Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal maanden zonder aanvoerder: ‘Dit was de beste optie voor hem’

Laatste update:

Arsenal moet het circa drie maanden stellen zonder aanvoerder Mikel Arteta. De Spanjaard had al geruime tijd last van zijn enkel en donderdag meldt de club dat de middenvelder onder het mes is gegaan. Er is een botsplinter verwijderd uit de enkel van Arteta.

/

“Mikel heeft een operatieve ingreep ondergaan en het is goed verlopen. Hij kon zijn enkel niet goed meer bewegen en daardoor kreeg hij ook last van zijn kuit. We moesten kiezen voor een operatie, de juiste optie voor hem”, aldus manager Arsène Wenger, die het de komende maanden dus moet stellen zonder zijn captain.

De 32-jarige Arteta had dus al geruime tijd last van zijn enkel, zijn laatste wedstrijd speelde hij in november. De verwachting was aanvankelijk dat hij circa drie weken uitgeschakeld zou zijn, maar al met al staat hij dus vijf tot zes maanden buitenspel.

Mathieu Debuchy
Ook verdediger Mathieu Debuchy is drie maanden niet inzetbaar. De verdediger, die door een onhandige duw van Marko Arnautovic van Stoke City een ernstige schouderblessure opliep, is eveneens onder het mes gegaan. Debuchy was juist hersteld van een zware blessure, speelde zeven duels en moet nu weer lang toekijken. Net als Arteta is Debuchy dus drie maanden niet inzetbaar, zo bevestigt Wenger.

Gaat Mikel Arteta gemist worden door Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En bedankt medische staf. Eerst twee maanden wachten en dan nog eens opereren waardoor er nog eens 3 maanden bijkomen.

15 januari 2015 om 15:13

Ajoo ik ziet echt niet meer op hem te wachten, heb hem allang al afgeschreven hij bijbeent het niveau van Arsenal allang niet meer.

Vraag me af of dit genoeg bewijs voor Wenger is om voor en aankoop te gaan.

15 januari 2015 om 15:50

@ Stravven

Ondanks dat het heel vervelend klinkt, ik ben eigenlijk een soort van opgelucht dat we 3 maanden zonder Arteta spelen. Anders komt Wenger weer met Arteta op de proppen in de topwedstrijden en worden we aan alle kanten overlopen. Arteta is, zoals Mourinho heel terecht opmerkte, met afstand de zwakste schakel als hij op het veld staat. Elke bal is namelijk een vertraging in het spel omdat alles breed of terug gaat. Verdedigend een slappe zak en loopvermogen van een slak.

Nee met alle respect, het weg blijven van Arteta betekent (hopelijk) dat we vaker kunnen genieten van Rosicky. Die is op alle fronten beter. Dat lijkt wel een wijnsoort, met de jaren word hij verfijnder en beter.

15 januari 2015 om 15:55

Voor 1 keer kan dit een 'blessing in disguise' zijn aangezien Wenger nu toch wel de markt zal moeten opgaan maar het toont inderdaad weer eens aan hoe incompetent de medische staf wel niet is.

Dus... Flamini en Coquelin voor de verdedigende taken op het middenveld. Waar blijft die versterking nou ;

15 januari 2015 om 15:09

Bielik of zoiets? Nog nooit van gehoord maar blijkt al haast rond te zijn.

15 januari 2015 om 15:10

Ach ja, iets is beter dan niets. Maar ook Bielik gaat de kar niet trekken op het middenveld.

15 januari 2015 om 15:16

Song terughalen, of zeg ik nu iets heel raars?

15 januari 2015 om 15:23

balopelli

Nogal, die hoef ik nooit meer bij Arsenal te zien. Denkt dat hij de Fabregas van West Ham is en loopt continu te ver mee naar voren.

15 januari 2015 om 15:58

Bielik is 17, lijkt me sterk dat hij een meerwaarde zou zijn.

Desalwelteplus nog geen reden om de markt op te gaan, want Coquelin is 'like a new signing' en we hebben altijd Flamini nog.

15 januari 2015 om 14:53

Wenger wil nog een verdediger halen.

En Bielik lijkt te komen, maar die is meer voor over een jaar of twee.

15 januari 2015 om 15:03

stravven

Er moet simpelweg een pure DM komen en Coq mag zijn back-up zijn en van hem leren, al zal die dat niet leuk vinden nu hij terug gehaald is.

Bielik is leuk en aardig, maar heeft nog helemaal niets op niveau laten zien. Hopen dat het goed uitpakt dus, maar onze problemen zijn actueel.

15 januari 2015 om 15:19

Ik denk dat we die pure dmf kunnen shaken, daar wijst alles op. Wenger vind een voetballer op die plek veel belangrijker, het verdedigen moet er dan bij zitten, maar als het eerste er niet in zit, dan skipped hij net zo makkelijk.

15 januari 2015 om 15:24

A A

Waarom zeg je zoiets nou? Waarom?!

15 januari 2015 om 15:27

Dat denk ik niet eens zo zeer hoor dat Wenger dat zo opvat.

Op Arteta na heeft Wenger niet echt dergelijke aankopen gedaan voor die positie, sterker nog Arteta is gewoon gehaald als cm, maar bij nood deed hij het zo goed en de rest is geschiedenis.

Kan me eigenlijk geen speler herinneren die voor de DM positie is gehaald, maar eigenlijk geen dm was. Ik denk dat Wenger simpelweg niet daadkrachtig genoeg is op de markt waardoor die top DM niet komt. Daarnaast is Wenger ook erg kieskeurig voor zover je het mag geloven...

15 januari 2015 om 15:32

Accepteren en doorgaan.

Als Cesc aardig kon verdedigen, niet zo traag was en het gewoon kon belopen, dan werd hij teruggehaald, dat denk ik echt.

15 januari 2015 om 15:01

Bielik en Coquelin gaan de kar trekken, dat weet je toch wel nu.

Oja en Gundogan komt natuurlijk nog.

15 januari 2015 om 15:10

Gundogan hoeft echt alleen te komen als het voor een relatieve spotprijs is, of om United te sarren. Is toch erg lang geblesseerd geweest en is niet een pure DMF

15 januari 2015 om 15:12

20m euro noem ik wel een spotprijs, dat is wat er genoemd wordt, voor zon speler.

Als hij voor dat bedrag beschikbaar komt en Wenger ziet geen belemmeringen in het feit of hij zijn oude niveau kan halen, dan doet hij dat heus wel.

Geen pure Dmf, nee. Maar Arteta voldeed 2 jaar geleden ook, dus dan moet het met Gundogan ook zeker lukken icm Ramsey.

Zon speler wijs je niet af, echt een pareltje. Bovendien wil Wenger het al tijden zo oplossen, dus dan heb je met Gundogan gewoon een hele goede in huis.

15 januari 2015 om 15:15

Voor 20miljoen is hij welkom. Pleur er dan nog maar 30 bovenop om ook Hummels mee te trekken.

15 januari 2015 om 15:16

Niet om het een of ander, maar waarom heeft Wenger het duo Ramsey - Wilshere dan niet al vaak getest? Dat is namelijk een precies hetzelfde duo als Ramsey - Gundogan... Ik zou de aankoop van Gundogan dan ook zeer overbodig vinden, bovendien is hij nog lang niet terug op zijn oude niveau.. En na zo'n lange blessure naar Arsenal gaan is haast een garantie op een nieuwe lange blessure van een jaar of iets dergelijk

15 januari 2015 om 15:17

@gundoganaddict

Dan hadden we echt net zo goed Fabregas kunnen binnenhalen hoor. Ik wil nu gewoon een zekerheid op de DM, geen getransformeerde spelers.

Omdat Arteta voldeed betekend niet dat we zo een zelfde constructie moeten aangaan.

15 januari 2015 om 15:17

lol, verzin jij die geruchten ofzo? Dat gaat er precies rond, dat wij Hummels ook erbij willen hebben.

15 januari 2015 om 15:22

Ramsey - Wilshere is wel eens voorgekomen, maar nog nooit echt geprobeerd volgens mij. Wilshere zou dan in de rol moeten spelen zoals hij bij Engeland speelt en daar deed hij dat zeer goed. Toch denk ik dat je dan ook de deksel op de neus krijgt. Een Real kan dit met Kroos en Modric, maar die zijn in elk opzicht ook superieur aan Arsenal.

Lijkt me ook gewoon nutteloos om Gundogan te halen. Geweldige speler, maar niet de speler die nodig is. Had je Cesc ook gewoon kunnen halen.

15 januari 2015 om 15:25

A A

63m pond voor beiden, lijkt mij teveel maar als Wenger het aandurft mag het best.

15 januari 2015 om 15:28

Mannen, Javi Martinez zou toch de ideale man zijn, ik droom er tenminste wel over.

Als DM wereldtop en op de cv positie ook erg goed.. 2 vliegen 1 in klap.

15 januari 2015 om 15:29

Cesc met Gundogan vergelijken.. echt? Gundogan kan die taak veel beter dan Wilshere.

Gundogan kan hetzelfde wat een jonge Arteta kan, alleen kan hij wel onder de druk uit voetballen gezien zijn technische kwaliteiten. Ik zie dat wel werken.

Je hebt of een goed fysiek nodig, of bovengemiddelde technische kwaliteiten en intelligentie.

15 januari 2015 om 15:29

Is Javi Martinez niet net wat te traag voor het spelletje dat wij spelen?

15 januari 2015 om 15:31

@aa

Het gaat mij erom dat Gundogan een cm is en Fabregas ook, dus wel degelijk te vergelijken. Als Gundogan naar Chelsea verhuist gaat hij toch ook met Fabregas concurreren en niet met Matic.

15 januari 2015 om 15:32

Was Mertesacker ook en vind Flamini/arteta ook niet bepaald de snelste.

We moeten een slot op de deur hebben zoals Coq nu doet, Coq hoeft nu ook niet supersnel te zijn. Waarom zou een wereldtopper als Javi dat niet kunnen doen?

15 januari 2015 om 15:33

Gundogan kan daadwerkelijk op dmf spelen, Cesc in geen velden of wegen. Ilkay kan eigenlijk op Amf, cmf en dmf, want compleet.

15 januari 2015 om 15:34

Kroos kan het ook bij Real, dat is ook geen pure breker, maar speelt wel in die rol. Het middenveld met Kroos en Modric was en is gewoon briljant.

15 januari 2015 om 15:35

Haha, nee ik verzin de geruchten niet, maar zou ze graag zien uitkomen.
Martinez kan het prima aan denk ik, die gozer is echt steengoed. Tantje lager is Gustavo, heeft ook meer snelheid, maar dat is al eerder stukgelopen.

15 januari 2015 om 15:36

Puur omdat Kroos voetballend superieur is en een groot loopvermogen heeft. Gundogan kan zoiets ook fikken bij Arsenal.

15 januari 2015 om 15:37

In mijn beleving werkt dat in Spanje ja, maar in Engeland gaat het spel zoveel sneller op en neer, dan moet je gewoon een powerhouse hebben.

15 januari 2015 om 15:37

Nou zijn Kroos en Modric ook wel tot de beste van de wereld in hun rollen... Kijk bovendien wat er om hun heen staat. Dat zijn geen ox, Mertesacker, Kos, Gibbs, Chambers, etc.

Cesc op DMF is niets nee, daar zal Gündogan het beter doen. Maar ook hij gaat daar niet de ballen veroveren. Dan moet er wel een erg solide verdediging staan, en ja... mertesacker lol

15 januari 2015 om 15:38

Is vooral veiliger, maar ik denk niet dat Wenger ooit zon speler zal kopen. Een Matuidi zou ook perfect zijn, ook geen grote speler, maar wel erg slim en toch vrij sterk.

15 januari 2015 om 15:42

Vergeleken met ons huidige middenveld is Matuidi gelijk aan Dwayne Johnson, vooruitgang daarop boeken is niet zo'n prestatie. Zie hem graag komen trouwens.

Maar als geld geen issue was, dan Vidal, Vidal, Vidal.

15 januari 2015 om 15:43

Ik wil geen risico meer nemen, dus ook geen Matuidi ahhaha.

Pure sloper wil ik zien!

15 januari 2015 om 15:45

Sloper moet ons spel niet vertragen. Vind maar eens een snelle, grote, sterke knul die kan voetballen.

Oja, Krystian Bielik!

15 januari 2015 om 15:46

@ Arsenaladdict

Javi Martinez is de perfecte CVM voor Arsenal. Heeft letterlijk alles wat een Arsenal CVM speler moet hebben in mijn gedachtegang. Gundogan is leuk, maar als CVM verkies ik martinez elke dag boven Gundogan.

Als je Gundogan wilt halen dan had je afgelopen zomer gewoon Fabregas terug moeten halen. Eenzelfde type speler alleen iemand die de afgelopen jaren wel gewoon op niveau heeft gespeeld terwijl Gundogan continu geblesseerd was en dit jaar zichzelf totaal niet onderscheid.

En Gundogan halen, dan kunnen we net zo goed met Wilshere/ramsey spelen als CVM blok. Iets wat ik trouwens al vaker heb vermeld dat dit gewoon mogelijk moet zijn. Wilshere is op zijn lengte na namelijk ook gewoon een speler die heel goed op de CVM kan spelen.

15 januari 2015 om 15:52

Ja, ik ook hoor. Wilshere heeft geen discipline om dat te doen, kan ook amper verdedigen en legt veel risico in zijn spel. Gundogan - Ramsey kan werken, Wilshere - Ramsey niet.

En weer dat gezever over Cesc en Gundogan.. lees maar eens daarboven. Gundogan is meer een box-to-box type, Cesc heeft geen loopvermogen en defensieve kwaliteiten.

Javi Martinez is toch niet haalbaar, dus het maakt allemaal niet uit.

15 januari 2015 om 16:00

@ Arsenaladdict

Wilshere speelt bij het Engels nationale team ook met enige regelmaat voor de verdediging en speelt daar vrij goed. Het is nog nooit echt getest dus om te zeggen dat Wilshere er geen discipline voor heeft is makkelijk gezegd. Die jongen heeft gif, voetballend vermogen, lef en durft te tackelen. Feitelijk heeft hij dus alles wat een CVM nodig heeft. Daarnaast is Ramsey ook niet iemand met weinig loopvermogen. Geef die jongens samen de kans om een wisselwerking te vinden. Met het loopvermogen van beiden zit het wel snor en dus kunnen ze genoeg compenseren.

Gundogan mag gerust komen, het was een wereld speler en ik heb 2 jaar geleden wel eens gezegd dat het de perfecte vervanger voor Xavi bij Barcelona was.. Mist hij zijn oude niveau haalt is zo een speler altijd welkom. Dan moet je ook wel een beslissing nemen om spelers te laten vertrekken als je weer een middenvelder aantrekt. Aangezien je met een verdedigend blok van 2 wilt spelen zul je zowel CM als Am's moeten laten vertrekken.

Arteta, Flamini, Diaby zijn dan de eerste op de nominatie.
Maar wie van Wilshere, Ramsey, Cazorla, Ozil, Rosicky, Oxlade, Coquelin ga je nog mee rlaten vertrekken? Gundogan zou namelijk middenvelder nummer 11 worden.

15 januari 2015 om 16:04

Eens zien

We gaan uit van dubbele bezetting overal.

Dus dan heb je Giroud en Welbeck in de spits, Sanchez op links met voor het gemak even Cazorla als back-up, dan Ozil en Rosicky op 10, Oxlade en Walcott op rechts, Wilshere en Ramsey als CM, en Gundogan en Coquelin dan als DM. En zo'n bezetting is toch wel nodig voor Arsenal, je kunt eventueel nog een LW erbij halen en dan Rosicky als algemene back-up gebruiken.

15 januari 2015 om 16:10

Javi Martinez en Coquelin of Gundogan en Coquelin....

Ik weet het wel hoor ahhaha :D!

15 januari 2015 om 16:13

@ Cocaafc

Jup, Javi Martinez + Gundogan!

15 januari 2015 om 16:17

Coquelin is toch niet nodig met Martinez, lol.

15 januari 2015 om 16:19

Even vanuit een 4-2-3-1 opstelling als je met een verdedigend "blok" wilt spelen.
Spelers vanaf het middenveld op de vleugel zetten heb ik een hekel aan eigenlijk. Puur omdat ze nooit functioneren en het altijd ten koste zal gaan van de nummer 10 die we opstellen aangezien er geen diepgaande spelers zijn.

Spits: Wellbeck Giroud
Lam: Sanchez
Ram: Walcott Chamberlain

Middenveld
10: Ozil Rosicky Cazorla
Cvm: Gundogan Ramsey Wilshere Coquelin Bielik

En dan ga ik ervan uit dat Diaby, Arteta en Flamini zullen vertrekken.
Dan houd je 3 spelers over voor de nummer 10 positie
En 5 spelers over voor 2 CVM posities. Zeker als je bedenkt dat Wilshere/ramsey ook allebei op de 10 kunnen spelen. Dan kan Rosicky of Cazorla dus ook vertrekken eventueel. Dan houd je 7 spelers over voor 3 posities in je selectie wat voldoende moet zijn.

Ervan uitgaande dat je dan een 2e LAM aantrekt om back up te zijn achter Sanchez.

15 januari 2015 om 16:22

@aa
Of andersom :P.

15 januari 2015 om 16:35

Ik laat mij graag verrassen, maar ik zie het niet zo in Wilshere daar. Hij gaat ook maar al te graag telkens naar voren. Maar wie weet, misschien wil hij zich echt focussen daarop.

De komst van Gundogan betekend natuurlijk direct een vertrek van Arteta en Wilshere zal nagenoeg geen gelegenheid meer krijgen. Hij loopt ook gewoon achter op Ramsey en nu zelfs Chamberlain, als je naar ontwikkeling kijkt.

Het moet allemaal een stuk volwassener bij hem.

Cazorla verwacht ik ook niet dat hij nog enorm lang blijft.. hoop het wel, want prachtige speler, maar hij is op leeftijd en een Spanjaard.

Rosicky is ook puur een sqaudplayer, waar hij vrede mee heeft, die zie ik meer als een extra.

Wilshere is voor mij een gekke speler, die moet keuzes gaan maken en volwassener worden, anders is het gewoon niet goed genoeg voor de basis.

Gundogan dekt gelijk iedere positie op het middenveld en als Ramsey weer eens geblesseerd raakt heb je alsnog een middenvelder met veel loopvermogen.

15 januari 2015 om 17:48

Wenger: we want one or two players, zei hij na het nieuws over Arteta. Ik begin iets meer hoop te krijgen dat Wenger dus wél een DM gaat halen. En uiteraard de CB.

16 januari 2015 om 08:45

texeira

Hij zegt iedere transferwindow dat ze hard werken om één of twee spelers te halen, every f'ing time.
Hij zei daarbij dat hij kijkt naar een RB, totaal niets over de DM gezegd. Kan een afleiding zijn, kan ook dat hij Coq vertrouwen wil geven. Beiden heel goed mogelijk.

Haal dan nu een goeie vm! Zijn zoveel opties. Hoelang nog voor ze iemand halen?

15 januari 2015 om 15:03

Niet lang meer, de 17-jarige Krystian Bielik is bijna rond met Arsenal. Een 1.89 lange dmf en wordt de nieuwe Vieira genoemd.

Iets is beter dan niets, laten we maar zeggen.

15 januari 2015 om 15:08

Ik wil mijn hoop echt niet gaan vestigen op een 17 jarige, maar je weet het natuurlijk nooit...

15 januari 2015 om 15:10

Zou wel idioot zijn, ja. Maar goed, ik weet niet wat Wenger wil. Misschien wel Bielik, Coquelin en Gundogan voor die positie. Flamini en Arteta kunnen dan wieberen.

15 januari 2015 om 15:11

Als die Bielik komt moet wenger hem gelijk voor de leeuwen gooien. Aangezien flamini en coquelin ook niet echt van heel hoog niveau zijn.

15 januari 2015 om 15:13

Dan heb je Coq de afgelopen wedstrijden niet gezien. Niet dat dat alles zegt, maar iig niet dat hij niet van een hoog niveau is of kan zijn.

We zullen het zien na City, heb er zin en vertrouwen in.

15 januari 2015 om 15:17

En dan keihard weer die deksel op je neus. Heerlijk om Gooner te zijn. Als je geen borderline hebt, dan krijg je het wel.

15 januari 2015 om 15:19

Gundogan? Is daar iets van bekend dan?

Daarnaast is dat ook echt niet de speler die we zoeken..

15 januari 2015 om 15:23

Hahahahahhahahaha borderline!

OM gek van te worden idd, maarja wat moeten we anders...

15 januari 2015 om 15:30

Genieten van Sanchez, dat moeten we.

15 januari 2015 om 15:34

Maar ook daar word je misschien gek van hoor. Eindelijk een wereldtopper en straks gewoon 4e eindigen hahahah.

Sorry ik vloek.

15 januari 2015 om 15:37

Alsnog heb je dan genoten van zijn bevliegingen. Kan echte porno worden met Ozil en Sanchez in 1 team. Genieten.

Ramsey nog even op zijn oude niveau en we kunnen er tegenaan!

15 januari 2015 om 15:40

Dat is waar. Vergeet Theo, Welbeck en Ox niet. Als Ozil dus echt weer wereldtop gaat worden zullen Theo en Welbeck daar echt de vruchten van plukken. Ox spreekt voor zich denk ik, is nu ook al geweldig.

Maar idd natuurlijk in de schaduw van onze Chilleen :D.

15 januari 2015 om 15:52

cocoafc

Het wereldtop worden van Ozil hangt voor een groot deel af van Walcott en Welbeck. Ozil wordt jammer genoeg alleen als wereldtop gezien als hij een enorm aantal assists afgeeft, daarvoor is hij dus afhankelijk van anderen.

15 januari 2015 om 15:57

Ja zo bedoel ik het eigenlijk ook, ze zijn erg afhankelijk van elkaar. Is totaal niet erg, want het kan uiterst effectief zijn. Aan de andere kant is Ozil bij vlagen ook in balbezit en dribbels erg matig geweest, het moet niet alleen van zijn eindpass afhangen.

Sanchez redt zich wel.

Veel beterschap en bedankt voor je bijdrage, maar het is tijd om een jonge en fitte vervanger voor je te zoeken. Nog 2 weken de tijd!

Zal de jong dan hier naar toe gaan? Of zal clasie hier naar toe gaan of is dit nog te hoor gegrepen

15 januari 2015 om 15:12

Ik zie Clasie wel makkelijk meevoetballen bij dit Arsenal.

15 januari 2015 om 16:29

Denk voor 15 miljoen dat ze hem kunnen ophalen nu. Zomer mis iets minder

Vraag me af of hij een kijkoperatie heeft ondergaan, want dan zou het herstel sneller gaan

Als je met Flamini speelt mis je Arteta dat is nou eenmaal zo.

Maar sinds de komst van Coq ben ik ze nagenoeg vergeten...

Niet alleen Arteta, ook Debuchy is voor 3 maanden uitgeschakeld. Wat een blessures weer

15 januari 2015 om 15:16

therosepetal

Dat is nog de ergste, want Debuchy liet leuke dingen zien en verdiende in mijn ogen echt wel meer tijd. Die lompe ezel Arnautovic...

15 januari 2015 om 15:24

Klopt, er zou toch iets moeten veranderen bij Arsenal als het gaat om blessures? Alhoewel die van Debuchy en Arteta allebei in de wedstrijden zelf zijn gebeurd. Maar er gaat echt iets fout bij zowel Arsenal en Manchester United qua blessures.

15 januari 2015 om 15:27

therosepetal

Er is al iets veranderd, als je het zo mag noemen.. Er is een nieuw lid toegevoegd aan de technische staf. Dit gaat vrijwel altijd gepaard met een verhoogd aantal blessures, zie ook Utd, dus hopelijk worden de vruchten later geplukt hiervan. Voorlopig is het simpelweg volkomen k*t, maar een hoop blessures zijn niet toe te schrijven aan de staf.

15 januari 2015 om 15:32

Tsja, sommige dingen zijn niet te voorkomen. Die van Ozil, Wilshere, beide van Debuchy, Arteta en Giroud zijn in geen geval te voorkomen, breuken en scheuren/verrekken van banden kan niemand iets tegen doen. Spierblessures zijn een ander verhaal.

En Debuchy is echt speler van Arsenal nu, twee zware blessures binnen een jaar, dat verzin je toch gewoon niet?

15 januari 2015 om 15:49

Breuken niet, scheuren en verrekken kan wel. Je kan ook een spier scheuren als je hem te lang te zwaar belast hebt.

15 januari 2015 om 15:50

Ik heb het over banden, dus enkel en kniebanden. Spierblessures zijn te voorkomen.

15 januari 2015 om 15:53

Ja, die impact gevallen, daar kan je weinig aan doen, inderdaad.

Eerder passen wellicht.

Is Clasie niet wat voor Arsenal?

15 januari 2015 om 15:18

Als we op Clasie moeten terugvallen is het wel heel diep triest. Alsjeblieft niet zeg.

Arsenal maanden zonder aanvoerder. Haha, gelukkig missen we hem niet. Zou bij veel andere (normale) clubs wel zo zijn.

Natuurlijk heb ik hem liever dan Flamini maargoed. Coquelin doet 't echt goed de laatste wedstrijden, hopen dat die het zondag vol kan houden. Neem aan dat Wenger nu sws iets gaan halen voor die positie, al wil ik nergens vanuit gaan.

Wel weer lekker van de medische staf trouwens. Eerst dik 1,5 maand wachten om dan te zeggen dat hij geopereerd moet worden. 1,5 te lang eruit dus eigenlijk, wat een mensen daar..

Het ijs geen ramp voor Arsenal dat Arteta wegvalt. Arsenal heeft zometeen toch een overbezet middenveld, dus het wegvallen van Arteta is makkelijk op te vangen.

Arteta is over de datum!! Heb hem niet zo goed zien spelen als in zijn everton tijdperk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren