TECHNISCH bij de top 5 hoort. Als jij Muller boven Isco zet weet ik het niet meer.

14 februari 2015 om 21:05

ik wou niet meer reageren... maar om zo een post vol bullshit kan ik het niet laten.

Sommigen Real fans zijn zo hypocriet als wat.

Real Madrid heeft ook wedstrijden verloren met Ramos en Pepe. Voor de wedstrijd tegen atl madrid waren de meeste blij dat Ramos er niet bij is omdat hij vaak domme dingen deed. Nunis het op eens vreemd dat hij er niet is.

Mordic is al heel lang geblesseerd en toch heeft real ook zonder hem wedstrijden gewonnen.

ieder wedstrijd is bij jullie een nieuwe speler de beste van de wereld.Als hat aan jullie ligt dan komen er 27 gouden ballen.

Hypocriet.

Ronaldo die nam real toch altijd op sleep touw. Dan heb je ramos en pepe niet nodig.

Barcelona is nu in vorm en messi laat zien waarom hij de beste aller tijden is.

Zelfs met een zwakke verdediging rollen ze de tegenstanders op.

MESSI EN NEYMAR (volgens jullie youtube spelertje, wat jullie momenteel kapot maakt) zijn de beste dan die twee duursten spelers ooit.

14 februari 2015 om 21:16

Ab-10, leer aub te schrijven in normaal Nederlands. "Beste dan die twee". Serieus?

14 februari 2015 om 21:38

@ab-10, toch maar even reageren...

Momenteel kapot maakt?
Sorry hoor maar volgens mij heeft Neymar nog niet in deze vorm tegen Real gespeeld en als je iets anders bedoeld.. Nee, we gaan niet kapot en zeker niet omdat jij het zegt.

Op het moment dat jij op mij reageert en met "jullie" komt aanzetten, scheer je alle realfans over 1 kam en dat zegt genoeg over jouw kennis en objectiviteit, jij bent gewoon niet serieus te nemen.

Als je normaal kon lezen en/of reageren zou je zien dat ik altijd bewondering heb gehad voor "jullie" spel en bepaalde spelers maar dat kan jij gewoon niet zien omdat je zo blind bent door die anti-ronaldo bril (niet eens een Barca bril want ik zie jou niet als supporter van Barca, de meeste hebben nog wel logica in het hoofd zitten en daar hoor jij niet bij).

Die supporters gingen helemaal niet tekeer tegen Ronaldo, er was een deel dat hem uitfloot maar er zijn ook momenten geweest waar hij werd toegezongen, nee dat heb jij zeker niet gehoord met die oortjes van je.
Iker, Bale Illara en een paar andere spelers kregen ook fluitconcerten maar die noem jij niet omdat je in een Real topic alleen maar over Ronaldo praat en hem afzeikt.

Wie heeft ooit gemeld dat Barca supporters niet mogen reageren? Tuurlijk mag iedereen reageren maar wat jij doet is niet reageren maar jij doet aan provoceren, weet je wat provoceren is?

Provoceren
-Opzettelijk iets doen of zeggen, omdat je een reactie wilt uitlokken-

En voordat je meer onzin gaat verkondigen, let meer op bij Nederlands op school, het is om te huilen.

14 februari 2015 om 21:45

Is maar goed dat de rest van de voetbal wereld het anders ziet

14 februari 2015 om 23:30

''neem het maar gewoon aan van iemand die op voetbalgebied veel meer inzicht heeft dan jij.'' wauw volgens mij overschat jij jezelf wel heel erg.
''james de beste speler op het wk'' je maakt jezelf steeds belachelijk joh.
over dat pepe en ramos top waren daarvoor geef ik je gelijk. maar je moet niet met smoesjes komen. bankzitters zoals isco en varane heeft geen enkele andere club en spelers zoals ronaldo bale isco en benz kunnen de kar toch ook trekken of niet? of kan real helemaal niks zonder pepe en ramos?
verder vind ik ook isco de beste speler van real. iig op de manier hoe hij speelt. ik vond modric van totteham ook veel meer indruk maken dan de controllerende modric van nu bij real. ieder heeft z'n eigen mening en daar moet je het maar mee doen. denk dat jij je maar in voetbal moet verdiepen voordat je mensen de les gaat lezen over je oh zo grote voetbal inzicht.

15 februari 2015 om 11:28

Dan vind ik alsnog dat je ongelijk hebt. Messi, Iniesta, Götze, Neymar en een aantal spelers in Engeland laten wekelijks zien over eenzelfde techniek als Isco te beschikken. Hij is vast en zeker top 10, dat geef ik zeker toe, maar top 5 en Isco, vind ik, ook op technisch gebied, niet waar.

14 februari 2015 om 21:16

Ab je ziet het goed voetballend is hij echt niet om aan te zien

14 februari 2015 om 21:43

14 februari 2015 om 22:14

Gast waarom ben jij zo vaak bij real topics? En dan ook alleen negatief... :s ga lekker iets anders doen ofzo.

On: gewoon een zakelijke overwinning, real moet ff bikkelen tot de selectie weer compleet is om dan weer te gaan vlammen!

14 februari 2015 om 23:18

ik deel dezelfde mening. ronaldo is voetballend gewoon 5 niveaus minder dan messi. z'n goals verbloemen dit en daarom zeggen mensen dat hij beter is. je moet echt verder kijken dan goals. sommige mensen kunnen dit gewoon niet. dat hij nog vrije ballen mag nemen zegt genoeg over hoe wanhopig real ronaldo goals wilt voeren zodat ze weer kunnen zeggen dat hij de ''beste'' is.
iemand anders had deze rol al lang over moeten nemen. verder is het logisch dat je wat minder speelt maar de madrista's moeten niet zo zeuren. welke andere clubs hebben spelers op de bank zoals varane en isco die dit soort zaken op kunnen vangen? jullie spelen gewoon met ronaldo benz en bale voorin hoor.
verder heb ik ook genoeg madrista's gezien die altijd als eerste op barca topics willen commenten en provoceren. dat vinden ze niet erg maar zodra het andersom is word er gejankt met z'n allen. vond je reactie gewoon normaal alleen dat perez ''als een wijf jankt om de salaris van ramos'' vind ik wel te ver gaan. perez is juist de man die niks geeft om geld en het overal vandaan kan halen.
ik hoop dat real door al deze onrust en blessures de laatste tijd dat ze punten gaan morsen.
maar ik zie ze ook zo weer een streak neerzetten aangezien ze conditioneel/fysiek zo sterk zijn.
we zullen zien. als je kampioen wilt worden moet je ook deze dingen weten de overwinnen.
het is iig weer spannend en barca en atletico moeten gewoon de druk blijven opvoeren!

15 februari 2015 om 00:03

Ab-10, hou ff je bek man. Strontvervelend ben je. Rot even op naar een andere topic svp.

15 februari 2015 om 02:43

volledig mee eens zwak real zwake ronaldo niet om aantezien je zou maar als real fan elke week naar het weekend uitkijken dit is toch geen genot om naar te kijken ,morgen krijg je pas een wedstrijd wat voetbal inhoud

Prima pot van real
Zakelijke overwinning

Iedereen op isco naar waren gewoon helemaal niks vooral cr7 wat is er toch met hem aan de hand zeg

14 februari 2015 om 20:53

Ik vond Bale eigelijk beste man bij Real. Ook Kroos speelde niet onverdienstelijk, maar Ronaldo is gewoon hopeloos uit vorm. De goals waren allebei mooi en vooral de pass van Arbeloa vond ik er mooi.

Isoc benzema best of real madrid

Isco is zichzelf toch langzamerhand aan het ontwikkelen naar de 'hazard' van Real Madrid. Wat een talent. Benzema ook een sterke wedstrijd gespeeld met veel combinatie voetbal. Ronaldo niet scherp en Bale redelijk. Ik vind toch dat Bale wel bizar weinig zijn man voorbij komt.

Verder hopen dat het meevalt met Marcelo, anders wordt het wel erg pijnlijk in de verdedigingsselectie.

14 februari 2015 om 20:00

Volgens ontwikkelt jese zich meer als de hazard van RM

14 februari 2015 om 20:14

Waarom dat dan? Ik zeg niet dat Jese geen talent heeft, maar Isco krijgt meer speeltijd en heeft ook laten zien dat hij ongelofelijk veel talent heeft. Overigens vind ik dat Hazard echt heel anders speelt dan Isco en Jese, maar je kan ze natuurlijk wel vergelijken als het om potentie gaat.

Alles behalve overtuigend en weer een blessure erbij, heeft iemand Real vervloekt ofzo?

Spelers die volgens mij goed waren, Isco, Varane, Benzema, Ronaldo, Bale en Lucas en Marcelo
Voor de rest was het vrij matig, Illaramendi mag weg, die speelt alleen maar achteruit en teveel bal verlies en ook Arbeloa moet een keer kappen, zo slecht echt niet normaal.

Real heeft voetbal nodig dus Modric, als Kroos ook verder naar voren kan spelen zie ik Real weer schitteren maar het is nu heel geforceerd.

Toch blij met de 3 punten en geen tegengoals.
Vamos!

14 februari 2015 om 19:58

Hahaha, hoe kom je erbij dat Ronaldo goed was vandaag? Ik snap dat het jou mening is, maar wat vond je precies zo goed aan hem vandaag? Zijn assist?

14 februari 2015 om 20:07

Mag ik eerst vragen wat daar zo grappig aan is?

Wat ik zag, zijn betrokkenheid bij het spel, redelijk wat acties waarvan een paar gevaarlijke situaties ontstonden en veel passen die aankwamen maar inderdaad ook zijn assist, dat hij niet op het scorebord staat betekent niet gelijk dat hij nergens was.

Ja zijn afronding was ongelukkig/slecht en die kansen maakt hij normaal af maar hij is niet in vorm dus is dit niet eens zo gek, het moet niet zo zijn dat als hij niet scoort gelijk heel slecht is en niets heeft gedaan.

14 februari 2015 om 20:43

De ''assist'' die hij gaf moest nooit een assist worden. Benzema stond namelijk op buitenspelpositie.

14 februari 2015 om 20:46

Moest lachen omdat je hem in de categorie isco en marcelo zette voor zijn presentatie vandaag. Misschien twee of 3 goeie momenten rest waren allemaal ongelukkig en haalde niks uit. Ik wil ook niet overdrijven ofzo, maar hij is duidelijk uit vorm momenteel.

Het is goed dat je dat ook inziet dus ik heb verder geen commentaar ofzo =).

Je zou verwachten na de debacle tegen Atletico dar real erop zou vliegen en met dikke cijfers zou winnen. Niks is minder, het was een dramatisch slechte wedstrijd. Gewoon niet om aan te zien. Heb helemaal niet genoten.lucas had al eerder moeten spelen maakt zoals ik al verachte een goede indruk. Het was bar slecht en matig.. Ik zie als Real zo door blijft gaan gene kampioen meer worden.

Real speelde op zich niet al te slecht voor waarmee ze speelden, eerste helft hoop kansen, twee keer lat en aantal goeie counters niet benut, terwijl tweede helft leek Deportivo toch meer te durven en nog twee kansen op de gelijkmaker. Helaas zat die er ook niet in en daardoor werd Real ook steeds beter en konden ze de tweede maken.

Ronaldo speelde weer een ongelukkige wedstrijd ondanks zijn assist, kansen die hij normaal blind scoort gingen er vandaag niet in. Ook was zijn vrije trap minder.

Helaas weer 4 punten voorsprong op Barcelona, maar niemand had verwacht dat Deportivo hier Real van punten kwam stelen dus op zich wel verwacht.

Wat waren Isco en Marcelo geweldig zeg. Hoe vaker ik Isco aan het werk zie daar hoe jaloerser ik word dat die niet bij Barcelona speelt.

14 februari 2015 om 20:49

Inderdaad, Isco is een hele goede speler voor Barca's systeem. Alhoewel ik vond dat Modric nog een betere speler is voor Barca's systeem. Stel je voor, Iniesta en Modric samen in het middenveld. Helemaal nu Iniesta langzamerhand ook beter begint te spelen. zie opstelling.

Neymar en Pedro zouden in praktijk waarschijnlijk ietsie dieper spelen. Meer als Lw's en Rw's.

Bravo
Dani Alves
Pique
Mascherano
Alba
Pedro
Modric
Iniesta
Neymar
Messi
Suarez

Zakelijke overwinning van Real. Het was niet al te best, dat komt gewoon door die blessures. Het middenveld sluit niet goed aan in de aanval, daar zag je Ronaldo al over klagen. Maar ja, hopelijk is het wat beter tegen Schalke.

Zonder al die geblesseerde spelers is het toch gewoon steeds lastig. Real was grote delen van de wedstrijd veel en veel beter, maar ik mis de absolute dominantie van eerder dit seizoen. Er is gewoon met Illarramendi en Kroos bijna geen middenveld. Wat is Illarra toch duidelijk te zwak voor dit Real.

Ronaldo is echt totaal niet in vorm en heeft vandaag gewoon helemaal niks laten zien. Die vrije trap van zijn voet was echt schandalig slecht. Ik hoop dat hij tegen Schalke weer laat zien dat hij de allerbeste voetballer van dit moment is.

De enige spelers die goed speelden, waren Isco, Benzema en Marcelo. Van de rest verwacht ik veel meer!

14 februari 2015 om 20:02

Ik vond Ronaldo zijn veldspel juist wel goed, acties, goede passjes, assist en betrokken bij het spel, voor de goal minder, had wat kansen maar over het algemeen was hij niet slecht en zeker niet zoals de afgelopen weken.

14 februari 2015 om 20:04

Speelde goed. En niet zelfzuchtig

14 februari 2015 om 20:08

Vond ik ook maar blijkbaar is het een trend geworden om hem altijd af te zeiken als hij niet scoort.

14 februari 2015 om 20:15

@macereal,

Ik verwacht meer van Ronaldo en ik ben zeker geen volger van trends (als het al een trend is). Ronaldo is een van mijn favoriete spelers.

Nu ik weer met een frisse blik naar mijn reactie kijk en de wedstrijd terughaal, vind ik dat ik het wel dramatischer schets dan het in werkelijkheid was, maar ik verwacht gewoon meer van hem. Ik mis de manier waarop hij ineens voor het doel komt. Zijn acties waren inderdaad succesvoller dan in voorgaande wedstrijden.

Ik hoop dat we tegen Schalke gewoon weer de oude Ronaldo te zien krijgen: geweldig veldspel en scorend vermogen!

Je merkt gewoon echt hoe belangrijk Modric, James, Pepe en Ramos zijn. Als iedereen ook fit is is het een machine.

Benzema, Isco, Varane en Ronaldo redelijk.
Ronaldo had wat pech met de lat en dat ene schot op het einde net naast. Dat soort pogingen gaan er altijd wel in. Die vrije trappen kunnen gewoon echt niet. Nee zo slecht vond ik hem niet vandaag. Vond Arbeloa echt drama maar hij kan ook niet beter.

14 februari 2015 om 20:19

Ik heb helaas de wedstrijd gemist.
Heb ik Lucas zijn debuut gewoon gemist pff..hoe speelde hij?
Ik las in een comment hierboven dat iemand zei: weer iemand geblesseerd?? Wie nu??

En ja wat je zegt over vrije trappen nogmaals ik heb de pot niet gezien hoor maar is het denk je niet veel beter om Bale meer vrije trappen te laten nemen?
Ik vind ronaldo eigenlijk vaak bagger met vrije trappen , vind bale zijn trappen gewoon veel gevaarlijker. Uiteraard scoort Ronaldo weleens een vrije trap maar zo geweldig vind ik hem niet er in (en zeer zeker geen specialist er in).

En ongelooflijk stond Arbeloa weer basis ?!!zucht. Wat een mazzelaar is hij ook ik zal het nooit snappen.

Nou gelukkig wel de 3 punten binnen dat is belangrijk.

14 februari 2015 om 20:49

@duke

Pot was eerlijk gezegd niet om aan te zien dus je hebt niks gemist behalve dan het debuut voor Lucas Silva. Viel maar kort in maar reageert snel op bepaalde situaties als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld Khedira en Illara.

Bale nam ook een vrije trap en die ging in elk geval op het doel. Je moet ze ook gewoon aan Bale laten. Ronaldo en Benz deden het verder redelijk. Niet slecht ofzo.

Isco had een iets mindere dag maar alsnog altijd maar bezig en in beweging.

Marcelo ging out met een enkel blessure. Laur stond per ongeluk op zijn enkel. Waarschijnlijk Arbeloa op links tegen Schalke.

14 februari 2015 om 21:28

Hey raffaello dank voor je reply.

Ahja Marcello?!
Het zit allemaal niet mee zeg met name defensief niet:s
Gaat nog een zware periode worden voor Real.
Modric duurt ook nog wel effe.

Carlo wordt nu hopelijk wel gedwongen in wat ik wil zien..namelijk Bale lb of linkshalf (zal vast niet gebeuren), maarja dan is er nog die rb positie en dat is altijd een lastige.
Dit is echt een fase dat Varane en Casillas de touwtjes in handen moeten nemen qua defence.
Arbeloa zal er idd wel moeten staan tegen schalke..

En ja Lucas mooi dat ze hem zo relaxt inbrengen ,ik vermoed dat hij zeer snel basis staat.

14 februari 2015 om 20:21

@raffaello,

Daar heb je helemaal gelijk in! Vooral in defensief opzicht is het absoluut niet goed de laatste tijd. Op het middenveld worden de intercepties en drive van Modric behoorlijk gemist.

14 februari 2015 om 20:53

@Fr4evah

Nee defensief ziet het er niet best uit maar ik hoorde eerlijk gezegd alleen Varane bij defensieve acties. Hoe zit het met Nacho? Komt hij echt tekort voor dit Real? Ik vind hem een beetje onrustig.

Middenveld met Illiara word je ook niet heel vrolijk van. Wel werd ik vrolijk van het snel denken van Lucas Silva. Zeer vaardig volgens mij.

Kan er iemand aan Bale gaan uitleggen dat als je voor zoveel geld gekocht wordt, je wel meer moet laten zien!!!!!

14 februari 2015 om 20:10

Als je een vlucht voor me boekt naar Madrid zal ik dat voor je doen. Dat vind ik niet erg

Zonder grappen: Bale is inderdaad niet constant helaas. Al heeft hij na een stroef begin wel laten zien dat hij het niveau aankan!

15 februari 2015 om 08:51

Slecht is hij niet, maar tussen de 90 en 100milj, voor deze speler??? Ik kan er 10 opnoemen die, in mijn ogen, duurder zijn dan Bale.

Geen geweldige wedstrijd gezien van Real Madrid, maar de 3 punten zijn binnen! Je kan wel zien dat de achterhoede en middenveld gewoon momenteel heel zwak is, en daarom kan ik niet wachten tot Modric en Pepe terug zijn.

Verder was ik natuurlijk heel erg blij dat Isco scoorde, want als een iemand momenteel zijn niveau haalt is hij het wel, al moet ik zeggen dat ik vandaag Bale en Benzema ook aardig vond spelen. Maar de gevaarlijkste/beste speler momenteel is toch duidelijk Isco!

Wat betreft Ronaldo kan ik heel kort zijn; hij is niet fit!

Op naar de volgende 3 punten, Hala Madrid!

In mijn ogen een erg slechte wedstrijd. Zelfs de counters werden niet fatsoenlijk uitgespeeld, waar normaliter de kracht van Real zit. Deportivo kreeg gewoon de vrijheid rond te tikken en was bij vlagen de betere.

14 februari 2015 om 20:54

Ja, maar Depor heeft te weinig kwaliteit omdat te kunnen benutten.

14 februari 2015 om 21:29

De counters worden eigenlijk al sinds Di Maria de club verliet niet meer goed uitgespeeld.

Blij met de punten maar het voelt nog steeds alsof we uit vorm zijn. Hopelijk is Marcelo niet geblesseerd want het zag er niet zo prettig uit.

Overigens hoop ik als Barcelona fan dat Real Madrid met een compleet elftal naar aanloop van El Clasico speelt. En dan met name Modric die genoeg wedstrijdritme kan opdoen.

Dat hoop ik ook dat beide teams op 22 maart in hun sterkste op stelling spelen.ik denk als barca dit niveau vast houdt met Messi in vorm en madrid met 433 opstelling speelt dan wint barca die wedstrijd maar ik zie real niet meer in een 433 spelen tegen barca hebben 2 keer gedaan ze verliezen 2 keer real gaat op 22 maart gewoon met een dubbele man dekking spelen dus 442 en dan counteren dan geef ik ze wel een kan want als tegen dit barca gaat aanvallen dan kan het zo maar weer een 5 nulletje worden zo als in 2011 ik vindt real veel sterker in een 442 opstelling ze speelden tegen atlitico 433 ze zijn keihard afgestraft real heeft die spelers niet die goed zijn in die kleine ruimtes isco dan maar dan heb je het ook gehad alleen is de vraag wat doe je met bale als je 442 tacktiek gaat spelen nog even dit ik zouw persoonlijk een keer barca in een 3232 opstelling willen zien naymar en souares diep messi er achter messi xavi ineasta moeten wat dichte bij me kaar spelen als dat loopt mensen dan heeft barca 90% procent bal bezit

Ik hoor heel vaak dat barca niet meer bij de sterkste hoort dat heeft natuurlijk alles te maken met die verloren wedstrijd tegen bayer toen stond bayer tacktich goed in die wedstrijd beter dan barca waren ze echt niet ze hebben goals gemaakt om dat ze doelpunten hebben gemaakt wil niet perse zeggen dat ze beter zijn je kan ook een wedstrijd Door goed te spelen verliezen er hoef maar iets fout te gaan dan hang je madrid speelde laatste thuis wedstrijd voor de copa tegen atlitico ook goed en toch liggen ze er uit elke wedstrijd is weer anders we zien wel war de toekomst met zich mee brengt

Dat hoop ik ook dat beide teams op 22 maart in hun sterkste op stelling spelen.ik denk als barca dit niveau vast houdt met Messi in vorm en madrid met 433 opstelling speelt dan wint barca die wedstrijd maar ik zie real niet meer in een 433 spelen tegen barca hebben 2 keer gedaan ze verliezen 2 keer real gaat op 22 maart gewoon met een dubbele man dekking spelen dus 442 en dan counteren dan geef ik ze wel een kan want als tegen dit barca gaat aanvallen dan kan het zo maar weer een 5 nulletje worden zo als in 2011 ik vindt real veel sterker in een 442 opstelling ze speelden tegen atlitico 433 ze zijn keihard afgestraft real heeft die spelers niet die goed zijn in die kleine ruimtes isco dan maar dan heb je het ook gehad alleen is de vraag wat doe je met bale als je 442 tacktiek gaat spelen nog even dit ik zouw persoonlijk een keer barca in een 3232 opstelling willen zien naymar en souares diep messi er achter messi xavi ineasta moeten wat dichte bij me kaar spelen als dat loopt mensen dan heeft barca 90% procent bal bezit

Het is weer gebleken hoe matig Ronaldo voetballend is, scorend is hij heel goed en hij heeft geweldige acties, maar ook vandaag was het weer verschrikkelijk slecht.

Real speelde zeer en zeer zwak. Geluk dat het depor was anders hadden zij waarschijnlijk weer verloren of gelijkgespeeld. Ronaldo nergens te bekennen en Bale bewijst maar weer eens zijn matige vorm.

Haha als mensen ronaldo nu nog de beste speler ter wereld vinden, dan kan je echt beter een andere sport gaan kijken. Die man is voetballend zo matig he, ongelooflijk dat iedereen t nu pas door begint te krijgen, Die intikkertjes (hij staat wel vaak op de goede plek) en penaltys verbloemden al heel lang heel veel. Kom op hey, dit kun je toch niet bestempelen als 'de beste voetballer vd wereld'.

Tjonge tjonge wat een kinderachtig gedoe man moet er altijd ruzie zijn real vs barca ronaldo vs messi praat over het artikel daarvoor dient de reageer knop niet om elkaar te gaan bedreigen en uitmaken wat erg dit hmhm

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren