Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV staat voor dilemma op transfergebied: ‘Dit is heel triest’

Laatste update:
/

PSV leek een rustige transfermaand tegemoet te gaan. De Eindhovense club was zeker van het behoud van de beste spelers en wilde de selectie van trainer Phillip Cocu in principe niet versterken. Florian Jozefzoon staat echter zes tot negen maanden aan de kant en dat heeft een gat geslagen. Het is nu de vraag welke weg de Eindhovenaren inslaan.

Volgens het Algemeen Dagblad gaat PSV voor de huur van een aanvaller, tot 30 juni. Dat is volgens De Telegraaf echter geen uitgemaakte zaak. Een begin maken met de voor komende zomer onvermijdelijke vernieuwing van het team wordt ook gezien als een optie. De verwachting is dat Memphis Depay komende zomer uit Eindhoven vertrekt. Het al binnenhalen van zijn beoogde opvolger, en een halfjaar laten acclimatiseren, wordt niet uitgesloten.

“Het is duidelijk dat er door deze blessure wel iets is veranderd. We moeten kijken hoe we hier nu op inspelen”, erkent Cocu, die het vooral jammer vindt voor Jozefzoon. “Dit is heel triest. Florian is zo’n positieve en hardwerkende jongen.”

Wat gaat PSV doen, denk jij?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kunnen ze Bakkali niet opstellen? Of ligt die nog in de lappenmand?

23 januari 2015 om 07:49

Denk je dat ze die nog laten spelen in het 1e? Reken er maar niet op.

23 januari 2015 om 07:49

Bakkali zal geen minuut meer maken in het 1e

23 januari 2015 om 14:43

Bakkalli en PSV zijn weer met elkaar bezig en Bakkalli zou zich gaan verbeteren als die geopereerd wordt

23 januari 2015 om 07:52

Als PSV dat op een gegeven moment ziet als de beste optie, dan gooien ze waarschijnlijk wel hun principes overboord. Ik verwacht echter dat PSV iemand erbij haalt.

23 januari 2015 om 08:00

Het principe waarbij je iemand op de gang zet, omdat ie niet wil blijven.

Ja, ok, maar nood breekt wet.

Ze hebben Bakkali, ze moeten hem toch betalen, kan je hem evengoed gebruiken. Nu moeten ze een andere - die wellicht minder goed is - gaan halen, wat dan weer extra geld kost.

23 januari 2015 om 08:55

Boljevic is er ook klaar voor. Als stand in dan.

23 januari 2015 om 09:10

Bakkali is klaar in Eindhoven mag ik hopen. Als je hem nu wedstrijden gaat geven is het enige wat je doet zijn salaris bij zijn nieuwe werkgever verhogen. Het is verstandiger om een waardige opvolger in te kopen of uit de jeugd te halen en die te laten acclimatiseren. Bakkali is de tijd en energie van de huidige staf echt niet meer waard.

23 januari 2015 om 09:54

@ Iedereen komt, je moet natuurlijk niet vergeten dat PSV een statement wil maken met Bakkali en daarmee is het niet opstellen van hem een soort lange termijn investering zodat andere jeugdspelers wel zullen bijtekenen.

Jij kijkt in deze alleen naar het plaatje Bakkali en dan heb je gelijk dat je er beter gebruik van kunt maken omdat hij je geld kost. Alleen het grotere plaatje zou dan zijn dan nieuwe spelers denken ik hoef toch niet bij te tekenen want uiteindelijk speel ik toch wel.

Dus om de lange termijn in ogenschouw te houden en druk op spelers te houden om bij te tekenen en dus te laten zien dat PSV de baas is, lijkt het me verstandig om het niet opstellen.

23 januari 2015 om 08:08

Bakkali is tot ik dacht eind februari-begin maart nog geblesseerd, dus dat is geen optie.

23 januari 2015 om 08:11

fl0r1d43,

Ok, dan gaat het inderdaad niet. Wel jammer, zou een kans geweest zijn voor beide partijen om wat meer in schoonheid uit elkaar te gaan. Niemand wordt beter van een vechtscheiding.

23 januari 2015 om 08:30

Als hij fit was geweest was hij ook niet opgesteld verwacht ik. Dingen liggen meestal niet zo simpel. Het is beter dat het snel zomer is en beide partijen van elkaar verlost zijn. Ook als je kijkt dat Jong PSV een paar goede opties op de flanken heeft momenteel, daar gaat het voor hem ook niet een a,b,c tje worden om weer in de basis te staan.

23 januari 2015 om 10:26

Sommige conflicten, zoals in deze grotendeels veroorzaakt door Bakkali en over een langere periode, komen niet meer goed.
PSV zou een verkeerd signaal geven, zeker tegenover de groep, door een persona non grata als Bakkali weer doodleuk op te stellen.
Een individu als Bakkali is niet groter dan de club.

23 januari 2015 om 11:43

@iedereen komt: Ik heb Bakkali dit seizoen een paar keer zien spelen voor Jong PSV en dat was echt heel matig. Zelfs met verdedigers van Achilles '29 had hij de grootste moeite. Geen idee of hij hopeloos uit vorm was of zich gewoon niet meer kan motiveren om te spelen voor Psv, maar hij was het gewoon helemaal kwijt. Dus om je hoop te gaan vestigen op zo'n speler, terwijl je midden in een titelrace zit met nog maar vier volwaardige aanvallers, lijkt me op z'n zachtst gezegd nogal gewaagd.

Los van het feit dat PSV zichzelf natuurlijk voor lul zou zetten als ze Bakkali, nadat ze hem verbannen hebben uit Jong Psv, nu ineens weer voor PSV 1 zouden laten spelen.

23 januari 2015 om 12:09

cabinessence,

Over dat laatste: alleen domme mensen veranderen nooit van mening.

Maar goed, als ie niet in vorm is, wat de oorzaak ook is, dan heeft het geen zin.

23 januari 2015 om 12:34

Ik ben het met je eens dat het alleen maar gezond is om zo nu en dan je mening bij te stellen. Maar PSV heeft de deur dusdanig hard dichtgegooid voor hem dat ze al hun geloofwaardigheid zouden verliezen als ze daar nu op terug zouden komen. Bovendien heeft dat met Toivonen ook heel slecht uitgepakt. Die mocht na meerdere waarschuwingen ook gewoon blijven spelen en dat was in zijn houding veel te goed terug te zien: die waande zich onaantastbaar.

Bovendien hebben we het over een speler van 18 die anderhalf jaar geleden voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld heeft. Het zou wel erg naïef zijn om nu te zeggen "we halen niemand meer, we vertrouwen er wel op dat Bakkali de komende vier maanden de pannen van het dak gaat spelen".

Een potentiële basisspeler met voldoende kwaliteit kost wel veel meer geld dan een half jaartje huren....
Ik denk zelf geen van beide, en gewoon met deze selectie voor het kampioenschap gaan.

Nou nou wat een dilemma, laat gewoon wat jongens uit de jeugd spelen en in het ergeste geval kan Wijnaldum ook op rechts. Zolang Narsingh en Wijnaldum niet geblesseerd raken tegelijkertijd is er weinig aan de hand.

23 januari 2015 om 07:53

Ze hebben toch die Rayi of zo? Zon heel groot talent! Laat hem een half jaar backup zijn, klaarstomen voor volgend jaar!

23 januari 2015 om 07:59

Mwoaa Rayhi is groot talent wel af, het was een groot talent 2 jaar geleden maar de afgelopen 2 jaar heeft hij zich nauwelijks door ontwikkelt. Die zal nooit in het 1e terrrecht komen ben ik bang.

23 januari 2015 om 08:19

En Vloet?

23 januari 2015 om 08:24

Vloet is een nummer 10 en kan op 9 uit de voeten, maar op de vleugels zie ik hem niet spelen.

23 januari 2015 om 08:29

Boljevic ligt dan meer voor de hand of nog niet?

23 januari 2015 om 11:46

@van Gaaltje: Rayhi is overschat. Het ziet er vaak best leuk uit wat hij doet, maar echt indrukwekkend is het allemaal ook weer niet. Ik zie momenteel bij Jong PSV helemaal niemand er met kop en schouders bovenuit steken, ook Rayhi niet, dus geloof ik ook niet dat één van die spelers op hele korte termijn van waarde kan zijn voor PSV 1.

Beter een basis speler voor de toekomst, als dat mogelijk Is kan hij alvast inkomen en wat minuten maken. Sta je komend seizoen niet gelijk met een compleet nieuw team mochten er veel vertrekken (in iedergeval één positie minder).

23 januari 2015 om 08:02

Gewoon een jeugdspeler een half jaar laten wennen en dat die het stokje volgend jaar dan overneemt van Depay. Dat zou toch de beste optie zijn maar of PSV wil daar nog niet aan of de jeugd is niet goed genoeg. Maar iemand kopen op dit moment voor de toekomst zal niet goedkoop zijn ben benieuwd wat voor budget ze hebben.

23 januari 2015 om 08:53

PSV heeft genoeg budget, er word zo vaak getwijfeld en ik snap gewoon niet waarom.
Je bent verzekerd van minimaal 35 miljoen in de zomer voor 2 spelers en ze hebben deze zomer geen groot bedrag uitgegeven.

Bakalli nooit meer! Rayhi of Boljevic doorschuiven

Baisspelers voor toekomst betaal je in de winter de hoofdprijs voor... beter iemand huren of iemand a la schone proberen te halen.. oar bijvoorbeeld

Jozefzoon is toch gewoon 3e keus als rb? Nou dat zal toch wel intern opgelost kunnen worden of worden ze bij psv al een beetje nerveus?

23 januari 2015 om 08:43

Nee, jozefzoon is de eerste die invalt vaak

Hoezo überhaupt een vervanger.. Jozefzoon js een wisselspeler. Je hebt Narsingh voor een paar miljoen gekocht, dus waarom nu nog iemand? Ik hoor t hele seizoen al dat ze nu ook zo veranderd zijn en veel met jeugd doen en ze zo een goede talenten hebben in jong PSV en A1 zoals Bergwijn, Boljevic, Rayhi.. Geef dan die jongens een kans.. Of laten ze die alleen meetrainen met het eerste en dan roepen dat ze vanaf nu ook de jeugd een kans geven? Feyenoord en Ajax hadden nu echt geen speler gekocht maar wel echt een jeugdspeler voor de leeuwen gegooid, als PSV zich ook zo met de jeugd wil ontwikkelen moeten ze dat ook gewoon durven. En bovendien als Narsingh niet speelde zag ik ook vaak Locadia op zijn plek.. Zo een gemis is Jozefzoon ook weer niet. Maar goed ze zullen uiteindelijk wel weer een ton per week voor die ruiz gaan betalen ej die op de bank zetten.

23 januari 2015 om 09:14

Met het oog op Depay die ook vertrekt dus, is het wel slim om nu een flankspeler erbij te halen. Ze hebben op dit moment alleen Depay en Narsing die beide nogal blessure gevoelig zijn. Als halverwege maart 1 van die 2 zwaar geblesseerd raakt, speel je de rest van het seizoen (om het kampioenschap) met Rayhi of Boljevic op de flanken (ik ken ze niet, maar lees de namen uit de comments hierboven). Dan geef je Ajax de titel bijna op een presenteerblaadje omdat je geen miljoen aan een Ruiz uit wou geven bij wijze van.

23 januari 2015 om 09:53

Dat Feyenoord en Ajax een jeugdspeler voor de leeuwen zouden gooien is wat al te makkelijk gezegd. Feyenoord wellicht wel maar Ajax is ook nogal makkelijk van het huren en voordelig inkopen. Of heb je gemist wat daar allemaal binnen is gehaald de afgelopen paar seizoenen?

23 januari 2015 om 10:04

Kohaku. Vertel er dan gelijk even bij hoeveel van die gehuurde spelers en aankopen nu in de basis spelen, en hoeveel jeugdspelers er zijn doorgeschoven naar de basis i.p.v. die gehuurde dan wel goedkoop aangekochte spelers

23 januari 2015 om 13:24

Technisch gezien een wisselspeler, maar heeft al wel aan 30 wedstrijden deelgenomen en dat doet hij altijd vrij degelijk. Een jeugdspelertje zal daar zeker moeite mee hebben.

Huur met optie tot koop denk ik

Misschien Duplan wel een optie?

Treurig voor Jozefzoon en hopen dat hij weer de oude word. Verder snap ik dit niet zo van PSV. Je kan in een wedstrijd Wijnaldum op rechts gaan zetten zodra er een wissel in komt toch? Hiljemark is terug en ook die is een keiharde werker. Verder komt Schaars er ook aan. Je kan genoeg verschuiven zodat de bank meer aan zet komt en zeer getalenteerde jongens als Paal en Bergwijn kunnen op deze manier ook iets meer aan minuten komen. Ook nog eens goed voor de jeugdopleiding. Ik zie dit als paniek om geen kwaliteit te verliezen in de titelrace. Terwijl de titel ook dan geen garantie is.

Huren lijkt me sowieso een domme korte termijnoptie voor een reservespeler.
Ik zou inderdaad vast een vervanger voor Depay aantrekken die op beide flanken uit de voeten kan. Kan die mooi een half jaar wennen en links-en-rechts alvast minuten maken dit jaar.

Wat een onzin er valt 1 speler weg en PSV moet weer de knip trekken.
Als nou Depay of Wijnaldum er 6-9 maanden uit ligt snap ik het wel.
Maar een wisselspeler voor op de flanken die 5-15 minuten meedoet per wedstrijd.

Bedoel je hebt Narsingh en als back-up kun je toch wel een jeugdspeler of een andere speler laten invallen/ doorschuiven.

Ga maar lekker een speler huren of kopen succes.
Mochten ze geen kampioen worden krijgen ze een leegloop en beginnen ze weer opnieuw.

Zet de lijn tegen Roda maar door, dan gaat het flink spannend worden de komende maanden.
Schat SC Cambuur namelijk een stuk hoger in.

23 januari 2015 om 09:26

Dus omdat jij het onzin vindt mag PSV niet rond gaan kijken. Zal ik je een geheimpje verklappen? Na dit seizoen gaan er een paar weg, het is dus niet verkeerd om vast eens te gaan kijken wat je daar voor terug wil gaan halen.

23 januari 2015 om 11:14

No shit Sherlock, bij Feyenoord en Ajax ook hoor.
Al kopen ze er nog 6 waar is dan je jeugd voor?
Het is nogmaals geen basisspeler.
Denk niet dat een beetje knappe speler wil komen in de winter voor een plekje van een mogelijke speler die vertrekt en dus op de bank kan plaats nemen.
Dus moet het op te vangen zijn…
Anders weggegooid geld of je verknalt Narsingh.

23 januari 2015 om 09:55

Zo vreemd is dat niet. Als je nu alleen Narsingh over hebt zul je toch iets moeten als er in de jeugd nog niemand klaar voor is om hele wedstrijden in de eredivisie te spelen.

23 januari 2015 om 11:55

@De Havik: Op zich is Jozefzoon natuurlijk niet één van de belangrijkste spelers, maar feit is dat PSV met Depay, De Jong, Narsingh en Locadia momenteel maar vier volwaardige aanvallers in de selectie heeft, terwijl er nu een zeer belangrijke periode aanbreekt. En wat als één of twee van die aanvallers nu geblesseerd raken of geschorst worden? Dan moet je de titelrace aangaan met jeugdspelers die er absoluut nog niet klaar voor zijn (of gewoon niet goed genoeg zijn).

PSV heeft nu eigenlijk twee opties: een aanvaller huren, of nu alvast een opvolger voor Depay halen die dan alvast een half jaartje ingewerkt kan worden. De eerste optie is sowieso niet zo duur, de tweede zou sowieso wel verstandig zijn.

Het verschil tussen 1e en 2e worden is (mede met het oog op plaatsing voor de Champions League) een verschil van vele miljoenen euro's, dus zou het gewoon dom zijn om nu niets uit te willen geven aan een vleugelaanvaller met het risico dat het je uiteindelijk de titel kost omdat je selectie te smal is.

PSV was zeer geïnteresseerd in Emil Forsberg. Deze speler blijkt nu van Malmö FF naar RB Leipzig te gaan, volgens Thijs Slegers op Twitter. Ik ben benieuwd voor welke speler ze nu gaan. Ik gok op iemand huren.

Denk dat het verstandig is om nu toch al te gaan zoeken voor een vervanger van depay. Kan de speler ook wennen bij psv en zo toch al wat minuten maken, tot die tijd kan deze speler mooi jozefszoon vervangen

Is Tighadouini geen optie? Prima spelertje, snel, fysiek sterk en heeft een uitstekende trap. Hij kan zowel links als rechtsbuiten spelen. Wie weet kunnen ze hem dan volgende seizoen op links zetten als Depay vertrekt?

23 januari 2015 om 20:05

Hou toch op man. We hebben het niet wel over PSV hè. Laat die jongens eerst maar een seizoen of 2 basisspeler en uitblinker zijn bij een subtopper voordat hij rijp is voor de Nederlandse top. Dat is hij nu absoluut niet. Hij laat leuke dingen zien, maar dat kunnen jochies als Bergwijn en Paal ook als ze de kans krijgen. Het is geen jongen met een bijzonder rendement.

Ondaan van willem II een optie ? Jonge, snelle en dreigende speler op de flanken, ik zeg doen

Ik zie zo geen optie voor PSV om iemand al vast te leggen.
Mochten ze niemand vinden dan lijkt me het slimst Boljevic gewoon door te schuiven. Eigenlijk een linksbuiten maar volgens mij zou hij rechts ook wel uit de voeten moeten kunnen

Ik durf het balletje haast niet op te gooien jullie verklaren mij voor gek,
Huppets is bij az op een dwaal spoor beland maar deed het toch redelijk goed

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren