Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Juventus scout vijf spelers uit Eredivisie bij 'missione orange''

Laatste update:

Juventus overweegt zich in de zomer te melden in de Eredivisie. Tuttosport meldt vrijdagochtend namelijk dat de regerend kampioen van Italië voor komend weekeinde scouts naar Nederland heeft gestuurd om vier middenvelders en één aanvaller te bekijken.

/

Het gaat om Hakim Ziyech van FC Twente, AZ-strateeg Nemanja Gudelj, PSV-aanvoerder Georginio Wijnaldum en de Ajacieden Davy Klaassen en Ricardo Kishna. De 21-jarige Klaassen werd drie jaar geleden overigens ook al in verband gebracht met Juventus. Ouasim Bouy ging eerder al van Amsterdam naar Turijn, maar hij speelt inmiddels voor Panathinaikos.

Wijnaldum kon ook al vertrekken bij PSV, maar hij wimpelde de interesse van Paris Saint-Germain af. Hij heeft zich ten doel gesteld om eerst kampioen te worden met de Eindhovenaren. Gudelj, die in het verleden transfers naar FC Porto en Fiorentina zag afketsen, heeft onlangs laten weten open te staan voor een volgende stap. Mino Raiola is weer de zaakwaarnemer van Kishna en hij heeft veel connecties in de Italiaanse competitie.

Wie past het best bij Juventus?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kishna zou heel snel een andere zaakwaarnemer moeten zoeken, anders belandt ie op de bank bij een Juventus of Fiorentina...

13 februari 2015 om 11:02

Grappig, hoe kun je dat weten? Dat zeiden mensen ook over Pique en Pogba die jong vertrokken uit Man U.

13 februari 2015 om 11:27

ja, mooi twee voorbeelden die toevallig wel goed vallen.
Pogba is op 21 al een wereld speler, dat kan je toch niet zeggen over Kishna??
Kishna heeft misschien potentie, maar als hij bij een club als juventus gaat spelen (op dit moment) gaat hij echt 0 minuten maken...

13 februari 2015 om 11:28

Nouja het is wel gebaseerd op zaken die in het verleden zijn voorgevallen.

Als je kijkt, naar alle jongens die uit Nederland zijn vertrokken zonder van echte meerwaarde te zijn voor hun clubs, zijn er maar weinig voorbeelden te noemen van spelers uit de eredivisie die succesvol zijn geweest. De enige is vsn Persie, die ik zo kan bedenken. Dus het kan zeker dat hij slaagt.... The odds are just not on his side.

ON: Ik snap wel dat clubs meer en meer in nL gaan scoute. Echt hele goede spelers kunnen voor een prikkie opgehaald worden bij ons. Bijna alle spelers die uit NL zijn vertrokken recent doen gewoon goed mee bij hun clubs. Pelle, Tadic (nu dan beiden even een dipje), Blind, de Brij, Martins Indi... En de spelers van de jaren daarvoor zoals Eriksen worden ook vaak enorme bargains genoemd.

13 februari 2015 om 11:44

Wie zegt dat 21 relevant is? 23 mag toch ook de doorbraak bieden, hij heeft nu al minuten in de benen

Pogba is idd extreem, maar ging naar het buitenland en Pique en Pogba zagen de bui al hangen en zagen in dat ze op hun besluit moesten terugkomen.

Dus eigenlijk kun je stellen dat hun keuzes verkeerd uitpakten, maar dat ze zichzelf hersteld hebben ondanks de negatieve verwachtingen.

Concreet: het zijn dus twee hele goede voorbeelden.

13 februari 2015 om 14:35

Sorry Brasileironm, maar v. Persie was ook al beslissend bij Feyenoord voordat hij vertrok... o.a. won hij met Feyenoord de Uefa cup, waarin hij nog beslissend was in de halve finale met een assist... Speelde de finale in de basis... en won dat jaar de prijs voor grootste talent van de Nederlandse Eredivisie...

Hij maakte bij Feyenoord 22 doelpunten in zijn laatste 2 seizoenen in officiële wedstrijden.... (niet slecht voor een buitenspeler die op zijn 20ste al vertrok na 3 seizoenen eredivisie).

De enige die het wel gelukt is als nobody, is nog altijd Tim Krul... wat een baas..

13 februari 2015 om 19:09

vPersie de enige? Robben, Sneijder dan???

14 februari 2015 om 01:31

Ok nouja in dat geval alleen Tim Krul inderdaad, leuke PL keeper. (weet niet hoe hij te boek stond als talent) Had het idee dat van Persie soms niet helemaal lekker lag en best vaak op de bank moest zitten.

Nu je dat zo zegt, heb je wel gelijk natuurlijk, my bad. Het was meer om een punt te maken dat het dus amper iemand lukt. Sp10 hieronder bijvoorbeeld snapt totaal niet wat ik bedoelde. Aangezien Robben en Sneijder van absolute meerwaarde waren voor ze vertrokken.

13 februari 2015 om 11:22

Voor de positie van Kishna slaagt een speler zelden in Italie. Er wordt daar heel anders gevoetbald en Kishna is simpelweg niet goed genoeg (lees niet dynamisch genoeg) om daar echt te slagen.

13 februari 2015 om 13:11

Een transfer van Kishna hangt af van allerlei zaken zoals familie, omgeving etc,
de zaakwaarnemer heeft niet zoveel te zeggen.

Geen Depay, opvallend. Zijn ze daar bij Juve al over uit of denken ze dat hij onhaalbaar is voor hen?

13 februari 2015 om 10:30

Wat moet je met Depay als je Kishna al hebt, hahaha.

13 februari 2015 om 10:30

Zeer opvallend inderdaad! Hoop eigenlijk dat Depay naar Engeland gaat, daar zoud ie wel passen. Mede ook omdat hij fysiek ijzersterk is.

13 februari 2015 om 10:33

Ik denk niet dat Juve bereid is om 20+ mil te betalen voor Depay.

13 februari 2015 om 10:48

Juve speelt toch niet met echte vleugelsspelers, misschien daarom?

13 februari 2015 om 10:51

Depay is toch ook geen echte vleugelspeler? Verwacht eerder dat ze denken de concurrenten op de transfermarkt niet te kunnen aftroeven.

13 februari 2015 om 10:55

Coco heeft gelijk, juve speelt niet echt met vleugelspelers

13 februari 2015 om 11:08

Waarom zouden ze Kishna dan wel op hun lijstje zetten?

13 februari 2015 om 11:48

Nijogeth hoe kom je daarbij, hij staat al zijn hele carriere links en heeft ook de kenmerken van een linksbuiten. & @Vesta, weet ik veel.

13 februari 2015 om 19:04

De kenmerken van een linksbuiten? Ten eerste het is een rechtspoot en ten tweede trekt ie bijna altijd naar binnen. Geen echte vleugelspeler dus.

13 februari 2015 om 21:20

Naja oke vleugelsspeler dan.

Hoe wil je hem dan noemen? Neymar, Boetius, Hazard, Alexis, C Ronaldo, Kishna ook geen vleugelspelers?

13 februari 2015 om 10:55

Juve wil waarschijnlijk 'koopjes' ipv de jackpot betalen.

13 februari 2015 om 11:33

Zal wel een budgetaire reden hebben. Denk dat Juve meer aan het kijken is voor 'koopjes', In Nederlad is Depay op dit moment de enige speler misscien wel waar je zorden aarzeling minimaal(!) 20 miljoen moet vragen.

Andere reden kan zijjn, dat Depay niet meer gescout hoeft te worden omdat ze hem mogelijk al goed genoeg kennen!?

13 februari 2015 om 15:04

Omdat ze verwachten dat Depay onhaalbaar is voor een Italiaanse club.

Klaassen gaat sws niet naar Juve. Gudelj is een goede optie vanwege de 3-5-2. Kishsna als hij dit jaar vaak op de bank begint is hij weg en Wijnaldum zoek waarschijnlijk naar een mooiere uitdaging.

13 februari 2015 om 10:37

zou ook erg verstandig zijn. Als je bij ajax vaak op de bank zit, zul je bij juve wel een basisplek hebben.

13 februari 2015 om 11:00

Natuurlijk. Kijk naar Buoy. Die kijkt vast met trots terug op zijn overstap.

13 februari 2015 om 11:06

Bouy is nog steeds contractspeler van Juve.
Tot aan zijn blessure was hij toptalent en speeld ehij bij (was het Bologna?) de club aan wie hij verhuurd was goed.
Pogba en Bouy waren 3 jr geleden gehaald om later samen het centrum te worden. Bouy wordt persoonlijk begeleid door Pirlo.

Hij is 21 jaar. Je zult nog verrast staan van wat er komen gaat.

13 februari 2015 om 10:39

Klaassen, Kishna en Ziyech zijn er alledrie nog niet klaar voor. Wijnaldum en Gudelj misschien wel.

13 februari 2015 om 12:07

ze spelen geen 3-5-2 meer bij juve, zijn ze van afgestapt omdat het europees niet werkt.
ze spelen nu gewoon met 2 centrale verdedigers, een rechts en linksback en dan 3 middenvelders (pogba,pirlo,marchisio) en vidal iets meer vooruit.
en dan tevez morata voorin

Ziyech is te jong. Wijnaldum kan beter naar Engeland gaan. Klaassen blijft nog en vertrekt pas in de zomer van 2016 (EK komt er aan) of 2017. Gudelj gaat hopelijk ook naar Engeland.

Ik las een tijdje terug dat Ouasim Bouy in de jeugd beter was dan Klaassen. Zou het niet mogelijk zijn om hem terug te halen naar Ajax? Ik snap dat die relatie waarschijnlijk ernstig beschadigd is maar als je hem weer op het rechte pad krijgt dan heb je mogelijk een vervanger voor Klaassen over 2 jaar.

13 februari 2015 om 10:38

Raiola is zaakwaarnemer van Bouy, volgens mij. Die relatie is volgens mij nog erger beschadigd de laatste tijd. Denk dus dat Bouy terughalen 'mission impossible' is.

13 februari 2015 om 10:38

Bouy heeft lang stil gezeten met blessures. Dus veel speelde hij nog niet. En naar mijn weten is het bij Panatinaikos ook niet je van het. Denk dat Klaassen al verder is . Voor mij hoeft t het niet. Probeer dan vd Vaart te halen die kan afbouwen en jongen zoals Donny v Beek kan gaan kneden en sturen.

Wijnaldum is klaar voor het buitenland. Gudelj ok wel. De rest zou ik mijn ogen nog wel ff hier kunnen en mogen blijven.

13 februari 2015 om 10:50

Als Gudelj er klaar voor is dan is Klaassen er ook zeker klaar voor hij is een klasse beter dan Gudelj. Gudelj wordt de volgende speler die niet slaagt in het buitenland die niet bij een topclub hebben gezeten. John, De jong, Djuricic, Pranjic, van Ginkel.

13 februari 2015 om 15:07

Klaasen is drie klasse minder als Gudelj. De jonger Servier heeft potentie op de top van Europe te halen, Klaasen leuke spelertje voor de eredivisie meer niet. Er groot verschil spelers die jij opnoemt.. de mentaliteit!

13 februari 2015 om 10:39

1 hij is ouder van klaassen 2, je moet een statement maken naar de jeugd 3 je hebt nu bazoer, riedewald, serero, el mahdoui en eitinting rondlopen en 4 hij heeft weinig gespeeld

13 februari 2015 om 10:44

@flasher

Klaassen en Bouy zijn beide in 93 geboren.

13 februari 2015 om 10:57

Ben het daar niet mee eens. Bouy stak er wel bovenuit qua inzicht en techniek, maar had toch moeite in mentaal opzicht. Toen al. Klaassen was toen al een harde werker met een goede aanname en heel doelgericht. Stond daarom ook vaak in de spits. Het kon toen 2 kanten op met Bouy, Klaassen leek echter wel de stap te gaan maken.

13 februari 2015 om 11:03

Ik heb die b1 vaak gezien en kan je melden dat ze beiden grote talenten waren. Bouy capt. En klaassen een dodelijke 10. Persoonlijk was ik echt helemaal weg van beiden, maar had ik klaassen toch zeker hoger zitten. Zijn voetbal visie is echt niet normaal

13 februari 2015 om 11:10

Inside info:

Bouy wilde blijven, had eerder weggekund naar Inter.
Maar Frank heeft Bouy helpen vormen en groeien. Probleem was: Tech. bestuur maakte de keuze om met Theo Janssen door te gaan als nmr. 1 voor die plek. Meaning, er kon geen / weinig garantie gegeven worden. Toen Juve met het geld kwam bij Ajax, en Bouy dat contract aanbood met daarin het plaatje zoals zij dat zagen m.b.t. Pogba en hem, heeft hij het besluit genomen niet nog langer zijn kansen af te wachten.

De speler die als linkshalf topscorer werd van de B1 comp. En een groter talent was dan Klaassen. Hij deed het goed bij Juve, ook in zijn eerste verhuur periode voor de blessures.

Het enige wat ik echt sneu vind van alles: een half jaar later gaat Theo weg. En dan denk ik: Ja hallo sufferds.. iedereen verliest. Theo was unhappy en gaat weg - Ajax verliest naast Theo ook Bouy - en Bouy had beter kunnen rijpen / groeien bij Ajax.

In mijn ogen een van de eerste foutjes (geen doodszonde) van het Tech. Bestuur van Ajax..

13 februari 2015 om 11:27

Dat betekent dus dat Bouy en Raiola geen geduld hebben gehad. Die man was 17-18 toen Janssen kwam. Hoezo ga je jezelf dan al zien als gepasseerd als er een "vedette" komt. Dan ga je toch je best doen, vlammen op trainingen en wachten op je moment? Dit heeft alles te maken met het geld willen verdienen ten koste van talent en dat vind ik genoeg de verkeerde mentaliteit uitstralen om die man ooit nog eens terug te halen.

Wat je zegt, Frank heeft hem gevormd. Dan heb je vertrouwen in die man en ben je dankbaar voor de kansen die je krijgt. Ik als supporter heb een zeer negatief beeld hierdoor gekregen van zowel Bouy als Raiola en ik denk dat ik daar wel gelijk in heb.

13 februari 2015 om 11:33

Gelukkig kan ik je vrijdag mooier maken dan het weer dat al doet: je hebt namelijk ongelijk.

in de periodes dat hij weg kon gaan - en niet zo zeer voor het geld, maar voor plannen die hem wél duidelijk werden geschetst - heeft Ajax gesmeekt om te blijven. Daar zijn afspraken gemaakt (1.). Hij was 18 en een half (2.) en had nog geen serieuze wedstrijde gespeeld (3.) en er werd duidelijk gemaakt dat hij tot aan zijn 19e niet op veel moest rekenen door de aanwezigheid van Janssen (4.) terwijl op de trainingen hij al ruim een half jaar beter was, Janssen zoek speelde en eigenlijk de voorkeur had vanuit het team (5.).

Dus: punten 1-5 tonen je ongelijk. Niks ongeduld. Onkunde van Ajax.
Als Ajax voor Theo kiest, vind ik dat prima. Als dan 6 maanden later beide spelers weg zijn, moet je behoorlijk selectief redeneren (lees: naief zijn) wil je Bouy en Raiola de schuld geven.

Ik herhaal: Theo ipv Bouy, prima. Na 6 maanden beiden weg, is ronduit kansloos.

De enigen die echt klaar zijn voor een stap naar het buitenland zijn Wijnaldum en Gudelj, de rest is nog veel te jong/ zijn in mijn ogen nog niet uitgeleerd in de eredivisie.

Ik zie Kishna, door toedoen van Raiola, nog wel naar Juventus ofzo gaan. Dan lijkt het me ook meteen 'einde carriere' voor hem. Zou een zeer onverstandige keus zijn. We zullen zien.

13 februari 2015 om 10:33

Als hij daar intrapt dan is het echt een domme jongen.

Het enige wat Kishna moet doen is Elia of Bouy opbellen en vragen hoe het daar ging.

13 februari 2015 om 10:36

Helemaal mee eens. Maar je weet hoe Raiola te werk gaat...

13 februari 2015 om 10:37

Ach dan heeft hij in ieder geval een leuk contractje voor de komende jaren.
Als hij naar Juve kan moet hij direct gaan. Over 3 jaar hoor je sowieso niets meer van hem.

13 februari 2015 om 10:42

Bij Ajax speelt ie voor een onkostenvergoeding wil je zeggen?

Als Kishna zijn carriere zorgvuldig uitstippeld kan hij het ver schoppen. Potentie heeft hij zeker. Wil niet zeggen dat hij de stap nu al moet maken, hij speelt nog veel te wisselvallig. Laat ik daar duidelijk in zijn.

13 februari 2015 om 10:42

Nou, Elia?? Serieus? Die jongen heeft praktisch overal gefaald man. Bij Juve kwam hij duidelijk te kort. Ik vind het bij Southampton ook niet imponeren. Hij had wel 2x gescoord een paar weken terug, maar afgelopen wedstrijd tegen WHU was hij nagenoeg onzichtbaar. Tadic kwam voor hem erin en het liep een stuk vlotter aan de linkerkant.

13 februari 2015 om 10:50

Volgens mij heeft hij nog maar een contract tm 2016?
Hij zal bij Juve snel 3x zoveel gaan krijgen. Vind Kishna niet zo bijzonder als ik eerlijk ben.
Als ik zou moeten kiezen tussen Kishna of El Ghazi zou ik het wel weten

13 februari 2015 om 10:51

En juist daarom moet hij hem bellen maat..

Ik volg Juventus wel, maar niet zo heel goed.maar van wat ik heb begrepen zit de speler die ze nodig hebben niet tussen deze 5. Zij hebben namelijk een creatieve '10' nodig. En geen van deze spelers voldoet aan die omschrijving. Verder hebben ze een mooie selectie en moeten ze in de zomer alleen maar vervangers halen voor spelers die weggaan.

In de poll heb ik gestemd voor Gudelj,
Klaassen - is een harde werker,maar daar hebben ze er genoeg van bij Juve
Gudelj - Is bij het wegvallen van Pogba/vidal een goede vervanger
Wijnaldum - past niet in de eerder genoemde omschrijving
Ziyech - Nog niet ver genoeg in zn ontwikkeling voor Juve
Kishna - bij Juve spelen ze niet met echte vleugelspelers

Off: hoe doet Morata het trouwens bij Juve? Juve-fans willen jullie hem kwijt?

13 februari 2015 om 10:41

Ziyech is een creatieve 10. Alleen is hij veel te wisselvallig vanwege zijn leeftijd en is hij ook (nog) niet goed genoeg voor een club als Juventus.

13 februari 2015 om 10:54

Ik wil Morata niet zomaar kwijt. Hij is soms nog wat klungelig en ongelukkig in acties. Maar ik zie veel potentie. Scoort toch vrij makkelijk en soms nog verdraaid mooie goals ook. Geef hem paar jaar de tijd, ervaring zal hem goed doen en minder klungelige foutjes maken.

on: Zijn deze 5 het niveau dat Juve wilt halen? Wijnaldum en Gudelj lijken we prima back-ups, Klaassen eventueel ook. Maar directe versterkingen??

13 februari 2015 om 11:00

Mooi om te horen dat hij het daar goed doet. Maar is het dan niet verstandiger om hem uit te lenen aan een middenmoter, Samp miscchien?
Want het lijkt me helemaal niet om hem net zoals Joselu te zien eindigen die nu verdwaald is in Duitsland.

13 februari 2015 om 11:06

Morata word nu niet verhuurd. Giovinco is weg en Matri gehaald als (tijdelijke) vervanger. Maar Matri kan niveau niet aan. Llorente heeft minder seizoen dus Morata krijgt vaak de voorkeur in de basis, terecht in mijn ogen. Ook volgend seizoen zal hij niet verhuurd worden. Mocht er een stunt komen en Cavani komt dan zal Morata als back-up worden gehouden. Ook vertrekt Tevez in de zomer van 2016. Zou vanaf dan graag spitsduo Morata-Zaza willen zien,

13 februari 2015 om 11:17

Is het wel verstandig om Cavani te halen? Bij PSG is gebleken dat hij niet past in een 2 spitsen systeem. En met Tevez naast hem zal hij niet show stelen zoals hij dat bij Napoli gewend was.

13 februari 2015 om 12:10

een wijnaldum of gudelj zie ik wel meedoen bij juve, misschien eerst een seizoen als back-up en af en toe een wedstrijd tegen een zwakkere tegenstander maar zijn toch beide wel spelers met potentie en middenvelders die een goal kunnen maken.

13 februari 2015 om 12:22

Staat Cavani bij PSG niet juist vaak op de flank in een 4-3-3? Ik kijk weinig tot geen Psg. Ik denk dat hij prima rendeert in een 4-4-2 met een Tevez of Zaza naast zich. 2 spelers die terug zakken om de bal te halen. Dan een pure 9 waar die omheen kan spelen. Voor een type Llorente is dat moeilijk blijkt wel dit seizoen. maar Cavani kan meer voor zichzelf creëren. Lijkt mij een dodelijk duo..

13 februari 2015 om 12:25

Wijnaldum en Gudelj hebben ook duidelijk de voorkeur bij mij van deze 5 namen Oreely. Zeker Gudelj zie ik wel een type als Marchisio in. Fysiek goed, sterk schot. Loopvermogen en technisch niet te onderschatten. Maar is hij al van het niveau Marchisio? Daar twijfel ik aan. Welllicht jaartje nodig om te wennen, misschien trekt hij zich op aan het niveau. Is die 6miljoen wel waard denk ik om erachter te komen. Wijnaldum zal al stuk duurder worden denk ik.

Wijnaldum, van Rhijn en Gudelj zouden er niet misstaan denk ik. Vooral Wijnaldum zie ik hoge ogen gooien bij Juve en het shirt zou hem prachtig staan haha.

Gudelj, Wijnaldum, Klaassen zijn alle drie te verdedigen opties voor Juve . Ziyech laat de laatste weken weer zijn vorm van zijn tijd bij Heerenveen zien, maar Juve komt nog veel te vroeg. Kishna lijkt me helemaal onzin. Deze jongen heeft nog geen 2 wedstrijden achterelkaar goed gespeeld. Ondanks de ferme taal van zijn zaakwaarnemer mag hij god op zijn blote knieen danken dat hij zo af en toe een wedstrijdje in de basis bij Ajax mag staan. Laat hem eerst nou eens een seizoen lang de beste Ajacied zijn, dan zien we wel verder.

13 februari 2015 om 13:14

Heel Ajax speelt slecht dat kan je niet alleen op Kishna afrekenen.

16 februari 2015 om 10:56

Ik reken het hem niet aan, ik zeg alleen dat die interesse veel te voorbarig is. Laat hem eerst nou eens een stabiel jaar neerzetten, dan praten we verder. Meneer heeft wel geteld 26 wedstrijden in het 1e gespeeld.

Is dit dan toch de vijver waaruit Juventus moet vissen? Dit zijn natuurlijk nog bij lange na geen topspelers.. Wijnaldum Gudelj en Klaassen wellicht de beste van dit groepje op dit moment, maar ook zij gaan vrij weinig toevoegen aan Juventus hoor.

Ik vraag me af hoe serieus deze lijst is. Zouden ze niet zoiets hebben voor elke competitie? Spelers die eventueel in de belangstelling zouden kunnen komen te staan en nu hooguit interessant zijn om te volgen?
Het lijkt me bijvoorbeeld sterk dat Ziyech snel een volgende stap gaat maken. Die jongen heeft net een carrièremove gemaakt en is volgens mij nog steeds een beetje zoekende bij Twente. Of Kishna, die moet eerst maar echt doorbreken bij Ajax. Nu naar Juventus gaan zou waarschijnlijk betekenen dat hij, a la Ouasim Bouy, verhuurd gaat worden.

Kan me niet voorstellen dat dit allemaal serieuze opties zijn. Eigenlijk alleen Wijnaldum heeft volgens mij nu al de bagage om eventueel te slagen daar.

13 februari 2015 om 12:25

Ja elke club heeft zo'n lijstje in elke competitie. Betekend gewoon dat deze spelers gescout worden en later word bepaald of ze worden gehaald of niet. Iemand lekt dit uit en de media veranderd meteen dat Juve al deze spelers wilt hebben.

Tuttosport, zegt genoeg. Broodje aap dit, aangezien geen enkele van die spelers momenteel een directe aanwinst is voor Juventus.

13 februari 2015 om 16:12

Die kan ook een scout lijstje zijn. Betekend niet meteen dat juve deze allemaal wilt halen.

13 februari 2015 om 18:50

Het is ook een scoutinglijstje, ze gaan deze spelers zogenaamd scouten. Maar iedereen weet dat deze jongens echt het niveau te kort komen voor Juventus, dat weten zij daar ook, aangezien ze hier in Nederland permanent twee scouts hebben die Nederland en België doen...

Dan wordt kishna Bouy2.0

Juventus komt voor de koopjes hier. Italiaanse clubs kunnen zich financieel niet meer meten met de topcompetities. Dus zoeken ze andere spelersmarkten. Maar echt goede spelers gaan waarschijnlijk niet meer naar Italie. Dus blijft Gudelj over. En door de Riola-connectie Kishna, maar ik hoop dat hij slimmer is. Her Italiaanse voetbal zal steeds verder gaan afzakken.

13 februari 2015 om 15:11

Echt goede spelers gaan waarschijnlijk niet naar Italie... Nlijft Gudelj over? Hij is na Depay de beste alle jonge spelers in de eredivise

Ik, als Ajacied, hoop dat Kishna vertrekt. Wat een hoogmoedswaanzin heeft die jongen. Niks bewezen bij Ajax, wel denken dat bij Juve te doen? Lachwekkend. Hij en Raiola

Wijnaldum kan ik wel geloven ,maar de rest denk ik dat het geen voetballers voor Juve zijn.
Maar 10 jaar terug nam Ac milan ook iedereen over voor weinig om daarna voor meer door te verkopen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren