Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vermeer: ‘Die strijdlust is er altijd, dat is iets wat minder bij Ajax is’

Laatste update:

Kenneth Vermeer liep vele jaren rond bij Ajax, totdat hij afgelopen zomer de verrassende overstap naar aartsrivaal Feyenoord maakte. Inmiddels heeft hij ook de nodige ervaring opgedaan in Rotterdam-Zuid en kan hij een redelijke vergelijking maken tussen de twee clubs. Volgens Vermeer kunnen Feyenoord en Ajax allebei iets leren van elkaars pluspunten.

/

In een interview met Feyenoord TV legt Vermeer uit, dat er bij zijn huidige club altijd op honderd procent inzet wordt gearbeid. “Met het voetbal wat je dan kunt leveren, kun je tot goede prestaties komen. Die strijdlust als basis is er altijd, dat is iets wat minder bij Ajax is. Daar gaat het meer om het voetballende aspect en als het dan op strijd moet aankomen, is het moeilijker om te schakelen”, aldus de doelman.

Feyenoord moet op zijn beurt echter leren, het zakelijke voetbal beter onder de knie te krijgen. “Als je kijkt naar bepaalde wedstrijden van Ajax dit seizoen, zijn er een paar die ze gewoon heel zakelijk hebben gewonnen”, weet Vermeer. Hij zegt dat de Amsterdammers op voorsprong komen en de wedstrijd vervolgens professioneel op slot gooien. Feyenoord daarentegen houdt te veel wedstrijden te lang spannend. “Ook al hebben we negen van de tien wedstrijden gedomineerd. Dan is het jammer dat je dat niet kan uitbuiten in meer doelpunten, zodat de wedstrijd op slot zit.”

Ajax en Feyenoord kunnen het nodige van elkaar leren

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zucht, Kenneth die zich inlikt bij het Feyenoord publiek. Het wordt een beetje vermoeiend. Heeft hij ook niet nodig, geweldige keeper die dankzij zn prestaties populair is. Dat gelul kan hij achterwege laten.

Edit: Ja, ik heb het hele bericht gelezen. Bedankt voor jullie inhoudelijke reacties.

14 januari 2015 om 18:39

Nee klopt, hij zegt helemaal niks. Gewoon diplomatiek simpel antwoorden. Voegt echt niks toe dit artikel.

14 januari 2015 om 18:41

Hij zegt toch ook waar ajax beter in is? Het is denk ik wel bewezen de laatste jaren dat ajax niet heel sterk is als het op 'vechten en strijden' aan komt

14 januari 2015 om 18:44

Dit is de zoveelste keer dat hij een vergelijking met Ajax maakt. Ik vind dat wel raar. Hij heeft jaren en jaren voor die club gespeeld, was altijd de grootste gangmaker bij de kampioensfeestjes etc. Nu speelt hij voor Feyenoord, geen probleem, maar hij loopt constant vergelijkingen met Ajax te maken. We hebben inmiddels gehoord dat de sfeer beter is, het publiek je toezingt bij een achterstand etc. Dat zou prima zijn, als hij er niet ook steeds bij moest vermelden "dat hij dat bij Ajax niet gewent was", of "dat hij dat bij Ajax niet zag". Ik vind dat nogal laag naar je oude club toe. Was het alleen dit bericht geweest, dan vond ik het niet raar. Maar dat is het niet, dit is echt de zoveelste keer.

Overigens heb ik het hele bericht gelezen, ik vind het diplomatieke 'maar Ajax heeft ook iets dat wij niet hebben' niet echt uitmaken. Hij kan niet veel anders, aangezien ze nogal wat punten achter Ajax staan.

14 januari 2015 om 18:50

Het probleem is vaak anders. Vermeer heeft een interview gehad en daar worden in een paar weken tijd artikelen over geplaatst .
Dat hij een vergelijking maakt is logisch aangezien hij beide heeft gespeeld op speel.
Hij zal de vraag ook wel gehad hebben .
Echter raad ik jou aan om geen artikel van hem meer te lezen of iig alleen meer dan alleen de kop.
En dat de haat vanuit de Ajax supporters naar hem groter is snap ik wel.

14 januari 2015 om 18:52

Ik denk dat ik in mijn vorige bericht duidelijk heb gemaakt waarom ik vind wat ik vind, als je het daar niet mee eens bent mag dat van mij. Als je niet gelooft wat ik zeg vind ik dat ook helemaal prima, maar dan is verdere discussie niet echt mogelijk, welles nietes spelen lijkt me niet echt iets toevoegen aan het niveau.

En of Kenneth dit zelf naar buiten brengt of niet, natuurlijk wordt het hem gevraagd. Maar Kenneth kan best zeggen dat hij daar geen antwoord op wil geven, hij niet op die vraag in wil gaan of het niet nodig vindt Ajax erbij te betrekken. Media training genoeg gehad lijkt me.

14 januari 2015 om 18:57

@bliek: Als het waar is dat alle uitspraken uit hetzelfde artikel komen maakt dat het inderdaad wel anders. Dan ben ik er nogsteeds niet blij mee (zoals jij zelf al zegt, je begrijpt dat de Ajax supporters dat niet zo leuk vinden, al haat ik hem zeker niet), maar dan begrijp ik het wel. Dat ik de artikelen niet meer moet lezen is natuurlijk onzin, ik hoef toch niet alleen maar positief te reageren op topics of ze maar niet te lezen? Ik vind het juist leuk om er over in discussie te gaan. Zoals ik al zei, ik haat Kenneth zeker niet. Ik ben erg dankbaar voor wat hij Ajax allemaal gebracht heeft, en ik vind het leuk voor hem dat hij het zo goed doet bij Feyenoord. In mijn ogen deelt hij iets te vaak een schopje richting Ajax uit, en dat stoort me inderdaad een beetje. Doet niets af aan het feit dat ik Kenneth vrij hoog heb zitten.

14 januari 2015 om 18:58

Misschien een vraag die hij heeft gekregen? Omdat het een onderwerp is dat makkelijk met hem te bespreken is? In het verleden zijn spelers ook vaker gevraagd naar het verschil tussen clubs. Seedorf over het verschil tussen Inter en AC. Figo over Barca en Real, etc.

Maar inhoudelijk vind ik ook dat hij niet eens gelijk heeft. De strijd hebben ze bij Ajax helemaal niet nodig. Ze moeten zich natuurlijk niet laten af troeven, maar dat is niet de manier waarop Ajax moet gaan voetballen. Dat kost je alleen maar kracht die je liever gebruikt als je de bal in je ploeg hebt.

14 januari 2015 om 19:08

Vermeer zal heus niet tijdens het interview ineens zeggen: 'zo, ik ga weer even wat vergelijkingen met Ajax maken.' Jij snapt zelf toch ook wel dat de journalist/interviewer van Feyenoord TV een vraag stelt en Vermeer gewoon netjes antwoordt.

14 januari 2015 om 19:08

Waarom doe je nou zo moeilijk? Vermeer prijst toch de zakelijkheid en het voetballende aspect van Ajax, of zie je dat toevallig niet of nog beter wil je het gewoonweg niet zien? Altijd maar het negatieve eruit pikken.pfff

14 januari 2015 om 19:12

Hij kan moeilijk een vergelijking maken met een club waar hij niet heeft gespeeld. Hij benoemt ook enkel de minpunten bij elke club, hij zegt niks negatiefs. Hij maakt niet van een positief punt een negatief punt om zieltjes te winnen. Kan je tegen alles en iedereen zeggen dat je alles hebt gelezen, maar blijkbaar niet goed. Niet gaan huilen omdat een zwak punt wordt benoemd door een ex speler en dan simpelweg neerzetten als zieltjes winnen of wat dan ook.

14 januari 2015 om 20:55

Mooi dan weten we ook weer dat we jou niet serieus kunnen nemen.

Vermeer is gewoon objectief, heeft het over positieve kanten van zowel ajax als Feyenoord.

Als je hier al sneertjes in ziet dan heb je gewoon een lichte vorm van paranoia.

15 januari 2015 om 07:57

Deze x idd niet, eindelijk zegt hij iets zinnigs en volledig waar, vandaar ook vaak de irritatie in de ArenA als het niet loopt, want naast het feit dat het dan niet loopt strijden ze er ook niet voor en laten ze het een beetje lopen, bij Feyenoord gaan ze er dan altijd vol op , dat zie je bij Ajax helaas zelden.

15 januari 2015 om 10:02

Het is wel raar dat hij in dergelijke interviews Feyenoord als kampioenskandidaat betiteld, toch?

14 januari 2015 om 18:37

Ja hij gaat vast zomaar voor en camera staan en dan dit zeggen. En heb je het stuk wel gelezen hij zegt dat ook feyenoord van ajax kan leren.

14 januari 2015 om 18:38

Tekst wel gelezen? Hij vergelijkt beide clubs met elkaar. Hij geeft ook aan wat beter kan/moet bij Feyenoord. Alleen voetbalzone gebruikt zijn eerste uitspraak als titel van t stukje...

14 januari 2015 om 18:38

Hoezo inlikken?
Hij noemt toch punten op die zowel bij Ajax als ook bij Feyenoord beter kunnen ?
Hij zegt ook dat Feyenoord kan leren van Ajax.

14 januari 2015 om 18:46

Ja, dat heb ik gezien. Maar dit is wel de zoveelste keer dat hij een vergelijking trekt met Ajax die niet nodig is, en waarbij hij zich negatief uitlaat over Ajax. Ik zal niet op iedereen hetzelfde gaan reageren, dat lijkt me voor de variatie onder de comments niet heel handig. Maar het constante vergelijken met Ajax begint me een beetje de keel uit te hangen. Stel dat Vilhena naar Ajax gaat (ik hoop het niet overigens) en dan in een half jaar 5 interviews geeft waarbij hij aangeeft wat er allemaal beter is aan Ajax. Denk je dat Feyenoord supporters dat leuk zouden vinden? Ook al zegt hij er achteraan 'maar Feyenoord heeft ook een kwaliteit die Ajax niet heeft overigens'.

14 januari 2015 om 18:57

Weet je wat het grappige is @Ewoud. Hij maakt geen vergelijkingen, hij geeft de belangrijke verschillen aan. Dus al jouw berichten slaan kant nog wal.

14 januari 2015 om 18:59

Uit het woordenboek:

vergelijken

•de overeenkomsten en verschillen van twee zaken in beschouwing nemen.

De belangrijkste verschillen aangeven, dan maak je natuurlijk automatisch een vergelijking tussen Ajax en Feyenoord.

14 januari 2015 om 19:13

Dodelijk vermoeiend de meeste mensen op vz. Je geeft 3 keer aan dat je het artikel gelezen hebt en wat je mening is en nog beginnen ze met "artikel wel gelezen". Wie leest er nu niet.. Ewoud, je hebt jezelf keurig verwoord. Geen speld tussen te krijgen. Thumbs up!

15 januari 2015 om 10:05

Ik ben t compleet over je eeens

Ja alleen gekeken naar dit artikel zou er niets aan dr hand zijn, maar hoe hij zich de afgelopen uitlaat over ajax en wat er allemaal beter zou zijn, beetje onnodig
Is een top keeper, heeft dit niet

14 januari 2015 om 18:47

Hij zegt iets wat ajax idd mist. Ik ben voor ajax maar feyenoord vecht er harder voor als dit nodig is. Al vind ik het niveau van de jeugd van ajax vooral op technische gebied een voorbeeld waar feyenoord wat van kan leren

14 januari 2015 om 21:07

Dus als ik jouw goed begrijp stond Kenneth een dag op en dacht ie, ik bel een journalist en doe ik mijn verhaal? Jouw reactie slaag nergens op die voetballers geven simpelweg antwoord op de vragen die hun gesteld worden. Hij blijft niet eindeloos lullen, hij geeft eindeloos antwoorden. Zoals het hoort en van hem verwacht word.

Ja bij Ajax gaat het meer om kwaliteit en veldspel. Ook niet vreemd als je het verschil in kwaliteit tussen beide selecties ziet.

14 januari 2015 om 18:39

Welk verschil? Als die er al is, is die minimaal. Alleen Ajax heeft iets meer ervaring

14 januari 2015 om 18:39

Domme vergelijking op dit moment want het is gewoon een feit dat de huidige selectie van Feyenoord beter is dan die van Ajax.

14 januari 2015 om 18:44

Ajax Amsterdam 39 punten doelsaldo: 43:17
Feyenoord 31 punten doelsaldo: 30:15
Onderling resultaat: Ajax 1-0 Feyenoord

Feiten doen pijn.

14 januari 2015 om 18:45

Haha feyenoord speelde ajax weg in de kuip, voetballend. Dus wat is je punt?

14 januari 2015 om 18:47

Dat het een feit is dat Ajax 8 punten voor staat een beter doelsaldo heeft en een uitwedstrijd tegen Feyenoord heeft gewonnen.

Onze vriend Nixter010 houdt van feiten dus druk ik hem met alle liefde met zijn gezicht in de feiten.

14 januari 2015 om 18:48

Hoe wil je dan het punten verschil verklaren? Denk je dan dat ajax tactisch zoveel beter is?

14 januari 2015 om 18:49

Riot,
gelukkig betekent betere resultaten niet meteen een betere selectie. Zie Atletico vorig jaar

14 januari 2015 om 18:49

@berliner80: Dat Feyenoord uiteindelijk verloor?

14 januari 2015 om 18:55

"op dit moment want het is gewoon een feit dat de huidige selectie van Feyenoord beter is dan die van Ajax."

Haha dank je voor het perfecte voorbeeld van wat ik hier beneden zeg, ik hoor het al jaren "feyenoord heeft een betere selectie, feyenoord heeft betere talenten en feyenoord levert meer strijd" ondertussen is Ajax al 4 keer kampioen geworden en staan nu ook al weer 8 punten boven Feyenoord. Puur geluk allemaal zeker? Wat een geweldige topgrap en ongelooflijke overschatting en misplaatste arrogantie om dit soort dingen constant ongefundeerd te roepen!

Het lijkt er op als of het steeds meer woorden dan daden zijn in Rotterdam.

14 januari 2015 om 18:56

Riot, wist niet dat je op teletekst ook alle uitslagen van de eerste seizoenshelft kon zien?

14 januari 2015 om 19:23

We hebben het hier over feiten @dantert.

Je doet je naam wel eer aan @oelewappert

Ik snap eigenlijk tegenwoordig niet waarom ze Ajacieden arrogant vinden als je de gemiddelde feyenoord supporter moet geloven zijn ze al jaren de beste van Nederland.

14 januari 2015 om 19:45

Berliner80,

Dat is makkelijk te weerleggen. Ajax kwam vroeg op voorsprong en verdedigde toen de 1 - 0. Was Feyenoord op voorsprong gekomen dan moest Ajax weer aanvallen.

15 januari 2015 om 01:13

Ajax speelde barcelone thuis ook weg in de CL, zeker in de eerste helft. Dus wat is je punt?

Daarnaast, Feyenoord wint ook wedstrijden met 'geluk', Ajax was ook beter tegen PSV maar het verloor. Ze zeggen wel eens, de bal is rond.

Dat Feyenoord een betere selectie heeft is natuurlijk onzin.
Kijkend naar de basis elf alleen al

15 januari 2015 om 07:40

Wat een woede komt er kijken bij zommige mensen. Feyenoord speelde ajax toch compleet van de mat in eigen huis ? als je het daar niet mee eens bent houdt dan lekker je mondje dicht.

15 januari 2015 om 10:05

wat is geen punt?

15 januari 2015 om 12:26

Dus als je in 90 minuten niet instaat bent om een keer te scoren dan speel je iemand compleet van de mat. Volgens mij klopt dit niet Nixter...

14 januari 2015 om 18:47

Dit is het kwalitatief slechtste Ajax van de afgelopen 30 jaar dus dat slaat helemaal nergens op.

14 januari 2015 om 18:52

Als het slechtste ajax van de afgelopen 30 jaar, nog volop in de titelrace is en 8 punten boven Feyenoord staat. Dat zou dan wel een hele pijnlijke constatering zijn voor onze vrienden uit Rotterdam

14 januari 2015 om 18:55

Maartenfr12: Hoe dom kun je reageren, slechste Ajax in 30 jaar ? Zo veel potentie en doorgroeimogelijkheden en dat noem mij slecht. Wacht maar af Ajax gaat knallen en gaat die schaal weer in handen krijgen.

14 januari 2015 om 20:08

Weer zo'n glazen bol reactie. Ajax kan net zo goed inkakken na de winterstop en uiteindelijk nog Europees voetbal mislopen.

14 januari 2015 om 20:33

Feyenoord mist een afmaker, Ajax mist gewoon goede spelers. Ik heb veel vrienden die voor Ajax zijn en die zeggen stuk voor stuk dat ze met het huidige Ajax helemaal niets hebben. PSV wordt fluitend kampioen, mark my words.

14 januari 2015 om 22:01

@Maartenfr12 Wat voor een gek ben jij dan? Zogenaamde Ajacieden die niks met dit Ajax hebben? Zijn dat niet toevallig jou maatjes waarmee je elke week naar de Kuip gaat maar nog steeds niet door hebt dat ze voor Feyenoord zijn? Ajax heeft een veel betere selectie dan Feyenoord, zie het puntenverschil. Psv heeft inderdaad een iets betere selectie maar dat maakt ons met 4 punten achterstand nog niet kansloos.

Meneertje wil weer punten scoren!! Grabbelende eroplos keept nu maandjes goed en meteen die hype.

14 januari 2015 om 18:50

Wat zegt hij verkeerd dan? Daarnaast ben je geen grabbelaar als je al zoveel maandjes, zoals jij et noemt, goed keept! Elke keeper grabbelt weleens, zelfs Neuer.

Laat me niet lachen!! Lexie immers als voorbeeld: puur inzet en zo weinig talent.

14 januari 2015 om 19:02

El ghazi irritant jongetje uit Barendrecht dat denkt dat hij Cristiano Ronaldo is. Als die gast de inzet van immers had, kan hij een hele grote worden. Nu heeft hij vooral een grote mond

14 januari 2015 om 19:24

Als iemand geen grote mond heeft is het el ghazi wel, en dat over ronaldo, hij denkt niet dat hij hem is, maar het is zijn idool (zoals van zoveel voetballers) en daar is niks mis mee. Bijna elke voetballer had op die leeftijd een favoriet en wil soms op die gene lijken.dat is de leeftijd.

14 januari 2015 om 19:43

Nee Immers met zen ooievaar op zen rug en zen leuke liedjes is een lekker jochie.
El Ghazi gaat ooit bij clubs spelen waarvan Immers met zen zogenaamde inzet alleen maar van mag dromen.



14 januari 2015 om 20:05

Zogenaamde inzet? Dus eigenlijk heeft hij geen inzet? Hoe is hij dan ooit voetballer zijn geworden als hij over nauwelijks techniek beschikt en zijn inzet zogenaamd is?

Overigens speelt immers dit jaar prima. Kijk maar eens de sv van Feyenoord Sevilla, de pass van immers op boetius. Of tegen Groningen hoe hij de bal uit stand op het hoofd van te vrede legt

Ik vind het wel erg grappig hoe Kenneth zich maar keer op keer bij de fans probeert in te slijmen. Volgens Kenneth levert Feyenoord meer strijd en een tijdje terug zei hij ook dat er betere talenten bij Feyenoord zijn. Maar Kenneth, als dat waar is en Feyenoord dit seizoen meer heeft uitgegeven aan spelers dan Ajax hoe kan het dan in godsnaam dat Ajax 8 punten voor staat? Bizar hoe gedesillusioneerd ze daar in Rotterdam zijn want volgens mij geloven ze het allemaal spelers, staf en fans. Als er zoveel strijdlust zou zijn, hoe zo verloren ze dan van PSV in de laatste minuut? Want PSV liet wel strijd zien op dat moment en ging er nog even vol voor, daar is niets zakelijks voor nodig maar dat ging op strijd en doorzettingsvermogen.

Om eerlijk te zijn compenseert Feyenoord het gebrek aan kwaliteit al jaren met strijdlust, als het niet mooi kan dan maar met een flinke portie strijd.

Ajax heeft die strijd vaak niet nodig omdat ze voetballend vaak superieur zijn aan de tegenstander in Nederland althans. Europees zou het inderdaad niet slecht zijn als er wat meer klootzakjes tussen zaten die ook de snot voor hun ogen zouden werken.

4 titels verder....met minder vechtlust😉

Hahahah de selectie van feyenoord beter dan die van Ajax.
Hou ns op man.

Wel lachen met die Vermeer. Continue proberen het Feyenoord publiek te pleasen. Ik denk dat het Feyenoord publiek liever had gehad dat ie zijn hand had uitgestoken bij die vrije trap van 35 meter van van Rhijn.

Ajax supporters gooien geen aanstekers naar de spelers van de tegenpartij (of zoals bij feyenoord ook soms op hun eigen spelers)

14 januari 2015 om 20:10

Nee, Ajax supporters gooien met vuurwerk of komen het veld opstormen om de keeper aan te vallen. Wat is je punt?

Dat is iets waar ajax wel verbetering in moet brengen ja. Vaak is het te lief in de fysieke duels, om maar geen blessure te willen oplopen. Ajax mist echt types als stam en davids die af en toe de beuk erin gooien. Ze trekken hun medespelers daar in mee en ze corrigeren hun medespelers wanneer dat nodig is. Het meest ideale zou zijn als de ajaxspelers naast het grote voetballende vermogen ook veel (fysieke)strijd kunnen leveren.

Klopt wel wat hij zegt, helaas.. Dat is precies waar ik mij als ajacied aan kan irriteren.. In de Champions League alles geven om vervolgens heel zwak tegen een b elftal uit de eredivisie te verliezen of gelijk te spelen. Als ze iedere wedstrijd in de eredivisie de inzet zouden hebben die ze hebben bij een Champions League wedstrijd hadden ze zeker bovenaan gestaan..

Ja kan het me goed voorstellen,alleen van dat chagrijnige hoofd van F de boer en al het geschreeuw van hem dat motiveert niet echt dat demotiveert alleen maar.ajax moet leren om te strijden,goed voorbeeld Feyenoord Sevilla wat een strijd gecombineerd met goed voetbal dat heb ik in 4 jaar niet gezien bij ajax

Vermeer moet zich lekker bezig houden met zijn eigen club. Begint nu wel een beetje irritant te worden telkens die vergelijkingen.

Heeft in een half jaar meer babbels gehad dan in zijn hele carriere bij Ajax. Geen woorden maar daden Kenneth

OF vermeer weer een sneer uitdeeld aan ajax/

Tja vermeer moet blijkbaar in al zijn reacties de vergelijking maken met ajax. Volgens mij hebben ze hem er daar nu niet naar gevraagd, maar hij mag alles zeggen wat ie wil natuurlijk.
Hij doet dat nu wel evenwichtig. Ajax moet meer leren strijf te leveren. En feyenoord moet slimmer worden als ze de wedstrijd domineren (dat ze m dus dan eigenlijk misschien ook niet domineren en daarom dan toch punten verliezen is een punt van discussie maar dat kunnen we hier in het midden laten)..

Hij zegt in mijn ogen niets provocerends ten opzichte van Ajax.
Wel laat hij heel duidelijk blijken dat hij het vanuit het oogpunt van feyenoord beschouwt.. én dat doet ie eigenlijk altijd in vergelijking met Ajax..
Dat veel mensen zich daar aan irriteren kan ik wel begrijpen, want hij heeft altijd bij ajax gespeeld en is na die transfer ineens de feyenoorder die laat doorschemeren dat ie beide clubs evenwaardig vind.. Ajax is natuurlijk wel een stap verder op het moment, dus dat klinkt iets minder objectief.

Ik zou zelf wat minder focussen op ajax als ik vermeer was,, maar als hij dat nodig heeft moet ie t doen.. We zien wel bij de volgende ajax feyenoord wat de score zal zijn.. en allicht kan hij zich daarna volledig gaan focussen op feyenoord (en niet altijd in vergelijking tot ajax).

Vermeer is al helemaal ingeburgerd daar. Prima. Hij weet dus al dat je in ieder interview als Feijenoorder het dient te hebben over Ajax.

Ja Kenneth, we weten het weer. Natuurlijk moet je je profileren bij Feijenoord, maar zonder Ajax was je daar nooit geweest. Als Ajaxfan zal ik je altijd dankbaar zijn voor 3 titels, maar je hoeft toch niet helemaal te doen alsof je periode bij Ajax niet zo leuk was als je het nu bij Feijenoord hebt. Ik gun je je transfer, maar bedenk waar je vandaan komt. Daarbij zijn ze erg schappelijk voor je geweest.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren