Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Uit de as herrezen Coquelin kan bij Arsenal blijven

Laatste update:

Francis Coquelin heeft zichzelf weten terug te vechten bij Arsenal. Sinds de middenvelder zijn vaderland Frankrijk verliet voor Arsenal, werd hij aardig heen en weer geslingerd. The Gunners verhuurden het talent aan Lorient, SC Freiburg en Charlton Athletic en de vraag rees steeds meer, of Arsène Wenger wel toekomst zag in Coquelin. Sinds hij terug is van zijn laatste uitleenbeurt komt de Fransman echter dikwijls aan spelen toe.

/

In de eerste week van december keerde Coquelin terug van Charlton en sindsdien heeft Wenger veel vertrouwen in hem getoond. Coquelin viel eerst in tegen Newcastle United, Liverpool en Queens Park Rangers en begon vervolgens in de basis tegen West Ham United, Southampton, Hull City (FA Cup), Stoke City en Manchester City. Zijn contract loopt ten einde, maar de trainer is van plan Coquelin voor de club te behouden.

“Ik zag tijdens de training dat hij met sprongen vooruit was gegaan en zei tegen hem, dat hij wedstrijdritme op moest doen om een serieuze kans te maken. Ik kon hem die minuten niet geven, alleen als hij elders zou gaan spelen maakte hij hier kans. Hij nam de uitdaging aan, kwam daarna terug en vanaf het moment dat ik hem heb laten spelen, heeft hij het goed gedaan”, zegt Wenger uiterst tevreden op de clubwebsite.

“Zie ik in hem een oplossing voor de lange termijn? Ja, natuurlijk. Hij is nog erg jong. Je moet gewoon kijken wat er gebeurt op het veld. Verover de bal, geef een goede pass. Op zijn positie is dat belangrijk. We hebben hem een nieuwe aanbieding gedaan en ik heb er vertrouwen in, dat dat een positief vervolg zal krijgen”, aldus Wenger. Eerder liet Aaron Ramsey zich al lovend uit over de 23-jarige Coquelin. “Hij wordt uitgeleend aan Charlton, komt terug bij Arsenal en staat iedere week in de basis. Hij is verdedigend heel belangrijk voor het team. Hij wint ballen terug en houdt het verder simpel. Als hij zich zo blijft verder ontwikkelen, kan hij uitgroeien tot een top verdedigende middenvelder”, zei Ramsey.

Ik vind Francis Coquelin ... spelen bij Arsenal

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Apart verhaal inderdaad. Bij freiburg was het een lachertje en begrepen ze niet hoe zo een beperkte speler bij Arsenal kon spelen. Bizarre ontwikkeling, al vind ik wel dat Arsenal fans hem al snel hypen. Vind hem vooralsnog redelijk overschat.

22 januari 2015 om 12:05

Bij Freiburg werd hij totaal verkeerd gebruikt. Hij had maar weinig basisplaatsen en zelden stond hij als verdedigende middenvelder opgesteld, waar hij het beste is.

22 januari 2015 om 12:19

Hij speelde bij freiburg gewoon op zijn positie hoor. Hij was gewoon niet goed genoeg

22 januari 2015 om 12:30

Je wilt nu je gelijk halen,maar blijkaar heb je hem helemaal niet zien spelen daar. In de media werd hij idd afgemaakt, maar hij stond merendeels als linkshalf opgesteld.

22 januari 2015 om 13:11

Coco. Ik weet niet welke wedstrijden jij keek. Hij speelde toch echt als cvm. Dus helemaal niet mijn gelijk halen. Dat deze jongen bij andere clubs mislukt is zegt veel. Maar goed, zoals we Arsenal fans kennen zal hij volgens hen de beste zijn, aangezien ze daar een handje van hebben.

22 januari 2015 om 13:36

Hij heeft daar sterker nog nooit als cvm gespeeld. Zoek gewoon even de sites op die dit soort statistieken bijhouden, zo moeilijk is dat niet.

22 januari 2015 om 13:42

Met jou laatste zin laat je gewoon duidelijk zien wat je intentie is. Je probeert van aannames feiten te maken, maar de echte feiten zeggen gewoon iets anders.

22 januari 2015 om 13:46

Francis Coquelin will end his loan spell at Bundesliga side Freiburg earlier than expected, according to reports in France.
The Arsenal midfielder originally signed a season-long loan agreement with the German minnows but French daily L’equipe claim he’ll return to England shortly after an unsuccessful few months at the Mage Solar Stadion.
Coquelin has consistently been played out of position by manager Christian Streich and was recently ranked the third-worst player in the league by German newspaper Bild.
Since joining Freiburg in July, Coquelin has been played at right-back, left-back, left-wing and central midfield by Streich having made just nine starts in 13 appearances.

22 januari 2015 om 13:52

Alsjeblieft GNST. Bedankt Jair.
Als je geen Freiburg kijkt is dat niet erg hoor, maar ga dan niet doen alsof.. Alles is te achterhalen of het nou statistieken zijn of videos...

22 januari 2015 om 15:19

Ik zeg nergens dat ik hem het hele seizoen heb zien spelen. Daarvoor ben ik geen freiburg fan. De wedstrijden die ik van hem zag speelde hij als cvm. Dat hij op papier als RB staat zegt geen reet. Dat kan gaande de wedstrijd worden gewijzigd. Ook Lahm speelt op papier cvm. Terwijl hij in praktijk vaker terug zakt als cvm. Dus op papier zegt me niks zoals gezegd.

22 januari 2015 om 17:32

@gnst Er worden tegenwoordig veel speler gehyped. Deze jongen heeft nog niet veel minuten gemaakt. Maar als je kijkt naar deze statistieken kan je moeilijk dat hij op basis van zijn afgelopen prestaties overschat wordt.
http://www.squawka.com/comparison-matrix#premier_l...

22 januari 2015 om 19:47

Heel seizoen is niet eens nodig, 13 wedstrijden. Waarom praat je dan alsof je zijn wedstrijden goed hebt bekeken.

Je vergelijking met Lahm is natuurlijk flauwekul om jezelf eruit te lullen. Accepteren en doorgaan, dit ziet er gewoon echt stom uit....

23 januari 2015 om 17:56

Dat 'op papier' jou in dit geval niks zegt, zegt mij al genoeg. Je komt met loze argumenten aan om jouw mening te bekrachtigen. Ik weet niet of je een hekel hebt aan Coquelin, aan Arsenal, of wat dan ook, maar als je neutraal kijkt dan kom je tot de conclusie dat Coq het nu gewoon erg goed doet. Nee, hij is er nog niet, maar hij laat zien over potentie te beschikken, wat hij in mijn ogen overigens altijd al deed. Als je in 13 wedstrijden op 4 posities bent ingezet dan kan je niet ontkennen dat hij te weinig op de Cvm, zijn eigen positie, heeft gespeeld.

22 januari 2015 om 12:26

hypen is een groot woord. de meeste arsenal fans weten dat hij nog een lange weg te gaan heeft maar hij speelde sinds hij terug was goed en tegen man city speelde hij echt fenomenaal, daarom wordt hij misschien overhyped maar als je zo een prestatie neerlegt tegen een ploeg als city dan mag dat ook wel vind ik

22 januari 2015 om 12:27

Dat hypen gaat soms een beetje ver ja. Maar de meeste Arsenal fans die ik zie zeggen nog steeds dat er in de zomer een top CVM moet komen hoor! Coquelin mag van mij het seizoen afmaken, zodat in de zomer een top CVM aangetrokken kan worden en we niet nu in januari voor te veel geld een middelmatige CVM halen... Bovendien speelde hij wel gewoon echt zeer goed de afgelopen wedstrijden, en is het ook knap dat hij tegen City zich staande hield! Dus die lof is niet misplaatst mijns inziens.

22 januari 2015 om 12:31

we zullen zien in de zomer, als hij dit niveau vasthoud zie ik weinig reden voor een top cvm voor veel geld te kopen, ga je alleen die jongen zijn ontwikkeling in de weg staan.

22 januari 2015 om 13:00

Dat klopt, maar als je niemand koopt zit je met Arteta en Flamini opgescheept.. (Bielik zie ik als talent voor de toekomst). Bovendien denk ik dat bijvoorbeeld een Javi Martinez (wishful thinking I know) nog steeds nodig is. Coquelin kan zich als back-up dan nog steeds prima ontwikkelen. Ik zie hem namelijk zich ook niet zo stormachtig ontwikkelen dat hij boven het niveau, of hetzelfde niveau, van een Javi Martinez uitstijgt/behaald..

22 januari 2015 om 13:00

Het hypen gaat snel als je een Arsenal speler bent. Als een Arsenal speler een goeie wedstrijd speelt staat hij opeens in de top 5 van beste voetballers op die positie.

22 januari 2015 om 14:12

Arsenal heeft alleen maar top 5 spelers, voor alle posities.

22 januari 2015 om 16:03

Net zoals iedereen hele dag op Arsenal zit te zeuren

24 januari 2015 om 01:56

AZE/CHE praat altijd maar onzin.. voornamelijk wanneer het onderwerp Arsenal betreft.. je zegt maar gewoon wat om reacties uit te lokken (ja, ik weet dat ik ook reageer) en daarnaast reageer je ook nog eens op basis van misleidende aannames i.p.v. feiten... Goed bezig... Overigens kan elke m*** met ogen zien dat Coquelin het goed doet.. wil ik of iemand anders daarmee zeggen dat hij wereldtop is? Nee.. totaal niet.. maar het is niet raar als wij Arsenalfans hopen dat hij deze vorm vasthoud, want dan zal hij zeker van waarde zijn.. Overigens zal elk realistisch persoon ook rekening houden met terugval of desnoods blessure en daardoor terugval.. o.i.d...

22 januari 2015 om 13:11

De reden dat we hem hypen is wel enigzins te begrijpen: de cvm is jarenlang onderbezet of te zwak bezet geweest. Ik ben altijd gecharmeerd geweest van deze jongen. Echter kwam het er heel lang niet uit. Ik zeg niet dat het probleem nu op zeker opgelost is, maar als hij deze vorm vasthoudt zijn we al een heel eind op weg.

Geweldig nieuws en voor mij zijn we op die positie nu klaar, nu Bielik ook is aangetrokken. Als Gabriel Paulista doorgaat kunnen we het seizoen positief afsluiten, een CB is echt een pre.

Het zal daarbij helemaal geweldig zijn als Cavani ook nog los te weken viel, maar dat verhaal beschouw ik als verzonnen. Al mist Arsenal wel een grote jongen in de punt, zoals iedere topclub dat heeft. Echter, zolang Giroud zijn goals maakt tegen de topclubs, zitten we nog wel even met hem opgescheept.

Heb er weer zin in!

22 januari 2015 om 12:11

Goed dat je vertrouwen hebt in Arsenal maar je moet het niet gaan overdrijven.
Het zijn geen speler die het team dragen en ze maken van Arsenal ook geen titelkandidaat.

22 januari 2015 om 12:33

als coquelin dit niveau vasthoud is hij zeker wel heel belangrijk in het spel van arsenal en die gabriel kan zeker uitgroeien tot een drager!
tegenwoordig moet een speler een grote naam hebben en 40 mil hebben gekost om goed en belangrijk te kunnen zijn...

22 januari 2015 om 12:34

Seizoen positief afsluiten is heel iets anders dan titelkandidaat. En als je Arsenal zowat elke minuut volgt weet je dat deze spelers wel degelijk wat kunnen toevoegen voor de rest van het seizoen.

22 januari 2015 om 12:33

Ik vind wel dat Giroud stappen heeft gemaakt dit seizoen. Vorig seizoen was hij vaak nog erg slordig in de combinaties. Dit seizoen houd hij zo wat elke bal vast in de voeten en uit de lucht. Tegen City gaf hij uit de draai echt een magistrale cross naar rechts op Cazorla. Hij heeft weinig gespeeld tot nu toe, maar wel erg belangrijke goals gemaakt.

22 januari 2015 om 12:35

vond giroud vorig seizoen eig goed in de combinatie maar maakte te weinig goals terwijl hij er nu bijna altijd eentje inlegt :D of dit ligt nu gewoon aan mij dd

22 januari 2015 om 12:39

Hij is ook goed in de combinatie, maar wilde vorig seizoen vaak te veel en te mooi. Dit seizoen doseert hij en zorgt hij ervoor dat elke bal voor hem is. Meer rendement om het zo maar te noemen.

22 januari 2015 om 13:16

Giroud moet ook gewoon 1e spits blijven. Vind het echt een geweldige voetballer. Past enorm goed in het systeem. Heeft wat teveel kansen gemist, maar voor de rest is het vaak erg goed. Beter dan Welbeck die gewoon niks kan als alleen rennen.

22 januari 2015 om 14:13

Jij bent geen fan van Welbeck dat is wel duidelijk hahaha. Ik ben het niet met je eens en zoals ik vaker heb gezegd: Welbeck en Ozil zijn samen goud. Maar goed, Giroud doet het echt uitstekend en Cazorla is zowat buitenaards.

Luxe!

22 januari 2015 om 13:13

Nee, zeker niet klaar voor die positie. Voor nu wel even ja, aangezien er geen top cvm te halen is nu. In de zomer moet er sws een komen. Flamini en Arteta is niks, dus weg ermee. Bielik is 17 jaar! Laat die zich eerst eens even rustig aanpassen en daarbij heb je geen idee of die echt zo goed is of dat het tegenvalt. Kan ook zijn dat die nog 3/4 jaar nodig heeft om zijn stempel te drukken.
Er moet dus sws een cvm bij in de zomer en een goede ook dan graag. Zo heb je twee sterke spelers voor die positie, is wel zo belangrijk.

Daarbij weet je het ook niet met die Gabriel. Dat is ook nog even afwachten. Snap niet hoe sommige zo negatief kunnen zijn en een paar weekjes later zo positief. Wat overdreven in mijn ogen.

Presteerde tot nu toe maar heel weinig en het wachten was wanneer hij zou vertrekken. Heeft zich fantastisch herstelt en laat dus zien dat hij over een prima mentaliteit beschikt. Als Arsenal echt mee wil gaan doen om het kampioenschap hebben ze toch nog een paar versterkingen nodig. Mijn voorkeur gaat uit naar Schneiderlin en een cv

Zou wel grappig zijn als hij nu weigert bij te tekenen en zijn hype benut door bij City te tekenen ofzo, zoiets zou wel alleen Arsenal kunnen overkomen. Ben benieuwd of hij zijn sterke spel kan doorzetten, zou een leuke onverwachte meevaller zijn voor Arsenal.

Ik vind het maar een sneu verhaal voor Arsenal. Eerst weer het seizoen verzieken met Flamini en Arteta en dan noodgedwongen maar Cocquelin opstellen en dan blijkt ineens dat Arsenal achterin 5x zo goed staat. Hadden ze dit echt niet eerder kunnen opmaken uit trainingen of iets dergelijks? Ik vind het gewoon beschamend. Daarnaast wordt deze jongen nu echt te snel gehypt na 3 goeie potten.

22 januari 2015 om 12:28

hij speelde fenomenaal tegen man city. het is niet dat hij tegen swansea goed speelde ofzo we praten over city, samen met chelsea de topploeg van engeland maar oke iedereen weet dat hij nog een lange weg te gaan heeft (geen enkele arsenal fan ontkent dat?) en ik zou hem ook gewoon zijn kans geven, houd hij dit niveau vast dan wordt het een hele goeie speler zo niet dan kunnen we in de zomer een cvm halen.

22 januari 2015 om 12:47

Aissati speelde ooit ook als 17-jarige een fenomenale pot tegen een ijzersterk AC Milan toendertijd. Je moet iemand nooit beoordelen op zijn spel binnen een maand. Laat het hem nou maar voor langere tijd bewijzen eerst. Het zal mij helemaal niks verbazen als Arsenal nu weer niemand haalt voor CDM en dat halverwege de 2e speelhelft iedereen weer roept dat ze dat wel hadden moeten doen omdat Cocquelin faalt.

22 januari 2015 om 13:19

Tja.. Coquelin doet het nu 4 wedstrijden écht goed met als toppunt tegen City. Het is gewoon een grote opsteker als je de rest van het seizoen Arteta of Flamini hebt gezien haha.
Het is ook nog afwachten. Tot nu toe is het leuk, maar voor hetzelfde geld stijgt die boven zichzelf uit en is die over een tijdje weer een stuk zwakker. Blijkt die niet zo goed te zijn. You never know.
Vind het ook overdreven dat mensen zeggen dat met Coquelin en Gabriel paulista de selectie weer goed genoeg is. Een cvm en cv moesten erbij, dat is zowat gelukt. Het is echter echt niet te zeggen of het ook echte toevoegingen zijn.

22 januari 2015 om 13:57

Over Aissati heb je zeker gelijk. Maar Coq laat het wedstrijden achter elkaar zien in de PL en ook tegen een topploeg. Hij heeft trouwens ook vaker gespeeld voor Arsenal en ook zeer verdienstelijk, maar toen zaten we in de crisis qua blessures. Met de wat grotere en ervaren namen die we toen hadden kwam hij nou eenmaal achteraan in de pikorde. Dat hij niet bij elke club is geslaagd ligt natuurlijk aan meerdere dingen dan alleen zichzelf. Wie weet had hij het wel nodig om nu echt goed te kunnen zijn voor Arsenal.

22 januari 2015 om 12:36

Hij is echt elke pot beter gaan spelen met zijn performance tegen city als heerlijke kerst op de taart. Hij heeft laten zien dat hij het kan en precies snapt wat hij moet doen, kwestie van keihard blijven trainen.

22 januari 2015 om 13:15

Tja en misschien wilde Wenger Coquelin niet laten vallen en wist wat hij kon? Who knows.. feit blijft dat het nu goed lijkt uit te pakken en daar gaat het om.

22 januari 2015 om 13:40

Als die wist wat hij kon dan vind ik dat hij hem al jaren eerder op had kunnen stellen. Ze hebben al jaren behoefte aan een goede Cdm. Het is nu een soort noodgreep die ineens goed uitpakt en dat zal Wenger alleen maar fantastische vinden want dan heeft hij weer een excuus om geen aankoop te doen voor die plek.

22 januari 2015 om 13:46

Nee, toen was hij nog niet klaar. Wenger heeft hem recent pas uitgeleend omdat hij speeltijd nodig had, daarvoor was hij niet rijp genoeg.

22 januari 2015 om 13:49

Hernanes je bent echt verbitterd. Wij als fans denken het ook altijd zo goed te weten, maar ik heb niemand horen roepen om Coq. Het was blijkbaar niet zo vanzelfsprekend dat hij het zo goed zou doen, zowel voor Wenger als ons niet. Misschien heeft hij juist geleerd van Arteta en Flamini over hoe het niet moet en is hij nu volwassen genoeg om het zelf uit te voeren.

23 januari 2015 om 15:22

Ik vind verbitterd niet het goede woord. Gefrustreerd eerder. Het transfer- en speelbeleid bij Arsenal moet toch haast wel bij iedereen op de zenuwen werken? Het lijkt altijd wel of ze er alles aan doen om maar geen transfers te maken. Ik hoop dat ik ernaast zit, maar Cocquelin gaat toch niet de CDM zijn waar iedereen bij Arsenal al echt heel lang om vraagt?

Ook snap ik bijvoorbeeld niet waarom Arsenal precies op 1 januari meteen een nieuwe CV haalt. Arsenal wil er een, alle fans willen er 1, waarom hebben ze geen zaken gedaan? Ze spelen nu gewoon weer een paar extra wedstrijden met een gehavend centrum, het is om gek van te worden. Ze hadden de afgelopen maanden ruim de tijd om een nieuwe CV te zoeken die er meteen kan staan. Er moet een keer doortastend gehandeld worden, dit soort dingen kosten gewoon altijd en elk jaar punten. En dat is, vind ik, wel erg frustrerend.

23 januari 2015 om 15:23

Omdat geen Fifa. Klaar.

Vond hem afgelopen weekend ook wel sterk spelen tegen city.

hij speelde ook echt goed tegen city en is nog jong dus kan zeker nog groeien!
Ook vind ik het goed dat hij de kans krijgt want tegenwoordig willen mensen alleen grote namen zien. zie bv mangala koste veel, een groot talent, veel naam maar zit nu gewoon op de bank dus wat ben je er mee altijd een grote naam te halen voor veel geld als je soms door een goeie scouting of geluk(zoals nu) een speler zich kan laten ontwikkelen tot een topspeler is veel goedkoper

Goeie speler voor Arsenal. Alleen nog jong en moet dit niveau weten vol te houden

niet verstandig. maakt weer dezelfde fout. je moet ervaring hebben op het middenveld. Het zou verstandiger zijn om een ervaren kracht te kopen en coquelin rustig te brengen.  Arsenal kennende  zit een blessure of een dipje om de hoek. Hij maakt weer dezelfde  fout. Natuurlijk is het financieel gezien het beste ,maar goed we zien wel.
 

Echt de revelatie van 2015 tot nu toe, hopelijk houdt hij dit niveau vast.

Dit is de eerste keer dat het me echt opvalt dat er veel Arsenal fans (niet alle!) zijn die enorm veranderen qua gedachten binnen no time en direct in een hype geloven ofzo. Jezus. Elke Arsenal fan riep om toppers en dat was ook nodig. Nu is Coquelin er die het even goed doet en alles is weer top en grote namen zijn niet nodig bla bla. Ik ben ook blij met Coquelin, maar hij doet het pas 4/5 wedstrijdjes goed. Voor hetzelfde geld stijgt die boven zich uit en is die dadelijk een stuk slechter dan we nu denken. Even afwachten ja.

Het is tot nu toe goed gegaan. We hebben een cvm erbij en een cv (wss dan Gabriel Paulista). Die posities moesten versterkt worden. Het is echter veel te vroeg om te zeggen of het toegevoegde waarden zijn. Coq doet het geweldig, maar dat moeten we eerst ook nog zien. Paulista kun je geen idee van hebben, dus misschien is het een miskoop. Eerst even afwachten, anders zijn we over 3 maanden dadelijk weer teleurgesteld omdat Coq toch niet goed genoeg is en Paulista niks toevoegt.

22 januari 2015 om 13:39

Wat je zegt over Coq geld voor elke speler. Al haal je iemand van 100 miljoen binnen, garantie heb je nooit. Hij doet het nu meer dan goed en dat mag dan ook gewoon gezegd worden. Ik ga echt niet lopen wachten tot die jongen door het ijs zakt, hoop liever dat hij zo blijft doorgaan.

22 januari 2015 om 14:05

Dat klopt wel wat jij zegt, maar het is beter om een ervaren speler te halen die wat heeft meegemaakt. dan een jonge speler die pas komt kijken.  Arsenal is een grote club die inprincipe ieder seizoen meedoet voor de prijzen en dan heb je meer aan een ervaren kracht. Dit is niet de eerste keer dat wenger dit doet. Alles met talenten doen is leuk en aardig maar er is niet zomaar altijd een blessure golf bij arsenal. Mocht Coq nu een blessure krijgen zit je weer in de shit.

22 januari 2015 om 14:09

Klopt, maar daar maak je ook een fout.

Coq is niet gekocht, hij was al van Arsenal en is teruggehaald. Natuurlijk is het toeval dat hij het nu erg goed doet, maar moet je dat dan negeren en alsnog miljoenen gaan spenderen? Er zal vast wel een cvm komen van de zomer, maar wie zegt dat die Coq eruit speelt? Het is allemaal afwachten, maar nu het is komen aanwaaien mag je er zeker wel gebruik van maken.

22 januari 2015 om 15:34

Natuurlijk mag het gezegd worden dat die het zeer goed doet, dat zeg ik zelf ook. Ik snap alleen niet hoe er nu alweer zoveel mensen kunnen zijn die zo enorm positief zijn, terwijl hij net goed bezig is. Ik hoop ook echt dat hij zo doorgaat, maar ik ga niet al zeggen dat hij de oplossing is. Misschien is hij dat, maar dat kun je over een tijd zeggen als hij een paar maanden goed gepresteerd heeft.
Met een grote aankoop is het risico dat die 'minder' gaat spelen kleiner. Toppers staan er normaal gesproken direct.

22 januari 2015 om 15:38

Ja ik weet dat hy van arsenal was/is idd. Maar mijn punt was meer dat wenger vaker van deze jonge talenten gebruikt maakt die of geblesseerd raken of een dipje krijgen. Dus om niet in de herhaling te vallen is het verstandig om iedergeval een speler erbij te halen. Hoeft natuurlijk niet voor de hoofdprijs te zzijn. Vooral nu Coq er is.

22 januari 2015 om 14:20

Ik wil niet vervelend doen, maar als buitenstaander zie ik dat ontzettend vaak gebeuren onder Arsenal-supporters. Een deel van jullie supporters (maar dat is überhaupt wel een trekje in Engeland, ook bij andere clubs) gaat zo snel van Wenger Out naar Wenger In dat het soms wat lachwekkend is. En ook zo'n speler als Coquelin die het een paar wedstrijden goed doet, wordt binnen no time gezien als dé oplossing voor de positie waar jullie jaren achter elkaar problemen hebben. Ik zou als Wenger zijnde hoe dan ook nog gewoon een klasse CVM kopen. Je weet hoe het zit met Arsenal en blessures en als Coquelin een keertje geblesseerd raakt (of als hij toch nog niet zo goed blijft doen als nu), zit je weer met hetzelfde probleem.

Supporters zouden zich niet zo snel moeten laten meeslepen door een hype of door een paar wedstrijden. Bij Chelsea zie ik het nu ook gebeuren op de Engelse fora, in negatieve zin: Cahill zou ineens niet goed genoeg meer zijn, terwijl die twee/drie jaar gewoon hartstikke goed gepresteerd heeft.

Maar, om positief af te sluiten, Coquelin doet het nu inderdaad super en die wedstrijd tegen City was fantastisch en hij zat overal tussen. Hopelijk voor jullie staat hij er ook als het minder gaat.

22 januari 2015 om 15:39

Ja precies. Komt erg veel voor. Dit geld trouwens voor fans van veel clubs, maar ook voor analytici. Ogja, is gewoon een trekje van de mens. Jammer genoeg zijn er dan iets minder mensen dan gehoopt die wat nuchterder blijven en niet zo meegaan in een hype. Cahill is idd een goed voorbeeld, maar ook Mata (bij Chelsea 2 jaar op rij de beste van Chelsea) of James, die na zo'n wk ineens aanbid wordt door de halve voetbalwereld.

Ik ben het ook met je eens over Coquelin. Hij doet het enorm goed, maar in de zomer moet er sws nog een topper bijkomen. 2 goede spelers voor één positie moet tegenwoordig gewoon, zeker omdat je toch 60 wedstrijden in een jaar speelt. Deze transferperiode zal er echter niks meer bijkomen voor de cvm positie enja dat hoeft nu ook niet perse. Hij doet het goed, hopen dat hij het goed blijft doen. Daarnaast heb je Flamini en Arteta ook nog en denk niet dat het praktisch is om er nóg een te halen. Ook voor Coquelin zou dit zeer lullig zijn, aangezien hij al speciaal is teruggehaald.

22 januari 2015 om 15:40

Precies, compleet mee eens

22 januari 2015 om 15:41

Lol foutje was het eens met Noverca

22 januari 2015 om 19:57

natuurlijk maar tegenwoordig moet iedereen een topspeler hebben want anders is de positie niet goed bezet. Als je als club een 'eigen' speler kan laten doorbreken dan is dat toch veel beter dan onnodig 40 miljoen uitgeven.

Gehypt ofniet deze man speelt op dit moment schitterend! Geef hem toch gewoon tijd, hij is schitterend bezig en is ng maar 23

We moeten niet te optimistisch worden over deze jongen! Er speelt weliswaar uitstekend de laatste tijd, maar hij moet het nog wel vol zien te houden.
Wel vind ik het een mooie speler, echt zo'n klootzak op het middenveld, precies wat Arsenal nodig heeft

Er zijn spelers die zich optrekken aan het niveau van spelers om zich heen. Dit lijkt dus het geval te zijn bij Francis, heeft zoveel vechtlust in zich dat hij er zelfs mensen in meesleept.

Voor de mensen een leuke link van zijn laatste paar wedstrijden. Waar je ook goed kan zien dat hij nog wel veeeeeels te wild is soms.

https://www.youtube.com/watch?v=mau4q1bdo8y

doet het gewoon goed en verdient zijn kans de komende seizoenshelft dus is het simpel of hij houd het niveau vast en wordt basisspeler of hij houd het niet vast en dan moet er een top cvm komen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren