Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik word echt misselijk van de kritiek op Kenneth Vermeer’

Laatste update:

Kenneth Vermeer verkeert momenteel in de vorm van zijn leven. In zijn huidige vorm is de keeper van Feyenoord zelfs de beste doelman van Nederland, zo verzekert oud-doelman Joop Hiele. “Jasper Cillessen is niet slecht, maar ik heb hem wel in betere vorm gezien”, vertelt de oud-international vrijdag in De Telegraaf. “Tim Krul is geblesseerd geweest en heeft nog niet het ritme. Michel Vorm zit bij Tottenham Hotspur op de bank.”

/

Stanley Menzo zou er niet gek van opkijken als Vermeer voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije, eind maart, weer de status van Oranje-international heeft. “Samen met Cillessen staat hij aan de top van Nederland. Dit zijn de mannen die echt in aanmerking komen voor Oranje. Kenneth haalt een heel hoog niveau en presteert constant.” Ook een andere oud-doelman van Oranje, Ed de Goey, is onder de indruk van Vermeer. “Hij wás al een goede keeper. Maar hij heeft ook nog eens bewezen dat hij met de druk van het Legioen kan omgaan.”

De Goey wijst erop dat Vermeer door zijn meevoetballende kwaliteiten, die alle keepers uit de Ajax-school hebben, een meerwaarde in De Kuip is. Hiele vindt het onterecht dat de fout van Vermeer in het competitieduel met FC Twente door critici ‘een Vermeertje’ werd genoemd. “Ik word daar echt misselijk van", benadrukt de oud-Feyenoorder. "In Nederland vinden we het heerlijk om mensen in een hokje te stoppen en ze daar niet meer uit te laten. Hoe goed je ook presteert. Maar er is geen enkele speler of keeper die een heel seizoen foutloos doorkomt.”

Wie vind jij beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben geen Feyenoord fan maar Vermeer is niet minder dan Cillessen op dit moment. Vorig jaar heb ik regelmatig gelachen om zijn capriolen maar dit jaar is hij ijzersterk.

23 januari 2015 om 10:30

Nou ja hij speelt zoals hij altijd heeft gedaan.
En afgelopen weekend was het gewoon weer een fout waar hij patent op heeft.
En dan kan meneer hiele daar boos om worden maar het zijn gewoon feiten.
En dat hiele hem beter vind slaat nergens op want cillessen laat dat soort ballen niet los en heeft bijna alles klemvast en wat hij niet vast kan houden is wegestompt.
Daarbij zijn de voetballende kwaliteiten van cillessen veel beter want die geeft sinds dit seizoen de ballen op de stropdas van de linksback of rechtsback of de vleugels.
Dus in mijn ogen is vermeer goed maar niet beter dan cillessen.

23 januari 2015 om 10:40

Gelijk heb je. Vermeer heeft patent op fouten die je de kop(kunnen)kosten als ploeg. Cillissen is overall simpelweg de betere van de 2. Heeft zeer weinig ballen Niet klemvast.

23 januari 2015 om 11:08

Ik ben het met jullie eens dat Cillessen beter is dan Vermeer. Maarrrr Hiele heeft wel gelijk dat Vermeer in een geweldige vorm steekt. En hij heeft daardoor dit seizoen meer punten voor zn ploeg gepakt dan Cillessen!

23 januari 2015 om 13:57

Wve

Vermeer heeft een ratio van ballen die aankomen rond de 90 procent. Lijkt me sterk dat cillesen daar boven zit. Daarnaast liet cillesen tegen zowel Cambuur als Barcelona de bal gewoon los. Dus cillesen is echt niet veel beter dan Vermeer. Cillesen is misschien meer allround maar op de lijn in Vermeer 10x beter dan cillesen

23 januari 2015 om 15:25

Ik weet het wel zeker.
Alles komt aan en niet alleen door het midden.

23 januari 2015 om 19:37

Onzin...dit zijn geen koekebakkers die hun mening geven maar ervaren keepers die op hoog niveau hebben gespeeld en dat al jaren en ze trainen spelers en keepers van op dit moment. Dus jouw mening over de voetbal kwaliteiten van Vermeer slaan nergens op en dan ken je de feiten ook niet want dat is zijn beste kwaliteit. En dat is niet alleen mijn mening en van de echte kenners uit het artikel maar ook van FdB en Van Gaal.die hem naar Mu.wou halen en die altijd heeft gezegd dat Vermeer de beste keeper in Nederland is en dat hij alle kwaliteiten bezit van een top keeper.dus pasen jullie en de rest van de Vermeer haatte om zomaar iets te zeggen zonder op feiten berust te zijn. En een mening kan en moet altijd gegeven worden maar zeg erbij dan dat het een mening is en geen bullshit

23 januari 2015 om 19:55

Als dat zijn beste kwaliteit is dan zegt dat genoeg toch?
Cillessen is gewoon beter is alles maar omdat vermeer nu bij feyenoord keept is hij geweldig.
En laten we nu ook niet doen alsof deze mannen allemaal objectief zijn want dat zijn ze ook niet.
En de feiten zijn dat als van gaal hem naar united had willen halen dat ze dan voor 1 miljoen klaar waren en dan hadden ze een keeper van formaat vermeer.
Een koopje voor united maar is niet gebeurd.
Dat zijn de feiten die spreken en geen onzin zoals jij uitkraamt want hij had echt niet bij feyenoord gespeeld als van gaal hem had willen hebben.
En dan nog de boer er bij halen die al een meer dan half jaar koos voor cillessen dat zegt mij al genoeg over jou kennis.

Ja, onverwacht hoor. Ik had, net als zoveel anderen, wel verwacht dat Vermeer al eens een flater-periode zou gehad hebben. Niet dus. Mooi is dat.

In Amsterdam zullen ze nu wel vloeken. Maar zo gaat dat, you win some, you lose some.

23 januari 2015 om 09:04

Het is natuurlijk enigszins zonde dat deze jongen nu zijn kwaliteiten laat zien bij de grote rivaal. Aan de andere kant doet hij het ook weer niet zo goed dat ze ineens met vele punten bovenaan staan. Op dit moment staan we in Amsterdam nog steeds op winst t.o.v. Feyenoord, dus dat vloeken valt nog wel mee.

Ajax heeft naar mijn mening gewoon een stabielere doelman nu die in zijn geheel wat meer rust brengt. Vermeer doet het bij de rivaal nu heel goed en dat is lekker/mooi voor hem, maar daar komen niet echt racune gevoelens uit voort.

Daarbij ben ik het oneens met bovengenoemde heren in het artikel. Afgelopen weekend hebben we wel degelijk ' Vermeertjes' gezien. De bal die hij los liet bij de goal en ook een keer dat hij onder een corner door vloog. Dat waren wel de eerste 'vermeertjes' van het seizoen en dat is zeer knap. Zolang hij dat zoveel mogelijk kan laten uitblijven is het namelijk een hele goede doelman.

23 januari 2015 om 10:14

Vermeer is super belangrijk voor Feyenoord. De opmerking dat ze niet met vele punten bovenaan staan slaat natuurlijk nergens op. Zonder Vermeer had Feyenoord niet bij de eerste drie gestaan, maar Ajax had zonder Cillessen waarschijnlijk wel gewoon tweede gestaan.

23 januari 2015 om 10:26

LeCanard. Je vat het totaal verkeerd op. Ik zeg vanuit mijn persoonlijke gevoel dat ik niet zit te vloeken bij de prestaties van Vermeer zolang Feyenoord niet flink boven Ajax of bovenaan staat. Het is mooi dat Vermeer het zo goed doet, maar zolang hij die invloed niet uitoefent, valt het voor mij met de racune richting Vermeer wel mee. Dat kan jij toch niet voor mij beoordelen?

23 januari 2015 om 11:51

De enige fout die Vermeer zondag maakte (en bij Feyenoord dit heeft gemaakt) is bij die goal. Bij die corner werd die gehinderd

23 januari 2015 om 12:12

1-0 voor jou, maar niet door een blunder van Vermeer maar van mij haha. Ik had je verhaal anders gelezen en daar reageerde ik op.

23 januari 2015 om 09:22

In Amsterdam zal niet gevloekt worden omdat Kenneth het zo goed doet. Wel vanwege de slinkse praktijken waarmee zijn transfer is geforceerd

23 januari 2015 om 11:22

Idd, de manier waarop hij naar Rotterdam vertrok verdient niet de schoonheidsprijs, maar bij Ajax gunt men hem op sportief vlak het beste ook al keept hij voor Feyenoord.
Bovendien valt er weinig te vloeken als je Jasper Cilissen onder de lat hebt staan.

23 januari 2015 om 12:15

Johnnyengl,

Ik vind niet dat een oude werkgever moet bepalen wie de volgende werkgever van een werknemer mag worden. Of niet mag worden.

Ik snap wel dat je als supporter het allemaal wat als 'smerig' bekijkt, maar in zijn essentie is bovenstaande zin wel correct.

De 'smerigheid' is ook zeer rekbaar. Als Vermeer naar pakweg Anderlecht of Dordrecht was vertrokken op identiek dezelfde manier, dan vonden de Ajacieden het wellicht alvast een stuk minder 'smerig'. Laten we elkaar geen Anita noemen, maar zo is het. Toch?

Het lag allemaal wat gevoelig omdat het eindstation Feyenoord was eh.

23 januari 2015 om 12:57

Volgens mij zijn slinkse praktijken, zoals Johnnyengl de manier van vertrekken noemt, heel iets anders dan smerigheid. Zoals gezegd, de meeste Ajacieden hebben een zwak voor Vermeer en gunnen hem sportief het beste, ook al zal hij misschien uitgeflotrn worden door bepaalde lieden a.s. zondag.

23 januari 2015 om 11:52

Ajax heeft een betere en meer betrouwbare keeper met Cillessen. Vermeer in momenteel gewoon in hele goede vorm maar iedereen weet dat hij periodes kan hebben met flaters en vreemde capriolen.

23 januari 2015 om 19:46

Ja en een ieder weet ook dat hij je 3 kampioenschappen kan bezorgen en dat alle echte kenners zoals hier boven in het artikel en Van Gaal dat Vermeer de beste Nederlandse keeper is.

Vermeer is zoo belangrijk voor Feyenoord...sinds zijn komst is er veel meer rust in de defensie.

23 januari 2015 om 08:29

Denkt dat dat ook van 2 kanten komt vermeer krijgt het vertrouwen en de verdedigen vertrouwt vermeer.

23 januari 2015 om 08:33

Denk dat hij bij Feyenoord ook wat betere centrale verdedigers voor zich heeft, dat scheelt ook enorm natuurlijk.

23 januari 2015 om 08:44

Hmm daar verschillen de meningen over ,maar ook het feit dat hij gewoon 1e doelman is. Bij ajax was het soms afwisselen tussen Cillessen en vermeer,maar bij Feyenoord is hij de onbetwiste nummer 1.

23 januari 2015 om 08:49

och ja, beter verdedigers, ik als ajacied, vind dat hij ajax een steek in de rug heeft gegeven, om zijn transfer op zon manier te doen. Maar gun hem het wel dat hij speelt, want slecht is hij niet, maar nu is hij sterk, alleen dit kan niet duren, dit is bewezen geworden bij ajax, speelde goed en daarna ging het berg afwaarts en het duurde gewoon te lang dat hij die dip kwijt was. Hopelijk voor jullie gebeurd het nu niet, alleen zondag mag hij slippertjes van mij hebben.
Hij en cillissen hoort gewoon bij oranje.

23 januari 2015 om 10:02

Het feit dat sinds Mathijsen uit de basis is, Feyenoord veel beter voetbalt geeft wel aan wat de impact is van Van Beek-Kongolo achterin. Toen stond Mulder overigens nog op doel.

23 januari 2015 om 19:50

Inderdaad en hij heeft de meest onervaren verdediging voor zich die hij goed leid.vandaar sommige hier die onzin uitkramen dat hij geen rust uit straal nou met de druk van de overstap en de jongste verdediging leiding geven getuigd van wereld klasse.

Raar dat de mensen Vermeer nu opeens beter vinden. Cillessen keept ook dit jaar weer sterk, maar daar word veel minder over gesproken dan bij Vermeer. Ik vind Cillessen nog steeds een betere doelman, al is het verschil niet groot.

23 januari 2015 om 08:24

Het nieuwe meisje in de klas krijgt altijd een beetje extra aandacht. Toch als het een mooi ding is.

Maar dat neemt wel af, die aandacht.

23 januari 2015 om 08:34

Het neemt wel af ja. Vooral als er een paar ballen in zijn gegaan.

23 januari 2015 om 08:39

Gaat dit nou over het meisje of over Vermeer?

23 januari 2015 om 09:52

Cillissen is geen goede doelman, hij heeft geluk gehad dat hij op het WK niet getest is omdat het Oranje zo goed speelde en zeker met Ron Vlaar achterin.

Hij ziet het spel niet, stuurt zijn spelers niet aan en het een uitstraling van niks.

Vermeer kreeg bij Ajax en hun aanhang gewoon geen vertrouwen en dat doet wat met je.

Hij is gewoon de betere doelman.

23 januari 2015 om 13:22

Wat een ontzettende onzin dat Vermeer geen vertrouwen heeft gehad. Hij heeft twee jaar het volle vertrouwen gehad en dat terwijl hij toen al regelmatig een "vermeertje" had, zoals van het weekend. Toen dat op een gegeven moment wekelijks gebeurde en het Ajax zelfs flink punten ging kosten is hij gewoon terecht gewisseld. Vermeer maakte bij Ajax in dat seizoen per week net zo veel fouten als Cillessen in dat hele seizoen. Gewoon een terechte wissel dus.

23 januari 2015 om 18:19

Juist en daarom werden ze steeds kampioen ook.

Nee jullie zijn gewoon niet rieel en die Cillissen is verre van een topper.

23 januari 2015 om 12:05

Zo raar is het niet. Nu hebben beide spelers de kans om hun kwaliteiten te tonen op hetzelfde moment in de zelfde competitie en wat lijkt het geval te zijn is dat Vermeer 2de keeper bij Ajax een constante rots in de branding blijkt te zijn. Cillesen is uiteraard ook een goede keeper, echter lijkt Vermeer meer vertrouwen te hebben en heeft hij keer op keer bewezen dit seizoen punten te kunnen pakken voor Feyenoord met schitterende reddingen en voegt hij voetballend toe aan het spel van Feyenoord. Nu begrijp ik wel dat jullie neuzen geïrriteerd zijn omdat je je aartsrivaal aantoonbaar sterker heb gemaakt voor een habbekrats (ik zou er ook zuur van zijn) en lees ik bij vele ajacieden dat Vermeer Ajax heeft genaaid door een transfer te forceren, maar is dat niet gek gezien zijn aantoonbare kwaliteiten die hij wekelijks laat zien indienst van Feyenoord als 1e keeper inplaats van zich te laten wegrotten op de bank van Ajax. Conclusie is dat Ajax een flatter heeft begaan door Feyenoord voor een schijntje zijn beste keeper te verkopen die even een dip had

23 januari 2015 om 15:48

Brown
Je zegt dat Ajax supporters geirriteerd zijn omdat Kenneth de aartsrivaal aantoonbaar sterker heeft gemaakt en iets over een transfer te forceren.
Veel Ajax fans gunden Kenneth een transfer naar een mooie club. Veel Ajax fans vonden het zelfs chique van Ajax dat ze hem voor zo'n laag bedrag lieten gaan omdat hij ten eerste veel voor Ajax heeft betekend, ze hem ook te goed vonden om hem in jouw woorden weg te laten rotten op de bank en omdat er niemand hem schijnbaar goed genoeg vondt om hem voor een marktconform bedrag te kopen tijdens de zomerse transferperiode. Ook Feyenoord niet. 95% van de Feyenoorders waren constant met hoongelach reakties aan het posten over "clown" Kenneth als er een artikel over hem verscheen.
Wat bij vele bij Ajax en Ajax fans het verkeerde keelgat in is geschoten is het feit dat hij van Ajax naar Feyenoord verhuisde als dank voor het mogelijk maken van een transfer door het bedrag zo laag te maken dat er nu genoeg clubs zouden langs kunnen komen om hem over te nemen. Maar ipv zich te orienteren op de markt had hij nog geen 10 secondes later (ietwat overdriven) een contract getekend bij Feyenoord.
En nu lopen al die Feyenoord fans hypocriet te doen over hoe goed hij wel niet is. Doe maar rustig aan hoor. Wij bij Ajax vinden hem nog steeds zo goed. Dat is nooit veranderd. Daarom lieten wij hem ook voor 1 miljoen gaan. Als dat niet het geval was hadden jullie nog steeds Mulder (of Hahn).
Maar ondanks dat Kenneth het fantastisch doet (en dat doet mij deugd) is hij nog steeds niet even sterk als Jasper. Hij heeft punten waar hij veel sterker in is dan Jasper, zoals reakties op de lijn en penalties al helemaal. Maar op de andere gebieden is hij zeker niet sterker dan Jasper. Door al die fraaie lijn reddingen lijkt het soms alsof Kenneth beter is. Het ziet er fraaier uit. Maar Jasper leest het spel toch beter waardoor hij niet zo'n fantastische lijnkeeper hoeft te zijn. Al zou dat natuurlijk mooi meegenomen zijn geweest. Maar dan had hij nu niet meer bij Ajax gespeelt.

23 januari 2015 om 16:24

Wat probeer je over te brengen. Mijn punt is dat Ajax Feyenoord heeft versterkt en dat zij hierbij een flatter hebben gemaakt door hem te verkopen aan Feyenoord voor slechts 1 miljoen. Daarbij geef ik aan dat IK van mening ben dat hij een betere keeper is dan Cilessen ondanks je beargumentatie. Feit blijft dat Vermeer Feyenoord aanzienlijk heeft verbeterd qua uitstraling in de verdediging door ijzersterk te keepen en Feyenoord vooral in de eerste maanden te behoeden van punt verlies. En begrijp me goed ik ben Ajax dankbaar dat zij ons hebben verlost van Mulder (wat betreft Mulder heb ik alle respect voor zijn professionele houding, echter komt hij gewoon tekort). Waar ik moe van wordt is dat veel Ajacieden het niet kunnen verwerken dat hij nou eenmaal heeft gekozen voor Feyenoord. Wat ik vooral lees is dat bijvoorbeeld AZ zou hebben moeten overwegen of een ander subtopper ipv Feyenoord. Ik als Feyenoorder zou in alle eerlijkheid ook Ajax kiezen boven een AZ als ik mijn carrière zou moeten voortzetten. Begrijp niet dat bepaalde mensen dat niet kunnen inzien

En als Vermeer een paar blunders maakt staan dezelfde gasten hem weer af te kraken Het zijn ook vooral de Rotterdammers die Vermeer ineens super vinden. Vorig jaar kraakten ze hem nog af en nu is het ineens de beste doelman. Stelletje huichelaars. VZ verwijder mijn reactie maar weer

23 januari 2015 om 09:00

Ja..verwijderen zijn hier heel goed in.. Ook al is er vaak niet eens een reden om berichten te verwijderen. Het is allemaal zo kleinzerig hier...

23 januari 2015 om 13:07

Logisch toch. Vermeer heeft nooit zo'n lange periode van sterke optredens gekend, ik vond hem goed maar onbetrouwbaar. Daarnaast heeft Feyenoord het een aantal jaar met die grabbelaar Mulder moeten doen die nooit punten pakt, Vermeer doet dat nu wel. Zo werkt de voetballerij nou eenmaal, Op dit moment piekt Vermeer gewoon boven Cillessen uit.

Die Hiele, wat een dramaqueen zeg. Als iemand een keer een foutje maakt mag daar toch wel iets van gezegd worden ?

23 januari 2015 om 10:23

Ja maar om het gelijk te bestempelen als een '' Vermeertje '' ?? Kom op iedereen maakt weleens een fout als het maar niet structureel wordt. Dit was zijn eerste foutje en die heeft hij in dezelfde wedstrijd nog goed gemaakt met 2 puike reddingen. Heel het seizoen keept hij al zeer sterk. Hij heeft zovaak punten gepakt voor Feyenoord. Respect voor Vermeer

Van Cilissen vinden we het al normaal dat hij goed keept en bij Vermeer zijn de meeste positief verrast over zijn goede prestaties! Hij heeft bij Ajax een goede fase gehad met 2 titels maar daarna fout op fout en terecht gepasseerd ten faveure van Cilissen. . In principe is Vermeer gewoon Ajax 2e doelman en bij Feyenoord zijn ze er (terecht ) blij mee..

23 januari 2015 om 09:07

Vermeer heeft Ajax 4x achter elkaar kampioen gemaakt....Cilissen heeft nog geen seizoen volledig gekeept....FF kijken of het hem ook lukt!

Toch ben ik nog steeds blij dat wij gewoon Jasper onder de lat hebben staan. Zonder twijfel is Vermeer een goede keeper, en vind ik het jammer dat hij naar Feyenoord is gegaan.

Grote verschil tussen Kenneth en Jasper is dat Vermeer zelfs van de makkelijkste redding een spectakel weet te maken. Waar Jasper de bal gewoon simpel uit de lucht plukt maakt Vermeer een spectakulaire zweefduik waardoor het lijkt alsof hij een wereld redding heeft gemaakt.

Toen hij nog bij Ajax keepte zat ik hier met wat vrienden altijd op te letten. Hoevaak we wel niet zeiden "waarom pakt hij die bal niet gewoon?".

No offence, maar dat was toch ook gewoon een vermeertje?
Vermeer kan uitstekend keepen, heeft het echt wel in de vingers, maar een constant niveau halen is voor hem erg lastig jammer genoeg. Bij Ajax heeft hij ook een goed seizoen gedraait en daarna wat minder, met geweldige reddingen maar ook ongelofelijke blunders. Ballen die te pakken zijn niet kunnen klemmen, als een idioot je doel uit rennen. Aan het begin van t seizoen, ergens eerste wedstrijd, werd hij zo geroemd omdat hij bepaalde ballen pakten. Toen had ik al zoiets van: Jaa, hij heeft die bal idd, maar hij komt wel als een gek uit! Wat als hij m de volgende x niet heeft? Dan is t gewoon een blunder, makkelijk zat. Vorige wedstrijd vertoonde hij die trekjes.
Zal hij met klamme handjes naar de Arena afreizen?

23 januari 2015 om 08:49

Dat was geen Vermeertje, elke keeper heeft zo'n moment.

23 januari 2015 om 09:12

Tuurlijk heeft elke keeper z'n moment. Dat wil echter niet zeggen dat Vermeer die momentjes met enige regelmaat heeft en het dus geen momentjes meer zijn maar een structureel probleem. Hij doet het moment fantastisch, op de vorige wedstrijd misschien na. Ik ga niet mee met deze hype, want hij doet het nu hartstikke goed maar ik wil hem volgend jaar rond deze tijd wel eens zien. Wat voor blunders heeft hij gemaakt en wat voor consequenties heeft dat gehad.

23 januari 2015 om 10:46

dergelijke "foutjes" worden ieder weekend gemaakt door meerdere keepers. nergens anders heet het een "vermeertje" geen enkele keepers is iedere wedstrijd foutloos.

Als die bal er daarna niet ingegaan was had je er nooit meer iemand over gehoord. Ook als keeper moet je net als verdedigers wel eens "geluk" hebben.
Is ook allemaal beetje scorebord journalistiek.

vd week was bv vd Hoorn opeens zogoed bezig omdat hij de 0 had gehouden.
vraag me af hoe goed ze hem hadden gevonden als groningen wel 2x had gescoord

23 januari 2015 om 08:56

Dus vanwege 1 foutje raakt hij meteen in zo'n periode?

Hij heeft tegen FC Twente een paar fantastische reddingen verricht, omdat hij een klein foutje maakt word het zo opgeblazen?

Zonder Vermeer stond Feyenoord rond plek 8 denk ik. Hij pakt zoveel punten voor ons!

23 januari 2015 om 09:10

Waren een paar wedstrijden achter mekaar dat vermeer wat minder was....kan gebeuren als keeper....maar ajax is dankzij hem kampioen 4x nu staat Cilissen er we zullen zien of het hem ook lukt!

23 januari 2015 om 09:10

@ Fr12jules

Nee, dat zie je mij nergens zeggen. Dus dat is een voorbarige conclusie.

Hij heeft idd tegen Twente een aantal fantatische reddingen verricht, maar dat wil niet zeggen dat hij gelijk een goede periode heeft of wel soms?
Verder vind ik het geen klein foutje, het is een grove fout want die bal was 100% klembaar! Het koste weliswaar geen punten, maar het is wel een blunder.
Misschien raakt hij in die periode, i dont now.
De opmerkinge: Zal hij met klamme handje naar de Arena afreizen? Is meer een serieuze vraag dan een constatering.

23 januari 2015 om 16:04

eh 1112, Kenneth heeft veel voor Ajax betekend. Maar 4x kampioen?
Het eerste kampioensjaar stond hij welgeteld 6x opgesteld.
Vorig jaar waren het er geloof ik 10.
Dus hij heeft een bijdrage geleverd aan die kampioenschappen, maar was niet de doelman met de grootste bijdrage hoor.
Cillessen is degene die Ajax vorig jaar al kampioen heeft gemaakt. Die kwam er in omdat Kenneth zo blunderde met als dieptepunt zijn laatste wedstrijd tegen Psv. Iets wat ik op dat moment jammer vond trouwens. Ik heb Vermeer toen nog enorm verdedigd, maar heb toen naarmate het seizoen vorderde laten al laten overtuigen dat Jasper beter was. Omdat het een jongen van de club is tov Jasper, heb ik toch altijd een zwak voor Kenneth behouden. Nog steeds ondanks de nare nasmaak van zijn verhuizing.

23 januari 2015 om 09:27

Ooh dat is niet eerlijk, jij wist het al van te voren. Maar wat denk je dan zelf konti? Ik denk dat alle spelers en publiek nerveus zijn zondag...inclusief de fox kijkers...

Ach, Vermeer was met zijn verdediging 2 seizoenen het minst gepasseerd. 1 seizoen daarna op 1 goal 2de achter AZ, n vorig seizoen na vervanging van Cillessen ook weer de minst gepasseerde defensie. Dus inclusief Vermeertjes gewoon een hele goede keeper. Hij is gewoon geslachtofferd.

Klopt doet het prima daar in Rotterdam ook hardstikke fijn dat ze elkaar vertrouwen , maar als wij en iedereen met ons in de arena er zondag achter ons Ajax staan zal de stront hem langs de benen lopen als die bij de f-site in de goal staat en dan ........ Prompt ..... Ineens.... Een vermeertje zoals wij hem in amstefdam kennen .... 2-0 en dan is het weer huilen zoals de afgelopen tien jaar !

23 januari 2015 om 09:22

Knap gezegd hoor. Zou die echt in zn broek poepen denk je?

23 januari 2015 om 09:33

Zit er geen leeftijdsgrens hier op voetbalzone? Krijgen nu zelfs poep- en plasgrapjes

edit: Twankie, ik zie dat je 30 bent, sorry voor mijn post, nu is het gewoon lullig.

Vermeer doet het gewoon prima, keept constant en zorgt voor rust achterin. Ik heb dan ook niet het idee dat er zoveel kritiek op Vermeer is o.b.v. zijn keepwerk dit seizoen; hij lijkt eerder veel geprezeen te worden.

23 januari 2015 om 09:43

Vermeer laat het hele team van het doel afspelen door zijn voetbalkwaliteiten. Dat hij soms een balletje los zal laten is jammer maar ook niet meer dan dat. Cillesen is ook een grandioze keeper maar neemt minder risico en daardoor is de achterste linie bij Ajax anders gaan spelen en kwetsbaarder tegen de paar ploegen die hoog druk durven te zetten. En nee ik bedoel niet slecht maar met veel minder bravoure. Vermeer maakt Feyenoord momenteel echt wel sterker dan met Mulder onder de lat.

Ben ajax fan maar vind vermeer op het moment veel beter

Ach Vermeer. Ik gun 'm het beste maar zondag ff niet.

On: Vermeer was en is gewoon een goede keeper, alleen had ie de pech dat de doelman die achter hem stond te trappelen minstens zo goed dan wel niet beter was. ik denk dat die druk ook enigszins heeft meegespeeld bij het minder presteren destijds en toch niet het volledige vertrouwen hebben denk ik van de technische staf.

Die druk heeft ie nu niet meer. Hij is bij Feijenoord de onbetwiste nummer 1 en dat doet 'm schijnbaar goed.

Vermeer laat het hele team van het doel afspelen door zijn voetbalkwaliteiten. Dat hij soms een balletje los zal laten is jammer maar ook niet meer dan dat. Cillesen is ook een grandioze keeper maar neemt minder risico en daardoor is de achterste linie bij Ajax anders gaan spelen en kwetsbaarder tegen de paar ploegen die hoog druk durven en echt kunnen zetten. En nee ik bedoel niet slecht maar met veel minder bravoure. Vermeer maakt Feyenoord momenteel echt wel sterker dan met Mulder onder de lat.

een mindere periode van Cillesen? Die man is zo stabiel als wat.. Maakt vrijwel nooit een blunder, voetballend sterk en pakt de nodige ballen. Vermeer is een prima keeper, maar echt niet beter dan Cillessen.

Ik hoop dat het Ajax-publiek hem zondag eert met een ovatie en een mega spandoek.

23 januari 2015 om 16:09

Eren en mega spandoek gaat mij iets te ver hoor. Ik respekteer hem nog steeds enorm als keeper. Maar die grap om naar Feyenoord te verhuizen toen Ajax hem een vriendendienst dacht te verlenen door hem maar voor 1 miljoen te laten gaan. Nee, daarvoor heeft hij zelf niet eervol genoeg gehandeld

Michel Vorm zit bij Tottenham Hotspur op de bank, gek he Joop kijk je wel eens Engels voetbal en heb je Lloris wel eens zien keepen of kijk je enkel maar Feyenoord-Emmen? Geloof mij nou Vorm is onze beste keeper maar helaas te oud voor het NL elftal.

Iedereen maakt foutjes. Degenen die het niet wordt gegund krijgen er echter van langs, terwijl andere spelers gehyped worden.

Vermeer is zeker een goede keeper, maar de meest slechte meevoetballende keeper die er is. Bekijk bijvoorbeeld zijn manier van passen maar, die heeft hij alleen nog maar bij de tegenstanders in de voeten gespeeld.

24 januari 2015 om 09:02

Jeron wat loop jij en je mede Vermeer haters onzin te lullen man.zelf Jaspertje geeft toe dat van al zijn pasen van de 10 5 aan komen en van Vermeer er 9 van de 10 en dat zijn de woorden van Jaspertje. En ook de woorden van Van Gaal. Dus met alle respect Vermeer heeft nu 10 goals tegen en Jaspertje 19. Dus als je het over feiten heb. En zonder Jaspertje haf Ajax gewoon gestaan waar Ajax nu Staat maar Feyenoord zonder Vermeer had 4 plaatsen naar benenden gestaan.dus houden jullie allemaal op man Vermeer is nu zal zal altijd beter zijn dan Jaspertje. En ja jullie zijn nu pas blij dat hij na een halve seizoen pas zijn eerste foutje maakt en kunnen jullie eindelijk er wat over zeggen.zo zielig.

24 januari 2015 om 14:25

Wat Jaspertje doet,,,, zal mij een grote zorg zijn.....
Feit is.....vermeer is een fantastische keeper, maar een waardeloze "voetballende" keeper...

Ik heb Hiele nog nooit gehoord toen Vermeer kritiek kreeg bij Ajax en daar deed ie precies hetzelfde. Fantastisch keepen met af en toe een Vermeer foutje. Toen werden zijn foutjes ook uitvergroot, zoals wij in Nederland dat altijd doen. In mijn optiek heeft dat zelfs zijn basisplaats gekost. Ik ben dan ook een beetje schijtziek van de hypocritici die nu ineens om de hoek kijken omdat Vermeer een ander shirt heeft en in een ander tenue speelt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren