Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Eriksen evenaart tot nu toe het niveau van Alexis en Fàbregas’

Laatste update:

Christian Eriksen speelt de sterren van de hemel bij Tottenham Hotpur; de aanvallende middenvelder maakte dit seizoen al negen doelpunten. Voorafgaand aan de voor de fans belangrijkste wedstrijd van het jaar, thuis tegen aartsrivaal Arsenal, komt manager Mauricio Pochettino woorden tekort: hij vindt Eriksen een van de beste spelers van de Premier League.

/

Volgens Pochettino staat Eriksen op gelijke hoogte met spelers als Alexis Sánchez en Cesc Fàbregas, die worden gezien als de grote sterren van de Premier League. “Ja, tot op heden wel”, zegt Pochettino, als gevraagd wordt of Eriksen het niveau van Alexis en Fàbregas evenaart. “Christian heeft de mogelijkheid om op dat niveau te komen. Hij is enorm belangrijk voor onze ploeg”, klinkt het.

Voor Tottenham Hotspur staat er een belangrijk duel op het programma met het oog op plaatsing voor de Champions League. Opmerkelijk genoeg is buurman Arsenal juist een van de favoriete tegenstanders van the Spurs: van de laatste twaalf duels gingen er slechts twee verloren. “Toch richten we ons meer op de lange termijn. Met het nieuwe stadion hebben we meer inkomsten, dat is ook goed voor de fans”, aldus Pochettino.

Is Christian Eriksen nu al een van de beste spelers van de Premier League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mwah, hij is goed bezig en zijn vrijschoppen zijn geweldig maar je kan ook overdrijven. Hij is bij lange niet zo bepalend als Cesc, Costa, Alexis, Hazard...

6 februari 2015 om 11:06

Vindt je hazard bepalend? Ik vindt hazard een prima speler maar wat mij iets te overhyped.

6 februari 2015 om 11:08

Dat was de na-praat comment van vorig jaar Talkingtome

Dit jaar gewoon verbeterd en bijna foutloos vind ik zelf. En dan moet je weten dat ik dat niet graag zeg over Chelsea spelers, maar soms moet je eerlijk zijn

6 februari 2015 om 11:10

Hazard overhyped? Jij bent weer eentje die zich blind staart op statistieken denk ik. Hazard is een speler die gevaar sticht met z'n dribbels. Ik denk dat een verdediger liever tegenover Ronaldo staat dan tegen Hazard.

6 februari 2015 om 11:15

Ik denk niet dat dat veel uitmaakt, Ronaldo is fysiek beter, veel explosiever, Hazard is technischer. Dus het ligt aan wat voor soort verdediger het is. Een hele snelle verdediger speelt liever tegen Ronaldo, een speler die goed is in het spel lezen speelt liever tegen Hazard.

6 februari 2015 om 11:46

Hazard is ook in mijn ogen overhyped. Ik vindt het een geweldige speler met geweldige dribbels. Die dribbels maakt hij alleen veelte vaak op posities waar het niet moet. Hazard laat zich te vaak inzakken naar het middenveld om een leuke dribbel te doen zonder rendement.

Hazard moet zakelijker gaan spelen wilt hij de laatste stap naar de absolute top maken. Hij moet zorgen dat hij vaker in de een op een met een verdediger komt. Daar is hij levensgevaarlijk. Nu maakt hij vaak nog de foute keuze. Waar een simpele kaats veel effectiever is plaatst hij toch een dribbel. Ziet er leuk uit maar geeft ook de verdediging de tijd om te hergroeperen.

6 februari 2015 om 12:51

@ Mad Tactician,

Volgens mij is Chelsea toch echt wel de absolute top.

6 februari 2015 om 12:54

Hazard maakt dit seizoen juist meer dribbels op plaatsen waar gevaarlijke situaties uit ontstaan. Dat hij nog zakelijker moet gaan spelen ben ik mee akkoord, zijn grootste mankement is nog dat hij het spel soms teveel vertraagt terwijl hij juist de kwaliteiten heeft om het tempo erin te houden of te versnellen zelfs.

Maar hij creëert dit seizoen zoveel kansen voor Chelsea, ik vind hem alleszins niet overhyped als mensen zeggen dat hij minstens een top 3 speler is in de PL dit seizoen.

6 februari 2015 om 13:30

Mad tactician
Baseer je je betoog op machten van 2 jaar terug? Dan maakte hij inderdaad vaak foute keuzes maar nu is hij een van de beste spelers in de PL. Of, laat me raden, je kijkt nooit naar Chelsea en baseert je op het WK? Want zo heb ik er heel wat zien passeren

6 februari 2015 om 17:36

Hazard moet zakelijk leren scoren dan is hij helemaal klaar!

6 februari 2015 om 17:37

Belgunner

Ik baseer mijn betoog op een wedstrijdje of 7 a 8 die ik dit seizoen van hem gezien heb. Zolang hij diep blijft speelt hij vanuit zijn eigen sterke punten en is hij levensgevaarlijk. Echter op het moment dat het niet lekker loopt laat hij zich te vaak inzakken en zie ik hem dribbels rond de middenlijn maken waar hij niks te zoeken heeft. Daarmee haalt hij de dreiging uit zijn eigen spel.

Ik geef je gelijk dat hij in de laatste paar seizoenen al grote stappen heeft gemaakt maar in mijn ogen is hij er nog niet. Dat kan ook komen doordat hij van tijd tot tijd laat zien dat hij gewoonweg beter kan. Nu zie ik hem ondanks de honderden dingen die hij goed doet nog te vaak foute keuzes maken.

Hankey

Ik bedoel niet Chelsea als absolute top maar Hazard als speler. Ik zie hem nu als een heel goede speler maar wil hij echt de boeken ingaan als een topspeler zal hij zichzelf nog moeten verbeteren. Dan zal hij zakelijker moeten gaan spelen. Ronaldo is daar een mooi voorbeeld van. Die heeft zichzelf van een frivole schoolpleintjesvoetballer doorontwikkeld tot een zakelijk en klinische speler. Deze stap zal Hazard ook moeten zetten om gerekend te worden tot de absolute topspelers van zijn generatie.

6 februari 2015 om 11:15

Hahaha en we hebben weer een wat zal het zijn Belgunner, Ajaxhater of Eriksenhater?

6 februari 2015 om 11:45

Ja de haat spat er vanaf in zijn comment. Ik schrok er zelf ook van...

6 februari 2015 om 13:26

Ajaxhater of Eriksenhater? Geen van beide. Ik vind Eriksen een mooie voetballer, en heb niets tegen Ajax. Volg de Eredivisie, als Belg, niet zeer goed en heb totaal geen voorkeur. Dat jij zo redeneert zegt wel veel over jou...

6 februari 2015 om 17:12

Voor sommige ajacieden is iedereen die niet overdreven lyrisch is over een speler of ex speler van ajax meteen een ajax hater dus trek je er niks van aan.
Eriksen speelt goed maar ik vond Fabregas nog wel wat beter.

6 februari 2015 om 11:17

Eriksen is zeker net zo bepalend als Costa en Sanchez. Hij is week in week uit degene die wedstrijden beslist voor Spurs. Dat hij niet van het niveau van bovengenoemden is is een ander verhaal.

6 februari 2015 om 13:28

Mja ik vind hem toch minder bepalend maar hij is wel de belangrijkste en beste speler van Tottenham. Het is niet zo dat hij week in week uit wedstrijden beslist, zoals jij zegt. Hij doet het vaak, da's iets anders. Costa en Alexis doen het wel week in week uit.

Edit: nu ja, misschien heb ik het inderdaad niet goed verwoord, excuses.

6 februari 2015 om 13:41

Eriksen heeft als speler de meeste punten binnen gehaald met zijn doelpunten. Dit is puur vanuit de statestieken dus hier kun je moeilijk onderuit. Ik zeg niet dat hhij beter is maar wel heeeeeeel bepalend.

6 februari 2015 om 17:54

Belgunner, ik moet Keijenborg hier toch gelijk geven.
Hij heeft Spurs al enorm veel punten bezorgd door treffers op het laatst, dat is dus enorm bepalend zijn. Natuurlijk is bv Kane ook zeer bepalend, maar dat is Cazorla bij ons ook.

6 februari 2015 om 11:19

@belgunner, ben je nou sirieus ?? En hazard bepalend noemen, echt grappig, is zogenaamd de nieuwe cr7 maar scoort nooit meer dan 15 x in 1 seizoen. Eriksen tikt zeker dit niveau laatste tijd, en is de bepalende speler van Spurs. Zal niet lang duren voordat die bij een topclub speelt. Ik hoop op FC Barcelona , past perfect bij hem, speelt hetzelfde spel

6 februari 2015 om 11:28

Bepalen is niet per se alleen maar scoren.

Dat je het weet.

Overigens heeft Hazard 20x gescoord in zijn laatste seizoen bij Lille.

6 februari 2015 om 17:38

Bepalend ben je als aanvaller als je scoort.. Diego costa redt zich ook wel zonder die paar assistjes van hazard hoor.. Dat is wat we bedoellen met overhyped.. Hij dribbelt echt goed bal is geplakt aan zijn voet maar hazard moet gewoon meer scoren met zijn kwaliteiten. Op het wk zag je het ook een beetje. J

6 februari 2015 om 11:25

Bepalend is denk ik niet het goede woord, want hij is juist zeer bepalend voor de Spurs, getuige zijn 9 goals. Hij zit echter nog niet op hetzelfde niveau als de door jou genoemde spelers.

6 februari 2015 om 11:26

Niet bepalend? Kijk je wel naar de spurs? Hoevaal.heeft Eriksen wel.niet in de laatste minuten gescoord?

6 februari 2015 om 11:51

Vrije-trappen vind ik ook niet allemaal even geweldig hoor. Ja, ze vallen binnen, maar er zit weinig kracht aan en de bal zit ook zelden maximaal in de hoek.

Alexis raakt de bal veel harder en laat hem, als hij hem perfect raakt, op het juiste moment zakken. Soms in het uiterste hoekje van de kruising.

Maar goed, als ze maar zitten, maar echt geweldig zou ik zijn trappen niet willen noemen.

6 februari 2015 om 12:41

Eriksen geeft wel een heerlijk effect mee, waar Alexis gewoon voor een geplaatst en hard schot gaat.

6 februari 2015 om 13:00

Sanchez schiet een beetje als ronaldo. Die hoek die de bal maakt zou je ook als een effect kunnen zien.

6 februari 2015 om 16:16

Ja ik snap niet dat hij ze nog mag nemen. t zijn helemaal niet zulke mooie goals. Belachelijk eigenlijk dat niemand anders ze moet nemen bij Tottenham.
Het zijn dan wel goals, maar helemaal niet zo mooi.
Levi wil alleen mooie vrije trappen zien hoorde ik, t maakt hem niet uit of ze er in gaan.

En dan kom je ook nog met ronaldo aan. Die maakt ongeveer 1 op de 100 vrije trappen, dat haalt zelfs rene van rijswijk nog.

6 februari 2015 om 17:14

Bijzonder flauw.

6 februari 2015 om 12:17

Die spelen ook bij een totaal ander elftal. Die spelers van chelsea zijn met zijn 3en bepalend voor vrijwel de volledige productie aan goals en assist bij chelsea. Sanchez neemt in zijn eentje bijna 45% van de goals voor zijn rekening met goal of assist. Eriksen doet zit hier op 30% in een veel minder draaiend elftal.

Hij is niet zo bepalend in het spel, dat klopt. Maar van de 40 punten die ze gepakt hebben was eriksen bepalend voor minimaal de helft van deze punten.

Zet hem in een elftal als chelsea en dan kan je vergelijken. Maar anders is het niet heel eerlijk. Daarbij valt verschil qua hazard en eriksen wel mee, maar die zijn beide ook 22/23. van de rest mag je ook iets meer verwachten. Hij doet het too op dit moment en ben benieuwd of hij ooit zo bepalend kan zijn bij een topclub, zoals de spelers die jij opnoemt. Das namelijk erg knap ook.

6 februari 2015 om 12:26

Volgens de BBC is Eriksen met zijn goals en assists alleen al verantwoordelijk voor minimaal 13 pnt van TH! Dat lijkt mij genoeg om van het nivo Cesc Costa Alexis te zijn.

6 februari 2015 om 12:36

claro2

Nee, dat is genoeg om bepalend voor je ploeg genoemd te worden. Heel verschil.

6 februari 2015 om 12:34

Miss wel bepalender als deze spelers. Hij is telkens degene die de drie punten voor tottenham binnen harkt!

Prachtig om te zien hoe Eriksen het doet in de PL. Het maakt me dan ook erg trots dat deze jongen bij Ajax gevormd is tot de speler die hij nu is. Men was erg kritisch over hem (hij zou het niveau niet aankunnen), maar hij bewijst het tegendeel. Het niveau van Fabregas of Sanchez is toch nog wel iets hoger, maar het is geen schande om op zo een jonge leeftijd in de buurt van deze toppers te komen.

6 februari 2015 om 11:05

Hij is nog lang niet in de buurt van Fabregas toen die 22 was. En vergeet ook niet dat het makkelijker is om de beste speler te zijn bij Spurs dan bij Chelsea.

6 februari 2015 om 11:07

Je hoeft ook niet gelijkwaardig te zijn aan Fabregas toen. Die behoort al jaren tot de wereldtop. Eriksen komt toch stukje bij beetje dichterbij. Nu al een belangrjike rol bij een club als Tottenham..ik vind het knap! Deze jongen komt er wel.

6 februari 2015 om 11:19

Zo kun je ook zeggen dat het juist knapper is, omdat Eriksen minder kwaliteit om zich heen heeft staan. Hij moet het op het moment vrijwel alleen doen. Feit is dat hij wedstrijden wint voor zijn team. En dan maakt het niet uit welk team dat is.

in zn dromen dat ie net zo goed is als fabregas en alexis.

tot nu toe valt ie bijna alleen maar op door zn vrije trappen en corners. hij heeft een goede trap.

maar speltechnisch is t niet zoveel

6 februari 2015 om 11:10

Hahaha heb je tottenham wel eens zien spelen dit jaar. Hij is elke keer weer belangrijk voor ze lang niet alleen met dode spelmomenten.

Nog meer grappen, of was dat het voor vandaag? Ja, hij is goed bezig, maar nog niet zo goed als die twee.

6 februari 2015 om 11:07

Pochetino heeft helemaal niet gezegd dat Eriksen al op dat niveau zit volgens mij. Hij zei alleen dat Eriksen dat niveau wel eens zou kunnen bereiken.. Natuurlijk zit hij nog niet op het niveau van Sanchez, die is momenteel misschien wel de beste speler van de premier league..

Misleidende titel. Eriksen is wel goed op dreef, maar Sanchez is momenteel misschien wel de beste speler van de premier league. Arsenal is door hem gelijk zo'n 30% sterker.. Maar Eriksen is momenteel wel de beste speler van Tottenham.

In verhouding is hij voor zijn ploeg net zo belangrijk idd, maar hij zit echt niet op dat niveau. Dat geeft Poch zelf ook al aan gelukkig, VZ maakt de titel mooier dan de werkelijke tekst is.

Sorry hoor, maar weer zo'n bericht waarin men lyrisch is op een paar wedstrijden en praten alsof het de heilige redder is. Mensen branden spelers binnen 2 weken af, maar ook andersom.

Eerst Coutinho, dan Coquelin en nu Eriksen.
- Coutinho is sommige wedstrijden gewoon onzichtbaar en kiest soms voor het schot terwijl er een goede pass mogelijkheid is
- Coquelin komt net kijken
- Eriksen is soms compleet onzichtbaar

Noem me een pessimist, maar hierdoor vliegen transferbedragen de pan uit voor sommige miskopen en voer je de druk op sommige spelers zover op dat ze slechter gaan spelen. Daarom zie ik mijzelf meer als een realist

6 februari 2015 om 11:13

Welkom bij de club. Je kan zeggen dat ze alle drie goed bezig zijn op het moment, daar is niets mis mee, en ook dat ze belangrijk zijn voor hun team, maar om te zeggen dat ze echt al topspelers zijn? Absoluut niet. Ja, ik ben tevreden over Coquelin, hij laat Arsenal beter spelen, maar ik weet nog steeds niet of hij nou de echte oplossing is, tot nu toe is hij een tussenoplossing. Coutinho laat leuke dingen zien, maar is niet beslissend genoeg. Eriksen speelt een paar keer goed en zou wereldtop zijn volgens coaches. En er word hier ook nog vergeten dat het makkelijker is om bij Spurs de beste speler te zijn dan bij Arsenal of Liverpool. Want ik kan eerlijk zeggen dat Coutinho niet de beste speler is bij Liverpool, en Coquelin is zeker niet de beste speler bij Arsenal.

En die transferbedragen blijven stijgen, de buitenlandse clubs weten dat iedere club in Engeland minstens 80 miljoen per jaar binnenkrijgt aan tvgeld, dus dat je dan ook meer kan vragen.

6 februari 2015 om 12:00

Er wordt ook niet beweerd dat Coquelin de beste speler bij Arsenal is, maar hij wel de beste speler is op die positie.

Wat doet jou denken, buiten het tijd-gezever/net komen kijken, dat hij niet de juiste oplossing biedt?

Coquelin doet namelijk meer dan simpel meevoetballen en de bal veroveren. Hij wil een leider zijn, weet uit moeilijke situaties te komen op techniek en staat uitstekend gepositioneerd.

Voor mij is hij nu gewoon de juiste oplossing en denk ik pas aan een ander als hij wegvalt. Als je het tegen Man City voor 90 min kan laten zien, heb je naar mijn mening gewoon het volledige vertrouwen verdient.

6 februari 2015 om 14:41

Dat baseer je dus op een aantal weken, een zeer logisch en betrouwbaar tegenargument wat jij zomaar wegwuift met "gezever". 1 top wedstrijd laat jou doen beslissen dat het de redder is voor Arsenal. Een echte fan denk ik dan.....

Ze zeggen toch ook altijd dat je moet uitkijken met eenmalige sensaties op het Wk/ek de hemel in te prijzen? Nou dit is in hetzelfde tijdsbestek of nog zelfs korter dat jou mening heeft gevormd.

Ook wel heel toevallig dat ik 3 spelers noem (ook van mijn Liverpool) en jij via de speler van jou club heel mijn argument wegwuift?

Vrij duidelijke voor de neutrale lezer....

7 februari 2015 om 00:07

Meer dan 5 wedstrijden inmiddels, daar zag je al dat hij het kon. Tegen City liet hij gewoon zien dat hij in staat is om in zo'n wedstrijd er te kunnen staan.

Natuurlijk kan hij terugvallen, maar daarom heeft hij nog wel bewezen dat hij het in zich heeft.. daar is niets voorbarig aan.

Altijd maar dat voorzichtige gedoe, terwijl de speler in kwestie meerdere wedstrijden toont the-missing-link te kunnen zijn.. daar mag je hem best alle krediet voor geven.

Voetbal veranderd altijd heel snel, maar dat hoeft geen reden te zijn om maar voorzichtig te zijn.

Nogmaals, ik zeg niet dat hij al een status als Gilberto Silva heeft verworven, maar tot op heden heeft hij alle tests doorstaan. Klaar.

Van de laatste twaalf duels gingen er twee verloren? Hier klopt niet zoveel van vz

6 februari 2015 om 11:09

Dan zou het moeten gaan om thuiswedstrijden met bekerwedstrijden meegerekend

Hij is beter als die 2, hij is ontzettend hard gegroeid en staat op het niveau Iniesta Xavi. Je moet eens op hem gaan letten, hij raakt de meeste ballen een keer onetouch voetbal, en die steekballetjes zien er zo simpel uit maar in onetouch zo moeilijk net als Iniesta en Xavi. Als hij op het middenveld van Barcelona speelt gaat hij pas echt los.

6 februari 2015 om 11:14

Wauw. Soms komt er een moment dat je moet stoppen en dat is nu. Hij moet nog wel even wil hij het niveau van Fabregas en Sancez bereiken.

6 februari 2015 om 11:18

Sanches en Fabregas spelen in een veel beter elftal met veel betere technische spelers.
Als die 2 spelen met Bentaleb en Dembele spelen ze ook niet zo goed als ze nu spelen bij Arsenal en Chelsea of denk jij dat je niet beter gaat voetballen met betere spelers om je heen???????

6 februari 2015 om 11:21

Nee, van spelers als Flamini word je blij wil je zeggen?

Ja, Eriksen is bepalend voor Spurs, maar dat is Berahino ook voor West Brom en Austin voor Qpr. Wil je dan zeggen dat die twee ook beter zijn dan Alexis en Fabregas?

6 februari 2015 om 13:14

Bedoel je nu de Fabregas die lange, lange tijd bankzitter was? Tjonge wat een wereldtopper!

6 februari 2015 om 11:17

Eerste zin al: 'hij is beter als die twee'. Tja, dan heb je al een indicatie wat betreft de rest van de heer Spurs2's reactie...

6 februari 2015 om 11:20

Spurs2

Tot op heden had ik bij jou wel het gevoel dat je altijd realistisch sprak over eigen club en spelers. Nu verandert één surrealistische opmerking niet meteen heel mijn beeld dat ik van iemand heb, maar ik twijfel wel ernstig of je nu serieus bent of niet. Eriksen is in verhouding net zo belangrijk voor Spurs als de anderen voor hun teams, maar hij zit niet op hun niveau. Zou best kunnen dat hij het nog gaat halen, maar kan ook van niet. Hij heeft de potentie wel.

6 februari 2015 om 11:26

Het is ook moeilijker te voetballen op het ADO middenveld als op het Arsenal middenveld. Ik speel liever met Santi als met Bentaleb (als is dat een talent). Het is dus appels en peren vergelijken om Eriksen af te reken op het Spurs middenveld als je het totale plaatje er niet bij betrekt. En ik spreek altijd realistich behalve als Tottenham speelt

6 februari 2015 om 11:29

Santi en Bentaleb vergelijken is ook appels en peren vergelijken. Bentaleb kun je beter met Flamini vergelijken. En je spreekt in dit geval niet realistisch.

6 februari 2015 om 11:46

Spurs2

Ik vind Henderson ook beter dan Ramsey, Yaya toure, Fabregas en Modric.

6 februari 2015 om 11:55

Meen je dit Kopitered? De huidige Ramsey.. oke kan, de huidige Yaya.. oke kan, maar dan houdt het op.. haha.

Oh, gelukkig sarcastisch.

6 februari 2015 om 12:12

Ik vind Henderson natuurlijk minder dan die 4 voetballers, die ik acht tot de wereldtop.

Jaa, sarcastisch

6 februari 2015 om 11:54

Kane is zeker ook al beter dan Agüero. Alsjeblieft zeg.

6 februari 2015 om 13:36

Chadli is ook beter dan Ronaldo
en Vertonghen boven Ramos

6 februari 2015 om 22:56

Kane is beter als alles in de PM gaan we vanmiddag zien C O Y S)

Nee, dan moet Eriksen nog wel even. Zijn nog genoeg spelers die beter dan hem zijn.

Eriksen laat wel veel mooie dingen zien, hij is ook een goede voetballer maar als je hem met xavi vergelijkt dan ga je iets te ver. Hij is zeker bepalend maar zo geweldig is hij ook weer niet om hem met de wereldtop te vergelijken. Hij is wel een voetballer voor de top maar het zal geen legende worden ofzo. Dan schat ik spelers als isco draxler james rodriquez coutinho pogba in de middenveld veel hoger in.

6 februari 2015 om 12:29

Van die namen vind ik alleen Pogba, Isco en James aantoonbaar beter. Maar hij behoort wel tot de beste middenvelders tot 23 jaar ter wereld samen met Isco, James, Pogba dus en Koke, Can, Wilshere, Ramsey, Thiago, Kovacic en Veratti.

Toen Eriksen nog bij Ajax had en hij op de nominatie stond om verkocht te worden hoopte ik dat Arsenal hem zou halen. Onder de hoede van Wenger zou het uitgroeien tot een wereldspeler. Daar was ik echt van overtuigd. Ze gingen uiteindelijk voor Ozil. Ik blijf Eriksen een betere speler vinden. Ook als je in je achterhoofd houdt dat er een groot verschil in transferbedrag zat. Zoals vaker grijpt Arsenal er weer naast. Ozil word bekritiseerd en Eriksen is een van de betere spelers uit de PL. Haalt constant een hoog niveau, blessurevrij, neemt zijn team op sleeptouw en heeft een goede mentaliteit. Zou me niks verbazen als de Spurs hem op een mooie dag zullen verkopen voor circa 50 miljoen. Absolute topspeler.

6 februari 2015 om 12:18

Als je Ozil laat lopen ten faveure van Eriksen ben je echt niet goed bij je appel, helemaal op het moment dat het gebeurde. Was Ozil niet beschikbaar geweest en je had dan Eriksen voor weinig overgenomen van Ajax, met het oog op de toekomst, dan was het een goede aankoop geweest. Enneh.... Eriksen beter dan Ozil? Dat duurt nog wel even, als het al gebeurt.

6 februari 2015 om 12:39

Van bepaalde spelers weet je dat ze uitgroeien tot toppers. Dat was bijvoorbeeld te zien bij Suarez in zijn periode bij Ajax. Datzelfde was ook bij Eriksen te zien. Iemand die de eredivisie wekelijks volgt wist op voorhand dat Eriksen een succes zou zijn bij zijn volgende club. Verder doet Eriksen absoluut niet onder voor Ozil als het om statistieken draait volgens mij? Is ook nog eens constant. En circa 15 miljoen voor Eriksen (en met het resterende geld een topverdediger halen?) of circa 50 miljoen voor Ozil is absoluut niet in verhouding als je kwaliteit met elkaar vergelijkt. Daarom geef ik aan dat Arsenal met Eriksen ook een goede transfer had gedaan. Dat wil verder niet zeggen dat Ozil een regelrechte miskoop is ofzo. Wat die kan weet iedereen namelijk.

6 februari 2015 om 12:41

@ 75draytonpark

Desondanks had het een perfecte speler voor Arsenal geweest. Toendertijd al. En voor die luttele 11 miljoen heeft Arsene Wenger echt een kansje laten lopen. Maar dat wisten we allemaal al.

6 februari 2015 om 12:55

Aan de andere kant: Arsenal heeft Ozil, Cazorla en Rosicky, waarom zou je dan Eriksen halen?

Goede speler maar net als bij Ajax is het zo ontzettend om naar hem te kijken. Hij voetbalt vaak net als de uitdrukking van zijn gezicht waardoor hij erg onderschat word. In dat geval zou hij perfect bij Arsenal passen.

6 februari 2015 om 23:01

Hij past perfect bij ons p.s. Dordmund uit mijn gebit valt er nog uit. De goomers kopen enkel toppers geen talent

Alexis vindt ik nog wel beter hij doet het de laatste 5/6 weken erg goed maar Alexis doet dat hele seizoen dat niveua

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren