Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Koeman laat Cork naar Swansea gaan, Feyenoord wacht af

Laatste update:

Feyenoord kan erop rekenen dat Ronald Koeman spoedig bij de club aanklopt. Southampton, de huidige club van Koeman, is met Swansea City in gesprek over Jack Cork. Dat melden diverse Engelse media. Het heeft er alle schijn van dat Cork de stap naar Swansea City maakt, wat de deur bij Southampton wagenwijd open zet voor de komst van Vilhena.

/

Vilhena wordt door velen gezien als een van de grootste talenten van Nederland, maar de wissel van trainer (Ronald Koeman werd opgevolgd door Fred Rutten) pakte niet voordelig uit voor de middenvelder. Vilhena zit bij Feyenoord op de bank en hij lijkt open te staan voor een transfer.

Naar verluidt heeft Southampton woensdag al geïnformeerd naar de vraagprijs van Vilhena, al zou Koeman met zijn verleden bij Feyenoord wel moeten weten welk bedrag op tafel moet komen. Vilhena kwam tot dusver tot 78 competitiewedstrijden bij Feyenoord. Hij heeft nog een contract tot medio 2016.

Update 30 januari 19.04 uur - Koeman laat Cork naar Swansea gaan, Feyenoord wacht af
Jack Cork heeft vrijdag zijn overstap van Southampton naar Swansea City afgerond. The Saints laten via de officiële kanalen weten dat de middenvelder aan de slag gaat in Wales en bedankt hem voor zijn inzet bij de club. De verwachting is dat Ronald Koeman en consorten nu een poging zullen wagen Tonny Vilhena over te nemen van Feyenoord. Koeman bevestigde vrijdag al dat hij weet, dat zijn ex-protégé ongelukkig is in Rotterdam-Zuid en graag van club wil wisselen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
29 januari 2015 om 15:36

10 Miljoen voor een speler die niet eens goed genoeg is voor de basis van Feyenoord, een clubje uit de micky mouse competitie die niet eens mee doen om de titel.
Jij ziet ze vliegen, als het echt zo een groot talent was had hij wel in de basis gestaan.

Persoonlijk vond ik Vilhena nooit heel bijzonder spelen, voor zijn leeftijd had hij onder Koeman idd een paar goede wedstrijden gespeeld maar niet heel bijzonder ofso. Vraag me daarom ook echt af of hij het niveau in Engeland zou aankunnen, majja beter spelen in Engeland dan op de bank zitten bij Feyenoord.

29 januari 2015 om 15:01

Hij is te snel gebracht voor een talent.. normaal gesproken speelt een groot talent op zn zeventiende een wisselbeurt, of 2e ronde beker, maar geen half seizoen eredivisie! Hij speelde wel redelijk, niemand klaagde door gebrek aan beter... maar nu heeft ie veel concurrentie en dan breekt het hem toch op! Hoop dat ie of wil blijven of het bij Koeman gaat maken!

29 januari 2015 om 15:13

Ligt eraan. Fabregas was op zijn 17e basisspeler bij Arsenal. Het kan wel, maar niet voor iedereen.

29 januari 2015 om 15:19

Maar het speelstijl was ook perfect voor spelers zoals om door te breken zoals Fabregas en Nasri destijds. Feyenoord speelt nu veel meer defensief en dat is waar Vilhena nog beperkt in is.

29 januari 2015 om 15:33

Ik snap niet dat mensen elkaar steeds napraten en dat Feyenoord defensief speelt. Na 10 speelrondes was het de ploeg met de meeste doelpogingen. En volgens mij zijn ze daarna alleen maar dominanter gaan spelen.
On: ik vraag me af of hij bij Sotton ook niet erg veel bank zal moeten zitten. Ik begrijp dat hij ontevreden is vanwege de beperkte speeltijd, maar de garantie op minuten krijgt hij echt niet van Koeman

29 januari 2015 om 15:56

Feyenoord speelt ook defensief. Een middenvelder (. Toornstra) als rechtsbuiten. Immer speelt dit seizoen veel minder diep dan onder Koeman.

29 januari 2015 om 16:23

Wel onzin om dit gelijk als "defensief" te bestempelen puur omdat een middenvelder als rechtsbuiten speelt.

Dat Immers minder diep speelt is omdat er meer gevoetbald wordt dan de "lange ballen op Pelle die ze teruglegt op Immers"

Je opstelling bepaald niet direct of je wel of niet aanvallend speelt maar hoe je voetbalt. Je kan met 10 spitsen starten maar als die allemaal op de eigen helft balletjes rondspelen is het nog niet erg aanvallend.

Feyenoord speelt over het algemeen op de helft van de tegenstander en zet l vroeg druk om de opbouw te verstoren. dat is veel aanvallender dan "inzakken" en proberen op de counter een doelpuntje te maken.

29 januari 2015 om 16:25

Ik bedoelde daarmee: Veel spelers van Feyenoord hebben als prioriteit verdedigen. Dat is bij de verdedigers zo, maar ook bij de middenvelders en bij Toornstra. Aanvallen komt daarna pas en dat resulteert in veel wedstrijden zonder doelpunten. Volgens mij hebben wij al 4 keer gelijk gespeeld met 0-0 vanwege het gebrek aan aanvallende kwaliteiten. Maar dat is logisch als je een werker opstelt in plaats van Vilhena die aanvallend 10 keer zo goed is. Ik heb trouwens ook het idee dat Nelom veel minder opkomt dan voorgaande jaren.

29 januari 2015 om 16:35

Feyenoord is de ploeg met het meeste balbezit en meeste doelpogingen. Het is juist de aanvallendste ploeg in de Eredivisie. Alleen ook een van de minst effectieve. Helaas.

29 januari 2015 om 17:02

Helemaal niet defensief, er wordt prima voetbal op de mat gelegd. Toornstra is een goede aanvallende speler.

29 januari 2015 om 17:10

Balbezit zegt niks, kijk eens hoe vaak Van Beek, Kongolo en Vermeer naar elkaar toe spelen.

En er wordt ook wel prima gevoetbald, maar bij Feyenoord wordt er heel defensief gedacht.

29 januari 2015 om 17:12

Volgens mij bedoelt rbn_ niet dat er enkel defensief gespeeld wordt, maar dat de insteek wat meer defensief is als de afgelopen jaren en dat ben ik met hem eens. Rutten werkt bij Feyenoord met een gesloten stabiele organisatie, dat is de basis voor het spel bij Feyenoord. Wat Feyenoord zo goed maakt is juist hoe ze spelen zonder de bal, daar ligt bij Feyenoord de nadruk op. El Ahmadi, Immers, Toornstra en natuurlijk Clasie zijn spelers die ervoor zorgen dat de organisatie goed staat en dat Feyenoord 90 minuten lang druk kan zetten zonder bal. Dat is de kracht van Feyenoord. Daarnaast spelen ze inderdaad ook verzorgt wanneer ze de bal hebben, maar voor mij is dat niet wat Feyenoord dit seizoen zo kenmerkt.

29 januari 2015 om 17:18

Klopt, en ik heb het ook over dat er tegenwoordig minder spelers in de 16 meter komen. Vorig seizoen was dat eigenlijk altijd Pelle, Immers, en een buitenspeler. Dit seizoen is dat Kazim en een buitenspeler. Immers soms, maar lang niet altijd. Juist omdat er defensief wordt gedacht. El Ahmadi speelt sowieso minder aanvallend dan Vilhena.

29 januari 2015 om 15:01

Hij is te snel gebracht voor een talent.. normaal gesproken speelt een groot talent op zn zeventiende een wisselbeurt, of 2e ronde beker, maar geen half seizoen eredivisie! Hij speelde wel redelijk, niemand klaagde door gebrek aan beter... maar nu heeft ie veel concurrentie en dan breekt het hem toch op! Hoop dat ie of wil blijven of het bij Koeman gaat maken!

30 januari 2015 om 00:10

Vilhena heeft zich nog nooit echt bewezen en speelt niet bij Feyenoord. Dus verrassend dat Koeman het in hem ziet zitten. Maar dat hij een geweldige talent is daarvan ben ik nog niet overtuigd.

30 januari 2015 om 20:20

Hij moet spelen om beter te worden.

Kom op van Geel. Goede prijs eruit slepen en spits halen!

29 januari 2015 om 15:01

Daar zal van Geel niet veel meer voor krijgen.
Zijn contract loopt af dus dan ga je niet veel krijgen voor een bankzitter welke niet veel heeft mogen spelen.

29 januari 2015 om 15:16

Contract loopt af in 2016 loopt dus nog anderhalf jaar door. Feyenoord kan vast nog een mooi bedrag vangen voor Vilhena.

29 januari 2015 om 16:02

hij heeft nog anderhalf jaar contract en heeft al heel veel ervaring voor zijn leeftijd.
Ik weet niet wat Southampton voor Cork krijgt maar 6 miljoen plus een doorverkooppercentage lijkt mij een goede deal.

30 januari 2015 om 00:12

Dan zou ik als ik Feyenoord was minstens 8 miljoen vragen.

30 januari 2015 om 07:15

Voor een wissel speler? Dan laten ze hem nog een jaar banken in Rotterdam.

29 januari 2015 om 15:01

Pardon?

Een van de grootste talenten en dan mag je denken van me wat je wilt, maar met deze jongen ben je aanvallend veel verder vooruit dan met Immers. Het pijnlijkste aan deze situatie is dat niemand er eigenlijk wat aan kan doen, dan Vilhena zelf. Feyenoord staat defensief enorm sterk omdat er eigenlijk 3 middenvelders erbij staan die ook aardig mee kunnen verdedigen, met uitzondering dat toornstra dat op rechts staat. Een luxe probleem, en het lijkt erop dat Bilal en Vilhena de slachtoffers ervan gaan worden. Al heb ik nog vertrouwen in beide, want om ze na 1 half seizoen af te schrijven is ook zonde !

29 januari 2015 om 16:55

Tja Immers is geen mooie speler. Het heeft geen franje en hij mist vaak kansen, maar mensen onderschatten de rol van Immers echt ontzettend bij Feyenoord. Hij was er voor een belangrijk deel voor verantwoordelijk dat ze het Ajax middenveld compleet overliepen.

Grootste Nederlandse talenten? Gewoon een leuk voetballertje meer niet, zou niet weten wat Koeman met m moet.

29 januari 2015 om 15:03

Vertrouwen doet gekke dingen met spelers. Kijk bijvoorbeeld naar Elia. Die leeft weer helemaal op onder Koeman. Ik hoop voor Vilhena dat dat hem ook gebeurt. Vilhena is nog maar 20 jaar dus er zit nog genoeg rek in die jongen. Ik ben benieuwd wat hij moet gaan kosten.

29 januari 2015 om 15:43

Elia is meer zoals Guidetti bij Celtic. In het begin veel willen bewijzen, maar naarmate het seizoen vordert steeds minder in beeld. Tadic is veel constanter.

Vilhena kan volgend seizoen zo de plek overnemen van Clasie. Dus ik zou hem adviseren te wachten. Ook bij Southampton zal hij niet veel aan spelen toekomen tegelijk.

29 januari 2015 om 15:04

Hij zal goedkoop zijn en er zit groei potentieel in.
Als ik kijk met welke spelers Southampton vaak in verband gebracht word dan betwijfel ik dat Koeman veel geld heeft om uit te geven.

29 januari 2015 om 15:33

Volgens mij hebben ze na afgelopen zomer toch redelijk wat in kas? Of zijn al die spelers allemaal transfervrij de deur uit gelopen ofzo?

29 januari 2015 om 15:37

Wat is goedkoop?? Ik neem aan dat Feyenoord voor Vilhena toch nog 5 mljn wil hebben. En de vraag is of hij daar serieus minuten gaat maken

29 januari 2015 om 15:47

Dat hebben ze juist wel, maar Koeman kiest heel duidelijk voor spelers die hij goed kent. Zo is hij ook op Djuricic gekomen. Ga er maar vanuit dat hij in de zomer weer naar Eredivisie gerelateerde spelers kijkt.

Erg jammer als hij zou vertrekken, krijgt nog genoeg kansen om zich terug te vechten

29 januari 2015 om 23:58

Vind ik ook, denk dat te weinig mensen realiseren wat Vilhena in zijn mars heeft.
Niet voor niks zo jong gebracht en al zo jong zo veel gespeeld, dat hij al een tijd niks meer laat zien staat vast maar Feyenoord gaat nog een hele goede aan Vilhena beleven en ik zou hem ook niet laten gaan.

Ik ben niet echt onder de indruk van Vilhena. Hij is, mede door geldgebrek, op zeer jonge leeftijd gedebuteerd en heeft veel wedstrijden gespeeld op jonge leeftijd. Maar watvoor een ontwikkeling heeft hij doorgemaakt in die periode? Ik vind het reuze meevallen. En zijn statistieken spreken ook niet echt in zijn voordeel. Qua mentaliteit en leven voor de sport kan hij ook nog genoeg aanleren vind ik. Koeman kent hem in ieder geval goed en weet wat hij in huis haalt. Ik zie Vilhena echter niet als toptalent. Er moet ook nog veel gebeuren voor hij een vaste basisspeler in Oranje kan worden.

En hoe serieus is deze berichtgeving verder? Cork is volgens mij een verdedigende middenvelder, niet? De 2 Koemans doen het daar meer dan uitstekend en daar kan je alleen blij mee zijn. Ondertussen worden ze echter met de halve eredivisie in verband gebracht en daar begin ik een beetje moe van te worden. Als we de berichtgeving mogen geloven zullen Koeman en van Gaal dit seizoen meer als 20 spelers halen.

29 januari 2015 om 15:30

Vilhena vind ik een speler die niet zo opvalt zoals een Boëtius of Immers. Want Vilhena was vooral eind van vorig seizoen zeer sterk maar toch zijn er weinig mensen die dat zagen. Heel apart. Zijn statistieken van vorig seizoen was ook gewoon goed. 6 goals, 7 assists. Betrokken bij veel aanvallen, vooral van de linkerkant wat we juist dit seizoen missen.

Vilhena verkopen. Narsingh van Cambuur halen en Immers indien nodig als CM gebruiken wanneer El ahmadi of Clasie niet kunnen spelen. Verder uiteraard een topspits halen, aan elkaar wennen, niemand in de zomer laten gaan en volgend seizoen mee doen voor de titel!

29 januari 2015 om 15:01

Feyenoord is Real niet. Real kan bijna iedereen halen, Feyenoord niet bepaald.

29 januari 2015 om 15:03

Hoezo kunnen ze niemand halen wanneer Vilhena vertrekt. Er zijn geen schulden meer en er is nog geld. Ze kunnen zelfs nog geld gebruiken van investeerders. Ik zie het probleem niet.

29 januari 2015 om 15:13

Wat ik bedoel is dat Feyenoord wel spelers kan halen, maar niet dat Feyenoord zoals Real een lijstje kan maken en iedereen van dat lijstje met gemak kan halen.

29 januari 2015 om 16:57

Fcda bedoelt met topspits natuurlijk ook heus geen wereldtop spits. Gewoon voor Eredivisiebegrippen een topspits. Denk niet dat hij bedoelt dat we volgend jaar gewoon even Robben en Benzema moeten halen en dan De Gea en Courtois als 2 backups voor Vermeer.

Zou wel leuk zijn trouwens........

29 januari 2015 om 15:12

Waarom Narsingh? Wij hebben voldoende buitenspelers. Volgend seizoen komt Sleegers er waarschijnlijk ook bij.

29 januari 2015 om 15:26

Genoeg buitenspelers? Verhoek en Schaken zijn vertrokken. Je hebt nu nog over: Boetius Manu, Bilal en eventueel Toornstra die eigenlijk op het middenveld thuis hoort. Dat is gewoon te weinig.

Sleegers doet het leuk bij Eindhoven maar zal het niveau nooit halen.

29 januari 2015 om 15:32

Toornstra zie ik dit seizoen gewoon als flankspeler dus met Boëtius, Bilal en Manu zijn de posities dubbel bezet.

Waarom denk je dat Sleegers het niveau nooit gaat halen? Hij is volgens mij de beste of één van de betere in de Jupiler League. Ik geef hem liever de kans dan een 26-jarige speler die het alleen dit seizoen waarmaakt, al scoort hij zelden. Denk dat het eerder een gevalletje Verhoek wordt. Leuk bij een subtopper, maar kom te kort voor de top.

29 januari 2015 om 15:36

Immers cm haha dan moet je de bakle geven op die pleken en het spelbepalen en dan wil jij immers er neer zetten.

Als hij achter de spitsen zou spelen had hij er IMMERS wel meer in liggen dan anderen denk ik.

29 januari 2015 om 15:55

Wooow!!! Mind f*ck!!

Ik zou Vilhena laten vertrekken omdat ik het gevoel heb dat hij anders aankomende zomer wilt vertrekken. Wij moeten dan wel meewerken vanwege zijn 1-jarig contract. Ik verkoop hem dan liever nu zodat we er nog meer geld voor kunnen vangen.

Vilhena zal wat tijd moeten krijgen om te wennen aan de Premier League en aan Southampton maar ik denk dat hij zich wel thuis gaat voelen met de gebroeders Koeman en Pelle. Ik denk ook dat Koeman de juiste trainer voor hem is. Hij weet toch spelers goed te motiveren.

Als Vilhena vertrekt, zou ik voor Ayoub gaan. Ayoub krijgt dan een half jaar de tijd als wisselspeler om te wennen en hij zou dan volgend seizoen het middenveld moeten vormen met El Ahmadi en Toornstra.

29 januari 2015 om 17:05

Denk dat Elia ook een aardige rol gaat spelen de komende maanden.

Van Geel neemt niet op. Die is in het geniep met Kuyt in gesprek. En met Leicester om Immers van de hand te doen. Vilhena komt dan gewoon weer in de basis bij Feyenoord.

Ja en nee.....

Ja en haal Ayoub op, nee verkoop dan Immers en geef Vilhena de kans op 10!

Southampton zou echt dom zijn als ze tussen de 7 en 10 miljoen voor vilhena willen betalen. Over een half jaartje is vilhena ongeveer nog maar 3 miljoen waard.

29 januari 2015 om 15:22

Maar misschien worden daardoor veel meer clubs geïnteresseerd.

29 januari 2015 om 15:40

Vilhena is nu nog geen 3 miljoen waar.
contract voor anderhalf jaar van een wisselspeler van de nummer 3 van de micky mouse competitie.
Waarom zou een club daar ooit een goed bedrag voor betalen?
Feyenoord mag blij zijn als ze iets krijgen want momenteel ziet het eruit dat Vilhena na volgend seizoen gratis vertrekt,

29 januari 2015 om 15:44

En waarom nu 7 en over een half jaar 3 miljoen??? Ze gaan nu denk ik ook geen 7 vangen maar Wijnaldum en Fer leverden met 1 jaar contract nog 5 miljoen op en dat zelfs bij binnenlandse transfers. Het zal denk ik nu rond de 5 liggen en in de zomer ook zoiets. In ieder geval geen 4 miljoen verschil in een half jaar

Jammer, groot talent, die op één of andere manier al anderhalf jaar geen progressie maakt. Zijn debuut, alweer een paar jaar geleden, volgens mij tegen FC Twente staat mij nog helder voor de geest. Groot talent met een grote toekomst en toch zit hij nu nog lang niet op het niveau waarop men hem toen heeft ingeschat. En als zelfs Rutten dat talent er niet uithaalt, hoe jammer het ook is, dan lijkt een verandering van omgeving waarschijnlijk het beste.

Lekker verkopen Feyenoord mooi bedrag eruit slepen en een spits kopen.. helaas is Kramaric al getransfereerd

Ik weet nog steeds wat ik van die jongen moet denken. Hij heeft zeker talent maar...

Aan de bal is hij goed, maar hij laat altijd z'n man uit z'n rug lopen.

Een totaal andere voetballer dan Clasie.

Feyenoord kan de centen zeker gebruiken en Toornstra kan altijd nog naar het middenveld, zeker als Kuijt komt.

Ayoub is wel een optie. Utrecht heeft geld nodig, dus niet al te duur.

Immers mag ook weg. Die jongen heeft te weinig gogme.

die zal wel beginnen met een spartaans trainingsprogramma bij soton. wel fijn voor vilhena, want zijn rol icm contract leek mij wel uitgespeeld. jammer eigenlijk dat hij onder rutten niet uit de verf is gekomen. waar dat dan ligt???

Mooi als hij vertrekt uit NL. Vervelende maniertjes en verder een doorsnee speler. Zal m niet missen iig

29 januari 2015 om 17:21

Wat voor vervelende maniertjes heeft Vilhena dan?

maar is er een vraagprijs bekent

Talent heeft hij vast wel, alleen ik vermoed dat hij liever gaat. Vertrouwen heeft hij namelijk niet sinds rutten, die haalde Ahmadi en Toornstra (al speelt die nu min of meer rechtsbuiten). Wie zegt dat als Clasie gaat in de zomer, Vilhena wel aan spelen komt? Of gaan ze dan weer iemand kopen?

30 januari 2015 om 19:11

vilhena is niet echt hetzelfde type als clasie, denk dat ze dan gewoon iemand anders halen of daar gebruiken

Misschien is het ook een beetje een combinatie van Koeman en Ruten.
Koeman gaf hem misschien bijna teveel vertrouwen en Rutten kan hem dat nu niet geven.
Hij heft altijd gehoord dat hij het grootte talent was/is.
Ja na 20 jaar geloof je daar zelf ook in

Vilhena is van origine een Aanvallende middenvelder, daar speelt hij op zijn best. Feyenoord is gewoon dom om hem op de bank te laten. Zou een mooie stap voor hem zijn naar Southampton.

29 januari 2015 om 17:28

Feyenoord is een ster om talenten op de verkeerde positie te laten spelen. Kijk maar naar Martins Indi, Kongolo (in het begin), Karsdorp, Boëtius en Vilhena. Dit zijn voorbeelden van de laatste 2 jaar. En ondertussen wel zeiken als de talenten niet presteren.

Bij Kongolo zag je heel goed het verschil. Als linksback niet overtuigend en als centrale verdediger gelijk de beste van de verdediging.

Doodzonde, nieuwe trainer, andere keuzes. Rutten speelt altijd op zeker.
Voorspel dat er nog veel meer talenten vertrekken.

Ik snap Rutten niet. Rutten heeft een aanvallende middenvelder (. Karsdorp) omgeturnd tot rechtsback. Hij is op die positie 3e keus, laat Karsdorp dan als controleur spelen. Hij wordt dan back up van Clasie en El Ahmadi. Is hij ook nog eens dichterbij minuten dan op de rechtsbackpositie.

Feyenoord heeft nou eenmaal liever 30+... jammer..

12 miljoen + maar van Geel kennende zal 2 miljoen en een oefenduel wel goed zijn...

30 januari 2015 om 19:42

Aankomende zomer gaat heel belangrijk worden. Blijven de oudjes of zorgen ze er eens voor dat de jeugd gaat doorstromen. Ik ben benieuwd.

30 januari 2015 om 20:23

zegt al genoeg dat je liever Wilkshire, boulah haalt ipv een talentvolle van Anholt...
Owja en Kramaric geen spits noemen en Kazim als spits halen terwijl hij daar nooit heeft gespeeld.

30 januari 2015 om 20:34

Klopt, er kunnen foute keuzes worden gemaakt met het halen van een speler maar ik denk dat het duidelijk is dat de jeugdopleiding nooit meer onderschat mag worden. Er is een klein beetje geld en wat doet Feyenoord? Haalt gelijk een bus vol nieuwe spelers.

Waarom niet verkopen rond de 6 miljoen en dan Sinkgraven halen voor 3 miljoen. win win voor Feyenoord

30 januari 2015 om 20:42

Vilhena moet concurreren met Clasie en El Ahmadi. Sinkgraven vind ik meer een aanvallende middenvelder. Ik denk niet dat wij een aanvallende middenvelder nodig hebben met Immers, Toornstra, Karsdorp en Schuurman.

Ik zou eerder voor Pröpper, Ayoub of Rienstra gaan.

30 januari 2015 om 21:14

Ja maar Vilhena is ook gewoon een aanvallende middenvelder alleen heeft hij daar niet vaak gespeeld in het eerste vanwege de aanwezigheid van Immers en dus gebruikte Koeman hem als een soort links hangende middenvelder maar in principe is hij gewoon een nummer 10 en met Sinkgraven heb je een groot talent binnen

30 januari 2015 om 21:21

In principe is het een aanvallende middenvelder maar Rutten gebruikt hem als controlerende middenvelder. Als Rutten de transfermarkt op gaat dan is het om een controlerende middenvelder te halen.

Maar bij Southampton zit hij toch ook gewoon de bank met Wanyama en Schneiderlin? Het lijkt me logischer om Clasie te halen en Vilhena zijn plaats overneemt, aangezien Clasie meer heeft laten zien een stap hogerop te verdienen dan Vilhena.

30 januari 2015 om 21:04

Alleen Clasie zal waarschijnlijk 10 miljoen duurder zijn. Vilhena zal denk ik door Koeman rustig worden gebracht. Dit seizoen zal hij denk ik alleen mogen invallen. Volgend seizoen is Schneiderlin denk ik vertrokken en als Vilhena dit seizoen goed heeft gepresteerd dan mag hij misschien wel hopen op meer.

Het gaat er denk ik bij Vilhena om dat hij bij Southampton een eerlijke kans krijgt terwijl dat bij Feyenoord niet zo is. En hij krijgt natuurlijk weer te maken met Koeman en daar heeft hij veel vertrouwen in.

Vilhena? Geen Clasie? Wat zijn jullie bronnen VZ?

Snap niet dat Rutten hem op de bank zet.. Gewoon lekker Immers verkopen en Vilhena op 10 zetten, zo'n jongen moet je gewoon vertrouwen geven. Zeker als je volgend jaar voor de titel wil gaan heb je meer creativiteit op die positie nodig (en goede spits). Met Immers op 10 wordt je hooguit derde.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren