Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sterren van Manchester United slaan modderfiguur in FA Cup

Laatste update:

Manchester United moet op herhaling in de vierde ronde van de FA Cup. De grote namen van manager Louis van Gaal namen het vrijdag op tegen het nietige Cambridge United, dat zich op heldhaftige wijze presenteerde aan de voetbalgrootmacht. In het eigen Abbey Stadium hield Cambridge, dat niet eens de onderliggende partij was, de bezoekers uit de Premier League op 0-0. Daardoor komt er een replay op Old Trafford.

/

Cambridge United mag dan de nummer twaalf zijn van de League Two (het vierde niveau van Engeland), dat er in de FA Cup niets zeker is bleek vrijdagavond maar weer. Grootmacht Manchester United had het enorm lastig met de bescheiden club uit de universiteitstad. Cambridge United was in de eerste fase zelfs de betere ploeg, met kansen voor Tom Elliott (kopbal naast) en Michael Nelson (kopbal geblokkeerd door een teamgenoot). Pas in de laatste tien minuten van de eerste helft nam Manchester United de touwtjes in handen: Ángel Di María schoot over en basisspeler Daley Blind zag zijn inzet gekeerd worden door keeper Chris Dunn.

Na rust probeerde Manchester United de druk te verhogen, maar grote kansen leverde dat lange tijd niet op. Pas na een uur werd het weer eens gevaarlijk, toen keeper Dunn heldhaftig redde op een schot van Radamel Falcao. Ondertussen had Robin van Persie zich al warmgelopen en de Nederlander kwam een minuut of twintig ook binnen de lijnen. Direct kreeg de aanvaller een dot van een kans, maar van dichtbij hamerde hij de bal over de lat.

/

Ook de thuisploeg was aan het wisselen geslagen en de bekendste speler van the U’s kwam in het veld: Luke Chadwick. De 34-jarige middenvelder met een verleden bij Manchester United had zijn eigen jongensboek kunnen schrijven door te scoren, al zou een gelijkspel voor Cambridge United eigenlijk nog beter nieuws zijn dan een overwinning. In de FA Cup worden de inkomsten uit kaartverkoop namelijk gedeeld. Met een uitduel op Old Trafford voor de boeg, zou de penningmeester van de club alvast wat ruimte vrij kunnen maken in de kluis.

Die replay zou er komen, want ook in de slotfase werd Manchester United nauwelijks gevaarlijk. Keeper Dunn verrichtte in de allerlaatste minuten nog twee fantastische reddingen, bij een kopbal van Van Persie en een volley van Di María, voordat het erop zat. Het laatste fluitsignaal werd met luid gejuich ontvangen in het Abbey Stadium.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die Jones zou nog te slecht zijn om voor Cambridge te spelen...

23 januari 2015 om 23:05

Ik lees in bijna alle comments hoe slecht van gaal wel niet is, en dat die er zo snel mogelijk moet worden uit gegooid en zijn kut filesofie ect, maar laten we eens naar de spelers kijken die gewoon een bedroefd niveau halen, ik snap echt wel dat hij de keuzes in het team maakt. maar de spelers doen het zeker niet beter op het veld dan van gaal in de dugout!!

23 januari 2015 om 23:13

ik verwacht gewoon meer niveau van de spelers in wat voor formatie dan ook.

23 januari 2015 om 23:17

Van Gaal wilde zelf geen verdedigers aantrekken, hij was tevreden. Op het begin beel blessures enzovoort wat eigenlijk geen excuus mag zijn voor een club als utd maar oke, kan. Nu heeft hij geen excuses meer, hij was tevreden over zn defensie en heeft geen blessures meer. Dus dan is van gaal toch een slechte trainer?

23 januari 2015 om 23:19

De formatie is ruk met deze spelers, al maakt 3-5-2 of 4-4-2 of 8-1-1 ook allemaal geen zak uit zolang er spelers als Jones en Rojo achterin lopen. Rojo is een sloper, ofja in elk geval geen voetballer en ik krijg steeds t idee dat Jones geen eens een voetballer is ... Echt passes over een paar meter, arme Giggs! Wat hij ik een medeleiden met Giggs, Rooney en vooral Di Maria, die jongens verdienen dit niet .. 200 miljoen, ongelofelijk. En verliezen en gelijk kan altijd maar de manier waarop er de laatste tijd gevoetbalt wordt is tegen t trieste aan

23 januari 2015 om 23:20

Van Gaal heeft absurd veel geld gekregen om de selectie te versterken.
Maar hij heeft dit geld aan veel spelers uitgegeven maar niet aan wat echt nodig was, een nieuwe centrale verdediger.

En daarnaast speelt hij een systeem dat de spelers niet gewend zijn en zet hij een paar van zijn beste spelers op posities welke ze niet gewend zijn.

Dan vraag je gewoon om problemen.

23 januari 2015 om 23:32

@ dynek
of de spelers slechte spelers het is maar net hoe je het bekijkt, nogmaals ik wil van gaal niet goed praten. hij maakt vaak niet de juiste beslissingen, maar de spelers presteren daar in tegen ook bar slecht. en dat heeft niet alleen met formatie te maken, dat is mijn hele punt. je kan een miljard uitgeven aan spelers. als er geen chemie is kom je nergens. en dat mist dit team duidelijk!!

24 januari 2015 om 00:07

Laten we beginnen met het feit dat Blind er niks van bakt.

24 januari 2015 om 00:29

Blind is het probleem niet. Van Gaal is het probleem. Als je niet kan winnen van dit team ligt het echt aan de manager. Het voetbal is al tijden gewoon afschuwelijk, en als ik eerlijk ben vond ik United onder Moyes beter dan nu onder Van Gaal, ondanks de 200 miljoen. Als United zo blijft spelen worden Arsenal, Chelsea, City en Southampton de top 4.

Ander nieuws: United zou een bod op Pogba uitgebracht hebben, en het is geweigerd door Juventus, die hem nu niet kwijt willen.

24 januari 2015 om 00:39

Ja maar southampton maakt toch veel meer kans op degradatie volgens jou, stravven?? Oh wacht, het is weer eens vol opportunisme bij jou.

En wat je over Pogba zegt klopt ook niet. Laatste nieuws is dat United voor Dragovic een bod heeft uitgebracht. Pogba's agent heeft alleen gezegd dat Pogba een terugkeer naar United niet afsluit en de club nog steeds veel voor hem betekend.

24 januari 2015 om 00:43

Andere bronnen zeggen andere dingen. Ik hoor ook dat United probeert om de Paulista-deal van Arsenal te kapen, ik weet niet hoeveel daar van waar is.

Wat ik bedoel: Als United zo door blijft gaan is ook dit seizoen een flinke teleurstelling voor de fans. En ja, ik weet wat het is om fan te zijn van een club die het niet goed doet, het is niet fijn.

24 januari 2015 om 00:52

Gaat er niet om of m'n club het slecht doet, gaat me meer om jouw reacties en die van sommige andere hier. Een paar weken geleden was het nog oppassen voor Southampton want ze zouden zo kunnen degraderen en nu alweer is een top4 plek bijna binnen voor ze? Lekker geloofwaardig. Dan zie ik je andere reacties over van Gaal en denk ik echt dat jij alleen maar aan scorebord journalistiek doet. Wat had van Gaal vanavond anders kunnen doen? Als manutd het goed doet, dan ligt t aan de spelers want ja die kosten zoveel dus die moeten het wel goed doen. en als united het slecht doet, dan is het allemaal van gaal's schuld. Je zou eens de schuld bij de spelers moeten leggen, waarom zij zo slecht presteren. Zowat alle clubs hebben hun meltdown wel gehad dit seizoen, en het was nog afwachten tot united die zou krijgen want ze wonnen toch maar met puur geluk wedstrijden achter elkaar. Nou, die meltdown is er dan nu.

24 januari 2015 om 01:00

De spelers? Ze moeten ineens in een voor eigenlijk iedereen vreemd systeem gaan spelen wat totaal niet werkt, en dan loopt het niet, gek he? Als ik naar United kijk heb ik niet meer het idee dat ik naar het grote voetbalbolwerk aan het kijken ben, iets wat gewoon zonde is.

Het ligt niet aan alle spelers, maar sommigen presteren gewoon zwaar ondermaats. De Gea is goed, Rojo is niet onaardig, ik begin fan te worden van Wilson, Carrick is Carrick, een heerlijke speler voor in een team, en zo zijn er meer, maar Di Maria valt me gigantisch tegen, Falcao idem dito, en zo zijn er nog meer. En ja, het ligt deels ook aan de spelers, maar niet alleen. Rooney op 10 en Di Maria in de spits is gewoon vreemd. Di Maria is het beste met het spel voor hem, niet met zijn rug naar het doel.

24 januari 2015 om 01:07

Rooney op 10 is vreemd? Sorry maar Rooney kan op meerdere posities terecht en op 10 is 1 van zijn beste posities. Ik vroeg je wat van Gaal vanavond anders had kunnen doen, en je kan niet eens antwoord erop geven. Vanavond speelden ze 4-4-2(dat wist je blijkbaar niet want scorebordjournalistiek...maar ok vertel het je graag). Di Maria op het middenveld, Falcao en Wilson als spitsen voorin. Carrick deed het opnieuw slecht en over hem ben je wel weer positief. Maar goed, jij geeft overal van Gaal de schuld van, nergens de spelers. Die 5-3-2 opstelling is misschien nieuw voor de spelers maar ze hebben ook goede wedstrijden ermee gespeeld(newcastle united/tottenham bijv). Hoe verklaar je dat dan? Niet alles ligt aan van Gaal, die spelers moeten ook eens bij hun zelf ten rade gaan.

24 januari 2015 om 01:19

Rooney op 10 is op zich niet vreemd, dat ben ik met je eens. Maar wel als je Rooney op 10 zet en dan Di Maria in de spits, dan is het vreemd.

24 januari 2015 om 10:27

@ stravven
wat een onzin blind is niet het probleem die man, is niet unitedwaardig, dat wist iedereen al, de kans dat die zou en gaat slagen was/is er al bijna niet. mist veel te veel kwaliteit!

Van Gaal doet het echt veel beter dan Moyes. Puur omday van Gaal een naam heeft is hij nog trainer. Anders nooit

23 januari 2015 om 22:50

Snap het niet ondanks paar biertjes. Onleesbare comment

23 januari 2015 om 22:55

Dat je het niet begrijpt ligt aan jou, want ik begrijp m wel.

23 januari 2015 om 22:56

Nou ik snap 'm wel en ben 't volledig met hem eens van Gaal is alleen gekomen volgens zijn naam heeft zoveel geld uitgegeven aan slechte spelers behalve di maria..

23 januari 2015 om 23:24

Je hebt gelijk kerel, ik snap hem ook niet. Ik denk dat er moet staan: van Gaal doet het echt niet veel beter dan Moyes..... zo niet, dan zal het ook wel aan mijn biertjes liggen

24 januari 2015 om 00:20

Of eerst even dubbel checken of je zin wel klopt voordat je een reactie post... verder ben ik het overigens wel met je eens dynek7. Desondanks heeft het verleden wel bewezen dat van Gaal een trainer is die tijd nodig heeft om zijn team op maximale oorlogssterkte te krijgen. En oh boy, wanneer die op maximale oorlogssterkte komen... je hebt gezien wat voor mooie dingen er dan soms kunnen gebeuren op het veld

23 januari 2015 om 23:04

Hij heeft niet verloren toch? Ik snap niet waarvoor al deze drama nodig is.

23 januari 2015 om 23:11

Er komt nu een replay, tegen een team dat in de middenmoot van de 4e league speelt. Alle complimenten gaan naar Cambridge, ze stonden verdedigend perfect, maar ze mogen gerust klagen na een resultaat zoals dit.

23 januari 2015 om 23:14

Als je Phil Jones de corners laat trappen ben je aardig van t padje af kan ik je melden. Zoals Sheva al zegt, schandaligggggg

433 Van Gaal verder drama United zeg doet gewoon pijn aan me ogen

Dan kun je toch niet voetballen... Walgelijk je zou ze allemaal gewoon een boete moeten geven van 2 weken geen loon. Als je zo speelt verdien je ook niet om deze hoeveelheid geld te verdienen.

Van Gaal out. Het is mooi geweest zo. Onder Moyes was het niet om aan te zien en onder Louis al helemaal niet. Wat een drama spel zit er in dit team.

Haha, heeft Van Gaal zich laatst toch nog succesvol weten in te dekken toen hij met dat verhaaltje over PSV op de proppen kwam!

25 januari 2015 om 01:54

Precies zo slecht was dat Cambridge niet zei hij en je weet het nooit.
Nu inderdaad hij heeft gelijk gekregen.

Als Jones je hoekschoppen neemt. Weet je hoe slecht je bent.

Even zonder gekkigheid, hoe kan zo'n speler nou hoekschoppen nemen..

23 januari 2015 om 23:30

Jones heeft vast vier keer goed geoefend op training en een keer de bal heel goed geraakt. Toen dacht Louis ineens dat hij een genie was als hij Jones ze daadwerkelijk zou laten nemen. Zie het resultaat.

Fantastisch hoe georganiseerd Cambridge verdedigde. Op Old Trafford zullen ze natuurlijk geen schijn van kans gaan hebben maar een mooi avontuur voor de spelers en supporters is het zeker.

Klopt mijn theorie toch dat Van Gaal gwn een overschatte trainer is.

24 januari 2015 om 00:16

Omdat ie nu slecht presteert is het een overschatte trainer

24 januari 2015 om 00:36

Ja. Als een club 200 freaking miljoen uitgeeft dan moet het serieus meedoen, en dat doet United niet. En als je dan niet meedoet mag het voetbal in ieder geval nog aan te gluren zijn, maar dat is het ook gewoon niet. Mijn team won geen prijzen, maar het had in ieder geval nog amusementswaarde. Maar dit United is gewoon het slechtste United wat ik in mijn hele leven heb gezien. Het lijkt niet eens op United. Een team hoort met knikkende knieen op Old Trafford te komen, nu is het alsof je door het park wandelt. The Red Devils doen hun naam alles behalve eer aan, op dit moment zijn het eerder engeltjes dan duivels. En ook de andere dingen die je onder SAF zag zijn weg. Maar een enkeling speelt redelijk. Evans, een belangrijke speler onder Saf, is nu geen schim meer van wat hij geweest is. Jones lijkt het voetballen verleerd te zijn. Er zijn spelers als Di Maria en Van Persie, twee van de beste cornernemers ter wereld, en dan laat je Phil freaking Jones ze nemen, die dat totaal niet kan. Je haalt Falcao, op zich te begrijpen, je betaalt een huursom van 10 miljoen en een salaris van 3 en een halve ton per week, en hij presteert voor geen meter. Falcao verdient gewoon meer geld dan Costa en Alexis samen, en hij presteert nog niet eens een kwart van wat die twee wekelijks laten zien. United heeft geen leiders, geen vechters, de enige speler die het echt goed doet is De Gea. Dat kan gewoon niet. United hoort een bolwerk te zijn, op dit moment is het gewoon een grote grap. En serieus, dat vind ik als rasechte Gooner gewoon zonde. Ja, bij Arsenal is het ook niet alles, dat weet ik, maar daar zit nog een beetje een idee achter alles. Dit United is de weg totaal kwijt. Natuurlijk, SAF opvolgen is onbegonnen werk, maar je mag toch wel iets verwachten van Van Gaal. Want hij is niet beter dan Moyes, die ontslagen werd. Ik denk zelfs dat United met Moyes gewoon beter was dan met Van Gaal. Bij Moyes was het niet veel, maar leek het nog ergens op. United is gewoon United niet meer.

24 januari 2015 om 01:47

Geld zegt niet zoveel, United is in opbouw, een club zoals City of Chelsea heeft in al die jaren er al kapitaal inzitten dat bij een miljard komt. De klik moet komen, de klik gaat komen, maar het is geen exact science.

24 januari 2015 om 10:34

Klopt toch mijn theorie dat jij niet ouder dan 20 kan zijn. Kijk voor de grap eens op wikipedia naar de prestaties van Van Gaal: prima trainer. Dat het nu niet draait bij united doet daar niks aan af. Alhoewel sommige van zijn beslissingen wel erg dwaas zijn, zoals het vasthouden aan vreemde formaties, blijft het een toptrainer.

Als je hier niet van kunt winnen weet ik het ook niet meer. Ik denk dat als Moyes was gebleven en in de zomer zoveel geld mocht uit gaan geven dat het beter zou gaan, tuurlijk speelde de spelers slecht maar Van Gaal moet de spelers meer aanvallender gaan laten spelen en meer durf laten tonen, aan de andere kant gun ik de spelers van Cambridge een returne op Old Trafford maar die wedstrijd moet gewoon met minimaal 4-0 gewonnen worden.

Haha ik heb genoten. Dit is toch geweldig voor die gasten van Cambridge!

Bizar dat Jones de corners neemt als je een Di Maria in de ploeg hebt.. geen idee wat van Gaal hiermee wilt bereiken de combinatie United en van Gaal begint een beetje sneu te worden

Bij van gaal gaat in het 2e seizoen altijd alles pas lopen

23 januari 2015 om 23:06

Als nog moet je hier gewoon van winnen...

23 januari 2015 om 23:39

Dan nog. Dit is alsof Ajax gelijkspeelt tegen een team dat in de eerste klasse zaterdag speelt. Dat kan toch gewoon niet?

24 januari 2015 om 01:47

Southampton moest ook een return spelen, dat is de nr3. Het zegt allemaal niet zoveel in cupvoetbal.

24 januari 2015 om 10:37

Ajax werd weggespeeld door Zwolle. Nu is De Boer een koekenbakker? Natuurlijk moet united winnen, maar mensen moeten ook accepteren dat het even duurt voordat zo'n team gaat draaien en schandalige wedstrijden speelt elke club wel eens.

En dan dacht ik dat psv al een blamage heeft gehad, Dit is natuurlijk nog veel erger. Van een 4e divisie middenmoot club niet eens kunnen winnen. Dat terwijl Man u bijna met de sterkste opstelling kwam.
Waarschijnlijk zou man u thuis wel winnen maar toch

waar zijn de mensen die zo lovend waren over die overschatte Louis van Gaal? dat hij dit jaar Man United zou kampioen maken dit en dat! die man is gewoon zoooo verliefd over zijn mislukte filosofie die helemaal niks toevoegt aan deze Man United. aankoop van 200 miljoen en zo slecht presteren!!! kom op zeg die Moyes deed zeker beter met dit materiaal

Wat een verschrikkelijk united zeg. Nog nooit zn slecht team gezien. Chambridge had nog kunnen winnen ook. Robin en falcao hadden moeten scoren. Als je dan de kans krijgt om een zaadpartij toch te winnen dan moet je je kansen afmaken. Echt een wanprestatie gewoon. Wil de united-fans ook niet meer horen over een eventueel kampioenschap of welke prijs dan ook. Je begint al bijna Moyes te missen zeg. Niet te geloven dit. En ze zullen nu thuis wel gaan winnen met 3 of 4-0. Om dan de schade te beperken enigzins. Maar dit is gewoon dramatisch. Net als de 4-0 nederlaag in de league cup. Dit gelijkspel is misschien nog wel erger. Zelfs een random middenmotor van japan zou nog van dit team winnen zeg. Ongelofelijk koekenbakkers ook. 200 miljoen investeren, maar presteren ho maar. Ik kan zo tig andere voetballers opnoemen die drie keer zoveel arbeid leveren voor een salaris dat nog geen 10 procent is van wat een falcao per week verdient. Het is gewoon echt een ongekend niveau wat united liet zien. Jones de corners laten nemen geeft maar weer wat een tactisch onbenul die van gaal is. Ben benieuwd met welke smoes hij dit keer komt.

Van Gaal krijgt overduidelijke meer krediet dan Moyes. Die mocht veel minder investeren en werd keer op keer afgebrand waar Louis mooi door mag gaan. Staat zo hoog in de competitie door puur geluk.

23 januari 2015 om 23:19

Volgens mij waren de stats zelfs beter onder moyes.

23 januari 2015 om 23:29

En dan de gigantische investeringen ook nog. Rojo en Blind zijn niet goed genoeg. Falcao was niet nodig, Dí Maria gaat heus je verdediging niet beter maken.

23 januari 2015 om 23:35

Waarom praat jij zoveel onzin? Nogal logisch dat van Gaal meer krediet krijgt dan Moyes als je hun carrieres gaat vergelijken he. En nee, er is ook veel kritiek op van Gaal nu. Rojo deed het fantastisch vanavond, 1 van de weinige die nog een voldoende scoorde. Maar blijf vooral in je waanindeeën geloven.

23 januari 2015 om 23:40

Dat is juist het probleem, Rojo die het vandaag goed doet, dat klopt niet. Het kon nog erger, als De Gea Motm zou zijn, maar toch.

23 januari 2015 om 23:45

Het gaat er helemaal niet om dat Rojo het vandaag tegen een 3e divisie team goed deed, maar Rojo doet het in het algemeen gewoon goed. Dus al die kritiek op Rojo snap ik echt niet en laat gewoon zien hoe makkelijk het is om spelers die geen grote naam hebben af te zeiken, stravven.

24 januari 2015 om 00:39

Rojo hoor je mij niet over zeuren. Wat Van Gaal doet is mij een groot raadsel. Falcao en Di Maria lijken niet op de Falcao en Di Maria die ik ken. Heel United, het grote United, lijkt in niets op United onder Saf. Dat team ging tot het gaatje om te winnen, het was niet altijd het best team, maar met veel strijdlust en inzet won het wel. Ik herken helemaal niets meer daarvan terug. Ik denk ook dat Keane zich helemaal zit op te vreten als hij naar United kijkt. Ik denk ook dat Giggs zich afvraagt wat er allemaal gebeurt.

24 januari 2015 om 00:57

Was mijn allereerste reactie op jou? Heb ik gezegd dat JIJ, stravven, Rojo af zit te kraken? Nee had het over die andere arsenalfan die op Rojo begon te zeiken.En daarop reageerde ik dat Rojo het juist goed doet en ik niet begrijp waarom mensen spelers zonder grote naam af zitten te kraken. Je zou eens moeten leren lezen stravven.

24 januari 2015 om 01:02

Dat is omdat men bij grote clubs grote namen verwacht. Bij United verwacht je een Vidic, een Ferdinand, een Keane, geen Bind, Smalling en Rojo. Dat speelt zeker wel mee. Dat is net als dat veel Gooners teleurgesteld zijn in Giroud. Niet omdat het Giroud is, maar omdat we spitsen als Wright, Smith, Bergkamp, Henry en Van Persie gewend zijn.

Ik ben het met je eens, Rojo is een van de betere aankopen dit seizoen van Van Gaal, misschien wel de beste, niet aan mij om te oordelen.

24 januari 2015 om 01:09

Hoelang volg jij voetbal als ik vragen mag? Ferdinand en Vidic waren geen grote namen toen ze naar United kwamen. Net als dat Ivanovic geen grote naam was toen hij naar Chelsea ging. Die spelers zijn gegroeid, zij zijn daardoor de spelers geworden die ze vandaag zijn en Vidic en Ferdinand waren niet meteen wereldtop toen ze er pas net speelden. Zou je toch wel moeten weten.

24 januari 2015 om 01:25

Hoe lang? Ik zat al bij Arsenal op de tribune toen Pat Rice even coach was (was toen weliswaar pas 3, maar toch). En ik zeg niet dat iedereen een grote naam was, wat ik bedoel is: Bij United verwacht ik gewoon grote namen. Een Ramos, of een Hummels, geen Rojo. Dat is wat ik bedoel.

Bij een topclub als United verwacht je eindproducten, geen spelers in ontwikkeling. Ja, wel een paar, maar niet het grootste deel van je selectie. Ga maar na: Welke grote naam staat er in de verdediging, waar je als spits tegenopziet om tegen te staan? Want ik kan begrijpen dat je niet graat tegen een Stam, een Ferdinand of Vidic zou staan, maar wat er nu staat zijn gewoon lachertjes vergelijken met de spelers die er eerst stonden. En ja, ik weet dat namen niet alles zeggen, kijk naar Koscielny, de beste verdediger van Arsenal, geen grote naam, en Mangala, een redelijke naam en een redelijke flop. Ik begrijp niet waarom er 75 miljoen aan Di Maria wordt uitgegeven terwijl je voor dat bedrag ook Reus en Hummels zou kunnen halen. Maar dat is mijn mening. Ik ben wat apart in mijn meningen, so be it.

24 januari 2015 om 10:41

En jij vindt het vreemd dat Van gaal meer krediet krijgt? Toptrainers horen krediet te krijgen, De Boer ontsla je ook niet na Zwolle of na dit seizoen geen kampioen, Wenger ontsla je ook niet meteen, etc etc Als united nu ook Van Gaal ontslaat, dan kun je spreken van wanbeleid en korte termijn visie.

Louis rot op!!!

Fantastische prestatie van Cambridge dat in de eerste helft een goal verdiende. United 80% balbezit maar weinig kansen tot op het laatst. Slechte man op het veld Felaini, Jones of Blind youre choice.

Maar meen het echt serieus, dit is de enige prijswaar we nog om spelen en als dit fout gaat mag Louis er zeker uit. Begrijp nu hoe Arsenaal fans zich al 10 jaar voelen.😃

23 januari 2015 om 23:21

Op BBC geeft Louitje aan dat ie in de rust weer boos moest worden. Tevens lag het aan het veld en de scheids.
Carrick vond het ook allemaal niet zo slecht: "we hadden de beste kansen". Heeft er dan niemand meer zelfreflectie? Zucht...

23 januari 2015 om 23:28

Ah hier hebben we het weer steek het maar weer op Fellaini.

23 januari 2015 om 23:29

Fellaini was ook gewoon gigantisch slecht als zovaak.

24 januari 2015 om 00:40

Nee, een verschil is er wel: Bij Arsenal was er een reden dat het minder ging, bij United is die er absoluut niet. Bovendien hadden wij nog leuk voetbal om naar te kijken, dat maakt ook wel wat goed, maar dit United is gewoon niet aan te gluren.

Je kan het als een blamage zien, of als de charme van bekervoetbal. Verassingen komen altijd wel voor in de beker. Prachtig als je net een speler bent van die underdog, minder prettig als je de dikbetaalde miljonair bent

Vervang Van Gaal door Klopp, laat hem Hummels meenemen. Vervang Jones door Howedes, dan heb je twee Duitssprekende centrale verdedigers. Dan kun je nog een keuze maken uit Smalling, Evans, Mcnair, Rojo, achter de hand. Falcao vervangen door Cavani. Blind is niet goed genoeg. Het enige voordeel is dat hij op meerdere posities inzetbaar is.

Wat een trieste vertoning is dit aan het worden zeg, ik ben in Engeland altijd voor Manu, ik vind t vreselijk, maar dit kan niet lang doorgaan zo.
Las laatst dat Pepe op een lijstje stond in Manchester, dan kan je net zo goed niemand halen want die gasten die er nu staan zijn net zo slecht met opbouwen van achteruit, houthakkers zijn dat.

Dat 3-5-2 systeem was leuk op het begin van het WK, maar hoe verder we vorderden hoe beter de tegenstander daar op ingespeeld raakte, tuurlijk worden de tegenstanders ook steeds beter maar ik denk dat elke trainer daar een antwoord op heeft, de verrassing is er uit.

24 januari 2015 om 02:55

Dat kun je alleen zeggen als de spelers het ook goed uitvoeren, en dan doen ze niet. Belachelijke passes en idioot balverlies. Overigens speelde ze ook met vier achterin en dat was hetzelfde beeld.

Pas als alle nederlanders weg zijn bij united ga ik weer kijken. Schaam me kapot voor v gaal..altijd fan geweest van em, maar dit seizoen is gewoon te triest voor woorden. Waarom maakt hij het zichzelf toch altijd zo moeilijk?

24 januari 2015 om 02:57

Hij wil het gelijk goed doen, alles implementeren, en ik denk dat hij niet had verwacht dat de spelers zoveel moeite ermee zouden hebben. Geeft wel aan dat we hier in Nederland iig goed bezig zijn op dat front.

Jones weer de 0 gehouden, klasbak!

In principe moet Manu over een League 2 club heenlopen. En ik zeg in principe omdat dat niet zo makkelijk is als het lijkt. Hoe goed je spelers ook zijn, een muur van 11 spelers ga je niet makkelijk doorbreken. Zeker niet met het fysieke voetbal wat in dat land wordt gespeeld. Bovendien is de tegenstander tot op het bot gemotiveerd en voor de Manu spelers hoeft het 'niet per se' gelijk al beslist te worden. Ik bedoel, het is Cambridge Town... van Gaal houdt daar ook rekening mee en blijft bij zijn systeem zodat z'n spelers (nog) meer tijd hebben om hier aan te wennen en dan pakken ze thuis wel 'effetjes' de overwinning.

200 Miljoen uitgegeven, dan had je toch Hummels, Khedira en Reus gekocht. En dan had je nog geld over voor een paar andere spelers.

24 januari 2015 om 03:12

Ja, goed plan, ware het niet dat de echte topspelers dus niet voorhanden waren: of geblesseerd of geen transfer mogelijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren