Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Nieuwe Romario' bij PSV: 'Ik begrijp dat ploegen angst hebben'

Laatste update:

Memphis Depay is hard op weg om de eerste Eredivisietopscorer van PSV te worden sinds Mateja Kezman. De aanvaller maakte zaterdag tegen FC Utrecht zijn veertiende en vijftiende van het seizoen en heeft inmiddels in de laatste zeven competitieduels achtmaal doel getroffen. Luuk de Jong begrijpt wel dat de tegenstanders van PSV angst hebben voor Depay.

/

“Ik heb bij FC Twente gezien dat tegenstanders bang werden voor Bryan Ruiz omdat hij er altijd tussendoor glipte. Dat heeft Memphis ook in zijn spel. Hij kan altijd goed de ruimte vinden voor zichzelf”, vertelt De Jong maandag in De Telegraaf. Phillip Cocu en zijn spelers accepteren tegenwoordig ook gemakkelijker de mindere aspecten in zijn spel, zoals het laten lopen van een mannetje of de kortste weg richting het vijandelijke doel kiezen. De rest van het elftal knapt echter het defensieve werk voor de aanvaller op.

Depay mag zijn acties maken, keer op keer, en daarmee doet hij denken aan voorgangers als Ruud Gullit en Romario. Ook zij hoefden in defensief opzicht minder werk te verrichten. Hans van Breukelen vindt deze vergelijking buiten proportie. “Hij is pas twintig, terwijl die jongens in hun PSV-tijd al een paar jaar ouder waren en ook verder in hun ontwikkeling. Wat Memphis wel met deze spelers gemeen heeft, is zijn vermogen om altijd het verschil te maken.”

“Ik zit nogal eens een wedstrijd van PSV te kijken, en dan denk ik ’verdorie Memphis, waarom zus of zo?’ Maar als ik dan later de samenvatting terugzie, dan blijkt hij bij vrijwel elk gevaarlijk moment betrokken te zijn geweest.” Van Breukelen looft de uitstraling van Depay, dat hij de wedstrijd nog gaat beslissen, al is het in de laatste minuut. “Het zijn eigenschappen, die de rest van Europa inmiddels ook heeft ontdekt.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beste speler in de Eredivisie. Gaat volgend jaar wel naar een andere club denk ik.

9 februari 2015 om 08:51

Beste aanvaller inderdaad. Ik verwacht ook niet dat psv hem, zelfs met CL voetbal, kan behouden. Ik zou psv zijnde niet genoegen nemen met minder dan 30m overigens.

9 februari 2015 om 08:55

Zou onzettend jammer zijn als hij vertrekt maarja ik denk niet dat iemand anders verwacht, Psv zou echt potten kunnen breken in de CL als ze Depay, Wijnaldum, Willems en Cuardado samen weten te houden maar het lijkt haast onmogelijk, met poten breken bedoel ik natuurlijk knock-out fase CL kunnen halen.

9 februari 2015 om 09:45

Laat ze eerst maar een in EL van dit jaar halve finale halen ofzo
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik als PSV supporter ook wel uitkijk om PSV eindelijk weer in CL te zien.

Nu Weel UEFA coëfficiënt punten scoren in EL helpt voor een goede loting straks. Dat is waar Ajax afgelopen jaren steeds de mist in ging: in CL speelden ze aardig maar in EL konden ze het niet opbrengen ofzo dan haal je te weinig punten en blijf je qua loting hangen in pot3

9 februari 2015 om 10:13

Nooit weg gaan in het jaar voor het WK. In Nederland jezelf van selectie voor oranje verzekeren, CL spelen als bonus, dan indruk maken op het EK en vervolgens in een topcompetitie de juiste club kiezen.

9 februari 2015 om 10:19

@glory

Dat zou inderdaad een ideaal scenario zijn. Maar wat nou als die topclub in een topcompetitie zich deze zomer al meldt? Dan denk ik dat je wel heel sterk in je schoenen moet staan om dat af te wijzen. Vooral omdat je aan alles ziet dat Depay klaar is voor de volgende stap.

Wie weet groeit hij in dat jaar bij een topclub door het hoge niveau van de wedstrijden en trainingen zo erg, dat hij op het EK één van onze belangrijkste spelers wordt.

9 februari 2015 om 10:51

Als Brands "slim en creatief" is dan kan hij hem en Wijnaldum een alternatief bieden door te zeggen dat ze sowieso het eerste halfjaar van volgend seizoen blijven om CL te spelen. Ze zijn immers wel vaste waarden bij PSV en mochten ze het niet redden om te overwinteren in de CL dan kunnen ze voor een "gelimiteerde" transfersom weg!

9 februari 2015 om 11:31

Hij is ook gewoon de beste speler. Wie is er beter? Ik zie hem niet. Deze man gaat dezelfde route bewandelen als Robben. Dus hierna naar Engeland en uiteindelijk eindigen in de absolute top (dus Barça Bayern of Real) Hij heeft nog als voordeel dat hij al jaren bij PSV zitten dus ook beter is voorbereid op de stap erna waar Robben eerst nog bij Groningen zat.

9 februari 2015 om 13:21

@ Jesseessej
Dat kan hoor, maar hij hoeft nog helemaal niet zo belangrijk te zijn voor ons. Wordt hij dat wel, dan lijkt me dat ook juist weer gevaarlijk!

Geschiedenis leert dat clubs jaarlijks wel terug komen voor zo'n talent. Het is inderdaad moeilijk om nee te zeggen tegen een topaanbieding maar dat geldt denk ik meer voor een 24 jarige speler in Nederland of een talent dat nog niet doorgebroken is. Depay zit toch perfect bij Psv?

9 februari 2015 om 08:52

Beste speler? Absoluut niet, sorry maar dit seizoen is hij echt matig.... ja scoort ja (dat is belangrijk) maar dan kan niet gezegt worden dat hij de beste speler is. Ruud can nistelrooy scoorde ook veel, maar beste speler? Ik vind bv clasie of wijnaldum beter.. dit seizoen doen iig wel.

9 februari 2015 om 08:58

@rusty

Persoonlijk vind ik Depay en Cuardado beste spelers van de eredivisie, Depay begon geweldig en had daarna een dip hij begint langzaam uit dat dip te komen en het is weer tijd dat we zijn klasse weer gaan zien, Clasie is belangrijk voor Feyenoord maar zeker niet de beste in de eredivisie, goede spelers trekken hun team naar de overwinning en dat doen Depay, Wijnaldum en Cuardado laatste tijd vaak, dat heb ik nog niet echt bij Clasie gezien.

9 februari 2015 om 08:58

62 goals in 67 wedstrijden wie was op dat moment ook alweer beter van nistelrooij bij psv??

9 februari 2015 om 08:58

*dan*

9 februari 2015 om 09:29

Ik begrijp je mening, over cuardado heb je eigenlijk ook wel gelijk in! Mijn mening is niet zo zeer wie scoort zoals depay gelijk zo belangrijk of goed is. Groot voorbeeld is c. Ronaldo. Dit seizoen totaal niet goed (ja scoort) maar de missing link daar is toch modric en bv ramos etc. Als die niet spelen is het gelijk minder. Ronaldo is dit seizoen vervangbaar (naar mijn mening). En dat zal ook zijn als modric niet speelt (kijk naar atletico vs rm). Daarom vind ik clasie, wijnaldum en cuardado (nu je het zegt) de beste in de eredivisie.

9 februari 2015 om 09:44

Depay is een buitenspeler en geen spits vergeet dat niet. Het feit dat hij zoveel scoort op die positie zegt wel wat.

9 februari 2015 om 10:11

Eens. Klaassen heeft 1 heel goede serie gehad en raakte toen geblesseerd. Is zeker nog niet de speler die keer op keer wedstrijden beslist en Depay doet dat wel al. Toornstra komt van de subtop en dat meegerekend doet hij het aardig, maar niet meer dan dat. Hij heeft een weergaloze traptechniek maar je ziet aan alles dat hij in de as moet spelen om in de toekomst echt bepalend te kunnen zijn. Mist de snelheid, drive, dribbel maar ook het pure overzicht om vanaf de flank spelbepalend en beslissend te zijn. Depay is dan wel niet spelbepalend maar wel heel vaak beslissend. Clasie is gewoon elke wedstrijd spelbepalend. Twee jonge talenten waar Oranje nog 10 jaar mee vooruit kan.

9 februari 2015 om 10:59

Het is guardado btw

9 februari 2015 om 11:04

Die gozer loopt elke wedstrijd iedereen in de weg in de 16. Ik vind hem echt vaak opteren als spits.

9 februari 2015 om 16:42

Wat slaan we weer door en maken we spelers groter dan ze al zijn. Hier laten we zien hoe goed Nederland daar in is. Depay de nieuwe Romario noemen? Hell no! Niet eens te vergelijken. Depay prima voetballer scoort als winger erg veel, maar kom op. Ik ga niet mee in deze hype, Depay moet voor mij het op een hoger niveau laten zien. CL voetbal bijvoorbeeld.

Ik denk dat PSV minimaal 25 mil voor hem kan vangen, heeft net zijn contract verlengd en is hard op weg om topscorer te worden!

9 februari 2015 om 09:04

Nou idd, 25 miljoen minimaal, als je ziet bijvoorbeeld wat ajax soms vangt, moet dat toch zeker kunnen! Manchester united kom maar is langs

hij moet me denken aan de cr7 van Man U hij doet alles op instinct en niet wat de trainer zegt

9 februari 2015 om 16:38

Kan niet. CR7 was op zijn leeftijd veel en veel verder, ook was het niveauverschil vele malen hoger.

12 februari 2015 om 09:59

ik zeg ook niet dat hij zo goed wordt of is maar dat hij een zelfde soort speler is

Toorsntra Klaassen Clasie komen ook wel dichter bij Depay (overigens veel meer)

9 februari 2015 om 09:17

Waarbij ik Claisie zeker over een heel seizoen nog een klasse beter vind dan Toornstra en Klaassen.

9 februari 2015 om 10:10

Eens. Klaassen heeft 1 heel goede serie gehad en raakte toen geblesseerd. Is zeker nog niet de speler die keer op keer wedstrijden beslist en Depay doet dat wel al. Toornstra komt van de subtop en dat meegerekend doet hij het aardig, maar niet meer dan dat. Hij heeft een weergaloze traptechniek maar je ziet aan alles dat hij in de as moet spelen om in de toekomst echt bepalend te kunnen zijn. Mist de snelheid, drive, dribbel maar ook het pure overzicht om vanaf de flank spelbepalend en beslissend te zijn. Depay is dan wel niet spelbepalend maar wel heel vaak beslissend. Clasie is gewoon elke wedstrijd spelbepalend. Twee jonge talenten waar Oranje nog 10 jaar mee vooruit kan.

10 februari 2015 om 05:26

Naar mijn mening spelen van de 4 beste spelers in de eredivisie er 3 bij psv.wijnaldum guardado memphis en clasie.memphis is de meest doeltreffende van de 4 maar over het hele seizoen gezien halen die andere 3 maar mijn mening een hoger en constanter niveau.memphis een geweldige speler bij vlagen alleen nog niet constant genoeg en nog een jaar eredivisie zou hem goed doen.hij heeft positioneel en tactisch nog genoeg te leren en als hij daar de tijd en ruimte voor krijgt wordt hij een echte topper.

Memphis Depay scoorde bij zijn invalbeurten ook altijd en meestal kwam hij de 85ste minuut erin. Als je toen niet al zag dat hij een grote zou worden dan weet ik niks over voetbal. Ik heb ook hoge verwachtingen van Locadia, Ritzmaaier en Hiljemark maar ik zou me niet druk maken over PSV want zonder Memphis zou PSV het nog steeds prima doen. Ze moeten gewoon Bakkalli overtuigen te blijven want hij is echt veel beter dan Depay. Er is gewoon geen vervanger voor Wijnaldum. Als hij gaat dan mag PSV zich pas zorgen maken. Maher is wel heel goed maar die meters die ik wijnaldum zie afleggen en dan nog meevoetballen dat doet niemand in de eredivisie.

9 februari 2015 om 10:47

Jij hebt waarschijnlijk een lange winterslaap gehad, want Bakali komt echt nimmer nooit meer te spelen voor Psv. Trouwens Bakali heeft ook maar een aantal wedstrijden goed gespeeld en voor de rest was het matig.

9 februari 2015 om 12:52

Waarom winterslaap? Hij staat nog steeds vast bij PSV dus wat je zegt slaat ook nergens op. Moet ik jou nou voetbal gaan uitleggen of Bakkali een matig voetballer of een goeie voetballer is? Kijk die reactie van je. Hoe dom kan je zijn? Bakkali die 17 jaar was en iedereen wegdolde en zijn doelpunten maakte. Een jongen van 17 kan ook niet elke wedstrijd goed spelen. De kracht(lichaam) van een 17 jarige jongen is anders dan een 27 jarige man maar 1 ding is wel duidelijk dat hij een grote voetballer zal worden. Als je blind bent kan ik er ook niks aandoen maar PSV probeert hem momenteel gewoon kapot te maken. Hij kan echt de beste van de wereld worden. Die talent beschikt hij wel.

9 februari 2015 om 14:24

Ja hij staat op dit moment nog onder contract, maar zal nooit meer een wedstrijd voor PSV spelen. Zover is wel duidelijk toch?
Bakali wil zijn contract niet verlengen en wil per se weg. PSV heeft hem daardoor verbannen naar Jong Psv.

bij PSV heeft hij echt maar 3 a 4 goede wedstrijden gespeel, 2x voorronde CL en 1x in de competitie toen hij 3x scoorde. Voor de rest werd het minder en minder.

Natuurlijk komt hij kracht tekort en kan hij niet elke wedstrijd goed spelen. Maar wat er met deze jongen aan de hand is is een mentaal probleem. Talent heeft hij, dat zal niemand ontkennen. Ik als PSV supporter zeker niet. Maar als Bakali zich nou net als alle andere jongens in de selectie gedraagt had hij dit jaar al een bepalende speler kunnen zijn.
PSV zou dan met een aanval Depay, de Jong, Bakali spelen, dat zou geweldig zijn.
Maar goed, Bakali heeft het voorzichzelf verkloot. En ja, mischien heeft PV zich ook niet al te best opgesteld.

Guardado is beste speler uit de eredivisie

Ja die zal vertrekken, net als Wijnaldum en misschien ook Willems. Maar zeker de beste speler op dit moment in de Eredivisie.

Beste speler is hij zeker niet van de Eredivisie. Hij mist te veel kansen, vrije trappen wat er vaak naast gaat, te veel een egoïst. Afgelopen zaterdag ook nog te veel onzuivere passes. Kortom, hij moet nog veel leren en is te vroeg om naar het buitenland te gaan. Denk met deze tekortkomingen, zal hij niet eens bij de eerste elftal thuis horen bij een topclub.

Ik denk dat hij voor rond de 18 miljoen verkocht wordt. Nederlandse clubs vragen over het algemeen te weinig denk ik.

9 februari 2015 om 10:05

Er is afgelopen zomer schijnbaar 20 miljoen geboden en afgewezen dus ik vrees dat het wel wat meer word.

Ik vind hem wat tegenvallen dit seizoen eerlijk gezegd. Ja, hij scoort wel, maar toch zie ik hem vaak passes geven, beslissingen maken die echt niet passen bij de 'beste speler van de Eredivisie.' Ik vind het ook vrij schandalig van Voetbalzone dat ze hem al maar een beetje vergelijken met een Romario en Gullit, zonder eigenlijk maar een gegronde reden om dat te doen. Je maakt het verwachtingspatroon onrealistisch hoog voor die jongen.

9 februari 2015 om 10:21

Zelfs de 17 jarige Ronaldo destijds, was veel verder dan Depay nu bij Psv. Vind Depay te veel in de hemel geprezen. Vind hem gelijkwaardig aan Mertens en Duszak.

9 februari 2015 om 10:56

Depay is toch al wel verder dan Mertens en Dusdzak zeker fysiek gezien en ook in vergelijking met het afmaken van kansen. 15 doelpunten in 18 wedstrijden daar kwamen ze echt niet in de buurt.

Vergelijking met Ronaldo is natuurlijk ook niet mogenlijk, spelen op verschillende posities, en Ronaldo was een talent dat tegenwoordig gewoon niet meer te halen is voor de eredivisie ploeg.

9 februari 2015 om 10:38

Klopt, veel spelers die hier top waren (heb ik het nu even over spitsen) zijn bij andere competities geflopt.
Bonyis de laatste die ik me kan herinneren die wel succesvol is, daarna volgt er een groot gat, net als daarvoor.
Kan me niet eens herinneren wie dat zou kunnen zijn geweest, van Nistelrooy?

9 februari 2015 om 10:56

Luis Suarez?

9 februari 2015 om 10:57

Suarez, Robben, Ibrahimovic vergeten? nu ook doet Pelle het heel goed in de Engelse competitie samen met Tadic.

9 februari 2015 om 16:15

EL-pistolero

Goede voetballer maar een zeer naar mannetje. Wat een slechte interviews geeft die jongen toch. Arrogantie ten top. Verwacht niet dat hij in het buitenland hoge ogen gaat gooien. Wellicht goede speler voor de subtop. Dat hij het in Nederland aardig doet zegt niks. In het land der blinden is 1 oog koning. Hij steekt hier boven de rest uit omdat het niveau in Nederland bedenkelijk is.

9 februari 2015 om 11:04

Bony is goed maar geen wereldtop in de Bpl.
Hij zal bij Manc vaak de bank warmhouden, je denk toch niet dat hij voor de basis is gehaald i.p.v. breedte versterking?

9 februari 2015 om 13:19

Bony scoorde vorig jaar bij Swansea evenveel als Aguero bij Man City - 17x.
Dit jaar staat Aguero voor met 14 tegen 9.

Kortom Bony gaat wel veel in de basis spelen, samen met Aguero, Bony neemt de plaats in van Jovetic.

9 februari 2015 om 11:01

Depay heeft gewoon zijn kwaliteiten. Over het niveau van de eredivisie valt ook wel weer mee. Pelle, Tadic, Erikson, Blind, Mertens, doen het allemaal prima in het buitenland. Ook strootman en Siem de Jong voor zijn blesure, en nu ook Bas Dost in Duitsland.

9 februari 2015 om 11:05

.....maar die voetballen allemaal in de subtop of middenmoot.

9 februari 2015 om 12:35

Het is maar net wat je onder subtop / middenmoot verstaat.
Pelle en Tadic - Southampton (3e plaats in de Engelse Competitie suptop noemt.)
Blind - j Manchester United (4e plaats in de Engelse Competitie)
Erikson - Totteham (5e plaats in de Engelse Competitie)

Stootman - AS Roma (2e plaats in de Italiaanse Competitie)
Mertens - Napoli (3e plaats in de Italiaanse Competitie)

Dost - Wolfsburg (2e plaats in de Duitse Competitie

In dat rijtje speelt alleen Siem de Jong bij Newcastle United in de middenmoot en hoort er mischien niet tussen.

Samen met Wijnaldum het niveau van de eredivisie ontstegen. Geen twijfel over mogelijk dat deze jongens aan het eind van het seizoen vertrekken. Natuurlijk heeft hij punten waar hij nog aan moet werken maar als je ziet hoe makkelijk hij er soms doorheen komt zie je dat hij toe is aan een volgende stap.

10 februari 2015 om 05:31

Psv zou ze gewoon een dik contract moeten aanbieden dit zijn spelers die uitzondering moeten maken op het salarishuis.deze spelers winnen wedstrijden voor je en iedereen in de selectie kijkt tegen ze op.met de miljoenen die psv waarschijnlijk binnenhaalt moet dat geen probleem zijn en kan je eventueel nog verder versterken.dit is de kans voor psv om aansluiting te vinden met de subtop en zou jammer zijn als ze dat laten lopen.als guardado weggaat zou jammer zijn maar als psv gudelj op kan halen voor 6 miljoen aan einde van seizoen zouden zij goede zaken doen.en een echte powerhouse binnenhalen op het middenveld.die het gebrek aan kracht van maher kan compenseren op europees niveau

10 februari 2015 om 10:47

Deze jongens zijn onmogelijk te behouden. De nederlandse competitie is van een te middelmatig niveau voor spelers als depay en wijnaldum. Kijk naar Ajax waar dit ook ieder jaar gebeurd. Ookal bied je ze een miljoenencontract aan, wanneer de grote europese clubs met 10x zoveel budget als PSV een contract voor hun neus neerlegt is het geen lastige keuze voor ze.

11 februari 2015 om 04:17

Ja het is inderdaad lastig maar als jij bijvoorbeeld 1.5-1.8 miljoen bij psv kan gaan verdienen en bij Southampton 2-2.5 dan weet ik zeker dat een jaar voor een ek dat er genoeg spelers zijn die dan de liever bij de nederlandse top nog een jaar willen spelen en zekerheid hebben op het ek.als je het niet probeert dan weetje zeker dat het niet gaat lukken.

Ben ik de enige die hem gewoon al een tijdje niet goed vind spelen? Maar goed, hij blijft wel scoren, en als je de samenvatting terugkijkt krijg je de indruk dat ie een geweldige wedstrijd heeft gespeeld, maar hij heeft zo vaak balverlies en maakt vaak de verkeerde keuzes

9 februari 2015 om 12:44

Dat heeft bijna iedere speler wel die acties maakt, toch? Het is gewoon het risico van zijn spel.
Natuurlijk gaat lang niet alles goed, dat kunnen zelfs de hele groten niet (ronaldo, Messi, Robben) - zei hebben ook stofzuigers op het middenveld nodig om er te staan waneer er balverlies is.
Maar wat mij wel opvalt dat als hij balverlies lijdt dat hij er tegenwoordig zijn fout wel wil herstellen. Dat was verleden jaar nog wel anders.

Waneer hij wel langs zijn tegenstander komt, en dat gelukt toch elke wedstrijd een behoorlijk aantal keer dan is er meteen dreiging en een scorings kans.

De vraag is voor zijn speler, hoe bepaal je vorm?
Het aantal keren dat het lukt vs niet lukt? dan is het natuurlijk niet super bij Depay.
Maar als je het anders bekijkt bijvoorbeeld dan is zijn vorm weer erg goed.
Bijv.
Het aantal keren dat hij scoort
Het aantal keren dat hij het verschil maakt in de wedstrijd

weinig zulke misleidende titels gezien als deze....

Schalke vind ik een mooie club voor hem. Kan hij daar Farfan opvolgen.

Ik zie hem ook steeds vaker dingen met zijn linkerbeen doen. Toch mooi dat hij naar mijn advies geluisterd heeft. Word hij zoveel veelzijdiger en beter van.

We zijn helemaal aan het doorslaan in Nederland... we gaan Depay vergelijken met Romario.
Had hij alleen maar het technisch vernuft en koelbloedigheid,beide heeft hij niet.
Beste voetballer PSV Wijnaldem.,dan het werkpaard uit Mexico.
Zonder deze 2 spelers is PSV niet te vinden in de top 3.
Dan lopen hier ook nog Clasie,toornstra , Klaassen ,nee niet Depay.

Jongens wel ff beelden van Romario bekijken via YouTube, kun je totaal niet met elkaar vergelijken. Neemt niet weg dat ik Depay wel een hele goede speler vindt. Zal wel weg gaan voor 25 a 30 mil.

10 februari 2015 om 05:35

Inderdaad vergelijking slaat nergens op.depay is een hele goede voetballer bij vlagen maar romario was absolute buitencatogorie wat een geweldenaar was dat.technisch zo goed en zo koelbloedig voor de goal daar kan memphis nog veel van leren.

Titel slaat werkelijk waar nergens op. Maar goed, ik begrijp wat o.a. Rekik wilt zeggen. Voor iemand die continue het verschil maakt wil je maar al te graag het vuile werk opknappen. Zijn rendement is enorm, en had zelfs hoger kunnen zijn. Met zijn potentie kan hij zeker elke wedstrijd gevaar stichten en scoren. Het laatste blok wedstrijden komt PSV vooral top tien ploegen tegen, hopelijk kan hij hetzelfde rendement behouden.

Ik ben nog niet 100 procent overtuigd of die de absolute top kan halen hij mist veel kansen en heeft niet altijd het overzicht maar hij wordt zoizo de linksbuiten van oranje voor de komende jaren

hij is niet zo sierlijk als romario maar hij is wel gevaarlijk scoort binnen buiten 16 meter. denk dat hij laaste jaar bij psv is ,hij is na robben beste aanvaller

10 februari 2015 om 08:54

Waar plaatsen we Nistelrooy?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren