Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Milik straalde alleen maar uit dat hij moeite met zichzelf had'

Laatste update:

De Klassieker tussen Feyenoord en Ajax eindigde in een doelpuntloos gelijkspel en Colin Kazim-Richards kreeg na deze wedstrijd weer te maken met de nodige kritiek. De spitsen van Ajax presteerden echter zeker niet beter dan de aanvalsleider van Feyenoord: Arek Milik moest halverwege plaatsmaken voor Kolbeinn Sigthórsson, die ook nauwelijks in het stuk voorkwam.

/

Sigthórsson dwong Kenneth Vermeer nog wel tot zijn enige redding, maar liet verder niet veel zien. "Hij is niet de meest beweeglijke, maar deed ook te weinig om in balbezit te komen", zegt Harry Lubse, rapporteur van De Telegraaf. "Hij was nauwelijks aanspeelbaar en eenmaal aan de bal te weinig balvast. Terwijl je dat wel van Sigthórsson mag verwachten, met zijn kwaliteiten, postuur en ervaring in de Eredivisie."

Sigthórsson kwam in de ploeg omdat Milik totaal niet in de wedstrijd zat. Volgens Lubse deed de Pool veel te weinig. "Hij kwam pas in actie toen hij Sigthórsson zag warmlopen, maar toen was het te laat. Je verwacht ook dat hij zijn ploeggenoten op sleeptouw neemt, ze coacht, maar niets van dat alles. Milik straalde alleen maar uit dat hij moeite met zichzelf had."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Milik was de beste lijnkeeper op het veld dat zegt genoeg xd

26 januari 2015 om 10:00

Ik vond Kazim-Richards anders ook niet slecht op de doellijn.

26 januari 2015 om 10:13

Haha dat klopt ja die kon er ook wat van ja

26 januari 2015 om 10:30

haha ja dus hij heeft ajax op een andere manier gered. Niet scoren dan maar tegenhouden haha
en nog steeds vind ik hem 10 keer beter dan sigtorson!!

Ja, als spits zijnde zou je ook moedeloos worden van het spel in zo'n wedstrijd. Het middenveld werd niet bereikt, dus Milik al helemaal niet. Af en toe met een hoge bal, mja dan moet je weer winnen van Kongolo of van Beek.
Kun je wel als een gek de hele tijd in de bal proberen te komen en weet ik het, maar als het middenveld al niet aan de bal kan komen, kun jij 't ook wel vergeten.

26 januari 2015 om 11:24

Precies, het probleem lag ditmaal duidelijk bij het middenveld. Serero werkt zich kapot, maar bazoer (ofzo iets) was er nog niet klaar voor en het was ook duidelijk te zien dat feyenoord met ze 4en het middenveld bevochten en dus met een man meer situatie kwamen waardoor ajax niet door het middenveld konden voetballen. Als frankie dat toch eens zag want dat was duidelijk ook het probleem destijds in de kuip.

26 januari 2015 om 16:53

Bazoer was idd niet sterk, mja ook pas 18 en dan spelen tegen een sterk ervaren Feyenoord middenveld. Doe dat maar eens. Anderson was nog erger. Fysiek helemaal niks waard en maakt veel domme keuzes.

Het middenveld van Feyenoord zorgde er gewoon voor dat elke mogelijkheid die er bij Ajax was om het middenveld te bereiken werd afgesloten. Lastig om daar iets tegen te doen, mja het kan wel.
Denk gewoon dat het middenveld te kort kwam. Klaassen is enorm belangrijk, Serero is goed maar dan houdt het op. Bazoer is nog niet klaar, Zimling is te zwak en ook Anderson is te zwak voor die positie. Wordt tijd dat ze een keer laten zien dat ze de grootste en rijkste club in Nl zijn. Als ze fatsoenlijke spelers kopen en geld uit durven te geven worden ze de komende 10 jaar kampioen én ben je sterker in Europa.

Hij kan weinig doen als de bal nooit over de middellijn komt..

Vind Milik juist veel beweeglijker dan Sigthorsson en had ook gehoopt dat Milik erin was gebleven. Hij had nog een individuele actie af kunnen dwingen en er was dan ook nog een extra wissel voor het in brengen van El Ghazi geweest. Sigthorsson kan het leuk doen op trainingen maar zijn tijd is gewoon echt voorbij,

26 januari 2015 om 12:32

milik was en is ook veel gevaarlijker dan sightorson maar als je niet bereikt word om dat je middenvelders geen kans krijgen om jou te zoeken omdat de tegenstander ze van het veld jaagt. dan mag jij niet aan gekeken worden als spits. ik vind dat de boer teveel vasthoud aan sightorson milik heeft bewezen dat hij voor het goal beter is hij is technisch 3 keer beter. in de lucht sterker hij is sneller. hij is in het duel niet zwakker als die Ijslander, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat de boer sightorson niet gewoon naar jong ajax stuurt milik 1ste spits maakt en zivkovich op de bank zet. ben je veel beter af.

Een dramatische spits met een redelijke linkerbeen maar voetballen heeft ie nooit van gehoord,zo zie je maar een verdediger als F de boer maakt spelers niet beter dat lukt m niet bij verdedigers zie Veltman van der hoorn van Rhijn ,laat staan aanvallers

26 januari 2015 om 10:38

Ah nee inderdaad. Vandaar ook dat Blind het zo goed deed dat hij naar Manutd kon, Serero na Poulsen, Blind en Anita het fantastisch op 6 doet, Van Rhijn is niks mis mee, Eriksen één van de beste in de PL is, Vertonghen direct in PL ploeg van het jaar terecht kwam na z'n transfer van Ajax..de Boer heeft er geen kijk op.

Gisteren verbaasde ik me wel over het feit dat El Ghazi niet speelde, maar je draaft nu echt door. De middelen die De Boer heeft gebruikt hij over het algemeen redelijk tot op zijn max en is hij de beste coach in de Eredivisie.

26 januari 2015 om 10:44

Als Van Gaal niet bij United had gezeten dan had Blind nooit die transfer gemaakt. Zet eender welke coach daar en ze hadden allemaal niet voor Blind gekozen, zelfs na zijn 'goede' prestaties op het WK.

26 januari 2015 om 10:46

Achja, dat is het geluk van United dat ze een coach hebben die er kijk op heeft.

26 januari 2015 om 12:42

@ Medellin

Volgens mij had United al belangstelling voor Blind voordat het bekend was dat van gaal daar trainer werd. Daarnaast zitten alle spelers of ze nou wel of niet als geslaagd beschouwt worden bij een club omdat een bepaalde trainer/technisch directeur het in de desbetreffende speler zag zitten. Sorry, maar ik vind dit altijd maar zo´n onnozel non argument.

26 januari 2015 om 13:21

Van Rhijn kan niet voetballen joh, wat een dramatische back is dat... Deze man is zo makkelijk om uit het spelletje te lokken met ze domme overtredingen.. Zie liever Japie op RB..

26 januari 2015 om 13:22

Blind had gewoon geluk dat Carrick geblesseerd was. Als dat niet zo was was Blind nooit naar United gegaan. En helemaal niet voor zo bedrag. Slim van Ajax om zo hoog bedrag voor deze man te vragen..

26 januari 2015 om 13:51

Haha, wat een waardeloos argument gezien het feit dat ze nu gewoon beide , Blind én Carrick, basisspelers zijn. Verder is het niet echt "geluk" dat hij zo'n transfer afgedwongen heeft na nr 3 te worden op een WK en zo belangrijk te zijn geweest voor Ajax, waar hij ook nog wel een jaartje had kunnen vlammen om vervolgens alsnog naar de Europese top te gaan.

Daarbij, als Shaw voor meer dan het dubbele wordt gekocht lijkt me 17miljoen echt een schijntje.

26 januari 2015 om 14:49

Myvision, je kan die Robert beter negeren. Weet niet of het je is opgevallen, maar hij trolt en provoceert in iedere Ajax topic.

26 januari 2015 om 14:59

Haha Sulejmanii, mijn idealistische doel om de wereld iets beter te maken gaat dus niet lukken helaas?

26 januari 2015 om 17:07

Engelse spelers worden voor veel duurder verkocht binnen de PL? Nooit opgevallen? Dus die 17 miljoen is geen schijntje voor Blind.. teveel geld betaalt voor hem. En ergens zit een kern van waarheid hoor dat Louis daar is gekomen en Blind heeft gehaald. Bijna elk Oranje speler is aan ManU gelinkt... Dus die nummer 3 op WK maakt geen zak uit anders had heel Oranje bij ManU gespeeld!

ook hij krijgt zijn terugslag, al is het gewoon beschamend dat Frank alsnog Sightorsson er in stuurt, en niet gewoon Zivkovic bij de selectie neemt. Die Ijslander heeft buiten een beetje koppen echt totaal geen kwaliteiten.

26 januari 2015 om 10:08

Sigtorsson deed het anders niet veel slechter dan Milik. Zivkovic had ook een wanvertoning op de mat gelegd, het maakte namelijk niet uit wie je van de huidige spitsen neerzet daar. De ballen vanuit het middenveld kwamen niet verder dan Clasie, el ahmadi aangezien die het middenveld domineerden. Ajax heeft gisteren les gekregen in het spel wat zij zelf willen spelen.

26 januari 2015 om 10:27

Zivkovic had gister meer bij kunnen dragen dan siggi door zijn snelheid.

Je zag bij groningen dat hij goed past in een counter spelletje, iets waar ajax gister toe gedwongen werd. Je kan zivkovic toch beter diepsturen dan siggi

26 januari 2015 om 12:33

Cillisen en collega's in de verdediging schoten alle ballen hoog op de spits, ipv in de ruimte er achter (als deze er al was), en Zivkovic gaat die kopduels net zo min winnen als milik. De Sigt won meer dan de helft van de kopduels, alleen belandde de bal steeds bij de tegenpartij omdat Ajax er niet boven op zat. Kortom, de snelheid van Zivkovic zou het verschil niet gaan maken. Met kishna voorin heb je ook snelheid, die is ook geen 1x bereikt of diep gestuurd.

Viel inderdaad tegen. Maar ja als het hele team achter de feiten aanloopt wordt het als spits sowieso moeilijk. Daarnaast is hij natuurlijk niet de meest balvaste spits wat het nog moeilijker maakt om belangrijk te zijn in zo'n soort wedstrijd. Het is meer een echte afmaker en dan moet je het toch hebben van de kansen die je medespelers creeeren.

Milik deed helemaal niks verkeerd, en "je verwacht dat hij z'n teamgenoten op sleeptouw neemt"? Hij is 20....

26 januari 2015 om 10:08

Dus als hij scoort en het goed doet is het een wereldspits, maar als hij een keer slecht speelt en weinig doet komen er opeens excuses over zijn leeftijd?

26 januari 2015 om 11:32

nee geen excuses over zijn spel, want hij was niet goed, maar de ploeg op sleeptouw nemen? hij is 20 en zit net een paar maanden bij de club

Verwachten dat Milik het team op sleeptouw neemt? Die jongen is 21 en komt pas net kijken. Het hele team speelde zonder zelfvertrouwen. Je kunt moeilijk verwachten dat hij als relatieve nieuweling dan gelijk bepalend is.

Een ploeg ondersteunen verloopt voor een spits beter als hij ook daadwerkelijk bereikt wordt.... dat was bij ajax dus totasl niet t geval. Totaal geen risico en geen lef van het middenveld.. En dan aan een 20 jarige milik vragen om de ploeg op sleeptouw te nemen. Begrijp ook niet waarom hij zo vroeg werd gewisseld, helpt ook voor de vertrouwen voor een spits. Wissel em dan 60 of 70 min.

Normaal vind ik Milik erg intelligent met zijn loopacties maar gister zag ik daar niks van terug. Maar ja, wat moet je daarmee. Dit is al het zoveelste opportunistische bericht en dat is ook logisch want de journalisten moeten die kranten op de zondagavond ook meteen vullen met eerste indrukken.

"sigthórsson dwong Kenneth Vermeer nog wel tot zijn enige redding, maar liet verder niet veel zien."
Welke keeper redde dan op de actie van Kishna?

Wat doen ze moeilijk over die spitspositie joh, Je hebt toch Zivkovic. Want maakt zijn aantal wedstrijden bij Ajax uit, wat maakt ze leeftijd uit.. Als je spitsen een aantal wedstrijden niet presteren mag je hem wel een keer een basisplaats geven. Ik ben blij dat ze het niet doen want ben er van overtuigd dat hij de beste optie is in de spits.

De Boer was gisteren niet handig met zijn wissels. Naar mijn idee had hij Milik juist moeten laten staan. Het lag niet aan hem maar aan de aanvoer. De juiste wissel in de rust was El Ghazi brengen voor Bazoer en dan Schöne een linie laten zakken. Sterker middenveld met een goede pass én twee gevaarlijke vleugels die voor aanvoer kunnen zorgen. Verder had ik liever gezien dat Viergever al vóór het beginsignaal op de plek van Boilessen had gestaan.

26 januari 2015 om 11:49

Ik ben het hier wel mee eens. Ajax liep op het middenveld achter de feiten aan en daar had de Boer op in moeten grijpen. Of hij moet gedacht hebben dat het middenveld van Feyenoord dusdanig veel sterker was dat de enige optie het spelen van lange ballen was.

Als dat zo is, dan is dat natuurlijk helemaal pure armoede. Ajax speelt normaliter op balbezit in de hoop dat het geschaak op het middenveld uiteindelijk leidt tot gaten in de organisatie van de tegenstander. Feyenoord liet dat niet toe en daar ging het fout voor Ajax. Een plan B hebben ze niet, behalve dan lange halen naar voren. Op strijd kunnen ze het duidelijk niet.

26 januari 2015 om 13:29

Mee eens. Ik denk dat we gisteren hebben kunnen zien hoe belangrijk Klaassen voor Ajax is. Serero deed zijn uiterste best (beste speler van Ajax na Cillessen), maar had te weinig ondersteuning. Daarin kan je Bazoer niets verwijten, die heeft te weinig ervaring om deze belangrijke positie direct in te vullen. Er miste een spelbepaler en er miste een leider, rollen die Klaassen normaliter oppakt.

Was inderdaad een juiste stap geweest om Milik te laten staan, El Ghazi te brengen en Schone op CMF of AMF te zetten. Dan had je weer een passer in het centrum gehad.

Daarnaast miste we ook Veltman. Het centrum van de verdediging was enorm traag en laks in de opbouw. Ik heb Moisander weinig fout zien doen, op zijn trage opbouw na. VD Hoorn was weer verschrikkelijk, die is laconiek en durft niet op te bouwen. Volgens mij was het de wedstrijd tegen Psg, waar De Boer duidelijke signalen had gegeven aan VD Hoorn en hij na rust opeens fantastisch opbouwde. Daar hoopte ik gisteren ook op, maar dat gebeurde niet.

26 januari 2015 om 14:05

Grappig, ik zat in het stadion en vond vd Hoorn toch echt wel redelijk spelen op een paar foutjes na. Stond vaak in tegenstelling tot van Rhijn en Boilesen wel goed te dekken.waarom vond jij hem verschrikkelijk spelen? Ik denk niet dat Veltman het in de vorm die hij heeft beter had gedaan.

26 januari 2015 om 14:27

Alles ging fout, dus ik schuif inderdaad niet alles op VD Hoorn. Van Rhijn heb ik nauwelijks aan de bal gezien en Boilesen was aan het pingelen met veel te veel risico. Kwam mede door de weinige afspeelmogelijkheden op het middenveld.

VD Hoorn liet zijn man, vooral in de eerste helft, te vaak lopen. Daarnaast is Moisander dramatisch in opbouwen en verwacht (of hoop) je dus dat VD Hoorn deze taak op zich neemt. Dat kan hij ook, zie de wedstrijd PSG waar ik naar verwijs. Maar het was allemaal te traag. De tactiek van Feyenoord was alles afjagen, maar ik vond ze hier niet eens zo heel sterk in, je kon daar vrij makkelijk onderuit voetballen. Het probleem was de handelingssnelheid van, de beide Cv's. Het duurde allemaal zo lang, dat op het moment van passen iedereen vast stond. Het moment dat VD Hoorn naast zijn eigen doel een bal probeerde aan te nemen en een Feyenoorder simpel om hem heen liep en kon schieten, was typerend voor zijn wedstrijd.

Veltman wordt zwaar onderschat, dat is een zeer belangrijke schakel in onze verdediging. Of zijn aanwezigheid het spel had veranderd weet ik niet, daar was het team overall te zwak voor. Het leek net alsof ze zaterdag waren wezen stappen en ze met een kater op het veld stonden, totale afwezigheid van enige vorm van focus.

Dit slaat nergens op dit hele interview. Ajax heeft geen moment gevoetbald. De spits kon totaal niet in stelling worden gebracht. Het is voor mij dan ook echt onbegrijpelijk dat de Boer Milik eruit haalt in de rust, alsof het aan hem lag? Hij heeft geen bal gekregen. En daardoor kwamen ze ook nog eens wissels tekort waardoor El Ghazi niet kon invallen. De Boer was net zo als alle spelers gisteren drama.

Het word ook moeilijk voor een spits om het verschil te maken (in aanvallend opzicht) als de verdedigers alleen maar lange ballen geven en de middenvelders het niet lukt om de bal vast te houden. Schöne en Andersen waren gisteren by far de slechtste spelers op het veld! Boilesen en Bazoer zaten er doorheen en daarom wisselde de Boer ze maar ik had op zijn minst el Ghazi voor Schöne verwacht. man man man wat zijn we goed weg gekomen met 0-0

Heel Ajax was slecht, passing kwam niet aan, of dat nou korte of lange ballen waren. je kan zeggen dat Feyenoord het goed deed maar vond hun ook niet zo sterk, het was meer Ajax dat weer eens een offday had. het blijft wel erg gevoelig bij ze en zie ook totaal niet in hoe ze deze achterstand op PSV nog kunnen overbruggen.

26 januari 2015 om 11:11

haha natuurlijk was het weer een offday van Ajax pff. Feyenoord heeft ze 90 minuten lang affejaagd en geen moment laten voetballen. Het is juist de verdienste van Feyenoord dat Ajax niet aan spelen kwam maar het is moeilijk toe te feven dat Feyenoord al voor de 2e keer dit seizoen Ajax van de mat veegde met strijd maar vooral een geweldig combinerend middenveld.

26 januari 2015 om 11:52

Nou niet echt, vond Feyenoord in Rotterdam sterk maar je kan niet zeggen dat Feyenoord gisteren goed was als je duidelijk kan zien dat bij Ajax zelfs simpele pasjes van de voet springen of niet recht aankomen. Afjagen? Een paar keer kwamen ze een beetje naar voren, maar dit was anders dan de eerder wedstrijd, Feyenoord speelde erg voorzichtig en bang, anders hadden ze wel meer echte kansen gehad.

hoe kan men dit nu de spitsen de schuld geven, die werden niet bereikt, het enige ja, wat ze hadden kunnen doen, meer actie doen wanneer de bal in de buurt kwam, daar vond ik siggi net wat meer in doen dan milik, maar zij zijn het niet schuld dat ze niet gescoord hebben.

Dat Milik een keer slecht speelt kan gebeuren, maar ik ben persoonlijk helemaal klaar met sigthorsson. Was heel blij dat hij van az naar ajax kwam, maar mist gewoon vertrouwen en is niet compleet genoeg voor een ajax-spits. Het beste als hij weggaat.
Heb nog liever Zivkovic dan.
Off topic: ik kan niet wachten totdat Fischer weer terug is, ik denk dat het spel van ajax er dan weer een stuk rooskleuriger uitziet.

Volgens mij kwam het ook door de blessure van Klaassen. De Boer had maar een training om dat gat op te vullen. Ik geloof wel dat Bazoer er komt, maar hij speelt wel angstig. Andersen is te licht in de fysiek zware duels en dat bleek ook weer eens. Ik hoop trouwens dat ze hem alleen maar Ajacied van de wedstrijd maken als hij bij een goal betrokken is. Ajax had de pech met de blessures, dat gebeurt wel eens. De Boer heeft er voor gekozen een risico tegen Feyenoord te nemen om bepaalde spelers goed te laten herstellen. Ik doel op Riedewald, die al weer fit is. Die brengt fysiek wat meer.
Milik speelde echt niet goed, want een goede spits doet meer met de paar ballen die hij krijgt. Dat was overigens tegen Groningen ook al zo.

26 januari 2015 om 11:51

Ook met Klaassen erbij was het middenveld van Feyenoord dominant geweest. Bazoer brengt fysiek veel meer dan Klaassen. In deze wedstrijd was Klaassen keer op keer ondersteboven gelopen als de rest van zijn team met dit gebrek aan inzet speelt.

26 januari 2015 om 12:12

Wat een onzin, juist in deze wedstrijd had Klaassen wat extra kunnen brengen, plus zijn werklust ligt hoger als die van bazoer.

26 januari 2015 om 12:17

Ach ja, houd je maar vast aan het feit dat de afwezigheid van 'de grote Klaassen' de bepalende factor was in een wedstrijd waarin Ajax volledig ondersteboven werd gelopen door Feyenoord.

Als je daar beter van slaapt 's nachts, dan is dat natuurlijk prima.

Bij Studiosport was Milic de man of the match.
Zou dat NOS logo dan toch........?
Zou de naam Studio-Ajax dan toch........?
Zou de presentator dan toch Ajakkes van Gelder heten....?

26 januari 2015 om 12:22

Ach, het is allemaal zo dubbel. Als je het commentaar tijdens wedstrijden ook hoort af en toe. Cambuur-PSV op Fox ook zo'n geval. Commentator kreeg zowat een orgasme toen Cambuur (ergens in het begin van de wedstrijd) bijna ging scoren. Journalistieke onafhankelijkheid is gewoon niet-bestaand op het moment dat het de Eredivisie betreft. Frank Snoeks, Leo Driessen, allebei zielsgelukkig als PSV slecht speelt want dan kunnen ze lekker sneren de hele wedstrijd.

26 januari 2015 om 13:15

@hoppa! Helemaal mee eens. Dit keer was het Reitsma bij Cambuur - Psv. Het viel mij als Feyenoordsupporter op hoe teleurgesteld hij was toen Wijnaldum scoorde.
"ja, dit kan natuurlijk ook".
Had ik van hem niet verwacht.

26 januari 2015 om 13:18

Ach Reitsma, die komt natuurlijk ook uit een dorpje onder de rook van Amsterdam.

26 januari 2015 om 14:18

Reitsma heeft niks met Ajax, hij is voor Telstar. Hij versloeg ook de 8-2 wedstrijd tegen Feyenoord en baalde duidelijk van een werkelijk schitterende goal van Marco van Basten. Hij is volgens mij voor Feyenoord wat de eredivisie betreft.

Ik vind niet dat ajax de optie moet lichten van milik. Hij heeft mij nog niet overtuigd dat hij veel effectiever is dan sigthorsson. Beter als ajax voor haller gaat, sterk aanspeelpunt die ook goed kan meevoetballen. Is meer een ajaxspits dan deze milik.

Milik is de zoveelste misser. Wat een stijve hark is dat. Alleen maar een linkse, nauwelijks techniek en al helemaal nergens in de combinatie. AUB niet kopen, wegwezen ermee. Focus op Zivko en wellicht een spitsje erbij halen. die de Leeuw van Groningen is zelfs beter, waarom moet die naar China?

26 januari 2015 om 18:27

@ Gabstra

Vind je nou niet dat je Milik te snel afschrijft, hij is geen Suarez die ook zijn eigen kansen uit het niets kan creëren wanneer er toevoer/aansluiting is. Als hij weinig tot geen fatsoenlijke aanvoer krijgt valt er voor hem weinig eer aan te behalen, wat dat betreft kan ik niet wachten totdat Fischer weer terug is (hopend dat hij dan op het middenveld word gezet). Die gozer heeft pit in zijn donder en denkt voornamelijk vooruit en probeert daarbij ook het tempo in het spel te houden.

26 januari 2015 om 19:51

Nee, sorry. Ik zie helemaal niks in Milik. Reden al aangegeven. Mist de techniek voor een goede Ajax spits, zeker in de combinatie. Ik heb het niet voor het zeggen maar zou geen geld in hem steken.

27 januari 2015 om 12:05

@ Gabstra

Dat kan uiteraard, al moet hij zich in mij ogen ook nog echt bewijzen , maar ik zie hem wel veel liever spelen dan Sigthorson. Alleen zolang Overmars en Ajax vasthouden aan het volledig door geslagen minimalistische financiële beleid; en zich verbergen achter veel tegenstrijdige argumenten zullen er nooit meer spelers komen die Ajax per direct of op korte termijn kunnen versterken. Wat dus inhoud dat we die gewilde volgende stap nooit zullen maken. Het hele aankoop beleid is een grote bende en net zo destructief voor de sportieve ambities van Ajax als de geld verslindende middelmatige oudere spelers van voorgaande besturen

Zijn beste spel heb ik gezien bij invalbeurten, is als basisspeler steeds slechter gaan spelen.. Is dus iemand die de druk nodig heeft, op zich dus goed dat hij er uit moest, gaat hij hopelijk over nadenken.

Is nog pas 20 jaar, dus mensen die hem nu opeens afschrijven zijn wel erg kortzichtig!

Het middenveld is te zwak en scoort te weinig blij dat Fischer weer mee kan doen die scoort er hopelijk nog een aantal

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren