Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: PSV gaat voor huur van aanvaller en sluit terugkeer Ruiz uit

Laatste update:

PSV startte het kalenderjaar weliswaar met een nipte overwinning op Vitesse, maar daarna kreeg de club uit Eindhoven twee dompers te verwerken. Eerst de uitschakeling in de KNVB Beker door Roda JC Kerkrade en daarna de bevestiging dat Florian Jozefzoon zes tot negen maanden uitgeschakeld is, zodat de mager bezette aanvalslinie verder uitgehold is.

/

Volgens De Telegraaf zal er donderdagochtend spoedoverleg plaatsvinden over de vrijgekomen vacature. Het lijkt hoe dan ook een uitgemaakte zaak dat aanvulling van de voorste linie noodzakelijk is. Eén van de kandidaten is Bryan Ruiz, die de tweede helft van afgelopen seizoen al op huurbasis in Eindhoven speelde. De aanvaller werd voor een half jaar gehuurd van Fulham, dat toentertijd bijna een miljoen euro toucheerde.

Ruiz bewees vorig seizoen als huurling zijn waarde met vijf belangrijke doelpunten, al wist hij in Eindhovense dienst nooit het niveau van FC Twente te halen. "We hebben altijd goed contact gehad met PSV en Bryan heeft er een prima half seizoen gehad. Tot nu toe heb ik niks gehoord van PSV, maar ik hoop op een telefoontje uit Nederland. Bryan gaat het liefst een andere uitdaging aan. PSV zou zeker een optie zijn”, verzekert zaakwaarnemer Walter Mortelmans.

Ruiz heeft een aflopend contract met Fulham, dat echter nog wel over een eenzijdige optie in de contractuele samenwerking beschikt. Boca Juniors heeft volgens Argentijnse media concrete interesse in Ruiz en zou al enige tijd met de Londense club in onderhandeling zijn. In het voordeel van Ruiz spreekt onder meer dat hij in zijn periode bij FC Twente goed samenspeelde met Luuk de Jong, de aanvalsleider in het team van Phillip Cocu.

Update 22 januari 21.45 uur - PSV gaat voor huur van aanvaller en sluit terugkeer Ruiz uit
PSV gaat op zoek naar een vervanger voor de geblesseerde Florian Jozefzoon, zo verzekert het Algemeen Dagblad donderdagavond. De koploper van de Eredivisie gaat voor een aanvaller die voor een half jaar op huurbasis kan worden overgenomen en die genoegen neemt met een rol als stand-in van Luciano Narsingh en Memphis Depay. Spelers als Roy Beerens, Ola John en ook Bryan Ruiz, die worden gezien als een versterking voor de basis, zijn daarom niet in beeld.

Bryan Ruiz zou een goede versterking voor PSV zijn

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou zeker een versterking zijn, is ook een klasse beter dan narsingh vind ik. Toch denk ik dat ze voor een ander type (lees: snelle buitenspeler) willen gaan. Geen idee wie daarvoor in aanmerking zou kunnen komen? Iemand als Ondaan misschien?

22 januari 2015 om 07:30

Ik vond narsingh anders prima spelen vs Vitesse. In ieder geval veel beter dan zijn kompaan op links. Vs Roda (invalbeurt) was het 3x niks, maar ja heel PSV bakte er niks van op luuk na.

22 januari 2015 om 11:17

Ze moeten Botaka halen van Excelsior, die kan zo zijn minuten pakken en hij heeft ook wel potentie om op den duur in de basis te starten! Die speler heeft snelheid, techniek en is ook koel in de afronding. Verder is het geen speler met een lastig karakter.

22 januari 2015 om 11:33

Botaka? Die doet het aardig bij excelsior. Snap niet dat ze gewoon maher/wijnaldum op rechts laten spelen. Zoals het schone/toornstra model.

22 januari 2015 om 11:44

@mentalist

Dan haal je toch de angel uit het spel van Psv, counteren met snelle spelers is een ware kwaliteit gebleken dit goed uitpakte. De rol die Jozefzoon had, was daar ook belangrijk in. Het lijkt mij niet verstandig voor PSV om Maher of Wijnaldum op die positie te posteren. Verder zit PSV ook niet ruim meer in de middenvelders, Guardado, Wijnaldum, Maher en Ritzmaier zijn momenteel fit. Nu is die laatste van die 4 nog niet van het niveau om een basisplaats te hebben.

22 januari 2015 om 14:26

Mwah wijnaldum is aardig snel. Gaat me meer om het feit dat het bullshit is om weer een nieuwe speler te halen, het is niet dat er een acuut probleem is. Probeer het dan iig met jeugd op te vullen. Maar dat is mijn mening.

22 januari 2015 om 18:04

met wie uit de jeugd dan? Sanoh en van Overbeek komen beide te kort en Boljevic en Bergwijn spelen beide op de linkerflank.

22 januari 2015 om 22:19

Als je op de linkerflank uit de voeten kan dan kan je bij nood toch ook wel op de rechterflank spelen? Daarbij kan altijd Wijnaldum in uiterste nood daar nog spelen. Lekker signaal weer naar je eigen jeugd, als zelf de eigen jeugd niet goed genoeg is om een reserveplek op te vullen kan je die jeugdopleiding beter opdoeken.

22 januari 2015 om 22:57

@mentalist

Waarom is het bullshit om een nieuwe speler te halen. Ze gaan niet met 10 miljoen smijten. Ze huren voor een minimale bedrag een half jaar een speler en tot nog toe heeft Brands laten zien goed versterkingen te kunnen huren.

22 januari 2015 om 07:32

De Ruiz van vorig seizoen is zeker geen versterking. Een paar pisgoals maar verder echt helemaal niks. Je kan het trouwens niet weer maken om Narsingh te passeren voor een passant.

22 januari 2015 om 10:25

Subtop. Maar je gaat mij niet zeggen dat Narsingh die goals niet had gemaakt.

22 januari 2015 om 11:56

Dat ga ik je wel zeggen, Narsingh kan denk ik het slechts schieten van elke aanvaller in de eredivisie.

22 januari 2015 om 23:00

Kijk je wel naar psv? Azalkmaar2 Narsing laat wekelijks zien dat hij zulke goals niet maakt. Sterker nog PSV had vorig jaar niemand die zulke goals maakte. Ruiz was vorig jaar echt wel een versterking gebleken. Hij was de belangrijkste speler van de 2e seizoenshelft.

Sinds hij er was ging het echt stukken en stukken beter, niet alleen aan hem te wijten, maar hij had zeker zijn bijdrage.

22 januari 2015 om 07:37

Ik ben wel onder de indruk van ondaan, telkens als hij speelt, laat hij leuke dingen zien. Echter (nog) niet van niveau PSV, eerder zou ik denken aan de tweede narsingh of misschien wil Beerens wel overkomen van Herta BSC?

22 januari 2015 om 07:43

Botaka van Excelsior misschien?

22 januari 2015 om 08:36

Wij hebben nog een topper, ene wesley verhoek haha 😂

22 januari 2015 om 08:40

Is inderdaad een jongen met potentie. Al kun je je afvragen waarom bij na een turbulente start, tegenwoordig vooral op de bank zit

22 januari 2015 om 09:09

Ik snap ook niet dat ze het niet gewoon intern op kunnen lossen. Josefzoon was nou niet echt een bepalende speler. Zou je toch zeggen dat ze dan een talent de kans geven. Je kunt desnoods nog een aanvallende middenvelder op de vleugel kunnen zetten net als feyenoord met toornstra, als het echt niet anders gaat. Ze raken daar iig wel snel in paniek als er een wissel geblesseerd raakt!

22 januari 2015 om 09:17

Ik weet niet hoe het zit met Corona maar is dat niks?

edit:
bram1282, ze zijn niet in paniek maar de flank is gewoon te mager bezet. Boljevic en wie hier allemaal genoemd word vinden ze er nog niet klaar voor dus er moet wel iemand gekocht worden.

22 januari 2015 om 09:24

Mee eens Ondaan begon het seizoen sterk, is daarna gepasseerd Andrade speelt daar nu, valt laatste tijd iig dreigend in. Ondaan was anderhalf jaar geleden nog amateur, heeft zeker potentie maar moet eerst een goed jaar draaien bij Willem ll in de eredivisie.

On: Een Ruiz in vorm is zeker een aanwinst, zeker icm Luuk. Als je iemand gaat halen dan niet van het nivo Jozefzoon natuurlijk, pech voor Narsinggh

22 januari 2015 om 09:31

Narsingh, depay, locadia en een talent erbij zou toch voldoende moeten zijn normaal gesproken. Locadia heeft al meerdere keren zo gespeeld en deed dat niet veel minder dan narsingh. Ik noem dat dus wel paniek, het is een wisselspeler. Bij ajax heb je ook maar 3 vleugels die basiswaardig zijn, je moet allen maar jongens teleurstellen als je dan iemand haalt. Maar van mij mogen ze ruiz halen, heeft naar mijn mening niet veel toegevoegd afgelopen jaar.

22 januari 2015 om 09:34

Als PSV 10 miljoen op tafel legt, is Corona op te halen. Het is verreweg de meest talentvolle speler in onze selectie en daarom is er al aangegeven dat hij voor minder dan 10 miljoen niet weg mag. Overigens heeft hij sindskort een gelimiteerde transfersom van 30 miljoen in zijn contract staan.

22 januari 2015 om 10:13

Ondaan staat zelfs bij Willem II niet in de basis.....

22 januari 2015 om 10:24

Beerens heeft een basisplek bij Herta. Dan ga je toch niet terug naar de Eredivisie?

22 januari 2015 om 10:47

@farcities..

het probleem bij psv is alleen dat ze niemand van de eigen jeugd goed genoeg vinden. Tenzij het meteen een supertalent als depay moet zijn.

als je kijkt naar de opstelling dan tel je maar 2 eigen jeugd:

Zoet - Arias, Bruma, Rekik, Willems -- Guardado, Maher, Wijnaldum -- Narsingh, de Jong, Depay.

PSV durft het gewoon op een of andere manier niet aan om de jeugd echt de kans te geven.. Dat er spelers zoals hiljemark gekocht zijn vind ik onbegrijpelijk als je kijkt naar voetbalkwaliteiten zo iemand kan je bijv makkelijk zelf opleiden.

22 januari 2015 om 11:01

Ik weet niet of je het over Jesus Corona hebt , die gaat niet voor minder dan 10 milj. Weet niet of PSV het geld ervoor heeft

22 januari 2015 om 11:36

Alleen zoet is eigen jeugd he, willems/depay zijn van sparta gehaald.

22 januari 2015 om 13:02

Depay was 12 en Willems was 15/16
Moeten ze op de herdgang geboren worden om eigen jeugd genoemd te worden?

22 januari 2015 om 21:52

Willems speelde al in het 1e van Sparta , is duidelijk geen EIGEN jeugdspeler. Ze hadden Marin van Chelsea moeten huren.

22 januari 2015 om 22:36

roedii, dat is zeker waar wat je nu zegt, maar dat komt ook door het feit dat psv pas echt sinds kort om de jeugd geeft.
veel spelers zitten nog niet op het gewenste niveau of zijn er nog niet klaar voor, maar dat is over een aantal jaren dik in orde.

22 januari 2015 om 22:41

Renaldino

Botaka is niet eens basis bij Excelsior.

22 januari 2015 om 08:17

En niet vergeten dat ruiz en de Jong een dodelijk koppel was bij fc twente toen.

22 januari 2015 om 10:20

Dat viel wel mee,

Ruiz en de Jong speelden inderdaad samen maar de Jong stond vrijwel het hele seizoen op 10. Janko stond dat seizoen in de spits, dan zou je eerder zeggen, Janko en Ruiz was een dodelijk koppel. Ik weet niet in hoeverre Ola John haalbaar is voor PSV maar ik denk dat dat wel een goede optie is om te huren. Heeft snelheid, en Ola John, was pas een dodelijk koppel met de Jong

Hij deed vorig jaar niet veel dus heb hem liever niet bij PSV.

22 januari 2015 om 07:49

Niet veel? Hij heeft 4 of 5 wedstrijden beslist met zijn winnende goals, hij is er mede veranwoordelijk voor dat PSV uberhaubt nog europees voetbal heeft gehaald.

22 januari 2015 om 10:03

Het hele team ging beter draaien de tweede helft. Voor het geld dat hij gekost heeft had je echt wel wat meer mogen verwachten van Ruiz. Ik zie liever iemand anders komen.

22 januari 2015 om 10:16

Wellicht kwam dat door Ruiz weet jij veel. Er zijn niet veel betere opties voor handen. Het voordeel met Ruiz is dat hij iedereen kent en dus sneller zal aanpassen. Het gaat toch alleen om huur.

22 januari 2015 om 10:22

@panerai,

Wellicht is Ola John op huurbasis een leuke optie voor Psv? is denk ik toch meer het soort buitenspeler dat PSV zoekt.

22 januari 2015 om 10:30

Ola John begint net lekker te draaien en heeft al een paar wedstrijden gescoord. Zal daar wel blijven nu hij vertrouwen krijgt.

22 januari 2015 om 11:23

Ik zie toch veel liever Botaka komen. Die jongen kan als back-up beginnen. Ik vind dat je het ten opzichte van Narsingh en Ruiz niet kunt maken om een van beide spelers op de bank te zetten.

Verder past Botaka in het beleid van Psv, jong, talentvol en de Nederlandse nationaliteit. Ik zou het raar vinden wanneer ze hem niet ophalen, hij blinkt op dezelfde manier uit in de Eredivisie als vorig jaar in de Jupiler League, kortom hij kan goed voetballen. Moet er ook niet aan denken dat hij eerst naar een Fc Utrecht gaat om daar de pannen van het dak te spelen om vervolgens voor een kleine 10 miljoen verkocht te worden.

22 januari 2015 om 10:14

Ruiz zie je vaak niet in de wedstrijd, maar hij scoort wel cruciale goals. Dat deed hij ook bij PSV vorig jaar. Dat kunnen net die 2-3 goals zijn die het verschil maken tussen kampioen en dus 15 miljoen uit de CL of 1 miljoen uit de EL.

Haha ik stelde Ruiz hier gisteren nog voor. Marcel, bedank me later maar

Ruiz zou voor PSV een heerlijke speler zijn om erbij te hebben de komende maanden; ervaren en kan wedstrijden beslissen. Hij zou PSV echt versterken.

22 januari 2015 om 07:54

niks zeggende post toekomst. miljoenen supporters en miljoenen meningen. We zien het allemaal wel of er iemand komt en zo ja wie. Alles op zijn tijd en ondertussen hoeven wij elkaar niet gek te maken met speculeren. Grappig dat sommige zoveel tijd hier besteden, maar dat is een ander verhaal met zulke onzinverhalen lol.
Ruiz of niet, PSV lijkt toch wel het kampioenschap binnen te halen. Verlies van Roda is alleen maar een opsteker, want dat zet de hele boel scherp voor het 2e gedeelte van het seizoen.

22 januari 2015 om 07:58

Dan zou iedere post hier een onzinpost zijn, omdat het niks bijdraagt. Echter gaat het discussiëren ook niet over daadwerkelijk iets bijdragen of gelijk hebben, het gaat om het geven van je mening en het discussiëren op zich.

Verder gaat het erg ver om PSV nu al als definitieve kampioen neer te zetten. Net zoals het ver gaat om nu al te zeggen dat Ajax kampioen wordt. Het kan nog alle kanten op. PSV kan een terugval krijgen, Ajax kan een terugval krijgen of een van beide clubs of allebei de clubs gaan een geweldige seizoenshelft tegemoet. Hoe dan ook; niks staat nog vast.

22 januari 2015 om 14:24

je moet beter lezen toekomst. ik zet nergens PSV neer als Definitieve kampioen. Ik schrijf duidelijk dat het er op Lijkt. Het niveau van lezen en reageren wordt steeds schrijnender op deze site.......

En we zullen het zien, er valt nog niks te concluderen. Afgelopen dagen diverse berichten over nietzeggende mogelijke ALS DAN speculaties over een dipje van PSV de 2e helft. Alsof andere clubs geen dipje kunnen krijgen.... Daarom, we zien het wel. Laten we nu nog maar berichten posten van teamgenoten die elkaar zo goed vinden, want dat lijkt de nieuwe hype te zijn om voetbalzone mee te vullen.

22 januari 2015 om 11:28

Misschien is het handig om je mening voor je te houden en adviseur van Brands te worden, kun je nog wat verdienen met je 'gave'.

Ruiz is natuurlijk een optie, al lijkt het mij moeilijk om Narsingh of Ruiz op de bank te zetten. Narsingh komt eindelijk weer enigszins op zijn oude niveau van voor z'n zware knieblessure. Wanneer je Ruiz op de bank zet zal het ook aan hem gaan vreten. Ik denk dat beide spelers zich te groot voelen en niet optimaal presteren wanneer ze van de bank zouden moeten beginnen.

Ook moet de spelwijze met Ruiz in het veld worden aangepast. Enkel op de snelheid van Depay en Wijnaldum is het niet mogelijk om zo succesvol te counteren als in de eerste seizoenshelft.

22 januari 2015 om 14:27

pparzyszek, toekomst is van de stichting open deuren...... Zelfs als je psychisch niet in orde bent zou je makkelijk kunnen roepen dat Ruiz een optie is. Vorig jaar gespeeld, zelfde situatie, bij zijn club niet zo lekker en dus een optie. Daar hoef je niet voor in de toekomst te kunnen kijken maar dat is een open deur

Als ze Ruiz kunnen halen zullen ze er sportief op vooruit gaan. Ik ben geen fan van Jozefzoon.

22 januari 2015 om 07:44

Jozefzoon wordt echt wel onderschat, doet niet onder voor narsingh

Ze hebben een snelle buitenspeler nodig, Ruiz is erg goed, maar hij past niet in het PSV spel dit seizoen.

22 januari 2015 om 07:27

Als snelheid zo belangrijk is, pak dan Bergwijn erbij, maar Ruiz zou gewoon een klassespeler zijn om erbij te hebben.

22 januari 2015 om 07:43

Bergwijk is geblesseerd, daarnaast ook nog veel te jong! Laat die jongen maar lekker rijpen.

22 januari 2015 om 07:58

Het gaat om invallen in de laatste minuten... Ik denk dat een jongen van 17 dat wel aan kan hoor..

22 januari 2015 om 10:05

Je weet toch niet of het alleen om invallen de laatste minuten gaat? Misschien valt er wel iemand weg en moet hij er ineens staan in een belangrijke wedstrijd, dat kun je toch niet echt verwachten van een 17 jarige zonder enige ervaring. Dan kun je beter iemand met iets meer ervaring halen.

22 januari 2015 om 10:14

Het gaat om een vervanger van Jozefzoon... Een wisselspeler moet vervangen worden, geen basisspeler.

22 januari 2015 om 22:09

Ze moeten sowieso iemand halen.
Narsingh is ook blessuregevoelig en je kunt het risico niet nemen als hij ook wegvalt er geen rechtsbuiten is met voldoende kwaliteit.

Ruiz is de beste keuze.
Heeft in het verleden bewezen goed te kunnen spelen met Luuk de Jong.

Maar is Assaidi ook niet bruikbaar voor PSV of kan hij alleen op links?

22 januari 2015 om 23:18

Assaidi heeft pas geleden getekend bij een club uit het midden oosten.

Te nadelen van narsingh dus niet doen!

22 januari 2015 om 07:44

Die speelt toch als een natte krant, dus dat maakt niet uit!

22 januari 2015 om 10:20

Waarom? Was de aanwezigheid van Jozefzoon ook ten nadele van Narsingh? Ik denk dat het juist in het voordeel van Narsingh is als hij eens een waardige concurrent krijgt. En gelet op het samenspel tussen Ruiz en de Jong in het verleden, zal Narsingh hard moeten gaan werken als dit door gaat. Jozefzoon is altijd als tweede keus gezien en dat was ook aan het spel van Narsingh te zien.

Jozefzoon was een invalvleugel en ook nog eens van een belabberd niveau. Bergwijn zal eigenlijk nu toch gewoon de kans moeten krijgen? Die jongen is echt niet minder dan jozefzoon.

22 januari 2015 om 08:57

Blijkbaar wel anders ging psv (waarschijnlijk) niet de transfermarkt op en nog een extra paar ton uitgeven voor een vervanger.

22 januari 2015 om 09:16

Dat heet paniek beleid. Stel je voor dat dadelijk depay ook geblesseerd raakt! ? De jeugd zal in Eindhoven nooit een eerlijke kans krijgen, daarom gaan jongens als bazoer ook weg.

22 januari 2015 om 09:51

Dat is inderdaad paniek beleid van ohjee nu zal het weer eens mis gaan om naast de titel te grijpen. Maar in dit soort situaties als Back-up zal je gewoon jeugd voor de leeuwen moeten gooien of ze zijn niet tevreden over narsingh en willen echt een nieuwe eerste man maar dat lijkt me sterk omdat Narsingh in dit type voetbal gewoon prima past.

22 januari 2015 om 10:22

Niets paniekbeleid aan. Je kunt niet halverwege het seizoen komen te zitten met posities in het elftal waar de enige vervanger een jongen van 17 is die eigenlijk nog A-junior is.

Als PSV niet zou kijken naar een vervanger dan zou het wanbeleid zijn.

22 januari 2015 om 10:58

@ hoppa

Ik kan zo nog twee spelers noemen achter narsingh ook nog op die rechtsbuiten bij PSV kunnen spelen.

Stel het doemscenario en narsingh raakt geblesseerd dan zou je evt nog locadia en wijnaldum op die posities kunnen zetten.

Ik vind het dus behoorlijk paniekbeleid en als op deze momenten jeugd niet een keer de kans gaan krijgen? Wanneer dan wel?!

Elk gedeelte van de competitie is belangrijk of je nu in week 5 zit of in de laatste competitieweek, dus hoezo zou je halverwege het seizoen geen jongen van 17 als backup kunnen hebben?

22 januari 2015 om 10:56

Als Bergwijn de vervanger wordt van Jozefzoon, zou dat betekenen dat Bergwijn vanaf nu elke wedstrijd op de bank zou beginnen in plaats van 90 minuten voetballen. Dat zou PSV dus nooit gaan doen, daarnaast is Bergwijn geblesseerd én heeft hij zich nog niet eens in Jong PSV laten zien, laat staan dat hij een meerwaarde is voor PSV 1. Kortom, wat mij betreft nog te vroeg.

Boljevic doorschuiven zou een realistischer zijn, of Locadia vanaf rechts. Dat is in het begin vaker gedaan.

Is het raar om te zeggen dat ze bakkali nog half jaar op de bank zetten betalen moeten ze hem toch wel hij is vast goedkoper dan ruiz. Maar ja je weet niet wat zijn gedrag doet jammer genoeg

22 januari 2015 om 07:42

Ja, dat is raar om te zeggen

22 januari 2015 om 07:45

Zeker raar, ook omdat hij nog steeds geblesseerd is en pas over een maand of twee weer fit is!

22 januari 2015 om 08:02

Dat hij nog geblesseerd is wist ik niet sorry. Psv heeft tog ook bergwijn nog en die montegrijn boljevic ? Of was boljevic een linksbuiten ?

22 januari 2015 om 08:29

Zettem ze Depay maar op rechts zodat ie wat meer voorzetten geeft. Dat was ook niks tegen Roda. Bergwijn is trouwens geblesseerd en maar mijn mening nog niet klaar ervoor is

22 januari 2015 om 08:45

Hoezo niet klaar voor zoveel speelt jozefzoon niet gaat toch om paar x invallen dat kan hij vast wel aan hoor

22 januari 2015 om 10:17

Het gaat PSV nu juist om een beetje ervaring. Dat doelpuntje net op een cruciaal moment dat net het verschil kan zijn tussen kampioen en 2e. Dan ga je dus niet iemand opstellen die al 2 jaar niet op niveau voetbalt en ook nog eens slecht is voor de sfeer.

Ik krijg t idee dat de zaakwaarnemer voor dit gerucht zorgt. Ik verwacht namelijk niet dat PSV weer zoveel geld gaat uitgeven aan Ruiz als ze Narsingh al voor die positie hebben. Neem Bergwijn op als vervanger, of haal een snelle speler zoals Jozefzoon..

Ruiz samen met luuk kan goed uitpakken. Maar met brenet :-(

Haha sneu voor Jozefzoon maar om gelijk in paniek te raken. .

22 januari 2015 om 08:32

Inderdaad. Laten we nu niet doen dat Josefzoon een belangrijke steunpilaar is in het team van Psv.

edit: Na nog een keer lezen snap ik het.

"volgens De Telegraaf zal er donderdagochtend spoedoverleg plaatsvinden over de vrijgekomen vacature"

Wat het dus echt is:

Donderdagochtend zal de technische staf bij elkaar komen om te bespreken hoe ze deze situatie het beste kunnen oplossen.

Narsingh van cambuur of antonia lijken mij een prima vervangers voor josefzoon.

22 januari 2015 om 09:14

Hahahahahahahaahahaha antonia , je maakt een grapje zeker? Ik teken er nu voor dat PSV em op haalt , wat een drama is hij

22 januari 2015 om 10:16

Hahahahahhahahhaahhahahha.....nee ben bloed serieus

PSV kan beter een speler huren, dan kopen voor een half jaar vanwege de blessure van Jozefszoon. Ruiz zou een prima optie zijn.

22 januari 2015 om 10:30

De jong - ruiz ... Niet verkeerd.

Ik vraag mij af of hij zou passen met de Jong voorin...hij is zeker een sterk alternatief voor Josefzoon
en voor Cockring die toch heel erg wisselvallig blijkt te zijn.
Daarnaast vind ik wel dat er een flinke hap van die 1 miljoen euro af zou moeten.

Voor een middelmatige invaller een vervanger halen? Dat moet een talentvolle jeugdspeler of uit Jong PSV toch ook kunnen opvangen?

22 januari 2015 om 11:16

Bojevic zou een kandidaat zijn, heeft zijn debuut al gemaakt in het 1e.

weliswaar geen buitenspeler maar wel een speler die ik graag bij PSV zou zien± Gudelj, wekpaard, sterk, relatief snel, goed schot etc etc. in dezelfde rol als Toornstra bij Feyenoord.
Als Schaars fit was geweest had vervanging niet nodig geweest, dan speelde Guardado lb depay rb schaars def mid.
overigesn wel apart dat er van de 4 spelers die def mid kunnen spelen er 3 geblesseerd of niet wedstrijdfit zijn.

edit zijn er 5, Isimat Mirin is van origne ook def mid

22 januari 2015 om 11:59

Precies, die Gudelj noem ik al een jaar nu als prima versterking voor Psv. Jammer dat PSV hem niet van NAC kocht toen. Dit is een jongen die echt een versterking zou zijn als vervanger van Wijnaldum, Guardado of Maher volgend seizoen. Power, kracht, dynamiek en snelheid op het middenveld. Ideale combo.

23 januari 2015 om 01:58

Gudelj is veel te duur voor PSV

En overigens ook niet relevant aan dit artikel. Misschien kan PSV een Holman huren? Of Ari? Marcel brands en zijn AZ-verslaving qua aankopen... En eerdere interesse ij hamdaoui, Moreno, moisander etc

Psv moet narsingh gewoon het vertrouwen blijven geven, koop dan een ondaan of botaka. Jonge jongens met potentie en veel snelheid, die naar het psv niveau kunnen groeien

22 januari 2015 om 10:31

Wat zou botako moeten kosten? Vind hem wel een goede speler en nog jong.

22 januari 2015 om 12:03

5 ton ofzo

22 januari 2015 om 14:03

Ik zou dat dan zeker doen. Al vindt ik combinatie de jong-ruiz ook wel interessant.

22 januari 2015 om 14:05

Je mist dan wel snelheid. Daarmee heeft PSV in de eerste seizoenshelft wel veel wedstrijden beslist... Ik zou het risico nemen en Botaka halen.

Gun Bakkali gewoon zijn minuten. Veel goedkoper

22 januari 2015 om 10:32

Waarom zou je hem nu nog iets willen gunnen?

24 januari 2015 om 19:00

Omdat die jongen gewoon wilt spelen en duidelijkheid wilt.
Heb geen zin in die lange discussie hier weer te voeren, maar vind het zo zwak dat iedereen alleen maar afgeeft op Bakkali en PSV heilig wordt verklaard.
Niet terecht mijn inziens.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat psv hem zal halen, teneerste is hij te duur en ten tweede zoekt psv een invaller geen basisspeler. Denk niet dat Ruiz graag op de bank zal zitten.

Ik zou hem niet halen is geen versterking voor PSV is lang niet meer de Ruiz die we kennen en viel in zijn verhuurperiode ook tegen.

Is er nou ook iets met Narsingh of is dit een extra voorhoede spelers.
Vind het beetje vreemd dat je een gratis opgehaalde speler, die voornamelijk gemiddeld ongeveer 10 tot 15 minuten invalt, wil gaan vervangen door een dure speler als Ruiz, die je eigenlijk niet op de bank kan zetten.

Dus als een standaard wissel geblesseerd raakt is dat een reden om een basisklant er naast te gaan zetten. Als je een speler als Jozefzoon hebt, die voornamelijk heel hard kan rennen, en die speler speelt normaal gesproken niet in de basis maar valt 15 minuutjes in.. dan haal je toch een speler die zijn plek in neemt. En niet de plek van de speler die normaal gesproken in de basis staat.

Psv moet geen paniekvoetbal gaan spelen. Kom op, Jozefzoon, we hebben het over een invaller....dit soort spelers moet je niet eens kopen, maar juist de jeugd voor inzetten.

Met alle respect, maar als Josefzoon wegvalt heb je toch geen groot probleem? Die vent voegde vrij weinig toe, zelfs als invaller. Ik mag toch hopen dat PSV in de jeugd wel iets vergelijkbaars heeft rondlopen? Daar hoef je de markt toch niet voor op? Daarnaast kun je toch ook nog Wijnaldum als rechtsbuiten zetten ipv Narsingh, het middenveld is toch overbezet.

Prima aanvulling op het huidige team, samen met Guardado super sterke huurlingen wow, met een beetje geluk kunnen ze beide voor weinig worden overgenomen en staan er voor zowel Nederlandse als internationale normen 2 super spelers.
ijzer sterk middenveld en aanval bij Psv, de Jong, Depay, Narsingh, Wijnaldum, Maher, Guardado, Ruiz

22 januari 2015 om 11:11

Eerlijk is eerlijk.. jullie hebben een heerlijk team op papier maar toch vind ik het een doorn in het oog dat jullie zo weinig jeugdspelers de kans geven.. Is die jeugdopleiding dan echt zo slecht dat er geen vergelijkbare speler als josefzoon daaruit kan vissen.

Als je de spelers vergelijkt met ajax dan vind ik dat PSV vooral op het middenveld veel meer kwaliteit heeft. Echter als je ziet wat het team van psv heeft gekost en het team van ajax dan zit daar een aanzienlijk verschil in want PSV heeft voor Nederlandse begrippen best veel geïnvesteerd in de selectie. De verschillen in kwaliteiten van de twee teams vind ik echter wel meevallen.

22 januari 2015 om 13:40

Zo weinig? Zoet, Brenet, Hendrix, Locadia en Depay zijn eigen jeugd-spelers die gewoon hun minuten maken. Dat is toch niet zo weinig? Twee ervan zijn echte basisspelers, maar het blijft nog altijd gewoon een profclub waarbij de beste spelen.

22 januari 2015 om 13:51

Ja ik had het inderdaad over basisspelers.. En uiteraard spelen de beste maar ik vind twee basisspelers oftwel zoals je zelf zegt dan zijn de rest niet goed genoeg/te weinig vertrouwen, erg weinig voor een Nederlandse club.

Ik ben er gewoon van overtuigd dat er zeker wel jeugd aanwezig is maar dat PSV het gewoon niet aandurft om ze vertrouwen te geven.

Wat een onzin weer. Zet dan Wijnaldum op de flank als Narsingh niet kan spelen. Genoeg middenvelders toch? Dan moet je Ruiz een basisplaats geven en kan Narsingh weer gaan lopen mokken.

Erg jammer voor Josefzoon, erg onderschatte speler die het moet hebben van vertrouwen, als hij dat heeft speelt ie behoorlijk sterk, nu is het afwachten op welk niveau hij terug komt na zon zware blessure

Als je een speler als Jozefzoon ( niets ten nadele over zijn kwaliteiten ) niet kunt vervangen met eigen spelers of jeugdspelers dan is het niet best gesteld. Bewijst voor mij maar weer eens dat er totaal geen vertrouwen zit in de technische staf , maar dat bleek ook wel weer uit het bekerduel met Roda.

Waarom ruiz hij komt dan toch voor een basisplaats de aanval is gewoon goed we hebben dan toch iemand nodig die in kan vallen zoals florian

Als noodverband is Ruiz opzich prima, maar wel duur. Kan je beter investeren in bijvoorbeeld zo'n Jahanbaksh van Nec. Zeer talentvolle buitenspeler waar nog veel rek in zit.

Heeft PSV dan echt geen goede winger uit de opleiding? Of zoeken ze nu een andere centrumspits omdat ze van tactiek gaan veranderen door de blessure van Jozefszoon?

Ik als PSV-er vind het ook wel verrassend dat PSV een vervanger wil halen voor een reservespeler, maar aan de andere kant, als nu de bezetting voor deze positie onvoldoende is, dan moet je toch iets lijkt mij.
Maar ook dan is het toch geen verkeerd idee om een jeugdspeler op de bank te zetten? Laat het maar zien als je in mag vallen. Tijdens het trainingskamp waren er toch ook weer een aantal jeugdspelers mee?

Er zal hoe dan ook een kampioenschap bij elkaar gekocht/gehuurd worden...

Ben benieuwd wat er uit deze vergadering is gekomen. Als ze al een speler halen hoop ik op iemand voor de lange termijn. Psv heeft momenteel drie echte vleugelaanvallers bij het eerste en dat is aardig krap. Nu Jozefzoon wegvalt blijven Narsingh en Depay over. Dat ze er dan een speler bij halen lijkt me logisch. Vanuit de jeugd komen er met Boljevic en Bergwijn twee spelers door die op termijn een vaste waarde bij het eerste kunnen worden. En wat mij betreft hevelen ze per direct Boljevic over. Jozefzoon was over het algemeen een wisselspeler, wel eentje met veel speeltijd. Maar Boljevic is qua talent niet minder dan Jozefzoon. Moet alleen nog aan zijn fysiek werken. Bovendien is hij razendsnel. Ik zou het onbegrijpelijk vinden als ze weer een speler gaan huren. Dan moet er kritisch naar het eigen beleid en naar de scouting worden gekeken. Voor een topclub als Psv zijn drie huurlingen al veel te veel.zo kun je geen beleid voeren. En mochten ze ervoor kiezen om Ruiz te halen zit je op vier. Die gaan straks allemaal tegelijk weg en dan heb je niks. Dus mijn voorkeur is om of Boljevic door te schuiven of een jonge speler te halen die de kans krijgt om zich een half jaar aan te passen en er volgend seizoen staat.

En hup over boord met dat beleid, Ruiz is zeker geen versterking voor psv alleen wat ervaring maar that's it, Cocu moet ballen tonen en boljevic/rayhi de kans geven als narsingh niet presteerd

Wat wordt hier veel onzin neergezet en mensen lees! psv zoekt een vervanger voor jozefzoon eentje voor op de bank dus. Dan kom je gewoon bij spelers uit die bij zwolle willem II of cambuur spelen. Maar ik laat me graag verrassen misschien het broertje wel van Narsingh

Terell Ondaan misschien? Volgens mij einde contract na de zomer

Ze moeten sowieso iemand halen.
Narsingh is ook blessuregevoelig en je kunt het risico niet nemen als hij ook wegvalt er geen rechtsbuiten is met voldoende kwaliteit.

Ruiz is de beste keuze.
Heeft in het verleden bewezen goed te kunnen spelen met Luuk de Jong.

Maar is Assaidi ook niet bruikbaar voor PSV of kan hij alleen op links?

22 januari 2015 om 22:14

Assaidi is naar het Midden-Oosten gegaan dus dat word niks.

Typisch Psv, je hebt toch wel 1 of 2 redelijke buitenspelers in je eigen jeugd? Dat zelfde geld trouwens voor de positie van 3de doelman. Anders kunnen ze daar de jeugd'opleiding' ook wel opdoeken!

22 januari 2015 om 22:22

Het is de bedoeling om kampioen te worden. Met alle respect voor Bergwijn, het grootste talent in de jeugd, maar die is er nog niet klaar voor. Is trouwens ook nog geblesseerd. Het is de bedoeling dat PSV kampioen wordt. En op dit moment heb je alleen Locadia als aanvaller. Die alleen in de spits kan. Zijkanten is hij niks waard. Dus moet je verder kijken. Ik denk dat die Ondaan wel een hele goede zou zijn. Vind het ook heel jammer voor Jozefzoon, hij zat net in een goede flow.. Ik denk dat het halen van Ruiz gewoon een goede keuze zou zijn. Heeft in het verleden bewezen goed samen te kunnen spelen met luuk. En Narsingh word dan eindelijk eens wakker. (lees concurentie). Narsingh vind het op dit moment wel welletjes naar mijn gevoel. Kan er veel meer uithalen. Denk dat de komst van ruiz daar goed aan doet. Kan je zelfs nog een middenveld met Guardado op 6, en Wijnaldum en ruiz op 8 en 10 zetten. Ruiz is altijd nog beter op het middenveld dan Maher.

Spits, halfjaar huren en nauwelijks aan spelen toekomen...
klinkt als een mooi avontuurtje voor Rydell Poepon

Wellicht Lasse Vibe van IFK Göteborg? Doet het zowel daar als in het Nationale elftal van Denemarken erg goed en is ook een snelle buitenspeler waar altijd veel dreiging van uitgaat. Is ook beter dan Jozefzoon in mijn ogen.

De Zweedse competitie begint pas in April weer, dus zouden zij hem ook maar zo'n 4 of 5 wedstrijden missen en hij kan ervaring opdoen in een sterkere competitie.

Guardado als links buiten, dan kunnen ze ook met een echte CVM spelen als Hendrix of Hiljemark, en als er 2 ontbreken van Narsingh, Depay of Guardado gewoon Boljevic een kans geven.

Matias Suarez van Anderlecht zie ik ook als een hele goede optie. Ook zeker haalbaar.

Psv moet kappen steeds spelers te huren. Als ze er nu weer eentje halen dan is dat nummer vier. Die lopen straks allen de deur uit en dan zit je met de problemen. Om nu een speler te huren is helemaal overbodig. Dan kun je beter Boljevic doorschuiven. Een speler uit je eigen gelederen de kans geven zich te ontplooien i.p.v. wederom een talent voor een andere club op te leiden.

Ze kunnen ook een jonge speler halen die in potentie Narsingh kan opvolgen. Dan heeft hij minimaal een half jaar om te wennen aan de cultuur en het spel in Nederland. Ook als Jozefzoon fit is is een extra aanvaller geen overbodige luxe. Een topclub mag wel vier vleugelaanvallers hebben. En als je niet iemand koopt omdat je vertrouwen hebt in Boljevic/bergwijn hoef je ook niemand te huren.

Laat het aub niet Beerens zijn. Wat een matige speler was dat altijd. Geen scorendvermogen en alleen maar naar de achterlijn rennen. Om vervolgens met een paar scharen met een matige voorzet te komen.

22 januari 2015 om 23:20

Beerens gaat zijn basisplaats bij Hertha BSC niet opgeven om bij psv op de bank te komen zitten. Botaka of ondaan lijken me geschikte kandidaten, kunnen zichzelf nog door ontwikkelen en bruikbaar voor te toekomst

Bilal Bacasicoglu!

Zonder gekheid... wie laat zich hier nou voor paaien? Ik bedoel als je basisplek heb bij bijvoorbeeld Cambuur wist ik het wel voor dat halve jaartje... lekker blijven. Een wissel van Cambuur heb je als psv zijnde natuurlijk niks aan. Ga je lager kijken met al het respect kom je bij Armenteros of Linssen uit.

Serieuze optie; Misidjan van Ludogorets ??

23 januari 2015 om 01:59

Weet niet wat zijn contract is, maar zou je best flink wat kunnen kosten, ze hebben geld zat daar.

Aan wie denken ze dan? Verhoek is al verhuurd.

22 januari 2015 om 23:57

Verhoek was ook nooit een optie ... Botaka ? Met optie tot koop ?

Ja hoor. Ik lees van mensen hierboven dat het hele systeem omgegooid moet worden. Het is Florian Josefzoon die geblesseerd is hoor, staat 9/10 keer niet basis.
Ruiz zou ten alle tijden een versterking zijn natuurlijk, maar fungeert niet als vervanging van Josefzoon. Dan zou je narsingh moeten banken en dat zou zonde zijn vind ik.
Als er toch iemand gehaald moet worden denk ik aan ondaan of anders chery. Chery lijkt me een veelzijdige speler die ook prima als buitenspeler kan worden gebruikt..

23 januari 2015 om 01:55

Cherry zou wel te duur zijn voor een "bankspeler" ... Groningen zou hem niet zomaar laten gaan.
Ik zou Excelsior polsen voor Botaka, goedkoper, en heeft nog veel potentie omdat hij nog jong is. ... Aan de andere kant stel dat ruiz komt, dan heeft narsingh echte concurrentie (vond josefzoon niet minder dan narsingh) en zal hij meer moeten laten zien wat hij nu gebracht heeft.
Ook kan ruiz op meerdere posities uit de voeten, en ben wel benieuwd hoe de jong - ruiz zou gaan verlopen.

Ze kunnen dit wel opvangen lijkt mij met boljevic bergwijn rayhi van overbeek?

23 januari 2015 om 01:58

Allemaal nog te vroeg voor 1e (ook als invaller) boljevic speelt op de plek van depay, bergwijn is zelf geblesseerd.

Een reservespeler is geblesseerd en dan ga je een speler halen? Kom op Psv, hebben jullie dan geen jeugd? Ik hoor Brandts nog zeggen een paar jaar geleden:"wij willen geen koopclub meer zijn". Ik wist niet dat hij toen bedoelde dat het een huurclub zou worden.

23 januari 2015 om 01:57

Eigenlijk alleen bergwijn, maar die is ook geblesseerd en nog niet klaar voor het 1e... Locadia is geen echte flankspeler, en boljevic is ook nog niet klaar en speelt aan de kant van depay.

is Oar van fc Utrecht niks?
Heeft een aflopend contract dus hoeft niet veel te kosten en heeft redelijk wat ervaring.

Waarom niet aanvullen met eigen jeugd? Is toch ook een optie? Volgens mij zijn er zat alternatieven om het intern op te lossen. Ik zou mij meer druk maken om de verdediging. Brenet, Tamata zijn geen geschikte stand in.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren