Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘We hebben bij Feyenoord niet iemand van wie je zegt: ‘Die is er klaar voor’’

Laatste update:

Tonny Vilhena kreeg zondag een invalbeurt in de wedstrijd van Feyenoord tegen ADO Den Haag (2-1). De twintigjarige middenvelder staat in de belangstelling van Southampton, maar trainer Fred Rutten blijft erbij dat hij het talent niet zomaar wil laten vertrekken. Rutten herhaalt woorden die hij al eerder bezigde: als Vilhena gaat, moet er een vervanger komen.

/

“Het middenveld is al dun bezet en anders wordt het wel heel karig allemaal”, laat Rutten weten aan FOX Sports. “We hebben talenten, maar op dit moment hebben we niet iemand van wie je zegt: ‘Die is er klaar voor’. Ik wil talenten niet te vroeg in het diepe gooien.”

Feyenoord maakt in Nederland nog alle kans op plek twee en de club is ook nog actief in de Europa League. AS Roma is de eerstvolgende tegenstander van de Rotterdammers. “Ervaring is heel belangrijk. We willen er toch een mooi seizoen van maken. In Europa zie ik kansen en daar hebben we een bepaald niveau voor nodig”, aldus Rutten.

Feyenoord moet Tonny Vilhena houden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als clasie weg gaat heb je in vilhena altijd nog een backup

1 februari 2015 om 17:42

Maar dan heeft Vilhena nog maar een jaarcontract, tekent hij dan niet bij mag hij weer de bank warm houden. Als die slim is tekent hij dus bij, traint hard komende maanden en veroverd dan een basisplaats

1 februari 2015 om 17:44

Eens, ik vind wel dat hij snel zijn koppie laat hangen, hij heeft ongeveer 100 wedstrijden gespeeld als jongeling, daardoor misschien een beetje het idee dat hij een streepje voor heeft, een seizoen knokken word je ook niet slechter van, volgend jaar ligt alles weer open.

1 februari 2015 om 17:49

Dat gevoel krijg ik ook bij hem inderdaad! Te verwend geraakt door alle speelminuten, terwijl die nu juist moet vechten voor minuten. Had verwacht dat hij een betere instelling zou hebben in deze situatie.

1 februari 2015 om 17:56

Ja toch, iedereen loopt wel te zeuren over Immers, die gozer loopt zich helemaat het lazarus elke wedstrijd, die doet zijn werk en klaar, als Vilhena uiteindelijk zijn karakter krijgt dan komt het helemaal goed met hem.
Immers is natuurlijk geen Oscar of Fabregas, als hij te veel tijd krijgt om na te denken gaat het fout in scoringspositie, maar hij haalt tot de laatste druppel alles eruit wat erin zit, is ook een kwaliteit.

1 februari 2015 om 17:42

Ik weet het niet hoor met Vilhena op de plek van Clasie, ik vind Vilhena te dromerig daarvoor, hij laat zijn man nogal eens lopen omdat hij als een nummer tien denkt.
Op de plek van Clasie heb je veel discipline nodig, bent een slot op de deur en je moet tegelijkertijd altijd naar voren denken, denk dat hij daar nog niet aan toe is
Een klein foutje en je kan hem afschrijven, een seizoen banken hakt er natuurlijk ook in.

Mocht Vilhena weg gaan, wat voor mij absoluut niet hoeft overigens, dan zou ik proberen Propper van Vitesse te halen, of anders Vejinovic, mits ze te betalen zijn, het voordeel van Vejinovic is dat je ook gelijk goals koopt, die maakt er wel 7 per seizoen.

1 februari 2015 om 17:55

Helemaal mee eens. Ik zie hem de Clasie-rol ook niet echt invullen. Vind het in potentie een uitstekende speler maar denk dat het er bij Feyenoord niet meer van gaat komen. Met het geld van Clasie zou je een van de door jou genoemde spelers moeten kunnen halen.

1 februari 2015 om 19:03

Joey van de Berg halen !!!!

1 februari 2015 om 19:56

Als Vilhena weggaat moet je een back up voor El Ahmadi halen, want dat is Vilhena zn rol. Dus snap niet waarom je aanvallende middenvelders noemt.

1 februari 2015 om 20:27

Zij spelen ook in een controlerende rol, bij Vitesse is Kazaishvili de meest aanvallende middenvelder, precies zoals Immers dat bij ons is.

En Vilhena is van nature een aanvallende middenvelder, de Clasie-rol is helemaal niet vanzelfsprekend voor hem, al wil dat niet zeggen dat hij het niet zou kunnen.

1 februari 2015 om 21:49

Zou El Ahmadi niet door kunnen schuiven naar de Clasie rol zodat Vilhena op LM komt te staan?

1 februari 2015 om 18:05

In de A1 heb je Hamer & Nieuwkoop .... voor de laatste is erg goed bezig dit seizoen Rutten kan hem gerust bij de selectie halen als Tony besluit te vertrekken.

1 februari 2015 om 20:36

Kan je gerust bij de selectie halen inderdaad, maar ze zijn niet evenwaardig aan Vilhena. Vilhena heeft toch al zo'n 80 wedstrijden in het eerste van Feyenoord gespeeld. Dat kan een jeugdproduct niet zomaar doen laten vergeten.

1 februari 2015 om 20:56

Dat is waar maar Bartje moet ergens beginnen. Ik heb veel vertrouwen in hem. Je kan hem een beetje vergelijken met Strootman hopelijk heeft hij net zoveel potentie !

Hamer is leuke creative Braziliaanse middenvelder in de A1 als hij bij ajaxs zou spelen werd hij constant gehyped dat weet ik zeker.. maar hij zal volgend jaar denk ik aansluiten.

Feyenoord moet Vilhena behouden als er geen goed bedrag op tafel komt. Niet omdat de selectie zo geweldig smal is maar simpelweg omdat ze Vilhena volgend seizoen misschien wel dik nodig hebben.

Typisch een opmerking om de prijs op te drijven.

Het was wel duidelijk dat Tony met andere dingen bezig was dan met voetbal.

Hij was aan het zwemmen.

Alweer...

Ja dag Rutten. Er hoeft helemaal niemand te komen voor op het middenveld. Wat dacht je er van dat je Karsdorp eens op zijn eigen positie gaat gebruiken in plaats van rechts back?

Toornstra is een middenvelder die nu rechts buiten speelt maar dat zal ook niet eeuwig zo blijven. Daarnaast komt volgend seizoen een Sleegers terug van verhuur en dat is van origine ook een Aanvallende middenvelder. Pas als er 2 middenvelders vertrekken kan je aan een versterking gaan denken, verder moet je gewoon gebruik maken van de geweldige lading talenten die Feyenoord heeft.

1 februari 2015 om 17:47

Clasie is toch een zekerheid dat die vertrekt in de zomer Vilhena = 2.
En aangezien sleegers nu nog niet bij Feyenoord speelt, moet je dus wel een versterking halen!
Kan je beter iemand nu aantrekken (als Vilhena weg gaat) die gewend raakt aan Feyenoord dan een complete nieuweling.

1 februari 2015 om 17:58

Hoezo zou je dan nu iemand aan moeten trekken?

Als Vilhena nu al vertrekt (wat nog lang niet zeker is) dan is hij de enige en kunnen we de 2e seizoenshelft prima zonder vervanger doorspelen. Het klinkt hard maar eigenlijk spelen we nergens meer om. Competitie worden we toch wel 3e en al zouden we 2e worden dan vliegen we er in de voorronde CL uit... Beker al uitgeschakeld en Europa is leuk en daar moeten we vol voor gaan maar realistisch gezien is Roma al te sterk (zeker nu die ook de titel verspeelt hebben).

Bovendien is een versterking in de winer vrijwel altijd een stuk duurder en is de keus beperkter. Ik zie ons dus liever tot de zomer wachten.

1 februari 2015 om 21:47

Jij hebt er lekker veel vertrouwen in zeg!! Karsdorp is toch niet de ideale back up voor het middenveld zoals het nu staat. Dus dan is een extra kracht gewoon nodig! En 2de worden zit we nog in en maakt financieel genoeg verschil om er vol voor te gaan!!
Als je nu al het seizoen opgeeft kan je net zo goed nu uitloggen en pas weer in september inloggen.

1 februari 2015 om 21:54

Hoezo? Ik ben gewoon realistisch.

Ja, tuurlijk we kunnen nog 2e worden maar dat maakt uiteindelijk dus niet zoveel uit.

De voorronde verlies je 98/100 keer zolang je ongeplaatst bent.
Je moet echter wel 2-3 weken eerder weer beginnen waardoor de spelers weinig rust krijgen en je voorbereiding verstoord wordt die juist zo belangrijk is om goed aan een seizoen te beginnen. Om de patronen, het vertrouwen en de mechanismes erin te slijpen.

Ik heb liever dat we dus 3e worden, EL spelen, met een goed getrainde en uitgeruste ploeg aan het seizoen beginnen dan een paar 100k extra.

Naar verluidt zal dat chery zijn. Ook een linkspoot. Als clasie weggaat zal gudelj komen. Dan ga je er niet eens zoveel op achteruit.

1 februari 2015 om 17:47

Mooi dat jij dit allemaal weet

1 februari 2015 om 17:51

Ik hoop dat je gelijk hebt met gudelj

1 februari 2015 om 18:00

Gudelj gaat helaas nooit naar Feyenoord komen.

De vraagprijs was afgelopen zomer al rond de 8 mil en die zal niet gezakt zijn. Daarnaast zal AZ ook niet staan te springen om een binnenlandse transfer. Aankomende zomer heeft Gudelj nog een 2 jarig contract en met hoe hij nu speelt kan het zomaar zijn dat een Engelse/spaanse club die 8-10 mil op tafel legt.

Chery wordt veelvuldig genoemd, maar eerder ook v.d. Berg. Ik zeg v. Nieff!

Rutten, Karsdorp dan? Is een middenvelder maar is omgeturnd tot rechtsback. Hij is momenteel 3e keus maar moet toch als rechtsback blijven spelen en trainen. Rutten geeft aan dat zijn middenveld al dun bezet is, waarom Karsdorp dan niet terug op het middenveld zetten? Slaat echt helemaal nergens op. Volgens mij wil Rutten gewoon een mogelijkheid om weer een oudere speler te halen. Eigenlijk net als Te Vrede en Havenaar. Gelukkig is dat niet doorgegaan.

En waarom zou je Vilhena behouden? Hij is ontevreden en ik verwacht dat hij volgend seizoen niet gaat bijtekenen waardoor Feyenoord hem wel moet verkopen vanwege zijn éénjarig contract. Kan je hem net zo goed nu verkopen. Hij levert nu meer geld op en zo belangrijk is Vilhena dit seizoen niet.

Edit: En als Karsdorp te kort komt, waarom verhuur je die jongen niet? Dat lijkt me beter dan hem op een andere positie neerzetten terwijl je helemaal geen gebruik van hem maakt.

Cherry, Kuijt, Gudelj.

Misschien gaat het dan toch voor het eerst deze eeuw gebeuren... volgend seizoen.

1 februari 2015 om 22:24

Ik zou Chery niet halen zo'n geweldenaar vind ik dat niet. Kuijt en Gudelj lijkt me wel een goed begin daarbij zou ik nog een spits halen. Dan zou ik afscheid nemen van Tevrede en Kazim en die Zweedse jongen uit de jeugd (even de naam kwijt) meer laten meetrainen.

Mogelijk nog twee nieuwe backs halen zoals Hateboer en van Anholt en dan ook afscheid nemen van Bouhla en Wilkshire.

Dan heb je volgend seizoen een erg jeugdig elftal met erg veel ervaring. Dit team kan je minstens twee jaar houden en dan zal er al snel vervanging uit de jeugd zijn.

Waarom zou je middenvelder kopen als je er 5 onder contract hebt staan in de jeugd..

Wat er met die Bilal aan de hand is, vorig seizoen was ie echt goed, dit lijkt wel zn tweelingbroer ofzo, nog geen enkele goeie invalbeurt heb ik gezien van hem.
Het is eerste wat ie altijd doet als ie erin komt is als een debiel op een back afrennen, en eind van het verhaal glijdt ie zonder bal over de zijlijn heen, met een counter van de tegenpartij als gevolg.

1 februari 2015 om 18:20

Ik heb het idee dat Bilal en ook Vilhena te geforceerd spelen. Zij willen te graag en dan werkt het juist averechts. Beide hebben eigenlijk een doelpunt of een briljante assist nodig.

1 februari 2015 om 18:23

Bilal is een speler die ritme en meerdere wedstrijden achter elkaar nodig heeft, niet elke keer 15-20 minuten in een wedstrijd die Ofwel al gespeeld is, ofwel op slot zit

Geef die jongen nou gewoon lekker 10 wedstrijden op rij om zijn draai te vinden. maar dat gebeurd nu niet wat enerzijds logisch is anderzijds enorm zonde !

1 februari 2015 om 18:29

Toornstra volgend jaar middenveld en Bilal op rechts zou natuurlijk perfect zijn, maar niet in deze vorm, lijkt nergens op...20 wedstrijden krijg je nergens, max 6 meestal en dat moet t er echt uitkomen anders is t weer banken.

2 februari 2015 om 09:56

Had liever een keer Achahbar een kans zien krijgen (liep wel warm) want die Bilal laat nooit wat zien. Kuipvrees?

Rutten zei aan het begin van het seizoen nog dat het zomaar zou kunnen dat Karsdorp zich in de basis zou spelen dit seizoen. Nu ineens niet meer? Waarom blijft hij ook zo halsstarrig vasthouden aan dit systeem met Toornstra op rechts? Ik zie liever buitenspelers met acties en voorzetten. Zeker tegen ADO moet zo'n speelwijze toch wel kunnen? Hij heeft Bilal toch niet voor niks gekocht? In topwedstrijden, waar de slag meer op het middenveld plaatsvindt, kun je dan terugvallen op het huidige systeem.

Hopen dat immers en vilhena de komende 24 uur nog verkocht kunnen worden. Kan Feyenoord mooi propper kopen. Van de zomer van anholt uth halen en kuijt.

Vermeer
Anholt beek kongolo Woudenberg
Toornstra propper ahmadi
Boetius kuijt sleegers

Als je die 7 miljoen er nog voor kan krijgen gewoon doen en nieuwkoop door laten stromen. Als Clasie dan okk nog vertrekt proberen Propper te halen. Sleegers komt ook nog terug hoewel die wel meer aanvallend is. Wel technisch begaafd. Concurrentie genoeg dan zonder al te veel uit te geven. Ik zou ook Immers proberen te verkopen voor een goed bedrag en Toornstra daar neerzetten. Karsdorp achter de hand.

Als ik Tony was ging ik nu naar Southampton of anders gratis na afloop van mijn contract. Met zo een trainer wordt Feyenoord nooit kampioen.

2 februari 2015 om 01:09

Gelukkig zit niet iedereen in elkaar zoals jij he, zou me toch een bende worden op de wereld anders...

En als Feyenoord niet akkoord gaat gebeurt er helemaal niks natuurlijk haha

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren