Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Chelsea wil Cuadrado tegen Manchester City al inzetten

Laatste update:

Chelsea gaat in de slotfase van de transfermarkt nog voor flink wat spektakel zorgen. De Londenaren hebben Juan Cuadrado van Fiorentina zo goed als binnen en André Schürrle staat op het punt om zijn transfer naar VfL Wolfsburg af te ronden. De 26-jarige Colombiaan Cuadrado kost volgens media als Sky Sports en La Gazzetta dello Sport 33 miljoen euro.

/

Bovendien schijnt de Egyptenaar Mohamed Salah in de deal te worden betrokken en hij vertrekt al dan niet op huurbasis naar Florence, zo is de verwachting. Cuadrado zou in Toscane al afscheid hebben genomen van zijn medespelers en schijnt het huurcontract van zijn huis ook al te hebben opgezegd. La Vespa vliegt mogelijk donderdagavond al naar Londen om zich vervolgens vrijdag medisch te laten keuren.

Cuadrado kan worden gezien als de opvolger van Schürrle, die volgens BILD vrijwel zeker naar Wolfsburg gaat. De werkgever van onder anderen Bas Dost betaalt dertig miljoen euro en de Duits international kan een contract tekenen tot de zomer van 2019, tegen een jaarsalaris van liefst zes miljoen. Schürrle is bij Wolfsburg weer de vervanger van Ivica Olic, die waarschijnlijk voor anderhalf miljoen euro terugkeert bij Hamburger SV.

Update 30 januari 11.47 uur - Chelsea wil Cuadrado tegen Manchester City al inzetten
Chelsea hoopt de komst van Juan Cuadrado zo snel mogelijk af te kunnen ronden. Volgens de BBC is er inmiddels een persoonlijk akkoord bereikt met de vleugelflitser, die voor 35 miljoen euro moet worden overgenomen van Fiorentina. Het is de bedoeling dat Mohamed Salah de omgekeerde weg bewandelt, maar hij heeft nog niet besloten of hij wel naar Florence wil verhuizen. Chelsea speelt zaterdag tegen Manchester City en wil Cuadrado dan al kunnen gebruiken.

Wie is een betere aanvaller?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jezus wat een onodige typische chelsea transfer schurrle doet het prima onzin

29 januari 2015 om 19:43

Voor welk positie wordt deze speler aangetrokken dan, want het huidige elftal wat Chelsea heeft heb ik mijn vraagtekens of deze speler nodig is.

29 januari 2015 om 19:45

Rechterkant wss, en als Schurrle en Salah allebei weggaan is dit wel nodig. Dan heb je eigenlijk alleen Willian en Cuadrado over

29 januari 2015 om 20:55

Ik weet niet waarom mensen gier lopen te klagen.

Guardado is een uitstekende aanwinst voor Chelsea en hoewel Willian het goed doet zie ik Guardado zich zelf in de basis kunnen spelen.

29 januari 2015 om 21:12

Guardado? Begrijp je wel over wie het gaat?

On: ik vond schurrle het prima doen bij Chelsea en Cuadrado moet het nog maar eens waar gaan maken..

29 januari 2015 om 21:15

Guardado speelt bij PSV.... maar dat terzijde

29 januari 2015 om 22:35

Kerel dan ken jij cuadrado niet goed die gast is een sensatie jammer dat hij naar chelsea is manu had heel lang intresse maar niet gehaald echt jammer

30 januari 2015 om 13:09

Ja een sensatie in Italië nogmaals heb geen hoge pet op van de Italiaanse competitie ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Met Schurrle had je een perfecte speler in huis een echte Chelsea speler maar had begrepen dat hij zelf weg wilde. Ik hoop dat dit goed uitpakt voor Chelsea

29 januari 2015 om 19:48

Misschien een beetje het nieuws volgen voor dat je onzin loopt te verkopen? Schurrle wil zelf vertrekken omdat hij geen basisplaats heeft.

29 januari 2015 om 19:58

Ja dus? Als schürrle geen basisspeler is en cuadrado wordt aangetrokken als vervanger van Schurrle dan is het toch belachelijk dat je 33mil neertelt om hem op de bank te zetten?

29 januari 2015 om 19:59

Alsof Schurrle gratis naar Wolfsburg zou gaan...

29 januari 2015 om 20:04

Rvp

Want Schurrle vertrekt gratis? Als Schurrle 30M oplevert en Chelsea voor 33M een vervanger haalt is het toch prima?

29 januari 2015 om 20:06

Gewoon goed van Chelsea hoor!! Kost 3 miljoen, daar waar Schurrle al 30 oplevert. Salah nog tijdelijk van de loonlijst af, prima deal toch. Past ook wel bij Chelsea deze Cuardado, met zn snelheid belangrijk in de counter en kan ook eventueel als back uit de voeten, dus is niet te beroerd zn verdedigende taken uit te voeren.

29 januari 2015 om 20:06

Gewoon goed van Chelsea hoor!! Kost 3 miljoen, daar waar Schurrle al 30 oplevert. Salah nog tijdelijk van de loonlijst af, prima deal toch. Past ook wel bij Chelsea deze Cuardado, met zn snelheid belangrijk in de counter en kan ook eventueel als back uit de voeten, dus is niet te beroerd zn verdedigende taken uit te voeren.

29 januari 2015 om 20:20

Dan heb je nog hazard die eventueel Lm/Rm kan salah en willian blijft een zwaar onnodige aankoop

29 januari 2015 om 20:28

Schurlle vind ik persoonlijk de betere speler van de 2. Voor mij dus, ongeacht het bedrag, onbegrijpelijke transfers

29 januari 2015 om 20:34

Balthafc

Heb je de tekst wel gelezen? Salah gaat op huurbasis naar Fiore.

29 januari 2015 om 21:03

van origine rechtsback is hy

29 januari 2015 om 21:20

3 miljoen? Is die Duitser gratis naar Chelsea gekomen dan? Dat je 30 miljoen als winst telt

29 januari 2015 om 21:33

Precies, vergeet niet dat schurrle ook nog wat heeft gekost.

29 januari 2015 om 22:04

Wat er voor Schurrle betaald is doet er niet toe lijkt me? Of betekent dat we dan ineens maar +-8 miljoen voor hem ontvangen.. we krijgen gewoon 30M voor hem, voor 3M meer halen we Cuadrado.. prima deal. Schurrle wou weg, Cuadrado acht ik beter voor ons en de hele zaak kostte ons zogezegd 3M. Natuurlijk zijn er nog een hoop overige kosten maar goed.

29 januari 2015 om 22:11

Iedereen zegt hier wel onnodige transfer. Maar volgens mij wou Schurrle gewoon spelen. Dan moet Chelsea toch een vervanger halen? En met Hazard, Oscar, Willian en Cuardado hebben ze 4 spelers voor 3 posities, geen overbodige luxe. Maar toch voldoende (ramires kan nog op rechts, Fab rij naar voor of Rely op de kant als het echt moet)

29 januari 2015 om 22:22

Chelsea maakt opzich nog wel winst met schurrle, heb het even opgezocht, hij kwam voor 20/25 miljoen over, als ze dan 30 ontvangen hebben ze tussen de 5/10 miljoen er aan overgehouden (salaris niet nee berekend).
Ben benieuwd of cuadrado zoveel verbetering is ten opzichte van schurrle, we zullen zien.

Vind het jammer voor Schurrle, vond het een goeie en sympathieke speler. Veel succes in de toekomst Andre!

30 januari 2015 om 13:01

Hij gaat dit dus niet lezen he

30 januari 2015 om 13:20

Doe niet zo bijdehand. Hij laat alleen maar zijn blijk van sympathie voor Schurrle zien. Hij weet ook wel dat Schurrle dat niet leest.

30 januari 2015 om 13:51

Oh dat begreep ik niet. Bedankt voor de glasheldere uitleg.

30 januari 2015 om 15:46

Flapdrol

Ik zou het echt dom vinden om Schurrle weg te doen. Een invaller met heel veel scorend vermogen. Ik zou dan eerder Willian weg doen voor Cuadrado, beetje dezelfde types. Enorme longinhoud en goede techniek. Schurrle is een ander soort speler. Straks heb je met Willian en Cuadrado 2 dezelfde soort types.

29 januari 2015 om 19:48

Willian is van origine meer een 10, hoop dat hij daar ook wat meer komt te staan dan, want Cuadrado is wel een rasechte flankspeler

29 januari 2015 om 19:57

Niet waar, zo veel scorend vermogen heeft hij nou ook weer niet. Scoor misschien 1 goal per elke 7-8 schoten die hij vuurt op doel maar daar houdt het ook meteen op. Daarnaast is hij op technisch vlak gewoon middelmaat.

29 januari 2015 om 20:01

Daarmee doe je Schurrle flink tekort. Hij is zo snel, goede dribbel en een super schot. Voor de minuten die hij krijgt scoort hij best veel hoor.

29 januari 2015 om 20:06

Nee, hij mag dan wat meer rendement hebben dan Willian maar past gewoon niet in de stijl en team die Mourinho voor ogen heeft en is hij op technisch vlak niet echt iets bijzonders. Daarnaast kwam hij als LW binnen maar heeft toch meer tijd doorgebracht op RW door Hazard, dan is het gewoon verstanding om nu te cashen nu z'n marktwaarde hoog is ivm met z'n leeftijd (24 jaar geloof ik).

29 januari 2015 om 20:26

Voor de minuten die hij maakt scoort hij vaak zat. Krijgt amper minuten om daadwerkelijk verandering te brengen of in de wedstrijd te komen. Maar vind ik ook dat hij niet echt in dit Chelsea past. Zeker niet aan de rechterkant waar hij thuis hoort. Denk dat hij het bij Wolfsburg heel goed gaat doen. Al zou het voor een club als Tottenham ook een hele goede zijn.

29 januari 2015 om 23:01

Willian wegdoen ? Vind ik de mooiste speler om naar te kijken. Zijn versnelling is subliem. Geweldige techniek, flair en kan het spel maken. Dat is toch mooier om te zien dan een Schurrle wat een echte flankspeler is.

29 januari 2015 om 23:47

Ja Willian is ook goed maar meer gelijkwaardig aan Cuadrado in mijn optiek, qua speelstijl, maar dan met minder scorend vermogen. Schurrle is meer een valse spits, die is gewoon handiger om erbij te houden vind ik.

Schurrle was niet echt een chelsea speler, te aanvallend. Mourinho heeft liever een verdedigendere speler, De Bruyne weg maar Oscar mocht blijven.
Ben wel benieuwd waar Cuadrado komt te spelen. Rechtsbuiten of toch nog op die back posititie waar hij ook mee in belangstelling werd gebracht bij Barça, Manu etc.

29 januari 2015 om 19:49

Rechtsbuiten sowieso. De rechtsback positie bij Chelsea is ongelooflijk sterk, met Ivanovic en Azpilicueta die daar ook kan

29 januari 2015 om 20:18

Het moet juist aanvallender voorin, vandaar dat Cuadrado gehaald word.

Welkom Cuadrado! Weet niet of hij beter is dan Schurrle maar hij is sowieso veel beter op de rechterflank en dat is nou net de plek waar we versterking nodig hadden omdat Willian daar eigenlijk niet hoort.

29 januari 2015 om 19:47

Snap niet wat Chelsea met Cuadrado moet. Zeker omdat ze al Schürrle, Willian, Salah, Hazard en zelfs Oscar (kan ook op die positie hadden). Een wazige keus terwijl Schürrle ook prima was.

29 januari 2015 om 19:56

Hazard speelt meestal vanaf links, Oscar vanuit het midden en Schurrle was ook veel beter vanaf links dan vanaf rechts. Willian staat vaak op rechts maar is meer een 10 dus we konden Cuadrado juist goed gebruiken. Schurrle heeft een neusje voor de goal maar voetballend geen geweldige speler hoor. Denk dat Cuadrado beter in ons systeem past.

29 januari 2015 om 20:11

Willian heeft altijd op rechts gespeeld.. Heel soms op 10 of op links

29 januari 2015 om 20:19

@blink182

Klopt maar Willian is in mijn ogen veel beter op 10. Een geweldige voetballer maar hij trekt steeds naar binnen en is geen echte speler die de vleugel bestrijkt zoals Cuadrado dat wel doet. Ben een groot fan van Willian maar hij heeft geen goed eindproduct.

29 januari 2015 om 20:44

Shurrle , Salah en Hazard horen op links , Willian en Oscar op 10.

29 januari 2015 om 19:53

Cuadrado is een goeie aankoop en zal aanvallend wel wat meer brengen dan Willian. De prijs is ook niet slecht, aangezien Schurlle vertrekt voor 30 miljoen. Maar 3 miljoen verlies. Wel jammer dat Schurrle vertrekt, deed het in de wedstrijden waarin hij speelde prima.

29 januari 2015 om 20:14

Ik ben het meest blij dat ze niet gegaan zijn voor een B optie maar voor Cuadrado. ik denk dat we dankzij hem aanvallend veel sterker zijn. Willian speelt prima, maar bij hem mist gewoon alle dreiging.

29 januari 2015 om 23:57

Had mij Reus maar gedaan, voor 40-45 miljoen had je die nu echt wel kunnen krijgen (ongeacht wat Klopp zegt, in de zomer heeft hij een clausule van 25 miljoen, dus dat extra geld willen ze echt wel) en dan was Chelsea echt onklopbaar

30 januari 2015 om 12:12

Ik denk dat dan eerst Cech weg moet voordat wij iemand als Reus kunnen halen. We hebben namelijk al best veel spelers gehaald die in de top terecht zijn gekomen met het salaris.

Dubbel gevoel hierbij. Cuadrado is een geweldige speler en Schurrle ook. Past denk ik niet echt in de PL.

Over de poll : bizarre poll dit, ze hebben zo'n andere kwaliteiten. Schurrle beschikt over een verwoestend schot, met een mindere techniek. Cuadrado is juist een heerlijke dribbelaar met een aardig schot. Ligt aan de speelstijl van het team wie de betere is.

Wens Schurrle heel erg veel succes in de toekomst!
Had deze zomer bijna zijn shirt gekocht, maar ben toch maar voor die van Azpi gegaan. Geluk bij een ongeluk denk ik maar zo

Yeaaah Schurrle komt naar de BuLi. Wolfsburg wordt echt gevaarlijk.

29 januari 2015 om 20:31

Inderdaad, wordt nog meer genieten. Wolfsburg timmert lekker door zo! Is alleen maar goed voor de Bundesliga en nu hopen dat ze het lang vol kunnen houden.

Slap gelul weer om Chelsea zwart te maken. Schurrle had gewoon erg veel moeite in de PL, geweldige speler maar kwam hier niet helemaal tot z'n recht. Als je zegt dat hij het prima doet, heb je hem blijkbaar de laatste tijd niet zien spelen, ik heb hem dat namelijk ook niet zien doen

29 januari 2015 om 19:50

Dit is @LegendTurk en @BalthAFC trouwens haha

30 januari 2015 om 10:47

Hij speelde gewoon nauwelijks. Maar scoorde toch belangrijk doelpunt tegen City een tijdje geleden.

een ding klopt niet aan het bericht de clausule is 35 mil dus wrm zou chelsea 33mil+salah bieden. ze bedoelen zeker een uitleent beurt of de 33mil. is verkeert en is eerder 13mil ofzo

29 januari 2015 om 20:07

klopt wel...de clausule Moet geaccepteerd worden wanneer dat bod komt
maar ze mogen natuurlijk minder accepteren

29 januari 2015 om 20:09

Di Marzio die bijna altijd betrouwbaar is zegt dat de deal bestaat uit 31 miljoen euro en variabelen oplopend tot aan de originele clausule van 35 miljoen, dus 4 miljoen aan bonussen in dat geval.

Schurrle is veel beter dan die ze nu kopen.
Nooit echt kansen gehad onder Mourinho, zelfde geval als Mata.

Wolfsburg krijgt er een topspeler bij. Zie hun wel 2e eindigen.

30 miljoen voor Schürrle, kom nauwelijks bij van het lachen. Eindelijk halen we een out-and-out rechtervleugel speler met Cuadrado, daarnaast is hij ook veel meer dreigend aan de bal dan Willian en is hij niet zo eenzijdig als Schürrle door normaliter een prima dribbel/actie in huis te hebben. Werkt hard en is ook enorm veelzijdig door op iedere positie te kunnen spelen op de rechterflank.

Wat betreft de deals prima zaken gedaan door Emenalo en Mourinho, niets op aan te merken alhoewel Cuadrado misschien wel 2-3 miljoen goedkoper had mogen wezen.

29 januari 2015 om 20:11

Verbaast me hoe Chelsea het elke keer weer voor elkaar krijgt om spelers voor zulke bedrag te verkopen. Ben het overigens met je eens dat Cuadrado wat goedkoper had gemogen en al helemaal als ze er een speler bij krijgen.

Cuadrado viel me positief op op het wk, naar mijn mening een van de smaakmakers.

Als Wolfsburg nog eens Dzeko haalt dan kunnen ze het Bayern nog wel eens lastig maken.

mooi voor alle partijen, wordt bij fiorentina op de verkeerde plek neergezet bij gebrek aan beter. hij moet vanaf de rechterkant kunnen opstomen en niet zoals bij fiorentina nu het geval, als de 2e spits spelen.

30 mln voor Schurrle? Hoe kan dat? Wat heeft Chelsea voor hem betaald toen ze hem haalde?

Goede aankoop van Chelsea, al zal die zich wel goed moeten aanpassen denk ik. Willian is al omgetoverd tot een werkpaard en dat zal met Cuardado ook moeten. Dit is denk ik wel een verbetering t.o.v. Schurrle, al vind ik Schurrle echt een supersub.

Ohja, en Salah kwijt. Die aankoop heb ik nooit begrepen.

Trouwens. Kun je nu niet beter met Willian op 10 spelen ipv Oscar? Weet dat Mourinho van Oscar houdt omdat die zo hard werkt en verdedigend z'n werk doet, maar een 10 hoort dat in mijn ogen helemaal niet te doen. Mee verdedigen oke, maar ook niet meer dan dat. Willian is voetballend en technisch enorm sterk, zou echt een topper op 10 kunnen zijn.

29 januari 2015 om 20:16

Schürrle heeft rond de 22 miljoen euro gekost, dus een winst van 5-8 miljoen wordt er gemaakt afhankelijk van bonussen. Cuadrado is eigenlijk al een harde werker en voor zie ik niet al te veel problemen met het aanpassen zoals bij Willian het geval was.

Precies dat, nu kan Willian ook wat vaker op andere posities gaan spelen nu de RW was beter bezet is met Cuadrado erbij. En over Oscar op Cam, dat constant druk zetten op de helft van de tegenstander is de reden waarom Cesc zoveel kan opkomen en kan strooien met z'n passes.

29 januari 2015 om 21:36

Ik vind 't toch knap hoe Chelsea het voor elkaar krijgt. Een winst maken van 5-8 mln op Schurrle, die in mijn ogen niet in marktwaarde omhoog is gegaan door z'n prestaties. Kan er langs zitten natuurlijk mja. Luiz voor 50 mln is ook gewoon ongelooflijk en zo zijn er wel meer transfers. Onbegrijpelijk en Chelsea lacht zich elke keer kapot.

Cuardado is wel gewend om ook verdedigend z'n werk te doen omdat die ook back is geweest. Alleen de keren dat ik hem heb zien spelen leek 't alsof die dar niet echt zin in had.

Ja over Oscar heb je wel gelijk, maar Willian kan dit ook en die is voetballend beter. Ochja, goede versterking en eentje die ook wel 'nodig' was. Chelsea hoeft zich alleen nog maar wat aan te vullen op één of twee posities en ze zijn helemaal compleet. Met deze transfer zijn ze eigenlijk al zowat compleet denk ik. Benieuwd of ze nu ook echt gaan investeren in de jeugd zoals Real nu lijkt te doen.

29 januari 2015 om 21:40

Ik vind Willian helemaal niet voetballend beter. Sterker nog: hij creëert heel weinig in vergelijking met Oscar. En dat is uiteindelijk wat je als aanvaller moet doen. Hij scoort nauwelijks, weinig assists. In de buurt van de zestien doet hij weinig ipvergeleken met Oscar. En dan vind ik Oscar verdedigend ook nog eens daadkrachtiger.

29 januari 2015 om 22:08

Voetballend is Oscar echt niet beter dat lijkt alleen zo door de rol die Willian heeft gekregen van Mourinho. Ik zou het wel 3 wedstrijden achter elkaar willen zien Willian op 10 in plaats van Oscar.

29 januari 2015 om 22:09

Haha klopt.. degene aan de onderhandelingstafel voor ons verdient een flinke bonus! Verdedigend moet er nog een topper voor centraal in de verdediging bij denk ik. Het liefst een wat snellere CV zodat we hoger kunnen spelen.. en daarnaast moet het merendeel het op het moment nou niet van hun snelheid hebben.

30 januari 2015 om 00:00

Doe mij Zouma maar dan. Oh wacht, die hebben we al
Was eerst absoluut niet overtuigd van Zouma, maar de afgelopen wedstrijden van hem waren gewoon erg sterk. Was ook blij dat hij speelde ipv Cahill tegen Liverpool, je zag dat hij een antwoord had op de snelheid van Sterling en Coutinho, waar in de heen wedstrijd hun snelheid echt voor veel problemen zorgde

30 januari 2015 om 12:15

Haha klopt, maar Cahil mag dan alsnog wel vervangen worden naar mijn mening. Natuurlijk kunnen we ook Ivanovic daar neerzetten en een back halen. Maar ik denk toch wel dat achterin momenteel het zwakst is, vooral als Terry het niet meer kan bijbenen.

Ik moet het nog maar zien. Wel goed dat we echt een rechtervleugelspeler hebben gehaald. Vind 33-35mil. Wel veel voor cuadrado ,maar wie weet. Ik denk dat hij wel beter in het spel past van chelsea dan schurrle. Verder een heerlijke aankoop van wolfsburg, hij zal wolfsburg zeker goed versterken. Verder wens ik schurrle ook succes. Vind het jammer dat hij weg gaat. Lijkt me wel een gozer waarmee je een biertje kan drinken. Verder.. Wat vinden jullie hoe chelsea zou moeten spelen nu?
Ik ga voor; costa
Hazard-oscar/william-cuadrado.

Tussen oscar en william twijfel ik heel erg met name omdat william en cuadrado heel erg lijken op elkaar in hun spel.

Verder gewoon fabregas en matic op het middenveld en daarachterin azpi-terry-cahill/zouma( ik begin steeds meer zouma te willen zien )-ivanovic
En op goal heb je natuurlijk ook een leuke keus maar ik ga voor courtois. Vooral tegen liverpool laten zien dat het een puntenpakker is.

29 januari 2015 om 20:33

Schurrle komt gewoon niet goed tot zijn recht bij Chelsea. Hij heeft een neusje voor de goal en vanaf links kan hij gevaarlijk zijn met zijn rechterbeen en goede schot maar voetballend is hij erg beperkt. Aangezien wij altijd met 1 spits spelen en dat nooit Schurrle is + dat Hazard altijd vanaf links speelt hebben we niet zo heel veel aan Schurrle. Cuadrado kunnen we beter gebruiken binnen ons systeem.

29 januari 2015 om 20:46

Klopt, maar ik twijfel nog steeds wie onze '10' moet worden. Had heel graag isco gezien. Ben echt een fan van hem. Oscar is goed, maar af en toe vind ik hem echt heel slecht spelen maar dan compenseert hij dat weer met zijn harde werk op het veld.

29 januari 2015 om 21:35

@daniel_cfc

Ben het met je eens hoor. Oscar werkt erg hard, heeft een goed gericht schot en een mooie techniek maar hij is echt geen briljante creatieve voetballer. Ook is hij in behoorlijk veel wedstrijden (vooral uit) vaak afwezig. Ik vind Willian eigenlijk een betere voetballer maar hij heeft te weinig rendement. Mourinho kan nu iniedergeval Willian ook meer gebruiken voor op 10 omdat hij nu Cuadrado (hopelijk) als volwaardige optie op rechts heeft.

Het beste moment om Cuadrado te verkopen! Afgelopen jaar was hij echt de smaakmaker van Fiorentina, dit jaar is hij helemaal niet zo goed. Cuadrado ligt meer op de grond dan dat hij op zijn benen staat en wordt ongelofelijk simpel van de bal af gezet. Ik vind hem nu niet eens meer in de top 3 van Fiore horen, terwijl hij vorig jaar voor mij stipt op 1 stond. Of het is een slechte vorm, of zijn dingen van vorig jaar waren een uitzondering.

29 januari 2015 om 20:51

Ik denk gewoon slechte vorm. Je ziet vaak genoeg dat Cuadrado echt wat extra's kan brengen in een wedstrijd. Ook bij Colombia speelt ie leuk mee en ik denk dat Chelsea hiermee een hele goede transfer heeft gedaan, ze konden nog wel iemand voor op de RW gebruiken. Zeker nu Salah en Schürrle weg zijn en je in je achterhoofd houdt dat de transfer van Cuadrado dan maar iets van 5 miljoen is. Slim gehandeld van Chelsea, maar dat doen ze wel vaker.

29 januari 2015 om 22:16

Zal zeker schakelen worden. In Engeland wordt niet voor elk licht duwtje gefloten. Ik gun hem na het goede WK zeker deze transfer, maar ik moet nog zien of ie het ook gaat redden. Het is ook niet zonder reden dat hij dit seizoen als tweede spits naast Gomez stond opgesteld. Te goed voor de bank uiteraard maar Joaquin speelt sterk(er) op de voor Cuadrado gebruikelijke rechtervleugel.

Hmm ik denk niet dat Willian en Cuadrado veel verschillen. Ik heb Cuadrado niet vaak in actie gezien maar in de wedstrijden die ik hem heb gezien vond ik hem zeer matig spelen. Maar als velen hem zien als een topspeler, geloof ik t wel.

Praten over een jaartje verder als cuertrado weer afgeschreven wordt ! En Schurlle de BULI rockt!

Schurle is een topspeler jammer dat hij weggaat. Hij paste bij Chelsea maar maakte Chelsea niet sterker of zwakker. En omdat hij dan ook geen basisspeler is dan is het beter om te kijken naar andere alternatieven. En Cuadrado is een super goede alternatief. Momenteel is het zowiezo de tijdperk van de Colombianen dus ik denk dat het een echte aanwinst is. Ik verwacht dat Cuadrado Chelsea een extra dimensie gaat geven, het is een echte flankspeler, technisch sterk met super longen. Voor 33 miljoen gehaald en je bankspeler voor 30 miljoen verkopen is gewoon een goede deal. Hoeveel heeft Schurle eigenlijk gekost en wat lever het verhuur van Salah eigenlijk op?

Waar clubs als FC Dordrecht in nederland een begroting hebben van 4 miljoen euro. wordt hier rustig met badragen gesmeten van 33 miljoen. onbegrijpelijk, het hele voetbal is uit zijn verband gerukt. Het wordt tijd dat het geld een keer de goede kant oprolt. In Nederland zit de hele transfermarkt vast. Er wordt door de grote clubs weinig uitgegeven in eigen land. De kleinere in Nederland kunnen alleen nog maar spelers aantrekken die nergens meer aan de bak komen, de kwaliteit gaat snel omlaag hierdoor. Ook al krijgen de jeugdspelers hun kansen er moeten goede spelers omheen staan om structuur te geven aan een elftal. Nu hopen dat schurrle het goed doet en Bayern Munchen eens serieuze concurrentie krijgt.

Schurrle rendeerde het beste op links en Hazard is onomstreden. Een echte rechtervleugel aanvaller aantrekken is dus een goede keuze als Schurrle de wens heeft om te vertrekken. Gelukkig hoeft er niet al te veel geld bij. Salah verhuren is perfect, want die jongen kan de top best halen, maar dan moet hij wel minuten gaan maken.

Wat is dit toch met Chelsea? Ik weet dat Mou'tje geniaal is in het transferbeleid bij al zijn teams, maar dit neigt bijna naar fraude. Mindere spelers worden voor onwerkelijke bedragen verkocht en pure aanwinsten worden voor een relatieve spotprijs binnengehaald.

Mata 44 mil, Luiz 50 mil, nu ook weer Schurrle voor 30 mil.

En daarvoor in de plaats mensen Costa, Cesc en nu Cuadrado voor onwerkelijk lage bedragen.

Mark my words: Deze Cuadrado wordt een sensatie in de Pl!

Hazard en hij op de vleugels, Cesc en Matic in de as, een ongekend sterke verdediging, mss wel de beste keeper ter wereld en dan nog een speler als Costa in de punt... Mourinho gaat het gewoon weer flikken en gaat een nog sterker team creeeren dan hij bij Real had gedaan, wat ik onmogelijk achtte.

Heer-lijk team!

Courtois
Iva
Cahill
Terry
Azpi
Cesc
Matic
Cuadrado
Oscar
Hazardinho
Costa
29 januari 2015 om 23:01

"neigt bijna naar fraude"

Wat een onzin uitspraak, dat had je er best uit kunnen laten. Dan had je nog altijd je punt gemaakt.

30 januari 2015 om 13:13

Nee hoor, geeft alleen maar aan hoe goed het huidige beleid van Chelsea is. Telkens elke positie versterken zonder verlies te draaien.

Waarom gaat Olic naar Hamburg?!

Dit betekent dus ook dat Dost opschuift in de pikorde en de tweede spits wordt?

Ik vind dit een ontzettend goede deal van Chelsea. Wat ik het knapst vind is dat ze dertig miljoen euro krijgen voor Schurle. Hij is zeker een goede speler maar dertig miljoen. Wauw

Wel jammer dat Cuadrado niet voor Chelsea in de CL mag spelen, omdat hij al in de EL voor Fiorentina heeft gespeeld. Of heb ik het fout? Ben benieuwd of Douglas Costa ook nog komt aangezien er nu twee spelers weggaan. En ook bij hem jammer dat hij dan niet mee mag doen in de CL. Blijf het maar een rare regen vinden.

30 januari 2015 om 00:53

regen hoort regel te zijn, excuses kan het niet aanpassen op mobiel.

30 januari 2015 om 02:26

De Engelse media benoemen juist het feit dat Cuadrado nog wel kan spelen in de CL als een van de redenen dat Mourinho voor de Colombiaan kiest in plaats van Douglas Costa. Daaruit durf ik dus wel te concluderen dat Cuadrado gewoon speelgerechtig is voor ons in Europa

Schurlle is voor elke topclub een aanwinst, ik zou het zonde vinden om hem bij Wolfsburg te zien.
Ik vind hem eerder een speler voor United of Juventus. Hij was mijn meest favoriete aanvaller van Chelsea misschien zie ik het verkeerd maar ik vind dat hij veel beter is dan Hazard.

30 januari 2015 om 12:15

Hij is bij alle topclubs een bruikbare speler, en bij de meeste topclubs ene Back-Up. Daarom vindt ik het juist prachtig om hem weer in de basis bij Wolfsburg aan de bak te gaan zien in de strijd voor plek 2 in de Bundesliga!

En over je laatste regel zal ik het maar niet al te lang hebben, ronduit lachwekkend

Schurrle voor Cuadrado, waarom? Zo veel verschillen deze spelers niet van elkaar. Schurrle wordt vaak onderschat, zou het jammer vinden als ie naar de Serie A gaat.

30 januari 2015 om 11:57

grote verschil is toch dat schurrle vooral op links speelt en cuadrado vanaf rechts.
nu heb je gewoon hazard voor links, cuadrado voor rechts en willian kan allebei en ook in het midden.

Cuadrado gaat City niet halen morgen want dan dient hij zich voor 12:00 (engelse tijd) vandaag zich te hebben ingeschreven bij de PL terwijl z'n medische keuring pas voor morgen gepland staat op Cobham.

30 januari 2015 om 13:19

Is het dan echt al officieel dan, dat Cuadrado naar Chelsea gaat? Zou wel de basis elftal gevaarlijker maken. Dan heeft Chelsea eindelijk een echte vleugelspeler op rechts. Hazard en Cuadrado op de vleugels.. Als tegenstander moet je gek worden..

30 januari 2015 om 13:54

Morgen wordt het naar alle waarschijnlijkheid afgerond.

Juan Cuadrado lijkt mij echt een goede aankoop voor Chelsea.

Ze missen op dit moment een echte rechtsbuiten en ja, Willian is een prima speler en doet het opzicht wel goed, maar is natuurlijk geen echte rechtsbuiten en ik weet zeker dat Willian als nummer tien veel beter tot zijn recht zal komen.

Willian heeft dan natuurlijk wel pech dat hij zijn landgenoot Oscar op de tien positie als concurrent heeft, maar Chelsea zal waarschijnlijk genoeg wedstrijden per seizoen spelen en dan kan er een roulatiesysteem op de tien positie plaats vinden tussen Oscar en Willian en op de flanken tussen Cuadrado en Willian.

Courtois
Ivanovic
Terry
Cahill
Azpilicueta
Fàbregas
Matic
Cuadrado
Oscar
Hazard
Diego Costa

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren