Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid legt Braziliaans toptalent Lucas Silva vast tot medio 2020

Laatste update:

Real Madrid heeft de komst van Lucas Silva aangekondigd via de officiële kanalen. Het 21-jarige toptalent wordt voor naar verluidt veertien miljoen euro (een bedrag dat kan oplopen tot circa achttien miljoen euro) overgenomen van Cruzeiro. Lucas Silva heeft getekend tot medio 2020 en hij zal maandag gepresenteerd worden in Santiago Bernabéu.

/

Lucas Silva is jeugdinternational van Brazilië en hij wordt gezien als een van de grootste talenten ter wereld. De controlerende middenvelder speelde bijna zestig wedstrijden in de hoofdmacht van Cruzeiro en in Madrid wordt hij gezien als de opvolger van de naar Bayern München vertrokken Xabi Alonso. Mogelijk houdt de komst van Lucas Silva in dat Sami Khedira of Asier Illarramendi nog in januari gaat vertrekken.

De voorbije maanden werd Lucas Silva ook in verband gebracht met tal van club uit de Premier League. Met name Arsenal dacht een goede kans te maken op het talent, maar uiteindelijk bleek de lokroep van de Koninklijke dus toch te aantrekkelijk. Eerder in januari haalde Real Madrid ook al het zestienjarige supertalent Martin Ödegaard.

Lucas Silva is een topaankoop van Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ken hem niet wat is dit van speler ??

23 januari 2015 om 23:19

Hij is best knap en een verdedigende middevelder

24 januari 2015 om 01:39

Ken m niet maar zal wel veel potentie hebben. Veel gespeeld op die leeftijd en RM koopt m niet voor niks.

24 januari 2015 om 10:08

Hij lijkt wel op ronaldo alleen een liter minder gel in zn haar

24 januari 2015 om 01:34

Centrale middenvelder, al 2 jaar op rij de spil op het middenveld bij een team dat ook die 2 jaar op rij probleemloos kampioen geworden is.
Hij is snel, redelijk fel, behendig, technisch, eigenlijk heel all round, met nog veel rek. Hij kan echt het tempo bepalen en wedstrijden controleren op het middenveld, zoald strootman in de eredivisie deed bijv. Heeft wel echt goede begeleiding nodig, het zou dood zonde zijn als hij vanwege concurrentie/blessures/randzaken de top niet zou halen zoals bij zijn naamgenoot Lucas Leiva!

Hij is uiteraard minder dan Kroos en Modric, maar het is zeker een speler zoals Talisca waar heel Europa te lang heeft gewacht om te happen.

24 januari 2015 om 11:04

Hij is juist traag .. enen type Vampetta qua handelings snelheid.. dat moet ectht omhoog. Voor de rest is het een topper in wording..

24 januari 2015 om 15:48

Dacht ook dat hij traag was...

Belachelijk hoe simpel Real Madrid even allemaal toppers op koopt. Nou is Lucas Silva (nog) geen topper, maar hij was in geheel Europa redelijk gewild. Ik ben benieuwd hoelang Real Madrid naar de stand kan leven, want dit kan nooit goed gaan. Ik kan niet geloven dat Real Madrid jaarlijks 100 tot 200 miljoen euro uit kan geven aan spelers.

Wat gaat er eigenlijk met Lucas Silva gebeuren? Opvolger van Khedira? Of wordt hij uitgeleend naar een Spaanse middenmoter. Ik denk namelijk dat hij geen basisplaats kan veroveren bij Real, zeker niet als Modric terug is.

Edit: Verdomme, hoe kan ik mezelf 'ontduimen'. Mijn laptop muis tripte 'm, wat een pauperzooi. :`

23 januari 2015 om 22:20

Khedira gaat weg einde van het jaar. Illaramendi ook waarschijnlijk.

23 januari 2015 om 22:23

Echt belachelijk, hoeveel had Real voor Illaramendi betaald vorig jaar? meer dan 30 miljoen als ik mij niet vergis.

23 januari 2015 om 22:26

32 zelfs..

23 januari 2015 om 23:16

38 miljoen euro, maar daarvan kon wel een deel worden teruggevorderd via de Spaanse belastingdienst. Weet iemand trouwens hoeveel Lucas Silva in totaal moet gaan kosten? Cruzeiro heeft namelijk maar dertig procent van de transferrechten in bezit, Lucas Silva zelf tien procent en de rest behoort toe aan een investeringsmaatschappij. Kan nog best een dure grap worden, dat weten de fans van Barcelona natuurlijk al te goed met de Neymar saga.

24 januari 2015 om 00:20

Super man! Leuk verhaal. Waarschijnlijk Iets meer dan 100 miljoen maar we zullen het nooit zeker weten. Real heeft namelijk een gesloten boekhouding en je kunt niet zien waar het geld aan wordt uit gegeven. Daarbij doet perez ook een deel in zijn zak en gaat hij over een paar maanden opstappen door deze deal! ( met gevulde zakken).

On:
Rare overgang. Asier gaat dan nu zeker weg! Hopelijk op huur basis want dat gaat echt een topper worden. De cvm positie bij Real is altijd moeilijk in te vullen. Er zijn altijd een overtal aan spelers die op die positie kunnen spelen. Maar niemand (sinds makelele en xabi) die het echt goed kan op vullen.

24 januari 2015 om 08:38

Perez hoeft zijn zakken niet te vullen. Hij is een miljardair.. Hij heeft genoeg bedrijven die hem miljoenen in het laatje brengen

Perez ziet Real Madrid als zijn kroonjuweel. En hij wil dat zijn kroonjuweel het machtigste ooit wordt. Financieel gezien dan! En dat lukt hem prima, want de omzet groeit al gigantisch sinds hij rond de millennium aan het roer kwam bij Madrid! Hij is echt een slimme zakenman!

24 januari 2015 om 13:46

Sarcasme natuurlijk die jongen haha, en precies, hoe hatelijk het ook is voor de voetballiefhebber, maar deze man is een genie op zakelijk vlak

23 januari 2015 om 22:27

Real doet dit al bijna net zolang als ze bestaan. Waarom is dit nou zo'n verrassend?

23 januari 2015 om 22:27

Khedira's contract loopt af. Daarnaast denk ik dat hij gewoon als roulatie-speler is gehaald.

Real heeft de laatste 2 jaar ook gewoon veel spelers verkocht voor redelijke bedragen (Di Maria, Ozil, Higuain). Laatste 2 jaar nog geen 50 miljoen netto uitgegeven.

23 januari 2015 om 22:27

Waarom niet? Die lui krijgen ook ontzettend veel binnen. Di Maria eruit voor wat, 85 miljoen? Ozil voor 50? Het is ongelooflijk, maar ze hebben gewoon een stabiele bedrijfsvoering.

23 januari 2015 om 22:36

Zeker maar geld speelt de grootste rol bij real. Ze kopen sinds ze bestaan altijd al de beste spelers. Het is dan moeilijk om je bedrijf om zeep te helpen. Helemaal als je overal steun krijg van de banken. Die de andere clubs gewoon links laten liggen.
Dat ze dima en ozil hebben verkocht noem ik nou ook niet echt een goede zet. Beide gewoon prima spelers. Vooral dima had real niet moeten verkopen. Helemaal als je kijkt dat ze dan 100 neerleggen voor bale.

23 januari 2015 om 23:07

Met Perez aan het roer is het verre van een stabiele bedrijfsvoering. De transferinkomsten steken schril af tegen de uitgaven: gemiddeld 53 miljoen euro negatief over de laatste 12 jaar. En maar blijven lenen. En indirect betalen wij nog mee ook aangezien we als Europese Unie de zuidelijke landen financieel moeten steunen, belachelijk eigenlijk.

24 januari 2015 om 13:48

Ach hou toch op, maak je dan eerder druk om de Europese Unie... Veel leesplezier boys http://www.catenaccio.nl/real-madrid-is-een-voorbeeld-voor-elke-club/

23 januari 2015 om 22:29

Punt is, real koopt goed in en verkoopt goed!

23 januari 2015 om 22:30

Ooit gecheckt hoeveel Real binnen haalt aan inkomsten per jaar?

23 januari 2015 om 22:39

Ja, maar dat betekent niet dat ze het allemaal uit kunnen geven. Om nieuwe spelers te halen moet je of een van je spelers verkopen en voor dat geld een vervanger halen. Of moet je het geld van het jaarlijkse winstbedrag besteden. Vrijwel iedere andere manier is een vorm van 'onveilig' investeren.

Real Madrid pakt zeker geen 100/200 miljoen winst per jaar. Ik weet nog dat Juventus voor twee/drie jaar terug de hoogste winst over dat jaar had en dat was zo'n 65 miljoen. Ik kan me dus niet voorstellen dat Real Madrid enkele jaren later in de 100 miljoen winst zit. Dit jaar was de waarde van verkoop ongeveer gelijk aan die van inkoop. Maar in de voorgaande jaren waren er ook zeker gevallen dat ze voor 100m kochten en slechts voor 40/50 miljoen verkochten.

23 januari 2015 om 23:00

Sterker nog, afgelopen seizoen heeft Real een verlies van tientallen miljoenen gedraaid.

23 januari 2015 om 23:03

Ze hadden Ronaldo's transfer bedrag al terug in een paar maand. Alleen aan shirts met zijn naam erop..

23 januari 2015 om 23:19

Schalke04jul, het hele verhaal dat de transfersom van Ronaldo terugverdiend is via de shirtverkoop is terugverdiend is slechts een mythe. Een club als Real Madrid verdiend hooguit tien procent van de prijs aan de verkoop van zo'n shirt; dus zo'n acht euro per verkocht shirt. Nou ga je me niet vertellen dat Real Madrid via officiële wegen 11,75 miljoen shirts met Ronaldo achterop de rug heeft verkocht.

23 januari 2015 om 23:32

Schalke, dat is een fabeltje verzonnen door Spaanse kranten. Real Madrid verkoopt per jaar zo'n 1,5 miljoen shirts. Laten we zeggen dat maximaal de helft daarvan aan Ronaldo toegeschreven kan worden. Omdat Real de kosten van een shirt moet betalen en de opbrengsten moet delen met sponsors en Ronaldo zelf bedraagt de gemiddelde winst over een shirtje zo'n 12 euro. In een heel jaar brengt Ronaldo's shirtverkoop dus ongeveer 9 miljoen op, zo'n 10 procent van zijn transferbedrag. En laat die 9 miljoen nou nog niet eens de helft zijn van het salaris wat hij jaarlijks opstrijkt.

23 januari 2015 om 23:37

Ook moet hij rekening houden met het feit dat na de transfer van Ronaldo, velen shirtjes van andere spelers links laten liggen.

Qua inkomsten zal het misschien iets omhoog zijn gegaan, maar in de verhouding van spelers zal er een groot verschil zijn geweest.
Ronaldo's shirtjes zal denk ik wel tussen de 50-70 procent van de shirtverkoop zijn geweest toentertijd. Wil dus niet zeggen dat zijn transfer zoveel meer inkomsten genereert. De verhouding zal alleen heel anders zijn.

En wat je zelf zegt: een groot deel van de verkoopprijs zal niet naar Real gaan.

24 januari 2015 om 00:14

Ook na de transfers was het de afgelopen jaren mogelijk om tientallen miljoenen per jaar te besteden om de schuld af te lossen en daarna nog met een winst van tientallen miljoenen te blijven zitten.

24 januari 2015 om 00:19

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/ar...
Niet alleen sportief, maar ook financieel gaat het Real Madrid voor de wind. Voorzitter Florentino Pérez maakte vandaag met gepaste trots bekend dat de 'koninklijke' afgelopen seizoen een omzet van bijna 604 miljoen euro heeft gedraaid, ruim 10 procent meer dan een jaar eerder.
De nettowinst bedraagt 38,5 miljoen euro, een lichte stijging ten opzichte van het seizoen 2012-2013. De schuldenlast van de Spaanse grootmacht is volgens de officiële cijfers teruggebracht tot 71,5 miljoen euro; 2 jaar terug was dat nog bijna 125 miljoen.

Real Madrid kroonde zich in mei voor de tiende keer tot de beste club van Europa door de Champions League te winnen.

24 januari 2015 om 00:29

Voor de geïnteresseerden: lees voor de grap eens terug in topics over de schulden van Real Madrid. In de reacties vindt je een complete uitleg over hoe Real Madrid en andere Spaanse clubs, waaronder Barcelona, slechts een fractie van de totale schuld presenteren. De daadwerkelijke schuld van Real Madrid ligt rond de 500 miljoen euro.

24 januari 2015 om 00:39

Wat is er mis met het verkopen van 12miljoen shirts?? Mythe? Real verkoop niet alleen aan mij of aan iemand die zo graag een shirt wilt kopen. Real verkoopt ook aan winkels. In mijn wijk staan 3 winkels die sport merken verkopen. (Heb het alleen over mijn wijk). Als zij allen 5 stuks aan shirts hebben dan heeft real dat al verdient, dat winkeltje hoeft het niet verkocht te hebben voor dat real het geld ontvangt.

Nu heb ik het dan alleen over fysieke winkels die deze kleding distribueren. Maar wat dacht je van de honderden webwinkels die dit shirt op voorraad hebben?

Oke nu heb je een idee over hoe groot het in Nederland is. Dan heb ik het nog niet eens over de verkoop over de hele wereld. Landen als China en VS hebben duizenden winkels die wel een Ronaldo shirtje (net zoals ze een Messi shirtje) hebben.

Dus, het gaat hier niet om hoeveel mensen die dingen kopen. Het gaat er om hoeveel bedrijven zulke shirts in kopen. En dat zijn er behoorlijk wat. Zelfs al gaat de verkoop van andere shirts naar beneden het blijft nog steeds een groei. Dus dat mythe gebeuren en die verzonnen theorie mag je weer in de kast stoppen.

24 januari 2015 om 00:51

Schulden heeft iedereen. Zelfs jij hebt een schuld en die is groter dan dat je denkt. Op het moment dat jij een telefoon abonnement afsluit heb jij een schuld. Elektriciteit? Schuld! water? Schuld! Auto? Schuld!

Als we dit allemaal er op gaan zetten noem je dit in de boekhoud wereld (lasten) maar als de meeste van ons aan real denken dan wordt er verwezen aan banken en belasting geld? Geloof mij als real geen 100 kan terug betalen gaat een bank dat echt niet aan real lenen. De reden dat de Spaanse banken allemaal het zo slecht hadden, is dat er niemand geld wou LENEN. Dus wat real doet/deed helpt de economie vooruit. Mocht je dat echt niet begrijpen. Dan zou je beter niet moeten praten over een onderwerp waar je geen verstand van hebt. De schuld ( kosten) wordt van de omzet gehaald en je hebt de netto winst. Mocht je een balans maken van alles dan komt real nog verder in de plus.

En over die zogenaamde trucjes. Real heeft gewoon een open boekhouding, elke cent is te zien en Real heeft ( in tegenstelling tot enkele oostelijke clubs) geen enkele problemen met de schulden.

24 januari 2015 om 01:02

Over verzonnen theorieën gesproken, je kan er zelf ook wat van. Het maakt geen bal uit wie of wat de shirts van Real koopt, verkoop aantallen van Real Madrid liggen al enkele jaren rond de 1,5 miljoen per jaar. Dat zijn de cijfers, zoek het maar op. Van de shirtjes die ze verkopen in de landen die jij noemt is het grootste gedeelte blijkbaar niet authentiek, anders zou het wel terug te zien zijn in de cijfers. Het punt is dus dat ze de transfersom van Ronaldo bij lange na niet kunnen dekken met shirtverkoop. Sterker nog, ze kunnen nog niet eens de helft van zijn salaris ermee betalen!

24 januari 2015 om 05:36

Je kan inderdaad die topics doorlezen als je interesse hebt in de mening van de gemiddelde vz'er, of je kan het jaarverslag doornemen waar alle benodigde informatie staat. De totale schuld is inderdaad heel wat hoger dan de netto schuld maar die 500 miljoen waar je mee aan komt zetten is totaal belachelijk. Heb je het jaarverslag wel doorgenomen?

24 januari 2015 om 10:39

Als je de reacties had gelezen was je erachter gekomen dat Real Madrid enkel de schuld aan de bank presenteert en dus een groot deel van de schuld achterhoud. Daarnaast zijn er tal van Spaanse economen die mijn punt ondersteunen en zelfs de totale schuld hoger inschatten.

24 januari 2015 om 13:50

Nope, read and enjoy http://www.catenaccio.nl/real-madrid-is-een-voorbeeld-voor-elke-club/

24 januari 2015 om 14:57

Nogmaals dat is de verkoop aan de gewone burger. Jij en ik dus! Wat de bedrijven inkopen om dan weer in hun magazijn plaatsen en weer door te verkopen wordt nergens genoemd behalve in de officiële cijfers van real.

According to the latest figures, more than 1.2 million shirts with ‘Ronaldo 9′ on the back have been sold in the Spanish capital alone, with millions more thought to have been bought up elsewhere around Spain and across the world. ( dit is een officeel stuk. Hier wordt de losse verkoop aan mensen benoemt)

23 januari 2015 om 22:39

Jij hebt duidelijk geen idee wat real binnenhaalt allemaal.
Ze verdienen het geld terug en verkopen goed dus er is helemaal niets aan de hand.

23 januari 2015 om 22:52

500 miljoen schuld bij Spaanse banken, helemaal niets aan de hand inderdaad. Volgens mij ben je zelf ook niet helemaal op de hoogte. Lees anders eens dit artikel [goal.com/] [en-gb/news/3277/la-liga/2014/11/21/6348641/] [debt-is-power-how-real-madrid] [-can-get-away-with-being-475m] en check de cijfers in de tabel aan het eind. En oordeel dan nog eens of het zo goed gaat met de Madrileense boekhouding!

23 januari 2015 om 23:02

Over de laatste periode zijn deze cijfers beken:

Omzet: 570 miljoen
Uitgaven: 610 miljoen
Totale schuld: 602 miljoen
Eigen vermogen: -94 miljoen (dus negatief)

23 januari 2015 om 23:21

Jij weet zelf wel dat die schulden goed voor die banken zijn of denk je dat Real die nooit gaat terugbetalen

23 januari 2015 om 23:23

Dat is een doodlopende link, daar kan niemand iets mee piet.

23 januari 2015 om 23:26

Bekijk even het artikel over Madrid op catenaccio.nl.. Madrid is financieel gezien een voorbeeld voor vele clubs alleen Bayern doet het beter

23 januari 2015 om 23:36

Houceima, het idee is dat je zelf de http of www er nog even voorplakt aangezien je van VZ geen links mag geven normaal gesproken...

Edit: ik zie dat de link idd halverwege wordt afgekapt. Maar je kan het artikel gemakkelijk vinden op goal.com

23 januari 2015 om 23:48

@macereal: Bedoel je die banken die zonder Europese steun (incl. Jouw belastingcenten) waren omgevallen?

24 januari 2015 om 13:51

Hierzo! http://www.catenaccio.nl/real-madrid-is-een-voorbeeld-voor-elke-club/

23 januari 2015 om 22:46

Daarom is Real Madrid zo een prachtige club, iedereen wil voor Real spelen en Real kan iedereen kopen die ze maar willen. De grootste voetballers van de wereld spelen er. In principe kan alleen Barca met zn concurreren, omdat Real en Barca vaak geen spelers van elkaar kunnen halen

23 januari 2015 om 22:55

@bianconeri

Juist dit soort aankopen doen me juist eens goed bij Real Madrid. Geen gearriveerde (bijna) 30ers maar jonge aanstormende supertalenten. Ook Ødegaard is daar een prima voorbeeld van. Dit beleid vind ik goed te verdedigen als Real zijnde. Dat dergelijke spelers ettelijke miljoenen kosten is de markt van tegenwoordig maar ik vind dit een goede weg van Real. Hopelijk zullen deze jongelingen hun speeltijd gaan krijgen. Dat blijft natuurlijk de vraag.

24 januari 2015 om 15:50

Die jongen kost €13 miljoen en asier of sami vertrekt denk ik dan. Overdrijven is ook een vak.

Ik denk dat dit een goede aankoop is, maar dan moet hij zich wel rap aanpassen en doorontwikkelen. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Illara, Khedira en Casemiro.

Wat ik nooit begrijp ,real geeft bijna elk jaar rond of zelfs boven de 100 miljoen uit en wordt nooit op de vingers getikt!

Maar Silva is toch niet hard nodig ze kunnen beter een (potentiële)opvolger voor Casillias halen
Heeft wel veel talent en mooie pass en schoten maar krijgt concurrentie op t middenveld

23 januari 2015 om 22:33

Ooit de uitgaande transfer bedragen gecheckt van Real (Van de laatste seizoenen)?

Ook halen ze zonder dat veel geld binnen.

23 januari 2015 om 22:58

Dan nog maken ze zo'n 50 miljoen verlies per jaar, maar mogen ze toch eindeloos geld blijven lenen van Spaanse banken. Ben het met colablikje eens, Real moet eens op de vingers getikt worden. Alleen de Fifa/uefa zijn te laf omdat ze daarmee zichzelf in de vingers snijden.

23 januari 2015 om 23:38

Die 50 miljoen word jaarlijks makkelijk weggezet tegen de torenhoge omzetten van Real.

23 januari 2015 om 23:46

En die torenhoge omzetten worden weggezet door de exorbitante uitgaven. Afgelopen boekjaar heeft Madrid 63 miljoen toegevoegd aan de schulden die al rond de 400 miljoen bedragen.

24 januari 2015 om 00:17

Afgelopen jaren wordt er ieder seizoen wat schuld afbetaald en wordt er winst gemaakt. Vorig seizoen 38.5 miljoen euro winst na belastingen bijvoorbeeld.

23 januari 2015 om 23:03

Real heeft afgelopen zomer voor evenveel verkocht als gekocht. Dus qua boekjaar niets uitgegeven. Dat tegen een omzet waarbij over deb100 miljoen winst is gemaakt. Real kan dan ook jaarlijks 90 miljoen uitgeven zonder verlies te maken wat nu zelfs oploopt naar 100 miljoen.
Dit is dan een schijntje voor Real.

23 januari 2015 om 23:26

Een winst van 100 miljoen met zulke uitgaven? Heb je een bron?

23 januari 2015 om 23:28

Dat is natuurlijk makkelijk rekenen, alleen de uitgaven en inkomsten op de transfermarkt erbij nemen. Alsof het enorme salarishuis (zowel bij spelers als de salarissen nodig voor bedrijfsvoering) en andere uitgaven niet meetellen. Dat is namelijk een onderdeel waar er in een onderneming als Real Madrid veel kosten in gaan zitten.

Maar je hebt wel gelijk, Real Madrid draait een dermate hoge omzet dat het zich kan veroorloven om dit soort uitgaven te doen. Of het verstandig is met zo'n enorme schuld is dan natuurlijk een ander verhaal...

24 januari 2015 om 15:26

Elk grote bedrijf heeft een langlopemde schuld. Als dit engizins gevaar zou hebben zouden banken hun geld niet toevertrouwen niet aan Real, niet aan Coca Cola, niet aan Mac Donalds wn niemand.

De standaard schuld daarentegen die over kortlopende leningen staat zijn bijna volledig afgelost. Dit betekent dat ze nu economische vrijheid hebben om te doen wat ze willen aangezien vrijwel pure winst zullen gaan draaien.

Hiermee zijn ze in staat om elk jaar winst te boeken en zelfs de langlopende schuld af te lossen. Als ze dat doen zijn ze een van de meest kapitaalkrachtige bedrijven in de sportwereld.

25 januari 2015 om 18:37

Ja hoor. Bekijk de financiën van Real maar. Die staan gewoon online.
Ze lossen schulden af, betalen de salarissen netjes en houden 90 min over voor transfers.

Khedira kan fluiten naar zijn contract verlenging.
Waarschijnlijk heeft hij al een andere club.

12-18 miljoen? Eerst waren er geruchten dat die prijs stukken hoog lag..

23 januari 2015 om 23:36

Er werd gerept dat Real 12 a 13 miljoen euro wilden betalen en Cruzeiro 15 miljoen euro wou hebben, dus dat valt reuze mee dat de prijs stukken hoger lag. Prima oplossing dit!

Kent hem niet echt, maar zal wel iets kunnen. Begrijpelijke aankoop mochten Illara en Khedira vertrekken. Zou het wel jammer vinden als Illara vertrekt, zag potentie in hem.

Gaat Everton Ribeiro nog naar Europa ofwa?

23 januari 2015 om 23:12

Nee, die vertrekt waarschijnlijk naar Dubai. Zijn teamgenoot Goulart vertrok afgelopen week al richting China.

Geen verrassing natuurlijk, maar waarschijnlijk betekent de komst van Lucas Silva wel het vertrek van Illarramendi naar Athletic Bilbao (waarschijnlijk komende zomer) en het definitieve vertrek van Khedira. Opvallende beslissing, maar ben eigenlijk vooral blij dat we een speler als Illarramendi weer wekelijks kunnen zien spelen. Bij Real Madrid duidelijk niet op waarde geschat en hopelijk voor Athletic weer de speler die hij was bij Sociedad.

24 januari 2015 om 00:47

Illaramendi is niet goed genoeg voor Reap heeft dus niiks te maken met op waarde schatten. Hij raakt telkens in paniek als hij de bal heeft en iemand hem onder druk zet. Illaramendi mag van mij wel weg alleen hoop ik dat Khedira gewoon blijft en weer wat vaker mag spelen.

24 januari 2015 om 02:59

Illara bezweek onder de druk van Het grote real Madrid.
Daar waar Isco Carvajal Jese Marcelo Varane ect. Het wel konden brengen.

Heerlijke versterking met het oog op de toekomst.
Ik kan al bijna niet wachten om te zien hoe al die jonkies er over 3,4,5 jr bijstaan.
Zie t al voor me.. modric kroos varane silva,odegaard Isco james,
Misschien onze mink peeters , mischien zoon van Zidane erbij..misschien Zidane dan aan het roer..

Silva is echt een topper!
nu maar hopen dat hij het in europa ook laat zien maar ik denk niet dat dat hem al te veel moeite gaat kosten.

Goede middenlvelder, hij onderschept ballen, hij heeft een fantastische pass vooral lange pass en veel kracht en snelheid. Kortom een goed talent

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren